[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.376 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2015 @ 19:48:
Enkele vraagjes:
Wat vinden jullie nu echt van de expansion?
Hadden jullie meer verwacht?
Hoeveel geld zal je erin steken?
Niet bang dat de volgende expansion opnieuw hetzelfde zal zijn?
Wat ik er tot nu toe van heb gezien vind ik het heel intressant. Aangezien nog niet alle kaarten bekend zijn is de impact van Inspire moeilijk te voorspellen.
Ik ben, als groot shaman fan blij dat daar eindelijk wat goede urly game bijkomt. Maakt Shaman weer beter speelbaar (in de huidige meta) maar je weet nooit wat er gaat gebeuren met de nieuwe kaarten.

Ja, gezien de naam een toernooi modus.

50 euro voor de pre-order. Verder heb ik voldoende dust en gold om de expansion direct compleet te maken.

Ik vind deze expansion niet hetzelfde. Door de invoering van Inspire. Ik hoop juist dat de volgende expansions hetzelfde zijn als deze. Een sloot aan nieuwe kaarten en een extra mechanic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-10 15:00
Enkele vraagjes:
1)
Leuk mechanisme verwacht ik. Ook altijd weer mooi om te zien hoe Blizz een thema kan nemen en het door kan voeren in alles, cards, aankondiging, spoilers, etc _/-\o_
2)
De hype over de tournament modus was wel echt. Denk dat de game er wel bij gebaat is om iets dergelijks te ontwikkelen, ook voor de Pros. Huidige systeem kraakt en piept best wel vaak bij spectator mode etc. Snap echter wel dat dit al langer in ontwikkeling is dan de aankondiging dus wie weet worden we nog verrast.
3)
Geen. Volgens mijn eigen F2P koop ik alleen de adventures om de game te steunen. Ergens kom ik niet over de mentale hobbel heen om geld uit te geven aan kaartjes die je niet in je hand kunt houden. Idioot ik weet het 8)7 Wel natuurlijk dust en gold aan het sparen. Heb zo'n 2k gold/2k dust momenteel en nog een golden deathwing die in een random leg kan veranderen.
4)
Als Blizz het vol kan houden om een nieuw mechanic / nieuw thema te introduceren dan niet. Er komt ergens in de komende tijd wel een punt dat de balance in de meta een discussie gaat worden. Ga je dan de magic route door blocks te maken die redelijk met elkaar werken of ga je voor een grote nerf/buff ronde? Durf eigenlijk niet te speculeren wat Blizz hierbij gaat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met meer en meer random kaarten te introduceren zal het ook moeilijker worden om te ladderen denk ik.
Stel dat een kaart zo RNG based is dat hij eigenlijk uw game kan winnen of verliezen. Zoals bijvoorbeeld uit diene 3/4 deathrattle van warlock waar er een random demon uitkomt (ben de naam vergeten..). Als je daar een doomguard als zoo of mal'ganis als demon zoo uitkrijgt. Dan win je basically die game tenzij je echt slecht bezig was.

Wat het dus super moeilijk maakt om te ladderen omdat je telkens deze games wint en dan verliest tegen andere consistente decks waar je RNG niet meezit en een 1/3 minion krijgt.

Ik probeer zo weinig mogelijk RNG based kaarten in een deck te steken maar soms kan je er niet aan uit zoals bijvoorbeeld Dr.Boom. Die hit gewoon telkens random targets maar enige voordeel is dat die bots altijd wel minstens 2 damage zullen doen.

Ik kijk vooral uit naar de expansion omdat de Hero Powers eindelijk eens wat aandacht krijgen. Ik hoop dat de meta echt eens goed door elkaar wordt geschud en zal zelf mee proberen decks te maken die anti-aggro werken en toch nog een kans maken tegen control decks. Warlock zal opnieuw veel gespeeld worden omdat er met de nieuwe expansion zoveel mogelijkheden zijn. Je kan nu zelf fatigue lock beginnen spelen met giants of zo. Talrijke mogelijkheden en warlock heeft één van de sterkste Hero Powers in-game door dat je geen card draw in je kaarten moet steken. In de plaats daarvan enkele heals tenzij je Zoo gaat. Wat Zoo dan zo super sterk maakt natuurlijk. Elke turn minstens 2 kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind RNG kaarten als Unstable Portal vanuit een fun oogpunt wel heel goed, maar als ik HS serieus/competitief zou spelen dan zou ik wel echt balen van zulke kaarten. Dat soort kaarten kunnen praktisch in hun 1tje de uitkomst van een bepaalde game bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

xelfer schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:33:
Ik vind RNG kaarten als Unstable Portal vanuit een fun oogpunt wel heel goed, maar als ik HS serieus/competitief zou spelen dan zou ik wel echt balen van zulke kaarten. Dat soort kaarten kunnen praktisch in hun 1tje de uitkomst van een bepaalde game bepalen.
Dat soort kaarten moeten eigenlijk gewoon ingebouwde grenzen hebben zodat je niet gamewinning legendaries of juist complete troep eruit kan halen óf een eigen pooltje hebben zoals Animal Companion.

