Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Pfff, bij Kieskeurig: onze klanten 4,6, Kieskeurig.nl 7,8 (gemiddelde alle winkels 8,1), en als totale score publiceren ze 7,8. Een review hier maakt niet uit, want ze bepalen uiteindelijk het cijfer zelf. hiet in Nederland worden ze overal onder het gemiddelde beoordeeld.

Ze hadden gewoon meteen moeten communiceren prijsfout, sorry en wellicht € 10,00 korting en het waren helden geweest. nu na een opeenstapeling van onduidelijk of geen communicatie gooien ze hun eigen 'goodwill' ruiten in.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:00
Ik zou geen Netgear bestellen bij Otto. Het blijkt dat de voorraad informatie op de website niet altijd (of altijd niet) klopt 8)7 |:( :P

Laat maar, is geen Netgear :+

[ Voor 5% gewijzigd door EEE-lover op 05-04-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Hij is ook verwijderd uit mijn bestellingen, wel een e-mail gehad met kortingscode.
Ik heb alleen met ideal betaalt krijg ik mijn geld nu wel terug???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:02
Brad Pitt schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:00:
[...]

Heel hard zal de gemiddelde waardering niet kunnen dalen zo te zien. Komen ze goed mee weg alsnog ;)
Op kieskeurig staat dat de aftersales goed is?
http://www.kieskeurig.nl/...B8F5FB469C125713B0035474F

Heel bijzonder aangezien het gros van de mensen ze een hele lage score geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Ook bij mij is de bestelling verdwenen, dat terwijl ik nota bene gister nog een mailtje kreeg dat zodra er weer voorraad is, de router verstuurd zou worden. Heb er maar weer een mail uitgegooid met de vraag wat nou de bedoeling is. Ben het even helemaal kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Mijn bestelling is ook verdwenen zonder bericht. Slordig.

Heb wel een kortingscode gekregen van 10 euro, te besteden voor 1 mei. Net alsof ik nog weer iets ga besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024
EEE-lover schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:05:
@Loenerd: Ik heb ook een Experia Box en bij mij werkt het wel! Eerst één van de vier LAN's naar de Netgear, maar kreeg geen toegang tot de Netgear.

Daarna alles via de Netgear maar dan heb je geen digitale tv meer en je telefoon werkt niet meer (kan niet aangesloten worden op de Netgear). Maar je krijgt wel toegang tot de Netgear en je kunt WIFI instellen.

Nu alles op de Experia, en één van de vier LAN's op de Netgear aangesloten. WIFI op Experia uitgezet en aangezet op de Netgear. Dan kun je alsnog gebruik maken van de WIFI van Netgear. HD en dergelijke nog niet getest.
Ik heb het precies zo gedaan, zoals jij :) De eerste keer kreeg ik een foutmelding op me televisie (DHCP). Toen heb ik ook me televisie op de experia aangesloten, en 1 LAN naar de netgear, en me Wifi op de experiabox uitgezet, maar toen kreeg ik via het programma van Netgear de melding dat me DNS verkeerd was? Nu ben ik echt een leek op dit gebied, maar ik ga het vanavond nog eens proberen. nu met iemand die er meer verstand van heeft ;)

Ik las in het KPN glasvezeltopic dat het een bekend probleem is, wat via een omweg te omzeilen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:32
Als het puur aan je DNS ligt kan je zelf even een DNS server instellen
bijvoorbeeld die van google: 8.8.8.8
of die van opendns: 208.67.222.222

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zullen we het hier houden op discussie over de afhandeling van bestellingen, in plaats van technische discussie over hoe je je DNS dient te configureren?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 10:25
Misschien positief maar in ieder geval interessant nieuws van de Netgear accountmanager die Otto bestellingen behandeld:
Beste <knip>

Heel vervelend dat Otto u zo lang laat wachten op onze WNDR4700.
Wij hebben het model ruim op voorraad en hebben deze ook aangeboden aan Otto.

Zij hebben vorige week bij ons besteld en deze bestelling wordt, deze week, ruim binnen de afgesproken termijn geleverd.
Verder hebben wij geen enkel verzoek van Otto ontvangen.

Vriendelijke groet,
Kind regards,

<knip>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Hm dat is wel grappig. Als het dus klopt (ga er wel vanuit) dan neem ik aan dat otto aankomende week de routers binnen heeft en kan versturen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Ik vind het maar gek dat de account manager uit de school klapt.
Getuigd wat mij betreft van weinig proffesionaliteit.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024
Sinned123 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:07:
Ik vind het maar gek dat de account manager uit de school klapt.
Getuigd wat mij betreft van weinig proffesionaliteit.
Inderdaad, had dit een accountmanager van ons geweest, dan had die zijn spullen kunnen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:41
tja misschien zijn ze bij Netgear ook wel een beetje klaar met Otto...........

