[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.225 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-07 09:57
aicaramba schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 10:32:
Met TGT heb ik weer een fun deck gemaakt.. Ik heb er nog niet veel mee gespeeld, maar ik wilde toch laten weten waar het om gaat..

Een confuse priest deck. Een deck met veel card draw (northshire, acolyte, thalnos, pw:s, wild pyro) en met veel high health minions (deathlord, mogushan, oasis snapjaw). Verder nog wat spells als velen's, coh, sw:pain, sw:death, resurrect, divine spirit en lightbomb.. En natuurlijk confuse.

Het idee lijkt me duidelijk. Veel kaarten drawen terwijl je je board vult met high health minions. Hier door kun je veel blijven healen en kaarten trekken. De win condition is natuurlijk een confuse terwijl er veel high health minions op het bord liggen.

Het lijkt me heel goed tegen aggro, vanwege de minion type, healing en wild pyro.

Ik heb nu 2x gespeeld. 1x verloren door een hele stomme fout. Ik speelde confuse met een wild pyro op het bord en maakte daardoor mijn halve bord dood :P. De tegenstander wel op 3 hp gekregen, maar zonder confuse is het heel moeilijk om damage te doen en ik ging in fatigue. Andere game had ik gewonnen, ondanks dat ik equality consencrate tegen had met 3 high health minions op het bord.

Het leuke is dat veel van die high health minions moeilijk zijn om allemaal te verwijderen. Wanneer je een bord hebt kun je met wild pyro heel veel kaarten trekken om zo snel tot je confuse te komen.

Ohja. Ik kan me niet indenken dat het tegen (patron) warrior enige kans maakt, door alle 1-2 attack minions.
Misschien 1 of 2 lightbombs erin stoppen als je die er nog niet in hebt zitten, goede clears als je zelf high-health minions hebt. :)

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05 18:51
En nog verliezen :( :( :(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gfEkDFL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:35
Ikke_Niels schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 16:42:
[...]

Misschien 1 of 2 lightbombs erin stoppen als je die er nog niet in hebt zitten, goede clears als je zelf high-health minions hebt. :)
Ik heb er een in zitten.. Ik heb er ook maar een.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

aicaramba schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 16:57:
[...]

Ik heb er een in zitten.. Ik heb er ook maar een.
1 is ook prima aangezien het best vaak een dode kaart is in je hand. Kun je nagaan als je dan je tweede drawt.... :X

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39949

Ik denk *juist* verliezen. Als die Pally een beetje tempo heeft, is het voor beurt 8 over. 3 dode kaarten in je hand.

Edit: oh wacht, het is al beurt 7
Krush is ook niet de beste class legendary. Met 3x Tirion of Cenarius had je niet kunnen verliezen.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 39949 op 29-08-2015 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Spijtig dat je je in Hearthstone meer aan decks moet houden die je van het internet plukt.
Met een eigen aanpassing omdat het dan leuker speelt kom je meestal niet ver in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:12
Altijd leuk, Paladin tegen Patron Warrior: Turn 1 niets, hij turn 2 Armor Up, ik Shielded Minibot, turn 3 hij Frothing Berserker, ik Coin > Truesilver, turn 4 hij concede, ik Well Played. :P
Tomski1986 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 19:53:
Spijtig dat je je in Hearthstone meer aan decks moet houden die je van het internet plukt.
Met een eigen aanpassing omdat het dan leuker speelt kom je meestal niet ver in dit spel.
Ben ik het absoluut niet mee eens.

Los van dat je altijd een eigen deck kan maken die heel goed werkt, is het ook zo dat de meeste decks iets van 15-25 core kaarten heeft, en dan een hele hoop kaarten die vrij goed uitwisselbaar zijn, en door veel spelers ook veel uitgewisseld worden.

Neem bijvoorbeeld mid/late game Paladin, kaarten die als core worden gezien zijn:
1x Equality
2x Knife Juggler
2x Shielded Minibot
2x Muster of Battle
2x Aldor Peacekeeper
1x Murloc Knight
2x Truesilver Champion
2x Consecration
1x Quartermaster
2x Sludge Belcher
1x Lay on Hands
1x Tirion Fordring

Dat zijn 19 kaarten, als ik nu naar mijn control/healadin kijk, dan heb ik nog:

2de Equality
1x Ironbeak Owl
1x Coghammer
1x BGH
2de Murlock Knight
1x Refreshment Vendor
1x Loatheb
2x Tuskarr Jouster
1x Thaurissan
1x Dr. Boom

Deze kaarten kan je ook vervangen, secrets zijn nu bijvoorbeeld populair, waardoor je een hoop kaarten kan vervangen, je kan ook kiezen voor Sylvanas, Justicar enz enz.

Er zit dus zeker variatie in, maar je moet wel iets anders durven te spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Benjamin- op 29-08-2015 20:54 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-07 18:26
Nog 7 wins voor mijn golden Paladin en heb net ook eindelijk de dream gehad van 5 guys + Quartermaster op turn 10 op een empty board.
Het word trouwens ook steeds wat makkelijker om tegen de '' nieuwe '' decks te spelen omdat het steeds duidelijk word waar je wel en niet omheen moet spelen al wil dat natuurlijk nooit 100% want RNG=RNG :P

Verder keek ik vanmiddag op Tempostorm en daar zag ik tot mijn verbazing dat de winrate van CW vs Handlock weer in het voordeel was van Handlock :P volgens de pro's ;) en wel met 65/35 al verbaasd mij dat niets.
Ik denk dat het komt door Wilfried Fizzelbang waar ik vanmiddag een een Mountain Giant , Ragnaros , Lord Jaraxxus en een Ancient watcher voor niets kon spelen.
Al is er 1 ding waar je wel voor uit moet kijken wanneer je Jaraxxus uit Wilfrieds ook direct speelt want dan is hij waardeloos ivm de andere HP.

[ Voor 43% gewijzigd door beuker19 op 30-08-2015 00:53 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beuker19 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 00:45:

Ik denk dat het komt door Wilfried Fizzelbang waar ik vanmiddag een een Mountain Giant , Ragnaros , Lord Jaraxxus en een Ancient watcher voor niets kon spelen.
Wat heb je eruit gehaald voor Wilfred? Thaurissan?

