Is er iemand waarbij de status vandaag nog aangepast is?
Helaas, bij mij nog niks. Had gister een mail gestuurd wat de status is, nog geen antwoord daar op.
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Bij mij wordt hij vanmiddag geleverd. Toch een hele mooie aanbieding voor 45,94 euro incl. verzenden. Ik heb trouwens na de automatische bestelbevestiging geen enkele correspondentie van otto ontvangen.
Bestelgegevens: 13-03-13, 14:18 uur.
Bestelgegevens: 13-03-13, 14:18 uur.
Wat ik dan niet snap is dat ze niet alle in één keer verzenden en alle niet gelukkigen in één keer een mailtje sturen met "Helaas...."Tonger schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:17:
Bij mij wordt hij vanmiddag geleverd. Toch een hele mooie aanbieding voor 45,94 euro incl. verzenden. Ik heb trouwens na de automatische bestelbevestiging geen enkele correspondentie van otto ontvangen.
Bestelgegevens: 13-03-13, 2:18 uur.
Maar ja.
Heb net even gebeld met Otto en die meid zei eerst nee is uitverkocht meneer. Maar toen reageerde ik dat Otto bestellingen uitleverde die later besteld waren en toen ging ze navraag doen. Oh meneer er is een foutje gemaakt, u kunt uw bestelling binnen 10 dagen ontvangen, dus neem aan dat ik vandaag ook track trace krijg
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Beste heer
Dank u wel voor uw e-mail van 4 april 2013
Als antwoord op uw eerste vraag kunnen wij u het volgende antwoorden:
Uit uw mail begrijp ik dat u vragen heeft over de levertijd van uw bestelling
Uw bestelling is in produktie en de verwachte levertijd is ongeveer 1 week.
Met vriendelijke groet,
Mail verstuurd 03-04, met vraag wanneer ik de bestelling kan verwachten:
Mijn bestelling was op 14:09 bevestigd op de 13eIn uw mail informeert u naar de bestelling van de router.
Wij moeten u melden dat dit artikel helaas niet leverbaar is op dit moment en er navraag is gedaan bij de leverancier wanneer dit artikel weer geleverd kan worden.
Zodra wij informatie van de leverancier hebben ontvangen hoort u meer van ons.
Onze excuses voor de vertraging.
Met vriendelijke groet,
OTTO
Klantenservice

[ Voor 5% gewijzigd door Feralio op 04-04-2013 13:16 ]
-=offtopic=-m3gA schreef op donderdag 04 april 2013 @ 07:41:
[...]
Ik heb ook 0 euro en ik ben zeker kredietwaardig. Lijkt me sowieso niet wenselijk dat ze je ruimte geven. Meestal maken ze hier een BKR registratie voor (Wehkamp doet dit ook).
[knip].
Het bedrag wat je terugziet onder je bestedingsruimte wil enkel zeggen dat je tot dat bedrag kunt gaan voor bestellingen betaald via acceptgiro, daar wordt geen BKR registratie voor aangemaakt. Er wordt pas een BKR registratie aangemaakt als je besluit om aankopen in termijnen af te gaan lossen. Houd jij je aan de betalingstermijn die staat voor bestellen via acceptgiro dan maakt het verder niet uit. Er wordt meestal wel een kredietwaardigheid controle uitgevoerd bij deze wijze van uitgesteld betalen.
-=ontopic dan maar weer=-
Testing, one, two ...
Bestelling is ontvangen hier. Dank aan Otto voor deze leuke aanbieding.
Sommige mensen denken dat je klantenservices 'aggressief' moet benaderen. Maar ik denk dat daar mensen werken die verder niets kunnen doen aan het beleid van Otto rondom dit soort gebeurtenissen. Als ik op die klantenservice zou werken, dan zou ik dat soort aandrang/dwang berichten niet echt op prijs stellen. En al zeker niet eerder een klant gaan helpen. Misschien een punt om in gedachten te houden?
En natuurlijk heb ik geluk, maar alsnog vind ik dat deze Netgear door Otto niet geleverd had hoeven worden voor deze prijs. Anyway, ik heb er weinig voor hoeven doen: twee keer normaal en beleefd gevraagd of de prijs en product kloppen (zie eerdere post) en ziedaar: zojuist kwam de pakketbezorger langs
Sommige mensen denken dat je klantenservices 'aggressief' moet benaderen. Maar ik denk dat daar mensen werken die verder niets kunnen doen aan het beleid van Otto rondom dit soort gebeurtenissen. Als ik op die klantenservice zou werken, dan zou ik dat soort aandrang/dwang berichten niet echt op prijs stellen. En al zeker niet eerder een klant gaan helpen. Misschien een punt om in gedachten te houden?
En natuurlijk heb ik geluk, maar alsnog vind ik dat deze Netgear door Otto niet geleverd had hoeven worden voor deze prijs. Anyway, ik heb er weinig voor hoeven doen: twee keer normaal en beleefd gevraagd of de prijs en product kloppen (zie eerdere post) en ziedaar: zojuist kwam de pakketbezorger langs
[ Voor 6% gewijzigd door Art Elixer op 04-04-2013 13:45 ]
Die inconsistentie daar is echt bizar Mij is wel 3x verteld dat ik het toch echt niet geleverd kon krijgen en dat ik alleen een ander product kon kopen (a 120 eu)knny schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:24:
Heb net even gebeld met Otto en die meid zei eerst nee is uitverkocht meneer. Maar toen reageerde ik dat Otto bestellingen uitleverde die later besteld waren en toen ging ze navraag doen. Oh meneer er is een foutje gemaakt, u kunt uw bestelling binnen 10 dagen ontvangen, dus neem aan dat ik vandaag ook track trace krijg
Bij mij is hij net binnengekomen. Bedankt Otto.
