[afhandeling][Otto] Panasonic TX-L42B6 voor 149 euro

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 374162

warcow schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:00:
Ik kreeg ook de annuleringsmail, direct ook even naar klantenservice gemaild dat ik niet akkoord ga omdat er voldoende alternatieve in dezelfde prijsklasse staan. Ik heb ze deze laten zien als mogelijk alternatief:

http://www.otto.nl/produc...Id=10033201572&fromPl=yes

Is de standaardprijs zelfs nog iets lager van.
Dat is precies wat ik ook dacht... Daarnaast heb ik een mailtje gestuurd naar panasonic nederland of het model televisie nog leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Nou, even iets standaard non-juridisch in elkaar gezet.
Geachte OTTO,

Op [datum] heb ik bij u een televisie besteld van het type Panasonic LED-TV TX L42B6ES. Het bestelnummer is [nummer].

Vandaag, 21 november 2014, verneem ik van u per email dat bovengenoemde televisie niet meer kan worden geleverd. U stelt dat er onvoldoende voorraad is en dat u geen gelijkwaardig alternatief heeft kunnen vinden. U sluit de mail af met de mededeling dat u om die redenen mijn bestelling annuleert.

Echter, met deze eenzijdige annulering kan ik niet akkoord gaan. Ten tijden van bestellen was de televisie "op voorraad". Zo getuige ook mijn bevestigingsmail. Indien u de bestelde televisie niet meer kunt leveren bent u verplicht mij een alternatief aan te bieden. U stelt in uw email dat u dit heeft geprobeerd, maar en ik quote: "Ook is een gelijkwaardig alternatief uit dezelfde prijsklasse niet voorhanden gebleken". Hierin kan ik mij niet vinden.

Als ik uw site raadpleeg zie ik tot wel 13 alternatieven, waarvan zeker 5 vergelijkbaar zijn met de bestelde Panasonic LED-TV TX L42B6ES die een van-prijs had van EURO 599,--. Voor uw gemak zal ik een link bijvoegen: http://www.otto.nl/tv-en-...lter.price=339-600&ajax=1

Ik verzoek u om de koopovereenkomst na te komen of mij een vergelijkbaar alternatief aan te bieden.

Graag ontvang ik uw reactie uiterlijk 28 november 2014. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Even snel de bal terug kaatsen en kijken hoe ze hier op reageren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boertjeg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-06 22:20
Vage manier van handelen als er (zoals te zien is in het formulier, waaronder bij mezelf) bedragen teruggestort worden zonder dat de desbetreffende klant daar enige vorm van melding over ontvangen heeft. Bovendien staat de order nog steeds in "mijn bestellingen" op de site van Otto. Zijn hier geen richtlijnen en/of regels aan verbonden? Lijkt me wel zo prettig om eerst even te overleggen met de klant of op zijn minst mede te delen dat er een fout is gemaakt waardoor ze niet aan de verwachtingen kunnen voldoen. Waarna eventueel een passende oplossing overlegd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:21
Freakster86 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:13:

[...]

Vind je het goed als ik je 'brief' overneem en eenzelfde reactie stuur naar OTTO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
By the way, is bij iedereen de bestelling daadwerkelijk verwijderd, of nog wel zichtbaar wanneer je inlogt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Leetness schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:21:
[...]

Vind je het goed als ik je 'brief' overneem en eenzelfde reactie stuur naar OTTO?
Copy/paste away* ;)

*Op eigen risico natuurlijk :)
Vonkie schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:22:
By the way, is bij iedereen de bestelling daadwerkelijk verwijderd, of nog wel zichtbaar wanneer je inlogt?
Hier nog gewoon zichtbaar. Ik heb het vermoeden dat ze gewoon zoveel mogelijk afhakers willen en pas daarna (na een maand of 2 moeilijk doen) die kleine groep een compensatie aanbieden of iets dergelijks.

[ Voor 43% gewijzigd door Freakster86 op 21-11-2014 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:21
Artikel 4.1

Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt,
wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.

Er stond niet: beperkte voorraad, OP=OP, etc.

Artikel 5.2

Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is
bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.

Elektronische bevestiging per e-mail dus koopovereenkomst.

Artikel 13.3
Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal de ondernemer geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoedingg

Als consument, maar hoe zit dat met de ondernemer? En wat is eventuele schadevergoeding?

Artikel 15.2

Bij de verkoop van producten aan consumenten mag de consument in algemene voorwaarden nimmer verplicht worden tot vooruitbetaling van meer dan 50%. Wanneer vooruitbetaling is bedongen, kan de consument geen enkel recht doen gelden aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling of dienst(en), alvorens de bedongen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden.

Deze verplichting is niet voor iedereen geldig, sommige Tweakers hebben wel een verplichte aanbetaling gedaan, de meeste niet, en een aantal meer dan 50% wat niet conform de voorwaarde van OTTO is.

Verder wordt ontbinding van de koopovereenkomst vanuit de kant van OTTO zoals deze in de e-mail staat beschreven niet genoemd in de AV.

Het hele verhaal over het bieden van een gelijkwaardig alternatief kan ik niet terugvinden in de wet. Weet iemand hier iets meer over?

