Ik heb er zojuist 3 op rij met CW gesloopt. Zijn goed te pakken, mar het stikt er inderdaad van.An1mA schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:45:
Nog niet tegen gekomen, maar denk dat we vanavond veel SecretDin gaan zien. Ondanks dat Xixo er gister er hard op af in Archon Team League. Als ik nu naar een paar streams kijk, word ik niet echt vrolijk door SecretDin. Wellicht vanavond even Patron spelen als ik er veel tegen kom, voor nu doet CW het voor mij erg goed.
Voor 45 euro te spenderen vind ik het toch maar mager en vooral geldklopperij. Achja, 't is Blizzard hé.
Trouwens een mooi draft deckje aan het spelen nu:

+
Dr. BOOM ! en Stormwind Champion.

+
[ Voor 4% gewijzigd door Tomski1986 op 27-08-2015 18:23 ]
Vroeger speelde ik Magic en gaf ik ook regelmatig flinke sommen geld uit aan booster boxes etc. en ook daar zat lang niet altijd iets goeds / duurs tussen. Het blijft RNG.Tomski1986 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:23:
Voor 45 euro te spenderen vind ik het toch maar mager en vooral geldklopperij. Achja, 't is Blizzard hé.
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
Yep, sinds die Reddit posts van gisteren. Lijkt me toch niet erg sterk zo te zien. Erg afhankelijk van een gimmicky combo.Bekse schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:55:
[...]
Ik heb er zojuist 3 op rij met CW gesloopt. Zijn goed te pakken, mar het stikt er inderdaad van.
http://www.reddit.com/r/C...r_paladin_top_100_legend/
http://www.reddit.com/r/C...o_legend_with_79_winrate/
Boosters was in Magic ook een garantie voor vuilnis. Zelf ruilde/kocht ik eigenlijk alleen de kaarten die ik nodig had met andere spelers, i.p.v. boosters kopen waar 99% van de tijd alleen maar nutteloze kaarten in zaten.
Mijn #1 irritatiepunt in HS op dit moment is wel echt de hoeveelheid deck slots
. Iedere keer als ik iets nieuws wil proberen moet ik mezelf weer afvragen welk deck ik wil slopen om een nieuw deck te kunnen bouwen....
Mijn #1 irritatiepunt in HS op dit moment is wel echt de hoeveelheid deck slots
Deed ik meestal ook, maar je moet wel een verzameling opbouwen om ruilmateriaal te verzamelen. Als ik met mijn lightning bolts en land kaartjes aankwam moest ik wel heel goed onderhandelen om daar een Serra Angel uit te halenxelfer schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:28:
Boosters was in Magic ook een garantie voor vuilnis. Zelf ruilde/kocht ik eigenlijk alleen de kaarten die ik nodig had met andere spelers, i.p.v. boosters kopen waar 99% van de tijd alleen maar nutteloze kaarten in zaten.
Yep irriteer ik me ook mateloos aan, gebrek aan deckslots. Vooral sinds TGT uit is en je decks wilt uit proberen loop je weer tegen de deckslot limiet aan. Ik geef hier liever mijn geld aan uit, dan aan die hero skins.xelfer schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:28:
Mijn #1 irritatiepunt in HS op dit moment is wel echt de hoeveelheid deck slots. Iedere keer als ik iets nieuws wil proberen moet ik mezelf weer afvragen welk deck ik wil slopen om een nieuw deck te kunnen bouwen....
You're too casual to understand 10+ deckslots!An1mA schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:52:
[...]
Yep irriteer ik me ook mateloos aan, gebrek aan deckslots. Vooral sinds TGT uit is en je decks wilt uit proberen loop je weer tegen de deckslot limiet aan. Ik geef hier liever mijn geld aan uit, dan aan die hero skins.
7/1 momenteel. Wordt dit mijn eerste 12win?Tomski1986 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:23:
[afbeelding]
+
Meestal als je dat soort dingen begint te roepen...Tomski1986 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:08:
[...]
7/1 momenteel. Wordt dit mijn eerste 12win?#spannend
G E W E L D I G !!xelfer schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:31:
Zo ziet Blizzard de gemiddelde HS gebruiker:
[video]
Bekse, An1mA, kunnen jullie je CW deck posten?
Zelf speel ik met een Pally + Murloc Knight en nog wat kaarten, maar blijf een beetje hangen bij 11 / 10.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Zal hem zo na mijn potje postenNitai schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:21:
Bekse, An1mA, kunnen jullie je CW deck posten?Zelf speel ik met een Pally + Murloc Knight en nog wat kaarten, maar blijf een beetje hangen bij 11 / 10.
Edit:

[ Voor 16% gewijzigd door Bekse op 27-08-2015 20:48 ]
AlstublieftNitai schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:21:
Bekse, An1mA, kunnen jullie je CW deck posten?Zelf speel ik met een Pally + Murloc Knight en nog wat kaarten, maar blijf een beetje hangen bij 11 / 10.
Bij veel weapon class, Rag er uit een Harrison of een Owl als je een silence wilt hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door An1mA op 27-08-2015 20:50 ]
GVD GVD 11/3.Bekse schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:15:
[...]
Meestal als je dat soort dingen begint te roepen...
Niet gevraagd, toch gekregen, mijn Control Warrior.
Iets meer techcards dan Anima en Bekse. Dat komt door mijn erg afwachtende speelstyle. Dat is ook de reden dat ik geen Varian in mijn deck heb.
Iets meer techcards dan Anima en Bekse. Dat komt door mijn erg afwachtende speelstyle. Dat is ook de reden dat ik geen Varian in mijn deck heb.

Verwijderd
Ik doe het met dit, getecht op aggro en tempo. Da's het enige wat ik de afgelopen dagen ben tegengekomen rond rank 10.

Sinds dat Bash was revealed heb ik constant lopen malen of het misschien nu wel mogelijk is om een fatsoenlijk Tempo/Midrange Warrior te maken. Helaas wou het deck idee niet zo goed vlotten, totdat ik net besefte dat het "taunt pakketje" wel eens heel goed zou kunnen passen hierin (2 Sen'jin, 2 Sludge en Kel'Thuzad).
Net een paar games gespeeld en tot nu toe allemaal gewonnen, eigenlijk vooral door het reviven van Boom Bots/Taunts met Kel'Thuzad, maar ook een enkele keer door burst van Grommash. Echter denk ik dat het deck alsnog wel wat beter kan en als jullie hiervoor nog ideeën hebben worden die zeer gewaardeerd.

EDIT:
Ik heb zelf totaal geen problemen met het aantal deck slots.
http://i.imgur.com/iSp4xHv.jpg
Net een paar games gespeeld en tot nu toe allemaal gewonnen, eigenlijk vooral door het reviven van Boom Bots/Taunts met Kel'Thuzad, maar ook een enkele keer door burst van Grommash. Echter denk ik dat het deck alsnog wel wat beter kan en als jullie hiervoor nog ideeën hebben worden die zeer gewaardeerd.

