[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.372 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-10 19:32
Hoeveel legendaries je hebt, is eigenlijk alleen relevant aan de hand van hoeveel je er nog nodig hebt, tenzij je natuurlijk alles wilt. Maar persoonlijk verkies ik golden kaarten over een complete set - al dus ik geen kaarten die ik niet over heb.

Classic Legendaries:
Class: 2
Neutral: 11
GvG Legendaries:
Class: 0
Neutral: 1

Welke wil ik nog? Van classic wil ik nog Leeroy, Malygos en misschien Geddon. En van GvG wil ik de enige die ik nog moet, namelijk Blingtron. Maar ik zie mezelf alleen Leeroy en Malygos craften op het moment, waarvan ik er waarschijnlijk 1 daarvan binnenkort ga craften.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Daarom had ik er ook achter gezet hoeveel ik er nog wil.. Dat ik nat pagle, cho en millhouse niet heb, vind ik niet zo erg. Bij mij staan op 1, 2 en 3 toch dr. boom, sylvanas en tirion. Toch wel belangrijke legendaries.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Ik speel nog altijd F2P, behalve dat ik BRM heb gekocht als 'donatie' aan blizzard (heb 8000+ gold in kas dus was niet nodig).

Heb nu 16 van de 33 classic legendaries (48%)
Heb nu 8 van de 20 gvg legendaries (40%)

Belangrijker, ik kan bijna alle arch-types 100% maken
Control warrior/ GP warrior 100% (alle varianten)
Freeze, Tempo, Mech Mage 100% (alle varianten)
Alle Paladin decks 100% (alle varianten)
Hunter 100% (alle varianten)
Druid 90% (alle varianten 100%, behalve varianten met Ancients of War)
Priest decks 80% (Lightbomb variant + Voljin variant kan ik niet)
Demon Lock / Zoo / Handlock 90% (Mal Ganis missing in Demon Lock, Malygos Lock niet mogelijk, andere varianten 100%)
Shaman 50% (mis beide class legendaries , voor de rest wel alles)
Rogue 0% (geen preps dus 0% speelbaar)

Toch netjes voor F2P. Voel me niet meer beperekt in mijn deck keuze in elk geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor het F2P aspect is het wel prettig dat veel legendaries meer fun zijn dan iets anders. Kaarten als Milhouse Manastorm zijn leuk, maar geen must have cards, en zo zijn er vele anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 15:14
Ben niet volledig F2P maar 1x BRM 3 Naxx wings + 70€ aan packs ongeveer en heb bijna alle tier 1 legendary's behalve Thalnos , TBK , Sneeds en Geddon (Neutral) en Cenarius , Vol'jin , Neptulon en Al'Akir the Windlord (class) die echt de moeite waard zijn.
Nu is het gewoon elke keer sparen wat overigens nog redelijk snel gaat (850 dust nu) en zo langzaam mijn collectie proberen uit te breiden.
Verder is het aantal goede epic's bijna net zo moeilijk te krijgen als legendary's aangezien ik het zonde vind om de niet echt hele goede (BGH , AoL , Giants , preps en Cabrals) te gaan craften.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:25
Zelf niet helemaal f2p haha, heb alle kaarten al een tijdje en ben nu op het punt aangekomen dat ik maar golden kaarten ga verzamelen. Om de kosten nu een beetje te beperken heb ik wel met mezelf afgesproken alleen nog maar op de 1e vd maand 15 packs te kopen. Koop nog wel de overige dingen ernaast zoals hero skins, cardbacks, adventures etc etc. Heb er geen spijt van, het is eigenlijk een soort hobby geworden.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 19:16

Turfschipper

Hup NAC

Hoe kom je nou aan 8000 gold, naxx, en al je kaarten, 24 legends included, terwijl je ftp bent?

[ Voor 13% gewijzigd door Turfschipper op 24-06-2015 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Goed arena spelen kan veel doen, natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Ik heb dat al een keer eerder besproken. Komt neer op veel discipline en veel arena.
Zal kijken of ik nog wat meer in detail tips kan geven als ik meer tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Discipline? Alsin elke dag spelen? Dat doe ik ook. Als je heel goed in arena bent, dan kan je aan gold komen. Maar dan nog moet je aan classic kaarten komen. En naxx grinden.

