Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik zou geen Netgear bestellen bij Otto. Het blijkt dat de voorraad informatie op de website niet altijd (of altijd niet) klopt
Laat maar, is geen Netgear
[ Voor 5% gewijzigd door EEE-lover op 05-04-2013 11:22 ]
Ik heb alleen met ideal betaalt krijg ik mijn geld nu wel terug???
Op kieskeurig staat dat de aftersales goed is?Brad Pitt schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:00:
[...]
Heel hard zal de gemiddelde waardering niet kunnen dalen zo te zien. Komen ze goed mee weg alsnog
http://www.kieskeurig.nl/...B8F5FB469C125713B0035474F
Heel bijzonder aangezien het gros van de mensen ze een hele lage score geeft.
Heb wel een kortingscode gekregen van 10 euro, te besteden voor 1 mei. Net alsof ik nog weer iets ga besteden.
Ik heb het precies zo gedaan, zoals jijEEE-lover schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:05:
@Loenerd: Ik heb ook een Experia Box en bij mij werkt het wel! Eerst één van de vier LAN's naar de Netgear, maar kreeg geen toegang tot de Netgear.
Daarna alles via de Netgear maar dan heb je geen digitale tv meer en je telefoon werkt niet meer (kan niet aangesloten worden op de Netgear). Maar je krijgt wel toegang tot de Netgear en je kunt WIFI instellen.
Nu alles op de Experia, en één van de vier LAN's op de Netgear aangesloten. WIFI op Experia uitgezet en aangezet op de Netgear. Dan kun je alsnog gebruik maken van de WIFI van Netgear. HD en dergelijke nog niet getest.
Ik las in het KPN glasvezeltopic dat het een bekend probleem is, wat via een omweg te omzeilen is.
bijvoorbeeld die van google: 8.8.8.8
of die van opendns: 208.67.222.222
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Beste <knip>
Heel vervelend dat Otto u zo lang laat wachten op onze WNDR4700.
Wij hebben het model ruim op voorraad en hebben deze ook aangeboden aan Otto.
Zij hebben vorige week bij ons besteld en deze bestelling wordt, deze week, ruim binnen de afgesproken termijn geleverd.
Verder hebben wij geen enkel verzoek van Otto ontvangen.
Vriendelijke groet,
Kind regards,
<knip>
Getuigd wat mij betreft van weinig proffesionaliteit.
Inderdaad, had dit een accountmanager van ons geweest, dan had die zijn spullen kunnen pakken.Sinned123 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:07:
Ik vind het maar gek dat de account manager uit de school klapt.
Getuigd wat mij betreft van weinig proffesionaliteit.
toettoett
Verwijderd
nvm, zat weer eens scheel te kijken. Ik heb nog geen kortingsbon ontvangen trouwens.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2013 15:38 ]
heb gevraagd om mijn account per direct te verwijderen, waarschijnlijk boeit ze dat niet maar goedBeste heer reller,
In uw mail informeert u naar uw bestelling.
Het artikel dat u heeft besteld, is helaas niet meer leverbaar. Onze verontschuldigingen hiervoor. We hebben voor u naar een alternatief gezocht maar geen vergelijkbaar artikel gevonden.
Otto vult haar collectie regelmatig aan. Neemt u nog eens een kijkje op OTTO.nl om onze meest recente collectie te zien.
Met vriendelijke groet,
Guusje xxxxx
OTTO
ja die email had ik ook eerst gehad...binnen 1 dag was bestelling weg uit het overzichtVerwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:37:
Vandaag was mijn bestelling ook verdwenen. Een mailtje gestuurd naar de klantenservice en binnen 5 minuten het antwoord dat mijn bestelling gewoon geleverd gaat worden en dat ik binnen 2 dagen meer te horen krijg.
Ha! Ik zie het nu ook, ze hebben gewoon de hele bestelling weggehaald. Wat niet weet wat niet deert waarschijnlijkreller schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:38:
[...]
ja die email had ik ook eerst gehad...binnen 1 dag was bestelling weg uit het overzicht
Dat is zuur! Idd, geen idee waarop ze geselecteerd hebben wie de router krijgt en wie niet.Jumpman schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:08:
Zojuist hier ook de e-mail dat het artikel niet meer leverbaar is. Dit is toch wel treurig gezien iemand die ik zelf getipt heb gisteren wel een levering heeft gekregen. Op zijn pakket adressering stond dat het artikel uit Duitsland verzonden is, en laat nu net Otto in Duitsland de Netgear WNDR 4700 nog gewoon leverbaar hebben. Ik vraag me echt af hoe Otto bepaald heeft welke bestellingen wel geleverd gingen worden en welke niet.
