[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.295 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ja dat zou kunnen, maar aangezien je maar een kwart van de waarde kunt dusten is dat nog niet direct enorm winstgevend. Ze kunnen ook nog overwegen om de dustwaarde voor classic-kaarten te verlagen. Dus dat de set in zijn geheel minder waard wordt t.o.v. nieuwere releases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
badboyqxy schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:00:
classic packs kunnen niet goed koper worden, want anders kun je ze als dustfarmers gaan gebruiken. Dat is de hele reden waarom de prijs het zelfde blijft. maar arena rewards moeten inderdaad pack tokens geven, waarmee je zelf een gratis pack kan kopen
Ik heb per ongeluk 1x voor 100 gold een classic pack gekocht :( eigen schuld natuurlijk maar ik vind wel dat Blizzard het niet standaard op een pack moet zetten maar dat je zelf eerst 1 van de 2 packs moet klikken voordat je verder kan.
zomaar 100 gold weggegooit.....nouja 40 dust was het :/

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
beuker19 schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:06:
Misschien een optie zodat je geen dubbele classic kaarten meer kan kopen of niet kan dusten(dan wel goedkoper) nu spaar ik elke keer 250 gold voor 1 classic pack en 1 arena run.
Dat zal voor mij ook een goed plan zijn. Dan krijg ik langzaam maar zeker toch alle kaarten.

Maar wanneer en hoe bepaal je nou wanneer het tijd is om een card te craften?

Moet je een "main" hero kiezen en daar gewoon voor gaan? (moeilijk, want ik vind ze allemaal op hun eigen manier leuk).
Als ik het goed begrijp zou ik alle kaarten kunnen dissen en dan een zeer sterke mage deck craften?
Maar zal lijkt me totaal niet efficiënt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Het allerbeste is om nooit te craften, want mocht je hem later in pakjes krijgen en je hebt er meer dan twee, dan kun je de resterenden dusten voor maar 1/4e van de normale waarde. Dus alleen craften voor kaarten die je graag zou willen. Alleen epics en legendary's zijn echt duur, rare's of commons kun je sneller de ontbrekende craften voor je favoriete decks.

Daarnaast nog de tip om je extra kaarten pas te dusten als ze generfed worden of als je echt dust nodig hebt. Bij een nerf (wijziging van de kaart zoals manacost of ability om hem gebalanceerder te maken) krijg je tijdelijk de volledige waarde in dust terug, dus dat is het beste moment om te dusten. Ik voorzie nog maar zeeeer weinig nerfs, zeker wat betreft de classic-kaarten. Vroeger had je het regelmatig en misschien binnenkort nog een ronde met nieuwe GvG-cards.

Het is alleen zo dat als je niet superveel speelt zoals veel streamers dat wel doen, dat het allemaal ook niet zoveel uitmaakt. Dus je vooral richten op welke decks je leuk vindt en welke kaarten je echt wilt. Plezier is het allerbelangrijkst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 14:26
hmmz..

Heb zelf in het kader van Sinterkerst wat packs gekocht van mijn zuurverdiende knaken.
En ik maakte ook De Classic-fout. En als je het iemand anders ziet posten denk je: wat een ukkel, maar je hoeft inderdaad nergens te kiezen welke pack je wilt hebben, hij staat al op classic.

Met enig fortuin mijn blunder weten te beperken tot 15 classic packs en daarna 30 GvG's ;-)

In mijn hoofd had ik bedacht: ik ga 30 packs kopen, om een beetje op gang te komen. Voorheen nooit meer dan 2 van die 7-packs gekocht, dus ik wist niet uit mijn hoofd welke opties er waren.

Dus toen ik de shop opende zat ik zeer te twijfelen om er 40 te kopen vanwege de efficiency.
Maar het kost per pack maar een paar cent meer, dus uiteindelijk voor 15+15 gekozen (een beetje autisme is nooit verkeerd ;) ).

In de classics zat 1 nozdormu (had ik al) en verder niks bijzonders (ja, nog mijn 2e preparation)

De GvG's leverde ook maar 1 legendary op, Voljin en die had ik al uit de eerste 3+10 met gold gekochte packs.
Qua legends dus beetje jammer, maar wel wat mooie epics erin. En 9+ Tallstriders en 9+ van die 7/4 piraten.

Die Recombobulators zijn wel tof, die werken erg goed op kerels met een dure battle cry. bijvoorbeeld op een Antique Healbot: eerst value uit de heal en dan een fatsoenlijke 5-drop van maken. Of bijvoorbeeld op een bijna afgetaaide Sunwalker. Eerst wat dingen kapot stompen en dan Recombobulaten.

De gouden tip met priest: Shadowmadness op een Fen Creeper of Sludge belcher, iets van hem stompen (dat hij het overleeft) en dan recombobulaten: dan blijft wat ie ervan maakt van jou!

Uiteindelijk eens alles gedust en de Warrior legend en epics gecraft. Is een mooi deckje geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 00:56:
Ik heb een eigen soort HandDemonlock build gemaakt, die veel lijkt op de build hierboven:
stats tot nu toe 6-1
[afbeelding]
om even terug te komen nu zijn de stats: 16-5 :)
oftewel goed deck :)

ik denk erover om 1 sludge belcher te vervangen voor sylvanas......of Mal'Ganis te craften.....

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Kol Nedra schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:21:
[...]

om even terug te komen nu zijn de stats: 16-5 :)
oftewel goed deck :)

ik denk erover om 1 sludge belcher te vervangen voor sylvanas......of Mal'Ganis te craften.....
Waar verlies je van?
Waar win je van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:58
Predje schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:41:
[...]
Maar wanneer en hoe bepaal je nou wanneer het tijd is om een card te craften?

Moet je een "main" hero kiezen en daar gewoon voor gaan? (moeilijk, want ik vind ze allemaal op hun eigen manier leuk).
Als ik het goed begrijp zou ik alle kaarten kunnen dissen en dan een zeer sterke mage deck craften?
Maar zal lijkt me totaal niet efficiënt?
Grotman schreef op maandag 15 december 2014 @ 13:54:
Het allerbeste is om nooit te craften (...)

