[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.293 views

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:31:
Dat zijn wel classic card packs volgens mij die je daarvoor krijgt.
Hmmm... nu je het zegt... :/

[ Voor 68% gewijzigd door Slashdotter op 11-12-2014 16:39 ]

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Demonlock _O_ Druid dacht me dood te hebben, hij nog 28 leven, ik 5. 2x Giant 8/8 voor 0 met een Defender of Argus, gevolgd door Malganis de volgende beurt waarna meneer maar opgaf _O_

http://www.hearthpwn.com/...monlock-you-face-malganis dus.

[ Voor 17% gewijzigd door London op 11-12-2014 16:47 ]

Tesla M3LR '21

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:33
Slashdotter schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:08:
[...]
De beste manier om cost efficient Arena te leren is om een flink aantal video's van Trump te bestuderen hoe hij z'n kaarten kiest en hoe hij speelt.
Opvallend genoeg bakt Trump er ook he-le-maal niks meer van in Arena sinds de GvG launch. Ik zeg 'ook' want hetzelfde geldt voor mij. Ik krijg echt de meest krakkemikkige drafts voor m'n neus. Veel matige minions, zeer weinig class cards en vaak ook extreem onregelmatige curve's.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
De randomness van GvG heeft ook in Arena z'n sporen achtergelaten idd..
De eerste arena kaart die ik mag kiezen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fzVzyQJ.jpg
:D

nothing stops this train

• Bosmonster
Mn 4x Auto-barber Arena deck heeft het zo slecht niet gedaan! 12/1!

Maar een keer verloren van een mage en nog onverdiend ook. Had hem op lethal en hij zat zonder kaarten. Topdeck Cult master. Zn ene minion maakt ie dood. Topdeck fireball voor the win... :')

• Tektoon
Bosmonster schreef op donderdag 11 december 2014 @ 17:18:
De randomness van GvG heeft ook in Arena z'n sporen achtergelaten idd..
Lijkt er wel op ja. Wat ik jammer vind is dat ik door de weinige class cards en de vele neutral minions minder het gevoel heb met een bepaald character te spelen.
Verder valt het me op dat hunter nu echt de boventoon voert in arena. Ik draft er net zelf een: heel matig deck, maar het staat al 5-1 na 40 minuten. Ik zie anderen er ook mee scoren op het moment en ik tref ze ook vaak tegenover me. (Gelukkig ben ik vrij bedreven in de mirror-match >:)) Doordat je gewoon elke keer op die hero power knop kunt rammen ben je verzekerd van een bepaalde hoeveelheid damage, hoe slecht je deck ook is. Leuk om nu even een goede serie mee te hebben, maar ik vind dit eigenlijk geen goede ontwikkeling.

Om ook nog even iets positiefs te noemen: Kezan Mystic for the win!

Afbeeldingslocatie: http://hydra-media.cursecdn.com/hearthstone.gamepedia.com/b/be/Kezan_Mystic.png

Hele leuke kaart om mee te spelen: mega tempo swings. Als je 'm goed timed is het gewoon game-over.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Bosmonster
In mn 12 wins praktisch geen hunter gezien dan weer. Mn laatste 3 games waren tegen Paladins!

• Tektoon
Wat vind je van die Auto Barber? De eerste keer dat ik mee speelde had ik er succes mee, maar daarna kreeg ik ze steeds in m'n opening hand en dan gooi je vaak de buff weg. Coin, hero ability, pass op turn 1 is echt triest.

Hoe mulligan je als je er vier hebt? Hou je ze vast, gooi je ze weg?

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:06
Ik heb net ook ff een 12-2 arena gehad met rogue. d:)b
http://i.imgur.com/Eyq958x.jpg
http://i.imgur.com/BGZV20w.jpg
http://i.imgur.com/DMSc6qP.jpg
http://i.imgur.com/Fh80S92.jpg
http://i.imgur.com/ft934o2.jpg

Tinker's Sharpsword Oil werkte veeel beter dan verwacht. :o Ik ga hem denk eens playtesten in m'n eigen tempo rogue deck als zijnde een finisher.

@Tektoon: Kezan is inderdaad erg goed in arena, vooral omdat de classes met de hogere winrates juist degene zijn die secrets spelen en deze allemaal in hun draft uitkiezen. Zelf heb ook al een aantal games gewonnen puur omdat ik deze kaart speelde. Helemaal nadat er confirmed was dat Mirror Entity eerst overgenomen wordt door Kezan en deze niet activeert, want Battlecries gaan altijd eerst in.

Even wat tussendoor, graag nog even stemmen op hoeveel dagen de rondes van het toernooi moeten duren (http://strawpoll.me/3142962). Nu zijn er namelijk evenveel stemmen voor 2 en 3 dagen en dan ben ik zodadelijk genoodzaakt zelf de knoop door te hakken }) . Vanavond zet ik het vast zodat er in ieder geval wat zekerheid is in het reglement.

EDIT:
De OVERDUIDELIJKE meerderheid ( :P ) heeft gestemd op 2 dagen! http://i.imgur.com/hXeBAut.jpg

EDIT:
Tweakers Toernooi #6
- Swiss toernooi, 3 Classes/3 Decks
- Zodra je verliest is dat deck uitgeschakeld en moet je een ander deck/class pakken; de match is afgelopen zodra je met alle 3 de decks hebt verloren.
- Alleen maar basic & common kaarten mogen gespeeld worden (geen rares/epics/legendaries!)

- Het toernooi begint op maandag 15 december.
- Iedere ronde duurt 2 dagen.

