Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:09
Bij deze ook maar even mijn reactie aan otto :)
Bedankt voor uw antwoord. Helaas kan ik hier niet mee akkoord te gaan. Toen ik mijn bestelling deed stond er namelijk op de site (en in de bevestigings email): “op voorraad”. Toen ik later geïnformeerd hebt naar de status is mij verteld dat de producten (tijdelijk) niet op voorraad waren en dat zodra ze binnen waren deze verzonden zouden worden. Aangezien u nu aangeeft dat het product weer leverbaar is verwacht ik alsnog om de router te ontvangen voor de overeengekomen prijs.

Ik wil u ook graag wijzen op onderstaand artikel uit de voorwaarden van Thuiswinkel.org (waar u ook lid van ben)
http://www.thuiswinkel.org/cms/showpage.aspx?id=10784
1. Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven.

2. In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.

3. Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen
Artikel 1 zegt dat de prijzen niet verhoogd mogen worden, behalve (artikel 2) wanneer er een wetswijziging is OF wanneer het variabele prijzen betreft. Aangezien er nergens op de site vermeld staat dat het variabele prijzen (en dus richtprijzen) zijn gaat dit punt niet op.
Artikel 3 geeft ook weer aan dat prijsverhogingen alleen mogelijk zijn wanneer zij het gevolg zijn van een wettelijke regeling of bepaling.

Graag wijs ik u er op dat deze artikelen ook ik uw eigen algemene voorwaarden voorkomen en het is nou zo dat ik juist dié voorwaarden heb geaccepteerd.

Volgens artikel 11 lid 5 is het toegestaan om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Indien u een router met dezelfde specificaties kunt leveren zal ik daar in principe geen bezwaar tegen hebben.

Graag hoor ik van u,

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:35
Heb ook opnieuw klacht neergelegd bij Thuiswinkel. Ze zullen heel wat aanvragen binnenkrijgen denk ik.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svinken
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-09 14:23
CVar schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:57:
Hier ook als eerste stap een klacht ingediend bij Thuiswinkel.org. Otto weigert o.a. inhoudelijk te reageren op mijn vragen.

Hopelijk dat er bij Thuiswinkel iemand wakker wordt na al die klachten over Otto, hoop dat ze helemaal overstelpt worden en actie richting Otto gaan ondernemen.
Ik heb gisteren de jurist van thuiswinkel precies daarom een mail gestuurd met het hele verhaal en de vraag wat thuiswinkel gaat doen met een lid dat zo duidelijk hun voorwaarden aan de laars lapt. En die zo onbeargumenteerd reageert op klachten die via de Thuiswinkel site worden ingediend. Tevens gevraagd te bemiddelen.

[ Voor 1% gewijzigd door Orion84 op 17-04-2013 13:03 . Reden: Naam medewerker verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 20:07
Svinken schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:41:
[...]

Ik heb gisteren de jurist van thuiswinkel precies daarom een mail gestuurd met het hele verhaal en de vraag wat thuiswinkel gaat doen met een lid dat zo duidelijk hun voorwaarden aan de laars lapt. En die zo onbeargumenteerd reageert op klachten die via de Thuiswinkel site worden ingediend. Tevens gevraagd te bemiddelen.
Goed, hou ons op de hoogte want dat zou mijn volgende stap zijn...

[ Voor 1% gewijzigd door Orion84 op 17-04-2013 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:26

Vliegvlug

Flight Simple

Ze zijn daar goed bezig bij Otto.
Onderstaand mailtje krijg ik net van ze binnen:

Beoordeel ons

U heeft onlangs uw eerste bestelling gedaan bij OTTO. Wij willen dat u met OTTO helemaal tevreden bent! Wat kunnen wij nog verbeteren? Uw mening telt!

Bij deze willen wij u dan ook uitnodigen om deel te nemen aan een onderzoek. Door het invullen van deze enquête helpt u ons om nog beter aan uw verwachtingen te voldoen.

Het invullen van de enquête duurt ongeveer 3 minuten en is anoniem.

Vooral de eerste regels steken schril af tegen de werkelijkheid, maar goed een negatieve enquete is onderweg.
Heb alleen niet de illusie dat het iets veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldtjuh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 00:30
Hier ook maar even een email gestuurd naar otto.

Met de vraag waarom ze meen acceptgiro sturen terwijl ze de week er voor mijn geld hadden terug gestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Otto gaat gewoon weer verder op de dood zwijg manier. Ze reageren gewoon niet meer op mails die je naar ze stuurt. De klacht via thuiswinkel heeft iedereen hetzelfde antwoord op gehad en daar blijft het bij. Kwam het antwoord op jullie klacht ook van R. van E.? Een mail die ik daar weer heen heb gestuurd krijg je ook geen antwoord meer op. Vanavond maar een ingebrekestelling sturen en als die tijd voorbij is ga ik er een zaak van maken. Moet nog even kijken of geschillencommissie of kantonrechter het handigst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
@ Darkshadow

Zelfde situatie, zelfde acties gedaan, zelfde initialen en zelfde radiostilte inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 23:38
objectief2 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:27:
@ Darkshadow

Zelfde situatie, zelfde acties gedaan, zelfde initialen en zelfde radiostilte inderdaad.
Precies zelfde hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merkens11
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:20
Hier ook hetzelfde antwoord van ene mevrouw R. van E.
Sindsdien wordt nergens meer op gereageerd.

