[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.371 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:56
Rank 20!
Alwayshappyz schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 14:58:
Het irritante er aan vind ik dat (uitgaande van de afgelopen week) elke paladin die ik tegen kom nu met dat secret deck speel. Het is absoluut niet meer origineel. En het meest irritante aan de meeste van die paladins vind ik dat ze allemaal na hun winst ''Well Met'' lopen te spammen..beetje alsof BM'en erbij hoort als je die secret Paladin speelt..want ja, ze zijn allemaal zo GOED..met een 100% net deck :P
Misschien zijn paladins gewoon heel aardig. De paladin zonder secrets die ik gisteren versloeg met mijn pirate rogue zei het ook. Ik interpreteerde het als een compliment dat ik met piraten durfde spelen op ranked. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:27
Ik was echt heel vlug naar rank 10 gekomen met m'n paladin (http://www.hearthpwn.com/decks/233478-tempo-paladin-v5-3), maar daar verloor ik opeens vaker (waarschijnlijk ook een beetje door tilten :P ).

Ondertussen alweer aan de winnende hand met Freeze Mage, want die doet het ook wel heel erg aardig tegen vrijwel alles wat nu gespeeld wordt.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/c1uizRT.png

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
108rogar schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 20:22:
Rank 20!

[...]

Misschien zijn paladins gewoon heel aardig. De paladin zonder secrets die ik gisteren versloeg met mijn pirate rogue zei het ook. Ik interpreteerde het als een compliment dat ik met piraten durfde spelen op ranked. :P
Haha, dat lijkt me sterk. Misschien in jouw geval wel, maar als ze het lopen te spammen na elke actie van hun kant en na elke winst komt het een beetje over als bad behavior. Als ze vriendelijk zouden willen zijn dan zouden ze well played, of ''well met'' bij een begin van het potje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Benjamin- schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 20:05:
[...]

En het gaat mij dus om berichten zoals hierboven. Dit topic is een broedplaats geworden voor gezeur over decks, rng, OP kaarten enz.
Ik heb de laatste tijd ook wat bot tegen je gereageerd. En zo niet heb ik vaak helemaal niet meer gereageerd, omdat ik totaal geen zin had in discussies waar argumenten volledig over het hoofd worden gezien en waar de toon vrij agressief was.

Ik kan me indenken dat je vindt dat er wat te veel negatief wordt gepraat over het spel en de decks. Ik kan me indenken dat jij het er niet mee eens bent. Die mening mag je hebben.

Echter reageer je vaak vrij agressief en op de man. Meningen van anderen worden afgedaan als 'onzin' o.i.d. en wanneer er argumenten / bewijzen worden genoemd ga je hier volledige over heen. Je krijg vaak weer agressieve of botte reacties terug. Dat maakt het niet erg prettig om te 'discussiëren'.

Ik ben ook van mening dat jouw manier van reageren het topic niet ten goede komt. Vergeet niet. Waar jij recht hebt op je mening, hebben anderen dat ook.

Je mag met deze post doen wat je wil. Je mag me aanvallen, alles af doen als onzin, ons de schuld geven of er lering uit nemen. Dit is slechts hoe ik er over denk.

[ Voor 9% gewijzigd door aicaramba op 05-09-2015 22:19 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PCBaas schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 21:24:

Ondertussen alweer aan de winnende hand met Freeze Mage, want die doet het ook wel heel erg aardig tegen vrijwel alles wat nu gespeeld wordt.

[afbeelding]
Ah thanks. Heerlijk deck. Is alweer een tijdje geleden dat ik Freeze Mage heb gespeeld. Meteen een win streak te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:54
beuker19 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 20:17:
[...]

Dat is in ieder geval nog ontopic dat gezeur over "gezeur" heeft niets maar dan ook niets met Hearthstone te maken dus hou het lekker voor je of kom terug wanneer je weer ontopic wil reageren ;w
Maar wel over de sfeer. Maar je hebt gelijk, mijn gezeur over jouw gezeur schiet niet op, gezien jullie duidelijk hier niet in willen veranderen.

Ik zal niet meer zeuren maar ipv zal ik contact opnemen met een mod wanneer er voor de zoveelste keer een hoop negativiteit van de welbekende leden hier weer te keer gaan over RNG e.d.
Dit topic is niet bedoeld als klaagmuur.

Maargoed wat verwacht je wanneer het gedrag wordt gekopieerd van spelers zoals Reynad en Forsen...

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Edit: post voegt verder weinig toe, dus originele tekst weg gehaald. Iedereen gewoon weer OT gaan :)

[ Voor 92% gewijzigd door Alwayshappyz op 06-09-2015 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Ik was echt heel vlug naar rank 10 gekomen met m'n paladin (http://www.hearthpwn.com/decks/233478-tempo-paladin-v5-3), maar daar verloor ik opeens vaker (waarschijnlijk ook een beetje door tilten :P ).

[afbeelding]
Heel origineel alweer.. Wat is het leuke eraan aan een deck opzoeken op internet en daarmee dan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:42
Zo hé ik had echt niet verwacht dat Dragon Priest zo goed zou zijn tegen best wel veel decks.
Ik heb nu al gewonnen van Oil Rogue , Ramp Druid , Combo Druid , Secret Paladin ,Face Hunter en Handlock waar er potjes bij waren waar ik van achterstand nog redelijk vaak terug kon komen.
De enige tegenstanders waar ik nog nou toe niet van gewonnen heb is Shaman 2x maar voor de rest gaat het boven verwachting goed en ben ik blij dat er nu tenminste een Priest deck is waar de eerste play niet Thoughtsteal en je een bijzonder goed early game hebt met Dragons.

Btw dit is het deck waar ik momenteel mee speel

2 Northshire Cleric
2 Power Word: Shield
2 Twilight Whelp
1 Shadow Word: Pain
2 Shrinkmeister
2 Wyrmrest Agent
1 Dark Cultist
1 Eydis Darkbane
2 Shadow Word: Death
2 Velen's Chosen
1 Dragonkin Sorcerer
2 Twilight Guardian
2 Azure Drake
2 Blackwing Corruptor
2 Holy Nova
2 Cabal Shadow Priest
1 Sylvanas Windrunner
1 Ysera

het origineel heeft Vol'jin ipv. Sylvana's en een 2e Dark Cultist ipv. Eydis Darkbane
Tomski1986 schreef op zondag 06 september 2015 @ 00:52:
[...]

Heel origineel alweer.. Wat is het leuke eraan aan een deck opzoeken op internet en daarmee dan spelen?
Het hoort gewoon bij Hearthstone en het ranked willen gamen omdat er gewoon in de core decks weinig variatie mogelijk is op een paar tech kaarten na.
Als jij nu bijv. in elk Paladin deck Muster , Murlock Knight , Tirion en Minibot ziet en je ziet hoe goed ze zijn ga je ze vroeg of later toch gebruiken omdat je toch wil winnen en gaat je deck vanzelf wel op een netdeck lijken.
Alwayshappyz schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 23:28:
Edit: post voegt verder weinig toe, dus originele tekst weg gehaald. Iedereen gewoon weer OT gaan :)
Ben toch blij dat ik alles gelezen heb en d:)b maar begrijp wel waarom je het hebt weggehaald want we willen het toch samen liever over Face Hunter , Secret Paladins en Wallet Warriors hebben en de f..ked up RNG van de Boom bots ;)

[afbeelding]
Heb er ook een tijdje aan gedacht om de ontbrekende stukken voor Freeze Mage te craften alleen lijken mij de Doomsayer 2x, Pyroblast en een 2e Ice Block een beetje zonde van mijn dust want ze zijn maar in 1 class en ook nog eens in maar 1 of 2 decks te gebruiken itt. Thalnos want dat is ook een staple in Oil Rogue want dan wel weer een ander top tier deck compleet maakt.

[ Voor 51% gewijzigd door beuker19 op 06-09-2015 01:17 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
[quote]beuker19 schreef op zondag 06 september 2015 @ 01:01:

[...]

Het hoort gewoon bij Hearthstone en het ranked willen gamen omdat er gewoon in de core decks weinig variatie mogelijk is op een paar tech kaarten na.
Als jij nu bijv. in elk Paladin deck Muster , Murlock Knight , Tirion en Minibot ziet en je ziet hoe goed ze zijn ga je ze vroeg of later toch gebruiken omdat je toch wil winnen en gaat je deck vanzelf wel op een netdeck lijken.

[...]