Slechte match-ups waren voornamelijk Hunter en Paladin, zowel aggro als midrange, en tempo en freeze Mage, en Wilfred voegt daar niets aan toe.

Tegen CW zie ik het voordeel ook niet helemaal. De bombs doe je trekt zijn gratis, maar die wil je altijd gedoseerd spelen ivm Brawl. Handlock heeft sowieso al meer snelheid dan CW.

Ik heb het idee dat Wilfred wordt gebruikt, omdat z'n effect erg goed lijkt, maar in de praktijk voegt het weinig toe aan de balans van het deck en de match-ups. Je zit altijd met een volle hand, dus 1 beurt Thaurissan voegt meer toe en heeft meer flexibiliteit dan 1 beurt Wilfred.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 39949 op 30-08-2015 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomski1986 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 19:53:
Zoals hierboven gezegd: doe eens gek en speel dr. Boom in een Paladin deck. Super tech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Anoniem: 39949 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 07:40:
[...]

Wat heb je eruit gehaald voor Wilfred? Thaurissan?

Slechte match-ups waren voornamelijk Hunter en Paladin, zowel aggro als midrange, en tempo en freeze Mage, en Wilfred voegt daar niets aan toe.

Tegen CW zie ik het voordeel ook niet helemaal. De bombs doe je trekt zijn gratis, maar die wil je altijd gedoseerd spelen ivm Brawl. Handlock heeft sowieso al meer snelheid dan CW.

Ik heb het idee dat Wilfred wordt gebruikt, omdat z'n effect erg goed lijkt, maar in de praktijk voegt het weinig toe aan de balans van het deck en de match-ups. Je zit altijd met een volle hand, dus 1 beurt Thaurissan voegt meer toe en heeft meer flexibiliteit dan 1 beurt Wilfred.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GaDOScq.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I.p.v. tech zo te zien (Ooze/Harrison/Kezan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Gz met het volledige gouden deck beuker19 :p

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nagasy schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 12:33:
Da's niet z'n eigen screenshot denk ik

http://www.hearthpwn.com/decks/307976-phil-champs-fizzlelock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:02
Gister toch nog rank 8 geworden met mijn mid-range paladin. Zat de hele middag net één win verwijderd van rank 8. Ook veel met dragon priest gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
nagasy schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 12:33:
Nee het was de link van Henkie zelf heb ik niet zoveel Swag.
Ik heb bij lange na nog niet eens alle kaarten en diss daarom ook nog alle golden kaarten op bruikbare legendary's na maar die heb ik nog niet gehad op Leeroy na naar die geb ik gebruikt om Boom te craften

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-07 14:21

murphsy

Product Monkey

Ik wordt steeds enthousiaster over TGT. Vandaag Murloc Knight en die 6/6 die 1 van al je secrets pakt toegevoegd aan mijn paladin deck. Beide heerlijk. Vooral een Murloc Knight uit een Murloc Knight trigger is glimlach materiaal. Murloception ;)

Daarnaast een gouden Dreadscale uit arena-pakje. Misschien dusten voor een betere non-golden leg. Maarja, welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Laatst online: 09-10-2024
Veel must have legendaries uit TGT zijn er na mijn mening (nog) niet.

Een goede toevoeging voor pally is Justicar. 2 recruits elke beurt is erg goed, helemaal met quartermaster in de hand (wel midrange pally, in het secret deck heb je niks aan justicar).
Welke heb je al van TGT en andere sets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Beunhaas schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 20:32:
Veel must have legendaries uit TGT zijn er na mijn mening (nog) niet.

Een goede toevoeging voor pally is Justicar. 2 recruits elke beurt is erg goed, helemaal met quartermaster in de hand (wel midrange pally, in het secret deck heb je niks aan justicar).
Welke heb je al van TGT en andere sets?
En is OP in een control warrior deck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lecros
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-07 11:39
cyboria schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 15:36:
Jezus. De RNG goden staan echt niet aan mijn zijde.
Ik sta 9-1 in arena.
Ik verlies roemloos tegen een andere kerel die echt een machtig goed deck heeft.
Ik ga opnieuw in arena. Speel ik tegen exact dezelfde persoon. Hoe is dat in hemelsnaam mogelijk? Ik dacht dat als je 9 wins had dat je tegen iemand anders met 9 wins speelt . Maar dit is dus helemaal niet waar? Je speelt tegen gewoon totaal random personen????
Heb trouwens slechts 160 gold gekregen en een waardeloze common op 9 wins. Sinds tgt uitgekomen is, echt nog geen geluk gehad met niets.
Uit de 50 packs die ik gepreordered had, slechts 1 legendary getrokken.
</endRant>
Ze proberen je zo goed mogelijk te matchen met een tegenstander maar des te meer wins je hebt des te minder geschikte tegenstanders. En aangezien je allebei tegelijkertijd klaar was en rematchde kwam je tegen elkaar.
Het is erg zuur maar er is niet veel aan te doen.
Ik heb zelf 26 packs geopend en ik heb er geen legendary uit gehaald en mijn epics zijn 2 x astral communion en 2x mysterious challenger die allebei nogal gimmicky zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn ervaring met TGT legendaries:

Justicar: must have in CW en mid/control Paladin
Mistcaller: must have in Shaman
Rhonin: must have in Waker Mage
Gormok: nice to have in Zoo, Shaman en token (Druid/Paladin)
Varyan: nice to have in CW
Eydis: nice to have in Priest
Hunter duo: onspeelbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
murphsy schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:57:

Daarnaast een gouden Dreadscale uit arena-pakje. Misschien dusten voor een betere non-golden leg. Maarja, welke?
Die 2 Paladin kaarten zijn ook zo'n beetje de beste uit de hele set al vind ik dat secret pally deck helemaal niets maar hij heeft nu dal de bijnaam Dr. 6 ;)

Verder zal ik die Dreadscale gewoon dusten voor
Dr. Boom>Sylvana>Class Legendary naar keuze>Ysera>Ragnaros in deze volgorde ongeveer en als je er 1 wil uit de TGT set zal ik gewoon kijken welke decks je speelt en kijken welke legebndary daar het best bij past.

