[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.303 views

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 17:10
Leuke arena pot net met een mage

Laatste kaart in m'n hand een felreaver tegen een priest met 10 crystals hij ook nog 1 kaart in z'n hand en 30 levens.
En ik nog 8 kaarten in m'n deck hij nog 5

Speel reaver hij steelt hem kutzooi

Volgende kaart ben de naam even kwijt maar pak 2 kaarten en pak 2 fireballs die ik beiden op de felreaver gooi waardoor hij nog een kaart in z'n hand heeft geen deck meer en vrij snel opgeeft lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stalscu schreef op donderdag 25 december 2014 @ 17:49:
Durf mijn dekje nu amper te laten zien, haha.

Geen idee of ik rush, zoo of control heb. Ken ook die kaarten niet met hun namen. Eens kijken of ik hem hier kan plaatsen.

--

Edit

http://www.hearthpwn.com/decks/148501-mage

Zo kan je het zien als het goed is.

Wat is het, een zoo-, control-, rush- of prutsdek?

;-)
Geen van de bovenstaand. Lijk mijn zich te richten op een goede start (zoo/rush) dit vervolgens te verdedigen met spells en vervolgens wat grote jongens om weerstand te bieden tegen control deck of de laatste push voor de win te geven. Werkt het voor je? Zo ja lekker mee door gaan. Maar kan me voorstellen dat je geregelde de dure kaarten te vroeg in je hand hebt. En dan die potjes verliest. Dus je zou je daarop kunnen richten. Laat de late game over aan je tegenstander en zorg dat je +/- turn 8 gewonnen hebt(door geen kaarten te hebben die meer kosten dan 6), of je gaat verliezen. Of andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:35
Heb een legendary erbij:

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/148/759/12290.png

dat word denk 400 dust :'(

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Het werkt om van 18 naar 14 te komen, nu 15.

Daar stokt het, ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 14:11
Kol Nedra schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 11:14:
Heb een legendary erbij:

[afbeelding]

dat word denk 400 dust :'(
Met het aantal zoo en hunter decks kan het slechter volgens mij.
Zeker als je toch steeds weer concede om weer op rank 20 te komen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stalscu schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 11:56:
Het werkt om van 18 naar 14 te komen, nu 15.

Daar stokt het, ;-).
Probeer eens de beserkers te vervangen door drakes. Geeft je kaart draw en spelpower daarna eventueel een of twee flamestriks(net hoe nuttig ze zijn) voor acalit of pain

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2014 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik zal het morgen eens rustig door nemen, ken de namen nog niet. Thanks.

[ Voor 58% gewijzigd door Turfschipper op 26-12-2014 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 09:03
Net weer een arena pot die op verlies stond gewonnen dankzij Unstable Portal - hij had 4 leven, 2 shield (Warrior) vs mijn 28 - maar hij had board control. Pak ik een Unstable Portal; >> mekgineer-thermaplugg, hij moest zich wel dood lopen op deze mineon en de leper gnomes maakten het af... gg

Ligt het aan mij of is er een bijzonder hoog gehalte van unstalble portals die Rare of betere kaarten opleveren?

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 17:10
Mede door het gebrek aan veel tijd wil ik regelmatig het net wel eens afstruinen naar leuke decks om schaamteloos te kopieren

in mijn zoektocht kwam ik deze tegen die ik jullie niet wilde onthouden (kan best dat hij al eens voorbij gekomen is Bron)

2x Innervate
2x Mechwarper GvG
2x Anodized Robo Cub GvG
2x Annoy-o-Tron GvG
2x Savage Roar
2x Harvest Golem
2x Tinkertown Technician GvG
1x Big Game Hunter
2x Spider Tank GvG
2x Keeper of the Grove
2x Piloted Shredder GvG
1x Mechanical Yeti GvG
2x Swipe
1x Sylvanas Windrunner
2x Force of Nature
2x Ancient of Lore
1x Dr. Boom GvG

net 5 potjes mee gespeelt en op zn minst opmerkelijk te noemen :) speel normaal liever control achtige decks maar deze is echt heel leuk om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:48
beuker19 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 15:39:
[...]

Met het aantal zoo en hunter decks kan het slechter volgens mij.
Zeker als je toch steeds weer concede om weer op rank 20 te komen.
Deze kaart zie ik alleen enige waarde hebben in Freeze. Anders beschadig jij jezelf er gewoon mee, en gezien je absoluut geen controle erover hebt, maakt dit een zeer risicovolle kaart.

Oh en zoo speelt vaak Nerubian Eggs, denk niet dat je deze dan fijn vindt. ;)

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:49
Het tweakers toernooi is afgelopen! *O*

De resultaten zijn hier te vinden: http://challonge.com/z5q9c9jy

Gefeliciteerd Jacobv3l met het behalen van de 1ste plek, evenals The_Butler & astie voor eenzelfde mooie score. d:)b Natuurlijk hoop ik dat iedereen het een beetje naar z'n zin heeft gehad en wens ik alvast iedereen een gelukkig nieuwjaar.

EDIT:
Mijn decks, voor de nieuwsgierigen onder ons:
http://i.imgur.com/n03FI0W.jpg
http://i.imgur.com/MVFOwnf.jpg
http://i.imgur.com/iqLDFqa.jpg
Ik heb het minste succes gehad met m'n Hunter deck (o.a. door het gebrek aan grote finishers, card draw en vooral het vrij nutteloos zijn van Explosive Trap als ik achter stond) en ik had denk ik dan ook beter voor rogue/mage kunnen gaan; maar beide waren bij mij level 60 terwijl alle andere classes pas level 40 zijn. Ik dacht met dit toernooi dan ook 2 vliegen in 1 klap te slaan: zowel alles winnen met mijn duidelijk OP decks (alle potjes die ik won was door skill en alle potjes die ik verloor was door RNG, uiteraard 8) ) en ook nog eens een paar levels halen bij m'n classes die ik bijna nooit speel. Helaas sloeg ik de plank net wat mis bij het winnen. :P

[ Voor 53% gewijzigd door PCBaas op 28-12-2014 00:57 ]

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 09:38
Pcbaas dank voor het organiseren! Vond het erg geslaagd.

Mensen die hun decks willen delen en meegeven wat hen is opgevallen? Ik zal starten:
- wapens zijn erg goed, ook de common
- dus veel oozes gezien
- hunters waren hit-miss tegen mij, verder veel afwisseling in classes en soorten decks
- Sommige standaard kaarten in hippe decks zijn common (undertaker, acolyte of pain)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Leuk toernooi, bedankt voor het organiseren. Ik doe weer mee als we alle kaarten mogen gebruiken. Vind ik toch stukken leuker merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Op ranked is het wel aggro hunter na aggro hunter...

Daarnet wel King Crush en Deathwing uit unstable portal getrokken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
ETzPliskin schreef op zondag 28 december 2014 @ 15:14:
Op ranked is het wel aggro hunter na aggro hunter...

Daarnet wel King Crush en Deathwing uit unstable portal getrokken :+
Nou tussen rank 6-9 kom ik heel veel Warlock en dan Xixo zoo en handlock varianten tegen.
Heb toch vanmorgen mijn golden Leeroy voor Dr. Boom geswitcht en speel nu met een wel heel erg leuk Deck Thefishou M-House Cup 5 Feign Death Hunter echt super leuk en toch weer wat anders dan een face Hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04:13
Ik speel ook zo'n FD Hunter; best aardig inderdaad. Maar ik quest er nog niet zo hard mee als met de aggro hunter uit november. En ik merk dat je stiekem toch bezig bent om dat bord vol te proppen met minions om zo je FD te maxen. Als je dan per ongeluk een potje wint zonder FD valt het toch weer tegen.
Overigens heb ik nog geen Dr. Boom maar jij wilt er nog een Sylvanas in en die heb ik weer :+

Nog 600 dust en dan heb ik ook een 7-drop.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Werkt FD met Baron Rivendare? Dus 2x FD? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Ja, maar ik gebruik geen Rivendare. Vind het een beetje een 'win-more' card. Daarbij zijn de plekjes in het Hunter deck erg schaars; als je als kaart bij mij wilt meedoen moet je van betere huize komen. De FD combo vind ik zelf ook nog niet ècht goed werken.