EDIT:
Ik heb zelf totaal geen problemen met het aantal deck slots.
http://i.imgur.com/iSp4xHv.jpg
[ Voor 9% gewijzigd door PCBaas op 27-08-2015 22:30 ]
5700X | RX 6600 | 4K 150Hz
Ik heb me laten zakken van rank 2 door gewoon na 2-3 beurten te conceden.
Ik heb een leuk priest deck maar het is waardeloos tegen control warrior, hand lock en freeze mage. Vermits dit de enige matchups waren die ik tegenkwam op die rank heb ik het gewoon opgegeven, me laten zakken en op lagere rank is het veel leuker spelen dan enkel die decks met 7-8 legendaries.
Het wordt hoe langer hoe meer pay to win. Best wel vervelend.
Misschien moet ik maar beter gewoon terug naar arena gaan.
Ik heb een leuk priest deck maar het is waardeloos tegen control warrior, hand lock en freeze mage. Vermits dit de enige matchups waren die ik tegenkwam op die rank heb ik het gewoon opgegeven, me laten zakken en op lagere rank is het veel leuker spelen dan enkel die decks met 7-8 legendaries.
Het wordt hoe langer hoe meer pay to win. Best wel vervelend.
Misschien moet ik maar beter gewoon terug naar arena gaan.
Verwijderd
cyboria schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:45:
Ik heb me laten zakken van rank 2
van rank 2
rank 2
2
Ja, dat vond ik toen ook al niks. Maar die kaarten kun je bijna altijd 1 op 1 ruilen in plaats van 1 op 4 of slechter, en ze behouden nog waarde. Ik vond het juist leuk om combo's te maken met obscuurdere kaarten, en als bijkomend voordeel waren die nog goedkoper. In Hearthstone word je daarvoor juist afgestraft, want als je 1600 dust uitgeeft voor een experiment en het werkt niet ben je 1200 armer.Vicarious schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:25:
Vroeger speelde ik Magic en gaf ik ook regelmatig flinke sommen geld uit aan booster boxes etc. en ook daar zat lang niet altijd iets goeds / duurs tussen. Het blijft RNG.
Goed uitgelegd, inderdaad.108rogar schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:01:
[...]
Ja, dat vond ik toen ook al niks. Maar die kaarten kun je bijna altijd 1 op 1 ruilen in plaats van 1 op 4 of slechter, en ze behouden nog waarde. Ik vond het juist leuk om combo's te maken met obscuurdere kaarten, en als bijkomend voordeel waren die nog goedkoper. In Hearthstone word je daarvoor juist afgestraft, want als je 1600 dust uitgeeft voor een experiment en het werkt niet ben je 1200 armer.
Even een vraag voor jullie
:
Ik wil graag dit deck http://www.hearthpwn.com/...-legend-lock-and-load-tgt maken, maar ik heb alleen Lock en Load niet. In mijn hele deck heb ik de volgende legendarys':
- Nat Pagle
- Gazlowe
- Blingtron 3000
- Illidan Stormrage
- Deathwing
Denken jullie dat het verstandig is om Nat Pagle en Blingtron 3000, voor 2x Lock en Load te craften of is het een beter idee om 4 slechte legendary's te craften voor een goede zoals bijvoorbeeld: Sylvanas Windrunner of Ragnaros the Firelord. Of hebben jullie nog andere suggesties?
Ik wil graag dit deck http://www.hearthpwn.com/...-legend-lock-and-load-tgt maken, maar ik heb alleen Lock en Load niet. In mijn hele deck heb ik de volgende legendarys':
- Nat Pagle
- Gazlowe
- Blingtron 3000
- Illidan Stormrage
- Deathwing
Denken jullie dat het verstandig is om Nat Pagle en Blingtron 3000, voor 2x Lock en Load te craften of is het een beter idee om 4 slechte legendary's te craften voor een goede zoals bijvoorbeeld: Sylvanas Windrunner of Ragnaros the Firelord. Of hebben jullie nog andere suggesties?
[ Voor 9% gewijzigd door Peterrtt op 27-08-2015 23:18 ]
@bekse en @astie op wel rangs spelen jullie dan met deze CW decks en over Justicar is iedereen het wel eens maar is volgens jullie en ook @anima het ook de moeite waard om Verian te craften asap. of zeggen jullie van geduld en we testen het nog wat meer
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Varian zou hier goed in passen. Ysera ook.PCBaas schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:09:
Echter denk ik dat het deck alsnog wel wat beter kan en als jullie hiervoor nog ideeën hebben worden die zeer gewaardeerd.
Je kan ook even wachten en arenas grinden (~15) totdat je genoeg dust hebt om L&L's te craften.Peterrtt schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:04:
Even een vraag voor jullie:
Ik wil graag dit deck http://www.hearthpwn.com/...-legend-lock-and-load-tgt maken, maar ik heb alleen Lock en Load niet.
5700X | RX 6600 | 4K 150Hz
Ik zou geen lock 'n load craften als je zo weinig kaarten / dust hebt. Er zijn andere kaarten waar je op de lange termijn meer aan hebt. Als je het toch gaat doen zou ik zeker arena/ladder grinden voor gold, pakjes en dust. Legendaries cannibaliseren is een discutabele strategie, ook al zijn je huidige legendaries (nu) niet bij de besten. Overigens zou ik gaan voor Boom en Sylvanas ipv Rag en Sylvanas.Peterrtt schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:04:
- Nat Pagle
- Gazlowe
- Blingtron 3000
- Illidan Stormrage
- Deathwing
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Ben ook wel toe aan extra dekslotjes. Aan 1 per hero extra heb ik wel genoeg. Een om zo sterk mogelijk te maken, en de ander om mee uit te proberen en fundeks te maken.
Nu doe ik dat niet, omdat ik geen zin heb om dat steeds te onthouden/noteren en weer terug te zetten.
Onbegrijpelijk dat ze daar zo moeilijk over doen.
Nu doe ik dat niet, omdat ik geen zin heb om dat steeds te onthouden/noteren en weer terug te zetten.
Nat Pagle is 1 van de slechtere legends. Die kan je gerust disenchanten.Peterrtt schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:04:
- Nat Pagle
bijvoorbeeld: Sylvanas Windrunner of Ragnaros the Firelord.
Rag zou ik even laten voor wat het is. Als er meerdere minions op het bord ligt heb je kans dat 1 daar van de 8 damage op zich neemt. Op een leeg bord is het natuurlijk een win win situatie. Alleen dat komt zelden voor.
Sylvanas daar in tegen is ijzer sterk! En creëert altijd een lastige situatie voor de tegenstander.
