aicaramba schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:29:
Dat snap ik, maar rewards op hogere ranks zorgt er actief voor dat mensen die kaarten willen testen, zelf decks willen maken, grappige decks willen spelen of nog niet alle kaarten hebben worden bestraft. Dat lijkt mij geen goed idee.
Dit is dus gewoon onzin. Als jij ranked wilt spelen met een grappig deck, dan moet je niet zeuren wanneer je naar rank 20 zakt van rank 5. Wil je een grappig deck spelen, dan ga je maar casual spelen.
Volgens mij willen mensen maar niet begrijpen wat ranked is.
In ieder spel, of dit nou een computerspel is of fysiek, in ieder spel waar er competitief wordt gespeeld, wordt gekozen voor de allerbeste kaarten, personages, set ups enz. Waarom? Omdat je ze goed mogelijk wilt spelen.
Toen ik LoL veel speelde, zat ik constant tussen normal en ranked, normal probeerde ik de gekste dingen, de apartste team enz enz, ging ik ranked dan pakte ik mijn absolute beste champions. Zo werken spellen.
Zouden we alleen ranked hebben, dan zou ik je gelijk geven, maar er is juist een casual mode voor dingen te testen, gekken dingen te proberen, ervaring op te doen met nieuwe classes of wanneer je gewoon door omstandigheden niet optimaal kan spelen.
Ben je dus niet in staat of bereid om het beste uit de kast te trekken, kies dan voor casual. Wil je weer het beste laten zien, dan ga je ranked.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900