[ Voor 4% gewijzigd door nanoChip op 21-11-2014 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Geld teruggestort gekregen, mailtje met annulering gekregen, tv staat wel nog onder MijnOtto.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08-2022
Daniel36 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:40:
Geld teruggestort gekregen, mailtje met annulering gekregen, tv staat wel nog onder MijnOtto.nl
Dat kunnen we ook lezen hier https://docs.google.com/s...hx8RMI/edit#gid=125796100
Aan een ieder plaats meldingen als hier boven hier https://docs.google.com/s...hx8RMI/edit#gid=125796100

Graag sheet invullen AUB

Zo houden we het een beetje schoon ;)

Oops, Aangepast :P Dank iamzero456 en Calesta Hier onder

Had beter de link kunnen opzoeken, ipv copy/paste vanuit browser

[ Voor 29% gewijzigd door HomePlayer op 21-11-2014 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:27
HomePlayer schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:47:
[...]

Dat kunnen we ook lezen hier https://docs.google.com/s...a8hx8RMI/edit?usp=sharing
Aan een ieder plaats meldingen als hier boven hier https://docs.google.com/s...a8hx8RMI/edit?usp=sharing

Graag sheet invullen AUB

Zo houden we het een beetje schoon ;)
Not found 404? Ben in de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 17:43
iamzero456 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:54:
[...]

Not found 404? Ben in de enige?
Is incomplete link, dit is de goede:
https://docs.google.com/s...hx8RMI/edit#gid=125796100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 622439

*knip*

[ Voor 100% gewijzigd door Perkouw op 21-11-2014 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Maakt Google sheets automatisch een backup?
Blijkbaar is de wereld nog niet klaar voor een gezamenlijke excel sheet.

Gevonden, ik maak er wel even een backup van die prive staat.

[ Voor 21% gewijzigd door kaasaanfiets op 21-11-2014 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
  • Laatst online: 31-08-2022
kaasaanfiets schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 18:44:
Maakt Google sheets automatisch een backup?
Blijkbaar is de wereld nog niet klaar voor een gezamenlijke excel sheet.

Gevonden, ik maak er wel even een backup van die prive staat.
De gene die het sheet aangemaakt heeft kan wijzigingen ongedaan maken ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-06 09:47
Iemand de sheet leeggegooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:22
Ik heb beide sheets zojuist ingevuld, maar het lijkt me handig als ze gecombineerd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Leuk feitje, voegt eerlijk gezegd weinig toe, maar ik hoorde dat er over de 1300 bestellingen geplaatst waren.
Lijkt me duidelijk dat er iets mis is met hun bestelsysteem :P

edit: collega had dit van de klantenservice vernomen

[ Voor 12% gewijzigd door fm77 op 21-11-2014 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
fm77 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 20:26:
Leuk feitje, voegt eerlijk gezegd weinig toe, maar ik hoorde dat er over de 1300 bestellingen geplaatst waren.
Lijkt me duidelijk dat er iets mis is met hun bestelsysteem :P
En jij weet dit hoe ? Snap niet waarom ze niet met aantallen werken 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door GSOD op 21-11-2014 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Freakster86 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:13:

[...]

En dat geloof je zelf ook? 600 euro was de (te hoge) adviesprijs, als je wat modellen wil voorstellen kijk dan op z'n minst naar de adviesprijzen ...
Een lage 500 serie LG (550/560) of A400 Panasonic is een vergelijkbaar toestel ... maar a 150 euro maken ze daar "dik" verlies op. Philips 4000 serie, en andere onder aan de modellijn tv's ook mogelijke alternatieven ...
Nu nog te vroeg om ze al af te schrijven zoals bij deze B6en blijkbaar, dit zijn wel 2014 modellen ipv 2013 ...

[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 21-11-2014 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Laatst online: 21:45

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Heeft iemand wat onderbouwing dat Otto de verplichting zou hebben een alternatief aan te bieden, ik heb dat namelijk niet expliciet gevonden?

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:19
Nextron schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 00:18:
Heeft iemand wat onderbouwing dat Otto de verplichting zou hebben een alternatief aan te bieden, ik heb dat namelijk niet expliciet gevonden?
Lees onderstaand topic eens door, is vergelijkbaar met de huidige situatie.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1560975/0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:26

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-06 16:14

mark-k

AKA markkNL

Ik krijg daar alleen maar errors te zien, en een melding dat mijn browservenster te klein is (2560*1080 8)7 ).