Beetje RNG is leuk, maar inderdaad het hele potje er vanaf laten hangen wordt ook vervelend. Het gebrek aan deck search en deck shuffle kaarten maakt het al zo dat je afhankelijk bent van de eerste indeling van je deck (en dus top decks) wat al RNG genoeg kan zijn (zeker voor control decks).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lecros
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-09 18:42
Vandaag voor het eerst geld besteed aan Hearthstone. Had expres de laatste twee wings van BRM open gelaten omdat 1 wing met geld kopen weinig nut heeft en met het aankomende Grand Tournament lijkt het me zonde om 1400 gold aan de wings te besteden.

Na de aankoop realiseerde ik me dat als ik in plaats van de wings 9 euro had uitgegeven aan packs dan had ik maar 7 packs gehad.

Maar goed dat terzijde nu kan ik eindelijk Flamewaker toepassen in mage decks en Malygos decks maken die ik af en toe langs heb zien komen met de dragon synergy van de laatste 2 wings.

Edit:
Ik had sowieso een gewone expansion verwacht en ik ben blij dat het vooral draait om een nieuwe mechanic en geen nieuwe tribe.

Ik verwachte sowieso gewoon een expansion met kaarten en voordat alle kaarten bekend zijn kan ik nog niet vaststellen of het tegen is gevallen.

Waarschijnlijk helemaal niks ik vind het kopen van packs wat te duur, ik zal hoogstens een Arena run kopen als ik geen gold meer heb om de kaarten uit te proberen.

Voor nu houd de komende expansion het spel weer even leuk of de expansion daarna de boel nog leuk houd kan ik niet zeggen maar voor nu ben ik weer even een paar maandjes zoet.

[ Voor 42% gewijzigd door Lecros op 27-07-2015 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-10 12:47
magicstar schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:09:
[...]
3)
Geen. Volgens mijn eigen F2P koop ik alleen de adventures om de game te steunen. Ergens kom ik niet over de mentale hobbel heen om geld uit te geven aan kaartjes die je niet in je hand kunt houden. Idioot ik weet het 8)7 Wel natuurlijk dust en gold aan het sparen. Heb zo'n 2k gold/2k dust momenteel en nog een golden deathwing die in een random leg kan veranderen.
4)
Als Blizz het vol kan houden om een nieuw mechanic / nieuw thema te introduceren dan niet. Er komt ergens in de komende tijd wel een punt dat de balance in de meta een discussie gaat worden. Ga je dan de magic route door blocks te maken die redelijk met elkaar werken of ga je voor een grote nerf/buff ronde? Durf eigenlijk niet te speculeren wat Blizz hierbij gaat doen
Dit is precies wat mij afschrikt om geld uit te geven aan Hearthstone. Als ze bij Magic een block eruit gooien dan hoef ik me daar niets van aan te trekken. Ik heb de fysieke kaartjes en kan ze met mijn vrienden gewoon allemaal gebruiken. Maar bij Hearthstone is het allemaal digitaal en online, Blizzard heeft volledige controle over "jouw" verzameling. Binnen de grenzen van wat ze hun fans door de strot weten te duwen misschien, maar toch. Er komt een moment dat de server uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:44
108rogar schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:18:
[...]

Dit is precies wat mij afschrikt om geld uit te geven aan Hearthstone. Als ze bij Magic een block eruit gooien dan hoef ik me daar niets van aan te trekken. Ik heb de fysieke kaartjes en kan ze met mijn vrienden gewoon allemaal gebruiken. Maar bij Hearthstone is het allemaal digitaal en online, Blizzard heeft volledige controle over "jouw" verzameling. Binnen de grenzen van wat ze hun fans door de strot weten te duwen misschien, maar toch. Er komt een moment dat de server uit gaat.
Ach als uiteindelijk niemand het meer speelt en je hebt lol gehad van je geld wat je erin hebt gestoken maakt het allemaal niet zoveel uit.
Ik denk dat uiteindelijk de meest Pokemon/Yugioh/MTG kaarten ook in de vuilnisbak belanden.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:57

Nitai

Live the life you love.

[...]

Heb in m'n tienertijd echt honderden guldens in MtG gepompt. Alle kaarten op een gegeven moment kwijt geraakt in verhuizingen, opruimacties etc. Zelfs een paar honderd euro in MtG Online uitgegeven, zou niet eens weten of m'n account het nog doet.

Mijn conclusie is gewoon, je geeft het geld uit voor dat moment, eeuwig genieten van iets materieels is toch niet haalbaar ;)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37
Enkele vraagjes:
Ziet er geinig uit, maar (nog) niet meer dan dat. Ik ben benieuwd hoeveel inspire kaarten er drie maanden na de release in de decks zitten en of er een nieuw deck kan ontstaan. Ik vond het wel ironisch dat alle pro's bij het reviewen van de nieuwe kaarten de non-inspire shaman drop aanwezen als mvp.