Net mijn Golden Paladin gehaald en wel in stijl door een Face Hunter te verslaan *O* *O* *O*
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/74295610/Hearthstone%20Screenshot%2008-30-15%2023.01.19.png

[ Voor 14% gewijzigd door beuker19 op 30-08-2015 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lecros
De meta snapshot is uit en tot mijn grote verbazing ziet secret palladin erin die ik eigenlijk niet gezien heb behalve toen ik er zelf mee bezig was.

https://tempostorm.com/hearthstone/decks/rdu-secrets-paladin

Ik heb altijd al gedacht dat secretkeeper met palladins erg sterk is maar het lijkt me alsnog geen top tier deck, blijkbaar werkt het toch best goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bekse
Gisteren eindelijk weer legendary geworden. Tot aan Rank 2 met dragon priest en toen bijna in één ruk door naar legend met Secrat Paladin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-07 16:43
Bekse schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:21:
Gisteren eindelijk weer legendary geworden. Tot aan Rank 2 met dragon priest en toen bijna in één ruk door naar legend met Secrat Paladin.
Prachtige prestatie! Ik gun het je niet maar dan wist je al wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
astie schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:55:
[...]

Prachtige prestatie! Ik gun het je niet maar dan wist je al wel >:)
Haha ik kan het me voorstellen, je staat nu weer achter >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Omdat ik zelf op het punt sta om zowel Mage, Warrior en Druid naar de 500 wins te tillen (Mage nog 8, Warrior nog 13 en druid nog 29) ben ik benieuwd wie hier allemaal classes op 500 wins heeft.
Altijd leuk om je eigen prestaties te vergelijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Bekse schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:57:
[...]

Haha ik kan het me voorstellen, je staat nu weer achter >:)
Komt goed, vanaf volgende week 3 weken vakantie ;) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beuker19
astie schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:57:
Omdat ik zelf op het punt sta om zowel Mage, Warrior en Druid naar de 500 wins te tillen (Mage nog 8, Warrior nog 13 en druid nog 29) ben ik benieuwd wie hier allemaal classes op 500 wins heeft.
Warlock en Paladin.
Helaas nog steeds geen enkele keer Legend geworden dus dat ik denk ik het volgende doel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bekse
Hunter, Mage, Paladin, Warlock en Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Bekse schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:28:
[...]

Hunter, Mage, Paladin, Warlock en Warrior
En wat vind jouw vrouw hier van? :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:35
al een maand ofzo alles op 500
heb het hier nog gepost ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
astie schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:30:
[...]

En wat vind jouw vrouw hier van? :).
Die bewondert mijn hoge winrate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik heb ze allemaal nog niet eens op 100 volgens mij :D Ik speel meestal maar een paar potjes per dag en mn hoogste rank ooit is 5.

Edit:
Warrior: 22
Shaman: 49
Rogue: 62
Paladin: 63
Hunter: 61
Druid: 74
Warlock: 82
Mage: 45
Priest: 76

[ Voor 31% gewijzigd door Vicarious op 31-08-2015 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Ik speel (veel) vanaf beta en heb nul classes op 500 :)
Moet wel gezegd hebben dat ik ook veel Arena speel omdat ik zo mijn collectie F2P kan houden (en deze mode is ook eigenlijk leuker & spannender). Toch probeer ik in elk geval rank 5 te halen elke maand.

Paladin is dichtste bij met 399 wins (control + midrange).
Hunter 306 wins (midrange + face). Warlock 202 wins (zoo, beetje handlock). Mage 191 (alles behalve freeze). Warrior 177 (cw). Druid 62. Priest 46. Shaman 23. Rogue 5 (hier heb ik geen compititief deck voor)...

Wel lekker afwisselend dus, beetje vanalles wat gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:45

Nitai

Live the life you love.

Tot nu toe Priest en Paladin op 500, Warlock op 434 wins en die daarna is Hunter met 287 wins.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Zo op de val reep weer legend geworden, 2 weken geleden heel dichtbij (rank 2 5 ster). Had wellicht eerder legend kunnen worden, maar nieuwe patch en season van Diablo 3 begonnen, hehe.
Vanaf rank 5 tot 3 met Control Warrior en Dragon Priest gespeeld, daarna verder gegaan met Secradin (eigen versie). Hoewel ik verder kon ladderen met Control Warrior was dat niet efficient, winrate was ongeveer hetzelfde maar games duurde 2 keer zo lang.
Ik speel met een midrange achtig versie gespeeld en ook minder secret heavy. Als ik met 2 versies van elke secret speel, maak ik mijn deck zo veel slechter en na 1 goede Dr6 turn heb je meestal de game al in je pocket en heb je je meeste secrets uit je deck gehaald. Daarnaast heb ik 1 Murloc Knight in mijn deck, want soms gaat het richting lategame en dan is Murloc Knight echt een topkaart.

Decklist en stats van Secradin
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Xqzj7lS.jpg?1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/E2Mgc3x.png

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Ik ben het er niet helemaal mee eens dat de Mistcaller zo OP is eigenlijk. Paar keer gezien en ook zelf gespeeld, maar het is eigenlijk altijd lose-lose. Als je hem daadwerkelijk op beurt 6 op het veld zet geef je je tegenstander een beurt de tijd om wat tempo te kweken (want het is maar een 4/4..) en de buff haal je er eigenlijk pas uit na 1-2 beurten. En als je de kaart laat trekt dan heb je er niks meer aan. Hij is zeker niet slecht, maar OP? Not so much.

Lees er vrij weinig over, maar ik heb juist hele goede ervaringen met Nexus Champion Saraad. Ik vind die kaart echt onwijs tof. Nog nooit een spell uitgekregen waar ik niks aan heb. Meerdere malen lethal ontwikkeld door deze kaart. Werkt ook als een leuke soft taunt. Leuk hoe mensen de gekste dingen moeten doen om die kaart zsm te verwijderen. Heerlijk.

Justicar werkt uitstekend in control warrior decks en ook enigszins in priest decks, maar in paladin decks vind ik haar juist tegenvallen. Maar gelukkig heeft iedereen zo zijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 14:26
Nexus champion Saraad is tof, ja.

