[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.374 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

beuker19 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:35:
[...]

Druid is mijn favoriet voor deze Brawl en wat ik jammer vind is dat iedereen denk dat Mage zo sterk is maar volgens mij valt dat nog vies tegen in deze Brawl.
Hoezo? Mage heeft sterke spells EN beestjes die heel erg synergizen met spells (Mana Wyrm, Flamewaker bijv.) Een turn 7 flamestrike waarbij je een 7 mana beestje krijgt is gewoon episch.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-10 23:11
Vind dit de leukste Brawl tot nu toe! Mage deck met voornamelijk spells samengesteld, inclusief Mana Wyrm, Sorcerer's Apprentice, Flamewaker en Emperor. Lijkt erg goed te werken, zeker op het moment dat ik wat taunts heb (Mirror Image) en even wat kaarten op kan sparen om de Emperor daarna flink te laten discounten. Dan is het zo goed als over heb ik al gemerkt.
Aankomende maand maar eens Naxx kopen en uitspelen, dan heb ik beide uitbreidingen gehad en ben ik klaar voor de volgende! Ga dan nu ook geen Legendary's meer craften totdat ik weet wat de nieuwe meta gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas krijg je wel creatures op basis van de betaalde mana cost van de spell, niet van de originele manacost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-10 18:42

Nitai

Live the life you love.

Priest is wel geweldig met deze brawl. Echt genoten met de plays. Het leuke was dat ik ook een priest tegen mij had en we op een gegeven moment elkaar in leven hielden om maar van alles uit te proberen.

Zo hadden we eerder 1 Lorewalker Cho, met 3 Deathwings, 3 Malgyos...en een paar giants. Leuk die mind controls uitwisselen :D

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
xelfer schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:46:
Helaas krijg je wel creatures op basis van de betaalde mana cost van de spell, niet van de originele manacost.
Dat maakt mij opzich niet eens uit als het effect van de spell zelf maar goed genoeg is. Met bijv een Flamestrike toch nog een 6 mana creature krijgen is sowieso al top na een volledige board clear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-10 15:00
Leukste interactie had ik toen ik een spellpower creature kreeg en de spell die hem summoned dus ook ineens meer schade deed. Vind het leuk om te zien dat dit soort brawls tot aparte interacties leidt. Ben het wel eens met de stelling dat de replay minder hoog is omdat er verder niks achter zit, had het prima gevonden als je pas na 3 of 5 wins een pack kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 10:27
Dit is in ieder geval nog een grappig Brawl waar je je eigen deck moet maken, en je absoluut niet een standaard deck kan gebruiken met slechts een paar aanpassingen.

Dit vind ik dan ook een leuke brawl... voor een paar keer. :)

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTiuri
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-05-2023
Vind het ook een leuke brawl! Komt m'n lorewalker Cho weer eens van pas.

Begonnen met Rogue omdat ik hoopte met prep + sprint t potje te winnen. Helaas telt een geprepte sprint maar voor 4 mana (terecht eigenlijk ook :)). Daarna met Priest gespeeld en paar mooie potten gespeeld.

Druid vond ik nog wel het beste. Ik dacht de dream te hebben met T1 Innervate + Innervate + Nourish om vervolgens een Starving Buzzard te krijgen... grmbl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10 15:41
De replay van brawls is inderdaad een beetje jammerlijk omdat je maar 1x 1 packje krijgt.

Misschien zouden ze een soort van tiers moeten doen. Dat je bij 1x, 10x, 40x winnen een pakje krijgt oid en daartussen dust of gold oid.

Maar zelf een deckje kunnen maken in een brawl is sowiso een + :)

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02:05
Hunter speelt heel erg lekker in deze Brawl (bijna niemand speelt heal kaarten!) :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mikpiTa.jpg

Ik heb ook even Millhouse Manastorm uitgeprobeerd en deze is ook echt geniaal in deze gamemode. Alle hoge spells worden 0 mana, dus er komt die beurt daarna geen enkel hoog monster op het veld. :7

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

PCBaas schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:36:
Alle hoge spells worden 0 mana, dus er komt die beurt daarna geen enkel hoog monster op het veld. :7
Je vergeet wisp :+

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PCBaas schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:36:
Ik heb ook even Millhouse Manastorm uitgeprobeerd en deze is ook echt geniaal in deze gamemode. Alle hoge spells worden 0 mana, dus er komt die beurt daarna geen enkel hoog monster op het veld. :7
Dat is wel baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 15:14
Vicarious schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:41:
[...]

Hoezo? Mage heeft sterke spells EN beestjes die heel erg synergizen met spells (Mana Wyrm, Flamewaker bijv.) Een turn 7 flamestrike waarbij je een 7 mana beestje krijgt is gewoon episch.
LOL zeker geen Druid of Priest gespeeld 8)7 Het feit dat je minions in je deck moet doen is alleen al een behoorlijke tempo loss in deze Brawl.
En dan nog eens het geluk hebben dat 6 mana ''beestjes'' vaak nog beter zijn als de 7 mana's.
Sypheron schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:43:
Vind dit de leukste Brawl tot nu toe! Mage deck met voornamelijk spells samengesteld, inclusief Mana Wyrm, Sorcerer's Apprentice, Flamewaker en Emperor. Lijkt erg goed te werken, zeker op het moment dat ik wat taunts heb (Mirror Image) en even wat kaarten op kan sparen om de Emperor daarna flink te laten discounten. Dan is het zo goed als over heb ik al gemerkt.
Aankomende maand maar eens Naxx kopen en uitspelen, dan heb ik beide uitbreidingen gehad en ben ik klaar voor de volgende! Ga dan nu ook geen Legendary's meer craften totdat ik weet wat de nieuwe meta gaat doen.
Ook niet zo,n slimme zet om Sorcerer's Apprentice in je deck te stoppen omdat een Fireball dan bijv. maar een 3 mana minion spawnt ipv. een 4 8)7
En dit is dus maar een van de voorbeelden waarom ik denk dat Mage niet echt zo goed is in deze Brawl en raad iedereen aan om maar een Druid of Priest te proberen want laten we eerlijk zijn Mirror Image is geen goede kaart tegen alle AoE die in elk deck worden gespeeld in deze Brawl.

