[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.372 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

aicaramba schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:53:
Ik heb bijna 4000 gold gespaard, maar ik ben me wat aan het verdiepen in een ander spel en daardoor heb ik niet zoveel tijd om hearthstone te spelen. Ik hou het voorlopig vooral bij 40 gold quests.
Ik spaar soms ook 2-3 quests op zodat ik 40-ers vaker kan rerollen. Paar matches tussendoor zodat ik iig de 60-ers deels al voltooi. Op die manier kom ik toch vaker dat ik 2x60 of 3x60 in mijn lijst heb zonder quests te 'verliezen'.

Waar ik weinig inkomen van heb zijn de 10g rewards van 3 wins :P

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Darkfreak schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:55:
[...]

Ik spaar soms ook 2-3 quests op zodat ik 40-ers vaker kan rerollen. Paar matches tussendoor zodat ik iig de 60-ers deels al voltooi. Op die manier kom ik toch vaker dat ik 2x60 of 3x60 in mijn lijst heb zonder quests te 'verliezen'.

Waar ik weinig inkomen van heb zijn de 10g rewards van 3 wins :P
Ik snap het, maar ik speel op dit moment liever dat andere spel, dus heb ik geen zin om 5 wins te halen.. Liever 2 wins :P

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

aicaramba schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:56:
[...]

Ik snap het, maar ik speel op dit moment liever dat andere spel, dus heb ik geen zin om 5 wins te halen.. Liever 2 wins :P
Ja, maar als je toch niet veel speelt, kun je toch ook telkens 2 a 3 wins halen van een 60er, deze niet completen, en de volgende dag een 40er rerollen en je bestaande 60er afmaken. Doordat je 3 slots hebt voor quests is het makkelijk mogelijk om 60er quests te verdelen over meerdere dagen en 40ers te blijven rerollen.

Het lijkt alsof je minder rewards krijgt, maar netto heb je meer gold in de zak zolang je maar niet 3 quests onvoltooid overhoudt aan het einde van je dag ^^.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik complete ook vnl. 40 gold quests, maar dat is meer omdat ik 95% van de tijd een 40 gold quest krijg en deze ook reroll naar een andere 40 gold quest :(.

Achja, 40 gold voor 2 wins is prima. Als TGT uit komt ga ik wel iets meer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lothar doet nu Forsen, hij is al 10 minuten aan het pissen :'(

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2a4tsh2.png

( ͡° ͜◯ ͡°) CLOWN FIESTA ( ͡° ͜◯ ͡°)

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2015 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Ik had 1100 gold gespaard. Had he :P
Kon het niet weerstaan om daar toch weer classic packs van te halen. Heb wel al gepre-orderd.

Vraag me echt af wanneer je kaarten worden bepaald bij het openen van een pack of bij het purchasen er van?
(Gewoon nieuwsgierigheid)

Heb nu eindelijk Control Warrior deels kunnen craften. Mis alleen nog Rag en Harrisson. Rag vervangen door Baron Geddon die het uitstekend doet tegen rush/tempo decks! Rag is toch wisselvalliger VS 4 minions op het bord en 1 hero. (Mening van een maat van mij die veel met CW speelt)
Indiana Jones vervangen door Swamp Ooze. Maar dat is logisch. Mis alleen dan de card draw.

Hele fijne deck om mee te spelen! Vooral ranked waar ik met Handlock veel moeite had om vs aggro te spelen, daar heb je met CW geen enkel probleem mee.

Zit nu wel pas op rank 10. Speel mijn dagelijkse Quest enkel al alleen ranked! Daardoor drop ik ook wel eens 2 a 3 ranks.

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Blizzard is de roll als je de packs koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 15:14
murphylee schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 15:20:
Kon het niet weerstaan om daar toch weer classic packs van te halen. Heb wel al gepre-orderd.

Vraag me echt af wanneer je kaarten worden bepaald bij het openen van een pack of bij het purchasen er van?

Heb nu eindelijk Control Warrior deels kunnen craften. Mis alleen nog Rag en Harrisson. Rag vervangen door Baron Geddon die het uitstekend doet tegen rush/tempo decks! Rag is toch wisselvalliger VS 4 minions op het bord en 1 hero. (Mening van een maat van mij die veel met CW speelt)
Indiana Jones vervangen door Swamp Ooze. Maar dat is logisch. Mis alleen dan de card draw.

Hele fijne deck om mee te spelen! Vooral ranked waar ik met Handlock veel moeite had om vs aggro te spelen, daar heb je met CW geen enkel probleem mee.

Zit nu wel pas op rank 10. Speel mijn dagelijkse Quest enkel al alleen ranked! Daardoor drop ik ook wel eens 2 a 3 ranks.
Harrison jones is een top prioriteit en tegenwoordig een top tier Legendary en zelf speel ik ook met Geddon ipv. Rag precies om de reden die je geeft als heb ik Rag wel.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
Ik spaar ook weleens gold. Meestal kom ik tot 105. :)

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Harrison Jones is een hele goede "tech" legendary op dit moment. Maar ik zou hem nu niet craften als je een paar andere legendaries mist. Zeker nu TGT zo dichtbij is, kun je niet inschatten of weapon classes zo populair worden als nu. Anders kun je ooze perfect spelen ipv een Harrison Jones.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
murphylee schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 15:20:

ik ben ook maar met een CW deck begonnen, verrassend leuk! heb niet alle standaard kaarten dus ik speel met maar 1 shield slam. Heb daardoor 1 crush toegevoegd en die past het goed aan.

Ook qua legendaries heb ik het iets anders ingedeeld, sylvanas, ysera, nefarian en sneed's old shredder heb ik erin zitten. (geen garrosh en alex helaas)

ik heb ook 1 revenge en een deathlord toegevoegd voor alle aggro en tempo decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gromm bedoel je denk ik.
Werkt dat? Dat is je grootste win conditie

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Alex is handig maar niet altijd nodig. Grommash is echter (bijna) onmisbaar in CW.

1x Deathlord is toch niet zo goed? of je doet 2 Deathlord + 2 Brawl zodat je je tegenstander enigzins "mill"t, anders is Deathlord slecht tegen Patron spawn en ook slecht tegen control omdat je vaak een dikke minion tegenover je krijgt op turn 4/5 :D

Revenge kan soms je laatste redding zijn tegen rush decks. Dat is geen slechte keuze.

[ Voor 11% gewijzigd door Mofkees op 17-08-2015 16:48 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 16:41:
[...]

