[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.301 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 09:03
Net twee hele bizarre arena potjes gehad, ik heb een matig priest deckje (2-0). Tegenstander 1 wat een uitputtingsslag waarin we beiden zonder kaarten zaten maar ik net aan het langste eind trok. Maar pot twee was humor maar riep toch vragen op. Ik speelde tegen een shaman die echt een super goede start had. na turn 6 had hij twee totems en drie minions VS 0 van mij; ik topdeck Auchenai Soulpriest en had al een circle of healing in me'n hand... goed, heerlijke board whipe gehad, maar toen begon mijn probleem... welke kaarten werken nu nog wel en welke niet?

Temple Enforcer - geeft +3 health; wordt dat nu schade?
Velen's Chosen - werkt deze nog gewoon?

Beide had ik in me'n hand en beide opzettelijk niet gespeeld totdat hij mijn Auchenai Soulpriest had verwijderd.... toch gewonnen maar ik weet dat ik niet optimaal had gespeeld...

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:46

Mauz1978

Console War Veteran

The_Butler schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 09:42:
Net twee hele bizarre arena potjes gehad, ik heb een matig priest deckje (2-0). Tegenstander 1 wat een uitputtingsslag waarin we beiden zonder kaarten zaten maar ik net aan het langste eind trok. Maar pot twee was humor maar riep toch vragen op. Ik speelde tegen een shaman die echt een super goede start had. na turn 6 had hij twee totems en drie minions VS 0 van mij; ik topdeck Auchenai Soulpriest en had al een circle of healing in me'n hand... goed, heerlijke board whipe gehad, maar toen begon mijn probleem... welke kaarten werken nu nog wel en welke niet?

Beide had ik in me'n hand en beide opzettelijk niet gespeeld totdat hij mijn Auchenai Soulpriest had verwijderd.... toch gewonnen maar ik weet dat ik niet optimaal had gespeeld...
Health is geen healing dus die werken gewoon zoals het hoort ;). Je moet uitkijken met holy nova en holy fire anders heb je ineens zelf schade.

[ Voor 3% gewijzigd door Mauz1978 op 20-12-2014 10:06 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Klopt, Earthen Ring Farseer wordt opeens een SI7:Agent/Fire Elemental!

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ja, dus effects zoals: Gives +1 health of +3 health (bij de enforcer) die werken nog goed, het gaat alleen om 'Heal' of 'restore health' wat damage doet.

Dus als je de health-stat verandert naar boven het eigenlijke maximum van een minion (Power word Shield, Enforcer) dan kun je het gewoon bij je eigen minions doen, maar als je alleen verloren health wil aanvullen door te healen met hero power of een Earthen Ring Farseer, dan wordt het damage.

[ Voor 49% gewijzigd door Grotman op 20-12-2014 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:48
Hahaha deze missplay. Ik speel Shielded Minibot turn 2, hij Cruel taskmaster om mijn divineshield te poppen, ik speel vervolgens Coghammer, gratis 4/2 taunt met divine shield. :D

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
Net 3-2 van Ranja verloren. Mooie potten. Alleen jammer dat je bij een vriendschappelijk toernooi bij een connection-error een loss geeft. Dat is mijn enige kanttekening. Een samenspraak lijkt mij veel eerlijker. In dit geval was het vrij gelijk. Maarja. Baal er ontzettend van zoals je kan merken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:49
Er werd mij gevraagd wat de rulings waren bij een connection-error en toen zei ik dat diegene dan in principe een loss krijgt, wat het geval is bij officiële toernooien (hier verlies je meestal zelfs de hele match), behalve als uit sportiviteit de pot overnieuw gedaan wordt.

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:00
Kunnen de spelers dat als goedgezinde volwassenen niet even onderling oplossen? Lijkt mij een kleine moeite om het potje over te spelen. Be brave. Tenzij de situatie zo was dat een van de twee al lethal had en zelf aan zet was. Maar dan is het weer een kleine moeite om dàt te zeggen.

d:)b

[ Voor 10% gewijzigd door Tektoon op 20-12-2014 22:39 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
PCBaas schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 22:22:
Er werd mij gevraagd wat de rulings waren bij een connection-error en toen zei ik dat diegene dan in principe een loss krijgt, wat het geval is bij officiële toernooien (hier verlies je meestal zelfs de hele match), behalve als uit sportiviteit de pot overnieuw gedaan wordt.
Het enige wat ik te horen kreeg dat het een loss van match/class was. Daar leg ik me dan bij neer en klagen op dat moment heeft geen zin. Jouw uitspraak geeft een ander beeld en een rematch was op zijn plaats geweest. Affin, ik pak mn verlies maar laat dit een les zijn voor de rest die hiermee te maken krijgt. Rematch or leathal zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Je bent in zo'n geval wel afhankelijk van de goodwill van je tegenstander natuurlijk. Maar ik kan me ook voorstellen dat Ranja helemaal niet vond of realiseerde dat dit een moment was waarop hij moest voorstellen om het potje over te spelen. Verschillende mensen, verschillende meningen. Plus: accidents happen.

Wellicht is het een goed moment voor Ranja om zelf ook even te reageren hier?

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Hoe zit het tussen de match tussen Mooyini/RKwant?
Ik heb namelijk dit keer van beide spelers niks gehoord en vandaag is de laatste dag van deze ronde.

EDIT:
Ik heb de score vernomen van Mooyini en doorgevoerd. :)
De volgende ronde staat online!

[ Voor 24% gewijzigd door PCBaas op 21-12-2014 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
Arena, net mage gekozen (ja ik probeer nogsteeds 12 ronden te halen)...
Eerste keus, big game hunter of enhance de mechano.....

Welke zal ik nemen..... Ik vind enhance de betere kaart, maar meestal als je em kan gebruiken sta je in feite al op winnen (je hebt al 3+ minions op tafel) bgh is in het einspel een potentiele life saver.... Dus tja.....

Ik neig naar bgh, maar hebben jullie nog suggesties?

Derde kaart is die lauwe crab die +2 krijgt als er en merloc op tafel ligt..

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Crab 100% ;)

BGH is beter. Zou je nou veel lage minions kunnen krijgen dan zou je er een aggro deck van kunnen maken, maar dat is vaak niet het geval, en dan is die kaart te RNG om echt goed te zijn.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
Yup, bgh gekozen.... Kijken wat het wordt

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

The_Butler schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 09:42:

Beiden werken gewoon. Kaarten die health geven die doen schade. Bijvoorbeeld een geweldige kaart is die ik gebruik is Light of the Naaru. Die healt normaliter maar doet ook schade als je je Soulpriest uit hebt (3!). Handig om eventuele enemy minions schade toe te brengen en een Lightwarden erbij krijgen die qua attack groeit als je tegenstander of jij healt.

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/148/777/12297.gif

Afbeeldingslocatie: http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20130604214407/hearthstone/images/b/bf/Lightwarden.png

[ Voor 3% gewijzigd door Nitai op 21-12-2014 18:45 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Schrijf mij maar uit voor het toernooi.

Alleen basic en common is gewoon hunter-win. Niet echt heel leuk meer om te spelen. Degene die het best drawt met zn hunter wint. *gaap*

Normaliter speel je 3 decks, zodat je een counter kunt kiezen, maar hunter heeft met alleen common/basic gewoon geen counter, behalve hunter zelf. En wordt het dus een soort loterij (als je al een redelijk hunterdeck speelt, anders ben je gewoon kansloos, tenzij je heel veel mazzel hebt).

