[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.376 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 10:27
Turfschipper schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:01:
1 ding snap ik niet zo goed, mensen die in het begin flink ingekocht hebben, die hebben nu vaak een berg dust en gold liggen, bijna alle kaarten al.

Waarom zouden die nu nog meer geld erin pompen? Ik lees op forums van spelers die hebben dan 10000 gold plus een berg dust, en gaan toch die nieuwe kaarten preorderen.
Daar zijn meerdere redenen voor zoals de cardback en het willen hebben van golden kaarten enz, maar vooral ook omdat bijvoorbeeld 100 packs niet genoeg is voor een complete collectie, 100 pakjes zijn 5 legendaries, als je er dan ook nog moet craften dan heb je veel meer nodig dan 100 packs.
Turfschipper schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:13:
Dus we gaan van helemaal suf naar iets beter.

En dat vinden jullie een slechte change?

Hahaha, ;-). Ik mis jullie logica even.
Volgens mij begrijp jij hem niet helemaal.

Toen we alleen classic packs hadden, kreeg je classics packs van Arena.
Toen GvG uitkwam kregen we geen classic packs meer maar GvG packs.
In beide gevallen kregen de meeste spelers de packs die ze wilde hebben, tijdens classic had je niet anders, en tijdens GvG (nu dus), krijg je de packs van de laatste serie kaarten.

Waarom is dat belangrijk, buiten dat sommige mensen al een volledige collectie hebben? Omdat je geen kaarten wilt craften wanneer je er nog pakjes van krijgt.
Ik koop geen pakjes op het moment omdat ik vrijwel alles heb wat ik wil, in die pakjes zal dan ook zelden iets zitten wat ik wil, dus ben ik gaan sparen.
Zou ik straks Arena spelen, heb ik 66% kans dat ik een pakje krijg die ik niet wil. Nu deed ik sowieso al nooit Arena, maar zou ik dat wel doen, dan zou ik het niet meer willen spelen omdat ik die pakjes niet wil.

Veel spelers willen dus nu gewoon de nieuwe pakjes, net zo goed als toen GvG uitkwam dat spelers ook de nieuwe pakjes wilde. Blizzard heeft ons dat toen gegeven, maar deze keer dus niet.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speelde zojuist midrange hunter voor m'n daily, ik begin met 2 web spinners, uit beide krijg ik een Highmane, trek nog 2 Highmanes de volgende beurten, beurt 5 t/m 8 speel ik 4 Highmanes achter elkaar
voegt die gast me toe: "ima report your sorry bitchass you dirty hacker bitch die" :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:48:
ik speelde zojuist midrange hunter voor m'n daily, ik begin met 2 web spinners, uit beide krijg ik een Highmane, trek nog 2 Highmanes de volgende beurten, beurt 5 t/m 8 speel ik 4 Highmanes achter elkaar
voegt die gast me toe: "ima report your sorry bitchass you dirty hacker bitch die" :'(
RnGSUS strikes again _/-\o_

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punt is (about arena rewards):
Vroeger was het Classic packs only wanneer classic packs de enige packs waren dat we konden krijgen uit Arena.
Toen is het veranderd naar GvG packs eens GvG uitgekomen is. Wat goed was want je kreeg de nieuwste kaarten.
Nu gaan ze het vanaf TGT release veranderen naar random. Wat wilt zeggen toen ze vroeger altijd de nieuwste kaarten kregen nu opeens maar 33% kans meer hebben op de nieuwste kaarten.

Voor nieuwe spelers maakt dit niet zoveel uit. Maar voor mensen die bijna alleen maar arena spelen is dit een domper op de speelvreugde.

Ik heb er persoonlijk geen last van want ik koop mijn packs meestal met gold of echt geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
DarthDavy schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:17:
Ik speel voornamelijk F2P via Arena. Van daaruit bouw ik mijn collectie om wat ranked te gaan. Ik speel ook al sinds beta.

Dus ik wil uit mijn Arena packs altijd de laatste set: eerst classic, dan GvG en nu TGT.

Random pack uit Arena is een dikke streep door mijn rekening. Ik moet geen classic en/of GvG packs meer. Ik wil enkel TGT.

Dit is voor mij een reden om te stoppen met Hearthstone, maar jah, van die vocale minderheid F2P Arena spelers zal Blizzard niet wakker liggen... Blizzard wil centjes met Hearthstone. Dat is nu wel duidelijk geworden: betalende nieuwe heroes die niet met gold te kopen waren (kon ik nog mee leven, want het is meer een cosmetische skin) en nu dit: random pakje uit Arena??? Ik dacht dat ze op de livestream donderdag gezegd hadden dat je kon kiezen welke set je je pakje wou. Random moet ik niet hebben.

Dus ja, slechte change. Want toen GvG uitkwam ging het pakje uit Arena van Classic naar GvG. Nu wou ik dus dat dit TGT ging worden. Of kiezen welke set, omdat dit beter is voor de nieuwe spelers. Maar Blizzard wil precies van hun trouwe spelers af.
Jij bent geen 'trouwe' speler, je bent een F2P speler, je zegt het zelf 8)

En die Arena beslissing is niet leuk, toegegeven, maar als dat reden genoeg is om te stoppen dan vind je het spel eigenlijk niet leuk meer en zoek je gewoon een excuus om te stoppen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Nerve schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:55:
[...]

Jij bent geen 'trouwe' speler, je bent een F2P speler, je zegt het zelf 8)

En die Arena beslissing is niet leuk, toegegeven, maar als dat reden genoeg is om te stoppen dan vind je het spel eigenlijk niet leuk meer en zoek je gewoon een excuus om te stoppen imo.
Met het risico om in eindeloze discussie te treden wil ik hier nog wel even op reageren.

Hearthstone was (is?) leuk om F2P te spelen omdat je een gevoel van progressie krijgt door F2P te spelen. Blizzard liet me eerst mijn collectie aanbouwen met classic pakjes door Arena te spelen. Daarna liet Blizzard mijn collectie verder aanbouwen met GvG plakjes door Arena te spelen.

Nu wil Blizzard mij mijn collectie verder laten aanbouwen door 3x zoveel Arena te spelen zoals voorheen (random pakje uit 3 sets waar ik er maar 1 van wil). Hearthstone is leuk, maar zo leuk om het 3 keer zoveel meer te spelen? Op zich verandert er weinig: ik kan nog veel meer Arena spelen voor hetzelfde resultaat als voorheen. Leuk!!! Leuk??? Naaaaaah 8)

Maar ik vind Hearthstone al lang niet leuk meer en ik zocht een excuus om te stoppen en nu heb ik dat gekregen. Dank u Blizzard! _/-\o_

|:( |:( |:(

Is het nou zo moeilijk te snappen dat voor iemand die al lang Hearthstone speelt en al lang Arena speelt dat de wijziging naar een random pakje uit Arena een HELE slechte wijziging is?

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fduUkTC.png

Wilfred Fizzlebang

Warlock Legendary / 6 Mana Cost / 4 Attack / 4 Health

Cards you draw using your Hero Power have their Mana Cost reduced to 0. (Yes, Zero)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
DarthDavy schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:07:
[...]

Met het risico om in eindeloze discussie te treden wil ik hier nog wel even op reageren.

Hearthstone was (is?) leuk om F2P te spelen omdat je een gevoel van progressie krijgt door F2P te spelen. Blizzard liet me eerst mijn collectie aanbouwen met classic pakjes door Arena te spelen. Daarna liet Blizzard mijn collectie verder aanbouwen met GvG plakjes door Arena te spelen.

Nu wil Blizzard mij mijn collectie verder laten aanbouwen door 3x zoveel Arena te spelen zoals voorheen (random pakje uit 3 sets waar ik er maar 1 van wil). Hearthstone is leuk, maar zo leuk om het 3 keer zoveel meer te spelen? Op zich verandert er weinig: ik kan nog veel meer Arena spelen voor hetzelfde resultaat als voorheen. Leuk!!! Leuk??? Naaaaaah 8)

Maar ik vind Hearthstone al lang niet leuk meer en ik zocht een excuus om te stoppen en nu heb ik dat gekregen. Dank u Blizzard! _/-\o_

|:( |:( |:(

Is het nou zo moeilijk te snappen dat voor iemand die al lang Hearthstone speelt en al lang Arena speelt dat de wijziging naar een random pakje uit Arena een HELE slechte wijziging is?
Dat begrijp ik perfect, maar je moet ook begrijpen dat

1) je als F2P speler minder 'rechten' hebt dan een betalende speler, en nee dat maakt het nog niet P2Win.

