[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.372 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:06

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:41:
[...]

Dit soort plays zijn helaas geen uitzondering op de ladder.

Het nare van deze situatie is dat Trump z'n eigen minions killt om dit soort shit te voorkomen en dan nog geOTKt wordt. Hij heeft 2 healing critters in z'n hand (Armorsmith) die ie niet durft te spelen omdat ze tegen Patron meer damage doen dan healen. De enige counter van CW tegen Patron, Brawl, heeft ie in z'n hand, maar haalt niets uit tegen zo'n OTK.

Ik weet nog dat Buzzard generfd werd omdat de combo met UTH ervoor zorgde dat spelers werden gestrafd voor het spelen van minions; deze situatie is hetzelfde. Daarnaast zijn kaarten als Leeroy en Charge generfd om enorme OTK's op een leeg bord te voorkomen. Met Frothing heb je een zelfde situatie.
Wow, mooie analyse/argumentatie! _/-\o_
Ben benieuwd of de nieuwe expansion hier nog verschil kan maken of dat het echt aankomt op een nerf.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:37
De laatste keer dat de warrior werd generft werd 'ie bijna onspeelbaar in arena. Als ze dat nu weer omdraaien vind ik het prima!

#ArenaWarriorsMatter

Wat niemand er hier bij zegt is dat Trump ook een redelijk goede kans had op lethal die turn maar er niet voor ging omdat hij door een misrekening dacht veilig te zitten. Mag je de huidige frothing/warsong combo nog steeds problematisch vinden, maar dit voorbeeld is lang niet zo symptomatisch als wordt voorgedaan.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tektoon schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:50:

Wat niemand er hier bij zegt is dat Trump ook een redelijk goede kans had op lethal die turn maar er niet voor ging omdat hij door een misrekening dacht veilig te zitten. Mag je de huidige frothing/warsong combo nog steeds problematisch vinden, maar dit voorbeeld is lang niet zo symptomatisch als wordt voorgedaan.
mja, feit is dat SjoW geen kaarten meer in z'n deck had en Trump ~50 hitpoints had en een Brawl in z'n hand had, hij speelde safe door het zo te doen, de OTK had ook slechts 1 HP overkill, dus zo'n rare gedachte is het niet dat hij veilig was, als SjoW een paar damage minder had gedaan in z'n beurt, had Trump gewonnen

ik heb er wel bewondering voor, ik had al lang die Boom op het veld geknald en dan kijken waar het schip strandt

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2015 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-10 19:32
De enige reden waarom ze op het ropen reageerde, is door zijn Lifecoach cosplay.

Even heel simpel, hij had op verschillende turns keuzes, die tevens niet altijd door alle casters werden gedeeld, denk aan turn 3 en 4 met de keuze voor Egg + PO of Argus, en turn 5 Argus of Doomguard.
Je kan dit BM noemen, maar als niemand er iets over zou zeggen, dan zou iedereen gewoon zeggen dat Lothar zeer goed en doordacht aan het spelen was, en ik denk ook dat dit het geval was. Vergeet niet dat Lothar minder speelt dan diverse andere spelers, en hij het zwakste van zijn team is. Als je dan iemand vervangt in een tournament van 250k, dan is heel goed nadenken echt wel een must.

Ik vond hem dan ook zeer sterk spelen en zie het geregeld ropen meer als een teken van een goede speler die het beste wilt neerzetten, dan iemand die zit te BM'en.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Sommige momenten "leek" het wel even dat hij zat te ropen puur om Lifecoach te imiteren en niet omdat de play zo moeilijk was. Maar er waren vast wel turns geweest dat de rope gerechtvaardigd was. En zojuist je zei het gaat wel om 250k, dan mag je idd best wel goed over je plays nadenken.

Nog minder dan 2 uur voor de livestream en dan hopelijk kaartdump van alle TGT kaarten, ik ben benieuwd.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 15:14
Ik hoop alleen dat TGT niet vanavond uitkomt want ga morgen de pre-order plaatsten en dan verloopt de aanbieding en de card back
En nu maar afwachten of het een paar nieuwe type decks voortbrengt die de meta op z'n kop zetten al verwacht ik nog steeds wel de de vervelende decks blijven bestaan omdat men toch niet anders wil.

Heb nu 2,4k dust en kan dus dus 1 Legendary en 2 epics craften al ga ik daar wel (even)mee wachten om een Troggzor scenario te voorkomen :)

[ Voor 17% gewijzigd door beuker19 op 14-08-2015 18:36 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:13
beuker19 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 18:33:
Heb nu 2,4k dust en kan dus dus 1 Legendary en 2 epics craften al ga ik daar wel (even)mee wachten om een Troggzor scenario te voorkomen :)
Ik had Troggzor ook als eerste gecraft en ik heb er ook een klein beetje spijt van gehad. xD

Zelf heb ik nu ~1600 dust, maar ze hebben tot nu toe nog geen legendary revealed die ik zou willen craften. Hopelijk komen er wat betere legendaries te voorschijn vanavond! (Priest/Shaman/Hunter en nog ong. 3 neutrale legendaries komen er nog als het goed is) :*)

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
PCBaas schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 18:51:
[...]

Ik had Troggzor ook al eerste gecraft en ik heb er ook een klein beetje spijt van gehad. xD

Zelf heb ik nu 1600 dust, maar ze hebben tot nu toe nog geen legendary revealed die ik zou willen craften. Hopelijk komen er wat betere legendaries te voorschijn vanavond! (Priest/Shaman/Hunter en nog ong. 3 neutrale legendaries komen er nog als het goed is) :*)
Tot nu toe is de Warrior legendary de enige met redelijk wat potentie al moet je er natuurlijk wel je deck op aan passen en voor de rest [b]Lock and Load[/b,] Effigy, Burgle, Holy Champion,
Gadgetzan Jouster, Bash, Nexus-Champion Saraad en 2 tweeling Legendary's zijn voor mij kaarten met potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
soontm

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Druid, Warrior en Mage legendary zijn erg leuk om mee te experimenteren volgens mij

De shaman legendary schijnt volgens insiders trouwens echt een knaller te zijn, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Zeriyah says the stream will last around an hour and a half.
We won't be seeing all the cards on stream, "There's too many to show them all, but we'll show a lot".
Seems anything not shown on stream will later be posted to Facebook, much like GvG's card dump.

http://www.hearthpwn.com/...rd-reveal-livestream-live

Nice als het goed is worden dan alle kaarten revealed vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
PCBaas schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:07:
Zeriyah says the stream will last around an hour and a half.
We won't be seeing all the cards on stream, "There's too many to show them all, but we'll show a lot".
Seems anything not shown on stream will later be posted to Facebook, much like GvG's card dump.

http://www.hearthpwn.com/...rd-reveal-livestream-live

Nice als het goed is worden dan alle kaarten revealed vanavond.
Hypppppe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woa Mistcaller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HSjc6L5.png?2

Die floating watcher voor Priest ziet er ook erg goed uit voor arena!