En er is ook geen class-ban, dus daar kun je het ook al niet in zoeken.

Ik wil een toernooi spelen, geen loterij :P

[ Voor 72% gewijzigd door Bosmonster op 21-12-2014 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Bosmonster schreef op zondag 21 december 2014 @ 18:46:
Schrijf mij maar uit voor het toernooi.

Alleen basic en common is gewoon hunter-win. Niet echt heel leuk meer om te spelen. Degene die het best drawt met zn hunter wint. *gaap*

Normaliter speel je 3 decks, zodat je een counter kunt kiezen, maar hunter heeft met alleen common/basic gewoon geen counter, behalve hunter zelf. En wordt het dus een soort loterij (als je al een redelijk hunterdeck speelt, anders ben je gewoon kansloos, tenzij je heel veel mazzel hebt).

En er is ook geen class-ban, dus daar kun je het ook al niet in zoeken.

Ik wil een toernooi spelen, geen loterij :P
Rage? Zwaar onzin namelijk. Heb met mijn hunter van een priest en warlock control verloren. Super decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Bekse schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:36:
[...]

Rage? Zwaar onzin namelijk. Heb met mijn hunter van een priest en warlock control verloren. Super decks.
ik heb Hunter 2x in zijn kont genomen met een shaman deck. Hunter is lastig als de start goed is maar zeker lang niet zo sterk als op de ladder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bekse schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:36:
[...]

Was jij niet degene die zei hoe vies hunter was in dit toernooi? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Bosmonster schreef op zondag 21 december 2014 @ 21:00:
[...]

Was jij niet degene die zei hoe vies hunter was in dit toernooi? :P
Ik zei dat zoo en hunter dit geen verkeerd toernooi vinden.
Wat jij beweert vind ik onzin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bekse schreef op zondag 21 december 2014 @ 21:30:
[...]

Ik zei dat zoo en hunter dit geen verkeerd toernooi vinden.
Wat jij beweert vind ik onzin :)
En dat vind ik dan ook niet leuk om tegen te spelen. Voelt teveel als een draw-gokkast voor andere classes met alleen basic en common :)

Idee was leuk in theorie, maar in de praktijk levert het gewoon niet zulk boeiende decks op.

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 21-12-2014 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
astie schreef op zondag 21 december 2014 @ 19:38:
[...]

ik heb Hunter 2x in zijn kont genomen met een shaman deck. Hunter is lastig als de start goed is maar zeker lang niet zo sterk als op de ladder!
Nou nou nou, in zijn kont genomen gaat me net iets te ver ;)

Ik had een slechte opening (geen undertakers) en je had net geluk dat je een taunt totem kreeg op het eind waardoor ik 1 dmg te kort kwam voor lethal. Tegen mijn andere 2 decks had je het duidelijk een stuk makkelijker. Daardoor ben ik het er ook wel mee eens ben dat hunter erg sterk is, en zelfs met een anti-aggro deck blijft hunter favored.

Verder goed gespeeld natuurlijk en een erg sterk shaman deck dat ik niet aan zag komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
[...]
ik heb Hunter 2x in zijn kont genomen met een shaman deck.
I cry evrytiem :'(

Gelukkig waren m'n potjes vandaag tegen Aquine zo spannend dat voor mij het hele toernooi al als een succes kan worden verklaard. Buiten dit vond ik eigenlijk dat tot nu toe altijd de decks flink aan elkaar gewaagd waren en vond ik sommige tech kaarten die m'n tegenstanders in hun deck hebben gedaan heel interessant. Tot nu toe ben ik best vaak verrast hierdoor en op dat soort momenten voel ik mezelf wel een beetje dom dat ik daar zelf niet aan gedacht had. Ik kijk in ieder geval alweer uit naar m'n laatste tegenstander en wat deze voor decks in elkaar heeft geknutseld. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Die quests die je elke dag krijgt, zijn die random?

had een paar dagen niet gespeeld, en had ik ineens een qeust van 100, 60 en 40. En toen vroeg ik me af, als je ze steeds op spaart zodat je er drie hebt. Krjg je dan meer gold?

Want normaal hou ik het elke dag bij, en dan krijg ik meestal een qeust voor maar 40 gold.

Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Ja, toeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
Ik heb de andrioid emulator duOs geinstalleerd gekregen en daar ook hearstone mee aan de gang gekregen op mijn laptop. Alleen pakt die de amerikaanse amazon, iemand een idee hoe deze op de nederlandse amazon krijgt? zodat je de amazon korting op onze prijzen/valuta kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
PCBaas schreef op zondag 21 december 2014 @ 23:44:
[...]

Gelukkig waren m'n potjes vandaag tegen Aquine zo spannend dat voor mij het hele toernooi al als een succes kan worden verklaard. Buiten dit vond ik eigenlijk dat tot nu toe altijd de decks flink aan elkaar gewaagd waren en vond ik sommige tech kaarten die m'n tegenstanders in hun deck hebben gedaan heel interessant. Tot nu toe ben ik best vaak verrast hierdoor en op dat soort momenten voel ik mezelf wel een beetje dom dat ik daar zelf niet aan gedacht had. Ik kijk in ieder geval alweer uit naar m'n laatste tegenstander en wat deze voor decks in elkaar heeft geknutseld. :7
Als ik dat niet ben (die laatste tegenstander) dan speel ik na afloop graag alsnog een rondje tegen je in dit format. De helft van mijn voorbereiding was bedenken wat ik ging doen tegen die common tempo Rogue waarvan ik zeker wist dat je 'm ging spelen. :o

Tot nu toe vind het een heel leuk toernooi, maar dat komt ook omdat ik 9-0 sta. Ik krijg common decks tegenover me die ik zelf ook heb geprobeerd of waarmee ik op het moment zelf ook speel. Dat helpt wel merk ik. Morgen speel ik tegen Ranja. Daarna tegen astie, RKwant of The_Butler vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
firlian schreef op zondag 21 december 2014 @ 23:07:
[...]

Nou nou nou, in zijn kont genomen gaat me net iets te ver ;)

Ik had een slechte opening (geen undertakers) en je had net geluk dat je een taunt totem kreeg op het eind waardoor ik 1 dmg te kort kwam voor lethal. Tegen mijn andere 2 decks had je het duidelijk een stuk makkelijker. Daardoor ben ik het er ook wel mee eens ben dat hunter erg sterk is, en zelfs met een anti-aggro deck blijft hunter favored.

Verder goed gespeeld natuurlijk en een erg sterk shaman deck dat ik niet aan zag komen. :)
Die 2x hoort jouw pot niet bij ;). Daar had ik het een stuk lastiger tegen. Ook ik had de ena-laatste beurt op 1 punt na lethal :) .

Je merkt dat veel common decks richting aggro/tempo gaan en daar is mijn shaman nu net goed tegen opgewassen. Dit deck scheelt ook niet zoveel van die ik op de ladder gebruik. De basis is hetzelfde.

Vind het tot nu toe een erg leuk toernooi omdat je geen netdecks tegen komt maar alleen decks waar mensen goed over na hebben gedacht. Je ziet alleen wel veel decks die een gebrek aan carddraws hebben. Veel decks die ik tegen kwam liepen na een beurt of 7 al droog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
PCBaas schreef op zondag 21 december 2014 @ 23:44:
[...]