Is er trouwens iemand die na zaterdag 23.45 besteld heeft en geleverd gekregen heeft? Ik kan namelijk mijn account niet in omdat mijn wachtwoord niet klopt (terwijl deze gewoon door chrome opgeslagen was), een nieuwe wachtwoordaanvraag duurt inmiddels al een week aangezien het systeem mijn emailadres met 2 speciale tekens achter elkaar niet aankan. Ik krijg dus geen enkele geautomatiseerde mail buiten de bestelbevestiging. Werd eergisteren gebeld door iemand van de klantenservice, dat ik per post een nieuw wachtwoord krijg omdat ik de reset mail niet ontvang. Eerst vroeg ze nog waarom ik wilde inloggen (goh waarom nou toch zeg...). Kreeg haar daarna niet uitgelegd dat ze me gewoon een mail kon sturen met het wachtwoord omdat de fout bij hun automatische systeem ligt, want ik kan wel gewoon met de klantenservice zelf over en weer mailen. Nu dus wachten op een brief met wachtwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Laatst online: 21:45

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

rdjnl schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 00:37:
Lees onderstaand topic eens door, is vergelijkbaar met de huidige situatie.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1560975/0
Ongetwijfeld interessant, maar ik hoopte op iets bondigers dan ~1500 berichten.
Juist, dat dacht ik al. Het gaat om schadevergoeding en niet specifiek om een gelijkwaardig alternatief. Praktisch zal een gelijkwaardig alternatief aanbieden waarschijnlijk voordeliger uitpakken dan het prijsverschil te compenseren.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munchkin
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:43
Ik heb de sheet ook maar ingevuld, en een reply op de annuleringsemail gedaan met m.b.v de brief van Freakster86. Indien Otto besluit de koopovereenkomst niet na te komen, dan wordt het voor mij financieel al snel te kostbaar om dat gerechtelijk af te dwingen. Mijn hoop is dat Otto als reactie op het verzamelen van klanten toch iets van compensatie biedt. Weet iemand of er al vergelijkbare topics lopen op radar, of kassa?
Misschien dat het inschakelen van die organizaties nog iets biedt.

-Edit- Ik heb zelf even gekeken op de radar en kassa sites, maar daar bestaan nog geen topics hierover.

[ Voor 9% gewijzigd door Munchkin op 22-11-2014 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fm77
  • Niet online
Munchkin schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 11:14:
Ik heb de sheet ook maar ingevuld, en een reply op de annuleringsemail gedaan met m.b.v de brief van Freakster86.
Denk niet dat een rechtstreekse reply erg zinvol is...
Dit is een automatisch gegenereerde e-mail. Het beantwoorden van deze e-mail is niet mogelijk.
Maar ik wacht ook even af wat diegene die er een juridisch iemand op zou zetten te melden heeft.
Als het echt klopt dat er 1300 bestellingen gedaan zouden zijn denk ik niet dat Otto heel erg in de meewerkstand gaat zitten ;)

[ Voor 22% gewijzigd door fm77 op 22-11-2014 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
fm77 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 11:58:
[...]

[...]
Als je in die email op 'Contact' klikt en op de website kijkt, dan staat daar dat je emails kunt sturen naar klantenservice@ottobv.nl. Daar ga ik dan ook mijn reactie even naartoe sturen, gebaseerd op de brief van Freakster86.

edit: zo, mijn mailtje is ook de deur uit. Ik ben benieuwd wat hun reactie zal zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Moi_in_actie op 22-11-2014 12:11 ]

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
Moi_in_actie schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 12:01:
[...]

Als je in die email op 'Contact' klikt en op de website kijkt, dan staat daar dat je emails kunt sturen naar klantenservice@ottobv.nl. Daar ga ik dan ook mijn reactie even naartoe sturen, gebaseerd op de brief van Freakster86.

edit: zo, mijn mailtje is ook de deur uit. Ik ben benieuwd wat hun reactie zal zijn.
Je krijgt gewoon een brief terug met hun excuses, dat ze de voorraad niet kunnen bijwerken en dat ze spijtelijk niets anders kunnen melden. Wellicht dat als meerdere klagen er een druk op ze komt, maar voor nu moet je niet veel van hun kant verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Nu online
saidddd93 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 12:41:
[...]
Je krijgt gewoon een brief terug met hun excuses, dat ze de voorraad niet kunnen bijwerken en dat ze spijtelijk niets anders kunnen melden. Wellicht dat als meerdere klagen er een druk op ze komt, maar voor nu moet je niet veel van hun kant verwachten.
Oh nee, ik verwacht er helemaal niets van hoor, het was ook niet zo dat ik "niet zonder" deze tv kon (alles behalve). Maar aangezien er zo te zien alleen op Tweakers als 50+ mensen zijn die in hetzelfde bootje zitten en Otto er wederom een zooitje van maakt, wil ik wel wat moeite doen om te zien hoe ze het (netjes) oplossen.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Moi_in_actie schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 12:01:
[...]

Ik heb er klacht@ottobv.nl ook .
Exact zelfde standaard mail terug overigens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-06 13:34
1300 bestellingen binnenkrijgen gaat ook makkelijk als je het artikel t/m maandagochtend bestelbaar op de site laat staan...
Beetje slap als ze juist hun schuld afschuiven op hun uiterst slechte voorraadbeheer, je ene fout afschuiven op de ander...