Hoe lang ben jij al aan het spelen? (Rond welke paginas is dat besproken ongeveer, weet je dat misschien?)

Want ik zat net ff te checken, ik ben nog helemaal niet ruim een jaar aan het spelen. Pas sinds november 2014, dus een half jaartje zeg maar. Ik dacht zelf al langer, maar valt mee.

Wanneer is deze game begonnen, toch vorig jaar lente of zo? (Begin 2014)

[ Voor 16% gewijzigd door Turfschipper op 24-06-2015 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Turfschipper schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:17:
Discipline? Alsin elke dag spelen? Dat doe ik ook. Als je heel goed in arena bent, dan kan je aan gold komen. Maar dan nog moet je aan classic kaarten komen. En naxx grinden.

Hoe lang ben jij al aan het spelen? (Rond welke paginas is dat besproken ongeveer, weet je dat misschien?)

Want ik zat net ff te checken, ik ben nog helemaal niet ruim een jaar aan het spelen. Pas sinds november 2014, dus een half jaartje zeg maar. Ik dacht zelf al langer, maar valt mee.
Als je altijd 7+ wins haalt in arena en je quests doet heb je na een tijd genoeg gold om ook classic packs te kopen, bovenop de gvg packs van arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Turfschipper schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:17:
Discipline? Alsin elke dag spelen?
Discipline als in 'alles wat je doet'.

Craft geen kaarten in een set waar je nog packs voor krijgt om kans op dubbele te elimineren.
Dust geen kaarten die theoretisch generfd kunnen worden. Dust ALTIJD alle kaarten die generfd zijn (je kan ze altijd voor hetzelfde geld maken). Toen Pyroblast werd aangepakt leverd dat voor mij 800 gold op voor twee stuks bijvoorbeeld.
Als je gaat craften, geen rares of commons, probeer epics ook niet te craften.
Zorg dat je altijd minimaal 4000 gold hebt voor uitbreidingen.
Gooi 40 gold quests weg en hoop op 60 gold quests.
Koop nooit losse pakjes, maar verdien die in Arena (beetje lastig nu aangezien je geen classic packs in arena krijgt maar in mijn tijd werkte dat)

Ik ben dus pas Classic kaarten gaan craften weken nadat GvG uit was en koop ik NOOIT meer een classic pack. Daarom is dat nu 'veilig'. Zodra de nieuwe uitbreiding uit is ga ik pas GvG kaarten craften (uitzondering Dr Boom omdat die zo ontzettend OP is dat ik dat risico durfde te nemen dat ik die dubbel kreeg) en zal ik nooit meer een GvG pakje kopen (via Arena). Mijn Control Warrior heb ik dus ook pas kunnen spelen sinds GvG omdat ik voor die tijd Grommash, Geddon, Alex, Sylvanas en sommige epics niet heb durven craften.

Ik had op een gegeven moment 16000 dust op de plank. Virtueel dan omdat ik de surplus kaarten dus niet ging disenchanten. Tot GvG stabiel was en wist dat Classic nerfs niet meer gingen gebeuren. Toen heb ik alles surplus Classic kaarten gedust en in één avond iets van 6 legendaries en 8 epics gecraft. Later nog een keer Antonidas toen bleek dat dat een blijvertje was en laatst Harrison en Yseras. Nog nog 'maar' 5000 dust op de bank wat zeer weinig is voor mijn doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
SeamusXanthus schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 17:24:
[...]

Discipline als in 'alles wat je doet'.

Craft geen kaarten in een set waar je nog packs voor krijgt om kans op dubbele te elimineren.
Dust geen kaarten die theoretisch generfd kunnen worden. Dust ALTIJD alle kaarten die generfd zijn (je kan ze altijd voor hetzelfde geld maken). Toen Pyroblast werd aangepakt leverd dat voor mij 800 gold op voor twee stuks bijvoorbeeld.
Als je gaat craften, geen rares of commons, probeer epics ook niet te craften.
Zorg dat je altijd minimaal 4000 gold hebt voor uitbreidingen.
Gooi 40 gold quests weg en hoop op 60 gold quests.
Koop nooit losse pakjes, maar verdien die in Arena (beetje lastig nu aangezien je geen classic packs in arena krijgt maar in mijn tijd werkte dat)