Gisteren een potje waar ik hem op turn 7 speelde + hero power: ik kreeg reincarnate. Hij ruilde alles op het bord was leeg.
Toen kon ik turn 8 Kel'thuzad spelen op een leeg bord, en hij had zijn removal al gebruikt.
Dat was wel GG :-)

Ik heb trouwens Druid op 500.
Ben nu aan de slag met Warlock en Warrior beide rond de 300,
De rest zit tussen 50-150 wins denk ik.
Hunter heb ik nog niet eens level 60, rest wel.

Eigenlijk is het jammer dat er daarna niet zoveel meer mee te levelen is, Druid had ik al vrij snel.
Maar misschien juist wel leuk om naar andere klassen te kijken daardoor.

[ Voor 40% gewijzigd door ir_richman op 31-08-2015 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Nice An1mA! Die decklist ziet er goed uit, net als je stats.
Dat deck met van alles 2 secrets lijkt me zo inconsistent.

Denk dat Miscaller en Saraad beide goed zijn en hun plaats wel zullen vinden. Iedereen is nu aan het experimenteren en er is zoveel secret paladin op de ladder, waar die twee kaarten te langzaam voor zijn na mijn mening.

Ik ben de laatste dagen een beetje met dragon paladin aan het klooien. Ik denk dat het deck veel potentie heeft, en het heeft zijn voordeel dat iedereen secret / midrange paladin verwacht, en niet dragon pally.

Hier is de lijst:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BygRpMg.jpg?1

Laatste 2 kaarten zijn Tirion en Ysera.
Het is nog maar een eerste versie maar het doet het best wel goed. Paar dagen geleden naar rank 400 legend mee gekomen (nu helaas weer gezakt).

Het is nog maar de eerste versie, over sommige kaarten ben ik nog niet helemaal tevreden. Denk dat het vanaf 4 mana wel goed zit, maar daarvoor nog niet. Met name de early game.

- Haal ik de tweede muster eruit voor een blackwing technician? En laat ik de knife jugglers er dan in of swap ik die voor iets anders? Twijfels twijfels.

- Ook wil ik eigenlijk een tweede Dragon Consort erin, maar weet niet wat ik ervoor uit zal halen. Alles is al best wel solid. Boom + Tirion zijn zo goed dat ik die er niet uit wil halen, en wil eigenlijk niet nog meer early game eruit halen.

Als iemand suggesties / swaps heeft is dat welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Beunhaas schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:44:
Nice An1mA! Die decklist ziet er goed uit, net als je stats.
Dat deck met van alles 2 secrets lijkt me zo inconsistent.

Denk dat Miscaller en Saraad beide goed zijn en hun plaats wel zullen vinden. Iedereen is nu aan het experimenteren en er is zoveel secret paladin op de ladder, waar die twee kaarten te langzaam voor zijn na mijn mening.

Ik ben de laatste dagen een beetje met dragon paladin aan het klooien. Ik denk dat het deck veel potentie heeft, en het heeft zijn voordeel dat iedereen secret / midrange paladin verwacht, en niet dragon pally.

Hier is de lijst:

[afbeelding]

Laatste 2 kaarten zijn Tirion en Ysera.
Het is nog maar een eerste versie maar het doet het best wel goed. Paar dagen geleden naar rank 400 legend mee gekomen (nu helaas weer gezakt).

Het is nog maar de eerste versie, over sommige kaarten ben ik nog niet helemaal tevreden. Denk dat het vanaf 4 mana wel goed zit, maar daarvoor nog niet. Met name de early game.

- Haal ik de tweede muster eruit voor een blackwing technician? En laat ik de knife jugglers er dan in of swap ik die voor iets anders? Twijfels twijfels.

- Ook wil ik eigenlijk een tweede Dragon Consort erin, maar weet niet wat ik ervoor uit zal halen. Alles is al best wel solid. Boom + Tirion zijn zo goed dat ik die er niet uit wil halen, en wil eigenlijk niet nog meer early game eruit halen.

Als iemand suggesties / swaps heeft is dat welkom :)
Deck ziet er goed uit. Ik heb 2 seizoenen een Dragon Paladin werkend geprobeerd te krijgen maar door de aggro-meta werkte hij niet.

Nu heb ik hem echter aangepast:

http://www.hearthpwn.com/decks/270357-dragon-paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
astie schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:03:
[...]

Deck ziet er goed uit. Ik heb 2 seizoenen een Dragon Paladin werkend geprobeerd te krijgen maar door de aggro-meta werkte hij niet.

Nu heb ik hem echter aangepast:

http://www.hearthpwn.com/decks/270357-dragon-paladin
Ze lijken erg op elkaar :)
Faerie dragon is een goede, zeker de moeite waard om uit te proberen!

Hoe werkt het deck nu na TGT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Beunhaas schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:19:
[...]

Ze lijken erg op elkaar :)
Faerie dragon is een goede, zeker de moeite waard om uit te proberen!

Hoe werkt het deck nu na TGT?
Gezien de meta wat meer richting midrange is verschoven werkt hij erg goed. Als ik hem met Dragon Priest vergelijk is dat je het soms mist om je minions te healen. Daar in tegen heb je weer wapens (en Tirion) die erg goed hun werk doen.
Daarbij ben ik nog wel aan het testen van een Black Knight ipv een Muster. Maar daar kan ik nog niets over zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbair
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-01-2023
Bij wie mag ik even kijken voor de quest "watch and learn"? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
beuker19 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 00:45:
Verder keek ik vanmiddag op Tempostorm en daar zag ik tot mijn verbazing dat de winrate van CW vs Handlock weer in het voordeel was van Handlock :P volgens de pro's ;) en wel met 65/35 al verbaasd mij dat niets.
Al is er 1 ding waar je wel voor uit moet kijken wanneer je Jaraxxus uit Wilfrieds ook direct speelt want dan is hij waardeloos ivm de andere HP.
Nope komt niet door Wilfried, de Handlock lijst die ze er tegenover stellen heeft niet eens TGT kaarten.
Het komt omdat ze nu een andere Control Warrior lijst gebruiken, de lijst die over het algemeen het populairste is, tevens ook zonder TGT kaarten.

