[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.372 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Darkfreak schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:00:
Hebben jullie wat voorbeelden van totem-decks?
Ik kom op de gauwigheid enkel decks tegen met thalnos, al' akir, boom en neptulon, allemaal legendaries die ik niet heb (en niet kan craften :P).

En wat moet ik mij in godsnaam voorstellen onder een eboladin XD?
Wat voor deck is dat dan XD :P ?
2 decks van bekende spelers:

Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/gpochi3wj/Capture.png

Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/644h5hxkz/Capture1.png

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Dankje!

Ik kwam zelf deze tegen:
http://www.hearthpwn.com/...tgt-midrange-totem-shaman

Echt overal die Dr. Boom he, denk dat ik maar wat dust ga sparen en die ga craften, nog 700 dust te gaan, though :(

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:10:
[...]

Dankje!

Ik kwam zelf deze tegen:
http://www.hearthpwn.com/...tgt-midrange-totem-shaman

Echt overal die Dr. Boom he, denk dat ik maar wat dust ga sparen en die ga craften, nog 700 dust te gaan, though :(
Dr. Skill blijft de beste neutral legendary in de game, vanwege zijn 7 mana en overpowered battlecry :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
An1mA schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:16:
Als ik jou was zal ik wel even die Wyrmrest Agent craften, het is namelijk wel je enige 2 drop. Daarnaast heb ik Thoughtsteal er uit gegooid voor een Black Knight. Zoveel mensen die nu de Twilight Guardian spelen en anders kun je het tegen Sludge belcher gebruiken.
Daar wacht ik nog ff mee, heb die ene al moeten craften, als ik er later nog eens één uit een pack trek wil ik niet het gevoel hebben dat er 300 dust dooor het putje is gegaan... The Black Knight heb ik niet. Heb inmiddels wel Vol'jin er uitgehaald en er nog een Azure Drake ingestopt voor de carddraw en +1 spelldamage bij de Holy Nova...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

xelfer schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:14:
[...]

Dr. Skill blijft de beste neutral legendary in de game, vanwege zijn 7 mana en overpowered battlecry :).
Ja ik wil 'm ook al heel lang hebben, maar vaak is het kiezen tussen 3 a 4 kleine kaarten of 'e'en dr boom craften van wat ik nodig heb, en meestal kies ik voor die kleine kaarten. Ga nu wel doorsparen.

Ga het eens hiermee proberen:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/18213874/Totemshaman.PNG

Niks hoeven te craften omdat ik alle kaarten al uit packs getrokken had :D

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:14
The_Big_Easy schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:15:
[...]

Daar wacht ik nog ff mee, heb die ene al moeten craften, als ik er later nog eens één uit een pack trek wil ik niet het gevoel hebben dat er 300 dust dooor het putje is gegaan... The Black Knight heb ik niet. Heb inmiddels wel Vol'jin er uitgehaald en er nog een Azure Drake ingestopt voor de carddraw en +1 spelldamage bij de Holy Nova...
80 dust want Wyrmrest Agent is een Rare ;) en TBK is altijd te vervangen door Shadow of pain/death of BGH

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
beuker19 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:26:
[...]

80 dust want Wyrmrest Agent is een Rare ;) en TBK is altijd te vervangen door Shadow of pain/death of BGH
Ah, ik ben in de war met de Twilight Guardian, die heb ik er dus maar één keer in zitten en i.p.v. een tweede heb ik er dus nu een Azure Drake in zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:08
Wat is nou de beste manier om als relatief nieuwe speler een goed deck te verzamelen?

Ik heb nauwelijks extra kaarten en aangezien je op rank 20 al spelers tegenkomt met alleen maar rares en beter in hun deck is het erg lastig om te winnen (en eerlijk gezegd ook best frustrerend, want van zo'n kaarten is het bijna niet te winnen met een standarddeck).

Door iemand is me aangeraden om te sparen naar 700 gold en een adventure te kopen om daar kaarten mee vrij te spelen. Is dit slim of zijn er betere manieren?

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:52
BSTNjitRam schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:00:
Wat is nou de beste manier om als relatief nieuwe speler een goed deck te verzamelen?

Ik heb nauwelijks extra kaarten en aangezien je op rank 20 al spelers tegenkomt met alleen maar rares en beter in hun deck is het erg lastig om te winnen (en eerlijk gezegd ook best frustrerend, want van zo'n kaarten is het bijna niet te winnen met een standarddeck).

Door iemand is me aangeraden om te sparen naar 700 gold en een adventure te kopen om daar kaarten mee vrij te spelen. Is dit slim of zijn er betere manieren?
Leuke guide voor free to play spelers.
http://teamarchon.com/strategy/136-hearthstone-on-a-budget

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:32

Ten eerste is een deck met alleen rares en beter, ongelooflijk slecht, want heel veel van de commons zijn gewoon keihard nodig om een goed deck te maken.

Legendaries zijn bijvoorbeeld veel indrukwekkender met wat ze doen, echter zijn ze niet beter dan een common in vrijwel alle gevallen.

Aggro decks zijn in de meeste gevallen de beste decks voor nieuwe spelers, deze hebben vaak de minste Epics en Legendaries. Verder is het gewoon een kwestie van het spel spelen, of je nou goede of slechte kaarten hebt, goed spelen leer je niet door de beste kaarten te hebben, maar door de juiste keuzes te maken met de kaarten die je wel hebt.

Voor nu zijn classic packs sowieso goed, de adventures zijn ook zeker goed, zeker Naxxramas.
Niet op de man aub

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 29-08-2015 10:24 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
beuker19 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:52:
[...]

Ik moet het eerst maar eens zien.
Verder wil ik nu alleen maar kaarten craften die in wat meer decks zijn te spelen en met een week of wat eens kijken welke kaarten er dadelijk al niet zoveel gespeeld meer gaan worden.
Als je justicar nog niet hebt zou ik die idd eerst doen.
Maar wat moet je nog zien? Wat kan er nou slecht zijn aan 3 kaarten drawen en ze direct spelen + een 7/7
Je moet alleen de te drawen minions erop aanpassen.
Ik heb echt 75% van de tijd ragnaros, sludge, emperor, etc in 1 turn op het board.
Gebruik je alex moet je even wachten tot je die in de hand hebt.
Ik speel zelf zonder alex. Ik heb power genoeg en de heal heb ik niet echt nodig (of toch veel telaat) vanwege de extra armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-10 23:56

Je kunt om te beginnen een zero-dust deck googlen. In het begin heb je nog niet zo'n goed gevoel voor wat werkt en wat de verhoudingen moeten zijn, zo'n voorbeeld geeft je een goede start. Ik zou beginnen met je gold aan Classic packs te besteden, die geven een goede brede basis (vooral als je zelf wilt gaan experimenteren met decks). De overige sets bouwen daar een beetje op voort. Als laatste tip: probeer wat verschillende speelstijlen (aggro, tempo, control) en classes en kijk wat je het leukste vindt. Mijn ervaring is dat het een stuk minder erg is om te verliezen met een deck wat je leuk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een face hunter deck bouwen, 90% van je potjes winnen en snel gold grinden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb op een F2P account vorige maand een handvol arena gespeeld, 2 Naxx wings en 1 BRM wing unlocked en alles gedust om een Zoo deck te bouwen waarmee ik zonder problemen ben doorgestoomd naar rank 10, 1 tip: niet doen!