[ Voor 41% gewijzigd door Tektoon op 14-08-2015 19:34 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:48

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Yay! Shaman AoE:

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/250/340/635751515936993730.png

Ow. -O-

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lecros
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-09 18:42
Eigenlijk een soort Flamestrike die je eventueel eerder kan spelen maar dan is je volgende beurt zo goed als nutteloos. Met nog steeds de kans dat je 1 damage meer doet.
Tektoon schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:25:
[afbeelding]

Die floating watcher voor Priest ziet er ook erg goed uit voor arena!
De Mistcaller daarintegen lijkt me geweldig goed en die zou ik ook wel graag willen hebben voor Shaman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:24
Lecros schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 20:00:
[...]

Eigenlijk een soort Flamestrike die je eventueel eerder kan spelen maar dan is je volgende beurt zo goed als nutteloos. Met nog steeds de kans dat je 1 damage meer doet.

[...]
Verschil is dat je na vijf mana late game nog wel wat kan spelen op het bord. Ik vind het een behoorlijk goede (anti aggro) kaart. Gaat wel play krijgen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lecros
7 - mana (5/4) priest Legenday, Inspire: add a random legendary to the board

Best wel insane.
AequitasII schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 20:02:
[...]

Verschil is dat je na vijf mana late game nog wel wat kan spelen op het bord. Ik vind het een behoorlijk goede (anti aggro) kaart. Gaat wel play krijgen denk ik.
Het is sowieso wel een goede kaart maar ik vind het zelf altijd erg lastig om overload te managen. Dit zou overigens best veel value zijn samen met de kaart die overload weg haalt!

[ Voor 71% gewijzigd door Lecros op 14-08-2015 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Priest legendary is effectief een 9 drop, maar desondanks een interessante kaart. Ik vond de warrior deck het leukste spelen, vooral Chillmaw vond ik erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Bij dit soort kaarten moet je in de gaten houden dat 4 health heel makkelijk kan worden verwijderd, de kaart silence uitlokt, dat je 'm speelt op 9 mana om zeker te zijn van je hero power waardoor je niks anders kan spelen waarmee je min of meer bevestigt dat je maar een keer van het effect gebruik gaat/kan maken. Sneed's ziet ook weinig play en dat is nog een betere kaart ook.

Ik vond Warrior ook leuk spelen; hoopvol voor de arena ook! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Tektoon schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 20:23:
Bij dit soort kaarten moet je in de gaten houden dat 4 health heel makkelijk kan worden verwijderd, de kaart silence uitlokt, dat je 'm speelt op 9 mana om zeker te zijn van je hero power waardoor je niks anders kan spelen waarmee je min of meer bevestigt dat je maar een keer van het effect gebruik gaat/kan maken. Sneed's ziet ook weinig play en dat is nog een betere kaart ook.

Ik vond Warrior ook leuk spelen; hoopvol voor de arena ook! :)
Alleen als je Tirion krijgt heb je waarschijnlijk ook een 2e kans.
Had liever gezien dat je een 7+ Legendary kreeg ipv ook kans op Millhouse of bewaren als laatste kaart voordat je fatigue gaat

[ Voor 8% gewijzigd door beuker19 op 14-08-2015 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je je voor registreren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Hard removal eindelijk voor Druid, maar de drawback ....

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/11889556_966931130016322_2662589551960353015_n.jpg?oh=80b741b7aabd623a16e062fa0f1b9278&oe=564BE51F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Je kunt de kaarten ook checken via Reddit;

Kaarten uit de stream

Kaarten via Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dan toch maar de pre-order gekocht vandaag. Wat is nu €44.99 in een mensenleven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
EDIT; dubbelpost
EDIT2; @Lode; ongeveer 17 euro meer dan waneer je via Amazon pre-ordert. :)
EDIT3; @Royy; dat is waarom de geschatte datum voor de update al tijden op 24-25 augustus staat. Blizz is betrouwbaar want zo zijn er al veel expansions correct voorspeld.

[ Voor 232% gewijzigd door Tektoon op 14-08-2015 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
Omdat Royy mij niet geloofde plaats ik hier maar screenshots.
Als je je systeemtijd naar 26 augustus zet kun je de TGT packs openen. Ik heb dit nog niet gedaan maar het kan wel.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/30xkjkn.png

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/98armf.png

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/9jdobp.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Damn..

Ik durf het niet te doen, straks pakt Blizzard alles af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:25
astie schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:16:
Als je je systeemtijd naar 26 augustus zet kun je de TGT packs openen. Ik heb dit nog niet gedaan maar het kan wel.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
nomnomnom :P haha oke jij wint... :9

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Plus misschien dat die keihard bugged en je pakjes weggooid omdat de kaarten nog niet eens in het spel zitten.

Anders hadden ze alle nieuwe kaarten ook wel kunnen dataminen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mijn verbinding of hebben meer mensen last van disconnects?
4 matches op rij verloren door een disconnect :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:58:
Ligt het aan mijn verbinding of hebben meer mensen last van disconnects?
4 matches op rij verloren door een disconnect :/
/Ik heb alleen heel veel lag maar geen disconnects tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
Tektoon schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:09:
EDIT; dubbelpost
EDIT2; @Lode; ongeveer 17 euro meer dan waneer je via Amazon pre-ordert. :)
EDIT3; @Royy; dat is waarom de geschatte datum voor de update al tijden op 24-25 augustus staat. Blizz is betrouwbaar want zo zijn er al veel expansions correct voorspeld.
€17,- meer? Volgens mij die Amazon actie nu nog maar 10%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Ja, je hebt gelijk zo te zien. Laatkomers betalen meer. De 20% actie is intussen ook afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Heb ook een paar dc's gekregen vandaag ja maar gelukkig nog wel kunnen reconnecten elke keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Nu alle kaarten bekend zijn van TGT, wat is jullie mening over de TGT vergeleken met GvG? Ik ben een klein beetje teleurgesteld, had betere neutral legendaries verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
An1mA schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:25:
Nu alle kaarten bekend zijn van TGT, wat is jullie mening over de TGT vergeleken met GvG? Ik ben een klein beetje teleurgesteld, had betere legendaries verwacht.
Teleurgesteld over de legendarys maar ben blij met dat mijn favo class Shaman weer beter speelbaar is geworden. Daarnaast ben ik blij met bijvoorbeeld de variatie Beast Druid.
Ook Taunt Warrior wordt erg intressant. Ik speel nu CW maar daar moet een taunt varriant van te maken zijn en dan zie ik helemaal geen kans meer voor Aggro om te winnen. Dat is nu al lastig maar dan helemaal.

