[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.374 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-10 15:16
Hahahah, speelde me net toch een leuk potje. Ik kon beurt 1 Coin, Innervate doen om Shredder op het bord te zetten. Na twee keer aanvallen kon hij hem verwijderen. Kwam er een Lorewalker Cho uit...die hij vervolgens niet kon verwijderen. Kreeg ik op een gegeven moment Shadow Form van hem _O- Druid in Shadow Form = epic! Toen begon hij me nog te millen met allerlei spells en uiteindelijk kreeg hij hem verwijderd. Toen dacht ik...ach, hij heeft niks op het veld..en vast geen wapens, dus Harrison Jones is een veilige keuze! Doet hij Blingtron 5000 (hij kreeg een Assasin's Blade en ik een 3/2 volgens mij. Deed hij meteen Harrison Jones erachteraan. Had gelukkig lethal en hij bij lange na niet, maar echt een leuk potje *O*

Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/2ururgo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
dijstr schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:14:
Hoe is freezemage in deze meta? Ben even op vakantie geweest dus geen idee hoe het er uit ziet haha

Twijfel of ik antonidas zal craften
Speelbaar, maar naar mijn iets slechter dan voor BRM, ondanks de komst van emperor thaurissan. Komt omdat, hunter mid range is geworden en zoo met demons speelt. Daarnaast is je grootste vijand, warrior erg populair door patron warrior. Maar je kunt antonidas ook gebruiken voor tempo mage.

[ Voor 7% gewijzigd door An1mA op 17-07-2015 11:27 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Dubbele post.

[ Voor 94% gewijzigd door An1mA op 17-07-2015 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
  • Laatst online: 10-08-2024
An1mA schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:25:
[...]

Speelbaar, maar naar mijn iets slechter dan voor BRM, ondanks de komst van emperor thaurissan. Komt omdat, hunter mid range is geworden en zoo met demons speelt. Maar je kunt antonidas ook gebruiken voor tempo mage.
Ja, was ik al bang voor.. Na ik wacht wel ff met craften misschien na de update dat er wat moois is zou antonidas alleen voor freeze gebruiken tempo en mech vind ik niet leuk om te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
dijstr schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:28:
[...]

Ja, was ik al bang voor.. Na ik wacht wel ff met craften misschien na de update dat er wat moois is zou antonidas alleen voor freeze gebruiken tempo en mech vind ik niet leuk om te spelen..
Antonidas is sowieso een goede craft. Je kan er altijd een control deck om heen bouwen oid. En freeze mage is nog steeds heel vermakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Antonidas is sowieso een hele sterke kaart die in vrijwel alle Mage decks past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
Probleem is alleen dat ik nooit mage speel en het alleen zou spelen vanwege freeze.

Misschien toch even kijken of er een andere is of gewoon even wachten tot de update! Vermaak me nu nog prima met handlock ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:12

Nitai

Live the life you love.

Alwayshappyz schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:22:
Hahahah, speelde me net toch een leuk potje. Ik kon beurt 1 Coin, Innervate doen om Shredder op het bord te zetten. Na twee keer aanvallen kon hij hem verwijderen. Kwam er een Lorewalker Cho uit...die hij vervolgens niet kon verwijderen. Kreeg ik op een gegeven moment Shadow Form van hem _O- Druid in Shadow Form = epic! Toen begon hij me nog te millen met allerlei spells en uiteindelijk kreeg hij hem verwijderd. Toen dacht ik...ach, hij heeft niks op het veld..en vast geen wapens, dus Harrison Jones is een veilige keuze! Doet hij Blingtron 5000 (hij kreeg een Assasin's Blade en ik een 3/2 volgens mij. Deed hij meteen Harrison Jones erachteraan. Had gelukkig lethal en hij bij lange na niet, maar echt een leuk potje *O*

[afbeelding]
Haha, cool. Dat had ik graag gezien :) Dat maakt Hearthstone wel leuk idd.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:59
Als verzamelaar nu ook gelukkig de Galaxy Gift cardback binnen. Heb ze nu weer allemaal (behalve de full golden). Twijfel wel erg hard over die SC2 cardback aangezien ik die game niet speel...

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-10 00:36
Royy90 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:48:
Als verzamelaar nu ook gelukkig de Galaxy Gift cardback binnen. Heb ze nu weer allemaal (behalve de full golden). Twijfel wel erg hard over die SC2 cardback aangezien ik die game niet speel...
Wel een goede game hoor, maar dunno of ik het je kan aanraden als je de game niet gaat spelen. Het is dan wel een bijzonder dure cardback. En anders moet je ook maar de Wings of Liberty en Heart of the Swarm kopen en dan kun je het verhaal spelen, is wel leuke lore als je daar van houdt.

Maar je hebt dan ook de Dalaran Flame en die cardback van Heroes of the Dorm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Royy90 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:48:
Haha 60 euro vriend, ondanks dat ik sc2 speel(de) ga ik niet voor cosmetische dingen 20 euro meer lappen. Daarnaast is 40 euro voor een expansion erg prijzig naar mijn mening. Gaat nu een beetje offtopic, maar voor de d3 expansion kreeg ik naast cosmetische dingen ook nog char slots bij, daar wil ik best extra voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Nostordici schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:54:
[...]