vanaf dat moment werd ik op casual alleen maar gematcht met spelers die alle kaarten al hebben en was het onmogelijk om met een non-warlock deck nog games te winnen, m'n 0-dust decks kwamen alleen nog maar Patron, CW en Handlock netdecks tegen

het beste kun je gewoon op rank 15-20 blijven hangen en langzaam al je heroes wat sterker maken, leren arena te spelen en op die manier langzaam maar zeker het spel te leren spelen en je kaartcollectie uit te breiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:38:
ik heb op een F2P account vorige maand een handvol arena gespeeld, 2 Naxx wings en 1 BRM wing unlocked en alles gedust om een Zoo deck te bouwen waarmee ik zonder problemen ben doorgestoomd naar rank 10, 1 tip: niet doen!

vanaf dat moment werd ik op casual alleen maar gematcht met spelers die alle kaarten al hebben en was het onmogelijk om met een non-warlock deck nog games te winnen, m'n 0-dust decks kwamen alleen nog maar Patron, CW en Handlock netdecks tegen

het beste kun je gewoon op rank 15-20 blijven hangen en langzaam al je heroes wat sterker maken, leren arena te spelen en op die manier langzaam maar zeker het spel te leren spelen en je kaartcollectie uit te breiden
Dit of gaan betalen. Maar in het stuk dat Anima linkte staat terecht dat je van te voren een budget moet bepalen. Alle kaarten F2P sparen betekend heel, heel veel spelen.
Ik ben ook F2P begonnen en ik heb destijds veel goede kaarten gedust voor één deck, maar wat heb ik daar een spijt van. Mijn eerste leg was Leroy en in de tijd van Miracle Rogue leek me dat niet zo'n goede kaart. |:( Later heb ik ook nog Archmage Antonidas gedust. Beide kaarten heb ik nu nog steeds niet weer.
Langzaam ben ik meer gaan spelen en af en toe een uitbreiding gaan kopen of een paar keer Arena en dan loopt het toch aardig op. Inmiddels had ik ook 3 full-priced games kunnen kopen voor hetzelfde geld.
En dat voor iemand die principieel tegen dit verdienmodel is...
Uiteraard heb ik inmiddels honderden uren gespeeld en valt de relatieve uitgave wel mee, maar het blijft veel geld voor een paar digitale kaarten. Het verneukeratieve is dat je als F2P-speler eigenlijk allebei niet wilt. Je moet van jezelf gewoon goed weten dat je kunt leven met op de lagere ranks spelen en heel veel grinden tot je weer verder kunt. Ik wist dat niet en ik kon het blijkbaar ook niet. :)

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Predje schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:12:
[...]

Maar wat moet je nog zien? Wat kan er nou slecht zijn aan 3 kaarten drawen en ze direct spelen + een 7/7
Je moet alleen de te drawen minions erop aanpassen.
Verliezen voor turn 10 :+
Verder weet je wanneer je tegen een CW speelt dat jij je removal en AoE moet bewaren tot wanneer deze combo is gespeeld.
Ik kijk het gewoon aan en kan naar 2 weken bijv. nog steeds besluiten om hem te craften als hij werkelijk zo goed is.
Daarom dacht ik ook aan Justicar Trueheart en Chillmaw omdat die a. neutral en b. in meerde decks te spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
beuker19 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:18:
[...]

Verliezen voor turn 10 :+
Verder weet je wanneer je tegen een CW speelt dat jij je removal en AoE moet bewaren tot wanneer deze combo is gespeeld.
Ik kijk het gewoon aan en kan naar 2 weken bijv. nog steeds besluiten om hem te craften als hij werkelijk zo goed is.
Daarom dacht ik ook aan Justicar Trueheart en Chillmaw omdat die a. neutral en b. in meerde decks te spelen zijn.
Tegen cancerhunter of eboladin is het heel makkelijk om bij turn 5 dood te zijn.

CW zou er goed tegen moeten zijn.. my ass. De kotsen constant het board vol, je kunt echt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:00
xV0rtexx schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:59:
[...]

Dit of gaan betalen. Maar in het stuk dat Anima linkte staat terecht dat je van te voren een budget moet bepalen. Alle kaarten F2P sparen betekend heel, heel veel spelen.
Ik ben ook F2P begonnen en ik heb destijds veel goede kaarten gedust voor één deck, maar wat heb ik daar een spijt van. Mijn eerste leg was Leroy en in de tijd van Miracle Rogue leek me dat niet zo'n goede kaart. |:( Later heb ik ook nog Archmage Antonidas gedust. Beide kaarten heb ik nu nog steeds niet weer.
Langzaam ben ik meer gaan spelen en af en toe een uitbreiding gaan kopen of een paar keer Arena en dan loopt het toch aardig op. Inmiddels had ik ook 3 full-priced games kunnen kopen voor hetzelfde geld.
En dat voor iemand die principieel tegen dit verdienmodel is...
Uiteraard heb ik inmiddels honderden uren gespeeld en valt de relatieve uitgave wel mee, maar het blijft veel geld voor een paar digitale kaarten. Het verneukeratieve is dat je als F2P-speler eigenlijk allebei niet wilt. Je moet van jezelf gewoon goed weten dat je kunt leven met op de lagere ranks spelen en heel veel grinden tot je weer verder kunt. Ik wist dat niet en ik kon het blijkbaar ook niet. :)
Ben het hier wel mee eens, echter kan je prima mee op de ladder als je maar genoeg speelt en genoeg tijd neemt. Ik speel denk ik nog geen jaar en kon deze maand pre TGT prima mee met de rank 5 mensen. Legend is een korte termijn doel, voor einde van het jaar. Probleem is wel dat ik nu geen grote hoeveelheid TGT kaarten heb en dus niet alle decks kan maken, er zijn echter genoeg mensen die dit niet kunnen. Enige geld wat ik erin gestopt heb is het kopen van Naxx en BRM (2x €20)

Denk dat mijn collectie (Basic+GvG) nu voor 80% vol is, tuurlijk mis je legendaries maar ik kon vorige week alle tier 1 decks maken en spelen, kwestie van goed kijken welke legendaries je wil gebruiken en daily quests/arena spelen om goedkoper packs te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-10 11:30
En ik maar denken dat Eboladin een paladin deck zou zijn

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Ga dan iets anders spelen

[ Voor 81% gewijzigd door Chaoss op 29-08-2015 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Net een control match up van bijna 20 mins. Paladin (Healadin) tegen Control Warrior. Erg leuk wanneer je wint op fatigue. :D
_Peter2_ schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:19:
[...]

Hij reageert dan ook op het gedeelte waar de ander vraagt om voorbeelden van totem decks...

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-10 14:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Topic report is voldoende

[ Voor 92% gewijzigd door Chaoss op 29-08-2015 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 19:16

Turfschipper

Hup NAC

Ik geef mezelf een 15 minuten topic ban als ik net heel erg tergend verloren heb, ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Is echt een kwestie van leren omgaan met tilt. Ik heb het al vaker gezegd, ik tilt eigenlijk alleen door mijn eigen fouten. Tegen bizarre RNG kan je toch niets, zolang je maar wel begrijpt wanneer het bizarre RNG is, of gewoon verkeerd spelen.

