Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
beve schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:21:
Het is me eindelijk eens gelukt via nefarian een sacrificial pact op jaraxxus zn kop te smijten
The dream.
Kerel voegde me toe na de game en was echt suuuuuper pissed off.
HEERLIJK!![]()
[afbeelding]
Hij zou vast al wel een paar keer verloren hebben van alle aggro en jij was de druppel anders kan ik mijn zo'n reactie niet voorstellen.
Ben mijn zelf nu wel bewust dat je eerste week of zelf hyper aggro moet spelen of een harde counter anders is er weinig spel plezier.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Behalve dat sacrificial pact vaak een slechte kaart is om te hebben. Al moet ik zeggen dat ik hem heel even heb gebruikt toen Imp Gang Boss uitkwam, dit omdat toen heel veel mensen Warlock speelde en in het 'ergste' geval kon ik een Imp opofferen voor healing.Darkfreak schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:29:
[...]
Dus als je als warlock tegen een andere warlock speelt kun je t beste altijd een sac.pact in je hand houden in case dat de enemy jara speelt?
Damn, is wel een beetje harde (en simpele) counter tegen dat.
Maar volgens die logica zou toch ook iedere ' destroy enemy minion' en ' reduce enemy minion hp/attack' kaart werken? Want jara is een minion-kaart?
Jaraxxus op het veld (door bijv Voidcaller, vijandige Deathlord enz) kan je natuurlijk gewoon killen met heel veel kaarten, want het is dan een minion. Maar de hero niet, want je kan bijvoorbeeld nooit een hero Shield Slammen, want die kan alleen op minions gebruikt worden. Sacrificial Pact is echter net als bijvoorbeeld Fireball, die dus ook op de hero kan worden gespeeld, maar natuurlijk alleen wanneer de hero een Demon is, wat het geval is wanneer Jaraxxus je hero vervangt.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
zijn letterlijke quote was: 'enjoy your luck, you pathetic excuse for a human being' hahahahabeuker19 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:52:
[...]
Op rank 17 en dan al zo boos worden
![]()
Hij zou vast al wel een paar keer verloren hebben van alle aggro en jij was de druppel anders kan ik mijn zo'n reactie niet voorstellen.
Ben mijn zelf nu wel bewust dat je eerste week of zelf hyper aggro moet spelen of een harde counter anders is er weinig spel plezier.
Ik kon echt niet meer van het lachen...
Ik speel altijd decks die ik leuk vind zoals nu dragon priest en eindig toch altijd boven rank 5 elk season, het duurt ms iets langer maar ik geraak er altijd, spijtig genoeg nooit legend, heb ik het geduld niet voor...
Ik speel ook altijd rond rank 5 en volgens mij is Dragon Priest toch aardig goed tegen aggro?beve schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:02:
[...]
zijn letterlijke quote was: 'enjoy your luck, you pathetic excuse for a human being' hahahaha
Ik kon echt niet meer van het lachen...
Ik speel altijd decks die ik leuk vind zoals nu dragon priest en eindig toch altijd boven rank 5 elk season, het duurt ms iets langer maar ik geraak er altijd, spijtig genoeg nooit legend, heb ik het geduld niet voor...
Zelf speel ik ook wel wat ik leuk vind maar ga geen Deck spelen waar van ik weet dat ik heel veel verlies in de eerste week.
kon er wel om lachen.
Ik blij met mijn 2e 12-win arena,gaat lekker met TGT

Mijn 500e win was tegen een dubbel combo druid. Die kreeg mijn Ysera niet weg en na 3 ronden met Ysera in het veld concede hij maar!
[ Voor 41% gewijzigd door Astie op 02-09-2015 13:58 ]
Gefeliciteerd!astie schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:57:
Zojuist mijn eerste golden hero bemachtigt.
[afbeelding]
Mijn 500e win was tegen een dubbel combo druid. Die kreeg mijn Ysera niet weg en na 3 ronden met Ysera in het veld concede hij maar!![]()
Wat is jullie verhouding tussen spelen op mobile / tablet en desktop? Ik speel vooral als ik onderweg ben of op de bank zit, dus bij mij zijn zeker 50-75% van de games op mobile. Enkel om nieuwe decks te bouwen of als ik toch al op de laptop zit start ik daar een game op
Omelette du fromage!
Ja, ik speel onderweg of tijdens het kleien vaak Hearthstone. Meestal wel wat snellere decks dan CW maar het had nu een goed doel.Dxta schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:25:
[...]
Gefeliciteerd!Op je mobile / tablet nog wel
Wat is jullie verhouding tussen spelen op mobile / tablet en desktop? Ik speel vooral als ik onderweg ben of op de bank zit, dus bij mij zijn zeker 50-75% van de games op mobile. Enkel om nieuwe decks te bouwen of als ik toch al op de laptop zit start ik daar een game op
Ik speel mssn 5% van mijn games op mijn mobiel. Omdat ik echt een control speler ben mis ik al snel mijn decktracker. Als je mirror CW speelt dan ben je na 20 minuten echt vergeten hoeveel shieldslams en executes er om je oren zijn gevlogen.
Verwijderd
Deze druid gooide op beurt 6 twee shades waarna ik op beurt 7 mijn Geddon gooideVerwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:35:
Meh, CW tegen Druid, ik kreeg met geen mogelijkheid z'n turn 2 Shade weg. 2 Brawls later en dat kreng bleef leven. Uiteindelijk nipt verloren door een 14 attack stealthed Shade + combo. RNG can be a bitch sometimes.