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Ik denk dat ik ze ook maar eens ga mailen. Qua alternatieven: Het kan aan mij liggen, maar hadden ze niet exact dezelfde panasonic, maar dan in 't zwart, op hun site staan ook? Ken em, net als de zilveren, niet (meer) vinden.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-05 14:41
GS88 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 13:36:
Ik denk dat ik ze ook maar eens ga mailen. Qua alternatieven: Het kan aan mij liggen, maar hadden ze niet exact dezelfde panasonic, maar dan in 't zwart, op hun site staan ook? Ken em, net als de zilveren, niet (meer) vinden.
Deze zijn waarschijnlijk ook al uitgeleverd. In de lijst heeft iemand foto's gemaakt van de zwarte TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munchkin
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:43
fm77 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 11:58:
[...]
Ik heb de email inmiddels naar de klantenservice gestuurd. Dank je voor het opmerken, ik had over die auto-generate opmerking heen gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-06 17:56

BLACKfm

o_O

Heel fijn die google docs, maar hoe werkt dat? Welk tablad moet er worden ingevuld?

Als ik het wil bewerken (door te dubbelklikken op een cel) dan werkt dat niet. Ik kan helemaal niks met die docs (nooit, dus volgens mij doe ik iets fout of is mijn gmail profiel niet goed ofzo..).

Maar mocht het nuttig zijn:

Besteld op : zondag 16 november 2014 17:40:00
Annuleringsmail (niet kunnen leveren): vrijdag 21 november 2014 16:20:45

Gekozen voor acceptgiro en geen aanbetaling gedaan/hoeven doen.

[ Voor 28% gewijzigd door BLACKfm op 22-11-2014 22:59 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

De google docs heb ik even op alleen lezen gezet.
Er word constant in gekloot en dingen verwijderd.

Ik maak een formulier aan zodat je zelf wat ik kan vullen.
Mensen die gegevens toegevoegd willen hebben stuur me een pm. Dan voeg ik het toe tot het formulier klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:30
brammetje1994 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 15:05:
[...]

Deze zijn waarschijnlijk ook al uitgeleverd. In de lijst heeft iemand foto's gemaakt van de zwarte TV.
Als je de tv van enigma1991 bedoelt, die is hoogstwaarschijnlijk een ander model? Aangezien de voetstuk te smal lijkt vergeleken met die tv van die ander link.

enigma1991> http://imgur.com/gk2EcHw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Exor schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 23:21:
[...]

Als je de tv van enigma1991 bedoelt, die is hoogstwaarschijnlijk een ander model? Aangezien de voetstuk te smal lijkt vergeleken met die tv van die ander link.

enigma1991> http://imgur.com/gk2EcHw ?
Het lijkt mij de HISENSE LED-TV LHD32K166WSEU van 449 voor 219

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:55
Da's een compleet andere tv. Zie bijv. de voet, rond/niet rond. Zo'n brakke foto ook. Dat soort posts neem ik niet eens serieus.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-06 16:55
Niet eens dat, is niet eens fullhd maar hdready, 1366x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fm77
  • Niet online
Vrijdag een mail gehad dat de order geannuleerd is, en net een berichtje dat de TV binnen twee weken alsnog komt. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

fm77 schreef op zondag 23 november 2014 @ 15:31:
Vrijdag een mail gehad dat de order geannuleerd is, en net een berichtje dat de TV binnen twee weken alsnog komt. Ben benieuwd :)
Plaatst daar dan ook even een quote of screenshot van... Eerst annuleren en dan vervolgens toch weer toezeggen is een manier van werken waar de honden geen brood van lusten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-06 10:40
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/M2PEEa8.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2xdehelft
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-06 13:44
Wij zijn uw bestelling niet vergeten!

Tilburg, 23.11.14 Servicenummer:

Geachte heer k,

Voor een of meer artikelen die u heeft besteld, is tot onze spijt de leverinformatie gewijzigd.
Hieronder ziet u die nieuwe informatie.
Bestel
datum

Artikel

Aantal

Status

16.11.2014 Artikelnr.: 593892
Omschrijving: 42 LED TV
Maat: -
Kleur: eh13 1hts

1 komt binnen twee weken

Met vriendelijke groet,

OTTO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
Hier ook zelfde mail binnen. Tja, zegt allemaal niks bij Otto denk ik. Misschien automatisch gegenereerd mailtje omdat de status eerst 1 week was, en er nog niks verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:21
FlyEragon schreef op zondag 23 november 2014 @ 15:46:
Hier ook zelfde mail binnen. Tja, zegt allemaal niks bij Otto denk ik. Misschien automatisch gegenereerd mailtje omdat de status eerst 1 week was, en er nog niks verzonden is.
Mijn status was onbekend, deze is nu dus veranderd naar: komt binnen twee weken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
Ik heb dezelfde mail gekregen! Zouden ze dan toch kunnen leveren? Of is dit weer een van de geweldige fouten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon2000
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-04 17:43
FlyEragon schreef op zondag 23 november 2014 @ 15:46:
precies,niet allemaal gaan posten dat je een mail binnen hebt gehad. waarschijnlijk automatisch gegenereerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-06 23:44
Manmanman, lekker geregeld daar bij Otto. Ik ga er in ieder geval ondanks bovenstaande mail echt niet vanuit dat PostNL ineens met een TV bij me op de stoep staat hoor over een week.