Ik bekijk net een van de recentste meta-snapshots. Patron Warrior, Mid Hunter, Oil Rogue, Zoo en Mid Druid; bij elkaar 5 verschillende GvG kaarten (Shredder, Boom, Oil, Healbot, Mal'Ganis). Als het niet lukt iets te forceren met dat inspire zal het bij deze expansion weer zo gaan, denk ik. Dan voegen we alleen kaarten toe aan bestaande decks als ze daar iets extra's (snelheid, tempo) kunnen brengen.
Ik had minder verwacht aangezien Blizz zelf heeft aangegeven hoeveel extra werk zo'n expansion met alleen kaarten was. Jaarlijks pakjes met kerst leek mij wel een mooi verdienmodel. Daarbij kan de game op andere vlakken wel wat upgrades gebruiken (brawl, reward system in alle modi, deckslots, etc). Dat had nu ook mooi gekund.
Op NA sowieso niets, op EU niet meer dan 20e. Ik vind het leuk om over langere tijd wat te kunnen verzamelen. Wat dat betreft heb ik er bij GvG met 30e iets teveel aan uitgegeven; het sterrenstof stapelde zich al snel op. Maar goed, ze hebben nu de arena rewards generft. Desnoods speel ik alleen nog op NA op een lege account; dan is elk pakje weer prijs. Soort van Diablo-seasons in Hearthstone: elk jaar op een andere server opnieuw starten met gratis Challengestone-mode wegens ervaren speler met alleen slechte kaarten (dat is trouwens echt heel leuk). Volgend jaar: Asia!
Dan begint het feest toch weer gewoon opnieuw? Ik zie het adventure-kaarten-adventure-kaarten schema trouwens alleen worden onderbroken door de release van een nieuwe class voorlopig. Wellicht hierna.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-10 00:36
[...]

Met Blizzard zal dat allemaal erg meevallen. Zo supporten ze bijvoorbeeld nog steeds Diablo, een spel dat uit het jaar 1996 afstamt! Dan zal het met Hearthstone wel meevallen hoor! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
beuker19 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:40:
Ik denk dat uiteindelijk de meest Pokemon/Yugioh/MTG kaarten ook in de vuilnisbak belanden.
Ik heb al mijn MtG kaarten nog in de kast liggen hoor. Ik speel zelfs nog wel eens met mijn decks (die al niet meer zijn veranderd sinds Tempest ofzo). Rationeel gezien hebben jullie misschien wel gelijk, maar ik heb geduld genoeg, dus ik blijf voorlopig nog gewoon gold quests doen voor mijn pakjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat je je voor HS niet direct zorgen hoeft te maken. De game is populair genoeg (populairder dan Blizzard zelf verwacht had volgens mij) en Blizzard geeft vaak wel lange support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Nieuwe kaart op de tourney site:
Afbeeldingslocatie: http://media.blizzard.com/hearthstone/images/the-grand-tournament/cards/coliseum-manager/en-us-small.png

Voor de volgende preview kun je kiezen uit 2 legends, maar ik heb geen WoW achtergrond om te weten wie. Iemand? Oh, en als we genoeg #TGTLegendary tweets krijgen dan worden ze allebei onthuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
108rogar schreef op maandag 27 juli 2015 @ 19:56:
[afbeelding]

Voor de volgende preview kun je kiezen uit 2 legends, maar ik heb geen WoW achtergrond om te weten wie. Iemand? Oh, en als we genoeg #TGTLegendary tweets krijgen dan worden ze allebei onthuld.
Zit even te denken hoe deze kaart enige play in arena of constructed kan hebben, maar ik blijf tegen mezelf zeggen dat ie trash is.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Tja... op zich is 7 stats niet slecht voor 3 mana, alleen healen voor 5 mana is een beetje duur. Maar met 5 mana en Warsong Commander op het bord kan ie 2 4/2's killen zonder dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Het is denk ik een anti-aggro poging zonder te realiseren dat het tempo verlies van hem opnieuw spelen veel pijnlijker is dan het value effect tegen aggro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-10 19:36

Snappie88

Mr. Hollywood

Geef 'm Charge en het is een goede kaart.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
[afbeelding]

Knife Juggler meta confirmd :o kappa

zou niet weten in welk deck hij gespeeld zou moeten worden maar qua is hij wel leuk maar, waarom de draw back hij is aan stats gelijk met een Spider Tank.
Het zou een geweldige anti aggro kaart zijn als te text was Inspire : Return to full health

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:48
Ze weten toch wel continue aandacht en discussie te genereren bij blizzard. Eerst een aankondiging voor een aankondiging. Nu iedere dag kiezen om 1 nieuwe kaart te zien te krijgen. Zie nu ook dat je kunt tweeten met een bepaalde # zodat bij genoeg tweets beide kaarten geshowed worden.

Verschil kan niet groter zijn met WoTC's Magic Duels:Origins
Helemaal GEEN nieuws/promotie. Ze hebben geen eigen actief forum meer. Geen nieuws over release data. (Via een derde partij is de 29e genoemd als steam-release)
Ongelooflijk.

Maar goed, ben wel benieuwd naar de nieuwe uitbreiding van HS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op maandag 27 juli 2015 @ 20:04:
[...]

Zit even te denken hoe deze kaart enige play in arena of constructed kan hebben, maar ik blijf tegen mezelf zeggen dat ie trash is.
Wellicht als ie 2 mana was geweest en charge had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
beuker19 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 20:52:
zou niet weten in welk deck hij gespeeld zou moeten worden
Sea Giant / Frost Giant / Mountain Giant deck met Power Overwhelming :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Hebben er meer mensen de melding "Hearthstone has been updated" zonder nog te kunnen spelen?

Ik heb met de Genymotion emulator de Galaxy cardback en drie packs gekregen, maar vervolgens kan ik niet meer inloggen op mijn laptop en foon. Ik krijg steeds de melding "Hearthstone has been updated" maar er is helemaal geen update beschikbaar.