[ Voor 1% gewijzigd door Orion84 op 17-04-2013 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
DarkShadow16 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:24:
Otto gaat gewoon weer verder op de dood zwijg manier. Ze reageren gewoon niet meer op mails die je naar ze stuurt. De klacht via thuiswinkel heeft iedereen hetzelfde antwoord op gehad en daar blijft het bij. Kwam het antwoord op jullie klacht ook van R. van E.? Een mail die ik daar weer heen heb gestuurd krijg je ook geen antwoord meer op. Vanavond maar een ingebrekestelling sturen en als die tijd voorbij is ga ik er een zaak van maken. Moet nog even kijken of geschillencommissie of kantonrechter het handigst is.
Als bemiddeling via de jurist van Thuiswinkel.org niet het gewenste resultaat opleverd, zou ik eerst de geschillencommissie proberen. Kantonrechter kan altijd nog en is wat kostbaarder.

Zeg dat de geschillencommissie in ons voordeel gaat oordelen, is wel de verwachting natuurlijk, moet Otto zich daaraan conformeren. Op het moment dat ze dat niet doen en een procedure via de rechter zouden gaan starten, lijkt me dat Thuiswinkel.org hun certificaat onmogelijk kan gaan verlengen dit jaar als we kijken hoe Otto zich gedraagd.
Als dit wel zou gaan gebeuren, is heel die Thuiswinkel.org een wassen neus en wordt het tijd om de consumentenbond er bij te trekken omdat die ook een relatie heeft met Thuiswinkel.org.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024
CVar schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:59:
[...]

Als bemiddeling via de jurist van Thuiswinkel.org niet het gewenste resultaat opleverd, zou ik eerst de geschillencommissie proberen. Kantonrechter kan altijd nog en is wat kostbaarder.

Zeg dat de geschillencommissie in ons voordeel gaat oordelen, is wel de verwachting natuurlijk, moet Otto zich daaraan conformeren. Op het moment dat ze dat niet doen en een procedure via de rechter zouden gaan starten, lijkt me dat Thuiswinkel.org hun certificaat onmogelijk kan gaan verlengen dit jaar als we kijken hoe Otto zich gedraagd.
Als dit wel zou gaan gebeuren, is heel die Thuiswinkel.org een wassen neus en wordt het tijd om de consumentenbond er bij te trekken omdat die ook een relatie heeft met Thuiswinkel.org.
Als bemiddeling van de thuiswinkelorganisatie niets oplevert, zou ik dat eigenlijk nog kwalijker vinden.Dat is echt een toonaangevende organisatie voor consumenten binnen Nederland.

Alhoewel ik verwacht dat het een sterke zaak is, waar de geschillencommissie niet omheen kan, en Otto ook zal veroordelen voor het uitleveren van de nog te leveren orders.

[ Voor 0% gewijzigd door Loenerd op 16-04-2013 23:35 . Reden: Spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 11:03
Ik heb het gevoel dat dit allemaal op niets uitdraait.
Heb ondertussen een spamfilter op alle inkomende emails van Otto.nl gezet.
Van mij mogen ze het uitzoeken met de router, bestel er gewoon nooit meer iets en zal ook iedereen meegeven wat een flutbedrijf het is.

Bestel nog liever bij de concurrent de volle mep voor de router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svinken
Krijg net volgende mail van Otto nav mail richting juriste van thuiswinkel:

Wij hebben uw reactie ontvangen via de Thuiswinkel organisatie. Daar de persoon, die deze zaak in behandeling heeft, op dit moment niet aanwezig is komen wij hier graag volgende week op terug.

En that's it. Het wordt een mooie soap zo. Heb ook de directeur proberen te mailen door creatief met email adressen te zijn. Boodschap daarvan was, ben je op de hoogte van de puinhoop die je mensen er van maken?

We wachten dus nog even af in de hoop op een zinnige inhoudelijke reactie. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik heb hier en daar even wat namen van medewerkers weggehaald. Graag in het vervolg die namen niet in je post zetten, of evt. afkorten tot initialen. De naam voegt niets toe en die mensen handelen vanuit hun functie, dus nergens voor nodig om ze met naam en toenaam te noemen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Omdat ik niet verwacht dat Otto nog gaat reageren na de mail van €199,99 van de beste mevrouw hier boven, heb ik mijn geschil ingediend bij de geschillen commissie. ik wacht nu op de automatische incasso voor de kosten van het geschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Geachte heer xxx

Naar aanleiding van uw mail ga ik contact opnemen met Otto. Ik weet dat degene die hier over gaat op vakantie is. Een reactie kan dus wel even op zich laten wachten.

Met vriendelijke groet,
A. van H.