[ Voor 50% gewijzigd door beuker19 op 09-07-2015 16:30 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net een Paladin 100% neergeskilled.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/330bb52.png
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/213luus.png
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/29cp4au.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-10 00:36
Zojuist de volgende post gevonden van een gebruiker op Hearthpwn, pure speculatie, maar ik vond het er wel interessant uitzien.
Calling for heroes around the world,
To fight a force without remorse ,
But will you answer your call to arms,
Or just hide at the inn and play some cards?

Patch 3.0.1246 - The Argent Crusade Notes:

Introducing Tournament Mode! Go against players from all over your region to answer your call to arms and win more Blizzcon points by placing top on selected tournaments.
The Removal of Casual Mode but don't worry! An all new Tournaments Mode will be waiting for you on August 23rd.
Board Customization! Purchase cosmetic board plates to crush your enemies in style!
New Cards! This all-new patch brings 63 new cards which will all be acquired through Tournament Mode or by purchasing a new type of pack which includes Classic, Goblins vs Gnomes and the all new Argent Crusade cards for only 150 gold!

Paladin Hero Sunwalker Dezco is now available for purchase.
Rogue Hero Wrathion is now available for purchase.
Shaman Hero Drek'thar is now available for purchase.

You can now choose which pack reward to obtain through the Arena.
The Argent Crusade game board has been added exclusively through the Tournament Mode.
Bug Fixes:

Various cards have been fixed to properly work with Chromaggus.
Fixed various graphical and sound bugs.
Wat denken jullie, zit hier een kern van waarheid in of heeft een fan hier veel tijd ingestoken om het legit te laten overkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10 17:14

Turfschipper

Hup NAC

Stierenstront.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Hehe, ;-).

Ging over de post die er boven staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
De brawl van deze week is echt supervet. Die met die webspinners vorige week vond ik echt te lame (ik verloor ook vrijwel alles).

Druid en Mage zijn beide erg nice, hoewel rogue het vreemd genoeg wel goed doet tegen deze classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:43

g0tanks

Moderator CSA
Nostordici schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 20:24:
Zojuist de volgende post gevonden van een gebruiker op Hearthpwn, pure speculatie, maar ik vond het er wel interessant uitzien.

[...]

Wat denken jullie, zit hier een kern van waarheid in of heeft een fan hier veel tijd ingestoken om het legit te laten overkomen?
Klinkt totaal niet geloofwaardig. Ik zie het helemaal niet gebeuren dat casual mode verdwijnt.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:21
Nostordici schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 20:24:

[...]

Klinkt vooral ongeloofwaardig dat het ook letterlijk tournament mode heet, zoals de community het altijd noemt. Meestal komt zo'n game dev dan toch met een andere naam.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
beuker19 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:24:
Ook niet zo,n slimme zet om Sorcerer's Apprentice in je deck te stoppen omdat een Fireball dan bijv. maar een 3 mana minion spawnt ipv. een 4 8)7
En dit is dus maar een van de voorbeelden waarom ik denk dat Mage niet echt zo goed is in deze Brawl en raad iedereen aan om maar een Druid of Priest te proberen want laten we eerlijk zijn Mirror Image is geen goede kaart tegen alle AoE die in elk deck worden gespeeld in deze Brawl.
Natuurlijk wel! Ik krijg op die manier een flink stuk eerder boardcontrol, omdat ik vanwege de discount van de spells niet alleen goedkoper damage doe, maar ook nog grote kans heb een extra minion on board te krijgen omdat ik meer spels per turn kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-08 09:26
Sinds gisteren:
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/e9wy7t.jpg
All golden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-10 15:16
Pro! Ook wel erg mooi hoor, die gouden Emperor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-10 19:42

Hoite

Goed verhaal

Zag zojuist deze tweet van Ben Brode:
https://twitter.com/bdbrode/status/619363539304615936

Dat filmpje is inderdaad redelijk grappig, een tree of life gebruiken in combinatie met een Auchenei Soulpriest om dan te winnen omdat je toevallig Mal'Ganis krijgt.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

hahah respect! 8) NICE :D Welke vind je nu de mooiste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
Nitai schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:14:
[...]

hahah respect! 8) NICE :D Welke vind je nu de mooiste?
Shaman is leukst vind ik, was ook de eerste (mech shaman grind)
De "golden totems" doen het wel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

goudviske.be schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:21:
[...]

Shaman is leukst vind ik, was ook de eerste (mech shaman grind)
De "golden totems" doen het wel :-)
Haha cool :)) Ja die Gouden Silver Hand Recruits zijn ook mooi :) Met m'n Priest produceer ik niets gouds. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De classses die creatures produceren zijn wel het tofste goud. Dat is voor Shaman en Paladin wel een meerwaarde. Alleen die grind naar een golden class :(....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goudvis proficiat man. Echt wel zot hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Skill? of bedoel je gewoon blind geluk dat je de perfecte hand had.. want luck =/= skill :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:56:
[...]

