[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.374 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:44
Nou inmiddels ook weer rank 7+***** maar de struggle is real :o
Ben van rank 8 naar 10 nu weer naar 7 met op het moment mijn Paladin want Zoo is heel leuk maar soms zo moeilijk om van een achterstand terug te komen als je geen goede early game krijgt en in de meta is de agressor helaas te vaak de winnaar en lijkt het soms slecht om minions te gaan traden.
Het lijkt wel of elke class nu een vorm van van Smorc speelt en zeker de Paladin variant is nog erger dan de classic Face Hunter en kan er niet aan doen maar zodra ik een Mana Wyrm of Leper Gnome zie heb ik zin om insta te conceden al win ik meer van ze dat ik verlies.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Nitai schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:29:
Respect An1mA! :) Zou graag een keer je in actie willen zien.
Sure voeg me maar toe, An1mA#1336 Speel wel even mid range hunter only om de hunter golden te krijgen, nog 25 wins.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
An1mA schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 20:31:
[...]

Sure voeg me maar toe, An1mA#1336 Speel wel even mid range hunter only om de hunter golden te krijgen, nog 25 wins.
Kun je nog een beetje winnen met dit deck want tegen de meeste andere mid range decks verlies ik bijna altijd en win ook 9/10 x tegen de midrange Hunter als ik Zoo , Paladin of Druid speel.
Ik ben heel eerlijk en vind Face Hunter een stuk efficiënter dan de Midrange variant en heb het gevoel dat de bijna de enige win conditie een goede Freezing Trap is of een perfecte start + 2x (S)kill Command en een Highmane is en alleen tegen een CW ben je echt is het voordeel.
Misschien doe ik ook wel iets verkeerd hoor maar ik vind Midrange Hunter echt heel zwak en kan er ook echt niet bij dan het in de power ranks op nummer 2 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
beuker19 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 21:12:
[...]

Kun je nog een beetje winnen met dit deck want tegen de meeste andere mid range decks verlies ik bijna altijd en win ook 9/10 x tegen de midrange Hunter als ik Zoo , Paladin of Druid speel.
Ik ben heel eerlijk en vind Face Hunter een stuk efficiënter dan de Midrange variant en heb het gevoel dat de bijna de enige win conditie een goede Freezing Trap is of een perfecte start + 2x (S)kill Command en een Highmane is en alleen tegen een CW ben je echt is het voordeel.
Misschien doe ik ook wel iets verkeerd hoor maar ik vind Midrange Hunter echt heel zwak en kan er ook echt niet bij dan het in de power ranks op nummer 2 staat.
Aggrodin en zoo kan lastig doordat je niet altijd de volledig value krijgt van freezing trap en niet altijd favorable kunt traden. Druid daarin tegen is een favorable matchup, maar tegen een wildgrowth of innervate start kan het wel moeilijk worden ja.
Mad scientist en freezing trap zijn zeer belangrijk om tempo en board te gainen. Daarnaast wil je kill command and highmane niet echt in je starthand, maar mulligan je aggressief naar je 2 drops of zelfs 3. Maar je moet ook heel anders spelen dan face hunter, want je moet traden en soms als een control speler gaan spelen. Zelf denk ik dat je moeilijk kunt kiezen als aanvaller of verdediger. Wat ik daarmee wil zeggen is dat je bv face gaat terwijl je zou moeten traden of juist andersom.

Je kunt best face nu spelen, werkt wel redelijk, alleen is midrange atm beter tegen andere classes. Ik wil best wel een keer met je mee kijken, heb je toch in mijn friendlist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
An1mA schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 21:50:
[...]

Aggrodin en zoo kan lastig doordat je niet altijd de volledig value krijgt van freezing trap en niet altijd favorable kunt traden. Druid daarin tegen is een favorable matchup, maar tegen een wildgrowth of innervate start kan het wel moeilijk worden ja.
Mad scientist en freezing trap zijn zeer belangrijk om tempo en board te gainen. Daarnaast wil je kill command and highmane niet echt in je starthand, maar mulligan je aggressief naar je 2 drops of zelfs 3. Maar je moet ook heel anders spelen dan face hunter, want je moet traden en soms als een control speler gaan spelen. Zelf denk ik dat je moeilijk kunt kiezen als aanvaller of verdediger. Wat ik daarmee wil zeggen is dat je bv face gaat terwijl je zou moeten traden of juist andersom.

Je kunt best face nu spelen, werkt wel redelijk, alleen is midrange atm beter tegen andere classes. Ik wil best wel een keer met je mee kijken, heb je toch in mijn friendlist ;)
Komt wel goed ;)
Zoveel Hunter speel ik toch niet behalve quest en met mijn Paladin haal ik rank 5 ook wel.
Eerst een paar dagen afkicken want ben de komende dagen op vakantie en mag de Ipad niet mee van de vrouw :'( want die word gek van Hearthstone :| en op mijn telefoon speel ik alleen casual omdat er altijd iemand kan bellen of een trage/slechte verbinding mij nogal eens wat woede opwekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 10:27
Wat een grappige Rogue. Speel een control Druid, hij gebruikt dagger op turn 2, ik Ooze, vervolgens rope, rope, rope, ik hem ropen en well played en sorry spammen (dit pas na de eerste rope). Toen ging hij snel spelen omdat hij dacht te gaan winnen, totdat hij toch ging verliezen en weer ging ropen, ik hem terug ropen. :D
Daarna nog toegevoegd, niet met de verwachting dat hij me zou toevoegen (en zowel dan zou ik gewoon iets zeggen van Ooze > You en dan weer verwijderen), maar vooral om hem nog extra te BM'en.