Meer mensen hebben hier op reddit blijkbaar ook last van en het is een recente bug:
https://www.reddit.com/r/...ated_please_download_the/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-10 00:36
[afbeelding]

Dat zijn de Valkyrs van de Argent Tournament, die zullen we morgen vast allebei tegelijk kunnen zien, want het zijn twins :P
Ik ben benieuwd wat hun powers zijn, de ene dark en de ander light? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
xelfer schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:08:
[...]

Maar dan heb je een totaal andere kaart en een 2/5 met charge met drawback dat hij terug gaat naar je hand bij heropower. Dat is dan een instant in "elke" deck, tenminste ik zou dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Zo net ook de eerste Murloc Hunter tegengekomen die op de frontpage van Hearthpwn stond :o
Heb het voor Legend gaan nu even uit mijn hoofd gezet en speel nu met CW om beter met dat deck te worden en in ieder geval van die gore Face Hunters te winnen.
Verder gaat het punt van ja maar het is ''goedkoop'' ook niet op want dan craft je niet alles golden en heb je toch een vrij aardige collectie.
Het is nu zo erg dat ik geen stream meer kan bekijken wat ook daar zie ik als tegenstander alleen maar Hunters :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op maandag 27 juli 2015 @ 23:02:
[...]

Maar dan heb je een totaal andere kaart en een 2/5 met charge met drawback dat hij terug gaat naar je hand bij heropower. Dat is dan een instant in "elke" deck, tenminste ik zou dat doen.
Ja wellicht is dat weer te overpowered. In de huidige opzet zie ik in ieder geval niet super veel waarde voor deze kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

xelfer schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:08:
[...]

2 mana 2/5 charge met die inspire? Zelfs zonder inspire zou hij dan dik OP zijn :p

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaluro2 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:29:
[...]

2 mana 2/5 charge met die inspire? Zelfs zonder inspire zou hij dan dik OP zijn :p
Ja toen ik er over na dacht leek het me ook al een minder goed idee ^^. Ik zag de Face Hunters al juichen.

Ik ben wel benieuwd wat je in de huidige situatie met de kaart kan. Wie weet komt er nog een epische combo met deze kaart.

Zelf vind ik Inspire an sich wel een tof idee. Zeker die Justicar ben ik van gecharmeerd.

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/8c/8CX41J9AMONE1437609579290.jpg

Voor een aantal classes lijkt mij dit wel goed speelbare kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom spelen sommige mensen Jeeves, Als ze geen kaarten meer hebben.
Ik speelde in Ranked (15) tegen een Mech Druid (Ik was een Mech Mage), en op het laatst toen hij nog maar 1 kaart had en niks meer in zijn deck, speelde hij Jeeves out of nowhere?
Hierdoor had ik gewonnen en zit ik op rank 14, Maar de logica van sommige is echt heel erg...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2015 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:21
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:02:
Waarom spelen sommige mensen Jeeves, Als ze geen kaarten meer hebben.
Ik speelde in Ranked (15) tegen een Mech Druid (Ik was een Mech Mage), en op het laatst toen hij nog maar 1 kaart had en niks meer in zijn deck, speelde hij Jeeves out of nowhere?
Hierdoor had ik gewonnen en zit ik op rank 14, Maar de logica van sommige is echt heel erg...
Jeeves is toch juist voor carddraw? Het vult je hand tot 3 kaarten aan het eind van de beurt.. Meeste value heeft ie als je hand leeg is.

Edit: Oh wacht, zijn deck was leeg. Niet zijn hand.. Dan ehh, ja :P

[ Voor 5% gewijzigd door aicaramba op 28-07-2015 11:52 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
xelfer schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:01:
[...]

Ja toen ik er over na dacht leek het me ook al een minder goed idee ^^. Ik zag de Face Hunters al juichen.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:48:
[...]

Jeeves is toch juist voor carddraw? Het vult je hand tot 3 kaarten aan het eind van de beurt.. Meeste value heeft ie als je hand leeg is.

Edit: Oh wacht, zijn deck was leeg. Niet zijn hand.. Dan ehh, ja :P
Ja, Ik vond het wel leuk dat hij Jeeves gebruikte.
Free rank 14 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:59:
[...]

Ja, Ik vond het wel leuk dat hij Jeeves gebruikte.
Free rank 14 :P
Das nog op rank 14 maar ik had net als een Paladin dat de tegenstander (Handlock) eerst 2x een Shredder silenced en vervolgens zonder board control Jaraxxus speelt terwijk ik Harrison nog niet heb gespeeld en dat toch een staple is in de huidige meta........ instant concede _O- en elke speler weet dat Tirion in het deck zit en dit is op rank 6.
Als was ik vannacht ook niet helemaal fris meer en maakt ook een enorme misplay :'( tegen een priest.
hij had 2 kleine minions en ik speel Ysera en krijg die +5/5 kaart en ik ben CW.
Hij speelt vervolgens ook Ysera en gaat face met de 2 minions en klaar.
In mijn Hand heb ik Brawl , BGH en nog wat ander grut en speel Brawl :') zijn Ysera wint en ik doe die 5/5 op zijn ysera en BGH het :+ terwijl ik dat beter direct had kunnen doen en Ysera in een van de 2 minions traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Ik had laatst met druid tegen hunter heel mijn beurt uitgedacht: besloten niet face aan te vallen wegens sterk vermoeden van een explosive trap (of hoe heet die secret), geen minions spelen maar andere dingen met mijn mana doen. Aan het eind nog 2 mana over, en hop, op automatische piloot klik ik hero power en tegenstander aanvallen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:01:
[...]