Om UP is eigenlijk niet heen te spelen, dus als dat je tilt, dan moet je je afvragen of dit wel het spel voor jou is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Benjamin- schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:32:
Net een control match up van bijna 20 mins. Paladin (Healadin) tegen Control Warrior. Erg leuk wanneer je wint op fatigue. :D

[...]

Hij reageert dan ook op het gedeelte waar de ander vraagt om voorbeelden van totem decks...
Doh...blond zal ik maar zeggen, totaal overheen gelezen.

Maar ehm wat is dan wel een eboladin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Eboladin is een Paladin deck met heel veel minions met 1 attack (inclusief Wisp), die value krijgt vanuit Hobgoblin.

Echter willen nogal wat mensen hier alles met "ebola" "cancer" en "face" labelen omdat ze nogal geirriteerd zijn wanneer ze hier posten.

[ Voor 3% gewijzigd door Benjamin- op 26-08-2015 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Benjamin- schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:54:
Eboladin is een Paladin deck met heel veel minions met 1 attack (inclusief Wisp), die value krijgt vanuit Hobgoblin.

Echter willen nogal wat mensen hier alles met "ebola" "cancer" en "face" labelen omdat ze nogal geirriteerd zijn wanneer ze hier posten.
Ah ja (had gewoon kunnen googlen): http://hearthstone.blizzp...-the-week-savjz-eboladin/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
IdieEasy schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:43:
[...]

Gozer, denk even om je taal gebruik. Het is hier niet een rage/flame topic. 1 dagje kan ik me voorstellen, maar het duurt al langer.

Koop zoiets: [afbeelding]

Het helpt vast :p
Pfff ik weet niet wat het is met HS.
Vind het zo knap dat mensen maar gewoon rustig kunnen blijven.

Het is voor mij niet te doen wanneer iemand zo slecht speelt en met puur geluk wint.
En dan helemaal als het van die face decks zijn waar je al helemaal geen skill voor nodig hebt.

Ik had zoveel meer hoop met TGT, maar tot op heden kom ik alleen maar weer rushdecks tegen (nog ergers zelfs dan voorheen).

HS vult me elke dag met haat en woede (hoe kinderachtig jullie engeltjes dat ook van mij vinden).
Ik kan er beter mee stoppen, hetgeen ik haat aan HS zal met geen patch te fixen zijn.

Respect voor de mensen die ervan kunnen genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-10 14:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Predje schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:09:
[...]

Pfff ik weet niet wat het is met HS.
Vind het zo knap dat mensen maar gewoon rustig kunnen blijven.

Het is voor mij niet te doen wanneer iemand zo slecht speelt en met puur geluk wint.
En dan helemaal als het van die face decks zijn waar je al helemaal geen skill voor nodig hebt.

Ik had zoveel meer hoop met TGT, maar tot op heden kom ik alleen maar weer rushdecks tegen (nog ergers zelfs dan voorheen).

HS vult me elke dag met haat en woede (hoe kinderachtig jullie engeltjes dat ook van mij vinden).
Ik kan er beter mee stoppen, hetgeen ik haat aan HS zal met geen patch te fixen zijn.

Respect voor de mensen die ervan kunnen genieten!
Probeer star realms eens. Zit nog wel rng is, maar is wat beter te voorspellen. En ieder potje anders. Je kan een "demo" tegen de computer doen.

En ik kan het je niet kwalijk nemen hoor, maar zo competatief ben ik nou eenmaal niet. Dat is mijn geluk ;). O-)
Maar het is voor niemand leuk om gescheld en boosheid te lezen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Je moet het gewoon niet zo serieus nemen, het is maar een spelletje ;)

Zelf maak ik mij er ook schuldig aan hoor soms. Ik heb vandaag ook dikke lose-streaks gehad van meer dan 6 potjes tegen aggro, aggro en nog meer aggro. Dat is zwaar demotiverend, dus dan ga ik maar even wat anders doen.

Ben zelf ook behoorlijk teleurgesteld in de dragondecks vooralsnog. Alleen Dragon Paladin oogt enigszins viable, maar met alle andere Dragon decks word ik bovenmatig hard geneukt door alle vormen van aggro.

Dragon Warrior heb ik maar weer ingeruild voor normale Control, want ik werd ook moe van de silences op mijn Chillmaw etc. Control Warrior met Justicar en Varian gaat wel lekker vooralsnog :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Las Vegas schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:20:
Je moet het gewoon niet zo serieus nemen, het is maar een spelletje ;)

Zelf maak ik mij er ook schuldig aan hoor soms. Ik heb vandaag ook dikke lose-streaks gehad van meer dan 6 potjes tegen aggro, aggro en nog meer aggro. Dat is zwaar demotiverend, dus dan ga ik maar even wat anders doen.

Ben zelf ook behoorlijk teleurgesteld in de dragondecks vooralsnog. Alleen Dragon Paladin oogt enigszins viable, maar met alle andere Dragon decks word ik bovenmatig hard geneukt door alle vormen van aggro.

Dragon Warrior heb ik maar weer ingeruild voor normale Control, want ik werd ook moe van de silences op mijn Chillmaw etc. Control Warrior met Justicar en Varian gaat wel lekker vooralsnog :)
Idd, maar het moet wel leuk blijven.

Waar de pro's het leuk vinden om hun decks aan te passen aan aggro erger ik me totaal scheel.
Ik merk gewoon dat ik het echt niet leuk meer vind om te spelen.
Dan doe ik ontzettend mijn best niet te tilten.. prima lukt 3-4 potjes.. een hobby voor je plezier zou niet zoveel moeite moeten kosten.

Maargoed ik sta op de tennisbaan ook te vloeken als het niet lukt.
Ik speel altijd voor de winst en kan bijzonder slecht tegen mijn verlies.
Wanneer je dit verlies kunt relativeren aan je eigen kunde kan ik het aan.
Wanneer het puur door de stand van de sterren komt en dan in mijn ogen onterecht en vooral oneerlijk... ohh dan komt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Het is gewoon niet gezond om dagelijk die frustratie te voelen omwille van een spelletje wat plezier moet brengen. Het jammere is dat ik het verzamelen van kaartjes en het maken van deckjes heel leuk vind.
En als zo deck dan werkt voelt het heerlijk. (maar dan ben ik simpelweg degene die geluk heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:21

Lapras

Ice beam

Ik heb redelijk wat gepokerd en daar, net als iedereen, heel wat bad beats te verduren gehad. Ofwel: een kleine kans om te verliezen die ineens werkelijkheid wordt. De kunst is dat je daar niet afgeleid door raakt, niet op tilt gaat.

Wat mij uiteindelijk hielp is door terug te kijken naar de hand, of zelfs al voordat ik de beslissende hand speelde, en te denken: heb ik de juiste beslissing gemaakt met de informatie die ik heb en de odds die ik heb? Zo ja, dan kan ik niet op tilt raken naderhand, dan is het puur pech geweest.

