Ben ik de enige die sommigge gt kaarten overpowered vind? Helemaal inspire kaarten gaan echt te ver.
Nee hoor, hele volksstammen zitten er nu waarschijnlijk over te klagen. Gelukkig is het nog veel te vroeg om over dat soort dingen te zeuren, zo'n 18 uur na de release, dus kan je mooi het kaf van het koren scheiden.Nieuwevolger schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 15:11:
Ben ik de enige die sommigge gt kaarten overpowered vind? Helemaal inspire kaarten gaan echt te ver.
Surfin' paradise!
Verwijderd
Shaman is ineens wel de bom, afgelopen maand een handvol tegen gekomen, nu is 50% van de casual matches tegen Shaman
ik merk wel dat de meeste decks veel te veel focussen op totems, als je het veld opruimt, hebben ze een paar nutteloze kaarten in de hand
ik ben zelf bezig met een aangepaste versie van de oude Sea Giant Shaman en dat werkt tot nu toe best prima
ik merk wel dat de meeste decks veel te veel focussen op totems, als je het veld opruimt, hebben ze een paar nutteloze kaarten in de hand
ik ben zelf bezig met een aangepaste versie van de oude Sea Giant Shaman en dat werkt tot nu toe best prima
Je kan ook gewoon het exacte bedrag overmaken met iDeal. Er staat dat het tot 3 dagen kan duren maar altijd staat het er binnen 10 minuten hoor. En je kan tegenwoordig gewoon precies overmaken wat je zelf wil, dat is wel erg handig.Vicarious schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 15:00:
Ik heb nog amper kaartjes van de nieuwe setBlizzard laat me niet met Paypal betalen als ik geen creditcard gekoppeld heb, dus ze krijgen de tyfus maar.
Maatje van me heeft er een 3v cc aan gehangen, werkt prima en hoeft maar eenmalig.Vicarious schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 15:06:
[...]
Wellicht als je eerst saldo erop zet ofzo? Ik heb het gekoppeld aan mijn bankrekening en iedere keer dat ik iets wil doen komt hij met een scherm om creditcard gegevens in te vullen.
https://www.3vcard.nl/3V-...ditcard-fysiek.html?tk=54
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Shaman leek me altijd super om te spelen maar in de praktijk viel het altijd tegen. Nu is er meer synergie en 1 van de 2 legs welke ik kreeg was Mistcaller, dus ook ik probeer het vandaag en het speelt leuk. Die Thunder Bluff Valiant en Tuskarr Totemic zijn leuke kaartenVerwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 15:17:
Shaman is ineens wel de bom, afgelopen maand een handvol tegen gekomen, nu is 50% van de casual matches tegen Shaman
Zeker tegen Hunters welke face gaan is die Valiant werelds.
Shammy's zijn echt leuk geworden nu een beetje met het totem deck aan het spelen
tegen een priest met een justicar en dan zn andere class legendary (double heal)
met 2 van die +2 attack en je rent erdoorheen het is echt heel ziek haha
tegen een priest met een justicar en dan zn andere class legendary (double heal)
Ja, dus eerst met iDeal saldo op je Paypal zetten en dan met Paypal betalen aan Blizzard bedoel je? Omslachtig gezeik zeg... ik koppel die Paypal toch niet voor niks aan mn bankrekeningRoyy90 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 15:21:
[...]
Je kan ook gewoon het exacte bedrag overmaken met iDeal. Er staat dat het tot 3 dagen kan duren maar altijd staat het er binnen 10 minuten hoor. En je kan tegenwoordig gewoon precies overmaken wat je zelf wil, dat is wel erg handig.

Vicariously I live while the whole world dies
Ja, ik heb ook gewoon €0 op mijn paypal en gekoppeld aan mijn bankrekening en kan gewoon alles met paypal betalen. Paypal schiet het zeg maar voor mijn voor. Wellicht even de customer service bellen van Paypal? Want ik denk dat Blizz jou gewoon naar Paypal gaat verwijzen omtrent problemen met Paypal.Vicarious schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 15:49:
[...]
Ja, dus eerst met iDeal saldo op je Paypal zetten en dan met Paypal betalen aan Blizzard bedoel je? Omslachtig gezeik zeg... ik koppel die Paypal toch niet voor niks aan mn bankrekening
Ik heb op meerdere fora over mensen met dezelfde problemen gelezen en dan wordt verwezen naar een FAQ waar in staat dat ik OF saldo moet hebben OF een CC moet koppelen.An1mA schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 15:53:
[...]
Ja, ik heb ook gewoon €0 op mijn paypal en gekoppeld aan mijn bankrekening en kan gewoon alles met paypal betalen. Paypal schiet het zeg maar voor mijn voor. Wellicht even de customer service bellen van Paypal? Want ik denk dat Blizz jou gewoon naar Paypal gaat verwijzen omtrent problemen met Paypal.
Nee, naar je account op blizz gaan en dan het bedrag aan je account toevoegen met iDeal zonder tussenkomst van Paypal. Gaat ook dan direct van je bankrekening af. Kan je ingame zo dingen kopen en gaat dan automatisch van je blizzard balance afVicarious schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 15:49:
[...]
Ja, dus eerst met iDeal saldo op je Paypal zetten en dan met Paypal betalen aan Blizzard bedoel je? Omslachtig gezeik zeg... ik koppel die Paypal toch niet voor niks aan mn bankrekening
Ah da's ook nog een optie dan ja... is dat nieuw dat dat met iDeal kan? Kan me herinneren dat ik dat niet kon vorige keer dat ik keek.Royy90 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:21:
[...]
Nee, naar je account op blizz gaan en dan het bedrag aan je account toevoegen met iDeal zonder tussenkomst van Paypal. Gaat ook dan direct van je bankrekening af. Kan je ingame zo dingen kopen en gaat dan automatisch van je blizzard balance af
1 dag later en opnieuw niet op Hearthstone kunnen.
*zucht*
*zucht*
Kan al jaren, maak ik al jaren gebruik van. Dit aangezien mijn mail account ooit door goldfarmers was gehackt en daar mijn Paypal ook aan verbonden was. Dus uit voorzorg paypal gecancelled en alleen nog maar iDeal gebruikt (en natuurlijk two factor aangezet).Vicarious schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:23:
[...]
Ah da's ook nog een optie dan ja... is dat nieuw dat dat met iDeal kan? Kan me herinneren dat ik dat niet kon vorige keer dat ik keek.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Is het weer zoverTomski1986 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:40:
1 dag later en opnieuw niet op Hearthstone kunnen.