Ik ben wel benieuwd wat je in de huidige situatie met de kaart kan. Wie weet komt er nog een epische combo met deze kaart.

Zelf vind ik Inspire an sich wel een tof idee. Zeker die Justicar ben ik van gecharmeerd.

[afbeelding]

Voor een aantal classes lijkt mij dit wel goed speelbare kaart.
Ik vraag mij af als je deze golden hebt of je nieuwe hero power ook golden is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 12:25:
[...]

Das nog op rank 14 maar ik had net als een Paladin dat de tegenstander (Handlock) eerst 2x een Shredder silenced en vervolgens zonder board control Jaraxxus speelt terwijk ik Harrison nog niet heb gespeeld en dat toch een staple is in de huidige meta........ instant concede _O- en elke speler weet dat Tirion in het deck zit en dit is op rank 6.
Als was ik vannacht ook niet helemaal fris meer en maakt ook een enorme misplay :'( tegen een priest.
hij had 2 kleine minions en ik speel Ysera en krijg die +5/5 kaart en ik ben CW.
Hij speelt vervolgens ook Ysera en gaat face met de 2 minions en klaar.
In mijn Hand heb ik Brawl , BGH en nog wat ander grut en speel Brawl :') zijn Ysera wint en ik doe die 5/5 op zijn ysera en BGH het :+ terwijl ik dat beter direct had kunnen doen en Ysera in een van de 2 minions traden.
ik speel het sirieus sinds een week, dus rank 14 is goed voor mijn doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:05:
[...]

Ik vraag mij af als je deze golden hebt of je nieuwe hero power ook golden is? :)
Ik neem aan dat het er om gaat of je hero golden is, niet de kaart.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:09:
[...]

Ik neem aan dat het er om gaat of je hero golden is, niet de kaart.
Een kaart (legendary) in het spel equipped voor elke speler een random wapen. Als die kaart in golden wordt gespeeld krijgen ze een golden wapen. Lijkt mij een beetje om hetzelfde principe te gaan. De gewone starting hero power veranderd niet maar de nieuwe wel?

Persoonlijk zou ik dit jammer vinden want dan heb je nog minder aan je golden hero. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:05:
[...]

Word golden ik had dat ergens gelezen, volgens een tweet van een blizz dev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

An1mA schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:18:
[...]

Word golden ik had dat ergens gelezen, volgens een tweet van een blizz dev.
Lame :P Maar rechtvaardig. Golden legendary mag ook wel iets hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:21:
[...]

Lame :P Maar rechtvaardig. Golden legendary mag ook wel iets hebben. :)
Dat maakt een, in mijn ogen toffe kaart, nog wel net iets toffer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Zit nu CN vs NA te kijken en wel leuk om de deck/meta verschillen te zien. Jammer dat ze het niet ook uitzenden op Twitch maar via Chinese streamsites.

http://www.douyutv.com/blizzard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

An1mA schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:47:
Zit nu CN vs NA te kijken en wel leuk om de deck/meta verschillen te zien. Jammer dat ze het niet ook uitzenden op Twitch maar via Chinese streamsites.

http://www.douyutv.com/blizzard
WTF maakt die Tarei net voor fout dan :') Met een Grim Patron bij die chinees op het bord valt hij aan met zn Death Bite waardoor hij nog een extra GP krijgt en ze niet allemaal dood zijn. In de twee beurten daarna wordt hij vervolgens overlopen met een Frothing/GP combo. Echt een beginnersfout.

edit: kun je die teksten door het scherm heen uitzetten? Ik krijg alles wat in chat komt ook nog eens door het scherm heen als een soort lichtbalk tekst.

[ Voor 11% gewijzigd door Vicarious op 28-07-2015 15:31 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Vicarious schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 15:31:
edit: kun je die teksten door het scherm heen uitzetten? Ik krijg alles wat in chat komt ook nog eens door het scherm heen als een soort lichtbalk tekst.
Oranje knop rechts naast het volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Vicarious schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 15:31:
[...]

WTF maakt die Tarei net voor fout dan :') Met een Grim Patron bij die chinees op het bord valt hij aan met zn Death Bite waardoor hij nog een extra GP krijgt en ze niet allemaal dood zijn. In de twee beurten daarna wordt hij vervolgens overlopen met een Frothing/GP combo. Echt een beginnersfout.

Meestal maken mensen een fout als ze Patron spelen en niet tegen, maar een beginnersfout. Ja het is een blunder, maar misschien stagefright bla bla bla, shit happens.

Maar dat kun je uitzetten, check mijn plaatje hieronder.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eYixUuHm.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Thanx mannen! Bloedirritant die chinese shit overal doorheen :D

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Heerlijk spel dit langzamerhand. Duurde even om er in te komen, maar met:

Malfurion
Raynor

vind ik het heerlijk spelen. Voorlopig tegen AI, samen met m'n vrouw. Voor nu even genoeg.