Net gebeld, hun antwoord is telkens dat hij is uitverkocht, dat ze niet op de hoogte zijn dat andere mensen die na mij besteld hebben het wel gewoon leverend hebben en dat ze het artikel ook niet meer kunnen bestellen.
Dit na 3x bellen, de eerste keer werd gewoon opgehangen, de 2de keer konden ze zogenaamd niet in het systeem en de 3de dus bovenstaand.. omg
Dit na 3x bellen, de eerste keer werd gewoon opgehangen, de 2de keer konden ze zogenaamd niet in het systeem en de 3de dus bovenstaand.. omg
En hier is ie ook binnen. Niet gemaild of iets dergelijks en ik was het eigenlijk ook wel een beetje vergeten
Maar hij is dus netjes bezorgd
@Drpeer_holland en K1pje. Stond er op de site bij jullie ook een Track and Trace code, of een andere mededeling?
volgens t&t is hij vandaag bij de buren bezorgd. Vanavond maar eens kijken
Yups. Bij deze [url="pagina"]https://www.otto.nl/myotto/customersupport/account/[/url] kun je zogauw hij verwerkt wordt op de bestelling klikken en daar de status zien, incl plaatje van T&TFeralio schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:31:
@Drpeer_holland en K1pje. Stond er op de site bij jullie ook een Track and Trace code, of een andere mededeling?
Hier helaas nog op 'in behandeling' ook nog geen antwoord op mijn vraag wanneer ze verzonden worden
Bij mij staat: Klik op de gewenste levering voor bv. Track&Trace informatie verders kan ik nergens op klikken terwijl het product nog wel bij Bestellingen volgen staat.
in dat geval is hij dus nog niet in behandelingjohnnyb20 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:39:
Bij mij staat: Klik op de gewenste levering voor bv. Track&Trace informatie verders kan ik nergens op klikken terwijl het product nog wel bij Bestellingen volgen staat.
@Feralio
Ja, er stond bij mij ook netjes een track&trace code bij "mijn otto". Echter was mij dat niet eerder opgevallen. Zoals gezegd was ik deze bestelling een soort van vergeten
(wel besteld met acceptgiro overigens)
Ja, er stond bij mij ook netjes een track&trace code bij "mijn otto". Echter was mij dat niet eerder opgevallen. Zoals gezegd was ik deze bestelling een soort van vergeten
Besteld op 13-03 om 18.12 uur
Bevestiging per e-mail op 13-03 om 18.13 uur (in de e-mail staat op voorraad)
Twee keer vriendelijk gemaild wanneer de router weer op voorraad is.
Bezorgd, vandaag om 15.00 uur. Geen acceptgiro, zal later wel komen denk ik.
Bevestiging per e-mail op 13-03 om 18.13 uur (in de e-mail staat op voorraad)
Twee keer vriendelijk gemaild wanneer de router weer op voorraad is.
Bezorgd, vandaag om 15.00 uur. Geen acceptgiro, zal later wel komen denk ik.
Ze leveren gewoon klanten eerder die later besteld hebben
Wat een systeem.....
Hm jammer dat er bij mij nog niks veranderd is. Ben bang dat een paar mensen heel veel geluk hebben en de rest het nakijken heeft.

Dat kan Otto nu niet meer maken lijkt mij. Kijk in het geval van Bol.com is er 1 Thunderbolt schijf geleverd en de rest van de bestellingen zijn geannuleerd. Nu hebben meerdere mensen deze router ontvangen dus neem aan dat ze nu iedereen moeten leveren. Als hij er met 10 dagen niet is dan stap ik naar geschillencommissie.Arsenius schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:15:
Hm jammer dat er bij mij nog niks veranderd is. Ben bang dat een paar mensen heel veel geluk hebben en de rest het nakijken heeft.
Zie mijn eerdere reply, ik geluld als brugman maar zo blijven stug volhouden dat hij uitverkocht is.knny schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:17:
[...]
Dat kan Otto nu niet meer maken lijkt mij. Kijk in het geval van Bol.com is er 1 Thunderbolt schijf geleverd en de rest van de bestellingen zijn geannuleerd. Nu hebben meerdere mensen deze router ontvangen dus neem aan dat ze nu iedereen moeten leveren. Als hij er met 10 dagen niet is dan stap ik naar geschillencommissie.
Bij mij is het pakketje zojuist aangekomen, T&T geeft aan dat hij bezorgt is. Nu maar hopen dat er geen baksteen in zit
Verwijderd
Die van mij is bij de buren geleverd, er zat geen hdd in toch?KiLLaHeRTz schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:28:
Bij mij is het pakketje zojuist aangekomen, T&T geeft aan dat hij bezorgt is. Nu maar hopen dat er geen baksteen in zit
Tips over goedkope (otto) hdd zijn altijd welkom
En hier hebben we definitief ook een winner! Hij is binnen, wat een groot ding... moet nog even kijken of ik hem zelf hou of aan mijn vader geef.
Kan iemand misschien meten hoeveel energie hij trekt in ruststand? Dan weet ik of ik hem zelf ga houden (ben nogal een elektriciteits-mierenneuker) of dat ik hem weggeef (dan is in folie wel zo mooi
)
Kan iemand misschien meten hoeveel energie hij trekt in ruststand? Dan weet ik of ik hem zelf ga houden (ben nogal een elektriciteits-mierenneuker) of dat ik hem weggeef (dan is in folie wel zo mooi
En dan? Dan zegt Otto dat hun partij voordelig ingekochte routers op was, en dat ze dus niet meer voor dezelfde prijs kunnen leveren. Dikke pech, maar ik ga er geen tijd of energie meer aan spenderen.knny schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:17:
[...]