Of de oude lijst van Sjow (gezien de lijst die ze nu gebruiken ook van Sjow is) beter is dan de lijst met Deathlords, is maar even de vraag, maar je kan in ieder geval stellen dat de meta wat trager is geworden, en dan kan het heel goed zijn dat de 'normale' Control Warrior lijst beter werkt. Uiteindelijk beoordelen ze natuurlijk een lijst op totale wins, en niet specifieke match ups. Daar komt bij dat ik niet denk dat veel mensen een oude Handlock lijst op dit moment spelen.

Wilfried is verder een leuke kaart, maar sowieso vind ik Thaurissan beter, en daarbij is hij me te RNG.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Benjamin- schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 18:46:
[...]

Nope komt niet door Wilfried, de Handlock lijst die ze er tegenover stellen heeft niet eens TGT kaarten.
Het komt omdat ze nu een andere Control Warrior lijst gebruiken, de lijst die over het algemeen het populairste is, tevens ook zonder TGT kaarten.

Of de oude lijst van Sjow (gezien de lijst die ze nu gebruiken ook van Sjow is) beter is dan de lijst met Deathlords, is maar even de vraag, maar je kan in ieder geval stellen dat de meta wat trager is geworden, en dan kan het heel goed zijn dat de 'normale' Control Warrior lijst beter werkt. Uiteindelijk beoordelen ze natuurlijk een lijst op totale wins, en niet specifieke match ups. Daar komt bij dat ik niet denk dat veel mensen een oude Handlock lijst op dit moment spelen.

Wilfried is verder een leuke kaart, maar sowieso vind ik Thaurissan beter, en daarbij is hij me te RNG.
Lol jij herkent sarcasme nog niet al slaat het je op je muil ;)
Natuurlijk is Wilfried niet een top tier kaart maar ik had hem uit mijn TGT pre order packs en hem het afgelopen weekend even geprobeerd en eerlijk is eerlijk wanneer er een Mountain Giant, Ragnaros , Healbot of Jaraxxus uitkomt is de value Insane.
Verder ben ik blij dat men bij Tempostorm hebben ingezien dan Classic Handlock een van de slechtste matchups is voor de Warrior class is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
beuker19 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 20:44:
[...]

Lol jij herkent sarcasme nog niet al slaat het je op je muil ;)
Buiten dat je opmerking idioot is want er zit geen hint van sarcasme is (begrijp je het woord wel?), is je toon ook zeer negatief. Dus denk is even goed na wat je precies wilt zeggen voordat je op verzenden druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Benjamin- schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:19:
[...]

Buiten dat je opmerking idioot is want er zit geen hint van sarcasme is (begrijp je het woord wel?), is je toon ook zeer negatief. Dus denk is even goed na wat je precies wilt zeggen voordat je op verzenden druk.

Lijkt mij aardig sarcastisch en ik bedoel het echt niet negatief hoor en kan mij ook niet bedenken hoe je dit als idioot en negatief kunt opvatten maar dat zegt denk ik meer over de persoon in kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
En reageerde ik op dat gedeelte? Nee. Ik reageerde op het stuk daaronder waar jouw argument staat dat dit door Wilfried zou komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://jesshaines.com/blog/wp-content/uploads/2012/05/This-Looks-Like-A-Job-For-the-Drama-Llama.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Net wat met een facehunter deck zitten spelen, en damn.. Ik verlies zelden matches :D

Enkel mirror matches heb ik het moeilijk mee.. Iemand tips hiervoor?

[ Voor 29% gewijzigd door Tomski1986 op 31-08-2015 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Tomski1986 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:56:
Net wat met een facehunter deck zitten spelen, en damn.. Ik verlies zelden matches :D

Enkel mirror matches heb ik het moeilijk mee.. Iemand tips hiervoor?
Op welke rank speel je dan ?
En in de mirror koet je zorgen dat hij de trades doet en niet jij en zorgen dat jij de eerste bent die de traps heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
beuker19 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:13:
[...]

Op welke rank speel je dan ?
En in de mirror koet je zorgen dat hij de trades doet en niet jij en zorgen dat jij de eerste bent die de traps heeft.
Uiteraard nog op een hoge ranking weliswaar.. Kan wel aannemen dat het op een lagere ranking veel moeilijker is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:40

Turfschipper

Hup NAC

Jammer dat de sfeer zo grimmig is in dit topic. Bij mij een beetje de zin weg genomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mjah ik zie het in het LoL topic ook al gebeuren. Begint een beetje op het "uitgeluld" niveau van op het schoolplein te lijken zo af en toe... Zullen we gewoon met elkaar afspreken dat we alleen elkaars argumenten aanvallen en niet de persoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Vandaag nog even flink omhoog geknald in legend. Nu maar gestopt op rank 269. Zal nog wel iets naar beneden gaan maar goed genoeg. Nog geen aanpassingen gemaakt omdat het maar lekker bleef gaan, en never change a winning team :)

Het is goed tegen de meeste control decks, en tegen de secret paladin ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Turfschipper schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:29:
Jammer dat de sfeer zo grimmig is in dit topic. Bij mij een beetje de zin weg genomen.
Er is niets grimmigs aan hoor ;) maar post eens wat positiefs om de discussie op gang te brengen want ik vind ondanks Dr.6 dat TGT ons toch best wel veel leuke kaarten heeft gebracht al is het jammer dat er soms nog te weinig mee geëxperimenteerd word door de grote streamers al zou dat ook wat te maken kunnen hebben met het feit dat iedereen nog wat Blizzard punten wil halen.
Tomski1986 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:15:
[...]