Verkeerde topic, dus on topic:

Gister potje gezien van guild tournament

Vrouw speelt basic (basic kaarten, geen boosters etc)mage deck. Tegenstander Muster deck

Potje 1 Muster eindigt op 12 leven, Mage dood
Potje 2 Muster eindigt op 30 leven, Mage dood.

Waren wel leuke potjes om te kijken

[ Voor 45% gewijzigd door corset op 28-07-2015 16:38 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
corset schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:10:
Heerlijk spel dit langzamerhand. Duurde even om er in te komen, maar met:

Malfurion
Raynor

vind ik het heerlijk spelen. Voorlopig tegen AI, samen met m'n vrouw. Voor nu even genoeg.
Verkeerde topic ^^ Dit is de hearthstone topic en niet het heroes of the storm topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
An1mA schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:15:
[...]

Verkeerde topic ^^ Dit is de hearthstone topic en niet het heroes of the storm topic ;)
ok.. ik voel me dom :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Nja de 2 spellen heb "Heroes" in hen naam en beide spellen zijn ontwikkeld door Blizzard, dus de 2 door elkaar kan gebeuren :)

Btw over blunders gesproken, Trump kan er ook wat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:01

murphsy

Product Monkey

Ik hoop wel dat er iets gedaan wordt aan de 70% face, 30% patron samenstelling van de ladder. Het begint de lol er wel een beetje uit te halen voor mij. Ik zie eigenlijk (naast mijzelf, met mill rogue of combo-priest) haast nooit meer niet rush deckjes. Zelfs niet in casual mode.

Doet toch afbreuk aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
murphsy schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:57:
Ik hoop wel dat er iets gedaan wordt aan de 70% face, 30% patron samenstelling van de ladder. Het begint de lol er wel een beetje uit te halen voor mij. Ik zie eigenlijk (naast mijzelf, met mill rogue of combo-priest) haast nooit meer niet rush deckjes. Zelfs niet in casual mode.

Doet toch afbreuk aan het spel.
Sinds BRM zijn er een heleboel decks dat werken op ladder. Alleen is er altijd een populaire/sterke deck op ladder en dat is momenteel patron. Moet zeggen heb ik ook een bloed hekel aan face decks, hopelijk brengt de volgende expansion daar verandering in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

An1mA schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:02:
[...]

Sinds BRM zijn er een heleboel decks dat werken op ladder. Alleen is er altijd een populaire/sterke deck op ladder en dat is momenteel patron. Moet zeggen heb ik ook een bloed hekel aan face decks, hopelijk brengt de volgende expansion daar verandering in.
Nee dat snap ik, maar de combinatie van makkelijkst speelbaar deck, goedkoop te bouwen & enorme incentive om zo snel mogelijk te winnen (sneller ranken, sneller gold) vormen samen nogal een groot voordeel om een face deck te spelen.

Op dit moment een traag deck spelen is eigenlijk onmogelijk. Je verliest regelmatig van perfecte draw face decks, maar al win je meer dan 70% van je potten dan nog is de tijdsinvestering niet de moeite waar tegen een face speler die bijv. 55% wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Ik zag gisteren de review van ADWCTA over de nieuwe kaarten (puur voor de Arena en de Arena meta). Hij voorspelt dat Blizz begin volgend jaar gaat inzetten op het beter monetariseren van de Arena en dat deze mode de game verder gaat trekken (mede) wegens de alsmaar saaier/repetitiever wordende ladder.

Maak ervan wat je wilt, maar een interessante gedachte is het wel.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In mijn ogen is de staat van de ladder een logisch gevolg van de design keuzes, zoals zeer sterke RNG kaarten en zeer sterke early game kaarten/decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Tektoon schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:32:
Ik zag gisteren de review van ADWCTA over de nieuwe kaarten (puur voor de Arena en de Arena meta). Hij voorspelt dat Blizz begin volgend jaar gaat inzetten op het beter monetariseren van de Arena en dat deze mode de game verder gaat trekken (mede) wegens de alsmaar saaier/repetitiever wordende ladder.

Maak ervan wat je wilt, maar een interessante gedachte is het wel.
Opzich geen gekke gedachte, je ziet bij Magic the Gathering dat 'drafting' (eigenlijk een voorganger van arena) één van de moneymakers is. Daat zetten ze bij m:tg ook op in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 10:27
Oke net keihard gewonnen door gigantische RNG.

Ik sta gigantisch achter met control Druid tegen Zoo, hij heeft Dr. Boom met boom bots, Haunter Creeper en Owl op het veld, ik niets. Ik heb naast wat hoge minions een Wrath in hand. Ik topdeck een MCTech, ik Wrath de Owl (Azure Drake, onbruikbaar op dat moment) en MCTech de Dr. Boom en hero power een Boom Bot, die 2 schade doet op mijn MCTech.
Hij speelt Voidwalker en Sea Giant en ramt de Boom Bot in mijn MCTech en laat mijn Dr. Boom over met 7/4. Ik topdeck vervolgens BGH, trade met de Voidwalker en speel Loatheb. Hij speelt dan Imp-losion voor 9 mana op de Dr. Boom voor 2 damage, waardoor hij hem ook niet kon killen met zijn Haunted Creeper. Ik spam wat Sorry en hij concede. :D

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Net klaar met het installeren van Windows 10, kon niet wachten. Inmiddels is er via een Brazilaanse community een new kaart gepost. Is niet eens zo slecht, afhankelijk hoeveel nieuwe 1 drops komen met 1 health. Heeft potentie naar mijn mening.