Waren zeker leuke potjes!! helaas was mijn warlock deck je niet zo goed en jou priest deck gewoon OP. :)
Leuke aan dit toernooi vind ik dat alles wel vrij gelijk is kwa decks, sommige hebben wat meer GVG kaarten dan andere maar ik vind dit in ieder geval een stuk leuker dan een "normaall" toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oef weer een arena gestart met Mage.
Keuze uit de volgende legends;

Loatheb, Ragnaros of Foe Reaper 4000. Wat te doen? :D

Nvm, Loatheb gekozen omdat die t beste in mn curve past.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2014 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
Echt, de laatste keer dat ik een legend uit kon kiezen is echt weken geleden.... Ik zie er zat hoor, tegen me gebruikt worden, of random uit de schredder gehaald worden (die 4/4 gast in beurt twee lag die al op tafel...)

maar goed, op zich is er nog wel humor; ik hing net helemaal in de touwen (Priest VS Priest) ik heb die kaart liggen die je kaarten laat trekken als er iemand geheald wordt, ik stond zwaar op verlies, gooit hij voor zijn aanval van 5 minions vs mijn drie, een circle of healing neer.... Ik kreeg vijf kaarten in me'n hand - Auchenai Soulpriest en circle of healing, gg :)

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
badboyqxy schreef op maandag 22 december 2014 @ 01:12:
Ik heb de andrioid emulator duOs geinstalleerd gekregen en daar ook hearstone mee aan de gang gekregen op mijn laptop. Alleen pakt die de amerikaanse amazon, iemand een idee hoe deze op de nederlandse amazon krijgt? zodat je de amazon korting op onze prijzen/valuta kan krijgen.
Als je de blizz post las, staat Nl niet tussen. Ik vraag me af waarom je een emulator hebt geïnstalleerd, heb je Linux op je laptop geïnstalleerd ipv Windows? Anders kun je net zo goed zonder een emulator spelen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
als je via emulator doet, zijn packs 20% goedkopr daarom en heb het werkend gekregen. je meot bij create account germany kiezen. reden waarom het goedkoper is. Amazon geeft momenteel na de transactie 50% van de punten terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Amazon is celebrating the release of Hearthstone on Android Tablets with an amazing special promotion for card packs!

When you buy a 15 or 40 Hearthstone card pack bundle, you’ll get bonus Amazon Coins worth 50% of the bundle purchase price! You can use Amazon Coins for purchases in the Amazon App Store for Android--including moreHearthstone card packs!

Time moves quickly - This offer is only available for a limited time to customers in the United States, United Kingdom, and Germany, and only while the supply of Blizzard’s Amazon Coins last! Make like an Aldor Peacekeeper and follow the rules: Amazon Coins terms and conditions can be found here.

You can download Hearthstone right now from both the Amazon App Store and Google Play.

Echt jammer dat het niet voor Nederland werkt, anders wilde ik wel 40 boosters kopen :)
Al zal er vast wel een technische omweg zijn of niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
werkt dus wel als je via germany doet, dat heb ik gedaan.
Installeer DuOs, log niet in met amazon, ga eerst na create amazon en selecteer germany.
Nu moet je heel veel kloten, maar dan krijg je uiteindelijk wel euro value in game instead of dollars.

Koop nu coins, dan doe de transactie en wordt blij van nog meer coins :)

let op je kan geen 60 packs halen

[ Voor 75% gewijzigd door badboyqxy op 22-12-2014 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Zit nu echt vast rond rank 8/9, constant win, loss, win, loss etc

Ik krijg nu constant aggro match ups, en al doet Paladin het beter dan eerst, vind ik hem nog steeds te traag, grootste probleem blijft Undertaker, het duurt echt vaak tot turn 4 voordat ik hem doodkrijg, en tegen die tijd is het gewoon te laat in de meeste gevallen.
Erg jammer, want een paar ranks eerder was het allemaal Warrior en Handlock, waar ik constant van won.

Zit dan ook een beetje met het probleem met wat ik wil spelen, Warrior doet het wel goed, maar ik mis wat kaarten, waaronder vooral shield slam, en heb niet heel veel zin om die te maken.
Handlock is ook geen optie want ik mis Jaraxxus. Ben dan ook maar overgegaan op Priest, maar speel eigenlijk nooit priest, dus ben benieuwd hoe dat uiteindelijk loopt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:41
Ik heb GELUKKIG eindelijk wat meer succes in Arena. Meeste runs 4-6 wins, nog steeds mijn record van 7 niet weten te verbreken (2 keer tot 6-0, daarna 6-3 :( ), maar er zit een groeiende lijn in!

Moet alleen mijn Zoo deck drastisch updaten denk ik, is nog vanuit Naxx tijd. Wacht toch nog even, want ik heb bijna genoeg dust voor een legendary, en ik zat te denken aan Sylvanas (wie heeft d'r niet...). Echter lees ik dat Dr. Boom ook een extreem goede kaart is, dus misschien moet ik die wel doen :(

@Benjamin- ik ben zelf nog niet op dit rank gekomen, maar ik lees dat het bij >10 ook een kwestie is van je deck weten aan te passen aan wat je veel tegenkomt. Misschien eens wat kaarten proberen te wisselen, dat je early game die Undertakers kunt weghalen voordat ze een probleem worden?

[ Voor 22% gewijzigd door Zebby op 22-12-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Dr. Boom is in bijna ieder deck goed, Sylvana's niet. Denk dus goed na wat je wilt spelen.

EDIT: Oh wow, concede op turn 5 tegen rogue. Ik Cleric, turn 2 2x power word shield, turn 3 dark cultist, turn 4 thoughtsteal. Al de turns daarvoor had Rogue niets, alleen hero power. Turn 5 gebruikt hij Assassin's blade, ik Harrison. :D

[ Voor 57% gewijzigd door Benjamin- op 22-12-2014 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Benjamin- schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:04:
Zit nu echt vast rond rank 8/9, constant win, loss, win, loss etc

Ik krijg nu constant aggro match ups, en al doet Paladin het beter dan eerst, vind ik hem nog steeds te traag, grootste probleem blijft Undertaker, het duurt echt vaak tot turn 4 voordat ik hem doodkrijg, en tegen die tijd is het gewoon te laat in de meeste gevallen.
Erg jammer, want een paar ranks eerder was het allemaal Warrior en Handlock, waar ik constant van won.
Ik speel ook Paladin en herken het probleem. Zelf met een zeer goede starthand kun je weinig tegen een Undertaker-begin doen. Je hebt gewoon nog geen removal zo vroeg in de game en Consecration komt vaak te laat als de minions >2 health hebben. Truesilver is tegen een rushdeck ook te traag door de meerdere minions. Soms is het echt kansloos en walg je weer van die zoo-speelwijze.

Ach ja, mijn deck doet het redelijk, maar nu is het al lastiger om verder dan rank 11 te komen.
Ik heb nu toch maar weer 1 Pyro in het deck gedaan, voor een volledige reset met Equality. Heb ook nog 2 Peacekeepers en 1 Kodo, maar dat is alleen goed tegen zware Controldecks.

Zit nu zelfs te twijfelen om ook nog een Elven Archer er in te doen, maar ik kijk het nog even aan.. Heb ook weer Zombie Chow''s er in gedaan, en wil niet nog meer inboeten op mijn late-game.

[ Voor 4% gewijzigd door Grotman op 22-12-2014 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Omg de rng...