2) er ook nog goud te rapen valt met je daily quests, ik heb daardoor nu bijna 5k op overschot waardoor ik 'gratis' 50 pakjes van de nieuwe expansie kan aankopen.

Op het einde van de rit komt het altijd op hetzelfde neer, wil je F2P spelen, goed, maar leer er dan ook mee leven dat je niet even snel alle goede kaarten hebt als betalende spelers. Deze Arena wijziging maakt dat eens te meer duidelijk.

Nu feel free om er tegenin te blijven gaan op de Blizzard fora hoor, als er met genoeg gezeurd wordt passen ze hun beslissing misschien nog aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Nog 2 meer kaarten die werden geshowed tijdens een showcase in Taiwan.

Afbeeldingslocatie: https://pp.vk.me/c627225/v627225171/c3af/572JzdHevHA.jpg
Sacred Warrior (Priest)
4 Mana Cost / 3 Attack / 5 Health
When a character is healed, gain +2 attack.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Iw8XK9w.png
King’s Defender (Warrior)
3 Mana Cost / 3 Attack / 2 Durability
Battlecry: For each friendly minion with Taunt, gain +1 Durability.

[ Voor 6% gewijzigd door An1mA op 24-07-2015 14:24 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tektoon schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:15:
[afbeelding]

Wilfred Fizzlebang

Warlock Legendary / 6 Mana Cost / 4 Attack / 4 Health

Cards you draw using your Hero Power have their Mana Cost reduced to 0. (Yes, Zero)
wait... what?

zou je ook een "TRIFLING GNOME" emote krijgen als je Jaraxxus speelt met Fizzlebang op het bord?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2015 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Ik ben wel benieuwd hoeveel de F2P spelers die een degelijke collectie hebben spelen. Ik heb Naxx en BRM gekocht en daarbij ook nog een aantal Arena runs + wat classic packs gekocht. Ik denk dat dit mij in totaal rond de €80,- heeft gekost. Daarnaast speel ik sinds november vorig jaar gemiddeld zo'n vijf potjes per dag.
Ik heb gisteren even het aantal legends wat ik nog moet hebben (natuurlijk een aantal gedisenchant) geteld en ik schrok toch van de hoeveelheid. Volgens mij zijn het er rond de dertig en dan mis ik ook nog een aantal paarse kaarten (bijna alle giants, doomsayers, die 6/4 mechs, en wat class kaarten). Voor spelers die nu nog starten is er toch geen beginnen aan om een collectie op te bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:24:
[...]

wait... what?

zou je ook een "TRIFLING GNOME" emote krijgen als je Jaraxxus speelt met Fizzlebang op het bord?
Mja het eerste wat ik dacht was "Holy shit, die is OP" en toen begon ik na te denken en dan kom je erachter dat Thaurrisan vaak beter is.

Bedoel deze kaart zou uiteraard het sterkst zijn in Handlock, dus wat is de gemiddelde echte mana cost van een Handlock? Zeg iets van tussen de 5 en 7? Bedoel Moltens kosten veel meer, maar realistisch gezien zie niemand die kaart als een 20 mana kaart, zou je die trekken voelt dat meer als -5 mana gezien Mountains vaak rond de 5 mana zitten.
Dus zeg dat je gemiddeld 6 mana winst hebt met een 8 mana combo, maakt het een 4/4 voor 2 mana.
Vergelijk dat met Thaurissan in Handlock, vaak reduced die 6-8 kaarten van handlock, voor een winst van gemiddeld 7 mana met dan een 5/5 body.

Gemiddeld gezien zou Thaurissan je dus meer value moeten geven

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Nu online
Je kan wel op turn 8 minimaal twee kaarten spelen. Een Acolyte oid kan nog voor meer zorgen. Met de nieuwe heropower buff kaarten ben ik benieuwd.

[ Voor 17% gewijzigd door AequitasII op 24-07-2015 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benjamin- schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:42:
[...]

Gemiddeld gezien zou Thaurissan je dus meer value moeten geven
Dat klopt, ik zou veel eerder Thaurissan spelen in Handlock, maar je kunt met deze kaart erg verrassend uit de hoek komen door twee 7+ legendaries in een beurt te spelen. Erg lastig om op te anticiperen.
Werkt alleen bij hero power draws zo te zien.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2015 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
AequitasII schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:46:
Je kan wel op turn 8 minimaal twee kaarten spelen. Een Acolyte oid kan nog voor meer zorgen. Met de nieuwe heropower buff kaarten ben ik benieuwd.
Draw moet vanuit de heropower komen van de warlock, dus alle andere draw mechanics werken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Nu online
Ja excuus, verkeerd gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Nerve schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:18:
[...]

Dat begrijp ik perfect, maar je moet ook begrijpen dat

1) je als F2P speler minder 'rechten' hebt dan een betalende speler, en nee dat maakt het nog niet P2Win.

2) er ook nog goud te rapen valt met je daily quests, ik heb daardoor nu bijna 5k op overschot waardoor ik 'gratis' 50 pakjes van de nieuwe expansie kan aankopen.

Op het einde van de rit komt het altijd op hetzelfde neer, wil je F2P spelen, goed, maar leer er dan ook mee leven dat je niet even snel alle goede kaarten hebt als betalende spelers. Deze Arena wijziging maakt dat eens te meer duidelijk.

Nu feel free om er tegenin te blijven gaan op de Blizzard fora hoor, als er met genoeg gezeurd wordt passen ze hun beslissing misschien nog aan.
Nah, ligt niet in mijn aard om te zeuren en te trollen op officiële fora (dat doe ik hier wel ;) ).

Wat ik nog vergeten te zeggen ben en wat het extra zuur maakt: donderdag heb ik duidelijk op de livestream op Twitch horen zeggen dat we het pakje uit Arena gingen mogen kiezen met TGT.

Nu blijkt dit niet zo te zijn. Dat maakt het extra zuur.

Als F2P-speler heb je inderdaad minder "rechten" dan een P2W... euh... betalende speler. :+ Op zich ook geen problemen mee. Laat mensen maar betalen voor hun digitale kaarten. Moesten die er niet zijn dan zou ik als F2P ook geen Hearthstone kunnen spelen, dus kudos voor iedereen die veel geld aan Hearthstone uitgeeft. Daar ligt ook totaal mijn probleem niet.

Als F2P speler moet je een bepaalde hoeveel tijd investeren om hetzelfde te bereiken als een betalende speler. Nu beslist Blizzard dat je als F2P speler VEEL MEER tijd moet investeren om hetzelfde te bereiken als een betalende speler en ook VEEL MEER tijd als voorheen. Dat is mijn probleem.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AequitasII schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:24:
Ik ben wel benieuwd hoeveel de F2P spelers spelen die een degelijke collectie hebben spelen. Ik heb Naxx en BRM gekocht en daarbij ook nog een aantal Arena runs + wat classic packs gekocht. Ik denk dat dit mij in totaal rond de €80,- heeft gekost. Daarnaast speel ik sinds november vorig jaar gemiddeld zo'n vijf potjes per dag.
Ik heb gisteren even het aantal legends wat ik nog moet hebben (natuurlijk een aantal gedisenchant) geteld en ik schrok toch van de hoeveelheid. Volgens mij zijn het er rond de dertig en dan mis ik ook nog een aantal paarse kaarten (bijna alle giants, doomsayers, die 6/4 mechs, en wat class kaarten). Voor spelers die nu nog starten is er toch geen beginnen aan om een collectie op te bouwen?
Volledig mee eens. Ik verwachtte eigenlijk een nerf van crafting cost van de classic cards. Het is super jammer dat dit niet gebeurd is. Ik ga nog altijd wachten om mijn 19k dust uit te geven. Gewoon 180 packs kopen met €€€

Ben mijn dust aan het sparen voor golden cards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ik ben nog steeds van mening dat legendary kaarten te duur zijn, gewoon halveren die hap.
AequitasII schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:46:
Gebruik jij Thaurissan op turn 6, dan kan je waarschijnlijk ook 2 kaarten spelen op turn 8.