Uiteraard nog op een hoge ranking weliswaar.. Kan wel aannemen dat het op een lagere ranking veel moeilijker is..
:+ Haha het is maar net hoe je hoog/laag ziet natuurlijk want rank 1 is het hoogst.
Face Hunter is zeker instaat om zeker tot rank 5 te komen al zou je zien dat het ook steeds moeilijker word om winstreaks te halen al hangt het een beetje van de meta af want ik kan me voorstellen dat nu met het aantal Paladins het weer iets makkelijker word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Dr. 6 bestaat niet. Misschien handig om kaarten gewoon bij de naam te noemen, ipv belachelijk verzonnen namen van streamers over te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-07 08:53
Het is in ieder geval beter dan niets! =P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/f6EvZi9.jpg
Rank 3 Chest

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:57
Hm, niet zo verschillend als mijn rank 9 chest. 3 golden Paladin cards (200 dust totaal) en 10 dust en die cardback ^^

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
PCBaas schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 00:10:
Het is in ieder geval beter dan niets! =P

[afbeelding]
Rank 3 Chest
Ik kreeg er overal direct 2 van 2x rampage 2x conseal en 2x avenging wrath +10 dust is toch samen 970 dust en bijna genoeg voor een legendary (rank 4 chest btw.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
beuker19 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 00:14:
[...]

Ik kreeg er overal direct 2 van 2x rampage 2x conseal en 2x avenging wrath +10 dust is toch samen 970 dust en bijna genoeg voor een legendary (rank 4 chest btw.)
Is blijkbaar een bug volgens heartpwn. Mijn vriend heeft er zelfs golden cards bijgekregen die niet in het kistje zaten (opeens een extra robo-cub for example) en van alle cards hebben we inderdaad een extra copy gekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Alwayshappyz schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 00:16:
[...]

Is blijkbaar een bug volgens heartpwn. Mijn vriend heeft er zelfs golden cards bijgekregen die niet in het kistje zaten (opeens een extra robo-cub for example) en van alle cards hebben we inderdaad een extra copy gekregen :P
En de extra copy's zijn ook al weer weg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
beuker19 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 00:20:
[...]

En de extra copy's zijn ook al weer weg :'(
Idd, goed bezig blizz, ik had sommige goldens al dus ging ik ze dissen .... Restart ik HS heb ik nu maar 1 copy van mijn goldens, natuurlijk gaat blizz mij niet mijn refunden ...

Rewards van Legend
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Z8dOPNSl.jpg?1

[ Voor 3% gewijzigd door An1mA op 01-09-2015 00:24 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://static-hearth.cursecdn.com/1-0-5717-22735/Skins/Hearth/images/icons/icon-dev.png
The universe is yours with the enigmatic Exodar card back! You can only earn this card back by playing Hearthstone during the month of September.
These card backs replace the art decorating the reverse side of your cards and are a great way to show off your Hearthstone accomplishments. Add the Exodar card back to your collection by hitting Rank 20 in Ranked Play mode. You’ll receive the Exodar card back at the end of September’s Ranked Play Season.

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/attachments/17/234/sept-2015-cardback.png

Don’t forget—the further you move up the Ranked Play ladder, the more bonus stars you’ll receive next season. In Ranked Play, you’ll receive bonus stars based on your performance from the previous season —one bonus star per rank you attained. Please note that even if bonus stars from the previous season get you directly to Rank 20 or above, you still have to log in at least once each Ranked Season to qualify for the card back reward.

Board your space vessel of choice and make a flashy entrance into the eighteenth official Ranked Play Season, Exodar’s Exodus, running through the month of September!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Rank 5 reward

Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/q37g9dz9z/Screenshot_2015_09_01_07_54_03.png

[ Voor 82% gewijzigd door Ngangatar op 01-09-2015 08:00 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Haha die 5 dust :D Allemaal gouden kaarten en dan 5 dust erbij, laat die dan weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:02
ik ben lvl 17 en kreeg 3 kaarten. De card back 20 dust en een golden cruel taskmaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Huzzah! Met dank aan die chest en golden cards eindelijk 1600 dust bij elkaar en eindelijk Dr Boom eens gecraft XD .. Vrijwel al mijn decks kunnen aanpassen :P ..

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:21
Darkfreak schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:11:
Huzzah! Met dank aan die chest en golden cards eindelijk 1600 dust bij elkaar en eindelijk Dr Boom eens gecraft XD .. Vrijwel al mijn decks kunnen aanpassen :P ..
lol :D Gz nu worden je decks dus 200% beter? :P

die kaart is echt zo geniaal goed ik vraag me tot op de dag van vandaag af wat diegene geslikt heeft toen hij deze kaart verzon/bedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Wognummer schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:15:
[...]

lol :D Gz nu worden je decks dus 200% beter? :P

die kaart is echt zo geniaal goed ik vraag me tot op de dag van vandaag af wat diegene geslikt heeft toen hij deze kaart verzon/bedacht
Ja zoiets :P ..
Ik spendeerde mijn dust altijd liever aan het craften van verschillende rares en epics die in mijn deck ontbraken dan aan één legendary. Maar mijn dragonpriest, totemshaman etc zijn nu redelijk compleet, en overal miste wel nog Dr. Boom. Dus nu maar eens daarvoor gespaard.

Kijken hoe de klim nu gaat :D

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had een golden Pit Lord en nog meer meuk (de rest had ik al 2 keer). Achja, het systeem an sich vind ik goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
dat zul je helaas altijd houden bij mensen die alles al hebben maar idd het is erg leuk als je nog niet alles hebt en dit soort dingen je net genoeg dust geven om die kaart te craften die je nog wilde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:26
Ik heb zelf niks met gouden kaarten, maar ik ben erg blij met dit nieuwe ranking-systeem. Voor het eerst sinds maanden heb ik wat meer ranked gespeeld en mijn beloning (rank 4) levert mij in ieder geval weer wat dust op om wat essentiele kaarten te gaan craften. Ik neig er naar om voor het eerst af te stappen van mijn policy om alleen legendaries te craften door o.a. 2x shield slam en 2 x ice block te gaan craften. Dat zijn epics die ik nog mis. Het craften van TGT legendaries daar kan ik nog wel even mee wachten totdat ik een beter beeld heb wat ik wil gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Laatst online: 13-07 12:01