Dat kan Otto nu niet meer maken lijkt mij. Kijk in het geval van Bol.com is er 1 Thunderbolt schijf geleverd en de rest van de bestellingen zijn geannuleerd. Nu hebben meerdere mensen deze router ontvangen dus neem aan dat ze nu iedereen moeten leveren. Als hij er met 10 dagen niet is dan stap ik naar geschillencommissie.
Vervelend voor ze, maar we hebben een koopafspraak met Otto en niet met hun leverancier. Hoeveel het hun gaat kosten om een nieuwe partij in te kopen is dus hun probleem.mrwolf schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:55:
[...]
En dan? Dan zegt Otto dat hun partij voordelig ingekochte routers op was, en dat ze dus niet meer voor dezelfde prijs kunnen leveren. Dikke pech, maar ik ga er geen tijd of energie meer aan spenderen.
Zoekt en gij zult vindenM_V schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:54:
En hier hebben we definitief ook een winner! Hij is binnen, wat een groot ding... moet nog even kijken of ik hem zelf hou of aan mijn vader geef.
Kan iemand misschien meten hoeveel energie hij trekt in ruststand? Dan weet ik of ik hem zelf ga houden (ben nogal een elektriciteits-mierenneuker) of dat ik hem weggeef (dan is in folie wel zo mooi)
Het is wel zo dat op het moment van de bestelling de router nog gewoon op voorraad was, ik heb dan ook een mooie email gekregen van de bestelling.Hummed schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:06:
[...]
Vervelend voor ze, maar we hebben een koopafspraak met Otto en niet met hun leverancier. Hoeveel het hun gaat kosten om een nieuwe partij in te kopen is dus hun probleem.
Vandaag wordt er iig niks verzonden naar mij. Ben benieuwd als ze weer voorraad hebben.
Hier ook nog niets gehoord, terwijl ik behoorlijk snel met bestellen was. Bestedingslimiet is na 13-03-2013 nog wel gegeven en er rust ook geen BKR registratie op dit adres. Ik wacht maar weer rustig af.
Volgens mij kunnen ze niet meer onder de levering uit, zeker niet nu er random aan een deel van de bestellers geleverd is. Bij Bol.com was er één bestelling doorgekomen voor die prijs, dit is te verklaren de prijsfout werd pas geconcludeerd toen de eerste bestelling al verzonden was. Otto heeft daarentegen ook nog persoonlijk bevestigd dat de prijs juist was.
Volgens mij kunnen ze niet meer onder de levering uit, zeker niet nu er random aan een deel van de bestellers geleverd is. Bij Bol.com was er één bestelling doorgekomen voor die prijs, dit is te verklaren de prijsfout werd pas geconcludeerd toen de eerste bestelling al verzonden was. Otto heeft daarentegen ook nog persoonlijk bevestigd dat de prijs juist was.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Recht hebben is niet gelijk aan je recht ook daadwerkelijk krijgen. Daar moeten we wel rekening mee houden. Als ze zeggen dat ze niet meer aan die router kunnen komen voor dat geld, dan houdt het op.
Dan moeten ze geen klanten gaan leveren die dan later besteld hebbenArsenius schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:25:
Recht hebben is niet gelijk aan je recht ook daadwerkelijk krijgen. Daar moeten we wel rekening mee houden. Als ze zeggen dat ze niet meer aan die router kunnen komen voor dat geld, dan houdt het op.
Gaat het dan ook de andere kant op? Als ze hem eerst voor 40 euro inkochten en nu voor 1, dan maken ze veel meer winst, en dan zullen ze de prijs voor ons ook niet aanpassen. Wij hebben niets te maken met het bedrag waarvoor zij de router aanschaffen.Arsenius schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:25:
(Iets met fictieve prijzen, niet te veel op letten.)

Misschien vonden ze de naam van die klanten mooier dan die van ons..knny schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:26:
[...]
Dan moeten ze geen klanten gaan leveren die dan later besteld hebben
Geen idee hoe ze geselecteerd hebben.
Toch maar even vermelden dat die van mij ook net is afgeleverd. Was geen nieuwe klant, aangezien er al een account was aangemaakt door familie op dit adres kon er geen nieuw account worden aangemaakt.... Uiteindelijk toen toch kunnen bestellen. Geen enkele mail naar Otto gestuurd, wel van hun €10 korting mail gekregen ergens rond de 18e.
Beste heer XXX,
U informeert nogmaals naar uw bestelling.
We hebben het artikel op dit moment nog steeds niet op voorraad.
We proberen via de leverancier nieuwe voorraad te krijgen.
Ik vetrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
XXXX
OTTO
Klantenservice
Hmm lijkt erop dat ze toch gaan leveren al duurt het wat langer.
U informeert nogmaals naar uw bestelling.
We hebben het artikel op dit moment nog steeds niet op voorraad.
We proberen via de leverancier nieuwe voorraad te krijgen.
Ik vetrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
XXXX
OTTO
Klantenservice
Hmm lijkt erop dat ze toch gaan leveren al duurt het wat langer.
En de eerste staat op de V&A, voor €75.
V&A aangeboden: Netgear WNDR4700

Vind de prijs nog wel meevallen wat hij vraagt. Als je niet geleverd krijgt of sowieso router nodig hebt, vind ik het nog wel een koopje.Arsenius schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:21:
Beetje jammer hoor, ik heb 'm echt nodig en die gast probeert er een slaatje uit te slaan. Wij weten niet eens of we nog geleverd krijgen of niet.
Als je hem echt nodig had, had je deze niet gekochtArsenius schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:21:
Beetje jammer hoor, ik heb 'm echt nodig en die gast probeert er een slaatje uit te slaan. Wij weten niet eens of we nog geleverd krijgen of niet.
Iedereen die hem gekocht heeft probeert er een slaatje uit te slaan (~70% korting).
