Gewoon verder hetzelfde als altijd. En als je legend bent, zak je voorbij het eerste rustpunt na het seizoen.
Je kan dan theoretisch na het behalen van legend gewoon weer helemal terug zakken naar in mijn suggestie rank 40. Duurt wel een extra seizoen om op je weg naar beneden over het tweede rustpunt te hoppen. Maar dat heb je nu ook al bij het 1ste rust punt.
Er veranderd niet zo heel veel. Alleen de spelers worden verspreid. Sinds het begin is daar niks aan veranderd. Nu heb je echter inmiddels al 30 miljoen actieve spelers. (Volgens Blizzard)
Maak er 10 milioen van, en die zitten allemaal bij elkaar opgepropt in rank 20 tot legend.
Maak daar 40 van. lijkt me geen slecht idee. Wordt het ook iets onaangenamer voor de zelf-conceivers.
--
Net geteld, ik mis in totaal nog 145 kaarten, waarvan 47 x legendary.
Ik dacht dat het er minder waren. Van Paladin mis ik nog 12 class kaarten zelfs. Vind ik het gek dat dat dek niet lekker loopt. Moet echt deathrattles kay kazup en kunst- en vliegwerk aan te pas komen om dat dek nog een beetje feestelijk te maken.
Denk dat ik dan maar voor een paarse paladin kaart ga.
--
Vind het trouwens erg moeilijk om te stoppen met deze game, weer bijna zes uur... Daar ga ik zometeen heel veel spijt van krijgen vrees ik haha ;-).
[
Voor 60% gewijzigd door
Turfschipper op 03-07-2015 06:05
]