Hmmm... nu je het zegt...Bosmonster schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:31:
Dat zijn wel classic card packs volgens mij die je daarvoor krijgt.

[ Voor 68% gewijzigd door Slashdotter op 11-12-2014 16:39 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hmmm... nu je het zegt...Bosmonster schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:31:
Dat zijn wel classic card packs volgens mij die je daarvoor krijgt.
[ Voor 68% gewijzigd door Slashdotter op 11-12-2014 16:39 ]
[ Voor 17% gewijzigd door London op 11-12-2014 16:47 ]
Tesla M3LR '21
Opvallend genoeg bakt Trump er ook he-le-maal niks meer van in Arena sinds de GvG launch. Ik zeg 'ook' want hetzelfde geldt voor mij. Ik krijg echt de meest krakkemikkige drafts voor m'n neus. Veel matige minions, zeer weinig class cards en vaak ook extreem onregelmatige curve's.Slashdotter schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:08:
[...]
De beste manier om cost efficient Arena te leren is om een flink aantal video's van Trump te bestuderen hoe hij z'n kaarten kiest en hoe hij speelt.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
nothing stops this train
Lijkt er wel op ja. Wat ik jammer vind is dat ik door de weinige class cards en de vele neutral minions minder het gevoel heb met een bepaald character te spelen.Bosmonster schreef op donderdag 11 december 2014 @ 17:18:
De randomness van GvG heeft ook in Arena z'n sporen achtergelaten idd..
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
[ Voor 57% gewijzigd door PCBaas op 12-12-2014 18:55 ]
5700X | RX 6600 | 4K 150Hz
nothing stops this train
Weet niet of het vanavond lukt maar sowieso wel voor maandag als je wilKol Nedra schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:30:
goed idee om alvast decks te maken en te testen, wie wilt er vanavond tegen mij testrunnen met basic/common kaarten only?
Zelf ook een shaman murloc deck gemaakt incl. bloodlust, damn werkt supergoed in casual mode. Deed quest dat ik 5 moest winnen, binnen 20 minuten 5-0 gespeeld. Toen maar op ranked gegaan, daar verloor ik alleen maar (rank 12), dus maar weer terug naar mijn Control Warrior, nog een paar leuke gvg aanpassingen eraan gedaan. Werkt erg goed.Wognummer schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:49:
gister 90 packs geopend
hoogte punten waren 4 legendarys 1 driedubbel de mazzel (gerust schijtmazzel) is dat er 2 golden waren dat ik 2 legendary's kan uitzoeken
ik heb inmiddels mn shaman murlock deck compleet zonder dat ik iets hoefde te craften speelt wel erg lekker alleen jammer dat ik met mn lock niet hetzelfde deck kan maken maar zeer leuk om te spelen
Goed dat ik het nog even lees!PCBaas schreef op donderdag 11 december 2014 @ 23:23:
- Swiss toernooi, 3 Classes/3 Decks
- Zodra je verliest is dat deck uitgeschakeld en moet je een ander deck/class pakken; de match is afgelopen zodra je met alle 3 de decks hebt verloren.
- Alleen maar basic & common kaarten mogen gespeeld worden (geen rares/epics/legendaries!)
bloodlust is dan ook naar mijn mening te traagRKwant schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:53:
[...]
Zelf ook een shaman murloc deck gemaakt incl. bloodlust, damn werkt supergoed in casual mode. Deed quest dat ik 5 moest winnen, binnen 20 minuten 5-0 gespeeld. Toen maar op ranked gegaan, daar verloor ik alleen maar (rank 12), dus maar weer terug naar mijn Control Warrior, nog een paar leuke gvg aanpassingen eraan gedaan. Werkt erg goed.
YUK! MLGLGMGGLMGGLMGLMGLGMLGMGLGMLGGLGMGLGMLGMLGMLGLGMLMGLMGGMGLGGLGMLGMGLGMLGMGMLGMGLMGLGMGGLGMLGGMG!!!!Wognummer schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:49:
gister 90 packs geopend
hoogte punten waren 4 legendarys 1 driedubbel de mazzel (gerust schijtmazzel) is dat er 2 golden waren dat ik 2 legendary's kan uitzoeken
ik heb inmiddels mn shaman murlock deck compleet zonder dat ik iets hoefde te craften speelt wel erg lekker alleen jammer dat ik met mn lock niet hetzelfde deck kan maken maar zeer leuk om te spelen
nothing stops this train
ik wil wel tegen je testrunnen, kan ik wat leuke dingen proberenKol Nedra schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:30:
goed idee om alvast decks te maken en te testen, wie wilt er vanavond tegen mij testrunnen met basic/common kaarten only?
firlian schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:54:
[...]