Ik vind die prijs nog bijzonder netjes. Ik heb er een hoop tijd in gestoken en kosten gemaakt om te bellen naar Otto, als ik dat bij het bedrag optel wat ik ervoor betaald heb zou ik boven de 75 gaan vragen.Arsenius schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:21:
Twijfel nog of ik hem zelf wel of niet ga gebruiken (vandaag binnengekregen) omdat ik in de tussentijd al een andere gekocht heb. Eventueel kan ik die andere bij mijn ouders stallen
dus je bent een woekeraar als je iets met winst verkoopt? Oh wat zijn al die webwinkels woekeraars zeg!rednax2 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:30:
Op marktplaats ook de eerste woekeraars
[ Voor 16% gewijzigd door The_Zohan op 04-04-2013 17:32 ]
Geen acceptgiro erbij gehad! Gratis of komt de acceptgiro nog?
Zeker? Ik had met ideal betaald maar het bedrag is terug gestort.
Ook staat het object niet meer in mijn otto account en geen track en trace gehad.
Ook staat het object niet meer in mijn otto account en geen track en trace gehad.
[ Voor 38% gewijzigd door Garfieldtjuh op 04-04-2013 18:30 ]
Als hun inkoopprijs echt ver boven de verkoopprijs ligt vind ik het vreemd dat ze klanten niet benaderen om te vragen of ze interesse hebben in alternatieven. Met een leuk nasje met lagere inkoopprijs zou ik ook blij zijn.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Jaja ook ik heb hem binnen gehad!
Was helemaal verbaasd toen ik hem kreeg. Heb namelijk ook net een nieuwe camera gekocht
en die viel een beetje duur uit
. Maar goed.
Bij mij was er ook geen acceptgiro aanwezig. En wat ik ook zo raar vind, is dat er totaal geen account van mij te vinden is via mijn otto.
Was helemaal verbaasd toen ik hem kreeg. Heb namelijk ook net een nieuwe camera gekocht
Bij mij was er ook geen acceptgiro aanwezig. En wat ik ook zo raar vind, is dat er totaal geen account van mij te vinden is via mijn otto.
Verwijderd
Hoe bevalt hij trouwens? Geen spijt van?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2013 19:59 ]
Hier 1 besteld, maar nog helemaal geen reactie, toch maar even een mailtje verstuurd
Als een mede tweaker er vanaf wil en hem zelf niet gebruikt... dm maar, dan hoef ik er niet achteraan...
bla?
Hij doet het prima, ben hem nu aan het gebruiken om dit te kunne typen
snelheid is prima te noemen en 5GHz werkt goed
Staat er ook niks bij "klantenrekening"? Want je bestelling staat niet meer bij "bestellingen volgen" zodra hij verstuurd is. Je krijgt, afgezien van de bestelbevestiging, helemaal geen e-mails van Otto. Er staat ineens een postbode voor je deur, of juist niet bij sommigen helaas.Garfieldtjuh schreef op donderdag 04 april 2013 @ 18:29:
Zeker? Ik had met ideal betaald maar het bedrag is terug gestort.
Toen ik "de usb-stick" had besteld en betaald had met iDeal, kreeg ik evengoed een acceptgiro. Een beetje vaag, maar zo lijkt alles te zijn bij Otto. Gelukkig krijg ik wel steeds vrij vlot reactie van de helpdesk.
Ik heb de router inmiddels ook binnen, eens kijken of hij werkt. Als ik hem wil houden, moet ik de helpdesk weer mailen, dan gaan ze de korting verwerken.
Ik ben blij dat ik hem gekregen heb, maar ik vind het wel vreemd dat de berichtgeving zo verschillend is en dat anderen hem niet krijgen.
Zeer jammer, bij mij is de router weg uit het overzicht van bestelling volgen.Ze hebben deze dus vandaag weggehaald. Gewoon zomaar!
Nou ja zeg, ik ga hier echt nooit meer bestellen en ga het iedereen sterk afraden ook. Zo willekeurig de router wel uitleveren aan mensen en bij mij zomaar de bestelling weghalen. WaardeloosLimiet € 600,00
Actueel saldo - € 10,00
Bestellingen € 0,00
Actuele bestedingsruimte*
(afgerond op tientallen) € 610,00

[ Voor 12% gewijzigd door Arsenius op 04-04-2013 22:31 ]
Hier hetzelfde. 3 uur geleden stond hij er nog in, nu foetsie. Verder nooit enige vorm van reactie gekregen van Otto.nl.Arsenius schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:30:
Zeer jammer, bij mij is de router weg uit het overzicht van bestelling volgen.Ze hebben deze dus vandaag weggehaald. Gewoon zomaar!
[...]
Nou ja zeg, ik ga hier echt nooit meer bestellen en ga het iedereen sterk afraden ook.
Hier hetzelfde verhaal. En dat terwijl ik sinds 13 maart keurig rustig gebleven ben. Nooit geklaagd of wat dan ook. Morgen zijn ze nog niet klaar met me
Bij mij ook! Maar als ik het goed snap is dat juist gunstig!
Zodra de door u bestelde artikelen leverbaar zijn, kunt u de levering de volgende dag in uw Klantenrekening volgen. Klik daar op de gewenste levering.
Bij mij dus nu ook compleet verdwenen!
Volgens mij staat dat er standaard als je niks in bestelling hebt staan..Mattie112 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:33:
Bij mij ook! Maar als ik het goed snap is dat juist gunstig!
[...]
Anders zou toch bij bestedingsruimte die 49,99 nog ingeboekt staan.
Dus helaas pindakaas, ik was er al bang voor.
[ Voor 18% gewijzigd door Arsenius op 04-04-2013 22:38 ]
kansloos die Otto
bestel er iig nooit meer iets
bestel er iig nooit meer iets
Morgen maar weer s bellen. Vandaag mail gehad dat ze nog op voorraad wachten.