Wel een goede game hoor, maar dunno of ik het je kan aanraden als je de game niet gaat spelen. Het is dan wel een bijzonder dure cardback. En anders moet je ook maar de Wings of Liberty en Heart of the Swarm kopen en dan kun je het verhaal spelen, is wel leuke lore als je daar van houdt.

Maar je hebt dan ook de Dalaran Flame en die cardback van Heroes of the Dorm?
Klopt, heb het wel gedaan met de WoW CE terwijl ik die game ook niet speel, maar ik ga wat anders proberen om hem alsnog te krijgen. Hoorde van een andere collecter dat hij 20 heeft betaald voor de cosemetics en een vriend van hem de game voor het volledige bedrag :)
Mocht er hier dus iemand zijn die de normal version wil kopen, ik wil het restant graat bijbetalen voor de cosmetics, stuur dan even een pm. Gaat allemaal via Blizzard zelf.

Ja ik heb ook de Dalaran Flame en de HotS cardback :) Speel zelf met de Dalaran Flame want dat is toch wel de mooiste imo. BlizzCon '14 staat denk ik op de 2e plek.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

An1mA schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:53:
3 gratis packs en een specials cardback mits je een Samsung Galaxy s6 (edge) hebt. Laat ik nu een s6 hebben ^^ Maar via een omweg kun je ook aan de packs en cardback komen.

@astie the struggle is real, haha.

http://us.battle.net/hear...84%A2-galaxy-s6-7-16-2015

https://www.reddit.com/r/...s6_3_packs_and_card_back/
als je een geroot Android toestel hebt, kun je daarop eenvoudig de build.prop aanpassen, heb je geen software voor nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:10:
[...]

als je een geroot Android toestel hebt, kun je daarop eenvoudig de build.prop aanpassen, heb je geen software voor nodig
Volgens mij stond dat ergens in de reddit thread dat ik linkte, maar idd dat is veel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Zojuist Genymotion geïnstalleerd, maar ik moet blijkbaar ook een account maken. Jammer genoeg wil dat op dit moment niet, alle Hearthstone spelers zijn massaal accounts aan het maken, hierdoor kan hun server het allemaal niet meer aan hehe. Beetje jammer, wil mijn drie booster packs nu! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Nostordici schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 13:30:
Zojuist Genymotion geïnstalleerd, maar ik moet blijkbaar ook een account maken. Jammer genoeg wil dat op dit moment niet, alle Hearthstone spelers zijn massaal accounts aan het maken, hierdoor kan hun server het allemaal niet meer aan hehe. Beetje jammer, wil mijn drie booster packs nu! :P
Genymotion is zelf niet meer te bereiken momenteel :P

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
nagasy schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 13:48:
[...]

Genymotion is zelf niet meer te bereiken momenteel :P
Ja, ze zullen wel blij zijn met de actie van Blizzard en Samsung ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 10:27
Ik wacht wel op een vriendin, die gaat binnenkort een S6 Edge kopen. :P

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lecros
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-09 18:42
Een vriend van mij heeft net zijn S6 Edge binnen en heb hem meteen gevraagd om Hearthstone te installeren, hahaha.
In 1 van de 3 packs zat Grommash Hellscream, en in een andere een extra Brawl. Dus word het tijd om te kijken naar Control Warrior decklist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Hmm, doet de site van Genymotion het eindelijk, kan ik geen account aanmaken. Het lijkt erop dat ze dit hebben uitgezet om Hearthstone mensen "tijdelijk" te kunnen weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er geen alternatieven voor Genymotion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37
Mensen die willen inloggen via Genymotion moeten ff de Reddit thread lezen. Je kunt ook gebruik maken van reeds bestaande accounts en passwords tot Reddits 'hug of death' erop zit.
Lecros schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 14:39:
In 1 van de 3 packs zat Grommash Hellscream, en in een andere een extra Brawl. Dus word het tijd om te kijken naar Control Warrior decklist.
Kan ik ook zo'n Grommash krijgen met twee shieldslams erbij? :P

EDIT; toch weer 6 gratis pakjes opengemaakt. Een shieldslam op EU en een hoop nuttige zooi op m'n jonge NA account.

[ Voor 57% gewijzigd door Tektoon op 17-07-2015 16:10 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 15:13:
Mensen die willen inloggen via Genymotion moeten ff de Reddit thread lezen. Je kunt ook gebruik maken van reeds bestaande accounts en passwords tot Reddits 'hug of death' erop zit.

[...]

Kan ik ook zo'n Grommash krijgen met twee shieldslams erbij? :P
Thnx. Ik vind het wel weer een zwaktebod van Blizzard dat ze dit soort promotie dingen in de game toevoegen. Exploit ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
xelfer schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 15:22:
[...]

Thnx. Ik vind het wel weer een zwaktebod van Blizzard dat ze dit soort promotie dingen in de game toevoegen. Exploit ftw!
Samsung heeft blizz vast een zakgeld gegeven, maar moet toegeven de galaxy cardback is best slick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 15:39:
[...]