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag was mijn bestelling ook verdwenen. Een mailtje gestuurd naar de klantenservice en binnen 5 minuten het antwoord dat mijn bestelling gewoon geleverd gaat worden en dat ik binnen 2 dagen meer te horen krijg.

nvm, zat weer eens scheel te kijken. Ik heb nog geen kortingsbon ontvangen trouwens.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 11:03
net nog email ontvangen van Otto:
Beste heer reller,

In uw mail informeert u naar uw bestelling.

Het artikel dat u heeft besteld, is helaas niet meer leverbaar. Onze verontschuldigingen hiervoor. We hebben voor u naar een alternatief gezocht maar geen vergelijkbaar artikel gevonden.

Otto vult haar collectie regelmatig aan. Neemt u nog eens een kijkje op OTTO.nl om onze meest recente collectie te zien.

Met vriendelijke groet,

Guusje xxxxx
OTTO
heb gevraagd om mijn account per direct te verwijderen, waarschijnlijk boeit ze dat niet maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:37:
Vandaag was mijn bestelling ook verdwenen. Een mailtje gestuurd naar de klantenservice en binnen 5 minuten het antwoord dat mijn bestelling gewoon geleverd gaat worden en dat ik binnen 2 dagen meer te horen krijg.
ja die email had ik ook eerst gehad...binnen 1 dag was bestelling weg uit het overzicht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
reller schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:38:
[...]

ja die email had ik ook eerst gehad...binnen 1 dag was bestelling weg uit het overzicht :(
Ha! Ik zie het nu ook, ze hebben gewoon de hele bestelling weggehaald. Wat niet weet wat niet deert waarschijnlijk :P Nou, Otto kan op't lijstje van webshops waar ik niet meer bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Zojuist hier ook de e-mail dat het artikel niet meer leverbaar is. Dit is toch wel treurig gezien iemand die ik zelf getipt heb gisteren wel een levering heeft gekregen. Op zijn pakket adressering stond dat het artikel uit Duitsland verzonden is, en laat nu net Otto in Duitsland de Netgear WNDR 4700 nog gewoon leverbaar hebben. Ik vraag me echt af hoe Otto bepaald heeft welke bestellingen wel geleverd gingen worden en welke niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Jumpman schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:08:
Zojuist hier ook de e-mail dat het artikel niet meer leverbaar is. Dit is toch wel treurig gezien iemand die ik zelf getipt heb gisteren wel een levering heeft gekregen. Op zijn pakket adressering stond dat het artikel uit Duitsland verzonden is, en laat nu net Otto in Duitsland de Netgear WNDR 4700 nog gewoon leverbaar hebben. Ik vraag me echt af hoe Otto bepaald heeft welke bestellingen wel geleverd gingen worden en welke niet.
Dat is zuur! Idd, geen idee waarop ze geselecteerd hebben wie de router krijgt en wie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:22
Misschien mensen die al eerder iets besteld hadden wel een hebben gekregen? Just guessing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Feralio schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:11:
Misschien mensen die al eerder iets besteld hadden wel een hebben gekregen? Just guessing.
Had al eerder bij Otto besteld maar ook hier is niets geleverd en de order spontaan verdwenen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:32

yay

Het wordt steeds spannender. Wie krijgt hem wel, wie krijgt hem niet?
Het is net Sinterklaas. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
yay schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:17:
Het wordt steeds spannender. Wie krijgt hem wel, wie krijgt hem niet?
Het is net Sinterklaas. :+
Ik denk dat de mensen waar de order geheel verdwenen is en waarbij je erna geen "schuld" hebt aan Otto gewoon helemaal niéts gaan krijgen eigenlijk.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Bij mij ook verdwenen. Mailtje gestuurd. Reactie:

"Het artikel dat u heeft besteld, is helaas niet meer leverbaar. Onze verontschuldigingen hiervoor. We hebben voor u naar een alternatief gezocht maar geen vergelijkbaar artikel gevonden.

Otto vult haar collectie regelmatig aan. Neemt u nog eens een kijkje op OTTO.nl om onze meest recente collectie te zien.

Met vriendelijke groet,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_marvin
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-08 12:15

de_marvin

You gotta love muffin's!

Rond welke tijd hebben jullie de mail gekregen dat hij niet meer leverbaar is? Kijken of de mail er als een bulk uit is gegaan, en dus de gene die de mail (nog) niet hebben ontvangen misschien nog een kans hebben om de router te ontvangen.

Hier in ieder geval nog geen mail ontvangen dat hij niet meer leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
"Het artikel dat u heeft besteld, is helaas niet meer leverbaar. Onze verontschuldigingen hiervoor. We hebben voor u naar een alternatief gezocht maar geen vergelijkbaar artikel gevonden."