Verwijderd
Fel cannon meta, dood aan de Shadesastie schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:54:
[...]
Deze druid gooide op beurt 6 twee shades waarna ik op beurt 7 mijn Geddon gooide![]()

Ik wil nog wel eens op mijn telefoon spelen, maar dan speel ik ten eerste twee keer zo snel (met alle negatieve gevolgen van dien) en ben al meermaals vergeten aan te vallen of hero power te gebruiken terwijl ik nog genoeg mana heb. Uit zelfbescherming speel ik dus meestal maar op mijn pc.Dxta schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:25:
[...]
Gefeliciteerd!Op je mobile / tablet nog wel
Ook al een paar keer die 'only have 15 seconds to make your play' gehad op mijn telefoon. Dat is een insta loss. Wel lachen overigens.
Ik speel enkel en alleen op mijn telefoon... Trok ik die legendary laatst. De 5e of 6e legendary uit een pakje :xLapras schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:11:
[...]
Ook al een paar keer die 'only have 15 seconds to make your play' gehad op mijn telefoon. Dat is een insta loss. Wel lachen overigens.
Die gaat dus never nooit in mijn decks... xD
[ Voor 5% gewijzigd door IdieEasy op 02-09-2015 15:27 ]
Als ik thuis ben met mn laptop/pc dan start ik vaak toch andere games op (vaak ook van Blizzard.. WoW of D3)
Heb dit deck nu. Gaat goed enkel die hunters is echt fking debiel.
Iets goed om eruit te nemen en in te plaatsen voor anti-hunter? (vooral de face)
Verwijderd
Misschien sludge belchers en een healing wave?Tomski1986 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 16:36:
http://www.hearthpwn.com/...0-legend-rank-eu-midrange
Heb dit deck nu. Gaat goed enkel die hunters is echt fking debiel.
Iets goed om eruit te nemen en in te plaatsen voor anti-hunter? (vooral de face)
Ik snap eigenlijk sowieso niet waarom je naast 2 Hex ook nog eens een BGH zou spelen in de huidige token meta. Meer dan 50% van je matches zal waarschijnlijk zijn tegen Secret/Midrange Paladin, Token Shaman of Token Druid; in deze matches heeft BGH echt 0 effect.
5700X | RX 6600 | 4K 150Hz
Het is echt verschrikkelijk hoeveel kerstboom Paladins en nu op het moment spelen zowel in Streams als wanneer ik zelf speel.
Zelf speelde ik net 2 van de 3 potjes tegen Paladin en Massan net 5x achter elkaar op steam 4x secret 1x midrange.
Edit:
Amaz ook 2 potjes 2x Paladin.
[ Voor 6% gewijzigd door beuker19 op 02-09-2015 19:18 ]
Hoe meer ik dit speel hoe meer ik denk dat dit gewoon geluk hebben is, zelfs met een k°tdeck kan je nog winnen.
Verwijderd
Met alle tier 1-3 decks is het mogelijk Legend te bereiken, zo lang je de decks maar regelmatig tweakt tegen de flavour of the day. Het is wel handig de grind naar 5 te doen met een snel deck. Veel wins per uur is belangrijker dan win percentage tot rank 5. Aan het eind van het seizoen is het ook aanzienlijk makkelijker.Tomski1986 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 19:00:
Kan je met eenzelfde deck legend bereiken?
Hoe meer ik dit speel hoe meer ik denk dat dit gewoon geluk hebben is, zelfs met een k°tdeck kan je nog winnen.
Een groot deel van het spel is inderdaad geluk, een ander deel is rock/paper/scissors en een klein deel is skill. Hoe beter je skill, hoe meer games je wint op de lange termijn.
Het is niet vergelijkbaar met schaken, waar je met skill alles kunt winnen, meer met poker, waar je je winkansen iets vergroot. De pro spelers winnen echt niet alles van iedereen, maar hebben bijvoorbeeld over een heel seizoen een winrate van 65% waar een casual speler 45-55% haalt.
Vergeet ook niet dat de grind naar Legend gemiddeld 400 played games kost, dus met 8 minuten per game, reken maar uit hoeveel uur dat kost.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2015 19:28 ]
Bedankt voor even op te hemelen en idd, ik denk dat ik dit spel ietsje teveel vergelijk met Magic: the Gathering - waar het niet zozeer een "pokerspel" isVerwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 19:17:
[...]
Met alle tier 1-3 decks is het mogelijk Legend te bereiken, zo lang je de decks maar regelmatig tweakt tegen de flavour of the day. Het is wel handig de grind naar 5 te doen met een snel deck. Veel wins per uur is belangrijker dan win percentage tot rank 5. Aan het eind van het seizoen is het ook aanzienlijk makkelijker.
Een groot deel van het spel is inderdaad geluk, een ander deel is rock/paper/scissors en een klein deel is skill. Hoe beter je skill, hoe meer games je wint op de lange termijn.
Het is niet vergelijkbaar met schaken, waar je met skill alles kunt winnen, meer met poker, waar je je winkansen iets vergroot. De pro spelers winnen echt niet alles van iedereen, maar hebben bijvoorbeeld over een heel seizoen een winrate van 65% waar een casual speler 45-55% haalt.