Dus alleen craften voor kaarten die je graag zou willen.
8)7

Geen kaarten disenchanten, geen 'main hero' kiezen en gewoon doorspelen. Je kunt af en toe best een kaart craften. Bijvoorbeeld omdat je een bepaald deck wilt spelen maar je daar nog 1 of 2 belangrijke kaarten voor mist. Als je twee decks wilt spelen waar je dezelfde kaart voor mist heb je helemaal een goede reden om te craften. Een Knife Juggler bijvoorbeeld, of een Argent Commander. Dat zijn ook leuke en nuttige kaarten.

Epics en legendaries kan je altijd wel craften omdat de kans dat je die uit een pakje trekt veel kleiner is. Wil je een Druid spelen maar je hebt geen Ancients dan kan je er daar prima eentje van craften. Maar als je niet dringend één bepaalde kaart nodig hebt dan zou ik lekker doorsparen voor je eerste legendary.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ir_richman
@ Grotman:
Ik craft meestal alleen de eerste Epic, en hoop dan op een 2e uit een pack. Tegen de tijd dat je er 3 hebt, heb je dan al heel veel plezier van de 1e gehad.

Ik had de tactiek van wachten ook heel lang, maar na mijn aankoopje had ik zoveel excess dust, dat het me teveel werk leek om per stuk weer te gaan dusten, dus ik heb nu wat dust over en 1 class (Warrior)mooi compleet gemaakt.
Komt ook omdat ik eerder vrij weinig warrior speelde, en toen grommash kreeg, dus Control Warrior is nu even favoriet. Toen heb ik ook een shield slam gecraft, en later zelfs een tweede, werkt nu ook mooi met Shieldmaiden in late game.

Laatst wel een golden Flare gedust voor 800, dat is wel geniaal en de andere twee ook, want ik speel eigenlijk nooit Hunter. De gouden kun je altijd nog dusten bij een nerf, want die gooit ie niet automatisch in de 'dustbin'.
Ik ga in elk geval niet proberen alles golden te krijgen.

Ik zou in elk geval best een paar kaarten craften om een bepaald deck beter te maken en direct plezier van te hebben.
Alleen legendaries moet je een beetje voorzichtig mee zijn: Mijn eerste craft was Ragnaros (in ruil voor een golden Nordormu), en toen kreeg ik binnen een week nog een Ragnaros uit een pakje, dat was vrij zuur. Maar ook daarvoor geldt: gewoon lol mee maken.

edit: Eens met bovenstaandereacties:
Richt je vooral op de neutrale legendaries, dan kun je meerdere heroes spelen. En een paar toppertjes die overal leuk in passen, zoals Azure Drake of Knife Juggler.

[ Voor 7% gewijzigd door ir_richman op 15-12-2014 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
We hebben het al vaker besproken, maar het hangt af van je doel. Zelf heb ik eigenlijk niets gecraft behalve Ragnaros, maar heb nu wel 10k + dust virtueel op de bank (8k van dubbele, meer als ik goldens disenchant).

Verder heb ik ook niets gedust omdat dit efficienter is als je wacht tot de nerf komt (Dit heeft me toch ook al zo'n 2500 extra dust opgeleverd na verloop van tijd. Zelfs laatst nog werd Flare en de Auctioneer bijvoorbeeld nog aangepakt.)

Stel ik heb 2 keer een dubbele legendary nu vermeden (realistisch omdat ik Cairne , Black Knight uit packs heb), en 6 dubbele epics scheelt me dat 5600 dust.
Dus mijn extra inkomen omdat ik niet zomaar craft en niet dust is naar schatting ruim 8000 gold.
Aangezien er 93,03 dust gemiddeld per pack zit moet je hiermee rekenen en heb ik dus door zuinig te zijn rond de 85 packs bespaard die me, als ik het had moeten betalen 85*1,05 = 90 euro bespaard. Omdat ik nu geen classic packs meer open is het nu 'veilig' om te gaan craften.

Echter.... is je doel zo snel mogelijk competitief te zijn en legend te halen moet je heel andere keuzes maken. Daarnaast als je vaker wint met een goed deck levert dat ook iets meer op gemiddeld.

Arghh, ik besef in mijn voorbeeld dat je nog een kwart van je oude kaart terug kan krijgen met dusten, dus je moet een kwart van alle aantallen afhalen. Iets minder spectaculair maar toch zon 67 euro besparing.

[ Voor 8% gewijzigd door SeamusXanthus op 15-12-2014 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Zijn er nog meer mensen die een verschil merken in de Arena resultaten?

Ik heb de afgelopen week 2x een 12-x score gehaald terwijl me dit hiervoor nog niet gelukt was.

Ik vraag me af of dit ligt aan de open meta (niet zoals net voor de uitbreiding) of omdat ik gewoon meer ervaring erin zitten heb.

Op constructed vlak heb ik 2 zelf gebouwde aggro decks (pally en mage) waarmee ik nu op rank 7 zit op 5 dagen. Veel leuker maar door de toernooien van afgelopen weekend spelen er veel mensen een soortgelijke aggro mage (deck van Strifecro).

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Ik maak echt HE-LE-MAAL niks meer klaar in arena zeg ik eerlijk. Gisteren 3-3 met een wat ik dacht goed rogue deck. Nu moet ik ook zeggen dat ik echt niet-normaal veel pech heb gehad de laatste tijd (gevoelsmatig dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
is ook niet zo raar he, mensen zo als ik die altijd competetive spelen, spelen nu ook arena omdat het momenteel gewoon de snelste manier is om kaarten te verzamelen. En deze mensen zijn vaak onervaren arena spelers. Bovendien is door de expension weer een stuk van de spelerbase terug gekomen, die er tijd uitgelegen hebben en dus weer wat kennis kwijt zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ir_richman
Ik heb in Arena ook heel hoge variatie, een paar 2/3 en 3/3s ook met decks waar ik veel van verwachtte, Dan wat 5en en 6en en toch ook een keer 12/2 gegaan met shaman, en gisteren een 9/3 met paladin.