*zucht*
Verwijderd
Die token Druid van Reynad werkt best goedVerwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:40:
pffft, eindelijk terug op rank 10 dankzij alle hunters op de ladder, ik heb nog nooit zoveel moeite gehad met de ladder
heeft iemand deze decks al geprobeerd? Dragon Priest lijkt me eindelijk viable
https://www.reddit.com/r/...s_from_popular_streamers/
Na heel wat games ben ik tot conclusie gekomen dat Dragon Priest het beste deck voor me is qua winratio 69% 11-5, Dragon Warrior 46% 6-7, Midrange Shaman 50% 12-12.
De warrior deck moet ik nog spelen met Justicar Trueheart, zij is echt gruwlijk in Warrior en ook in Paladin. Dus misschien dat ik er later ermee verder ga. Helaas duren de games voor mij iets te lang om hiermee te gaan ladderen.
Probleem met Shaman is lategame/card draw voor de rest een erg goede class atm. In het begin gaat het heel erg goed door Totem Golem en Tuskarr Totemic, maar als je niet efficiënt kunt traden en in de midgame je board verliest, is het game over. Maar overleef je late game goed, tja dan snowball je naar de overwinning en dat komt met name door Thunder Bluff Valiant. Veel voorkomend probleem is dat ik zonder kaarten kom te zitten late game. Was ook al aan het experimenteren met Cult Master. Wacht wel even op een gefinetuned decklist.
Lets talk about Priest. Kort en kracht, heerlijk deck om mee te ladderen. Ik heb geen enkele moment gedacht oh shit ik ga verliezen oid. Van start tot eind, voel je je koning. Alleen tegen Mage kan het lastig worden, door de secrets. Je maakt inefficiënte plays namelijk. Dr Boom? Nou, Dr Boom heb ik geen elk moment gemist, hoewel ik misschien Vol Jin er uit ga gooien voor Dr Boom. Maar met het onderstaand decklist ga ik deze week grinden naar legend.
Tot slot wil ik even melden, dat erg verrast ben met "Token" Paladin. Met name Murloc Knight is echt veel beter dan je denkt. Als Paladin Justicar Trueheart op curve op de board speelt, bereid je maar voor. Is echt een lastig deck om tegen te spelen en nee ik zeg niet dat het OP is ^^
De warrior deck moet ik nog spelen met Justicar Trueheart, zij is echt gruwlijk in Warrior en ook in Paladin. Dus misschien dat ik er later ermee verder ga. Helaas duren de games voor mij iets te lang om hiermee te gaan ladderen.
Probleem met Shaman is lategame/card draw voor de rest een erg goede class atm. In het begin gaat het heel erg goed door Totem Golem en Tuskarr Totemic, maar als je niet efficiënt kunt traden en in de midgame je board verliest, is het game over. Maar overleef je late game goed, tja dan snowball je naar de overwinning en dat komt met name door Thunder Bluff Valiant. Veel voorkomend probleem is dat ik zonder kaarten kom te zitten late game. Was ook al aan het experimenteren met Cult Master. Wacht wel even op een gefinetuned decklist.
Lets talk about Priest. Kort en kracht, heerlijk deck om mee te ladderen. Ik heb geen enkele moment gedacht oh shit ik ga verliezen oid. Van start tot eind, voel je je koning. Alleen tegen Mage kan het lastig worden, door de secrets. Je maakt inefficiënte plays namelijk. Dr Boom? Nou, Dr Boom heb ik geen elk moment gemist, hoewel ik misschien Vol Jin er uit ga gooien voor Dr Boom. Maar met het onderstaand decklist ga ik deze week grinden naar legend.
Tot slot wil ik even melden, dat erg verrast ben met "Token" Paladin. Met name Murloc Knight is echt veel beter dan je denkt. Als Paladin Justicar Trueheart op curve op de board speelt, bereid je maar voor. Is echt een lastig deck om tegen te spelen en nee ik zeg niet dat het OP is ^^

Inderdaad en de eerste reward is binnenWognummer schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 15:42:
Shammy's zijn echt leuk geworden nu een beetje met het totem deck aan het spelen

Verwijderd
Is Chillmaw een must in dit deck? Da's de enige kaart die ik mis. Is ie te vervangen door Rend of Nef?An1mA schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:37:
[afbeelding]
Nou via de Blizzard "Add Balance" optie en dan met Ideal betalen is het wel gelukt. Als ik een default payment method wil toevoegen en Paypal kies word ik doorverwezen naar de Paypal site. Daar moet ik direct mijn creditcard gegevens invullen, een andere optie heb ik niet. Nouja, fuck dat dan maar....
Hmm, hoe kunnen jullie spelen? Bij mij duurt het echt 10 seconden1 minuut voor er iets gebeurd als ik op een knop druk...
edit: stuk beter nu.
edit: stuk beter nu.
[ Voor 13% gewijzigd door FreqAmsterdam op 25-08-2015 18:29 ]
Geen must, ik zou eerst proberen met nog een Azure Drake en anders idd Nefarian. Hoewel Chillmaw me weleens uit de brand geholpen heeft.Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 18:10:
[...]
Is Chillmaw een must in dit deck? Da's de enige kaart die ik mis. Is ie te vervangen door Rend of Nef?
Verwijderd
Ok top. Ik denk dat het zonde van de dust is om te craften.An1mA schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 18:26:
[...]
Geen must, ik zou eerst proberen met nog een Azure Drake en anders idd Nefarian. Hoewel Chillmaw me weleens uit de brand geholpen.
Ik heb trouwens 2 gouden Sideshow Spelleaters zag ik. Ik kan me totaal niet voorstellen dat die hoe dan ook bruikbaar zijn. Dusten maar.
Dat is iets anders. Bij Paypal wil men eerst een keer een betaling hebben welke goed gaat. Wat je daar kan doen (gewoon ff doen) is een eenmalige betaling uitvoeren bij je registratie. Men zal dan 1 cent incasseren zodat ze weten dat je rekening klopt en dat ze ervan kunnen incasseren. Dit duurt een paar dagen, vandaar dat het slim is om dit nu eventueel al te doen.Vicarious schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 18:14:
Nou via de Blizzard "Add Balance" optie en dan met Ideal betalen is het wel gelukt. Als ik een default payment method wil toevoegen en Paypal kies word ik doorverwezen naar de Paypal site. Daar moet ik direct mijn creditcard gegevens invullen, een andere optie heb ik niet. Nouja, fuck dat dan maar....
Omdat je nu via Bliz direct een aankoop wil doen, accepteert Paypal alleen een CC omdat je normale betaalverkeer nog niet ingeregeld is.
Murloc Knight is inderdaad veel beter dan verwacht. Ik heb er eigenlijk nauwlijks naar gekeken omdat het maar een murloc kaart was.