Verder vind ik joust leuk maar is het nogsteeds erg langzaam. Ben wel blij dat ze de heropower belangrijker hebben gemaakt. Dit was meestal hetgene wat je deed als je mana over had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Zijn wel wat dingen om uit te proberen vinnik:

- taunt warrior
- beast druid
- malygos druid/mage
- dreadsteed lock, zelfs die nieuwe void crusher heeft ermee synergy
- discard lock, lijkt me eerder niks tho
- pirates, vooral rogue?
- murlock bij pala?

Priests en shamens hebben veel nieuwe tools ook.

En Hunters, tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
Afbeeldingslocatie: https://scontent-mia1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11836899_966899893352779_6726091454535866240_n.jpg?oh=31244da2e148965b3efa150acda4efe9&oe=564C46AA

Grappig, voor welke hero zou dit interessant kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
AequitasII schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:48:
[afbeelding]

In Adventures Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TMLsWiS.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
AequitasII schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:48:
[afbeelding]

Anti inspire decks tech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:48

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Mofkees schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:45:
Zijn wel wat dingen om uit te proberen vinnik:

- taunt warrior
- beast druid
- malygos druid/mage
- dreadsteed lock, zelfs die nieuwe void crusher heeft ermee synergy
- discard lock, lijkt me eerder niks tho
- pirates, vooral rogue?
- murlock bij pala?

Priests en shamens hebben veel nieuwe tools ook.

En Hunters, tja...
Totem shaman. Heeft volgens mij geeneens epics en/of legendaries nodig. Wat meer control achtige kaarten voor hunter maar nog steeds geen echt goede board clear kaarten om een goed control hunter deck te maken.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Gundogan schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 23:17:
[...]

Totem shaman. Heeft volgens mij geeneens epics en/of legendaries nodig. Wat meer control achtige kaarten voor hunter maar nog steeds geen echt goede board clear kaarten om een goed control hunter deck te maken.
jawel, acidmaw + UtH :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Ik heb er net goed naar gekeken en een tier list gemaakt van de kaarten in TGT.

Het is redelijk vlug gemaakt, dus misschien zit er nog wat deviatie in de tiers van sommige kaarten (tier van bepaalde kaarten kan bijv. nog 1 omhoog of omlaag). In eerste instantie had ik het gewoon voor mezelf gemaakt, maar toen bedacht ik me dat het leuker is als ik hem ook hier neerzet; al is het alleen maar om te weten of we op tweakers een beetje op dezelfde lijn zitten. Als jullie het echt helemaal niet eens zijn met de tiers van bepaalde kaarten: laat het weten en dan kunnen we dit bediscussieren! :)

Tier 0 / Excellent
Living Roots
Totem Golem
King's Elekk
Bear Trap
Argent Horserider
Bash
Tuskarr Jouster
Bolf Ramshield

Tier 1 / Good
Power Word: Glory
Wyrmrest Agent
Wrathguard
Sparring Partner
Darnassus Aspirant
Tuskarr Totemic
Polymorph: Boar
Dreadscale
Seal of Champions
Powershot
Healing Wave
Effigy
Burgle
Spawn of Shadows
Dreadsteed
The Mistcaller
Mysterious Challenger
Master Jouster
Rhonin
Varian Wrynn

Tier 2 / Ok
Flash Heal
Arcane Blast
Undercity Valiant
Lance Bearer
Garrison Commander
Fallen Hero
Druid of the Saber
Alexstrasza's Champion
Convert
Warhorse Trainer
Shadowfiend
Fjola Lightbane
Eydis Darkbane
Elemental Destruction
King's Defender
Twilight Guardian
Tournament Medic
Savage Combatant
Refreshment Vendor
Holy Champion
Gormok the Impaler
Evil Heckler
Sideshow Spelleater
Justicar Trueheart
Grand Crusader
Coldarra Drake
Chillmaw
Aviana

Tier 3 / Mediocre
Gadgetzan Jouster
Buccaneer
Competitive Spirit
Tiny Knight of Evil
Lock and Load
Bolster
Silent Knight
Saboteur
Fencing Coach
Dragonhawk Rider
Wildwalker
Draenei Totemcarver
Armored Warhorse
Thunder Bluff Valiant
Clockwork Knight
Wilfred Fizzlebang
The Skeleton Knight
Mogor's Champion
Kodorider
Skycap'n Kragg
Knight of the Wild
Confessor Paletress
North Sea Kraken
Icehowl
Anub'Arak

Tier 4 / Meh
Lowly Squire
Injured Kvaldir
Spellslinger
Shady Dealer
Mulch
Light's Champion
Ice Rager
Maiden of the Lake
Crowd Favorite
Shado-Pan Cavalry
Ram Wrangler
Pit Fighter
Nexus-Champion Saraad
Enter the Coliseum
Eadric the Pure
Captured Jormungar

Tier 5 / Bad
Tournament Attendee
Cutpurse
Argent Watchman
Flame Juggler
Confuse
Ancestral Knowledge
Boneguard Lieutenant
Demonfuse
Argent Lance
Stablemaster
Silver Hand Regent
Orgrimmar Aspirant
Coliseum Manager
Murloc Knight
Magnataur Alpha
Frigid Snobold
Dalaran Aspirant
Charged Hammer
Recruiter
Mukla's Champion
Kvaldir Raider
Flame Lance
Sea Reaver
Dark Bargain
Fearsome Doomguard
Acidmaw

Tier 6 / Shit
Brave Hunter
Master of Ceremonies
Fist of Jaraxxus
Astral Commmunion
Poisoned Blade
Void Crusher
Ball of Spiders
Frost Giant

*Beneath the Grounds heeft nog geen tier (ligt eraan wat de Ambushes doen)

P.S.:
tldr: weinig goede legendaries in deze set (een stuk minder dan GvG).

