[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.297 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:38
rare switch in mijn speelstijl:

top 3 leukste pre GvG
1.Priest
2.Shaman
3. Warlock

top 3 leukste nu
1. Mage
2. Warlock
3. Shaman

en dat terwijl ik pre GvG mage op ener laatste plek kwam (rogue altijd nog steeds op laatste plaats)
priest staat op plaats 6 nu

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 17-12-2014 14:07 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
@Mooyal: wat voor mage deck speel jij dan?

Ik wissel nog teveel tussen verschillende classes en decks en kan mijn draai nog totaal niet vinden in GvG. Meeste nuttige legendaries en epics heb ik wel, dus ik bijna alle populaire decks nabouwen. Denk dat ik met sjow's warrior deck nog het meeste succes heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
firlian schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:27:
@Mooyal: wat voor mage deck speel jij dan?

Ik wissel nog teveel tussen verschillende classes en decks en kan mijn draai nog totaal niet vinden in GvG. Meeste nuttige legendaries en epics heb ik wel, dus ik bijna alle populaire decks nabouwen. Denk dat ik met sjow's warrior deck nog het meeste succes heb.
Vind je net decken dan echt zo leuk?
Dat is net hetgene ik heel jammer vind aan HS, zo veel mensen netdecken en spelen het efficientste deck zonder meer.

Sinds GvG heb ik 5 decks in gebruik : Aggro mechmage , mid mechpala , priest deck 'Thief' , warrior en als laatste men mage deck 'randomisation commencing'

Ik speel enkel zelfgemaakte decks en de fun is voor mij echt hoger. Zo leer je ook omgaan met metas en je deck aanpassen. Niet enkel flavor of the week van t net plukken en die spelen.

De netdecking is ook de reden waarom ik ten tijde van Hunter face net voor GvG zo goed als geen constructed meer speelde.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:58
Benjamin- schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:33:
Wailing soul is echt heel slecht als niet je niet constructed bent (...)
Voor mij zijn beide kaarten in arena matig/oke. Ik denk niet dat het meer moeite kost om om het effect van Wailing Soul heen te spelen dan om de drawback van de Golem. De Golem heeft met charge een verrassingseffect, maar Wailing Soul heeft die lekkere arena body. Daarbij is het effect lang niet nutteloos. Zeker tegen mages en paladins heb je er wat aan. Als je zelf een Crazed Alchemist hebt kan je er ook een minion tot full health mee healen.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
sleepwalkerbe schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:33:
[...] Vind je net decken dan echt zo leuk?
Dat is net hetgene ik heel jammer vind aan HS, zo veel mensen netdecken en spelen het efficientste deck zonder meer.
Als ik ranked speel wil ik gewoon een efficient deck hebben. Maar het liefst wel een deck dat ik leuk vind om te spelen. Een klein beetje tweaken op basis van wat voor decks je veel tegen speelt kan dan natuurlijk altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Door een standaard deck te spelen maak je het jezelf denk ik ook moeilijker omdat mensen weten wat er gaat komen. Tevens vind ik het ook saai.

Het is juist leuk om je eigen speelstijl te identificeren en daar een passende deck bij te maken.
Die decks schaaf ik dan lekker bij of stop er eens een gekke kaart in om wat combo's te proberen.

Ik krijg als beginneling nog vaak kaarten die beter in mijn deck passen of mijn deck sterker maken.
Leuk om dat elke kaart te overwegen om mee te swappen. En ook telkens dezelfde kaarten die no-way uit mijn deck gaan (polymorph/flamestrike/fireball).

Vanmorgen toch maar een icelance gecraft en die run ik nu (ipv elven archer) i.c.m. met 2xfrostnova/frostbolt vaak een hele goedkope manier om sterke minions te verwijderen.

Enige class waar ik echt moeite mee heb zijn (control)priests... die blijven maar healen, buffen en komen uiteindelijk met teveel en te sterke minions aankakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Gaat lekker. Zondag ook al 12-2 gegaan. Dit keer met een best goed deck vind ik zelf. Geen carddraw, geen Polymorph en een tikje weinig endgame, maar wel goede kaartkwaliteit en: mijn favo-curve!

37 pakjes GvG, 0 legs. And fucking counting. :( :( :(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/n8i4qVg.jpg?1

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel lekker vlug naar Rank 5 kunnen klimmen met Sjow's Control Warrior. Misschien nog even focussen en terug Legend worden. Is nog maar 17 december.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Gvd! Net een game verloren omdat ik door een bug mijn minion met battlecry niet kon spelen :S :(

Btw; ik heb een gouden lorewalker cho gekregen (direct al in de 1e gratis pack :) ).
Anyway, ik vind het maar een kutkaart.. geef tevaak mijn removal ook aan de vijand.

Hij levert me 1600dust op, dus ik kan direct mijn magedeck (portal, secrets) compleet maken.

Iemand een goede reden om cho te houden? Issie echt zo goed als de comments overal beweren?
Sowieso geef ik niks om gouden kaarten..

[ Voor 67% gewijzigd door Predje op 17-12-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Nah, Cho is een fun-card en geen win-card. Zeker als je hem golden hebt lekker dissen en nuttigere dingen van maken!

Je zou theoretisch gezien een spell-arm deck kunnen maken met Cho, maar een 0/4 body is voor je tegenstander ook zo verwijderd, dus heel nuttig is dat ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Bosmonster schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:16:
Nah, Cho is een fun-card en geen win-card. Zeker als je hem golden hebt lekker dissen en nuttigere dingen van maken!

Je zou theoretisch gezien een spell-arm deck kunnen maken met Cho, maar een 0/4 body is voor je tegenstander ook zo verwijderd, dus heel nuttig is dat ook niet.
Cho is gone! Heb echt een SLOOT aan nieuwe GvG kaarten kunnen maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Wat een baas. Cho geeft je ook kaarten buiten het speeldveld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 14:26
Die coghammer is inderdaad wel crap. Hoewel hij geweldig combo't met die 3/2 geef wapen +1 attack, dan issie 4/3 en kun je in elk geval die beurt de meeste 3 of 4 drops weg tikken.
Zonder combo is het gewoon een verlengde knife (1 extra dmg), dus in arena niet erg betrouwbaar.

Die wailing soul kun je volgens mij vrij gemakkelijk spelen op 4, als je wat moet traden, of op 3 gewoon een spider tank of zo'n 50-50% ogre kunt spelen, dan haal je zelfs de downside eraf.

@ Predje: Zijn die portals nu zo interessant?
Zeker zinvol om de Golden Cho te dissen, maar spendeer de dust op iets groots zou ik zeggen.

edit:
Ik ga ook maar weer eens wat Mage proberen, de nieuwe kaarten zijn wel leuk in elk geval.
Maar het past nog steeds niet echt bij mijn favoriete speelstijl. (Ik weet niet eens of ik zelf al een Pyroblast heb, wel eens in Arena gedraft, maar zelden een winnend schot mee gedaan.)

[ Voor 19% gewijzigd door ir_richman op 17-12-2014 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Ah bende.. HS is uit voor Android (hier nog niet) en ik keek even naar de minimum eisen: 6"

Kon dit nou echt niet terug worden gebracht naar 5" zodat Blizzard opeens ook een gigantische markt aan reguliere (non-tablet) smartphones had?