Gromm bedoel je denk ik.
Werkt dat? Dat is je grootste win conditie
tot nu toe werkt het prima maar ik kom op dit moment wel veel facedecks/aggro tegen (rank 12 ongeveer) en die zijn meestal na turn 7/8 opgebrand waarna ik het rustig af kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
Mofkees schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 16:47:
Alex is handig maar niet altijd nodig. Grommash is echter (bijna) onmisbaar in CW.

1x Deathlord is toch niet zo goed? of je doet 2 Deathlord + 2 Brawl zodat je je tegenstander enigzins "mill"t, anders is Deathlord slecht tegen Patron spawn en ook slecht tegen control omdat je vaak een dikke minion tegenover je krijgt op turn 4/5 :D

Revenge kan soms je laatste redding zijn tegen rush decks. Dat is geen slechte keuze.
grommash mis ik zeker, dat word mijn volgende die ik zal craften.

2 x deathlord + 2 x brawl vind ik echt teveel van het goede op dit moment. Ieder geval zo voelt het voor mij. Met revenge erbij heb ik ieder geval voldoende om aggro te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
(Disclaimer: ik weet er niks van, mijn hoogste rang is 15.)

Pff, burst is voor watjes, echte controlspelers hebben dat niet nodig! ;)

Ik heb de kaarten niet voor de netdeck Control Warrior, maar ik speel control decks van diverse classes en het belangrijkste is om de tegenstander's bord leeg te houden en een minion op jouw kant om de druk er op te houden. Burst zoals Alex/Gromash helpt om tegenstanders geen comebackkans te gunnen maar is niet onmisbaar. Ragnaros werkt voor mij prima als finisher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegen handlock heb je toch echt burst nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-10 19:32
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 17:02:
Is dat waarom ik constant win tegen Handlock met mid/control Paladin? ;)

Ik heb nu bijna 5600 gold, had ook de 50 packs gekocht, dus kan aardig aan de slag. ;)

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
gelukkig kreeg ik tegen een handlock grommash uit mijn sneed's en kon ik het met revenge activeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de man spelen is niet toegestaan

[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 25-08-2015 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
An1mA schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 16:04:
Harrison Jones is een hele goede "tech" legendary op dit moment. Maar ik zou hem nu niet craften als je een paar andere legendaries mist. Zeker nu TGT zo dichtbij is, kun je niet inschatten of weapon classes zo populair worden als nu. Anders kun je ooze perfect spelen ipv een Harrison Jones.
Ben ik niet helemaal met je eens want in Paladin en CW is juist de draw van Harrison enorm belangrijk en heb deze daarom ook nog voor Rag gecraft en nog nooit geen spijt van gehad.

Ik denk dat na Boom , Sylvana's en een Legendary van je favoriete class (Grom , Tirion , archmage antonidas , Mal'Ganis) Harrison de ''te'' craften Legendary is.
Ik denk niet dat TGT daar veel verandering in gaat brengen en Hunter en Warrior zullen altijd populair blijven.
Benjamin- schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 17:19:
[...]

Is dat waarom ik constant win tegen Handlock met mid/control Paladin? ;)
Dit is gewoon een domme opmerking want iedereen weet dat (mid/Control) Paladin een van Handlocks slechtste match-ups is.
En ja om van CW te winnen van Handlock moet je Brawl goed uitpakken om vervolgens met Grom het af te maken.

[ Voor 19% gewijzigd door beuker19 op 17-08-2015 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
ach die draw kan je ook missen. Het is een value tech tegen een wapon class maar het dient primair om wapens te removen en niet om te draw'en.

2 mana en 5 mana maakt ook een groot verschil natuurlijk in tempo. Tegen een Jaraxxus kan je soms HJ niet eens spelen....

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
In CW is de draw niet heel belangrijk, die hebben al 4 drawkaarten. Voor Paladin kan het zeker relevant zijn, maar je bouwt niet op 1 card draw in sommige potjes, zo werkt het gewoon niet.
beuker19 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:02:

Dit is gewoon een domme opmerking want iedereen weet dat (mid/Control) Paladin een van Handlocks slechtste match-ups is.
En ja om van CW te winnen van Handlock moet je Brawl goed uitpakken om vervolgens met Grom het af te maken.
Wil je ook nog als een normaal persoon toelichten hoe dat een domme opmerking is? Zijn bewering is dat je burst damage nodig hebt tegen Paladin. Mid/Control Paladin heeft vrijwel geen burst. Ik vind jouw opmerking dus nogal tamelijk dom.

[ Voor 60% gewijzigd door Benjamin- op 17-08-2015 18:18 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Benjamin- schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:06:
In CW is de draw niet heel belangrijk, die hebben al 4 drawkaarten. Voor Paladin kan het zeker relevant zijn, maar je bouwt niet op 1 card draw in sommige potjes, zo werkt het gewoon niet.
Voor elk control deck is Draw belangrijk want een control deck zonder kaarten = loss
Dat is ook de grootste kracht van HJ. van bij een ooze ben je gewoon een kaart kwijt dus daarom IMHO essentieel in CW , Paladin en Druid waarbij een vollere hand je gewoon meer opties bied of je soms geen draw kaarten trekt.
Het is toch niet voor niets dat men in CW of Paladin bij de afwezigheid van HJ. geen ooze in het deck stoppen maar eerder een TBK of Rag bijvoorbeeld.
Ooze is wel weer heel goed in Zoo , Priest , Hunter en evt. Mage omdat daar het belangrijk is om druk op de tegenstander te houden

[ Voor 7% gewijzigd door beuker19 op 17-08-2015 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
beuker19 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:17:
[...]

Voor elk control deck is Draw belangrijk want een control deck zonder kaarten = loss
Dat is ook de grootste kracht van HJ. van bij een ooze ben je gewoon een kaart kwijt dus daarom IMHO essentieel in CW , Paladin en Druid waarbij een vollere hand je gewoon meer opties bied of je soms geen draw kaarten trekt.
Het is toch niet voor niets dat men in CW of Paladin bij de afwezigheid van HJ. geen ooze in het deck stoppen maar eerder een TBK of Rag bijvoorbeeld.
Ieder deck zonder kaarten = loss. Dus ik begrijp niet waar je naartoe wilt.

Control Warrior heeft veel lategame kaarten, waardoor ze niet snel zonder kaarten komen te zitten. Card draw in zo'n deck is dan ook om te zoeken naar de juiste kaarten, niet omdat ze zonder kaarten komen te zitten.