En als je niet tegen pech kan, moet je schaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

_Peter2_ schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:19:
[...]

Lees even nog een keer, dan zie je dat ik reageer op een vraag over een Totem deck.

En ik maar denken dat Totems voor Shamans zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Benjamin- schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:54:

Sorry hoor maar de Hobgoblin versie is echt niet die hier bedoeld word met Face Palladin en die op het moment super populair is :(
De versie waar we het hier over hebben is de versie met Wolfriders, Arcane Golems en Leroy Jenkings want die versie van jou heb ik 6 maand geleden voor het laatst gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:13
De nieuwe handlock is trouwens wel erg leuk geworden

Met nog meer giants :p

[ Voor 21% gewijzigd door Wognummer op 26-08-2015 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 16:46

Freelance

(..)

Net 125 packs opengemaakt, 50 van de preorder en 75 uit gold. In totaal 8 legendaries waarvan twee dubbele. Uitstekend RNG luck dus :)

Na het disenchanten van de dubbele en golden cards zo'n 5000 dust erbij. Prima dus!

Zojuist eerste paar potjes gedaan met dit deck: http://www.hearthpwn.com/decks/304391-chillmaw-and-friends

Erg leuk om te spelen als je wat early game answers krijgt, als je eerste 5 kaarten 6+ mana is het moeilijk om nog te winnen, maar nog steeds mogelijk als je dan nog niet dood bent.

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
beuker19 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:18:
[...]

Sorry hoor maar de Hobgoblin versie is echt niet die hier bedoeld word met Face Palladin en die op het moment super populair is :(
De versie waar we het hier over hebben is de versie met Wolfriders, Arcane Golems en Leroy Jenkings want die versie van jou heb ik 6 maand geleden voor het laatst gezien.
Mensen zitten gewoon rond te gooien met de decknaam. Eboladin = Hobgoblin versie. Dat een paar mensen op bijvoorbeeld Hearthpwn hun deck Eboladin noemen, betekent niet dat dit opeens Eboladin is.
Ik heb op Ebola gezocht en de meeste upvotes is voor een +27 rating deck, een deck van Firebat die door een random op Hearthpwn is gezet met de naam Eboladin, want Firebat zelf noemt het gewoon Aggro Paladin of Cheapoladin.

Ik kan straks ook wel een Rogue deck opeens Handlock noemen, maar dat maakt het niet opeens waar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Benjamin- schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:00:
[...]

Mensen zitten gewoon rond te gooien met de decknaam. Eboladin = Hobgoblin versie. Dat een paar mensen op bijvoorbeeld Hearthpwn hun deck Eboladin noemen, betekent niet dat dit opeens Eboladin is.
Ik heb op Ebola gezocht en de meeste upvotes is voor een +27 rating deck, een deck van Firebat die door een random op Hearthpwn is gezet met de naam Eboladin, want Firebat zelf noemt het gewoon Aggro Paladin of Cheapoladin.

Ik kan straks ook wel een Rogue deck opeens Handlock noemen, maar dat maakt het niet opeens waar.
Ebola, Cancer, het zijn gewoon belachelijke namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ngangatar schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:04:
[...]

Belachelijke namen best, want Eboladin is gewoon mix tussen aggro en tempo. Maargoed los van dat is het Savjz geweest die dit deck heeft gemaakt en hier redelijk mee heeft gedaan in tournaments. Alleen ja dan krijg je mensen die denken dat ieder Paladin deck zonder Tirion, opeens Ebola, Cancer of Face is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Benjamin- schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:17:
[...]

Belachelijke namen best, want Eboladin is gewoon mix tussen aggro en tempo. Maargoed los van dat is het Savjz geweest die dit deck heeft gemaakt en hier redelijk mee heeft gedaan in tournaments. Alleen ja dan krijg je mensen die denken dat ieder Paladin deck zonder Tirion, opeens Ebola, Cancer of Face is.
Klopt, niet gehinderd door enige kennis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:43
Argent Horserider is echt helemaal goud in m'n Tempo Rogue, vooral nu iedereen Knife Jugglers speelt.
Een prachtige vervanging voor Scarlet Crusader/Harvest Golem. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4PlLsHr.png

Wel jammer dat dit zo'n beetje de enige kaart is die uberhaupt bruikbaar is voor Rogue...

EDIT:
Vandaag dit deck "gevonden": http://hearthstoneplayers...meta-deck-secret-paladin/
Geniaal! :*)

[ Voor 16% gewijzigd door PCBaas op 26-08-2015 18:55 ]

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ngangatar schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:04:
[...]

Elke keer dat ik het woord Ebola zie, denk ik aan zo'n neger uit Sierra Leone die het op z'n Frans uitspreekt als ebolá, dat maakt het dan weer grappig

Het woord dekt de lading trouwens wel. Het gaat om iets waar iedereen afkeer van heeft en dat zich vanwege succes verspreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
haha net in arena door recombulator een Coderra Drake gekregen. Was shamen en had ook een knife jiggler, dat was lachuh en snel over voor de paladin tegenover me :D

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
PCBaas schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:47:
Argent Horserider is echt helemaal goud in m'n Tempo Rogue, vooral nu iedereen Knife Jugglers speelt.
Een prachtige vervanging voor Scarlet Crusader/Harvest Golem. :)

[afbeelding]

Wel jammer dat dit zo'n beetje de enige kaart is die uberhaupt bruikbaar is voor Rogue...
De huidige Rogue heeft inderdaad weinig upgeades. Hooguit die nog-wat-pan van 6/7. Pirate mss?
Lapras schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:42:
Ik heb redelijk wat gepokerd en daar, net als iedereen, heel wat bad beats te verduren gehad. Ofwel: een kleine kans om te verliezen die ineens werkelijkheid wordt. De kunst is dat je daar niet afgeleid door raakt, niet op tilt gaat.

Wat mij uiteindelijk hielp is door terug te kijken naar de hand, of zelfs al voordat ik de beslissende hand speelde, en te denken: heb ik de juiste beslissing gemaakt met de informatie die ik heb en de odds die ik heb? Zo ja, dan kan ik niet op tilt raken naderhand, dan is het puur pech geweest.

En als je niet tegen pech kan, moet je schaken.
Je was me voor ;)

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:02
Yeah, na 41 packs eindelijk mijn eerst Leg. Skycap'n Kragg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:49:
[...]

Elke keer dat ik het woord Ebola zie, denk ik aan zo'n neger uit Sierra Leone die het op z'n Frans uitspreekt als ebolá, dat maakt het dan weer grappig

Het woord dekt de lading trouwens wel. Het gaat om iets waar iedereen afkeer van heeft en dat zich vanwege succes verspreid.
Behalve dat Eboladin nooit populair is geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 16:46

Freelance

(..)

Nieuwe brawl is released, random deck maar geen restricties op de max van 1 dezelfde legendary per deck. Eerste game was een concede van de tegenstander op turn 4, dus ik heb m'n gratis pack weer binnen.

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benjamin- schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:16:
[...]

Behalve dat Eboladin nooit populair is geworden...
Rond rank 10 zie ik ze best veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:21:
[...]

Eboladin = Hobgoblin deck.

Wat je nu veel ziet is aggro Paladin.