Volgens de wet moeten ze hun best doen om het product te leveren, en mocht dit echt niet mogelijk zijn moeten ze een vergelijkbaar product aanbieden.
wat ze nu vertellen is dus gewoon belachelijk, en je moet het dus niet accepteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezo
  • Laatst online: 10-05 11:43

Ezo

DEFI tech enjoyer

Ook maar even een snel mailtje eraan gewaagd:
Ik zie nu ineens dat de order is terug gestort..
Van andere begreep ik dat zij het product wél uitgeleverd hadden, en dat jullie geplaagd werden door leverings problemen.

Nu kan ik nog prima even wachten, maar zou ik uiteindelijk toch graag de router willen kopen (voor de telefonisch bevestigde prijs).
Vandaag 15:51;
Het artikel dat u heeft besteld, is helaas niet meer leverbaar. Onze verontschuldigingen hiervoor. We hebben voor u naar een alternatief gezocht maar geen vergelijkbaar artikel gevonden.

Het lijkt er dus op dat ze het hiermee willen afsluiten.
Nogal teleurstellend, zijn er nog mensen die hier energie in gaan steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldtjuh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:27
BounceMeister schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:08:
[...]

Staat er ook niks bij "klantenrekening"? Want je bestelling staat niet meer bij "bestellingen volgen" zodra hij verstuurd is. Je krijgt, afgezien van de bestelbevestiging, helemaal geen e-mails van Otto. Er staat ineens een postbode voor je deur, of juist niet bij sommigen helaas.

Toen ik "de usb-stick" had besteld en betaald had met iDeal, kreeg ik evengoed een acceptgiro. Een beetje vaag, maar zo lijkt alles te zijn bij Otto. Gelukkig krijg ik wel steeds vrij vlot reactie van de helpdesk.

Ik heb de router inmiddels ook binnen, eens kijken of hij werkt. Als ik hem wil houden, moet ik de helpdesk weer mailen, dan gaan ze de korting verwerken.
Ik ben blij dat ik hem gekregen heb, maar ik vind het wel vreemd dat de berichtgeving zo verschillend is en dat anderen hem niet krijgen.
03.04.2013
Levering
Leveringsnummer *****
€ 55,94

28.03.2013
Betaling aan klant
Tegoed of geldkrediet via Kredietactie
€ 55,94

18.03.2013
Rekeningoverzicht
- € 55,94

16.03.2013
Betaling
Boekingsnummer ****
- € 55,94

23.02.2013
Rekeningoverzicht
€ 0,00

Dat staat er maar ik snap niet echt wat het allemaal inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Naja, 1 ding hebben ze voor elkaar. Ik bestel nooit meer bij die toko! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
[b]
Het lijkt er dus op dat ze het hiermee willen afsluiten.
Nogal teleurstellend, zijn er nog mensen die hier energie in gaan steken?
Ik wil er wel moeite insteken
heeft trouwens iemand evaring met thuiswinkel waarborg? Mischien beter en sneller dan een rechtzaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 23:38
Thuiswinkel waarborg is naar mijn ervaring waardeloos. Ik heb toen met de netbook een klacht ingediend, waarna ze sinds hun reactie mijn e-mails hebben genegeerd. Wat een waarborg.

Ik ben ook bereid er moeite in te steken, maar wacht nog wel even om hun een termijn te geven waarbinnen ze alsnog kunnen gaan leveren.

[ Voor 27% gewijzigd door Hummed op 05-04-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_marvin

de_marvin

You gotta love muffin's!

Garfieldtjuh schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:30:
[...]

03.04.2013
Levering
Leveringsnummer *****
€ 55,94

28.03.2013
Betaling aan klant
Tegoed of geldkrediet via Kredietactie
€ 55,94

18.03.2013
Rekeningoverzicht
- € 55,94

16.03.2013
Betaling
Boekingsnummer ****
- € 55,94

23.02.2013
Rekeningoverzicht
€ 0,00

Dat staat er maar ik snap niet echt wat het allemaal inhoud.
Leveringsnummer klinkt goed, ik heb die nog niet, hopelijk betekend het dat die van jou wel wordt geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldtjuh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:27
de_marvin schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:36:
[...]

Leveringsnummer klinkt goed, ik heb die nog niet, hopelijk betekend het dat die van jou wel wordt geleverd :)
Die van mij is al geleverd.

IK bericht aangezien ik niet snap dat ik hem wel gekregen heb en ook me geld heb terug gekregen.

Dus vroeg me af of ik hem nou gratis heb gehad O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 12:54
Brad Pitt schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:00:
[...]

Heel hard zal de gemiddelde waardering niet kunnen dalen zo te zien. Komen ze goed mee weg alsnog ;)
Die sterren kunnen altijd lager he :)

Overigens, ik heb dit artikel niet besteld, wel aan andere 'acties' van Otto meegedaan. Ik kies er altijd voor om met acceptgiro te betalen, juist om dit soort geintjes. Ik was al bekend met de werkwijze van Otto.