Ik ben dus pas Classic kaarten gaan craften weken nadat GvG uit was en koop ik NOOIT meer een classic pack. Daarom is dat nu 'veilig'. Zodra de nieuwe uitbreiding uit is ga ik pas GvG kaarten craften (uitzondering Dr Boom omdat die zo ontzettend OP is dat ik dat risico durfde te nemen dat ik die dubbel kreeg) en zal ik nooit meer een GvG pakje kopen (via Arena). Mijn Control Warrior heb ik dus ook pas kunnen spelen sinds GvG omdat ik voor die tijd Grommash, Geddon, Alex, Sylvanas en sommige epics niet heb durven craften.

Ik had op een gegeven moment 16000 dust op de plank. Virtueel dan omdat ik de surplus kaarten dus niet ging disenchanten. Tot GvG stabiel was en wist dat Classic nerfs niet meer gingen gebeuren. Toen heb ik alles surplus Classic kaarten gedust en in één avond iets van 6 legendaries en 8 epics gecraft. Later nog een keer Antonidas toen bleek dat dat een blijvertje was en laatst Harrison en Yseras. Nog nog 'maar' 5000 dust op de bank wat zeer weinig is voor mijn doen :)
Ik heb dit op vergelijkbaar wijze gedaan, ook gewacht tot GvG met dusten, en is ook de reden waarom ik geen Flares en Auctioneers heb.
De uitzondering was Golden Tirion die ik wel had gecraft pre-GvG, de rest heb ik pas tijdens GvG gecraft.
Nu heb ik ook datzelfde gedaan, ik ben pas GvG kaarten gaan craften op het moment dat ik besloten had dat ik geen GvG pakjes meer koop, ik heb vrijwel alle kaarten, dus ik spaar nu voor de volgende uitbreiding.
Zou ik nu alsnog weer pakjes koop, dan snijd ik mezelf in de vingers, ook al wil ik af en toe echt wel wat pakjes openen... Maargoed tegen de tijd dat de volgende uitbreiding er is, kan ik zeker wel 80 packs kopen.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:39
Pfff, ik speel het dagelijks voor de fun, maar het bovenstaande gaat mij echt te ver :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Nieuwe Brawl is wel echt banana's. ;)

Deze week krijg je een banaan wanneer een minion van je doodgaat, de meeste zijn +1/1 zoals die van Mukla, maar kan ook +2/2 of doe 1 damage op iemand of stats omwisselen, allen kosten 1 mana.
Wat is allemaal interessant? Divine Shields, Questing Adventurer, Divine Favor, Clockwork Giant, Flamewaker, Mana Wyrm enz, maar denk ook aan dingen zoals silence gezien die vaak nodig zijn.

[ Voor 84% gewijzigd door Benjamin- op 24-06-2015 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon face hunter gaan in de brawl dus :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
xelfer schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 18:01:
Gewoon face hunter gaan in de brawl dus :o.
Want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkt volgens mij vrij effectief met die bananen? Je killt geen minions van je tegenstander en je kan zelf meer bursten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:13
Ik heb hem ff gedaan met Mech Paladin. Ik kwam toevallig ook tegen een Face Hunter, maar maakte hem genadeloos af. :7

Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/qya35j.jpg

Tempo is volgens mij wel alles in deze Brawl, waarschijnlijk nog meer dan bij ranked. Tempo Mage en Zoo zijn nu nog bruter met al die bananen.

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
xelfer schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 18:04:
[...]

Werkt volgens mij vrij effectief met die bananen? Je killt geen minions van je tegenstander en je kan zelf meer bursten....
Het maakt niet uit hoe je minions doodgaan, dus traden werkt ook. Verder heeft Hunter weinig tot geen synergy met de kaarten, dit terwijl classes zoals Mage en Paladin dit veel meer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel gewoon dubbele snake trap en face hunter. Win ezpz.

Snake Traps ipv Explosive Traps en dubbele Owl.