[ Voor 9% gewijzigd door Benjamin- op 26-08-2015 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:21:
[...]

Denk dat Benjamin de hobgoblin versie bedoeld en jij de face versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
beuker19 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:30:
[...]

Denk dat Benjamin de hobgoblin versie bedoeld en jij de face versie
*Aggro

Face Paladin werkt niet, je moet goede trades pakken anders kom je damage te kort. Hunter kan dat wel omdat ze veel meer direct damage hebben, zoals hero power, KC, QS enz. Daarom werkt Aggro Paladin ook met Divine Shields e.d. om board control te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:02
Benjamin- schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:32:
[...]

*Aggro

Face Paladin werkt niet, je moet goede trades pakken anders kom je damage te kort. Hunter kan dat wel omdat ze veel meer direct damage hebben, zoals hero power, KC, QS enz. Daarom werkt Aggro Paladin ook met Divine Shields e.d. om board control te houden.
que?? Eboladin is puur about face, face. Natuurlijk moet er soms een trade gemaakt worden, maar dat moet ook bij Hunter.

Dit is Eboladin : http://www.hearthpwn.com/decks/267806-eboladin

[ Voor 6% gewijzigd door AequitasII op 26-08-2015 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
[...]

*Aggro

In de praktijk gebeurt het helaas niet wat ook logisch is want als je moet traden met een Wolfrider of Arcane Golem moet gaan traden verlies je of ben je aan het verliezen.
Daarom werk het ook zo goed met de divine shields omdat AoE niet alles cleared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

*Aggro

't is toch echt puur face wat ik zie SMOrc
Turn 1: Argent Squire
Turn 2: Blessing of Might + Get in there and fight, maggot!
Turn 3: Minibot + I feel icky
Turn 4: Blessing of Kings
Well played

Alleen taunts worden getrade

Ik heb er geen problemen mee. Hunter en face Paladin zijn de enige decks waar ik 75% van win. Lekker voorspelbaar.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2015 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ja jongens, het is allemaal face. Ik vind dat ook altijd zo mooi van die Face Paladins die in tournaments maar blijven traden en dan toch winnen. Dan denk ik, zijn zij nu zo idioot en de gemiddelde rank 20 hier zo slim, of is het toch geen face deck, en meer een deck zoals Zoo? Oftewel goede trades maken, board control houden en steeds meer damage pushen.
AequitasII schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:42:
[...]

que?? Eboladin is puur about face, face. Natuurlijk moet er soms een trade gemaakt worden, maar dat moet ook bij Hunter.

Dit is Eboladin : http://www.hearthpwn.com/decks/267806-eboladin
Nee dat is geen eboladin. Dat is een noob die een label van Savjz gebruikt die deze naam had gegeven aan zijn Hobgoblin deck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benjamin- schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:55:
Ja jongens, het is allemaal face. Ik vind dat ook altijd zo mooi van die Face Paladins die in tournaments maar blijven traden en dan toch winnen. Dan denk ik, zijn zij nu zo idioot en de gemiddelde rank 20 hier zo slim, of is het toch geen face deck, en meer een deck zoals Zoo? Oftewel goede trades maken, board control houden en steeds meer damage pushen.
Gaan we weer...

Ik kom die lui op de ladder tegen rond rank 10. Dat heeft niets te maken met hoe een pro dat speelt op een tournament.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:13
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 20:00:
[...]

Gaan we weer...

Ik kom die lui op de ladder tegen rond rank 10. Dat heeft niets te maken met hoe een pro dat speelt op een tournament.
gewoon negeren dan houd hij vanzelf op :+

ook ik had nog een arena open staan van voor TGT maar snel opgegeven lol dat zijn echt GEEN leuke potjes haha

wel uit mn TGT booster een legendary die ik nog niet had (Justicar) heel pretig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
damn die murloc knight is echt veel te sterk in arena...

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QenHffi.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TMLsWiS.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 20:00:
[...]

Gaan we weer...

Je lijkt niet te begrijpen dat jouw ervaring niet de ervaring is van een ander.

Iets wat ik al vaker heb proberen duidelijk te maken, maar wat diverse compleet ontgaat, is dat in bijna alle gevallen je speelstijl flink wordt aangepast door wat de tegenstander speelt. Dat is ook waarom Face Hunter zo 'uniek' is, Face Hunter doet eigenlijk maar 1 ding, Control Paladin, Zoo, Rogue, het maakt niet uit, je ramt op Face totdat iemand doodgaat. Andere decks passen zich echt aan, een Aggro Paladin zal tegen bepaalde decks traden, simpelweg omdat jouw trades in het voordeel zijn, neem bijvoorbeeld tegen een Face Hunter. Qua directe damage output is Hunter hoger, en als je dan kijkt naar kaarten zoals Muster, Minibot enz enz, dat zijn perfect minions om heel effectief te traden. Hunter vindt het ook niet zo erg om board control te verliezen, buiten het feit dat ze dit sowieso al moeilijk houden, hebben ze UtH om nog meer damage naar face te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:14
Deze Brawl is wel leuk om kennis te maken met de nieuwe (class)legendary-kaarten. Best wel een goede manier om je daily voor bepaalde classes te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Laatst online: 18:19
Nostordici schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 21:14:
Deze Brawl is wel leuk om kennis te maken met de nieuwe (class)legendary-kaarten. Best wel een goede manier om je daily voor bepaalde classes te halen.
Yep.
Ook mooi dat je je gewonnen pakje openmaakt en dan Harrison Jones je lachend aankijkt. Mooi, die had ik nog niet.

Edit: Nadeel is wel dat ik nu het deuntje van Indiana Jones de hele tijd in mijn hoofd heb ... 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door JulesvH op 26-08-2015 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

JulesvH schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 21:41:
[...]

Yep.
Ook mooi dat je je gewonnen pakje openmaakt en dan Harrison Jones je lachend aankijkt. Mooi, die had ik nog niet.

Edit: Nadeel is wel dat ik nu het deuntje van Indiana Jones de hele tijd in mijn hoofd heb ... 8)7
Goede pakjes dan deze brawl, ik kreeg vanmiddag een Ragnaros the Firelord (die op mijn lijstje stond om te gaan craften) :)

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ik had een Tinkmaster Overspark dit keer, opzicht wel leuk want die had ik nog niet. :)

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-10 12:49
Ik kreeg 2 rares en 3 commons :/

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 17:58
Zit hier met een lamme pols van het Diablo spelen, ik dacht, ik koop nog maar wat pakjes van m'n gold dan;

pakje 4 van 10: rare, epic, golden Rhonin
pakje 5 van 10; 2x rare, golden Justicar

7(8)7

Op 61 pakjes heb ik nu 6 legs waarvan 2 golden. Voor de troost: bij de GvG launch had ik bar weinig. Heb ook nog 3200 dust rondslingeren dus ik wacht netjes even af welke kaarten het gaan redden. Tirion, Archmage, Gromm, Alex, Mal'Ghanis en Bloodmage staan ook nog op de wachtlijst.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• xV0rtexx
Tektoon schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 01:47:
Zit hier met een lamme pols van het Diablo spelen, ik dacht, ik koop nog maar wat pakjes van m'n gold dan;

pakje 4 van 10: rare, epic, golden Rhonin
pakje 5 van 10; 2x rare, golden Justicar