Jurist

Dat gaat nog wat worden dus :)

[ Voor 6% gewijzigd door knny op 17-04-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
Ik heb Otto afgelopen dinsdag een ingebrekestelling gestuurd in verband met het niet leveren van de router. Ik heb ze 7 werkdagen de tijd gegeven om de router alsnog te leveren. Dus 25-04-2013 23.59 zou ik de router moeten hebben ontvangen en anders ga ik naar de geschillencommissie toe. Ik verwacht niet dat ze zullen leveren uiteraard.
Ik ben helemaal klaar met dat niet reageren van Otto, dus dan moet het maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legenderic
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
Otto is ook hier gestopt met reageren. Zojuist de klacht bij Thuiswinkel neergelegd. Met zoveel klachten moeten ze de zaak in ieder geval serieus nemen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coazter
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-07 13:33
Hier ook een klacht ingediend, en dan met name over het totaal niet communiceren en het spontaan verwijderen van mijn bestelling zonder notificatie. Direct een standaardmail teruggekregen van Backoffice. Hierop geantwoord dat ik graag een inhoudelijke reactie wens en sindsdien al een week radiostilte. Ik heb niet echt de behoefte om hier weer achteraan te gaan, hebben ze hun doel toch bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

V&A aangeboden: (Gesealde) Netgear WNDR4700

En nu doorverkopen met flinke winst? Was dat het doel van deze hetze jegens Otto? Gebruiker heeft logischerwijs reacties uitgeschakeld na een aantal reacties die hierop doelden.

[ Voor 18% gewijzigd door Exorcist op 19-04-2013 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 22:32

3DDude

I void warranty's

Exorcist schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 23:08:

En nu doorverkopen met flinke winst? Was dat het doel van deze hetze jegens Otto? Gebruiker heeft logischerwijs reacties uitgeschakeld na een aantal reacties die hierop doelden.
Inderdaad, ook de reacties uitgeschakeld.

4km bij hem vandaan is er nog 1 van een week (gebruikt) oud die vraagt 80 euro..

jaja....

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Feitelijk gezien vind ik dat de eigenaar van een product alle recht heeft om ermee te doen wat hij/zij ermee wil doen. Van een hetze is mijns inziens nooit sprake geweest. De irritatie is ontstaan door de manier van handelen van Otto, in mijn geval dan.

Zonder in herhaling te willen vallen, maar wanneer Otto dit binnen enkele dagen had gecorrigeerd dan hadden we dit nu niet getypt. Dat we er nog steeds mee bezig zijn is dan ook volledig op het conto van Otto te schrijven. Lees de reacties hierboven maar en je snapt dat heldere en snelle communicatie nog steeds niet aan de orde van de dag is.

Mocht ik mijn Netgear trouwens ooit mogen ontvangen dan hou ik hem wel, maar ik behoud me het recht voor om bij een verbetering (lees upgrade) deze ooit wel door te verkopen;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:02
Exorcist schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 23:08:

Zoals ik al had geantwoord voordat de reacties me teveel irriteerde:

Ik heb de router besteld toen ik hem echt nodig had. Ik had de hoop al redelijk opgegeven, dus heb in de tussentijd een andere gekocht.
De prijs lijkt me niet meer dan redelijk. Ik heb verschillende keren met de (betaalde) klantenservice moeten bellen en er een hoop tijd in gestoken. Daar hoeft een ander niet van te profiteren, ik ben geen liefdadigheidsorganisatie. Als je het er niet mee eens bent dan koop je hem niet ;)

[ Voor 10% gewijzigd door The_Zohan op 20-04-2013 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nineball
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:35
The_Zohan schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:31:
[...]

Zoals ik al had geantwoord voordat de reacties me teveel irriteerde:

Ik heb de router besteld toen ik hem echt nodig had. Ik had de hoop al redelijk opgegeven, dus heb in de tussentijd een andere gekocht.
De prijs lijkt me niet meer dan redelijk. Ik heb verschillende keren met de (betaalde) klantenservice moeten bellen en er een hoop tijd in gestoken. Daar hoeft een ander niet van te profiteren, ik ben geen liefdadigheidsorganisatie. Als je het er niet mee eens bent dan koop je hem niet ;)
Erger je niet aan de moraalriddertjes, dat kan een hele dagtaak worden als je niet oppast. De mensen die het kopen van de router en het verkopen ervan aan elkaar koppelen en dat vervolgens veroordelen hebben echt helemaal nergens iets van begrepen.

edit: En ga je vooral niet lopen verdedigen of je gedrag verantwoorden. Kom op zeg!

[ Voor 4% gewijzigd door nineball op 20-04-2013 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
En weer een week geen antwoord van Otto, ga mijn klacht ook maar bij thuiswinkel neerleggen....

edit:

wtf hoezo mag mijn klacht maar 2000 tekens zijn ?!?!?!

[ Voor 26% gewijzigd door Mattie112 op 22-04-2013 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
Mattie112 schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:13:
En weer een week geen antwoord van Otto, ga mijn klacht ook maar bij thuiswinkel neerleggen....

edit:

wtf hoezo mag mijn klacht maar 2000 tekens zijn ?!?!?!
Gewoon kort en bondig omschrijven.
Je gaat toch hetzelfde antwoord krijgen als de rest ook heeft gehad.