Samsung heeft blizz vast een zakgeld gegeven, maar moet toegeven de galaxy cardback is best slick.
Ja precies. Ik vind het alleen niet echt eerlijk om in een "free to play" game mensen die een bepaalde telefoon kopen een voordeel te geven door ze gratis packs te geven. De cardback is nog tot daar aan toe.

De cardback is zeker wel slick idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
xelfer schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 15:48:
[...]

Ja precies. Ik vind het alleen niet echt eerlijk om in een "free to play" game mensen die een bepaalde telefoon kopen een voordeel te geven door ze gratis packs te geven. De cardback is nog tot daar aan toe.

De cardback is zeker wel slick idd.
Tja aan de ene kant is het een toffe actie, aan de andere kant best wel suf dat het voor één specifiek telefoonmodel is. Hierdoor vallen normaal gesproken veel mensen buiten de boot. En nog suffer het is dat je het gelukkig kunt omzeilen met een emulator. Helaas, niet voor iedereen weggelegd, al weten de meeste Tweakers hier vast wel raad mee.

Het is mij dan toch gelukt en ik haalde uit die drie boosters een legendary, namelijk Cairne. Ben er best wel blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:20

Dhrax

Prog Lord

Nostordici schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 16:30:
[...]
Het is mij dan toch gelukt en ik haalde uit die drie boosters een legendary, namelijk Cairne. Ben er best wel blij mee :)
Niet verkeerd, Cairne is in elk mid-range/control deck wel te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
< is nu ook de trotse eigenaar van een Samsung Galaxy S6 cardback

420 dust uit de packs. Samsung, nog bedankt. d:)b

Edit: tegelijkertijd ook maar even een Nexus 7 geïnstalleerd en het gratis pakje van de Android tablet meegepakt. Ik ga toch nooit een Android tablet in mijn handen krijgen, dus dan is dit wel echt een ideale oplossing :D. Zat 40 dust in dit pakje.

[ Voor 75% gewijzigd door xelfer op 17-07-2015 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Golden Sun Walker
Golden Injured Blademaster
Snake Trap
Mindgames

Niet slecht voor 3 gratis pakjes van Samsung

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Samsung zal wel denken: 3 miljoen telefoons verkocht, 4 miljoen keer 3 packs uit gedeeld... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
xelfer schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 17:42:
Samsung zal wel denken: 3 miljoen telefoons verkocht, 4 miljoen keer 3 packs uit gedeeld... :?
Haha ja, deze actie was een groot succes! Volgend jaar weer met de Galaxy S7 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:16
Blizzard, sellouts :')

Dan maar een samsung s6 emulator vinden om niet benadeeld te worden :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:35

Gundogan

Rip and tear, until it is done

kevz schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 18:21:
Blizzard, sellouts :')

Dan maar een samsung s6 emulator vinden om niet benadeeld te worden :P
Smerige pay2win actie is het! Samsung Galaxy Nexus is toch ook goed btw? O-)

Overigens ook weer flink ge-esports. Unstable Portal -> Grommash -> gaat dood en triggert Duplicate. Skill.

edit: als kado m'n derde Lorewalker Cho uit de S6 pakjes. Van de in totaal <10 legends die ik uit een pakje heb gehaald. :F

[ Voor 13% gewijzigd door Gundogan op 17-07-2015 19:59 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Achja, uiteindelijk zie ik het zo: Samsung heeft geld betaald zodat ik 3 gratis pakjes en een cardback kan krijgen. Samsung's pay to win backfired op heerlijke wijze :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Serieus, waarom denken mensen dat Samsung hiervoor heeft betaald? Echt niemand maar dan ook niemand koopt een telefoon van 600+ door deze actie. Dit is gewoon een reclame stunt van beide, gewoon beide in het nieuws, meer niet...

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benjamin- schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 19:14:
Serieus, waarom denken mensen dat Samsung hiervoor heeft betaald? Echt niemand maar dan ook niemand koopt een telefoon van 600+ door deze actie. Dit is gewoon een reclame stunt van beide, gewoon beide in het nieuws, meer niet...
Ah excuus, ik was mij er niet van bewust dat bedrijven zomaar gratis spullen weg geven aan Samsung gebruikers, zonder dat Samsung daar iets voor hoeft te betalen.

Wel bijzonder dat Samsung overal deals weet te sluiten dan. Zeker aangezien het ze niets kost. Snap niet dat meer bedrijven dit niet doen. Denk dat de marketingafdelingen van andere bedrijven nog veel kunnen leren.