Flame Juggler
2 mana 2/3
Battlecry: Deal 1 damage to a random enemy.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/j87xTts.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
An1mA schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 02:41:
Net klaar met het installeren van Windows 10, kon niet wachten. Inmiddels is er via een Brazilaanse community een new kaart gepost. Is niet eens zo slecht, afhankelijk hoeveel nieuwe 1 drops komen met 1 health. Heeft potentie naar mijn mening.

Flame Juggler
2 mana 2/3

[afbeelding]
Als ik naar de huidige meta kijk zal ik deze kaart eerder in mijn deck doen dan een Zombie Chow (op Priest na). Zombie Chow heeft mij al net zo vaak genaaid als dat hij mij geholpen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 02:41:

Flame Juggler
2 mana 2/3
Ziet er best prima uit, ook voor arena. Als je op deze manier een 1 drop uit kan schakelen, dan haal je er best wat value uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
xelfer schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:15:
[...]

Ziet er best prima uit, ook voor arena. Als je op deze manier een 1 drop uit kan schakelen, dan haal je er best wat value uit.
Het enige jammere is dat hij ook voor face kan gaan helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
astie schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:19:
[...]

Dat is zeker waar. Vooral in arena zie ik om deze reden meer waarde voor deze kaart dan in contstructed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
astie schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:19:
[...]

Even nog wachten op een officiële vertaling van Blizz, want er was laatst ook al verwarring met de warrior weapon qua vertaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Meer filler:

Savage Combatant - Druid (rare)
4 Mana
5 Attack / 4 Defense
Inspire: Give your hero +2 attack this turn.
*Beast*

Clockwork Knight - Neutral (common)
5 Mana
5 Attack / 5 Defense
Battlecry: Give a friendly Mech +1/+1.
*Mech*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Tektoon schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:38:
Meer filler:

Savage Combatant - Druid (rare)
4 Mana
5 Attack / 4 Defense
Inspire: Give your hero +2 attack this turn.
*Beast*

Clockwork Knight - Neutral (common)
5 Mana
5 Attack / 5 Defense
Battlecry: Give a friendly Mech +1/+1.
*Mech*
ziet er leuk uit. In mijn ogen zit er best wel wat potentie in.

Ik heb zelf al eens geëxperimenteerd met een beast-druid maar is helaas nog niet viable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Weer een minion voor een control druid mepdeck met claws ipv weapons. Leuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 10:27
Druid kaart heeft wel wat. Die Mech vind ik niet bepaald sterk, dat gezegd, het plaatje vind ik wel heel gaaf.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
astie schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:43:
[...]
ziet er leuk uit. In mijn ogen zit er best wel wat potentie in.

Ik heb zelf al eens geëxperimenteerd met een beast-druid maar is helaas nog niet viable.
Die Savage Combatant is als beast een mooie Webspinner/Ball of Spiders buff. Maakt van je Eaglehorn een Arcanite. Kan je in 1 hit door een Belcher heen, of natuurlijk gewoon moar facedamage!

In ander nieuws; ik zou heel graag custom emotes willen zien waarbij we kunnen kiezen uit de audio van de kaarten zelf. Een Floating Watcher die 'Yesss' roept na elke hunter ping, of een Mana Addict die op alles 'Whatever' antwoord. 'Sometimes, I.. I forget things' is mijn favoriet voor de 'oops' emote.

Daar zou ik nou wel 10 dollar voor lappen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Laatst online: 18-10-2021
Tektoon schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:33:
[...]
Die Savage Combatant is als beast een mooie Webspinner/Ball of Spiders buff. Maakt van je Eaglehorn een Arcanite. Kan je in 1 hit door een Belcher heen, of natuurlijk gewoon moar facedamage!
Volgens mij is die Savage Combatant een druid kaart. Lijkt mij een beetje lastig voor een hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:45
Ryack schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:45:
[...]

Volgens mij is die Savage Combatant een druid kaart. Lijkt mij een beetje lastig voor een hunter.
Je kunt hem uit een webspinner krijgen alleen die kans is natuurlijk wel erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Laatst online: 18-10-2021
bronce schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:48:
[...]
Je kunt hem uit een webspinner krijgen alleen die kans is natuurlijk wel erg klein.
Aha. Dacht dat je alleen hunter/neutrale beasts kon krijgen. Heb nog niet echt met hunter gespeeld dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Als de druid kaart nu 5 leven had en met 3 attack daar kan ik mee leven. Trade helaas niet voordelig met shredder maar wel weer tegen een belcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
5/4 met een race en ook nog een top inspire :) je vraagt wel veel he.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Mofkees schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:16:
5/4 met een race en ook nog een top inspire :) je vraagt wel veel he.
Met 5/4 als stats is het een net niet net wel kaart. Ik bedoel effectief is het een 6 drop ipv 4 ivm inspire. Maar stel je dropt hem turn 4, dan je wil dat hij een turn blijft liggen om value er uit te halen. En rond de 3/4/5 slot worden kaarten meestal vergeleken met een shredder of belcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
An1mA schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:50:
Met 5/4 als stats is het een net niet net wel kaart. Ik bedoel effectief is het een 6 drop ipv 4 ivm inspire. Maar stel je dropt hem turn 4, dan je wil dat hij een turn blijft liggen om value er uit te halen.
Het is wel Druid.