Op mijn ingebrekestelling hebben ze ook niet meer gereageerd, dus ze hebben nog tot 24-4 23.59 om mijn router te leveren en dan gaat de klacht door naar de geschillencommissie. Ik begin maar vast met de klacht opmaken, want geleverd ga ik hem nooit krijgen verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 12:54
Ik vind het wel knap dat jullie 'wachten' tot jullie antwoord krijgen van Otto, alvorens over te gaan op 'iets'.

Wees gewoon keihard.

Haal gelijk alle mogelijke instanties erbij om die gasten op hun knieen te dwingen - ik heb ook ooit beef gehad met Otto over de USB sticks van 0,94ct nl. -

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
Ricepuppet schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:12:
Ik vind het wel knap dat jullie 'wachten' tot jullie antwoord krijgen van Otto, alvorens over te gaan op 'iets'.

Wees gewoon keihard.

Haal gelijk alle mogelijke instanties erbij om die gasten op hun knieen te dwingen - ik heb ook ooit beef gehad met Otto over de USB sticks van 0,94ct nl. -
Misschien omdat je het wel volgens de regels moet spelen om dadelijk niet afgewezen te worden doordat je de ondernemer geen kans hebt gegeven om het probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Hier wacht ik nog een week, als Otto dan niet geleverd heeft ga ik het ook hogerop zoeken.

Volgens mij heeft Otto al heel wat mensen afgeschud in deze situatie, door iedereen telkens lang te laten wachten op antwoorden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 12:54
DarkShadow16 schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:29:
[...]

Misschien omdat je het wel volgens de regels moet spelen om dadelijk niet afgewezen te worden doordat je de ondernemer geen kans hebt gegeven om het probleem op te lossen.
Welke regels? Ik spreek uit ervaring dat teveel bedrijven een ootje nemen met klanten als het gaat om dit soort zaken.

Ik zeg; er strak inzitten en gelijkmatig opschalen. Gezien het feit dat meerdere mensen, meerdere pogingen hebben gedaan om het product te krijgen, is het aannemelijk om direct tot hardere maatregelen over te gaan.

Blijkbaar interesseert het Otto helemaal geen klap wat er gebeurt met zijn klantenbestand of hun reputatie.

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
Ricepuppet schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 07:06:
[...]

Welke regels? Ik spreek uit ervaring dat teveel bedrijven een ootje nemen met klanten als het gaat om dit soort zaken.

Ik zeg; er strak inzitten en gelijkmatig opschalen. Gezien het feit dat meerdere mensen, meerdere pogingen hebben gedaan om het product te krijgen, is het aannemelijk om direct tot hardere maatregelen over te gaan.

Blijkbaar interesseert het Otto helemaal geen klap wat er gebeurt met zijn klantenbestand of hun reputatie.
De regels van bijvoorbeeld de thuiswinkel organisatie en de geschillencommissie thuiswinkel. Voordat je je klacht bij de geschillencommissie in kan dienen, moet je de ondernemer minstens 3 weken de tijd hebben gegeven om te reageren. Mijn ingebrekestelling in verband met het niet nakomen van de overeenkomst loopt morgenavond af en dan gaat mijn klacht door naar de geschillencommissie.
Ik denk dat ik dat glansrijk ga winnen, maar dat is nog even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietjebelll
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-08 17:17
Misschien is het ook gewoon een afweging van Otto. Stel dat zij zó veel orders voor hun kiezen gekregen hebben, dat ze er gigantische verliezen op maken, dat ze maar het risico van 1 of 2 rechtzaken hebben genomen. Dat is wellicht goedkoper voor ze. Ik denk niet dat het zo simpel is als "dat het hun klantenbestand of reputatie niet interesseerd"

Edit: wel lees ik dit topic met plezier, ben benieuwd hoe dit tot een einde gaat komen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Pietjebelll op 23-04-2013 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
Ik heb mijn geschil al een week geleden ingediend. Zeker omdat de bestelling al 1 maand open staat en Otto totaal niet reageert op mails. En op mijn klacht bij thuiswinkel de standaard reactie (we hebben de router wel, maar jij mag de hoofdprijs betalen).
Had wel gelezen dat een geschil 3 tot 4 maanden kan duren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
We zijn weer een week verder en (uiteraard) geen reactie van Otto gehad na het indienen van de klacht bij Thuiswinkel.org.
Heb nu de jurist van thuiswinkel gemaild om bemiddeling en Otto formeel een ingebrekestelling gestuurd met het verzoek om de router alsnog binnen 7 dagen te leveren.

Op naar de geschillencommissie :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
Thuiswinkel over Otto:
Geachte ***,

Ik snap niet dat otto nog niet gereageerd heeft op uw klacht. Meestal zijn zij heel snel in de afhandeling ervan. Ik zal nogmaals met urgentie uw klacht doorsturen.