Verwijderd
Een impressie na een dag:
Mistcaller en Gormok zijn een must have
Zeer bruikbaar zijn:
Living Roots, Totem Golem, Wyrmrest Agent, Fencing Coach, Mulch, Polymorph Boar, Tuskarr Totemic, Draenei Totemcarver, Holy Champion, Murloc Knight, Justicar Trueheart
Tegenvallers (m.a.w. had er veel van verwacht, maar nog niet 1x goed kunnen gebruiken):
Ancestral Knowledge, Darnassus Aspirant, Wrathguard, Healing Wave, Thunder Bluff Valiant, Kodorider, Frost Giant
Mistcaller en Gormok zijn een must have
Zeer bruikbaar zijn:
Living Roots, Totem Golem, Wyrmrest Agent, Fencing Coach, Mulch, Polymorph Boar, Tuskarr Totemic, Draenei Totemcarver, Holy Champion, Murloc Knight, Justicar Trueheart
Tegenvallers (m.a.w. had er veel van verwacht, maar nog niet 1x goed kunnen gebruiken):
Ancestral Knowledge, Darnassus Aspirant, Wrathguard, Healing Wave, Thunder Bluff Valiant, Kodorider, Frost Giant
Net een chillmaw tegenover me gehad op ladder terwijl ik meerdere 3/3 dudes had door quartermaster. Chillmaw is behoorlijk goed zolang je een dragon in de hand hebt.
Ben dragon priest aant spelen.
6 wins 1 lose atm op rank 5
Is echt wel sterk vs agggro decks.
6 wins 1 lose atm op rank 5
Is echt wel sterk vs agggro decks.
Gisteren met moeite 15 TGT packs gekocht, van gold. Maar kon ze niet openen dankzij lag etc. Vandaag dus geopend: Eydis Darkbane en Gormok er uit.
Heb Gormok verwerkt in mijn ''budget'' Zoolock deck. Zie hier. Kan ik iets verbeteren aan dit deck? Behalve Mal'Ganis er aan toevoegen
Heb Gormok verwerkt in mijn ''budget'' Zoolock deck. Zie hier. Kan ik iets verbeteren aan dit deck? Behalve Mal'Ganis er aan toevoegen
Ik heb mijn OTK Shaman maar weer eens opgepoetst voor TGT.
3-0 op rank 10 op het moment, maar nog belangrijker: het is leuk om te spelen.
decklist: http://www.hearthpwn.com/decks/310279-otk-shaman
3-0 op rank 10 op het moment, maar nog belangrijker: het is leuk om te spelen.
decklist: http://www.hearthpwn.com/decks/310279-otk-shaman
[ Voor 18% gewijzigd door xelfer op 25-08-2015 20:23 ]
Verwijderd
De kudde is wakker geworden hoor, 5 games played, 4 Dragon Priests (ja, ik speelde het zelf ook)
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2015 20:24 ]
Jup, Dragon priests all around. Gelukkig nog met redelijk wat fouten uit onwenningheid.Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:23:
De kudde is wakker geworden hoor, 5 games played, 4 Dragon Priests (ja, ik speelde het zelf ook)
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:23:

Kalm blijven en de kudde volgen
Dit is allang gebeurd. Volgens paypal is mn bankrekening gewoon verified.Ngangatar schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 18:53:
[...]
Dat is iets anders. Bij Paypal wil men eerst een keer een betaling hebben welke goed gaat. Wat je daar kan doen (gewoon ff doen) is een eenmalige betaling uitvoeren bij je registratie. Men zal dan 1 cent incasseren zodat ze weten dat je rekening klopt en dat ze ervan kunnen incasseren. Dit duurt een paar dagen, vandaar dat het slim is om dit nu eventueel al te doen.
Omdat je nu via Bliz direct een aankoop wil doen, accepteert Paypal alleen een CC omdat je normale betaalverkeer nog niet ingeregeld is.
Verwijderd
Resultaten van 50 packs:
Common - 169 totaal, 4 golden, 87 duplicates
Rare - 58 totaal, 1 golden, 4 duplicates
Epic - 9 totaal, geen golden of duplicates
Legendary - 2 totaal; Eadric the Pure en Chillmaw
Mag niet klagen met deze opbrengst, al had ik graag wat minder duplicates en meer goldens gezien. In ieder geval genoeg dust om over een tijdje wat ontbrekende legendaries te craften. Nu aan de slag met wat nieuwe decks
Common - 169 totaal, 4 golden, 87 duplicates
Rare - 58 totaal, 1 golden, 4 duplicates
Epic - 9 totaal, geen golden of duplicates
Legendary - 2 totaal; Eadric the Pure en Chillmaw
Mag niet klagen met deze opbrengst, al had ik graag wat minder duplicates en meer goldens gezien. In ieder geval genoeg dust om over een tijdje wat ontbrekende legendaries te craften. Nu aan de slag met wat nieuwe decks
@Frivole Henkie, wat vind jij dan zo "underwhelming" aan Thunder Bluff Valiant? Thunder Bluff Valiant is naat Totem Golem en Tuskarr Totemic wat Shaman nu zo goed speelbaar maakt. Thunder Bluff Valiant is de reden dat ze turn 6 al je totems proberen te clearen net zoals je bang bent voor een goede Quartermaster.
Erin: 1 Dire Wolf Alpha, 2 Imp Gang Boss, 1 Void Caller, 1 Sea Giant en 1 Dr Boom.
Ik vind die Dragon Priest mirrors niet erg hoor, 100% winrate (4 games). Moet mezelf natuurlijk niet jinxen ^^
Eruit: 1 Wrathguard, 1 Flame Imp, 1 Shatterd Sun Cleric, 1 Leper Gnome, 1 Ironbeak Owl en 1 Mortal Coil.Solictice schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:18:
Gisteren met moeite 15 TGT packs gekocht, van gold. Maar kon ze niet openen dankzij lag etc. Vandaag dus geopend: Eydis Darkbane en Gormok er uit.
Erin: 1 Dire Wolf Alpha, 2 Imp Gang Boss, 1 Void Caller, 1 Sea Giant en 1 Dr Boom.
Ik vind die Dragon Priest mirrors niet erg hoor, 100% winrate (4 games). Moet mezelf natuurlijk niet jinxen ^^
Ik geef het opVicarious schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:31:
[...]
Dit is allang gebeurd. Volgens paypal is mn bankrekening gewoon verified.
Mijn eerste potje met de Murloc Knight.

Zo. Ik heb wat GvG kaarten gecraft.. Dr. boom, 2x echo of medivh, quartermaster en 2x illuminator.