Inschrijven kan t/m 14 december: http://challonge.com/tournaments/signup/uufiEVUGco
Toernooi pagina: http://challonge.com/z5q9c9jy

Als iedereen die meedoet met het toernooi zo vriendelijk kan zijn om die naar mij te pb'en dan zet ik dat wel neer in een overzichtelijke lijst (degene die hier staan hoeven dat niet, die kan ik zelf wel vinden: https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/tweakers-overzicht).

Deelnemers:
Astie = Astie#2155
Bekse = Bekse#2911
Bosmonster = Aeden#2268
DaMei = DaMei#2785
Firlian =
Jacobv3l = Ranja#1116
kokkie1 = kokkie1#2561
LangeQuin = Aquine#2729
Lode = Lode#2141
Magicstar =
Mooyal = Mooyini#2181
PCBaas = KoningTimmy#2519
Peterrtt = Peterrtt#2312
RKwant = Royy90#2993
Snappie88 =
Tektoon = qpunk#2623
The_Butler = TheButler#2327
theVirtual = theVirtual#2588

[ Voor 57% gewijzigd door PCBaas op 12-12-2014 18:55 ]

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel al 16 players. Jammer dat er geen sponsors zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik heb alvast 3 crappy decks gemaakt :+

Moet ze alleen van het weekend nog even een testrun geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
goed idee om alvast decks te maken en te testen, wie wilt er vanavond tegen mij testrunnen met basic/common kaarten only?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 17:59
Kol Nedra schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:30:
goed idee om alvast decks te maken en te testen, wie wilt er vanavond tegen mij testrunnen met basic/common kaarten only?
Weet niet of het vanavond lukt maar sowieso wel voor maandag als je wil :) Moet zelf ook nog even decks maken.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:10
gister 90 packs geopend

hoogte punten waren 4 legendarys 1 driedubbel de mazzel (gerust schijtmazzel) is dat er 2 golden waren dat ik 2 legendary's kan uitzoeken

ik heb inmiddels mn shaman murlock deck compleet zonder dat ik iets hoefde te craften speelt wel erg lekker alleen jammer dat ik met mn lock niet hetzelfde deck kan maken maar zeer leuk om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Wognummer schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:49:
gister 90 packs geopend

hoogte punten waren 4 legendarys 1 driedubbel de mazzel (gerust schijtmazzel) is dat er 2 golden waren dat ik 2 legendary's kan uitzoeken

ik heb inmiddels mn shaman murlock deck compleet zonder dat ik iets hoefde te craften speelt wel erg lekker alleen jammer dat ik met mn lock niet hetzelfde deck kan maken maar zeer leuk om te spelen
Zelf ook een shaman murloc deck gemaakt incl. bloodlust, damn werkt supergoed in casual mode. Deed quest dat ik 5 moest winnen, binnen 20 minuten 5-0 gespeeld. Toen maar op ranked gegaan, daar verloor ik alleen maar (rank 12), dus maar weer terug naar mijn Control Warrior, nog een paar leuke gvg aanpassingen eraan gedaan. Werkt erg goed.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
PCBaas schreef op donderdag 11 december 2014 @ 23:23:
- Zodra je verliest is dat deck uitgeschakeld en moet je een ander deck/class pakken; de match is afgelopen zodra je met alle 3 de decks hebt verloren.
- Alleen maar basic & common kaarten mogen gespeeld worden (geen rares/epics/legendaries!)
Goed dat ik het nog even lees! :o
Zal vanavond m'n battlenet even sturen als ik het niet vergeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
RKwant schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:53:
[...]

Zelf ook een shaman murloc deck gemaakt incl. bloodlust, damn werkt supergoed in casual mode. Deed quest dat ik 5 moest winnen, binnen 20 minuten 5-0 gespeeld. Toen maar op ranked gegaan, daar verloor ik alleen maar (rank 12), dus maar weer terug naar mijn Control Warrior, nog een paar leuke gvg aanpassingen eraan gedaan. Werkt erg goed.
bloodlust is dan ook naar mijn mening te traag ;)

daar heb ik ook niet echt ruimte voor ik heb liever een wapen om early nog wat tegenstand op te ruimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Wognummer schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:49:
gister 90 packs geopend

YUK! MLGLGMGGLMGGLMGLMGLGMLGMGLGMLGGLGMGLGMLGMLGMLGLGMLMGLMGGMGLGGLGMLGMGLGMLGMGMLGMGLMGLGMGGLGMLGGMG!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bloodlust werkt prima in murloc deck, je gebruikt hem gewoon op turn 5, als het goed is heb je toch murlocs.totems op je bord liggen op turn 5 :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Turn 5 is als het goed is lethal met bloodlust met al je murlocs/totems :p

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
ik wil wel tegen je testrunnen, kan ik wat leuke dingen proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
totems welke totems? oww je bedoeld mn taunt totems die ik af en toe nodig heb ;)

het gaat echt als een trein niet normaal meer gewoon hoeveel beter als vroeger met mn lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Heb mij ook maar ingeschreven voor het toernooi, hopelijk kan ik weer in de top 3 eindingen zoals een aantal toernooien geleden :)

@RKwant, zou je je shaman decklist eens willen posten, wil ook even kijken hoe ver ik kom met de murlocs die ik nu al heb, heb namelijk Neptulon ook al :)

Bloodlust kan een zeer goede kaart zijn, eigenlik 50/50 om hem te gebruiken, want als je geen boardcontrol heb op turn 5 of maar 1/2 totems dan schiet het ook niet echt op, maar met wat goedkope murlocs moet het geen probleem zijn.

Zit nu trouwens op 463/500 Shaman wins!, nog een paar voor golden totems! yey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Een enkele bloodlust zou ik in een dergelijk deck er wel instoppen. Maar geen 2.

Het is in de meeste gevallen een win-more card (je bord is al vol en je gaat waarschijnlijk toch al winnen). Maar in sommige gevallen, zoals tegen handlock, kan je het ook gebruiken als board-clear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
firlian schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:54:
[...]

