Ik zit er aan te denken om nu dr boom te craften.. Aangezien hij nog niet is generfed denk ik ook niet dat het nog gaat gebeuren. Dan kan ik ook nog genoeg dust bij elkaar sprokkelen voor een 2e legendary craft.. Hier wacht ik wat mee tot de expansion is gesettled.
Mijn dubbele aviana wil ik niet dusten ivm mogelijke nerfs.. Het lijkt me niet dat die kaart generfed zal worden, maar je weet maar nooit.
Ik zit er aan te denken om een deck om aviana heen te bouwen.. Óf een soort taunt druid, óf een soort van charge burst deck. Ik heb wat zitten theorycraften, maar die laatste lijkt me heel onwaarschijnlijk, omdat je veel combokaarten nodig hebt. Aviana, alex, 3x charge, innervate en aviana ook nog gediscount door thaurissan of een tweede innervate/coin..
Ik heb echt nog nooit zo'n goede serie packs gehad als gisteren.. 4! legendaries bij de eerste 10 packs. Helaas de overige 34 packs 'maar' 1 legendary, maarja, je kunt niet alles hebben.
5 legendaries uit 44 packs. Dat maakt het afgelopen half jaar toch een heel eind goed (legendary per pack gezien misschien wel helemaal).
Buiten dat nog een goed gemiddelde in aantal epics. En ik heb maar 1 pack geen rare gehad. Dus bijna alle epics/legendaries kwamen samen met een rare of meer.
[
Voor 24% gewijzigd door
aicaramba op 25-08-2015 10:57
]