Priest tegen warrior, hij gebruikt Iron Juggernaut, volgende turn alex, ik had 15+1 armor, hij doet 6 damage en ik trek die mine................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
zo was wel weer leuk :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JB3Lb8b.png
buiten beeld nog
- molten giant
- Siege Tank Max
en mag zeker niet klagen over reward aangezien ik vooral arena speel :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QyPQAFo.png

[ Voor 8% gewijzigd door Mofkees op 22-12-2014 14:05 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteFly
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-09 13:37
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:44:
Oef weer een arena gestart met Mage.
Keuze uit de volgende legends;

Loatheb, Ragnaros of Foe Reaper 4000. Wat te doen? :D

Nvm, Loatheb gekozen omdat die t beste in mn curve past.
Ik had in alle gevallen voor Ragnaros gekozen. Die kaart kan in z'n eentje een hele pot dragen, terwijl Loatheb slechts een zeer situationele battlecry heeft en in de meeste gevallen dus slechts een 5/5 voor 5 mana is. Foe Reaper heb ik nog niet mee gespeeld, maar lijkt me niet beter dan Rag eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Mofkees schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:03:
zo was wel weer leuk :)

[afbeelding]
buiten beeld nog
- molten giant
- Siege Tank Max
en mag zeker niet klagen over reward aangezien ik vooral arena speel :D
[afbeelding]
Wel een heel mooi Arena deck zeg, mooie early curve, maar met duplicate en mirror zal je niet snel zonder minions zitten, en dan 2 frostbolts, fireball, flamestrike en 2 sheep, geen bagger spells maar juist zeer goed in arena. :O

Maar ik begin me af te vragen of het klopt wat Reynad altijd zegt. Zijn bewering is dat wanneer je van class verandert, dat je ook andere tegenstanders krijg, echt met Paladin was het constant Zoo en Hunter en Mage, ik switch naar Priest, heb 3 shamans, 2 warriors, 2 rogues, 2 handlocks en een mage. :O
Waar zijn nu opeens die Hunter en Zoolocks? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
[...]
ik heb Hunter 2x in zijn kont genomen met een shaman deck.
astie schreef op maandag 22 december 2014 @ 07:26:
[...]
Je merkt dat veel common decks richting aggro/tempo gaan en daar is mijn shaman nu net goed tegen opgewassen.
(...)
Veel decks die ik tegen kwam liepen na een beurt of 7 al droog.
Zo zo. Geef je Thrall eens een potje vaseline mee in z'n lunchtrommeltje? Dan gaan we binnenkort een ritje maken. Want de ouwe baas hier heeft me toch een joekel van een deck... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Benjamin- schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:40:
[...]
Maar ik begin me af te vragen of het klopt wat Reynad altijd zegt. Zijn bewering is dat wanneer je van class verandert, dat je ook andere tegenstanders krijg, echt met Paladin was het constant Zoo en Hunter en Mage, ik switch naar Priest, heb 3 shamans, 2 warriors, 2 rogues, 2 handlocks en een mage. :O
Waar zijn nu opeens die Hunter en Zoolocks? :P
bedoel je arena of constructed? In arena lijkt me dit zowiezo onzin, want je hebt daar alleen "hybrid" decks natuurlijk :)

had trouwens meer van de unstable portal verwacht, maar wat een crap kwamen eruit zeg... misschien wel 15x gespeeld in de arena run en de beste waren een stealth tiger en een Savanah Highmane. Is die generft en dat de kans op een minion met rarity is gekoppeld? toen GvG net uitkwam, trok ik ermee echt ene leg na een andere :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 14:11
Vandaag echt weer een paar leuke potjes gehad met als hoogtepunt mijn mech mage tegen de "sjow warrior" .
Had een goede hand met op turn 2 de snow chugger :P nou toen hij hij geen schijn van kans meer zeker toen hij hem eindelijk dood had met execute samen met mijn Piloted Shredder waar weer een chugger uit kwam.
Verder vind ik Rogue toch een van de meest waardeloze classes samen met de warrior want ook op Twich bijv. Zie je bijna alleen nog maar constructed play waar de streamers met of tegen de warrior speelt en dan kun je bijna elke set van de warrior wel raden en is het alleen leuk als de warrior verliest vind ik.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:46

Mauz1978

Console War Veteran

Eindelijk legend!! Athans, ik bedoel eindelijk tijd om legend te worden met de kerstvakantie :D... Ik speelde al vanaf rank 12 met pally, met af en toe een wissel, maar sinds vrijdag eigenlijk vast. Elke keer als ik 2 of 3 loss had, nam ik n pauze om me weer op te laden, en heb er eigenlijk niet eens zo lang over gedaan. Was 1 keer tegen final boss, een rogue, een epische battle, waar ik aan het kortste eind trok helaas, daarna weer op 2 sterren komen te staan, opgeladen en er tegenaan :) - final boss: freeze mage, wat een beetje een domper was want die had geen ruk te vertellen haha...

Proof:
Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7516/15460605733_1cafe965d1_z.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7464/15894509647_a8eed2f9b3_z.jpg

Het deck is hier te zien: http://ihearthu.com/team-...er-rank-1-legend-paladin/ ik heb ipv tinkmaster en bolvar twee sludgebelchers... Dit deck heb ik vanaf rank 3 constant gebruikt, daarvoor wat varianten van mezelf...

[ Voor 13% gewijzigd door Mauz1978 op 22-12-2014 16:57 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Mauz1978 schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:53:
Eindelijk legend!! Athans, ik bedoel eindelijk tijd om legend te worden met de kerstvakantie :D... Ik speelde al vanaf rank 12 met pally, met af en toe een wissel, maar sinds vrijdag eigenlijk vast. Elke keer als ik 2 of 3 loss had, nam ik n pauze om me weer op te laden, en heb er eigenlijk niet eens zo lang over gedaan. Was 1 keer tegen final boss, een rogue, een epische battle, waar ik aan het kortste eind trok helaas, daarna weer op 2 sterren komen te staan, opgeladen en er tegenaan :) - final boss: freeze mage, wat een beetje een domper was want die had geen ruk te vertellen haha...

Proof:
[afbeelding]

[afbeelding]

Het deck is hier te zien: http://ihearthu.com/team-...er-rank-1-legend-paladin/ ik heb ipv tinkmaster en bolvar twee sludgebelchers... Dit deck heb ik vanaf rank 3 constant gebruikt, daarvoor wat varianten van mezelf...
Nice! Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
welcome 2 the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Mofkees schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:02:
[...]

bedoel je arena of constructed? In arena lijkt me dit zowiezo onzin, want je hebt daar alleen "hybrid" decks natuurlijk :)
En heb ik het dus uiteraard over constructed.

Ik speel vrijwel nooit arena. Voor mij is de uitdaging om goed mijn eigen deck en die van de ander in te schatten, met arena is dat zo lastig, ondanks dat er zeker skill zit in arena, voelt het voor mij te random aan. Dit is ook waarom ik aggro decks niet leuk vind, te random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Tektoon schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:15:
[...]

[...]

Zo zo. Geef je Thrall eens een potje vaseline mee in z'n lunchtrommeltje? Dan gaan we binnenkort een ritje maken. Want de ouwe baas hier heeft me toch een joekel van een deck... :7
hahah goede woordkeuzes he :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
M'n nieuwste creatie, een aggressievere (tevens anti-rush) variant van handlock:
http://i.imgur.com/QHzDjQY.jpg

Net 3 games mee gedaan en alle drie hard gewonnen (vs midrange paladin/demonlock/priest) op ranked (8 naar 7). d:)b Wat me al opviel was dat Ragnaros tot nu toe een beetje dood in m'n hand zat, maar anderzijds heb ik nog erg weinig potjes gedaan met dit deck om al conclusies te gaan trekken. Heeft iemand nog toevoegingen/tips/ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
PCBaas schreef op maandag 22 december 2014 @ 21:06:
M'n nieuwste creatie, een aggressievere (tevens anti-rush) variant van handlock:
http://i.imgur.com/QHzDjQY.jpg

Net 3 games mee gedaan en alle drie hard gewonnen (vs midrange paladin/demonlock/priest) op ranked (8 naar 7). d:)b Wat me al opviel was dat Ragnaros tot nu toe een beetje dood in m'n hand zat, maar anderzijds heb ik nog erg weinig potjes gedaan met dit deck om al conclusies te gaan trekken. Heeft iemand nog toevoegingen/tips/ideeën?
Het enige wat ik kan bedenken is Lord jaraxxus ipv. Ragnaros maar volgens mij is dit wat jij hebt een vrij standaard Handlock deck toch ? Volgens mij speelde Trump gisteren met een bijna gelijkwaardig deck al deze.