Ik heb voor GvG kaarten gekozen omdat ik deze packs het minst zal krijgen.. Packs kopen zal vooral TGT zijn en met watch and learn en brawls krijg ik nog classic cards.
Ik heb voor GvG kaarten gekozen omdat ik deze packs het minst zal krijgen.. Packs kopen zal vooral TGT zijn en met watch and learn en brawls krijg ik nog classic cards.
Verwijderd
De kaart is goed als ie werkt, maar ik heb hem gewoon nog niet 1x goed kunnen spelen. Als je geen bord overwicht hebt, worden je totems elke beurt gecleared en is het een dode kaart. Als je wel totems hebt liggen, speelt je tegenstander net een Belcher of een AoE. Een Totemcarver of Shredder geeft midgame meer value voor minder mana. Een Bloodlust is een betere burst/finisher.An1mA schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:35:
@Frivole Henkie, wat vind jij dan zo "underwhelming" aan Thunder Bluff Valiant? Thunder Bluff Valiant is naat Totem Golem en Tuskarr Totemic wat Shaman nu zo goed speelbaar maakt. Thunder Bluff Valiant is de reden dat ze turn 6 al je totems proberen te clearen net zoals je bang bent voor een goede Quartermaster.
Mijn huidige Shaman focust minder op totems en meer op tempo en value.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2015 21:01 ]
Ik had nog een Arena spel open staan van voor de launch, maar merk dat de minions zeker sterk zijn geworden. Op een hoop met kunst en vliegwerk pas een antwoord op... zeker met de inspire mechanics erg moeilijk...(en een kutdeck hebben, helpt ook niet echt)...
Something under the bed is drooling
Echt bizar wat vermoeidheid met je doet. Ik maak normaal vrijwel nooit misplays, echt extreem zelden. Of je het eens bent met mijn keuzes is natuurlijk punt 2. Echter omdat ik zo moe ben van mijn nieuwe baan, maak ik de ene fout na de andere, bijvoorbeeld niet mijn Juggle afwachten of verkeerd tellen, of trades maken die echt heel dom zijn.
Echt raar hoeveel invloed dat op je heeft.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
HS is weer lekker stabiel merk ik. Geeft mij in ieder geval de tijd wat deckjes te maken i.p.v. zelf te spelen.
Ga denk ik 500 wins farmen met dit Dragon deck:

Tesla M3LR '21
Dat heb ik ook. Een 0 cost card spelen, precies nadat ik m'n Effigy heb neergelegd. Dan krijg je ook alleen een 0 cost card terug op het bord en geen andere high-cost card.Benjamin- schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 22:38:
Echt bizar wat vermoeidheid met je doet. Ik maak normaal vrijwel nooit misplays, echt extreem zelden. Of je het eens bent met mijn keuzes is natuurlijk punt 2. Echter omdat ik zo moe ben van mijn nieuwe baan, maak ik de ene fout na de andere, bijvoorbeeld niet mijn Juggle afwachten of verkeerd tellen, of trades maken die echt heel dom zijn.
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Ik wou dat ik zulke fouten nog zou maken, dan zou ik het kunnen afschuiven van het missen van bekendheid van de kaart.
Dit zijn gewoon fouten met kaarten die ik al zeker een halfjaar in mijn deck heb.
Dit zijn gewoon fouten met kaarten die ik al zeker een halfjaar in mijn deck heb.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Lijst ziet er erg goed, laat maar wat van je horen hoe hij het doet op de ladder? En ja de stabiliteit van de servers zijn weer een drama.Las Vegas schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 22:40:
HS is weer lekker stabiel merk ik. Geeft mij in ieder geval de tijd wat deckjes te maken i.p.v. zelf te spelen.
[afbeelding]
Thanks, twijfel nog een beetje over 3 9 mana draken. Wellicht eentje eruit voor Chromaggus, maar ben zelf niet zo'n fan van die kaart.An1mA schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 22:53:
[...]
Lijst ziet er erg goed, laat maar wat van je horen hoe hij het doet op de ladder? En ja de stabiliteit van de servers zijn weer een drama.
Ga het eens testen zodra HS wat stabieler is
Tesla M3LR '21
50 pakjes gekocht met opgespaard goud:
Legend:
The Skeleton Knight
Nexus Champion Saraad
Epic:
Stablemaster
Magnataur Alpha
Charged Hammer x2
Dreadsteed (Golden)
Dreadsteed
Garrison Commander x2
Grand Crusader
Coldarra Drake
Poisoned Blade
Mysterious Challenger
Confuse
Mulch
55 Rares (3 Golden)
3 golden commons
600 Dust van dubbels
Not bad.
Legend:
The Skeleton Knight
Nexus Champion Saraad
Epic:
Stablemaster
Magnataur Alpha
Charged Hammer x2
Dreadsteed (Golden)
Dreadsteed
Garrison Commander x2
Grand Crusader
Coldarra Drake
Poisoned Blade
Mysterious Challenger
Confuse
Mulch
55 Rares (3 Golden)
3 golden commons
600 Dust van dubbels
Not bad.
Het was een leuk avondje zo. Gadgetzan Jouster is voor een control deck Zombie Chow ++:
- Je hebt bij beurt één al info over het deck van de tegenstander.
- Meestal wordt het gewoon een 2/3.
- In de late game heb je er ook nog wat aan.
Met dit deck win ik van bijvoorbeeld CW easy als het naar fatigue gaat. Ik zou alleen nog graag de Garrison Commander in het deck proppen, maar die heb ik nog niet. Ik overweeg de Muster combo helemaal te laten vallen.
Tirion valt net buiten het plaatje.
- Je hebt bij beurt één al info over het deck van de tegenstander.
- Meestal wordt het gewoon een 2/3.
- In de late game heb je er ook nog wat aan.
Met dit deck win ik van bijvoorbeeld CW easy als het naar fatigue gaat. Ik zou alleen nog graag de Garrison Commander in het deck proppen, maar die heb ik nog niet. Ik overweeg de Muster combo helemaal te laten vallen.
Tirion valt net buiten het plaatje.

3x op rij tegen Totem Shaman, 3x verloren. Dus tegen Shaman is het niet zo goedAn1mA schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 22:53:
[...]
Lijst ziet er erg goed, laat maar wat van je horen hoe hij het doet op de ladder? En ja de stabiliteit van de servers zijn weer een drama.
Moet ook wel zeggen dat dat allemaal komt door die +2 Atk totem inspire kaart, wat een kutkaart is dat zeg als je die niet wegkrijgt.
Verder werd mijn Chillmaw gesilenced, had hij bloodlust met een board vol totems = GG.
Ach ja, RNG hé.