Al verwacht ik dat er vrij snel fixes komen zodat ook <6" non-tablet devices het kunnen draaien. Zou heerlijk zijn op m'n FHD 5" telefoon, lekker in de trein. :)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ir_richman
Tektoon schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:34:
Gaat lekker. Zondag ook al 12-2 gegaan. Dit keer met een best goed deck vind ik zelf. Geen carddraw, geen Polymorph en een tikje weinig endgame, maar wel goede kaartkwaliteit en: mijn favo-curve!

37 pakjes GvG, 0 legs. And fucking couting. :( :( :(
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat je beter na een dikke losing streak wat packs kunt kopen, als je dat toch al van plan was (van gold of met €'s ), dan na een 12-2 arena run.
En dat je na een slechte arena run gemiddeld betere kaarten uit je packs krijgt.

Dus als ik een avondje heb zitten kötten met een gimmicky deck dat niet werkt (Malygos druid ofzo) dan koop ik een keer 2 of 3 packs van mijn gespaarde gold. Meer kans op legends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Voor Android is er al een aangepaste versie waar de check uitgehaald is:

OBB FILE: https://mega.co.nz/#!v0R3...jNgBCkh55pyLFM5mhPGXD_L9c
APK FILE: https://mega.co.nz/#!U9px...GQptAzqCEpynAc491cW29Elvc

1. Installeer de APK
2. Start Hearthstone op. Die zal fout tonen, maar maakt folders aan die nodig zijn
3. Pak de zip met OBB bestanden uit
4. Kopieer de obb bestanden naar Android/obb/com.blizzard.wtcg.hearthstone (op mijn telefoon Moto X is dat /storage/emulated/0/Android/obb/com.blizzard.wtcg.hearthstone)
5. Start Hearthstone op.
6. Profit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Maar is die hier al speelbaar met een Europees account?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik kan inloggen met mijn Battlenet account...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
je kreeg toch een free card pack als je inlogde op android voor eerste keer??
krijg niks helaas :/

edit nu wel, ik logde in op pc en ik heb het :D
toch +40 dust erbij :)

gelijk maar weer van mijn tablet gegooit, mijn tablet is te zwak ervoor, speelt niet lekker met 15-20 fps ^^
had ik wel verwacht van mijn 2,5y oude tablet maar d8 ik probeer het gewoon :)

[ Voor 63% gewijzigd door Kol Nedra op 17-12-2014 18:29 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic78
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-04-2024
Je moet 1 potje spelen. Niet alleen inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Magic78 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 18:31:
Je moet 1 potje spelen. Niet alleen inloggen.
zou kunnen, ik heb concede gedaan omdat het niet lekker speelde :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Lol. De eerste keer dat dit is gelukt:
Afbeeldingslocatie: http://s17.postimg.org/g3ztsy1of/Hearthstone_Screenshot_12_17_2014_18_59_34.png

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:46

Mauz1978

Console War Veteran

ir_richman schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:58:
[...]

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat je beter na een dikke losing streak wat packs kunt kopen, als je dat toch al van plan was (van gold of met €'s ), dan na een 12-2 arena run.
En dat je na een slechte arena run gemiddeld betere kaarten uit je packs krijgt.

Dus als ik een avondje heb zitten kötten met een gimmicky deck dat niet werkt (Malygos druid ofzo) dan koop ik een keer 2 of 3 packs van mijn gespaarde gold. Meer kans op legends.
Lol wat een onzin. Kans is altijd hetzelfde en dat is gemiddeld 1 op 20 pakjes. En dat is gemiddeld. Een iemand krijgt er 1 op 40 en tijdens de gvg release zag ik trump 3 legs uit 1 pakje halen...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:48
Inderdaad een onzin verhaal, ik heb een positieve win ratio en ik zit gemiddeld op iedere 10 pakjes voor een Legendary met GvG. Het is gewoon random, maar gemiddeld 1 op 20, zo simpel is het.
Predje schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:41:
Door een standaard deck te spelen maak je het jezelf denk ik ook moeilijker omdat mensen weten wat er gaat komen. Tevens vind ik het ook saai.
Hou er rekening mee dat bepaalde kaarten gewoon heel sterk zijn.

Neem control Warrior, de volgende kaarten zijn gewoon een vereiste in je deck:
Execute x2
Shield Slam x2
Shield Block x2
Fiery War Axe x2
Death's Bite x2
Cruel Task Master x2
Armorsmith x2
Acolyte of Pain x2
Grommash x1
Sylvanas x1

Dit zijn al 18 kaarten. Nu kan je zeggen dat je hier in kan wijzigen, maar dat wil je niet, de synergie met die kaarten is zo groot, Shield block + slam is makkelijke clear + card draw, Cruel Task Master en Death's Bite deathrattle zorg voor veel armor (armorsmith), card draw (acolyte), damage (Grommash).
Fiery War Axe is DE kaart waarmee je wilt beginnen tegen vrijwel iedere klasse en als laatste is Sylvana's heel sterk in de handen van Warrior, omdat je op veel manieren de deathrattle kan activeren.

Verder zijn er nog meer kaarten die zo enorm sterk zijn in control Warrior, waardoor vrijwel ieder control Warrior deck op elkaar lijkt. De verschillen zitten nu vaak bij het wel of niet spelen van items zoals Crush en Gorehowl.

Naar mijn idee is het grote verschil gekomen in early game, iets wat mij vooral helpt als control Paladin, kaarten zoals Annoy-O-Tron, Shielded Minibot en Muster for Battle om door de early game te komen, maar late game is vrijwel hetzelfde, behalve dat Dr. Boom veel gespeeld wordt.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
NIet echt een oplossing, plus ik ben niet gecharmeerd van apple stuff. Goede hardware e.d. maar zo gesloten, en overpriced (plus het imago is waar je voor betaald).

Een android oplossing zou nice zijn, gezien ik veel grotere en zwaardere meuk zonder issues kan installeren (+4gb apps, geen probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:46

Mauz1978

Console War Veteran

Ik zit er aan te denken om een ipad mini te kopen. Is hs een beetje speelbaar daarop? Heeft iemand hier daar erveringen mee? Speel ook vaak hs op de oude ipad 2 maar die is nodig aan n upgrade toe ;-).

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:23

Meneer iCy

swarma

majoh schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:39:
Voor Android is er al een aangepaste versie waar de check uitgehaald is:

OBB FILE: https://mega.co.nz/#!v0R3...jNgBCkh55pyLFM5mhPGXD_L9c
APK FILE: https://mega.co.nz/#!U9px...GQptAzqCEpynAc491cW29Elvc

1. Installeer de APK
2. Start Hearthstone op. Die zal fout tonen, maar maakt folders aan die nodig zijn
3. Pak de zip met OBB bestanden uit
4. Kopieer de obb bestanden naar Android/obb/com.blizzard.wtcg.hearthstone (op mijn telefoon Moto X is dat /storage/emulated/0/Android/obb/com.blizzard.wtcg.hearthstone)
5. Start Hearthstone op.
6. Profit!
Thanks, draait goed op een nexus 5 met lollipop

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

Gisteren (of vandaag eigenlijk om 1.45 uur) constructed gespeeld tegen Trump! Ik maakte een fout waardoor ik verloor, maar ik vond het wel heel gaaf :D Ik heb altijd zijn video's gekeken en nu dan voor het eerst tegen hem.