Edit: hmm, ze doen het toch niet altijd even goed kennelijk :O http://www.theguardian.co...advertising-and-marketing

[ Voor 11% gewijzigd door xelfer op 17-07-2015 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:26
Ik denk ook niet dat een van beide partijen hiervoor betaald. Het is win-win voor beiden. Wat extra reclame voor Samsung en Hearthstone. Wat potentiële nieuwe spelers voor hearthstone die in de toekomst de beurs trekken voor kaartpacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Nee joh, Samsung betaald flink omdat een klein gedeelte van hun eigenaren hier gebruik van maken, en HS maar flink incasseren en op iedere telefoon site staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Benjamin- schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 19:14:
Gelukkig ben jij de alwetende met connecties bij Samsung en Blizzard. Is het echt zo vreemd dat het ene bedrijf het andere bedrijf sponsort? Als je zo een claim wil doen, kom dan in ieder geval met feiten (bron?), zo in het wilde weg wat roepen werkt natuurlijk niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Nostordici schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 19:45:
[...]

Gelukkig ben jij de alwetende met connecties bij Samsung en Blizzard. Is het echt zo vreemd dat het ene bedrijf het andere bedrijf sponsort? Als je zo een claim wil doen, kom dan in ieder geval met feiten (bron?), zo in het wilde weg wat roepen werkt natuurlijk niet ;)
Ik ben een weldenkend mens.

Denk is even goed na, hoeveel actief HS spelers zijn er? 10 miljoen max, gezien er 30 miljoen in totaal het spel hebben aangeraakt.
Hoeveel daarvan hebben een S6? Daarbij is HS een selling point voor de S6?

Wat is het resultaat? Heel veel sites berichten hierover, en dan bedoel ik niet alleen HS sites, ik bedoel dan phonearena ubergizmo androidworld enz. Het effect is relatief minimaal, maar beide komen weer even in de nieuwsberichten langs. Wie heeft daar meer baat bij? Dat is dus niet te zeggen, maar voor beide is er voordeel.

Dus nee, hier is geen geld voor over de toonbank gegaan. Als er al geld over de toonbank is gegaan, dan is het wel Hearthstone, gezien Samsung minder de aandacht op deze manier nodig heeft voor hun toestel, dan Blizzard voor hun spel.

Logisch nadenken > Bronnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga denk ik mijn universiteit maar aanklagen. Heb daar altijd geleerd dat er geld om ging bij marketing projecten :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Niet trollen

[ Voor 255% gewijzigd door Chaoss op 25-08-2015 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je vergeet bij deze aanname wel te vermelden dat beide partijen gelijkwaardige resources in dienen te zetten en gelijkwaardige voordelen eruit moeten halen. Anders werkt het niet. Maargoed, jij bent kennelijk de marketing kenner hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Mensen mensen, waarom zo agressief? Laten we weer terug gaan naar rngsports zoals het hoort :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Pff afgelopen uur zat RNG tegen me gehad, met als toppunt een Rag die precies lethal deed tegen met 4 minions op het veld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Ik ben maar even gestopt voor vandaag. Vanmiddag een game tegen een warlock aan het winnen als shaman, vervolgens dropt hij 3 Malganis' back2back en kreeg ik 2 drops back2back. Nog een aantal games daar na gespeeld maar allemaal onmogelijke comebacks van de tegenstanders.

Opzich een ok tavern brawl deze week, tis gewoon een enkele arena match waar je even in springt.. Maar die RNG af en toe, omg 3 Malganis :')

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Het is inderdaad extreem absurd, had ik met mijn eerste potje, iemand die mij bijna dood had om vervolgens Alex, Jaraxxus en Mal'Ganis te droppen terwijl hij iedere keer lethal op het veld had.

Heb daarna nog 4 potjes Rogue gespeeld, alle 4 ook gewonnen, dus vind 5-0 wel zat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
man man, dik uur bezig geweest met dat samsung verhaal met als resultaat, jawel, 100 dust uit 3 pakjes en een nourish... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hier ook enkel dust uit m'n pakjes. Maar altijd mooi om Samsung een loer te draaien, die hebben flink betaald voor deze marketingcampagne.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Het was even kloten met die Android emulator, maar na anderhalf uur leverde het toch wat leuks op:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FI2fv4QfSmMf6cfJo9sg3D3T/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4Y07UqSdjldi8XKCSHQ3o0f0/full.png

Niet gek uit 4 pakjes! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Las Vegas schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 21:24:
Hier ook enkel dust uit m'n pakjes. Maar altijd mooi om Samsung een loer te draaien, die hebben flink betaald voor deze marketingcampagne.
Idd nice. Vooral mooi dat iedereen kan profiteren van deze actie. Zo te zien hebben veel mensen toch nog profijt van deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Vandaag maar weer met een WCS toernooi mee gedaan voor wk puntjes. Dit was het resultaat:
All matches in tournament finished!
Your final ranking is Place 17 of 761. Congratulations & Thanks for your participation!

Toch balen, top 4 krijgt punten en top 8 kwalificeert zich voor final toernooi. Volgende keer beter hoop ik.