Gewoon screenshots van je deck maken. Makkelijker kan het niet! In een mapje pleuren en je kan altijd nog je fun deckje bouwen.Turfschipper schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:35:
Meer deckslots is voor mij ook wel een pre. Maja wie weet in de toekomst
I bad beat my meat by busting my nuts!
Wow, thanks allemaal! Vanavond maar eens gaan proberen om verder te komen met jullie CW decks. Het blijft wel lastig warrior te spelen, ik vind vaak de balans vinden moeilijk tussen Hero poweren, m'n spells gebruiken om een combo te doen en removal.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik denk wel dat kaarten als ragnaros, ysera en misschien zelfs sneeds old shredder populairder gaan worden in CW met de komst van varian.
Hoe is eigenlijk de interactie tussen varian en chromaggus? Als chromaggus de eerste kaart is die varian drawt, worden de volgende twee kaarten dan dubbel gedrawt?
En wat als chromaggus op het bord ligt en er een minion wordt gedrawt? Komt die kaart dan ook dubbel op het bord te liggen? Of een op het bord en een in de hand? Of telt dat voor chromaggus niet als card-draw?
Edit: Volgens internet krijg je een copy van de minion in je hand. Logisch ook, want varian is carddraw en chromaggus zegt: Whenever you draw a card, put a copy of it in your hand. oid.
Hoe is eigenlijk de interactie tussen varian en chromaggus? Als chromaggus de eerste kaart is die varian drawt, worden de volgende twee kaarten dan dubbel gedrawt?
En wat als chromaggus op het bord ligt en er een minion wordt gedrawt? Komt die kaart dan ook dubbel op het bord te liggen? Of een op het bord en een in de hand? Of telt dat voor chromaggus niet als card-draw?
Edit: Volgens internet krijg je een copy van de minion in je hand. Logisch ook, want varian is carddraw en chromaggus zegt: Whenever you draw a card, put a copy of it in your hand. oid.
[ Voor 73% gewijzigd door aicaramba op 28-08-2015 07:47 ]
Alle 3 spelen we op rang 3 en 4. Dit deck speel ik al een tijdje. Heb alleen Shieldmaiden eruit gehaald voor Justicar. Die heeft me nu al een paar potjes tegen aggro gewonnen. Ook in fatique werkt hij geweldig.beuker19 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:52:
@bekse en @astie op wel rangs spelen jullie dan met deze CW decks en over Justicar is iedereen het wel eens maar is volgens jullie en ook @anima het ook de moeite waard om Verian te craften asap. of zeggen jullie van geduld en we testen het nog wat meer
Ik zal Varian niet craften omdat zoals ik CW speel ik niet wil dat er veel minions op t board liggen, laat staan random.
Kansloos verloren, maarja Pally -> Priest blijft een ongelukkige match-up. 

[ Voor 4% gewijzigd door xV0rtexx op 28-08-2015 08:54 ]
Het is niet erg om van Kolento te verliezen :-DxV0rtexx schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:54:
Kansloos verloren, maarja Pally -> Priest blijft een ongelukkige match-up.
[afbeelding]
Gebruiken jullie in arena een add-on ofzo om de beste kaarten te trekken?
Ik kan echt totaal niks in arena namelijk.
Het zal na oefening veel beter gaan, maar in het begin is het handig om bijvoorbeeld www.heartharena.com te gebruiken... Maar altijd zelf na blijven denken; ik vind dat heartharena soms iets te snel begint met het kiezen van kaarten op de curve (dus bijv. een betere 4-drop laat liggen omdat je te weinig 2 drops hebt, terweil je nog niet op de helft van je draft zit) Ook vind ik persoonlijk dat heartharena iets te weinig waarde hecht aan card draw, wat toch zeker in Arena echt het verschil maakt....beebie121 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:47:
Gebruiken jullie in arena een add-on ofzo om de beste kaarten te trekken?
Voor de rest is het een hele goede tool waarmee je leuke decks kan bouwen (tip, kijk altijd zelf eerst welke kaart je had willen kiezen, en dan pas met de website, als er een verschil is probeer er dan achter te komen waarom dat is, zit jij fout, of de site, of maakt het niet echt uit? http://www.icy-veins.com/hearthstone/arena-guide heeft ook arena beschrijvingen per class voor Arena, maak ik met het kiezen van legendaries nog wel eens gebruik van...
just my two cents
at your service
Ik kom na TGT echt veeeeeel meer aggro decks tegen dan voorheen
. Bijna alle games zijn nu Zoo, Face Hunter of aggro Paladin. Niet echt leuk spelen zo.
Tjsa, dit doe ik zelf ook. Er zit een reward aan zo hoog mogelijk te komen. Waar ik voorheen lekker op rank 18 bleef hangen, ga ik nu richting de 13. Soms alsnog met een non-agro deck, maar wel altijd met viable decks.xelfer schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:30:
Ik kom na TGT echt veeeeeel meer aggro decks tegen dan voorheen. Bijna alle games zijn nu Zoo, Face Hunter of aggro Paladin. Niet echt leuk spelen zo.
Hoewel het door heel veel mensen werd toegejuicht, ben ik niet zo te spreken over de reward voor ranked.
Volgens mij roep je ongeveer elke week dat je alleen maar face decks tegenkomtxelfer schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:30:
Ik kom na TGT echt veeeeeel meer aggro decks tegen dan voorheen. Bijna alle games zijn nu Zoo, Face Hunter of aggro Paladin. Niet echt leuk spelen zo.

Helemaal nu TGT uit is kun je met een aggro deck door de ranks heen knallen omdat veel mensen 'niet optimale' decks aan het uittesten zijn, terwijl bijvoorbeeld face hunter, aggro pally en zoo redelijk gepolishd zijn
Verwijderd
neem een anti-aggro deck, gratis winsxelfer schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:30:
Exact de reden waarom ik er tegen was. Het geeft alleen maar meer reden om aggro en net decks te spelen.IdieEasy schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:32:
[...]
Tjsa, dit doe ik zelf ook. Er zit een reward aan zo hoog mogelijk te komen. Waar ik voorheen lekker op rank 18 bleef hangen, ga ik nu richting de 13. Soms alsnog met een non-agro deck, maar wel altijd met viable decks.
Hoewel het door heel veel mensen werd toegejuicht, ben ik niet zo te spreken over de reward voor ranked.
Al moet ik zeggen dat ik nog geen overmatig aggro ben tegen gekomen tov een maand geleden.
[ Voor 7% gewijzigd door aicaramba op 28-08-2015 10:55 ]
Ja ik had gehoopt dat er een paar nieuwe kaarten goed zouden werken tegen aggro, maar dat valt nogal tegen.
Zelf had ik gehoopt dat midrange/control iets meer de meta zou worden, maar wellicht komt dat nog. Niet iedereen zal alle TGT kaarten hebben en veel nieuwere decks zijn nog niet geoptimaliseerd.