7(8)7

Op 61 pakjes heb ik nu 6 legs waarvan 2 golden. Voor de troost: bij de GvG launch had ik bar weinig. Heb ook nog 3200 dust rondslingeren dus ik wacht netjes even af welke kaarten het gaan redden. Tirion, Archmage, Gromm, Alex, Mal'Ghanis en Bloodmage staan ook nog op de wachtlijst.
Nice, grats. Ik heb mijn Eadric gedust voor de Garrison Commanders, maar dat werkt niet heel lekker. Een Kaart+Kaart+Hero Power combo blijft simpelweg te traag. Ik was mijn Commanders op 1 van de 19 games na aan het gebruiken als 2-drop. Dat krijg je van dat dusten hè :)
Justicar Trueheart staat nu met stip bovenaan de craftlijst. Ik speelde een Paladin Mirror en ik verloor het op de paar extra Silver Hand Knights.
Resultaat van de dag was 10-9, maar dat kwam deels doordat ik zelf niet zo lekker speelde. Van Rank 3000 eergisteravond naar Rank 3200 gisteravond. Ik verloor alleen al 400 ranks in de tijd dat ik niet gespeeld heb. Dat is wel heel veel, als je minder tijd in het spelletje kunt steken...

xVortexx D3

Justicar vind ik wel 1 van de betere legendaries op dit moment, zo niet de beste. Voor Control Warrior en veel Paladin decks is het wel een must play.

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:22

Auredium

Informaticus Chaoticus

xelfer schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:46:
Justicar vind ik wel 1 van de betere legendaries op dit moment, zo niet de beste. Voor Control Warrior en veel Paladin decks is het wel een must play.
Eens. Toen Justicar werd gereleased dacht ik dat de upgrade alleen geldde voor als Justicar op het veld lag. Maar toen ik hem zelf speelde (omdat ik hem toch had geboostered met de release) bleek dat de upgrade permanent was, dat was een enorme dealbreaker in mijn ogen. Het vermogen om als paladin twee guys te kunnen maken voor 2 mana is enorm. Vooral als je Mukla's champion of zo hebt opliggen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Hoe spelen jullie totemshaman?
Face? Trades? Priorities?

Ik merk dat ik erg veel neig naar face spelen.

Speel trouwens de bloodlust versie, omdat ik misctaller niet heb :P

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
Darkfreak schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:55:

Ik gebruik hem zoals ik eigenlijk al mijn decks gebruik. Boardcontrol. Heeft de trade niet genoeg value dan ga ik voor face. Maar facedamage vind ik niet belangrijk. Eerst boardcontrol en dan komt de winst vanzelf.

• beuker19
xV0rtexx schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:34:
[...]

Nice, grats. Ik heb mijn Eadric gedust voor de Garrison Commanders, maar dat werkt niet heel lekker. Een Kaart+Kaart+Hero Power combo blijft simpelweg te traag. Ik was mijn Commanders op 1 van de 19 games na aan het gebruiken als 2-drop.
:')

Dat vind ik dan wel weer grappig en behoorlijk zonde omdat je nu gewoon nog niet weet hoe goed/slecht sommige kaarten wel niet zijn.
Zo heb ik net de eerste CW mirror gewonnen met mijn standaard CW met 2x bash van zijn nieuwe CW incl. Varian waar hij alleen een Acolyte of Pain van kreeg overigens terwijl ik Brawl in mijn hand had dus hoezo value ;)
Verder is Bash echt geweldig omdat hij ook als activator voor Grom werkt en je er Shredders mee kunt killen.
Darkfreak schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:55:

Altijd zorgen voor board control want verlies je die heb je verloren en haal je weinig value uit je Bloodlust.
Overigens is de Trump versie van Totem Shaman zonder de Mistcaller en Bloodlusten die werkt ook prima.
Verder ben ik er van overtuigd dat wanneer je Tuskarr Totemic op turn 3 speelt en je de 3/4 totem krijgt je bijna niet meer kan verliezen aangezien ik geen play in HS kan bedenken die op turn 3 zoveel tempo geeft.

[ Voor 30% gewijzigd door beuker19 op 27-08-2015 10:05 ]

• shoombak
  • Niet online
In hoeverre kun je nog echt f2play spelen?

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

astie schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:57:
[...]

Ik gebruik hem zoals ik eigenlijk al mijn decks gebruik. Boardcontrol. Heeft de trade niet genoeg value dan ga ik voor face. Maar facedamage vind ik niet belangrijk. Eerst boardcontrol en dan komt de winst vanzelf.
Dus basicly alles traden wat voordelig is, en alleen face gaan als veld open is of trades ongunstig zijn?
Dat is dus 100% tegenovergestelde van mijn normale speelstijl (ben erg face/tempo gericht normaal).

Heb net even een potje totem gespeeld waar ik idd alleen maar deed traden.
Turn 8 bloodlust met 5 minions (waarvan 1 fire elemental en 2 totem golems) en daardoor lethal :P ..

Misschien toch mijn speelstijl eens meer richting control wisselen :)
shoombak schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:03:
Prima, vriendin van me heeft nog geen ene rooie cent in de game gestopt, alle adventures cleared, classic set zowat complete, GvG ver compleet, en laatst 20nogwat packs TGT gekocht met gold.
Ze speelt wel dagelijks haar dailies, rerollen op max, en zit vaak tussen rank 10 en 5 atm

[ Voor 21% gewijzigd door Darkfreak op 27-08-2015 10:05 ]

Ligt eraan of je mee wilt kunnen komen op de ladder. An sich kan je wel aardig wat pakjes f2p verzamelen, maar om gevarieerde decks te kunnen spelen heb je wel behoorlijk wat gold en dust nodig.

• beuker19
Trump is weer bezig met een F2P serie en is gisteren net begonnen en het zal mij niet verbazen dat hij ook Legend word.
Firebat doet geloof ook zoiets alleen weet ik dat niet 100% zeker.
Als jij je gewoon als doel stelt om rank 15 te halen kan dat gerust als F2P player zeker met alle goede en gioedkope aggro decks.

[ Voor 26% gewijzigd door beuker19 op 27-08-2015 10:08 ]

• Astie
Darkfreak schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:03:
[...]

Dus basicly alles traden wat voordelig is, en alleen face gaan als veld open is of trades ongunstig zijn?
Dat is dus 100% tegenovergestelde van mijn normale speelstijl (ben erg face/tempo gericht normaal).

Turn 8 bloodlust met 5 minions (waarvan 1 fire elemental en 2 totem golems) en daardoor lethal :P ..

Klopt, goede samenvatting :).
Ik ben precies het tegenovergestelde. Ik heb weleens facehunter geprobeerd. QQ. 1-9. Alleen al omdat ik valuetrades maakte ipv voor face ging. Ik krijg dat gewoon niet in mijn systeem. :+

• Astie
dat kan nog prima. Dat kan altijd prima. Maar dan moet je wel bereid zijn er veel tijd in te steken en niet verwachten dat je de eerste tijd veel zal presteren.