Even wat anders want nu had ik net een golden Leeroy Jenkings maar wat is nu verstandig A hem gewoon houden of B hem omruilen voor een andere legendary? (en zo ja welke?) want heb nu alleen Baron Geddon en King Mukla nog maar.
Want ik wil eigenlijk wel graag een deck om een legendary heen bouwen maar dan moet het wel de moeite waard zijn natuurlijk en dan heb ik zoiets van ik wil dan bijv. niet Dr. boom omdat hij zo goed is maar meer 1 die echt noodzakelijk is voor een bepaald deck zeg maar zoals Leeroy dat ooit was voor de Miracle Rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
Leeroy is niet zo goed meer. Er zijn een paar legendaries die in bijna alle decks passen. Denk dan aan ragnaros, cairne en dat soort dingen. sylvanas is ook goed. meeste van deze kaarten zijn wel redelijk langzaam dus je moet ze niet in een super rush deck zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
M'n hunter is inmiddels ontmaagd. Verlies net met 3-2 van Ranja. Mooie tweekamp hoor d:)b

Het was aan elkaar gewaagd vond ik. In het begin pech met de draws, maar daarna ook weer geluk. Heb niet het gevoel dat het om de draws ging uiteindelijk. De laatste pot was bijvoorbeeld een mirror match en we hadden alle twee andere keuze's gemaakt qua deck. Heel interessant. (ga niks verklappen)

Ik ben in ieder geval tevreden met het feit dat m'n andere twee decks het ook goed hebben gedaan! Morgen de laatste ronde. Wellicht kan er iemand z'n licht laten schijnen over de stand. Heeft Ranja al gewonnen, en wie kan hem nog inhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
Tektoon schreef op maandag 22 december 2014 @ 22:00:
M'n hunter is inmiddels ontmaagd. Verlies net met 3-2 van Ranja. Mooie tweekamp hoor d:)b

Het was aan elkaar gewaagd vond ik. In het begin pech met de draws, maar daarna ook weer geluk. Heb niet het gevoel dat het om de draws ging uiteindelijk. De laatste pot was bijvoorbeeld een mirror match en we hadden alle twee andere keuze's gemaakt qua deck. Heel interessant. (ga niks verklappen)

Ik ben in ieder geval tevreden met het feit dat m'n andere twee decks het ook goed hebben gedaan! Morgen de laatste ronde. Wellicht kan er iemand z'n licht laten schijnen over de stand. Heeft Ranja al gewonnen, en wie kan hem nog inhalen?
Het waren inderdaad erg leuke potjes! Ik weet niet precies hoe de tie-breaking werkt maar ik denk dat iedereen in de top 3 nog kan winnen. De volgende ronde zal ik waarschijnlijk tegen RKwant moeten en astie tegen qpunk. als ik win dan win ik het tournooi. als ik verlies dan zal het de winnaar van astie-qpunk zijn (als die tegen elkaar moeten en de points difference wordt gebruikt als tiebreaker)

Dus het ligt nog helemaal open dit tournooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Jacobv3l schreef op maandag 22 december 2014 @ 21:57:
Leeroy is niet zo goed meer. Er zijn een paar legendaries die in bijna alle decks passen. Denk dan aan ragnaros, cairne en dat soort dingen. sylvanas is ook goed. meeste van deze kaarten zijn wel redelijk langzaam dus je moet ze niet in een super rush deck zetten.
Cairne zou ik absoluut niet craften als je nog zo weinig Legendaries hebt, de nieuwe Piloted Sky Golem lijkt op veel manier op Cairne en is dan zeker uitwisselbaar. Het sterk van Cairne was dat Priest geen 4 damage minions kan killen met Shadow Word, maar nu kan Priest hem jatten, dus een groter risico.
Hij is nog steeds goed, maar er zijn veel en veel betere alternatieven.

Goede legendaries:
Sylvana's
Ragnaros
Harrison
Dr. Boom
Black Knight
Cairne

Deze kaarten zijn in vrijwel alle control match ups goed.
Welke is het beste? Dat ligt heel erg aan wat je speelt, persoonlijk vind ik op dit moment Dr. Boom, Black Knight en Harrison erg fijn, maar dat is weer vanuit het oogpunt van een Control Paladin.

Verder heb je nog de class specifics, dan zijn de volgende toch wel heel belangrijk tot essentieel, afhankelijk van het type deck natuurlijk:
Tirion
Grommash
Archmage Antonidas
Cenarius
Vol'jin
Jaraxxus

Er zijn nog veel meer Legendaries die goed zijn, zo vind ik Bloodmage Thalnos in bepaalde decks echt een geweldige kaart, maar deze wordt vaak ondergewaardeerd, terwijl hij enorm belangrijk is in bijvoorbeeld Shaman.

Belangrijkste is om te kijken wat voor deck(s) je wilt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Benjamin- schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 00:10:
[...]

Cairne zou ik absoluut niet craften als je nog zo weinig Legendaries hebt, de nieuwe Piloted Sky Golem lijkt op veel manier op Cairne en is dan zeker uitwisselbaar. Het sterk van Cairne was dat Priest geen 4 damage minions kan killen met Shadow Word, maar nu kan Priest hem jatten, dus een groter risico.
Hij is nog steeds goed, maar er zijn veel en veel betere alternatieven.

Goede legendaries:
Sylvana's
Ragnaros
Harrison
Dr. Boom
Black Knight
Cairne

Deze kaarten zijn in vrijwel alle control match ups goed.
Welke is het beste? Dat ligt heel erg aan wat je speelt, persoonlijk vind ik op dit moment Dr. Boom, Black Knight en Harrison erg fijn, maar dat is weer vanuit het oogpunt van een Control Paladin.

Verder heb je nog de class specifics, dan zijn de volgende toch wel heel belangrijk tot essentieel, afhankelijk van het type deck natuurlijk:
Tirion
Grommash
Archmage Antonidas
Cenarius
Vol'jin
Jaraxxus

Er zijn nog veel meer Legendaries die goed zijn, zo vind ik Bloodmage Thalnos in bepaalde decks echt een geweldige kaart, maar deze wordt vaak ondergewaardeerd, terwijl hij enorm belangrijk is in bijvoorbeeld Shaman.

Belangrijkste is om te kijken wat voor deck(s) je wilt maken.
Daarom is ook moeilijk kiezen want bijv. wanneer je Jaraxxus kiest moet je eigenlijk ook de 4 giants in je deck hebben en bij de druid zijn er bijv. best wel veel essentiële epics die dan ook nodig zijn.
Zal nog wel eens goed kijken wat ik nu wil en het allerbelangrijkste wat ik het leukst vind spelen :)
Misschien wacht ik ook wel gewoon even af tot de volgende legendary en kijk ik dan weer verder omdat ik nu toch wel een paar leuk aggro mech decks heb waar ik toch wel lol mee heb behalve Rogue want op een of andere manier is dat toch iets te sloom maar de mage is echt super leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
De laatste ronde staat online! Vanwege de kerstdagen stel ik de deadline voor de laatste ronde uit tot zaterdagavond. Alvast fijne kerstdagen en succes iedereen. o<:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Arena kan toch serieus pijnlijk zijn.