Zelf had ik gehoopt dat midrange/control iets meer de meta zou worden, maar wellicht komt dat nog. Niet iedereen zal alle TGT kaarten hebben en veel nieuwere decks zijn nog niet geoptimaliseerd.
Mijn anti aggro CW vind dit erg leuk!Beunhaas schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:38:
Helemaal nu TGT uit is kun je met een aggro deck door de ranks heen knallen omdat veel mensen 'niet optimale' decks aan het uittesten zijn, terwijl bijvoorbeeld face hunter, aggro pally en zoo redelijk gepolishd zijn
Ik merk het ook ja, net nu ik wat decks aan het uitproberen ben is het ook niet echt prettig als je op turn 5 al een kansloze uitgangspositie hebt. Toch nog wat sleutelen aan m'n Priest en Paladin deckjes dus om aggro tegen te gaan. Ik word er echt wel moe van, al die Face Hunters en Zoo decks.Beunhaas schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:38:
CW kom ik ook erg veel tegen trouwens. Ik zie veel Varians gespeeld worden. Vaak is het een hit en miss. De kaart kan je de game winnen, maar in sommige gevallen ook de game kosten. Net kon ik rustig Equality -> Consecration nadat Varian 3 minions in play dropteRoricNormannum schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:53:
[...]
Mijn anti aggro CW vind dit erg leuk!
Tegen pally kan het inderdaad erg slecht uitpakken met equality.xelfer schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:13:
[...]
CW kom ik ook erg veel tegen trouwens. Ik zie veel Varians gespeeld worden. Vaak is het een hit en miss. De kaart kan je de game winnen, maar in sommige gevallen ook de game kosten. Net kon ik rustig Equality -> Consecration nadat Varian 3 minions in play dropte.
Moet zeggen dat ik graag control warrior tegen kom met mijn zoo deck, de meeste waren wins voor mij.
Volgens mij heeft CW het traditioneel lastig met decks die veel minions neer gooien beurt na beurt. Zoo is uit mijn ervaring wel een lastige matchup voor CW. Net als Midrange Paladin en Shaman.
voor de aggro decks gebruik ik 1 a 2 deathlords en 2 brawls, heb ook 1 revenge in mijn deck maar denk dat ik deze er weer uithaal
De tweede Brawl is vaak de reden van de losses tegen control warrior. Kom het gelukkig niet zo vaak meer tegen, meeste warriors hebben die eruit gehaald volgens mij (of ik heb altijd geluk dat ze m niet drawenRoricNormannum schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:30:
voor de aggro decks gebruik ik 1 a 2 deathlords en 2 brawls, heb ook 1 revenge in mijn deck maar denk dat ik deze er weer uithaal
Nouja dat is het dus. Als je veel aggro tegenkomt, pas je deck er dan op aan. Succes om met je aggro deck door een deathlord heen te komen en vervolgens een 2/1 abusive sergeant te krijgen waardoor je ook nog de +2 attack battlecry mist. Alleen mensen blijven maar stug vasthouden aan 'de beste kaarten' terwijl dit compleet afhankelijk is van wat je het meeste tegenkomt.RoricNormannum schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:30:
Nou net nog weer even gespeeld met het CW deck van Astie en met alle Midrange decks op de ladder is het heel moeilijk om door te stoten naar rank 4 want ben nu weer rank 6.
Soms moet je ook een beetje geluk hebben maar Tempo Mage , Midrange Hunter , Paladin en een Dragon Priest zijn niet allemaal easy laat ik het zo zeggen.
Soms moet je ook een beetje geluk hebben maar Tempo Mage , Midrange Hunter , Paladin en een Dragon Priest zijn niet allemaal easy laat ik het zo zeggen.
Voor iemand die eigenlijk alleen maar Arena speelt, wat raden jullie aan om van rank 15 naar 10 door te stomen? Ik heb redelijk wat kaarten, en genoeg dust voor vijf legendaries... ik zie nl opeens het nut om in ieder geval dit weekend even die chest van rank 10 te pakken...
at your service
Ik ben deze maand van rank 15 naar legend gegaan met alleen maar zoo, en het heeft erg goed gewerkt.The_Butler schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:17:
Voor iemand die eigenlijk alleen maar Arena speelt, wat raden jullie aan om van rank 15 naar 10 door te stomen? Ik heb redelijk wat kaarten, en genoeg dust voor vijf legendaries... ik zie nl opeens het nut om in ieder geval dit weekend even die chest van rank 10 te pakken...
Alleen hunter is echt een slechte matchup, dus als je die veel tegen komt raad ik het niet aan.
Veel vrienden van mij gebruiken hetzelfde deck en hebben er erg veel succes mee en halen rank 10-5.
Als je wilt kan ik het wel hier neerzetten
GraagBeunhaas schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:22:
[...]
Veel vrienden van mij gebruiken hetzelfde deck en hebben er erg veel succes mee en halen rank 10-5.
Als je wilt kan ik het wel hier neerzetten
at your service

Die nieuwe legend kun je eruit halen als je die niet hebt, voor bane of doom bijvoorbeeld (die had ik er eerst in ipv die).
Boom & Mal'Ganis zijn wel echt een must
bedankt! vanavond gaan we maar eensch craften
kijken waar ik eindig
at your service
Midrange zoo , Tempo Mage , Aggro/MidraPaladin , Totem Shaman , Dragon Priest en Midrange Hunter zijn allemaal perfect geschikt om door naar rank 10 of zelfs hoger te komen.The_Butler schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:17:
Verder weet ik niet welke Legendary's je hebt maar Dr. Boom is de 1e keus en voor de rest is het misschien verstandig om te kijken welk deck je graag wil spelen.
Speel net even een potje Midrange Pali tegen een tempo Mage en het ging redelijk gelijk op tot ik op turn 6
Murloc Knight en die spawnt een ander Murloc Knight die de Mage geen van beide kan verwijderenen
Volgende turn een Warleader en Old Murky Eye
[ Voor 15% gewijzigd door beuker19 op 28-08-2015 12:46 ]
Zoo is wel 1 van de meest krachtige en all round decks van dit moment denk ik. Face Hunter is wel lastig als Zoo.
ben ik het niet mee eens, zoo en hunter zijn momenteel echt wel kun kracht kwijt. de meta is er absoluut niet na. Bovendien veel van de nieuwe kaarten zijn sneller.