[ Voor 4% gewijzigd door PCBaas op 15-08-2015 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PCBaas schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 23:53:
P.S.:
tldr: weinig goede legendaries in deze set (een stuk minder dan GvG).
Mja, qua GvG legendaries worden er ook weinig echt gespeeld.

Dr. Boom = auto include voor veel decks
Mal'ganis = goed, zeker i.c.m. Voidcaller
Sneeds = ook voor sommige decks wel speelbaar

De rest zie ik zelden tot nooit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:47
xelfer schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 01:09:
[...]

Mja, qua GvG legendaries worden er ook weinig echt gespeeld.

Dr. Boom = auto include voor veel decks
Mal'ganis = goed, zeker i.c.m. Voidcaller
Sneeds = ook voor sommige decks wel speelbaar

De rest zie ik zelden tot nooit.....
Voljin, Neptulon(maar niet zo vaak idd), Iron Juggernaut (zeldzaam, vind hem zelf wel grappig in control warr, maar control is sowieso matig), Sneeds heel soms in een shaman/hunter deathrattle deck, Toshley in tempo mage.

Ik vind TgT aan de ene kant heel interessant omdat langzamere decks weer een ding kunnen worden, aan de andere kant zal hunter vast wel weer een manier vinden om met je ogen dicht van veel decks te kunnen winnen... Only time will tell ;p

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Ga net 8-3 in arena op NA met dit zéér matige deck. Net 60% tier score, hetgeen wat beneden het gemiddelde is. Halverwege de draft had ik bijna opgegeven wegens te weinig kwaliteit. Ben dus erg tevreden met het resultaat.

Moet zeggen dat ik al twee maanden enorm goed scoor in arena; 1x 5 wins, de rest 7 wins of hoger (infinite arena y'all :7). Alle decks tussen de 60% en 65% tier score. Ben benieuwd wat TGT doet voor arena (behalve de Warrior verder naar beneden duwen).

- 0 x dragon synergy gehaald
- 1 keer Pyroblast gezien
- 2 keer verloren wegens 2 flamestrikes in de onderste helft van m'n deck :'(
+ 1x portal -> Cairne
+ 2x ragequit tegenstander wegens value flamestrike :Y

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Quv5857.jpg?1

Heartharena adviseerde tegen zowel de Pint Sized Summoner als de Kobold. Toch gedaan; ik vind ze zo slecht nog niet en ik voelde aankomen dat ik anders zonder 2-drops zou komen te zitten. Zeker met matige kaarten kom je dan niet ver. Bleek juiste voorgevoel. Ook Gnomerrigan, Cogmaster, Raging Worgen en Polymorph waren tegen het advies in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ben wel benieuwd naar die Murloc Knight, die ga ik zeker uitproberen in een Pally deck. Lijkt mij wel lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ligt het aan mij, of zijn alle Warlock kaarten matig. Bedoel het meeste is allemaal discard of gewoon niet bijzonder, en Fizzlebang is gewoon minder goed dan Thaurissan imo. Misschien dat ze beide in een versie van Warlock komen, maar ik zie nog wel gebeuren dat Warlock alleen gebruik gaat maken van neutrals.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 11:32
astie schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:16:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Die screenshots is ook waar het ophoudt, de kaarten zitten namelijk nog niet in de game. Je kunt de pakjes niet daadwerkelijk openen.

Ze zullen deze week de patch wel gaan uitrollen vermoed ik. Misschien dat we dan weer met de kaarten kunnen spelen in Arena een weekje, alvorens de echte release.
Benjamin- schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 09:57:
Ligt het aan mij, of zijn alle Warlock kaarten matig. Bedoel het meeste is allemaal discard of gewoon niet bijzonder, en Fizzlebang is gewoon minder goed dan Thaurissan imo. Misschien dat ze beide in een versie van Warlock komen, maar ik zie nog wel gebeuren dat Warlock alleen gebruik gaat maken van neutrals.
Voor Warlock is dit een redelijk waardeloze expansion idd.
PCBaas schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 23:53:
Ik heb er net goed naar gekeken en een tier list gemaakt van de kaarten in TGT.

Het is redelijk vlug gemaakt, dus misschien zit er nog wat deviatie in de tiers van sommige kaarten (tier van bepaalde kaarten kan bijv. nog 1 omhoog of omlaag). In eerste instantie had ik het gewoon voor mezelf gemaakt, maar toen bedacht ik me dat het leuker is als ik hem ook hier neerzet; al is het alleen maar om te weten of we op tweakers een beetje op dezelfde lijn zitten. Als jullie het echt helemaal niet eens zijn met de tiers van bepaalde kaarten: laat het weten en dan kunnen we dit bediscussieren! :)
Poly: Boar en PW: Glory zo hoog? :o Die zijn beiden praktisch onspeelbaar.

[ Voor 46% gewijzigd door Bosmonster op 15-08-2015 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Benjamin- schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 09:57:
Ben ik helemaal met je eens, daarnaast zijn de Mage kaarten ook maar meh. Alleen de nieuwe secret is goed en de Mage legendary heeft combo mogelijkheden. Alle andere classes hebben redelijk class kaarten gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Als ik even de class kaarten naloop:

Druid: Aantal sterke kaarten, mulch is wel een sterke verwijder kaart, card draw is een nadeel, maar zeker de moeite waard. Verder zou beast Druid nu mogelijk moeten zijn. Of her goed zal zijn is vraag 2.
Hunter: Heel moeilijk te zeggen, de trap is iig leuk, maar verder het is wel vooral voor midrange. Zeker positief, maar in GvG hebben die kaarten ook niet geleidt tot tragere decks.
Mage: Kaarten zijn meer gericht op een lategame Mage. Ik weet dat Strifecro enthousiast is, dus dat is wel interessant om te zien of hij een tier 1 deck er mee kan maken. Voor tempo en aggro mage zie ik iig weinig value.
Paladin: Sterke healkaart voor control, de 1/1 buffkaart die veel value kan halen, maar wel de vraag of die goed genoeg is en dan een secrets deck, vraag me zeer af of het gaat werken, maar het zou cool zijn.
Priest: Voelt aan als meer van hetzelfde, zeker bruikbare kaarten, maar de goede voelen niet aan alsof je een echt nieuw deck kan maken.
Rogue: Vooral veel minions, dus ik verwacht wel echt minion decks. Of het goed is...
Shaman: Totems, healing en een zieke legendary. Control Shaman moet zo wel gaan werken!
Warlock: Pure bagger...
Warrior: Ze pushen duidelijk control Warrior en ik ben dan ook erg benieuwd of er 1 komt met veel taunts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Bosmonster schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 09:59:
Poly: Boar en PW: Glory zo hoog? :o Die zijn beiden praktisch onspeelbaar.
Polymorph: Boar is zeker wel een goede kaart. Hij is 1 mana minder dan Polymorph en als "compensatie" krijgt de tegenstander een minion met 2 health i.p.v. 1. Het feit dat een 2 health minion ook makkelijk weg te krijgen is, plus dat je hem ook op je eigen minions kan gebruiken voor extra reach zorgen er samen voor dat ik het eigenlijk wel een hele goede kaart vind.