Deze kaart kan sterker zijn door de RNG, maar kan ook veel slechter zijn door diezelfde RNG (0 mana Ancient Watcher?). Thaurissan is dan minder flashy, maar uiteindelijk wel sterker en niet op RNG gericht, en als een kaart gemiddeld gezien hetzelfde of zelfs beter is, dan een RNG kaart die soms beter is, dan zal een goede speler altijd de minst RNG kaart kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fizzlebang is behalve in Handlock niet echt bruikbaar trouwens. In Zoo en Demonlock is een 4/4 voor 6 onspeelbaar. De kaarten die je trekt, kosten op een uitzondering na niet veel, dus je voordeel is nihil. In Handlock is Thaurissan consistenter, dus eigenlijk is het net als Chromaggus en Kel'Thuzad een kaart die in eerste instantie erg sterk lijkt, maar bij nader inzien alleen maar gimicky is en ranked niet speelbaar, tenzij er nog leuke combo kaarten worden onthuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nerve schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:18:
[...]
Ik denk dat random packs in arena gewoon slecht is voor de meeste arena spelende mensen.

Betalende spelers die 1 of meerdere van de oude sets compleet heeft, zit niet te wachten op een classic of GvG pack als arena reward.

De mogelijkheid om voor een specifieke set als pack reward te kiezen is gewoon voor alle arena spelers goed, dan krijgen ze immers altijd de reward die ze willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:22:
Fizzlebang is behalve in Handlock niet echt bruikbaar trouwens. In Zoo en Demonlock is een 4/4 voor 6 onspeelbaar. De kaarten die je trekt, kosten op een uitzondering na niet veel, dus je voordeel is nihil. In Handlock is Thaurissan consistenter, dus eigenlijk is het net als Chromaggus en Kel'Thuzad een kaart die in eerste instantie erg sterk lijkt, maar bij nader inzien alleen maar gimicky is en ranked niet speelbaar, tenzij er nog leuke combo kaarten worden onthuld.
Kel'Thuzad ziet nog steeds geregeld tournament play, vaak dan in decks zoals Paladin en Druid. Chromaggus zie je minder, maar ook die kaart is zeker nog speelbaar. Dat gezegd, er is niet echt een populair deck met die kaart.

Er zijn zat gimmicky legendaries, maar die 2 vallen daar niet onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ze nog nooit ranked tegen gekomen, behalve op rank 15+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Zijn ook win-more legendaries die meestal niks doen op de beurt wanneer je ze speelt (KT nog wel op gevuld bord na trades, maar zo vaak komt die situatie late game niet voor). Wel goede soft taunts omdat ze veel value geven de beurten erna en KT is nog wel grappig met Reincarnate (10 mana brawl tip), maar er zijn genoeg betere late game legendaries die je meteen iets geven waardoor je KT en Chrom niet vaak ziet.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Hoezo doet KT niets direct? In control decks e.d. heeft die juist direct effect, want je kan alles wegtraden om vervolgens weer alles terug te krijgen.
Als je de tournaments en de nodige streams bekijkt van topspelers, zie je hem toch echt wel langskomen hier en daar.

Uiteindelijk is een gimmicky kaart, een kaart die niet bepaald goed is, maar wel leuk. Dus dan moet je denken aan dingen zoals Mimiron's Head.

[ Voor 21% gewijzigd door Benjamin- op 24-07-2015 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Benjamin- schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 17:52:
Hoezo doet KT niets direct? In control decks e.d. heeft die juist direct effect, want je kan alles wegtraden om vervolgens weer alles terug te krijgen.
Als je de tournaments en de nodige streams bekijkt van topspelers, zie je hem toch echt wel langskomen hier en daar.

Uiteindelijk is een gimmicky kaart, een kaart die niet bepaald goed is, maar wel leuk. Dus dan moet je denken aan dingen zoals Mimiron's Head.
Hier en daar ja (eerder zeer spaarzaam), maar hij zit volgens mij niet in de standaard top decks lists. En je moet dus al minions hebben op beurt 7-8+ om direct iets uit KT te krijgen, maar meestal wordt alles meteen weggeveegd en zit je vaak met een 'naakte' KT die ook vaak meteen het loodje legt.

Leuk is ie zeker, zoals gezegd met bijvoorbeeld Reincarnate.

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 24-07-2015 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-10 00:36
Uiteindelijk denk ik dat het wel mee gaat vallen dat je nu random cardpacks gaat krijgen met Arena. Tuurlijk zal je in het begin, vooral TGT kaarten willen ontvangen, maar op lange termijn zal het niet zoveel meer uitmaken. Aangezien je dan de meeste commons en rares al hebt. Zelf zou mijn voorkeur wel uitgaan naar het zelf kiezen van de cardpacks, maar dat is nu eenmaal het business model van Blizzard. Er zijn hier genoeg mensen die dit in het verleden hebben lopen verdedigen en het nu opeens toch wat minder leuk vinden ;)

Wie weet komt Blizzard nog wel terug op random cardpacks met arena en dan is het weer een topbedrijf dat goed luistert naar de fans ;)

Overigens zie ik meer problemen voor de nieuwe spelers, dit heb ik al vaker aangekaart. Zeker nu er steeds meer beschikbaar komen. Vooral als je er geen geld aan wilt uitgeven en free to play wilt spelen. Een achterstand van twee jaar is niet meer in te halen en dit haalt de fun voor nieuwe spelers misschien wel weg. Ik neem toch aan dat Blizzard de game wil laten groeien en door de grote hoeveelheid kaarten stagneert de groei bij nieuwe spelers. Ik heb genoeg mensen met deze game kennis laten maken, maar vaak hoor ik ze dan toch zeggen, dat ze liever geen geld uitgeven en dat ze het gevoel hebben enorm achter te lopen. Laten we hopen dat ze voor deze groep iets kunnen betekenen, bijvoorbeeld goedkopere classic decks, bij een volgende uitbreiding of speciale bundels. We zullen zien :)

Edit: Of bijvoorbeeld een starterpack wat je in de winkel kan kopen, zoals bij Heroes of the Storm 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Nostordici op 24-07-2015 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Gundogan schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 18:04:
[...]

Hier en daar ja (eerder zeer spaarzaam), maar hij zit volgens mij niet in de standaard top decks lists. En je moet dus al minions hebben op beurt 7-8+ om direct iets uit KT te krijgen, maar meestal wordt alles meteen weggeveegd en zit je vaak met een 'naakte' KT die ook vaak meteen het loodje legt.

Leuk is ie zeker, zoals gezegd met bijvoorbeeld Reincarnate.
Heb je hem weleens geprobeerd in zulke decks? Want mijn ervaring is dat die geregeld gewoon goede of zeer goede value krijgt. Tevens is een KT removen niet makkelijk, terwijl je het wel direct moet doen. Hij heeft dan ook vaak gewoon een taunt effect.

Los van dat, omdat een kaart niet in je standaard netdecks zit, betekent niet dat het een gimmicky kaart is, dan begrijp je niet goed wat gimmicky is.
Daarom zei ik al, Mimiron's Head is gimmicky. Kaart is echt tof, als die afgaat is die helemaal vet, opzicht zijn de base stats niet heel slecht, maar hij is toch zeer slecht speelbaar. In dat opzichte is die ook vergelijkbaar met Bolvar. Beide kunnen heel groot worden en je een game winnen, maar dat gebeurd zelden. Dat is gewoon niet het geval bij KT, KT is heel geschikt in diverse decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Benjamin- schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 18:15:
[...]

Heb je hem weleens geprobeerd in zulke decks? Want mijn ervaring is dat die geregeld gewoon goede of zeer goede value krijgt. Tevens is een KT removen niet makkelijk, terwijl je het wel direct moet doen. Hij heeft dan ook vaak gewoon een taunt effect.