Ik wil op een leuke manier vooruitgaan in Hearthstone en niet door keer op keer door een netdeck te worden afgeslacht. Ok, daar heeft men casual voor maar dat is totaal niet waarderend. Beter zouden ze per 20 wins een pack mogen uitdelen ipv 3x win: 10 gold. Dat is zever en typisch Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Tomski1986 schreef op zondag 06 september 2015 @ 01:20:

Ik wil op een leuke manier vooruitgaan in Hearthstone en niet door keer op keer door een netdeck te worden afgeslacht. Ok, daar heeft men casual voor maar dat is totaal niet waarderend. Beter zouden ze per 20 wins een pack mogen uitdelen ipv 3x win: 10 gold. Dat is zever en typisch Blizzard.
Ik hoop dat Blizzard met een soort matchmaking tool komt om tot rank 17 bijv. ook op je collectie te worden gebalanceerd zodat het voor gold farmers moeilijker word en voor mensen mmet een kleine collectie makkelijker.
Verder weet ik niet of raadzaam is om iets aan het reward systeem te doen want dat is het laatste half jaar al redelijk verbeterd ivm. Tavern Brawl , Watch en learn en nu de ranked awards en sommige spelers hebben weer liever gold om adventures te unlocken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 12:06
De aankomende Loot Crate bevat onder andere Hearthstone goodies en je kunt deze gratis krijgen, zie de link die ik gepost heb in het aanbiedingenforum. Je krijgt er ook nog 30 dagen Crunchyroll premium bij :)

Nostordici in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:56
Tomski1986 schreef op zondag 06 september 2015 @ 01:20:
Casual werkt wel voor daily quests, alleen dat zit ook vol netdecks en legendaries. Dat ga je toch niet veranderen, en ik denk ook niet dat Blizzard het kan of wil*. Je kunt beter uitzoeken hoe wel plezier van de status quo krijgt, of anders een ander spel proberen.

*Sterker nog, lijkt wel of ze de RNG opgezet hebben tegen experimentele decks. Ik probeer iets te maken van een Bolster taunt deck zonder Sludge Belchers en echt alle RNG gaat tegen me. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Enigste wat ik nog iet wat leuk vindt is Arena, daar strijdt je met gelijke wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op zondag 06 september 2015 @ 01:01:
Zo hé ik had echt niet verwacht dat Dragon Priest zo goed zou zijn tegen best wel veel decks.
Vorige week was ie zelfs nog iets beter, totdat Kolento ermee in een streak naar rank 6 ging, nu is dat deck all over the place.

Heb er ook een tijdje aan gedacht om de ontbrekende stukken voor Freeze Mage te craften alleen lijken mij de Doomsayer 2x, Pyroblast en een 2e Ice Block een beetje zonde van mijn dust want ze zijn maar in 1 class en ook nog eens in maar 1 of 2 decks te gebruiken itt. Thalnos want dat is ook een staple in Oil Rogue want dan wel weer een ander top tier deck compleet maakt.
veel decks spelen met slechts 1 ice block, dus dan wordt het al iets goedkoper.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2015 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Tomski1986 schreef op zondag 06 september 2015 @ 00:52:
[...]

Dat paladin deck is m'n eigen deck (ik heb het zelf op hearthpwn gezet om te kijken hoeveel decks erop lijken en de dichtstbijzijnde zit op minimaal 6 kaarten verschil), maar bij Freeze Mage is simpelweg gewoon heel weinig bewegingsruimte qua kaarten. Bij m'n vorige versie zat Malygos en een 2e Loot Hoarder erin, maar het blijkt gewoon net wat stabieler te zijn met Pyroblast en een Antique Healbot.

EDIT:

Ik zou zelf ook eerst de goede neutrale legendaries craften, want grote kans dat je na een paar dagen Freeze Mage helemaal zat bent. Het is namelijk niet heel erg interactief en je doet elke game hetzelfde (of niet en je verliest :P ).

[ Voor 36% gewijzigd door PCBaas op 06-09-2015 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomski1986 schreef op zondag 06 september 2015 @ 02:57:
Enigste wat ik nog iet wat leuk vindt is Arena, daar strijdt je met gelijke wapens.
Arena zie ik juist niet als strijden met gelijke wapens omdat je afhankelijk bent van de kwaliteit van je draft keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Ik ben nu met Dragon Mage aan het spelen.
Ook wel een leuke deck maar kan nog wel het één ander aan veranderd worden.

Origineel deck had 2x flamestrike en 2x duplicate.

1x Flamestrike er uit gehaald. Vond dat teveel van het goede, je hebt al 2 sheeps die als clears dienen vooral nu er veel secret palladins zich op ladder bevinden. De 2e flamestrike was dan meer een dode kaart. Of werd gebruikt om 1 minion van het bord te clearen.

Duplicate is goed voor een illuminator wanneer je iceblock hebt. Toch weer 4 health erbij, en 2 illumi :)
Maar had niet echt een idee wat ik met de 2e moest doen!
Daarom Effigy er in gestopt. Zorgt weer voor een tempo boost.

Chillmaw is gewoon een experiment en wellicht duplicate nummer 2 waardig.

Waar ik nog niet tevreden over ben is Coldarra Drake. Het heeft synergie met Fallen hero, maar die gebruik ik vaak early game. Coldarra is wel een goede 6 drop met 6/6 maar nog niet echt profijt van gehad in de zin van hero power.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/8zmqds.jpg

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
die nieuwe tavern brawl is een eitje met de priest class. 2 mind controls in je dek en die 'vernietig iemand met 5 attack' kaart. veel taunt kaarten erbij en winnen maar die hap.

en ben ik de enige die de nieuwe gt kaarten echt veelste overpowered vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind maar weinig TGT kaarten echt goed bruikbaar, maar er zitten wel een paar echt goede kaarten tussen.

Zelf vermaak ik me op dit moment prima met mijn Shaman OTK deckje. Heb zojuist mijn 2e Elemental Destruction uit een pakje getrokken, waardoor ik het deck nu compleet heb:
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2lix450.png

[ Voor 51% gewijzigd door xelfer op 06-09-2015 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 17:58
Wauw, ik sta nu 1-8 met de midrange secret Paladin. Ik had gehoopt dat 'ie door het mid-range etiket zou spelen zoals m'n mid range Hunter of non-totem Shaman (aka het 'Astie Fantastie' deck) maar niets is minder waar.

Echt jammer dat je met Paladin zo weinig burst hebt. Waar je met een Hunter kunt dreigen met Kill Commands en Shaman een Bloodlust of Rockbiter/Doomhammer combo heeft is de Pally gewoon traag als dikke stront. Zelfs als je tegenstander op 10 life staat heb je niets om handen om op een leeg bord mee te knallen.

TGT valt me een beetje tegen voorlopig. Ook de arena met de verhoogde TGT 'droprate' breekt nog geen potten voor mij. -O-

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ik heb gemengde gevoelens over TGT, enerzijds zijn er een hoop gebalanceerde kaarten toegevoegd die weer net een andere draai geven aan decks. Dragon Priest is er daar 1 van, dit deck bestond al, maar net door die extras is die weer wat beter geworden, zelfde voor Shaman, toch wel de 2 classes die weinig werden gespeeld.
Echter wat ik wil mis is echt kaarten die voor hele nieuwe decks zorgen, we hebben wel Secret Paladin, maar verder voelt het allemaal aan als dezelfde decks met wat extra. Met GvG kregen we echt een hoop nieuwe decks (ook niet heel vreemd gezien gezien er toen nog veel minder kaarten waren), hier mis ik dat, enerzijds heb je dragon decks, die eigenlijk met BRM hadden moeten komen, gezien dat echt de dragon uitbreiding was, en dan heb je dus secret Paladin, verder is er volgens mij niets bijgekomen.

Individueel zijn er wel heel veel leuke kaarten bijgekomen, dit geeft je als deckbuilder wel veel meer mogelijkheden om je eigen smaak aan een deck te geven.
Doomsayers zijn volgens mij wel echt nodig, je zou zonder een 2de Ice Block kunnen, al moet je dan wel tactisch spelen met je Mad Scientist. Pyroblast is geen must have, zeker als je Malygos hebt, of dit echt beter is laat ik even in het midden, maar er zijn zeker decks die op hoog niveau spelen met Malygos. Opzicht een goede manier om te proberen of de speelstijl bevalt. Maar het is en blijft lastig om zoiets te beoordelen.
Nostordici schreef op zondag 06 september 2015 @ 02:25:
De aankomende Loot Crate bevat onder andere Hearthstone goodies en je kunt deze gratis krijgen, zie de link die ik gepost heb in het aanbiedingenforum. Je krijgt er ook nog 30 dagen Crunchyroll premium bij :)

Nostordici in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0"
Ik ga er vanuit dat je hier toegang voor moet vragen? Misschien even quoten hier? :)

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Benjamin- schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:53:
[...]

