[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.374 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-10 15:16
Mensen die continue lopen te spammen (well played, Greetings, etc) irriteer ik me het meeste aan, maar dan negeer ik diegene gewoon. Bij elk potje dat ik speel ben ik wel zo netjes om diegene te begroeten. Zodra ik weet dat hij of ik lethal heeft stuur ik een well played. Ook als de tegenstander een move doet die gewoon slim is en waarover nagedacht is stuur ik een well played.

Ropen....tja, er is een tijdslimiet, dus als mensen hun move doen in die tijd is het prima. Geen moeite mee. Waar ik wel moeite mee heb is als het duidelijk is dat ze hun zet al hebben gedaan (en nog maar 0 mama te besteden hebben) het nog wel eindeloos duurt voordat ze de turn aan de ander geven. Of als ik zie dat ze lethal hebben en dat ze die fireball drie seconden voor het einde van hun turn pas mijn kant afvuren. Dat is ook gewoon kinderachtig. Vind ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 10:27
beuker19 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 07:25:
[...]

Nou als de Forthing beserkers het zelfde blijft qua damage output maar geen Charge meer krijgt bij 5 Attack of meer kan hij die turn voor 4 attack aanvallen + de charge Patrons is damage genoeg voor 1 turn dacht ik zo en dan kan de tegenstander er vervolgens in ieder geval iets aan proberen te doen en dat lijkt mij een stuk eerlijker en zeker meer fun om tegen te spelen.
Alleen dat zou je misschien ook een Grom ''moeten'' runnen omdat je anders het niet kan afmaken en dat lijkt mij een hele goede oplossing.
Bij 5 attack of meer? Volgens mij is dat sowieso in de huidige code nog niet te doen, op dit moment krijgt een minion namelijk gewoon het charge attribuut, dus verander je dat je met 5 nog kan chargen, kan alles met 5 chargen. Maar los daarvan is dat onmogelijk om dan nog goed te spelen. Je hebt dan namelijk de situatie dat een Whirlwind er voor zorgt dat je niet meer kan chargen, dus moet je vaak voor 2 chargen.

Dus je moet Grom hebben om te winnen? Of te wel je moet terug naar een control versie gaan waar je dan Patrons in doe voor de grap? Want met Patrons zelf is moeilijk te winnen, ze zijn goed voor boardwipe en de synergy met Frothing. Zonder die synergy zijn het gewoon een zooitje zwakke minions.

Maar nogmaals, wat jij wilt is dat Frothing gewoon bijna niets meer doet. Dat is gewoon het hele deck omzeep helpen. En dan zeg ik dus, ga maar een deck verzinnen die dan nog wel werkt, die nog wel op het hoogste niveau mee kan.

Ik blijf erbij dat de combo minder sterk moet zijn, niet dat je de combo verwijdert zoals jij dit wilt.

Ik heb heel veel games gekeken van Sjow, echt heel veel. Hij heeft misschien maar 1 in de 10 wins een win zonder dat Frothing kleiner blijft dan 5 attack.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Benjamin- schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:09:

Ik heb heel veel games gekeken van Sjow, echt heel veel. Hij heeft misschien maar 1 in de 10 wins een win zonder dat Frothing kleiner blijft dan 5 attack.
1/10 win wanneer Frothing =/= <5
Dus
1/10 win wanneer Frothing =>5

Dus hij verliest 9/10 keer wanneer zijn frothing =>5 attack heeft?

(Sorry, flauwe humor op de vroege ochtend.. vergeef je me vast wel ;) )

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

[...]

Bij 5 attack of meer? Volgens mij is dat sowieso in de huidige code nog niet te doen, op dit moment krijgt een minion namelijk gewoon het charge attribuut, dus verander je dat je met 5 nog kan chargen, kan alles met 5 chargen. Maar los daarvan is dat onmogelijk om dan nog goed te spelen. Je hebt dan namelijk de situatie dat een Whirlwind er voor zorgt dat je niet meer kan chargen, dus moet je vaak voor 2 chargen.

Dus je moet Grom hebben om te winnen? Of te wel je moet terug naar een control versie gaan waar je dan Patrons in doe voor de grap? Want met Patrons zelf is moeilijk te winnen, ze zijn goed voor boardwipe en de synergy met Frothing. Zonder die synergy zijn het gewoon een zooitje zwakke minions.

Maar nogmaals, wat jij wilt is dat Frothing gewoon bijna niets meer doet. Dat is gewoon het hele deck omzeep helpen. En dan zeg ik dus, ga maar een deck verzinnen die dan nog wel werkt, die nog wel op het hoogste niveau mee kan.

Ik blijf erbij dat de combo minder sterk moet zijn, niet dat je de combo verwijdert zoals jij dit wilt.

Wat dacht je wellicht van een beperking aan hoeveel de Frothing Berserker per beurt kan groeien? Bijv. 10 per beurt? Dan heb je nog tijd om te reageren.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-10 16:08

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Vicarious schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:40:
[...]

Wat dacht je wellicht van een beperking aan hoeveel de Frothing Berserker per beurt kan groeien? Bijv. 10 per beurt? Dan heb je nog tijd om te reageren.
Of "damage taken from minions" ipv spells ook mee te rekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-10 12:47
Bij 5 attack of meer? Volgens mij is dat sowieso in de huidige code nog niet te doen, op dit moment krijgt een minion namelijk gewoon het charge attribuut, dus verander je dat je met 5 nog kan chargen, kan alles met 5 chargen.
Vanaf groei naar 5 attack pas afkappen lijkt me ook geen handige oplossing. De simpelste manier zou zijn om er een aura van te maken op alle attack<=3 minions.

Ik kan me echt niet voorstellen dat Patrons helemaal niets waard zijn zonder die Frothing charge burst. Paladins zijn heel blij met hun 3/3'tjes van de Muster/Quartermaster combo. En als warriors echt graag charge willen geven kan dat nog steeds. Van mij mogen ze alle gigantische OTK damage bursts wel nerfen, maar ik speel graag control, ik ben vast bevooroordeeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10 15:41
108rogar schreef op maandag 06 juli 2015 @ 12:19:
[...]

Vanaf groei naar 5 attack pas afkappen lijkt me ook geen handige oplossing. De simpelste manier zou zijn om er een aura van te maken op alle attack<=3 minions.