Dat Harrison een sterk effect heeft, dat is waar, echter met 2x Acolyte en 2x Shield Block, hoef je gewoon niet Harrison te spelen voor de card draw, dat is een mooie extra, maar je stopt hem niet in je deck voor card draw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Benjamin- schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:06:

[...]

Wil je ook nog als een normaal persoon toelichten hoe dat een domme opmerking is? Zijn bewering is dat je burst damage nodig hebt tegen Paladin. Mid/Control Paladin heeft vrijwel geen burst. Ik vind jouw opmerking dus nogal tamelijk dom.
Hij heeft het over CW en niet over Paladin 8)7 misschien eerst is lezen voordat je een nog een opmerking maakt om anderen te wijs wil afwezen.

Het ging om om de win conditie van CW tegen Handlock en dat daar de burst van Grom essentieel voor is.

Kijk iedereen mag vind wat hij wil maar HJ. is een van mijn beste craft's tot nu toe en deze kaarten heeft mij menig potje gewonnen en zeker meer als Rag ooit zal doen.

[ Voor 9% gewijzigd door beuker19 op 17-08-2015 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
beuker19 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:24:
[...]

Hij heeft het over CW en niet over Paladin 8)7 misschien eerst is lezen voordat je een nog een opmerking maakt en anderen te wijs wil afwezen.

Het ging om om de winconditie van CW tegen Handlock en dat daar de burst van Grom essentieel voor is.
Maar het punt is hetzelfde. Je hebt geen burst nodig tegen Handlock als control. Warrior kan op heel veel manieren control houden, je kan dan zeggen ik ga voor burst, maar je kan ook rustig spelen totdat voldoende hebt gespeel om toe te slaan.
Als je ook bedenkt dat Grommash heel moeilijk te gebruik is met removal en enrage activator, dan is dat vaak zat niet je wincondition. Control is de game, niet burst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CW vs Handlock zonder burst is een hele steile helling, tenzij je een Brawl op een overcommitted bord kunt gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Benjamin- schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:29:
[...]

Maar het punt is hetzelfde. Je hebt geen burst nodig tegen Handlock als control. Warrior kan op heel veel manieren control houden, je kan dan zeggen ik ga voor burst, maar je kan ook rustig spelen totdat voldoende hebt gespeel om toe te slaan.
Als je ook bedenkt dat Grommash heel moeilijk te gebruik is met removal en enrage activator, dan is dat vaak zat niet je wincondition. Control is de game, niet burst.
Zonder Grom win jij niet als CW van Handlock = simpel.
Ik had jou toch echt wel wat slimmer ingeschat maar goed ik ben geloof ik niet de enigste die daar zo over denkt ;)
CW en Control paladin zijn ook echt niet met elkaar te vergelijken omdat ze beiden hele andere tools tot hun beschikking hebben want als CW Equality had was het waarschijnlijk ook geen burst nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
beuker19 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:37:
[...]

Ik had jou toch echt wel wat slimmer ingeschat maar goed ik ben geloof ik niet de enigste die daar zo over denkt ;)
CW en Control paladin zijn ook echt niet met elkaar te vergelijken omdat ze beiden hele andere tools tot hun beschikking hebben want als CW Equality had was het waarschijnlijk ook geen burst nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Wat voor board? Je hebt 2x Shield Slam, 2x Execute en vaak een Silence.

Je zou eens pro games moeten kijken.

Even serieus, vertel mij even de win condition van Handlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benjamin- schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:38:

Je zit te trollen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Benjamin- schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:38:

Wat lul je nou dom man 8)7 een echt pro Handlock vs CW = 80% in het voordeel van Handlock en wel omdat Handlock vanaf turn 4 er enorm veel druk op zet waar je als CW maar met moeite en de juiste draws mee weg kunt komen.
Verder wil ik even voor de duidelijkheid zeggen dat Alleen !!!!!!! in de CW vs. Handlock match-up burst
essentieel en niet voor control in het algemeen.
Want dat is nu toch wat ik volgens jou beweer 8)7 en dat is weer dat domme gedrag van je want dat heb ik namelijk nergens gezegd Priest of Control Shaman hebben ook geen burst want daar is de win condietie gewoon het out value'en van je tegenstander net als Handlock overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

80% denk ik niet, eerder 50/50, waarbij de winnaar voornamelijk wordt bepaald door de early draw en het gebruik van Brawl/Shadowflame, maar zonder Alex en Gromm is het denk ik 90/10 in het voordeel van de Warlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:43:
[...]

Je zit te trollen neem ik aan?
Nee. Ik meen het serieus, hoe gaat een Handlock over het algemeen winnen van Warrior, hoe krijgen zij de controle (terug)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Benjamin- schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 19:02:
[...]

Nee. Ik meen het serieus, hoe gaat een Handlock over het algemeen winnen van Warrior, hoe krijgen zij de controle (terug)?
Volgens mij heeft normaal Handlock controle hoor vanaf turn 4 en een goede Shadowflame doet wonderen.
Ik verlies bijna nooit als Handlock vs. CW en als ik verlies is het omdat Brawl is het voordeel van de CW gaat door dat zijn Armorsmith wint bijv. of nor erger zijn Alex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
beuker19 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 19:07:
[...]

Volgens mij heeft normaal Handlock controle hoor vanaf turn 4 en een goede Shadowflame doet wonderen.
Ik verlies bijna nooit als Handlock vs. CW en als ik verlies is het omdat Brawl is het voordeel van de CW gaat door dat zijn Armorsmith wint bijv.
Maar hoe win je? Wat is het moment dat het omslaat. Want Warrior heeft zat removal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Benjamin- schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 19:09:
[...]

Maar hoe win je? Wat is het moment dat het omslaat. Want Warrior heeft zat removal.
Door nog meer druk te zetten 4x Giant 2x Twilight , Dr. Boom , Rag, Sylvana's en later met elke turn een 6/6 inferno.
Verder zijn de Ancient's een nachtmerrie voor CW zeker als ze taunt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
beuker19 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 19:13:
[...]

Door nog meer druk te zetten 4x Giant 2x Twilight , Dr. Boom , Rag, Sylvana's en later met elke turn een 6/6 inferno.
Verder zijn de Ancient's een nachtmerrie voor CW zeker als ze taunt hebben.
Ten eerste hebben heel veel lijsten geen Jaraxxus meer. Verder kunnen de meeste kaarten makkelijk verwijderd worden. Wat betreft 4x Giant. Dat betekent dus dat je damage pusht als Warrior. Heb je ooit er weleens aangedacht dat je niet damage moet pushen totdat je de antwoorden hebt? Dat is namelijk hoe je met CW wint, en dat is ook de reden waarom er veel (op lage ranks), verliezen, niet omdat handlock zo superieur is, maar omdat mensen de wincondition niet begrijpen.