Ik ga er vanuit dat je hier toegang voor moet vragen? Misschien even quoten hier? :)
Blijkbaar zat er een fout in de link die ik had gepost en zat er een referal aan verbonden, daarom is ie weggehaald. Om deze reden ga ik de link niet nog een keer hier posten, maar je mag hem wel zelf opzoeken :) Als je op de comments pagina van Hearthpwn kijkt, bij het nieuwsbericht van de Nozdormu fix, dan vind je de werkende link. Dan krijg je alsnog een gratis Loot Crate en Crunchyroll acces voor een maand. Wel op tijd opzeggen!

http://www.hearthpwn.com/...as-been-hotfixed#comments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Benjamin- schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:53:

Doomsayers zijn volgens mij wel echt nodig, je zou zonder een 2de Ice Block kunnen, al moet je dan wel tactisch spelen met je Mad Scientist. Pyroblast is geen must have, zeker als je Malygos hebt, of dit echt beter is laat ik even in het midden, maar er zijn zeker decks die op hoog niveau spelen met Malygos. Opzicht een goede manier om te proberen of de speelstijl bevalt. Maar het is en blijft lastig om zoiets te beoordelen.
Dat is ook een beetje het punt want een deck met vervangende kaarten omdat je er een aantal niet bezit verliest gewoon meer en daar hou ik niet van.
Toen ik nog een smallere collectie had moet je soms wel maar toch voelde het niet goed en nu ben ik op het punt dat ik het bijna niet meer doe al zijn er wel uitzonderingen en kaarten die best te vervangen zijn zoals nu in mijn Dragon Priest met Sylvana's ipv. Vol'jin.
Tektoon schreef op zondag 06 september 2015 @ 15:21:
Wauw, ik sta nu 1-8 met de midrange secret Paladin. Ik had gehoopt dat 'ie door het mid-range etiket zou spelen zoals m'n mid range Hunter of non-totem Shaman (aka het 'Astie Fantastie' deck) maar niets is minder waar.

Echt jammer dat je met Paladin zo weinig burst hebt. Waar je met een Hunter kunt dreigen met Kill Commands en Shaman een Bloodlust of Rockbiter/Doomhammer combo heeft is de Pally gewoon traag als dikke stront. Zelfs als je tegenstander op 10 life staat heb je niets om handen om op een leeg bord mee te knallen.

TGT valt me een beetje tegen voorlopig. Ook de arena met de verhoogde TGT 'droprate' breekt nog geen potten voor mij. -O-
Ik denk dat het komt omdat de verassing van secret Paladin nu wel een beetje lijkt uitgewerkt en heel veel spelers al uit hebben gevogeld hoe je om de secrets heen moet spelen.
Zelf heb ik ook een positieve winrate tegen dit deck omdat IMHO er een aantal core Paladin kaarten ontbreken zoals een Owl , Quartermaster en Zombie Chow.

[ Voor 38% gewijzigd door beuker19 op 06-09-2015 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
Tektoon schreef op zondag 06 september 2015 @ 15:21:

Aangezien jij zo'n fan bent van mijn Shaman deck van vele seizoenen geleden heb ik nu mijn nieuwste creatie voor je. Death Paladin. Na enige tweaks is het dit geworden:
http://www.hearthpwn.com/decks/324416-death-paladin

Sta er nu op 67,7% mee op de ladder, dit is incl mijn eerste versies.

Er zijn altijd verbeteringen welkom ookal ben ik al erg tevreden over deze versie.

Ik heb dit deck gebouwd omdat ik de standaard decks te saai vond (en secretdin teveel cancer) en ik pas 17 paladin wins had op de ladder. Hij is niet eens level 60. Dus met dit deck sowieso tot level 60 en hopelijk een hoop ladder wins.

[ Voor 5% gewijzigd door Astie op 06-09-2015 21:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nostordici
De link voor een gratis Loot Crate en een maand Crunchyroll staat nu ook op de frontpage van Hearthpwn. Niet lang meer geldig, dus sla je slag. Ik ben benieuwd naar de Hearthstone goodies die daar in zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Offtopic, trollen

[ Voor 92% gewijzigd door Chaoss op 08-09-2015 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Offtopic, trollen

[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 08-09-2015 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Offtopic, trollen

[ Voor 92% gewijzigd door Chaoss op 08-09-2015 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
beuker19 schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:47:
Ik denk dat het komt omdat de verassing van secret Paladin nu wel een beetje lijkt uitgewerkt en heel veel spelers al uit hebben gevogeld hoe je om de secrets heen moet spelen.
Zelf heb ik ook een positieve winrate tegen dit deck omdat IMHO er een aantal core Paladin kaarten ontbreken zoals een Owl , Quartermaster en Zombie Chow.
Misschien, maar die ontbreken ook in de aggro versie en daarmee vond ik het makkelijk winnen. Ik zie voor mezelf wel problemen met dit midrange deck maar Tempostorm zet 'm niet voor niets op 1 deze week.
astie schreef op zondag 06 september 2015 @ 21:08:
[...]
Aangezien jij zo'n fan bent van mijn Shaman deck van vele seizoenen geleden heb ik nu mijn nieuwste creatie voor je. Death Paladin. Na enige tweaks is het dit geworden:
http://www.hearthpwn.com/decks/324416-death-paladin
Lol, ik had 'm al gemaakt gisteren maar nog niet mee gespeeld. Ik mis wel een aantal kaarten, maar goed, dat mag de pret niet drukken. Ik ga m proberen! :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Tektoon schreef op zondag 06 september 2015 @ 22:30:
[...]

Misschien, maar die ontbreken ook in de aggro versie en daarmee vond ik het makkelijk winnen. Ik zie voor mezelf wel problemen met dit midrange deck maar Tempostorm zet 'm niet voor niets op 1 deze week.

[...]

Lol, ik had 'm al gemaakt gisteren maar nog niet mee gespeeld. Ik mis wel een aantal kaarten, maar goed, dat mag de pret niet drukken. Ik ga m proberen! :)
Op Hearthpwn stond een fout, de secrets moeten Redemption zijn. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benjamin-
Offtopic, trollen

[ Voor 101% gewijzigd door Chaoss op 08-09-2015 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Offtopic, trollen

[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 08-09-2015 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Offtopic, trollen

[ Voor 97% gewijzigd door Chaoss op 08-09-2015 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Offtopic,

[ Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 08-09-2015 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Of het spam is of niet, het is je eigen keuze om je aan te melden. En waarschijnlijk kan je ook na het aanmelden of iig bij de instellingen de keuze maken om geen email meer te ontvangen.

Weer on-topic of in ieder geval HS gerelateerd..

Wat verwacht je te krijgen met de goodyhunts?

Ik ben wel benieuwd :)

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
murphylee schreef op zondag 06 september 2015 @ 23:14:
Of het spam is of niet, het is je eigen keuze om je aan te melden. En waarschijnlijk kan je ook na het aanmelden of iig bij de instellingen de keuze maken om geen email meer te ontvangen.

Weer on-topic of in ieder geval HS gerelateerd..

Wat verwacht je te krijgen met de goodyhunts?

Ik ben wel benieuwd :)
De keuze maken om geen email te ontvangen gaat niet omdat je je account niet kan bevestigen omdat je geen pp of cc hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Offtopic, trollen

[ Voor 98% gewijzigd door Chaoss op 08-09-2015 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:13
Benjamin- schreef op zondag 06 september 2015 @ 23:23:
[...]

Eisen? Wat dacht je er van dat je wat minder lui bent volgende keer en gewoon op de site kijkt naar betaalopties. Iedere site heeft dat. Over lui gesproken zeg...

Paypal is een doodnormaal betaalmiddel als je uit het buitenland koopt, als geen Paypal of CC hebt, dan is het niet aan de poster om jou een registratie guide van 3 A4'tjes te plaatsen, maar aan jou om gewoon even normaal de info op te zoeken. En om dan iemand als spammer weg te zetten slaat echt helemaal nergens op.
wil je nou gewoon eens kappen met zo te reageren en gewoon je mond te houden als het niet op een normale manier kan?

ik vind het ook gewoon spam maar goed dat mag iedereen voor zich weten en een beetje info van die CC/PayPal had handig geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Iemand post info over gratis Lootcrate met daarin HS spul, en dat zie jij als spam? Maar je hebt gelijk, het ligt allemaal aan de ander.