Ik kan me echt niet voorstellen dat Patrons helemaal niets waard zijn zonder die Frothing charge burst. Paladins zijn heel blij met hun 3/3'tjes van de Muster/Quartermaster combo. En als warriors echt graag charge willen geven kan dat nog steeds. Van mij mogen ze alle gigantische OTK damage bursts wel nerfen, maar ik speel graag control, ik ben vast bevooroordeeld. ;)
Wat veel spelers vergeten (degene die hier posten natuurlijk niet) is dat het (meestal) wijs is om agressief te spelen tegen patron warriors. De patron warriors leven op het combo'en van kaarten, bijvoorbeeld acolyte of pain + cruel taskmaster/deaths bite/unstable ghouls (of in combinatie met de armorsmiths).

Op het moment dat je agressiever speelt dat je (control) deck normaal gesproken zou toelaten dwing je je patron tegenspeler om ook "awkward" plays te maken. Dat maakt jou eigen plays natuurlijk niet beter maar een regulier control deck heeft minder danwel geen "echte" winconditions (buiten het rekken van de game en finishen met grootspul), belangrijker is dat de winconditions van de patron minimaliseert danwel langzamer laat opbouwen.

Winnen van andere decks betekend zéker niet het optimaal uitspelen van je eigen deck, en dat is zéker van toepassing tegen patron.
Dingen als BGH's of owl's zonder target neergooien kan heel zuur voelen maar onthou dat het vaak ook wincoditions van je tegenstander verlaagd :)

(En ja ik ben ook een control speler, speel nu met een dragon warrior :+)

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Op zich goeie tips, maar het gaat me niet zo zeer om het winnen, dat lukt nog aardig op mijn niveau (rank 20-15). Mijn opmerking over bursts nerfen is meer een kwestie van smaak waarschijnlijk. Ik vind damage bursts op face direct uit je hand gewoon niet leuk, dan sla je heel het board control gevecht over, lekker uitwisselen van slimme plays en counterplays. Ik voel me al vies als ik win met een dubbele Lavaburst. Maar ja, als je lethal ziet... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2150yom.png
Mijn poging om Patron in een priest deck werkend te maken :9
geen idee of het werkt tegen de huide meta, daar kom ik morgen vanzelf achter. :)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2015 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat die volgende Tavern Brawl maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10 17:14

Turfschipper

Hup NAC

kaluro2 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:53:
[...]

Hypocriet ten top?
Misschien is die persoon wel hard aan het nadenken of misschien was nét zijn koffie klaar toen de game begon en neemt hij even de tijd tussen zijn beurt door.

Ik vind het wel erg overigens, als jij geïrriteerd raakt door een door blizzard ingesteld tijdlimiet.
Als mensen binnen dat tijdslimiet blijven zijn ze gewoon intended aan het spelen, daar mag je eigenlijk niet over zeuren. Het is nou ook niet zo alsof dat limiet absurd lang is
Dus iemand die jou loopt te zuigen hele game, dan is terugropen het top punt van hypocriet zijn?

Ok dan.... Lol.

Misschien is ie wel aan het nadenken? Ja.... Het zal zo zijn.....

Facepalm....

En ben niet aan het zeuren, plaats slechts een opmerking, net als de rest.

Jij bent wel aan het zeiken, maar dat is weer wat anders.

Maar goed, als de enige speler hier die jou wel ligt een zelf-conceiver is, kan je ook weinig gezelligheid verwachten natuurlijk.

[ Voor 98% gewijzigd door Turfschipper op 06-07-2015 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ropen of niet. Doet er niet toe. Let's talk about:
MURLOC DECK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Holy shit, even mijn frustratie hier uiten. Gistermiddag vrij vlotjes rank 5 aangetikt met demon zoo en grim patron, maar ook snel terug naar rank 6. Ben nu ongeveer 2 dagen bezig om van rank 6 weer naar 5 te gaan en sommige momenten was ik zelf rank 7. Ik weet dat rondom rank 5 het moeilijker gaat worden, maar bij mijn hele Hearthstone carrière heb ik dit nog nooit mee gemaakt. Wat het meest frustrerende is, is dat ik gedurende 2 dagen meerdere malen 1 game verwijderd ben geweest om weer rank 5 te worden.

Ik weet ook wel waarom ik en wellicht andere het op dit moment zo lastig hebben. Komt namelijk dat de meta iets langzamer is geworden en dat daardoor heel veel decks op dit moment werken. Ik bedoel voor patron warrior, moest je niet met control warrior of druid de ladder bestormen en nu is dat prima te doen. Dat is ook goed, begrijp me niet verkeerd, alleen ik moet nu hierdoor veel games spelen :P Het voelt nu alsof ik van rank 5 naar legend ben aan het grinden, wat nu niet zo is. Wat sommige mij gaan zeggen is dat het nog vroeg in de seizoen is en dat klopt ook, ach ja hopelijk gaat morgen wat soepeler.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Heb niks met murlocs, al is Neptulon wel vrij gaaf. Die murlocs hebben me al best wat potjes de winst opgeleverd. Ik speel heel graag met shaman (gave class legendaries, die ik ook nog eens allebei golden heb), maar ik krijg er maar geen werkend ladder deck mee gemaakt. Heb nu een Malygos shaman en die weekt vrij aardig...maar verre van stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Vicarious schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:40:
[...]

Opzicht vind ik het idee goed, ik vraag me alleen of het kan. Hearthstone lijkt niet gemaakt te zijn voor limieten, vandaar dat minions ook zo absurd groot kunnen worden voordat ze gereset worden.

Maar het gaat in ieder geval om het verminderen van de damage van de combo, en dan niet naar hoeveelheden dat het niet speelbaar meer is.
108rogar schreef op maandag 06 juli 2015 @ 12:19:
[...]

Ik begrijp niet wat je bedoelt.

Je kan Muster/Hero power/QM niet vergelijken met Patrons, om het veld vol te krijgen met Patrons heb je een uitgebreide combo nodig. Daar bouw je het hele deck omheen.