Tot 3x toe een paladin op 2 health krijgen met warrior.
En tot 3x toe een guardian of kings spelen.
Kon de tablet bijna tegen de muur smijten toen ie won met 4 health.

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
beuker19 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 00:27:
[...]

Daarom is ook moeilijk kiezen want bijv. wanneer je Jaraxxus kiest moet je eigenlijk ook de 4 giants in je deck hebben en bij de druid zijn er bijv. best wel veel essentiële epics die dan ook nodig zijn.
Zal nog wel eens goed kijken wat ik nu wil en het allerbelangrijkste wat ik het leukst vind spelen :)
Misschien wacht ik ook wel gewoon even af tot de volgende legendary en kijk ik dan weer verder omdat ik nu toch wel een paar leuk aggro mech decks heb waar ik toch wel lol mee heb behalve Rogue want op een of andere manier is dat toch iets te sloom maar de mage is echt super leuk.
Klopt, maar in eigenlijk ieder deck waar legendaries inzitten, zitten epics. Met aggro heb je een brede keuze met common en rare, maar met control moet je epics en legendaries hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
beuker19 schreef op maandag 22 december 2014 @ 21:49:
[...]
Even wat anders want nu had ik net een golden Leeroy Jenkings maar wat is nu verstandig A hem gewoon houden of B hem omruilen voor een andere legendary? (en zo ja welke?) want heb nu alleen Baron Geddon en King Mukla nog maar.
Want ik wil eigenlijk wel graag een deck om een legendary heen bouwen maar dan moet het wel de moeite waard zijn natuurlijk en dan heb ik zoiets van ik wil dan bijv. niet Dr. boom omdat hij zo goed is maar meer 1 die echt noodzakelijk is voor een bepaald deck zeg maar zoals Leeroy dat ooit was voor de Miracle Rogue.
Als je er nog maar zo weinig hebt zou ik eerder een Ragnaros of Dr. Boom craften van die golden Leeroy. Die kan je overal in stoppen en dat geeft flexibiliteit. Voor zulke specifieke decks heb je ook weer andere specifieke kaarten nodig en die heb je dan ook nog niet.
Je kan ook nog ff wachten als je weinig dust hebt. De meta is nog in beweging, en wie weet trek je er nog een uit een pakje.
nagasy schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 08:51:
Arena kan toch serieus pijnlijk zijn.

Tot 3x toe een paladin op 2 health krijgen met warrior.
En tot 3x toe een guardian of kings spelen.
Kon de tablet bijna tegen de muur smijten toen ie won met 4 health.
- Warrior is de minst sterke class in arena.
- Je wint in Arena door minions te traden en niet blind op je tegenstander te beuken.
- Paladin is een heal class met verschillende sterke common/basic heal kaarten.

Klinkt als een abc'tje voor mij. Heb zelf ook regelmatig tegenstanders die beginnen te pushen en rushen. Soms heb ik minder dan 10 health en dan stabiliseert het bord en dan win ik vrij eenvoudig alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

@Tektoon.

Het was geen rush.
Ik rush quasi nooit om de redenen die je aanhaalt.
met de card pick liet warrior het zeker niet toe.
Zoals vaker de laatste tijd heb ik ook weinig geluk met het krijgen van rare. Laat staan legendary.
Als je tegenstander dan net wel sterke kaarten heeft. is het extra pijnlijk.

De 3x op 2 health krijgen was dan ook niet na elkaar.
Het pijnlijk was vooral de derde guardian of kings zien spelen.
Feit dat het een 7 mana kaart is, toon ook aan dat we in de end game zaten.
Denk dat we elk nog een kaart of 6 over hadden bij het verliezen.

Nu ja. Volgende keer meer geluk met de kaarten in arena

[ Voor 7% gewijzigd door nagasy op 23-12-2014 12:15 ]

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
net laatste ronde gespeeld. 2-3 verloren van TheButler. Dus gl aan astie en qpunk in hun match. Als ik het systeem goed begrijp zal de winnaar van die match ook de tournooiwinnaar worden.

vond het een leuk tournooi! zaten spannende matches tussen, en heb beetje ervaring opgedaan met maken van een deck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Weet iemand dit? Stel dat je een Hunter mirror match hebt, en je hebt bijv een Explosive Trap gespeeld. Vervolgens doet je tegenstander hetzelfde en speel jij de beurt erop Kezan Mystic. Je mag geen twee dezelfde secrets hebben, dus krijg je hem dan niet?

Ik speel zelf nooit hunter, dus heb het zelf nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 09:13
Ik ga ervan uit dat je het secret wel steelt maar dat hij inderdaad niet extra bij jouw eigen secrets wordt toegevoegd. Er zal vast wel iets over in de forums van bijvoorbeeld hearthpwn staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Dan wordt 'ie vernietigd. Zie hier.

Spanning en sensatie in het toernooi dus. Astie en ik spelen dan vanavond rond 21:00 de 'finale'. De precieze puntentelling ontgaat mij, maar zolang ik aan het winnen ben maakt me dat natuurlijk niet uit :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Ik ben ook uit het toernooi. Vorige ronde al. Heb mijn decks weer ranked proof gemaakt en om nou weer te switchen... Plus wil nog even maximaal ranken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
Net mijn laatste potje tegen KoningTimmy gespeeld, waren leuke potjes :)

Al met al een leuk toernooi gehad. Wel jammer dat ik tegen Lode en Bekse niet kon spelen en dus twee potjes niks kon doen. Wel wins gekregen maar daardoor ook veel te hoog in de ranking gekomen dus daarna nogal kansloos tegen mensen die wel oprecht hun vorige potjes hadden gewonnen ;) Maar het was gezellig :D

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Bekse schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 19:03:
Ik ben ook uit het toernooi. Vorige ronde al. Heb mijn decks weer ranked proof gemaakt en om nou weer te switchen... Plus wil nog even maximaal ranken :)
Oh dat had ik niet eens door, ik dacht namelijk dat het maar eenmalig was de vorige ronde. In dat geval heeft kokkie een bye/gratis win.

@kokkie: als je alsnog een aantal games wilt doen met common decks kan je me gewoon aanspreken op b.net. o<:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Ondanks mijn 3-1 overwinning toch 3e geworden. Vreemd maar dat zal komen omdat ik het Swiss niet begrijp. Daarbij heb ik wel van Ranja verloren met 3-2 dus misschien dat het daar zit.

Al met al een mooi toernooi. Ik zou dit concept best willen houden of misschien de volgende keer de rare kaarten erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
astie schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 21:48:
Ondanks mijn 3-1 overwinning toch 3e geworden. Vreemd maar dat zal komen omdat ik het Swiss niet begrijp. Daarbij heb ik wel van Ranja verloren met 3-2 dus misschien dat het daar zit.