Dus de kans op of een coin, een wild growth, een innervate maakt je deels terechte opmerking wel wat genuanceerder. Belcher en Shredder traden dan minder goed met deze kaart.

[ Voor 5% gewijzigd door djengizz op 29-07-2015 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Volgens mij is die druid kaart echt dikke prima.
Brengt feral druid weer stapje dichter bij (want beast) en een Inspire ability die dusdanig is dat je hem eigenlijk niet kan laten liggen. In elk geval in Arena zal hij poplulair worden denk ik.

Wat we steeds vergeten bij de kaarten is dat de kaart plus inspire ability vaak maar 'mwah' is. Maar je kan natuurlijk ook meerdere inspires tegelijk activeren. Of dit in de praktijk gaat lukken is de vraag natuurlijk. Een face hunter zal bijna nooit willen traden, maar als er 3 inspire minions liggen gaat het serieus snowballen en wordt het ook voor Face Hunter een probleem. Echter... Als je drie inspire minions hebt liggen, heb je waarschijnlijk je hero power niet kunnen gebruiken om die te spelen...

De meeste Inspire kaarten lijken ongeveer zo gemaakt dat ze, als je ze speelt zonder de abilitiy the gebruiken 'crap' zijn, met één keer gebruiken gemiddeld, en dat de echte value bij dubbel inspire begint.

Face Hunter is misschien ook wel een liefthebber van inspire kaarten aangezien die elke beurt toch al moet proberen de heropower te gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door SeamusXanthus op 29-07-2015 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Helaas een herhaling van een eerdere brawl :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
welke dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19:36
Wognummer schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 17:05:
Helaas een herhaling van een eerdere brawl :(
Battle.net app geeft aan dat het portal drawl is dus het zal wel een fout zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Nu online
ragnaros vs neferian de eerste was dat ook geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De meest beroerde brawl in de geschiedenis van HS is weer terug hoor :(. Weer ff ploeteren voor een pakje dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Het is een fout. Het moet eigenlijk 'too many portals' zijn, met allemaal unstable portals.. Ze zijn bezig het te fixen. Nu maar hopen dat we voor beide een pack krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb mijn pack binnen. Joinde de game als Nefarian en mijn tegenstander Ragnaros deed insta concede. Heerlijk. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 11:32
xelfer schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:29:
Ik heb mijn pack binnen. Joinde de game als Nefarian en mijn tegenstander Ragnaros deed insta concede. Heerlijk. _/-\o_
Dat gebeurt met minstens de helft van de potjes en doe het zelf ook. Als Ragnaros spelen is gewoon zonde van je tijd :P

Raar dat Blizzard precies deze brawl terug laat komen, want het was toch wel de slechtste van allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Goede brawl is inmiddels gepatched, volgens mij is het mogelijk om 2 packs te krijgen mits je de ragnaros vs neferian brawl gespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Volgens twitter niet: https://twitter.com/CM_Zeriyah/status/626429606648762368

Haha.. De nieuwe brawl. Ik krijg ghazrilla. Vervolgens komt hij tot 4 minions.. Krijg ik mct :P

[ Voor 38% gewijzigd door aicaramba op 29-07-2015 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan in ieder geval niet nog een pack krijgen als ik de Brawl opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Nu online
Net gestart op m'n iPad maar als ragnaros maar geconcede lijkt nog niet overal opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ook geen twee packs gekregen. Wel een grappige brawl met al die portals. :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben voor mezelf tot de conclusie gekomen dat de Brawls mijn niet interesseren. Als er geen rewards zijn dan speel ik ze ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Haha.. Angry chicken, houndmaster, abomination... 8-1 chicken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 11:32
Ah dat verklaart een hoop! Stuk beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10 17:14

Turfschipper

Hup NAC

Heb zojuist de brawl gedaan. Kreeg rag vs nerf, gewonnen met Rag, ;-).

Kreeg een pakje. (met 40 dust)

Maar ik lees hierboven dat je eigenlijk een andere brawl moet hebben na een update. Maar op ipad had ik dus net nog de rag vs ner brawl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik had net 2x wisp uit 2 portals, krijgt hij troggzor earthinator.. Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Pre-orde van de 50 pack bundle met een cardback is trouwens begonnen, je kunt em helaas maar 1 keer kopen. Hopelijk zijn 150 packs en 10k dust genoeg om de collectie compleet te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Hmmm.... De mensen die nu wel de goede brawl hebben, ik neem aan dat die op pc spelen, misschien android...

Maar heeft de game zelf een update gehad?

Want zie nog geen update staan in de istore. (Voor mijn ipad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Ja, ik had een update op PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ok, dankjewel, ;-).

-

Hey! Haha, misschien een sneaky tip voor de mensen die het op pc al hebben gespeeld, de goede brawl. En een pakje hebben gehad.

Als die nu snel nog even op iphone of ipad gaan, pak je die oude brawl nog mee, en wie weet krijg je nog een pakje.

Het proberen waard, ;-).

[ Voor 88% gewijzigd door Turfschipper op 29-07-2015 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:14

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Net de pre-order gedaan van 50 packs. Kosten: € 40,64. Toch weer een paar euro bespaard. Helaas dit maal geen actie.
Pagina: 1 ... 77 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]