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282679

Wat een ongelofelijk amateurisme zeg. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-06 19:23
brammetje1994 schreef op zondag 23 november 2014 @ 15:48:
Ik heb dezelfde mail gekregen! Zouden ze dan toch kunnen leveren? Of is dit weer een van de geweldige fouten?
Denk het laatste, is zondag en opeens krijgt iedereen die mail. Zal wel standaard gegenereerd zijn als een order nog open staat, maar niet is verzonden. (of echt geannuleerd). Ik heb het mailtje ook gekregen overigens. (denk iedereen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:52
Toch zou at vaag zijn want:

a) Normaliter zou het logischer zijn om een dergelijk mailtje X aantal dagen na je bestelling de deur uit te doen ipv iedereen ineens. Gewoon eens per dag en dan op de timestamp controleren ofzo. Ik had maandag besteld bijvoorbeeld.
b) Het gaat om een veranderde leverdatum, blijkbaar hebben ze een nieuwe datum, anders zouden ze ook niet weten dat de TV met 2 weken binnen is. Dat claimen ze.

Maargoed, het blijft Otto inderdaad. Maar op zich wel een erg slecht mailtje dat juist wat anders zou doen vermoeden. Sowieso erg vreemd, want ze hebben me al een mail gestuurd dat de TV geannuleerd is en ik mijn geld terug krijg. Ik snap dan niet waarom ze de TV ook niet gewoon uit mijn bestellingen hebben gegooid. Ik heb namelijk geen bezwaar en dergelijke gemaakt.

[ Voor 28% gewijzigd door GENETX op 23-11-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 622439

Voor een of meer artikelen die u heeft besteld, is tot onze spijt de leverinformatie gewijzigd.
Hieronder ziet u die nieuwe informatie.
Bestel
datum

Artikel

Aantal

Status

15.11.2014 Artikelnr.: 593892

1 komt binnen twee weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Nu online
Ja, same story here. Ik vraag me toch echt af wat ze daar bij Otto aan het doen zijn. Zouden ze soms geschrokken zijn van een vloedgolf aan kwade emailtjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:58
Wat een bedrijf zeg, echt ongelooflijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
GENETX schreef op zondag 23 november 2014 @ 15:56:
Toch zou at vaag zijn want:

a) Normaliter zou het logischer zijn om een dergelijk mailtje X aantal dagen na je bestelling de deur uit te doen ipv iedereen ineens. Gewoon eens per dag en dan op de timestamp controleren ofzo. Ik had maandag besteld bijvoorbeeld.
b) Het gaat om een veranderde leverdatum, blijkbaar hebben ze een nieuwe datum, anders zouden ze ook niet weten dat de TV met 2 weken binnen is. Dat claimen ze.

Maargoed, het blijft Otto inderdaad. Maar op zich wel een erg slecht mailtje dat juist wat anders zou doen vermoeden. Sowieso erg vreemd, want ze hebben me al een mail gestuurd dat de TV geannuleerd is en ik mijn geld terug krijg. Ik snap dan niet waarom ze de TV ook niet gewoon uit mijn bestellingen hebben gegooid. Ik heb namelijk geen bezwaar en dergelijke gemaakt.
Ik moet misschien gewoon ook van de domme spelen, maar: Ik heb een "boze" e-mail gestuurd en nu krijg ik een mailtje dat ze me niet zijn vergeten en dat het er alsnog binnen 2 weken is. Of is dat niet aannemelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
brammetje1994 schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:02:
[...]

Ik moet misschien gewoon ook van de domme spelen, maar: Ik heb een "boze" e-mail gestuurd en nu krijg ik een mailtje dat ze me niet zijn vergeten en dat het er alsnog binnen 2 weken is. Of is dat niet aannemelijk?
Aannemelijk, want mijn ouders hebben het mailtje niet gehad en die hebben ook niet geklaagd of een tegenbericht verzonden naar aanleiding van de Otto eenzijdige annulering. Dus ik neem ter goede trouw aan dat Otto toch wel gaat leveren omdat ze geen ontevreden klanten willen die hebben geklaagd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-06 14:36
Zijn er mensen die geen contact hebben opgenomen na de annuleringsmail en nu dit bericht krijgen? of alleen de klagers??

Misschien toch nog een stapel gevonden bij Panasonic. De soap continues. Belabberde service, maar altijd spannend wat er gaat gebeuren. Ik vind het best grappig en leuk dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282679

Waah schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:05:
Zijn er mensen die geen contact hebben opgenomen na de annuleringsmail en nu dit bericht krijgen? of alleen de klagers??
Ja, ik.
Misschien toch nog een stapel gevonden bij Panasonic. De soap continues. Belabberde service, maar altijd spannend wat er gaat gebeuren. Ik vind het best grappig en leuk dit :)
Ik geloof er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Waah schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:05:
Ik ook. Wel annuleringsmail, geen contact terug en nu dit mailtje. Vreemd genoeg komt deze mail ook van de oude Otto site, terwijl ik hem bij de nieuwe www1-versie had besteld. (klinkt sowieso als het online hebben van een beta website naast de echte?! 8)7 |:( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-06 22:09

lasharor

7 december 2004

Ik heb eigenlijk ook nog geen contact opgenomen. Was nog aan het wachten op een betere standaardmail.