Vandaag heeft hij een filmpje gepost met hetzelfde Pally deck, maar I didn't make the cut (ik was rank 16), filmpje begint helaas bij rank 14. :')
https://www.youtube.com/watch?v=4SpD3qBX05o

Deed na onze pot een friend request (triest, ik weet het..hahaha), maar hij heeft nog niet geaccepteerd.

[ Voor 7% gewijzigd door Nitai op 17-12-2014 21:09 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Nitai schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:07:
Gisteren (of vandaag eigenlijk om 1.45 uur) constructed gespeeld tegen Trump! Ik maakte een fout waardoor ik verloor, maar ik vond het wel heel gaaf :D Ik heb altijd zijn video's gekeken en nu dan voor het eerst tegen hem.

Vandaag heeft hij een filmpje gepost met hetzelfde Pally deck, maar I didn't make the cut (ik was rank 16), filmpje begint helaas bij rank 14. :')
https://www.youtube.com/watch?v=4SpD3qBX05o

Deed na onze pot een friend request (triest, ik weet het..hahaha), maar hij heeft nog niet geaccepteerd.
Dat doet bijna iedereen en hij accept nooit iemand. Maar wel leuk :)
Ik kwam maanden terug een keer tegen een StrifeCro, maar die streamt amper, heb dus niet kunnen checken hij het echt was of een neppert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Voor Shaman gebruiken jullie liever Crackle of Lightning Bolt?
Of zitten hier nog verschillen aan per type deck (even los van mana curve)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik wil HS ook wat serieuzer oppakken, en 1 van de tips die ik las is dat je vast moet houden aan 1 deck en die gedurende een langere periode blijven spelen. Ik denk dat dat bij mij een Demonheart deck wordt.

Heb nu dit deck gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/79XLMUd.png
+1 nog een Mountain Giant en +2 Molten Giants die niet op de screen paste :+

Ik twijfel eigenlijk vooral nog over Anima Golem. Vind de kaart vrij situationeel, en merk dat mijn tegenstanders er vrij vaak om heen kunnen spelen. Ik overweeg 'm dan ook te swappen met Loatheb of Harrison Jones.

Daarnaast weet ik ook niet of ik Sense Demons houd. Overweeg die kaart te swappen voor een silence uiltje of een shadow bolt.

Tips zijn altijd welkom :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Mauz1978 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:12:
Ik zit er aan te denken om een ipad mini te kopen. Is hs een beetje speelbaar daarop? Heeft iemand hier daar erveringen mee? Speel ook vaak hs op de oude ipad 2 maar die is nodig aan n upgrade toe ;-).
Een laatste generatie iPad mini? (nieuw?)

Want de eerste generatie is gewoon een kleine iPad 2. Letterlijk.

De laatste generatie van de mini is bloedje snel en doet niet onder voor de gewone iPad.

Persoonlijk vind ik het iets te klein en speel ik savonds op een iPad Air!

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 17-12-2014 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Voor de mensen die een betaalbare tablet willen hebben om Hearthstone op te spelen, check dit topic Het topic voor (onbekende) Chinese Windows tablets
Voor 105 euro heb je hem thuis liggen, heb vandaag op een 8 inch Voyo gespeeld, speelt hardstikke goed op medium (op high ging die wel redelijk haperen).

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 13:11
Had hem van de week alvast geinstalleerd op mijn Tab2 en dat werkte. Na de officiële release hier, die versie verwijderd en 'm uit de Play Store gehaald. Maar nu kan ik niet op EU inloggen (NA en Asia werken wel), de inlogpagina wordt niet geladen:

"Web page not available

The webpage at https://eu.battle.net/login/en/flow/wtcg.app might be temporarily down or it may have moved permanently to a new web address.
Here are some suggestions:
- Check to make sure that your device has a sinal and data connection.
- Reload this web page later.
- View a cached copy of the web page from Google."
"

Op het Blizzard forum suggereren medewerkers dat er misschien maintenance is, maar dan zou iedereen die melding moeten krijgen lijkt me. Zijn er anderen hier die het ook hebben?

Update: Nu werkt het

[ Voor 1% gewijzigd door Jason X op 18-12-2014 08:55 . Reden: Nieuwe inzichten ]

• Dreanor
  • Laatst online: 15:20

Dreanor

Joene

Pff ik ben 1 van de ongelukkigen die dus een Asus Transformer TF300T heeft. En de melding krijgt dat mijn tablet niet compatible is voor Hearthstone. Wat een rukstreek zeg ... tis een high end tablet (of was) en dan kan het een simpel kaart spelletje niet draaien. Pfff, ik keek uit naar Hearthstone op me tablet maar helaas, gaat het feestje niet door. Ben blij dat ik nog geen cent aan blizzard gegeven heb nu. :P

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
iCy schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:33:
[...]

Thanks, draait goed op een nexus 5 met lollipop
Hier ook gelukt op m'n nexus met lollipop :) mooi vermaak voor in de bus naar het werk!

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

• Predje
Benjamin- schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:30:
Inderdaad een onzin verhaal, ik heb een positieve win ratio en ik zit gemiddeld op iedere 10 pakjes voor een Legendary met GvG. Het is gewoon random, maar gemiddeld 1 op 20, zo simpel is het.

[...]

Hou er rekening mee dat bepaalde kaarten gewoon heel sterk zijn.

Neem control Warrior, de volgende kaarten zijn gewoon een vereiste in je deck:
Execute x2
Shield Slam x2
Shield Block x2
Fiery War Axe x2
Death's Bite x2
Cruel Task Master x2
Armorsmith x2
Acolyte of Pain x2
Grommash x1
Sylvanas x1

Dit zijn al 18 kaarten. Nu kan je zeggen dat je hier in kan wijzigen, maar dat wil je niet, de synergie met die kaarten is zo groot, Shield block + slam is makkelijke clear + card draw, Cruel Task Master en Death's Bite deathrattle zorg voor veel armor (armorsmith), card draw (acolyte), damage (Grommash).
Fiery War Axe is DE kaart waarmee je wilt beginnen tegen vrijwel iedere klasse en als laatste is Sylvana's heel sterk in de handen van Warrior, omdat je op veel manieren de deathrattle kan activeren.

Verder zijn er nog meer kaarten die zo enorm sterk zijn in control Warrior, waardoor vrijwel ieder control Warrior deck op elkaar lijkt. De verschillen zitten nu vaak bij het wel of niet spelen van items zoals Crush en Gorehowl.

Naar mijn idee is het grote verschil gekomen in early game, iets wat mij vooral helpt als control Paladin, kaarten zoals Annoy-O-Tron, Shielded Minibot en Muster for Battle om door de early game te komen, maar late game is vrijwel hetzelfde, behalve dat Dr. Boom veel gespeeld wordt.
Eens hoor! De meeste gebruik ik inderdaad ook standaard in mijn deck! (gromm en syl heb ik nog niet...)
Echter heb ik zelf bedacht en ervaren dat die kaarten top zijn! Ik ga nu zelf een deckjes maken met de vereiste warrior kaarten aangevuld met mechs.. die zijn samen ook behoorlijk sterk!