Als je er niets om geeft, dan vooral skippen en verder gaan. Dit topic is meer toxic dan Forsen's chat...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nostordici
Wognummer schreef op zondag 06 september 2015 @ 23:25:
[...]

wil je nou gewoon eens kappen met zo te reageren en gewoon je mond te houden als het niet op een normale manier kan?

ik vind het ook gewoon spam maar goed dat mag iedereen voor zich weten en een beetje info van die CC/PayPal had handig geweest
Ik mag hopen dat ik hier ook mensen blij mee heb gemaakt, ik vind de huidige reacties nogal elitair en verwend overkomen. Verder staat het allemaal duidelijk in de Terms of Use uitgelegd, maar die hebben sommige mensen vast niet kunnen vinden, want het moet allemaal voorgekauwd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
astie schreef op zondag 06 september 2015 @ 22:42:
[...]

Op Hearthpwn stond een fout, de secrets moeten Redemption zijn. 8)
Tijdje met je deck gespeeld; 44% winrate / twee ranks gezakt. Kom niet boven de 50% uit. Het deck zal wellicht sterker zijn tussen rank 1 en 8, maar boven rank 8 kom je een dierentuin aan verschillende decks tegen en in mijn ervaring heb je dan het meest aan een deck met een duidelijk strijdplan dat de tegenstander onder druk zet. Dit deck is juist erg afwachtend.

Volgens mij openbaart zich hier ook het verschil tussen onze speelstijlen. Ik speel als arena speler graag aanvallend en op tempo. Ik ben ook vrij goed met combo decks als Oil Rogue / Mid Druid en scoor meestal juist goed tegen dit soort trage decks.

Anyway, ik ga het later op een hogere rank nog eens proberen. Ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 19:16

Turfschipper

Hup NAC

Word nu ook gek van dat zogenaamde pech. Al wekenlang word ik genaaid met de card draw van de tegenstander.

Gewoon alrijd de goede kaarten of combi pakken op leathal terwijl je niks kan voordat je je nieuwe kaart krijgt.

Van de 100 die ik verlies zijn er 95 op een tergende kutmanier. Dat je eigenlijk gaat winnen maar door een wonder verlies je alsnog.

Of ze nu 1 damage or 43 moeten maken, kaarten moeten trekken voor een combi, silencers, taunts, ga maar door.

Gebeurd vaker wel dan niet, dan dat vind ik heel erg verdacht.

Het klopt ook altijd precies. Sta ik op 7 hebben ze 7 damage, sta ik op 12 hebben ze dat.

Vind dat de meest irritante manier om te verliezen, door een kaart die nog getrokken moet worden.

RNG mijn neus. Met andere kaartspelen heb je ook wel eens een avond pech. Of een paar keer een "bad beat"

Maar na een jaar spelen kan je zo minimaal 70% van al mijn verliespotjes in de bad beat categorie stoppen. En dat slaat helemaal nergens op. Gebeurd zo vaak dat ik het gewoon steeds ongeloofwaardiger ga vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door Turfschipper op 07-09-2015 05:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Tektoon schreef op maandag 07 september 2015 @ 00:11:
[...]

Tijdje met je deck gespeeld; 44% winrate / twee ranks gezakt. Kom niet boven de 50% uit. Het deck zal wellicht sterker zijn tussen rank 1 en 8, maar boven rank 8 kom je een dierentuin aan verschillende decks tegen en in mijn ervaring heb je dan het meest aan een deck met een duidelijk strijdplan dat de tegenstander onder druk zet. Dit deck is juist erg afwachtend.

Volgens mij openbaart zich hier ook het verschil tussen onze speelstijlen. Ik speel als arena speler graag aanvallend en op tempo. Ik ben ook vrij goed met combo decks als Oil Rogue / Mid Druid en scoor meestal juist goed tegen dit soort trage decks.

Speelstijlen maken inderdaad een gigantisch verschil, ik had gisteren wat Rogue gespeeld omdat ik 2 quests er voor heb, maar dit is zo niet mijn ding en maak volgens mij ook echt verkeerde keuzes. Ik ben zo gericht op control en traden, terwijl je dan zonder de damage komt te zitten, terwijl ik met mid/control Paladin juist win daardoor, want op een gegeven moment heeft de vijand niets meer, kwestie van overleven en dan keihard terugpakken.
Dit terwijl ik graag naar Rogue spelers kijk, maar zit dan wel vaak van "oh ja, dat is een betere play".

Op dat gebied vind ik de meeste speelstijlen ook wel echt passen bij de classes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beuker19
Turfschipper schreef op maandag 07 september 2015 @ 05:08:
Word nu ook gek van dat zogenaamde pech. Al wekenlang word ik genaaid met de card draw van de tegenstander.

Gewoon alrijd de goede kaarten of combi pakken op leathal terwijl je niks kan voordat je je nieuwe kaart krijgt.

Van de 100 die ik verlies zijn er 95 op een tergende kutmanier. Dat je eigenlijk gaat winnen maar door een wonder verlies je alsnog.

Of ze nu 1 damage or 43 moeten maken, kaarten moeten trekken voor een combi, silencers, taunts, ga maar door.

Gebeurd vaker wel dan niet, dan dat vind ik heel erg verdacht.

Het klopt ook altijd precies. Sta ik op 7 hebben ze 7 damage, sta ik op 12 hebben ze dat.

Vind dat de meest irritante manier om te verliezen, door een kaart die nog getrokken moet worden.

RNG mijn neus. Met andere kaartspelen heb je ook wel eens een avond pech. Of een paar keer een "bad beat"

Maar na een jaar spelen kan je zo minimaal 70% van al mijn verliespotjes in de bad beat categorie stoppen. En dat slaat helemaal nergens op. Gebeurd zo vaak dat ik het gewoon steeds ongeloofwaardiger ga vinden.
Vergeet niet dat de tegenstander die kaarten zelf in het deck stopt en soms ook expres je afmaakt met de laatste kaart (topdeck) om dit soort reacties te kweken wat vaal lijd het in de volgende pot tot meer misplays of minder optimale plays.
Waar jij ook rekening mee moet houfden is dat je altijd van bijna het ergste moet uit gaan en daarom heen te spelen als het mogelijk is om een paar voorbeelden te geven
Druid : turn 9 FoN + Savage Roar = 14 Dmg
Mage : turn 9 Firebal + Firebal =12 Dmg
Hunter : turn 6 2x Kill Comand als er een beast ligt 10 Dmg
Rogue : turn 9 Southsea Deckhand + Oil + Blade Flurry =13 Dmg
Warrior : turn10 Grom + Taskmaster = 12 Dmg

Dit is vaak het meest realistische wat er kan gebeuren en om zulke dingen moet je heen spelen en dan zal je zie dat je zelf ook heel vaak op zulke manieren wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Tektoon schreef op maandag 07 september 2015 @ 00:11:
[...]

Bedankt voor het testen en de terugkoppeling. Ik haal zelf een erg hoge winrate met dit deck. Denk dat het dan inderdaad aan de speelstyle ligt. Ik speel heel erg afwachtend en controlerend. Met dit deck kun je goede value trades maken. Maar ik zal nooit all-in gaan. Daarom kan ok ook geen hunter spelen :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Offtopic, trollen

[ Voor 97% gewijzigd door Chaoss op 08-09-2015 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Nostordici schreef op zondag 06 september 2015 @ 23:37:
[...]

Ik mag hopen dat ik hier ook mensen blij mee heb gemaakt, ik vind de huidige reacties nogal elitair en verwend overkomen. Verder staat het allemaal duidelijk in de Terms of Use uitgelegd, maar die hebben sommige mensen vast niet kunnen vinden, want het moet allemaal voorgekauwd worden.
hmm door mijn irritatie door de andere forumgebruiker kwam het niet helemaal uit de verf zoals het hoorde :+ ik bedoelde meer als het je opgevallen was dat je het er net zo goed even bij had kunnen zetten (dat wil niet zeggen dat je dat bewust niet gedaan had hoor) en ja het is wel erg aardig dat je het deelt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zo, eerste potjes gedaan met TGT kaarten. Murloc Knight <3 wat een awesome kaart, zonder losses van 25 naar 20 gegaan. Niet veel boeiends, maar vooral als Murloc Knight nog een MK pakt, dan heb je value te pakken :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

murphylee schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 00:05:
[...]

Hmm lijkt me wel leuk om een keer mee te maken. :)
Misschien een paar potjes spelen. 10 min van mij vandaan.

Kan je alleen maar spelen wanneer je in het toernooi zit of kan je ook beetje casual matches spelen vs de mensen daar?

Oftewel meerdere PC's beschikbaar?