Wat ik wel erg apart vind, ik was nu maar 3 wins verwijderd van wk punten. Dit in 1 avondje na nog geen 7 matches o.i.d. Zo kan je toch makkelijker wk punten halen dan steeds proberen in top 100 Legendary te komen.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 11:32
Leuk zo'n random deck met alleen maar legendaries, maar je kan er zo weinig van spelen :')

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Oz6wPFMh6hggSx3w2xcpfajF/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:25
Brawl deze week is raaaarrr

ik draw nu mijn 3e grommash en het is pas turn 5

[ Voor 15% gewijzigd door ImdaMned op 18-07-2015 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Hahaha, kreeg net als Rogue een Doomhammer van Blingtron met Tinkers in hand. :D
Tevens nog maar net met 50/50 RNG kunnen winnen, anders had ik alsnog verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 15-10 17:14

Turfschipper

Hup NAC

Krijg het niet voor elkaar, kan in de bios niks vinden van enable virtualization crap...

Laat maar gaan.

---

Als je niet helemaal tevreden bent over wat er recentelijk uit je pakjes komt, dan kon je dat ook hier aan geven he?

Bij deze.... From dust to dust....

[ Voor 43% gewijzigd door Turfschipper op 18-07-2015 04:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan hs niet opstarten op de s6 omdat je BIOS de virtual box te klein houdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je voor virtual box niet de enable virtualization technology optie aanzetten in je bios? Bij een normale hypervisor wel namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 07:47:
Moet je voor virtual box niet de enable virtualization technology optie aanzetten in je bios? Bij een normale hypervisor wel namelijk
ja dat moet

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:11

Meneer iCy

swarma

Amras schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 21:51:
Het was even kloten met die Android emulator, maar na anderhalf uur leverde het toch wat leuks op:

[afbeelding]
[afbeelding]

Niet gek uit 4 pakjes! 8)
Als ik inlog met mijn gegevens kom ik als een nieuw account :< Samsung gedeelte geheel gedaan, maar zie de kaarten niet in mijn account en als ik de virtuele s6 opstart zit ik weer in mijn "nieuwe" account. Username en id is hetzelfde :/

Afbeeldingslocatie: http://s7.postimg.org/pyvb98iq3/Naamloos.png

[ Voor 6% gewijzigd door Meneer iCy op 18-07-2015 09:54 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 09:51:
[...]

Als ik inlog met mijn gegevens kom ik als een nieuw account :< Samsung gedeelte geheel gedaan, maar zie de kaarten niet in mijn account en als ik de virtuele s6 opstart zit ik weer in mijn "nieuwe" account. Username en id is hetzelfde :/

[afbeelding]
Region op europe gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:11

Meneer iCy

swarma

Bedankt dat ik me heel erg dom voel :')

Gisteren iets te laat mee begonnen en de kleine drommel vond het leuk om 06:30 wakker te worden en niet meer te slapen :P

[ Voor 24% gewijzigd door Meneer iCy op 18-07-2015 10:05 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:15
iCy schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 10:03:
[...]

Bedankt dat ik me heel erg dom voel :')

Gisteren iets te laat mee begonnen en de kleine drommel vond het leuk om 06:30 wakker te worden en niet meer te slapen :P
Je bent niet de enige dom voelde hier nog een lotgenoot haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:44
Soms is het echt jammer dat zelfs spelers die niet eens weten hoe een deck gespeeld moet worden toch best wel hoog in de ranks kunnen komen.
Net een Zoo speler die alleen maar Face ging terwijl er soms meer dan genoeg goede trades mogelijk waren en alles van zijn Bane of Doom + Voidcaller liet afhangen( ook makkelijk gewonnen overigens)
Het is echt jammer dat je zulke spelers niet vaker kunt afstraffen omdat ze soms zoveel damage kunnen doen in 1 of 2 turns.

Verder is deze Brawl echt super leuk vooral voor alle beginnende spelers omdat dit ze een kans geeft om ook eesn met verschillende legendary's te spelen en waarschijnlijk om meer van de game te leren dan alleen maar face/aggro te spelen met een paar goedkope netdecks.

[ Voor 23% gewijzigd door beuker19 op 18-07-2015 15:38 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Of het is iemand die nog niet weet hoe hij zoo moet spelen? Laat je mij Rogue spelen zal ik ook flink gaan verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Benjamin- schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 15:51:
Of het is iemand die nog niet weet hoe hij zoo moet spelen? Laat je mij Rogue spelen zal ik ook flink gaan verliezen.
Nou ja het was een golden Warlock dus ervaring genoeg lijkt mij ;)
Maar mijn punt was dat zijn strategie (Go Face!!!) ook vaak genoeg wel werkt en dat vind ik gewoon jammer. Ik had graag gezien dat HS nog meer om board control draait en dat het to face gaan wat vaker afgestraft kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
beuker19 schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 17:02:
[...]

Nou ja het was een golden Warlock dus ervaring genoeg lijkt mij ;)
Maar mijn punt was dat zijn strategie (Go Face!!!) ook vaak genoeg wel werkt en dat vind ik gewoon jammer. Ik had graag gezien dat HS nog meer om board control draait en dat het to face gaan wat vaker afgestraft kan worden.
Mee eens, bij andere kaartspellen heb je wel een mechaniek om face dmg te voorkomen. Maar dat is nu moeilijk toe tevoegen aan hs. Je hebt nu healingbot, maar dat is vaak een clunkykaart naar mijn mening. Ik hoop gewoon dat elke class wat meer spellkaarten krijgt of zelfs neutral spellkaarten bij de volgende expansion. Wat aggro ook zwakker maakt is de hp verhogen naar 40, maae blizz wilt graag snelle games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
An1mA schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 17:19:
[...]