Denk paladin en priest momenteel ver uit het beste zijn
Paladin zeker niet al vind ik het wel een van de leukste behalve de face/aggro variant en moet nog maar 17 wins voor mijn golden.badboyqxy schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:54:
ben ik het niet mee eens, zoo en hunter zijn momenteel echt wel kun kracht kwijt. de meta is er absoluut niet na. Bovendien veel van de nieuwe kaarten zijn sneller.
nou ben het er niet mee eens, normaal heb ik best moeite legend te halen. Nu ben ik met slechts 1 loss van rank 5 naar legend gegaan
Heb wat face hunter geprobeerd, werkte nog best aardig, en mijn giantzoo ook (standaard zoo met 2 giants). Heb geen Mal'Ganis, dus kan geen Demon Zoo waar ik best van baal, want die lijkt me erg leuk.
Wel al een 7-3 arena erop zitten - flame lance is hier best goede removal. Nu ook een 3-1. Omdat ik F2P speel en maar 2000 gold had gespaard kan ik in constructed nog wat weinig, maar arena is wel veel leuker geworden vind ik. Wordt wel steeds moeilijker synergy te krijgen. Had laatst nog een sterk mech deck, en ook een keer een aardig dragon deck.
Wel al een 7-3 arena erop zitten - flame lance is hier best goede removal. Nu ook een 3-1. Omdat ik F2P speel en maar 2000 gold had gespaard kan ik in constructed nog wat weinig, maar arena is wel veel leuker geworden vind ik. Wordt wel steeds moeilijker synergy te krijgen. Had laatst nog een sterk mech deck, en ook een keer een aardig dragon deck.
met welk deck ?badboyqxy schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:08:
nou ben het er niet mee eens, normaal heb ik best moeite legend te halen. Nu ben ik met slechts 1 loss van rank 5 naar legend gegaan
En heb je ook stats met slechte en goed match-ups
[ Voor 9% gewijzigd door beuker19 op 28-08-2015 13:40 ]
ik heb een aggro based paladin met veel secrets en twee keer de nieuwe epic en natuurlijk murloc knights 2x
dragon warrior is best lastig en dragon priest natuurlijk
Verder is elk ander deck eigenlijk gewoon weggesmolten meestal won in op buurt 6
dragon warrior is best lastig en dragon priest natuurlijk
Verder is elk ander deck eigenlijk gewoon weggesmolten meestal won in op buurt 6
Wat me op viel is dat iedereen het over een aggro meta heeft. (Begin van de maand OK). Maar de meta is voor iedereen toch verschillend naarmate we het einde van het seizoen aan belanden. Hoor van verschillende pro's dat de meta om de 5 uur veranderd. Hier kan ik me wel in vinden!
Ik kom nu (lees voor TGT) alleen maar control decks tegen. En dag later kan het weer veranderen en kom ik veel aggro decks tegen. En dat vaker tussen 2 ranks in. Schommel nu tussen de 6 en de 8 in. Vorige maand was ik nog blij met rank 11
Ik kom nu (lees voor TGT) alleen maar control decks tegen. En dag later kan het weer veranderen en kom ik veel aggro decks tegen. En dat vaker tussen 2 ranks in. Schommel nu tussen de 6 en de 8 in. Vorige maand was ik nog blij met rank 11
Toch ook maar een keer in dit topic melden. Voornamelijk een casual speler (zit op dit moment op rank 18, en ga vandaag vooral tavern brawl spelen voor mn quest).
Daarna ga ik waarschijnlijk n beetje Arena-en. Heb op zich eigenlijk nog maar vrij weinig kaarten van alles.. gezien ik er geen euro's aan uitgeef en net vandaag de laatste wing van BRM heb gehaald.
Favoriete classes om te spelen zijn voor mij toch n beetje Mage en Druid.
Al win ik ook vaak genoeg met mijn paladin Murloc deckje..
Daarna ga ik waarschijnlijk n beetje Arena-en. Heb op zich eigenlijk nog maar vrij weinig kaarten van alles.. gezien ik er geen euro's aan uitgeef en net vandaag de laatste wing van BRM heb gehaald.
Favoriete classes om te spelen zijn voor mij toch n beetje Mage en Druid.
Al win ik ook vaak genoeg met mijn paladin Murloc deckje..
Verwijderd
De meta is het geheel wat er gespeeld wordt op alle ranks op een bepaalde tijd. Iedereen ziet maar een heel klein stuk van de meta dus iemand die 5 matches speelt op rank 15 kan iets geheel anders zien dan iemand die de hele dag op Legendary rank rond hangt.murphylee schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:47:
Wat me op viel is dat iedereen het over een aggro meta heeft. (Begin van de maand OK). Maar de meta is voor iedereen toch verschillend naarmate we het einde van het seizoen aan belanden. Hoor van verschillende pro's dat de meta om de 5 uur veranderd. Hier kan ik me wel in vinden!
Heb vandaag eens een middagje gespeeld met mijn Kripp Deck zoals ik het noem (midrange hunter) en ik heb zojuist rank 5 aangetikt! Het is best wel een leuk deck, aangezien je toch wel control moet spelen en niet alleen maar voor face gaat.beuker19 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:34:
[...]
Midrange zoo , Tempo Mage , Aggro/MidraPaladin , Totem Shaman , Dragon Priest en Midrange Hunter zijn allemaal perfect geschikt om door naar rank 10 of zelfs hoger te komen.
Mijn favoriet tot nu toe is de Ram Wrangler, vaak komt daar toch wel een sterke minion uit en zo niet, dan alsnog twee minions voor meer boardcontrol.

Mijn doel was rank 5 voor de gegarandeerde golden epic, maar misschien toch maar eens proberen om voor legend te gaan met dit deck. Zal het later posten, maar het is in principe het deck dat Kripp gebruikte, maar dan met één Ram Wrangler. Ben nog nooit rank 5 geweest, hoogste zonder te proberen was rank 8-9, dus wie weet
Verwijderd
Ik wil je niet ontmoedigen, maar rank 25-5 is pas de helft van de grind naar Legend.Nostordici schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:15:
[...]
Mijn doel was rank 5 voor de gegarandeerde golden epic, maar misschien toch maar eens proberen om voor legend te gaan met dit deck. Zal het later posten, maar het is in principe het deck dat Kripp gebruikte, maar dan met één Ram Wrangler. Ben nog nooit rank 5 geweest, hoogste zonder te proberen was rank 8-9, dus wie weet
Token Hunter deckje in elkaar gestoken en wat gewijzigd, vooralsnog goede resultaten na de eerste paar matches. (10/1)

Speelde net ook tegen een midrange hunter vs mijn control warrior met Justicar in mid-game kunnen opgooien. Speelt die ook Ram Wrangler. Krijgt King Mucla er uitNostordici schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:15:
[...]
Mijn favoriet tot nu toe is de Ram Wrangler, vaak komt daar toch wel een sterke minion uit en zo niet, dan alsnog twee minions voor meer boardcontrol.
Gooit die een turn later een spider op. Ik had nog altijd bord control met Baron. Krijgt die the Beast er uit.