Goed dat ik het nog even lees! :o
Zal vanavond m'n battlenet even sturen als ik het niet vergeet.
B)
Ik heb het gelijk maar even dikgedrukt gemaakt mochten anderen het ook niet gelezen hebben. xD

Het wordt in ieder geval een gezellig toernooi, nu al 18 mensen! *O*

[ Voor 10% gewijzigd door PCBaas op 12-12-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hehe hier zijn we dus. Had niet in de gaten dat er een nieuw topic was dus zal inmiddels wel veel gemist hebben. Overigens nog weinig gespeeld sinds de expansion, meer bezig geweest met Diablo en League of Legends.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Nieuw topic? Een maand oud en meer dan 700 reacties :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Grotman schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:01:
Nieuw topic? Een maand oud en meer dan 700 reacties :+
Inmiddels is het niet nieuw meer nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
Wil ook wel testrunnen, even zien hoe m'n deckjes zich staande houden tegen decks met ook alleen commons :)

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dit deck wil ik zo graag <3

http://www.hearthpwn.com/...1;12175:2;12183:1;12191:2;

ik kom er in de buurt, ik mis nog wat GvG cards en Mukla

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Kol Nedra schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:45:
dit deck wil ik zo graag <3

http://www.hearthpwn.com/...1;12175:2;12183:1;12191:2;

ik kom er in de buurt, ik mis nog wat GvG cards en Mukla
Die Lorewalker Cho is de enige legendary die ik heb :D
Vond hem in de eerste instantie niet sterk omdat ik als noob alleen naar attack/health keek :P

Maar nu ik een weekje ervaring heb ziet die er toch eens wel lekker uit! Vooral tegen mages en priests!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 09:03
vandaag maar weer eens Arena aan het doen.... eerste run was 1-3 faal, nu sta ik met Warlock op 2-1

Ik heb alleen 4 Blood Imps in mijn deck.... het is denk ik maar goed ook dat er geen chat functie in dit spel zit; ik had ze alle vier op tafel liggen het vorige potje, tegen een Mage die voor de verandering eens geen flamestrike in der deck had. Dikke humor al zeg ik het zelf :) Had eigenlijk een screenshot moeten nemen... Maar goed, onwards en upwards, ik hoop toch in ieder geval 7 wins binnen te kunnen halen...

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn common decks zijn alvast gemaakt. Redelijk tevreden van. Lode#2141 om dit weekend eens te spelen. Zal wel niet zoveel online zijn peisk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTiuri
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-05-2023
Vier bloodimps? Wow :) Ben benieuwd naar de alternatieven die je hebt gehad in je draft dan!

Sta nu 6-2 met een bovengemiddeld, maar niet super goede Shaman draft. 3x Fire Elemental is vrijwel iedere pot de MoTM. Voor de rest geen AOE of Hex, dus tegen early aggro of zware lategame leg ik het af.

[ Voor 0% gewijzigd door DTiuri op 12-12-2014 14:33 . Reden: typ0 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
4 blood imps moet wel een hele shitty draft geweest zijn :+

Daar 7 wins mee halen lijkt me door die imps al praktisch onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08 15:40
The_Butler schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:03:
vandaag maar weer eens Arena aan het doen.... eerste run was 1-3 faal, nu sta ik met Warlock op 2-1

Ik heb alleen 4 Blood Imps in mijn deck.... het is denk ik maar goed ook dat er geen chat functie in dit spel zit; ik had ze alle vier op tafel liggen het vorige potje, tegen een Mage die voor de verandering eens geen flamestrike in der deck had. Dikke humor al zeg ik het zelf :) Had eigenlijk een screenshot moeten nemen... Maar goed, onwards en upwards, ik hoop toch in ieder geval 7 wins binnen te kunnen halen...
Zolang je activators hebt, zoals defender of argus, dire wolf apha oid is dat wel nuttig anders heb je op een gegeven moment een sloot aan 0-7 blood imps waar je geen drol aan hebt :+

Of nog beter demon fire of demon hearth :+

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ergste is dat je eigenlijk gewoon 4 kaarten in je hand praktisch direct discard en je dus al begint met een flinke card disadvantage daardoor. Nu kun je met Warlock wel een beetje terugwinnen door te tappen, maar denk dat als de imps aan het begin van je deck zitten het al erg lastig wordt om te winnen.

Imp in Arena is altijd al een subpar kaart geweest overigens. Er zijn weinig kaarten waar ik een bloodimp boven zou verkiezen :P Dus als je er 4 hebt gedraft heb je wel echt een hoop value-cards laten liggen.

[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 12-12-2014 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Ik wil eigenlijk nog wel iets ergs belangrijks weten voor ik me decks ga bouwen, ik heb een paar ideeën namelijk, maar hoe zit het met je decks aanpassen tussen de wedstrijden door(niet tijdens een sessie maar tegen andere personen)?

Ik vind eigenlijk niet dat je dit hoort te doen zodat je het kan gaan aanpassen op de "toernooimeta". Dit gebeurt op de echte grote toernooien ook niet.

Enige probleem is dat we onze decklist natuurlijk niet zomaar kunnen posten/opsturen...

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
RKwant schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:31:
Ik wil eigenlijk nog wel iets ergs belangrijks weten voor ik me decks ga bouwen, ik heb een paar ideeën namelijk, maar hoe zit het met je decks aanpassen tussen de wedstrijden door(niet tijdens een sessie maar tegen andere personen)?

Ik vind eigenlijk niet dat je dit hoort te doen zodat je het kan gaan aanpassen op de "toernooimeta". Dit gebeurt op de echte grote toernooien ook niet.