De ene keer krijg ik mijn product wel geleverd, de andere keer hoorde ik er compleet niks meer over, echt, tot aan maanden toe.

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Laatst online: 21:45
Ik heb nog geen mail gehad over uitverkocht ;) Vanochtend nog gebeld en mij werd verteld dat ik gewoon geleverd zou gaan worden zodra ze nieuwe voorraad hadden.

[ Voor 55% gewijzigd door knny op 05-04-2013 16:39 ]

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:13

robhof

Lembongan view

Zojuist mijn review op vier websites geplaatst. Dat is de energie die ik er nog in wilde steken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Laatst online: 12:00
Welke vier? Ik zou het wel willen lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
robhof schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:39:
Zojuist mijn review op vier websites geplaatst. Dat is de energie die ik er nog in wilde steken! :)
Mij gaan ze deze keer niet afschepen met onzin.
Ik ga die router krijgen hoe dan ook. Al moet ik er een zaak van maken.
Dit is al de tweede keer dat ze dit flikken dus nu is het genoeg.
Ze laten gewoon niks horen, reageren niet op de klachten die je via het klachtenformulier indient en verwijderen zomaar je bestelling.
Echt de slechtste webshop ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svinken
  • Laatst online: 18:58
Zit ook nog te wachten (wel vandaag kortingsbon ontvangen en eerder wat mailtjes dat het langer duurt ). Ga er zeker een (principe-) zaak van maken indien ik niks ontvang. Lijkt me goed idee om samen te doen indien het zover zou mogen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Met een beetje logisch denken heb ik vermoedelijk het mail adres van de Managing Director van Otto Nederland gevonden. Ik heb een mail gestuurd met het hele verhaal (mijn persoonlijke ervaring). Eens kijken wat hier uit voort komt. Mocht er antwoord komen, dan zal ik dit plaatsen. Lijkt me wel niet handig als iedereen nu gaat mailen.

-Jammer- krijg nu na 10 minuten opeens twee meldingen dat ze niet zijn aangekomen.
Ik ga straks nog eens zoeken en proberen.

[ Voor 16% gewijzigd door m3gA op 05-04-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof

robhof

Lembongan view

EEE-lover schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:43:
Welke vier? Ik zou het wel willen lezen...
- Tweakers Shopreview (natuurlijk ;))
- kieskeurig.nl
- trustpilot.nl
- shoppingervaring.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
m3gA schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:52:
Met een beetje logisch denken heb ik vermoedelijk het mail adres van de Managing Director van Otto Nederland gevonden. Ik heb een mail gestuurd met het hele verhaal (mijn persoonlijke ervaring). Eens kijken wat hier uit voort komt. Mocht er antwoord komen, dan zal ik dit plaatsen. Lijkt me wel niet handig als iedereen nu gaat mailen.

-Jammer- krijg nu na 10 minuten opeens twee meldingen dat ze niet zijn aangekomen.
Ik ga straks nog eens zoeken en proberen.
PM

A. van Wxxxxx

Managing Director at OTTO Nederland

Deze neem ik aan? :)

Krijg net weer mail van Otto:

Beste heer XXX,

Volgens onze informatie heeft u onlangs per mail contact gehad met de klantenservice van OTTO.

De kwaliteit van onze klantenservice meten we onder andere aan de hand van uw mening.
Door een aantal klanten een vragenlijst te sturen, waarin we kort naar hun ervaring met de klantenservice
informeren, zijn we in staat om te verbeteren waar u dit nodig vindt.

Ik verzoek u vriendelijk uw ervaring met ons te delen.
Het doorlopen van deze vragenlijst zal slechts 2 minuten van uw tijd in beslag nemen.

Klik hieronder op 'naar de vragenlijst' om te beginnen met de vragenlijst.

Hmzz kan ik daar ook klagen?

[ Voor 35% gewijzigd door knny op 05-04-2013 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Laatst online: 11-09 12:54
robhof schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:53:
[...]

- Tweakers Shopreview (natuurlijk ;))
- kieskeurig.nl
- trustpilot.nl
- shoppingervaring.nl
Even een mooie link voor je Shopreview. Ik stimuleer enkel het achterlaten van een review ;)

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Mijn tweakers review staat inmiddels ook, ik zal hem bijwerken als er alsnog geleverd gaat worden.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
knny schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 17:06:
[...]

PM

A. van Wxxxxx

Deze neem ik aan? :)

Krijg net weer mail van Otto:

Beste heer XXX,

Volgens onze informatie heeft u onlangs per mail contact gehad met de klantenservice van OTTO.

De kwaliteit van onze klantenservice meten we onder andere aan de hand van uw mening.
Door een aantal klanten een vragenlijst te sturen, waarin we kort naar hun ervaring met de klantenservice
informeren, zijn we in staat om te verbeteren waar u dit nodig vindt.