Ik BM veel beter dan dit soort gastjes. 8)

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rogue op 57 gezet gisteren. The struggle is real. 3 ranks till 60 packs. :P
+ rank 13 denk ik. Real Legend. Deck is niet echt goed tegen mage en hunter. :) Maar kan mij niet echt schelen. Denk dat ik in augustus of september nog eens voor Legend ga gaan. Misschien best September, het is dan The Reality. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Benjamin- schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 04:04:
Wat een grappige Rogue. Speel een control Druid, hij gebruikt dagger op turn 2, ik Ooze, vervolgens rope, rope, rope, ik hem ropen en well played en sorry spammen (dit pas na de eerste rope). Toen ging hij snel spelen omdat hij dacht te gaan winnen, totdat hij toch ging verliezen en weer ging ropen, ik hem terug ropen. :D
Daarna nog toegevoegd, niet met de verwachting dat hij me zou toevoegen (en zowel dan zou ik gewoon iets zeggen van Ooze > You en dan weer verwijderen), maar vooral om hem nog extra te BM'en.

Ik BM veel beter dan dit soort gastjes. 8)
En zo wordt de playerbase van Hearthstone hetzelfde niveau als LoL.. en trots dat we met z'n allen zijn! 8)7

Overigens ook de reden dat ik nauwelijks nog ranked oid speel. Dit soort gedrag wordt steeds normaler gevonden, en ik heb daar geen zin in en/of tijd voor. Dus dan speel ik maar tegen guildies/vrienden.

[ Voor 11% gewijzigd door corset op 15-07-2015 09:33 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
xelfer schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:20:
@An1ma begrijp ik het nou goed dat jij 473 games gespeeld hebt in 13 dagen :O?
Dan zit hij op een winrate van 53,8 %. An1ma, van jou had ik meer verwacht 8) 8) .

Neehoor, respect kerel. Weer legend.

Ik zit op dit moment op rang 5 maar ga er wel weer voor dit seizoen. Hopelijk voor de 2e keer legend dit seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
astie schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:32:
[...]

Dan zit hij op een winrate van 53,8 %. An1ma, van jou had ik meer verwacht 8) 8) .

Neehoor, respect kerel. Weer legend.

Ik zit op dit moment op rang 5 maar ga er wel weer voor dit seizoen. Hopelijk voor de 2e keer legend dit seizoen!
Winrate kan je denk ik niet heel veel aan doen. Matchup van decks en RNG zijn zeer belangrijke factoren, zeker in een game waarin veel verschillende decks werken en je je dus onmogelijk kan wapenen tegen alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
xelfer schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:50:
[...]

Winrate kan je denk ik niet heel veel aan doen.
Hoe kom je anders aan een winrate van 53,8%? Tenzij je gelooft dat mensen een soort interne 'geluks variabele' hebben die voor iedereen anders is (Diablo's Magic Find% in real life :9 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:37:
[...]

Hoe kom je anders aan een winrate van 53,8%? Tenzij je gelooft dat mensen een soort interne 'geluks variabele' hebben die voor iedereen anders is (Diablo's Magic Find% in real life :9 ).
Ik heb het over het feit dat je niet zomaar een winrate van bijvoorbeeld 60% kan halen. Net boven de marge zitten kan uiteraard wel door de juiste keuzes te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
xelfer schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:46:
[...]

Ik heb het over het feit dat je niet zomaar een winrate van bijvoorbeeld 60% kan halen. Net boven de marge zitten kan uiteraard wel door de juiste keuzes te maken.
Ik zat vorige maand aan 57,8% winrate waarmee ik legend ben geworden. Lijkt niet veel verschil met de 53,8 maar ik heb daardoor maar 246 games nodig gehad ipv de 473 van An1ma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
astie schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:54:
[...]

Ik zat vorige maand aan 57,8% winrate waarmee ik legend ben geworden. Lijkt niet veel verschil met de 53,8 maar ik heb daardoor maar 246 games nodig gehad ipv de 473 van An1ma.
Dat scheelt zeker een hoop. Volgens mij heb jij dat gedaan vnl. met Control Warrior? Ik zie dat An1ma veel heeft gespeeld met Demon Zoo en Hunter.

In de basis denk ik dat je voornamelijk met control decks meer invloed uit kan oefenen op je winrate, vergeleken met tempo/aggro decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
xelfer schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:58:
[...]

Dat scheelt zeker een hoop. Volgens mij heb jij dat gedaan vnl. met Control Warrior? Ik zie dat An1ma veel heeft gespeeld met Demon Zoo en Hunter.

In de basis denk ik dat je voornamelijk met control decks meer invloed uit kan oefenen op je winrate, vergeleken met tempo/aggro decks.
Ik heb alle classes aan bod laten komen maar Control Warrior en Malylock hebben duidelijk de overhand.
Daarnaast heb ik Taunt Druid, Hybrid Hunter en Waker Spell Mage gespeeld.