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Darkfreak schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:03:
[...]

[...]

Prima, vriendin van me heeft nog geen ene rooie cent in de game gestopt, alle adventures cleared, classic set zowat complete, GvG ver compleet, en laatst 20nogwat packs TGT gekocht met gold.
Ze speelt wel dagelijks haar dailies, rerollen op max, en zit vaak tussen rank 10 en 5 atm
Nouja het is een beetje een afweging maken he. Je kunt niet altijd zeggen dat face beter is of juist voor board control gaan beter is. Het hangt er puur vanaf wat jij hebt liggen, wat je tegenstander heeft, hoeveel kaarten ieder nog in zijn hand heeft en welke kaarten je precies in je hand hebt. Als jij een 4/2 hebt liggen en hij een 2/1 ga je natuurlijk voor face. Daarna legt hij die 2/1 wel alsnog in je 4/2, maar dan heb je hem wel 4 extra face damage kunnen geven. Als jij echter een 2/2 met divine shield hebt en de tegenstander heeft een knife juggler liggen (en heeft nog 20+ health) dan hoef ik je denk ik niet uit te leggen dat je die 2/2 dan niet in zijn smoel gooit maar in de knife juggler :+

Gewoon per situatie kijken wat voordeliger is. Met Hunter decks zul je vaker voor face gaan omdat je de direct damage (charge, weapon en spells en hero power) hebt om het af te maken zonder board control maar met Paladin zul je toch ook enige board control moeten krijgen (alhoewel je dat ook met Equality/Consecrate kan fixen :P).

Vicariously I live while the whole world dies

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Vicarious schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:09:
[...]

Nouja het is een beetje een afweging maken he. Je kunt niet altijd zeggen dat face beter is of juist voor board control gaan beter is. Het hangt er puur vanaf wat jij hebt liggen, wat je tegenstander heeft, hoeveel kaarten ieder nog in zijn hand heeft en welke kaarten je precies in je hand hebt. Als jij een 4/2 hebt liggen en hij een 2/1 ga je natuurlijk voor face. Daarna legt hij die 2/1 wel alsnog in je 4/2, maar dan heb je hem wel 4 extra face damage kunnen geven. Als jij echter een 2/2 met divine shield hebt en de tegenstander heeft een knife juggler liggen (en heeft nog 20+ health) dan hoef ik je denk ik niet uit te leggen dat je die 2/2 dan niet in zijn smoel gooit maar in de knife juggler :+

Gewoon per situatie kijken wat voordeliger is. Met Hunter decks zul je vaker voor face gaan omdat je de direct damage (charge, weapon en spells en hero power) hebt om het af te maken zonder board control maar met Paladin zul je toch ook enige board control moeten krijgen (alhoewel je dat ook met Equality/Consecrate kan fixen :P).
Snap ik helemaal. Ik bedoelde ook niet dat control beter is en ik daarom moet aanpassen.
Ik bedoelde dat mijn speelstijl zo hard-wired op facehunter spelen is, dat ik daadwerkelijk even rustig en lang moet nadenken in mijn turns omdat control zo nieuw/anders voor mij is.

Ik kan wel zien waarom mensen control leuk vinden. Vaak wil ik gewoon wat snelle potjes, en daar leent zich die enorm agressieve speelstijl van hunters heel goed voor (grappig dat hunters net als in wow ook in HS heel snel de trash-class geworden zijn in de algemene community haat-golf, haha)

• An1mA
Speelde zojuist tegen een Patron Warrior, jaja ze bestaan ook nog op ladder. De turn dat hij zijn Warsong en Patron speelt en mijn Rhonin killed, kwam er een Tirion uit door Effigy, echt briljant. Turn erna kreeg ik ook als "topdick" een flamestrike. Maar zoals je in de screenshot ziet, had ik ook mooi een Antonidas in mijn hand. Van zulke momenten geniet je van Hearthstone, maar als je de Patron speler bent haat je juist Hearthstone, haha.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/x97fv1nl.jpg?1

[ Voor 5% gewijzigd door An1mA op 27-08-2015 10:18 ]

• beuker19
Darkfreak schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:13:
[...]

Snap ik helemaal. Ik bedoelde ook niet dat control beter is en ik daarom moet aanpassen.
Ik bedoelde dat mijn speelstijl zo hard-wired op facehunter spelen is, dat ik daadwerkelijk even rustig en lang moet nadenken in mijn turns omdat control zo nieuw/anders voor mij is.

Ik kan wel zien waarom mensen control leuk vinden. Vaak wil ik gewoon wat snelle potjes, en daar leent zich die enorm agressieve speelstijl van hunters heel goed voor (grappig dat hunters net als in wow ook in HS heel snel de trash-class geworden zijn in de algemene community haat-golf, haha)
Daarom vind ik Midrange vaak het leukst omdat je tegen aggro puur voor board control speelt maar tegen control vaak genoeg agressief moet spelen.
Het enige nadeel is dat je vaak niet meer terug kunt komen als je de controle over heb board verliest al zijn er natuurlijk wel mogelijkheden.

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

An1mA schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:17:
Speelde zojuist tegen een Patron Warrior, jaja ze bestaan ook nog op ladder. De turn dat hij zijn Warsong en Patron speelt en mijn Rhonin killed, kwam er een Tirion uit door Effigy, echt briljant. Turn erna kreeg ik ook als "topdick" een flamestrike. Maar zoals je in de screenshot ziet, had ik ook mooi een Antonidas in mijn hand. Van zulke momenten geniet je van Hearthstone, maar als je de Patron speler bent haat je juist Hearthstone, haha.

[afbeelding]
Ik niet snap. Rhonin geeft toch 3 arcane missiles en geen Tirion?

Vicariously I live while the whole world dies

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Free to play kan wel of niet afhankelijk van wat je verwacht/wil. Wil jij op een hoog niveau spelen met veel verschillende decks, waaronder control? Dat gaat je niet lukken.

Wil je op hoog niveau spelen en vindt je het prima om met een deck te spelen? Zoo, facehuntet. Dat lukt prima f2p.

Wil je alle kaarten langzaam aan verzamelen en zo je eigen decks maken en op rank 20-15 spelen? Dat lukt ook wel.

Ik speel al f2p vanaf het begin van hearthstone en hoewel ik nog veel belangrijke kaarten mis, kan ik ondertussen toch flink wat decks maken. De meeste decks niet 100% zoals de netdecks zijn, maar ik kan vrij veelzijdig zijn.
Voor sommige decks mis ik echter te veel en te belangrijke kaarten. Een handlock zonder moltens, mountains, sylvanas en jaraxxus werkt nu eenmaal niet.

Ik zit er wel aan te denken om moltens te craften, want ik vind medivh mage heel leuk. Nu heb ik een dragon variant daarvan, dus het is misschien niet nodig. Medivh had ik pas wel 2 gecraft.

Ik heb een redelijk dragon control warrior deck, een control dragon paladin en nog wat minder geoptimaliseerde decks. Al met al kan ik redelijk vooruit.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Astie
Vicarious schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:24:
[...]

Ik niet snap. Rhonin geeft toch 3 arcane missiles en geen Tirion?
Hij had de secret effigy liggen

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:47:
[...]