Los van dat, omdat een kaart niet in je standaard netdecks zit, betekent niet dat het een gimmicky kaart is, dan begrijp je niet goed wat gimmicky is.
Daarom zei ik al, Mimiron's Head is gimmicky. Kaart is echt tof, als die afgaat is die helemaal vet, opzicht zijn de base stats niet heel slecht, maar hij is toch zeer slecht speelbaar. In dat opzichte is die ook vergelijkbaar met Bolvar. Beide kunnen heel groot worden en je een game winnen, maar dat gebeurd zelden. Dat is gewoon niet het geval bij KT, KT is heel geschikt in diverse decks.
Ik zeg ook niet dat ie gimmicky is, wel dat ie niet in de beste decks zit en ook in de goede tournament decks bijna niet (meer) voorkomt (lijkt me ook geen meta kaart die er nu even uit is). Betekent inderdaad niet dat je er niet mee kan spelen op legend rank of iets dergelijks. :)

De gemiddelde value die ik krijg is dat er in inderdaad wat kaarten tegenaan gegooid worden om hem van het bord te krijgen (goede soft taunt dus), maar vaak niet meer omdat de game dan al vaak in de fase zit waar beide spelers steeds minions aan het removen zijn en er dus vrij weinig op het bord ligt (face decks hebben al vaak gewonnen of verloren). Dan heb ik in paladin of druid liever een Tirion of Cenarius, of Boom/Ysera/Neferian ect. En dan blijft er weinig plaats meer over voor KT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan heeft inderdaad gelijk als het over KT en Chromaggus gaat. Meestal heb je de game toch al gewonnen voor je deze speelt. Maar KT is echt wel super sterk als je hem kan spelen. Maar meestal moet je inderdaad al board control hebben om zijn value echt te kunnen benutten de volgende turn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom worden woorden hier altijd 3x omgedraaid om maar een discussie te kunnen beginnen?

Toen KT revealed werd dacht iedereen dat het een auto-include in de meeste decks zou worden, net als Rag, Sylvanas en Cairne destijds.

Realiteit: in de 20 populairste netdecks op het moment, komt ie 0 keer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 18:58:
Waarom worden woorden hier altijd 3x omgedraaid om maar een discussie te kunnen beginnen?
Discussiëren is voor veel mensen makkelijker als lezen wat ze willen i.p.v. wat er staat. Maakt het makkelijker om iemand aan te vallen en/of de eigen mening te onderbouwen.

Anyways, je hebt volgens mij wel een punt. Ik zie KT zelden tot nooit, maar ik gebruik hem zelf af en toe nog wel en met veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 18:58:

Toen KT revealed werd dacht iedereen dat het een auto-include in de meeste decks zou worden, net als Rag, Sylvanas en Cairne destijds.

Realiteit: in de 20 populairste netdecks op het moment, komt ie 0 keer voor.
De 20ste populairste netdecks? Wauw wat een pro speler argument. Als de 20 populairste netdecks hem niet heeft, dan moet het wel een gimmick kaart zijn. Wat een sterk argument!

Oke, ik ben aan het bagatelliseren, dat is niet netjes van mij. Ik moet het serieus nemen. Laat ik even de 20 beste decks opzoeken op hearthpwn van de afgelopen maand. Hmm hoe kan dat nou, deck nr 6 en 19 gebruikt beide KT. Wat een irritant mannetje ben ik toch, heb ik weer gelijk! 8)7
http://www.hearthpwn.com/...rank-9-legend-in-24-hours
http://www.hearthpwn.com/decks/271411-amazs-echo-mage

http://www.hearthpwn.com/...r-deck-tag=4&sort=-rating
Gesorteerd op Top - Month en dan op rating geklikt.

Weet je wat nou nog het mooiste is, dat Druid deck gebruikt ook Chromaggus. 8)7

Mijn hele punt is hier dat je moet begrijpen welke kaarten waar goed zijn. Gimmicky kaarten zijn gewoon kaarten die je nooit speelt, maar je eigenlijk wel wilt spelen omdat ze tof zijn, bedoel ik heb om die reden nog een golden Mimirons liggen omdat ik zo graag wil dat die speelbaar wordt (dat en ik heb niet echt de dust nodig op het moment), maar ik weet dat dit niet gaat gebeuren.
Een kaart als KT schuift steeds in een uit de meta voor een bepaald aantal decks, dit komt door de meta, maar ook door wie hem populair maakt.
Maar als we kaarten die je weinig ziet en maar in een beperkt aantal decks gebruiken, dan kunnen we ook Baron Geddon wel een gimmicky kaart noemen, want Control Warrior zie je steeds minder, hij zit er ook niet altijd in, en tja het is ook alleen dat deck die hem speelt.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 18:52:
Gundogan heeft inderdaad gelijk als het over KT en Chromaggus gaat. Meestal heb je de game toch al gewonnen voor je deze speelt. Maar KT is echt wel super sterk als je hem kan spelen. Maar meestal moet je inderdaad al board control hebben om zijn value echt te kunnen benutten de volgende turn.
Het ging hier om of KT en Chromaggus gimmick kaarten zijn, niet of ze nu populair zijn.

KT wordt nog steeds gespeeld op de hoogste niveaus. In veel decks? Absoluut niet. Is die vervangbaar? Uiteraard. Maar waar een gimmick kaart er voor de grap inzit omdat die leuk is, is KT een serieuze kaart die decks sterker kan maken, dit terwijl Mimirons gewoon je deck zwakker maakt.

[ Voor 8% gewijzigd door Benjamin- op 24-07-2015 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whatever. Het punt van m'n post was dat Fizzlebang volgens mij nauwelijks gaat worden gespeeld. De rest was puur ter illustratie. Ik zal de volgende keer de belangrijkste zin in m'n post highlighten voor je, scheelt weer een non discussie.

Met gimmicky bedoelde ik dat ze niet of nauwelijks serieus worden gespeeld.

Met 20 top decks refereer ik aan de weekly power rankings van LiquidHearth.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2015 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Nu online
Nou, eindelijk na een week lukte het mijn PC om die emulator te draaien. Log ik in op m'n US account. Doei actie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 19:41:
Whatever. Het punt van m'n post was dat Fizzlebang volgens mij nauwelijks gaat worden gespeeld. De rest was puur ter illustratie. Ik zal de volgende keer de belangrijkste zin in m'n post highlighten voor je, scheelt weer een non discussie.

*knip offtopic

Ontopic:
Ik vermoed ook dat deze meer gimmick dan staple wordt, maar het lijkt me wel een hele leuke gimmick kaart.

[ Voor 21% gewijzigd door Chaoss op 25-08-2015 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:25
AequitasII schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 20:11:
Nou, eindelijk na een week lukte het mijn PC om die emulator te draaien. Log ik in op m'n US account. Doei actie :(
Lees maar terug ik deed dat ook even op eu inloggen en je krijgt ze ook

Het is mij ook overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Williekeilen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-10 21:25
Ik wil dit spel weer eens gaan spelen, maar ik heb een probleem.
Ik heb het op de pc en op mijn android tablet. Gekoppeld aan dezelfde battlenet-ID
maar toch verschillende kaarten, friendslist, amount of gold decks, enz

Weet iemand hoe ik dit kan synchroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Williekeilen schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 20:24:
Ik wil dit spel weer eens gaan spelen, maar ik heb een probleem.
Ik heb het op de pc en op mijn android tablet. Gekoppeld aan dezelfde battlenet-ID
maar toch verschillende kaarten, friendslist, amount of gold decks, enz

Weet iemand hoe ik dit kan synchroniseren?
Ik denk dat je op 2 verschillende regio's bent ingelogd. Zijn ze allebei wel EU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Nu online
Wognummer schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 20:19:
[...]

Lees maar terug ik deed dat ook even op eu inloggen en je krijgt ze ook

Het is mij ook overkomen
Al geprobeerd, maar ik kreeg niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Kaart van de vote, naar mijn mening niet speelbaar voor een 9 drop.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/i7WGjkY.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wellicht wel een aardige arena kaart, die Kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aardige game ender in arena, vergelijkbaar met die 7/7 divine shield mech.

(Niet helemaal vergelijkbaar natuurlijk, want de ene heeft divine shield en de andere dealt damage).

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2015 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:55

Nitai

Live the life you love.