Skill? of bedoel je gewoon blind geluk dat je de perfecte hand had.. want luck =/= skill :+
Het is toch 100% skill dat ik dubbele innervate + coin + Thaurissan heb? ^^

Wat mij betreft heb ik mijn tegenstander gewoon outplayed en heb ik het potje gewonnen omdat ik duidelijk beter was dan hij/zij. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
xelfer schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:57:
[...]

Wat mij betreft heb ik mijn tegenstander gewoon outplayed en heb ik het potje gewonnen omdat ik duidelijk beter was dan hij/zij. _O-
Zeker, worlds best HS player evah! :+ sorry, is vrijdag en ben toe aan weekend

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

xelfer schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:57:
[...]

Zeker weten, laat niemand je iets anders wijsmaken! :(
Voor die golden portraits zit ik nog niet eens in de buurt trouwens. Voor geen enkele class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:24:
[...]

Zeker weten, laat niemand je iets anders wijsmaken! :(
Voor die golden portraits zit ik nog niet eens in de buurt trouwens. Voor geen enkele class.
Mijn rogue heb ik op 55 gezet. Hopelijk is die tegen eind deze maand 60. Dan beginnen met golden heroes. Normaal zomer 2016 alles op golden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Zeker niet door gewoon te ladderen?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
g0tanks schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:36:
[...]

Zeker niet door gewoon te ladderen?
Niet echt...
ladderen op rank 17-20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Sypheron schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 08:59:
[...]

Natuurlijk wel! Ik krijg op die manier een flink stuk eerder boardcontrol, omdat ik vanwege de discount van de spells niet alleen goedkoper damage doe, maar ook nog grote kans heb een extra minion on board te krijgen omdat ik meer spels per turn kan spelen.
Dat lijkt mooi maar de kwaliteit van de minions die je met goedkopere spells krijgt zijn wel minder en vaak veel zwakker tegen AoE spells die in deze Brawl elk gezond persoon in zijn deck heeft.
Druid en Pries zijn door de buff spells dan vaak ook veel beter en hebben veel meer tools om board control te krijgen en evt. terug te winnen in de late game
Verder zijn de decks met de hoogste winrate deze Brawl het hoogst met decks zonder minions ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Laatst online: 13-10 19:42

Hoite

Goed verhaal

Ik heb het meeste gewonnen met een Priestdeck met bijna alleen maar spells, er zitten 2 Nortshire Cleric's in.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

beuker19 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 15:22:
[...]

Dat lijkt mooi maar de kwaliteit van de minions die je met goedkopere spells krijgt zijn wel minder en vaak veel zwakker tegen AoE spells die in deze Brawl elk gezond persoon in zijn deck heeft.
Druid en Pries zijn door de buff spells dan vaak ook veel beter en hebben veel meer tools om board control te krijgen en evt. terug te winnen in de late game
Verder zijn de decks met de hoogste winrate deze Brawl het hoogst met decks zonder minions ;)
Tja weet je, ik kan die game mode gewoon niet te serieus nemen. Ik stel gewoon snel een deck samen dat het beste lijkt te synergizen met de speciale regeltjes van die week en haal daar meestal in 1x mijn win mee. Daarna is de lol er voor mij meestal wel gauw vanaf :P Zo ook dit keer: had een mage deck met vooral veel spells (denk aan polymorph, fireball, blizzard, flamestrike, frost nova, wat secrets) en een zeer beperkte hoeveelheid minions die goed met spells samen gingen (mana wyrm bijv.) en dat werkte perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-10 17:49

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Vicarious schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 15:45:
[...]

Tja weet je, ik kan die game mode gewoon niet te serieus nemen. Ik stel gewoon snel een deck samen dat het beste lijkt te synergizen met de speciale regeltjes van die week en haal daar meestal in 1x mijn win mee. Daarna is de lol er voor mij meestal wel gauw vanaf :P Zo ook dit keer: had een mage deck met vooral veel spells (denk aan polymorph, fireball, blizzard, flamestrike, frost nova, wat secrets) en een zeer beperkte hoeveelheid minions die goed met spells samen gingen (mana wyrm bijv.) en dat werkte perfect.
Zelfde hier, heb elke keer de brawl in 1 keer gewonnen, en dan ben ik er wel klaar mee.
Nu ook een Mage met alleen maar spells, meteen gewonnen, klaar.

De mode heeft potentie, maar tot nu toe is t even simpele fun, en dan weer terug naar constructed of arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Denk dat het leuk is als ze het maken dat je met iedere class 1 win moet halen voor de gratis pack.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Te makkelijk om aan packs te komen = minder inkomsten voor Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Zo ik ben weer een tijdje zoet :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/53kCHmSRhVb7D9xwylLYDNQ8/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
g0tanks schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 17:17:
Te makkelijk om aan packs te komen = minder inkomsten voor Blizzard.
Ik neem aan dat je op bovenstaande comment reageert, hoe is dat makkelijk aan packs komen? :P
Het wordt juist wat uitdagender als je een Tavern Brawl met alle classes moet halen. Nu hoef je maar één game te winnen en je krijgt je pack :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Nostordici schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 17:45:
[...]