Power Word: Glory heb ik misschien iets te hoog ingeschat (zit misschien meer in tier 2; net zoals Flash Heal), maar ik was denk ik gewoon enthusiast om de synergy met Light- en Darkbane. :P

Wat ik wel heel goed vind aan deze nieuwe set is dat ze in ieder geval hun best hebben gedaan om zo weinig mogelijk Power Creep te hebben (buiten Evil Heckler dan, maar dat vind ik niet eens erg) en juist kaarten te printen die net een ander effect hebben. Dit vind ik wel een mooi streven en ik hoop dat ze in toekomstige sets deze richtlijn ook aanhouden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Nitai schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 07:38:
Ben wel benieuwd naar die Murloc Knight, die ga ik zeker uitproberen in een Pally deck. Lijkt mij wel lachen :)
Mij ook en het is een kaart die zeker in een Midrange deck past.
PCBaas schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 10:49:
[...]

Polymorph: Boar is zeker wel een goede kaart. Hij is 1 mana minder dan Polymorph en als "compensatie" krijgt de tegenstander een minion met 2 health i.p.v. 1. Het feit dat een 2 health minion ook makkelijk weg te krijgen is, plus dat je hem ook op je eigen minions kan gebruiken voor extra reach zorgen er samen voor dat ik het eigenlijk wel een hele goede kaart vind.
Polymorph: Boar is een geweldige kaart en zeer flexibel inzetbaar zowel offensief als defensief en er is zeker ruimte voor te maken in soort van Tempo/Midrange Mage.

Verder vind ik deze set al met al niet tegenvallen en lijken ze een kant op te gaan waar card advantage en board control belangrijker is dan dan ooit.

[ Voor 60% gewijzigd door beuker19 op 15-08-2015 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ach er zullen best scenario's zijn dat je er ietwat value uit kan halen, maar een 1/1 is basically "removal", je tegenstander een 4/2 geven (die je dus ook niet kan pingen) is niet al te best.

Offensief is het vrij waardeloos want je ruilt een bestaande minion hiervoor in. Tenzij er een aggro-mage deck ontstaat zie ik hier geen value in voor 3 mana. 3 mana destroy a minion and deal 4 damage.. wooptiedoo :P

In constructed is dit een van de slechtere Mage kaarten. In Arena kan het misschien wat doen, maar er zijn zoveel betere 3 drops.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 15-08-2015 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom vindt iedereen Ball of Spiders zo slecht? Ja, het is een kaart die traag is en daardoor niet in de huidige hunter decks past, maar alle nieuwe hunter kaarten zijn gericht op midrange en control, dan is dit een fantastische kaart, 3 1/1 critters en 3 random beasts, da's serieus card advantage voor maar 6 mana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Omdat ie ook serieus traag is. Je ruilt in principe board advantage in voor wat (random) card advantage. Dat gaat je meer games kosten dan opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar je vergeet beast synergy. Rhino + Hyena + Ball bijvoorbeeld. Ik denk dat het een hele leuke kaart kan zijn in het juiste deck.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2015 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
yep 3x spiders + acidmaw = OP bord clear :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:05
PCBaas schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 10:49:
[...]
Wat ik wel heel goed vind aan deze nieuwe set is dat ze in ieder geval hun best hebben gedaan om zo weinig mogelijk Power Creep te hebben (buiten Evil Heckler dan, maar dat vind ik niet eens erg)
Nou, dat stoort mij wel. Ik vind het goed dat ze besluiten dat Booty Bay Bodyguard best een mana minder mag kosten, en een Magma Rager best 2 health kan hebben, maar pas dan gewoon de oorspronkelijke kaarten aan. En dan die zwakke excuses een tijdje terug waarom ze geen kaarten wilden buffen, dat je moet leren wat slechte kaarten zijn enzo... nou, dat wordt zo wel heel gemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
De legendaries die ik overweeg te craften indien ik ze niet uit de pakjes trek zijn;

- Wrynn
- Mistcaller
- Lightbane/Darkbane

Komen zo te zien nog meer leuke dingen aan. Profile galleries, seasonal rankings, etc. Werd tijd.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yHG1hlO.png?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Tektoon schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 16:06:
De legendaries die ik overweeg te craften indien ik ze niet uit de pakjes trek zijn;

- Wrynn
- Mistcaller
- Lightbane/Darkbane

Komen zo te zien nog meer leuke dingen aan. Profile galleries, seasonal rankings, etc. Werd tijd.

[afbeelding]
Dat over de API had ik ook gelezen op reddit ja. Alleen waarom zou een third party een app/site maken om de stats etc bij te houden. Ik bedoel waarom doet blizzard dat niet zelf, zoals Starcraft 2. In ieder geval is het goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
An1mA schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 16:11:
[...]

Dat over de API had ik ook gelezen op reddit ja. Alleen waarom zou een third party een app/site maken om de stats etc bij te houden. Ik bedoel waarom doet blizzard dat niet zelf, zoals Starcraft 2. In ieder geval is het goed nieuws.
Ja en ik weet zeker dat Blizzard al je wedstrijden incl stats heeft opgeslagen dus ik hoop dat sites gewoon jouw complete historie ook uit kunnen lezen. Dan heb je decktrackers puur voor je decks en niet voor de stats.
Zo'n API zou echt heel erg goed zijn. Of ingame stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
An1mA schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 16:11:
[...]

