Predje schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:04:
Blizzard heeft wel een vooruitziende blik zeg!
Dat je niet kunt chatten met de tegenstander!
Man, man, wat zou ik ooit vreselijke dingen willen typen...
Vooral als ze je laten denken dat je hebt gewonnen.. bijv een mage met 2 HP die dan 2 keer iceblock popt en vervolgens mij met zo'n draak van 30 naar 15 zet, pyro + fireball.. en bedankt! Of een shaman die matige minions spammed.. ik wacht maar met m'n flamestrike... en dan ineens bloodlust > bye bye...
Heel erg slecht en kinderachtig van mij.. maar ik kan zooo slecht tegen mijn verlies!

Er is reeds al wat hardware door de kamer gevlogen ..
Wel een leuk ding trouwens.. gister speelde ik priest had een minion die attack verdubbeld bij elke dmg die die krijgt.. ik had hem helemaal gebuffed (dubbel hp, +2hp, geheald).. ding had vort 128 attack ofzo!

Ze laten je denken dat je gewonnen hebt? Als jij niet door hebt wanneer je tegen een freeze mage speel, dan is dat je eigen fout. Dat heeft helemaal niets met de tegenstander te maken.
Net zo goed dat je niet door hebt dat er Bloodlust in een deck zit, dit is over het algemeen zeer makkelijk te herkennen door veel minions die nieuwe minions spawnen, omdat die moeilijk te verwijderen zijn en zorgen voor een stevig board control.
Wanneer mensen je keihard bm'en door 1:20 te wachten voordat ze 'opeens' lethal hebben, dan mag je daar boos om worden, want dat is gewoon super triest gedrag, maar verliezen omdat je het deck van de tegenstander verkeerd inschat, dat is gewoon eigen fout.
Predje schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:25:
[...]Anyway; het is allemaal wel ervaring.. doorgaans muligan ik flamestrike.. maar tegen shamans (ook paladins btw) houdt ik die toch maar.. kan het risico niet lopen dat je op turn7 die niet klaar hebt staan.
Heb bij mij mage zoveel mogelijk +spelldmg minions.. als het een beetje loopt met taunt minions en ik bewaar de coin kan ik op turn 6 vaak al een heel board clearen vol 6-7HP minions

Wanneer dat gebeurd hebben de shamans vaak niks meer over om een gevaar te vormen.
Waarom zou je flamestrike houden? Ik kan me bijna geen enkele situatie bedenken waarbij ik hem zou houden, dan zou ik echt een lategame mage moeten spelen en 3 uitstekende kaarten in mijn hand moeten hebben die zorgen dat ik turn 6 haal zodat ik coin+flamestrike kan doen.
Je moet uiteindelijk spelen om te winnen, flamestrike houden is spelen in de hoop om te overleven, en is dan ook de foute keuze.
Er is een hoop RNG bijgekomen, maar het hoeft niet, ik speel zelf 4 kaarten met random effect, Coghammer is vaak goed te bepalen waarop het komt, Enhanco-o-Mechano is gewoon erg goed met board control, ene keer wat beter dan de andere keer, maar eigenlijk nooit slecht, Sylvana's is ook vaak gewoon sterk en dan Dr. Boom, simpelweg.
Voordeel van die laatste 2 is dat het zorgt dat de vijand heel voorzichtig is, ze moeten immers goed nadenken wat ze spelen, want doe je het op de verkeerde manier kan het heel slecht aflopen.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900