't is toch echt puur face wat ik zie SMOrc
Turn 1: Argent Squire
Turn 2: Blessing of Might + Get in there and fight, maggot!
Turn 3: Minibot + I feel icky
Turn 4: Blessing of Kings
Well played

Alleen taunts worden getrade

Ik heb er geen problemen mee. Hunter en face Paladin zijn de enige decks waar ik 75% van win. Lekker voorspelbaar.
T1: 0 dmg
T2: 6 damage (1+2+3) (Squire(1), abusive(2), might(3))
T3: 6 damage (1+2+3)(Squire(1) + might(3) + abusive(2))
T4: 12 damage (2+2+4+4 = 12 damage (minibot(2), abusive(2), squire+might(4), kings(4))
-----------------
6+6+12 = 24 damage; 30 nodig voor lethal.
En dat is best case scenario als er niets sterft :+ :+

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Echte bazen doen 30 dmg gewoon in 1 beurt. Had gisteren meerdere keren een t6 of t7 OTK kill met mijn Malygos deckje :).

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 19:31

Nitai

Live the life you love.

xV0rtexx schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:34:
[...]
Nice, grats. Ik heb mijn Eadric gedust voor de Garrison Commanders, maar dat werkt niet heel lekker. Een Kaart+Kaart+Hero Power combo blijft simpelweg te traag. Ik was mijn Commanders op 1 van de 19 games na aan het gebruiken als 2-drop. Dat krijg je van dat dusten hè :)
Ik heb m'n Garrison Commanders ingewisseld voor 2 Warhorse Trainers. Heeft wat body (2/4) en direct effect op je recruits (weliswaar alleen attack). Door Murloc Knight is m'n board toch al heel snel vol dus was een beetje onzinnig die Garrison en ook nog Justicar :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:14
Mensen die al een tijdje spelen kunnen hier makkelijk over praten, aangezien ze zeker al een jaar spelen of zelfs meer. Met de nodige investering qua tijd kun je een leuk deck maken, maar je zult de "veteranen" onder de huidige free to play spelers nooit inhalen. Tenzij Blizzard hier nog iets op verzint. Voor de fun is de game natuurlijk wel leuk, maar op een bepaald punt zul je veel worden ingemaakt en dan verandert de fun in frustratie.

Sowieso is Hearthstone voor beginners behoorlijk overweldigend. Laatst sprak ik toevallig iemand die de game had geprobeerd, maar geen idee waar te beginnen. Uiteraard zijn er guides op internet, maar niet iedereen gaat daar naar op zoek. Arena is voor een beginner ook geen optie, want overweldigend veel keus. Wat wel een goede toevoeging is, is de Tavern Brawl. Vooral de premade decks zijn ideaal voor beginners. Zorgt ook voor de nodige variatie.

Kortom je kan de game free to play oppikken, maar het wordt wel steeds moeilijker om dit vol te houden, naarmate er meer expansions en adventures worden uitgebracht. Om deze reden zijn er al een aantal free to play spelers gezwicht en schaffen ze de adventures aan met geld. Wat wel een goed business model van Blizzard is.

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

beuker19 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:00:

Verder ben ik er van overtuigd dat wanneer je Tuskarr Totemic op turn 3 speelt en je de 3/4 totem krijgt je bijna niet meer kan verliezen aangezien ik geen play in HS kan bedenken die op turn 3 zoveel tempo geeft.
Turn 3 blackwing technician die getriggert wordt?
Turn 3 een 3/5 op het bord.

Turn 1 coin, innervate yeti?

Maar bv ook een shielded minibot, kan prima het tempo killen.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• beuker19
kaluro2 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:05:
[...]

Turn 3 blackwing technician die getriggert wordt?
Turn 3 een 3/5 op het bord.

Turn 1 coin, innervate yeti?

Maar bv ook een shielded minibot, kan prima het tempo killen.
3/5 of een 3/2 + 3/4 voor 3 mana ;) en natuurlijk is die turn 1 Shredder geweldig en kan maar zo betekenen dat je die game ook wint.

Verwijderd

Justicar is serieus OP in Control Warrior, wat een fantastische kaart

• beuker19
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:39:
Justicar is serieus OP in Control Warrior, wat een fantastische kaart
Het lijkt een van de beste kaarten uit de set te zijn voor Paladin en Warrior maar ben nog niet niet overtuigt om hem te gaan craften.
Ik denk dat het met de populariteit van Shaman en Paladin (midrange) heel moeilijk is voor CW en daarom zeker niet de beste class om nu op de ladder te spelen.
xelfer schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:09:
Dubbele Brawl is sowieso staple nu voor CW.
:Y en dan nog heb net op rank 5 4x achter elkaar verloren en puur omdat je het tempo niet kunt bij benen.

Net eerst een Handlock
Turn 4 Giant turn 5 Giant turn 6 Emperor maar geen antwoord meer en toen was er geen houden meer aan .
daarna Paladin
Turn 1 Chow Turn 2 minibot turn 3 Knife juggler , turn 4 muster turn 5 quartermaster.
Ik Brawl en kill de 3/3 met mijn 2e Deathsbite Charge turn 6 hij Murloc Knight waar een Warleader uit kwam.

Daarna een Shaman wat al heel moeilijk was en nu nog moeilijker en toen nog een tempo mage :'( om vervolgens wel te winnen van een Mech Mage.

[ Voor 43% gewijzigd door beuker19 op 27-08-2015 14:21 ]

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
xelfer schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:09:
Lukt prima met 1 Brawl en Shamans eet ik voorlopig op met CW. Valt me nog wat tegen eigenlijk de nieuwe Shaman.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Het ging zo goed met mijn totem shaman.

En ineens een streak van bad luck tegen patron warrior en facehunter.
Slechte starthand met nog slechtere mulligan, telkens niet de draw die ik nodig had, terwijl de tegenstander echt perfect drawed, en dik lucked met beast companion summon :P ..

En dan te bedenken dat ik 1 win van rang 11 (wat mijn nieuwe record was geweest) verwijderd was.
Nu weer naar 13 gedropt :'(

En ofcourse zijn van de 5 implosions die ik al tegen me heb gekregen in totaal max damage ..
Dit is haast niet grappig meer zo XD

[ Voor 13% gewijzigd door Darkfreak op 27-08-2015 15:13 ]

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
40 packs, 1 legendary..
Serieus Blizzard?

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Tomski1986 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:59:
40 packs, 1 legendary..
Serieus Blizzard?
Mega grote steekproef ook! |:(

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
@Tomski, In veertig packs 1 legendary is maar eentje onder het gemiddelde.
Het is een schrale troost (ik zou ook balen!) maar echt heel bijzonder ongelukkig is het niet. Waarschijnlijk hebben tientallen procenten mensen even veel pech of erger gehad.

• An1mA
Nog niet tegen gekomen, maar denk dat we vanavond veel SecretDin gaan zien. Ondanks dat Xixo er gister er hard op af in Archon Team League. Als ik nu naar een paar streams kijk, word ik niet echt vrolijk door SecretDin. Wellicht vanavond even Patron spelen als ik er veel tegen kom, voor nu doet CW het voor mij erg goed.

Pagina: 1 ... 92 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]