Waarom zouden ze daarin investeren als de community dat gratis doet voor ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:12:
Waarom vindt iedereen Ball of Spiders zo slecht? Ja, het is een kaart die traag is en daardoor niet in de huidige hunter decks past, maar alle nieuwe hunter kaarten zijn gericht op midrange en control, dan is dit een fantastische kaart, 3 1/1 critters en 3 random beasts, da's serieus card advantage voor maar 6 mana
Ball of spiders is veel te complex om nu al af te schrijven of de hemel in te prijzen. Zoveel synergie mogelijkheden maar tegelijk enorme tempo loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:56:
Ja, maar je vergeet beast synergy. Rhino + Hyena + Ball bijvoorbeeld. Ik denk dat het een hele leuke kaart kan zijn in het juiste deck.
5 + 2 + 6 = 13 mana.. Zelfs zonder Hyena is het 11 mana en dus zinloos qua charge.
Mofkees schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:35:
yep 3x spiders + acidmaw = OP bord clear :D
Is maar 13 mana en kost je dus minimaal 2 beurten voor je uberhaupt iets kunt doen met je spiders :P OP! Vrees overigens dat OF je Acid Maw of je spiders al dood zijn tegen die tijd.
SeamusXanthus schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 18:32:
[...]

Ball of spiders is veel te complex om nu al af te schrijven of de hemel in te prijzen. Zoveel synergie mogelijkheden maar tegelijk enorme tempo loss.
Sorry, maar complex is het gewoon niet. Voor 6 mana is er gewoon geen praktische synergie en het tempo loss is absurd. Zelfs Starving Buzzard is 11 mana..

Deze kaart had gewoon maximaal 4 mana moeten kosten en zelfs dan wastie moeilijk speelbaar geweest. 6 mana maakt het onspeelbaar.

[ Voor 74% gewijzigd door Bosmonster op 15-08-2015 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
Ik ben een Legende!, de grote Zoo show:

In de eerste maand van Hearthstone (niet beta) ben ik begonnen met dit kaartspelletje. In het begin deed ik alleen wat F2P tussen de Diablo patches door, maar op een gegeven moment ben ik toch wat geld gaan spenderen. Ik vond daarom vorige maand dat zich dit minimaal moest vertalen in de hoogste rang van dit spel. Afgelopen maand kwam ik niet verder dan rank 5, maar nu is het dan toch gelukt.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0BkgCJa.png?1

Ik heb deze maand vrijwel alleen maar met Zoo gespeeld. Ik heb de kaarten voor een Hunter of Patron deck, maar ik voelde me op een gegeven moment toch wel erg vertrouwd met Zoo en daarom ben ik van Rank 5 tot legendary niet meer geswitcht. De stats van deze maand volgens HDT:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Eutenyc.png

Ik weet niet precies hoe het programma tot deze stats komt, want het klopt niet helemaal:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mWwwUL3.png
De stats van de andere decks.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/llzIXM8.png
Zoo 2.3: 100-65

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sdDcFM6.png
Zoo 2.4: 46-36

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BfAKG2D.png
Zoo 2.5: 47-39

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wIYScQJ.png
Zoo 2.6: 19-9

Versie 2.3 heb ik gebruikt om tot rank 5 te geraken. Shadowflame kan heel handig zijn, maar de kaart is te situationeel in een Zoo deck heb ik gemerkt. Toen ik bij rank 5 kwam veranderde de meta naar meer control tegenstanders. Het zou natuurlijk kunnen dat ik die toevallig net allemaal tegen kwam :) , maar feit is dat de echte facehunters nog maar sporadisch voorbij kwamen. Ik heb de Flame Imps altijd bewust uit mijn deck gelaten voor de facehunters. Ik heb zeker drie Paladin matches gewonnen met nog 1-3 health over. Ik heb ze vanaf rank 5 ook niet echt nodig gehad, maar allicht was het een nog betere optie. Op aanraden van Anima heb ik voor Loatheb gekozen en die wint je echt de Druid match-up.
Tegen Control Warrior had ik het nog steeds moeilijk en een aantal dagen geleden leek het wel of iedereen Control Warrior speelde. Om die reden heb ik Nefarian toegevoegd in versie 2.5 en dat hielp zeker, maar in de andere matches zat hij alleen maar in de weg.
Dus heb ik in versie 2.6 voor de dubbele Owl gekozen. Het is een prettige toevoeging aangezien je er dan nog een keer één kan gebruiken voor bijvoorbeeld een Pilothed Shreader. Ik denk dat Sylvana's een nog betere toevoeging kan zijn, maar die heb ik niet. Enhance-o Mechano raad ik iedereen aan die Zoo speelt. Hij bezorgt je veel burst overwinningen i.c.m. Power Overwelming. Ik zag toevallig gisteren op Hearthpwn dat de kaart in de oude Zoo wel vaker werd gebruikt.

Nu ga ik proberen wat te minderen met Hearthstone tot de 24ste, want het spel kan je leven aardig beheersen ;). We zullen zien of dat lukt. Mijn volgende doel ga ik tot die tijd maar eens bedenken. Tot slot nog twee memorabele momenten.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6kLzrwW.jpg?1
De Vortex showdown: Ik heb gewonnen met Zoo van zijn Patron.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/h6VMgnF.jpg?1
Mijn eerste (en enige) gouden legendary

[ Voor 3% gewijzigd door xV0rtexx op 15-08-2015 22:50 ]

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Goed bezig en gefeliciteerd!

550 games in de eerste 15 dagen van de maand is wel bruut, dus ik begrijp wel dat je nu ontwennings-verschijnselen krijgt. :P Helaas ben je er nu nog niet, want nu kan die gekke grind naar top 100 Legend beginnen! xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Nice :)

Disenchanten die Mukla of hou je 'em? :P kan je mooi die Sylvanas van craften

[ Voor 101% gewijzigd door jmxd op 15-08-2015 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:25
Nice man, knap hoor. Ik kom niet eens voorbij rank 15 met m'n leuke Hammers&Mechs deck. Vaak heb ik gewoon vette pech met de mulligan of maak ik een grove inschattingsfout en tja, dan ga ik genadeloos ten onder. Vanavond wel een leuke winst behaald op turn 4 al van een priest. Whirling zap-o-matic (turn2) + flametongue totem (turn3)+ rockbiter weapon (turn 3) = 16 damage op turn 3. Beurt erna afgemaakt, hij kon niks xd

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
@Vortex top dat je legendary bent geworden en gefeliciteerd man. Ik weet nog toen ik voor het eerst legendary werd, laaste game was ik nerveus, jij misschien ook wel ^^ Ik ga maar eens enhanco mechano in zoo proberen als jij zulke goede ervaringen er mee hebt.