Momenteel kom ik ontzettend veel priests tegen! (rng?)
3x op een rij dat de priest (3 verschillende) early en mid gewoon lekker passief wat healt, wat kaarten extra genereerd.. lala.. dan wat grote dreigingen zodat ik mijn removal wel 'moet' gebruiken.
En vervolgens begint het pas echt... sterk minion > double healt > shield > swap attack > double healt > give taunt > duplicate met face.. echt hij houdt niet op dan! Echt totaal niks tegen te doen.

Lijkt wel of dit een nieuwe deck is ofzo die iedereen gebruikt!

Nou lijkt het zo simpel dat je dat gewoon moet voorkomen en de priest moet rushen?

Iemand tips?

• Grotman
  • Niet online
Predje schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:33:
[...]

Eens hoor! De meeste gebruik ik inderdaad ook standaard in mijn deck! (gromm en syl heb ik nog niet...)
Echter heb ik zelf bedacht en ervaren dat die kaarten top zijn! Ik ga nu zelf een deckjes maken met de vereiste warrior kaarten aangevuld met mechs.. die zijn samen ook behoorlijk sterk!

3x op een rij dat de priest (3 verschillende) early en mid gewoon lekker passief wat healt, wat kaarten extra genereerd.. lala.. dan wat grote dreigingen zodat ik mijn removal wel 'moet' gebruiken.
En vervolgens begint het pas echt... sterk minion > double healt > shield > swap attack > double healt > give taunt > duplicate met face.. echt hij houdt niet op dan! Echt totaal niks tegen te doen.

Nou lijkt het zo simpel dat je dat gewoon moet voorkomen en de priest moet rushen?

Iemand tips?
Priest is voor mij ook altijd een zeer irritante class om tegen te spelen. Over het algemeen kun je ze inderdaad pakken met aggressief aanvallen, omdat het vaak slome decks zijn. Maar dan nog blijft het lastig, zeker als ze geluk hebben met hun thoughtsteals en hun gewone draws.

Mocht je nou echt het gevoel hebben dat je alleen maar Priest tegenkomt, dan moet je gewoon een rushdeck of beter nog een zoo-deck (met bijv Warlock of Hunter) spelen. Dat noemen ze dan aanpassen aan de meta. Maar dit geldt eigenlijk pas voor de zeer hoge ranks, tussen de rank 10 en 25 heb je erg veel verschillende decks. Sowieso is de 'meta' sinds GvG redelijk onvoorspelbaar, gelukkig maar.

• ir_richman
Mauz1978 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:11:
[...]

Lol wat een onzin. Kans is altijd hetzelfde en dat is gemiddeld 1 op 20 pakjes. En dat is gemiddeld. Een iemand krijgt er 1 op 40 en tijdens de gvg release zag ik trump 3 legs uit 1 pakje halen...
hehe, het is geruststellender als je er niet over nadenkt, maar ik zweer erbij 7(8)7
Zal wel mijn kronkel zijn

Gisteren paar aardige potjes gespeeld op de Archos 97b met Jelly Bean. Het is niet supersnel, vooral een tegenstander vinden leek lang te duren, maar als je dan je kaarten ziet, begint de timer al snel te lopen. Dus het lijkt erop dat ik dan een beetje achter loop.
Maar algemeen goed speelbaar. Ik denk dat de tegenstander soms ook gek wordt van mijn vertraging, een paar keer concede hij/zij al erg vroeg, als het bord voor mij was.
Op de PC zie je nu ook vaker 'opponent failed to connect', na lang spinnen.

Ik miste wel een paar keer de hero power met de druid als de rope gaat lopen, dus dan bleef die ene 4/1 nog liggen na silence-swipe-hit-(hero power).
Dan kosten de acties net wat meer tijd en je kunt wat minder goed je acties vooruit 'programmeren'. Dus je moet iets sneller beslissen als je een grote combo moet spelen.

• ir_richman
[...]

Iemand tips?
Probeer zoveel mogelijk van zijn medium threats te killen met je zwaarden en minions, ipv je hard removal. Die exectue kan de makkelijke move zijn, maar reken op iets groters.

Gebruik je zwaard ook niet op de face tenzij je lethal hebt, maar hou hem vast als er niks te killen is. zeker de 2e hit van Deaths bite bewaren tot je een Sludge belcher, Auchenai soul Priest of Yeti kan killen, en eventueel een acolyte (+ armorsmith) erbij leggen.

• Bosmonster
ir_richman schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:09:
[...]

Op de PC zie je nu ook vaker 'opponent failed to connect', na lang spinnen.
Gisteravond was het ook een beetje drama met HS. Veel lag.

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:49

skoozie

SCSI

Bosmonster schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:21:
[...]

Kan dat niet komen omdat je tegenstander op een crappy android (tablet) zit?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Benjamin-
[...]

Iemand tips?
Op welke rank zit je?

Zelf heb ik er geen last van, ik kom nu het meeste Handlock tegen (rank 9). Priests zouden dat ook niet bij moeten proberen, zijn ze snel dood. :P

Afhankelijk van je klasse en je beschikbare kaarten, heb je antwoorden nodig. Het grote risico van priest door zoveel van die buff spells te gebruiken, is dat er een counter langskomt in de vorm van silence, black knight, bgh enz.
Op lage ranks zie je dit vaak, waarom? Omdat er een rede is dat mensen lage rank zijn, en dat is omdat ze te greedy zijn, vanuit beide kanten zie je dit, de 1 laat een minion leven terwijl ze die hadden kunnen verwijderen, de andere speelt alles op 1 kaart, die makkelijk te verwijderen is.
Afhankelijk van je klasse en je type deck, zou ik toch zeker minstens 4 sterke removals hebben. Post rustig je deck en dan kan ik je adviseren.

• Bosmonster
skoozie schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:15:
[...]

Kan dat niet komen omdat je tegenstander op een crappy android (tablet) zit?
Dat dacht ik ook nog even, maar meerdere mensen op mn vriendenlijst hadden lag.

Misschien komt het wel door de toestroom aan crappy android tablet spelers :P

Verwijderd

Weer een Arena run gedaan met Hunter, 3/3 gespeeld.
Alle 3 verloren van mages. zucht

• ir_richman
Bosmonster schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:21:
[...]

Aanmelden op de tablet duurde ook lang, moest 10x opnieuw proberen om in het aanmeldscherm te komen.

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:31:
Weer een Arena run gedaan met Hunter, 3/3 gespeeld.
Alle 3 verloren van mages. zucht
Hunter is ook wel een van (zo niet de) zwakste arena class. Met name de hero-ability is gewoon niet geschikt voor het creeren van board control, wat de hele class direct een achterstand geeft.

Warrior is een goede op-een-na-slechtste.

Die classes zou ik proberen te vermijden, tenzij je zin hebt in wat afwisseling.