Wat potjes met taunt Druid gedaan voor mijn quest, echt lachen. http://www.hearthpwn.com/...rank-4-legend-taunt-druid
Eerst een Patron Warrior, Deaths Bite natuurlijk kapot gemaakt, toen speelde hij een combo met 3 Patrons en 2 Unstable Ghouls, en ik heb 2x MCT in hand (met 2 turns Thaurissan), pak ik beide Patrons, kill ik die Ghouls, 1x raden wie een veld vol Patrons heeft.

En dan net, een Shadow Priest met de ene fout na de andere met als toppunt Farseer gebruiken op zijn eigen Sylvanas (had 3 health), nadat die een board clear had gedaan met Auchenai Circle, tja Auchenai had nog 1 health! 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Benjamin- op 07-07-2015 03:18 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-10 15:35

Freelance

(..)

Gisteren had ik de 5 wins quest voor paladin, ik speel nooit paladin dus dit deck erbij gepakt: http://www.hearthpwn.com/...l-heal-paladin-easy-climb

Met in totaal een mogelijkheid om 40 hp te healen duren de potjes wel wat lang en tegen aggro moet je wel wat geluk hebben met je openingshand maar het is best leuk om te spelen. Zeker wanneer je de combi Ysera + Chromaggus voor elkaar krijgt.

Zombie chow + coin coghammer is heerlijk tegenover aggro. Uiteindelijk 5-1 gegaan, at rank 18 begonnen.
Het ene potje verloren doordat m'n hersenen een rare kronkel had, speelde tegen control priest. Hij had een auchenai soulpriest on board liggen met zijn hero op 10 health en ik twee zombie chows.

Zonder na te denken trade ik mijn zombie chows in de veronderstelling dat de healing damage zou worden door de auchenai, maar dat is uiteraard alleen vanuit plays van de priest......

Morgen maar hopen op een warrior quest, dan kan ik m'n control of patron warrior weer uit de kast halen.

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Freelance schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 08:02:

Zonder na te denken trade ik mijn zombie chows in de veronderstelling dat de healing damage zou worden door de auchenai, maar dat is uiteraard alleen vanuit plays van de priest......
_O- mooi altijd dat soort acties. Heeft iedereen wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Benjamin- schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 01:18:
Ik begrijp niet wat je bedoelt.

Je kan Muster/Hero power/QM niet vergelijken met Patrons, om het veld vol te krijgen met Patrons heb je een uitgebreide combo nodig. Daar bouw je het hele deck omheen.
Ja, snap ik. De ene heeft een simpele combo voor een stuk of 3 minions, de andere een complexere combo voor mogelijk een bord vol minions (die ook nog lastiger te verwijderen zijn). Maar als paladin met de simpele 3/3's al blij is, dan kan ik me niet voorstellen dat de Patrons niet nuttig zijn op zichzelf (zeker met charge).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Zijn er nog andere mensen die wijselijk een weekje (á twee) wachten met ladderen bij nieuwe seizoenen?
De ex-rank 5-1 en legends vliegen me om de oren en ik heb moeite om ook maar enigzins mijn hoofd boven water te houden.

Ik speel hearthstone vrij casual met als top rank, rank 11 (Demon zoo, heb nog geen mal'ganis).. maar momenteel hover ik rond rank 20-17 en moet ik tegen mensen die ver in de single digit ranks zitten. Geen schijn van kans, haalt de fun ook een beetje uit de game :+

Mensen worden veels te ver terug geduwt bij nieuwe seizoenen, dat verpest het echt voor de slechtere spelers zoals ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-10 19:42

Hoite

Goed verhaal

Benjamin- schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 01:18:
[...]

En dan net, een Shadow Priest met de ene fout na de andere met als toppunt Farseer gebruiken op zijn eigen Sylvanas (had 3 health), nadat die een board clear had gedaan met Auchenai Circle, tja Auchenai had nog 1 health! 8)7
Als jij alsnog een hele leuke minion op het bord hebt staan is dat niet eens een hele slechte play :)

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaluro2 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:05:
Zijn er nog andere mensen die wijselijk een weekje (á twee) wachten met ladderen bij nieuwe seizoenen?
De ex-rank 5-1 en legends vliegen me om de oren en ik heb moeite om ook maar enigzins mijn hoofd boven water te houden.

Ik speel hearthstone vrij casual met als top rank, rank 11 (Demon zoo, heb nog geen mal'ganis).. maar momenteel hover ik rond rank 20-17 en moet ik tegen mensen die ver in de single digit ranks zitten. Geen schijn van kans, haalt de fun ook een beetje uit de game :+

Mensen worden veels te ver terug geduwt bij nieuwe seizoenen, dat verpest het echt voor de slechtere spelers zoals ik.
Dat is een nadeel van het maandelijks resetten van de ladder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
Alwayshappyz schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 00:52:
Heb niks met murlocs, al is Neptulon wel vrij gaaf. Die murlocs hebben me al best wat potjes de winst opgeleverd. Ik speel heel graag met shaman (gave class legendaries, die ik ook nog eens allebei golden heb), maar ik krijg er maar geen werkend ladder deck mee gemaakt. Heb nu een Malygos shaman en die weekt vrij aardig...maar verre van stabiel.
Ik heb een tijdje Shaloc geprobeerd maar echt niet goed genoeg. Op casual wel maar op de ladder maak je geen kans.
Ik ben altijd grote fan van de Murlocs geweest, zeker de turn 4 kill die je ermee kan maken. Maar afzonderlijk van elkaar stellen ze niks voor maar samen zijn ze geweldig.

Hier nog een mooi 'recent' filmpje van Murloc decks. Zelfs een Freeze Mage murloc deck :)

YouTube: Reynad Plays Murloc Deck vs Mira (Bo5) - Hearthstone Challenge

[ Voor 7% gewijzigd door Astie op 07-07-2015 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-10 18:42

Nitai

Live the life you love.

An1mA schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 00:51:
Holy shit, even mijn frustratie hier uiten. Gistermiddag vrij vlotjes rank 5 aangetikt met demon zoo en grim patron, maar ook snel terug naar rank 6. Ben nu ongeveer 2 dagen bezig om van rank 6 weer naar 5 te gaan en sommige momenten was ik zelf rank 7. Ik weet dat rondom rank 5 het moeilijker gaat worden, maar bij mijn hele Hearthstone carrière heb ik dit nog nooit mee gemaakt. Wat het meest frustrerende is, is dat ik gedurende 2 dagen meerdere malen 1 game verwijderd ben geweest om weer rank 5 te worden.