Had al eerder bij Otto besteld maar ook hier is niets geleverd en de order spontaan verdwenen.Feralio schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:11:
Misschien mensen die al eerder iets besteld hadden wel een hebben gekregen? Just guessing.
Nickname does not reflect reality
Ik denk dat de mensen waar de order geheel verdwenen is en waarbij je erna geen "schuld" hebt aan Otto gewoon helemaal niéts gaan krijgen eigenlijk.yay schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:17:
Het wordt steeds spannender. Wie krijgt hem wel, wie krijgt hem niet?
Het is net Sinterklaas.
Nickname does not reflect reality
"Het artikel dat u heeft besteld, is helaas niet meer leverbaar. Onze verontschuldigingen hiervoor. We hebben voor u naar een alternatief gezocht maar geen vergelijkbaar artikel gevonden.
Otto vult haar collectie regelmatig aan. Neemt u nog eens een kijkje op OTTO.nl om onze meest recente collectie te zien.
Met vriendelijke groet,"
Hier in ieder geval nog geen mail ontvangen dat hij niet meer leverbaar is.
Volgens de wet moeten ze hun best doen om het product te leveren, en mocht dit echt niet mogelijk zijn moeten ze een vergelijkbaar product aanbieden.
wat ze nu vertellen is dus gewoon belachelijk, en je moet het dus niet accepteren
Vandaag 15:51;Ik zie nu ineens dat de order is terug gestort..
Van andere begreep ik dat zij het product wél uitgeleverd hadden, en dat jullie geplaagd werden door leverings problemen.
Nu kan ik nog prima even wachten, maar zou ik uiteindelijk toch graag de router willen kopen (voor de telefonisch bevestigde prijs).
Het lijkt er dus op dat ze het hiermee willen afsluiten.Het artikel dat u heeft besteld, is helaas niet meer leverbaar. Onze verontschuldigingen hiervoor. We hebben voor u naar een alternatief gezocht maar geen vergelijkbaar artikel gevonden.
Nogal teleurstellend, zijn er nog mensen die hier energie in gaan steken?
03.04.2013BounceMeister schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:08:
[...]
Staat er ook niks bij "klantenrekening"? Want je bestelling staat niet meer bij "bestellingen volgen" zodra hij verstuurd is. Je krijgt, afgezien van de bestelbevestiging, helemaal geen e-mails van Otto. Er staat ineens een postbode voor je deur, of juist niet bij sommigen helaas.
Toen ik "de usb-stick" had besteld en betaald had met iDeal, kreeg ik evengoed een acceptgiro. Een beetje vaag, maar zo lijkt alles te zijn bij Otto. Gelukkig krijg ik wel steeds vrij vlot reactie van de helpdesk.
Ik heb de router inmiddels ook binnen, eens kijken of hij werkt. Als ik hem wil houden, moet ik de helpdesk weer mailen, dan gaan ze de korting verwerken.
Ik ben blij dat ik hem gekregen heb, maar ik vind het wel vreemd dat de berichtgeving zo verschillend is en dat anderen hem niet krijgen.
Levering
Leveringsnummer *****
€ 55,94
28.03.2013
Betaling aan klant
Tegoed of geldkrediet via Kredietactie
€ 55,94
18.03.2013
Rekeningoverzicht
- € 55,94
16.03.2013
Betaling
Boekingsnummer ****
- € 55,94
23.02.2013
Rekeningoverzicht
€ 0,00
Dat staat er maar ik snap niet echt wat het allemaal inhoud.
Ik wil er wel moeite insteken[b]
Het lijkt er dus op dat ze het hiermee willen afsluiten.
Nogal teleurstellend, zijn er nog mensen die hier energie in gaan steken?
heeft trouwens iemand evaring met thuiswinkel waarborg? Mischien beter en sneller dan een rechtzaak
Ik ben ook bereid er moeite in te steken, maar wacht nog wel even om hun een termijn te geven waarbinnen ze alsnog kunnen gaan leveren.
[ Voor 27% gewijzigd door Hummed op 05-04-2013 16:35 ]
Leveringsnummer klinkt goed, ik heb die nog niet, hopelijk betekend het dat die van jou wel wordt geleverdGarfieldtjuh schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:30:
[...]