Al met al een mooi toernooi. Ik zou dit concept best willen houden of misschien de volgende keer de rare kaarten erbij.
Eerste tiebreaker is het aantal matches dat je hebt gewonnen tegen spelers met dezelfde score (de kolom "2. TB"). Ranja heeft van jou gewonnen, The_Butler won van Ranja. Omdat jij van Ranja hebt verloren en niet tegen The_Butler hebt gespeeld, krijg jij in die tiebreaker 0 punten, zij elk 1. RKwant kan echter als enige ook nog op 4W1L komen. Van hem heb je gewonnen, terwijl de anderen niet tegen hem hebben gespeeld; dan komen jullie alle drie op 1 punt in de tiebreaker, en zou jij ook nog eerste kunnen worden (afhankelijk van de tweede tiebreaker). RKwant kan in ieder geval vanwege onderling resultaat hoogstens vierde worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Ja ik vind het ook maar een raar systeem. Heeft het ermee te maken dat sommige mensen tijdens het toernooi zijn uitgestapt? Daardoor is die tweede score in ieder geval heel erg vertekend.

Wat mij betreft mag het volgende keer weer double elimination zijn ofzo. Lekker duidelijk, is er ook sprake van een finale en slepen de scores van de uitstappers niet een nog dagen aan.

Ik vind zo'n concept toernooi overigens heel leuk. Kunnen we niet eens een Arena toernooi doen? Dat iedereen met een Arena deck speelt? Lijkt mij cool. Maar hoe organiseer je zoiets? Dan moet je eigenlijk verplicht je draft streamen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Tektoon schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 22:11:
[...]
Ik vind zo'n concept toernooi overigens heel leuk. Kunnen we niet eens een Arena toernooi doen? Dat iedereen met een Arena deck speelt? Lijkt mij cool. Maar hoe organiseer je zoiets? Dan moet je eigenlijk verplicht je draft streamen...?
Dat wordt heel moeilijk om voor elkaar te krijgen. Je kaarten uit de draft kun je alleen in de arena mee spelen, en als je dat deck in constructed wilt laten namaken, loop je tegen het probleem aan dat je kaarten kunt draften die je zelf niet hebt, en de limiet van 2 per kaart. Dan zou je al een applicatie moeten vinden/schrijven waar je je gehele verzameling invoert, om vervolgens met die cardpool een arena draft te simuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
the Virtual schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 22:46:
Dan zou je al een applicatie moeten vinden/schrijven waar je je gehele verzameling invoert, om vervolgens met die cardpool een arena draft te simuleren.
http://www.hearthpwn.com/arena
nvm, dan zit je nog steeds met het probleem van beschikbaarheid

[ Voor 10% gewijzigd door djengizz op 23-12-2014 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
Je zou de suggest a card functionaliteit kunnen gebruiken? Is niet perfect en het maakt dan zeker uit welke je al hebt maar dat zou het dichtst bij komen.

En astie, ik gok dat de buchholz de volgende tiebreaker is en dan zou je nog kunnen winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Swiss heeft inderdaad een systeem dat mensen met dezelfde score worden gesorteerd op basis van de prestaties van je tegenstanders. Hoe beter je tegenstanders presteren des te hoger jij staat op de ranglijst. Vaak worden swiss rondes bij toernooien van meer dan 32 man gevolgd door een top 8 (en bij 64-128 man een top 16, etc.) met Single Elimination zodat je echt een duidelijke winnaar hebt, maar omdat er aan dit toernooi maar zo weinig mensen meedoen en het feit dat er geen prijzen zijn (behalve de pats-factor O+ ) vond ik dat hier niet echt noodzakelijk.

Ik heb bij dit toernooi dat als uitgangspunt zo toegankelijkheid mogelijk was gekozen voor het systeem waar iedereen zoveel mogelijk matches kan spelen, zonder er bijvoorbeeld al direct na 1-2 rondes uit te liggen (wat wel het geval kan zijn bij SE/DE toernooien); het is inderdaad wel een beetje jammer dat dit niet helemaal is gelukt omdat er meerdere mensen uit het toernooi zijn gestapt, maar het zij zo. Ik wil ook niet op de feiten vooruitlopen omdat het nog niet helemaal is afgelopen, maar ik vind het toernooi in ieder geval geslaagd en heb flink wat leuke potjes gespeeld. d:)b

EDIT:
Het toernooi had in ieder geval een interessant concept en ik heb die ook zelf georganiseerd, maar bij een volgend toernooi mag het van mij wel weer zo zijn dat alle kaarten gespeeld mogen worden. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door PCBaas op 23-12-2014 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Bedankt voor het organiseren! Ik vond het ook erg geslaagd.

Volgende keer weer alle kaarten spelen klinkt goed. Denk dat iedereen nu ook wel de meeste nieuwe kaarten heeft. Dat gezegd hebbende: ik heb er nog geen minuut serieus mee geranked.

Qua arena toernooi: er is natuurlijk 'Lord of the Arena'. Maar goed, de pro's streamen makkelijk hun draft èn ze hebben alle kaarten. Meer dan twee dezelfde kaarten draften is geen probleem: dat is verboden en leidt tot een re-draft.
Zij speelden overigens double elimination en na het eerste verlies was er ook gelegenheid tot een re-draft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-08 11:59
Kan iemand tips geven om mijn deck te verbeteren? Heb niet zoveel gespeeld sinds naxx uit kwam en kijk nauwelijks hearthstone streams om de laatste builds bij te houden.

http://www.hearthpwn.com/...7:2;7738:2;7756:2;12281:2;

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
maak gewoon een nieuw deck aan als je arena tornooi wilt en kies suggested cards, je krijgt dan 3 opties a la arena. nadeel is wel dat het niet 3x rare of 3x epic is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
Bedankt voor het organiseren van het toernooi, ik vond het een erg leuk format, sinds ik net drie weken speel en nauwelijks zeldzame kaarten heb (eerste legendary uit mijn collectie gisteren uit een arena pakje gehaald).

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb bijna mijn Warrior op level 60. Nog 5 levels te gaan. Dan heb ik 4 hero's op 60. Rest tussen 30-50. Still a long way to go. :) Ook op rank 5 momenteel. Scrubbing around. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2014 @ 08:54:
Heb bijna mijn Warrior op level 60. Nog 5 levels te gaan. Dan heb ik 4 hero's op 60. Rest tussen 30-50. Still a long way to go. :) Ook op rank 5 momenteel. Scrubbing around. :(
We zitten redelijk op dezelfde lijn: Mage, Warlock, Priest en Hunter heb ik op 60. Warrior nog 3 levels te gaan! En aan het scrubben op level 4 nu... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:27

Franko P.

Hit it.

Iemand hier die Hearthstone op een Android tablet speelt? En zo ja, wat voor tablet en speelt dit lag vrij?

Heb het geprobeerd op een een Galaxy tab 2 10.1 maar die was te traag.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-08 11:59
Franko P. schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:20:
Iemand hier die Hearthstone op een Android tablet speelt? En zo ja, wat voor tablet en speelt dit lag vrij?

bij was het ook super traag op de galaxy tab 2 10.1, maar ik heb het geinstalleerd op mijn telefoon en het werkt perfect

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2014 @ 08:54:
Hoeveel games heb je inmiddels gespeeld?

Edit: betere vraag wellicht: op hoeveel wins zit je met deze stats?

[ Voor 9% gewijzigd door xelfer op 24-12-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
Siefat schreef op woensdag 24 december 2014 @ 01:48:
Kan iemand tips geven om mijn deck te verbeteren? Heb niet zoveel gespeeld sinds naxx uit kwam en kijk nauwelijks hearthstone streams om de laatste builds bij te houden.

http://www.hearthpwn.com/...7:2;7738:2;7756:2;12281:2;
je kan waarschijnlijk wel undertaker in het deck stoppen. ipv de void terror en een andere kaart. grootste deel van je kaarten is toch al deathrattle dus kan erg sterk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie

Ik speel op een Nexus 10. Speelt perfect, alleen het uitzoeken van een tegenstander is traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
xelfer schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:40:
[...]