[ Voor 29% gewijzigd door xelfer op 24-06-2015 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:36
Gespeeld, wel leuk dat je weer een free pack krijgt. Wel jammer dat je daarna geen reden meer hebt om te spelen. Ik vind deze mode trouwens nog saaier dan vorige week, dit lijkt ook vooral een mode voor de rushdecks. Maar goed op deze manier 52 extra free packs per jaar of zullen ze dit nog gaan aanpassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nostordici schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 18:32:
Gespeeld, wel leuk dat je weer een free pack krijgt. Wel jammer dat je daarna geen reden meer hebt om te spelen. Ik vind deze mode trouwens nog saaier dan vorige week, dit lijkt ook vooral een mode voor de rushdecks. Maar goed op deze manier 52 extra free packs per jaar of zullen ze dit nog gaan aanpassen ;)
Wat ik wel leuker vind is dat je er zelf iets voor moet doen om te winnen. Je moet toch wel een deck als Midrange/Aggro Paladin, Face Hunter of Tempo mage in elkaar zetten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Van mij mogen ze die brawl ook wat moeilijker maken. Bv 5 wins voor dat pakje. Of drie wins met drie verschillende heros of zo.

Want nu is het een of twee potjes en je hebt het al. Mag best uitdagender, denk ik, ;-).

Ik heb een hunterdek binnen 10 seconden samen gesteld en 2de potje gewonnen.

[ Voor 15% gewijzigd door Turfschipper op 24-06-2015 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:06

Nitai

Live the life you love.

Kreeg Antonidas uit de free pack, jammer genoeg had ik die al. Wel weer 400 dust er voor gekregen... :)

[ Voor 3% gewijzigd door Nitai op 24-06-2015 19:02 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Nouja, dat is toch niet slecht hoor. Ik kreeg mijn 2de freezing trap, en ben daar wel content mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
xelfer schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 18:36:
[...]

Wat ik wel leuker vind is dat je er zelf iets voor moet doen om te winnen. Je moet toch wel een deck als Midrange/Aggro Paladin, Face Hunter of Tempo mage in elkaar zetten :).
Klopt, maak er drie wins van of met elke class 1 match winnen, desnoods dat je bij elke 3 wins 10 dust krijgt. Er zit nu totaal geen uitdaging in en je voelt geen drang om het te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik vind het een leuke brawl. Zorgt toch voor andere decks dan normaal en veel onverwachte momenten.. Jammer dat er wel direct massaal wordt genet-decked. Flamewaker mages overal.

Ik heb een best goed paladin deck met bolvar en hogger :P. Het deck doet het best goed.
Natuurlijk zitten er de dragonkin sorcerer en questing adventure in. En silence is ook heel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 12 uur rijden terug thuis vanuit het verre Zuid Frankrijk. Lees ik dat er mrt bananen gegooid wordt in de brawl deze week??? Crazy shizzle. Sowieso mijn golden king mukla boven halen hiervoor. :)

EDIT: Net mijn eerste potje gespeeld.Om 2:10 wel maar bon. :)
Zelf een deckje in elkaar gestoken. Pally genomen vanwege daily.. :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Qcc07GI.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/w81cR9P.png

EDIT2: Zo leuk een face hunter op zijn doos geven met een random gemaakt pally deck. Zeker omdat ik zo vermoeid ben, gewoon schitterend.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NEg87Dg.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dV948t2.png

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2015 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Nitai schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 19:02:
Kreeg Antonidas uit de free pack, jammer genoeg had ik die al. Wel weer 400 dust er voor gekregen... :)
Archmage Antonidas is i.c.m. al die bananen wel leuk, toen ik Emperor Thaurissan op het bord legde kon ik de turn daarna 4 bananen inwisselen voor fireballs, de GG kwam snel daarna :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:56
De meeste lol in tavern braw had ik met de Troggzor the Earthinator - alleen zo jammer dat ik lorewalker Cho niet heb; bananen spammen ftw....

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik vind het wel leuk dat er door zo'n gamemode kaarten bruikbaar worden die normaal nooit worden gebruikt. Trogzor, questing adventurer, lorewalker cho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Gisteren in Arena (dus niet brawl) speelde iemand Mukla de beurt nadat ik Dragonkin Sorcerer speelde. Dat geloof je toch niet!

Welke belachelijk slechte plays kan jij je herinneren?

[ Voor 18% gewijzigd door SeamusXanthus op 25-06-2015 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
De arena fail compilations van kripparrian zijn vaak wel leuk om te kijken.
Zo'n slechte plays als hij tegenkomt kom ik nooit tegen.