Het niveau en benul van de spelers verschilt wel sterk per run. En soms heb je pech dat een wat mindere speler ineens toch met 3 of 4 legends komt op stand 2/2, dan ben je gewoon gezien.
Of een mage met 3 flamestrikes, daar kun je dan niet meer om heen spelen.

Ik denk ook dat de betere spelers nu meer Arena doen om packs te verdienen en kaarten te leren kennen.

Verder moet je misschien iets meer opletten om de Boulderfist ogres etc niet te laten schieten. ik las ergens dat er nu zoveel meer kaarten zijn, met gemiddeld iets lagere mana cost, dat je de late game opties in de draft hoger moet waarderen als je ze ziet, omdat Arena veel meer late game heeft dan constructed.

Ik moet zeggen dat ik die mechs en spare parts wel een leuke aanvulling vind, kun je verrassende plays mee maken.
Argent Commander gaat bijvoorbeeld ook weer een stapje omhoog in mijn boekje, als je hem een keer kunt terug nemen met de spare part, heb je een mooie 3-1 of extra reach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Laat ik nu net gisteren mijn record gebroken hebben (voorheen 7-3), door met 9-3 te gaan. Met een Druid nog wel, wel een erg fijn deck. Was nog bijna meer geworden ook, maar erg lastige Priest op het einde...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Ik bedoel dus dat je uit economisch oogpunt het beste nooit kunt craften omdat het inefficiënter is dan een kaart uit een pakje trekken. Maar als je plezier er onder gaat leiden als je bepaalde key-cards mist, dan moet je het natuurlijk gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:53
Toen ik net was begonnen met dit spel waren dit de eerste kaarten die ik zelf heb lopen craften. Ik had namelijk niet het geluk dat ik direct nuttige commons/rares uit pakjes kreeg en bij elke kaart die ik aanmaakte werden m'n decks simpelweg een stuk sterker.

- Loot Hoarder
- Harvest Golem
- Amani Berserker (was heel sterk tegen Hunters)
- Dark Iron Dwarf
- Defender of Argus
- Azure Drake
- Argent Commander

De enige kaart uit de GvG set die ik aan deze lijst zou toevoegen is Piloted Shredder. Op de rest van de kaarten zou ik lekker wachten totdat je deze uit pakje krijgt OF als deze je decks gelijk sterker maken zodra je ze aanmaakt (bijv. bepaalde class commons/rares) en/of als je geen geduld hebt (zoals ik) om hier weken/maandenlang op te wachten.

Toen ik alle nuttige commons/rares had ging ik opsparen voor legendaries, beginnend met Leeroy, Sylvanas en The Black Knight door arena's te grinden (gemiddeld 1 per 2 dagen). Tegen de tijd dat ik deze 3 had was m'n collectie eigenlijk al aardig compleet en was ik alweer een half jaar verder. :)

[ Voor 5% gewijzigd door PCBaas op 15-12-2014 18:37 ]

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

kevz schreef op maandag 15 december 2014 @ 06:29:
dan google je voor elke naxx baas een ezmode deck? kost het je ook geen dierbare tijd :P
Ik vrees dat ik dat wel even ga doen. Singleplayer is er weinig aan vind ik eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
stalscu schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:16:
[...]

Ik vrees dat ik dat wel even ga doen. Singleplayer is er weinig aan vind ik eerlijk gezegd.
Ik werd ook gek van sommige battles hoor en zelfs met een van internet geplukt deck werd ik soms nog vele malen ingemaakt. Het zijn gewoon extremen die ze hebben gemaakt en je moet soms echt geluk met je draws hebben om een kans te maken. Ff doorzetten dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 09:03
zijn er al mensen begonnen met het tournooi? Ik loop hier drie tijdzones voor dus zit er al klaar voor, mijn derde dekje heeft een flinke dosis humor erin (jammer dat madder bomber rare is) ik speel er nu casual mee en ik denk dat het mijn deck of choice gaat worden om mee te beginnen. Arena ging ook lekker voor me dit weekend, ik ben nu van taktiek veranderd en spaar mijn goud op om in het weekend flink aan de slag te gaan. Vorige week leek het echt alsof enkel de pro's online waren, ik kon ze op geen fout betrappen...

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Grotman schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:17:
[...]

Ik werd ook gek van sommige battles hoor en zelfs met een van internet geplukt deck werd ik soms nog vele malen ingemaakt. Het zijn gewoon extremen die ze hebben gemaakt en je moet soms echt geluk met je draws hebben om een kans te maken. Ff doorzetten dus :P
Hehe, ik zal wel moeten.

Het gaat overigens over die heroic mafkees, heeft 45 punten en schiet elke ronde een gratis 4/4. Denk dat dat de een na laatste hero is van wing 1.

Had ook veel problemen met die spin, die steeds een kaart weg hissed, lol. Kwam er niet door heen, en ineens een potje deed die twee rondes niet hissen, en dan heb ik hem. Maar ja.... Is dat leuke gameplay dan? Als ie gewoon door was gegaan met hissen. Kom ik daar nooit doorheen met mijn dekje.

Ach ja..... Komt goed, ;-). Ik had er gewoon meer van verwacht, van Naxx. Meer alsin leuker.

[ Voor 3% gewijzigd door Turfschipper op 15-12-2014 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

stalscu schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:31:
[...]

Hehe, ik zal wel moeten.

Het gaat overigens over die heroic mafkees, heeft 45 punten en schiet elke ronde een gratis 4/4. Denk dat dat de een na laatste hero is van wing 1.

Had ook veel problemen met die spin, die steeds een kaart weg hissed, lol. Kwam er niet door heen, en ineens een potje deed die twee rondes niet hissen, en dan heb ik hem. Maar ja.... Is dat leuke gameplay dan? Als ie gewoon door was gegaan met hissen. Kom ik daar nooit doorheen met mijn dekje.

