Ik begrijp niet wat die bugs hebben te maken met het feit dat het een Epic is. Moeten deze nu vaker getrokken worden ofzo?beuker19 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 11:27:
[...]
Er schijnen nog wel wat bugs in TGT te zitten blijkt uit deze filmpjes.
Geen idee? Ik vind Paladin secrets juist heel erg voorspelbaar, en er zit veel minder risico in. Tegen Mage of Hunter heb je echt constant de vraag, wat is nu de juiste keuze, wat moet ik doen en welk risico neem ik. Maar tegen Paladin zijn het een paar standaard handelingen waarbij de uitkomst gewoon voorspelbaar is, het is dan aan jou om te bepalen hoe je wilt spelen, zeker wanneer MC wordt gespeeld, heb je 5 secrets tegen je, dan weet je precies wat je moet doen.Beunhaas schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 11:41:
Een 'voordeel' van secret paladin is dat te tegenstander echt geen idee heeft wat je secret kan zijn (als je er bijvoorbeeld eentje speelt op beurt 3/4), omdat je 4-5 verschillende secrets speelt.
Net wat Paladin in brawl gespeeld, had quests die daarbij hoorde. Was nog best grappig, Redemption werkt fantastisch, Purifier werkt erg leuk en ja geen MC in mijn deck maar Mad Scientist.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900