Ik weet ook wel waarom ik en wellicht andere het op dit moment zo lastig hebben. Komt namelijk dat de meta iets langzamer is geworden en dat daardoor heel veel decks op dit moment werken. Ik bedoel voor patron warrior, moest je niet met control warrior of druid de ladder bestormen en nu is dat prima te doen. Dat is ook goed, begrijp me niet verkeerd, alleen ik moet nu hierdoor veel games spelen :P Het voelt nu alsof ik van rank 5 naar legend ben aan het grinden, wat nu niet zo is. Wat sommige mij gaan zeggen is dat het nog vroeg in de seizoen is en dat klopt ook, ach ja hopelijk gaat morgen wat soepeler.
Nou als en pro speler als jij al moeite heeft, dan kan je voorstellen hoe het met m'n Golden Pally missie gaat...pfffff de laatste 15 games is gewoon niet te doen met zowel een aggro Pally als een control Pally. Ik word er helemaal gek van haha. Blijf gewoon rond de 18-15 steken :/

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
108rogar schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:57:
[...]

Ja, snap ik. De ene heeft een simpele combo voor een stuk of 3 minions, de andere een complexere combo voor mogelijk een bord vol minions (die ook nog lastiger te verwijderen zijn). Maar als paladin met de simpele 3/3's al blij is, dan kan ik me niet voorstellen dat de Patrons niet nuttig zijn op zichzelf (zeker met charge).
Paladin speelt 2 kaarten voor 1/4 wapen 3x3/3 en 1x 2/5
Warrior speelt optimaal gezien een Inner Rage en Deaths Bite deathrattle voor 1x 5/1, 1x 3/2 en 2x 3/3, heb je dus sowieso een combo van 3 kaarten voor nodig. Daarbij is Muster alleen al een hele goede kaart, die extra value kan krijgen, incl hero powers, met QM.
Wil je charge, dan zijn dat weer extra kaarten die nodig zijn. Of te wel wil je Patrons goed maken, dan ben je al heel veel kaarten kwijt.

Maargoed probeer is een deck te maken waar Patron de moeite waard is, zonder Frothings.
Hoite schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:09:
[...]

Als jij alsnog een hele leuke minion op het bord hebt staan is dat niet eens een hele slechte play :)
Maar zoals er staat, hij had net een board clear gedaan. Dus hij killde zijn Sylvanas voor niets en miste 3 damage op mijn gezicht. Hij dacht gewoon niet na over het effect van Auchenai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

Benjamin- schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:20:
[...]

[...]

Maar zoals er staat, hij had net een board clear gedaan. Dus hij killde zijn Sylvanas voor niets en miste 3 damage op mijn gezicht. Hij dacht gewoon niet na over het effect van Auchenai.
Ik las alleen een Auchenai-Circle, misschien had jij nog wel een 7/3 Dr. Boom op het bord staan.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

kaluro2 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:05:

Zit er niet ook een soort MMR in Hearthstone die voorkomt dat jij tegen absolute noobs moet zelfs als je rank 20 bent door de reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:37:
[...]

Zit er niet ook een soort MMR in Hearthstone die voorkomt dat jij tegen absolute noobs moet zelfs als je rank 20 bent door de reset?
Nee. Alleen in casual, niet in ranked. In ranked speel je tegen mensen die dezelfde rank zijn, ongeacht hoe goed ze vorig seizoen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

xelfer schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:41:
[...]

Nee. Alleen in casual, niet in ranked. In ranked speel je tegen mensen die dezelfde rank zijn, ongeacht hoe goed ze vorig seizoen waren.
Ah dan was ik inderdaad in de war met Casual. Bedankt voor de opheldering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
Waarom geen Cairne Bloodhoof in de reincarnate decks?

De eerste week van seizoen juli zit er al op en het gaat nog niet helemaal lekker:

Ik ben begonnen met een midrange Zoo deck, maar die is toch wat te traag tegen de echte face hunters. Ik kreeg wel Alexstraza uit een pakje en ik heb Dr. Boom inmiddels kunnen halen. Dat maakt weer wat decks mogelijk. Ik merk dat ik het spelen met aggro decks minder leuk vindt en dus ben ik maar weer gewoon met mijn Control Paladin verder gegaan. Die staat nu op 7-2. Rank 15 pas, hopelijk komen daar deze week een aantal rangen bij.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
xV0rtexx schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:23:
Waarom geen Cairne Bloodhoof in de reincarnate decks?

De eerste week van seizoen juli zit er al op en het gaat nog niet helemaal lekker:

Ik ben begonnen met een midrange Zoo deck, maar die is toch wat te traag tegen de echte face hunters. Ik kreeg wel Alexstraza uit een pakje en ik heb Dr. Boom inmiddels kunnen halen. Dat maakt weer wat decks mogelijk. Ik merk dat ik het spelen met aggro decks minder leuk vindt en dus ben ik maar weer gewoon met mijn Control Paladin verder gegaan. Die staat nu op 7-2. Rank 15 pas, hopelijk komen daar deze week een aantal rangen bij.
Cairne is just to slow and often been ignored. Thats why nobody plays him anymore.

Whoops, Zat net te commenten op een engels forum :) Zat nog in die modus.

[ Voor 4% gewijzigd door Astie op 07-07-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Ik zie dat ik nu genoeg neutral legendaries heb voor een all-legendary deck. Super slecht natuurlijk maar leuk om te proberen. Lijkt me lastig te winnen gezien ik dan (behalve gebrek aan synergie) relatief veel te hoge mana curve heb (meest legendaries zijn 6+ mana).

Iemand al zo'n deck gemaakt met enigszins succes? Op casual natuurlijk, ranked zou ik niet durven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
SeamusXanthus schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:27:
Ik zie dat ik nu genoeg neutral legendaries heb voor een all-legendary deck. Super slecht natuurlijk maar leuk om te proberen. Lijkt me lastig te winnen gezien ik dan (behalve gebrek aan synergie) relatief veel te hoge mana curve heb (meest legendaries zijn 6+ mana).

Iemand al zo'n deck gemaakt met enigszins succes? Op casual natuurlijk, ranked zou ik niet durven :)
Druid met innervates en wild growth. En voor de rest Legendarys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
astie schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:45:
[...]