Ik verzoek u vriendelijk uw ervaring met ons te delen.
Het doorlopen van deze vragenlijst zal slechts 2 minuten van uw tijd in beslag nemen.

Klik hieronder op 'naar de vragenlijst' om te beginnen met de vragenlijst.

Hmzz kan ik daar ook klagen?
Ja, die heb ik net ook ingevuld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
knny schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 17:06:
[...]

PM

A. van Wxxxxx

volgens mijn gegevens is het S. van W? Misschien komt daarom de mail niet aan. Maar goed. .ik moet nu weg. Morgen ga ik nog een poging doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
Nieuwe_directeur_Otto_Nederland_2011

[ Voor 21% gewijzigd door reller op 05-04-2013 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
Ik zou niet met rare semi-dreigmailtjes de medewerkers lastigvallen. werkt denk ik counter-effectief.

Volgens netgear zou er deze week een stapel routers verstuurd zijn naar Otto. als de vorige golf van routers die gister aankwamen vanuit het duitse magazijn van Otto zijn gekomen, dan zou het toch kunnen zijn de nieuwe routers vanuit netgear maandag richting ons worden verstuurd? wanneer maandag geen verzendbericht of informatie komt, dan dien ik ofwel een verzoek in bij thuiswinkelwaarborg (voordeel: bindend advies, enige risico dat je loopt is 25e - Nadeel: duurt lang, geen rechtbank (maar iemand met ervaring?), blijft een advies.

ofwel bij de rechtbank voordeel: jurisprudentie zodat die klojo's dit niet weer flikken,daadwerkelijk bindend - Nadeel: risico--> 75+kosten die tegenpartij maakt, duurt ook lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:03

Vliegvlug

Flight Simple

Vanochtend heb ik ook een e-mail van Otto gekregen met excuses:
" U heeft onlangs een bestelling gedaan waarvan de levertijd langer was dan dat u normaal van ons mag verwachten. Wij kunnen ons voorstellen dat u hierdoor niet geheel tevreden bent over onze service. Onze excuses hiervoor.
Om u tegemoet te komen willen wij u graag € 10,- korting aanbieden die u kunt gebruiken bij een volgende bestelling. "

Ondertussen is er niet geleverd en is mijn bestelling verdwenen uit Mijn Otto.

Is ook niets meer van terug te vinden:
Rekening overzicht
Uw termijnbedrag is: € 0,00
Uw achterstand bedraagt: € 0,00
U dient minimaal te betalen: € 0,00

Ga er dus vanuit dat er niet meer geleverd gaat worden.

Wat me nog wel opviel is dat de waardebon code die ik tijdens de bestelling gebruikt heb voor 10 euro extra korting er nog wel staat:

Datum Omschrijving Credit / Saldo (€)
18.03.2013 Rekeningoverzicht - € 10,00
14.03.2013 Afboeking waardebon - € 10,00
Boekingsnummer 89538
14.03.2013 Rekeningoverzicht € 0,00

Misschien is dat ook het verschil is tussen mensen die wel en niet geleverd hebben gekregen.
Degene zonder waardebon code wel, degene met niet.

Nu nog proberen of de extra kortingscode uit de mail er nog bij kan, 20 euro zou wel leuk zijn. :)
Hopelijk zit er geen minimale bestelwaarde aan, wordt in de e-mail in elk geval niet over gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:20
Het lijkt er op dat je ook nog een tussenfase hebt nadat je de klacht (bijvoorbeeld) zonder resultaat bij thuiswinkel.org hebt ingediend.
Op hun site hebben ze het over hun eigen jurist voordat je naar de geschillencommissie stapt...

Ik heb een geschil met een webwinkel. Wanneer kan ik dit het beste voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel?

Binnen een termijn van drie maanden, na het melden van uw klacht, moet het geschil gemeld zijn bij de geschillencommissie. U dient uw klacht dus eerst zelf voor te leggen aan de verkoper. Dat kan rechtstreeks maar ook via het online klachtenformulier op deze website. Mocht u er samen niet uit komen dan kunt u om bemiddeling van de branchevereniging vragen. U kunt uw klacht dan voorleggen aan onze jurist, Ank van Heeringen, via ankvanheeringen@thuiswinkel.org.

Let zelf wel goed op de termijn van drie maanden. Mocht ook de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat leiden dan heeft u tot drie maanden, nadat het duidelijk is dat er een geschil is ontstaan, de mogelijkheid om de geschillencommissie in te schakelen. Het klachtengeld bedraagt 25 euro. U krijgt dit (gedeeltelijk) terug als u (gedeeltelijk) in het gelijk wordt gesteld. Meer informatie over de geschillencommissie en uw melding kunt u vinden op: sgc.nl onder het kopje Thuiswinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedoi
  • Laatst online: 11-09 15:00
jeej heb um binnen !

klein vraagje op je gsm en tv kan ik alles afspelen :)
maar hoe kom ik bij me bestanden via me pc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBaret
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-07-2024
Vliegvlug schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 22:51:
...