Overigens speel ik nu even mijn mid-druid (ramp) met Grove Tender. Onderschatte kaart zeg. Het extra crystal geeft een dikke tempo swing als je 'm goed plant. Aardige verbetering t.o.v. Wild Growth in ieder geval.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blurgh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-03 17:40
na na een tijdje weer teurg te komen in hearthstone mogen mijn decks lekker op de schop: GvG heeft overduidelijk mijn oude decks en ook strategie een beetje achterhaald gemaakt.

handlock was snel aangepast en mech mage werkt overduidelijk beter dan deathrattle mage, maar loop een beetje tegen de lamp met het bouwen van een nieuw warrior deck. dacht: laat ik daar maar een mech deck van amken, aangezien ik juggernaut uit een pakje heb getrokken en het een best wel leuk concept is.

ik run momenteel:

2x execute
2x war axe
2xannoy o tron
2x mechwarper
2x micro machine(trekt verrassend veel removal aan)
2xacolyte of pain voor card draw(gebruikte eerst jeeves, maar hoewel hij leuke synergy had met iron juggernaut tegen aggro decks had ik toch te weinig card draw voor teveel risk)
2x frothing berserker. hilarisch als je een goede deaths bite weet te pakken en allround goed in eht aantrekken van removal, of anders lekker veel schade doen/omhoog traden
2x harvest golem
2x tinkertown techican. veel mechs, fijne value.
2x deaths bite
2x mechanical yeti
2x antique healbot voor die potjes die nek aan nek gaan. heeft me al verrassend vaak gered van close calls.
2x sludge belcher als lategame taunt
1x iron juggeraut. waarschijnlijk niet de beste kaart, maar op zich zijn de stats best ok en de psychologische impact van eht feit dat elke card een hit van 10 hp kan zijn helpt wel degelijk. ik zie hiermee veel handlock die zichzelf uit molten giant range healen omdat ze bang zijn voor de mine of gewoon spelers die all round veel zuiniger zijn op hun health, en zo minder goed spelen dan ze normaal zouden doen.
2x piloted sky golem. toen ik deze erin gooide dacht ik: ok finshers met redelijke miniosn als deathrattle. heb er tot nu toe niet veel success mee gehad helaas, maar voelen niet als dode kaarten
1x force tank MAX. de echte finsiehr in dit deck. geen grommash(;_;), maar een 7-7 divine shield trade lekker en is gewoon een goede finsiher omdat het erg moeilijk is hem uit te schakelen met damage spells vanwege dat hij de eerste block kan tanken en daarna uit ranges van kill command enz is.

iemand eventueel tips om dit deck te verbeteren? zou de hulp om een beetje een beter idee van GvG meta zeer op prijs stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Random stories from Arena:
- Paladin (ik) vs Mage: Mage op 3 life, ik op 11 life. Mage 1 kaart in hand en geen bord. Ik heb geen kaarten in hand, maar wel een bord met sludge belcher, dude en spiteful smith. Mage's beurt, speelt unstable portal (2 mana), sorcerer's apprentice (0 mana), arcane intellect (2 mana), fireball (3 mana), fireball (3 mana). Ik sta er nog altijd versteld van dat ik mijn PC op dat ogenblik niet door het raam heb gegooid. :-) Maar is dat nu een briljante play van hem? Ik denk dat ik altijd mijn arcane intellect eerst had gespeeld in zijn plaats (en dan verloren).

- Warlock (ik) vs Priest: Ik begin met een voidwalker. Priest speelt coin en 2 Zombie Chows. Beurt twee is het voor beide spelers allebei een random 2-drop. Priest beurt drie speelt Shadowform. Priest beurt 4 speelt Shadowform. Ik heb uiteindelijk dat spel nog gewonnen door het bord voldoende te kunnen vullen met random minions en uiteindelijk 9/9 shade of naxx voor de kill. Ik zag mij lang dat spelletje niet winnen, maar uiteindelijk toch nog gelukt.

- Paladin (ik) vs Shaman: eerste beurten minion trade. Shaman beurt 5: coin, fire elemental. Shaman beurt 6: fire elemental. Shaman beurt 7: fire elemental. Shaman beurt 8: fire elemental. Ok, ik geef op. :-)

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 14:26
Weer eens een mooi ideetje uitgeprobeerd.

Ik had zo bedacht dat Kel Thuzad sinds GvG een stuk sterker is geworden, door de komst van de piloted shredder en sky golem. Eerder was de droom om Cairne te recyclen en/of ancestral healing / reincarnate, nu heb je veel meer opties.
Maar de pilots traden veel makkelijker, vant ze hebben meer attack dan health, dus dan eindig je vaker met een verse pilot. In principe is Kelthuzad + Trade Piloted Shredder al een bijzonder goeie move, win je een 4 mana dude en bord control mee, met hopelijk meer.

En omdat je gek wordt van de rush decks, moet je toch een beetje early game power hebben.
Deck draait board control en dan een van de powermoves: Kel Thuzad (evt + reincarnate) en of bloodlust.

Ik heb net nog een derde Powermove toegevoegd: Enhance-o-Mechano in plaats van de lightingbolt, die bolt maakt zelden het verschil.
Die kan ook in combinatie met Bloodlust, dus als je een beetje windfury krijgt of wat bubbles, kun je het spel erg mooi omgooien of afmaken.

Ik ben er vandaag vlotjes mee van 11 naar 7+4* gegaan Ranked, daarna weer wat verloren, maar nu 7+1*
Meeste control warriors pak ik ermee, door de burst en taunt tegen de wapens, leg wat taunts en de healing totem, en je kunt zelfs een volle alextrasza weer terug healen. Ze hebben moeite om executes op kleine kereltjes te gooien, en terecht, dus die chippen lekker de armor weg. De powemace is geweldig op de vrij liggende acolytes.
Hunters, Mages en Priests zijn ook goed te winnen, Handlock is taai, maar ook die kon ik hebben, was dubbeltje op zijn kant.

Verloren van een paar soepel lopende zoo's en Shamans, maar Zoo is ook te pakken. Tegen andere shaman is het vooral hopen dat je bord niet te perfect wordt weggeveegd voor bloodlust.
De ene Druid die ik tegenkwam was meesterlijk vertrokken, en ik maakte een misplay door de mace te missen en een harvest golem te spelen, daardoor geen synergie en turn 9 FON-SR.

Mulligan voor de powermace, annoy-o-tron en haunted creeper, een Harvest golem kun je houden voor 3 (voor de powermace upgrade) en speel bij voorkeur de creeper boven de annoy, want die wil je op de beurt spelen dat de mace eraan gaat voor maximum value.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/M70ZPgS.png

Probeer het eens en have fun!

Er zijn wel wat kleine tweaks op te maken, maar belangrijk idee is dat er niet teveel overload in zit, alleen de wolven en lightning storm.
Gebruik de cultmaster voor die spiders (icm flametongue totem) voor minimaal 2 kaarten, spirit wolves er naast en gaan me die banaan.

Ik ben benieuwd naar eventuele verbeteringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
blurgh schreef op zondag 28 december 2014 @ 22:59:
na na een tijdje weer teurg te komen in hearthstone mogen mijn decks lekker op de schop: GvG heeft overduidelijk mijn oude decks en ook strategie een beetje achterhaald gemaakt.

handlock was snel aangepast en mech mage werkt overduidelijk beter dan deathrattle mage, maar loop een beetje tegen de lamp met het bouwen van een nieuw warrior deck. dacht: laat ik daar maar een mech deck van amken, aangezien ik juggernaut uit een pakje heb getrokken en het een best wel leuk concept is.

ik run momenteel:

2x execute
2x war axe
2xannoy o tron
2x mechwarper
2x micro machine(trekt verrassend veel removal aan)
2xacolyte of pain voor card draw(gebruikte eerst jeeves, maar hoewel hij leuke synergy had met iron juggernaut tegen aggro decks had ik toch te weinig card draw voor teveel risk)
2x frothing berserker. hilarisch als je een goede deaths bite weet te pakken en allround goed in eht aantrekken van removal, of anders lekker veel schade doen/omhoog traden
2x harvest golem
2x tinkertown techican. veel mechs, fijne value.
2x deaths bite
2x mechanical yeti
2x antique healbot voor die potjes die nek aan nek gaan. heeft me al verrassend vaak gered van close calls.
2x sludge belcher als lategame taunt
1x iron juggeraut. waarschijnlijk niet de beste kaart, maar op zich zijn de stats best ok en de psychologische impact van eht feit dat elke card een hit van 10 hp kan zijn helpt wel degelijk. ik zie hiermee veel handlock die zichzelf uit molten giant range healen omdat ze bang zijn voor de mine of gewoon spelers die all round veel zuiniger zijn op hun health, en zo minder goed spelen dan ze normaal zouden doen.
2x piloted sky golem. toen ik deze erin gooide dacht ik: ok finshers met redelijke miniosn als deathrattle. heb er tot nu toe niet veel success mee gehad helaas, maar voelen niet als dode kaarten
1x force tank MAX. de echte finsiehr in dit deck. geen grommash(;_;), maar een 7-7 divine shield trade lekker en is gewoon een goede finsiher omdat het erg moeilijk is hem uit te schakelen met damage spells vanwege dat hij de eerste block kan tanken en daarna uit ranges van kill command enz is.

iemand eventueel tips om dit deck te verbeteren? zou de hulp om een beetje een beter idee van GvG meta zeer op prijs stellen.
De enigste Warrior variant die met de huidige meta mee kan is de Sjow Warrior http://www.hearthpwn.com/decks/138004-sjow-warrior-god
En deze word ook wel een beetje gezien al de "p2w" warrior door alle goede en grote aantal legendary's en epics die je nodig hebt.
Ik persoonlijk vind het helemaal niets ook niet op bijv. Streams want het is allemaal super slow en zeer voorspelbaar en heb ook een beetje het gevoel dat met het wint puur op wie het meeste geluk heeft en de laatste legendary in de hand of op het bord heeft dan kijk ik toch veel liever na Handlock , paladin of Druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2014 @ 16:25:
Maar eigenlijk is het Blizzard hun fout dat zoveel mensen cheap rush decks spelen. Ze moeten echt eens kijken voor het voor new players gemakkelijker te maken om classic cards te craften. Ik zou het geen slecht idee vinden om met de volgende expansion pack (100+ cards) de classic cards hun dust cost te halveren.
Ik vind het een moeilijk verhaal.... dit gaat de Maric The Gathering kant op, toen ik daarmee begon verkochten ze de sets met dubbel landjes, arabian nights etc al lang niet meer... dus tijdens het spelen dan sta je in feite al achter voor je begint. En ja dan moet je slimmer zijn maar het haalt de lol uit het spel; een gast die veel oude kaarten had kon veel meer creativiteit kwijt in zijn decks, en daar gaat het toch om, iedereen heeft (toegang tot) dezelfde kaarten maar het is aan de speler om leuke onverwachte combo's eruit te kunnen pikken.