Tesla M3LR '21
Toen die kaart uitkwam wilde ik al met hem spelen ennu dus een Lock deck met Dreadsteed gemaakt. Hij werkt verbazingwekkend goed zelfs op R3/4. Control is echt easy maar face hunters geven nog veel hoofdpijn. Misschien de sea giants eruit voor wat early game minions.
commentaar graag want het is echt super leuk om te spelen
buiten beeld zitten nog: Jaraxxus/Mal Ganis/2x sea giants

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Blijft the Golem leven als Dreathsteed de enige andere minion is en die dan een keer dood gaat?Mofkees schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:58:
Toen die kaart uitkwam wilde ik al met hem spelen ennu dus een Lock deck met Dreadsteed gemaakt. Hij werkt verbazingwekkend goed zelfs op R3/4. Control is echt easy maar face hunters geven nog veel hoofdpijn. Misschien de sea giants eruit voor wat early game minions.
3 keer 9 mana draak is vaak geen probleem als je control speelt. Zou ik zelf gewoon lekker zo houdenLas Vegas schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 23:01:
[...]
Thanks, twijfel nog een beetje over 3 9 mana draken. Wellicht eentje eruit voor Chromaggus, maar ben zelf niet zo'n fan van die kaart.
Ga het eens testen zodra HS wat stabieler is
ja dreadsteed komt direct weer terug. zou golem echter niet spelen als er maar EEN steed is. Misschien krijgt je tegenstander het idee om Steed een silence te gevenxV0rtexx schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 06:41:
[...]
Blijft the Golem leven als Dreathsteed de enige andere minion is en die dan een keer dood gaat?
maar als je 2x steeds hebt, kan je al redelijk veilig die golem spelen. 9/9 voor 6 is toch erg lekker
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Zo, Hearthstone Data tracker gereset en schoongemaakt voor TGT.
Terug naar een oude liefde, een mid control Hunter deck met wat RNG er in. (Webspinners & Ram Wrangler). Nog 150 games voor 500 wins.
Terug naar een oude liefde, een mid control Hunter deck met wat RNG er in. (Webspinners & Ram Wrangler). Nog 150 games voor 500 wins.
[ Voor 8% gewijzigd door Ngangatar op 26-08-2015 08:40 ]
Ik kwam wat dragon priest tegen tijdens het ladderen. Ik heb ze verslonden met mijn guys Paladin deck. Veel te veel guys zelfs voor dragon priest.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
MAg ik vragen welke app dit is?Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:50:
[...]
De kaart is goed als ie werkt, maar ik heb hem gewoon nog niet 1x goed kunnen spelen. Als je geen bord overwicht hebt, worden je totems elke beurt gecleared en is het een dode kaart. Als je wel totems hebt liggen, speelt je tegenstander net een Belcher of een AoE. Een Totemcarver of Shredder geeft midgame meer value voor minder mana. Een Bloodlust is een betere burst/finisher.
Mijn huidige Shaman focust minder op totems en meer op tempo en value.
[afbeelding]
<GoT> Brain3#2873
Ik kreeg gisteren op 10 turn Varian Wrynn tegenover me op het bord.
1e kaart... een spell (naar zijn hand). 2e kaart .. Ysera (op het bord).. 3e kaart... Frost Giant (op het bord)..
Ik: Concede... Well played
1e kaart... een spell (naar zijn hand). 2e kaart .. Ysera (op het bord).. 3e kaart... Frost Giant (op het bord)..
Drazi#2341
Heerlijk deck idd, heb alleen bij gebrek aan een tweede Wyrmrest Agent er de nieuwe Priest Legendary ingedaan, Confessor Paletress. Is ook een erg leuke kaart, tegen een Mage op turn 8 die kaart op het bord gegooid, een minion gehealed naar 6 health (buiten bereik van een Flamestrike) en dan een 8/8 er bij krijgen was genoeg voor de rage quitAn1mA schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:37:
Na heel wat games ben ik tot conclusie gekomen dat Dragon Priest het beste deck voor me is qua winratio 69% 11-5, Dragon Warrior 46% 6-7, Midrange Shaman 50% 12-12.
Als ik jou was zal ik wel even die Wyrmrest Agent craften, het is namelijk wel je enige 2 drop. Daarnaast heb ik Thoughtsteal er uit gegooid voor een Black Knight. Zoveel mensen die nu de Twilight Guardian spelen en anders kun je het tegen Sludge belcher gebruiken.
Ik had er ook 2 tegen in de 14 games die ik heb gespeeld. De eerste kreeg 3 niet-minionsDrazi schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 08:43:
Ik kreeg gisteren op 10 turn Varian Wrynn tegenover me op het bord.
Ik ga mijn deck aanpassen naar:
- Argent protector, Muster for Battle, Quatermaster
+ 2x Garrison Commander, Equality
Rag is nog een twijfel, maar met de zware meta momenteel zit hij nog niet in de weg.
Ik moet dan wel mijn gouden Eadric opofferen, zouden jullie dat doen?
Je hebt nu een beetje vlees nog vis. Geen early game minions of het Handlock mechanisme met veel taunts. Een Steed's Zoo zou best wel eens leuk kunnen zijn.Mofkees schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:58:
[afbeelding]
Nou waar in een vorig leven Paladin 80% van de tijd won van Shaman is dat nu verleden tijd
Ik heb behoorlijk veel moeite nu met de Shaman omdat ze 2x Hex 2xLightning Storm en 2x Earth Shock runnen terwijl ze nu ook een fantastische opties hebben om board control te houden en ze misschien nu wel een van de top tier midrange decks gaan worden.
Verder vind ik het nog behoorlijk teleurstellend dat ik in de 5 potjes die ik vanochtend heb gespeeld en maar 2 waren die nieuwe kaarten speelde en 2x Face Hunter en 1x Zoo zonder aanpassingen.
Ik heb behoorlijk veel moeite nu met de Shaman omdat ze 2x Hex 2xLightning Storm en 2x Earth Shock runnen terwijl ze nu ook een fantastische opties hebben om board control te houden en ze misschien nu wel een van de top tier midrange decks gaan worden.
Verder vind ik het nog behoorlijk teleurstellend dat ik in de 5 potjes die ik vanochtend heb gespeeld en maar 2 waren die nieuwe kaarten speelde en 2x Face Hunter en 1x Zoo zonder aanpassingen.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ik heb nog amper nieuwe kaarten manbeuker19 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:37:
Nou waar in een vorig leven Paladin 80% van de tijd won van Shaman is dat nu verleden tijd![]()
Niet iedereen heeft er geld in gepompt.beuker19 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:37:
Nou waar in een vorig leven Paladin 80% van de tijd won van Shaman is dat nu verleden tijd![]()
Ik denk echt dat op rank 5 wel/geen geld niet echt het probleem is maar men probeert gewoon wat easy wins te farmen.