Mee eens, bij andere kaartspellen heb je wel een mechaniek om face dmg te voorkomen. Maar dat is nu moeilijk toe tevoegen aan hs. Je hebt nu healingbot, maar dat is vaak een clunkykaart naar mijn mening. Ik hoop gewoon dat elke class wat meer spellkaarten krijgt of zelfs neutral spellkaarten bij de volgende expansion. Wat aggro ook zwakker maakt is de hp verhogen naar 40, maae blizz wilt graag snelle games.
Ik hoop op kaarten die bijv. een Fireball of (S)kill Command omzetten in Healing als ze tegen face gericht worden of een Charge kaart die Face gaat nog maar 1 Attack this turn.
Verder zou een nerf van de Mad Scientist en Frothing Berserker al een goede stap in de juiste richting zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 07:47:
Dat klopt, maar ik kan die optie niet vinden als ik in de bios ben.

Als ik al in de bios was hoor, ben daar niet zo bekend mee.

Maar zat te denken, als ik iemand mijn inlog gegevens geef, kan je dan even voor mij die 3 pakjes toe voegen?

Dat moet ook kunnen denk ik he?

Is dat een idee, zou iemand dat willen doen?

(Niet iemand die zich nu op het forum aan meldt haha ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja finally! Alle klassen op level 60 + 60 packs gekocht + gazlow new meta confirmed + bijna magni gekocht :)
Zie facebook page in sig voor video :)

Of Twitch: http://twitch.tv/lodetv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Netjes Lode, ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 19:38:
Ja finally! Alle klassen op level 60 + 60 packs gekocht + gazlow new meta confirmed + bijna magni gekocht :)

Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA

Goed bezig, ik moet nog met priest en shaman, beide ergens in de 50. Helaas ga ik dat met ranked niet spelen, dus wellicht wat arena met beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
Na mijn eerdere post over de vervelende RNG heeft nu ook de matchmaker zich aan de kant van mijn tegenstander geschaard.

Heb teveel ergernis van HS de afgelopen dagen ipv het plezier en ontspanning dat je uit een spelletje moet halen. Het tegenzitten van RNG en matchmaker beinvloed mijn humeur zo erg dat ik HS zelfs heb verwijderd vanavond. Ik ga proberen om een week geen HS te spelen.

Ik kan een heel verhaal houden over hoe en wat er tegen zit maar daar ga ik niet meer aan beginnen omdat ik dan een nieuwe toetsenbord kan gaan kopen door slijtage.

Iedereen succes. Ik wacht de 22e af en hoop op een goede expansion die weer een leuke draai aan HS geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:12
De huidige (bijna afgelopen) Tavern Brawl vind ik persoonlijk echt geweldig! Bij de vorige Tavern Brawls speelde ik vrijwel alleen maar om het gratis pakje kaarten te verdienen. Maar met deze Tavern Brawl heb ik met erg veel plezier met vrijwel alle klassen gespeeld. En mijn Win-Loss ratio is erg positief! Heb denk ik iets van 25 potjes in de Tavern gespeeld, en heb nu 18 Wins staan. Jammer dat het na vandaag weer afgelopen is. :/

[ Voor 5% gewijzigd door Haay op 18-07-2015 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37
Turfschipper schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 18:43:
[...]

Dat klopt, maar ik kan die optie niet vinden als ik in de bios ben.

Als ik al in de bios was hoor, ben daar niet zo bekend mee.

Maar zat te denken, als ik iemand mijn inlog gegevens geef, kan je dan even voor mij die 3 pakjes toe voegen?

Dat moet ook kunnen denk ik he?

Is dat een idee, zou iemand dat willen doen?

(Niet iemand die zich nu op het forum aan meldt haha ;-) )
Waarom installeer je niet even die Genymotion emulator op een pc? Fluitje van een cent. Je kan ook even naar een electronica winkel lopen waar ze samsungs verkopen en daar op een demo model Hearthstone installeren, inloggen en je pakjes scoren. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Edit 824......

Aan het einde stond hier een groot scheldverhaal.... Echt heel erg pissed off.

Krijg het niet voor mekaar, mijn laptop trekt die emulator niet.

Gooi de handdoek in de r(i)ng...

Laatste editje.

Excuses hoor, maar was echt aan het flippen op het laatst haha ;-).

[ Voor 255% gewijzigd door Turfschipper op 19-07-2015 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
An1mA schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 17:19:
[...]

Opzicht zijn er wel genoeg manieren, je kan best wel sterke control decks bouwen met veel taunts, maar dat lijkt nu niet populair.

Ik denk dat ik toch binnenkort een echt control deck ga maken met Paladin met een stuk meer taunts. Geen idee of het gaat werken, maar wel de moeite waard denk ik zo.