Druid met innervates en wild growth. En voor de rest Legendarys
En wat heal natuurlijk ala tree of life :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/5vyqyo.png
eerste match op casuel geprobeerd met het deck, kwam tegen Freeze Mage.
Vanavond bekijken welke resultaten we kunnen bereiken op ranked 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Ik zag gisteren op Hearth Funny kanaal echt een geniale move.
Nozdormu met twee Young Brewmasters.

Met Nozdormu op het bord ging hij heel snel twee Young Brewmasters jugglen (dus 5 keer casten).
Door een Nozdurmu bug was daarna de tegenstander effectief niet meer aan de beurt omdat hij toen zijn beurt kwijt was voordat hij kon reageren. Te gemeen :)

Ofwel Nozdurmu is feitelijk een winconditie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Zou jammer zijn als die secrets op je eigen beurt een mage-only kaart was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:43

g0tanks

Moderator CSA
Nep. Ze zijn afkomstig van een Chinees forum waar meer fan-made kaarten gepost worden: http://tieba.baidu.com/p/3816851932?see_lz=1&pn=1

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-10 00:36
Van wat ik heb begrepen zijn ze inderdaad niet echt, zelfs iemand van Blizzard schijnt gereageerd te hebben, al kan ik dat niet zo snel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
108rogar schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:10:
Zou jammer zijn als die secrets op je eigen beurt een mage-only kaart was.
Wat kun je ermee dan? Duplicate kan dan sterk zijn.. maar de rest? jezelf pingen voor +7 icebarrier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Nostordici schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:14:
[...]

Van wat ik heb begrepen zijn ze inderdaad niet echt, zelfs iemand van Blizzard schijnt gereageerd te hebben, al kan ik dat niet zo snel vinden.
Er zou een watermerk gemist worden maar deze zat ook niet in de eerste beelden van Iron Juggernaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Predje schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:14:
[...]

Wat kun je ermee dan? Duplicate kan dan sterk zijn.. maar de rest? jezelf pingen voor +7 icebarrier?
Bijvoorbeeld Redemption triggeren door Tirion te traden ofzo. Ik ben er mee aan het spelen, maar het is lastig om er value uit te krijgen.

Ik wilde overigens niet zeggen dat het een goeie kaart zou zijn, maar wel een interessante. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
'Vroeger' kon je trouwens Secrets in eigen beurt triggeren :)

Echter dit is in een patch eruit gehaald.
Inderdaad redemption was toen een leukere kaart dan nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-10 18:42

Nitai

Live the life you love.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AojekGJ374j8LYvTyeNDQ7IQ/thumb.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7WTBUYHuCmNuXZobwgmWr6EB/thumb.png

Yay, eindelijk een golden Pally :D Ben er blij mee!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Nitai schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 17:24:
[afbeelding]

[afbeelding]

Gratz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 15:14
Hunters die rage quiten omdat ik Mal'Ganis speel zijn altijd grappig :+
Nu een dag aan het ranken met mijn Demon Zoo en ook alweer rank 13 naar maar een paar games gespeeld te hebben want CW warrior is niets met alle Tempo Mage / Mech Mage spelers die ik tegen kwam zoals gisteren 8x op een rij :(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Die legendary met deathrattle, summon a new legendary.

Is dat niet een beetje de vervanger van Cairne?

Ik heb die nog niet hoor. Maar als ik die tegen krijg, heb ik wel vaak een probleem. Denk dat ik de paarse jongens even laat zitten en eens een of twee legs ga proberen te createn.

Want ik mis al maandelang pure power als het wat langer duurt. Verlies daar het meeste op. Kan het dikwijls niet af maken.

Een of twee neutrale legendarys kunnen dat probleem wellicht verhelpen.

Op de verlanglijst staan momenteel

- Die deathrattle leg
- dr boom

Duurt wel even voor ik de eerste heb kwa dust. Maar denk dat ik daar sterker van wordt dan nu wat feestelijke paarse kaarten te dusten.

Ps. Die leg van warrior, met charge en damage krijgt ie meer attack... Poeh... Dat is wel een linke jongen zeg.

Zou ik ook graag hebben. Maar goed, eerst wat neutrale rakkers binnen trekken.

--

Kwam gisteren een mooie play tegen die ik nog niet eerder had gezien. Leeg bord, 10 mana. Gooide hij kay kazu op, en een spell, destroy this minnion and return him to live.

Had ie twee kay kazus staan ;-). Kon ik niks meer aan doen.

[ Voor 23% gewijzigd door Turfschipper op 07-07-2015 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr Boom is een goede keuze om te craften
Net gebruikte iemand Aldor Peacekeeper op mijn Lightspawn in ranked :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Hoite schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:24:
[...]

Ik las alleen een Auchenai-Circle, misschien had jij nog wel een 7/3 Dr. Boom op het bord staan.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 22:17:
Dr Boom is een goede keuze om te craften
Net gebruikte iemand Aldor Peacekeeper op mijn Lightspawn in ranked :+
Pro plays :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Misschien had hij wel geen andere plays en wilde hij per se een minion op het bord hebben, om tempo tegen te gaan.

Waarschijnlijk was het een fout :p

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
aicaramba schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 04:42:
[...]

Misschien had hij wel geen andere plays en wilde hij per se een minion op het bord hebben, om tempo tegen te gaan.

Waarschijnlijk was het een fout :p
Het enige nuttige hieraan zou zijn dat hij 5 facedamage wou voorkomen. En als de lightspawn nuttig gebruikt wordt zal hij ook geheald moeten worden diezelfde beurt anders krijg je er een Truesilver Champion overheen. Dus door de peacekeeper kun je het tempo en facedamage indammen. Ookal ziet het er natuurlijk dom uit.