Met vriendelijke groet,

Dhr. ***

namens

Ank van Heeringen

Jurist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Het woord "meestal" doet 't 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
GOED NIEUWS :)

Betreffende uw melding via de Thuiswinkel organisatie inzake de Router.

Geachte heer xxx,

Wij vinden het heel vervelend dat wij u als klant teleurgesteld hebben. Dat is zeker nooit onze intentie geweest. Mede naar aanleiding van uw reactie hebben wij de procesgang rondom het door u bestelde artikel opnieuw zorgvuldig bekeken.

Otto heeft u laten weten dat de voorraad, die we voor een aantrekkelijke prijs van € 49,99 hadden, niet toereikend was om aan iedereen te kunnen leveren.
Uit verschillende klantreacties, waaronder de uwe, is gebleken dat we in onze communicatie hierover en bij de afwikkeling van uw bestelling, onvoldoende duidelijk en zorgvuldig zijn geweest.
We betreuren dit en bieden u hiervoor onze excuses aan.

Wij hebben besloten om alsnog het door u bestelde artikel de Dual-Band Wireless-N Router Netgear WNDR4700 aan u te leveren voor de prijs van € 49,99.

Met ingang van morgen, woensdag 24 april, zullen wij voornoemde Router opnieuw voor u in bestelling plaatsen. De huidige prijs van € 199,99 zal na uitlevering worden teruggebracht naar een bedrag van € 49,99. Wij verwachten het bestelde artikel binnen twee weken te kunnen uitleveren.

Wanneer er een vooruitbetaling nodig is zullen wij u hierover schriftelijk berichten en zal de uitlevering pas, nadat de vooruitbetaling ontvangen is, plaatsvinden.

Voor een correcte afwikkeling verzoeken wij u vriendelijk om vanaf heden, alle correspondentie aangaande deze bestelling, te richten aan het volgende emailadres: aftersales@ottobv.nl

Wij vertrouwen erop hiermee uw klacht alsnog naar tevredenheid te hebben opgelost.

Met vriendelijke groet,

R. van E

OTTO
Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Dat is mooi nieuws, nu hopen voor jullie dat het niet weer met de prijs misgaat en je gewoon gevraagd word om de volle 200 euro te betalen. Zou me niks verbazen bij Otto
Dit is meteen ook een goede stok achter de deur voor degene die nog afgewimpeld worden met mails dat hij niet beschikbaar is of gewoon geen antwoord krijgen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
Wat? Bij mij reageren ze allen met het standaard antwoord. Ben benieuwd wat ze met mijn klacht gaan doen.

Edit: Ik heb een mail gestuurd naar het email adres A. van H. wat de mogelijkheden zijn voor alle "gedupeerde" een goede oplossing te vinden. Ik heb geen (nick) namen of Tweakers genoemd in mijn mail.

Komen de goed nieuws mails na een klacht via thuiswinkel.org?

[ Voor 35% gewijzigd door Tjeerdtq op 23-04-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:45
knny schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:58:

OTTO
Klantenservice
Inderdaad, niks gehoord nog. Of zou dit weer een beperkte groep worden? |:(

Hier ook zelfde mailtje gehad, toch nog goed van otto. _/-\o_

[ Voor 91% gewijzigd door Feralio op 23-04-2013 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
Mooi. Ik heb zelf helaas niks binnen, maar laten we eens vertrouwen hebben in het goede van de mens en geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

knny schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:58:

OTTO
Klantenservice
Deze heb ik ook mogen ontvangen.
Dit komt kennelijk door de melding bij de stichting Thuisinwinkel.org: Betreffende uw melding via de Thuiswinkel organisatie inzake de Router.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Laatst online: 19-09-2024
ook ontvangen, ook een week geleden een klacht bij thuiswinkel.org geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svinken
Idem. Ook nog even bevestiging gevraagd over kortingsbon en dat bevestigd gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
Hier nu ook binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:14

wtu

Ik had nog een klacht uitstaan bij Otto waar ik na een week nog geen reactie op heb gehad. Nu er meteen maar een mail naar thuiswinkel.org achteraan gestuurd. Blijkbaar is dat de enige juiste weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:52
Goed van Otto? Ze zijn er achtergekomen dat er een aantal mensen zijn die serieuze stappen willen ondernemen, en dat zal ze waarschijnlijk meer geld gaan kosten dan het uitleveren van deze producten voor deze prijs.

Het is goed nieuws voor een ieder die de router nu geleverd krijgt, maar niets dan slechts over Otto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svinken
Inderdaad, zeer slechte beurt en enkel na druk via thuiswinkel en dreigen met verdere stappen gaat men overstag. Begrijp eerlijk gezegd niet goed hoe Otto overleeft (en dochter Bonprix waarmee mijn vrouw al drie maanden in de clinch ligt) gezien alle slechte recensies. Zal wel iets te maken hebben met het heel eenvoudig leveren op krediet wat een bepaalde doelgroep aanspreekt. Treurig businessmodel IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:34
Ook maar even nog een klacht ingediend, zeker nu sommige personen wel wat geleverd gaan krijgen. Normaal had ik het allang opgegeven en mij er bij neergelegd maar deze dramatische klantenservice/behandeling zorgt ervoor dat ik er toch wat meer werk van wil maken.