Laat ik de post even verder afmaken dan, in mijn ogen zijn er 3 gradaties in Arena wat betreft classes:

Minder:
Hunter, Warrior, Shaman (shaman misschien net meer richting redelijk)

Redelijk:
Paladin, Warlock, Priest (classes zijn erg afhankelijk van de draft)

Goed:
Rogue, Mage, Druid (eigenlijk classes met een 1-damage hero-power dus)

Bij Priest/Shaman spant het er een beetje om.

[ Voor 40% gewijzigd door Bosmonster op 18-12-2014 11:50 ]

Verwijderd

Oke dat wist ik niet, bedankt voor de tip!

Normaal zijn priest, mage of shaman mijn pics (in die volgorde ook).
Ik moet me nog wat meer gaan verdiepen in de druid en rogue.

• Snappie88
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

De mogelijkheid om één damage te doen op iets (Mage, Druid, Rogue) is gewoon erg fijn in Arena. Ik tracht altijd Mage te pakken, en wissel af met Druid en Paladin. Laatst een paar potjes met Warlock gespeeld, en had éénmaal een mooi deck met aardig wat demon synergie, maar kwam gewoon niet zo ver (5-3 geloof ik) doordat je tegen zoveel Mages speelt.

Surfin' paradise!

• Bosmonster
Ik kies Rogue, Druid of Mage als ik kan en dan meestal afhankelijk van waar ik zin in heb of waar ik quests voor heb.

Als ik een keer een andere quest heb wil ik wel Paladin, Warlock of Priest kiezen. De rest blijf ik liever vandaan. Zijn mijn ervaringen niet zo best mee.

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik ging er juist vanuit dat Hunter het beste in de arena was? Ik haal er juist mijn hoogste scores mee

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
blijkbaar heeft blizz toch een goeie balance zien te maken :D

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Rezje schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:00:
Ik ging er juist vanuit dat Hunter het beste in de arena was? Ik haal er juist mijn hoogste scores mee
Ligt er een beetje aan hoe je deck is opgebouwd of welke tactiek jij gebruikt of je tegenstander, zoals elke class uiteraard.

Een mage heeft de mogelijkheid om heel snel een heel board te wipen, als je daarop richt als hunter ben je vrijwel altijd de sjaak.

• Bosmonster
Rezje schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:00:
Met elke class kan je winnen hoor, dat niet. Zo ver liggen ze nu ook weer niet uit elkaar.

Maar hunter werkt met de hero power het beste in een rush/face deck. En daar heb je in Arena niet altijd controle over. Qua board control heb je altijd een klein streepje achter op andere classes.

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Paladin kan ook heel fijn zijn in Arena. Ik zeg wel "kan", want paladin heeft hele goede 4cc class kaarten in consecration en truesilver champion, maar je moet ze natuurlijk wel krijgen in je draft, wat nooit zeker is.

De beste klasses zijn uiteraard de klasses die 1 dmg kunnen doen met hun hero power. Met mage voorop wegens de boardclear van flamestrike (om nog maar te zwijgen van hun andere sterke class kaarten).

Warlock heeft ook een hele goede hero power voor arena, maar het probleem van warlock ligt in zijn te grote pool van hele zwakke class kaarten voor arena.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Grappig, als ik het op de Surface Pro 1 speel kan ik net een uurtje spelen en dan ben ik door m'n accu heen. Op de Nexus 7 2013 haal ik makkelijk 4 uur

• Tektoon
De consensus qua arena classes (pre-GvG) was altijd; Mage + Rogue = good. Hunter + Warrior = Bad. De rest zit daar ergens tussen afhankelijk van wie je het vraagt.

Na Naxx zat vooral de Priest in de lift. Momenteel zie ik erg veel Paladins bovenin. Een aantal van de nieuwe kaarten hebben deze class echt geholpen.

De Hunters zijn naar mijn persoonlijke smaak ook wel wat opgeschoven. Ik haal er veel betere resultaten mee dan voorheen. Doordat de meta iets langzamer is en de minions op het bord minder vermogend zijn om de boel snel te beslissen is de hero power iets behulpzamer.

Maar goed, waar hebben we het hier over? Als 3-3 normaal je beste score is dan is Hunter inderdaad een goede class want dan zit je nog in die jungle waar niemand trade, iedereen rushed, en Hunter koning is. Als je beste score 12-0 is dàn lijkt het me sterk dat je zegt dat Hunter je beste class is.

• Kol Nedra
Zeer eenvoudige uitleg hoe je Hearthstone op je Android phone kan zetten, dat zonder rooten :D
zelfs mij is het gelukt dus dat zegt iets hoe makkelijk het is:

lang leve android, arme iphone bezitters :+

nothing stops this train

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Kol Nedra schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:55:
Zeer eenvoudige uitleg hoe je Hearthstone op je Android phone kan zetten, dat zonder rooten :D
[video]
Moet je bij iedere update van Hearthstone dan een nieuwe APK op je telefoon zetten?
En aangezien het een random link van een Reddit post is, zou ik hem goed scannen op malware / virussen ;)

Omelette du fromage!

• Grotman
  • Niet online
Tja, wel grappig op je telefoon, maar niet lekker speelbaar lijkt me. Gepriegel om de juiste kaarten te selecteren en om spells of battlecry's goed te aimen. Het zal redelijk vaak voor komen dat je damage op jezelf doet als je wat dikkere vingers hebt, of als de 'touch' halverwege ineens loslaat op je scherm.
Sowieso heb ik als ik onderweg ben geen zin in HS, je moet soms best goed nadenken over je beurten. Over 3G lijkt het me niks, als je verbinding er ineens uitklapt in de trein of zo :+

Op mijn iPad speel ik het al nooit, dus op m'n telefoon heb ik al helemaal geen behoefte aan persoonlijk.

Maar wel grappig dat het kan.

Verwijderd

Zit momenteel op rank 4 met mijn Control Warrior. Zit momenteel geen brawl in maar heb deze wel nodig voor tegen paladins te spelen vindt ik. Met hun minion spawn. Meh. Harrison Jones is sinds GvG wel één van de betere kaarten geworden. Zeer sterk. TBK heb ik niet meer in mijn deck zitten, zo super veel taunts kom je toch niet meer tegen.