Goed dat ik het nog even lees!![]()
Zal vanavond m'n battlenet even sturen als ik het niet vergeet.
[ Voor 10% gewijzigd door PCBaas op 12-12-2014 12:05 ]
Vicariously I live while the whole world dies
Inmiddels is het niet nieuw meer nee...Grotman schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:01:
Nieuw topic? Een maand oud en meer dan 700 reacties
Wil ook wel testrunnen, even zien hoe m'n deckjes zich staande houden tegen decks met ook alleen commonsKol Nedra schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:30:
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
nothing stops this train
Die Lorewalker Cho is de enige legendary die ik hebKol Nedra schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:45:
dit deck wil ik zo graag
http://www.hearthpwn.com/...1;12175:2;12183:1;12191:2;
ik kom er in de buurt, ik mis nog wat GvG cards en Mukla
at your service
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door DTiuri op 12-12-2014 14:33 . Reden: typ0 ]
Zolang je activators hebt, zoals defender of argus, dire wolf apha oid is dat wel nuttig anders heb je op een gegeven moment een sloot aan 0-7 blood imps waar je geen drol aan hebtThe_Butler schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:03:
vandaag maar weer eens Arena aan het doen.... eerste run was 1-3 faal, nu sta ik met Warlock op 2-1
Ik heb alleen 4 Blood Imps in mijn deck.... het is denk ik maar goed ook dat er geen chat functie in dit spel zit; ik had ze alle vier op tafel liggen het vorige potje, tegen een Mage die voor de verandering eens geen flamestrike in der deck had. Dikke humor al zeg ik het zelfHad eigenlijk een screenshot moeten nemen... Maar goed, onwards en upwards, ik hoop toch in ieder geval 7 wins binnen te kunnen halen...
User Error -- Please Replace User
[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 12-12-2014 15:08 ]
Ik vind het in principe ook geen goede praktijk. Het was al eens eerder gevraagd en dit is mijn visie hierop: PCBaas in "\[PC/MAC/Mobile] Hearthstone F2P - deel 2"RKwant schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:31:
Ik wil eigenlijk nog wel iets ergs belangrijks weten voor ik me decks ga bouwen, ik heb een paar ideeën namelijk, maar hoe zit het met je decks aanpassen tussen de wedstrijden door(niet tijdens een sessie maar tegen andere personen)?
Ik vind eigenlijk niet dat je dit hoort te doen zodat je het kan gaan aanpassen op de "toernooimeta". Dit gebeurt op de echte grote toernooien ook niet.
Enige probleem is dat we onze decklist natuurlijk niet zomaar kunnen posten/opsturen...
at your service
Het kan ook handig zijn. Ik heb er ook wel eens twee gedraft in een demon-heavy deck. Wel uiteindelijk 6-3 mee gegaan, en één spel met coin ze tegelijkertijd kunnen droppen. Uiteindelijk heeft het veel health voor overige (en vooral voor elkaar) opgeleverd, wat weer je board presence vergroot.The_Butler schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:46:
Goed, ik ben pas twee weken bezig met het spel, en inderdaad het 4 bloodimp systeem heeft toch een beetje gefaaldleermomentje zeg maar, maar ik heb er toch in de eerste drie vier turns veel aan gehad iedere keer....
Surfin' paradise!
at your service
[ Voor 24% gewijzigd door Turfschipper op 12-12-2014 17:48 ]
ik mis alleen 2x molten giant, wat raden jullie aan om met die 2 te vervangen?Wognummer schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 23:36:
hmm wat vinden de mensen van deze nieuwe versie van handlock
http://www.hearthpwn.com/...-handlock-mechanization-_
wat mee gespeeld maar speelt wel lekker weg ben alleen nog niet weg van de belchers
nothing stops this train
nothing stops this train
Ik let er wel altijd op tegen wie ik speel. Maar ben nog nooit een tweaker tegen gekomen op ranked, maar speel wel regelmatig eens een vriendschappelijk potje om decks uit te testen, altijd leukstalscu schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 18:35:
---
Vroeg me af, op jullie ranking spelen, of arena. Zijn jullie, hier van het forum, elkaar al wel eens tegen gekomen?