Ach ja..... Komt goed, ;-). Ik had er gewoon meer van verwacht, van Naxx. Meer alsin leuker.
Ik vond het juist erg leuk om voor iedere specifieke boss een aparte tactiek te moeten bedenken en hier een deck omheen te bouwen. Voelde net als puzzelen ;)

Overigens krijg je uit de Heroic quests van Naxx geen nieuwe kaarten meer, maar alleen een card back als je alle bosses hebt verslagen. Misschien uberhaupt maar overslaan in jouw geval dus?

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Grotman schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:25:
[...]

Ik bedoel dus dat je uit economisch oogpunt het beste nooit kunt craften omdat het inefficiënter is dan een kaart uit een pakje trekken. Maar als je plezier er onder gaat leiden als je bepaalde key-cards mist, dan moet je het natuurlijk gewoon doen.
Ik snap wat je, in theorie, bedoelt. Maar die twee, elkaar tegensprekende zinnetjes stonden zo mooi dicht bij elkaar dat ik die smiley niet kon laten. :P

Overigens suggereren de reacties op je post (waaronder de mijne) dus dat het in de praktijk helemaal niet efficiënter is om niet te craften. Als jij je deck namelijk sterker maakt door een of twee ontbrekende kaarten te craften ga je meer winnen, sneller pakjes vergaren en heb je na een tijdje meer kaarten, meer dust, meer gold, meer plezier en ben je ook economisch gezien efficiënter bezig. 8)

De vraag waar sommigen mee zitten is eigenlijk hoeveel je nou best investeert. Hoeveel kaarten craft je? En welke? Wat dat betreft kan ik me wel in het lijstje van de PCBaas vinden. Mijn eerste zelfgemaakte leg was overigens Ragnaros.
The_Butler schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:26:
zijn er al mensen begonnen met het toernooi?
DaMei en ik gaan thunder rond 20:30/21:00. :Y

[ Voor 10% gewijzigd door Tektoon op 15-12-2014 18:37 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
stalscu schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:31:
[...]

Hehe, ik zal wel moeten.

Maar goed, je bent net met Hearthstone begonnen. Je zult ongetwijfeld nog best wel wat kunnen leren, maar hoezeer skill ook de belangrijkste factor is voor HS, sterke kaarten missen heeft ook een niet geringe invloed, zeker in dit geval. Als die heroics voor een beginnende speler met een beperkt assortiment kaarten al prima te doen zijn, dan is er voor de vergevorderde spelers met een veel grotere collectie waarschijnlijk helemaal geen uitdaging.

De heroics lijken me nou juist voornamelijk bedoeld om die laatste groep ook iets te doen te geven in adventure mode; misschien eerst een paar potjes spelen om door te krijgen waar je precies tegenover staat, om daarna met je verzameling bij de hand te gaan theorycraften welke kaarten je kunt gebruiken om ze te verslaan. Je unlockt er ook alleen een cardback mee, niet iets belangrijks als nieuwe kaarten die je op geen enkele andere manier kunt krijgen. Daarom kan ik me persoonlijk ook eigenlijk niet goed voorstellen waarom sommige mensen meteen een decklist opzoeken zonder het zelf überhaupt te hebben geprobeerd; zelf een goed deck verzinnen zou ik nou juist het interessantste aspect vinden, maar iedereen heeft natuurlijk zijn eigen voorkeuren; het is absoluut niet alsof dat 'fout' is. :9

Je zou heroic mode kunnen vergelijken met end-level raids in een MMORPG; daar heb je toch doorgaans ook goede gear, goede skillbuilds, een goede partycompositie en een goed strijdplan nodig om succesvol te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
Ik heb geprobeerd contact op te nemen met mijn tegenstander (rickus) via the challonge site. maar nog niks terug gehoord. wat moet ik doen als dat zo blijft? en als je dit leest rickus, kan je dan via de tournooisite reageren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Ik zou gewoon even een friendrequest sturen ingame. De battle.net ID's staan ergens in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
waar kan je het toernooi vinden?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
Bosmonster schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:08:
Ik zou gewoon even een friendrequest sturen ingame. De battle.net ID's staan ergens in dit topic.
ik heb helaas niet heel veel tijd dus kan niet beetje online zitten wachten totdat hij langskomt. vandaar dat ik een berichtje had gestuurd via de tournooipagina. zou prima moeten werken denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Ik hoop ook dat mijn tegenstander reageert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ach als je tegenstander niet reageert wordt het een auto-win :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Bosmonster schreef op maandag 15 december 2014 @ 22:36:
Ach als je tegenstander niet reageert wordt het een auto-win :P
Ik speel liever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Heb ook nog niets gehoord van Lode. Rond de tijd dat ik thuis kwam vanavond (6uur) ging hij net van battlenet. Ik werk overdag en kan alleen 's avonds spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
We hebben tot morgen toch? twee potjes gespeeld maar tegenstander had nog geen derde deck :)
Spelen we dan morgenavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Firlian een bericht gestuurd. Ziet er naar uit dat ik forfait zal moeten geven. Vanavond kan ik ook niet online zijn. Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/blog_header/5f/5FXVME3BSFPX1418182377314.jpg
Nu heb ik geen android tablet :'( iemand een idee? Valt een android tablet te emuleren incl google app store?

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:54

Rannasha

Does not compute.