Enige probleem is dat we onze decklist natuurlijk niet zomaar kunnen posten/opsturen...
Ik vind het in principe ook geen goede praktijk. Het was al eens eerder gevraagd en dit is mijn visie hierop: PCBaas in "\[PC/MAC/Mobile] Hearthstone F2P - deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Ik ben juist wèl een voorstander van het mogen wisselen van kaarten tussen rondes door. Dat je tijdens een best-of-three niet wisselt lijkt mij duidelijk. Maar stel dat je een beginnende speler bent, of een speler die zomaar voor de lol mee doet en je komt er na je eerste ronde achter dat je het helemaal verkeerd hebt aangepakt... dan zit je de rest van dat toernooi (dat een maand gaat duren @ 1 ronde per 2 dagen) met die slechte decks.

Gegarandeerd dat je ook nieuwe dingen gaat leren van je tegenstanders... en dat mag je dan niet gaan toepassen? Je moet eerst het hele toernooi op het strafbankje blijven zitten met je slecht werkende deckjes?

Dat er op de grote toernooien ook niet gewijzigd wordt tussen de best-of-threes mag zo zijn. Daar wordt ook om grote bedragen gespeeld en daarbij gaat het dan om pro-spelers die ook de skills hebben om 'het beste deck' samen te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
Goed, ik ben pas twee weken bezig met het spel, en inderdaad het 4 bloodimp systeem heeft toch een beetje gefaald :( leermomentje zeg maar, maar ik heb er toch in de eerste drie vier turns veel aan gehad iedere keer....

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

The_Butler schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:46:
Goed, ik ben pas twee weken bezig met het spel, en inderdaad het 4 bloodimp systeem heeft toch een beetje gefaald :( leermomentje zeg maar, maar ik heb er toch in de eerste drie vier turns veel aan gehad iedere keer....
Het kan ook handig zijn. Ik heb er ook wel eens twee gedraft in een demon-heavy deck. Wel uiteindelijk 6-3 mee gegaan, en één spel met coin ze tegelijkertijd kunnen droppen. Uiteindelijk heeft het veel health voor overige (en vooral voor elkaar) opgeleverd, wat weer je board presence vergroot.

Maar over het algemeen zijn ze redelijk nutteloos helaas...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
Ik had wel tweeemaal die kaart in me'n deck die ze +2 +2 gaf... dat werd dus een 2 / 7 deamon die even hielp opruimen. Maar goed, ervaring zal het allemaal wel leren, ondertussen gaan we door met gold minen.

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Gisterenavond echt een slachtveld gehad hier.

Echt heel de avond, op een potje of drie na, helemaal vernietigd. Het leek af en toe wel of dit spel enkel en alleen is gemaakt om mij te dissen, hahahaha.

Ach ja, met normale kaartavondjes had je dat ook wel eens. Wat je ook probeerd, niks lukt, en de tegenstander krijgt zijn droomkaartjes bij de vleet. Altijd net precies op het goede moment. Gisteren ook heel vaak verloren met de tegenstander op een puntje of 1, 2 of 3. En dan een paar rondes niet 1 damage of charge kaart krijgen terwijl je dek er vol mee zit... Arrrrgggggg..... ;-)

Voor het eerst ook gemerkt, dat helaas, ook weer bij deze game, er mensen zijn die alleen spelen om de tegenstander het bloed onder de nagels te halen.

Als je na 2 mana al er aan gaat, en dan elke beurt tien keer... Well played, well played, thanks, well played....

Uhmmmm.... Als je zo goed bent, wat doe je dan op rank 19?

Jammer is dat he, of elke beurt de tijd zo lang mogelijk maken. Heel irritant.

Maar goed.... Dat hoort blijkbaar bij online gaming.

Had er een, die begon bij het kiezen al irritant te doen. Bij twee mana was ik al kansloos.

Well played, well played, hello, hello, hello, well played. Thanks. Thanks thanks....

En bij vier mana ben ik mijn hond gaan uit laten met het scherm open. Ik dacht laat hem maar ff los gaan, zoek het maar uit.

Ja sorry hoor.... Hehe, ;-). Soms word het je ff te veel.

[ Voor 24% gewijzigd door Turfschipper op 12-12-2014 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Zoals iemand mij hier ooit eens op een dergelijke post antwoordde: 'daar is de squelch knop voor'. Natuurlijk niet vergeten om zelf even 'thank you' te zeggen als je uiteindelijk toch nog wint. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ja, dat heb ik vannacht na mijn sessie ook gelezen. Hoe vaak ik wel niet op die knop heb gedrukt, sqeulch... WTF is dat nou? Nouja, toch maar unsqeuchen, ge wit ut nie hey... Haha ;-).

Maar dat doet nog niks aan de langtijdnemende boefjes.

---

Vroeg me af, op jullie ranking spelen, of arena. Zijn jullie, hier van het forum, elkaar al wel eens tegen gekomen?

Of is die kans veel te klein door het grote aantal deelnemers? Of let je daar misschien niet eens op, tegen wie je speelt? (Ik niet eerlijk gezegd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
hmm wat vinden de mensen van deze nieuwe versie van handlock

http://www.hearthpwn.com/...-handlock-mechanization-_

wat mee gespeeld maar speelt wel lekker weg ben alleen nog niet weg van de belchers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wognummer schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 23:36:
hmm wat vinden de mensen van deze nieuwe versie van handlock

http://www.hearthpwn.com/...-handlock-mechanization-_

wat mee gespeeld maar speelt wel lekker weg ben alleen nog niet weg van de belchers
ik mis alleen 2x molten giant, wat raden jullie aan om met die 2 te vervangen?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Handlock zonder molten giants... is dat niet net zoiets als freeze mage zonder freeze? 8)7

In ander nieuws; ik speel nu ranked met een van mijn beoogde common deckjes voor het toernooi. Al drie potjes op rij turn 3 kill. Er zijn een paar asociale combo's mogelijk. Je moet er wel de kaarten voor trekken natuurlijk, maar toch.