Hier bestelling ook zo maar verwijderd...totaal absurd. Ze hadden in mijn geval nog speciaal een email gestuurd toen ik met acceptgiro bestelde op 13 maart:
Heb direct na bestellen ook nog 2x contact gehad met de klantenservice omdat ik er eigenlijk 2 besteld had maar slechts voor 1 bestelling onderstaande email ontving....2e bestelling was na een paar dagen al verdwenen uit het overzicht en nu is alles weg dus.
Geachte heer xxxx,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij OTTO. Wij zouden deze bestelling uiteraard graag meteen voor u uitvoeren.
Wij moeten u echter vragen het hele bedrag van de bestelling à € 49,99 vooruit te betalen.
De betaling kan worden overgemaakt op banknummer 24.46.77.700. Vermeld hierbij het betalingskenmerk xxxx . Wij zorgen ervoor dat de betaling zo spoedig mogelijk wordt verwerkt.
Wanneer uw betaling voor 23 maart 2013 bij ons binnen is, kunnen wij uw bestelling meteen in behandeling nemen. Tot die datum houden we de gegevens van uw bestelling vast.
Met vriendelijke groet,
OTTO
Klantenservice
Meteen na die mail geld overgemaakt en nu dit 3 weken later en m'n geld staat nog steeds bij Otto.
Heb direct na bestellen ook nog 2x contact gehad met de klantenservice omdat ik er eigenlijk 2 besteld had maar slechts voor 1 bestelling onderstaande email ontving....2e bestelling was na een paar dagen al verdwenen uit het overzicht en nu is alles weg dus.
Geachte heer xxxx,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij OTTO. Wij zouden deze bestelling uiteraard graag meteen voor u uitvoeren.
Wij moeten u echter vragen het hele bedrag van de bestelling à € 49,99 vooruit te betalen.
De betaling kan worden overgemaakt op banknummer 24.46.77.700. Vermeld hierbij het betalingskenmerk xxxx . Wij zorgen ervoor dat de betaling zo spoedig mogelijk wordt verwerkt.
Wanneer uw betaling voor 23 maart 2013 bij ons binnen is, kunnen wij uw bestelling meteen in behandeling nemen. Tot die datum houden we de gegevens van uw bestelling vast.
Met vriendelijke groet,
OTTO
Klantenservice
Meteen na die mail geld overgemaakt en nu dit 3 weken later en m'n geld staat nog steeds bij Otto.
[ Voor 13% gewijzigd door melk0r op 05-04-2013 00:26 ]
Laat maar..
Hier ook de Netgear WNDR4700 Router weg, zonder enige communicatie vanaf 13-03-2013.
Hier issie ook sinds vanavond weggies...

PSN/XBL: DarkTaufu
Bij mij ook verdwenen. Maar, ik heb wel een mailtje met kortingscode ontvangen omdat de levertijd op mijn bestelling langer dan normaal is...
(Geen excuusmailtje dus)
[ Voor 9% gewijzigd door yay op 05-04-2013 07:58 ]
In de excuses mail staat wel dat de bestelling langer duurde. Ze hebben het nog niet over een anulering.
Hier ook weg, wel kortingsbon. vreemd dat het over een vertraging gaat en niet een annulering. ben benieuwd wat de volgende stap is.
Hmm idem hier. Nja maar even afwachten wat er gebeurt...
toettoett
Dit was de laatste stap denk ik; je bestelling is weg, en Otto gaat niet meer reageren. De zaak is klaar voor hun...Waah schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 08:25:
Hier ook weg, wel kortingsbon. vreemd dat het over een vertraging gaat en niet een annulering. ben benieuwd wat de volgende stap is.
Mijn bestelling is ook ineens verdwenen. Tot nu toe geen enkele communicatie vanuit Otto, behalve een bestelbevestging. Ik vind het een vreemde manier van doen.
Er zal toch eerst bevestigd moeten worden dat het verwijderen van de openstaande orders betekent dat Otto deze niet meer gaat uitleveren. Lijkt er wel op maar is niet helemaal duidelijk door de verschillende communicatie naar de mensen die een status update vragen.Waah schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 08:25:
Als blijkt dat Otto geen intentie meer heeft om aan de resterende mensen de router uit te leveren, deze conclusie kan denk ik getrokken worden als de eerste die contact op gaat nemen met Otto dit te horen krijgt, kan iedereen individueel Otto gaan benaderen om (ook) na te vragen waar hun order is gebleven etc...
Als Otto voet bij stuk houdt, wat te verwachten is, kan iedereen ook weer individueel en massaal een klacht deponeren bij Thuiswinkel.org en de volhouders kunnen daarna naar de Geschillencommissie stappen.
dat gaat me wat ver
om eerlijk te zijn
maar zolang ik geen bericht heb dat ze de order annuleren (ze hebben hem verwijderd zonder communicatie) dan mag ik er toch logischerwijs vanuit gaan dat die (ooit) nog komt. Zal het over een weekje wel weer navragen.
om een klacht in te dienen bij thuiswinkel.org of de geschillencommissie gaat me wat ver. het was een "too good to be true" actie dus ga me niet druk maken als ze niet leveren. iedereen die reageert met: "ik bestel nooit weer bij Otto" is wel wat hypocriet in mijn ogen. de meeste mensen zouden, buiten deze actie, volgens mij sowieso nooit bij Otto bestellen. Je wist eigenlijk wel dat het te goedkoop was voor dit product, en hebt vaak ook nog eens besteld terwijl je dit normaal niet gedaan zou hebben.
de communicatie is wel wat vreemd te noemen. Verdient geen schoonheidsprijs.