Wat Blizzard moet doen? Ik denk dat gewoon het beste is om de Arena reward in plaats van een pakje kaarten, een token voor een pakje kaarten moet worden, zodat de speler zelf kan kiezen welke set de booster moet komen.... maar ja, wie ben ik hé...

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blurgh
The_Butler schreef op maandag 29 december 2014 @ 08:33:
[...]

Ik vind het een moeilijk verhaal.... dit gaat de Maric The Gathering kant op, toen ik daarmee begon verkochten ze de sets met dubbel landjes, arabian nights etc al lang niet meer... dus tijdens het spelen dan sta je in feite al achter voor je begint. En ja dan moet je slimmer zijn maar het haalt de lol uit het spel; een gast die veel oude kaarten had kon veel meer creativiteit kwijt in zijn decks, en daar gaat het toch om, iedereen heeft (toegang tot) dezelfde kaarten maar het is aan de speler om leuke onverwachte combo's eruit te kunnen pikken.

Wat Blizzard moet doen? Ik denk dat gewoon het beste is om de Arena reward in plaats van een pakje kaarten, een token voor een pakje kaarten moet worden, zodat de speler zelf kan kiezen welke set de booster moet komen.... maar ja, wie ben ik hé...
bij MTG mag je bij standard alleen kaarten van de paar meest recente series gebruiken, dus bij normale toernooien hebben mensen met oude kaarten 0 voordeel.

ik vind zelf het grote probleem dat legendaries disproportioneel duur zijn.

als ik een pakje open kan ik er donder op zeggen dat ik ten minste de helft van de commons wel heb, en een best redelijke kans dat hetzelfde geld voor de rare. op die manier verzamel je al snel wat dust per pakje.

nieuwe spelers aan de andere kant een pakje opent zal hij hij waarschijnlijk niet veel dubbele hebben, en verzameld dust makkelijk half zo snel als dan ik zou doen.

daarbovenop komt dat hoewel commons redelijk betaalbaar zijn, rares worden al duurder en epics en legendaries gewoon buiten het bereik liggen van nieuwe spelers. een legendary is 320 commons of 80 rares. combineer dat met minder dust wat uberhaubt binnenkomt, en voila: nieuwe spelers kunnen zich de duurdere kaarten helemaal niet veroorloven. dat is op zich geen extreem probleem(er zijn ook best goede commosn en rares), maar dit is een grote psychologische barriere, en er zijn niet echt goede basic/common finishers.

dan is er natuurlijk het alternatief: kaarten uit pakjes. nou, dat is helaas ook niet echt een oplossing - ALS je al een legendary uit een pakje trekt(wat niet echt vaak is) moet je maar hopen dat het een beetje een goede is. en niet een class legendary voor een class die je neit speelt. ik had zelf geluk - sylvanas als eerste legendary. maar met een beetje pech trek je alleen de slechte legendaries - lorewalker, millhouse, greenskin - welke vrij waardeloss zijn in normale decks.

ook zijn nieuwe spelers meestal niet al te geweldig in het bouwen van nieuwe decks. met andere woorden, wat arena vaak weggegooid geld maakt en ook niet te geweldige decks opleverd. ik zag het duidelijk genog bij mijn broertje - magma ragers, slechte mana curve. en zelfs als ik een deck maak en hij nu wat meer kaarten heeft kan hij vaak nog weinig tegen de meer gimmicky kaarten doen. en voor mij geld hetzelfde als ik tegen mensen speel die er weer meer hebben, alhoewel in mindere mate.

en om eerlijk te zijn weet ik zelf ook neit zo goed hoe dit op te lossen. blizz wil natuurlijk ook geld verdienen, en het maakt het spel ook minder leuk als iedereen alles heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

ir_richman schreef op maandag 29 december 2014 @ 01:36:
...
Ik ben benieuwd naar eventuele verbeteringen!
Kel Thusad is ook leuk in mijn deathrattle zoo lock. leuke kaarten daarbij: Undertaker en die eitjes.
bij de lock speel ik ook vaak hellfire (3 dmg to all) dan kan ik leuk mijn minions traden of voor face gaan en er een stuk sterker uitkomen dan mn tegenstander.

ook leuk om Thaddius 2x te krijgen met de baron of door Kel Thusad (Feugen of Stallag 2x offeren)

[ Voor 10% gewijzigd door skoozie op 29-12-2014 14:08 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:46

Mauz1978

Console War Veteran

Lol echt een kutdraft Arena met Priest, ging ook kansloos 2-3 ten onder. Uit het pakje twee legendaries: de Warrior en de golden Mage :D... gotta love RNG ;)...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
beetje hetzelfde verhaal, 2 kansloze arena's. 1 pak geeft mo'gor en de ander thermaplugg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
maar ik maak het weer allemaal goed voor jullie: twee keer kansloze draft + run en 0 legendaries! 7(8)7

EDIT; 1/47 nu qua legs/pakjes. Kreeg m'n Vol'jin rond pakje 38. Toch alweer 23 pakjes bij elkaar gespeeld in de Arena sinds GvG.

[ Voor 38% gewijzigd door Tektoon op 29-12-2014 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Speelde gisteren tegen iemand die had meer legendaries op tafel liggen, dan ik in mijn hele verzameling heb. ;-)

Allemaal van die kaarten die ik nog helemaal niet tegen ben gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 14:26
skoozie schreef op maandag 29 december 2014 @ 13:45:
[...]

Kel Thusad is ook leuk in mijn deathrattle zoo lock. leuke kaarten daarbij: Undertaker en die eitjes.
bij de lock speel ik ook vaak hellfire (3 dmg to all) dan kan ik leuk mijn minions traden of voor face gaan en er een stuk sterker uitkomen dan mn tegenstander.

ook leuk om Thaddius 2x te krijgen met de baron of door Kel Thusad (Feugen of Stallag 2x offeren)
Welk rank speel je nu?

Grootste probleem met Kel thuzad vind ik dat je èn een bord moet hebben om te ruilen, of de tegenstander mag hem niet te snel killen, maar met veel sticky's heb je voldoende kans op goeie rebirths, en wat taunt ter protectie van KT. Het is zelfs vaak lastig dat de 0/2 totems in de weg liggen, omdat hij maar tot 7 beesten teruglegt, dus daar zit ook nog vaak de 1/1 totem bij:

Edit: dan moet je dus eerste de dudes die je terug wilt offeren, en dan pas het kleine grut (aangezien je ook een spawn uit je pilot krijgt, is het bord heel vol)

Gaat nog steeds erg mooi, nu rank 6.

[ Voor 8% gewijzigd door ir_richman op 29-12-2014 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

ir_richman schreef op maandag 29 december 2014 @ 19:14:
[...]

Welk rank speel je nu?

Grootste probleem met Kel thuzad vind ik dat je èn een bord moet hebben om te ruilen, of de tegenstander mag hem niet te snel killen, maar met veel sticky's heb je voldoende kans op goeie rebirths, en wat taunt ter protectie van KT. Het is zelfs vaak lastig dat de 0/2 totems in de weg liggen, omdat hij maar tot 7 beesten teruglegt, dus daar zit ook nog vaak de 1/1 totem bij:

Edit: dan moet je dus eerste de dudes die je terug wilt offeren, en dan pas het kleine grut (aangezien je ook een spawn uit je pilot krijgt, is het bord heel vol)

Gaat nog steeds erg mooi, nu rank 6.
Rank 14, ik speel meestal enkel de daily maar doe dat op ranked, hierdoor verlies ik soms ranks omdat ik geen lekker deck heb voor de chars die ik dan moet doen. Ik ben pas een paar maanden bezig, had net nax gehaald en toen kwam GvG uit. Heb dus geen normale pakjes uit arena kunnen halen en mis hierdoor redelijk wat kaarten.

Heeft er iemand wat tips voor arena? Want ik kom nog niet boven 3 wins uit (momenteel 21 wins dus 7 a 10 arena battles pas gespeeld)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
skoozie schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:43:

Heeft er iemand wat tips voor arena? Want ik kom nog niet boven 3 wins uit (momenteel 21 wins dus 7 a 10 arena battles pas gespeeld)
Mijn tip is om de volgende dingen te doen;

op Icy-Veins.com staat een goede tutorial over arena en de waarden van de kaarten staan er ook. Ga alleen niet af op de waarde (goed, slecht, matig etc) maar klik ook op de kaarten om de beschrijving te lezen.

Als je een pro wilt zien spelen (en je houdt van metal) dan kan ik je echt CherryWarrior aanraden op twitch, kijk zijn stream eens een paar avonden en je leert een hoop.

Ook kan je de site www.heartharena.com gebruiken, deze bouwt samen met jou je deck en je kunt zelfs je runs / scores bijhouden. De site is erg goed om combo's te herkennen en om je mana curve in de gaten te houden.