03.04.2013
Levering
Leveringsnummer *****
€ 55,94
28.03.2013
Betaling aan klant
Tegoed of geldkrediet via Kredietactie
€ 55,94
18.03.2013
Rekeningoverzicht
- € 55,94
16.03.2013
Betaling
Boekingsnummer ****
- € 55,94
23.02.2013
Rekeningoverzicht
€ 0,00
Dat staat er maar ik snap niet echt wat het allemaal inhoud.
Die van mij is al geleverd.de_marvin schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:36:
[...]
Leveringsnummer klinkt goed, ik heb die nog niet, hopelijk betekend het dat die van jou wel wordt geleverd
IK bericht aangezien ik niet snap dat ik hem wel gekregen heb en ook me geld heb terug gekregen.
Dus vroeg me af of ik hem nou gratis heb gehad
Die sterren kunnen altijd lager heBrad Pitt schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:00:
[...]
Heel hard zal de gemiddelde waardering niet kunnen dalen zo te zien. Komen ze goed mee weg alsnog
Overigens, ik heb dit artikel niet besteld, wel aan andere 'acties' van Otto meegedaan. Ik kies er altijd voor om met acceptgiro te betalen, juist om dit soort geintjes. Ik was al bekend met de werkwijze van Otto.
De ene keer krijg ik mijn product wel geleverd, de andere keer hoorde ik er compleet niks meer over, echt, tot aan maanden toe.
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
[ Voor 55% gewijzigd door knny op 05-04-2013 16:39 ]
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Mij gaan ze deze keer niet afschepen met onzin.robhof schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:39:
Zojuist mijn review op vier websites geplaatst. Dat is de energie die ik er nog in wilde steken!
Ik ga die router krijgen hoe dan ook. Al moet ik er een zaak van maken.
Dit is al de tweede keer dat ze dit flikken dus nu is het genoeg.
Ze laten gewoon niks horen, reageren niet op de klachten die je via het klachtenformulier indient en verwijderen zomaar je bestelling.
Echt de slechtste webshop ooit.
-Jammer- krijg nu na 10 minuten opeens twee meldingen dat ze niet zijn aangekomen.
Ik ga straks nog eens zoeken en proberen.
[ Voor 16% gewijzigd door m3gA op 05-04-2013 16:53 ]
- Tweakers Shopreview (natuurlijkEEE-lover schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:43:
Welke vier? Ik zou het wel willen lezen...
- kieskeurig.nl
- trustpilot.nl
- shoppingervaring.nl
PMm3gA schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:52:
Met een beetje logisch denken heb ik vermoedelijk het mail adres van de Managing Director van Otto Nederland gevonden. Ik heb een mail gestuurd met het hele verhaal (mijn persoonlijke ervaring). Eens kijken wat hier uit voort komt. Mocht er antwoord komen, dan zal ik dit plaatsen. Lijkt me wel niet handig als iedereen nu gaat mailen.
-Jammer- krijg nu na 10 minuten opeens twee meldingen dat ze niet zijn aangekomen.
Ik ga straks nog eens zoeken en proberen.
A. van Wxxxxx
Managing Director at OTTO Nederland
Deze neem ik aan?
Krijg net weer mail van Otto:
Beste heer XXX,
Volgens onze informatie heeft u onlangs per mail contact gehad met de klantenservice van OTTO.
De kwaliteit van onze klantenservice meten we onder andere aan de hand van uw mening.
Door een aantal klanten een vragenlijst te sturen, waarin we kort naar hun ervaring met de klantenservice
informeren, zijn we in staat om te verbeteren waar u dit nodig vindt.
Ik verzoek u vriendelijk uw ervaring met ons te delen.
Het doorlopen van deze vragenlijst zal slechts 2 minuten van uw tijd in beslag nemen.
Klik hieronder op 'naar de vragenlijst' om te beginnen met de vragenlijst.
Hmzz kan ik daar ook klagen?
[ Voor 35% gewijzigd door knny op 05-04-2013 17:14 ]
Even een mooie link voor je Shopreview. Ik stimuleer enkel het achterlaten van een reviewrobhof schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:53:
[...]
- Tweakers Shopreview (natuurlijk)
- kieskeurig.nl
- trustpilot.nl
- shoppingervaring.nl
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ja, die heb ik net ook ingevuldknny schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 17:06:
[...]
PM
A. van Wxxxxx
Deze neem ik aan?
Krijg net weer mail van Otto:
Beste heer XXX,
Volgens onze informatie heeft u onlangs per mail contact gehad met de klantenservice van OTTO.