Lekker toch. Uiteindelijk heb ik 2 armer smids op het bord vs zijn 4 minions + gebufte savannah, Brawl ik en wat komt er uit? Ja hoor savanna! Hij heeft geen kaarten meer in de hand maar topdeckt zijn wapen om mij precies in combi met savannah + heropower te kunnen killen. FML
(zo verder geen klaagposts meer van mij)
Ieder deck is bij hem een face deck. Molten die face gaat voor lethal = "echt ieder potje face warlock, gewoon ieder potje weer!"Vicarious schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:34:
[...]
Volgens mij roep je ongeveer elke week dat je alleen maar face decks tegenkomt
Maargoed stiekem ben ik wel blij met hem, want omdat hij constant tegen al die face decks speelt, krijgen wij de normale match ups.
EDIT: Dit soort gedrag zie ik altijd voor ogen wanneer mensen keer op keer op keer op keer op keer weer komen dat ze 'altijd' tegen face spelen...
Dit lijkt misschien overdreven, maar mensen die altijd alles maar zwart wit willen zien, vallen hier toch echt binnen.
[ Voor 26% gewijzigd door Benjamin- op 28-08-2015 17:58 ]
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Verwijderd
Ik ben altijd wel blij met face/aggro matchups. Het zijn snelle matches en je weet na 3 beurten eigenlijk al wie er gaat winnen.
Tegen een Handlock is het tot op het eind spannend. Heb ik alle removal in m'n hand, of glipt er een giant tussendoor? Zitten m'n Brawls onderop? Heeft ie nog een owl of kan ik Sylvanas spelen?
Tegen Priest is het al helemaal een ramp. Een midrange Dragon met veel te veel tempo, of een traag Control deck met onvermijdelijke fatigue battle aan het eind, of een ranzige Velen/Malygos OTK uit het niets.
Geef mij maar Hunters, aggro Pallies en Backspace Rogue.
Tegen een Handlock is het tot op het eind spannend. Heb ik alle removal in m'n hand, of glipt er een giant tussendoor? Zitten m'n Brawls onderop? Heeft ie nog een owl of kan ik Sylvanas spelen?
Tegen Priest is het al helemaal een ramp. Een midrange Dragon met veel te veel tempo, of een traag Control deck met onvermijdelijke fatigue battle aan het eind, of een ranzige Velen/Malygos OTK uit het niets.
Geef mij maar Hunters, aggro Pallies en Backspace Rogue.
Heb jij even mazzel dat ik alle face decks er voor jou tussen uit filter.Benjamin- schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:04:
[...]
Ieder deck is bij hem een face deck. Molten die face gaat voor lethal = "echt ieder potje face warlock, gewoon ieder potje weer!"
Maargoed stiekem ben ik wel blij met hem, want omdat hij constant tegen al die face decks speelt, krijgen wij de normale match ups.
Er zit ook een bug in het spel. Ik speelde gister hunter en toen speelde iemand een minion met een soort "schild" en kon ik mijn tegenstander niet aanvallen
Ik ben dus zo'n eikel die constant die bug abused. Zo sta ik ook bekend om de bug te gebruiken die schade doet terugdraaien. Ik weet het, superlame, maarja zonder schild of terugdraaien kan ik het gewoon niet van die constante face decks winnen.Twylight schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:15:
Er zit ook een bug in het spel. Ik speelde gister hunter en toen speelde iemand een minion met een soort "schild" en kon ik mijn tegenstander niet aanvallen
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Verwijderd
Face is the place SMOrcTwylight schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:15:
Je roept weer poep zoals meestal. De meta die ik tegen kom is veel meer midrange / control dan voor TgT.xelfer schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:51:
Ja ik had gehoopt dat er een paar nieuwe kaarten goed zouden werken tegen aggro, maar dat valt nogal tegen.
Sorry maar ik heb dit gerapporteerd aan Blizzard, mensen zoals jij verpesten echt het spelBenjamin- schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:18:
[...]
Ik ben dus zo'n eikel die constant die bug abused. Zo sta ik ook bekend om de bug te gebruiken die schade doet terugdraaien. Ik weet het, superlame, maarja zonder schild of terugdraaien kan ik het gewoon niet van die constante face decks winnen.
Sorry. 
Ik zal voortaan Face Priest spelen.
Ik zal voortaan Face Priest spelen.
Ik denk dat hij een Astral Communion deck speelt, maar dat hij alleen deze kaart nog mist in zijn collectie.Bekse schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:27:
[...]
Je roept weer poep zoals meestal. De meta die ik tegen kom is veel meer midrange / control dan voor TgT.
[ Voor 7% gewijzigd door Benjamin- op 28-08-2015 18:34 ]
Ja gelukkig is jouw 'meta' exact hetzelfde als mijn 'meta', dus roep ik poep. Dat is net als roepen dat er in Nederland geen files zijn omdat je op de A7 naar Leeuwarden gewoon door kan rijden.Bekse schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:27:
[...]
Je roept weer poep zoals meestal. De meta die ik tegen kom is veel meer midrange / control dan voor TgT.
Het feit dat ik veel tegen deck A of deck B speelt en jij meer tegen deck C en D heeft niets met elkaar te maken.
1 verschil; ik breng het als mijn mening. Jij roept dat dingen zijn.xelfer schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:34:
[...]
Ja gelukkig is jouw 'meta' exact hetzelfde als mijn 'meta', dus roep ik poep. Dat is net als roepen dat er in Nederland geen files zijn omdat je op de A7 naar Leeuwarden gewoon door kan rijden.
Het feit dat ik veel tegen deck A of deck B speelt en jij meer tegen deck C en D heeft niets met elkaar te maken.
Verder is het meestal een en al negativiteit wat je roept. Waarom speel je het?
Als ik zeg dat ik deck X tegen kom is het volgens jou een feit en als jij zegt dat jij deck Y tegen komt is dat een mening?Bekse schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:38:
[...]
1 verschil; ik breng het als mijn mening. Jij roept dat dingen zijn.
xelfer schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:30:
'Ik kom tegen' vs 'die ik tegen kom' zijn wel grote verschillen waardoor het ene feit en het ander mening is.Bekse schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:27:
[...]
Verwijderd
Ik speel tegen face Hunter, na een Death's Bite + Whirlwind is zowel z'n hand als z'n bord leeg en ik sta op 20 HP + 10 Armor. Na de game krijg ik een invite. Ik voeg hem toe, misschien heeft ie watch & learn quest, maar nee hoor:
"Fucking noob with your skillless deck lucky shit taking forever to make a move I hope you die!"
"Fucking noob with your skillless deck lucky shit taking forever to make a move I hope you die!"

Prima, je bent een positief ingesteld persoon, die altijd objectief is.xelfer schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:47:
[...]