Ik ben heel nieuwsgierig naar waar iedereen maandag mee aan komt zetten. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een eigen soort HandDemonlock build gemaakt, die veel lijkt op de build hierboven:
stats tot nu toe 6-1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CzJhjer.jpg

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
stalscu schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 18:35:

---

Vroeg me af, op jullie ranking spelen, of arena. Zijn jullie, hier van het forum, elkaar al wel eens tegen gekomen?

Of is die kans veel te klein door het grote aantal deelnemers? Of let je daar misschien niet eens op, tegen wie je speelt? (Ik niet eerlijk gezegd)
Ik let er wel altijd op tegen wie ik speel. Maar ben nog nooit een tweaker tegen gekomen op ranked, maar speel wel regelmatig eens een vriendschappelijk potje om decks uit te testen, altijd leuk :)

Net ging ik per ongeluk ranked doen met 1 van me decks voor het toernooi met common-only, tegenstander was kansloos _/-\o_ (rank 12) haha! Heb er zin in

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:05
Wat leuke combo's met de nieuwe GvG kaarten:

Warlock zoo met recombulator en cold bloods voor flinke burst damage.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/psClbz2.jpg

Control mage met Echo of Medivh molten giants & ice blocks

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ARercsQ.jpg

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist een bug gehad. In het begin van het spel heb ik een beurt moeten wachten zonder dat ik ook maar iets kon doen. Achteraf bleek bij mijn laatste kaart (dat een wapen was denk ik) dat ik deze niet meer kon trekken en ik dus 1 fatigue damage kreeg. Had anders dat spel gewonnen, jammere zaak. :p
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8iiBgFx.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Gisteren voor het eerst een dergelijke nederlaag gehad. Man.... Wat had ie me te pakken, en had niks in de gaten, haha;-).

Hij had allemaal deadrattles met geef de tegenstander een kaart, of twee. En veel speelkaarten waren ook iets van, geeft de tegenstander kaarten.

Verder ging het een beetje gelijk op, alleen ik maakte meer hero damage en ik had ook nog eens een volle hand met kaarten. Dit kan niet meer fout gaan!

Maar hij ging maar door met mij kaarten geven, en ik kreeg toch al vrij snel een melding, almost out of cards.

Nog steeds heb ik het niet door.

En toen ineens zag ik het, al wel te laat...... Hij gaf me nog steeds kaarten, alleen die waren op. Binnen 2 beurten had ie met nog eens mij kaarten geven, mijn hero helemaal naar nul gedist. Want elke keer dat ik geen kaart kan trekken gaat er een punt af, tweede kaart 2 punten, derde drie... Enzovoorts.

Keihard geowned op een originele manier.

Haha, ;-).

Overigens..... Dat punten verliezen, dat vind ik eigenlijk het eerste in de game wat volgens mij niet klopt, of oneerlijk is.

Als de tegenstander zijn kaarten op zijn. Dan ook gaan er punten af bij mij, terwijl ik wel nog kaarten heb. Ik zou het logischer vinden als de punten alleen er af gaan bij diegene die geen kaarten meer heeft, en niet meteen bij allebei.

Maar.... Dat zal vast wel kloppen, maw, in balans zijn. Toch voelt dat alsof dat niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:05
Dat was een milldeck :)

Wat je schrijft over fatigue, het straffen van geen kaarten meer in je deck klopt niet. Alleen als je eigen deck leeg is krijg je damage niet wanneer je tegenstanders deck leeg is.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Echt? Hmmm..... Ok..... Ik dacht toch echt gisteren een potje gehad te hebben waarbij ik nog kaarten had, en de tegenstander niet. Maar dat we toch om de beurt bij aanvang turn strafpunten kregen.

Zal ik dat verkeerd hebben gezien? (Was laat hoor, zou kunnen)

Ok. Zal wel, hehe.

Edit

Wacht.... Er is toch niet een kaart met geef iedereen strafpunten bij aanvang turn? Dat zal wel niet he?

Nee... Zal het verkeerd gezien hebben dan. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Turfschipper op 13-12-2014 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol ik dacht ik log in op Asia server voor de +3 gratis packs, raad eens wat ik heb: 2xHobgoblin en Bomblobber ^^

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die zich ergert aan huntards/mage's/paladin.Bij alle andere classes kun je om bepaalde dingen heen spelen. Ma hoe speel je om equality heen ? of freeze trap en mirror ? Ja kleine minions ma die worden direct neergemaaid. Het word pas helemaal leuk als RNG een beetje meespeelt en begint met undertakers en mad scientist :S

Achja gelukkig is het geen poker en is blizzard de enige die zijn zakken vult. Daarbij speel ik veel meer arena ma nu er nieuwe kaarten zijn wil je ook af en toe wat anders.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2014 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 22:09:
Ben ik de enige die zich ergert aan huntards/mage's/paladin.Bij alle andere classes kun je om bepaalde dingen heen spelen. Ma hoe speel je om equality heen ? of freeze trap en mirror ? Ja kleine minions ma die worden direct neergemaaid. Het word pas helemaal leuk als RNG een beetje meespeelt en begint met undertakers en mad scientist :S

Achja gelukkig is het geen poker en is blizzard de enige die zijn zakken vult. Daarbij speel ik veel meer arena ma nu er nieuwe kaarten zijn wil je ook af en toe wat anders.
Kan heel goed hoor :) Equality geldt natuurlijk ook voor de tegenstanders eigen minions. Of freeze trap (bijvoorbeeld shadow madness een minion overnemen en daarmee aanvallen als priest zijnde).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

_O_ Zojuist in een potje bij mij. Genieten.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RrJRPA2.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door London op 14-12-2014 00:29 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Las Vegas schreef op zondag 14 december 2014 @ 00:28:
_O_ Zojuist in een potje bij mij. Genieten.