Nu dat ze deze mail sturen lijkt levering mij opeens helemaal niet meer zo vreemd. Immers geven ze nu aan dat ze wel kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Ik ga me nog even lekker van de domme houden. Ik zou helemaal in een deuk liggen als ze straks door hun onnozelheid zowel mijn geld terug storten als een TV bezorgen. Ik zie ze er voor aan dat ze incapabel genoeg zijn om dat zo voor elkaar te krijgen 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door GENETX op 23-11-2014 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon2000
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-04 17:43
GENETX schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:17:
Ik ga me nog even lekker van de domme houden. Ik zou helemaal in een deuk liggen als ze straks door hun onnozelheid zowel mijn geld terug storten als een TV bezorgen. Ik zie ze het nog doen ook eigenlijk 8)7
Weet je zeker dat het geld niet bij jou is teruggestort? De ideal terugbetalingen waren namelijk al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Ja net ff gecheckt, geld is inderdaad al terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
simon2000 schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:19:
[...]

Weet je zeker dat het geld niet bij jou is teruggestort? De ideal terugbetalingen waren namelijk al gedaan.
Mijne heb ik ook nog niet, dus hij is zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ondanks de annuleringsemail die iedereen eerder ontvangen heeft, zijn de bestellingen gewoon in je Otto-account blijven staan. Kennelijk verwacht Otto een nieuwe voorraad televisies, waardoor het systeem nu iedereen automatisch een statusupdate stuurt. Mogelijk kan Otto dus, in tegenstelling tot wat ze in in de annuleringsmail schreven, toch leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
Zou het slim zijn om dan gewoon het bedrag weer over te schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
brammetje1994 schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:37:
Zou het slim zijn om dan gewoon het bedrag weer over te schrijven?
Absoluut niet doen je hoort uiteindelijk zelf wel van ze bijgeschreven of niet.
evEndzhar schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:30:
Ondanks de annuleringsemail die iedereen eerder ontvangen heeft, zijn de bestellingen gewoon in je Otto-account blijven staan. Kennelijk verwacht Otto een nieuwe voorraad televisies, waardoor het systeem nu iedereen automatisch een statusupdate stuurt. Mogelijk kan Otto dus, in tegenstelling tot wat ze in in de annuleringsmail schreven, toch leveren.
Mocht dit waar zijn dan hadden ze geen recht om mijn bestelling abrupt te annuleren en te verwijderen van mijn account, waardoor ze alsnog moeten leveren.

Ik denk dat het gewoon weer een foutje is van OTTO, wegens het laten staan van het product. Ze vermelden duidelijk dat dit specifieke type niet meer geleverd word in hun annulering's mailtje :F.

Mocht het een foutje betreffen hebben ze zojuist een grove fout gemaakt, want dan sta je in mijn mening 100% in je recht tot levering uiteindelijk :P

[ Voor 12% gewijzigd door GSOD op 23-11-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-06 20:17
dit mailtje zal wel een standaard mailtje zijn die bij een langere levertijd hoort. Zal er niet vanuit gaan dat ze gewoon gaan leveren.
Als de bestelling nu gewoon verwijderd was na de annuleringsmail hadden ze deze domme fout niet gemaakt nu verwacht iedereen toch de tv.

wat een drama shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-06 15:58

Younes

Wie, Wat, Waar?

Eerste annuleringmail lijkt mij eerder te kloppen dan het tweede mailtje. Reden: bij een dergelijk bericht verwacht ik dat er meer menselijke effort nodig is om deze mail de deur uit te doen. Je annuleert immers niet zomaar. Neemt niet weg dat dit erg slordig is van Otto. Tweede mail lijkt me een stuk onwaarschijnlijker. Waarom? De boodschap in de mail klopt niet met de werkelijkheid en past niet bij het eerste mailtje. Bestelling was immers geannuleerd. Uiteindelijk denk ik dat er toch geen TV komt. Hele slordige fout van Otto.

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-06 03:59
Gisteren mail je gestuurd naar Otto dat ik niet akkoord ga met de eenzijdig annuleren van mijn bestelling.

Krijg net een mail terug we zijn uw bestelling niet vergeten, bestel status vervangers naar tv komt binnen twee weken binnen 😁.

Otto blijft een raar bedrijf.

[ Voor 6% gewijzigd door moca007 op 23-11-2014 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:42
Wat is Otto toch een geweldig bedrijf, ze doen hun uiterste best om ons toch een leuke Pakjesavond te bezorgen! Ondanks de uitverkochte TV regelen ze toch nog een batch!

(al die negativiteit hier..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-06 14:11

Brons

Fail!