Voor nu iig heel benieuwd naar de 22ste, heb nu zo'n 4100 gold die staat te wachten op een goed doel, dus ja. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Benjamin- op 19-07-2015 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:21
Ik zag massan laatst een mage deck met molten giants, echo of medhiv, duplicate, ice block, etc. Leek me een er leuk control deck. Helaas mis ik veel te veel epics en legs voor dat deck. Ik mis er 5 epics voor, de moltens, de echos, 1 ice block. Dat gaat voor mij dus niet werken, helaas.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:12

Nitai

Live the life you love.

aicaramba schreef op zondag 19 juli 2015 @ 06:58:
Ik zag massan laatst een mage deck met molten giants, echo of medhiv, duplicate, ice block, etc. Leek me een er leuk control deck. Helaas mis ik veel te veel epics en legs voor dat deck. Ik mis er 5 epics voor, de moltens, de echos, 1 ice block. Dat gaat voor mij dus niet werken, helaas.
Is een leuk deck! Gebaseerd op Neville's echo deck. Speelt langzaam, opbouw als een freeze mage, veel healbots en op het eind allemaal moltens neerleggen. Kan best frustrerend zijn voor je tegenstander. Van de week nog gewonnen met 3 health (+ ice block) vs 23 health Pally daarmee :)

Meeste lol heb ik toch wel met een deck van (ben z'n naam kwijt) echo fatique mage gehad. Over het bloed onder de nagels vandaan halen bij je tegenstandern"+

WOOOHOO! Goed gedaan man! Respect :D

[ Voor 16% gewijzigd door Nitai op 19-07-2015 09:22 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turfschipper schreef op zondag 19 juli 2015 @ 02:40:
Edit 824......

Aan het einde stond hier een groot scheldverhaal.... Echt heel erg pissed off.

Krijg het niet voor mekaar, mijn laptop trekt die emulator niet.

Gooi de handdoek in de r(i)ng...
Ik kan je wel helpen. Heb die emulator nog wel draaiend op mijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Freshca's fatigue mage die geupdate en populair is gemaakt door kolento. Neville's echo moltens, moet ik nog mee spelen. Heb het alleen als grinder mage mee gespeeld en niet als freeze. Maar van mij mag het morgen al 22 juli zijn, ben erg benieuwd namelijk.

@benjamin taunts kun je gebruiken idd om face dmg te voorkomen, maar ik zou graag ook wat meer spells/traps zien om dat te voorkomen. Ipv tauntadin kun je healadin spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Alex, Doomhammer, gladiators longbow dankzij die samsung 'hack'. Toch weer gratis 700 dust erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:34
Ik snap heel die crossroads brawl niet, wanneer komt er een ragnaros game etc?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Kol Nedra schreef op zondag 19 juli 2015 @ 13:55:
Ik snap heel die crossroads brawl niet, wanneer komt er een ragnaros game etc?
Is al geweest :P
Verder zijn ze nu vooral aan het uitproberen, succesvolle brawls komen weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Zo nog 1 win en ik zit in de kwartfinale van een StriveWire toernooi. Ik dacht dat ik 2 toernooien tegelijkertijd kon spelen, want dat lukt niet haha. Speelde naast StriveWire ook een ESL toernooi, die maar geforfeit.

https://strivewire.com/tournament/1571/grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
An1mA schreef op zondag 19 juli 2015 @ 17:14:
Zo nog 1 win en ik zit in de kwartfinale van een StriveWire toernooi. Ik dacht dat ik 2 toernooien tegelijkertijd kon spelen, want dat lukt niet haha. Speelde naast StriveWire ook een ESL toernooi, die maar geforfeit.

https://strivewire.com/tournament/1571/grid
Wist niet dat er vandaag 1 was :o!! Succes nog even man, volgende keer hou ik je weer gezelschap daar :D

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op zondag 19 juli 2015 @ 12:54:
Alex, Doomhammer, gladiators longbow dankzij die samsung 'hack'. Toch weer gratis 700 dust erbij.
Nice. Dat is nog eens loot. Ik had bij mezelf ook even gelijk de Android Tablet pack unlocked, die miste ik zelf ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
Ik ben rank 5 inmiddels. Met een beetje geluk moet legendary nog te halen zijn. Ik heb i.i.g. mijn doel bereikt door mijn persoonlijke record van rank 7 te verbreken. Nou is dat niet al te moeilijk aangezien ik het nog nooit echt geprobeerd heb.
Ik was vandaag nog naar rank 8 gezakt. Demon Zoo had ik weer terug in de kast gezet om verder te spelen met Patron. Het werd lastiger met Demon Zoo, omdat de meta wat veranderde naar mijn idee. Ik ging met Patron naar 10-18 (van rank 6 naar rank 8 ) en ik had me voorgenomen om weer te switchen van deck mocht ik niet tot 14-20 komen. Inmiddels sta ik op 21-20 en daarbij is mijn laatste game ook nog een loss. :)

