Bij deze ook maar even mijn reactie aan otto 
Bedankt voor uw antwoord. Helaas kan ik hier niet mee akkoord te gaan. Toen ik mijn bestelling deed stond er namelijk op de site (en in de bevestigings email): “op voorraad”. Toen ik later geïnformeerd hebt naar de status is mij verteld dat de producten (tijdelijk) niet op voorraad waren en dat zodra ze binnen waren deze verzonden zouden worden. Aangezien u nu aangeeft dat het product weer leverbaar is verwacht ik alsnog om de router te ontvangen voor de overeengekomen prijs.
Ik wil u ook graag wijzen op onderstaand artikel uit de voorwaarden van Thuiswinkel.org (waar u ook lid van ben)
http://www.thuiswinkel.org/cms/showpage.aspx?id=10784
1. Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven.
2. In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.
3. Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen
Artikel 1 zegt dat de prijzen niet verhoogd mogen worden, behalve (artikel 2) wanneer er een wetswijziging is OF wanneer het variabele prijzen betreft. Aangezien er nergens op de site vermeld staat dat het variabele prijzen (en dus richtprijzen) zijn gaat dit punt niet op.
Artikel 3 geeft ook weer aan dat prijsverhogingen alleen mogelijk zijn wanneer zij het gevolg zijn van een wettelijke regeling of bepaling.
Graag wijs ik u er op dat deze artikelen ook ik uw eigen algemene voorwaarden voorkomen en het is nou zo dat ik juist dié voorwaarden heb geaccepteerd.
Volgens artikel 11 lid 5 is het toegestaan om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Indien u een router met dezelfde specificaties kunt leveren zal ik daar in principe geen bezwaar tegen hebben.
Graag hoor ik van u,
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)