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2le3td4.png

Ik moet overigens wel zeggen dat CW op dit moment op de ladder een stuk minder werkt vanwege de grote variatie aan decks. Veel handlock en zoo. Daar kan CW juist erg slecht tegen.

Tegen het einde van het seizoen zal dat weer anders zijn als velen de hunter weer afstoffen om eens flink voor face te gaan.

[ Voor 19% gewijzigd door Astie op 15-07-2015 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:31
An1mA schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 20:31:
[...]

Heb je ook een verzoek gestuurd :)
Heb (nog) geen personen in mijn friend list die Hearthstone spelen Dat maakt de quest om een potje mee te kijken met een friend wat lastig.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
_Peter2_ schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:19:
[...]

Heb je ook een verzoek gestuurd :)
Heb (nog) geen personen in mijn friend list die Hearthstone spelen Dat maakt de quest om een potje mee te kijken met een friend wat lastig.
Je mag mij ook toevoegen hoor Astie#2155. Ik spectate vaak bij mensen en geef mijn ongezouten commentaar dan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Ik kijk net even op mijn Hearthstats maar ik zie dat mijn Control Warrior toch best goed werkt. Sta op 62,8 % winrate ermee dit seizoen. Mijn gevoel zegt iets anders. Maar dan blijf ik lekker ranken met Control Warrior!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
astie schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:05:
[...]

Ik moet overigens wel zeggen dat CW op dit moment op de ladder een stuk minder werkt vanwege de grote variatie aan decks. Veel handlock en zoo. Daar kan CW juist erg slecht tegen.

Tegen het einde van het seizoen zal dat weer anders zijn als velen de hunter weer afstoffen om eens flink voor face te gaan.
Zoo is echt drama voor mijn CW, en kom ik interdaad te veel tegen.Gisteren toevallig rollen omgedraaid. Ik met demon zoo tegen CW. Hij heeft een Fiery Win Axe en Armorsmith in de opening, wirlwind ook nog twee keer in zijn deck, maar zelfs dan kan hij niet winnen van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
astie schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:20:
[...]

Je mag mij ook toevoegen hoor Astie#2155. Ik spectate vaak bij mensen en geef mijn ongezouten commentaar dan >:)
Ongezouten en ongefundeerd :P
Nee hoor, is niks mis mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Bekse schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:25:
[...]

Ongezouten en ongefundeerd :P
Nee hoor, is niks mis mee :D
Hier spreekt 1 van mijn slachtoffers. :9 . Altijd gezellig om jou te spectaten. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
SeamusXanthus schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:25:
[...]

Zoo is echt drama voor mijn CW, en kom ik interdaad te veel tegen.Gisteren toevallig rollen omgedraaid. Ik met demon zoo tegen CW. Hij heeft een Fiery Win Axe en Armorsmith in de opening, wirlwind ook nog twee keer in zijn deck, maar zelfs dan kan hij niet winnen van me.
Toen ik nog met Emporer speelde ipv Barron Geddon was het helemaal niet te doen. Geddon heeft mijn winrate tegen voor Zoo toch wat verhoogt gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Weer zo'n fijne discussie over RNG. Wanneer gaan mensen nou leren dat het verschil tussen een goede en slechte speler is, dat ze enerzijds de meta begrijpen en de juiste decks spelen, en anderzijds gewoon goede keuzes maken. Hoe kan immers Firebat, de Blizzcon world champion, op 64% winrate zitten tegen de pro's? Of dat ze met minder dan 150 games legend halen. Dat is geen toeval. Mensen die constant RNG de schuld geven van hun losses, zijn gewoon slecht.
corset schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:49:
[...]

En zo wordt de playerbase van Hearthstone hetzelfde niveau als LoL.. en trots dat we met z'n allen zijn! 8)7

Overigens ook de reden dat ik nauwelijks nog ranked oid speel. Dit soort gedrag wordt steeds normaler gevonden, en ik heb daar geen zin in en/of tijd voor. Dus dan speel ik maar tegen guildies/vrienden.
Haha, ach als zulke mensen triest willen doen omdat ze een Ooze tegen zich krijgen, dan moeten ze dat vooral doen, uiteindelijk zat ik lekker rustig achter de PC, beetje te browsen, en zat hij zichzelf op te vreten. :)

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

Dhrax

Prog Lord

astie schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:28:
[...]

Toen ik nog met Emporer speelde ipv Barron Geddon was het helemaal niet te doen. Geddon heeft mijn winrate tegen voor Zoo toch wat verhoogt gelukkig.
Beide kaarten zijn onmisbaar met CW in de huidige meta.
Gisteren nog een paar potten gespeeld maar slechte mulligans en draws, tegen Zoo/Face/Mech Mage word dan al snel lastig om van een grote achtetstand terug te komen.

Toen uit pure frustratie maar een Hunter Face deck gemaakt en terug gekomen op 66% WR, not bad, maar gevoelsmatig is z'on deck toch stukken minder leuk om te spelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
belfrink schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:34:
[...]