Ik kijk morgen wel even op de facebook pagina!
We hebben 20 notebooks en 8 PCs ter beschikking die momenteel nog niet besproken zijn.
Onze voorkeur gaat uiteraard ernaar uit dat mensen een tablet, smartphone of tablet meenemen om te spelen. Mensen die met een PC zitten kunnen dus een PC of notebook van ons lenen.

Je kunt zeker ook gewoon casual komen. Het toernooi is optioneel ;)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik vermaak me vooralsnog prima met Dragon Priest. Heb er zelf een in elkaar geknutseld om me een beetje aan te passen aan al het Zoo, Paladin en Face Hunter geweld en tot nu toe bevalt het prima. Ben er in no-time mee naar rank 14 geklommen zonder veel losses in ieder geval en het speelt imo leuker dan het oude control priest deck dat ik had.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nostordici schreef op zondag 06 september 2015 @ 23:37:
[...]
Zelf heb ik het voorbij laten gaan, maar ik vind het wel goede informatie om te delen en iedereen moet daar zelf maar kijken wat ze er mee doen. Spam vind ik het zeker niet.

Ondanks dat ik er niets mee gedaan heb, toch bedankt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
xelfer schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:39:
[...]

Zelf heb ik het voorbij laten gaan, maar ik vind het wel goede informatie om te delen en iedereen moet daar zelf maar kijken wat ze er mee doen. Spam vind ik het zeker niet.

Ondanks dat ik er niets mee gedaan heb, toch bedankt :).
Eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Gisteren maar een hearthstone opgestart op de telefoon en het werkt verbazingwekkend goed.
Alleen nu vraag ik mij af waar ik het beste kan beginnen?
Ik heb het gespeeld voor de solo adventures uitkwamen en daarna heb ik alleen wat kaarten gekocht van de gnomes vs goblins expansion.
Maar waar begin ik nu? moet ik kaarten kopen of de solo adventures?
Wat is de meta en waar kan ik die vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Persoonlijk zou ik eerst de classes naar lvl 10 levelen, om op die manier de basic cards voor de classes te unlocken.

Zelf vind ik hier wel een aantal goede beginnersguides op staan: http://hearthstoneplayers.com/category/beginner-guides/

Er zijn ook 'unique quests' die je kan doen om in het begin wat gold te vergaren:
http://hearthstone.gamepedia.com/Quest#Limited_availability

Bijvoorbeeld:
Name Requirements Reward
Win 5 Practice Games Win 5 Games in Practice Mode. 1 Classic card pack
First Blood Complete a game in Play mode [or Arena[6]]. 1 Classic card pack
The Duelist Play 3 games in Play mode [or Arena[6]]. 100 gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
beuker19 schreef op maandag 07 september 2015 @ 07:23:
[...]

Vergeet niet dat de tegenstander die kaarten zelf in het deck stopt en soms ook expres je afmaakt met de laatste kaart (topdeck) om dit soort reacties te kweken wat vaal lijd het in de volgende pot tot meer misplays of minder optimale plays.
Waar jij ook rekening mee moet houfden is dat je altijd van bijna het ergste moet uit gaan en daarom heen te spelen als het mogelijk is om een paar voorbeelden te geven

Dit is vaak het meest realistische wat er kan gebeuren en om zulke dingen moet je heen spelen en dan zal je zie dat je zelf ook heel vaak op zulke manieren wint.
Dit zijn inderdaad DE combo's om rekening mee te houden, en dan is het een kwestie om te leren je win condition te onthouden. Soms is het een hele bewuste keuze om een win condition te negeren, hoe waarschijnlijk het ook is dat ze hem hebben, omdat je anders niet kan winnen.

Dat is ook het moeilijke van Rogue, beperkte damage en dan beslissen wanneer je bepaalde risico's neemt.

Dat is ook altijd het grappige op Twitch, allemaal van die rank 25's die misplay roepen wanneer de steamer zo'n risico neemt.

Het is natuurlijk ook heel veel ervaring met een deck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Nou nou, die Dragon Priest is een leuk deckje hoor. Met leuke matchups tegen Paladin en Hunter wat niet onbelangrijk is.

Kolento heeft ook een kleine guide gemaakt.
http://www.hearthhead.com/deck=127419/kolentos-dragon-priest

Alleen heb ik geen Vol'jin dus speel ik Sylvanas of Dr Balanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Awaken1 schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:54:
Gisteren maar een hearthstone opgestart op de telefoon en het werkt verbazingwekkend goed.
Alleen nu vraag ik mij af waar ik het beste kan beginnen?
Ik heb het gespeeld voor de solo adventures uitkwamen en daarna heb ik alleen wat kaarten gekocht van de gnomes vs goblins expansion.
Maar waar begin ik nu? moet ik kaarten kopen of de solo adventures?
Wat is de meta en waar kan ik die vinden?
Ik zou Naxxramas zeker doen; veel goede kaarten die ook nu nog belangrijk zijn. Blackrock is minder dringend al zitten er hier en daar leuke kaarten tussen. Of je ze koopt met gold of euro's moet je zelf weten. Op de Amerikaanse server doe ik het met gold en dat vind ik prima te doen. Twee weken daily quests en dan weer een wing openen.

Over het algemeen is het raadzaam om je eerst te richten op de classic kaarten. Als je wat dust hebt verzameld kan je ook wat specifieke kaarten craften.

Meta staat als begrip op zichzelf of slaat bijvoorbeeld op 'meta game' (letterlijk: voorbij het spel) en gaat als het ware over het spel tussen de regels door. Concreet komt het neer op welke type decks er op het moment goed zijn, welke counterdecks daar weer bijhoren, hoe die gespeeld worden en hoe dat zich ontwikkelt. What's hot, what's hip & what's new. Tempostorm houdt een soort wekelijkse ranking bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
SeamusXanthus schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:11:
Nou nou, die Dragon Priest is een leuk deckje hoor. Met leuke matchups tegen Paladin en Hunter wat niet onbelangrijk is.

Speel met Sylvana's en geen Boom omdat BGH er nog steeds is verder zijn er tegenwoordig veel decks zijn die geen owl meer runnen en dan is ze nog veel beter.
Ik vind dit echt een van de leukste decks die TGT heeft gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm ik heb met mijn Malygos OTK nu al 11 games op een rij geen Malygos gepakt. Toch 7-4 gespeeld in die games :o. Tis rank 18 (gisteren terug gekomen van vakantie), maar toch ^^.

[ Voor 22% gewijzigd door xelfer op 07-09-2015 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik ben ook weer vooral bezig met eigen creaties.. Ik heb een OTK aviana charge druid deck.. Dit werkt echt maar zelden, maar als het werkt is het heel leuk.

Ik heb een priest confuse deck, met deathloard, oasis snapjaw en mogushan warrior. Deze werkt wel ok, omdat het ook tegen aggro heel goed werkt zonder de confuse combo. Erg leuk als je een goede combo kan uitvoeren. Het leuke aan dit deck is ook dat je de combo gedurende de hele game kan spelen (ja erg tegenstrijdig, ik weet het). Omdat de 'combo' kaarten erg sticky zijn, kun je ze spelen en blijven healen. Dat zorgt ook nog eens voor carddraw.

En ik heb een soort van control rogue met gang up. Deze werkt wat willekeurig wel of niet. Heel erg afhankelijk met je mogelijkheid om zijn board te kunnen leeghouden en tegen aggro of je je healbots drawt of niet.. Als het werkt is het heel sterk, als het niet werkt is het wat hopeloos.

Nu ook op rank 18, trouwens :P

[ Voor 16% gewijzigd door aicaramba op 07-09-2015 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja door de game design zijn er weinig combo decks die echt goed werken. (Er zijn natuurlijk wel decks als Miracle Rogue, Oil Rogue en Grim Patron). De game is voornamelijk gericht op het spelen van minions en relatief simpele mechanics.

In MTG speelde ik altijd competitief combo decks, waar dat mogelijk was tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Net speelde ik bovengenoemde Dragon Priest.
Had coin, Mulligan AL mijn kaarten omdat ik geen dragon had en geen 1 of 2 drop. In beurt 6, toen had ik dus al 14(!) kaarten gezien geen enkele dragon en geen enkele 1 of 2 drop. Terwijl er 8 draken in zitten en 6 non-dragon 1-2 drops.
Dat was toch echt mijn slechtste draw ever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
SeamusXanthus schreef op maandag 07 september 2015 @ 19:37:
Net speelde ik bovengenoemde Dragon Priest.
Had coin, Mulligan AL mijn kaarten omdat ik geen dragon had en geen 1 of 2 drop. In beurt 6, toen had ik dus al 14(!) kaarten gezien geen enkele dragon en geen enkele 1 of 2 drop. Terwijl er 8 draken in zitten en 6 non-dragon 1-2 drops.
Dat was toch echt mijn slechtste draw ever.
Ken het probleem want speel net tegen een Paladin en trok maar geen holy nova waardoor ik verloor :'(
Verder is Tempo Mage voor mij tot nu toe de slechte matchup 2x verloren maar voor de rest ga ik er nu 8-4 mee op rank 9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

beuker19 schreef op maandag 07 september 2015 @ 07:23:
[...]