Vergeet ook niet dat de grind naar Legend gemiddeld 400 played games kost, dus met 8 minuten per game, reken maar uit hoeveel uur dat kost.
Verwijderd
Verwijderd
Het is geen poker nee, maar het aspect van HS dat je nooit alles wint en alleen je winpercentage iets kunt beïnvloeden, heeft meer weg van poker dan van schaken, waar je door veel trainen en spelen gewoon alles kunt winnen.kevz schreef op woensdag 02 september 2015 @ 19:43:
HS is ook geen poker hoor, HS heeft meer RNG en kansberekening met een Piloted Shredder is er niet
Ter illustratie: als ik tegen Magnus Carlsen zou schaken, zou ik 100% van de matches verliezen. Als ik tegen Kolento HS zou spelen, zou ik waarschijnlijk iets van 70% van de matches verliezen.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2015 20:22 ]
En MtG heeft ook meer wincondities dan alleen het naar 0 brengen van de HP van je tegenstander.Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:10:
MtG heeft veel complexere regels, van instants en interrupts, tot mana management en graveyards. Daarnaast bepaalt de verdediger wat er gebeurt en niet de aanvaller. Ten slotte is de card base veel en veel groter, waardoor er veel meer strategieën mogelijk zijn.
Ik hoop dat ze HS in de toekomst ook wat complexer maken, dan ga ik waarschijnlijk wel wat meer ladderen. Wat mij betreft moet een kaartspel genoeg complexiteit bevatten om skill een belangrijke factor te laten zijn en meestal is meer complexiteit voor mij beter. TGT geeft mij in ieder geval weer meer mogelijkheden om complexe combo decks te bouwen, met kaarten als Aviana en Wilfred. Malygos is sowieso de kaart waar ik de meeste decks omheen bouw op dit moment. Ik hou echt van kaarten die meer doen dan alleen pew to the face of groot-en-sterk voor weinig mana.
[ Voor 6% gewijzigd door xelfer op 02-09-2015 20:45 ]
Maar de vraag is of ze dat wel willen. Nu is het lekker casual en het schijnt aardig te lopen, ;-).
30 is te weinig vind ik, je kan amper terug komen, en als de race langer wordt, heb je meer kans dat het wat op en neer gaat dan nu.
Edit
Hey! Dubbelpostje. 24 uur lang niks gepost hier, dat is ook voor het eerst, ;-).
[ Voor 25% gewijzigd door Turfschipper op 03-09-2015 03:14 ]
Zo lang je zelf Trozzor en Sneeds gaat craften snap ik best dat er bijna geen matches waar jij ooit van een achterstand terug kan komenTurfschipper schreef op donderdag 03 september 2015 @ 03:13:
De weledelgestrenge legendary Trogger is mijn nieuwste aanwinst. Wilde ik graag hebben. Want dat vind ik een heel irritant mannetje, ;-).
Edit
Hey! Dubbelpostje. 24 uur lang niks gepost hier, dat is ook voor het eerst, ;-).
Het zijn leuke kaarten hoor begrijp mij niet verkeerd maar ze zijn het net niet puur omdat ze zo sloom zijn.
Zelf zou ik Sylvanas hebben gecraft omdat dat een kaart is die wel een match kan omdraaien en samen met Boom de basis zijn van bijna elk Midrange en control deck.
Turfschipper schreef op woensdag 02 september 2015 @ 23:27:
Ik denk dat als de hero naar een puntje of 100 brengen, iets meer kaarten per dek, en dan nog een paar uitbreidingen verder. Dat het dan wel veel dieper gaat.
Maar de vraag is of ze dat wel willen. Nu is het lekker casual en het schijnt aardig te lopen, ;-).
30 is te weinig vind ik, je kan amper terug komen, en als de race langer wordt, heb je meer kans dat het wat op en neer gaat dan nu.
Zat maar iets minder dan 4 uur tussen die twee posts hoorTurfschipper schreef op donderdag 03 september 2015 @ 03:13:
De weledelgestrenge legendary Trogger is mijn nieuwste aanwinst. Wilde ik graag hebben. Want dat vind ik een heel irritant mannetje, ;-).
Edit
Boom is de basis van elk deck geloof ik. Een kaart als Ysera is sterk, maar die doe je normaal gesproken alleen in een control deck. Leeroy is ook een prima kaart, maar die doe je alleen in een face of combo deck. Boom stopt iedereen in ELK deck en dat is volgens mij de definitie van OP. Maak hem in ieder geval 7/5 ofzo...beuker19 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 06:26:
[...]
Zo lang je zelf Trozzor en Sneeds gaat craften snap ik best dat er bijna geen matches waar jij ooit van een achterstand terug kan komen![]()
Het zijn leuke kaarten hoor begrijp mij niet verkeerd maar ze zijn het net niet puur omdat ze zo sloom zijn.
Zelf zou ik Sylvanas hebben gecraft omdat dat een kaart is die wel een match kan omdraaien en samen met Boom de basis zijn van bijna elk Midrange en control deck.
Vicariously I live while the whole world dies
Ik heb dr. Boom alleen niet in mijn Oil Roque en Freeze Mage. Verder zit hij in elk deckxelfer schreef op donderdag 03 september 2015 @ 08:48:
Ik begin 90 procent van mijn deckbuilds in iedergeval met dr. Balanced.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Sinds vandaag zou hij er moeten zijn. Gisteren zou inderdaad niet moeten kunnen.Dreanor schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:08:
Vraagje, is de Tavern Brawl bugged? Ik kan al twee dagen niet spelen, krijg ik de melding: CLOSED, the relaunching game later...