Misschien is dat ook het verschil is tussen mensen die wel en niet geleverd hebben gekregen.
Degene zonder waardebon code wel, degene met niet.
Nee, ook een code voor 10e gebruikt en gisteren de router ontvangen.

@dedoi
\\readyshare

[ Voor 3% gewijzigd door RedBaret op 06-04-2013 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Pseudoc schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 22:27:
[...]

... dan dien ik ofwel een verzoek in bij thuiswinkelwaarborg (voordeel: bindend advies, enige risico dat je loopt is 25e - Nadeel: duurt lang, geen rechtbank (maar iemand met ervaring?), ...
Ik heb alleen ervaring met de Geschillencommissie reizen (ivm een Red mijn Vakantie ervaring in seizoen 2011). Ik vind dit persoonlijk niet de moeite waard. Veel te veel gedoe voor een router. Gewoon pech dat wij niet geleverd krijgen en anderen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 10:10
RedBaret schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 00:23:
[...]

Nee, ook een code voor 10e gebruikt en gisteren de router ontvangen.

@dedoi
\\readyshare
Had je een track and trace gekregen. Of was je order ook zomaar verdwenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBaret
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-07-2024
Order is gewoon blijven staan. Moest inloggen bij Otto en kon toen de track and trace opvragen (overzicht / klantenrekening / levering)

@Loenerd;
Bedankt voor de tip !! Ben er blij mee.

[ Voor 11% gewijzigd door RedBaret op 06-04-2013 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
m3gA schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 18:42:
[...]

volgens mijn gegevens is het S. van W? Misschien komt daarom de mail niet aan. Maar goed. .ik moet nu weg. Morgen ga ik nog een poging doen.
Nog een mail verstuurd vandaag?

Mijn order is nog steeds niet zichtbaar helaas. Al zegt de Otto medewerker wel dat hij nog openstaat.

Maandag maar weer eens achteraan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Pseudoc schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 22:27:
[...]

Ik zou niet met rare semi-dreigmailtjes de medewerkers lastigvallen. werkt denk ik counter-effectief.
Wie zegt dat een mailtje raar of dreigend moet zijn? Een beleefde mail waarin je het verhaal uiteenzet en aangeeft een teleurgestelde klant te zijn kan best opgepakt worden. Mogelijk is iemand op dit nivo niet op de hoogte van de problemen,wat wel heel slecht zou zijn.

Als orders nog openstaan maar niet zichtbaar zijn, dan wacht ik nog heel even af. Ik heb het geld nog niet terug dus misschien staat hij open. Anders probeer ik een mail te sturen naar de manager operations van het callcenter.

[ Voor 28% gewijzigd door m3gA op 06-04-2013 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merkens11
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:20
Ik heb zojuist via onderstaand formulier aan Thuiswinkel.org doorgegeven hoe Otto met haar klanten omgaat:

https://www.thuiswinkel.org/klacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongerenchaos
  • Laatst online: 10:10
Hier ook ontvangen.

Nu hopen dat er binnenkort een DD-WRT of Openwrt versie wordt gemaakt voor deze router. De standaard firmware is erg beperkt als je ervaring hebt met dd-wrt of openwrt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
ze kunnen toch wel iets bij Otto:
Beste heer reller,

In uw mail geeft u aan dat u graag uit ons klantenbestand verwijderd wilt worden.

We hebben dit voor u in ons systeem verwerkt.

Met vriendelijke groet,

Evelyn Katidjo

OTTO
Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Iemand enig idee of Sickbeard hier op te krijgen is?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongerenchaos
  • Laatst online: 10:10
Nee sickbeard is hier niet op te draaien. Ik moet eerlijk zeggen dat de router eigenlijk erg beperkt is qua software ed. Verwacht hier echt niet teveel van.

Functionaliteit zoals: AD blocker, Interne domein redirect voor een bepaald ip, aanmaken van meerdere VLANS is niet beschikbaar in dit apparaat. Daardoor mis ik een hoop functies in vergelijking met mijn TP-Link router. Echter de kwaliteit van het WIFI netwerk is prima, wat ik weer mis op de tp-link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Pft ik krijg zojuist een (automatisch) mailtje:

Afbeeldingslocatie: http://upload.mattie-systems.nl/uploads/3754-ottofail.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:57
Ik heb inderdaad dezelfde gekregen :/

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim.k
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Hier ook dezelfde e-mail gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:16
Same, iedereen dus blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Goed... even een klachtmail maken dat ik 3x hoor dat ze "tijdelijk niet op voorraad zijn ze komen zsm" en vervolgens 2x geen antwoord krijg op een mail en dat ze nu opeens de bestelling annuleren ookal is het een nieuw product en is het overal op voorraad....

