Benjamin- schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:57:
Zoo en Tempo Mage zijn gericht op effeciente trades, uiteraard hebben ze ook een hoop burst, maar dat hebben meer decks.
Wat ik hier het gevoel krijg is dat teveel mensen een extreem traag deck (willen) spelen, en vervolgens door ieder non-control deck worden vernietigd.
Ja Ja maak dat de kat wijs
Tempo Mage is niet meer dat een ''net'' woord voor Face om vooral de spelers die het spelen een beter gevoel te geven.
Ze gooien niet voor niet zo snel mogelijk Mirror Image neer en hopen dat de Flame Waker genoeg damage heeft gedaan om het op turn 8 af te maken met 2x Fireball in het ergste geval.
Verder heeft het er niet mee te maken dat mensen graag een heel langzaam deck willen spelen maar het zat zijn dat elk potje al bij turn 8 beslist is of bij turn 6 omdat je een slechte mulligan had.
Bijna alle Midrange decks zijn nu zo goed als onspeelbaar omdat je
a veel te veel snellere decks tegenkomt
b Patron Warrior tegenkomt of
c je bijna geen control decks meer tegenkomt waar je het normaal gesproken van moet hebben.
Ik ben echt op het punt gekomen dat ik meestal geen zin meer heb om te spelen omdat ik het zat ben om
Hunter , Hunter , Mage , Hunter , Paladin , Paladin en Zoo tegen te komen en het maakt niet uit met welk deck ik zelf speel want je loopt altijd achter de feiten aan of je tegenstander overkomt het zelfde en er zijn gewoon bijna geen comeback mogelijkheden als je geen CW speelt.
Trump speelde deze week anti-aggro priest

kan er niet aan doen maar decks met Deathlord gaan er bij mij niet in omdat ik er al een paar x behoorlijk door verloren heb

turn 4 Rag is nooit leuk.
Jammer dat die Paladin Legendary een 7 drop is maar het effect is wel een comeback kaart al help het niet tegen de Face decks.
Verder ben ik benieuwd hoe het precies werkt maar dat zien we misschien vanmiddag om 12 uur wel
[
Voor 9% gewijzigd door
beuker19 op 05-08-2015 11:23
]