Maar dat zijn zeg maar berekenbare outs die je daar hebt liggen.

Maar als jij bv een sledge op gooit, met tegenstander op leathal en nog 1 minnion die je niet weg kan krijgen en geen kaart in zijn handen.

En dan zijn uiltje trekt, mijn sledge silenced en mij alsnog pakt met die ene boardminnion.

Dat is gewoon pure mazzel/pech dat die juist die kaart pakt.

En daar kan je gewoon niks aan doen. En dat gebeurt mij zo vaak, dat ik daar gisteren ff gek van werd. En dit is maar een simpel voorbeeld, maar het kan nog veel en veel gekker. Soms dat ze wel drie kaarten trekken, zo het hele bord leeg spelen en je ook nog kunnen afmaken.

Maar...... Omdat het mij zo vaak overkomt, en het uiteindelijk toch om percentages en outs gaat, moet ik mijn dekjes zo zien aan te passen, dat het kwartje net wat vaker de goede kant op valt. Want dat is het gewoon.

En krijg dat niet voor mekaar, tot zover. Kan eerlijk zeggen dat ik het spel aardig onder controle heb, denk ik hehe.

Alleen je eigen dekjes samenstellen kom je toch net wat te kort om lekker door te trekken en meer 50/50 games te winnen.

Kan ik dat stukje nog verbeteren, dan kan ik een aardig potje hearthstonen denk ik.

Ach ja... Excuses, maar geloof dat ik niet de enige ben die af en toe heel erg gefrustreerd raakt, hahaha, ;-).

Dit was mijn 1ste zwakke moment in 10 maandjes, moet kunnen, ;-). Heb het trouwens nog netjes gehouden.

Maar goed card draw... Daar moet ik eens aan gaan werken, want daar ligt mijn zwakke punt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Turfschipper schreef op maandag 07 september 2015 @ 20:18:
[...]

Maar dat zijn zeg maar berekenbare outs die je daar hebt liggen.

Maar als jij bv een sledge op gooit, met tegenstander op leathal en nog 1 minnion die je niet weg kan krijgen en geen kaart in zin handen.

En dan zijn uiltje trekt, mijn sledge silenced en mij alsnog pakt met die ene boardminnion.

Dat is gewoon pure mazzel/pech dat die juist die kaart pakt.

En daar kan je gewoon niks aan doen. En dat gebeurt mij zo vaak, dat ik daar gisteren ff gek van werd. En dit is maar een simpel voorbeeld, maar het kan nog veel en veel gekker. Soms dat ze wel drie kaarten trekken, zo het hele bord leeg spelen en je ook nog kunnen afmaken.

Maar...... Omdat het mij zo vaak overkomt, en het uiteindelijk toch om percentages en outs gaat, moet ik mijn dekjes zo zien aan te passen, dat het kwartje net wat vaker de goede kant op valt. Want dat is het gewoon.

En krijg dat niet voor mekaar, tot zover. Kan eerlijk zeggen dat ik het spel aardig onder controle heb, denk ik hehe.

Alleen je eigen dekjes samenstellen kom je toch net wat te kort om lekker door te trekken en meer 50/50 games te winnen.

Lan ik dat stukje nog verbeteren, dan kan ik een aardig potje hearthstonen denk ik.

Ach ja... Excuses, maar geloof dat ik niet de enige ben die af en toe heel erg gefrustreerd raakt, hahaha, ;-).

Dit was mijn 1ste zwakke moment in 10 maandjes, moet kunnen, ;-).
Ach die momenten kent elke Hearthstone player tot de pro's aan toe.
Ik heb al zoveel potjes gezien die op die soort manieren zijn beslist dat ik er mij vanuit ga dat het erbij hoort zelfs op het hoogste niveau.
Je moet niet vergeten dat juist die topdeck Fireball er voor hweeft gezorgd dat Hearthstone zo populair is op Twitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Tsja, kan zijn. Maar ik verlies veel vaker op zo een manier, dan dat ik echt weg gespeeld word. En dat vind ik op zich wel jammer.

Laatse minuut een onterechte pingel tegen krijgen, zo voelt dat haha. En dat soms wedstrijd na wedstrijd, moet je van sterke huize komen wil je daar niet gefrustreerd door raken als je zo een avondje of twee hebt, ;-).

-

Vind card draw overigens na health het meest zonde om plaats voor te maken in mijn dekjes. Terwijl dit misschien wel het belangrijkst is.

Doe het wel, maar blijkbaar nog niet genoeg, of het moet slimmer.

[ Voor 31% gewijzigd door Turfschipper op 07-09-2015 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-09 17:05

murphsy

Product Monkey

Turfschipper schreef op maandag 07 september 2015 @ 20:31:
Tsja, kan zijn. Maar ik verlies veel vaker op zo een manier, dan dat ik echt weg gespeeld word. En dat vind ik op zich wel jammer.

Laatse minuut een onterechte pingel tegen krijgen, zo voelt dat haha. En dat soms wedstrijd na wedstrijd, moet je van sterke huize komen wil je daar niet gefrustreerd door raken als je zo een avondje of twee hebt, ;-).

-

Vind card draw overigens na health het meest zonde om plaats voor te maken in mijn dekjes. Terwijl dit misschien wel het belangrijkst is.

Doe het wel, maar blijkbaar nog niet genoeg, of het moet slimmer.
Card draw is niet vereist, maar dan moet je kaarten spelen die vaak 1 om 2 'traden' of liever nog 1 om 3. Daarom zijn o.a. Piloted Shredder, Fiery War Axe (Fiery Win Axe), Harvest Golem, en Sylvanas zo populair. Dat is ook card advantage (ook een m:tg term ;)).

Elke class heeft wel een paar van die kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Ik was Freeze Mage nu al zat en ben maar overgestapt op een HandLock, werkt ook prachtig. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Vv4runW.png
3 Healbots OP
Sylvanas is tot nu toe nooit nuttig geweest, maar ik zou even niet weten wat ik er in de plaats voor zou moeten spelen (ik heb geen Jaraxxus/Mal'Ganis =( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Sjonge Sjonge zo goed als het eerder op de avond ging zo slecht ging het de laatste paar potjes.
Warrior en Paladin(secret) blijven lastig als je niet de juiste kaarten trekt en de Paladin enorm veel Value haalt uit de Devine Favor vaar soms niet omheen te spelen is.
Snap echt niet wat Blizzard gedacht heeft om weer een kaart te maken die zoveel meer value geeft als andere kaarten waar ook nog een niet omheen te spelen is.

Mad Scientist, Dr. Boom, Frothing Berserker, Mysterious Challenger en misschien Emperor Thaurissan, Piloted Shredder , Loatheb en Voidcaller zijn IMHO echt veel te goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
beuker19 schreef op maandag 07 september 2015 @ 22:38:
Sjonge Sjonge zo goed als het eerder op de avond ging zo slecht ging het de laatste paar potjes.
Warrior en Paladin(secret) blijven lastig als je niet de juiste kaarten trekt en de Paladin enorm veel Value haalt uit de Devine Favor vaar soms niet omheen te spelen is.
Snap echt niet wat Blizzard gedacht heeft om weer een kaart te maken die zoveel meer value geeft als andere kaarten waar ook nog een niet omheen te spelen is.

Mad Scientist, Dr. Boom, Frothing Berserker, Mysterious Challenger en misschien Emperor Thaurissan, Piloted Shredder , Loatheb en Voidcaller zijn IMHO echt veel te goed.
Haha ik zit ook in een swing. Van 7.3 naar 5.3 in een ruk zonder loss met dragon priest. Daarna weer terug naar 7.4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Heb mijn 1ste TGT legendary gehad. Nexus champion saraad.