Ik zal moeten forfait geven voor al mijn matchen in het tornooi. Sorry voor de last. Maar heb niet veel tijd dit weekend om te spelen en kan mijn 2de match ook niet spelen dus beter 3-0 geven voor al mijn tegenstanders. Thx.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:26:
Zit momenteel op rank 4 met mijn Control Warrior. Zit momenteel geen brawl in maar heb deze wel nodig voor tegen paladins te spelen vindt ik. Met hun minion spawn. Meh. Harrison Jones is sinds GvG wel één van de betere kaarten geworden. Zeer sterk. TBK heb ik niet meer in mijn deck zitten, zo super veel taunts kom je toch niet meer tegen.
Ik neem aan dat je nu wel whirlwind in je deck hebt en wat heb je dan gecut voor brawl? Idd harrison heeft veel value gekregen sinds GvG. TBK is denk het slachtoffer er van en soms ook loatheb. Maar ik zelf kom weinig paladin tegen op het ladder, zo goed is paladin nu ook weer niet om te ladderen, in toernooien wellicht weer wel.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Benjamin-
Ik moet zeggen dat ik op het moment inderdaad weinig value haal uit Loatheb, ik mis Sylvana's nog in mijn control Paladin, dus overweeg om hem daarvoor te verwijderen. Ik kan wel andere kaarten verwijderen maar deze voelen belangrijker. Ik heb ook nog Cairne in mijn deck, enerzijds voelt die traag, maar hij is wel goed om removal uit het spel te halen, wat Tirion weer veiliger maakt.
Black Knight gebruik ik wel vaak, bijna ieder deck speelt wel een taunt, ook al is het maar een annoy-o-tron.
Bosmonster schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:41:Laat ik de post even verder afmaken dan, in mijn ogen zijn er 3 gradaties in Arena wat betreft classes:

Minder:
Hunter, Warrior, Shaman (shaman misschien net meer richting redelijk)

Redelijk:
Paladin, Warlock, Priest (classes zijn erg afhankelijk van de draft)

Goed:
Rogue, Mage, Druid (eigenlijk classes met een 1-damage hero-power dus)

Bij Priest/Shaman spant het er een beetje om.
Dit komt echter niet over met de stats.
Dit zijn de hoeveelheid gewonnen potjes sinds GvG:
Mage: 5.31
Paladin: 4.98
Rogue: 4.85
Shaman: 4.63
Priest: 4.6
Druid: 4.46
Warlock: 4.42
Hunter: 4.36
Warrior 4.19

Dit zijn stats van de spelers van Arena Mastery
Shaman en Paladin hoort dan ook tot de top, terwijl Druid juist lager staat.
Tevens is dit niet veel veranderd sinds Naxx, verschil is dat Rogue 1 plekje hoger staat en Warlock 2 plekjes hoger staat.
Slashdotter schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:31:
Grappig, als ik het op de Surface Pro 1 speel kan ik net een uurtje spelen en dan ben ik door m'n accu heen. Op de Nexus 7 2013 haal ik makkelijk 4 uur
Hoe staan je settings? Ik kan een stuk langer op mijn Surface Pro spelen.
Verder is het niet raar dat 7 inch tablet met een ARM langer meegaat dan de Surface Pro met een i5, deze staat immers bekend voor een relatief lage accuduur (voor een tablet bagger, voor een laptop redelijk goed).

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 17:59
Zelf nu druk bezig in rank 5 met mijn control warrior. Ik nog steeds wel met brawl en the black knight, bijna elke class tegen mij speelt wel taunts, met name sludge is een goede target imo :)! Verder speel ik mijn control warrior zonder Alexstraza en met maar 1 shield slam(ook geen maidens).

The grind is real

PSN Profile

• Benjamin-
Inderdaad een grind, zeker wanneer bonus stars hebt, en verliest tegen een control warrior omdat terwijl we beide nog maar 1 kaart in ons deck hebben en 1 minion on board, ik een black knight met taunt divine shield + coghammer, hij een enraged Grommash, die dus dood zou gaan wanneer hij door mijn taunt gaat. Verder had ik nog een loatheb in mijn deck waardoor ik de fatigue race zou winnen, als het niet was dat zijn laatste kaart een faceless was... Ik bedoel serieus, wie verwacht dat. :'(

• Bosmonster
Na rank 5 krijg je geen bonus stars meer.

25-5 is serieus misschien 10-20% van het werk. Daarna begint de grind naar Legend pas echt.

Hoogste wat ik ooit gehaald heb is rank 4. Simpelweg geen tijd om door te zetten.. Tegenwoordig speel ik praktisch geen Ranked meer.

[ Voor 34% gewijzigd door Bosmonster op 18-12-2014 16:58 ]

• Benjamin-
Ik weet het, maar als je bonus steeds verliest dan is rank 9 ook gewoon een grind. :P

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

[video]

Ik speel het al een kleine 2 maanden op m'n iPhone 6 Plus hoor :P
Welcome to the club. :+

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Nitai schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:31:
[...]

Ik speel het al een kleine 2 maanden op m'n iPhone 6 Plus hoor :P
Welcome to the club. :+
Hoe? Dat wil ik ook :)

• Tektoon
Hiero. Zo te zien zelfs geen jailbreak voor nodig.

Deze thread is af en toe echt een reclame spot voor Apple met al die Android problemen trouwens. En dat op Tweakers. 7(8)7

• Bekse
Tektoon schreef op donderdag 18 december 2014 @ 19:17:
Hiero. Zo te zien zelfs geen jailbreak voor nodig.

Deze thread is af en toe echt een reclame spot voor Apple met al die Android problemen trouwens. En dat op Tweakers. 7(8)7
Ah jailbreaken, nee dan wacht ik wel gewoon even af en speel op PC en iPad :)

• Metalbuster
Kun je trouwens met je normale eu battle account ook op de tablet spelen? Als ik wil inloggen op de tablet krijg ik iedere keer pagina niet beschikbaar. Een nieuw account aanmaken wil wel maar dan moet ik door de hele turtorial heen.

• Bekse
Metalbuster schreef op donderdag 18 december 2014 @ 19:47:
Kun je trouwens met je normale eu battle account ook op de tablet spelen? Als ik wil inloggen op de tablet krijg ik iedere keer pagina niet beschikbaar. Een nieuw account aanmaken wil wel maar dan moet ik door de hele turtorial heen.
Ja kan, gewoon inloggen met zelfde account.

• Tektoon
Tektoon schreef op donderdag 18 december 2014 @ 19:17:
Zo te zien zelfs geen jailbreak voor nodig.
Bekse schreef op donderdag 18 december 2014 @ 19:34:
Ah jailbreaken, nee dan wacht ik wel gewoon even af en speel op PC en iPad :)
Heb je de thread gelezen? Zijn mensen die 'm ook zonder jailbreak aan de praat hebben.

• Mofkees
heh een pal secret + Gazlowe deck gemaakt, met lekker veel spare parts. Werkt goed, i.i.g. 3-0 tegen control warrior, dat is toch al wat :)

Buiten beeld nog 2x Mountain Giants. Waarschijnlijk toch een ancient healing bot nemen oid, of een guardian's king voor healing.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3Oq9PPG.png

[ Voor 60% gewijzigd door Mofkees op 18-12-2014 20:31 ]

• Bekse
Tektoon schreef op donderdag 18 december 2014 @ 19:54:
[...]

[...]

Heb je de thread gelezen? Zijn mensen die 'm ook zonder jailbreak aan de praat hebben.
Nu wel goed :)

Deze stappen gevolgd:
1. download the latest hearthstone update from itunes on your pc
2. go to directory Music\iTunes\iTunes Media\Mobile Applications and re name hearthstone file extension from .ipa to .zip, open the zip
3. apply the itunesmetadata.plist and then the info.plist, put the itunes plist replacing the old one, and then the info.plist by going into payload hearthstone.app and then replacing the old info.plist inside hearthstone.app
4. rename the hearthstone.zip to .ipa then install that .ipa onto your iphone with ifunbox then reboot your device and the hearthstone app should appear.