Hetzelfde is als je een BGH voor tempo gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ik heb het vroeger ook weleens gedaan. Het is een interaction die je even moet weten en tevens nooit ziet in constructed, want ja eigenlijk niemand speelt Lightspawn.
Als het goed is maak je 1 keer zo'n fout, dan facepalm je en dan doe je het nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benjamin- schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:54:
want ja eigenlijk niemand speelt Lightspawn.
Dat is de eerste kaart die gecraft heb (2 jaar geleden). Net de tutorial en gratis arena run afgerond en dan op je eerste casual de grond in worden geboord met je mage deck door een Lightspawn met Divine Spirit. The good old days.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Benjamin- schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:54:
Het is een interaction die je even moet weten
"This minion's attack is always equal to its health"

Er staat nergens in de tekst dat het omgekeerd ook zo is, en het woord always is vrij definitief :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[afbeelding]

[afbeelding]

Gratz :). Ik moet zelf nog 297 wins met mijn Paladin :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Lightspawn is dan wel weer zo'n kaart die met de introductie van nieuwe toekomstige kaarten ineens weer viable kan zijn. Bijvoorbeeld als de Priest beschikking krijgt tot een Stealth kaart.

Lightspawn is inderdaad zo'n kaart dat als je net begint denkt dat het de beste kaart ooit is. Een 5/5 voor 4 mana die ook nog eens 'meegroeit' met healthbuffs? Wow! En later kom je er dan achter waarom het geen goede kaart is. Niet eens zozeer vanwege silence, maar omdat de ability ook andersom werkt (een 4/5 yeti trade 2-1 met een 3/3 en 4/4 maar zelfs een 6/6 lightspawn trade 1-1 tegen dezelfde minions) ...

In Arena is hij nog best goed vind ik trouwens omdat je daar vaker 1 vs 1 minion trade en de tegenstander minder vaak een direct antwoord heeft waardoor de kans dat je hem kan buffen toeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
[afbeelding]

[afbeelding]

Yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-10 11:05
Ik speel hearthstone heel af en toe een beetje casual maar wil me er toch beetje in gaan verdiepen. Gebruik nu vooral de standard decks. heb ook nog geen enkele uitbreiding.

Maar ik vind het nogal een steile leercurve, want hoe moet ik in godsnaam een goed denk in elkaar zetten? Zeker met de beginkaarten die ik nu nog maar heb? Waar let je op, wat zijn de goede kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-10 17:49

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

FrankoNL schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:56:
Ik speel hearthstone heel af en toe een beetje casual maar wil me er toch beetje in gaan verdiepen. Gebruik nu vooral de standard decks. heb ook nog geen enkele uitbreiding.

Maar ik vind het nogal een steile leercurve, want hoe moet ik in godsnaam een goed denk in elkaar zetten? Zeker met de beginkaarten die ik nu nog maar heb? Waar let je op, wat zijn de goede kaarten?
Ik zou beginnen met de topic start te lezen hier, daar staan links naar tips in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankoNL schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:56:

Key in HS is board control, card advantage en mana curve (behalve als je een combo deck speelt, maar da's in het begin van je HS carriere nog niet aan de orde).

Board control en card advantage krijg je door bijv. minions te spelen die lastig te verwijderen zijn (Harvest Golem, Chillwind Yeti) of door een goed getimede AoE (Flamestrike). Kies voor je deck voornamelijk kaarten die kunnen ruilen met 2 of meer van je tegenstander. Daarnaast is removal van belang, met name hard removal (Polymorph), voor minions die je niet met een goede ruil kunt verwijderen.

Je mana curve is van belang om ervoor te zorgen dat je elke beurt iets kunt spelen en zo tempo houdt. Een openingshand vol 4+ drops is killing, net als een beurt 3/4 waarin je alleen een hero power kunt spelen omdat je te dure kaarten in je hand hebt.

Een goed voorbeeld deck met starter kaarten is deze (met een deck als dit ben ik op rank 10 gekomen op NA met alleen de starter kaarten):

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2yulu2e.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:41:
[...]

Key in HS is board control, card advantage en mana curve (behalve als je een combo deck speelt, maar da's in het begin van je HS carriere nog niet aan de orde).

Board control en card advantage krijg je door bijv. minions te spelen die lastig te verwijderen zijn (Harvest Golem, Chillwind Yeti) of door een goed getimede AoE (Flamestrike). Kies voor je deck voornamelijk kaarten die kunnen ruilen met 2 of meer van je tegenstander. Daarnaast is removal van belang, met name hard removal (Polymorph), voor minions die je niet met een goede ruil kunt verwijderen.

Je mana curve is van belang om ervoor te zorgen dat je elke beurt iets kunt spelen en zo tempo houdt. Een openingshand vol 4+ drops is killing, net als een beurt 3/4 waarin je alleen een hero power kunt spelen omdat je te dure kaarten in je hand hebt.

Een goed voorbeeld deck met starter kaarten is deze (met een deck als dit ben ik op rank 10 gekomen op NA met alleen de starter kaarten):

[afbeelding]
Omdat voor mijn gevoel het spelen van Arena op EU-server geen nut meer heeft heb ik de tutorials van NA gespeeld en ben nu daar Arena aan het spelen. Ook ben ik daar een beetje aan het ranken voor de cardback.
Mooi standaard deck maar een elven archer in een mage deck is hetzelfde als een gnomish inventor in Warlock. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

astie schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:06:
[...]

Mooi standaard deck maar een elven archer in een mage deck is hetzelfde als een gnomish inventor in Warlock. >:)
Werkt prima. Iedereen anticipeert op 1 dmg hero power. Die extra ping + bonus critter voor 1 extra mana is onverwacht. Ook een leuke turn 1 play tegen een Leper Gnome o.i.d.
Mana Wyrm, Argent Squire, Abusive Sergeant zijn natuurlijk superieur in het slot, maar dat zijn geen basic kaarten.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2015 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
kaluro2 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:29:
[...]

"This minion's attack is always equal to its health"

Er staat nergens in de tekst dat het omgekeerd ook zo is, en het woord always is vrij definitief :p.
Always totdat er bijvoorbeeld een silence is. Dus altijd is niet altijd. Als je dan leest dat Aldor de attack naar 1 verlaagt, zou je als nieuwe speler kunnen denken dat dit effect het effect van Lightspawn ook kan overschrijven.

Het is een volstrekt normale fout die nieuwe spelers maken, zo simpel is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:26
... nu we het toch over fouten hebben, ik had er twee dagen nog één gemaakt... Kel'Tuzad lag op tafel, en ik gooi een power overwhelming op mijn sludge....

ging mijn sludge dus dood aan het einde van mijn beurt, zonder te respawnen.... vond ik ietswat jammer en raar zeg maar...