Inderdaad geweldig dat Otto alsnog gaat leveren. Scheelt weer klaagmailtjes en slechte reviews schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-06 11:27
Heb helaas nog geen mail gekregen. Maar heb ook geen klachten mail gestuurd. Iedereen die een mail heeft gekregen van otto hebben die zelf ook een mail gestuurd?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lama83
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-03 19:53
SkullboyNL schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:12:
Heb helaas nog geen mail gekregen. Maar heb ook geen klachten mail gestuurd. Iedereen die een mail heeft gekregen van otto hebben die zelf ook een mail gestuurd?
ik niet. heb geen flauw idee wat ik er van moet denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-06 18:15
Ik heb geen klacht gestuurd maar wel een mailtje gekregen dat het binnen 2 weken binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Younes schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:44:
De boodschap in de mail klopt niet met de werkelijkheid en past niet bij het eerste mailtje. Bestelling was immers geannuleerd.
De klantenservice mag wel denken dat je bestelling geannuleerd is, maar als je op je Otto-account inlogt, zul je waarschijnlijk zien dat je bestelling nog open staat. Gezien orderpickers in het magazijn feitelijk de informatie uit je Otto-account zullen gebruiken bij het uitleveren van een bestelling en niet de outbox van service@nieuwsbrief.otto.nl, kan je net zo goed stellen dat boodschap van de eerste email niet overeenkomt met de werkelijkheid. Otto kan hier natuurlijk wel iets aan doen, maar daar zullen we deze week dan wel weer een bericht over ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Wat een overload aan sarcamse weer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
evEndzhar schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:29:
[...]

De klantenservice mag wel denken dat je bestelling geannuleerd is, maar als je op je Otto-account inlogt, zul je waarschijnlijk zien dat je bestelling nog open staat. Gezien orderpickers in het magazijn feitelijk de informatie uit je Otto-account zullen gebruiken bij het uitleveren van een bestelling en niet de outbox van service@nieuwsbrief.otto.nl, kan je net zo goed stellen dat boodschap van de eerste email niet overeenkomt met de werkelijkheid. Otto kan hier natuurlijk wel iets aan doen, maar daar zullen we deze week dan wel weer een bericht over ontvangen.
Ik hou me daarom ook lekker stil. Vraag me anderzijds stiekem af of ik nog eens 151,94 terug krijg als ik handmatig zelf de bestelling annuleer. Ook daar zie ik ze zo langzamerhand wel voor aan. Bijna net een loterij, wat krijg ik?

1. Gegarandeerd uw inzet terug
2. Tweemaal uw inzet terug
3. Uw inzet terug en een TV

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaserJet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06-2023
Sowieso heb ik de indruk dat Otto Nederland uberhaupt niet bestaat. Een .nl domein, 1 systeembeheerder en een ingehuurd callcenter om wat simpele vraagjes te beantwoorden. De rest gaat via Otto Duitsland. Levering duurt ook altijd minimaal een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo-nrd
  • Laatst online: 05-11-2024
HAHA wat is dit nou ???

komt binnen twee weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:42
Echt serieus, lezen jullie het topic wel door voordat je wat post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lama83
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-03 19:53
lo-nrd schreef op zondag 23 november 2014 @ 20:07:
HAHA wat is dit nou ???

komt binnen twee weken
niet te enthousiast hè; ik ga er vanuit dat het een fout is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightw1ng
  • Laatst online: 04-06 17:43
lo-nrd schreef op zondag 23 november 2014 @ 20:07:
HAHA wat is dit nou ???

komt binnen twee weken
Precies hetzelfde in mijn mailtje, mijn geld echter wel alweer op mijn rekening staan? Nouja ik wacht het even af :)

I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-06 12:25
Ik heb zowel geen algemene annuleringsmail (die de meesten eergisteren kregen?) als die van vandaag gehad.
Otto heeft alles goed op een rijtje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo-nrd
  • Laatst online: 05-11-2024
lama83 schreef op zondag 23 november 2014 @ 20:48:
[...]

niet te enthousiast hè; ik ga er vanuit dat het een fout is.
Ja tuurlijk, maar ik vond hem wel komisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Hmm.. nou weet ik niet of het nog zin heeft om op het "annuleringsmailtje" te reageren met dat ik het niet eens ben met de éénzijdige annulering. Of zal ik op deze reageren met dat ik het aardig van ze vind dat ze mijn tv binnen twee weken gaan leveren? :9

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMacaroni
  • Laatst online: 21:26

ElMacaroni

Laat de zon maar komen!

Of een wijziging van afleveradres... 8)

SE2200+14xSF170S & SE1500M+4xTSM-375

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reit0705
  • Laatst online: 06-06 23:08
Het is zover nog niet natuurlijk, maar door de opstapeling van fouten lijkt een nieuw Otto-arrest met een heel andere uitkomst wel plausibel.

- De aanbieding staat enkele dagen op de site
- Er staat in de hoek een kortingspercentage van 75%
- De klantenservice bevestigt dat het niet om een prijsfout gaat
- Er wordt door Otto gesteld dat er geen passend alternatief is.
- Er wordt een mail gestuurd dat de bestelling binnen twee weken wordt geleverd.

Ik zie kansen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Topicstarter
Je vergeet er nog een aantal:

- De bestellingen staan nog steeds 'Open' in het klantensysteem.
- Er zijn enkele tv's uitgeleverd.
- Er zijn alternatieven genoeg, maar die zijn niet aangeboden. Ook niet met eventueel hogere eindprijs voor de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 635918

Hai, Dit is de eerste keer dat ik wat post, maar ik volg deze post al vanaf het begin. Ik heb maandagochtend BESTELD en kreeg vrijdag een e-mail dat deze idd is geannuleerd. Ook ik heb de e-mail gekregen dat het toch binnen 2 weken word geleverd.
Wat mij vooral opviel was wat er stond.
Dat laatste gedeelte. Ik denk dat door deze zin wij eigenlijk heel sterk staan.
Als ik dit zo lees dat is de annulering niet meer van kracht maar duurt het alleen langer.
En anders wil ik idd een alternatief.