An1mA schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 22:11:

[afbeelding]
Wel een aardige common card voor legendary/epicloze spelers.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 19:41:

Dan gaan we naar LiquidHearth:
Nr 16: Ramp Druid
Deck Intro

Using Wild Growth and Innervate, Ramp Druid attempts to put out an endless wall of efficient Taunt creatures such as Ancient of War, Druid of the Claw, and even Sen’jin Shieldmasta. Its win conditions include running your opponent out of cards and Kel’Thuzad. Since these decks typically don’t run the combo, they can have a difficult time closing out games.
Maar los van dat Kel'Thuzad dus wel gewoon een populaire kaart is op dit moment in bepaalde Druid decks (en dus vergelijkbaar is in die zin met Baron Geddon, waarmee ik hem eerder al vergeleek), zou het alsnog geen gimmicky kaart zijn. Gimmicky is een fun card die eigenlijk onspeelbaar is omdat die te slecht is.
Om maar wat gimmicky legendaries te noemen (dus niet zozeer heel slecht, maar fun enz)
Gahz'rilla - echt een kaart die gigantisch sterk kan zijn, maar het vaker niet haalt dan wel.
Bolvar - Kan gigantisch groot worden, maar het vaak gewoon niet waard is.
Iron Juggernaut - kan redelijk zijn en zeker fun/gimmicky met bijvoorbeeld Brewmasters.
Baron Rivendare - Shaman spells met deze kaart kan bizar worden, zeker met...
Feugen/Stalagg - kan heel sterk zijn, maar te gimmicky.
Mimiron's Head - V-07-TR-ON is natuurlijk supertof, maar te lastig om te halen.
Mogor the Ogre - Kan je lethal geven of wegnemen, zelfde voor bij de vijand. Super grappig, maar eigenlijk onspeelbaar.

Er zijn er nog wel meer, maar de kaarten hierboven zitten volgens mij in geen enkel goed deck, terwijl ze wel toffe effecten hebben en ook gigantische impact kunnen hebben op de game, maar dit vaak niet halen.
n. 1. A shiny seductive finish applied to a big pile of bull shit.2.A ploy geared to make you believe something of an untrue nature.

a special feature for the sake of having a special feature

An alias designed for trolling
Maargoed, om terug te komen Fizzlebang. Zou je die kaart nu spelen, dan is Thaurissan gewoon veel beter. Echter is deze uitbreiding gericht op hero power synergy, waarvan Fizzlebang er 1 is. Dus met kaarten zoals Floating Watcher en de nodige nieuwe kaarten, kan het heel goed zijn dat deze kaart in een nieuw deck heel erg goed kan zijn.
Dat is dan ook wel iets wat we veel hebben gezien, mensen (waaronder pro's) die bepaalde kaarten geweldig of bagger vonden, terwijl ze later gewoon super populair zijn geworden.
Dus ja het is moeilijk om te begrijpen hoe goed een kaart is totdat je hem gebruikt, en dat vind ik ook wel het probleem van naar de netdecks te kijken, zeker naar top 20's van de pro's, is dat je je limiteert tot de verbeelding van een paar, zij zijn wel goed, maar zij gebruiken ook vaak decks die door andere mensen zijn ontworpen en missen daarbij ook geregeld nog sterke decks.

Het grappige is, dat met die populaire netdecks je altijd blijft achterlopen. Wanneer jij iets speelt is wanneer iedereen dat deck ook al speelt, waardoor iedereen kaart voor kaart weet wat jij speelt. Verwacht jij een KT omdat ieder Druid deck (zonder combo) die kaart heeft, dan speel je er ook omheen, dan zal je eerder clearen, zijn de decks zonder KT populair, hoeft dat niet. Maar speel jij net iets anders, dus KT wanneer die niet populair is en andersom, zal de vijand altijd op een 'verkeerde' manier spelen.
Ga je wat verder speuren en vind je de juweeltjes, dan kan je zo'n deck spelen voordat de grote menigte weet hoe het deck in elkaar steekt, net zo lang tot een populair streamer hem gaat spelen.
Zulke lijsten zijn dan ook leuk om te weten tegen wat je gaat spelen, niet om je deck daar vandaan te halen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-10 12:44
An1mA schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 22:11:

[afbeelding]
I've got the beast in my sights!
:+

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37
AequitasII schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 20:53:
[...]
De actie is zo te zien nog niet afgelopen dus het kan nog. Simuleer je via de emulator wel de juiste phone? Het luistert nauw.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 22:17:
Aardige game ender in arena, vergelijkbaar met die 7/7 divine shield mech.

(Niet helemaal vergelijkbaar natuurlijk, want de ene heeft divine shield en de andere dealt damage).
Bedoel je Force Tank MAX? Dat is, in Arena, best een goeie kaart. Zeker twee keer zo goed als deze afzichtelijke Kraken. Divine shield èn maar 8 mana; kan je ook nog hero poweren of een fatsoenlijke 2-drop spelen. Die Kraken is echt alleen maar een (suïcidale) game ender, zoals je al zegt. Ik neem (...bijna) nog liever Core Hound; net zo kut, maar kost minder. 8)7
Nostordici schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 18:14:
Uiteindelijk denk ik dat het wel mee gaat vallen dat je nu random cardpacks gaat krijgen met Arena. Tuurlijk zal je in het begin, vooral TGT kaarten willen ontvangen, maar op lange termijn zal het niet zoveel meer uitmaken. Aangezien je dan de meeste commons en rares al hebt.
..omdat je er geld in hebt gestopt. Ja, zo ziet Blizz het graag!
Nostordici schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 18:14:
Overigens zie ik meer problemen voor de nieuwe spelers, dit heb ik al vaker aangekaart. Zeker nu er steeds meer beschikbaar komen. Vooral als je er geen geld aan wilt uitgeven en free to play wilt spelen. Een achterstand van twee jaar is niet meer in te halen en dit haalt de fun voor nieuwe spelers misschien wel weg.
Dit is wel een interessant probleem. Het tegenovergestelde is naar mijn idee ook waar; er valt wat te zeggen voor de gedachte dat de kaarten de ècht gespeeld worden op ranked eigenlijk maar een fractie zijn van de totale voorraad. Dan heb je als nieuwe speler wat geluk en wat dust nodig om die paar 'goede' kaarten te craften en klaar ben je (om rank 5-8 te halen). Zo speel ik ook op de NA server. De meeste kaarten zijn toch 'all filler, no killer'. Wat er ook gebeurt in de game, je hebt altijd maar 30 kaarten nodig om het nummer 1 deck te spelen. Als je in deze lijn verder denkt wil je als nieuwe speler vooral pakjes uit één set zodat je ook wat dust kan verzamelen. Maar psychologisch zal je het gevoel hebben dat je enorm achter loopt, ja. Dat is iets waar Blizz tzt wel op zal moeten reageren denk ik. In mijn omgeving zie ik ook mensen die niet (meer) willen instappen omdat ze bang zijn dat ze al veel te ver achter liggen. Brawl en Arena zouden hier mooi werk kunnen verrichten, maar Blizz laat het daar juist liggen.. :'(

EDIT

Kolento's analyse van de kaarten vond ik wel amusant. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tektoon schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 02:24:
[...]

Bedoel je Force Tank MAX? Dat is, in Arena, best een goeie kaart. Zeker twee keer zo goed als deze afzichtelijke Kraken. Divine shield èn maar 8 mana; kan je ook nog hero poweren of een fatsoenlijke 2-drop spelen. Die Kraken is echt alleen maar een (suïcidale) game ender, zoals je al zegt. Ik neem (...bijna) nog liever Core Hound; net zo kut, maar kost minder. 8)7
Kraken heeft daarentegen impact op het bord de beurt dat ie wordt gespeeld, wat dat betreft is ie heel goed. 4 dmg is eigenlijk net te weinig, 5 dmg was beter geweest (belcher, yeti, tazdingo, fire elemental, enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat me trouwens op valt is dat ze pas 3 van die betaalde hero skins hebben uitgebracht. Zouden ze deze eerst willen fixen voordat de rest komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-10 10:21
Kun je die samsung 3 packs alleen krijgen als je met een android device hearthstone hebt geïnstalleerd?

Ik heb deze guide gebruikt, maar wanneer ik hearthstone start krijg ik de melding dat mijn device niet aan de minimum specifications voldoet. Heeft iemand anders hier last van gehad? Hoe kun je dit oplossen?

Edit: Ik heb een andere guide gebruikt, nu is het gelukt. Ook maar meteen even een game gewonnen met de emulator voor de android phone pack. Ik zou misschien ook nog een android tablet kunnen toevoegen met de emulator voor een extra pack.