Yay, HS op Android tablets. Alleen momenteel enkel nog in een paar landen (Europe niet), de rest komt de komende dagen. Maar Android is Android, dus er is een workaround:
- download de APK: https://mega.co.nz/#!MART...gkuUw5woPLixrJBStRZaXa60E
- Schakel "unknown sources" in op je tablet en installeer de app.
- download de .obb files (dit zijn bestanden die de app normaalgesproken uit de play store download de eerste keer dat je hem start): https://mega.co.nz/#F!n151CTDK!wDWkQITqP2y0_bn6h2Z2yw
- Kopieer de .obb files naar /sdcard/Android/obb/com.blizzard.wtcg.hearthstone

Zie reddit voor meer info en instructies hoe het spel te draaien op een smartphone ipv tablet (root nodig): http://www.reddit.com/r/h...n_android_tablets/cmw1w2q

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben benieuwd of je een gratis pakje van GvG krijgt of van de originele serie. Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:53
Je krijgt een Classic card pack (http://us.battle.net/hear...%84%A2-tablets-12-15-2014). o<:)

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
itsme schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 07:53:
[afbeelding]
Nu heb ik geen android tablet :'( iemand een idee? Valt een android tablet te emuleren incl google app store?
YESYEYSYESYEYSYEYSYEYSYSSS!!!! Eindelijk! Hier wacht ik al 2 weken op! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Rannasha schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:15:
Yay, HS op Android tablets. Alleen momenteel enkel nog in een paar landen (Europe niet), de rest komt de komende dagen. Maar Android is Android, dus er is een workaround:
- download de APK: https://mega.co.nz/#!MART...gkuUw5woPLixrJBStRZaXa60E
- Schakel "unknown sources" in op je tablet en installeer de app.
- download de .obb files (dit zijn bestanden die de app normaalgesproken uit de play store download de eerste keer dat je hem start): https://mega.co.nz/#F!n151CTDK!wDWkQITqP2y0_bn6h2Z2yw
- Kopieer de .obb files naar /sdcard/Android/obb/com.blizzard.wtcg.hearthstone

Zie reddit voor meer info en instructies hoe het spel te draaien op een smartphone ipv tablet (root nodig): http://www.reddit.com/r/h...n_android_tablets/cmw1w2q
Thx man!

Ga het zo proberen. Las iets van een beperking dat je minimaal 6 inch scherm moet hebben.
Lijkt me dat dit prima moet werken op een M8 (1900*1080)

Geïnstalleerd (echt 1 min werk :P) en via Xposed App Settings voor Heartstone de DPI op 220 gezet (ivm screenres check).
Draait als een tierelier!

Kan ook gewoon inloggen met mijn battle.net account.. helaas is het wel us region, dus moet weer op 0 beginnen (al dan niet tot ik kan wisselen naar eu).

Maar mijn toiletbezoeken zullen nooit meer hetzelfde zijn! :P

Edit; op een dpi van 140 doet ie het ook. De letters en knopjes zijn wel klein. Wellicht kan ik op zoek naar een dpi waarbij de letters wat groter zijn :P

[ Voor 19% gewijzigd door Predje op 16-12-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:23

Meneer iCy

swarma

Thanks, zal eens testen of mijn nexus 5 het wil doen :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-04 16:34
Ik dacht dat ik hem ging kunnen spelen op mijn Samsung Galaxy Tab 2 maar als ik via PC naar de appstore gaat zegt hij mij dat het op geen enkele van mijn mobile apparaten kan :(

Ik kan natuurlijk niet echt proberen want ik zit hier op het werk en mijn tablet ligt thuis ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46
zo ,maar even op mn galaxy s5 proberen te gooien.

Ik las dat hij het met de nexus 7 (2012) niet zo goed doet ;( en laat ik nou net die hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-09 23:47
Letsnow schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:23:
Ik dacht dat ik hem ging kunnen spelen op mijn Samsung Galaxy Tab 2 maar als ik via PC naar de appstore gaat zegt hij mij dat het op geen enkele van mijn mobile apparaten kan :(

Ik kan natuurlijk niet echt proberen want ik zit hier op het werk en mijn tablet ligt thuis ...
De app is alleen nog maar beschikbaar in Australië, Canada en Nieuw-Zeeland.
Oftewel even een proxy instellen voor die landen of de apk downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:54

Rannasha

Does not compute.

Dat komt omdat de app in Europa nog niet uit is en waarschijnlijk niet omdat je apparaat niet compatibel is.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje

Gewoon de apk en obb files zelf downloaden.
Ik heb inmiddels mijn eerste potje erop zitten op mijn HTC M8 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Arena wordt echt heerlijk komende week met al die Android users en hun free Arena ticket :)

Gisteren ging het zowaar weer eens lekker na mijn verklaring dat ik er niks meer van bakte. Met nog wel een op papier matig deck. Kijken of ik nog twee overwinningen bij mijn 10-2 kan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik speel al maanden Hearthstone op mijn Nexus 4 :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Kol Nedra schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:55:
ik speel al maanden Hearthstone op mijn Nexus 4 :)
Ja, via remote desktop zeker..
Dat heb ik ook geprobeerd, maar werkt toch echt sub-optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:58:
[...]

Ja, via remote desktop zeker..
Dat heb ik ook geprobeerd, maar werkt toch echt sub-optimaal.
waarom werkt dat niet? werkt perfect, enige nadeel is dat je geen geluid hebt.
je hebt 100% beeld (je kan uitzoemen met pinchen)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Kol Nedra schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:59:
[...]

Ik had het ooit op mijn iPad met Splashtop geprobeerd, werkte ook prima volgens mij. En je hebt gewoon geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Kol Nedra schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:59:
[...]

Er staat nergens dat het niet werkt.
Geen geluid is sub-optimaal in mijn ogen (en al zeker niet perfect). ;)
Overigens heb ik via teamviewer wel gewoon geluid.
Maar je zit toch met de besturing..
De android versie nu van blizzard is in ieder geval ingericht op touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobot
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 13:15
Geinstalleerd op m'n Note 4, resolutie tweak gedaan via Xposed maar game crashed helaas bij het logon screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 13:11
Heb het op de Tab2 gezet. Hij meldt wel dat de prestaties waarschijnlijk niet voldoende gaan zijn en dat merkbaar wordt in de gameplay.

Vooralsnog zie ik kaartnamen ontbreken en ja, het loopt niet soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik speel gewoon lekker op m'n iPad Mini. Niet lekkerders dan 's avonds als het regent onder de dekens HS spelen :P

Wat mij overigens ook heel veel deugd doet is dat vrijwel alle classes nu wel viable zijn. Ik vind het echt tof hoeveel verschillende decks je kan maken, en hoe goed sommige kaarten op elkaar aansluiten.

HS _O_

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Predje schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:40:
[...]

Thx man!