Klopt het dat ik alleen 1 of 2 mensen heb gehoord die de tv daadwerkelijk geleverd hebben gekregen?

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 635918 op 24-11-2014 12:46 . Reden: oplettende kijker ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05 21:21
Anoniem: 635918 schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:02:
Hai, Dit is de eerste keer dat ik wat post, maar ik volg deze post al vanaf het begin. Ik heb maandagochtend gebeld en kreeg vrijdag een e-mail dat deze idd is geannuleerd. Ook ik heb de e-mail gekregen dat het toch binnen 2 weken word geleverd. <knip>
Je hebt gebeld maar ze zeiden niets? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 635918

scorelord schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:23:
[...]

Je hebt gebeld maar ze zeiden niets? :z
Oplettende kijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb ook zo'n mail gekregen, na eerst een afmelding te hebben ontvangen.

Zou het niet kunnen zijn dat OTTO na de geweldige belangstelling ergens in Europa een partij heeft kunnen oppikken ergens ?
Als ik lees dat er zo'n 1.600 bestellingen zijn, is het een mooie weg om van een grote voorraad ineens af te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 634543

Mij is ter ore gekomen van iemand die contact heeft gehad met de klantenservice dat het mailtje van gisteren (dat binnen 2 weken geleverd wordt) foutief was. Er gaat niet geleverd worden. Ik heb vrijdag een mail gestuurd naar Otto dat zij geenszins het recht hebben om eenzijdig de koopovereenkomst te ontbinden. Als reactie hierop heb ik vanmiddag wederom het standaardmailtje van de annulering gekregen. Inhoudelijk wordt op mijn juridische argumenten totaal niet ingegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Anoniem: 634543 schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:22:
Mij is ter ore gekomen van iemand die contact heeft gehad met de klantenservice dat het mailtje van gisteren (dat binnen 2 weken geleverd wordt) foutief was. Er gaat niet geleverd worden. Ik heb vrijdag een mail gestuurd naar Otto dat zij geenszins het recht hebben om eenzijdig de koopovereenkomst te ontbinden. Als reactie hierop heb ik vanmiddag wederom het standaardmailtje van de annulering gekregen. Inhoudelijk wordt op mijn juridische argumenten totaal niet ingegaan.
In mijn mailtje nav mijn klacht staat alleen dat mijn e-mail door een andere afdeling in behandeling wordt genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Nou, ben de eerste? met een reactie terug:
In uw mail geeft u aan dat u niet akkoord gaat met eenzijdig annulering.

Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent omdat wij de TV niet meer kunnen leveren.
Hiervoor bieden wij u onze welgemeende excuses aan.

Door de grote vraag naar de TV is er geen voorraad meer. OTTO heeft geprobeerd de voorraad aan te vullen, dit is helaas niet gelukt omdat de TV uit het assortiment gaat. Helaas is er geen alternatief.

Nogmaals onze excuses hiervoor.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 12-06 08:47
U heeft op 15-11-2014 1 televisie besteld van het type Panasonic LED-TV TX L42B6ES. Wij vinden het vervelend u te moeten melden dat wij dit artikel niet meer kunnen leveren. OTTO heeft geprobeerd haar voorraad via leveranciers aan te vullen. Echter dit specifieke type wordt niet meer geleverd. Ook is een gelijkwaardig alternatief uit dezelfde prijsklasse niet voorhanden gebleken.

Wat nu? OTTO zal uw bestelling annuleren. Het door u vooruitbetaalde bedrag wordt direct teruggestort.

Voor het niet kunnen leveren van uw besteling bieden wij u onze welgemeende excuses aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-06 14:03
Net ook van Otto weer een mail waarin ze claimen geen alternatief te kunnen leveren. Heb hier weer bezwaar tegen ingediend en ook aangegeven dat ik bij weigering van levering naar de kantonrechter zal stappen. Is mij die 77 euro griffierechtkosten (als ik het goed zie) nog wel waard en dan maak je dat ook eens mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-06 21:58
Vrij vroeg besteld per ideal, wel annulering binnen, als ook dat tweede mailtje, en nog geen centen terug gezien. Verder ook geen contact opgenomen of gereageerd tot nu toe.
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Let op:
Dit topic is niet bedoeld als organisatieplek, dus niet voor donaties, aanstellen van een verantwoordelijke, werving van users om dit te regelen, enzovoort. Het forum is er voor discussie, niet voor organisatie en werving.

Waar het topic wel voor is: discussie, nieuws, ontwikkelingen e.d.
Waar het topic niet voor is: oproepen, organisatie, werving, donaties e.d.

Eventuele discussie/vragen/opmerkingen hierover NIET in dit topic, daar is Shopping Forum - Feedbacktopic voor :)