Want als je deze maand al rank 5 bent speel je redelijk veel en is het niet zo moeilijk om sinds de aankondiging van TGT genoeg gold te verdienen om een een redelijk aantal pakjes te kunnen kopen.
Want als je deze maand al rank 5 bent speel je redelijk veel en is het niet zo moeilijk om sinds de aankondiging van TGT genoeg gold te verdienen om een een redelijk aantal pakjes te kunnen kopen.
Ik had nog een Arena run lopen, en hoewel mijn RNG in games echt slecht is, heb ik in mijn allereerste TGT pakje een Legendary gekregen

Een paar vrienden en collegas van me spelen het ook en niemand behalve ikzelf heb de 50 packs gekocht. Sommige spelen tussen rank 5 en 8 en hebben gewoon te weinig nieuwe kaarten nog.beuker19 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:49:
Ik denk echt dat op rank 5 wel/geen geld niet echt het probleem is maar men probeert gewoon wat easy wins te farmen.
Speel nu met dit (homemade) deck http://www.hearthpwn.com/...1;14464:2;22276:1;22342:1;
Wanneer je turn 7-8 haalt win je vaak wel.
Facehunter en eboladin blijven lastig als ik een slechte draw heb.
De shamans zijn opzich prima te doen (2x brawl, 2x revenge, geddon).
Ik heb de fatties aangepast zodat ik minder battlecries heb. Al meedere keren met vyrann gehad dat ik turn 9-10 ineens rag en gromm op het board heb
Zit alleen nog te kijken of ik niet ergens nog een cruel taskmaster kwijt kan tegen de lepers constant.
Wanneer je turn 7-8 haalt win je vaak wel.
Facehunter en eboladin blijven lastig als ik een slechte draw heb.
De shamans zijn opzich prima te doen (2x brawl, 2x revenge, geddon).
Ik heb de fatties aangepast zodat ik minder battlecries heb. Al meedere keren met vyrann gehad dat ik turn 9-10 ineens rag en gromm op het board heb
Zit alleen nog te kijken of ik niet ergens nog een cruel taskmaster kwijt kan tegen de lepers constant.
Als je bijv. die totem Shaman wil spelen ben je maar 2 Rare's en 4 Common's nodig dus dat kan het probleem ook niet zijnNgangatar schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:57:
[...]
Een paar vrienden en collegas van me spelen het ook en niemand behalve ikzelf heb de 50 packs gekocht. Sommige spelen tussen rank 5 en 8 en hebben gewoon te weinig nieuwe kaarten nog.
Ik denk dat veel spelers een beetje vast geroest zijn in de Face Hunter speelstijl want dat zou wel verklaren waarom ik zoveel complete golden Face Hunter decks tegen kom.
Net tegen een Totem Shaman gespeeld die turn 4 maar liefst 4 keer die 3/4 totem in play had en 2 keer die 3/2 met summon a totem (die dus 2 keer de 3/4 summonde).
RNG skillstone esports
.
RNG skillstone esports
Vastgeroest? Dat zeker, en dat zijn vooral diegenen welke elke dag alleen ff inloggen om questjes te doen.beuker19 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:36:
[...]
Als je bijv. die totem Shaman wil spelen ben je maar 2 Rare's en 4 Common's nodig dus dat kan het probleem ook niet zijn![]()
Ik denk dat veel spelers een beetje vast geroest zijn in de Face Hunter speelstijl want dat zou wel verklaren waarom ik zoveel complete golden Face Hunter decks tegen kom.
Dat zijn echter niet de spelers rondom rank 5 welke FH spelen.
Ik zit nu op 7 en kom continue ouderwetse handlocks en nieuwe dragon priests tegen.
Had net ook zoiets alleen de 1x een 3/4 totem en toen ik bijna board terug had kreeg hij een 2e Mana tide totem in playxelfer schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:37:
Net tegen een Totem Shaman gespeeld die turn 4 maar liefst 4 keer die 3/4 totem in play had en 2 keer die 3/2 met summon a totem (die dus 2 keer de 3/4 summonde).
RNG skillstone esports.
Net overigs op casual ook even geprobeerd met Shaman te spelen alleen verloor ik de eerste 2 x omdat ik pas na het 4e potje mijn eerste Hex trok en toen al verloren had van 1x Hunter die turn 5 en 6 een Highmane speelde en later van een CW die 2x Ysera Awakens kreeg.
De mensen die nu op rank 5 FH spelen doen dat maar om 1 ding en dat is proberen een paar easy wins te krijgen op mensen die de nieuwe decks/kaarten proberen.Ngangatar schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:38:
[...]
Vastgeroest? Dat zeker, en dat zijn vooral diegenen welke elke dag alleen ff inloggen om questjes te doen.
Dat zijn echter niet de spelers rondom rank 5 welke FH spelen.
Ik zit nu op 7 en kom continue ouderwetse handlocks en nieuwe dragon priests tegen.
[ Voor 28% gewijzigd door beuker19 op 26-08-2015 10:45 ]
Ik speelde gisteren tegen een Totem Shaman. Die wilde echt rushen naar die unit wat totems summoned, zo ver dat hij zelf turn 2 deed cionen ervoor. Hij kreeg toen...de taunt totem en in beurt 3 speelde hij zijn tweede totem summoner die een flametong totem bracht en de beurt erop de might(?) totem. Ik was niet echt onder de indruk en versloeg hem dan ook. Ik krijg een beetje het idee dat als de totem summoner niet zijn werk goed genoeg doet het redelijk snel bekeken is. iig tegen een creature heavy deck zoals mijn guys Paladin.
Nu een Warrior die Varian Wrynn speelt en Ysera en Grommash in play krijgt.
Ik heb wel geaccepteerd dat skill vrijwel nooit de doorslag geeft in de uitkomst van een individuele game, maar dit is toch wel heel erg
. De hoeveelheid RNG is eigenlijk gewoon lachwekkend.
Ik heb wel geaccepteerd dat skill vrijwel nooit de doorslag geeft in de uitkomst van een individuele game, maar dit is toch wel heel erg
De nieuwe Shaman en Midrange Paladin zijn wel redelijk vergelijkbaar want wanneer je geen board control meer hebt verlies je waarschijnlijk ook al is het voor Shaman nu iets makelijk omdat zij Hex hebben voor Tirion en ik denk dat die match nu 55/45 is voor Shamen terwijl het eerst 80/20 was voor Paladin.Auredium schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:45:
Ik speelde gisteren tegen een Totem Shaman. Die wilde echt rushen naar die unit wat totems summoned, zo ver dat hij zelf turn 2 deed cionen ervoor. Hij kreeg toen...de taunt totem en in beurt 3 speelde hij zijn tweede totem summoner die een flametong totem bracht en de beurt erop de might(?) totem. Ik was niet echt onder de indruk en versloeg hem dan ook. Ik krijg een beetje het idee dat als de totem summoner niet zijn werk goed genoeg doet het redelijk snel bekeken is. iig tegen een creature heavy deck zoals mijn guys Paladin.