Beide kaarten zijn onmisbaar met CW in de huidige meta.
Gisteren nog een paar potten gespeeld maar slechte mulligans en draws, tegen Zoo/Face/Mech Mage word dan al snel lastig om van een grote achtetstand terug te komen.

Toen uit pure frustratie maar een Hunter Face deck gemaakt en terug gekomen op 66% WR, not bad, maar gevoelsmatig is z'on deck toch stukken minder leuk om te spelen ...
Emporer onmisbaar? In mijn ogen de meest misbare kaart. Zelfs mijn Revenge levert mij meer op.
Met CW wil je in principe niet teveel kaarten per beurt spelen. Daarbij zijn de te maken combo's ook zonder Emporer mogelijk. De enige leuke combo die emporer mogelijk zou maken is Sylvana's + Brawl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:32
Ik sta dit seizoen zelfs 22-5 met Control Warrior (81% winrate, waarvan 1 loss door een bug was; bij het starten bleef het maar spinnen en toen ik opnieuw opstartte was ik een ster kwijt...). :7

EDIT: 26-6
EDIT2: 31-7

Ik wou specifiek een Dragon Control Warrior build gebruiken, omdat ik geen zin had om met Sludge Belchers te spelen en deze kon vervangen voor Blackwing Corruptors. Sludge Belcher vind ik nu namelijk heel erg zwak door de vele Ironbeak Owls in aggro decks en door het feit dat Grim Patron Warrior er zelf voordeel uit kan halen. Tevens speel ik juist wel met Emperor voor z'n body plus dat hij de paar beurten erna toestaat dat je een paar keer extra Hero Power kan doen bovenop je andere grote beesten.

Mijn build:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6C4hidk.jpg

Geddon heb ik nog niet, vandaar dat ik 2x Brawl speel. Die 2e Brawl heeft me wel een paar keer uit de brand geholpen doordat ik turn 5 Brawl kon activeren als hij 2-3 minions had en dan nog een keer Brawl in de late-late-game.

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Control Warrior is volgens mij al een lange tijd 1 van de sterkere decks qua win percentage, alleen jammer dat de games vaak nogal lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
astie schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:20:
[...]

Toegevoegd.

Verwacht van mij geen hoogstaand spel :) ik speel lekker casual en maak best nog wel wat foutjes. (Maar van die foutjes leer ik weer :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Naast mage, druid en warlock, golden hunter in the pocket. Nu grinden met warrior, 115 wins heb ik nodig, dat gaat lang duren ben ik bang QQ.

Zoals je in de screenshot hieronder ziet, speelde ik tegen DuckWingFace. Hij speelde met kodos en daar was ik best onder de indruk van eerlijk gezegd, want het werkt erg goed tegen verschillende decks. Zoo heeft imp gang boss, warrior acolytes en vast nog meer.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xp2ymuMl.jpg?1

[ Voor 40% gewijzigd door An1mA op 15-07-2015 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duckwingface \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-10 15:16
Nice hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Ik zag net dit deck staan: http://www.hearthpwn.com/...nozdormu-brewmaster-combo

Nozdormu + Conceal, gevolgd door Brewmaster op iets > Brewmaster > Brewmaster > Brewmaster > Brewmaster END TURN en dan duren de Brewmaster animaties meer dan 15s en dan is het weer jouw beurt. Repeat :P :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PCBaas schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 15:04:
Ik zag net dit deck staan: http://www.hearthpwn.com/...nozdormu-brewmaster-combo

Nozdormu + Conceal, gevolgd door Brewmaster op iets > Brewmaster > Brewmaster > Brewmaster > Brewmaster END TURN en dan duren de Brewmaster animaties meer dan 15s en dan is het weer jouw beurt. Repeat :P :P :P :P
Nozdormu is sowieso al instant loss op een smartphone, ik kreeg hem een keer uit m'n Shredder, opponent deed direct sheep, blij dat ik was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
An1mA schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:42:
Naast mage, druid en warlock, golden hunter in the pocket. Nu grinden met warrior, 115 wins heb ik nodig, dat gaat lang duren ben ik bang QQ.

Zoals je in de screenshot hieronder ziet, speelde ik tegen DuckWingFace. Hij speelde met kodos en daar was ik best onder de indruk van eerlijk gezegd, want het werkt erg goed tegen verschillende decks. Zoo heeft imp gang boss, warrior acolytes en vast nog meer.

[afbeelding]
Nice.

Ik heb een hele tijd een Kodo in mijn Paladin deck gehad, en wil hem graag weer er in plaatsen. Hij haalt inderdaad al een hoop value tegen heel wat minions, maar daarnaast werkt die ook gewoon als een hoge removal met een Aldor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Benjamin- schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 18:33:
[...]

Nice.

Ik heb een hele tijd een Kodo in mijn Paladin deck gehad, en wil hem graag weer er in plaatsen. Hij haalt inderdaad al een hoop value tegen heel wat minions, maar daarnaast werkt die ook gewoon als een hoge removal met een Aldor.
Idd the good old aldor kodo combo, ik zeg probeer het uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is de Brawl van deze week gewoon spelen met random crap decks trouwens?

Mijn tegenstander speelt allemaal legendaries en rares en ik pak echt alleen maar commons als Goldshire Footman :o....