/edit
En inmiddels hier ook dezelfde email gekregen. Of het is toeval, of ik was te ongeduldig ;)

[ Voor 16% gewijzigd door la_fusion op 23-04-2013 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
Ook het mailtje gehad.
Jammer dat ze dan weer een standaard mailtje sturen want de opmerking 'Otto heeft u laten weten dat de voorraad, die we voor een aantrekkelijke prijs van € 49,99 hadden, niet toereikend was om aan iedereen te kunnen leveren' heeft mij nooit bereikt. Ze hebben in mijn geval nooit een inhoudelijk antwoord gegeven op mijn vragen en ik heb alleen die vreemde status update gekregen vanuit het ordersysteem.

Heb ze dit gemeld en tevens gevraagd om een bevestiging te sturen dat de kortingsbon van 10 euro ook weer verrekend gaat worden.

Als ze dit bevestigen en daadwerkelijk de router voor die prijs gaan leveren, heb ik ze verteld dat ik dan pas de klacht bij Thuiswinkel.org zal gaan afmelden.

Edit: realiseer me dat ik wel in het begin antwoord heb gehad dat hij besteld moest worden en geen ontkenning dat er iets met de prijs mis zou zijn. Dit als antwoord op mijn vragen hierover nadat ik zag dat de router compleet van de site gehaald was.

[ Voor 14% gewijzigd door CVar op 23-04-2013 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Hier ook de e-mail zojuist. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:16
Ja, erg jammer dat ze rustig op hetzelfde houtje verder gaan.. niks inhoudelijks, noch erkennen van de eigen fout, liegen over wat er blijkbaar eerder als gecommuniceerd zou zijn :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
never mind, zag dat anderen ook al dezelfde mail hadden ontvangen over het toch leveren :)

[ Voor 178% gewijzigd door reller op 23-04-2013 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Onder het mom: de aanhouder wint, eind goed al goed dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
Ik denk dat ze toch wel door hadden dat er erg veel klachten via thuiswinkel.org binnen kwamen. Zojuist heb ik mijn mail ook ontvangen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Joosie200 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 18:48:
Onder het mom: de aanhouder wint, eind goed al goed dus. :)
Niets binnen gekregen nog echter. Mag aannemen dat niet iederéén al mail heeft gehad toch zeker :/
Heb thuiswinkel dan ook nog (niet) ingeschakeld, wilde het eerst 'onderling' proberen, wat dus een faal was :P

Ook mail binnen, zonder Thuiswinkel perikelen :)

[ Voor 25% gewijzigd door Brad Pitt op 23-04-2013 19:01 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_marvin
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-08 12:15

de_marvin

You gotta love muffin's!

De mail ook binnen, gaat iemand nog de 10 euro coupon aanvechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Brad Pitt schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 18:55:
[...]

Niets binnen gekregen nog echter. Mag aannemen dat niet iederéén al mail heeft gehad toch zeker :/
Heb thuiswinkel dan ook nog (niet) ingeschakeld, wilde het eerst 'onderling' proberen, wat dus een faal was :P

Ook mail binnen, zonder Thuiswinkel perikelen :)
Je lift nu mee door de volharding van anderen ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Hier dus niks? Ik ben dus voor de 2de keer genaaid nu? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
hardware-lover schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:13:
Je lift nu mee door de volharding van anderen ;)
Wees gerust, heb mailtjes zát gestuurd hoor en was anders daar ook wel achteraan gegaan :)
Rev! schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:18:
Hier dus niks? Ik ben dus voor de 2de keer genaaid nu? :/
Hier was de mail toepasselijk genoeg in de spam folder terecht gekomen :P

[ Voor 32% gewijzigd door Brad Pitt op 23-04-2013 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

de_marvin schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 20:16:
De mail ook binnen, gaat iemand nog de 10 euro coupon aanvechten?
Yeps maar nadat ik de router heb ontvangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Brad Pitt schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:51:
[...]

Wees gerust, heb mailtjes zát gestuurd hoor en was anders daar ook wel achteraan gegaan :)

[...]

Hier was de mail toepasselijk genoeg in de spam folder terecht gekomen :P
Ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:06
Ik ook niks gehad... Morgen maar thuiswinkel inschakelen ook...

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-03 22:34
Zonder thuiswinkel klacht, maar wel met klachtenmails naar OTTO zelf, het goede nieuws ook ontvangen in mijn inbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coazter
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-07 13:33
8)7
SureshR schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 23:36:
Zonder thuiswinkel klacht, maar wel met klachtenmails naar OTTO zelf, het goede nieuws ook ontvangen in mijn inbox.
Idem hier. Ik heb ze alleen ook verzocht mijn account per direct te verwijderen maar dat zullen ze nu wel niet gaan doen. Net zoals ze niet op mijn andere argumenten in de klacht gereageerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Mooi ik heb het mailtje ook gehad ;) Nou heb ik eigenlijk 2 exemplaren besteld maargoed ik zal daar maar niet over zeuren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
Vanochtend een reactie gehad van de jurist van thuiswinkel.
Verteld dat er enige beweging in de zaak lijkt te komen.