Ga het zo proberen. Las iets van een beperking dat je minimaal 6 inch scherm moet hebben.
Lijkt me dat dit prima moet werken op een M8 (1900*1080)

Geïnstalleerd (echt 1 min werk :P) en via Xposed App Settings voor Heartstone de DPI op 220 gezet (ivm screenres check).
Draait als een tierelier!

Kan ook gewoon inloggen met mijn battle.net account.. helaas is het wel us region, dus moet weer op 0 beginnen (al dan niet tot ik kan wisselen naar eu).

Maar mijn toiletbezoeken zullen nooit meer hetzelfde zijn! :P

Edit; op een dpi van 140 doet ie het ook. De letters en knopjes zijn wel klein. Wellicht kan ik op zoek naar een dpi waarbij de letters wat groter zijn :P
hij komt hier niet verder dan een zwart scherm -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
iaxe393 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:33:
[...]

hij komt hier niet verder dan een zwart scherm -O-
obb bestanden in de juiste folder gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Predje schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:34:
[...]

obb bestanden in de juiste folder gezet?
jep, krijg wel t opstart scherm met blizzard enteraintment/... en dan bam, zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Mhh, bij mij gaat het inderdaad BE scherm > 1 seconde zwart > HS scherm > doosje opent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osseh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 22:52
werkt hier helemaal goed!! eerste poging werkte direct prima. Heel erg bedankt :D

Getest op een Xperia Z (4.4.2)

[ Voor 16% gewijzigd door osseh op 16-12-2014 11:42 ]

R9 7900X, Asrock X670 PRO RS, AMD RX 6800, 3,5TB aan SSD, 32gb 5600mhz, custom WC, Silverstone HELA 850 , Thermaltake Core P5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Predje schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:41:
Mhh, bij mij gaat het inderdaad BE scherm > 1 seconde zwart > HS scherm > doosje opent
hmph.

kan het zijn omdat mn toestel niet geroot is ?
dat xpozer lijkt wel goed te werken hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Reboot geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
zal eens kijken

jammer de bammer, ook niks.

Vanavond maar even op de nexus 7 kijken, en anders geduldig wachten op blizz

[ Voor 28% gewijzigd door iaxe393 op 16-12-2014 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ir_richman
Gisteren een mooi moment: 'OTK' met de Iron juggernaut.

Het was een lockdown met Warrior tegen een Priest, waarbij al snel duidelijk was dat we naar fatigue zouden gaan. Ik had wat hard removal in mijn hand en Sylvanas, Brawl en Faceless en coin (heel handig), wat wapens en meer leven+armour dan hij, dus ik was niet bang voor fatigue.

Hij knipperde het eerst, door Ysera te gooien. Ik kon die facelessen en Sylvanas in 1 beurt, want ik had de coin nog. beurt erop killede ik zijn Sludge belcher en kon ik myn sylvanas destroyen, had ik 2 ysera's, en ondertussen ook de Iron Juggernaut (die een 10 dmg Mine in zijn deck shuffelt).

Hij had nog een kaart of 4 in zijn deck, dus na 3x Iron Juggernaut + terugnemen met Ysera-spell had hij 3 van die mijnen in zijn deck. Ysera's konden zijn bordje schoon houden, en mij de goeie kaarten geven.
Ik dacht dat het niet klopte, maar als je die Mine drawt, pak je ook je volgende normale kaart.
Ze zitten volgens mij tussen de kaarten, of hij telt er maar 1 in het deck. Dus bij 1 kaarten in het deck (op de teller) zaten er tussen nog 2 mijnen en deed ik er nog 1 tussen = achter. (Ik zou eens moeten kijken of hij bij de eerste mijn +1 doet of niet)

Toen heb ik natuurlijk even achterover gaan zitten om te zien of het wel werkte :-)

Zijn laatste beurt was dus uiteindelijk "Mine + Mine + Mine + 1 fatigue :-) voor 31 damage, mooie sequence.
Als je zou willen kun je het niet zo plannen, dat ze allemaal achteraan liggen.

Na die pot toch maar Ysera en een Youthfull brewmaster in het deck gedaan, ipv Ragnaros en iets kleins. Kost wel snelheid, dus mogelijk niet zo handig tegen snelle decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draaid hier ook soepel, heb een rooted xperia Z 4.4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

iCy schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:16:
Thanks, zal eens testen of mijn nexus 5 het wil doen :-)
Ik kom bij het inlogscherm. Verder nog niet getest, maar zal ik vanavond doen. Heb wel de DPI van mijn toestel op 220 gezet. Even Xposed eens uitzoeken ofzo :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ir_richman
Ben benieuwd of ik het op mijn Archos 97b tablet kan draaien, straks. (zat gratis bij de nieuwe TV, WK-actie). Resolutie en processor moet iig voldoende zijn.

Ik heb nog wel een paar dagen geduld :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobot
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 13:15
Aanvulling op mijn eerder bericht, de nieuwe versie 738705 werkt wel op m'n note 4: https://mega.co.nz/#!v0R3...jNgBCkh55pyLFM5mhPGXD_L9c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man man wat ben ik slecht. 3 arenas gedaan, niet verder gekomen dan 4 wins. Eerste 4/3 met rogue waarvan ik dacht dat k een bagger deck had. Daarna twee maal 1/3 met shaman en hunter waarvan k wel dacht n aardig deck te hebben. Zucht steun kreun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:08:
Man man wat ben ik slecht. 3 arenas gedaan, niet verder gekomen dan 4 wins. Eerste 4/3 met rogue waarvan ik dacht dat k een bagger deck had. Daarna twee maal 1/3 met shaman en hunter waarvan k wel dacht n aardig deck te hebben. Zucht steun kreun.
4/3 kan ik alleen nog maar van dromen! Dat is al heel goed hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja alleen ik speel al bijna een jaar HS dus k zou nu toch beter moeten kunnen Predje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
En speelde je vooral arena's? want het is toch wel echt anders dan constructed. Daarbij heb je ook gewoon dat het soms mee of tegenzit, varience. Geluk met je picks, je draws en je tegenstanders, of juist pech.
Ik zie Kripp, Trump of welke goede bekende speler dan ook weleens 1/3 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Grotman schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:21:
En speelde je vooral arena's? want het is toch wel echt anders dan constructed. Daarbij heb je ook gewoon dat het soms mee of tegenzit, varience. Geluk met je picks, je draws en je tegenstanders, of juist pech.
Zoals ook een Phil Ivy wel eens na 2 handen uit een toernooi ligt! Dat blijf je houden met kaartspelletjes. :)

Opzich spreekt arena me meer aan omdat iedereen het 'geluk' moet hebben.