[ Voor 46% gewijzigd door xelfer op 15-07-2015 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
xelfer schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 18:56:
Is de Brawl van deze week gewoon spelen met random crap decks trouwens?

Mijn tegenstander speelt allemaal legendaries en rares en ik pak echt alleen maar commons als Goldshire Footman :o....
Dat lijkt er wel op, hierdoor gelukkig wel me quest kunnen doen met paladin/priest, want daar ga ik atm niet de ladder op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
An1mA schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 18:35:
[...]

Idd the good old aldor kodo combo, ik zeg probeer het uit ;)
Heb het een hele tijd in mijn deck gehad, werkte goed, had het toen vervangen voor de 2de Equality, toch iets aggressiever maar toch nog een extra removal. Maargoed er zijn een hoop kaarten die ik er in wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
PCBaas schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 15:04:

Toevallig, maar ik werd vanavond net ingemaakt door iemand met dit deck, lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Wat een matige brawl vergeleken met vorige week zeg. Een compleet random deck is meestal gewoon poep met weinig synergie. Toen ik na mn 2e potje had gewonnen en mn gratis pack had, was ik er gelijk eigenlijk al klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Aan de andere kant lijkt het er dus op dat het dus echt de Argent Tournament wordt die volgende week wordt aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Benjamin- schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 00:00:
Aan de andere kant lijkt het er dus op dat het dus echt de Argent Tournament wordt die volgende week wordt aangekondigd.
Ik ben wel erg benieuwd hoe ze dit gaan implementeren, als het al komt, want dan zijn het eigenlijk alleen de mensen die nu al aan toernooien meedoen die hier gebruik van maken. Ik denk namelijk dat de overgrote meerderheid helemaal geen zin heeft om urenlang aan zo'n tournament modus mee te doen en de hele tijd te lopen wachten op anderen tot de rondes klaar zijn.

In principe kan je nu al heel goed toernooien doen met HS en ik zie het hele punt van een speciale modus hiervoor niet.
Morphs schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 23:34:
Wat een matige brawl vergeleken met vorige week zeg. Een compleet random deck is meestal gewoon poep met weinig synergie. Toen ik na mn 2e potje had gewonnen en mn gratis pack had, was ik er gelijk eigenlijk al klaar mee.
Precies dit en tot nu toe vind ik dit van alle Brawls waar je niet je eigen deck kan maken.
Alwayshappyz schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 23:08:
[...]

Ik vind het ook echt een smerige combo :P, morgen zelf maar eens ff uitproberen in casual. >:)

[ Voor 84% gewijzigd door PCBaas op 16-07-2015 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 11:32
Ik vind dit een van de leukste brawls tot nu toe. Iedereen gelijke kansen en soms de meest krankzinnige decks! Heb er heel veel lol mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rogue op 58 gezet. 2 more ranks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-10 00:36
Bosmonster schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 00:44:
Ik vind dit een van de leukste brawls tot nu toe. Iedereen gelijke kansen en soms de meest krankzinnige decks! Heb er heel veel lol mee :)
Ja, klopt. Ook erg fijn om snel een daily mee te doen bij een class waar je bijvoorbeeld niet een deck paraat hebt. Gewoon play class en gaan met die banaan! :)
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 00:48:
Rogue op 58 gezet. 2 more ranks. :)
Dan heb je alle classes op 60? Nice prestatie, ik heb alleen Warlock op 60 en Mage op 59,75 :P

[ Voor 22% gewijzigd door Nostordici op 16-07-2015 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Haha vond dit wel grappig met Brawl. Gigantische slechte draw met Warlock, met o.a. een Summoning Portal. Heb ik opeens Alex, Jaraxxus en Mal'Ganis in hand. Turn 6 Portal + Dread Corsair, Turn 7 Alex, Turn 8 Jaraxxus, turn 9 Mal'Ganis. Toen had hij toch echt geen antwoorden meer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Vind hem wel leuk omdat je dan weer eens alle kaarten tegen komt die je al in geen tijden hebt gezien. Gisteren opende ik met goldshire footman en angry chicken. Lachen toch. Een potje daarvoor had ik dubbel jaraxxus en kreeg ik deathwing tegen me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Voor mij zijn de brawls echt filth!
Jesus wat een randomness...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
ach niveau van de brawls verschilt nogal maar toch weer een gratis pack

en opeens had ik weer 1600 dust, hallo dr. boom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:26
Predje schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 09:25:
Voor mij zijn de brawls echt filth!
Jesus wat een randomness...
ach, pakje classic kaarten is nooit weg hier (ik mis zelfs nog commons van classic, heb gvg redelijk compleet). Ik zou alleen zo graag zien dat ze wat gedurfder te werk zouden gaan, je mag bijvoorbeeld van twee classes een deck maken (meest zieke combo's zijn dan mogelijk) - of de kaart limiet van twee wordt naar vier gegooid, common only decks lijkt me ook leuk, etc etc.... maar deze voorgebakken decks vind ik drie keer niks, komt verdacht weinig skill bij kijken...

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-10 18:42

Nitai

Live the life you love.