ben benieuwd ;)

edit: anders ga ik maar voorstellen een alternatief product te krijgen, ze hebben best wat leuke routers er tussen zitten :) http://www.otto.nl/produc...EA6500&itemId=10017085233

[ Voor 33% gewijzigd door Mattie112 op 07-04-2013 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Mattie112 schreef op zondag 07 april 2013 @ 17:06:
Pft ik krijg zojuist een (automatisch) mailtje:

[afbeelding]
Morgen maar weer bellen dus. Er is mij van de week verteld dat ze wachten op voorraad en als Netgear zegt ze volop te kunnen leveren kunnen ze zich niet verschuilen achter niet meer leverbaar lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Zo, ik heb zowaar al een leesbevestiging van mn email, benieuwd of ik dan ook echt antwoord krijg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Dus wat zegt dit mailtje eigenlijk, dat het product niet meer leverbaar zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Arsenius schreef op zondag 07 april 2013 @ 18:14:
Dus wat zegt dit mailtje eigenlijk, dat het product niet meer leverbaar zal zijn.
Het mailtje zegt dat het bestelde product niet meer geleverd zal worden omdat het product niet meer "leverbaar" en dus beschikbaar is of zal komen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Hier de zelfde mail. Router staat niet meer op de site, bij "klanten" staat een bestelling zonder gekoppeld item. Bij het opruimen van de site bestelling verwijderd en mail gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svinken
Treurige gang van zaken. Heb ook deze mail ontvangen en gereageerd dit niet te accepteren met alle argumenten die hier al langs zijn gekomen. Tevens gesommeerd tot levering binnen 7 dagen. Weer even afwachten wat de reactie deze keer zal zijn. Ben zo langzamerhand bang dat dit tot een gang naar de deurwaarder gaat leiden om Otto te dagvaarden. Maar doe ik graag na deze waardeloze behandeling. Ben het erg beu dat grote bedrijven maar denken weg te kunnen komen met dit gedrag, omdat met er vanuit gaat dat klanten het er wel bij laten zitten gezien het beperkte belang en de mogelijke kosten. Nou nu eens niet dus. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Ik vind het ook zeker niet netjes.... Als ze gewoon een mail hadden gestuurd "excuses, prijsfout e.d." en evt een kortingscode van een 10tje had er niks aan de hand geweest, maar telkens dat "niet op voorraad" pft wat ene onzin zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Nog erger is dat ze aan een hoop mensen wel uitgeleverd hebben.Dus waarom zij wel en wij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
Zo, tijd om actie te ondernemen. Ergens met lotgenoten samenkomen waar Otto niet bij kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Ik heb maar weer een mailtje naar de klantenservice gestuurd en daarin ook de mail van de accountmanager van netgear die hier in het topic staat erin geplakt.
Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_marvin

de_marvin

You gotta love muffin's!

Helaas gisteren ook de mail gehad dat hij niet meer geleverd zou worden, dus zojuist een mail gestuurd. Kijken wat Otto hier mee gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Betreft degenen die hem wel hebben gekregen, heeft er iemand al een factuur gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiLLaHeRTz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-08 09:18
BounceMeister schreef op maandag 08 april 2013 @ 09:30:
Betreft degenen die hem wel hebben gekregen, heeft er iemand al een factuur gehad?
Ik nog niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 22:42
Ik ook nog geen factuur gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
  • Laatst online: 01-09 15:22
Heb de factuur afgelopen zaterdag gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Heb weer gebeld en nu zegt die dame dat het artikel niet meer geleverd gaat worden. GVD wat een kutorganisatie dit. Zal Kassa eens aanschrijven zeg.....

Vorige week nog per mail en telefonisch toegezegd dat ik mijn bestellingen geleverd zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coazter
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-07 13:33
Hier ook de afwijzingsmail ontvangen. Onwaarschijnlijk hoe slecht er gecommuniceerd wordt vanuit het bedrijf, ik vraag me af of dat ook zo gaat als je andere producten besteld, mij zien ze er niet meer terug. Wat een aanfluiting. Zo ga je toch niet met klanten om, ook al is er sprake van een kennelijke fout..

[ Voor 17% gewijzigd door coazter op 08-04-2013 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hmmm, mijn bezwaar ligt op de Juridische afdeling voor verdere behandeling is mij medegedeeld.