Dit is ook waarom Tempo Storm een 75% winrate neerzet. Dit is uiteraard berust op pro players, en niet noob Warriors die face gaan en dan huilen wanneer ze geen antwoord hebben.

https://tempostorm.com/he...ne-aggro-to-rule-them-all (onder tier 2 lijst kijken)

Maargoed ik zal wel dom zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je als CW geen goede start hebt, kom je daar zelden meer van terug. Je Shield Slams zijn nutteloos tegen Giants als je geen armor hebt. Met lage HP zijn je weapons nutteloos, zeker tegen taunted Giants.
Handlock heeft meerdere manieren om terug te komen. Sterker nog, hoe lager z'n health, hoe gevaarlijker z'n deck.

Het zwakste punt van CW is denk ik de card draw. Als je zorgt dat er niet meer dan 1 kaart wordt gewonnen met een Acolyte (Hoot! Hoot! Motherfucker) is het eigenlijk game over.

Het zwakste punt van Handlock is de early game en tegen CW bestaat die voornamelijk uit Armor Up/Life Tap. Ander zwak punt is het risico van low health spelen en daar heeft de Warrior burst voor nodig.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2015 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:25
Pff, blizzard wat een haat geef je me weer. Weer eens genoeg gold voor een arena run, kan ik kiezen uit de volgende 3 fantastische heroes: Warrior. Hunter of Warlock :/

Voor Hunter gekozen omdat ik daar dan toch de meeste affiniteit mee heb, komt er in samenwerking met HearthArena het volgende prutdeck uit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/F5t3hcx.png

Leeroy Jenkins, Scarlet Crusader en Enhance-o-mechano niet eens gezien in de 3 straight losses die hier uit volgden. Tegenstanders hadden telkens weer een perfecte opening waar ik dan weer net geen antwoorden op had.

Gelukkig met Ranked play nog rank 13 bereikt, een lichtpuntje voor mijn doen.

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:49
prutdeck? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-10 19:15

Mauz1978

Console War Veteran

Lynox schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:09:
Pff, blizzard wat een haat geef je me weer. Weer eens genoeg gold voor een arena run, kan ik kiezen uit de volgende 3 fantastische heroes: Warrior. Hunter of Warlock :/

Voor Hunter gekozen omdat ik daar dan toch de meeste affiniteit mee heb, komt er in samenwerking met HearthArena het volgende prutdeck uit:
[afbeelding]

Leeroy Jenkins, Scarlet Crusader en Enhance-o-mechano niet eens gezien in de 3 straight losses die hier uit volgden. Tegenstanders hadden telkens weer een perfecte opening waar ik dan weer net geen antwoorden op had.

Gelukkig met Ranked play nog rank 13 bereikt, een lichtpuntje voor mijn doen.
wtf, prutdeck? Ik zou in mn handjes knijpen met zo'n lineup haha... ik denk dat je van je instelling verloren hebt ;)...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:25
Mauz1978 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:26:
[...]

wtf, prutdeck? Ik zou een moord voor zo'n lineup doen haha... ik denk dat je van je instelling verloren hebt ;)...
Hmm, ja zo in deze screenshot ziet het er leuk uit, maar ik liep continu achter de feiten aan door slechte openingen (ondanks mulligan) en tegenstanders die beduidend sneller waren. Je deck kan nog zo mooi zijn, maar als je de goede kaarten niet krijgt (wat bij mij veel te vaak het geval is) dan verlies je genadeloos.

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 19:35:
Als je als CW geen goede start hebt, kom je daar zelden meer van terug. Je Shield Slams zijn nutteloos tegen Giants als je geen armor hebt. Met lage HP zijn je weapons nutteloos, zeker tegen taunted Giants.
Handlock heeft meerdere manieren om terug te komen. Sterker nog, hoe lager z'n health, hoe gevaarlijker z'n deck.

Het zwakste punt van CW is denk ik de card draw. Als je zorgt dat er niet meer dan 1 kaart wordt gewonnen met een Acolyte (Hoot! Hoot! Motherfucker) is het eigenlijk game over.

Het zwakste punt van Handlock is de early game en tegen CW bestaat die voornamelijk uit Armor Up/Life Tap. Ander zwak punt is het risico van low health spelen en daar heeft de Warrior burst voor nodig.
Je hebt gelijk en de pro's hebben ongelijk. Nu tevreden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Benjamin- schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 21:19:
[...]

Speel zelf is CW en praat dan maar eens weer want ik geloof er geen flikker van.
75% winrate tegen Handlock vind ik behoorlijk hoog.
Moet er wel bij zeggen dat er tegenwoordig vaak 2x Brawl in CW zit en dat maakt de match up waarschijnlijk een stuk beter maar dat was niet zo zeiden zelfs de pro's altijd.

[ Voor 21% gewijzigd door beuker19 op 17-08-2015 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

je zegt dat burst niet belangrijk is voor CW tegen Handlock omdat Mid/Control Paladin geen burst heeft en dat is een drogreden (onjuist oorzakelijk verband); dat is een compleet ander deck en dus een compleet andere match-up: Paladin heeft 2x Equality, 2x Peacekeeper en zeer veel druk in de midgame, CW moet het hebben van goedkope removal en een sterke endgame, waarbij Gromm een essentiële finisher is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
[...]

Grappig want dit plaatje is nog maar van een week of wat geleden en dan zie je dat het cutten van Jarraxxus en het toevoegen van een 2e Brawl toch wel heel anders is.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9lpkVv7.png
17 july 2015

Toen was het nog 65/35 in het voordeel van Handlock volgens dezelfde pro's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ik zou zeggen pak een classic Rogue deck en kijk hoe goed die is... Ja dat is overdreven, maar ze praten daar over een CW deck die niet aangepast is op de huidige meta. Oftewel waarschijnlijk een oude versie van Control Warrior van Sjow ipv de nieuwe.
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 21:33:
[...]

je zegt dat burst niet belangrijk is voor CW tegen Handlock omdat Mid/Control Paladin geen burst heeft en dat is een drogreden (onjuist oorzakelijk verband); dat is een compleet ander deck en dus een compleet andere match-up: Paladin heeft 2x Equality, 2x Peacekeeper en zeer veel druk in de midgame, CW moet het hebben van goedkope removal en een sterke endgame, waarbij Gromm een essentiële finisher is
Dat is omdat je het niet wilt begrijpen. In control match ups speel je altijd op fatigue, dat het vaak zover niet komt is een ander verhaal, maar je speelt er wel op. Handlock heeft Molten Giants nodig voor een sterke combo, geef je dat niet, dan kunnen ze nooit heel veel achter elkaar developen.