Ik zie het als een leuke bezigheid, om te kijken wat er gaat gebeuren en of het geleverd word. Zo ja zou leuk zijn, zo niet kan ik er niet van wakker liggen.
om een klacht in te dienen bij thuiswinkel.org of de geschillencommissie gaat me wat ver. het was een "too good to be true" actie dus ga me niet druk maken als ze niet leveren. iedereen die reageert met: "ik bestel nooit weer bij Otto" is wel wat hypocriet in mijn ogen. de meeste mensen zouden, buiten deze actie, volgens mij sowieso nooit bij Otto bestellen. Je wist eigenlijk wel dat het te goedkoop was voor dit product, en hebt vaak ook nog eens besteld terwijl je dit normaal niet gedaan zou hebben.
de communicatie is wel wat vreemd te noemen. Verdient geen schoonheidsprijs.
Ik zie het als een leuke bezigheid, om te kijken wat er gaat gebeuren en of het geleverd word. Zo ja zou leuk zijn, zo niet kan ik er niet van wakker liggen.
Ik zie het als een leuke bezigheid om uiteindelijk ervoor te zorgen dat ze leveren[
Ik zie het als een leuke bezigheid, om te kijken wat er gaat gebeuren en of het geleverd word.
Nadat een paar rechtvriendjes me hadden uitgelachen dat ik er zo'n big-deal van maakte, denken ze wel dat er prima zaak staat.
Enige nadeel is het risico dat je loopt dat je hun kosten moet lappen.....Omdat de rechter zegt: Meneer, stel u niet aan en koop gewoon een router ergens anders.
Nee Thuiswinkel is lekker. Ze reageren al weken niet op mijn mails.CVar schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 08:48:
[...]
Er zal toch eerst bevestigd moeten worden dat het verwijderen van de openstaande orders betekent dat Otto deze niet meer gaat uitleveren. Lijkt er wel op maar is niet helemaal duidelijk door de verschillende communicatie naar de mensen die een status update vragen.
Als blijkt dat Otto geen intentie meer heeft om aan de resterende mensen de router uit te leveren, deze conclusie kan denk ik getrokken worden als de eerste die contact op gaat nemen met Otto dit te horen krijgt, kan iedereen individueel Otto gaan benaderen om (ook) na te vragen waar hun order is gebleven etc...
Als Otto voet bij stuk houdt, wat te verwachten is, kan iedereen ook weer individueel en massaal een klacht deponeren bij Thuiswinkel.org en de volhouders kunnen daarna naar de Geschillencommissie stappen.
Is er geen mogelijkheid om met meerdere mensen een zaak ervan te maken en de kosten te delen?Pseudoc schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:01:
[...]
Ik zie het als een leuke bezigheid om uiteindelijk ervoor te zorgen dat ze leveren![]()
Nadat een paar rechtvriendjes me hadden uitgelachen dat ik er zo'n big-deal van maakte, denken ze wel dat er prima zaak staat.
Enige nadeel is het risico dat je loopt dat je hun kosten moet lappen.....Omdat de rechter zegt: Meneer, stel u niet aan en koop gewoon een router ergens anders.
zou ik even na moeten vragen, maar niet iedereen heeft hetzelfde gedaan/gekregen.[b]
Is er geen mogelijkheid om met meerdere mensen een zaak ervan te maken en de kosten te delen?
wanneer je niet een mail hebt gehad dat het langer ging duren, of de mail waarin staat dat andere klanten wel uitgeleverd worden, is het een ander verhaal lijkt me. Wel kan ik je aanraden, mocht je nog een zaak ervan willen maken, je een ingebrekestelling naar ze moet sturen. let vooral erop dat het een redelijke termijn is, en dat de data zo duidelijk mogelijk zijn.
Als iemand een zaak begint en wint, dan kan de rest naar het arrest verwijzen.
Ik wacht eerst nog even de communicatie af vandaag en morgen. Ze hebben namelijk aan een redelijk aantal de router verscheept, mischien zijn ze daadwerkelijk begonnen met iedereen uitleveren

Otto herroept zich dan op de volgende rechtzaak en je hebt bij voorbaat al verloren: http://www.techzine.nl/ni...sies-niet-te-leveren.htmlHummed schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:13:
[...]
Nee Thuiswinkel is lekker. Ze reageren al weken niet op mijn mails.
[...]
Is er geen mogelijkheid om met meerdere mensen een zaak ervan te maken en de kosten te delen?
[ Voor 0% gewijzigd door neonite op 05-04-2013 09:31 . Reden: typo ]
dit is compleet anders: Otto heeft deze prijs wel bedoeld, maar weigert niet iedereen te leveren. Er is geen sprake van een fout op de website, maar om een andere reden(waar wij alleen naar kunnen gissen) willen ze maar een gedeelte van de orders leveren.[b]
Otto herroept zich dan op de volgende rechtzaak en je hebt bij voorbaat al verloren: http://www.techzine.nl/ni...sies-niet-te-leveren.html
Andere Otto zaak is dus compleet irrelevant
Dat valt wel mee.
De prijs is geen orders van grote lager dan in het geval van de TV, de prijs valt nog onder wat je kan verwachten van een stunt aanbieding / restpartij.
Bovendien:
- Otto heeft de prijs bevestigd aan diverse klanten waaronder aan mij
- Otto heeft diverse routers voor die prijs uitgeleverd
- Zelfs weken na de bestelling geeft Otto aan dat de leverbaarheid het probleem is, niet de prijs.
Ik denk dat een rechtszaak een erg goede kans maakt in dit geval.
Overigens net weer contact gehad met de klantenservice.