Wat ik mij nu afvraag voor ik Varian Wrynn ga craften en nog niet heb gedaan is dat ik mij afvraag welke match ups er nu beter van worden en welke niet want, ik kan mij zo voorstellen dat bijv. Paladin zijn combo vast houd tot deze kaart is gespeeld en dan nog wint en tegen een Hunter je op turn 10 toch wel wint om maar wat voorbeelden te geven.xelfer schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:49:
Nu een Warrior die Varian Wrynn speelt en Ysera en Grommash in play krijgt.
Ik heb wel geaccepteerd dat skill vrijwel nooit de doorslag geeft in de uitkomst van een individuele game, maar dit is toch wel heel erg. De hoeveelheid RNG is eigenlijk gewoon lachwekkend.
[ Voor 27% gewijzigd door beuker19 op 26-08-2015 10:55 ]
Vertel, enige slechte matchups zijn Warrior (hard removal) en Mage (secrets), voor de rest gewoon goed om mee te ladderen. Tenminste zo ervaar ik het momenteel op ladder.xelfer schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:55:
Dragon Priest is trouwens wel echt een matig deck.
Vind je? Best sterk volgens mij toch? Die 2/4 taunt en die 2/6 taunt maken dat je ook tegen aggro een aardige kans maakt.xelfer schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:55:
Dragon Priest is trouwens wel echt een matig deck.
Hmm ik heb het 5 games getest en heb er 5 keer tegen gespeeld nu. Heb alle games met het deck verloren en alle games tegen het deck gewonnen.
Ik moet wel zeggen dat ik zelf in geen enkele game een grote dragon heb gepakt in de Priest games, ze lagen iedere keer allemaal onderop mijn deck...
Ik moet wel zeggen dat ik zelf in geen enkele game een grote dragon heb gepakt in de Priest games, ze lagen iedere keer allemaal onderop mijn deck...
Ik won er net van terwijl ik een ongelooflijk stomme play maakte, maar het maakte niets uit.
Erm agro warrior net tegen me..... Die kom je niet vaak tegen, vol met wolfriders, leper gnomes en Arcane Golems. Ik snap overigens wel waarom je ze zelden ziet, wat een slecht deck...
Erm agro warrior net tegen me..... Die kom je niet vaak tegen, vol met wolfriders, leper gnomes en Arcane Golems. Ik snap overigens wel waarom je ze zelden ziet, wat een slecht deck...
[ Voor 50% gewijzigd door Ngangatar op 26-08-2015 11:18 ]
Ik vind het deck nogal onbetrouwbaar. Als je alle antwoorden gelijk pakt is het prima, maar als je ook maar even geen Dragon pakt of niet goed curved, dan ga je gewoon af als een gieter.Ngangatar schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:11:
Ik won er net van terwijl ik een ongelooflijk stomme play maakte, maar het maakte niets uit.
Helemaal met je eens, wel is het een leuk deck wanneer alles goed valt, maar dat is met bijna elk deck natuurlijkxelfer schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:20:
[...]
Ik vind het deck nogal onbetrouwbaar. Als je alle antwoorden gelijk pakt is het prima, maar als je ook maar even geen Dragon pakt of niet goed curved, dan ga je gewoon af als een gieter.
vanmorgen had ik je totaal voor gek verklaard
na een game of 10 ben ik 100% om idd als je niet op curve pakt sterf je en dat gebeurt net te vaak helaas
na een game of 10 ben ik 100% om idd als je niet op curve pakt sterf je en dat gebeurt net te vaak helaas
Dat dek gebruik ik zelf ook in de WoW Guild Tournament, heb al 2x een patron warrior en oil rogue afgemaakt.Ngangatar schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:11:
even punt: Meer geluk dan skill! je moet ze rushen, als je dat niet kan. Ben je splat.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dan is in jouw ogen CW ook onbetrouwbaar want je kan ook een 6+ mana openingshand hebben.xelfer schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:20:
[...]
Ik vind het deck nogal onbetrouwbaar. Als je alle antwoorden gelijk pakt is het prima, maar als je ook maar even geen Dragon pakt of niet goed curved, dan ga je gewoon af als een gieter.
Tuurlijk is het belangrijk om die dragon te hebben maar de manier van mulliganen is erg belangrijk. Daarbij vind ik dat als je 5x met een deck speelt en hem daarna onbetrouwbaar noemt niet echt een goede analyse.
Ik heb er nu 12 potjes mee gespeelt, 9 gewonnen en 3 verloren. Toch ben ik nog niet overtuigd van zijn kracht al werkt hij wel geweldig tegen de nieuwe Shamans. Ook tegen Facehunter en Aggro Palladin werkt hij erg goed.
Probleem met de early game Dragon Priest kaarten is dat je een Dragon in je handen moet hebben om ze te spelen. Bij Control Warrior kan je prima je wapens en Armorsmiths spelen zonder dat je afhankelijk bent van het hebben van een extra kaart in je hand.
Mijn laatste 10 tegenstanders zijn overigens:
2 x Face Hunter
6 x Eboladin
1 x Control Warrior
1 x Totem Shaman
Mijn laatste 10 tegenstanders zijn overigens:
2 x Face Hunter
6 x Eboladin
1 x Control Warrior
1 x Totem Shaman
[ Voor 19% gewijzigd door xelfer op 26-08-2015 11:34 ]
Als je de coin hebt, is de kans op een juiste hand beter in dit deck. Best pittig om zo afhankelijk te zijn van de eerste coinflip in een potje.astie schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:25:
[...]
Dan is in jouw ogen CW ook onbetrouwbaar want je kan ook een 6+ mana openingshand hebben.
Tuurlijk is het belangrijk om die dragon te hebben maar de manier van mulliganen is erg belangrijk. Daarbij vind ik dat als je 5x met een deck speelt en hem daarna onbetrouwbaar noemt niet echt een goede analyse.
Ik heb er nu 12 potjes mee gespeelt, 9 gewonnen en 3 verloren. Toch ben ik nog niet overtuigd van zijn kracht al werkt hij wel geweldig tegen de nieuwe Shamans. Ook tegen Facehunter en Aggro Palladin werkt hij erg goed.