Maar heb vandaag al 2 potjes gedaan.
Bouw je eigen deck
Beurt 1 - 1 mana
Beurt 2 - 3 mana
Beurt 3 - 5 mana
Etc etc.
Ik heb de eerste gewonnen met een ramp druid deck zonder wild growths en innervates en toen was ik er wel weer klaar meeIdieEasy schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:14:
[...]
Sinds vandaag zou hij er moeten zijn. Gisteren zou inderdaad niet moeten kunnen.
Maar heb vandaag al 2 potjes gedaan.
Bouw je eigen deck
Beurt 1 - 1 mana
Beurt 2 - 3 mana
Beurt 3 - 5 mana
Etc etc.
zat zowaar een golden hungry crab in, toch weer 400 dust en weer een legendary mogen maken, heb gekozen voor antonidas aangezien ik de combo van rhonin en antonidas wel interessant vind.(malygos heb ik ook dus maar eens mee experimenteren)
wel een leuk potje in de brawl, tegen priest en had board control, ik gooi gelbin mekkatorque neer en die spawnt de automatic healbot erbij. Die heeft uiteindelijk 12 turns lang de tegenstander gehealed haha. Uiteindelijk dat ding kunnen verwijderen door een ysera kaart (nightmare) en langzaam de priest op de knie gekregen. Beide ook geen kaarten meer in deck.
moest er wel een paar keer smakelijk om lachen. tegenstander naar 12 health, heal voor 6, tegenstander naar 14 health, heal voor 6, minions opruimen, tegenstander naar 26 health etc etc
Ben wel benieuwd naar wat voor een deck je ermee gaat maken, denk ook al een tijdje dat zoiets potentie heeft maar ik mis Rhonin nog... Heb nog wel genoeg dust liggen, maar ben nog wat huiverig om nu al TGT legendaries te craften. Mis ook nog wat goeie legendaries uit de expert set (Tirion Fordring, Grommash Hellscream, Alexstrasza, Al'Akir The Windlord, Prophet Velen)RoricNormannum schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:06:
ik kon de brawl gister al spelen, geen bijzondere brawl maar ja wel een gratis pack!
zat zowaar een golden hungry crab in, toch weer 400 dust en weer een legendary mogen maken, heb gekozen voor antonidas aangezien ik de combo van rhonin en antonidas wel interessant vind.(malygos heb ik ook dus maar eens mee experimenteren)
Dus weer een keertje arena ingedoken, van de week de eerste keer 7-3 en nu op 4-1, is leuker dan ik het in het begin van HS vond. Maar dat zal wel komen omdat ranked toen nog niet zo uitgekristalliseerd was.
Ik merk wel dat ik dan de hele tijd wacht op een consecration etc, maar die komen niet altijd natuurlijk
[ Voor 15% gewijzigd door Ngangatar op 03-09-2015 11:58 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
In november (zondag, de 15e) organiseren wij hier een Fireside Gathering.
Van 10:00-20:00, geen entree, een klein (Best out of three, geen deck-restriction) toernooi met prijzen, activiteiten rondom (mogelijk een HS quiz, een N64 voor wat oldschool afleiding, etc) en taart (jawel, een heuse HS taart wordt gemaakt)!
Het event is gericht op mensen uit Limburg (vindt plaats in Kerkrade) maar iedereen is uiteraard welkom (als je het ervoor over hebt). Officiële promotie moet nog van start gaan, dus jullie krijgen nu een pre-promotion kijkje.
Facebook event: https://www.facebook.com/events/1135850269762080
Aanmelden heeft de voorkeur per mail, zie uitleg bij het event.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ik bedoelde natuurlijk niet dat de brawl nog niet begonnen is. Ik kan een deck maken, maar als ik op Brawl klik gaat hij zoeken naar een tegenstander. En dan krijg ik error bericht CLOSED, try again later. Gisteravond, vanochtend en nu. Ik kan de brawl niet spelen ...IdieEasy schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:14:
[...]
Sinds vandaag zou hij er moeten zijn. Gisteren zou inderdaad niet moeten kunnen
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Heb je toevallig beide (door de bug) gouden kaarten die je als eind van de maand reward kreeg in de brawl deck gedaan? Ik liep daar mee te spelen voor de lol, maar helaas is je deck dan op papier goed, maar kan je er niet mee spelen.Dreanor schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:19:
[...]
Ik bedoelde natuurlijk niet dat de brawl nog niet begonnen is. Ik kan een deck maken, maar als ik op Brawl klik gaat hij zoeken naar een tegenstander. En dan krijg ik error bericht CLOSED, try again later. Gisteravond, vanochtend en nu. Ik kan de brawl niet spelen ...
at your service
Win percentage is en zal altijd de #1 factor zijn en blijven.Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 19:17:
Veel wins per uur is belangrijker dan win percentage tot rank 5.
Als jij geen 50% winrate haalt is de kans dat je winstreaks krijgt en/of vooruit gaat, echt minimaal.
Dan kan je nog zoveel games winnen, als je winpercentage laag ligt, ga je niet vooruit.