Bij constructed loop je soms tegen OF te goede decks aan (volledig legendary oid) of van die (imho) lame decks/rush decks. Aan de andere kant is zelf een deck maken voor een zelf bedachte strategy wel heel leuk!

Bij arena kan ik ook beter tegen mijn verlies omdat de pijn direct weg gaat bij nieuwe kaaartjeesss! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk draait Hearthstone soepel op de Nvidia Shield tablet. Stond toch bij gesupporteerde toestellen dus ga i' er vanuit dat het lekker loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Meh, mijn tablet heeft een sys partitie van 1gb, 5gb extra en een 32gb SD kaart.

Om de een of andere rede kan ik de installer niet forceren om de 5 of 32gb te grbuiken en wil hij persé de 1gb gebruiken (en crapped dus uit).

Heeft iemand hier een copy paste oplossing voor, voordat ik mijn tablet ga herformatteren (niet echt geweldig)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Yeah, copy/paste deze link:
http://store.apple.com/nl/buy-ipad/ipad-air-2

En klik op bestel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Bosmonster schreef op donderdag 6 november 2014 @ 17:19:
Sommige mensen kopen liever "brol" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

iCy schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:06:
[...]

Ik kom bij het inlogscherm. Verder nog niet getest, maar zal ik vanavond doen. Heb wel de DPI van mijn toestel op 220 gezet. Even Xposed eens uitzoeken ofzo :-)
Helaas random crashes. Achja, teamviewer werkt ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

schaijik schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:42:
Aanvulling op mijn eerder bericht, de nieuwe versie 738705 werkt wel op m'n note 4: https://mega.co.nz/#!v0R3...jNgBCkh55pyLFM5mhPGXD_L9c
Deze doet het ook op de nexus 5, maar geen Xposed op lollipop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

schaijik schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:42:
Meer aandacht voor deze link a.u.b.

Mega staat alleen downloads op mobile toe vanaf hun app, maar hun app ondersteund nog geen folder links. Bovenstaand werkt wel goed, omdat hier alle bestanden in één ZIP zitten.

Verder hier een gebruikerservaring op basis van de Nexus 10.
Zeker niet het nieuwste toestel en ook niet op de supported lijst van Blizzard te vinden.

Het werkt echter wel gewoon O+
Echter.. soms net iets minder vloeiend als het zou moeten. Je merkt dat het geoptimaliseerd is voor een hogere range tablets. Dat is jammer, maar niet onoverkomelijk. Heb pas één potje gedaan (tijdens het koken.. :Y ) dus misschien wijzigt m'n mening nog als ik er meer mee gespeeld heb.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Iemand killen door z'n eigen fatigue damage _O_ Speelde tegen een paladin, die echt veel grote minions had liggen, terwijl hij nog 5 hp had. Ik was de volgende beurt ook dood geweest, maar hij had geen kaarten meer en ik had Grommash nog in m'n hand. Oftewel 4 damage to the face (hij had geen taunt), next turn > 1 fatigue dmg = ik win :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

PromWarMachine schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:41:
[...]

Meer aandacht voor deze link a.u.b.

Mega staat alleen downloads op mobile toe vanaf hun app, maar hun app ondersteund nog geen folder links. Bovenstaand werkt wel goed, omdat hier alle bestanden in één ZIP zitten.

Verder hier een gebruikerservaring op basis van de Nexus 10.
Zeker niet het nieuwste toestel en ook niet op de supported lijst van Blizzard te vinden.

Het werkt echter wel gewoon O+
Echter.. soms net iets minder vloeiend als het zou moeten. Je merkt dat het geoptimaliseerd is voor een hogere range tablets. Dat is jammer, maar niet onoverkomelijk. Heb pas één potje gedaan (tijdens het koken.. :Y ) dus misschien wijzigt m'n mening nog als ik er meer mee gespeeld heb.
In het begin wat gestotter op mijn Nexus 5, maar daarna gewoon vloeiend. Je kan de site gewoon in desktop modus openen en downloaden, werkt net zo goed. Morgen maar eens mijn nexus downloaden zodat ik DPI per App kan doen via xposed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mannen, ik heb hem succesvol geïnstalleerd, maar tijdens "Unpacking crates" unpackt de twee .obb files die ik op mijn sd kaart had gezet in de juiste folder, blijkbaar naar de interne storage.
Ik heb al mijn interne apps tijdelijk zoveel mogelijk verplaatst en verkleind om te testen, en jawel, die .obb files willen inderdaad volledig naar de internal storage toe. Ik heb helaas niet de ruimte om dat monster van +-700MB op mijn interne storage te houden. Iemand die weet hoe je de gamefiles op de SD kaart krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09 22:28
Zou het moeten werken op mijn sony z3 compact? Ik las dat ik hem dan wel moet rooten etc.
Maar zou het graag willen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Volgens mij is Hearthstone live in Europa op Android! ^^ Ik kon in ieder geval mijn Nexus 9 selecteren om hem op te installeren! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Live overal ter wereld nu. Joepie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grotman schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:21:
Nee vooral play mode om een paar keer per week de daily's weg te werken voor gold. Sporadisch arena. Maar ach, zo weer een poging wagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
nou, zeg het maar.....

Afbeeldingslocatie: http://s18.postimg.org/4btogfri1/Hearthstone_Screenshot_12_17_2014_10_24_15.png

Ik pak de wailing soul wel, klopt het dat die al je frozen minions weer un-frozen kan maken?