Als ik zeg dat ik deck X tegen kom is het volgens jou een feit en als jij zegt dat jij deck Y tegen komt is dat een mening?
[...]
[...]
'Ik kom tegen' vs 'die ik tegen kom' zijn wel grote verschillen waardoor het ene feit en het ander mening is.
Inhoudelijk reageren blijft natuurlijk een kunst die niet iedereen beheerst, maar gelukkig is er altijd de 'ja maar jij' kaart die gespeeld kan worden.Bekse schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:20:
[...]
Prima, je bent een positief ingesteld persoon, die altijd objectief is.
Weet je overigens welke dingen 'altijd objectief' zijn? Rekenmachines. Feiten gaan er in, feiten komen er uit.
Als ik zeg dat ik deck X veel tegen kom dan is dan een objectieve waarneming. Wat ik besef (en jij kennelijk niet, getuige van je reactie), is dat objectieve waarnemingen verschillend zijn, hetgeen niet betekent dat de ene waarneming juist is en de andere onjuist. Jij generaliseert jouw werkelijkheid en komt tot de conclusie dat mijn werkelijkheid daardoor onjuist kan zijn. Deze generalisering zorgt voor het trekken van onjuiste conclusies.
Als iemand zegt dat hij of zij iets niet leuk vindt, dan is dat een subjectieve statement. Hier kan je als ander persoon objectieve beweringen over doen, anders dan de statement die verteld is herhalen. Als mensen conclusies gaan trekken op basis van iets subjectiefs, dan gaat dat altijd fout.
Vaak als iemand iets zegt van: "ik ben het zat om tegen face hunter te spelen", dan reageren mensen altijd in de trend van: "je moet dit of dat in je deck doen dan win je makkelijk van face hunter". De aanname hier is dat de persoon het niet leuk vindt om tegen face hunter te spelen, vanwege de hoeveelheid losses. Deze aanname slaat natuurlijk nergens op. Mensen kunnen ook iets gewoon 'niet leuk' vinden.
Stel dat iemand zegt: "ik vind het niet leuk om met een hamer keihard op mijn hoofd te slaan", dan gaan mensen toch ook niet reageren met: "als je een helm op doet dan doet het minder zeer"?
Onbewust vormen mensen echter altijd een mening over dingen. Bij deze mijn beeldvorming:
Als jij reageert met iets in de trend van 'dat is poep, want ik ervaar dat anders', dan kom ik ook tot een aantal conclusies, die wellicht onjuist zijn. Hier ben ik mij van bewust. Het feit dat iemand reageert en het beste woord wat verzonnen kan worden is 'poep', doet mij denken dat deze persoon 1) geen opleiding voorbij de basisschool heeft genoten of 2) hier weinig van heeft opgestoken. Dit gevoel wordt bij mij versterkt door de onjuiste generalisering. Daarnaast vind ik het ook opvallend dat iemand de conclusie trekt dat 'ik kom tegen' en 'die ik tegen kom' enerzijds een feit en anderzijds een mening zijn. In mijn ogen zitten er weinig verschillen tussen de statements. Kennelijk zie jij deze statements als 'mutually exclusive' (de 1 sluit de ander uit). Hierdoor ga ik denken dat het ergens ontbreekt aan redenatie of taalkundig vermogen, of een combinatie hiervan.
Ik besef mij wel dat bovenstaande niets meer is dan een vermoeden en dat ik geen inzicht hebt in de 'feiten', maar aangezien we toch onze hersenspinsels gaan delen....
[ Voor 103% gewijzigd door xelfer op 28-08-2015 20:14 ]
Nou ok nog even 15 packs gekocht
Golden Fjola Lightbane
Aviana
Coldara drake
Enter the colloseum Golden
Argent Lance Golden
Shadowfiend
beneath the grounds
Alextraza's Champion golden
Sideshow Spelleater
en verder nog 800 dust.... wow blizz dank
Golden Fjola Lightbane
Aviana
Coldara drake
Enter the colloseum Golden
Argent Lance Golden
Shadowfiend
beneath the grounds
Alextraza's Champion golden
Sideshow Spelleater
en verder nog 800 dust.... wow blizz dank
Klopt, ben het zat. Geen moeite meer waard.xelfer schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:21:
[...]
Inhoudelijk reageren blijft natuurlijk een kunst die niet iedereen beheerst, maar gelukkig is er altijd de 'ja maar jij' kaart die gespeeld kan worden.
Weet je overigens welke dingen 'altijd objectief' zijn? Rekenmachines. Feiten gaan er in, feiten komen er uit.
Als ik zeg dat ik deck X veel tegen kom dan is dan een objectieve waarneming. Wat ik besef (en jij kennelijk niet, getuige van je reactie), is dat objectieve waarnemingen verschillend zijn, hetgeen niet betekent dat de ene waarneming juist is en de andere onjuist. Jij generaliseert jouw werkelijkheid en komt tot de conclusie dat mijn werkelijkheid daardoor onjuist kan zijn. Deze generalisering zorgt voor het trekken van onjuiste conclusies.
Als iemand zegt dat hij of zij iets niet leuk vindt, dan is dat een subjectieve statement. Hier kan je als ander persoon objectieve beweringen over doen, anders dan de statement die verteld is herhalen. Als mensen conclusies gaan trekken op basis van iets subjectiefs, dan gaat dat altijd fout.
Vaak als iemand iets zegt van: "ik ben het zat om tegen face hunter te spelen", dan reageren mensen altijd in de trend van: "je moet dit of dat in je deck doen dan win je makkelijk van face hunter". De aanname hier is dat de persoon het niet leuk vindt om tegen face hunter te spelen, vanwege de hoeveelheid losses. Deze aanname slaat natuurlijk nergens op. Mensen kunnen ook iets gewoon 'niet leuk' vinden.
Stel dat iemand zegt: "ik vind het niet leuk om met een hamer keihard op mijn hoofd te slaan", dan gaan mensen toch ook niet reageren met: "als je een helm op doet dan doet het minder zeer"?
Onbewust vormen mensen echter altijd een mening over dingen. Bij deze mijn beeldvorming:
Als jij reageert met iets in de trend van 'dat is poep, want ik ervaar dat anders', dan kom ik ook tot een aantal conclusies, die wellicht onjuist zijn. Hier ben ik mij van bewust. Het feit dat iemand reageert en het beste woord wat verzonnen kan worden is 'poep', doet mij denken dat deze persoon 1) geen opleiding voorbij de basisschool heeft genoten of 2) hier weinig van heeft opgestoken. Dit gevoel wordt bij mij versterkt door de onjuiste generalisering. Daarnaast vind ik het ook opvallend dat iemand de conclusie trekt dat 'ik kom tegen' en 'die ik tegen kom' enerzijds een feit en anderzijds een mening zijn. In mijn ogen zitten er weinig verschillen tussen de statements. Kennelijk zie jij deze statements als 'mutually exclusive' (de 1 sluit de ander uit). Hierdoor ga ik denken dat het ergens ontbreekt aan redenatie of taalkundig vermogen, of een combinatie hiervan.