Alleen stap 3 snap ik niet wat ik moet doen, iemand die me kan helpen?

• Sky2k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:01
Zip file open en dan itunesmetadata.plist en info.plist vervangen

• Bekse
Sky2k schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:42:
Zip file open en dan itunesmetadata.plist en info.plist vervangen
Kan niet copy - pasten, dat is het probleem

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:11
[video]

Nou sorry maar als is HS wil spelen met een vergroot glas zal ik er misschien aan denken om hem ook een keer op de telefoon te spelen.
Snap echt niet waar daar leuk aan is want alles beneden de 10 inch lijkt mij niet echt prettig spelen.
Zal ook niet weten wanneer het echt prettig is om op je mobiel HS te spelen als ik niet thuis of bij familie zit ivm. de niet altijd stabiele ontvangst van 3/4G en dan prefereer ik toch de pc of tablet.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 13:11
Jason X schreef op donderdag 18 december 2014 @ 07:54:
Had hem van de week alvast geinstalleerd op mijn Tab2 en dat werkte. Na de officiële release hier, die versie verwijderd en 'm uit de Play Store gehaald. Maar nu kan ik niet op EU inloggen (NA en Asia werken wel), de inlogpagina wordt niet geladen:

"Web page not available

The webpage at https://eu.battle.net/login/en/flow/wtcg.app might be temporarily down or it may have moved permanently to a new web address.
Here are some suggestions:
- Check to make sure that your device has a sinal and data connection.
- Reload this web page later.
- View a cached copy of the web page from Google."
"

Op het Blizzard forum suggereren medewerkers dat er misschien maintenance is, maar dan zou iedereen die melding moeten krijgen lijkt me. Zijn er anderen hier die het ook hebben?

Update: Nu werkt het
Ik quote mezelf even, plus hetgeen ik op het Blizzard support forum heb gepost:
I am back with some new insights. As stated in my previous post,the EU server didn't work. Today, I was at work and it's wifi. Then it worked. Now I am back home and it doesn't work again. Neither wifi nor 3G.

The weird thing is, I installed the canadian apk a day before and that worked. So I tested it and reinstalled that one. Version number is 738702. And guess what, it works!
So there has to be a correlation with the newer version that was released in Europe.

Any ideas?
Vaag! :|

• Sky2k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:01
Bekse schreef op donderdag 18 december 2014 @ 21:01:
[...]

Kan niet copy - pasten, dat is het probleem
Uitpakken en dan weer in pakken

• Bekse
Sky2k schreef op donderdag 18 december 2014 @ 21:11:
[...]

Mijn god wat dom, dankjewel

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Zojuist HS aan de praat gekregen op m'n Galaxy S4 :) Draait op zich prima. Bij veel visuals wat lag, maar niks ernstigs. Vreemd genoeg duurt het laden van "My collection" vrij lang. Misschien omdat hij dan alle kaarten probeert te laden in één keer.

En een gratis pack gekregen (maar weinig boeiends).

[ Voor 35% gewijzigd door Morphs op 18-12-2014 21:21 ]

• Bekse
Sky2k schreef op donderdag 18 december 2014 @ 21:11:
[...]

Result of the last app installation: 0 succeeded, 1 failed.

Helaas pindakaas.

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:07
Morphs schreef op donderdag 18 december 2014 @ 21:18:
Zojuist HS aan de praat gekregen op m'n Galaxy S4 :) Draait op zich prima. Bij veel visuals wat lag, maar niks ernstigs. Vreemd genoeg duurt het laden van "My collection" vrij lang. Misschien omdat hij dan alle kaarten probeert te laden in één keer.

En een gratis pack gekregen (maar weinig boeiends).
Ook de 1e keer laden op PC doet hij wat stotterend bij mij. En dan heb ik niet eens zo'n oud ding :P

Mijn YouTube

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:05
Waarom zijn er opeens een bende n00bs in dit topic? Nooit problemen gehad met mijn ipad..

:9

[ Voor 20% gewijzigd door Freelance op 18-12-2014 23:12 ]

(...)

• Tektoon
Bosmonster schreef op donderdag 6 november 2014 @ 17:19:
Sommige mensen kopen liever "brol" :P
In ander nieuws;

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gDxVUXN.png?1

Ein-de-lijk. Na 40 pakjes GvG. Gelukkig wel meteen een goeie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
@Tektoon
Oeh, nice! Die wil ook nog wel :9
Ben nog een beetje terughoudend met het craften van class specific kaarten.

Heb tot dusver uit pakjes: Neptulon, Dr Boom, Bolvar Fordragon, Mimiron's Head, Mogor the Ogre en Malorne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
nog geen leg uit GvG packs getrokken... 15~20 packs geopend.

ook even Hearthstone op Z2 gepseeld met de work-around (5,2 Inch scherm). Die gratis pack leverde wel "the beast" op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Blizzard heeft wel een vooruitziende blik zeg!
Dat je niet kunt chatten met de tegenstander!
Man, man, wat zou ik ooit vreselijke dingen willen typen...
Vooral als ze je laten denken dat je hebt gewonnen.. bijv een mage met 2 HP die dan 2 keer iceblock popt en vervolgens mij met zo'n draak van 30 naar 15 zet, pyro + fireball.. en bedankt! Of een shaman die matige minions spammed.. ik wacht maar met m'n flamestrike... en dan ineens bloodlust > bye bye...
Heel erg slecht en kinderachtig van mij.. maar ik kan zooo slecht tegen mijn verlies! :P Er is reeds al wat hardware door de kamer gevlogen .. :(

Wel een leuk ding trouwens.. gister speelde ik priest had een minion die attack verdubbeld bij elke dmg die die krijgt.. ik had hem helemaal gebuffed (dubbel hp, +2hp, geheald).. ding had vort 128 attack ofzo! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Predje schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:04:
Vooral als ze je laten denken dat je hebt gewonnen.. bijv een mage met 2 HP die dan 2 keer iceblock popt en vervolgens mij met zo'n draak van 30 naar 15 zet, pyro + fireball.. en bedankt! Of een shaman die matige minions spammed.. ik wacht maar met m'n flamestrike... en dan ineens bloodlust > bye bye...
Heel erg slecht en kinderachtig van mij.. maar ik kan zooo slecht tegen mijn verlies! :P Er is reeds al wat hardware door de kamer gevlogen .. :(

Wel een leuk ding trouwens.. gister speelde ik priest had een minion die attack verdubbeld bij elke dmg die die krijgt.. ik had hem helemaal gebuffed (dubbel hp, +2hp, geheald).. ding had vort 128 attack ofzo! :D
hehe inderdaad. De meeste vriend requests komen na een winst van jouw kant.

Bij Shamen moet je nooit zijn bord vol laten spammen. Mja dit sort ervaring krijg je nog wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Mofkees schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:15:
[...]