Of is die kans veel te klein door het grote aantal deelnemers? Of let je daar misschien niet eens op, tegen wie je speelt? (Ik niet eerlijk gezegd)
(...)
Verwijderd
(...)
[ Voor 22% gewijzigd door Turfschipper op 13-12-2014 17:34 ]
nothing stops this train
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2014 22:18 ]
Kan heel goed hoorVerwijderd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 22:09:
Ben ik de enige die zich ergert aan huntards/mage's/paladin.Bij alle andere classes kun je om bepaalde dingen heen spelen. Ma hoe speel je om equality heen ? of freeze trap en mirror ? Ja kleine minions ma die worden direct neergemaaid. Het word pas helemaal leuk als RNG een beetje meespeelt en begint met undertakers en mad scientist![]()
Achja gelukkig is het geen poker en is blizzard de enige die zijn zakken vult. Daarbij speel ik veel meer arena ma nu er nieuwe kaarten zijn wil je ook af en toe wat anders.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik had gister ook erg leuke games met paladin, moet zeggen paladin is back in the metaLas Vegas schreef op zondag 14 december 2014 @ 00:28:
Zojuist in een potje bij mij. Genieten.
[afbeelding]
Surfin' paradise!
Ik heb je uitgeschreven.Snappie88 schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:15:
Hoe schrijf ik mij uit op die website? Ik ga er geen tijd voor hebben helaas
at your service
Het laatsteThe_Butler schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:54:
deck 1 is af, moeten we nog officieel onze decks inleveren, of zijn we volwassen genoeg om dat op vertrouwen te doen?
[ Voor 5% gewijzigd door PCBaas op 14-12-2014 17:59 ]
Kaarten wisselen tussen de rondes door als je wilt. Ik heb trouwens ook vier decks op het moment. Met Naxx en GvG kaarten erin.PCBaas schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:59:
Ik doe zelf mee aan het toernooi, dus je hoeft geen decklists in te sturen.![]()
Zolang je maar de 3 decks hebt en deze niet veranderd tijdens de match zelf is het goed.
Het is zegmaar niet de bedoeling dat je na het eerste potje op "cancel challenge" drukt, vrolijk je collection induikt en een deck creëert die het eerste deck van je tegenstander volledig counterd. Buiten dit is alles wel ok, van mij mag je tussen de rondes door wel wat kaarten vervangen als je bijv. dan toevallig wat nieuws uit een pakje krijgt maar in principe maak je natuurlijk gelijk je decks zo goed mogelijk.
TopPCBaas schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:58:
Alle common en basic kaarten zijn toegestaan dit toernooi.
Verwijderd
Zie dat wij tegen elkaar mogen met de huidige indeling. Als dat zo blijft kan ik morgenavond spelen. Jammer dat het nu nog niet kanVerwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:20:
Wanneer mogen we onze tegenstander contacteren? Heb morgen vrij dus zou mijn match kunnen spelen dan, anders wordt het weer moeilijk.
[ Voor 6% gewijzigd door PCBaas op 15-12-2014 00:25 ]
[ Voor 48% gewijzigd door Turfschipper op 15-12-2014 05:54 ]
Verwijderd
Dan doe je dus blijkbaar iets niet goed. Gewoon een counter deck maken voor die boss dan ben je zo klaar.stalscu schreef op maandag 15 december 2014 @ 05:39:
Heb 1ste naxx.
Maar dat gaat echt helemaal nergens over. Gewoon wachten totdat je een keer goede beginkaarten krijgt, anders verlies je toch.
En daar wordt mee gesjoemeld, dat weet ik zeker. In 40 potjes niet een keer mijn 1 mana kaarten in beurt 1 gehad.
Kansloos ben je dan. Is ook geen hol aan zo. Nu bij de hero die elke mana 2 beurt een 4/4 weg kan leggen. Als je dan elk potje al kansloos bent voordat je een kaart kan leggen, keer op keer, meer dan tien potjes op een rij, dan is er toch geen reet aan. Wachten op een dreamdraw en je hebt het gehaald. Heeft niks met skills te maken.
megaboring!
Waist of time, voor een paar kaartjes.