Ik vind het overigens aardig frustrerend dat je bij tavern brawl niet de mogelijkheid hebt om een al bestaand deck van jezelf te pakken. Dragondin zou wel lekker werken bij deze brawl, maar nee.. ik moet een deck van scratch bouwen ipv dat ik mijn huidige dragondin deck kan selecteren
[ Voor 35% gewijzigd door kaluro2 op 03-09-2015 14:11 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
vanmorgen de laatste kaarten van mn warr deck golden kunnen craften en er dan achter komen dat je 2 Fiery war axe's mist.... hmm kan je niet craften die krijg je bij je warr level 49 en 50
welk lvl is je warrior hmm lvl 41 dat duurt nog even inmiddels lvl 48 we zijn er bijjjjjnaaaa
Laten we het First World Problems noemen
Verwijderd
mwa, 14 games per uur met 50% winrate als Face Hunter of 4 games per uur met 55% als Control Warrior, reken uit je winstkaluro2 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:07:
[...]
Win percentage is en zal altijd de #1 factor zijn en blijven.
Als jij geen 50% winrate haalt is de kans dat je winstreaks krijgt en/of vooruit gaat, echt minimaal.
Dan kan je nog zoveel games winnen, als je winpercentage laag ligt, ga je niet vooruit.
Met 50% winst stijg je niet, alleen af en toe een sterretje door een winstreak. Ik zou toch gaan voor de 55% control warrior.Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:09:
[...]
mwa, 14 games per uur met 50% winrate als Face Hunter of 4 games per uur met 55% als Control Warrior, reken uit je winst
The amount of frustration is very high.
[ Voor 26% gewijzigd door Tomski1986 op 03-09-2015 16:53 ]
Je moet 3x op rij winnen. Die kans is slechts 12,5% bij een winst percentage van 50%, dus 1 op 8 potjes een gratis sterretje.108rogar schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:45:
Nou, ik heb zo snel niet de juiste formule paraat, maar grofweg, 50% kans om te winnen, 50% kans om daarna weer te winnen, da's 25% kans op een winstreak, dus een gratis sterretje per 4 potjes ongeveer. Da's dan 3 sterren voor die 14 hunter potjes in een uur.
@Tomski1986 Ik heb afgelopen maand de rank 15 reward weten te bemachtigen, maar de meesten hier zitten veel hoger.
Pffft, kzou ni weten hoe ik een match moet winnen nu. Ik wordt keer op keer kansloos verslagen, hier mijn deck:108rogar schreef op donderdag 03 september 2015 @ 17:02:
Goh, weer wat geleerd. Maar als je 3 wins hebt heb je weer 50% kans op een extra ster, en daarna weer, etc, zodat je uiteindelijk toch nog op 1:4 uit komt. Kom ik weer mooi mee weg.
@Tomski1986 Ik heb afgelopen maand de rank 15 reward weten te bemachtigen, maar de meesten hier zitten veel hoger.
Earth Shock
Rockbiter Weapon x2
Ancestral Knowledge
Crackle x2
Flametongue Totem x2
Totem Golem x2
Feral Spirit x2
Healing Wave
Hex x2
Lightning Storm
Mana Tide Totem
Tuskarr Totemic x2
Gormok the Impaler
Piloted Shredder x2
Doomhammer
Bloodlust
Loatheb
Emperor Thaurissan
Fire Elemental x2
Dr. Boom
Al'Akir the Windlord
Malygos
Verwijderd
Met een constante winrate van 50% kost het 464 games van rank 25-5, met 14 games per uur is dat 33 uur.Vicarious schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:17:
[...]
Met 50% winst stijg je niet, alleen af en toe een sterretje door een winstreak. Ik zou toch gaan voor de 55% control warrior.
Met een constante winrate van 55% kost het 240 games van rank 25-5, met 4 games per uur is dat 60 uur.
Hmm had niet zo'n groot verschil verwacht. Moet je wel 464 games face hunter spelen, liever jij dan ikVerwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 18:11:
[...]
Met een constante winrate van 50% kost het 464 games van rank 25-5, met 14 games per uur is dat 33 uur.
Met een constante winrate van 55% kost het 240 games van rank 25-5, met 4 games per uur is dat 60 uur.
Verwijderd
Gooi je curve omlaag door dure control kaarten als Malygos te vervangen door value early game minions als Chow en Creeper.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2015 19:01 ]
OTK: Aviana, alexstrazsa, innervate, innervate, reckless rocketeer, reckless rocketeer, arcane golem, argent commander..
Succes!
Behalve de Combo dus veel card draw en een paar silences in geval van taunts. Ook een tree of life om in leven te blijven.
Verwijderd
Ik speel hem in Shaman, Paladin token, Druid token en Demon Zoo.xelfer schreef op donderdag 03 september 2015 @ 20:52:
Wat zijn hier de meningen over Gormok? Heb hem zelf nog niet, maar op papier ziet hij er goed uit voor bv Zoo.
In Shaman en token decks is ie goud, in Zoo moet je het geluk hebben te combineren met een Implosion, anders krijg je hem zelden van de grond en is het gewoon een 4/4
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2015 21:25 ]
Oh.... Haha ;-).Twylight schreef op donderdag 03 september 2015 @ 07:43:
[...]
[...]
Zat maar iets minder dan 4 uur tussen die twee posts hoor![]()
Maar die twee kaarten zeggen nog niks over de rest van mijn dek. Net als dr boom.beuker19 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 06:26:
[...]
Zo lang je zelf Trozzor en Sneeds gaat craften snap ik best dat er bijna geen matches waar jij ooit van een achterstand terug kan komen![]()
Maar het was idd sylvanas of trogger voor mij. De rest van de legendaries die ik nog wil hebben zijn van de heroclasses, en dat vind ik zonde. Eerst maar alle neutrale jongens binnen harken.
En eerst de gvg kaarten, omdat ik daar geen pakjes van open maak.
Sylvanas is wel het volgende target.
En je zegt wel dat je snapt dat ik niet terug kan komen, maar dat kan niemand.
Je gaat winnen of de ander neemt over, gebeurd dat dan kan je amper nog terug komen, want het is dan al voorbij vaak.
Echt een paar keer op en neer, dat gebeurd echt super zelden. En dat vind ik jammer.
Daarom ga ik ook voor trogger en sneeds. Om te voorkomen dat hij overneemt als ik voor sta. bovendien ook bruikbaar op een leeg bord. Het zijn eigenlijk win more kaarten, en die had ik hard nodig, ;-).
Edit
Hahaha! Doe ik het weer, een dubbelpost. ;-).
Ga er op letten nu, excuses.
[ Voor 30% gewijzigd door Turfschipper op 04-09-2015 00:00 ]
Hmm lijkt me wel leuk om een keer mee te maken.Darkfreak schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:47:
Ik heb het hier een tijd terug al eens aangekaart en vandaag nog eens een bespreking gehad.
Aanmelden heeft de voorkeur per mail, zie uitleg bij het event.
Misschien een paar potjes spelen. 10 min van mij vandaan.
Kan je alleen maar spelen wanneer je in het toernooi zit of kan je ook beetje casual matches spelen vs de mensen daar?
Oftewel meerdere PC's beschikbaar?
Ik kijk morgen wel even op de facebook pagina!
I bad beat my meat by busting my nuts!

Heb uw raad opgevolgd en mijn deck volledig omgesmeten, veel beter resultaat nu:Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 18:59:
Dat is juist. De enige decks die weg kunnen komen met removal als early game zijn zware control decks als CW en Handlock. Een minion heavy deck als midrange shaman moet vanaf het begin af aan tempo opbouwen door minions te spelen. Zonder goede AoE en mogelijkheden om het bord op slot te gooien, kom je niet meer terug vanaf een achterstand.
Gooi je curve omlaag door dure control kaarten als Malygos te vervangen door value early game minions als Chow en Creeper.
Maar die facehunters die mogen ze van mijn part bannen. Wat heb je daar nu aan als je zoiets speelt? Kaartje leggen, aanvallen, rinse & repeat.

[ Voor 9% gewijzigd door Tomski1986 op 04-09-2015 15:50 ]
Precies, lekker voorspelbaar dan toch? 😉Tomski1986 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:42:
[...]
Heb uw raad opgevolgd en mijn deck volledig omgesmeten, veel beter resultaat nu:
Maar die facehunters die mogen ze van mijn part bannen. Wat heb je daar nu aan als je zoiets speelt? Kaartje leggen, aanvallen, rinse & repeat.
Something under the bed is drooling
Tja, en dan probeer je wat anti-hunter in je deck te smijten, dan n°°kt een niet-hunter deck je.Mauz1978 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 17:13:
[...]
Precies, lekker voorspelbaar dan toch? 😉
Denk dat er binnenkort wel eens een toetsenbord of muis eraan zal moeten geloven.
Je hebt dan ook helemaal geen taunt in je deck. Defender of Argus heb je pas wat aan als er iets op je bord ligt. Je hebt als shaman de Feral Spirits tot je beschikking en sludge belchers doen wonderen, healing wave en antique healbot zou je prima moeten helpen, ook tegen andere decks. Ik zou 1 Defender, 1 mana tide totem, Saraad en mistcaller eruit halen, voor een combinatie van hierboven. (2 sludge belchers, healingwave/healbot zou ik doen en een Feral spirit erin)...Tomski1986 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 17:16:
[...]
Tja, en dan probeer je wat anti-hunter in je deck te smijten, dan n°°kt een niet-hunter deck je.
Denk dat er binnenkort wel eens een toetsenbord of muis eraan zal moeten geloven.
[ Voor 15% gewijzigd door Mauz1978 op 04-09-2015 17:41 ]
Something under the bed is drooling
't Is altijd wel iets..
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Goed gedaan astie!astie schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:00:
Zojuist mijn 500e Mage win gehaald. Was wel een vreemde. Na de winst kreeg ik niet te zien dat het mijn 500 overwinning was en bleef de teller op 499 staan. Na HS opnieuw te hebben gestart kreeg ik onderstaand scherm. Ook goed
[afbeelding]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Die bestonden toch al lang? Face/ebola de c woord of secret paladin (hoe die ook genoemd worden). Allemaal aggro/tempo wie de nete.Benjamin- schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 19:14:
Tja, zo zie je maar dat er dus echt Face Paladins zijn. Naja op rank 16 dan.
Van Warrior had ik het helemaal niet verwacht... Wat heb je dan aan je hero power als je er niet eens aan toe komt
I bad beat my meat by busting my nuts!
Dat is tempo! Geen face deck! Je moet het verschil leren tussen tempo aggro en face. Paladin is duidelijk een tempo deck! Facehunter is een face deck. Aggro paladin gaat voor gunstige trades!! Etc, etc. Bladibla.Benjamin- schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 19:14:
Net een ware Face Paladin tegengekomen. Wat denk je? Hij verloor omdat hij 0 trades deed en daardoor steeds gigantisch de board control verloor. Tja, zo zie je maar dat er dus echt Face Paladins zijn. Naja op rank 16 dan.