Voor mij is de zaak pas afgedaan als ze de router incl. de 10 euro verrekening hebben afgeleverd.
Normaal zou ik van dat laatste geen halszaak maken maar gezien de (zeer) slechte afwikkeling van deze bestelling(en) ga ik tot het gaatje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-08 15:46
CVar schreef op woensdag 24 april 2013 @ 08:58:
Vanochtend een reactie gehad van de jurist van thuiswinkel.
Verteld dat er enige beweging in de zaak lijkt te komen.

Voor mij is de zaak pas afgedaan als ze de router incl. de 10 euro verrekening hebben afgeleverd.
Normaal zou ik van dat laatste geen halszaak maken maar gezien de (zeer) slechte afwikkeling van deze bestelling(en) ga ik tot het gaatje....
Staat op je Otto account bij je rekeningoverzicht het bedrag niet op -10 euro? Dit is bij mij wel het geval.
Tevens ook de email gisteren gekregen, had ook een klacht bij Thuiswinkel ingediend.

Pizza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
Thaimaster schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:15:
[...]

Staat op je Otto account bij je rekeningoverzicht het bedrag niet op -10 euro? Dit is bij mij wel het geval.
Tevens ook de email gisteren gekregen, had ook een klacht bij Thuiswinkel ingediend.
Zover ik het rekening overzicht van Otto kan ontcijferen staan alle tellers weer op 0 en is de 10,- euro verdwenen.

We zullen wel zien waar ze vandaag mee komen in het overzicht.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM3000
  • Laatst online: 11-09 21:05
Hier ook nog geen mail ontvangen. Vorige week klacht ingediend via een gemailde enquête. Ik wacht nog tot vrijdag en dan speel ik het ook via thuiswinkel.

[ Voor 3% gewijzigd door DM3000 op 24-04-2013 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:57
Ik had nog niet geklaagd, en heb dus het mailtje ook niet ontvangen, maar ik heb nu een redelijk vriendelijk mailtje gericht aan aftersales@otto.nl of ik ook nog mee kan doen :)

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietjebelll
wwwhizz schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:00:
Ik had nog niet geklaagd, en heb dus het mailtje ook niet ontvangen, maar ik heb nu een redelijk vriendelijk mailtje gericht aan aftersales@otto.nl of ik ook nog mee kan doen :)
Netjes dat je het vriendelijk vraagt, maar dat is natuurlijk ook onzin. Jij hebt net als de andere gewoon recht op uitlevering van dat product

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Ik heb maar weer even een mail gestuurd, of de kortingsbon of ik stap naar Stichting Thuiswinkel... Ben benieuwd naar hun reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
Ik moet voorzichtig zijn, maar vooralsnog ben ik blij. De router wordt geleverd en de korting wordt ook nog toegepast. Ik zie de bestelling nog niet in mijn overzciht, maar dat komt ook vast wel goed.

Fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
Heb vanochtend (ook) de bevestiging gehad dat de router incl. de 10,- euro korting geleverd gaat worden.

So far so good, nu de daadwerkelijke levering nog maar de intenties van Otto lijken positief......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Heb ook maar een mailtje gedaan, heb nog niet eerder een klacht ingediend. Maar goed nu moeten ze wel, anders word ik pissig denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-08 16:16

Radjesh

hoi

Hier ook geen mail gehad van Otto. Heb er zelf net maar een mail tegenaan gedaan :P

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Hij staat nu bij mij onder bestelling volgen, geen mailtje over gehad.

[ Voor 17% gewijzigd door Feralio op 24-04-2013 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Hier staat hij ook bij bestellingen, maar wel voor bedrag van €199,99. Nu maar hopen dat ze geen fout maken met corrigeren naar 49,99 - 10euro kortingsbon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
Zojuist een mail van Otto binnen of ik 240 euro vooruit wil betalen (had er 2 besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Hummed schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:16:
Zojuist een mail van Otto binnen of ik 240 euro vooruit wil betalen (had er 2 besteld).
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist ook maar een klacht bij Thuiswinkel ingediend.
Ik wacht het af.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2013 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

knny schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:16:
Hier staat hij ook bij bestellingen, maar wel voor bedrag van €199,99. Nu maar hopen dat ze geen fout maken met corrigeren naar 49,99 - 10euro kortingsbon :)
Ik citeer uit hun email:

De huidige prijs van € 199,99 zal na uitlevering worden teruggebracht naar een bedrag van € 49,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
fuzzyeyebrows1 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 22:33:
[...]

Ik citeer uit hun email:

De huidige prijs van € 199,99 zal na uitlevering worden teruggebracht naar een bedrag van € 49,99.
Ik citeer uit hun email:
Geachte ***,

Hartelijk dank voor uw bestelling bij OTTO. Wij zouden deze bestelling uiteraard graag meteen voor u uitvoeren.

U heeft echter met deze bestelling het bedrag waarvoor u bij OTTO kunt kopen overschreden. Wij moeten u daarom vragen een bedrag van € 240,00 vooruit te betalen.