Anyways, ik ga even niet tryharden om snel legend te worden en meer met "leuke" decks spelen. Was afgelopen dinsdag rank 2 5 ster en nu rank 4. Had een 70% winstreak met Druid, maar de afgelopen dagen wil het maar net vlotten. Motivatie is flink geschronken in ieder geval na dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Bedankt voor de reacties. Het waren iets meer dan 400 games. Ik weet niet waarom HDT een aantal games van vorige maand meeneemt. Of het moet 1 hele maand tijd zijn (niet alleen deze maand).
Mukla was al weg voor Bloodmage Thanos voor het Blast Mage deck (http://www.gosugamers.net...t-thijs-aggro-freeze-mage).
De laatste games was ik wel een beetje nerveus inderdaad. Het heeft zelfs geleid tot een beginners fout tegen een Tempo Mage. Ik was even een Mirror Entity vergeten :). Ik had wel geluk met de tegenstanders. Een Druid en verder Mage en Warlock.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Bosmonster schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:08:
[...]

Sorry, maar complex is het gewoon niet. Voor 6 mana is er gewoon geen praktische synergie en het tempo loss is absurd. Zelfs Starving Buzzard is 11 mana..

Deze kaart had gewoon maximaal 4 mana moeten kosten en zelfs dan wastie moeilijk speelbaar geweest. 6 mana maakt het onspeelbaar.
Voor 4 mana was hij absurd goed geweest naar mijn mening. 3/3 aan beast stats en draw 3 beasts voor 4 mana? Vijf mana voelt mij het beste aan maar ga hem zeker nog niet afschrijven met 6 mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

xV0rtexx schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 22:36:
Ik ben een Legende!, de grote Zoo show:

(Knip plaatje statistieken)

Mijn eerste (en enige) gouden legendary
Wow netjes! Congrats :)
Lijkt me ook gaaf om legend te worden. Maar nu kijk ik naar die stats en dan zie ik kleine winst marges op een best grote sample. Ik bedoel 4 a 500 games spelen op een maand is best veel toch?

Met welke programma hou je dat eigenlijk allemaal bij? Ik ben nu alles op een kladblok bij aan het houden en dat is niet echt te doen :P

Trouwens wie is Vortex? :D

Nog 1 ding.
Ik zag iemand een tier lijst maken en daar plaatste die de kaart fencing in tier 3
Afbeeldingslocatie: http://0cb8dd5d2dc142d08f0f-eb3b436d25971e5860b39e72b0600342.r94.cf1.rackcdn.com/images/O-lpHRmJlolu.840x0.Vdef9Kkm.jpg

Is dat niet juist de kaart die iedereen in zijn deck gaat stoppen? De volgende beurt elk willekeurige minion (legend of niet) op gooien die gebruik maakt van hero power....
Lijkt me echt geen tier 3 kaart, qua stats misschien wel.

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
murphylee schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 10:32:
[...]

Wow netjes! Congrats :)
Lijkt me ook gaaf om legend te worden. Maar nu kijk ik naar die stats en dan zie ik kleine winst marges op een best grote sample. Ik bedoel 4 a 500 games spelen op een maand is best veel toch?

Met welke programma hou je dat eigenlijk allemaal bij? Ik ben nu alles op een kladblok bij aan het houden en dat is niet echt te doen :P

Trouwens wie is Vortex? :D
Bedankt. Ik zag van Trump een keer zijn all time stats en die zit rond de 58-62% met de verschillende hero's. Ik gebruik HDT, zoals de meesten hier neem ik aan.

http://wiki.teamliquid.net/hearthstone/Vortex - Maar ik realiseerde me toen ik je vraag las ineens dat je bij Blizzard vaker deze gamertag kunt hebben (?).

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
murphylee schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 10:32:
[...]
Nog 1 ding.
Ik zag iemand een tier lijst maken en daar plaatste die de kaart fencing in tier 3
[afbeelding]

Is dat niet juist de kaart die iedereen in zijn deck gaat stoppen? De volgende beurt elk willekeurige minion (legend of niet) op gooien die gebruik maakt van hero power....
Lijkt me echt geen tier 3 kaart, qua stats misschien wel.
Hij is situational en eigen alleen goed in Inspire decks. Het probleem is een beetje dat Inspire gewoon niet zo'n goede mechanic is waarschijnlijk. Daarnaast is de kaart in Arena ook daarrdoor een stuk minder interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 19:16

Turfschipper

Hup NAC

Vrees dat inspire Hunter nog vervelender maakt. En dat Warlock er op vooruit gaat. Maar verder zie ik weinig gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie zelf Shaman wel weer zitten in TGT. Is altijd mijn favo class geweest en was ook de class die ik binnen no-time op lvl 60 had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
xV0rtexx schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 12:16:
[...]
Ik gebruik HDT, zoals de meesten hier neem ik aan.
Ik test nu track-o-bot (Windhoos/OSX); werkt goed. Leest je game uit in plaats van screen capture. Dit is geen deck tracker dus daar heb je ook nog HSTracker (OSX) voor nodig.

Tot nu toe heb ik nog geen klachten; de apps zijn een stuk beter dan wat ik een jaar geleden testte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Vandaag even een oud deck afgestoft, geupdate en ermee van rank 10 naar rank 8 gegaan (6-1). Blijkbaar werkt het prachtig in de hunter/aggro paladin meta van deze week. :7

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VkR5WnL.png

EDIT:
De update t.o.v. een paar maanden geleden:
-1 Flamecannon
-1 Big Game Hunter
-1 Mind Control Tech
-1 Shade of Naxxramas
-1 Polymorph
-1 The Black Knight

+2 Ironbeak Owl
+2 Flamewaker
+1 Toshley
+1 Kel'Thuzad

[ Voor 34% gewijzigd door PCBaas op 16-08-2015 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lecros
PCBaas schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 22:27:
Vandaag even een oud deck afgestoft, geupdate en ermee van rank 10 naar rank 8 gegaan (6-1). Blijkbaar werkt het prachtig in de hunter/aggro paladin meta van deze week. :7

[afbeelding]

EDIT:
De update t.o.v. een paar maanden geleden:
-1 Flamecannon
-1 Big Game Hunter
-1 Mind Control Tech
-1 Shade of Naxxramas
-1 Polymorph
-1 The Black Knight

+2 Ironbeak Owl
+2 Flamewaker
+1 Toshley
+1 Kel'Thuzad
Is The Beast het wel waard om te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Lecros schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 23:25:
[...]