Tegen Handlock moet je nooit greedy zijn totdat je echt alle antwoorden hebt. Dat is dus niet anders dan met Paladin, vroeger was Paladin een keiharde counter, maar 2x Equality zie je bijna nooit meer, dus wetende dat je er maar 1 hebt, is de rest van de tijd rustig overleven. Waar Paladin in de game blijft met BGH, Silence, Aldor, doet Warrior dat met Execute, Shield Slam en vaak ook een BGH of Silence. Je burst kom uiteindelijk door board control, en zolang jij niet een Molten + Molten + Watcher + Shadowflame op 1 van de targets mogelijk maakt, zal je zien dat Handlock nog maar moeilijk iets voor elkaar krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CW speelt niet op fatigue maar op een finish door een sterke end game of een turn 9 Alex/Gromm combo, net zoals Handlock vroeger speelde op een Leeroy/PO/Faceless combo
Handlock speelt al helemaal niet op fatigue, daar heeft ie de HP niet voor

aggro decks spelen op een sterke early game
mid decks op een sterke mid game
control decks op een sterke end game
combo decks op een lethal combo
mill en fatigue decks op fatigue

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2015 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Benjamin- schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 21:59:
Ik zou zeggen pak een classic Rogue deck en kijk hoe goed die is... Ja dat is overdreven, maar ze praten daar over een CW deck die niet aangepast is op de huidige meta. Oftewel waarschijnlijk een oude versie van Control Warrior van Sjow ipv de nieuwe.

[...]

Dat is omdat je het niet wilt begrijpen. In control match ups speel je altijd op fatigue, dat het vaak zover niet komt is een ander verhaal, maar je speelt er wel op. Handlock heeft Molten Giants nodig voor een sterke combo, geef je dat niet, dan kunnen ze nooit heel veel achter elkaar developen.

Tegen Handlock moet je nooit greedy zijn totdat je echt alle antwoorden hebt. Dat is dus niet anders dan met Paladin, vroeger was Paladin een keiharde counter, maar 2x Equality zie je bijna nooit meer, dus wetende dat je er maar 1 hebt, is de rest van de tijd rustig overleven. Waar Paladin in de game blijft met BGH, Silence, Aldor, doet Warrior dat met Execute, Shield Slam en vaak ook een BGH of Silence. Je burst kom uiteindelijk door board control, en zolang jij niet een Molten + Molten + Watcher + Shadowflame op 1 van de targets mogelijk maakt, zal je zien dat Handlock nog maar moeilijk iets voor elkaar krijgt.
Wat wil jij de mensen toch leren ?
Denk je echt dat wij niet weten hoe het is om tegen/met CW tegen Handlock te spelen en dat wij dom zijn of zo.
Want ik vraag met toch af waar jij al die wijsheid vandaan haalt zonder ooit legend te zijn geweest en zeker niet op een hoger niveau als ons gespeeld te hebben.
Kijk dat dit Sjow deck het toevallig goed doet tegen Handlock zegt niets want dan moet je ook Handlock weer de tijd geven om zich aan te passen aan de meta en dan zul je zien dat deze cijfers niet geheel eerlijk zijn natuurlijk.
Ik zelf heb ook wel eens verloren van een deck die 2x Owl, 2x Brawl, 2x equallity speelde terwijl ik het niet had verwacht en zoals gisteren weer gewonnen van een CW omdat ik weet dat ze nu ook een 2e Brawl runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 22:22:
[...]

ik denk dat ie een harde plasser krijgt van discussies op het internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 22:15:
CW speelt niet op fatigue maar op een finish door een sterke end game of een turn 9 Alex/Gromm combo
Ten eerste zijn er heel wat Warrior decks die helemaal geen Alex meer gebruiken, maar bijvoorbeeld Ysera, en dat is al heel lang gaande, ten tweede ligt dat aan de match up. Als jij niet anders wilt spelen tegen handlock, dan ben je gewoon dom bezig.

Tenzij je de antwoorden hebt, dan push je niet voor damage en speel je dus wel constant met fatigue in je achterhoofd en stel je zo lang mogelijk uit dat Handlock Moltens kan spelen.
beuker19 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 22:22:
[...]

Denk je echt dat wij niet weten hoe het is om tegen/met CW tegen Handlock te spelen en dat wij dom zijn of zo.
Want ik vraag met toch af waar jij al die wijsheid vandaan haalt zonder ooit legend te zijn geweest en zeker niet op een hoger niveau als ons gespeeld te hebben.
Kijk dat dit Sjow deck het toevallig goed doet tegen Handlock zegt niets want dan moet je ook Handlock weer de tijd geven om zich aan te passen aan de meta en dan zul je zien dat deze cijfers niet geheel eerlijk zijn natuurlijk.
Ik zelf heb ook wel eens verloren van een deck die 2x Owl, 2x Brawl, 2x equallity speelde terwijl ik het niet had verwacht en zoals gisteren weer gewonnen van een CW omdat ik weet dat ze nu ook een 2e Brawl runnen.
Gezien jij constant beweert dat Handlock sterker is in de match up en dat je burst nodig hebt om te winnen, dan vraag ik me dat inderdaad af. Tevens was jij degene die met het woord "dom" begon te slingeren, dus denk even goed na wat je werkelijk wilt zeggen voordat je het typt.

Oh ja, ik mag niet spreken wat ik heb de legend grind nog nooit gedaan, mijn excuses mijn heer en meester! Wil je me alsjeblieft vertellen hoe ik legend 300+ potjes in een maand moet spelen, ik vind dit namelijk erg lastig, ik ben namelijk ook maar een simpele ziel die moet werken en een sociaal leven heeft.

Wat zegt niets over Sjow? Ten eerste is Sjow 1 van de allerbeste Warrior spelers en is al heel erg lang de persoon naar wie mensen kijken voor Control Warrior, en niet zonder reden, hij is niet alleen een goede deckbuilder, maar speelt ook extreem veel tot ook rank 1 legend, waardoor je ook echt weet dat zijn decks goed zijn.
Handlock moet zich weer aanpassen? Buiten dat je niet je deck aanpast op die paar potjes CW, want dat is gewoon dom, maar daarnaast kan je niet zeggen: "Handlock verslaag CW echt wel hoor als je het deck aanpast". Je kan ieder deck met iedere class counteren. Feit is nu dat dit CW deck als de grote favoriet wordt gezien in de match up. Dus totdat er een nieuw goed werkend Handlock deck die deze met een flinke meerderheid verslaat, is Sjows CW deck gewoon de favoriet, zo simpel werkt het.