5 rares en een epic uit de 4 packs. Niet verkeerd.

Gisteren had ik ook al een king crush uit een pack. De eerste legendary in erg lange tijd.

[ Voor 92% gewijzigd door aicaramba op 25-07-2015 10:21 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-10 15:16
Ik zou Iron Juggernaut en Bolvar nou niet echt gimmicky noemen tbh. Ken meerdere mensen die een van de twee gebruiken in hun regular decks. Ik gebruik Iron Juggernaut zelf ook in mijn meeste warrior decks. Bolvar heb ik niet, maar zou ik misschien ook wel gaan gebruiken. Ja, je moet er wat geluk mee hebben (vroeg in je hand hebben bv), en ja, silence target...mja, dat is bijna elke legendary. Ik ben het er wel mee eens dat KT geen gimmicky kaart is. Ik gebruik hem zelf niet, omdat ik merkte dat hij eigenlijk onspeelbaar was voor mijn decks, maar slecht is hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Zo dan de aggro meta is real :(
Het is toch gvd niet normaal dat 2 op de 3 potjes tegen een Face deck zijn en het ergste is dat je ook geen deck hebt die goed is tegen alle Face decks.
CW is goed tegen Hunter maar slecht tegen Zoo , Paladin en Face Mage
Handlock is goed tegen Zoo maar slecht tegen Paladin en Face Hunter en Face Mage
Priest is redelijk maar is veel te afhankelijk van je draw en meest te langzaam.
Als je zelf Aggro speelt is het gewoon van wie zet het eerste druk en forceert de andere tot traden dus ook meer een kop munt spelletje.
Van de 78 Potjes die ik heb gespeeld waren er 17 Hunter en 17 Warlock 10 Mage en 9 Paladin en allemaal op 2 of 3 Handlocks na allemaal aggro decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Priest is killing tegen alles wat met klein grut speelt. Verder is een anti-aggro deck zo gemaakt: annoy-o-tron, death lord, tazdingo, belcher, sunwalker, argent squire, farseer, harvest golem, shredder, healbot en wat AoE. Als je echt 66% tegen aggro speelt, ben je zo legend.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2015 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Nieuwe kaart.

4 mana 1/8, inspire: restore 2 health to your hero

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CKvg5DNUwAA39RQ.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door An1mA op 25-07-2015 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 10:46:
Priest is killing tegen alles wat met klein grut speelt. Verder is een anti-aggro deck zo gemaakt: annoy-o-tron, death lord, tazdingo, belcher, sunwalker, argent squire, farseer, harvest golem, shredder, healbot en wat AoE. Als je echt 66% tegen aggro speelt, ben je zo legend.
Als het makkelijk was zou iedereen wel zo,n deck spelen hè.
De meeste kaarten die jij opnoemt zijn allemaal wel geprobeerd en hebben ook bijna allemaal gefaald.
Ik ga zelfs 4-1 tegen priest en die spelen allemaal dat soort rommel dus je argument klopt gewoon niet.
Verder zijn Healbot en AoE vaak gewoon te langzaam of het face deck heeft zoveel burst dat je als nog verliest als je uiteindelijk board control hebt.
Zo heb ik regelmatig verloren van zowel Zoo , Paladin , Hunter en Mage terwijl ik nog 10 tot 15 hp had en board control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de lange run is aggro maar een klein deel van je tegenstanders. Zo'n deck is insta-loss tegen mid en control, dus niemand speelt dat inderdaad.

Zoo is trouwens geen aggro, maar tempo, die hoort niet echt in je lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 11:37:
Op de lange run is aggro maar een klein deel van je tegenstanders. Zo'n deck is insta-loss tegen mid en control, dus niemand speelt dat inderdaad.
Ben er vrij zeker van dat 60 minimaal Aggro is tot de Legend ranks aan toe.
In mijn 78 potjes vanaf rank 5 is het zelf 70%
Zoo is trouwens geen aggro, maar tempo, die hoort niet echt in je lijstje.
Tempo = Aggro in een tuxedo ;)
Verder is het gewoon een van de populairdere decks op het moment dus je moet er gewoon rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoo trade zoveel mogelijk minions, face trade eigenlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:12:
Zoo trade zoveel mogelijk minions, face trade eigenlijk nooit.
Heb nog 3 wins nodig voor mijn 500 Warlock wins waarvan er zeker 300+ met Zoo dus weet echt wel dat je altijd board control moet houden maar, het is ook instaat om gewoon Face te gaan om zo je tegenstander het traden te laten doen in sommige gevallen.
Dat is ook een van de problemen van Zoo want Face decks en decks met veel burst kunnen profiteren van het constant tappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Nu online
AequitasII schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 20:53:
[...]

Vandaag nog maar eens begonnen vanaf scratch en nu kreeg ik ze wel! En in de drie pakjes een Force of Nature en Leeroy, yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik heb net even een uitzetje gemaakt..

Voor een volledige collectie heb ik nog 101.280 dust nodig.
Om alle kaarten te krijgen die ik graag zou willen hebben heb ik nog 43.540 dust nodig..

Ik heb nog even te sparen.. En daar komt binnenkort nog een expansion bij.

Ik kan door disenchanten nog genoeg dust krijgen om 1 legendary te craften, maar ik wacht tot even na de expansion. Even afwachten of er geen nieuwe OP kaarten komen.

[ Voor 23% gewijzigd door aicaramba op 25-07-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:25
AequitasII schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 13:27:
[...]

Vandaag nog maar eens begonnen vanaf scratch en nu kreeg ik ze wel! En in de drie pakjes een Force of Nature en Leeroy, yes!
Nice GZ!!

Ik heb al maanden een iPhone en nu er maar eens een game op gespeeld Uit de free pack 2 golden BGH's lol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Eindelijk mijn eerste golden hero *O* *O* *O*
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/74295610/Hearthstone%20Screenshot%2007-25-15%2013.40.34.png

Nu verder met Paladin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 08:33:
Wat me trouwens op valt is dat ze pas 3 van die betaalde hero skins hebben uitgebracht. Zouden ze deze eerst willen fixen voordat de rest komt?
Fixen? Wat is er wel mis mee?
Ze willen gewoon niet teveel content op ons afstuwen denk ik. Te verstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 13:43:
[afbeelding]

Proficiat man!! Ik zit overal tussen 250-350 met warlock op 370..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 15:25:
[...]

Fixen? Wat is er wel mis mee?
Ze willen gewoon niet teveel content op ons afstuwen denk ik. Te verstaan :)
De interacties waren niet goed geïmplementeerd toch? B.v. dat de tegenstander sprak over Grommash terwijl je als Magni speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
HAHAHAHAHA nu weet ik het zeker Hearthstone is tegenwoordig Facestone want kwam zowaar een Face Warrior deck tegen :'(
Na Hunter , Warlock , Paladin , Mage en Rogue nu ook al een Face Warrior het moet niet gekker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Face (mech) shaman? Humility op je Reaver kun je krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:08:
Face (mech) shaman? Humility op je Reaver kun je krijgen
Op een of andere manier is Face Shaman nooit zo'n probleem voor Paladin want een Aldor op zijn Reaver en laat het Millen beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ook arena. Ik heb een deck met best veel 2-3 drops, maar toch krijg ik elke keer een agro begin tegen en moet ik stabiliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

beuker19 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 13:43:
[afbeelding]

Nice Beuker! Die rode ogen bij je Hero power is wel stoer of niet? :)
Ik zit op 309 wins met m'n Warlock. Nog een paar weekjes te gaan, ik moet zeggen dat deze maand het wel erg tegenvalt om te ranken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-10 15:16
beuker19 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:04:
HAHAHAHAHA nu weet ik het zeker Hearthstone is tegenwoordig Facestone want kwam zowaar een Face Warrior deck tegen :'(
Na Hunter , Warlock , Paladin , Mage en Rogue nu ook al een Face Warrior het moet niet gekker worden.
Dat dat je dat nog verbaaste :P Ik ben er echt al meerdere tegengekomen. Zelfs al face priests gezien. Tegenwoordig zijn er bijna geen control decks meer.