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Ik wil je niet ontmoedigen maar lvl 5 is misschien 10% van de weg naar legendary. Niet alleen krijg je geen winstreak sterren vanaf lvl 5, de tegenstanders worden ook steeds slimmer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
SeamusXanthus schreef op zondag 19 juli 2015 @ 21:29:
Ik wil je niet ontmoedigen maar lvl 5 is misschien 10% van de weg naar legendary. Niet alleen krijg je geen winstreak sterren vanaf lvl 5, de tegenstanders worden ook steeds slimmer.
De struggel is real :o
Ben ook bezig met de midrange Paladin maar daar word je niet vrolijk van want, zelfs tegen de match ups die op papier makkelijker zijn moet je wel de kaarten krijgen.
Het is zelfs zo raar dat ik 3x won van een Oil Rogue (slechte matchup) en 3x verloor van Zoo (goede match up) dus zelf daar is geen pijl op te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Zo.... Xelfer heeft mij hulp geboden Met de galaxy, en blijkbaar nog een actie die ik had gemist op mijn account gezet.

Waarvoor hartelijk dank uiteraard.

En? Zat er wat in??? Jazeker!

Het begon met een verse Coldlight Seer, misschien niet heel bijzonder, maar ik zie toch steeds meer Murlocdekjes die verrekte link zijn. Je kan hem maar beter wel hebben.

Lay on hands een pakje verder, kan ik ook misschien wat mee doen.

Toen een perdition blade, had ik ook nog niet.

4de pakje dust, ach ja...

Pak nummer 5.......

Afbeeldingslocatie: http://i135.photobucket.com/albums/q139/Stalscu/image.jpg1_zps3va3q1kp.jpg[/URL]

2 legendaries in 1 pakje! En allebei had ik ze nog niet. Wellicht niet de allervetste, maar dat zijn toch goede jongens hoor.

Heb echt drie nachten met die emulator zitten klooien, zit nu gewoon met een jetlag. Voelde me ook niet zo echt fris meer, en ook nog een beetje pissed off.

Maar dankzij Xelfer zit ik nu toch met een big smile, en dat is me veel waard. Thanks again !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen probleem :). Ben blij dat er goede loot in je pakjes zat. Zeker Harrison Jones is goed speelbaar in competitieve decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Zo net nog even verloren van een Patron die 48 Damage in 1 turn deed op turn 7 :( zonder 1 minion op zijn kant :(
Ik weet dat het niet zo vaak voor komt maar dit gaat IMHO een beetje te ver en moet wat aan gedaan worden als het aan mij ligt.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/74295610/Hearthstone%20Screenshot%2007-20-15%2001.10.30.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Net een paar potjes met control Druid, altijd leuk om de Toshley (uit een Unstable Portal) te jatten omdat er ook Sorcerer Apprentice ligt en Mirror Image met MCT. Om dan op een gegeven moment allemaal taunts neer te gooien die niet te verwijderen zijn.
En dan net een potje tegen Hunter, speelt op turn 3 Eaglehorn, ik wilde nog Thank You emoten, maar dacht misschien is hij wel zo dom om niet aan te vallen (ondanks dat ik 5 mana had volgende turn), en nee hoor, viel niet aan waardoor Harrison wel heel veel value had. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-10 16:08

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

beuker19 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 01:30:
Zo net nog even verloren van een Patron die 48 Damage in 1 turn deed op turn 7 :( zonder 1 minion op zijn kant :(
Ik weet dat het niet zo vaak voor komt maar dit gaat IMHO een beetje te ver en moet wat aan gedaan worden als het aan mij ligt.
[afbeelding]
Dat was zo te zien een combo van 5-6 kaarten? (thurisan ook mee geteld, omdat hij anders niet alles op die beurt kon doen).

Ja, dat is een hele hoop damage, maar hoe vaak gaat je dit lukken?

Met druid zou je in theorie ook op beurt 2 een iron bark kunnen hebben (innervate + alarmo bot), maar is ook onwaarschijnlijk dat het lukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Maar dat weet je toch Beuker? Zie 2 belchers, daar had er een van op tafel moeten liggen lijkt me.

Dan had je gewonnen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Niet mee eens, buiten dat ze met execute hier alleen maar gebruik van kunnen maken voor Patrons, is het spelen om dit soort combo's heen, gewoon slecht. Op turn 7 is dit een combo die bijna nooit voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
Benjamin- schreef op maandag 20 juli 2015 @ 11:37:
Niet mee eens, buiten dat ze met execute hier alleen maar gebruik van kunnen maken voor Patrons, is het spelen om dit soort combo's heen, gewoon slecht. Op turn 7 is dit een combo die bijna nooit voorkomt.
Als er eerst een emporer is gegooid dan weet je toch dat er ontzettend veel combo mogelijkheden zijn. Eromheen spelen is lastig maar een taunt neergooien lijkt me niet onverstandig! Zeker niet als je al wat minions hebt liggen.
Iedereen weet inmiddels dat voor zowel boardprescense als een empty board je gestraft kan worden door patron.

Daarbij is 48 damage natuurlijk absurt hoog maar er zijn meer combi's die dit kunnen doen dan alleen patron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Maar ligt er aan welke combo er komt. Tegen Patron combo is Sludge Belcher zwakker.

Pagina: 1 ... 73 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]