De kwaliteit van onze klantenservice meten we onder andere aan de hand van uw mening.
Door een aantal klanten een vragenlijst te sturen, waarin we kort naar hun ervaring met de klantenservice
informeren, zijn we in staat om te verbeteren waar u dit nodig vindt.
Ik verzoek u vriendelijk uw ervaring met ons te delen.
Het doorlopen van deze vragenlijst zal slechts 2 minuten van uw tijd in beslag nemen.
Klik hieronder op 'naar de vragenlijst' om te beginnen met de vragenlijst.
Hmzz kan ik daar ook klagen?
volgens mijn gegevens is het S. van W? Misschien komt daarom de mail niet aan. Maar goed. .ik moet nu weg. Morgen ga ik nog een poging doen.knny schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 17:06:
[...]
PM
A. van Wxxxxx
[ Voor 21% gewijzigd door reller op 05-04-2013 22:05 ]
Ik zou niet met rare semi-dreigmailtjes de medewerkers lastigvallen. werkt denk ik counter-effectief.
Volgens netgear zou er deze week een stapel routers verstuurd zijn naar Otto. als de vorige golf van routers die gister aankwamen vanuit het duitse magazijn van Otto zijn gekomen, dan zou het toch kunnen zijn de nieuwe routers vanuit netgear maandag richting ons worden verstuurd? wanneer maandag geen verzendbericht of informatie komt, dan dien ik ofwel een verzoek in bij thuiswinkelwaarborg (voordeel: bindend advies, enige risico dat je loopt is 25e - Nadeel: duurt lang, geen rechtbank (maar iemand met ervaring?), blijft een advies.
ofwel bij de rechtbank voordeel: jurisprudentie zodat die klojo's dit niet weer flikken,daadwerkelijk bindend - Nadeel: risico--> 75+kosten die tegenpartij maakt, duurt ook lang.
" U heeft onlangs een bestelling gedaan waarvan de levertijd langer was dan dat u normaal van ons mag verwachten. Wij kunnen ons voorstellen dat u hierdoor niet geheel tevreden bent over onze service. Onze excuses hiervoor.
Om u tegemoet te komen willen wij u graag € 10,- korting aanbieden die u kunt gebruiken bij een volgende bestelling. "
Ondertussen is er niet geleverd en is mijn bestelling verdwenen uit Mijn Otto.
Is ook niets meer van terug te vinden:
Rekening overzicht
Uw termijnbedrag is: € 0,00
Uw achterstand bedraagt: € 0,00
U dient minimaal te betalen: € 0,00
Ga er dus vanuit dat er niet meer geleverd gaat worden.
Wat me nog wel opviel is dat de waardebon code die ik tijdens de bestelling gebruikt heb voor 10 euro extra korting er nog wel staat:
Datum Omschrijving Credit / Saldo (€)
18.03.2013 Rekeningoverzicht - € 10,00
14.03.2013 Afboeking waardebon - € 10,00
Boekingsnummer 89538
14.03.2013 Rekeningoverzicht € 0,00
Misschien is dat ook het verschil is tussen mensen die wel en niet geleverd hebben gekregen.
Degene zonder waardebon code wel, degene met niet.
Nu nog proberen of de extra kortingscode uit de mail er nog bij kan, 20 euro zou wel leuk zijn.
Hopelijk zit er geen minimale bestelwaarde aan, wordt in de e-mail in elk geval niet over gesproken.
Op hun site hebben ze het over hun eigen jurist voordat je naar de geschillencommissie stapt...
Ik heb een geschil met een webwinkel. Wanneer kan ik dit het beste voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel?
Binnen een termijn van drie maanden, na het melden van uw klacht, moet het geschil gemeld zijn bij de geschillencommissie. U dient uw klacht dus eerst zelf voor te leggen aan de verkoper. Dat kan rechtstreeks maar ook via het online klachtenformulier op deze website. Mocht u er samen niet uit komen dan kunt u om bemiddeling van de branchevereniging vragen. U kunt uw klacht dan voorleggen aan onze jurist, Ank van Heeringen, via ankvanheeringen@thuiswinkel.org.
Let zelf wel goed op de termijn van drie maanden. Mocht ook de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat leiden dan heeft u tot drie maanden, nadat het duidelijk is dat er een geschil is ontstaan, de mogelijkheid om de geschillencommissie in te schakelen. Het klachtengeld bedraagt 25 euro. U krijgt dit (gedeeltelijk) terug als u (gedeeltelijk) in het gelijk wordt gesteld. Meer informatie over de geschillencommissie en uw melding kunt u vinden op: sgc.nl onder het kopje Thuiswinkel.
klein vraagje op je gsm en tv kan ik alles afspelen
maar hoe kom ik bij me bestanden via me pc ?