Het is soms erg random, maar wel leuk om te puzzelen met de hand die je hebt!
Gisteren met 1 health over (Lock) gewonnen van een Priest die nog 21 health had (in 3 turn met kleine minions). Dat gaf zo veel voldoening :D

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik apart vind is dat ik van 100g pakjes gewoon 20 keer op een rij 40 dust krijg, en iedere week met de Brawl pack zit er goede loot in.

Vorige week al 3 gouden kaarten in 1 pack en deze week:

- Gouden Vaporize
- Normale rare
- Captain Greenskin
- 2 commons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-10 19:42

Hoite

Goed verhaal

xelfer schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 09:36:
Wat ik apart vind is dat ik van 100g pakjes gewoon 20 keer op een rij 40 dust krijg, en iedere week met de Brawl pack zit er goede loot in.

Vorige week al 3 gouden kaarten in 1 pack en deze week:

- Gouden Vaporize
- Normale rare
- Captain Greenskin
- 2 commons
Dat idee heb ik dus ook altijd, de pakjes die ik krijg uit Arena zijn voor mijn gevoel zoveel beter dan de 100g pakjes. Vorige week 3 legs erbij door lucky pakjes en 1600 dust.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Alwayshappyz schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 23:08:
[...]

Zelf geprobeerd, maar het is verdomd lastig om die combo te krijgen. So was het me eindelijk gelukt Nozdormu Conceal en dan doet de priest Sylvanas gecombineerd met SWD:(
Alle andere kaarten had ik klaar staan voor de volgende beurt :(
Straks maar weer een poging doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoite schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 09:44:
[...]

Dat idee heb ik dus ook altijd, de pakjes die ik krijg uit Arena zijn voor mijn gevoel zoveel beter dan de 100g pakjes. Vorige week 3 legs erbij door lucky pakjes en 1600 dust.
Ik ga er wel vanuit dat het toeval is. Volgens mij zijn de packs gewoon random, maar het is wel echt heel toevallig dat iedere Brawl pack goede content bevat en alle andere packs niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-10 12:47
Meh, zal wel toeval zijn. Mijn Brawl pack was niks deze week. :|
PCBaas schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 00:21:
[...]
Ik vind het ook echt een smerige combo :P, morgen zelf maar eens ff uitproberen in casual. >:)
Ik vind dat geen combo, da's gewoon misbruik maken van een bug, aka valsspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Deze brawl laat ik liggen. Als je verliest voel je je tekort gedaan door het deck. Win je dan krijg je imo niet voldoenjde voldoening omdat de geluksfactor hoger is dan bij een zelf samengesteld deck. Ik heb mijn pkaje en nu ga ik weer gewoon ladderen deze week.
Jammer, de vorige brawls heb ik mindens 50 potjes per week van gespeeld.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Auredium schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 11:40:
Als je verliest voel je je tekort gedaan door het deck. Win je dan krijg je imo niet voldoenjde voldoening omdat de geluksfactor hoger is dan bij een zelf samengesteld deck.
Ben ik niet mee eens. Als ik win dan is het juist leuk, want je red je met een deck dat je niet kent. Daarnaast als je tegenstander ook nog eens goed mee komt en dan nog een wint dan is het dubbel zo lekker.

Als ik verlies, dan kan het idd liggen aan de RNG of dat de tegenstander een sterk deck heeft. Dat ze kaarten spelen die je niet verwacht, ook best humor.

of te wel niet te serieus nemen :)

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
108rogar schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 10:12:
Meh, zal wel toeval zijn. Mijn Brawl pack was niks deze week. :|

[...]

Ik vind dat geen combo, da's gewoon misbruik maken van een bug, aka valsspelen.
Nou maak je maar geen zorgen, het is zeer moeilijk om deze combo te spelen, dus je zult er niet veel last van hebben. Misbruik vind ik daarom een te groot woord, geeft toch wel aan dat Blizzard Nozdormu moet aanpassen, want nu blijkt ie hier goed voor te zijn ;) Dat is ook waar de maker van dit deck op hoopt. Ik vind het verder wel leuk bedacht, de naam alleen al: Drunken Dragon :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10:39
Ben al een tijdje classic packs aan het openen voor oa. de Giants en Doomsayers, maar ze willen er maar niet uitkomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
had gister nog wel een leuke brawl als paladin tegen een hunter.

hij had boardcontrol (2 minions, niet al te sterk) en 4 kaarten in zijn hand, ik had geen minions op board en 2 kaarten.

die 2 kaarten waren tirion fordring en die pala secret waarmee je zojuist gedode minion weer tot leven word gebracht met 1 health. (redemption??)

beide gespeeld, hunter weet met spells en minions tirion te doden en die word weer tot leven gebracht en uiteraard weer shield erop.

Concede.

moest wel even glimlachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-10 16:40
Ik vind dit niet de beste brawl maar kan toch leuk zijn om met een rotdeck slim te spelen en te winnen of ver te geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Auredium schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 11:40:
Deze brawl laat ik liggen. Als je verliest voel je je tekort gedaan door het deck. Win je dan krijg je imo niet voldoenjde voldoening omdat de geluksfactor hoger is dan bij een zelf samengesteld deck. Ik heb mijn pkaje en nu ga ik weer gewoon ladderen deze week.
Jammer, de vorige brawls heb ik mindens 50 potjes per week van gespeeld.
Ik ben zelf ook niet echt een fan van Brawls waarbij je zelf geen invloed uit kan oefenen op je deck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brawl was weer leuk. Maar speel het maar tot ik één win heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovandam
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:05
Ik vind het toch wel lekker om mijn laatste hero, rogue, naar de 60 te brengen, nu op 57.