Maar met dit alles moet je echt zelf na blijven denken.... vooral heartharena wil niet dat je een kaart kiest omdat er geen combo voor is, (de zesde kaart die ik pakte) - vind je het gek, we zaten pas op draw zes. (dit ging om een divine spirit, die ik dus wel had gekozen, en later pakte ik twee Lightspawns erbij, nu al twee potten in beurt 5 gewonnen met een 10/10 spawn :) ) Dus kijk naar het advies, begrijp het advies maar maak je eigen keuzes...

o ja, leer de secrets van de classes, onthoud dat kaart draw mega belangrijk is, en dat je niet per se alles op tafel moet gooien als je in plaats daarvan je hero ability kunt gebruiken, maar daar verschillen de meningen over en dat ligt uiteraard ook aan je deck....

dit alles van iemand die net drie weken bezig is met het spel trouwens....

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
The_Butler schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:13:
o ja, leer de secrets van de classes (...)
of bookmark deze gewoon
The_Butler schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:13:
(...) onthoud dat kaart draw mega belangrijk is (...)
Ik vind Cult Master persoonlijk een van de beste kaarten in het spel. Neutral, common, werkt goed in constructed en vooral ook in arena. Goddelijk met Unleash*/Snake Trap, maar ook met de nieuwe Muster for Battle bijvoorbeeld.
Geen 12 wins zonder carddraw naar mijn idee dus ik verkies de Cult Master boven een heleboel andere topkaarten, zeker als ik verder nog helemaal geen carddraw heb.

Wat dat betreft vind ik het erg jammer dat de Auctioneer generft is. Qua Miracoli snap ik het wel, maar voor de arena was dat echt een hele leuke alternatieve carddraw unit. Zonde.

* ik kan goed merken dat de standaard Hunter geen Unleash meer heeft; niemand speelt er nog omheen en man, o, man wat gaan die hounds hàrd ineens. Lijkt wel een Flamestrike af en toe. :7

EDIT: hilarisch die Cherry Warrior zeg. Metalhead met een enòrme bos haar en een bekakt Brits accent die (net als ik) graag kopjes thee drinkt. _O-

EDIT2: PCBaas, je zit in zijn tutorial! Rond de 15 minuten. 7-0 kill.

[ Voor 10% gewijzigd door Tektoon op 30-12-2014 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Tektoon schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 17:26:
EDIT2: PCBaas, je zit in zijn tutorial! Rond de 15 minuten. 7-0 kill.
Nice! 8)
Kan ik ff leuk vanaf de andere kant zien hoe ik kapot gemaakt wordt in arena. :P

EDIT:
Net opgezocht; als ik het goed heb, heb ik die game op 15 augustus gespeeld rond 11 uur 's nachts en stond ik op dat moment 7-2 met m'n druid.

[ Voor 19% gewijzigd door PCBaas op 30-12-2014 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
hmmmm, 9e kaart optie in arena. Stormwind Knight of Northshire Cleric......

Ik heb nog geen card draw, enkel 2,3 en 4 drops... Ik log uit en beslis morgen wel, net mijn laatste run met 9-3 afgerond, die warlock waar ik tegen moet kon met dat deck zo de top 15 in van ranked.. ik werd van het bord geveegd...

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Dit seizoen toch nog rank 4 gehaald met 2 rush en 2 iets meer control decks.
Heb nu eindelijk een aantal kaarten waar mee je leuk mee kan doen maar mij feign death deck blijft mijn favoriet zeker als Dr. Boom op het bord ligt en de bommen dus enorme schade doen .
Toch kan ik soms ook wel enorme lol hebben met de face hunter (800 dust)zeker als men op tuns 5 6 en 7 alle legendary's op tafel gooit maar er dan geen redden meer aan is omdat ze nog 3 health hebben en mijn leper gnome getaunt is en ze 1 keer kunnen aanvallen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Zojuist legend geworden en poe poe, het was echt een grindfest. Precies een week geleden was ik 3 games verwijderd van legend en daarna echt liggen sukkelen, ben behoorlijk opgelucht. Ik had deze maand behoorlijk wat tijd, denk niet dat ik de volgende maand ook weer legend word wegens tijdgebrek. 4 maanden geleden was ik 3 games van legend verwijderd, maar op de laaste dag waren de servers down, daarna nooit meer echt tijd gehad voor ladder.

Van rank 10 tot rank 5 gegrind met xixo zoo en daarna voornamelijk warrior en warlock. Rank 3+ ben ik wezen grinden met druid, op aanraden van een Hearthstone buddy. Heb de stats en de deck hieronder gepost. Hunter is echt een slechte matchup, warlock vreet ik op. Vreemd genoeg, is priest tegenwoordig niet een al te favoriet matchup voor de druid.

Wat ik heb geleerd is dat wanneer je in een losestreak terecht komt, je moet stoppen. Ik dacht dat ik de verloren games wel even weg ging poetsten, mooi niet dus. 1 keer ging ik denk op tilt, ging van rank 2 naar rank 4. Dus als je aan het verliezen bent stoppen en als je aan het winnen bent, lekker door spelen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/o4PsnPrl.jpg?1

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/K4zgh2C.png?1

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ys5czk9.jpg?1

[ Voor 5% gewijzigd door An1mA op 30-12-2014 21:53 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
An1mA schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 21:51:

Van rank 10 tot rank 5 gegrind met xixo zoo en daarna voornamelijk warrior en warlock. Rank 3+ ben ik wezen grinden met druid, op aanraden van een Hearthstone buddy. Heb de stats en de deck hieronder gepost. Hunter is echt een slechte matchup, warlock vreet ik op. Vreemd genoeg, is priest tegenwoordig niet een al te favoriet matchup voor de druid.

Wat ik heb geleerd is dat wanneer je in een losestreak terecht komt, je moet stoppen. Ik dacht dat ik de verloren games wel even weg ging poetsten, mooi niet dus. 1 keer ging ik denk op tilt, ging van rank 2 naar rank 4. Dus als je aan het verliezen bent stoppen en als je aan het winnen bent, lekker door spelen.
gefeliciteerd. ik ben zelf met een druid aan het ranken. in 2 dagen van rank 15 naar 5 gegaan. Heb wel een paar verschillen met jouw deck, oa omdat ik gewoon niet alle legendaries heb.

en als je veel achter elkaar verliest is het idd slim om even te stoppen, want je gaat van frustratie domme fouten maken en daardoor verlies je nog meer. meestal stop ik ook na 3 verliespotjes ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
An1mA schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 21:51:
Zojuist legend geworden en poe poe, het was echt een grindfest. Precies een week geleden was ik 3 games verwijderd van legend en daarna echt liggen sukkelen, ben behoorlijk opgelucht. Ik had deze maand behoorlijk wat tijd, denk niet dat ik de volgende maand ook weer legend word wegens tijdgebrek. 4 maanden geleden was ik 3 games van legend verwijderd, maar op de laaste dag waren de servers down, daarna nooit meer echt tijd gehad voor ladder.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Proficiat Anima. Leuk om ook je commentaar hierover te lezen. Kan me voorstellen dat het een grindfest is en zeker zo laat in het seizoen. Ik denk dat het makkelijker is om het eerder in het seizoen te doen. Maar ja, je moet er ook maar de tijd voor hebben. :P

Hoe dan ook, gefeliciteerd met je card back. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Klasse kerel! Leuk, ik hoop je snel te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Gefeliciteerd An1mA. Toch leuk om te zien dat het 'Legend' gilde zich hier aan het uitbreiden is. Wel jammer eigenlijk dat er niet zoiets voor Arena is, maar goed. Ik ga je deck zeker eens proberen.
PCBaas schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 19:11:
[...]
Nice! 8)
Kan ik ff leuk vanaf de andere kant zien hoe ik kapot gemaakt wordt in arena. :P

EDIT:
Net opgezocht; als ik het goed heb, heb ik die game op 15 augustus gespeeld rond 11 uur 's nachts en stond ik op dat moment 7-2 met m'n druid.
Ja je speelde niet slecht. Ik heb bijna z'n hele 12-0 tutorial run gezien en dit was zeker het moeilijkste potje voor 'm. Faceless -> Tiger: very scary.
Ik kende die Kersen Ridder helemaal niet moet ik eerlijk zeggen. Maar ik vind het leuk dat hij gewoon back to back 12-0/1 gaat met Warrior terwijl de bekende streamers als Kripp en Trump altijd zeggen dat Warrior 't slechtst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proficiat An1ma. Join the club. :)

Ik heb gisteren mijn warrior op 60 gezet. Dat is mijn 4de hero. In 2015 zou ik graag de andere 5 naar 60 brengen. Hunter, Shaman, Mage zitten tussen 40-50 en priest en rogue zitten op 28, 29. Met de laatste twee zal ik mijn werk nog hebben. :)

Als ik alle hero's op 60 heb trakteer ik mijzelf op 60 packs. Of misschien moet ik dat doen bij elke hero vanaf nu? Hmmm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
Ik zat gisteren Kripp te kijken omdat ik aan zijn screenshotje in het overzicht zag dat hij aan het ranken was.
Bleek hij dit mill-deck te spelen: http://www.hearthpwn.com/decks/140918-natural-remedies .
Een 3-uur durende winstreak tot gevolg. Bijzonder deck die ik toch echt wil gaan proberen.
Al meer mensen dit deck geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blurgh
het is wel een leuk deck, maar ik vind het zelf niet zo geweldig. cards burnen werkt natuurlijk perfect tegen handlock en control in het algemeen, maar als je tegen face hunter speelt is dat een stuk pittiger als ze wat mana hebben. leuke gimmick, maar niet iets wat momenteel een sterke decksoort kan worden, tenzij draw veel belangrijker word en iedereen met control/handlock achtige decks rondloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Pffff, het niveau is enorm genivelleerd in Arena zeg... Runs van 6-3, 6-3, 4-3, 3-3 en dan uiteindelijk toch eens 9-3.