Ik neem aan dat je op bovenstaande comment reageert, hoe is dat makkelijk aan packs komen? :P
Het wordt juist wat uitdagender als je een Tavern Brawl met alle classes moet halen. Nu hoef je maar één game te winnen en je krijgt je pack :P
Omdat het alsnog niet zo moeilijk is om met Tavern Brawl te winnen. In een middagje heb je zo negen packs verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
g0tanks schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 17:49:
[...]

Omdat het alsnog niet zo moeilijk is om met Tavern Brawl te winnen. In een middagje heb je zo negen packs verdiend.
Hoezo negen packs? Je moet dan juist één game met elke class, dus negen keer winnen. En dan win je één pack! Nergens wordt gesproken over negen packs, is nu ook niet het geval ;)

Nogmaals nu win je één game en je hebt je pack al, over makkelijk packs uitdelen gesproken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ach so, ik heb het te snel gelezen geloof ik, mijn excuses. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nog een paar potjes de Tavern Brawl van deze week geprobeerd, maar het is wel 140% Priest wat je tegen komt :o. Niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
suc6 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
HAHAHAHA speel ik net tegen een Face Mage aka. Tempo Mage :') met mijn Face Hunter
Het is turn 6 en de tegenstander heeft nog 10+ Hp en mijn kant staat 1x Abusive 2x Creeper 1x Scientist
en aan zijn kant staat een Creeper + Flamewaker en het is zijn turn.
1e move Hp. Abusive
2e move speelt Sorcerer's Apprentice + Scientist
3e Move valt met zijn Flamewaker mijn Scientist dus nog een 2-2 Flamewaker
4e Move gaat Face met de Creeper 7(8)7 |:( 7(8)7 8)7

I will hunt you down ........... Concede _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37
Ik zit, als Arena speler, na een kleine twee jaar ook pas op 125/500. En dat is dan m'n meest gespeelde rank-class. 8)7

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat mij betreft zouden ze die golden hero beter 'win 500 in pvp' kunnen maken. Dat maakt arena + tavern brawl toch wel aantrekkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

xelfer schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 09:03:
Wat mij betreft zouden ze die golden hero beter 'win 500 in pvp' kunnen maken. Dat maakt arena + tavern brawl toch wel aantrekkelijker.
Ranked is ook Player versus Player? :P :+ (never mind, niet goed gelezen :))
Golden Hero's, Arena en Brawl zijn toch extra's, het draait allemaal om (Ranked) Play / ladder / Rank.

[ Voor 5% gewijzigd door Nitai op 11-07-2015 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Nitai schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 12:56:
[...]

Ranked is ook Player versus Player? :P :+ (never mind, niet goed gelezen :))
Golden Hero's, Arena en Brawl zijn toch extra's, het draait allemaal om (Ranked) Play / ladder / Rank.
Ik denk dat veel mensen het niet eens zijn met die stelling.Voor veel spelers is arena juist waar het allemaal om draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

aicaramba schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:35:
[...]

Ik denk dat veel mensen het niet eens zijn met die stelling.Voor veel spelers is arena juist waar het allemaal om draait.
Ik baseer dat dan wel op wat het meest is uit-ontwikkeld door Blizz (imho). Arena is alleen maar X-3 spelen en dan een reward. Dat is alles, verder krijg je er niets voor (alleen skills, uitdaging etc.). Veel streamers spelen dan wel weer Arena, maar ik durf te stellen dat ranked play wel meer gespeeld wordt door (pro) streamers, hele netdeck community draait ook om ranked play, Legend worden alleen door ranked play, Golden Hero's ook weer ranked play, season back card, ranked play, eigen card collectie ook (ranked) play.

Veel Arena spelers hier?

[ Voor 3% gewijzigd door Nitai op 11-07-2015 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Hoezo krijg je er verder niets voor dan rewards? 1x Legend en je hebt je reward gehad, dan is het alleen rank 20 iedere maand en dus uiteindelijk 500 wins. In Arena zijn de rewards veel hoger, en juist ook door skill hoger te krijgen.

Ik heb niets met Arena, maar ik vind dat de win rewards daar ook mogen gelden, beter gezegd, daar kan je tenminste niet op een trieste manier de game exploiten, of naja dan wordt het een heel duur grapje, want concede de helft van de tijd, dan moet je je portemonnee gaan trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Meh, lig uit de toernooi van Drpepper, was 1 match verwijderd van de kwart finale :(
Game 1 midrange hunter tegen zijn demonzoo. Mijn tegenstander kreeg in de 1ste game een malganis uit zn bane of doom, elk ander demon en ik had game gewonnen.
Game 2 speelde ik weer midrange hunter tegen zijn druid, ondanks zijn wild growth en innervate start, de game gewonnen.
Game 3 speelde ik demonzoo tegen zijn druid. Hij begon natuurlijk met wild growth, turn 4 en 5 pilot shredder, gevolgd door een turn 6 emperor. Hoewel ik board had, had ik trades moeten maken die niet favorable waren voor mij. Bijvoorbeeld mijn sylvannas traden tegen zijn board met alleen emperor. Hoogtepunt van de loss was turn 9 double savage roar combo QQ.
Mijn tegenstander zei zelf ook dat hij zich vies voelde dat hij door rng eigenlijk de match had gewonnen, maar dat is Hearthstone. Ik ga nu niet whinen dat ik nu door rng uit de toernooi lig, want misschien heb ik wel missplays gemaakt en had ik bv game 3 toch moeten winnen ondanks zijn goede start.
Ach ja, volgende keer meer "geluk", ik ging uiteindelijk 2-0 / 2-0 / 2-1 / 1-2.