Nee deze speelde hem face, waardoor hij ook verloor. Aggrodin op puur face spelen = loss.aicaramba schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 20:45:
[...]
Dat is tempo! Geen face deck! Je moet het verschil leren tussen tempo aggro en face. Paladin is duidelijk een tempo deck! Facehunter is een face deck. Aggro paladin gaat voor gunstige trades!! Etc, etc. Bladibla.
Dat is als Face Hunter ook zo alleen zijn er genoeg matches waar ze er wel mee weg komen.......helaas.Benjamin- schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 20:59:
[...]
Nee deze speelde hem face, waardoor hij ook verloor. Aggrodin op puur face spelen = loss.
Ben zelf nog steeds bezig met mijn taunt/ramp Druid en het werkt verrassend goed en ben ook al weer rank 12 zonder al te veel moeite en heb geloof ik nog maar 2 of 3 keer verloren en nog niet van secret Paladin.
Net ook al even een potje gespeeld met de 37-0 Dragon Priest en versloeg toch direct een Handlock wat ik niet had verwacht.
Nu zit ik alleen te twijfelen om Vol'jin of Chillmaw te craften en ben ik op zoek naar advies omdat ik graag Priest wil spelen maar, ook wel graag Dragon Mage/Warrior.
Of ben ik gek en is er inmiddels een andere must have legendary uit de TGT set op Justicar , Fizzelbang of Darkbane na want die heb ik al.
Het is geen facedeck. Het is aggro. Je snap het verschil niet.Benjamin- schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 20:59:
[...]
Nee deze speelde hem face, waardoor hij ook verloor. Aggrodin op puur face spelen = loss.
Uiteraard zijn die er ook. Er zijn maar weinig tactieken die tot 100% loss resulteren. Sommige van de tofste decks zijn gewoon net niet goed genoeg, bijvoorbeeld 45% winrate, maar dan pakken ze er toch nog 9 van de 20 potjes.beuker19 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 21:30:
[...]
Dat is als Face Hunter ook zo alleen zijn er genoeg matches waar ze er wel mee weg komen.......helaas.
Wanneer je tegen Druid niet een 5/1 trade voor een Ancient of Lore, terwijl Druid heel veel removal heeft op 1 health, tja dan weet je dat je beetje bij beetje alles verliest totdat je geen board over houdt, terwijl Druid flinke control heeft.
Ik in ieder geval wel en het ergste is dat ik bijna alle matches gewoon win maar toch is er iets mee.
Nee ik vind ze eigenlijk wel leuk om tegen te spelen. Iedere keer weer even goed kijken hoe je die secrets het handigste kan omzeilen zodat hij zn halve deck kwijt is zonder er echt voordeel uit te halen. Er is sowieso een stuk meer board interactie dan een face hunter.beuker19 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 11:57:
Zijn er hier nog meer die wanneer ze tegen secret Paladin spelen het zelfde gevoel hebben als bijv. tegen Face Hunter of Patron Warrior.
Ik in ieder geval wel en het ergste is dat ik bijna alle matches gewoon win maar toch is er iets mee.
Het irritante er aan vind ik dat (uitgaande van de afgelopen week) elke paladin die ik tegen kom nu met dat secret deck speel. Het is absoluut niet meer origineel. En het meest irritante aan de meeste van die paladins vind ik dat ze allemaal na hun winst ''Well Met'' lopen te spammen..beetje alsof BM'en erbij hoort als je die secret Paladin speelt..want ja, ze zijn allemaal zo GOED..met een 100% net deckbeuker19 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 11:57:
Zijn er hier nog meer die wanneer ze tegen secret Paladin spelen het zelfde gevoel hebben als bijv. tegen Face Hunter of Patron Warrior.
Conclusie..ik vind ze eigenlijk nog erger dan face hunters of Patrons. Ik speelde vandaag (op rank 10) eindelijk weer eens tegen een Patron en dat was meer aan happy moment momenteel, terwijl ik me voor de expansion dood ergerde aan Patrons. Secret Paladins hebben aangetoond dat het nog irritanter kan.
Dat is ook meteen mijn probleem met dit spel. Ik speel het nog steeds erg graag, maar het wordt wel minder en minder. Kom je een priest tegen...weet je eigenlijk meteen 100% zeker dat het een Dragon priest is met een 100% netdeck. Shamans hebben ook bijna allemaal dezelfde totem decklist. Paladins zijn allemaal gericht op secrets/face en bij Druids weet je dat ze met tokens spelen en wachten op FoN & Savage Roar combo. Originaliteit is compleet weg en dat vind ik knap met zoveel cards ingame.
Puur mijn mening uiteraard
Verwijderd
Het voordeel van netdecks is dat je ongeveer wel weet welke kaarten ze spelen en welke strategie erachter zit.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2015 15:26 ]
Dat zei ik dus ook alVerwijderd schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 15:25:
Zo heeft elk deck wel een cheesy factor. Tegen Druid is het wachten op de combo, tegen Handlock is het wachten op Moltens + Protector, tegen Rogue is het wachten op Oil + Flurry, tegen Mage is het wachten op Antonidas + Spare Parts, enz.