Ik denk niet echt dat ik iets fout doe, maar toch maar eens mijn gamestyle gaan evalueren. Er moet ergens iets fout zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Volgens mij is er in Arena geen pijl op te trekken momenteel. Ik ga van 12-1 naar 0-3 en terug. De drafts verschillen enorm van kwaliteit ook bij mij.
Soms sta ik op 8 wins en krijg ik super slechte tegenstanders, soms sta ik 0-2 en krijg ik tegenstanders met decks en drafts tegenover me die je normaal pas bij 10+ wins krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Tektoon schreef op woensdag 31 december 2014 @ 18:39:
Volgens mij is er in Arena geen pijl op te trekken momenteel. Ik ga van 12-1 naar 0-3 en terug. De drafts verschillen enorm van kwaliteit ook bij mij.
Soms sta ik op 8 wins en krijg ik super slechte tegenstanders, soms sta ik 0-2 en krijg ik tegenstanders met decks en drafts tegenover me die je normaal pas bij 10+ wins krijgt.
soms inderdaad erg vaag.. zoals net met toch een redelijke Pal deck met o.a. Tirion:

tegenstander mage speelde in turn 2 een portal, een Baron Geddon, die hij op turn 4 speelde. Die dude is natuurlijk erg moeilijk voor mij aangezien hij ook nog een fireball had. I.i.g. kreeg ik hem weg met een guardian of kings in turn 8 o.i.d., geen goeie ruil, maar goed...

zette tirion op bord en een secret redemption. was niet slecht en daarmee zijn 4 minions op het bord weggekregen. Deed ie arcane intellect en natuurlijk een Ooze daarbij |:(

nouja dit alles ook overleefd en kreeg eindelijk 5 kleine minions op het board waaronder een 2/2 taunt en een 4/3 cultmaster (buffed van een priestes). hij was aan de beurt en had een 1/2 acolyte en 2 kleine gasten met 1 attack. Hij had duidelijk geen spel (geen aoe/FB oid). Als hij een minion zou spelen, kan ik natuurlijk lekker veel cards trekken d.m.v. cultmaster.

Zonder hero power op acolyte deed ie gewoon hem tegen me 2/2 taunt, en.... kreeg ie een frostbolt en daaraan ging mij cult master zonder maar ook EEN draw 8)7

(als ik een slechte deck had, was deze pot allang afgelopen trouwens)

en dit alles toen ik op al op 1-2 zat. (1ste loss tegen een priest was verdiend, 2de loss tegen een druid met een turn 2 DoTC (coin/innervate) en een Ragnaros had ik ook niet veel te brengen...)

met dat pal deckje had ik wel ~9 wins verwacht maar hij kan dus ook zo verlopen ;w

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Tektoon schreef op woensdag 31 december 2014 @ 03:25:
Gefeliciteerd An1mA. Toch leuk om te zien dat het 'Legend' gilde zich hier aan het uitbreiden is. Wel jammer eigenlijk dat er niet zoiets voor Arena is, maar goed. Ik ga je deck zeker eens proberen.
Nogal logisch toch? De 1 doet beter draften dan de ander, de 1 doet beter spelen dan de ander, maar je hebt nooit echt controle over je deck of je class.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Heerlijk hoor rank 18 op de eerste dag, voelt alsof of ik nog op rank 7 zit. :P

Trouwens wel bizarre decks soms, speel ik op een gegeven moment Tirion tegen zoo, gebruikt die Sylvana's + Void Terror... Ja wie verwacht dat in zoo. :/

[ Voor 0% gewijzigd door Benjamin- op 01-01-2015 23:13 . Reden: Ik zie nu pas dat ik al eerder een bericht had, mijn excuses. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:54

Thompson

Beeromaniac

Heerlijk, gewonnen van een mage in arena die maar liefst 3 Frostbolt, 2 Fireball, 1 Flamestrike en een Gruul had. Naast verder ook nog best prima kaarten.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Benjamin- schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 19:27:
[...]

Nogal logisch toch? De 1 doet beter draften dan de ander, de 1 doet beter spelen dan de ander, maar je hebt nooit echt controle over je deck of je class.
Ik zie niet hoe je woorden zich relateren aan de mijne. Maar goed. Los daarvan gaan ze volgens mij voor arena net zo op als voor constructed.

Arena rankings hoort samen met een 2v2 mode en aanpassing van de tijd-per-beurt mechanic ook bij de meest gevraagde features als ik de verschillende fora/twitch channels zo bezie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Tektoon schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 00:18:
[...]

Ik zie niet hoe je woorden zich relateren aan de mijne. Maar goed. Los daarvan gaan ze volgens mij voor arena net zo op als voor constructed.

Arena rankings hoort samen met een 2v2 mode en aanpassing van de tijd-per-beurt mechanic ook bij de meest gevraagde features als ik de verschillende fora/twitch channels zo bezie.
Quick play modus graag, animaties uitgeschakeld en max 10 of 15 seconden per beurt 8)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Quick play is blitz? Daar ga ik beter in zijn dan in de reguliere mode. :P

Ik hoorde laatst GuardsmanBob zeggen dat hij graag standaard kortere beurten ziet waarbij de tijd van de animaties er vervolgens bij op geteld wordt. Dan kom je daar ook niet meer mee in de knoei. Vond ik wel een goeie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu bezig met mijn Shaman te levelen naar 60. Nu op 40. Gaat echt moeizaam met al die hunters en zoo shitz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
hey Lode je zou dit deck eens moeten proberen. werkt erg sterk tegen hunters en zoo. http://www.gosugamers.net...xo-s-gvg-shaman-deck-wars

Vorig seizoen rank 3 gehaald met een soortgelijk deck. Had er verder mee kunnen komen maar helaas geen tijd voor gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

astie schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 12:36:
hey Lode je zou dit deck eens moeten proberen. werkt erg sterk tegen hunters en zoo. http://www.gosugamers.net...xo-s-gvg-shaman-deck-wars

Vorig seizoen rank 3 gehaald met een soortgelijk deck. Had er verder mee kunnen komen maar helaas geen tijd voor gehad!
Ja, heb al veel shaman decks bekeken. Allemaal beetje hetzelfde, 1-3 kaarten verschillen, zolang het maar midrange is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 12:51:
[...]

Ja, heb al veel shaman decks bekeken. Allemaal beetje hetzelfde, 1-3 kaarten verschillen, zolang het maar midrange is.
Deze werkt verschrikkelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Tektoon schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 01:50:
Quick play is blitz? Daar ga ik beter in zijn dan in de reguliere mode. :P

Ik hoorde laatst GuardsmanBob zeggen dat hij graag standaard kortere beurten ziet waarbij de tijd van de animaties er vervolgens bij op geteld wordt. Dan kom je daar ook niet meer mee in de knoei. Vond ik wel een goeie.
Daar heb ik ook aan zitten denken, sommige animaties kunnen echt zo onnodig lang duren, denk bijvoorbeeld aan 2 armorsmith en 2 acolyte of pains aan de ene kant, en aan de andere kant 2 northshire clerics, wildpyromancer en dan even wat spells incl circle of healing gebruiken. 8)7
Dus ja, een kortere tijd maar dan wel voor pure playtime, zou erg fijn zijn.
Thompson schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 00:21:
[...]

Quick play modus graag, animaties uitgeschakeld en max 10 of 15 seconden per beurt 8)
Te kort, sommige dingen moet je gewoon steeds hercalculeren, dingen zoals knife juggler etc hebben gewoon even tijd nodig om te bedenken in welke volgorde je ze moet doen. Tevens zou dit ook classes zoals priest kapot maken, gezien deze vaak complexere plays hebben.
Tektoon schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 00:18:
[...]

Wil je dan ook uitleggen wat je hiermee bedoelt: "Toch leuk om te zien dat het 'Legend' gilde zich hier aan het uitbreiden is. Wel jammer eigenlijk dat er niet zoiets voor Arena is, maar goed."
Want ik lees hier toch maar 1 ding, je wilt iets zoals een ranking systeem voor Arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

2 tegen 2 kan inderdaad wel heel episch worden ja.

Blind pairs maken lijkt me helemaal tof.