Nee, ook een code voor 10e gebruikt en gisteren de router ontvangen.Vliegvlug schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 22:51:
...
Misschien is dat ook het verschil is tussen mensen die wel en niet geleverd hebben gekregen.
Degene zonder waardebon code wel, degene met niet.
@dedoi
\\readyshare
[ Voor 3% gewijzigd door RedBaret op 06-04-2013 00:24 ]
Ik heb alleen ervaring met de Geschillencommissie reizen (ivm een Red mijn Vakantie ervaring in seizoen 2011). Ik vind dit persoonlijk niet de moeite waard. Veel te veel gedoe voor een router. Gewoon pech dat wij niet geleverd krijgen en anderen wel.Pseudoc schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 22:27:
[...]
... dan dien ik ofwel een verzoek in bij thuiswinkelwaarborg (voordeel: bindend advies, enige risico dat je loopt is 25e - Nadeel: duurt lang, geen rechtbank (maar iemand met ervaring?), ...
Had je een track and trace gekregen. Of was je order ook zomaar verdwenen?RedBaret schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 00:23:
[...]
Nee, ook een code voor 10e gebruikt en gisteren de router ontvangen.
@dedoi
\\readyshare
Nog een mail verstuurd vandaag?m3gA schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 18:42:
[...]
volgens mijn gegevens is het S. van W? Misschien komt daarom de mail niet aan. Maar goed. .ik moet nu weg. Morgen ga ik nog een poging doen.
Mijn order is nog steeds niet zichtbaar helaas. Al zegt de Otto medewerker wel dat hij nog openstaat.
Maandag maar weer eens achteraan....
Wie zegt dat een mailtje raar of dreigend moet zijn? Een beleefde mail waarin je het verhaal uiteenzet en aangeeft een teleurgestelde klant te zijn kan best opgepakt worden. Mogelijk is iemand op dit nivo niet op de hoogte van de problemen,wat wel heel slecht zou zijn.Pseudoc schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 22:27:
[...]
Ik zou niet met rare semi-dreigmailtjes de medewerkers lastigvallen. werkt denk ik counter-effectief.
Als orders nog openstaan maar niet zichtbaar zijn, dan wacht ik nog heel even af. Ik heb het geld nog niet terug dus misschien staat hij open. Anders probeer ik een mail te sturen naar de manager operations van het callcenter.
[ Voor 28% gewijzigd door m3gA op 06-04-2013 13:12 ]
https://www.thuiswinkel.org/klacht
Nu hopen dat er binnenkort een DD-WRT of Openwrt versie wordt gemaakt voor deze router. De standaard firmware is erg beperkt als je ervaring hebt met dd-wrt of openwrt.
Beste heer reller,
In uw mail geeft u aan dat u graag uit ons klantenbestand verwijderd wilt worden.
We hebben dit voor u in ons systeem verwerkt.
Met vriendelijke groet,
Evelyn Katidjo
OTTO
Klantenservice
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Functionaliteit zoals: AD blocker, Interne domein redirect voor een bepaald ip, aanmaken van meerdere VLANS is niet beschikbaar in dit apparaat. Daardoor mis ik een hoop functies in vergelijking met mijn TP-Link router. Echter de kwaliteit van het WIFI netwerk is prima, wat ik weer mis op de tp-link!
I see red pixels.
ben benieuwd
edit: anders ga ik maar voorstellen een alternatief product te krijgen, ze hebben best wat leuke routers er tussen zitten
[ Voor 33% gewijzigd door Mattie112 op 07-04-2013 17:18 ]
Morgen maar weer bellen dus. Er is mij van de week verteld dat ze wachten op voorraad en als Netgear zegt ze volop te kunnen leveren kunnen ze zich niet verschuilen achter niet meer leverbaar lijkt me.Mattie112 schreef op zondag 07 april 2013 @ 17:06:
Pft ik krijg zojuist een (automatisch) mailtje:
[afbeelding]
Het mailtje zegt dat het bestelde product niet meer geleverd zal worden omdat het product niet meer "leverbaar" en dus beschikbaar is of zal komen.Arsenius schreef op zondag 07 april 2013 @ 18:14:
Dus wat zegt dit mailtje eigenlijk, dat het product niet meer leverbaar zal zijn.