Hoeveel games heb je inmiddels gespeeld?

Edit: betere vraag wellicht: op hoeveel wins zit je met deze stats?
2485 ranked wins en 904 Arena wins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

Ik speel het op zowel een ipad 3 als een Galaxy tab 3 lite 7", die 2e is inderdaad wat trager/schokkerig bij het laden en bij overgangen, maar goed genoeg voor mij.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1800+ ranked wins. 600+ arena wins.
Ik speel het op mijn Nvidia Shield af en toe. Werkt super eigenlijk. Jammer dat er geen nvidia shield wireless controller support is maar dat komt misschien nog.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Al een tijdje tussen 17 en 18 geladderd. En vanavond ineens naar 14. Mooi sprongetje gemaakt, met zelfde dek.

Moet wel zeggen, op een paar potjes na echt hele goede draw gekregen. Maar ik denk dat mijn dekje wel aardig in elkaar zit.

In arena ook het record naar 6 gebracht. Maar heb dat nog niet heel veel gespeeld.

Langszaam aan klim ik naar boven, ;-). Zou wel fijn zijn als ik eens wat fatsoenlijke kaarten krijg. Nog steeds amper een oranje en schrikbarend weinig paarse.

[ Voor 14% gewijzigd door Turfschipper op 25-12-2014 03:21 ]

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 20:07
Gisteren van rank 11 naar 4 gespeeld met dit deck:

http://www.hearthpwn.com/...-beasty-zoo-gvg-top-20-eu

Verrassend goed deck. Ik ben natuurlijk wel geholpen door een aantal goede draws op een rij van 9->6 maar dan nog, ik had niet verwacht dat een gekke samenstelling als dit het goed zou doen. Undertaker en Ragnaros in een deck lijkt erg vreemd, maar die hoge casting cost zaken zitten er vooral in tegen de control decks. Die moeten eerst alle zeilen bijzetten om de early rush te overleven, en daarna doet een Dr Boom of een Ragnaros hun in. En Sylvanas + Feign Death is erg leuk :)

Nog even denken of ik de tijd wil vinden om de push naar Legend te doen.

Verwijderd

Bonsaiboom wees alstublieft niet zo trots met een zoo deck. Amper tactics voor nodig. Maar toch proficiat.

• Bekse
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2014 @ 12:24:
Bonsaiboom wees alstublieft niet zo trots met een zoo deck. Amper tactics voor nodig. Maar toch proficiat.
Haha Lode, frustratie?
Zoo is geen brainless deck, gaat juist om de juiste keuzes maken.

En laten we eerlijk zijn, ook control warrior en dergelijke speel je op dezelfde manier toch?

• Grotman
  • Niet online
Mja, ik heb ook een hekel aan zoo en hunter. Het zijn ook bijna altijd irritante ventjes met die decks die denken dat emotes verplicht zijn elke beurt. Als ze al komen met Undertaker met coin Lepre Nome of webspinner op beurt 1, dan weet je al weer hoe laat het is. Het is altijd hetzelfde, alles neergooien, goede trades maken en daarna face als ze de board volgespeeld hebben.

Het is niet verboden en het zijn decks die je goedkoop kunt spelen en dus voor iedereen toegankelijk, maar zoals met alle netdecks zijn ze erg consistent en als je zelf niet de antwoorden op tijd krijgt ben je gewoon verloren. Maar ik kan me net zo ergeren aan Priest, die hebben soms ook alle antwoorden waardoor je kansloos bent.
Met eigen decks is consistentie veel lastiger te vinden, maar ik hou stug vol met mijn Paladin. Gaat nu wel lekker en kan winnen tegen control en rush, haal nu zo 70% win rate nog op rank 9.

Ik speel zelf nooit netdecks, maar ja, als je Legend wilt bereiken moet je wel, tenzij je echt veel tijd hebt. Rush en zoo zijn gewoon veel sneller.

[ Voor 6% gewijzigd door Grotman op 25-12-2014 14:00 ]

• beuker19
Grotman schreef op donderdag 25 december 2014 @ 13:59:
Mja, ik heb ook een hekel aan zoo en hunter. Het zijn ook bijna altijd irritante ventjes met die decks die denken dat emotes verplicht zijn elke beurt. Als ze al komen met Undertaker met coin Lepre Nome of webspinner op beurt 1, dan weet je al weer hoe laat het is. Het is altijd hetzelfde, alles neergooien, goede trades maken en daarna face als ze de board volgespeeld hebben.

Het is niet verboden en het zijn decks die je goedkoop kunt spelen en dus voor iedereen toegankelijk, maar zoals met alle netdecks zijn ze erg consistent en als je zelf niet de antwoorden op tijd krijgt ben je gewoon verloren. Maar ik kan me net zo ergeren aan Priest, die hebben soms ook alle antwoorden waardoor je kansloos bent.
Met eigen decks is consistentie veel lastiger te vinden, maar ik hou stug vol met mijn Paladin. Gaat nu wel lekker en kan winnen tegen control en rush, haal nu zo 70% win rate nog op rank 9.

Ik speel zelf nooit netdecks, maar ja, als je Legend wilt bereiken moet je wel, tenzij je echt veel tijd hebt. Rush en zoo zijn gewoon veel sneller.
Het is aan de ene kant wel logisch om zoo/rush te spelen als je niet tig legendary's hebt omdat je die voor de meest control Decker nodig bent.
Kijk ik speel veel liever control maar door het gebrek aan de juiste kaarten en toch ook eens een potje ben ik ook genoodzaakt om de bekendere goedkope Decker te spelen al speel ik dan wel liever mage of shaman omdat het niet helemaal standaard is.
Aan de andere kant zijn handlock , warrior :r , priest en druid ook wel erg voorspelbaar en kun je de eerste 5 Play's ook wel raden .

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 15:05
beuker19 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 14:22:
[...]

Het is aan de ene kant wel logisch om zoo/rush te spelen als je niet tig legendary's hebt omdat je die voor de meest control Decker nodig bent.
Kijk ik speel veel liever control maar door het gebrek aan de juiste kaarten en toch ook eens een potje ben ik ook genoodzaakt om de bekendere goedkope Decker te spelen al speel ik dan wel liever mage of shaman omdat het niet helemaal standaard is.
Aan de andere kant zijn handlock , warrior :r , priest en druid ook wel erg voorspelbaar en kun je de eerste 5 Play's ook wel raden .
Dus eigenlijk alles behalve paladin en rogue? :P

(...)

Verwijderd

Maar eigenlijk is het Blizzard hun fout dat zoveel mensen cheap rush decks spelen. Ze moeten echt eens kijken voor het voor new players gemakkelijker te maken om classic cards te craften. Ik zou het geen slecht idee vinden om met de volgende expansion pack (100+ cards) de classic cards hun dust cost te halveren.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Durf mijn dekje nu amper te laten zien, haha.

Geen idee of ik rush, zoo of control heb. Ken ook die kaarten niet met hun namen. Eens kijken of ik hem hier kan plaatsen.

--

Edit

http://www.hearthpwn.com/decks/148501-mage

Zo kan je het zien als het goed is.

Wat is het, een zoo-, control-, rush- of prutsdek?

;-)

[ Voor 34% gewijzigd door Turfschipper op 25-12-2014 18:14 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]