[afbeelding]
Ik had gister ook erg leuke games met paladin, moet zeggen paladin is back in the meta ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Vandaag is de laatste dag om je in te schrijven voor het tweakers toernooi! :)F

Tweakers Toernooi #6

- Het toernooi begint op maandag 15 december.
- Iedere ronde duurt 2 dagen.

Inschrijven kan t/m 14 december: http://challonge.com/tournaments/signup/uufiEVUGco

Als iedereen die meedoet met het toernooi zo vriendelijk kan zijn om die naar mij te pb'en dan zet ik dat wel neer in een overzichtelijke lijst (degene die hier staan hoeven dat niet, die kan ik zelf wel vinden: https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/tweakers-overzicht).

Deelnemers:
Astie = Astie#2155
Bekse = Bekse#2911
Bosmonster = Aeden#2268
DaMei = DaMei#2785
Firlian = Firlian#2371
Jacobv3l = Ranja#1116
kokkie1 = kokkie1#2561
LangeQuin = Aquine#2729
Lode = Lode#2141
Magicstar = magicstar#2916
Mooyal = Mooyini#2181
PCBaas = KoningTimmy#2519
Peterrtt = Peterrtt#2312
rickus = rickus#2540
RKwant = Royy90#2993
Tektoon = qpunk#2623
The_Butler = TheButler#2327
theVirtual = theVirtual#2588

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Hoe schrijf ik mij uit op die website? Ik ga er geen tijd voor hebben helaas :(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Snappie88 schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:15:
Hoe schrijf ik mij uit op die website? Ik ga er geen tijd voor hebben helaas :(
Ik heb je uitgeschreven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
deck 1 is af, moeten we nog officieel onze decks inleveren, of zijn we volwassen genoeg om dat op vertrouwen te doen?

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
The_Butler schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:54:
deck 1 is af, moeten we nog officieel onze decks inleveren, of zijn we volwassen genoeg om dat op vertrouwen te doen?
Het laatste ;)

Ik kan het trouwens even niet meer terugvinden, maar spelen we met gvg en naxx kaarten erbij als we willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Alle common en basic kaarten zijn toegestaan dit toernooi.

[ Voor 5% gewijzigd door PCBaas op 14-12-2014 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
PCBaas schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:59:
Ik doe zelf mee aan het toernooi, dus je hoeft geen decklists in te sturen. :7
Zolang je maar de 3 decks hebt en deze niet veranderd tijdens de match zelf is het goed.

Het is zegmaar niet de bedoeling dat je na het eerste potje op "cancel challenge" drukt, vrolijk je collection induikt en een deck creëert die het eerste deck van je tegenstander volledig counterd. Buiten dit is alles wel ok, van mij mag je tussen de rondes door wel wat kaarten vervangen als je bijv. dan toevallig wat nieuws uit een pakje krijgt maar in principe maak je natuurlijk gelijk je decks zo goed mogelijk.
Kaarten wisselen tussen de rondes door als je wilt. Ik heb trouwens ook vier decks op het moment. Met Naxx en GvG kaarten erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
PCBaas schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:58:
Alle common en basic kaarten zijn toegestaan dit toernooi.
Top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer mogen we onze tegenstander contacteren? Heb morgen vrij dus zou mijn match kunnen spelen dan, anders wordt het weer moeilijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Vandaag kan je jezelf nog inschrijven en ik heb dan ook ingesteld dat het toernooi 12 uur 's nachts "begint"; pas dan weet je zeker tegen wie je moet spelen de eerste ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:20:
Wanneer mogen we onze tegenstander contacteren? Heb morgen vrij dus zou mijn match kunnen spelen dan, anders wordt het weer moeilijk. :)
Zie dat wij tegen elkaar mogen met de huidige indeling. Als dat zo blijft kan ik morgenavond spelen. Jammer dat het nu nog niet kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voeg me alvast al toe: Lode#2141

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Nou, al dat zeiken heeft geholpen: nog eens 12-2 met een Mage zojuist.

Echt een heel matig deck. Dikste kaarten waren een Silvermoon Guardian een Water Elemental en een Madder Bomber. Nul Fireballs en drie flamestrikes. B-)

Maar goed, met een sloot rush minions en goede openingen kom je ver. Ik had er ook wel flink wat geluk bij. Herinner me een top deck Frostbolt tegen een priest op 10-2 terwijl ik nog 1 life had en een Antonidas die uit een Unstable Portal kwam zeilen op 4-0.

Verder nu dus 36 pakjes GvG en 0 legendaries. :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Het toernooi is begonnen! Succes iedereen. d:)b

Graag de uiteindelijke score doorvoeren bij challonge zodra de match is afgelopen (winnaar/verliezer + hoeveel games ieder gewonnen heeft). Tip: maak screenshots van je wins/losses, mocht er wat fout gaan (bijv. bij het doorgeven van de scores) dan is daar in ieder geval geen onduidelijkheid over.

[ Voor 6% gewijzigd door PCBaas op 15-12-2014 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Heb 1ste naxx.

Maar dat gaat echt helemaal nergens over. Gewoon wachten totdat je een keer goede beginkaarten krijgt, anders verlies je toch.

En daar wordt mee gesjoemeld, dat weet ik zeker. In 40 potjes niet een keer mijn 1 mana kaarten in beurt 1 gehad.