Eigenlijk begrijp ik wel als het een prijsfout was, maar de principe kwestie van de beloftes, slechte niet zuivere communicatie en daarbij alle andere genoemde feiten in dit topic geeft mij de vechtlust om toch het één en ander recht te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Otto heeft zich nu eigenlijk flink in de vingers gesneden door het product aan enkele klanten uit te leveren voor de lage prijs waar deze voor stond aangeboden. Er is geen enkele keer via mail aangehaald dat het product onjuist geprijsd zou zijn. Het niet kunnen leveren komt ongeloofwaardig over gezien het product op zoveel plaatsen uit voorraad geleverd kan worden. Als Otto direct had aangeven dat de prijs bij het product niet de juiste was, zou er uiteindelijk veel minder aan de hand zijn geweest. Door de nu gekozen "strategie" heeft men diverse klanten tegen de haren in gestreken. Of Otto daar werkelijk wakker van zal liggen valt te betwijfelen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik heb die mail ook gekregen maar er staat niets bij over terug betaling van dat geld wat ik betaald heb via ideal. Dat wordt weer bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
Geachte heer/mevrouw ***,

U heeft idd een bestelling op 13.03.2013 geplaatst.
Het heeft een tijd geduurd, omdat het bij de leverancier niet duidelijk is of het nog geleverd
kan worden.

Nu is gebleken dat dit uitverkocht is.
Ik verzoek u om een alternatief te bestellen.
U mag het ook aan mij doormailen, zodat ik het meteen voor u kan nakijken en in orde kan maken.

Met vriendelijke groet,

Afd. Back Office

OTTO B.V.
Wauw wat een professioneel taalgebruik. Zal ik ze op hun eigen AV wijzen of het mailtje van Netgear forwarden?

[ Voor 3% gewijzigd door Hummed op 08-04-2013 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coazter
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-07 13:33
Met zo'n antwoord is het idd toch wel heel verleidelijk om de mail van Netgear door te sturen. Dit is gewoon glashard liegen.

[ Voor 40% gewijzigd door coazter op 08-04-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof

robhof

Lembongan view

Hummed schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:20:
[...]

Wauw wat een professioneel taalgebruik. Zal ik ze op hun eigen AV wijzen of het mailtje van Netgear forwarden?
Gewoon mail van Netgear naar ze doorsturen!

Naast mijn shopreviews, heb ik net ook maar wéér een mail naar OTTO gestuurd waarin ik ze nogmaals verzoek om hun klachtenprocedure toe te lichten. Alleen al omdat het nu een sport wordt om in ieder geval één keer een fatsoenlijke uitleg en/of excuses te krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
IDD!

Het gaat me totaal niet om die router (hoewel het leuk zou zijn als ie alsnog komt ;p) maar gewoon de hele manier van doen slaat echt helemaal nergens op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svinken
Net de gm van Otto (Stefan Wenzel, @stewenz) getweet nav zijn tweet over de groei van ecommerce in Europa met een linkje naar dit forum. Kon het niet laten. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
Svinken schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:38:
Net de gm van Otto (Stefan Wenzel, @stewenz) getweet nav zijn tweet over de groei van ecommerce in Europa met een linkje naar dit forum. Kon het niet laten. >:)
blijkbaar hadden ze dit forum nog niet eerder onder ogen gekomen, want ze blijven maar fout op fout stapelen. zeker de personen die een directe mail hebben gekregen met een dikke middelvinger(we gaan niet leveren) die hoeven zelfs geen ingebrekestelling te sturen, want dan is Otto bv gelijk al in verzuim.

overigens heeft Otto de plicht om een vervangend product aan te bieden mochten ze het echt op geen mogelijkheid meer kunnen leveren. natuurlijk weten we dat het onzin is, desnoods halen ze het bij een andere webshop.
Maar ik ben niet zo computertechnisch. staat er iets op hun site wat vergelijkbaar is? ik neem aan dan zonder de HD. anders kunnen we vragen om die te leveren? ookal is de HD wel een key-feature natuurlijk.

iid goed plan om even een niets anoniemer forum te zoeken om te plannen hoe we het aan gaan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Svinken schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:38:
Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Ik krijg ook een drang om iets te tweeten, maar wacht nog even af. Volgens een email van hun krijg ik de router binnen 10 werkdagen (zal wel niet maarja).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
fuzzyeyebrows1 schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:48:
Ik krijg ook een drang om iets te tweeten, maar wacht nog even af. Volgens een email van hun krijg ik de router binnen 10 werkdagen (zal wel niet maarja).
Die email heb ik ook gehad vorige week en sinds afgelopen weekend is mijn bestelling niet meer zichtbaar en heb ik nu dus een mail gehad niet meer leverbaar. Overigens wel in mijn spam folder dus kijk maar eens goed of je daar geen mail van Otto hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
voor iedereen die geen 0900 wil bellen, bel met Otto's bestelcomputer en druk op *, je krijgt dan ook de klantenservice aan de lijn ;)
013 466 6111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:27
*troll*

[ Voor 128% gewijzigd door gambieter op 08-04-2013 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
*niet happen, plaats de volgende keer svp een TR*

[ Voor 143% gewijzigd door gambieter op 08-04-2013 17:59 ]

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Let op:
Houd het netjes, nuttig en ontopic, anders riskeer je een ban of gaat dit topic binnen no-time weer op slot.

Laat namen van medewerkers weg uit je post, of kort het af tot initialen.