Heb zelf bijna deel 2 van de saaie naxx grind binnen. Dan nog drie, 2100 gold, te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
Ik ben op het gelukkige punt om mijn eerste legendary te kunnen craften. Wat raden jullie aan? Momenteel in mijn bezit:
- mirmiron head
- Nozdurmo (wordt gedust nu om de legend te kunnen craften)
- bolvar
- Blingtron

Zit te twijfelen tussen een oude legendary Rag bv of een GvG zoals D'r Boom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

magicstar schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 23:29:
Ik ben op het gelukkige punt om mijn eerste legendary te kunnen craften. Wat raden jullie aan? Momenteel in mijn bezit:
- mirmiron head
- bolvar
- Blingtron

Beiden erg goed. Ligt er maar net aan wat voor deck je hebt. Rag is altijd goed imho, doet tenminste 8 damage zodra je hem speelt. Dr. Boom eigenlijk ook in de tweede beurt (2 bombs).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
Speel momenteel druid, pala en rogue. De eerste twee control de laatste tempo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
- mirmiron head
- bolvar
- Blingtron

Welke classes speel je graag/wil je gaan spelen?

Beide zijn trouwens goede kaarten, maar zou ze beide zeker niet essentieel willen noemen, er zijn Legendaries die in bepaalde decks wel echt een must zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Benjamin- op 02-01-2015 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
- mirmiron head
- bolvar
- Blingtron

Wat voor packs haal je het meest? Als je vooral GvG pack koopt, of veel arena speelt, kun je misschien beter voor een oude legendary gaan, dan loop je in ieder geval iets minder risico om die dubbel te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Ik zou sowieso gaan voor Sylvanas, imo de meest nuttige legendary die er is.

Ik zou ongeveer deze volgorde aanhouden:
1. Sylvanas
2. Dr. Boom
3. Ragnaros
4. The Black Knight
Gevolgd door class legendaries (Tirion/Gallywyx/Mal'Ganis/Antonidas/Grommash/Al'Akir), Alexstrasza/Thalnos of andere specifiekere legendaries in de volgorde die jij wilt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
PCBaas schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 00:14:
Ik zou sowieso gaan voor Sylvanas, imo de meest nuttige legendary die er is.

Ik zou ongeveer deze volgorde aanhouden:
1. Sylvanas
2. Dr. Boom
3. Ragnaros
4. The Black Knight
Gevolgd door class legendaries (Tirion/Gallywyx/Mal'Ganis/Antonidas/Grommash/Al'Akir), Alexstrasza/Thalnos of andere specifiekere legendaries in de volgorde die jij wilt. 8)
Sylvana's kan heel goed zijn, maar ligt wel aan je deck. Is dus zeker geen automatische keuze. Speel je Paladin dan 100.000x eerder Tirion over Sylvana's bijv.

Gallywyx? Mal'Ganis? Al'Akir? Deze kaarten zitten in heel veel van de decks niet, met goede reden. Kijk je naar class specifics dan zijn kaarten zoals Vol'Jin, Jaraxxus, Cenarius en Neptulon beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Benjamin- schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 22:45:
Wil je dan ook uitleggen wat je hiermee bedoelt: "Toch leuk om te zien dat het 'Legend' gilde zich hier aan het uitbreiden is. Wel jammer eigenlijk dat er niet zoiets voor Arena is, maar goed."
Want ik lees hier toch maar 1 ding, je wilt iets zoals een ranking systeem voor Arena.
Lijkt mij een goed idee, ja. Ik zie alleen niet hoe jouw reactie daarop aansluit. :)

Wat is 'controle over een deck of class hebben'? Waarom zou je dat meer in de ene speelvorm dan in de andere hebben? Dat hangt op z'n minst af van de voorafgaande definitie van die controle. Maar los daarvan: waarom zou je die controle überhaupt nodig hebben om er een ranking op na te kunnen houden? Je telt toch het aantal overwinningen?

Dr. Spock zegt: it's illogical, captain! ;)
- mirmiron head
- bolvar
- Blingtron

Mijn eerste craft (pre patch) was een Ragnaros. Recentelijk (post patch) heb ik er Sylvanas bij gecraft. Dat laatste omdat het een sterke kaart is die in heel veel decks nuttig is. En leuk om mee te spelen. Daarbij open ik als Arena speler geen classic packs meer dus bij voorkeur craft ik de kaarten uit die set eerst. Dat gezegd hebbende craft ik binnenkort toch even een Dr. Boom. Die kaart is momenteel de star of the show.

[ Voor 32% gewijzigd door Tektoon op 03-01-2015 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Benjamin- schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 00:32:
[...]

Sylvana's kan heel goed zijn, maar ligt wel aan je deck. Is dus zeker geen automatische keuze. Speel je Paladin dan 100.000x eerder Tirion over Sylvana's bijv.

Gallywyx? Mal'Ganis? Al'Akir? Deze kaarten zitten in heel veel van de decks niet, met goede reden. Kijk je naar class specifics dan zijn kaarten zoals Vol'Jin, Jaraxxus, Cenarius en Neptulon beter.
In principe heb je gelijk, maar dit is dan ook bij alle legendaries het geval. Sylvanas wordt inderdaad niet gespeeld in zerg-rush-alles-to-the-face decks, maar buiten dat zit deze toch in vrijwel ieder ander decktype. Het is de meest gebruikte legendary (na Loatheb) en daarom vind ik het ook de meest nuttige legendary die er is.

Buiten dat zou ik Tirion sowieso niet als eerste craften, zelfs als ik veel Paladin zou spelen, simpelweg omdat je dan als beginnende speler teveel vastbijt op 1 bepaalde class. Voor hetzelfde geld heb je na een tijdje geen zin om met die class te spelen. Ik zou daarom dan ook eerst neutrale legendaries craften voordat je aan classgebonden legendaries gaat beginnen. Mocht je dit echter wel heel duidelijk hebben (en geen aggro paladin spelen :P) dan zou Tirion wel een optie kunnen zijn, het is namelijk wel de sterkste class legendary die er is.

Nu ga ik wat afdwalen van het daadwerkelijke onderwerp, namelijk wat de beste legendary is om als eerste te craften, maar ik kan het niet laten om m'n kaartkeuzes te verdedigen. :P

Gallywyx zit inderdaad niet in veel decks, maar dit komt simpelweg omdat Rogue vrijwel niet gespeeld wordt (http://ihearthu.com/meta-report-50/, als het dan wel gespeeld wordt is het vaak backspace of miracle waar hij niet goed in past). Jaraxxus is uit vrijwel alle Handlock decks verdwenen, met goede reden, want hij komt veel te laat en doet te weinig tegen rush/burst (de huidige meta); zelfde principe met Cenarius (Fast Druid > Ramp Druid op dit moment). Mal'Ganis daarentegen zorgt ervoor dat je een effectief Demonlock kunt gaan spelen, mocht je een decklist creëren dat competatief is; volgens mij is het een kwestie van tijd voordat we hiervan meer gaan zien want Mal'Ganis is absurd sterk.

De enige decklists die ik tegen kom waar Neptulon in zit hebben ook Al'Akir, Neptulon zorgt dan voor het uithoudingsvermogen nodig tegen control decks (zit dood in je hand tegen aggro) en Al'Akir is een winconditie; raad eens welke van de twee ik dan ook belangrijker acht. Over Vol'jin geef ik je wel gelijk, die was ik glad vergeten.

[ Voor 10% gewijzigd door PCBaas op 03-01-2015 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Jaraxxus is toch echt niet uit Handlock verdwenen hoor voor zover ik kan zien (ook niet in die van mij). Handlock heeft al bijhoorlijk veel antwoorden tegen rush/burst en Jaraxxus kan je soms zelfs redden.

Niet dat ik die als eerste zou craften trouwens. Dr Boom en Ragnaros passen in veel meer decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Dr. Boom, hands down. Als je tegenwoordig een deck maakt, begin je met je class te kiezen, Dr. Boom toe te voegen en dan 29 andere kaarten. :p

In tegenstelling tot Sylvanas en Ragnaros (dewelke mijn respectievelijke nummer 2 en 3 zouden zijn) gaat Dr. Boom in ieder type deck: aggro, midrange en control. Sylvanas beperkt zich tot midrange en control. Ragnaros in principe enkel control.

Net om die reden verwacht ik wel dat Dr. Boom wel eens een nerf kan verwachten. We hebben het in het verleden ook al gezien dat Blizzard diversiteit wil. Sylvanas heeft net hetzelfde meegemaakt. Sylvanas kostte vroeger 5 mana en werd door ieder deck gespeeld. Nerf naar 6 mana. Ik denk dat Dr. Boom misschien wel eens hetzelfde staat te wachten: nerf naar 8 mana.

Dat is geen reden om hem nu niet te craften, want zelfs al wordt ie nutteloos na een nerf, dan kan je er nog altijd je dust voor terugkrijgen.

Wat je ook doet: craft een neutrale legendary en geen class legendary zoals zovelen al hier gezegd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Dr Boom naar 8 mana verhuizen is onverstandig. Hij is juist populair doordat ie in de onderbevolkte 7-mana slot valt.

Denk persoonlijk niet dat ze hem nerfen en als ze het doen is het waarschijnlijk de damage van de bombs (1-3 ipv 1-4 bijvoorbeeld) of van Dr Boom zelf een 7/5 maken oid ipv een 7/7.

Dr Boom is momenteel wel de meestgespeelde legendary dus als je die nog niet hebt zou ik hem zeker craften.