Kansloos ben je dan. Is ook geen hol aan zo. Nu bij de hero die elke mana 2 beurt een 4/4 weg kan leggen. Als je dan elk potje al kansloos bent voordat je een kaart kan leggen, keer op keer, meer dan tien potjes op een rij, dan is er toch geen reet aan. Wachten op een dreamdraw en je hebt het gehaald. Heeft niks met skills te maken.

megaboring!

Waist of time, voor een paar kaartjes.

[ Voor 48% gewijzigd door Turfschipper op 15-12-2014 05:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:24
dan google je voor elke naxx baas een ezmode deck? kost het je ook geen dierbare tijd :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stalscu schreef op maandag 15 december 2014 @ 05:39:
Heb 1ste naxx.

Maar dat gaat echt helemaal nergens over. Gewoon wachten totdat je een keer goede beginkaarten krijgt, anders verlies je toch.

En daar wordt mee gesjoemeld, dat weet ik zeker. In 40 potjes niet een keer mijn 1 mana kaarten in beurt 1 gehad.

Kansloos ben je dan. Is ook geen hol aan zo. Nu bij de hero die elke mana 2 beurt een 4/4 weg kan leggen. Als je dan elk potje al kansloos bent voordat je een kaart kan leggen, keer op keer, meer dan tien potjes op een rij, dan is er toch geen reet aan. Wachten op een dreamdraw en je hebt het gehaald. Heeft niks met skills te maken.

megaboring!

Waist of time, voor een paar kaartjes.
Dan doe je dus blijkbaar iets niet goed. Gewoon een counter deck maken voor die boss dan ben je zo klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 14:26
Het kan helpen om een youtubeje te zoeken van de betreffende boss. Ik had zelf al veel kaarten dus ik heb de meeste decks voor naxx zelf bedacht, maar tegen sommige bosses is het handig om in elk geval te weten dat je deck en kans heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hebben we het nu over de heroic challenges of de normale? Want die normale zijn redelijk vinger-in-de-neus werk toch?

Heroics helpt het idd wel om even online te kijken, zeker als je nog niet alle kaarten hebt. En ben je inderdaad erg afhankelijk van je draw vaak..

[ Voor 40% gewijzigd door Bosmonster op 15-12-2014 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft t over kaarten vrij spelen dus het zal over normal gaan. Zou toch heel goed te doen moeten zijn als je even een custom deckje in elkaar flanst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

kevz schreef op maandag 15 december 2014 @ 06:29:
dan google je voor elke naxx baas een ezmode deck? kost het je ook geen dierbare tijd :P
Mwah... ook die zogenaamde 'easy Thaddius counter' deckjes zijn lang niet feilloos hoor. Ik heb de meeste heroics zelf op kunnen lossen, maar er waren er 2 bij die ik zo snel niet voor elkaar kreeg. Dan zag je een youtube filmpje van zo'n gast die het 2x achter elkaar haalt met zijn deck en bouw ik het EXACT na, en faal ik nog 18x. Het is voor een groot deel inderdaad een beetje geluk hebben met jouw EN zijn draws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Ik begin me alweer nodeloos te irriteren aan de hoeveelheid rush decks in de ladder gaat echt weer nergens over we zijn van hunter/zoo naar mech/zoo/hunter/pala gegaan beetje jammer :(

EDIT: ok eerlijk is eerlijk je kan nu met meer classes rush spelen :D

[ Voor 16% gewijzigd door Wognummer op 15-12-2014 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
Eindelijk 500 ranked kills met mijn shaman, nu eindelijk mooie golden totems!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6oo6oIe.png

Nu toernooi in de aantocht, zin in!

[ Voor 23% gewijzigd door LangeQuin op 15-12-2014 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

LangeQuin schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:27:
Eindelijk 500 ranked kills met mijn shaman, nu eindelijk mooie golden totems!
[afbeelding]

Nu toernooi in de aantocht, zin in!
Shaman is vanwege die totems ook wel de leukste hero om golden te hebben vind ik, gratz! Ik moet zeggen dat ik twijfel of ik nog wel doorga met HS. Ik heb de laatste tijd eigenlijk niet eens de motivatie om die daily quests te halen en de nieuwe set heeft daar (ondanks dat hij me op zich best leuk lijkt) geen verandering in gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien is het tijd voor een break? Ik speel zelf ook al enige tijd niet meer, maar wie weet krijg ik er in de toekomst weer zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Van het weekend maar eens arena gedaan.. man wat ben ik slecht.. ik heb nergens een antwoord op.
En dat terwijl al mijn moves direct gecounterd worden.
1/3, maar wel meteen een legendary in mijn eerste GvG pakje :D Die Sneeds Old Schedder :D

Waar haal ik secrets vandaan trouwens? Die zijn zo lekker lame :P Wil ik ook hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nice!! mijn hoogste atm is maar :
152 priest
147 warlock
121 Shaman
93 Hunter
de rest weet ik niet precies en met rogue 4 ranked wins :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Predje schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:47:
Van het weekend maar eens arena gedaan.. man wat ben ik slecht.. ik heb nergens een antwoord op.
En dat terwijl al mijn moves direct gecounterd worden.
1/3, maar wel meteen een legendary in mijn eerste GvG pakje :D Die Sneeds Old Schedder :D

Waar haal ik secrets vandaan trouwens? Die zijn zo lekker lame :P Wil ik ook hebben!
Ik ging ook ineens 1/3 gister.. Werd helemaal stuk gezerged (terwijl mn vorige arena's nog 9 en 12 wins waren..) :P

Maar goed, ik bekijk het altijd maar als het kopen van een pakje voor 150 gold ipv 100, waarbij je voor 50 gold een gokje neemt op wat extra's (al krijg je praktisch altijd wel iets van gold/dust terug voor die 50).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Bosmonster schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:54:
[...]