De betaling kan worden overgemaakt op banknummer 24.46.77.700. Vermeld hierbij het betalingskenmerk ***. Wij zorgen ervoor dat de betaling zo spoedig mogelijk wordt verwerkt.

Wanneer uw betaling voor 4 mei 2013 bij ons binnen is, kunnen wij uw bestelling meteen in behandeling nemen. Tot die datum houden we de gegevens van uw bestelling vast.

Met vriendelijke groet,

OTTO
Klantenservice
Bij mij wordt dus niet geleverd voor ik betaal, tenzij ze dit handmatig aanpassen in het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Omg, deze soap zou dus zomaar nog een gek staartje kunnen krijgen! Ik heb niets gehoord over een betaling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
Router staat nu weer bij mijn bestellingen en dus ook voor de prijs van €199,99...
Ga dus geen €199,99 overmaken mochten ze een vooruitbetaling eisen

[ Voor 5% gewijzigd door reller op 24-04-2013 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

fuzzyeyebrows1 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:29:
Omg, deze soap zou dus zomaar nog een gek staartje kunnen krijgen! Ik heb niets gehoord over een betaling!
Dat staat, als mogelijkheid, in de laatste mail die naar de klanten gestuurd is; knny in "\[*afgelopen*] Netgear WNDR4700 - Otto"

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Nu online

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

In de laatste mail die ik heb ontvangen als reactie op een vraag, staat onder andere het volgende:
Wanneer u bij uw bestelling gebruik heeft gemaakt van de kortingsbon zal deze uiteraard ook nu in mindering worden gebracht.
Daar wordt dus aan gedacht.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietjebelll
Hummed schreef op woensdag 24 april 2013 @ 22:48:
[...]

Ik citeer uit hun email:

[...]
Bij mij wordt dus niet geleverd voor ik betaal, tenzij ze dit handmatig aanpassen in het systeem.
Heb jij 5 routers besteld? Hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Pietjebelll schreef op donderdag 25 april 2013 @ 00:14:
Heb jij 5 routers besteld? Hahahaha
"had er 2 besteld"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 09:33
reller schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:34:
Router staat nu weer bij mijn bestellingen en dus ook voor de prijs van €199,99...
Met ingang van morgen, woensdag 24 april, zullen wij voornoemde Router opnieuw voor u in bestelling plaatsen. De huidige prijs van € 199,99 zal na uitlevering worden teruggebracht naar een bedrag van € 49,99. Wij verwachten het bestelde artikel binnen twee weken te kunnen uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-08 15:46
reller schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:34:
Wat voor bedrag staat er bij de bestedingsruimte op je Otto account?
Ik heb voor de router een account aangemaakt bij Otto en zie dat mijn bestedingslimiet 600 euro is en nu staat dat er nog 400 euro over is.
Lijkt erop dat ik geen betaling vooruit hoef te doen.

Pizza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Haha ik had er 2 besteld en ze staan beide op in bestelling.....

beetje jammer dat ik inmiddels toch al een andere router gekocht had maar wie weet is een extra exemplaar wel handig ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_marvin
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-08 12:15

de_marvin

You gotta love muffin's!

Ik heb zojuist de kortingsbon weer gekregen in mijn bestellijst.

25.04.2013 Afboeking waardebon
Boekingsnummer 895**, - € 10,00

De korting gaat dus goed, nu nog wachten op de router zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Ik heb nog niks gezien hier, heb gisteren bij Otto een klacht ingediend. Hopelijk fixen ze het vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 14:10
heb ook maar weer even opnieuw een klacht ingediend. Hopelijk dat ze hem toch nog leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
Ik heb gewoon een (normaal) mailtje gestuurd naar klantenservice@ottobv.nl & aftersales@ottobv.nl met de vraag of ze mijn bestelling willen herstellen.

Dezelfde dag (gisteren) nog een reactie gehad (de standaard mail die hier ook gepost is) en vandaag staat alles gewoon in mijn otto overzicht, inclusief kortingscode.

Al met al moet ik zeggen dat ik blij verrast ben hoe Otto dit (uiteindelijk toch nog) goed oplost, ik zou er verder geen problemen van hebben gemaakt als ze niet hadden geleverd. Alhoewel ik de hele afhandelingen tegenover sommigen van jullie niet netjes vond van Otto.

[ Voor 4% gewijzigd door Robbert_jan op 25-04-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Staat nu bij levering, prijs staat nog wel op €405.93 (2 stuks + bezorgkosten, met €10 korting). Hopelijk worden ze morgen geleverd, en anders begin volgende week. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Mijne staat intussen ook bij levering. Het saldo is 205,94, incl. kortingsbon. Uiteindelijk gaat hier 150 euro per router via Otto van af en hou je dus 45,94 euro over (49,99-10+5,95).
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Let op:
Houd het netjes, nuttig en ontopic, anders riskeer je een ban of gaat dit topic binnen no-time weer op slot.

Laat namen van medewerkers weg uit je post, of kort het af tot initialen.