http://hs.drpepper-cup.de...5-hearthstone-qualifier-4

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Net voor het eerst 2 Legendaries uit 1 pack gehaald!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DnkFSCP.jpg
Mekgineer had ik al, maar 400 dust is altijd mooi meegenomen. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

.
Benjamin- schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 14:22:
Hoezo krijg je er verder niets voor dan rewards?
Dat heb ik toch uitgelegd of....ben ik nou gek? Ja, je krijgt card packs, gold en dust. Dat heb je bij Ranked toch ook? Om niet verder in herhaling te vallen, toernooien zijn ook allemaal constructed decks en niet Arena. Maar om terug te komen op hetgeen ik stelde, ben je het eens dat het spel meer om Ranked draait dan om Arena?

[ Voor 11% gewijzigd door Nitai op 11-07-2015 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Nitai schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 17:21:
.
[...]

Dat heb ik toch uitgelegd of....ben ik nou gek? Ja, je krijgt card packs, gold en dust. Dat heb je bij Ranked toch ook? Om niet verder in herhaling te vallen, toernooien zijn ook allemaal constructed decks en niet Arena. Maar om terug te komen op hetgeen ik stelde, ben je het eens dat het spel meer om Ranked draait dan om Arena?
Ik doelde op de vergelijking die je trekt, bij ranked krijg je eigenlijk alleen de reward om een golden hero te krijgen, en daar gaat juist de hele discussie om. Haal je die er af, dan krijg je meer rewards uiteindelijk voor Arena, zeker ook omdat deze gelinkt zijn aan skill en niet gewoon "farm naar 20, cardback en gold"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ranked is in mijn ogen een kapotte game modus, Arena vind ik niet zoveel aan (heeft voor mij weinig zin om te spelen) en Tavern Brawl biedt geen rewards. Als ze de wins voor een golden hero ook bv uit de Tavern Brawls laten komen, dan maakt dat Tavern Brawl voor mij in ieder geval wel een stuk interessanter om meer dan 1 game per week te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Na een hele vervelende middag toch nog even een Aggodin laten rage quiten omdat mijn juggles elke keer precies zijn board leegmaakte en ik elke keer ''That was a mistake.'' zei.
Soms moet dat gewoon even na een paar keer weinig geluk te hebben gehad want zo heb ik vanmiddag geen enkele keer van een Druid gewonnen wat normaal een redelijke matchup is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Nitai schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 17:21:
.
[...]

Ehh. Bij ranked krijg je geen packs, geen gold en geen dust. Alleen maar de gold van de 3 wins en quests, maar die krijg je bij arena ook.

Dat er geen arena tournaments zijn lijkt me logisch. Het zou super oneerlijk zijn. De winnaar zou veel te veel worden bepaald door het geluk met de draft.

Om antwoord te geven op je vraag. Of het spel meer draait om ranked dan arena. Het draait om beide even veel. Voor sommige spelers draait het meer om ranked, voor sommige meer on arena. Dat er meer coverage is voor ranked, maakt dat nog niet de belangrijkste game mode.

[ Voor 15% gewijzigd door aicaramba op 11-07-2015 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Wat heb je toch soms vervelende spelers.
Een keer BMen omdat je geluk hebt of als je wint en wat emotes spammed vervelend maar op zich prima maar, gewoon de beurten helemaal laten ropen omdat je verloren heb vind ik geen stijl zoals deze Druid die eerst ook nog voor stond.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/74295610/Hearthstone%20Screenshot%2007-11-15%2018.46.51.png

[ Voor 12% gewijzigd door beuker19 op 11-07-2015 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

aicaramba schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 18:46:
[...]
Ehh. Bij ranked krijg je geen packs, geen gold en geen dust. Alleen maar de gold van de 3 wins en quests, maar die krijg je bij arena ook.
Nee direct niet, daar heb je gelijk in, de gold kun je packs van kopen. Spectate kun je bij elke modus doen, dus dat telt ook niet. Bij Arena moet je wel 150 inleggen, dus dat is rendabel als je minstens 3x wint (toch?).
Om antwoord te geven op je vraag. Of het spel meer draait om ranked dan arena. Het draait om beide even veel. Voor sommige spelers draait het meer om ranked, voor sommige meer on arena. Dat er meer coverage is voor ranked, maakt dat nog niet de belangrijkste game mode.
Waar baseer je dat dan op? Je bent nogal stellig dat het 50-50 is.
Ik zeg ook niet dat dat de belangrijkste mode is, ik zeg dat Blizzard daar meer aandacht aan besteed dan Arena. Want als je afgaat van hoe het spel gespeeld/beleefd wordt, dan zou ik niet zeggen dat Arena populairder is. Maar goed, dit is een nutteloze discussie, geen van ons kan het staven met data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37
Wie speelt er hier af en toe ook op de US server en wil mij daar toevoegen? De gratis spectate-pakjes zijn welkom op een account zonder veel kaarten :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Kreeg net een gouden starfall. Die had ik al twee.

Vakkundig omgesmeet naar dust, althans...... Wel omgesmeet.... Maar geen dust???? Nergens een nieuw dustje te bekennen.

Matig. 100 dust weg.

