Hier ook de mail beantwoord
'Ik heb er toch niks mee te maken of jullie maar beperkt aantal willen leveren voor die prijs? Dit stond namelijk nergens vermeld, noch dat het een actie was en noch dat de voorraad beperkt was. Als dat wel het geval was had u dat op de website moeten vermelden. Tijdens het bestellen stond er gewoon dat het product op voorraad was. Op dat moment is er dus een verkoopovereenkomst tot stand gekomen.
Sterker nog, jullie hebben deze router niet FIFO geleverd wat inhoudt dat jullie deze router hebben uitgeleverd aan mensen die later dan ik besteld hadden. Verder is mij meerdere malen verteld via de telefoon en de email dat ik mijn router geleverd zou krijgen. Bij een niet-willekeurige uitlevering is er sprake van discriminatie van de kopers. Er hoort immers op volgorde van bestelling uitgeleverd te worden en niet selectief.
Bij een willekeurige uitlevering is er bijna sprake van een soort kansspel. Er stond nergens vermeld dat men slechts "kans maakt" om de router te ontvangen. Er wordt immers een selectie gemaakt uit de volledige poule van kopers, waar vervolgens willekeurig aan geleverd wordt
Ik verzoek jullie daarom dan ook vanwege een geldige koopovereenkomst deze Netgear wndr 4700 router binnen 5 werkdagen aan mij uit te leveren voor de eerder afgesproken prijs.
Met vriendelijke groet,
Heb stukken tekst van eerdere berichten erin geplakt