Testing, one, two ...
Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen.
Ik nog nietBounceMeister schreef op maandag 08 april 2013 @ 09:30:
Betreft degenen die hem wel hebben gekregen, heeft er iemand al een factuur gehad?
Vorige week nog per mail en telefonisch toegezegd dat ik mijn bestellingen geleverd zou krijgen.
[ Voor 17% gewijzigd door coazter op 08-04-2013 12:56 ]
Eigenlijk begrijp ik wel als het een prijsfout was, maar de principe kwestie van de beloftes, slechte niet zuivere communicatie en daarbij alle andere genoemde feiten in dit topic geeft mij de vechtlust om toch het één en ander recht te zetten.
Testing, one, two ...
Wauw wat een professioneel taalgebruik. Zal ik ze op hun eigen AV wijzen of het mailtje van Netgear forwarden?Geachte heer/mevrouw ***,
U heeft idd een bestelling op 13.03.2013 geplaatst.
Het heeft een tijd geduurd, omdat het bij de leverancier niet duidelijk is of het nog geleverd
kan worden.
Nu is gebleken dat dit uitverkocht is.
Ik verzoek u om een alternatief te bestellen.
U mag het ook aan mij doormailen, zodat ik het meteen voor u kan nakijken en in orde kan maken.
Met vriendelijke groet,
Afd. Back Office
OTTO B.V.
[ Voor 3% gewijzigd door Hummed op 08-04-2013 15:21 ]
[ Voor 40% gewijzigd door coazter op 08-04-2013 15:24 ]
Gewoon mail van Netgear naar ze doorsturen!Hummed schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:20:
[...]
Wauw wat een professioneel taalgebruik. Zal ik ze op hun eigen AV wijzen of het mailtje van Netgear forwarden?
Naast mijn shopreviews, heb ik net ook maar wéér een mail naar OTTO gestuurd waarin ik ze nogmaals verzoek om hun klachtenprocedure toe te lichten. Alleen al omdat het nu een sport wordt om in ieder geval één keer een fatsoenlijke uitleg en/of excuses te krijgen.
Het gaat me totaal niet om die router (hoewel het leuk zou zijn als ie alsnog komt ;p) maar gewoon de hele manier van doen slaat echt helemaal nergens op!
blijkbaar hadden ze dit forum nog niet eerder onder ogen gekomen, want ze blijven maar fout op fout stapelen. zeker de personen die een directe mail hebben gekregen met een dikke middelvinger(we gaan niet leveren) die hoeven zelfs geen ingebrekestelling te sturen, want dan is Otto bv gelijk al in verzuim.Svinken schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:38:
Net de gm van Otto (Stefan Wenzel, @stewenz) getweet nav zijn tweet over de groei van ecommerce in Europa met een linkje naar dit forum. Kon het niet laten.
overigens heeft Otto de plicht om een vervangend product aan te bieden mochten ze het echt op geen mogelijkheid meer kunnen leveren. natuurlijk weten we dat het onzin is, desnoods halen ze het bij een andere webshop.
Maar ik ben niet zo computertechnisch. staat er iets op hun site wat vergelijkbaar is? ik neem aan dan zonder de HD. anders kunnen we vragen om die te leveren? ookal is de HD wel een key-feature natuurlijk.
iid goed plan om even een niets anoniemer forum te zoeken om te plannen hoe we het aan gaan pakken.
Ik ben benieuwdSvinken schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:38:
Net de gm van Otto (Stefan Wenzel, @stewenz) getweet nav zijn tweet over de groei van ecommerce in Europa met een linkje naar dit forum. Kon het niet laten.
Die email heb ik ook gehad vorige week en sinds afgelopen weekend is mijn bestelling niet meer zichtbaar en heb ik nu dus een mail gehad niet meer leverbaar. Overigens wel in mijn spam folder dus kijk maar eens goed of je daar geen mail van Otto hebt.fuzzyeyebrows1 schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:48:
Ik krijg ook een drang om iets te tweeten, maar wacht nog even af. Volgens een email van hun krijg ik de router binnen 10 werkdagen (zal wel niet maarja).
013 466 6111
[ Voor 128% gewijzigd door gambieter op 08-04-2013 17:58 ]
[ Voor 143% gewijzigd door gambieter op 08-04-2013 17:59 ]
Houd het netjes, nuttig en ontopic, anders riskeer je een ban of gaat dit topic binnen no-time weer op slot.
Laat namen van medewerkers weg uit je post, of kort het af tot initialen.