Weinig geluk vandaag, unstable portal wordt getopdeckt tegen me, priest met helemaal niks in ze'n hand en twee taunt minions VS mijn twee op de tafel (ik heb nog drie 4/5 drops in me'n hand).

Pakt hij Ragnaros.... ik was al dood voor ik er aan dacht om een screenshot te maken, maar goed...

O wacht, het wordt nog beter....

Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/xp84vqdaf/Hearthstone_Screenshot_12_17_2014_10_39_30.png

[ Voor 11% gewijzigd door The_Butler op 17-12-2014 07:42 ]

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
The_Butler schreef op woensdag 17 december 2014 @ 07:35:
nou, zeg het maar.....

[afbeelding]

Ik pak de wailing soul wel, klopt het dat die al je frozen minions weer un-frozen kan maken?
Uiteraard kan dat. Maar als dit je slechte draws zijn, valt reuze mee hoor. Daarnaast zijn Arcane Golem en Wailing Soul geen slechte minions. Hoogstens iets onder gemiddeld. Alarm-O-Bot, Angry Chicken & Secret Keeper, dat zijn slechte minions :)

Gisteren weer eens 12 wins gehaald zoals gehoopt. Gelukkig, ik kan het nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
2-2 hier.... tragisch

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

#!#*$@ valt mn laptop uit terwijl ik de pot af kon maken.. stekker vergeten. Pot verloren 1/3 zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Vanmorgen echt een geweldige win-streak!

Eerst 4 wins op een rij met mn mage (ranked, nu 18 :D).
Wat is dat toch een heerlijke class. Zeker als ik op turn 1 zo'n imba mana wyrm kan droppen!
Dan the coin en nog een paar spells! :D
Houdt zeker in het begin het bord mooi schoon!
Dan sheep/fireball/frostnova voor de latere sterkere kaarten.
Ik moet wel echt secrets gaan krijgen!

Daarna arena met een druid, gekozen wat ik dacht dat goed was en... 3-0 tot nu toe :P
Vanavond maar weer verder! :D

Ik heb gister de eerste versie van de android app geinstalleerd.
Hoe kan ik nou switchen naar EU region? nm.. gewoon opnieuw inloggen en EU kiezen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Predje op 17-12-2014 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online
Game ff geinstalleerd op mn tablet, Samsung Galaxy Tab 3 Lite. Tablet is onder de recommended specs. En dat merk ik heel goed. Retetraag de game. Beetje jammer :'(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:48
The_Butler schreef op woensdag 17 december 2014 @ 07:35:
nou, zeg het maar.....

[afbeelding]

Weinig geluk vandaag, unstable portal wordt getopdeckt tegen me, priest met helemaal niks in ze'n hand en twee taunt minions VS mijn twee op de tafel (ik heb nog drie 4/5 drops in me'n hand).

Pakt hij Ragnaros.... ik was al dood voor ik er aan dacht om een screenshot te maken, maar goed...

O wacht, het wordt nog beter....

[afbeelding]
Arcane Golem is een geweldige kaart voor Rogue, als je hem dan terug kan trekken, bijvoorbeeld met Kidnapper, maar liever natuurlijk met Shadowstep, dan kan je daar een hoop value uithalen.
Voor GvG en na de Leeroy nerf, was Arcane Golem heel normaal in constructed.
Verder is kidnapper helemaal nog niet zo slecht, zeker niet ideaal, maar gezien Arena vaak lategame gaat en grote minions heeft, is het echt niet slecht.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Arcane Golem is in Arena zeer subpar. De downside is huge en de kans op combokaarten in Arena is minimaal.

Tenzij je een enorm rushdeck hebt weten samen te stellen en Arcane Golem een van je laatste kaarten is zou ik hem misschien kiezen. Anders altijd links laten liggen.

Kidnapper is ook problematisch in Arena, omdat het een 6-mana combo-card is. Het wordt dus erg lastig om deze voor een beurt 8 bijvoorbeeld te spelen met de battlecry. Zonder combo is het een zeer slechte 5/3 6-drop natuurlijk. Het is in de meeste Arena-games een dead card in je hand.

Wat betreft de 2 keuzes hierboven geschetst:

- Wailing Soul: 3/5 4-drop is prima value. De battlecry kan in je voordeel of je nadeel werken, maar over het algemeen is die goed speelbaar.
- Kidnapper. De andere 2 kaarten zijn zo slecht, dat ik hier waarschijnlijk alsnog de Kidnapper zal nemen.

[ Voor 55% gewijzigd door Bosmonster op 17-12-2014 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Het hoeft geen rushdeck te zijn, met turn 9 kan je hem ook zonder nadelen spelen, tevens geeft het je ook weer combo, en ze moeten ermee traden, je kan hem niet negeren.
Het is een situational card, maar het is wel 4 damage die je op ieder moment kan spelen.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Je zegt het zelf al. Even uitgaande dat je hem zelden op face speelt in Arena, is het dus op zn best een 3-mana deal 4 damage op turn 9+?

Awesome :P

Hij is inderdaad extreem situational, en dat soort kaarten doen het gewoon niet goed in Arena.

Zal niet zeggen dat ik hem nooit zou nemen (er zijn nog wel slechtere kaarten :P), maar de keuze tussen deze en een solid 3/5 4-drop is in ieder geval eenvoudig lijkt me.

[ Voor 47% gewijzigd door Bosmonster op 17-12-2014 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb nu totaal 20 legendary's, mis er dus minimaal 10 om een legendary only deck te maken :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Je hoeft niet tot turn 9 te wachten. Er zijn zat situaties waarbij een mana crystal aan je vijand geven het toch echt waard is. Er zijn zeker betere kaarten, maar van die 3 zou ik hem absoluut kiezen. Wailing soul is echt heel slecht als niet je niet constructed bent, met all deathrattles in GvG is het toch vaak een hele dode kaart.

Haha een legendary deck, nog nooit gemaakt, is tellen hoeveel ik er in een deck kan doen. ;)
Helaas, ik heb 25 neutral kaarten, dus max 27. :P

Pagina: 1 ... 9 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]