[ Voor 3% gewijzigd door Turfschipper op 13-07-2015 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ik ben wat arena gaan bijhouden op heartharena, en ik merkte dit op:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nDcuqfy.png

81 totale games played en 0 warriors tegen gekomen, is warrior echt zo slecht in arena?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lecros
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-09 18:42
An1mA schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:01:
Meh, lig uit de toernooi van Drpepper, was 1 match verwijderd van de kwart finale :(
Game 1 midrange hunter tegen zijn demonzoo. Mijn tegenstander kreeg in de 1ste game een malganis uit zn bane of doom, elk ander demon en ik had game gewonnen.
Game 2 speelde ik weer midrange hunter tegen zijn druid, ondanks zijn wild growth en innervate start, de game gewonnen.
Game 3 speelde ik demonzoo tegen zijn druid. Hij begon natuurlijk met wild growth, turn 4 en 5 pilot shredder, gevolgd door een turn 6 emperor. Hoewel ik board had, had ik trades moeten maken die niet favorable waren voor mij. Bijvoorbeeld mijn sylvannas traden tegen zijn board met alleen emperor. Hoogtepunt van de loss was turn 9 double savage roar combo QQ.
Mijn tegenstander zei zelf ook dat hij zich vies voelde dat hij door rng eigenlijk de match had gewonnen, maar dat is Hearthstone. Ik ga nu niet whinen dat ik nu door rng uit de toernooi lig, want misschien heb ik wel missplays gemaakt en had ik bv game 3 toch moeten winnen ondanks zijn goede start.
Ach ja, volgende keer meer "geluk", ik ging uiteindelijk 2-0 / 2-0 / 2-1 / 1-2.

http://hs.drpepper-cup.de...5-hearthstone-qualifier-4
2 keer een opener met wild growth, dat is wel echt ideaal voor hem maar een gratis Mal'ganis uit Bane of Doom daar valt niet tegen te winnen tenzij je toevallig BGH in je hand had.
Hoe was jou openingshand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
kaluro2 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:10:

[afbeelding]

81 totale games played en 0 warriors tegen gekomen, is warrior echt zo slecht in arena?
Korte antwoord: Ja. Lange antwoord: Jazeker. ;)

Warrior is gewoon niet goed, Warrior heeft in constructed hele goede synergy kaarten en gewoon in het algemeen goede kaarten, synergy krijgen is heel lastig in Arena, en de goede kaarten zijn vaak epic en legendary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-10 11:30
Had pas een bugged potje in de Arena waarbij mijn tegenstander een minion had met -2 health, maar die niet dood was...

Is dat een bekend issue?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaluro2 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:10:

[afbeelding]

De game is volgens mij niet echt gebalanceerd voor Arena. Voor mijn gevoel is Warrior ook beduidend minder dan b.v. Mage in Arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
_Peter2_ schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:56:
Had pas een bugged potje in de Arena waarbij mijn tegenstander een minion had met -2 health, maar die niet dood was...

Is dat een bekend issue?
Niet zover ik weet. Maak van die dingen een screenshot en stuur die op met wat er gebeurd is zodat ze het kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
xelfer schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:45:
[...]

De game is volgens mij niet echt gebalanceerd voor Arena. Voor mijn gevoel is Warrior ook beduidend minder dan b.v. Mage in Arena.
Is het ook niet, maar het heeft wel een verrassingseffect, aangezien je nooit zeker weet wat voor soort deck de arenaspeler heeft samengesteld. Wel zou Blizzard misschien wat kunnen doen aan de balans van de draft, er bijvoorbeeld voor zorgen dat er minimaal één board clear gekozen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Warrior is gemiddeld inderdaad minder sterk in Arena. Echter, je kan zeer sterke aggro/face warrior builds in Arena maken.
Maar een lang potje verlies je eigenlijk bijna altijd omdat je geen hero power hebt die verder helpt.

Warrior moet je in Arena eigenlijk proberen te draften met veel burst damage zodat je bijna continu druk kan zet op de tegenstander. Net als hunter eigenlijk.

Ik heb er trouwens geen probleem mee dat sommige classes minder sterk zijn in Arena aangezien iedereen er even veel last van heeft. Daarnaast mag je uit drie classes kiezen. Voor ranked is de balance natuurlijk veel belangrijker. Overigens denk ik dat de verschillen niet eens zo heel groot zijn, maar dat mensen gewoon meer moeite hebben een goed deck te bouwen.

http://www.icy-veins.com/hearthstone/arena-guide
Voor iedereen die zichzelf wil verbeteren in Arena.

En kijk Ratsmah op Twitch om een Arena grootmeester aan het werk te zien. Hij heeft ook een serie youtube fimpjes waar hij mensen aan het handje neemt om een Arena neer te zetten waar hij elke beurt volledig analyseert. Bijvoorbeeld voor Priest: YouTube: Arena Mastery with Ratsmah: Healing in the Arena Pt. 2

Waarschijnlijk weten de meeste van jullie dit allemaal al maar wellicht goed om op te wijzen voor wie nog niet zo lang speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-10 11:30
Benjamin- schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:23:
[...]

Niet zover ik weet. Maak van die dingen een screenshot en stuur die op met wat er gebeurd is zodat ze het kunnen oplossen.
Als het nog eens voorkomt zal ik dat doen.

Had sowieso een verkeerde kaart gekozen (omdat ik hem verkeerd had gelezen):
Lil' Exorcist
Ik las de special als "Get +1/+1 foreach Enemy en ook nog eens een eigen Deathrattle.Ook omdat Deathrattle op een nieuwe regel begins in de kaart en ook nog eens vet gedrukt is.
Die tekst kan dus iets duidelijker (Iets als Get +1/+1 foreach enemy minion with Deathrattle)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel grappig om te zien dat best veel mensen Hobgoblin draften zonder de kaart te kennen.