Ik besef mij wel dat bovenstaande niets meer is dan een vermoeden en dat ik geen inzicht hebt in de 'feiten', maar aangezien we toch onze hersenspinsels gaan delen....
On topic: iemand al een "nieuw" favoriet deck om mee te ladderen? Ik merk dat ik steeds vaker Dragon Mage pak ipv CW.
Dragon Priest.Bekse schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:29:
[...]
Klopt, ben het zat. Geen moeite meer waard.
On topic: iemand al een "nieuw" favoriet deck om mee te ladderen? Ik merk dat ik steeds vaker Dragon Mage pak ipv CW.
http://www.hearthpwn.com/...1;22351:2;22353:1;22398:2;

Iets lagere curve, dus geen Ysera of andere 8/9 mana kostende draak en The Black Knight is OP in de huidige meta. Ook Gormok is meer dan ok gezien de hoge health van de meeste minions. Ik hou van deze lijst.
[ Voor 6% gewijzigd door DarthDavy op 28-08-2015 23:00 ]
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ook Dragon Priest, maar mijne is minion based. Gratis wins tegen alle Pally's op dit moment.Bekse schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:29:
[...]
Klopt, ben het zat. Geen moeite meer waard.
En huntersxV0rtexx schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:41:
[...]
Ook Dragon Priest, maar mijne is minion based. Gratis wins tegen alle Pally's op dit moment.
Maar de mages zijn moeilijk
[ Voor 6% gewijzigd door DarthDavy op 29-08-2015 02:01 ]
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ja, maar de control/deathrattle hunters zijn dan wel weer erg lastig.DarthDavy schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 02:00:
[...]
En hunters
Maar de mages zijn moeilijk
Met TGT heb ik weer een fun deck gemaakt.. Ik heb er nog niet veel mee gespeeld, maar ik wilde toch laten weten waar het om gaat..
Een confuse priest deck. Een deck met veel card draw (northshire, acolyte, thalnos, pw:s, wild pyro) en met veel high health minions (deathlord, mogushan, oasis snapjaw). Verder nog wat spells als velen's, coh, sw:pain, sw:death, resurrect, divine spirit en lightbomb.. En natuurlijk confuse.
Het idee lijkt me duidelijk. Veel kaarten drawen terwijl je je board vult met high health minions. Hier door kun je veel blijven healen en kaarten trekken. De win condition is natuurlijk een confuse terwijl er veel high health minions op het bord liggen.
Het lijkt me heel goed tegen aggro, vanwege de minion type, healing en wild pyro.
Ik heb nu 2x gespeeld. 1x verloren door een hele stomme fout. Ik speelde confuse met een wild pyro op het bord en maakte daardoor mijn halve bord dood
. De tegenstander wel op 3 hp gekregen, maar zonder confuse is het heel moeilijk om damage te doen en ik ging in fatigue. Andere game had ik gewonnen, ondanks dat ik equality consencrate tegen had met 3 high health minions op het bord.
Het leuke is dat veel van die high health minions moeilijk zijn om allemaal te verwijderen. Wanneer je een bord hebt kun je met wild pyro heel veel kaarten trekken om zo snel tot je confuse te komen.
Ohja. Ik kan me niet indenken dat het tegen (patron) warrior enige kans maakt, door alle 1-2 attack minions.
Een confuse priest deck. Een deck met veel card draw (northshire, acolyte, thalnos, pw:s, wild pyro) en met veel high health minions (deathlord, mogushan, oasis snapjaw). Verder nog wat spells als velen's, coh, sw:pain, sw:death, resurrect, divine spirit en lightbomb.. En natuurlijk confuse.
Het idee lijkt me duidelijk. Veel kaarten drawen terwijl je je board vult met high health minions. Hier door kun je veel blijven healen en kaarten trekken. De win condition is natuurlijk een confuse terwijl er veel high health minions op het bord liggen.
Het lijkt me heel goed tegen aggro, vanwege de minion type, healing en wild pyro.
Ik heb nu 2x gespeeld. 1x verloren door een hele stomme fout. Ik speelde confuse met een wild pyro op het bord en maakte daardoor mijn halve bord dood
Het leuke is dat veel van die high health minions moeilijk zijn om allemaal te verwijderen. Wanneer je een bord hebt kun je met wild pyro heel veel kaarten trekken om zo snel tot je confuse te komen.
Ohja. Ik kan me niet indenken dat het tegen (patron) warrior enige kans maakt, door alle 1-2 attack minions.
[ Voor 3% gewijzigd door aicaramba op 29-08-2015 11:34 ]
Jezus. De RNG goden staan echt niet aan mijn zijde.
Ik sta 9-1 in arena.
Ik verlies roemloos tegen een andere kerel die echt een machtig goed deck heeft.
Ik ga opnieuw in arena. Speel ik tegen exact dezelfde persoon. Hoe is dat in hemelsnaam mogelijk? Ik dacht dat als je 9 wins had dat je tegen iemand anders met 9 wins speelt . Maar dit is dus helemaal niet waar? Je speelt tegen gewoon totaal random personen????
Heb trouwens slechts 160 gold gekregen en een waardeloze common op 9 wins. Sinds tgt uitgekomen is, echt nog geen geluk gehad met niets.
Uit de 50 packs die ik gepreordered had, slechts 1 legendary getrokken.
</endRant>
Ik sta 9-1 in arena.
Ik verlies roemloos tegen een andere kerel die echt een machtig goed deck heeft.
Ik ga opnieuw in arena. Speel ik tegen exact dezelfde persoon. Hoe is dat in hemelsnaam mogelijk? Ik dacht dat als je 9 wins had dat je tegen iemand anders met 9 wins speelt . Maar dit is dus helemaal niet waar? Je speelt tegen gewoon totaal random personen????
Heb trouwens slechts 160 gold gekregen en een waardeloze common op 9 wins. Sinds tgt uitgekomen is, echt nog geen geluk gehad met niets.
Uit de 50 packs die ik gepreordered had, slechts 1 legendary getrokken.
</endRant>
In arena krijg je een tegenstander die ongeveer gelijk staat mij jou. Hoe meer wins hoe minder tegenstanders er mogelijk zijn, dus is de kans groter dat je twee keer tegen dezelfde speelt.
Het zou kunnen zijn dat hij 8-1 stond en jij 9-1.. Daarna stond hij 9-1 en jij 9-2.. Twee keer dicht bij elkaar qua wins/loss.
Het zou kunnen zijn dat hij 8-1 stond en jij 9-1.. Daarna stond hij 9-1 en jij 9-2.. Twee keer dicht bij elkaar qua wins/loss.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]