Lapras

Ice beam

Aangezien ik normaliter vooral Arena speel bij een gebrek aan kaarten, begin ik nu toch wat aardige kaarten voor ranked te krijgen. Nu heb ik de keuze, aangezien ik aardig wat dust heb. Ik zou een legendary kunnen craften, of een stel (5-10) nuttige kaarten die ik nu nog niet heb (knife jugglers en een tweede muster for battle bijvoorbeeld). Wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had een golden Wrath, door de bug zag ik er 2, beide in m'n deck gestopt en gerelogd. In m'n inventory zie ik er 1, in m'n deck zitten er nog 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
als je echt nog zoveel kaarten mist zou ik echt voor de essentiele andere kaarten gaan daar heb je op de langere termijn meer plezier van dan een legendary....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Anoniem: 39949 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:50:
Ik had een golden Wrath, door de bug zag ik er 2, beide in m'n deck gestopt en gerelogd. In m'n inventory zie ik er 1, in m'n deck zitten er nog 2...
Ik had ook die bug dat hij er twee weergaf, toen ik ze wilde dissen kreeg ik een foutmelding, na reloggen was er nog maar een, maar geen dust gekregen voor die andere dis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wognummer schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:51:
als je echt nog zoveel kaarten mist zou ik echt voor de essentiele andere kaarten gaan daar heb je op de langere termijn meer plezier van dan een legendary....
Voor het speelplezier en deckbouwen leuker, wel minder efficient dust-wise omdat je die rares e.d. vaak nog wel uit pakjes kan trekken. Dat gezegd hebbende: ik craft vrijwel nooit legendaries. Zoveel speel ik niet en dan heb ik liever een goed deck dat 1 legendary mist (die vervang ik wel door een andere) dan een matig deck met die ene legendary erin.

Mocht je toch voor een legendary gaan, dan weet je wel welke je moet craften: Dr. Balanced (don't tell me what to do Benjamin-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Vicarious schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:57:
[...]

Voor het speelplezier en deckbouwen leuker, wel minder efficient dust-wise omdat je die rares e.d. vaak nog wel uit pakjes kan trekken. Dat gezegd hebbende: ik craft vrijwel nooit legendaries. Zoveel speel ik niet en dan heb ik liever een goed deck dat 1 legendary mist (die vervang ik wel door een andere) dan een matig deck met die ene legendary erin.

Mocht je toch voor een legendary gaan, dan weet je wel welke je moet craften: Dr. Balanced (don't tell me what to do Benjamin-)
Tsja, ik spaarde mijn gold constant voor de adventures, ik speel de laatste tijd een stuk meer dan eerst. Dus mijn gold ging vrijwel geheel op aan adventures, dus kocht zelden packs waardoor ik verder niet veel kaarten heb/had. Mis nog steeds flink wat rares en epics van Expert en GvG. Maar voor de decks die ik speel heb ik ze vrijwel allemaal, dus het was eindelijk nuttig om mijn dust te sparen voor Dr. Overpowered :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
Door dat nieuwe ranked systeem zou ik nu ook adviseren om voor meteen speelbare kaarten te gaan, zeker als dat ervoor zorgt dat je decks kan spelen die je naar een hogere rank kunnen brengen (ervan uitgaande dat je ranked play ook leuk vindt om te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Niet echt belangrijk welke kaart je krijgt , je kan hem toch altijd wisselen voor een andere. Alleen als je fanatiek golden spaart is het relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-07 08:33
Ik mis nog heel veel kaarten, maar wil dit season toch eens kijken hoever ik kan komen in ranked.
Alleen met welk deck...Heb geloof ik wel alle classes op level 10 zodat ik alle basic kaarten heb,niet echt veek andere kaarten.

Voor ranked kan ik denk ik het best focussen op 1 of 2 classes en daar langzaamaan wat kaarten voor craften om verder te komen.

Welke class kan met de basic cards het gemakkelijkst beginnen om verder uit te bouwen. (Het liefst geen face hunter)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
_Peter2_ schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:30:
Ik mis nog heel veel kaarten, maar wil dit season toch eens kijken hoever ik kan komen in ranked.
Alleen met welk deck...Heb geloof ik wel alle classes op level 10 zodat ik alle basic kaarten heb,niet echt veek andere kaarten.

Voor ranked kan ik denk ik het best focussen op 1 of 2 classes en daar langzaamaan wat kaarten voor craften om verder te komen.

Welke class kan met de basic cards het gemakkelijkst beginnen om verder uit te bouwen. (Het liefst geen face hunter)
Zoo, Tempo Mage, Mech Mage, Aggro Paladin of Midrange Hunter denk ik maar eerst zou ik voor naxx gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
Kijkende naar enkele populaire decks van dit moment is paladin zeer populair en bevat weinig dure kaarten.
Dit neigt echter wel naar een manier van spelen van een facehunter en je geeft aan daar weinig behoefte aan te hebben.
Zelf heb ik echter veel Zoo (warlock) gespeeld toen ik nog weinig kaarten had. Bij dit soort decks ben je meer aan het inschatten wanneer je favourable wilt ruilen en wanneer je voor face gaat. Momenteel is de iets tragere midrange Zoo wat sterker, maar deze bevat ook wat duurdere kaarten.
Mech mage hoeft ook niet duur te zijn en is volgens mij ook zeker niet slecht in de huidige meta. Ik denk dat het belangrijk is om te kijken wat je leuk vindt om te spelen en of je voor decks nog veel moet craften of niet.

Als je naxx nog niet hebt is dat inderdaad een goede eerste prioriteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Brangus Glee schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:45:
Kijkende naar enkele populaire decks van dit moment is paladin zeer populair en bevat weinig dure kaarten.
Dit neigt echter wel naar een manier van spelen van een facehunter en je geeft aan daar weinig behoefte aan te hebben.
Zelf heb ik echter veel Zoo (warlock) gespeeld toen ik nog weinig kaarten had. Bij dit soort decks ben je meer aan het inschatten wanneer je favourable wilt ruilen en wanneer je voor face gaat. Momenteel is de iets tragere midrange Zoo wat sterker, maar deze bevat ook wat duurdere kaarten.
Mech mage hoeft ook niet duur te zijn en is volgens mij ook zeker niet slecht in de huidige meta. Ik denk dat het belangrijk is om te kijken wat je leuk vindt om te spelen en of je voor decks nog veel moet craften of niet.