Dus ga nou niet met heel veel "jamaars" of "jij bent een noob", en gewoon accepteren dat dit CW deck, die dus door Sjow is gemaakt en door TS naar voren is geschoven als HET CW deck, dat die gewoon de grote favoriet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 22:29:
[...]

ik denk dat ie een harde plasser krijgt van discussies op het internet
Ja net zoals Bekse en ik altijd een harde plasser krijgen van mijn gouden Ysera wanneer ik deze speel :+ :+ .

Nutteloze CW - Handlock discussie. Net zoals de Messi - Ronaldo discussie die er altijd is.
:O :O :O :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

astie schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 22:39:
[...]

Ja net zoals Bekse en ik altijd een harde plasser krijgen van mijn gouden Ysera wanneer ik deze speel :+ :+ .

Nutteloze CW - Handlock discussie. Net zoals de Messi - Ronaldo discussie die er altijd is.
Messi >> Ronaldo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Nu online
Nou, die rank rewards lijken nog niet veel invloed te hebben op casual. Okee, de daily quests handicappen me om een gimmick deck te spelen, maar 4 wins tegen 13 losses, dan klopt je matching algoritme toch niet helemaal... ik had nog een betere winrate op rank 20!

Heb nu wel 1890 goud voor TGT opgespaard... als ik me in kan houden om er geen Belchers voor te kopen. :P

[ Voor 5% gewijzigd door 108rogar op 17-08-2015 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

108rogar schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 22:42:

Heb nu wel 1890 goud voor TGT opgespaard... als ik me in kan houden om er geen Belchers voor te kopen. :P
ik denk eerlijk gezegd dat Belchers beter zijn dan welke kaart ook in TGT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lecros
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-09 18:42
Met die arena run die ik gestart had heb ik 9 wins gehaald, eindelijk mijn record van 8 wins verbroken maar helaas niet "The Dream" behaald.

175 gold, Gouden Ogre wapen van Warrior en een GvG pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 22:45:
[...]

ik denk eerlijk gezegd dat Belchers beter zijn dan welke kaart ook in TGT
Neejoh, die Shaman Legendary owns everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:37
Woensdag The Grand Tournament Brawl!

Medivh vs Alleria: pre-made decks. De ene met inspire kaarten, de andere met joust kaarten.

Afbeeldingslocatie: http://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/blog_header/6g/6GS81VB494PR1439499812079.jpg

EDIT; het gratis pakje blijft een classic pakje

[ Voor 7% gewijzigd door Tektoon op 17-08-2015 23:03 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

astie schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 22:56:
[...]

Neejoh, die Shaman Legendary owns everything
Ja maar class specific, dus die komt niet eens in de buurt qua bruikbaarheid

Belcher was het afgelopen jaar staple in vrijwel alle decks behalve aggro, ik denk niet dat iets in TGT daarbij in de buurt komt

Darkbane is in de reddit poll de enige neutral in top 10 van beste kaarten en die gaat het alleen doen in specifieke decks, zoals een neutral Flamewaker, daarnaast Legendary dus maar 1x in je deck

Voordeel van Belcher is dat ie gewoon in de bestaande decks paste zonder wijziging en een enorme impact had op de games

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2015 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 23:00:
[...]

Ja maar class specific, dus die komt niet eens in de buurt qua bruikbaarheid

Belcher was het afgelopen jaar staple in vrijwel alle decks behalve aggro, ik denk niet dat iets in TGT daarbij in de buurt komt

Darkbane is in de reddit poll de enige neutral in top 10 van beste kaarten en die gaat het alleen doen in specifieke decks, zoals een neutral Flamewaker, daarnaast Legendary dus maar 1x in je deck
100% waar. Ik vind Gadgetzan Jouster ook wel een goede kaart om de Chow te vervangen in control decks.
Ik vind Taunt Warrior wel een leuke optie als ik de kaarten zo bekijk maar verderzullen de bekende deckbuilders wel weer met leuke ideeën komen.

[ Voor 10% gewijzigd door Astie op 17-08-2015 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
astie schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 22:39:
[...]

Hahaha ja wat een genot als die verschijnt! :)

CW - Handlock discussie: vecht het uit, ga lekker 25 potjes tegen elkaar spelen. Ik weet welke klasse het meeste wint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 23:00:
[...]
Ik vind juist Lightbane leuk, goede stats voor een 3 drop, en eigenlijk immuun tegen spells.
astie schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 23:05:
[...]

100% waar. Ik vind Gadgetzan Jouster ook wel een goede kaart om de Chow te vervangen in control decks.
Ik vind Taunt Warrior wel een leuke optie als ik de kaarten zo bekijk maar verderzullen de bekende deckbuilders wel weer met leuke ideeën komen.
Jouster vind ik lastig, enerzijds zou je een redelijke kan moeten hebben om te winnen, maar je gaat wel direct naar RNG, wint jouw minion niet, dan sta je gelijk op achterstand. Anderzijds is het wel een kaart die je altijd kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Maar Benjamin als ik zo kijk naar Sjow's lijst en het hele punt van deze nutteloze disscussie zie ik wel dat zijn win conditie nog steeds Grom is als afmaker.
Zonder Grom denk ik dat het win percentage echt geen 75% is en dat was toch de reden dat deze hele discussie werd gevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Messi>CW 99% van de tijd

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
CW > CR7 100%

[ Voor 23% gewijzigd door beuker19 op 18-08-2015 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
beuker19 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 00:28:
Maar Benjamin als ik zo kijk naar Sjow's lijst en het hele punt van deze nutteloze disscussie zie ik wel dat zijn win conditie nog steeds Grom is als afmaker.
Zonder Grom denk ik dat het win percentage echt geen 75% is en dat was toch de reden dat deze hele discussie werd gevoerd.
Het KAN een win condition zijn, zal het ook vaak zijn, maar de discussie was of dat je het nodig hebt, en het antwoord is nee. En niet omdat het altijd zonder kan door slechte draws of iets dergelijk, maar omdat Handlock maar beperkte hoeveelheid kaarten heeft, terwijl CW heel veel removal heeft. Vertraag je het spel, dan kan jij bepalen wanneer er Moltens worden gespeeld, of ze worden voor hoge mana kost gespeeld. Het is jammer dat ik ben vergeten welk potje het was, maar een tijd terug zag ik hier ook een perfect voorbeeld van, een Warrior die controle over het veld had, maar te snel wilde spelen omdat hij lethal zag de volgende beurt, hij had zoiets, wat is het ergste wat er kan gebeuren, het antwoord was 2x molten, sunfury/defender en een healbot. Ook de pro casters noemde dit gewoon een fout. Natuurlijk was dit wel een optimale turn van de Handlock, maar anderzijds moet je zulke echt verwachten. Vertraag je, dan kan je het veld steed wat opbouwen totdat je lethal hebt. Dat kan met Grom, maar zeker ook zonder, in beide gevallen heb je echt echter al board control nodig, want je wil handlock op iets van 20 health killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wisp > CR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benjamin- schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:28:
[...]

...je wil handlock op iets van 20 health killen.
En daar heb je dus burst voor nodig, dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:08:
[...]

En daar heb je dus burst voor nodig, dank u
Wauw... wat begrijp je nou niet aan board control? Is dit principe nu zo moeilijke te begrijpen? Dr. Booms + Shieldmaiden + Deaths Bite = goed voor zo'n 20 damage. Zie jij Grommash in deze 3 kaart combo? Ik namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benjamin- schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:11:
[...]

Dr. Booms + Shieldmaiden + Deaths Bite = goed voor zo'n 20 damage. Zie jij Grommash in deze 3 kaart combo? Ik namelijk niet.
Ik zie Sylvanas/Shadowflame in jouw combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:12:
[...]

Ik zie Shadowflame in jouw combo
Shadowflame is Twisting Nether ofzo? Volgens mij heb je daar nog steeds een minion voor nodig, en als je had gelezen wat ik schreef, dan zou je begrijpen dat het doel is om Handlock in controle te houden door het tempo te bepalen, handlock moet minions blijven spelen, anders ga je natuurlijk dood door Grommash, dus ze zullen hun minions spelen voor taunt enz. Op een gegeven moment zitten ze alleen nog met rotzooi in hun hand en 2 Moltens die niet in combo te spelen zijn.
Dus wat blijft er nog over om Shadowflame op te gebruiken? En wat als je dat doet, dan ben je je beurt kwijt en dan gooit Warrior weer een paar minions neer en is je removal weg, wat dan?

In control match ups ben je niet zozeer bezig met wat jij nog in je hand en deck hebt zitten, maar wat de ander nog heeft. Handlock is in die zin vrij voorspelbaar, naast het feit dat ze veel kaarten trekken en je er vanuit moet gaan dat ze alle antwoorden hebben, maar door hun Giants is het ook heel makkelijk om uit te rekenen wat voor combo's ze kunnen doen, je kan hier omheen spelen, enerzijds door ze op een hoger health total te laten, maar je kan ze ook gewoon keihard baiten als je de antwoorden hebt. Punt is dat je traag moet spelen, op fatigue moet spelen, niet denken hoe je op turn 10-15 kan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt wel gelijk met wat je zegt, maar je brengt het een beetje krom.

Je zegt dat Gromm niet nodig is tegen Handlock en dat is waar. Je kunt inderdaad ook winnen zonder Gromm.

Mijn stelling daarentegen is dat het een stuk moeilijker wordt zonder burst en dat is zeker het geval.
Benjamin- schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:29:
[...]

Je hebt geen burst nodig tegen Handlock als control.
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:33:
CW vs Handlock zonder burst is een hele steile helling.
Volgens mij lullen we een beetje langs elkaar heen (alweer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Valt wel mee hoor:
Plus het gaat niet alleen om jou he. ;)
beuker19 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:37:
[...]

Maargoed jij bent het dus niet eens met dit simpele antwoord van beuker?

[ Voor 8% gewijzigd door Benjamin- op 18-08-2015 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benjamin- schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:41:
Valt wel mee hoor:

[...]

Plus het gaat niet alleen om jou he. ;)

[...]

Maargoed jij bent het dus niet eens met dit simpele antwoord van beuker?
Zo zwart-wit is het inderdaad niet, maar de kans wordt m.i. een heel stuk kleiner dat je wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Nou even iets anders boys, wat zijn jullie favoriete golden kaarrten uit TGT? Ik moet zeggen Chillmaw ziet er wel heel gelikt uit in golden. Flame Lance mag er ook wel wezen.

http://www.hearthpwn.com/...ilter-unreleased=1&page=2

En nu weer iets anders, de card flavor van Dread Steed verwijst naar Crescendo1909, een Hearthstone fan met kanker. Wel nice tribute naar Crescendo1909 toe van Blizzard. Hieronder een reddit post van Crescendo1909.

Crescendo himself summoned this steed, riding it to victory in the Grand Tournament. Wherever he rides, an army of riders ride behind him, supporting the legendary champion.

https://www.reddit.com/r/...oodbye_from_a_passionate/

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
een discussie over de discussie? rly?

[ Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 25-08-2015 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

An1mA schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:53:
Nou even iets anders boys, wat zijn jullie favoriete golden kaarrten uit TGT? Ik moet zeggen Chillmaw ziet er wel heel gelikt uit in golden. Flame Lance mag er ook wel wezen.
http://www.hearthpwn.com/cards/22272-ball-of-spiders#gold

"THEY'RE EVERYWHERE GET THEM OFF!!!" - Everyone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Nieuwe quests:
Everybody! Get in here! Win 5 Tavern Brawls. - Rewards: 60 Gold
Druid Victory - Win 3 games with Druid. - Rewards: 50 Gold
Hunter Victory - Win 3 games with Hunter. - Rewards: 50 Gold
Mage Victory - Win 3 games with Mage. - Rewards: 50 Gold
Paladin Victory - Win 3 games with Paladin. - Rewards: 50 Gold
Priest Victory - Win 3 games with Priest. - Rewards: 50 Gold
Rogue Victory - Win 3 games with Rogue. - Rewards: 50 Gold
Shaman Victory - Win 3 games with Shaman. - Rewards: 50 Gold
Warlock Victory - Win 3 games with Warlock. - Rewards: 50 Gold
Warrior Victory - Win 3 games with Warrior. - Rewards: 50 Gold

Er zijn ook signalen dat er iets van coop komt, namelijk door deze teksten:
VO_HRW_TEST_00 - I will cleanse you both of the Curse of Flesh!
VO_HRW_TEST_01 - Well done! You've defeated the boss together.\n\nBoth players win!
VO_HRW_TEST_02 - Defeat Gearmaster Mechazod together to win!
VO_HRW_TEST_ABILITY_00 - Damaging a hero.
VO_HRW_TEST_ABILITY_01 - Destroying highest attack minion.
VO_HRW_TEST_ABILITY_02 - Throwing 3 bombs.
VO_HRW_TEST_ABILITY_03 - Damaging all other characters.
VO_HRW_TEST_ABILITY_04 - Gaining 2 attack.
VO_HRW_TEST_ABILITY_05 - Dealing damage to both heroes.
VO_HRW_TEST_ABILITY_06 - Silencing Lorewalker Cho. Permanently.
VO_HRW_TEST_ABILITY_98 - Target board full. Clearing target board.

Chest rewards:
GLOBAL_REWARD_CHEST_TIER1 -"Sea Giant's Treasure" (Legend through Rank 5)
GLOBAL_REWARD_CHEST_TIER2 -"Ogre Magi's Stash" (Rank 6 through 10)
GLOBAL_REWARD_CHEST_TIER3 -"Guardian's Chest" (Rank 11 through 15)
GLOBAL_REWARD_CHEST_TIER4 -"Shieldbearer's Footlocker" (Rank 15 through 20)

http://www.hearthpwn.com/...ment-patch-animated-cards

Zelf vind ik kaarten zoals Tournament Medic, Holy Champion en Varian Wrynn erg mooi. Eadric the Pure vind ik helaas niet mooi, maar dat had ik ook al verwacht gezien ik het plaatje en style sowieso niet mooi vind.

[ Voor 7% gewijzigd door Benjamin- op 18-08-2015 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.hearthpwn.com/...ilter-unreleased=1&page=2

En nu weer iets anders, de card flavor van Dread Steed verwijst naar Crescendo1909, een Hearthstone fan met kanker. Wel nice tribute naar Crescendo1909 toe van Blizzard. Hieronder een reddit post van Crescendo1909.

Crescendo himself summoned this steed, riding it to victory in the Grand Tournament. Wherever he rides, an army of riders ride behind him, supporting the legendary champion.

Rhonin vind ik ook wel heel tof golden: http://www.hearthpwn.com/cards/22343-rhonin#gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:26

Freelance

(..)

A GLORIOUS Tavern Brawl Begins Wednesday!
Wednesday’s Grand Tournament Match features a thrilling Brawl between two potent forces. One, led by that mysterious master of magic, Medivh, will be packed with minions eager to heed your call to battle and power up with Inspire. Standing against them will be the mistress of the hunt, Alleria, along with a full cadre of master jousters who are poised to grow mighty with each contest won.
Starting Wednesday, just hop into Hearthstone, select Tavern Brawl, and play the Grand Tournament Match to get a taste of the fun that awaits you in the new expansion. Don’t dawdle, because this Brawl is only here until August 24.
Voorproefje op de expansion! :)

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 19:16

Turfschipper

Hup NAC

Ok, over een week kunnen we nieuwe kaarten scoren.

Bring it on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ben wel heel erg benieuwd, wil ook echt kijken naar een Healadin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Dit is wel de Brawl waar ik naar uit keek want had wel verwacht dat er zoiets zal komen.
Nu maar hopen dat er nog een gratis Arena run + 3pakjes komen net als bij GVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg...

Afbeeldingslocatie: http://wow.zamimg.com/images/hearthstone/cards/enus/animated/AT_037t_premium.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

I am Groot

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Patch notes

"Various audio, graphical, and UI issues have been resolved."

Zou die End Turn button dan eindelijk gefixed zijn? :P

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Polymorph: Boar is eigenlijk nog best een goede aggro kaart. Je kan de minion van je tegenstander slopen, maar ook de kaart zelf gebruiken als aggro kaart op een minion die al aangevallen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Wat vinden we van het nieuwe board? Ik speel er net op, op de NA server. Heb nog niet veel interacties kunnen ontdekken helaas... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Tektoon schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 22:46:
Wat vinden we van het nieuwe board? Ik speel er net op, op de NA server. Heb nog niet veel interacties kunnen ontdekken helaas... :|
Betekent dit dat op NA TgT er al is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Nee, gaat een hoop mis zo te lezen bij de patch. Sommige mensen kunnen hun chest reward ook al open maken.

Toch niet. Waarschijnlijk zit het board al gewoon in de patch; we gaan er morgen tenslotte ook op brawlen.

[ Voor 35% gewijzigd door Tektoon op 18-08-2015 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:50
Er is echt vreemde shit aan de hand de laatste paar dagen. Winnen geeft geen stars/xp en soms reageren de quests achterstevoren. Net met priest een game verloren tegen een warlock; 'Win 2 games with priest or warlock 1/2'

Ook dit: http://i.imgur.com/1nFrCUK.jpg

??? :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Easy Legend grind. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Laatst online: 14:52
Heb update wel kunnen downloaden.

Wel weer zin in!

Edit: hij doet het nu weer.

[ Voor 40% gewijzigd door beebie121 op 19-08-2015 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij geldt die reward chest pas op het moment dat de patch in ging. Heb het getest door ff expres 1 rank te verliezen voordat de update kwam, maar de beste chest reward voor mij is nu de rank die ik heb, in plaats van de rank die ik voor de patch had....

Is dat intended of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 08:56:
Volgens mij geldt die reward chest pas op het moment dat de patch in ging. Heb het getest door ff expres 1 rank te verliezen voordat de update kwam, maar de beste chest reward voor mij is nu de rank die ik heb, in plaats van de rank die ik voor de patch had....

Is dat intended of?
Ja, dat hebben ze gezegd. Het is pas vanaf de nieuwe patch dat uw rank wordt bijgehouden. Was beetje verwarring rond maar ze hebben dat getweet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:03:
[...]

Ja, dat hebben ze gezegd. Het is pas vanaf de nieuwe patch dat uw rank wordt bijgehouden. Was beetje verwarring rond maar ze hebben dat getweet. :)
Ah oke duidelijk, thnx :). Ik ga tegen het einde van het seizoen maar even een paar ranks pakken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:09:
[...]

Ah oke duidelijk, thnx :). Ik ga tegen het einde van het seizoen maar even een paar ranks pakken dan.
Ja, heb dat ook aan mij zelf wijsgemaakt. Elk season minstens rank 5. Rank 5 is nog easy te doen met casual ranking. Daarvoor moet je tenminste niet the grind doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online

Wat een mooi gebaar. En wat een heftig verhaal in die link zeg.
Pagina: 1 ... 86 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]