Eens uit proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

SeamusXanthus schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:11:

In mijn deck heb ik het iets anders aangepakt. De verschillen zijn als volgt:
-1 Power Word: Shield
-2 Shrinkmeister
-2 Dark Cultist
-1 Velen's Chosen
-1 Vol'Jin
-2 Cabal Shadow Priest

+2 Holy Smite
+2 Blackwing Technician
+2 Shadow Madness
+1 Rend Blackhand
+1 Chromaggus
+1 Dr. Balanced

De 2 holy smites geven me een iets betere early game en ook Shadow Madness werkt wat sneller dan Cabal Shadow Priest. Rend Blackhand vind ik met al die dragons in mn deck een leuke value geven over het algemeen. Chromaggus omdat het een dragon is en carddraw altijd leuk is en Dr. Balanced omdat ie nou eenmaal overal bij past. Verder vind ik Velens Chosen en Power Word Shield erg leuke kaarten, maar ik heb net iets te vaak dat ik (nog) geen minion heb liggen en met die dode kaarten in mn hand zit. Vandaar van beide maar 1.

Ik overweeg om de Blackwing Technicians te vervangen voor Dark Cultists. Voor de Technician heb je weer een dragon nodig in je hand en hij is maar 1 health sterker. Daarnaast mist hij de erg leuke deathrattle waar de tegenstander weer omheen moet proberen te spelen. Ook is het zelf geen dragon om de rest bonussen te geven.... Ok ok jullie hebben me overtuigd, ik wissel het nu.

[ Voor 8% gewijzigd door Vicarious op 08-09-2015 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drazi
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
Ik heb in Arena dit weekend nog een mooi moment meegemaakt. Mijn tegenstander killt mijn Death Lord die vervolgens Deathwing op het bord tovert.... op turn 6....thank Gawd... Ik moest er niet aan denken wat er gebeurd was als hij hem op turn 10 of zo had gespeeld.. Nu had ik gelukkig al voldoende board presence om te winnen en Deathwing 1 turn te blocken met een kleine taunt.

Drazi#2341

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Had gisteren als Warlock ook nog een mazzeltje tegen een Grim Patron Warrior, hij gooit op turn 10 zowat zijn hele hand op het bord, waaronder een Warsong Commander, eeen Frothing Berserker en nog wat ander grut en weet de berserker naar 20+ attack te brengen, genoeg voor lethal. Hij maakt echter de fout om voor de overkill te gaan en gooit er nog een Whirlwind achteraan welke mijn Voidcaller om zeep helpt... En laat ik nou net Mal'Ganis in mijn hand hebben :7 En ik natuurlijk continue 'Sorry' spammen >:)
De beurt erna een Sludge Belger ge-topdecked en toen kwam de rage-quit, haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PCBaas schreef op maandag 07 september 2015 @ 21:54:
Ik was Freeze Mage nu al zat en ben maar overgestapt op een HandLock, werkt ook prachtig. :)

[afbeelding]
3 Healbots OP
Sylvanas is tot nu toe nooit nuttig geweest, maar ik zou even niet weten wat ik er in de plaats voor zou moeten spelen (ik heb geen Jaraxxus/Mal'Ganis =( ).
Hoe bevalt Bolf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Tot nu toe is hij in HandLock goed bevallen, want daar is het gewoon een 3e (en ook nodige) Healbot.

P.S.: Ik heb Bolf in geen enkel ander deck werkend gekregen/gezien. :P

[ Voor 13% gewijzigd door PCBaas op 08-09-2015 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 11:32

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Wat bezielde Blizzard toch om Murloc Knight common te maken? Letterlijk élke Arena Paladin heeft ze in het deck zitten. En wat is het zo overpowered :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PCBaas schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:26:
[...]

Tot nu toe is hij in HandLock goed bevallen, want daar is het gewoon een 3e (en ook nodige) Healbot.

P.S.: Ik heb Bolf in geen enkel ander deck werkend gekregen/gezien. :P
Oke nice. Als 3e healbot kan hij idd wel bruikbaar zijn. Voor mij komt Bolf verder nogal als een matige kaart over.
ETzPliskin schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:17:
Wat bezielde Blizzard toch om Murloc Knight common te maken? Letterlijk élke Arena Paladin heeft ze in het deck zitten. En wat is het zo overpowered :(
Volgens mij balanceert Blizzard de game niet echt rondom arena. De grootste focus ligt denk ik op constructed (ranked) en hierin is rarity van kaarten minder van belang.

Ik heb het zelf altijd al vreemd gevonden dat een kaart common is voor class X, maar een soortgelijke kaart voor class Y is rare. Veel Mage commons zijn bijvoorbeeld rares voor een Shaman (flamestrike vs lightning storm, fireball vs lava burst etc.). Op zich ligt dat ook wel aan de insteek van de classes, maar ik heb hierdoor altijd een gevoel gekregen dat het relatief makkelijker is om een goed deck te draften met bepaalde classes, vergeleken met andere classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik dacht juist dat rarity vooral was om arena te balanceren. Ten minste dat zegt Kripparrian altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-10 11:23

Auredium

Informaticus Chaoticus

Morloc Knight is gewoon een goede kaart. Murlocs zijn goede kaarten.

TO THE FACE!!!!

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 17:29

ini

Life is what you make of it

Speel zelf ook de dragon priest. heb deze zelf opgesteld obv ervaringen, lijkt wel redelijk op die van kolento(dubbele nova, dubbele azure, 2 velens, en de standaard TGT dragons en ysera).

dragons en lightbomb is een goede combinatie(heb er 2 in mijn deck) aangezien vrijwel alle dragons overleven(of even buffen met velen of pw:s). Dit zorgt voor een comeback mechanisme.

Dragon priest moet het hebben van board control en lightbomb kan het voordeel weer terugzetten.

Sylvannas is wat te traag, is in dit deck een win more kaart in mijn mening.

2 shrinkmeisters+2 cabal als toetje.

ysera of sludge belcher stelen voor 8 mana is meestal insta win als je al voor staat.

Testspecialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
ETzPliskin schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:17:
Ik denk dat Blizzard zich gewoon vergist heeft en niet beseft hoe belachelijk goed hij is BUITEN murloc decks. Waarschijnlijk hebben ze hem alleen in Murloc decks getest en was hij daar niet OP, want vrij traag daar.
Voor arena zou hij inderdaad beter Epic zijn. Eerlijk gezegd vind ik dat een kaart als Plioted Shredder ook te veel Arena invloed heeft als common. Maar die is wel voor elke class beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ini

ini

murloc knight: voor 6 mana een 3/4 1/1 en een random murloc is gewoon te goed. Meeste early game removal is 3 dmg dus je moet vaak er veel aan opofferen.

beste (6) drop voor paladin, zeker als je voor staat

Testspecialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

ini schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:31:
murloc knight: voor 6 mana een 3/4 1/1 en een random murloc is gewoon te goed. Meeste early game removal is 3 dmg dus je moet vaak er veel aan opofferen.

beste (6) drop voor paladin, zeker als je voor staat
De stats veranderen naar 3/3 zou al een stuk schelen, en de kaart zou dan zeker nog gespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ini

ini

ETzPliskin schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:42:
[...]

De stats veranderen naar 3/3 zou al een stuk schelen, en de kaart zou dan zeker nog gespeeld worden.
dat is wel een flinke nerf, aangezien veel 2 drops ermee traden. Dan is deze op turn 4 onspeelbaar geworden.

in constructed is het wel een "taunt" minion, moet gelijk weg of je gaat voor de bijl.

Denk dat deze wel een aanpassing krijgt, zeker in arena, voor een common te sterk

Testspecialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

ini schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:52:
[...]

dat is wel een flinke nerf, aangezien veel 2 drops ermee traden. Dan is deze op turn 4 onspeelbaar geworden.

in constructed is het wel een "taunt" minion, moet gelijk weg of je gaat voor de bijl.

Denk dat deze wel een aanpassing krijgt, zeker in arena, voor een common te sterk
Onspeelbaar niet echt, er zijn meer dan genoeg 4-drops met 3 health. Ram Wrangler is zelfs een 5-drop met 3 health, en die wordt ook gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
aicaramba schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:59:
Ik dacht juist dat rarity vooral was om arena te balanceren. Ten minste dat zegt Kripparrian altijd :P
Voor degenen die het allemaal gemist hebben; vorige week was er wat te doen rond #ArenaWarriorsMatter. Ben Brode was te gast in de 100ste aflevering van The Angry Chicken en het ging zowaar over Arena, Warriors en Rarities.

Brode kwam aanzeilen met het argument dat ze de rarities ook gebruiken om de kaarten op complexiteit te ordenen. Zo zijn de common kaarten allemaal vrij eenvoudig te spelen, terwijl epics of legendaries de meer complexe effecten hebben. Denk bijvoorbeeld aan Tree of Life.