(Zoals velen al vermoed zullen hebben, die zit daadwerkelijk in Suriname, SNT Kersten Callcenter te Paramaribo)
De medewerkster geeft aan dat het product niet leverbaar is en daarom uit mijn account is verdwenen. Zuchtend en bijna schreeuwend blijft ze dat herhalen, ondanks dat het product al weken niet leverbaar is. Uiteindelijk een andere aan de telefoon die aangeeft dat de bestelling misschien toch geannuleerd is, maar hij weet niet goed hoe hij dat kan zien...
De prijs is geen orders van grote lager dan in het geval van de TV, de prijs valt nog onder wat je kan verwachten van een stunt aanbieding / restpartij.
Bovendien:
- Otto heeft de prijs bevestigd aan diverse klanten waaronder aan mij
- Otto heeft diverse routers voor die prijs uitgeleverd
- Zelfs weken na de bestelling geeft Otto aan dat de leverbaarheid het probleem is, niet de prijs.
Ik denk dat een rechtszaak een erg goede kans maakt in dit geval.
Overigens net weer contact gehad met de klantenservice.
(Zoals velen al vermoed zullen hebben, die zit daadwerkelijk in Suriname, SNT Kersten Callcenter te Paramaribo)
De medewerkster geeft aan dat het product niet leverbaar is en daarom uit mijn account is verdwenen. Zuchtend en bijna schreeuwend blijft ze dat herhalen, ondanks dat het product al weken niet leverbaar is. Uiteindelijk een andere aan de telefoon die aangeeft dat de bestelling misschien toch geannuleerd is, maar hij weet niet goed hoe hij dat kan zien...
[ Voor 35% gewijzigd door Nijn op 05-04-2013 09:39 ]
Hier ook de mail met de 10 euro korting.
Zoals ik deze mail lees verontschuldigen ze zich voor de vertraging in levering. Wat ik ook kan rijmen met de huidige status in het bestellingsoverzicht: de levering kan de volgende dag in in uw klantenrekening worden gevolgd.
Ik ga er vanuit dat de router geleverd gaat worden en dat de track/trace morgen zichtbaar is.
Mocht het niet zo zijn, pech gehad.
Zoals ik deze mail lees verontschuldigen ze zich voor de vertraging in levering. Wat ik ook kan rijmen met de huidige status in het bestellingsoverzicht: de levering kan de volgende dag in in uw klantenrekening worden gevolgd.
Ik ga er vanuit dat de router geleverd gaat worden en dat de track/trace morgen zichtbaar is.
Mocht het niet zo zijn, pech gehad.
Hier geld teruggestort gekregen, zonder daarvan een bericht te hebben ontvangen. Ik zag op 'Mijn OTTO' een melding dat ze dat gingen doen, anders had ik het niet geweten.
[ Voor 4% gewijzigd door robhof op 05-04-2013 09:51 ]
Ook hier de email met 10€ korting.
Bestelling is ook bij mij verdwenen uit het overzicht. Dit was het eerste contact van otto naar mij toe sinds aanschaf op 13 maart. Ik heb een email verstuurd met de vraag waarom ik mijn bestelling niet meer zie.
Ik sta open voor verdere gang van zaken mocht het nodig zijn, maar ik geef ze nog even de tijd om te reageren en hun orde op zaken te stellen. Het is immers al aan mensen geleverd dan mogen er verder geen uitzonderingen zijn en moeten ze aan iedereen leveren.
Bestelling is ook bij mij verdwenen uit het overzicht. Dit was het eerste contact van otto naar mij toe sinds aanschaf op 13 maart. Ik heb een email verstuurd met de vraag waarom ik mijn bestelling niet meer zie.
Ik sta open voor verdere gang van zaken mocht het nodig zijn, maar ik geef ze nog even de tijd om te reageren en hun orde op zaken te stellen. Het is immers al aan mensen geleverd dan mogen er verder geen uitzonderingen zijn en moeten ze aan iedereen leveren.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Huh, ik bel net met Otto en die dame zegt dat mijn bestelling nog steeds staat, en voor haar gewoon zichtbaar is. Alleen voor mij niet. Ze heeft het over een fout op de site ofzo 
Jaja, margoed als Otto mijnn bestelling nog ziet dan kan ik niks anders doen dan afwachten.....
Jaja, margoed als Otto mijnn bestelling nog ziet dan kan ik niks anders doen dan afwachten.....
n uw mail informeert u naar een artikel.
Helaas is dit artikel door OTTO Nederland niet meer leverbaar. Wij hebben u hier reeds bericht van gegeven op 26-03-2013.
Uit uw mail begrijp ik dat u het artikel op de Duitse website heeft gezien en dat dit artikel niet op de Nederlandse website terug te vinden is.
Dit artikel is niet opgenomen in de Nederlandse collectie. Hierdoor kunnen we het niet aan u leveren.
Wellicht kunt u een soortgelijk artikel vinden op de Nederlandse website wat aan dezelfde verwachtingen voldoet.
Ik vertrouw erop u zo voldoende geïnformeerd te hebben en onze excuses hiervoor.
Helaas is dit artikel door OTTO Nederland niet meer leverbaar. Wij hebben u hier reeds bericht van gegeven op 26-03-2013.
Uit uw mail begrijp ik dat u het artikel op de Duitse website heeft gezien en dat dit artikel niet op de Nederlandse website terug te vinden is.
Dit artikel is niet opgenomen in de Nederlandse collectie. Hierdoor kunnen we het niet aan u leveren.
Wellicht kunt u een soortgelijk artikel vinden op de Nederlandse website wat aan dezelfde verwachtingen voldoet.
Ik vertrouw erop u zo voldoende geïnformeerd te hebben en onze excuses hiervoor.
Dit begint toch echt een leuke klucht te worden met alles wat gebeurd en die verschillende reacties van Otto.
Denk dat hier t.z.t wel een film over gemaakt gaat worden.......