Frustrerendste vind ik nog altijd het moment dat ik als paladin vanavond de avond begon met iets van 8 nederlagen op rij. Daarna sloeg het geluk om en won ik er 5 op rij, maar het leek bij die 8 verloren potjes er echt serieus op alsof iemand me aan het teasen was. Waar mijn tegenstanders vaak de perfecte 2,3, en 4 mana drops hadden miste ik dat vaak. Als ik het toch enigszins overleefde kwam ik later alsnog in de problemen. Tja..Dr Boom. Natuurlijk net geen BGH in mijn hand, terwijl ik die best wel vaak in mijn hand hebt dat hij niks doet. Ik heb er niks tegen en verlies dus. Volgende potje..starthand: BGH. En zo ging dat potje na potje. Kreeg steeds de cards die ik nodig had in het vorig potje in het huidig potje waar ze bij lange na niet zo nuttig waren. Ik snap dat er veel meer bij komt kijken dan geluk, maar frustrerend was het wel. Speel ik tegen een paladin..zet ik Tirion neer. Hij heeft de perfecte combo, incl Harrison Jones. Hij zet die van hem niet...nop, heb er niks tegen. Zucht. Gelukkig avond wel goed afgesloten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 19:49:
[...]

Ik zit op 309 wins met m'n Warlock. Nog een paar weekjes te gaan, ik moet zeggen dat deze maand het wel erg tegenvalt om te ranken!
Je bent niet de enigste. Alhoewel ik gewoon mijn heroes aan het levelen was tot nu toe ben ik nu decks aan het testen. En het gaat gewoon niet vooruit tegen die klote hunters en tempo mages. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:04:
Is een logisch gevolg van de huidige game design policies. Als je net zoveel kan winnen met face decks als met andere soorten decks, waarom zou je dan überhaupt iets anders spelen? Met face kan je de meeste potjes per uur spelen -> meeste gold farmen -> snelst ranken -> snelst golden hero halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op zondag 26 juli 2015 @ 10:03:
[...]

Is een logisch gevolg van de huidige game design policies. Als je net zoveel kan winnen met face decks als met andere soorten decks, waarom zou je dan überhaupt iets anders spelen? Met face kan je de meeste potjes per uur spelen -> meeste gold farmen -> snelst ranken -> snelst golden hero halen.
Inderdaad en dat versta ik niet van Blizzard. Aan cheap face decks verdienen ze ook toch niet veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2015 @ 13:22:
[...]

Inderdaad en dat versta ik niet van Blizzard. Aan cheap face decks verdienen ze ook toch niet veel?
Nee dat doen ze ook niet, alleen zijn de meeste aggro/face decks niet zo hoog in de dustkosten. Dus zijn zulke decks erg toegankelijk voor de massa/f2p-spelers en helaas ook erg effectief om de ladder er mee op te gaan.

Maar met de nieuwe expansion probeert blizz ook de meta iets langzamer te maken, tenminste die indruk krijg ik van ze.

@Beuker19 nog gefeliciteerd met je eerste golden hero ;)

[ Voor 5% gewijzigd door An1mA op 26-07-2015 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hoop ik ook zo hard! Dat ik weer aan de slag kan met mijn zelfgemaakt pally control deck. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Annoy-o-Belcher
Taunt, Divine Shield
Deathrattle: Summon two Boom Belchers (warning: Belchers may Taunt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2015 @ 13:54:
Dr. Annoy-o-Belcher
Taunt, Divine Shield
Deathrattle: Summon two Boom Belchers (warning: Belchers may Taunt).
Die kaart zou zot nice zijn. Zeker als hij low mana zou hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Haha.. Ik had 10 HP. Ik speelde net tegen iemand en die deed dark wispers -> savage roar ->"a natural mistake".

Daarna deed ik antique healbot en dark iron skulker. Deed hij de volgende beurt FoN -> savage roar -> clear board..

Ik dacht eerst dat hij dacht dat de wispers charge hadden, maar na zijn 2e beurt denk ik dat hij FoN wilde spelen en per ongeluk de verkeerde pakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-10 13:31
Gisteren nog net de brawl misbruikt voor het afronden van een quest (summon 30 minions costing 2 mana or less).

Met de afgelopen brawl dat je begint met 10 mana een deck gemaakt met louter 1 en 2 cost minions...je wint weliswaar niet, maar je summoned wel heel snel 30 minions van 2 mana of minder.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Vandaag een goede warrior tegen mij gehad. Ik speelde met een Demonlock en had 24 health en geen kaarten meer (nog geen fatigue damage gehad). Ik had m'n board vol minions (zonder taunt). Hij had 3 health, een 4/1 Deathbite, geen minions, geen armor. Had al eerder Thaurissan gespeeld, maar dat netjes weggespeeld en z'n patrons overleefd.

Ik kon dus gewoon 3 damage aan alle chars spelen, maar deed dat niet omdat ik toch nog een minion wilde spelen (ik was aan het klooien, want, wat kan er nu nog misgaan?)

Hij speelt:
Alexstrasza -> mijn health op 15
Valt aan met z'n Deathbite -> 11
Speelt Iron Juggernaut...

Mijn beurt:
10 damage van z'n mine -> 1
fatigue damage -> 0

Ik stond echt met m'n mond open te kijken...haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Haha, geweldig. Wie verwacht dat.
aicaramba schreef op zondag 26 juli 2015 @ 14:00:
Haha.. Ik had 10 HP. Ik speelde net tegen iemand en die deed dark wispers -> savage roar ->"a natural mistake".

Daarna deed ik antique healbot en dark iron skulker. Deed hij de volgende beurt FoN -> savage roar -> clear board..

Ik dacht eerst dat hij dacht dat de wispers charge hadden, maar na zijn 2e beurt denk ik dat hij FoN wilde spelen en per ongeluk de verkeerde pakte.
Ik vraag me dat eerlijk gezegd af, FoN wordt direct geactiveerd, bij Dark Wispers moet je kiezen wat je wilt doen. Zou ik een popup krijgen terwijl ik denk FoN te spelen, dan zou ik niet zo doorblijven drukken.

Wat voor rank was het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Rank 16. Niet echt hoog niveau, nee :P

Maar dat had je denk ik al wel gedacht aangezien ik het over dark wispers en dark iron skulker had.. Niet echt kaarten die op hoge ranks worden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Dat of ik hoopte dat er een goed minion Rogue deck inmiddels bestond. :P

Ik ben niet zo van het zeggen dat een kaart slecht is omdat iemand ergens de meta heeft bepaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Nitai schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 19:49:
[...]

Ja alleen die van de Paladin is nog iets leuker.
Verder valt mij het ranken ook enorm tegen en lijkt er geen deck te zijn die ik speel dat constant genoeg is om voorbij rank 5 te komen.
Bij mij ligt het echt aan de Hunters 6-18 Mage 5-8 Warrior 5-9 en omdat ik natuurlijk met Warlock aan het grinden was voor de 500 wins want als Warlock is het gewoon moeilijk om van Hunter/Mage te winnen.

Verder word ik elke potje wanneer er weer een coin + Mad Scientist voorbij komt doodziek omdat het gewoon zwaar OP is en er maar 2 classes zijn die dit kunnen misbruiken.
Van wie wil er niet een 2 drop hebben waar misschien een 5 drop uitkomt of je een tempo loss hebt van misschien wel een een turn 4 wat dodelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Benjamin- schreef op zondag 26 juli 2015 @ 19:08:
Dat of ik hoopte dat er een goed minion Rogue deck inmiddels bestond. :P

Ik ben niet zo van het zeggen dat een kaart slecht is omdat iemand ergens de meta heeft bepaald.
Ik ben wat aan het proberen, maar ik vind het lastig om er iets van te maken.

Ik had er dark iron skulker en gang up in zitten. Maar daardoor zijn er wat te veel situationele minions in. Nu heb ik de skulkers vervangen voor sludge belchers, misschien dat dat wat beter werkt tegen agro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enkele vraagjes:
Wat vinden jullie nu echt van de expansion?
Hadden jullie meer verwacht?
Hoeveel geld zal je erin steken?
Niet bang dat de volgende expansion opnieuw hetzelfde zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2015 @ 19:48:
Enkele vraagjes:
1. Weet ik nog niet, we hebben pas een klein aantal kaarten gezien, dus ik kan er nog niets over zeggen. Voorlopig vind ik veel kaarten wat langzaam voor de huidige meta. Er zullen dus goede anti-agro kaarten moeten komen, om ze goed bruikbaar te maken. In constructed dan.
2. Ja, een soort van tournament mode ofzo.
3. 0
4. Ik denk het wel, maar of ik dat erg vind weet ik nog niet.