Z'n verweer was wat slapjes voor wat het Warrior probleem betreft maar hij heeft wel toegezegd dat ze ernaar gaan kijken en dat ze deze class snel goede commons gaan geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Ik moet en ik zal een deck maken met Nexus-Champion Saraad in! Liefst shaman, iemand tips..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
GVD ik dacht dat ik de perfecte counter had op Mysterious Challenger met een Kezan Mystic in mijn Midrange Paladin deck steelt hij maar 1 secret :'( terwijl ik dacht allemaal (overigens wel gewonnen )
Dit maakt de kaart wel een stuk beter dat ik in eerste instantie dacht en maakt het zo dat er dus eigenlijk geen harde counter is wat best wel kwalijk is IMHO.

Verder vanavond 2x gewonnen van Secret Paladin 1x van Dragon Priest en 2x van Tempo Mage met mijn Midrange Pally en moet zeggen dat Murloc Knight en Justicar + Quartermaster echt het deck veel meer power geven en ik hou van mijn golden recuits <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
ini schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:52:
[...]Denk dat deze wel een aanpassing krijgt, zeker in arena, voor een common te sterk
Rarity heeft in die zin geen enkele invloed. Ik begrijp je argument absoluut, bedoel de reden dat Mage zo sterk is, is door de basic en common cards, maar kaarten worden niet generfd daardoor, tevens zullen ze ook niet de rarity daardoor aanpassen. Als ze al iets doen, dan zouden ze de kans dat je er voor kan kiezen in Arena er op aan passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasez
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 11:21
beuker19 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 21:51:
GVD ik dacht dat ik de perfecte counter had op Mysterious Challenger met een Kezan Mystic in mijn Midrange Paladin deck steelt hij maar 1 secret :'( terwijl ik dacht allemaal (overigens wel gewonnen )
Dit maakt de kaart wel een stuk beter dat ik in eerste instantie dacht en maakt het zo dat er dus eigenlijk geen harde counter is wat best wel kwalijk is IMHO.
Een hunter deck met flare is wel harder counter, maakt alle secrets kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Phasez schreef op woensdag 09 september 2015 @ 02:23:
[...]

Een hunter deck met flare is wel harder counter, maakt alle secrets kapot.
Ja, alleen jammer dat je lastig met die 6/6 en al die secrets kan dealen als je geen flare hebt. Nouja, dankzij de carddraw is het in ieder geval geen compleet dode kaart als je niet tegen secrets speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ini

ini

Naar mate ik de secret paladin als tegenstander trof, hoe beter je kan voorspellen hoe de secrets zich zullen triggeren als je een attack maakt. eerste paar keren ben je nog aan het zoeken, maar momenteel kom ik de turn na de challenger goed door. Wel is het erg belangrijk dat de paladin een zo klein mogelijk bord heeft, dan is de kans dat een avenge bv altijd op de challenger gaat en bv BGH target wordt.

@Benjamin: natuurlijk heeft rarity wel invloed, als Blizzard er een epic van maakt, dan is de kans aanzienlijk kleiner dat deze als te kiezen kaart tijdens de draft als keuze tevoorschijn komt. Meeste arena draft keuze zullen common zijn, dus dan is de huidige kans dat de murlock erbij zit groter. 2-5 epic tov +-20 commons in een willekeurig arena deck zou het aantal murloc knights in arena al met 75% doen dalen puur vanwege de kans erop.

Testspecialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
ini schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:16:
@Benjamin: natuurlijk heeft rarity wel invloed, als Blizzard er een epic van maakt, dan is de kans aanzienlijk kleiner dat deze als te kiezen kaart tijdens de draft als keuze tevoorschijn komt. Meeste arena draft keuze zullen common zijn, dus dan is de huidige kans dat de murlock erbij zit groter. 2-5 epic tov +-20 commons in een willekeurig arena deck zou het aantal murloc knights in arena al met 75% doen dalen puur vanwege de kans erop.
Dat bedoelde ik er ook niet mee. Ik doelde op het stuk waar hij zei dat een kaart te goed is voor een common. Er is namelijk geen enkele kaart die goede of slechte stats heeft gekregen door de rarity, een legendary is namelijk niet beter dan een common, of een rare of epic. Het lijkt zeker wel wat te maken te hebben met moeilijkheidsgraad van de kaart, waar commons heel recht door zee zijn, en epics vaak in een combo gebruikt worden of geen direct effect hebben.

Maar los van wat je denkt hoe ze zouden moeten zijn, zal Blizzard geen rarity gaan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rarity van bestaande kaarten zullen ze idd niet aan gaan passen. Ze zouden er op zich in de toekomst wel rekening mee kunnen houden met het oog op arena om er in ieder geval voor te zorgen dat de classes vergelijkbare kwaliteit kaarten hebben in de common pool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ini

ini

TGT is nu paar weken uit, wat is jullie indruk van de expansion?

Mijn indruk is dat er relatief weinig is veranderd, weinig nieuwe archetype decks(secret pally & dragons). Ik heb een hoop lol met experimenteren met bestaande archetypes(dragon priest vind ik erg leuk). Ik heb wel het idee dat er minder aggro gespeeld wordt, facehunter en aggro pally zie ik veel minder als vorig seizoen. De impact is aanzienlijk kleiner dan bv bij een GvG expansion. Ik geef de expansion een 8 aangezien het spel voor mij weer leuk geworden is vanwege de nieuwe kaarten om decks mee te proberen en het feit dat niet elke tegenstander een netdeck gebruikt.

Testspecialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
YES!! mn eerste 12-0 :) (al vaker 12 wins gehad maar nu 0 losses)

Avenge 1
Competitive spirit 2
Clockwork Gnome 2
Anoy o tron 1
Argent Watchmen 1
Echoing Ooze 2
Puddle Stomper 1
Shielded Minibot 1
Muster for battle 1
Earthen Ring Farseer 1
Ironforge Riflemen 1
Ironfur Grizly 1
Scarlet Crusader 1
Thrallmar Farseer 1
Warhorse Trainer 2
Truesilver Champion 2
Blessing of Kings 1
Dragonkin Sorcerer 1
Evil Heckler 1
Refreshment Veldor 1
Muklahs Champion 1
Guardian of Kings 2
Stormwind Champion 1
Sea Giant 1

eigenlijk geen potjes gehad die langer dan T8 duurden :P

T1 Competitive spirit
T 2 Echoing Ooze/Muster met coin en ze komen niet meer terug (muster is me 2 keer gelukt met coin lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 07:28
ini schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:41:
Mij valt het helaas wat tegen, ik zie niet die verandering waar ik op had gehoopt. Ik speel sinds de beta dagelijks en raak er nu wel op uitgekeken. Speel eigenlijk ook voornamelijk fundecks die ik zelf een beetje in elkaar piel, ben zeker niet competitief op ranked. Als ik dan ranked speel voor mijn daileys of om een kistje mee te pakken zie ik zoveel dezelfde decks dat de lol er snel af is. Tavern Brawl blijft nog wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
ini schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:41:

Mijn indruk is dat er relatief weinig is veranderd, weinig nieuwe archetype decks(secret pally & dragons). Ik heb een hoop lol met experimenteren met bestaande archetypes(dragon priest vind ik erg leuk). Ik heb wel het idee dat er minder aggro gespeeld wordt, facehunter en aggro pally zie ik veel minder als vorig seizoen. De impact is aanzienlijk kleiner dan bv bij een GvG expansion. Ik geef de expansion een 8 aangezien het spel voor mij weer leuk geworden is vanwege de nieuwe kaarten om decks mee te proberen en het feit dat niet elke tegenstander een netdeck gebruikt.
Mwah, beetje gemengde gevoelens. Op zich is er vrij weinig veranderd. Aggro overheerst nog steeds de ladder (samen met Dragon priests), want je hebt nog steeds face hunters en het percentage paladins is alleen maar groter geworden door het secret aggro deck. Shaman is iets leuker geworden en overall heb je bij elke class iets meer opties, maar bij de decks die ik tegen kom zie ik toch vaak maar 3-4 nieuwe cards of iets dergelijks, met uitzondering van de eerder genoemde Dragon Priest of Dragon Warrior. Er wordt te weinig geprobeerd met de nieuwe cards en dat vind ik jammer. De eerste decks die enigszins leken te werken zijn meteen overgenomen door de massa waardoor je amper wat anders tegenkomt. En zo ondertussen wordt ik het wel zat dat zowat elke secret paladins emotes loopt te spammen. Alsof dat verplicht is als je dat deck speelt :P
Pagina: 1 ... 96 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]