Ik kraak het deck niet af, het is mij alleen te afhankelijk van de startershand.
Daar heb je helemaal gelijk in maar daarom is Dragon Priest ook geen control deck maar een tempo deck.xelfer schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:28:
Probleem met de early game Dragon Priest kaarten is dat je een Dragon in je handen moet hebben om ze te spelen. Bij Control Warrior kan je prima je wapens en Armorsmiths spelen zonder dat je afhankelijk bent van het hebben van een extra kaart in je hand.
Daarbij, zoals ik al eerder zei, is je mulligan erg belangrijk.
Ik heb bij CW al zovaak gehad dat ik tegen Face Hunter geen enkele urlygame kaart pakte en netjes op beurt 5 of 6 dood was. Dat is net zo erg als geen urly dragon pakken om je synergy te activeren
Klopt dat je in feite even een "onbruikbaar" kaart in je hand "moet" hebben voor je early game, maar je kunt je draken ook meestal daarna rond turn 4 a 5 spelen. Daarnaast heeft Dragon Priest de meeste dragons in een deck en heb je "meestal" dus wel 1 in je starthand. Maar zoals je zei, als je dat niet hebt, dan kan het erg zwaar worden tegen sommige matchups. Maar dan moet je maar op tempo spelen, net zoals rogue bv gewoon een Si7 zonder combo speelt. Ik ga het deck nu niet helemaal de hemel in prijzen, omdat ik ermee speel. Maar dat je het deck een matig deck noemt, daar ben ik het met jou niet mee eens.xelfer schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:28:
@Ngangatar dat heb je dus met Druid ook, ben je ook in het begin afhankelijk van innervate, wild growth en nu Darnassus Aspirant. Hoewel je met Druid met een goede innervate nog terug kan komen, omdat je bv een minion speelt die voor 2 trade.
[ Voor 11% gewijzigd door An1mA op 26-08-2015 11:37 ]
Het voelt voor mij teveel als hit en miss. De kans dat je verliest omdat je geen extra Dragon in je hand hebt is te groot. En als je dan achter loopt heb je te weinig removal om terug te komen in mijn ogen.
Zit echt nu twijfelen om Justicar Trueheart en Chillmaw te gaan craften omdat deze 2 mij de de beste control Legendary's lijken en ik graag als Paladin en CW speel en evt. later nog Varian Wrynn ga craften maar ik nog niet zeker ben van zijn kracht.
Verder kan ik met Chillmaw ook Dragon Priest gaan spelen.
[ Voor 40% gewijzigd door beuker19 op 26-08-2015 11:45 ]
Justicar is echt nice in CW.
Varian kan een echte turncard zijn hoor!
Eigenlijk is hij altijd goed!
Zorgen dat ze al wat removal gebruikt hebben.
Ik zou geen CW meer zonder hem spelen!
Ik verwacht overigens wel dat aggro/zoo/face (hoe je het ook wilt noemen) de game weer blijft domineren als de meta stabieler is. De extra kaarten die gereleased zijn om aggro te stoppen zijn niet altijd even stabiel. Wellicht zullen er wel meer Owls in de aggro decks komen, dat dan weer wel
.
Hoewel Varian een hoge impact heeft op het moment van spelen, zal ik als jou was voor Justicar Trueheart gaan. Is na een TGT bijna de must have voor Paladin en Warrior. De hero powers van beide worden dan ineens zoveel beter.beuker19 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:43:
Zit echt nu twijfelen om Justicar Trueheart en Chillmaw te gaan craften omdat deze 2 mij de de beste control Legendary's lijken en ik graag als Paladin en CW speel en evt. later nog Varian Wrynn ga craften maar ik nog niet zeker ben van zijn kracht.
Ik moet het eerst maar eens zien.Predje schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:45:
Justicar is echt nice in CW.
Verder wil ik nu alleen maar kaarten craften die in wat meer decks zijn te spelen en met een week of wat eens kijken welke kaarten er dadelijk al niet zoveel gespeeld meer gaan worden.
Dat dacht ik al en laat dat nu net een van mijn favoriete classes zijnAn1mA schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:48:
[...]
Hoewel Varian een hoge impact heeft op het moment van spelen, zal ik als jou was voor Justicar Trueheart gaan. Is na een TGT bijna de must have voor Paladin en Warrior. De hero powers van beide worden dan ineens zoveel beter.
Alleen Warlock is leuker maar had het geluk om Wilfred Fizzlebang al uit een pakje te krijgen.
Verder lijkt mij Dragon Priest wel heel leuk en zeker als ik hoor dat het goed is tegen Face Hunter
[ Voor 64% gewijzigd door beuker19 op 26-08-2015 11:58 ]
Hebben jullie wat voorbeelden van totem-decks?
Ik kom op de gauwigheid enkel decks tegen met thalnos, al' akir, boom en neptulon, allemaal legendaries die ik niet heb (en niet kan craften
).
En wat moet ik mij in godsnaam voorstellen onder een eboladin XD?
Wat voor deck is dat dan XD
?
Ik kom op de gauwigheid enkel decks tegen met thalnos, al' akir, boom en neptulon, allemaal legendaries die ik niet heb (en niet kan craften
En wat moet ik mij in godsnaam voorstellen onder een eboladin XD?
Wat voor deck is dat dan XD
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Eboladin zie ik als 'face Paladin'. Gewoon rushen met early game minions en goan.
Je hebt ook versies met b.v. Hobgoblin en heel veel 1 attack minions. Volgens mij is dat het origineel:
http://hearthstone.blizzp...-the-week-savjz-eboladin/
Je hebt ook versies met b.v. Hobgoblin en heel veel 1 attack minions. Volgens mij is dat het origineel:
http://hearthstone.blizzp...-the-week-savjz-eboladin/
Verwijderd
Varian is minder goed dan ik had gedacht. Tegen aggro is ie sowieso nutteloos.
Als je hem vroeg speelt (~ beurt 10) vraag je om een Lightbomb/Equality/Shadowflame/Brawl/whatever en daar kom je niet meer overheen.
Als je hem laat speelt om eerst removal uit te lokken, mill je jezelf.
Hij kan goed uitpakken, maar ik denk niet dat ie je winrate tegen control decks verhoogt.
Ik denk dat ik het voorlopig bij Ysera houd.
Als je hem vroeg speelt (~ beurt 10) vraag je om een Lightbomb/Equality/Shadowflame/Brawl/whatever en daar kom je niet meer overheen.
Als je hem laat speelt om eerst removal uit te lokken, mill je jezelf.
Hij kan goed uitpakken, maar ik denk niet dat ie je winrate tegen control decks verhoogt.
Ik denk dat ik het voorlopig bij Ysera houd.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]