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 03-01-2015 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
[klaagmode] arena is echt niet meer te volgen. Goed druid deck dat 1-3 gaat tegen alleen maar goede tegenstanders, de winst was tegen iemand die het hele potje probeerde ondanks een taunt mijn Hero aan te vallen.
Warrior decks zonder wapens waar ik gewoon 4 wins uit weet te persen. Tijd om iets nuttigers te gaan doen. [/klaagmode]

Heb wel Dr. boom gecraft ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Tektoon schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 01:30:
[...]

Lijkt mij een goed idee, ja. Ik zie alleen niet hoe jouw reactie daarop aansluit. :)

Wat is 'controle over een deck of class hebben'? Waarom zou je dat meer in de ene speelvorm dan in de andere hebben? Dat hangt op z'n minst af van de voorafgaande definitie van die controle. Maar los daarvan: waarom zou je die controle überhaupt nodig hebben om er een ranking op na te kunnen houden? Je telt toch het aantal overwinningen?

Dr. Spock zegt: it's illogical, captain! ;)
Precies omdat ik zeg dat een rank in Arena gewoon te weinig zegt, het is te random.

Control van je classe is toch heel verschillend in Constructed en Arena. Waarom? Omdat bepaalde kaarten(combinaties) te belangrijk zijn.
Waarom is mage over het algemeen goed? Direct damage, flamestrike met wat voorbereiding, is gewoon een board clear op turn 7. Veel andere classes lukt dit niet, waarom? Omdat combo's moeilijk te krijgen zijn. Neem equality + consecration, in constructed heb je hier eigenlijk altijd 2 setjes van, beide spelers spelen hier omheen, de ene speelt sticky minions, en de ander probeert zoveel mogelijk minions te baiten. In Arena moet je als Paladin maar net geluk hebben om deze kaarten te krijgen, laat staan 2 setjes. Ik kan dus nog zo goed met Paladin zijn, maar krijg ik die combo niet, dan heb ik een probleem

Dat zijn nu juist wel de kaarten die je de controle geven over een class, die class specific kaarten die echt het verschil maken.
Ik denk dan ook dat Priest daar nog wel het beste voorbeeld is, dat is echt een class die gigantische plays kan maken door combo's van kaarten (Shrinkmeister, Recombobulator, Shadow Madness, Cabal enz), je kan 100x Priest spelen in Arena, maar goede kans dat je niet 6 kaarten in je denk hebt die tot die 4 hoort, en dat maakt het dat je veel meer op direct damage gaat, directe trades enz.

Arena is gewoon een hele andere manier van spelen, waarbij er ook veel meer neutrals in je deck zitten dan bij constructed.
PCBaas schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 01:31:
[...]

In principe heb je gelijk, maar dit is dan ook bij alle legendaries het geval. Sylvanas wordt inderdaad niet gespeeld in zerg-rush-alles-to-the-face decks, maar buiten dat zit deze toch in vrijwel ieder ander decktype. Het is de meest gebruikte legendary (na Loatheb) en daarom vind ik het ook de meest nuttige legendary die er is.

Buiten dat zou ik Tirion sowieso niet als eerste craften, zelfs als ik veel Paladin zou spelen, simpelweg omdat je dan als beginnende speler teveel vastbijt op 1 bepaalde class. Voor hetzelfde geld heb je na een tijdje geen zin om met die class te spelen. Ik zou daarom dan ook eerst neutrale legendaries craften voordat je aan classgebonden legendaries gaat beginnen. Mocht je dit echter wel heel duidelijk hebben (en geen aggro paladin spelen :P) dan zou Tirion wel een optie kunnen zijn, het is namelijk wel de sterkste class legendary die er is.

Nu ga ik wat afdwalen van het daadwerkelijke onderwerp, namelijk wat de beste legendary is om als eerste te craften, maar ik kan het niet laten om m'n kaartkeuzes te verdedigen. :P

Gallywyx zit inderdaad niet in veel decks, maar dit komt simpelweg omdat Rogue vrijwel niet gespeeld wordt (http://ihearthu.com/meta-report-50/, als het dan wel gespeeld wordt is het vaak backspace of miracle waar hij niet goed in past). Jaraxxus is uit vrijwel alle Handlock decks verdwenen, met goede reden, want hij komt veel te laat en doet te weinig tegen rush/burst (de huidige meta); zelfde principe met Cenarius (Fast Druid > Ramp Druid op dit moment). Mal'Ganis daarentegen zorgt ervoor dat je een effectief Demonlock kunt gaan spelen, mocht je een decklist creëren dat competatief is; volgens mij is het een kwestie van tijd voordat we hiervan meer gaan zien want Mal'Ganis is absurd sterk.

De enige decklists die ik tegen kom waar Neptulon in zit hebben ook Al'Akir, Neptulon zorgt dan voor het uithoudingsvermogen nodig tegen control decks (zit dood in je hand tegen aggro) en Al'Akir is een winconditie; raad eens welke van de twee ik dan ook belangrijker acht. Over Vol'jin geef ik je wel gelijk, die was ik glad vergeten.
Sylvana's is zeker populair bij diverse control decks, al is dit zeker minder geworden, door Shrink en Recomb zie je minder priests met Sylvana's (dit ook omdat veel nog maar 1 Death spelen). Maar wat zijn control decks? Duur. Daarom als je control wilt gaan, kijk dan welk deck je wilt, ga je priest, zou ik denk ik eerder Vol'Jin gaan, ga je Paladin, dan 100% zeker Tirion, ga je Warrior, dan 100% zeker Grommash.
Het is een goede kaart, maar ik heb hem pas veel later gecraft, puur omdat ik andere kaarten veel belangrijker vond. Als Control Paladin krijg ik niet alleen meer value uit Tirion, maar ook uit Harrison of The Black Knight, maar komt ook omdat Paladin veel meer moeite heeft om Sylvana's te activeren. Voor Warrior is het wel de absolute nr 2 imo, maar met 2x Shield Slam en 2x Executes, heb je zo enorm veel mogelijkheden om de juiste target te pakken wanneer je het maar wilt.

Jaraxxus zit in de top 5 Warlock decks op Heartpwn since GvG, naja 5 van de 6 officieel, maar dat is omdat 1 Zoo is, en die heeft uiteraard geen Jaraxxus. Dus je aanname klopt niet.
Waarom klopt die ook niet? Omdat je veel makkelijker kan overleven, met kaarten zoals Antique Healbot, Ogre Brute en Darkbomb heb je heal plus early damage. Dit had je vroeger niet. Hoe sterk Handlock nu is weet ik niet, maar Jaraxxus is absoluut nog steeds een must have voor alle niet Zoo Warlock spelers.
Ter vergelijking, Mal'Ganis word in 2 van die decks gespeeld, dit zijn dan ook Demonlock decks.
Jaraxxus is niet meer zo vereiste zoals eerst, maar hoort absoluut nog wel in het deck.

Ramp Druid is nog steeds het hoogst gewaardeerd op Hearthpwn, maar er zijn absoluut meerdere manieren om hem te spelen, dit is met meer decks. Omdat een kaart niet in ieder deck past, betekent niet dat de ene beter of slechter is.

Al'Akir word zeker nog veel gespeeld, maar Al'Akir is wel heel makkelijk uitwisselbaar met Doomhammer, ik zie Neptulon toch zeker als de betere kaart, zeker gezien dat met GvG er veel meer sticky minions zijn, en er veel minder gericht is op card draw. Die extra murlocs met Neptulon helpen je dan ook op het bord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Benjamin- schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 15:10:
[...]
Precies omdat ik zeg dat een rank in Arena gewoon te weinig zegt, het is te random.
Maar omdat jij het zegt is het nog niet meteen 'logisch'. Sterker nog; je zou kunnen beargumenteren dat juist dat te stellen bijzonder onlogisch is. Vandaar mijn reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Je zit nu zweverig te praten. Je kan ook gewoon inhoudelijk op mijn verhaal reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Benjamin- schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 22:45:

Te kort, sommige dingen moet je gewoon steeds hercalculeren, dingen zoals knife juggler etc hebben gewoon even tijd nodig om te bedenken in welke volgorde je ze moet doen. Tevens zou dit ook classes zoals priest kapot maken, gezien deze vaak complexere plays hebben.
Desnoods pas je je deck er op aan. Ingewikkelde constructies die mogelijk in je deck zitten moet je dan gewoon van te voren al goed uit zien te denken.

Even situatie schets;
In arena 3/3 voidwalker met taunt tegen me liggen in ronde 4 oid. Nog niet heel veel bijzonders gebeurd.
Spellbreaker?
Sludge belcher?
Truesilver champion?