Vandeweek een hunter die "well played" "my apologies" zat te spammen, Hobgoblin speelde gevolgd door een UtH en toen 20x over de Hobgoblin heen en weer ging gevolg door "that didn't quite hit the mark".

Kort daarna een speler die Hobgoblin speelde gevolg door 2 Leper Gnomes en een Abusive Sergeant, heen en weer ging hoveren en toen een concede deed. Las niet goed denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:49:
Ik vind het wel grappig om te zien dat best veel mensen Hobgoblin draften zonder de kaart te kennen.

Vandeweek een hunter die "well played" "my apologies" zat te spammen, Hobgoblin speelde gevolgd door een UtH en toen 20x over de Hobgoblin heen en weer ging gevolg door "that didn't quite hit the mark".
UTH triggert hobgoblin niet? Feitelijk speel je dan toch 1/1 minions?
Of is "Whenever you play a minion with 1 attack" niet gelijk aan "Whenever a 1 attack minion enters your side of the board" (piloted shredder enzo daargelaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Play <> Summon

Je 'Played' een kaart uit hand en 'Summoned' een monster op board.

UTH = je played een spell (dus geen monster met 1 attack) en je summoned x monsters. Dus geen hobgoblin trigger.
UTH met Starving buzzard werkt het wel bij, want die triggered op 'Summon'.

[ Voor 91% gewijzigd door SeamusXanthus op 13-07-2015 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

kaluro2 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:59:
[...]

UTH triggert hobgoblin niet? Feitelijk speel je dan toch 1/1 minions?
Of is "Whenever you play a minion with 1 attack" niet gelijk aan "Whenever a 1 attack minion enters your side of the board" (piloted shredder enzo daargelaten)
Nee, dat is niet hetzelfde. Je speelt de kaart UTH en daar komen dan een aantal minions uit. Hero power van Paladin werkt bijv. ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Vicarious schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:01:
[...]

Nee, dat is niet hetzelfde. Je speelt de kaart UTH en daar komen dan een aantal minions uit. Hero power van Paladin werkt bijv. ook niet.
Hmm interessant, thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Lecros schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:15:
[...]

2 keer een opener met wild growth, dat is wel echt ideaal voor hem maar een gratis Mal'ganis uit Bane of Doom daar valt niet tegen te winnen tenzij je toevallig BGH in je hand had.
Hoe was jou openingshand?
Zijn enige out was mal ganis anders had hij de 1ste game gewoon verloren en ik weet mijn starthand niet meer ^^

Anyway, zojuist weer legend geworden :) Decks etc en mijn verhaal naar legend post ik later op de dag.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IJjSmSgl.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Nu sta je 181 ste in de europese ranking denk ik he?

En hoe werkt de ranking in de legend fase? Wel gewoon een soort ELO of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
An1mA schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:08:
[...]
Anyway, zojuist weer legend geworden :) Decks etc en mijn verhaal naar legend post ik later op de dag.

[afbeelding]
Goed bezig! d:)b

Nu heb je nog 2 hele weken voor die gekke top 100 finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ik verwacht echt een nieuwe uitbreiding nu, of wel iets heel groots: http://www.hearthpwn.com/...nt-on-july-22-streamed-in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
[...]

Zijn enige out was mal ganis anders had hij de 1ste game gewoon verloren en ik weet mijn starthand niet meer ^^

[afbeelding]
Nice man en we zitten nog geen eens op de helft van juli :P Ik zit zelf op dit moment op rank 12, maar doe er alweer te weinig voor hehe.

Overigens heeft Blizzard volgende week woensdag 22 juli een live event. Dit heeft vast met hun nieuwe uitbreiding te maken, heb er wel zin om dat te gaan volgen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lecros
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-09 18:42
Turfschipper schreef op maandag 13 juli 2015 @ 19:34:
Nu sta je 181 ste in de europese ranking denk ik he?

En hoe werkt de ranking in de legend fase? Wel gewoon een soort ELO of zo?
Het is gewoon een grote ranglijst van 1 tot de laatste plek. Dus hoe dichter jou rang bij de eerste plek hoe beter je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Lecros schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:06:
[...]

Het is gewoon een grote ranglijst van 1 tot de laatste plek. Dus hoe dichter jou rang bij de eerste plek hoe beter je bent.
Dat zegt Turfschipper toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-10 15:16
[...]

[afbeelding]
Gefeliciteerd! Benieuwd naar je decks en op welke ranks je ze gebruikt hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Gister een nieuwe arenarun begonnen met naar mijn mening een van de slechtste hunter drafts ooit (wat een crap kreeg ik voorgeschoteld).

Somehow zit ik momenteel op 3/0 (Het werd laat gister dus ik ging niet verder).

Of mijn tegenstanders hebben erwten als brein, een even kutte draft als ik, of ik ben enorm lucky deze keer xD

Dit is mijn horror-draft btw:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/18213874/draft.png

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Mwah, vind het wel meevallen hoor!

2 animal companions (aka Huffer), 2 (s)kill commands, 2 glaivezooka's en een abusive en een wolfrider betekenen dat je al een halve facehunter opening hebt.

Als je er een freezetrap/explosive/mad scientist en een UTH erbij had was het gewoon een super deck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

SeamusXanthus schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 10:34:
Mwah, vind het wel meevallen hoor!