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Butler schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:49:
... nu we het toch over fouten hebben, ik had er twee dagen nog één gemaakt... Kel'Tuzad lag op tafel, en ik gooi een power overwhelming op mijn sludge....

ging mijn sludge dus dood aan het einde van mijn beurt, zonder te respawnen.... vond ik ietswat jammer en raar zeg maar...
Power Overwhelming triggert aan het eind van de beurt, net als KT. Aangezien KT eerder is gespeeld, zal zijn effect als eerste triggeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:25
The_Butler schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:49:

Als het jou KelThuzad EN jou sludge is, EN je hebt niet een board vol liggen met overige minions, dan hoort deze gewoon te respawnen.

EDIT: Niet gedacht aan antwoord hierboven. Mijn antwoord is dan niet correct :)

[ Voor 7% gewijzigd door Royy90 op 08-07-2015 15:55 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:26
Royy90 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:54:
[...]

Als het jou KelThuzad EN jou sludge is, EN je hebt niet een board vol liggen met overige minions, dan hoort deze gewoon te respawnen.

EDIT: Niet gedacht aan antwoord hierboven. Mijn antwoord is dan niet correct :)
doet ie niet helaas... Kel doet eerst zijn ding, en daarna pas ging mijn Sludge dood door de power overwhelming... zoals Frivole zegt denk ik dat het aan de sequence ligt... jammer was het wel, leermomentje..

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Butler schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:12:
[...]

doet ie niet helaas... Kel doet eerst zijn ding, en daarna pas ging mijn Sludge dood door de power overwhelming... zoals Frivole zegt denk ik dat het aan de sequence ligt... jammer was het wel, leermomentje..
tja, de volgorde van proccing is erg onduidelijk en niet altijd consequent in HS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:23:
[...]

Werkt prima. Iedereen anticipeert op 1 dmg hero power. Die extra ping + bonus critter voor 1 extra mana is onverwacht. Ook een leuke turn 1 play tegen een Leper Gnome o.i.d.
Mana Wyrm, Argent Squire, Abusive Sergeant zijn natuurlijk superieur in het slot, maar dat zijn geen basic kaarten.
Je kunt natuurlijk altijd 2x Mana Wyrm craften omdat je ook 95 dust krijg en dan snel speren voor nog eens 2x Sorcerer's Apprentice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:16:
[...]

Je kunt natuurlijk altijd 2x Mana Wyrm craften omdat je ook 95 dust krijg en dan snel speren voor nog eens 2x Sorcerer's Apprentice.
de lol was juist om basic only zo hoog mogelijk te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02:05
Kel'Thuzad respawned alleen minions die tijdens de beurt zijn doodgegaan, niet als ze op het einde van de beurt doodgaan (door bijv. Power Overwhelming/Ragnaros).

http://www.reddit.com/r/h...urrect_minions_killed_by/
http://hearthstone.gamepedia.com/Kel%27Thuzad
https://twitter.com/bdbrode/status/536350552896970752
https://twitter.com/bdbrode/status/533534051462684672

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:19:
[...]

de lol was juist om basic only zo hoog mogelijk te komen
:+

Dacht dat het voor Frank was om zo snel mogelijk een leuk deck te maken om de game te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Tavern Brawl van deze week is wel de domste tot nu toe in mijn ogen. Meer RNG dan dit is gewoon niet mogelijk :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:29
Deze brawl is een stuk vermakelijker dan de vorige hoor :)

Zelf je deck maken en vol plempen met spells. RNG? Ja! Maar het is leuker dan webspinners...

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 18:00:
[...]

:+

Dacht dat het voor Frank was om zo snel mogelijk een leuk deck te maken om de game te leren.
Ach ja, Mana Wyrm is het zeker waard om te craften, Apprentice doet niet zoveel in dit deck, ik zou eerder voor een Harvest Golem gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevz schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 18:48:
Deze brawl is een stuk vermakelijker dan de vorige hoor :)

Zelf je deck maken en vol plempen met spells. RNG? Ja! Maar het is leuker dan webspinners...
Ja oke. Ik zou alleen graag zien dat er wat Brawls komen waarbij je nog een beetje een IQ nodig hebt om wat leuks in elkaar te kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 18:58:
[...]

Ach ja, Mana Wyrm is het zeker waard om te craften, Apprentice doet niet zoveel in dit deck, ik zou eerder voor een Harvest Golem gaan
Ik zou nooit, maar dan echt nooit commons craften. Die heb je vrij snel allemaal compleet.
Nu twee Mana Wyrms craften is gewoon dust weggooien voor de extreem korte termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-10 00:36
Nou deze mode is wel erg random, ach voor even wel leuk, je komt eens kaarten tegen die je anders nooit ziet. Mijn gratis booster is weer binnen, met daarin een Golden Doomguard en een Cabal Shadow Priest (had ik nog maar 1 van, komt dus goed uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:44:
[...]

Ik zou nooit, maar dan echt nooit commons craften. Die heb je vrij snel allemaal compleet.
Nu twee Mana Wyrms craften is gewoon dust weggooien voor de extreem korte termijn.
Als je een uurtje per dag speelt, kan het maanden duren voordat je je Wyrms uit een pack haalt. Als je ze direct craft, heb je al die maanden wel je winkans enorm vergroot met je deck, en dat voor een handvol dust.
Ik zou juist zsm de top commons craften. Daardoor win je meer en heb je meer plezier in spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Ik had een Flamewaker deckje gemaakt, leek me themathisch wel sterk (flamewaker, sorcerer, mana wyrms, spare parts, counterspell etc..) . Niet alleen spells om niet teveel afhankelijk te zijn van RNG.

Tegenstander speelt beurt 5 een spell --> Fellreaver.
Beurt zes ik Echo Of Medhiv, recast van mijn low mana cost cards waaronder 0 mana Mirror Images. Swoosh 4 kaarten over in zijn deck en een wall of taunts.
Beurt zeven ik een flamestrike --> Archmage Antonidas, en krijg meteen een fireball in hand , zijn deck leeg.

Het spreekt voor zich wie deze partij won :)

Volgens mij had hij echt de slechtst mogelijke kaart tegen mijn deck en krijg ik de best mogelijke kaart voor mijn deck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:11:
[...]