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Net deze arena gedraft :9~ : http://i.imgur.com/G9lhNen.jpg

Over de afgelopen 9 arenas die ik heb gevolgd met HearthstoneTracker (pas sinds een paar weken mee begonnen, eerst gebruikte ik HearthstoneStats) heb ik een gemiddelde van 6,8 ± 1,1 wins (http://i.imgur.com/6xgEmFD.png); gaat lekker zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Wow, lijkt bijna constructed. :D
Jammer dat je maar 1 Undertaker hebt, want als je die aan het begin pakt. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Benjamin- schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 22:58:
Wow, lijkt bijna constructed. :D
Jammer dat je maar 1 Undertaker hebt, want als je die aan het begin pakt. :o
Als ik die aan het begin pak kan ik er inderdaad wel om lachen. :D >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Der zitten soms toch rare kwibussen op HS ze:
http://i.imgur.com/JrObm2t.png

Guess he didn't like my midrange Shaman Deck. Snok was er bij. 8 damage crackle + 2x rockbiter weapon. Putin was not pleased. :)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2015 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ik begrijp nooit zo goed waarom mensen elkaar na een potje toevoegen, het is altijd om te zeiken of je af te zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benjamin- schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 23:19:
Ik begrijp nooit zo goed waarom mensen elkaar na een potje toevoegen, het is altijd om te zeiken of je af te zeiken.
Bwaa is niet altijd zo hoor. Heb recentlijk mijn friend list moeten opkuisen. Had er 100 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Net de eerste 12-0 gehaald met het volgende deck :
Heel leuke aggressieve handlock met sting in het einde - demonheart

Afbeeldingslocatie: http://s15.postimg.org/64qr3hmsr/Hearthstone_Screenshot_1_4_2015_00_02_02.png

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
congrats, maar ziet er eeerder uit als aggro dan handlock. je mist namelijk de lock, kaarten die sterker worden aan de hand van je handgrootte vandaar ook de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net één van mijn leukste partijtjes ooit gespeeld denk ik. Turn 4 Lethal. Midrange Shaman vs Handlock. 2 Zaps in mijn handen :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/J4S5JKq.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9IOctCy.png

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2015 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik ga ook maar eens gaan slapen. :)
Net mijn shaman op 100 wins gezet. Net geen rank 45. Eergisteren 40. Gaat vlotjes.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jLpYsxO.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:46

Mauz1978

Console War Veteran

Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 23:01:
Der zitten soms toch rare kwibussen op HS ze:
http://i.imgur.com/JrObm2t.png

Guess he didn't like my midrange Shaman Deck. Snok was er bij. 8 damage crackle + 2x rockbiter weapon. Putin was not pleased. :)
Ik vind dat er daardoor een report knop moet komen, idioten. Heb het een keer meegemaakt, en hoewel je er gewoon om moet lachen zit het toch in je kop hoe iemand zo tekeer kan gaan omdat ie een digitaal kaartpotje verliest... Ik accepteer geen enkele uitnodiging meer nadat ik een potje heb gewonnen...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Mauz1978 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:00:
[...]

Ik vind dat er daardoor een report knop moet komen, idioten. Heb het een keer meegemaakt, en hoewel je er gewoon om moet lachen zit het toch in je kop hoe iemand zo tekeer kan gaan omdat ie een digitaal kaartpotje verliest... Ik accepteer geen enkele uitnodiging meer nadat ik een potje heb gewonnen...
Dus jij accepteert iemand in je friendlist, en daarna wil je een report knop omdat ze niet vriendelijk zijn? Waarom denk je dat Blizzard er geen chat in heeft gedaan? Juist omdat ze geen zin hebben om al dat gezeur te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Benjamin- schreef op zondag 04 januari 2015 @ 12:41:
[...]

Dus jij accepteert iemand in je friendlist, en daarna wil je een report knop omdat ze niet vriendelijk zijn? Waarom denk je dat Blizzard er geen chat in heeft gedaan? Juist omdat ze geen zin hebben om al dat gezeur te krijgen.
Nee hoor, zo heb ik ook veel goede tegenstanders in m'n lijst die ik spectate of gewoon decks tegen uitprobeer. Zo doe ik friend requests aan spelers waarvan ik verloren heb die echt nadenken, een goede deck hebben etc. Dus als iemand mij een friend request doet, dan accepteer ik dat, hoor ik het aan en besluit dan om ze te houden of niet.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Pff.. Wat een geluk.. Ik speel tegen een freeze mage die uit z'n unstable portal een archemage antonidas pakt.. Op turn 7 speelt hij hem én hij speelt 3 spells -.-

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Warrior inmiddels op level 59 en 204 wins. Dit seizoen maar afmaken met alleen warrior!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Net tegen een Hunter gespeeld, apart deck, maar hij had me op 3 hp, ik taunts met Paladin, had een Ashbringer equipped met 3 charges, want ja minions kon ik niet raken, en hij had explosive trap, dus toch maar omgewisseld met True Silver, zo 2 beurten op 1-3 health gezeten en toen lay on hands. Toen ging het kinderachtige jongetje niets meer doen en maar wachten. Dus ik pas spelen met rope en intussen Well Met spammen. :D 2 can play that game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:35
ik kom bijna alleen maar Hunters/Shamans en Warlocks tegen :(

[ Voor 79% gewijzigd door Kol Nedra op 04-01-2015 14:49 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gister een leuk potje, als priest tegen een pally

Al in het begin speelde ik een stealthed minion, en deze wou ik buffen door deze eerst meer health te geven. Met een enkele buffs van spells en minions kwam ik op een 2/10 minion uit. Deze kon ik verdubbelen naar 20 health Ondertussen heb ik al zijn pogingen tot boardcontrol weten te pareren. Pas laat in de game (had nog 10 kaarten ofzo kreeg de kaart waar ik naar zocht: attack van een minion gelijk zetten aan z'n health. Had ik dus een 20/20 minion. Tegenstander wist het met enkele taunt minions nog te rekken, maar uiteindelijk was 1 slag voldoende ;) had natuurlijk wel de mazzel dat degene geen zware AOE spells had om mijn stealthed minion aan te kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
PCBaas schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 22:54:
Net deze arena gedraft :9~ : http://i.imgur.com/G9lhNen.jpg

Over de afgelopen 9 arenas die ik heb gevolgd met HearthstoneTracker (pas sinds een paar weken mee begonnen, eerst gebruikte ik HearthstoneStats) heb ik een gemiddelde van 6,8 ± 1,1 wins (http://i.imgur.com/6xgEmFD.png); gaat lekker zo. :)
Ja? Hoeveel is het geworden? Kan me niet voorstellen dat je zo'n deck draft en het dan een dag uitstelt. >:)

Vertelt de arme paupers zoals ik er ook nog even bij hoeveel complete crap decks je ondertussen óók met Hunter hebt gedraft, want nu lijkt het alsof je de hele tijd ranked in arena speelt. 8)7

... al moet ik toegeven dat ik de afgelopen twee keer ook mooie Hunter decks had.
Kol Nedra schreef op zondag 04 januari 2015 @ 14:24:
ik kom bijna alleen maar Hunters/Shamans en Warlocks tegen :(
Is die mill-Druid niet een mooi troll deck voor jou? Ik zag gisteren nog een wervelende post van Kripp over zo'n deck.

[ Voor 17% gewijzigd door Tektoon op 04-01-2015 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
lol ik kan het resultaat nog niet vertellen want ik heb hem nog steeds niet gedaan. :P
Gaat misschien vanavond nog gebeuren (of morgen) als ik er zin in heb. >:)

[brag]
Mijn vorige hunter arena's:
6-3
12-2 < was voordat GvG uitkwam en die hieronder ook (volgens mij had ik juist deze hier vermeld)
5-3
5-3
8-3
12-2
7-3
4-3
4-3
4-3
3-3
3-3
Gemiddeld 6,1 wins met hunter, 12 in totaal. O+ :> :*) 8)
[/brag]

EDIT:
De scores zijn op chronologische volgorde en ik zie wel een flinke verbetering na verloop van tijd. De eerste paar scores (die van 3-4 wins) moet je dus eigenlijk weglaten want toen was ik nog noob. :+ :+

[ Voor 20% gewijzigd door PCBaas op 04-01-2015 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Mooie score. De mijne zit in de buurt, maar dan met wisselende classes. Ik probeer ze allemaal regelmatig een keer te spelen. Ik zit nu net onder de 6 runs gemiddeld. 64% winrate. Laatste Hunters bij mij;

2-3, 4-3, 4-3, 6-3, 7-3, 10-3. Niet noodzakelijk in die volgorde. Gemiddeld 5,5 wins.

Ik heb wel een opmerkelijk hiaat. Ik kan niet tegen Paladins spelen. 7(8)7 Ik win net iets meer dan 50% van de potjes. Met Warlock sta ik zelfs 2-7 tegen Pally. En dat is voor het grootste gedeelte ook nog pre-GvG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
ik geloof niet dat het mijn dag is:

Kans van 1 op 8....12,5%......holy fuck

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/neaiaq.png

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/1zyaqoj.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Iets mis met de HS servers? Aanvallen gaat opeens niet meer (iPad)...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2015 @ 15:01:
Ik had gister een leuk potje, als priest tegen een pally

Al in het begin speelde ik een stealthed minion, en deze wou ik buffen door deze eerst meer health te geven. Met een enkele buffs van spells en minions kwam ik op een 2/10 minion uit. Deze kon ik verdubbelen naar 20 health Ondertussen heb ik al zijn pogingen tot boardcontrol weten te pareren. Pas laat in de game (had nog 10 kaarten ofzo kreeg de kaart waar ik naar zocht: attack van een minion gelijk zetten aan z'n health. Had ik dus een 20/20 minion. Tegenstander wist het met enkele taunt minions nog te rekken, maar uiteindelijk was 1 slag voldoende ;) had natuurlijk wel de mazzel dat degene geen zware AOE spells had om mijn stealthed minion aan te kunnen
Op welk niveau was dit? Want ik kan me moeilijk voorstellen dat een Paladin late game niet een keer equality consencrate pakt.

Pagina: 1 ... 12 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]