Heb toch wat moeite op de ladder met rogue, win % in brawl is een stuk hoger.

En er gebeuren hilarische dingen.
Gisteren tegen een priest een malygos, alextrasa en rend op hand. Priest speelt onyxia.... dood.
Priest mind games de malygos, speelt hem uit en ik topdeck nog een rend :)

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
Ik had nog niet gezien dat er alweer een nieuwe brawl is, even doen dan maar.

Ik ben eindelijk in de enkele cijfers terecht gekomen. Na veel geploeter met een midrange hunter deck heb ik toch maar besloten een paar kaarten op te offeren voor Mal'Ganis. Met Demon Zoo gaat het ranken hard nu. Even afkloppen... :)

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Laatst online: 14-10 12:37
Bosmonster schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 00:44:
Ik ook. Lijkt wel een beetje op Arena; je moet het doen met sub-optimale decks. Ik zie ook veel spelers die gewoon niet weten hoe ze het moeten aanpakken.

Is er al iemand legend met dat Nozdormu deck? Ik heb die draak toevallig ook.. >:)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
xelfer schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 09:52:
[...]

Ik ga er wel vanuit dat het toeval is. Volgens mij zijn de packs gewoon random, maar het is wel echt heel toevallig dat iedere Brawl pack goede content bevat en alle andere packs niet.
Random inderdaad :P Bij mij waren de packs van Brawl juist zeer minimaal (volgens mij is het beste wat uit een Brawl pakje is gekomen een golden common). Maar wel tof voor jou in ieder geval!

[ Voor 3% gewijzigd door Alwayshappyz op 16-07-2015 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-10 19:42

Hoite

Goed verhaal

xelfer schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 09:52:
[...]

Ik haal zojuist dit uit mijn Brawl-pakje

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/onPWa7tjmD2WYwtwCekwAXf5/full.jpg

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
6 damage voor 5 mana.. en de tegenstander 2x 1/1 geven.. zwakkere versie van Fireball imo :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
corset schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:59:
6 damage voor 5 mana.. en de tegenstander 2x 1/1 geven.. zwakkere versie van Fireball imo :(
Maar niet elke class heeft een fireball ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Zonder charge ook weinig fireball imho.
Die 1/1 whelps kun je bijna gebruiken om leroy weer te killen (of zie ik iets over het hoofd?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Maar dit is dan weer een minion dus die kan je buffen met andere kaarten. Dat lukt bij fireball weer moeilijker. Fireball gaat dan weer door een taunt heen.

Je kan naar mijn mening niet eenvoudig spells en minions op die manier vergelijken. Te veel variabelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 15-10 17:14

Turfschipper

Hup NAC

Ze hem toch regelmatig in een hunter dek, vaak als laatste tik op mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 17:29

ini

Life is what you make of it

Leeroy was vroeger 4 mana, toen was ie te sterk.

zijn nog wel wat combo's mee te maken, zeker in combinatie met Emperor, maar tegenkomen doe ik die combos niet echt meer.

hunter: leeroy + UTH-> 2extra doggies voor jou
warlock leeroy + power overwhelming + faceless manipulator=20 DMG

Testspecialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Enige deck die op hoog niveau mee speelt die hem gebruikt, is aggro Paladin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 11-10 16:56

Dreanor

Joene

Wat is de tavern brawl slecht deze week zeg! Puur random decks ... Vandaag had ik een potje als priest met vele 1 of 2 drop minions met 1 health terwijl mijn tegenstander priest legendary dropt alsof het niets was! :P

Dit is echt de zwakste tavern brawl tot nu toe vind ik, maar denk niet dat je elke week sterke tavern brawls kan verwachten!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Tavern Brawl is ook meer iets voor de beginnende speler/mensen die nog veel kaarten missen. Het geeft hen de kans om op een makkelijkere manier de game te ontdekken en om quests te voltooien. Het is niet echt een mode voor competieve spelers, het is voor de fun. Zo is het volgens mij ook door Blizzard neergezet. Voor mij persoonlijk mocht het ook wat uitdagender, but so be it, 1 booster pack per week is ook leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg idd ook het gevoel dat Tavern Brawl voor de super casual speler is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
  • Laatst online: 10-08-2024
Moet zeggen dat ik de brawls iedere week weer leuk vind, ene keer beter dan de andere maar ik haal er zeker plezier uit.

Op ladder kom je veel dezelfde decks tegen en casual vind ik ook niet altijd even leuk om te spelen omdat ook daar veel mensen netdecken.