Ik heb de eerste wing van Naxx (en nu bijna genoeg gold voor de 2e).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Mage beginner deck

1 van de betere beginners classes met veel removels + erg goede basic kaarten.
Water element is erg goed vs hero's met wapens, ogre is weer 1 van de betere basic cards.
Met dit deck raak je wel rank 15.

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus

Stiekem toch Face Hunter.

Volgens mij is priest niet zo duur en daar kan je dan langzaam betere kaarten in stoppen.
Met de nadruk op langzaam, want Priest...

[ Voor 5% gewijzigd door SeamusXanthus op 01-09-2015 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lecros
Eerste lvl 60 hero behaald met Palladin, helaas geen epic tussen mijn end of season rewards aangezien ik maar tot rank 9 ben gekomen :(.

Ik wil graag effe snel 2 Shady dealers pullen uit TGT packs voor een Pirate rogue deck. Buccaneer is best een goede kaart en ik denk dat Shady Dealer ook geen kwaad kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Darkfreak schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:00:
[...]

Tsja, ik spaarde mijn gold constant voor de adventures, ik speel de laatste tijd een stuk meer dan eerst. Dus mijn gold ging vrijwel geheel op aan adventures, dus kocht zelden packs waardoor ik verder niet veel kaarten heb/had. Mis nog steeds flink wat rares en epics van Expert en GvG. Maar voor de decks die ik speel heb ik ze vrijwel allemaal, dus het was eindelijk nuttig om mijn dust te sparen voor Dr. Overpowered :P
Prima gedaan, DR. Benjamin is gewoon een zeer goede kaart welke zeer veel pressure geeft. Zo won ik vanmorgen nog een pot tegen freeze mage waarbij hij de +8 armor secret had liggen en nog maar 1 lifepoint. Door een mob aan te vallen met mijn 1/1 Dr. Boom bommen kwam de schade van de bom daarna op zijn hero en was het game over voor hem.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
murphylee schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:49:
[...]

Mage beginner deck

1 van de betere beginners classes met veel removels + erg goede basic kaarten.
Water element is erg goed vs hero's met wapens, ogre is weer 1 van de betere basic cards.
Met dit deck raak je wel rank 15.
Thanks. Heb hem samengesteld en alvast wat van de upgrades doorgevoerd met kaarten die ik intussen al in mijn bezit heb.

Ben benieuwd hoever ik kan ga komen (ook met mijn speeltijd in Hearthstone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Laatst online: 13-07 12:01

Lapras

Ice beam

Check ook Trump's beginners serie, waarin hij ongeveer met hetzelfde deck speelt. Overigens is die hele serie nuttig als je net nieuw bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:35
Wtf.. Ik kreeg mn ranking rewards en wilde de goldens gaan disenchanten.. Verder had ik een classic pack geopend waar ook een gouden rare in zat. Ook deze gedisenchant. Toen kreeg ik een melding dat het niet werkte en dat ik contact op moest nemen met customer support als het probleem zich voor blijft doen.. Ik startte hearthstone opnieuw op en ik was zowel mn dust als de gouden kaarten kwijt. Zowel van de rank rewards als van de pack.

[ Voor 18% gewijzigd door aicaramba op 01-09-2015 17:58 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brangus Glee schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:45:

Ik ben destijds in de beta ook begonnen met bekendere goedkope decks, zoals midrange Hunter. Van alle benodigde rares craftte ik er vaak 1 en wachtte ik op de 2 copy uit een pack. Nu zou ik beginnen met Naxx en BRM en daarna packs kopen van 1 set en dingen craften van een andere set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Zo wat ben ik blij dat ik vorige maand ergens de 2e Ancient of war heb gecraft.
Speel nu even met een Ramp Druid en het is altijd prettig met al die token decks om even een een 5/10 taunt neer te leggen om vervolgens er nog 1 neer te leggen en de tegenstander te zien conceden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Het is me eindelijk eens gelukt via nefarian een sacrificial pact op jaraxxus zn kop te smijten :)
The dream.
Kerel voegde me toe na de game en was echt suuuuuper pissed off.

HEERLIJK! >:)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GltfeKq.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

beve schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:21:
Het is me eindelijk eens gelukt via nefarian een sacrificial pact op jaraxxus zn kop te smijten :)
The dream.
Kerel voegde me toe na de game en was echt suuuuuper pissed off.

HEERLIJK! >:)

[afbeelding]
Wait .. Huh?
Je killed de speler toch niet als hij jara is? Toch?
Als in: Enemy speler is jara en heeft 15 HP, Sacricial pact, doei 15 hp en insta-win?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Darkfreak schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:25:
[...]

Wait .. Huh?
Je killed de speler toch niet als hij jara is? Toch?
Als in: Enemy speler is jara en heeft 15 HP, Sacricial pact, doei 15 hp en insta-win?
idd jaraxxus is een demon en demons gaan dood aan sacrificial pact :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

beve schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:27:
[...]

idd jaraxxus is een demon en demons gaan dood aan sacrificial pact :D
Dus als je als warlock tegen een andere warlock speelt kun je t beste altijd een sac.pact in je hand houden in case dat de enemy jara speelt?

Damn, is wel een beetje harde (en simpele) counter tegen dat.
Maar volgens die logica zou toch ook iedere ' destroy enemy minion' en ' reduce enemy minion hp/attack' kaart werken? Want jara is een minion-kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-07 13:40

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Darkfreak schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:29:
[...]

Dus als je als warlock tegen een andere warlock speelt kun je t beste altijd een sac.pact in je hand houden in case dat de enemy jara speelt?

Damn, is wel een beetje harde (en simpele) counter tegen dat.
Maar volgens die logica zou toch ook iedere ' destroy enemy minion' en ' reduce enemy minion hp/attack' kaart werken? Want jara is een minion-kaart?
Het is een counter tegen 1 kaart die door 1/9 classes gespeeld wordt. :P

En als lock moet je er inderdaad rekening mee houden.

Kan echter ook tegen andere gebruikt worden als warlock zijnde. Is wel heel specefiek:
YouTube: [Hearthstone Science] Stealing Battlecries (met video kan ik niet de tijd toevoegen).
Pagina: 1 ... 94 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]