Als je een uurtje per dag speelt, kan het maanden duren voordat je je Wyrms uit een pack haalt. Als je ze direct craft, heb je al die maanden wel je winkans enorm vergroot met je deck, en dat voor een handvol dust.
Ik zou juist zsm de top commons craften. Daardoor win je meer en heb je meer plezier in spelen.
Niet mee eens, je blijft niet competitief. Je kan beter gewoon de commons blijven sparen, en dan kom je vanzelf op een punt dat je een competitief deck kan maken door één of twee rares erbij te maken (zelfs dat liever niet, maar okay)...
Heb je geen Mana Wyrms dan heb je wel andere leuke kaarten.
Door je deck kunstmatig sterk te maken door bij te craften win je inderdaad meer, maar kom je tegen sterkere tegenstanders. Als je gewoon casual blijft spelen met 'slechte' kaarten blijft je winrate ongeveer het zelfde.

Stel ik kies ervoor om meteen vanaf dag 1 Face Hunter te gaan spelen. Erg goedkoop deck, dus relatief snel bij elkaar gecraft. Nu ga ik lekker daarmee Casual spelen een tijd en misschien zelfs ranked. Dan haal je een prima rank & hoge winrate.

Maar met elk ander deck ga je dan enorm verliezen en wordt het bijna onmogelijk je dailies te halen. Immers, blizzard denkt dat je met je hoge winrate met Face Hunter een goede speler bent. Echter, je andere decks zijn 'complete crap'.

Daarnaast leer je het spel veel beter kennen als je met alle kaarten gespeeld hebt zodat je ook begrijpt waarom sommige kaarten beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

40 dust deze brawl. Maar had vorige week echt een heel mooi pakje er uit, dus ach ja.. Beter dan niks.

Vind het best wel leutig deze brawl. Alleen ik mis nog steeds een reden om mijn tijd te stoppen in die modus, als ik nog zoveel moet levelen en winnen in ranked.

Als ze deze modus veranderen naar, haal 5 wins voor je pakje, dan zou ik daar geen probleem mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:25
Turfschipper schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:41:
40 dust deze brawl. Maar had vorige week echt een heel mooi pakje er uit, dus ach ja.. Beter dan niks.

Vind het best wel leutig deze brawl. Alleen ik mis nog steeds een reden om mijn tijd te stoppen in die modus, als ik nog zoveel moet levelen en winnen in ranked.

Als ze deze modus veranderen naar, haal 5 wins voor je pakje, dan zou ik daar geen probleem mee hebben.
Aangezien ik priest heel saai vind om te spelen in ranked, maar deze nog samen met rogue naar 60 moet levelen doe ik het maar in Brawl. Dat is voor mij best wel een goede reden. Zo vind ik het nog wel leuk om met priest te spelen.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Maar telt een win in brawl ook mee voor 500 wins voor een gouden hero?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
GVD vieze vuile ....... Face Hunters in Tavern Brawl.
Zulke speler mogen van mij echt wat krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Haha!

Ik jump elke brawl in mijn Hunterpak, gooi letterlijk blindelings al zijn kaarten in het dek en ben binnen 5 minuutjes weer uitgebrawld voor deze week, ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:15
Ik vind deze brawl erg vermakelijk. Zelf je decks maken en een grappig thema. Natuurlijk zit er vrij veel RNG in, maar ik heb nu al enkele erg leuke potjes gespeeld. Ik speelde eerst een paar keer met een rogue en alle low casting spells waarbij het draaide om headcrack telkens in combo vorm te spelen. Erg grappig.
Daarna een hunter deck met alle secrets x 2 plus alle spells. Ik speelde tegen een vriend die Cho ging neerleggen. Het was totale chaos : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik had geluk meteen de eerste keer. Kreeg een minnion, als ik een kaart speel, krijg + 1/1. Dat ding werd een monster, tegen een paladin, dat ding stond er na de eerste (of 2de) beurt en deed aan het einde de kill.

En mijn tegenstander kreeg echt helemaal niks fatsoenlijks.

[ Voor 5% gewijzigd door Turfschipper op 08-07-2015 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-10 11:53

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik krijg met men priest deck tegen letterlijk elke mage Flying Machines, Dalaran Mage, Lightwell... De tegenstanders krijgen Troggzor, Pit Lords etc... :')

[ Voor 3% gewijzigd door ETzPliskin op 08-07-2015 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

Ik deed net een potje met een Priest tegen een Druid, die aan het begin van zijn turn 8 een Lorewalker Cho uit een spell kreeg, supervermakelijk en ik heb hem een hele tijd in leven gehouden. :)

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Na de 3e brawl lijkt het niks voor mij.. totaal skilless mode.... gewoon random wat doen en hopen op een win...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:39
Priest spelen met alleen spells zeer vermakelijk op het eind 3 deathwings hebben lang leve mindcontroll hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-10 11:53

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ja dacht ik ook, tot de tegenstander pyro doet op deathwing en ook een deathwing krijgt. Het wil niet lukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Je moet het andersom doen he zijn pyro afwachten dan pas mindcontroll haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Wognummer schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:00:
Je moet het andersom doen he zijn pyro afwachten dan pas mindcontroll haha
Nou ik heb nog bijna geen Brawl gehad die niet voor turn 10 was afgelopen maar al met al zeer vermakelijk om zelf wat in elkaar te knutselen en te winnen zonder Hearthpwn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Ik heb geen moment op hearthpwn gekeken ;) dat was nl niet zo moeilijk zelf te verzinnen priest heeft gewoon de leukste spells

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Wognummer schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:22:
Ik heb geen moment op hearthpwn gekeken ;) dat was nl niet zo moeilijk zelf te verzinnen priest heeft gewoon de leukste spells
Druid is mijn favoriet voor deze Brawl en wat ik jammer vind is dat iedereen denk dat Mage zo sterk is maar volgens mij valt dat nog vies tegen in deze Brawl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedacht net iets. Wat als blizard iedereen momenteel trollen. En de 22-07 argent toernooi alleen de bekent making van de WC blizcon toernooi is? Hoe erg zou reddit's rage zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-10 17:36
haha, mindgames tegen mijn druid spells only deckje, krijg hij een 0/1 ghost of iets dergelijks
Pagina: 1 ... 70 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]