[ Voor 14% gewijzigd door aicaramba op 26-07-2015 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-10 00:36
Enkele vraagjes:
1. De mechanics vind ik zeer interessant, ik hoop wel dat we meer control decks zullen krijgen, al ben ik bang dat rushdecks zullen blijven.
2. Stiekem hoopte ik op een tournament mode, nog beter zou een best out of 3/5 kunnen zijn. Zoals de pro's dat ook doen :)
3. Waarschijnlijk pre-order ik de 50 kaarten, laatst pre-paid tegoed gekocht bij Bart Smit met 15% korting.
4. Volgende keer zal er een adventure zijn en met een beetje geluk maken ze die bekend op Blizzcon en komt de Deathknight als speelbare class vrij ;) Immers werd de Argent Tournament gehouden om uiteindelijk de Lich King te verslaan. Wie weet, stiekem hoop ik hier helemaal niet naast te zitten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Enkele vraagjes:
Tot nu toe belooft het veel goeds. Het is natuurlijk onmogelijk om de kracht van de kaarten nu te beoordelen, daarom lijkt ook veel slecht omdat je de synergy niet begrijpt. Maar wat wel duidelijk is, is dat de kaarten trager zijn, het hele Inspire effect is gericht om veel gebruik te maken van je hero power, en dat is per definitie traag, zelfs wanneer je kaarten speel om een damage meer te doen oid. Bedoel even als voorbeeld, speel je een kaart zodat je 2 Silver Hand Recruits krijg voor 2 mana, is dat nog steeds minder value dan Muster. Speel je een kaart om je Fireblast 1 damage meer te doen, is dat nog steeds minder value dan een Frostbolt.
Dus de kaarten zijn gericht om meerdere beurten value er uit te krijgen, langere potjes dus, en dat is zeker wat ik hoopte.
En daarmee verwacht ik ook dat deze expansion heel anders is dan GvG, GvG had veel snelle power kaarten, de enige kaarten die bijvoorbeeld voor taunt zorgde die ook bruikbaar zijn sinds GvG (dus inclusief BRM), zijn Arcane Nullifier (Bepaalde versies van Mech Shaman) en Coghammer.
Of ik er geld in zal steken? Jup, ga zo'n 50 kaarten pakket kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Enkele vraagjes:
Leuk, al denk ik wel dat wat tot nu toe getoond is sterk last heeft van het 'dragon effect' van BRM: te traag en te weinig focus op tempo (of het counteren hiervan). Ben bang dat dat ook niet gaat veranderen met de rest van de kaarten. Het is inherent aan het mechanisme dat gelinked is aan de hero power icm te weinig compensatie voor het filler effect van dit mechanisme.

Als Shaman main ben ik wel weer blij met wat er tot nu toe getoond is aan class cards ;).
Minder om eerlijk te zijn. Minder kaarten of tournament game modus ofzo.
Waarschijnlijk genoeg om in 1 keer compleet te zijn (icm zo'n 10k gold en 15k dust die ik nu al heb).
Niet echt, tot nu toe blij verrast met de originaliteit van de expansies, ik verwacht iets soortgelijks weer voor de volgende :) . Wel zal er op een gegeven moment problemen gaan optreden als de collectie te groot wordt maar daar zijn ook wel weer dingen op te bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enkele vraagjes:
Ik vind het moeilijk voorspellen. We zullen wel zien wat het wordt zodra alles daadwerkelijk gespeeld wordt.
Nee.
Waarschijnlijk het geld voor de 50 packs preorder.
Hopelijk wordt het beter dan GvG. Mechs = meh.... face = meh. De kaarten uit BRM vind ik dan wel weer heel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Enkele vraagjes:

Er zijn nog te weinig kaarten getoond maar hoop op een paar goede anti face kaarten en misschien op wat goedkopere contol decks?
Verder zijn nieuwe kaarten altijd een dikke + want dat heeft Hearthstone gewoon nodig.
Ook moet er op zijn mist een nerf of nog liever concurrentie voor Boom komen en zeker een nerf voor de Mad Scientist en Patron Warrior.
We weten nog te weinig om daar over te oordelen denk ik al zou een modus zonder animaties en instant concede altijd prettig zijn.
Misschien het ranking systeem eens onder de loep nemen zo ook geen overbodige luxe zijn.
Waarschijnlijk alleen de 50 Euro pre order en genoeg dust voor 1 legendary en ben nu gold aan het verzamelen voor nog wat meer packs maar sluit niet uit dat het Classic packs gaan worden.
Nee en ik denk dat er meer dag genoeg ruimte is voor nog veel meer nieuwe content .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10 17:14

Turfschipper

Hup NAC

Ik verwacht dat inspire het bijna onmogelijk maakt om nog terug te komen als je de underdog bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Enkele vraagjes:
Beter dan GVG, omdat er een nieuwe mechanic (inspire) aan de game is toegevoegd ipv gewoon hogere powercreap toe tevoegen aan de game zodat mensen de expansion wel "moeten" kopen.

Ik had nog een tournamentmode verwacht/gehoopt.

Sowieso ga ik de 50 packs pre-orderen, maar hoogstwaarschijnlijk koop ik er 100 packs met de pre-order, mits dat kan. Als je alleen 50 packs max kunt pre-orderen heb nog 10k gold en 10k dust liggen, dus ga ik daar eerst mee aan de slag voordat ik meer packs koop. Wil namelijk wel alle kaart direct tot mijn beschikking hebben.

Nja bang? Ik hoop dat ze weer een mechanic toevoegen of een nieuwe rank/ladder systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Een nieuwe Hero , een nieuw ras , een ras uitbreiden met meer kaarten/synergy , misschien verschillende HPs die passen bij je deck type of bijv bonus geven als je 20 mech's of 20 beast in je deck hebt zodat je niet gewoon ook sterke neutrale kaarten in je deck kunt stoppen zonder dat het ten koste gaat van de sterkte van je deck zoals nu bijv. met Shredder in Midrange Hunter of Mana Wyrm in Mech Mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Turfschipper schreef op zondag 26 juli 2015 @ 22:03:
Ik verwacht dat inspire het bijna onmogelijk maakt om nog terug te komen als je de underdog bent.
Ik verwacht juist dat het lastig wordt van het tempo loss te herstellen wat nodig is om je inspire engine op te zetten. Tegen de tijd dat je je eerste of tweede inspire beurt hebt gedaan heeft een face hunter je al neer ( rond beurt 6). Zonder nieuwe antiaggro kaarten gaat face volgens mij al die inspire decks opeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
SeamusXanthus schreef op maandag 27 juli 2015 @ 01:11:
[...]

Ik verwacht juist dat het lastig wordt van het tempo loss te herstellen wat nodig is om je inspire engine op te zetten. Tegen de tijd dat je je eerste of tweede inspire beurt hebt gedaan heeft een face hunter je al neer ( rond beurt 6). Zonder nieuwe antiaggro kaarten gaat face volgens mij al die inspire decks opeten
Ben er bang voor :'( en wat dacht je van Patron Warrior als je 2 of 3 minions op het bord hebt.
Net weer gewonnen van een Patron Warrior die 2 x frothing berserker + Unstable Ghoul + Warsong + Inner Rage en Whirlwind met Rag en Grom aan mijn kant toch een 20+ dmg per stuk en daar kun je dus alleen van winnen als een CW of je moet ze natuurlijk eerder kunnen afmaken met een Rush deck maar dit geeft maar aanh dat het als control/slow deck wel heel moeilijk word als je dan niet voor turn 10 gewonnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Blizzard zal echt wel counters voor deze decks hebben gemaakt. Dat betekent niet dat de match ups even makkelijk zijn, maar nu in doomscenarios te denken over welke decks OP blijven enz, is echt gekkenwerk.

Het enige wat ik zie met deze kaarten, is dat ze meer mid-control willen gaan, en ik schat dat ze niet zo dom zijn dat deze decks onspeelbaar zijn door aggro decks e.d.

Pagina: 1 ... 76 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]