Is The Beast het wel waard om te spelen?
Als ze geen BGH hebben (en dat is meer dan de helft van de tijd) geeft hij absurd veel damage. Als ze wel BGH hebben geven ze vaak hun overige mana uit aan nog een 3-4 mana minion en dan heb je een prachtige Flamestrike de beurt erna. :*)

spoiler:
Ik raad het natuurlijk niemand aan om The Beast te craften puur en alleen maar om dit deck te spelen, want eigenlijk werkt het alleen maar in tijden dat niemand Kezan Mystic speelt. Echter als je hem hebt liggen in je collectie dan heb ik hier het ideale deck waar hij in past; want het is echt prachtig om The Beast op het veld te gooien en dan de hele tijd "Hello" te spammen in de beurt van je tegenstander. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

PCBaas schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 22:27:
Werkt lekker hoor! Bedankt :7
In plaats van the beast heb ik weer een excuus om Gruul te spelen. M'n tegenstanders waren helemaal in de war :-) (Tempo mage, Patron warrior, hunter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Gister de finale van de ONOG toernooi en Chakki werd in de laatste game geBM. Blijkbaar vond hij dat niet erg leuk, haha. Ach ja moet hij maar niet alleen face/aggro decks spelen, hoewel hij soms ook andere decks speelt :p Natuurlijk moet je bij een toernooi je sterkste decks spelen, dat weet ik ook wel.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ayLyhyfw-sY&feature=youtu.be]

[ Voor 6% gewijzigd door An1mA op 17-08-2015 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die BM was wel weer genieten :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ondanks dat het mij enorm in de vingers jeukt om die pre-purchase voor TGT te doen tot nu toe de verleiding kunnen weerstaan (veel geld dat ik beter in iets anders kan steken).

In tussentijd wel aan het sparen voor TGT, en toch al 21 packs bij elkaar gesaved :3

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/18213874/HSGold.PNG

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lecros
Darkfreak schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:43:
Ondanks dat het mij enorm in de vingers jeukt om die pre-purchase voor TGT te doen tot nu toe de verleiding kunnen weerstaan (veel geld dat ik beter in iets anders kan steken).

In tussentijd wel aan het sparen voor TGT, en toch al 21 packs bij elkaar gesaved :3

[afbeelding]
Ik stond vanochtend toevallig ook precies op 2110, alleen heb ik daarna een 60 gold quest afgemaakt en een arena run gestart. Ik vind 20 packs openen eigenlijk wel genoeg voor TGT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Lecros schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:09:
[...]

Ik stond vanochtend toevallig ook precies op 2110, alleen heb ik daarna een 60 gold quest afgemaakt en een arena run gestart. Ik vind 20 packs openen eigenlijk wel genoeg voor TGT.
Ik heb Arena grotendeels opgegegeven. Al veel teveel goud in gestopt en nooit boven 5 wins uitgekomen.
Blijf gewoon goud doorsparen tot TGT er is en dan gooi ik al mijn goud in TGT packs. Mooie head-start.

Mis eigenlijk ook flink wat GvG en Classic kaarten (legendaries vooral).
Maar die craft ik naderhand wel of zo ^^

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
als je toch al GvG kaarten mist, met 5 wins in arena haal je echt meer uit dan packs met gold kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Mofkees schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:37:
als je toch al GvG kaarten mist, met 5 wins in arena haal je echt meer uit dan packs met gold kopen...
Als ik al 5 wins haal ;) .. Ik geloof dat ik misschien 3 keer 5 wins gehaald heb.
De rest vaak 3-3 of zo.

Arena ligt mij totaal niet (helemaal met al die Arena-tools die online zijn, matches met die tools gaan mij zelfs slechter af =/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zelf zo'n 1700g gespaard tot nu toe. Naast dailies doen speel ik op het moment eigenlijk niet, maar het valt me best mee hoe snel het gold grinden nog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-10 15:16
Weet iemand wanneer die nieuwe ranked rewards ingaan? Houdt hij nu al bij wat je hoogste rank is geweest deze maand, of gebeurd dat pas vanaf het moment dat de nieuwe cards beschikbaar zijn?

Hier overigens wel de pre-order gedaan. Met 50 packs kun je vast al aardig wat decks in elkaar zetten :)

[ Voor 22% gewijzigd door Alwayshappyz op 17-08-2015 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Alwayshappyz schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:45:
Weet iemand wanneer die nieuwe ranked rewards ingaan? Houdt hij nu al bij wat je hoogste rank is geweest deze maand, of gebeurd dat pas vanaf het moment dat de nieuwe cards beschikbaar zijn?
Ze zeiden ergens dat het vanaf deze maand is. Dus vanaf de TGT release zal waarschijnlijk het schatkistje bij de rank erbij staan en als het volgende seizoen begint krijg je een reward op basis van je rank in het huidige seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-10 15:16
Ja, ik ben nu een beetje bang om verder te gaan op de ladder, gezien ik niet hoger ben geweest deze maand dan nu en dat hij dan pas vanaf de 26e bij gaat houden o.i.d. :P Dat van de reward wist ik inderdaad, enkel niet vanaf welk punt het nou echt onthouden wordt al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:25
Volgens mij houd hij gewoon vast wat je hebt behaald deze maand, dus ook voor de release datum. Inmiddels hier bijna 5000 gespaard en 50 packs pre-order, laat maar komen.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Alwayshappyz schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:48:
Ja, ik ben nu een beetje bang om verder te gaan op de ladder, gezien ik niet hoger ben geweest deze maand dan nu en dat hij dan pas vanaf de 26e bij gaat houden o.i.d. :P Dat van de reward wist ik inderdaad, enkel niet vanaf welk punt het nou echt onthouden wordt al.
Beginning this month, each player’s Quest Log will display the highest rank they have reached during the month and recognize their accomplishment. Additionally, we’ll be awarding players who progress past rank 20 with some minor rewards as a way of congratulating them for their achievements. Eligible players will receive a treasure chest at the end of each season containing the season’s Ranked Play card back, one or more golden cards, and some Arcane Dust. What’s in the chest is determined by your highest rank over the course of the season. For example, a player whose highest rank was 17 will receive a golden common card, 20 dust, and the season card back.
http://us.battle.net/hear...ment-at-gamescom-8-5-2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Ik heb bijna 4000 gold gespaard, maar ik ben me wat aan het verdiepen in een ander spel en daardoor heb ik niet zoveel tijd om hearthstone te spelen. Ik hou het voorlopig vooral bij 40 gold quests.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 85 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]