Wat meer uitdaging in de brawl mag van mij wel dat ben ik eens, een eigen deck moeten bouwen met restricties vind ik leuker maar oké, een compleet random deck spelen is weer eens wat anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Maar gan dan Arena spelen, dan heb je wel een random deck, maar wel 1 waar je keuzes bij hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Ik vind het juist een hele leuke feature om mijn dailies mee te halen :) maar verder dan 5 wins speel ik dus meestal ook niet

[ Voor 3% gewijzigd door dxta op 16-07-2015 18:46 ]

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Sinds de eerste week steeds 1 brawlpotje met Hunter. Werkt als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
waar blijven de leuke brawls?? zoals ragnaros hero spelen etc?? ik vind dit maar slecht

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was al slecht bezig met rogue. Nu nog beter. Speel 2 uur. Niets anders dan mage tegengekomen. Momenteel op rank 17, gewonnen tegen een hunter met basic cards. Wel eens leuk om zo laag te zitten. BEEN AGES :P Maar wel serieus zielig.

EDIT: ESL tornooi meegedaan. Toch mooi 3 rondes verder. Net terug begonnen beetje tornooien mee te doen. Handlock moet ik nog even updaten. Is nog altijd dien van Naxx :P

http://play.eslgaming.com...y-cup-10-europe/rankings/

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2015 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ben je Rogue aan het leren? Kan me wel iets van de lage rank voorstellen, ik denk dat ik ook niet zo hoog kom met Rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benjamin- schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 22:33:
Ben je Rogue aan het leren? Kan me wel iets van de lage rank voorstellen, ik denk dat ik ook niet zo hoog kom met Rogue.
Welja leren. Gewoon naar 60 aan het brengen. Is nu 58 dus dan ben ik er vanaf. Dan eindelijk golden heroes. Waarschijnlijk beginnen met Warior en magni kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Sinds lange tijd weer een ragequit vanavond met HS.
Moet het toch even kwijt ookal weet ik, you cant win 'm all.

Game 1:
Tegen Demon Zoo. Opzich had ik goede start en kon hem aardig afhouden. Topdeckt hij 2x achter elkaar doomguard met lege hand......wp gg

Game 2:
Midrange druid. Stond er erg goed voor, goede board control met een Ysera die hij niet weg kreeg. Mind Control Tech topdeck pakt mijn Ysera natuurlijk. Dit kreeg ik weg maar hij topdeckt daarna zijn 2e Savage Roar voor dubbele combo (had Emporer al beurt eerder gegooid).

Game 3:
Flamewaker mage die zijn laatste fireball topdeckt en had leeroy uit unstable gepakt voor lethal.

Game 4:
Openingshand 6,5,9 tegen Handlock wat wordt aangevuld met 6,5,6,7. Hij had tegen de tijd dat ik mijn eerste sludge kon gooien al 2 twilights liggen. Daarna gooi ik Sylvanas die hij kan silencen om vervolgens mijn Dr. Boom met een getopdeckte BGH afmaakt en ervoor, mooi met de curve mee een Mountain Giant kon gooien.

Toen heb ik maar geconceed.

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is bijna zover. :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0tmpyTn.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
3 gratis packs en een specials cardback mits je een Samsung Galaxy s6 (edge) hebt. Laat ik nu een s6 hebben ^^ Maar via een omweg kun je ook aan de packs en cardback komen.

@astie the struggle is real, haha.

http://us.battle.net/hear...84%A2-galaxy-s6-7-16-2015

https://www.reddit.com/r/...s6_3_packs_and_card_back/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:53:
3 gratis packs en een specials cardback mits je een Samsung Galaxy s6 (edge) hebt. Laat ik nu een s6 hebben ^^ Maar via een omweg kun je ook aan de packs en cardback komen.
Thnx voor de link. Ik heb geen Samsung S6, maar ik hou wel van dit soort hacky omwegen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:45
An1mA schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:53:

@astie the struggle is real, haha.

http://us.battle.net/hear...84%A2-galaxy-s6-7-16-2015

Thanks! Thuis eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Ga ik vanavond ook eens proberen.

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:51
de Variant met de S5 en de amazon app store is ver uit het simpelst :)

alleen wel even opletten waar je inlogt ik zat ik Asia :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Is dat gewoon "eerlijk" via die omweg?

Maw, geen enkel risico dat ze je account blokkeren?

(Denk het niet hoor, maar ff voor de zekerheid ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Turfschipper schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:47:
Is dat gewoon "eerlijk" via die omweg?

Maw, geen enkel risico dat ze je account blokkeren?

(Denk het niet hoor, maar ff voor de zekerheid ;-) )
Als je inlogt op het toestel van een kennis doe je toch ook niets mis?
Het enigste verschil is dat het geen fysiek toestel is.
Maar of ze daar nu hun banhamer voor gaan bovenhalen.

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Tsja, dat denk ik ook wel hoor. Maar heb geen enkele ervaring met Blizzard en dit betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:26
Ik denk dat ze wel ingecalculeerd hebben dat een relatief klein gedeelte van de spelers hier "misbruik" van maakt. Ze geven dit niet voor niets maximaal 1x per account weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Als ze hier voor gaan bannen dan zijn ze meteen letterlijk alle goodwill krijgt dus maak je geen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
  • Laatst online: 10-08-2024
Hoe is freezemage in deze meta? Ben even op vakantie geweest dus geen idee hoe het er uit ziet haha

Twijfel of ik antonidas zal craften
Pagina: 1 ... 72 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]