Misschien 1 of 2 lightbombs erin stoppen als je die er nog niet in hebt zitten, goede clears als je zelf high-health minions hebt.aicaramba schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 10:32:
Met TGT heb ik weer een fun deck gemaakt.. Ik heb er nog niet veel mee gespeeld, maar ik wilde toch laten weten waar het om gaat..
Een confuse priest deck. Een deck met veel card draw (northshire, acolyte, thalnos, pw:s, wild pyro) en met veel high health minions (deathlord, mogushan, oasis snapjaw). Verder nog wat spells als velen's, coh, sw:pain, sw:death, resurrect, divine spirit en lightbomb.. En natuurlijk confuse.
Het idee lijkt me duidelijk. Veel kaarten drawen terwijl je je board vult met high health minions. Hier door kun je veel blijven healen en kaarten trekken. De win condition is natuurlijk een confuse terwijl er veel high health minions op het bord liggen.
Het lijkt me heel goed tegen aggro, vanwege de minion type, healing en wild pyro.
Ik heb nu 2x gespeeld. 1x verloren door een hele stomme fout. Ik speelde confuse met een wild pyro op het bord en maakte daardoor mijn halve bord dood. De tegenstander wel op 3 hp gekregen, maar zonder confuse is het heel moeilijk om damage te doen en ik ging in fatigue. Andere game had ik gewonnen, ondanks dat ik equality consencrate tegen had met 3 high health minions op het bord.
Het leuke is dat veel van die high health minions moeilijk zijn om allemaal te verwijderen. Wanneer je een bord hebt kun je met wild pyro heel veel kaarten trekken om zo snel tot je confuse te komen.
Ohja. Ik kan me niet indenken dat het tegen (patron) warrior enige kans maakt, door alle 1-2 attack minions.
User Error -- Please Replace User