2 animal companions (aka Huffer), 2 (s)kill commands, 2 glaivezooka's en een abusive en een wolfrider betekenen dat je al een halve facehunter opening hebt.

Als je er een freezetrap/explosive/mad scientist en een UTH erbij had was het gewoon een super deck.
Ja van alle meh-keuzes die ik voorgeschoteld kreeg ben ik telkens voor de rush/face-ish varianten gegaan.
Ik zag met de opties die ik kreeg geen potentieel goede mixes waardoor ik maar voor face ben gegaan (werkt altijd enigszins).

Waar ik wel blij mee ben is die Sniper waardoor mn hero power ook minions target.
Heerlijke kaart als die een paar beurten op het veld blijft liggen :D

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Bedankt voor de felicitaties.
Zoals gewoonlijk begin je als rank 16 als je de season er voor legend bent geworden. Ik begon met patron warrior, omdat ik er beter er mee wou worden.
Rond rank 13 besefte ik me dat het wel een goed deck is, maar niet echt efficiënt genoeg voor mij om er mee naar rank 5 te ladderen. Dus ging ik aan de slag met demonzoo en zo nu en dan midrange hunter tot rank 5. Rank was ik geworden na 5 daagjes na de reset, wat vrij rap ging vergeleken met andere.
Alleen toen begon de "struggle" ik zat voor een week vast in rank 5. Ik begon toen te twijfelen aan mijn decks, dus ga je andere decks proberen. Ik heb bijvoorbeeld dragon mage en demonlock gespeeld, maar daar lag het niet aan. Dus ik sprak een paar mensen in mijn friendlist aan die rank 2 inmiddels waren en ik nog steeds 5. Ze zeiden dat ik erg "unlucky" was of dat ik niet goed aanpaste aan de meta. Ik weet niet of aan het "peptalk" lag, maar de dag erna was ik 4 geworden en een dag later 3.
Dus gister was ik rank 3 en toen een lekkere streak te pakken gekregen om legend te worden. Vanaf rank 4 heb ik voornamelijk met demonzoo gespeeld en soms met midrange hunter.

Moet zeggen dat demonzoo wel de mvp(d) van de grind naar legend is. Het is iets minder agressief dan de oude zoo, maar is niet zo zwak tegen een boardwipe. Vooral de voidterror combo's zijn erg sterk, zij het met poweroverwhelming of gewoon om de egg te poppenen. Je hebt dan turn 3 een 3/5 en 4/4 op de board wat lastig is voor je tegenstander. Daarnaast heb je nog imp gang boss en voidcaller dat voor boardcontrol zorgt in de zin van dat je tegenstander moeilijk de hele board kan clearen. Vooral met voidcaller kun je bluffen, want een doomguard of mal ganis uit een voidcaller kan best eng zijn. En als de game wat langer duurt heb je nog dr boom, sylvannas en mal ganis.

Toelichting betreft de 2 decks.
Bij demonzoo heb ik een bane of doom er uit gehaald om beter gewapend te zijn tegen control, vandaar een loatheb. Maar als je veel tegen aggro verliest is bane of doom naar mijn mening een betere keuze. Je zou ook bv een voidwalker kunnen droppen voor een ooze, natuurlijk afhankelijk van de meta.

Bij midrange hunter heb ik een glaivezooka ipv een trap. Deze keuze heb ik gemaakt om iets agressiever start te hebben en je hebt ook een beurt eerder removal tegen bv een juggler ipv bow.
2 voorbeelden waar waarom ik glaivezooka gebruik. Turn 1 heb je een webspinner, turn 2 word het een 2/1 door de glaivezooka en kun je effectief traden met zijn 2 drop, afhankelijk van de match up. Maar waar ik veel value met glaivezooka haal is met, haunted creeper. Met zijn 1/2 is hij niet echt een bedreiging, maar met 2 attack ineens weer wel. Dus hij trade lekker met zijn 2 drop en hij spawnt daarna 2 1/1, dat noem ik nog eens value.
Als ik puur voor removal zou gaan is een 2e quickshot wellicht beter, maar vind glaivezooka iets flexibelere en kan wellicht een harrison/ooze baiten.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7ozwPyM.jpg?1

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uzEr46A.png?1

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/khU29rB.png?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@An1ma begrijp ik het nou goed dat jij 473 games gespeeld hebt in 13 dagen :O?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

xelfer schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:20:
@An1ma begrijp ik het nou goed dat jij 473 games gespeeld hebt in 13 dagen :O?
Nog niet aan gedacht 8)7
Er heeft hier iemand (hopelijk) vakantie

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Heb idd vakantie, maar de games die ik speel duren 5 minuten a max 10 min, dus het kan best zijn dat ik zo veel games heb gespeeld. Of de stats zijn van een heel maand ipv de start van een maand. Dadelijk eens gaan vergelijken met mijn voorgaande stats toen ik legend werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Respect An1mA! :) Zou graag een keer je in actie willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
An1mA schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:17:
Heb idd vakantie, maar de games die ik speel duren 5 minuten a max 10 min, dus het kan best zijn dat ik zo veel games heb gespeeld. Of de stats zijn van een heel maand ipv de start van een maand. Dadelijk eens gaan vergelijken met mijn voorgaande stats toen ik legend werd.
Grats, 6 uur per dag is dat geweest als een game gemiddeld 10 min. duurt. Daar komt nog het wachten bij, maar het zou moeten kunnen dus ;) .

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is een flinke grind in ieder geval :D. Respect.
Pagina: 1 ... 71 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]