Bij Shamen moet je nooit zijn bord vol laten spammen. Mja dit sort ervaring krijg je nog wel :D
Hahaha! Gelukkig is bij mij de grootste woede alweer weg wanneer ik terug in het menu ben.
En daarbij; ik heb een auto-reflex ontwikkeld voor de play-knop. Zonder na te denken zit ik alweer in het volgende potje... Elke avond weer telaat naar bed :P

Anyway; het is allemaal wel ervaring.. doorgaans muligan ik flamestrike.. maar tegen shamans (ook paladins btw) houdt ik die toch maar.. kan het risico niet lopen dat je op turn7 die niet klaar hebt staan.
Heb bij mij mage zoveel mogelijk +spelldmg minions.. als het een beetje loopt met taunt minions en ik bewaar de coin kan ik op turn 6 vaak al een heel board clearen vol 6-7HP minions :D
Wanneer dat gebeurd hebben de shamans vaak niks meer over om een gevaar te vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Predje schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:25:
[...]

Hahaha! Gelukkig is bij mij de grootste woede alweer weg wanneer ik terug in het menu ben.
En daarbij; ik heb een auto-reflex ontwikkeld voor de play-knop. Zonder na te denken zit ik alweer in het volgende potje... Elke avond weer telaat naar bed :P

Anyway; het is allemaal wel ervaring.. doorgaans muligan ik flamestrike.. maar tegen shamans (ook paladins btw) houdt ik die toch maar.. kan het risico niet lopen dat je op turn7 die niet klaar hebt staan.
Heb bij mij mage zoveel mogelijk +spelldmg minions.. als het een beetje loopt met taunt minions en ik bewaar de coin kan ik op turn 6 vaak al een heel board clearen vol 6-7HP minions :D
Wanneer dat gebeurd hebben de shamans vaak niks meer over om een gevaar te vormen.
Als je afhankelijk bent van je flamestrike, dan zit er eerder in je deck iets niet goed. Je moet eigenlijk zorgen dat een flamestrike een luxe is om achter de hand te hebben. Natuurlijk is het een zeer sterke kaart, maar je moet eigenlijk proberen om niet volledig de controle te verliezen. Je curve tot turn 7 moet gewoon degelijk zijn, dat je de board onder controle hebt. Het ligt eraan wat voor magedeck je speelt (secrets, aggro, freeze), maar dit zou een signaal moeten zijn dat je beter naar je early- en midgame moet kijken.

Beetje finetunen en bij je volgende potjes kijken wanneer het misloopt. En toch wel die flamestrike weggooien in je beginhand, want als je het niet doet is de kans veel groter dat je hem inderdaad nodig zult hebben (of dat het niet eens goed genoeg meer is -> 5 of meer health enemies).

[ Voor 3% gewijzigd door Grotman op 19-12-2014 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
Ik ben voor de lol maar eens een loldeck gestart met mijn paladin.

een aantal kleine minions + de gebruikelijke paladin wapen + spells + heals en de rest alleen maar volgegooid met legendaries...

ik heb erin zitten:
- Loatheb
-Stalagg
-Feugen
-Cairne Bloodhoof
-Sylvanas
-Mekgineer Thermaplugg
-Ysera
-Ragnaros
-Tirion
-Kel'Thuzad
-Sneed's Old Shredder
-Troggzor the Earhtinator
-The Black Knight

Vind vooral de reacties leuk van de tegenstanders die na verloop van tijd steeds meer legendaries voorbij ziet komen. Thermaplugg veroorzaakt verrassend veel verwarring. De healbot die hij spawnt of het sheep apparaat (tenderizer??) worden steevast door minions/spells vernietigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Bekse schreef op donderdag 18 december 2014 @ 19:48:
[...]

Ja kan, gewoon inloggen met zelfde account.
Vreemd, aangezien de pagina bij mij steeds niet beschikbaar is als ik wil inloggen. Ook als ik al inlog op mijn eu account via de browser werkt het niet in heartstone op de tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Metalbuster schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 18:06:
Vreemd, aangezien de pagina bij mij steeds niet beschikbaar is als ik wil inloggen. Ook als ik al inlog op mijn eu account via de browser werkt het niet in heartstone op de tablet.
Post eens een screenshot dan, het lijkt eerder alsof je install op je tablet niet goed is gegaan oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kijk nu voor het eerst naar wat GvG gameplay van HS, maar voor mijn gevoel is de game echt een hilarisch gokspelletje geworden, of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:49
Als je goed gokt is het inderdaad hilarisch, maar als de RNG verkeerd uitpakt is het wat minder. =P

Imp-losion wil bijv. ook niet altijd meewerken in m'n Zoo. :'(

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:10
Mofkees schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:15:
[...]

Heb net de allergrootste ragequit veroorzaakt ooit haha

De situatie tegenstander (lock) zet me met wat random minion op 1 en lifetapt naar 26

Ik op tafel een spelldamage totem 5/5 elemental en 3/1 windfurry

In m'n hand een bloodlust pak kaart hey een 3-6 damage hmm bloodlust en knal hem naar -1

Als ie nou niet ge lifetapt had hè.... Lol >:) >:) >:)

In arena obviously 3-0 inmiddels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Predje schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:04:

Ze laten je denken dat je gewonnen hebt? Als jij niet door hebt wanneer je tegen een freeze mage speel, dan is dat je eigen fout. Dat heeft helemaal niets met de tegenstander te maken.
Net zo goed dat je niet door hebt dat er Bloodlust in een deck zit, dit is over het algemeen zeer makkelijk te herkennen door veel minions die nieuwe minions spawnen, omdat die moeilijk te verwijderen zijn en zorgen voor een stevig board control.

Wanneer mensen je keihard bm'en door 1:20 te wachten voordat ze 'opeens' lethal hebben, dan mag je daar boos om worden, want dat is gewoon super triest gedrag, maar verliezen omdat je het deck van de tegenstander verkeerd inschat, dat is gewoon eigen fout.
Predje schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:25:
[...]Anyway; het is allemaal wel ervaring.. doorgaans muligan ik flamestrike.. maar tegen shamans (ook paladins btw) houdt ik die toch maar.. kan het risico niet lopen dat je op turn7 die niet klaar hebt staan.
Waarom zou je flamestrike houden? Ik kan me bijna geen enkele situatie bedenken waarbij ik hem zou houden, dan zou ik echt een lategame mage moeten spelen en 3 uitstekende kaarten in mijn hand moeten hebben die zorgen dat ik turn 6 haal zodat ik coin+flamestrike kan doen.
Je moet uiteindelijk spelen om te winnen, flamestrike houden is spelen in de hoop om te overleven, en is dan ook de foute keuze.
xelfer schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 20:19:
Ik kijk nu voor het eerst naar wat GvG gameplay van HS, maar voor mijn gevoel is de game echt een hilarisch gokspelletje geworden, of zie ik dat verkeerd?
Er is een hoop RNG bijgekomen, maar het hoeft niet, ik speel zelf 4 kaarten met random effect, Coghammer is vaak goed te bepalen waarop het komt, Enhanco-o-Mechano is gewoon erg goed met board control, ene keer wat beter dan de andere keer, maar eigenlijk nooit slecht, Sylvana's is ook vaak gewoon sterk en dan Dr. Boom, simpelweg.
Voordeel van die laatste 2 is dat het zorgt dat de vijand heel voorzichtig is, ze moeten immers goed nadenken wat ze spelen, want doe je het op de verkeerde manier kan het heel slecht aflopen.

Pagina: 1 ... 10 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]