Het voordeel van netdecks is dat je ongeveer wel weet welke kaarten ze spelen en welke strategie erachter zit.
Ik zou zeggen: ga eens normals spelen. Daar kom je wel vage decks tegen. En logisch ook: in normals probeer je of iets werkt en vervolgens kom je er al gauw achter dat je combo te traag is of teveel afhankelijkheden kentAlwayshappyz schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 15:32:
[...]
Dat zei ik dus ook alJuist daarom begin ik persoonlijk het spel iets minder te vinden. Te weinig mensen die echt nieuwe dingen proberen te ontdekken.
Maar voor de meeste decks moet je wel vechten voor alles om die combo's te kunnen gebruiken en er is vaak omheen te spelen want 18hp en de Druid heeft niets aan de combo en Handlock niets aan 20+ hp.Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 15:25:
Zo heeft elk deck wel een cheesy factor. Tegen Druid is het wachten op de combo, tegen Handlock is het wachten op Moltens + Protector, tegen Rogue is het wachten op Oil + Flurry, tegen Mage is het wachten op Antonidas + Spare Parts, enz.
De nieuwe Dr 6 valt niet omheen te spelen en kan in alle gevallen gespeeld worden en daar houd ik persoonlijk niet van.
Benjamin waar staat dan dat er decks zijn die van mij niet gespeeld mogen worden.Benjamin- schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 16:43:
Misschien moet jij ons eens vertellen welke decks wel gespeeld mogen worden? Oh en stop is met dat kleuter Dr. 6. Buiten dat 90% niet weet waar je het over hebt, slaat het ook werkelijk nergens op.
Ik weet niet wat jou probleem is maar dit is een Hearthstone forum en daar probeer ik een discussie over te voeren de game en de leuke en minder leuke kanten maar, ik heb er geen zin dat elk punt waar jij het niet mee eens bent altijd uitmond in persoonlijke aanvallen waar niemand op zit te wachten.
Dus graag de volgende keer inhoudelijk reageren of houd Je mond dicht en hou je irritatie voor je.
Btw de bijnaam Dr 6 (Mysterious Challenger)een referentie naar Dr Boom omdat ze alle 2 enorm veel value geven voor hun mana cost.
De naam Dr. 6 wordt gebruikt voor een Dr. Boom die verminderd is door Thaurissan of coin Dr. Boom.beuker19 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 17:50:
[...]
Benjamin waar staat dan dat er decks zijn die van mij niet gespeeld mogen worden.
Ik weet niet wat jou probleem is maar dit is een Hearthstone forum en daar probeer ik een discussie over te voeren de game en de leuke en minder leuke kanten maar, ik heb er geen zin dat elk punt waar jij het niet mee eens bent altijd uitmond in persoonlijke aanvallen waar niemand op zit te wachten.
Dus graag de volgende keer inhoudelijk reageren of houd Je mond dicht en hou je irritatie voor je.
Btw de bijnaam Dr 6 (Mysterious Challenger)een referentie naar Dr Boom omdat ze alle 2 enorm veel value geven voor hun mana cost.
Een kaart die werkelijk totaal niets met Dr. Boom heeft te maken of er enigsinds op lijkt, slaat gewoon nergens op. Waar bestaat jouw deck anders uit? 4x Dr. 1, 6x Dr. 2 enz?
Belachelijke namen die nergens op slaan, hebben 0 toegevoegde waarde aan een waardevolle discussie waar jij het zogenaamd over hebt.
Verder stel ik gewoon een vraag, want het enige wat ik hier hoor is negativiteit over decks, als het niet het zoveelste gezeur is over al die zogenaamde face decks, is het wel weer negativiteit over kaarten die zogenaamd overpowered zijn. En dat iemand negatief is mag nog best, maar het wordt overdreven, worden andere namen gebruikt en het voegt niets bij tot een goede discussie.
Jij spreekt over mijn irritatie, maar wat ik van een aantal zie is constant geirriteerd hier posten omdat je dingen niet leuk vindt, en zoals vele hier al tegen heel wat van deze mensen hebben gezegd, bevalt het spel niet, stop er dan mee.
Verwijderd
En het gaat mij dus om berichten zoals hierboven. Dit topic is een broedplaats geworden voor gezeur over decks, rng, OP kaarten enz.Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 19:00:
Ik denk dat het voornamelijk gaat op de manier waarop je je in de discussie mengt. We zitten hier op een forum met allemaal mensen die we niet persoonlijk kennen. Als iemand op straat me op zo'n denigrerende toon zou aanspreken, zou ik wel even verhaal gaan halen.
Dat is in ieder geval nog ontopic dat gezeur over "gezeur" heeft niets maar dan ook niets met Hearthstone te maken dus hou het lekker voor je of kom terug wanneer je weer ontopic wil reagerenBenjamin- schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 20:05:
[...]
En het gaat mij dus om berichten zoals hierboven. Dit topic is een broedplaats geworden voor gezeur over decks, rng, OP kaarten enz.

Op welke rank zijn de overige spelers hier in dit topic dan ?
Zelf ben ik inmiddels al weer op rank 11 en dat met een minimaal aantal potjes wat ik heb gespeeld.
Mijn gevoel zegt dat het wat makkelijker ranken is dan de vorige maanden maar dat kan ook liggen aan de populariteit van Paladin en het feit dat ik daar nu ongeveer 12-2 tegen ga maar wat zijn jullie meningen hier over.
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]