[ Voor 40% gewijzigd door Bosmonster op 15-12-2014 08:28 ]
Verwijderd
Mwah... ook die zogenaamde 'easy Thaddius counter' deckjes zijn lang niet feilloos hoor. Ik heb de meeste heroics zelf op kunnen lossen, maar er waren er 2 bij die ik zo snel niet voor elkaar kreeg. Dan zag je een youtube filmpje van zo'n gast die het 2x achter elkaar haalt met zijn deck en bouw ik het EXACT na, en faal ik nog 18x. Het is voor een groot deel inderdaad een beetje geluk hebben met jouw EN zijn draws.kevz schreef op maandag 15 december 2014 @ 06:29:
dan google je voor elke naxx baas een ezmode deck? kost het je ook geen dierbare tijd
[ Voor 16% gewijzigd door Wognummer op 15-12-2014 09:31 ]
[ Voor 23% gewijzigd door LangeQuin op 15-12-2014 10:28 ]
Shaman is vanwege die totems ook wel de leukste hero om golden te hebben vind ik, gratz! Ik moet zeggen dat ik twijfel of ik nog wel doorga met HS. Ik heb de laatste tijd eigenlijk niet eens de motivatie om die daily quests te halen en de nieuwe set heeft daar (ondanks dat hij me op zich best leuk lijkt) geen verandering in gebracht.LangeQuin schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:27:
Eindelijk 500 ranked kills met mijn shaman, nu eindelijk mooie golden totems!
[afbeelding]
Nu toernooi in de aantocht, zin in!
nothing stops this train
Ik ging ook ineens 1/3 gister.. Werd helemaal stuk gezerged (terwijl mn vorige arena's nog 9 en 12 wins waren..)Predje schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:47:
Van het weekend maar eens arena gedaan.. man wat ben ik slecht.. ik heb nergens een antwoord op.
En dat terwijl al mijn moves direct gecounterd worden.
1/3, maar wel meteen een legendary in mijn eerste GvG pakjeDie Sneeds Old Schedder
Waar haal ik secrets vandaan trouwens? Die zijn zo lekker lameWil ik ook hebben!
Ja zo zie ik het ook. Arena is vooral om cards en dust te krijgen. Play/quests is dan om gold te krijgen om arena te doen. Dat cirkeltje blijf ik voorlopig maar doen.Bosmonster schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:54:
[...]
Ik ging ook ineens 1/3 gister.. Werd helemaal stuk gezerged (terwijl mn vorige arena's nog 9 en 12 wins waren..)
Maar goed, ik bekijk het altijd maar als het kopen van een pakje voor 150 gold ipv 100, waarbij je voor 50 gold een gokje neemt op wat extra's (al krijg je praktisch altijd wel iets van gold/dust terug voor die 50).
Ik heb dat ook wel vaker, gewoon een week HS links laten liggen en wat anders spelen.Vicarious schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:34:
[...]
Shaman is vanwege die totems ook wel de leukste hero om golden te hebben vind ik, gratz! Ik moet zeggen dat ik twijfel of ik nog wel doorga met HS. Ik heb de laatste tijd eigenlijk niet eens de motivatie om die daily quests te halen en de nieuwe set heeft daar (ondanks dat hij me op zich best leuk lijkt) geen verandering in gebracht.
Dat is wel je snelste optie.Predje schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:53:
Volgens mij mis ik nog classic cards (zoals secrets) aangezien ik pas met GvG begonnen ben.
Ik speel dan wel arena voor cards, maar dat zijn al GvG cards.
Moet ik dan toch voor 100gold nog de oude packs gaan kopen voor de classic cards?
Bij arena krijg je classic kaarten als rewards soms, en als je je hero gaat ranken, krijg je ook kaarten bij bepaalde ranks. Natuurlijk kan je altijd nog dusts gebruiken om kaart te craften.Predje schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:53:
Volgens mij mis ik nog classic cards (zoals secrets) aangezien ik pas met GvG begonnen ben.
Ik speel dan wel arena voor cards, maar dat zijn al GvG cards.
Moet ik dan toch voor 100gold nog de oude packs gaan kopen voor de classic cards?
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Ik heb het al 3 weken links laten liggenLangeQuin schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:06:
[...]
Ik heb dat ook wel vaker, gewoon een week HS links laten liggen en wat anders spelen.
Komt vanzelf wel weer.
Wou je vanavond al spelen trouwens?
Ik had die optie al verwacht om eerlijk te zijn!Mofkees schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:32:
[...]
Ik denk dat de kans groot is, dat je straks bij arena reward mag kiezen of je classic of GvG packs wil.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq