Ik ben een Legende!, de grote Zoo show:
In de eerste maand van Hearthstone (niet beta) ben ik begonnen met dit kaartspelletje. In het begin deed ik alleen wat F2P tussen de Diablo patches door, maar op een gegeven moment ben ik toch wat geld gaan spenderen. Ik vond daarom vorige maand dat zich dit minimaal moest vertalen in de hoogste rang van dit spel. Afgelopen maand kwam ik niet verder dan rank 5, maar nu is het dan toch gelukt.
Ik heb deze maand vrijwel alleen maar met Zoo gespeeld. Ik heb de kaarten voor een Hunter of Patron deck, maar ik voelde me op een gegeven moment toch wel erg vertrouwd met Zoo en daarom ben ik van Rank 5 tot legendary niet meer geswitcht. De stats van deze maand volgens HDT:
Ik weet niet precies hoe het programma tot deze stats komt, want het klopt niet helemaal:
De stats van de andere decks.
Zoo 2.3: 100-65
Zoo 2.4: 46-36
Zoo 2.5: 47-39
Zoo 2.6: 19-9
Versie 2.3 heb ik gebruikt om tot rank 5 te geraken. Shadowflame kan heel handig zijn, maar de kaart is te situationeel in een Zoo deck heb ik gemerkt. Toen ik bij rank 5 kwam veranderde de meta naar meer control tegenstanders. Het zou natuurlijk kunnen dat ik die toevallig net allemaal tegen kwam

, maar feit is dat de echte facehunters nog maar sporadisch voorbij kwamen. Ik heb de Flame Imps altijd bewust uit mijn deck gelaten voor de facehunters. Ik heb zeker drie Paladin matches gewonnen met nog 1-3 health over. Ik heb ze vanaf rank 5 ook niet echt nodig gehad, maar allicht was het een nog betere optie. Op aanraden van Anima heb ik voor Loatheb gekozen en die wint je echt de Druid match-up.
Tegen Control Warrior had ik het nog steeds moeilijk en een aantal dagen geleden leek het wel of iedereen Control Warrior speelde. Om die reden heb ik Nefarian toegevoegd in versie 2.5 en dat hielp zeker, maar in de andere matches zat hij alleen maar in de weg.
Dus heb ik in versie 2.6 voor de dubbele Owl gekozen. Het is een prettige toevoeging aangezien je er dan nog een keer één kan gebruiken voor bijvoorbeeld een Pilothed Shreader. Ik denk dat Sylvana's een nog betere toevoeging kan zijn, maar die heb ik niet. Enhance-o Mechano raad ik iedereen aan die Zoo speelt. Hij bezorgt je veel burst overwinningen i.c.m. Power Overwelming. Ik zag toevallig gisteren op Hearthpwn dat de kaart in de oude Zoo wel vaker werd gebruikt.
Nu ga ik proberen wat te minderen met Hearthstone tot de 24ste, want het spel kan je leven aardig beheersen

. We zullen zien of dat lukt. Mijn volgende doel ga ik tot die tijd maar eens bedenken. Tot slot nog twee memorabele momenten.
De Vortex showdown: Ik heb gewonnen met Zoo van zijn Patron.
Mijn eerste (en enige) gouden legendary
[
Voor 3% gewijzigd door
xV0rtexx op 15-08-2015 22:50
]