Denk dat hier t.z.t wel een film over gemaakt gaat worden.......
gewoon afwachten.. in de tussentijd mooi een 16gb usb stickje voor 5,95 besteld met de 10 euro kortingscode
Haha. wat een argument. In het verleden artikelen bij Otto besteld, deze kwamen uit Duitsland (stond gewoon op de adresstickers waar ze vandaan kwamen). ze hebben het artikel nu gewoon van de Nederlandse website afgehaald.
Dit alles doet er eigenlijk niet toe, gezien ten tijde van bestelling de router leverbaar was, en bij navraag de prijs ook juist was. Het is te laat voor Otto nu turckjes uit te halen.
De feiten zijn:
Prijs juistheid gecontroleerd;
Ten tijden van bestellen was de router op voorraad;
Orderbevestiging in bezit;
Belofte e-mail van vertraagde levering;
Uitlevering aan een random aantal bestellingen;
Orders verwijderd uit 'Mijn Otto', zonder enige communicatie (in progress, nog even afwachten).
Dit alles doet er eigenlijk niet toe, gezien ten tijde van bestelling de router leverbaar was, en bij navraag de prijs ook juist was. Het is te laat voor Otto nu turckjes uit te halen.
De feiten zijn:
Prijs juistheid gecontroleerd;
Ten tijden van bestellen was de router op voorraad;
Orderbevestiging in bezit;
Belofte e-mail van vertraagde levering;
Uitlevering aan een random aantal bestellingen;
Orders verwijderd uit 'Mijn Otto', zonder enige communicatie (in progress, nog even afwachten).
[ Voor 74% gewijzigd door Jumpman op 05-04-2013 10:48 ]
Door de bestelling met een kortingscode die al wel was afgeboekt heb ik nu € 10 'krediet', ik denk dat iedereen dat wel heeft. Als je nu gebruikt maakt van de kortingscode in de mail, heb je dan € 20 aan krediet? Of klopt dat niet?
Zo te lezen hebben ze een grote schoonmaak gedaan, alle bestellingen uit het systeem gooien en een kortingscode sturen. Ik hoop nog steeds dat ze de router gaan opsturen, kan hem goed gebruiken.
Ondertussen is het ook mogelijk een shopreview achter te laten hier op Tweakers. Lucht je hart.
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Heel hard zal de gemiddelde waardering niet kunnen dalen zo te zien. Komen ze goed mee weg alsnogRicepuppet schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:57:
Ondertussen is het ook mogelijk een shopreview achter te laten hier op Tweakers. Lucht je hart.
Nickname does not reflect reality
Hier ook het geld teruggestort gekregen vandaag, goddank. Heeft lang genoeg geduurt. Bij mij kon er geen excuus mailtje vanaf
Ook deze levering kwam btw uit Duitsland.
Gisterenavond aangesloten, alleen werkt die niet icm mijn experiabox.
Vanmiddag maar eens op zoek naar een goedkope vlan switch. iemand nog een leuke aanbieding?
Vanmiddag maar eens op zoek naar een goedkope vlan switch. iemand nog een leuke aanbieding?
@Loenerd: Ik heb ook een Experia Box en bij mij werkt het wel! Eerst één van de vier LAN's naar de Netgear, maar kreeg geen toegang tot de Netgear.
Daarna alles via de Netgear maar dan heb je geen digitale tv meer en je telefoon werkt niet meer (kan niet aangesloten worden op de Netgear). Maar je krijgt wel toegang tot de Netgear en je kunt WIFI instellen.
Nu alles op de Experia, en één van de vier LAN's op de Netgear aangesloten. WIFI op Experia uitgezet en aangezet op de Netgear. Dan kun je alsnog gebruik maken van de WIFI van Netgear. HD en dergelijke nog niet getest.
Daarna alles via de Netgear maar dan heb je geen digitale tv meer en je telefoon werkt niet meer (kan niet aangesloten worden op de Netgear). Maar je krijgt wel toegang tot de Netgear en je kunt WIFI instellen.
Nu alles op de Experia, en één van de vier LAN's op de Netgear aangesloten. WIFI op Experia uitgezet en aangezet op de Netgear. Dan kun je alsnog gebruik maken van de WIFI van Netgear. HD en dergelijke nog niet getest.
Geen opruiming: De kortingscode die ik kreeg was vanwege de vertraging van de levering. Volgens otto komt hij er nog steeds aan.de_marvin schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:48:
Zo te lezen hebben ze een grote schoonmaak gedaan, alle bestellingen uit het systeem gooien en een kortingscode sturen. Ik hoop nog steeds dat ze de router gaan opsturen, kan hem goed gebruiken.
Hier verwijderd uit mijn bestellingen.
Geen kortingscode, geen mailtje.
Heb nooit contact gehad met ze.
Fijn bedrijf.
Geen kortingscode, geen mailtje.
Heb nooit contact gehad met ze.
Fijn bedrijf.
https://www.youtube.com/@droommotor
Eigenlijk best knap hoe Otto één en hetzelfde proces zo verschillend kan inrichten. 20 mensen, 20 verhalen. Petje af. Ik denk dat werken bij Otto elke dag weer anders is.
Otto. Wij zijn niet zomaar een webwinkel.
Otto. Wij zijn niet zomaar een webwinkel.
http://www.otto.nl/produc...GS-108&itemId=10013628678Loenerd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:00:
Ook deze levering kwam btw uit Duitsland.
Let op:
Houd het netjes, nuttig en ontopic, anders riskeer je een ban of gaat dit topic binnen no-time weer op slot.
Laat namen van medewerkers weg uit je post, of kort het af tot initialen.
Houd het netjes, nuttig en ontopic, anders riskeer je een ban of gaat dit topic binnen no-time weer op slot.
Laat namen van medewerkers weg uit je post, of kort het af tot initialen.