Ik ging ook ineens 1/3 gister.. Werd helemaal stuk gezerged (terwijl mn vorige arena's nog 9 en 12 wins waren..) :P

Maar goed, ik bekijk het altijd maar als het kopen van een pakje voor 150 gold ipv 100, waarbij je voor 50 gold een gokje neemt op wat extra's (al krijg je praktisch altijd wel iets van gold/dust terug voor die 50).
Ja zo zie ik het ook. Arena is vooral om cards en dust te krijgen. Play/quests is dan om gold te krijgen om arena te doen. Dat cirkeltje blijf ik voorlopig maar doen.

Ondertussen de naxx wings maar kopen met geld en ook al die kaarten krijgen.

Dan moet ik vanzelf ook goede decks kunnen maken en hopelijk wat meer skill!

Ben nu rank 18 met alleen basic cards.

Vooral met een mage voel ik me sterk. maar dat komt denk ik vooral omdat de spells niet te counteren zijn (behalve eenmalig door counterspel van een andere mage). Dus een legendary minion kan ik direct sheepen, een stormwind champion krijg meteen een vuurbal tegen zn bakkus :P.
En niks is lekkerder dan een flamestrike over een paladin die al in zijn handjes zit te wrijven met zijn 101 minions :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
Vicarious schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:34:
[...]

Shaman is vanwege die totems ook wel de leukste hero om golden te hebben vind ik, gratz! Ik moet zeggen dat ik twijfel of ik nog wel doorga met HS. Ik heb de laatste tijd eigenlijk niet eens de motivatie om die daily quests te halen en de nieuwe set heeft daar (ondanks dat hij me op zich best leuk lijkt) geen verandering in gebracht.
Ik heb dat ook wel vaker, gewoon een week HS links laten liggen en wat anders spelen.
Komt vanzelf wel weer.

Wou je vanavond al spelen trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Volgens mij mis ik nog classic cards (zoals secrets) aangezien ik pas met GvG begonnen ben.
Ik speel dan wel arena voor cards, maar dat zijn al GvG cards.
Moet ik dan toch voor 100gold nog de oude packs gaan kopen voor de classic cards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

Predje schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:53:
Volgens mij mis ik nog classic cards (zoals secrets) aangezien ik pas met GvG begonnen ben.
Moet ik dan toch voor 100gold nog de oude packs gaan kopen voor de classic cards?
Dat is wel je snelste optie.
Voor een volledige set (excl. legendaries) heb je gemiddeld zo'n 300-350 packs nodig.. dus echt snel zal het niet gaan.

Een alternatief is gewoon Arena blijven spelen, dat genereert dust wegens dubbele kaarten en van die dust kun je de classic kaarten die nuttig zijn voor jou, zelf bouwen.

Wat sneller is durf ik niet te zeggen, misschien kun je een combinatie van beide systemen gebruiken.
Ideaal is het niet en ik denk dat Blizzard zich dat op termijn ook gaat realiseren, maar tot die tijd zijn dit je opties.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Predje schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:53:
Bij arena krijg je classic kaarten als rewards soms, en als je je hero gaat ranken, krijg je ook kaarten bij bepaalde ranks. Natuurlijk kan je altijd nog dusts gebruiken om kaart te craften.

het gaat wel super slom op die manier.

Ik denk dat de kans groot is, dat je straks bij arena reward mag kiezen of je classic of GvG packs wil.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

LangeQuin schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:06:
[...]

Ik heb dat ook wel vaker, gewoon een week HS links laten liggen en wat anders spelen.
Komt vanzelf wel weer.

Wou je vanavond al spelen trouwens?
Ik heb het al 3 weken links laten liggen :+ Vooralsnog trekt het niet echt. Misschien ook wel omdat ik eigenlijk geen zin heb om die hele sloot GvG kaarten te verzamelen. Nouja, wie weet heb ik over een paar weken ineens weer zin om HS te spelen, ik zie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 15:20

Dreanor

Joene

Mofkees schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:32:
[...]
Ik denk dat de kans groot is, dat je straks bij arena reward mag kiezen of je classic of GvG packs wil.
Ik had die optie al verwacht om eerlijk te zijn! :P

Ik zou zelfs zeggen, gooi de prijs omlaag van de oude kaarten (zowel echt geld als ingame gold). Hardcore spelers en mensen die langer spelen hebben de meesten toch al. Dus een lagere prijs oude packs zorgt er misschien voor dat die spelers toch nog een paar oude packs kopen.

Voor nieuwe spelers is het juist ook motivatie om eerst oude packs te kopen omdat die toch goedkoper zijn dan de GvG packs en als ze het spel echt leuk vinden investeren ze wel in de GvG.

Maarja, wat weet ik nu van geld verdienen met hearthstone, ik kan het basic spelletje niet eens goed (waar ik regelmatig mijn ergernis over uitgesproken heb hier haha :P).

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik speel het sinds de beta maar ben het volledig met je eens. Sowieso is het feit dat je geen keuze hebt voor je Arena reward al raar. Maar de classics-packs zouden ook best goedkoper mogen worden ja. Genoeg oudgedienden die nog redelijk wat Epics of Legendary's missen en nog wel wat pakjes zouden kopen als ze goedkoper zouden worden. Maarja, ze verdienen volgens mij zo goed dat ze nog helemaal niet aan winstmaximalisatie hoeven te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
classic packs kunnen niet goed koper worden, want anders kun je ze als dustfarmers gaan gebruiken. Dat is de hele reden waarom de prijs het zelfde blijft. maar arena rewards moeten inderdaad pack tokens geven, waarmee je zelf een gratis pack kan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:11
Misschien een optie zodat je geen dubbele classic kaarten meer kan kopen of niet kan dusten(dan wel goedkoper) nu spaar ik elke keer 250 gold voor 1 classic pack en 1 arena run.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Pagina: 1 ... 8 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]