Over mijn eigen slechte plays. Ik heb wel eens getwijfeld of ik een minion wilde fireballen, toen wilde ik hem terug doen naar mn hand en deed ik fireball own face.

Ik heb een keer mijn eigen minion gepolymorphed en ge'hexed. Puur omdat ik de snel, nonchalant en onnauwkeurig speelde.

Echte foute keuzes kan ik me niet echt herinneren. Ik kan wel herinneren dat ik ze maak, maar niet meer exact wat. Soms maak ik wel plays dat ik denk van: pfff, wat ben ik een sukkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Laatst speelde iemand (in winnende positie in Arena), terwijl ik een empty board had Madder Bomber en speelde zijn eigen twee minions kapot met 2 en 1 health. Zo slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Misclicks heb ik ook weleens, vooral tijdens card draw... dan verspringen ze en dan ben je opeens de sjaak. Dus leer mezelf wel echt aan om eerst de animaties te laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:37:
Gisteren in Arena (dus niet brawl) speelde iemand Mukla de beurt nadat ik Dragonkin Sorcerer speelde. Dat geloof je toch niet!

Bijvoorbeeld laatst een gouden portrait Mage die Arcane Missiles cast om mijn 2/1 te killen turn 2 terwijl hij ook gewoon hero power had kunnen doen (hij had geen Mana Wyrm). De Arcane Missiles gingen 3 x naar mijn face :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Welke rank zit jijzelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Nu online
Ik had een 3-1 knife juggler op het board tegen een mage met 4 mana. In plaats van dat hij hero power gebruikt, speelt hij een spellbreaker die de knife juggler silenced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Laatst zag ik iemand op een stream die een shattered sun cleric en een gebuffte 2-2 paladin hero power op het bord had.. Wordt z'n sun cleric gesilenced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik had gisteren het plezier om mijn hero power op een minion te richten om te killen en de plotse landing van mijn kat op mijn toetsenbord mee te maken welke mer voor zorgte dat ik een eigen minion killde.

Was erg fijn maar kon er smakelijk om lachen :).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Nu online
aicaramba schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:05:
Laatst zag ik iemand op een stream die een shattered sun cleric en een gebuffte 2-2 paladin hero power op het bord had.. Wordt z'n sun cleric gesilenced.
Heeeft iemand ook ooit een keer tegen mij gedaan maar dan tegen een 2-2 die gebuffed werd door een stormwind champion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-10 20:49
Ik speel niet vaak Rogue, ik vergeet nog wel eens eerst iets anders te spelen voor mijn combo kaart. Dan valt die SI:7 Agent een beetje tegen. :P

Ik heb voor brawl de ubercombo verzonnen: Violet Teacher + Warsong Commander. Ga ik vanavond proberen. Jammer dat ik maar 1 Violet Teacher heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Zo rank 5 nu, intussen 11-0 met het Flamewaker deck.
Tot nu deze maand 83 games gespeeld voor een score van 55-28. 20-5 met Mage (vooral Flamewaker decks), 19-14 met Paladin (mid/control), 5-2 met Warlock (Zoo) en 11-7 met Warrior (control)

Ik haat echt hoe gigantisch je naar beneden gaat na ieder seizoen. Ik speel gewoon rond de 100 potjes per maand, en dan is het eigenlijk onmogelijk om Legend te halen. Ben nu al 4 maanden achter elkaar op rank 5/6 geeindigd, ik wil iedere keer legend halen, maar iedere maan speel ik niet meer dan 150 potjes in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 15:14
SeamusXanthus schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:37:

Een Freeze Mage met 1 HP + Ice block die Doomsayer speelt terwijl Dr. Boom op het veld ligt :')
Voor de rest zijn het vaak de greedy(face) plays die mij de winst bezorgen.

Gisteren trouwens nog een ''watch en learn'' quest en uit dat pakje een Hogger en een 3e prep. *O*
En uit dat Brawl pakje eerder die avond al mijn 2e normale Brawl zo dat ik de gouden kon dusten.
Nu ook op het punt gekomen dat ik geen(redelijke) legendary's meer ga dusten en die Hogger hou ik dan ook maar.

[ Voor 25% gewijzigd door beuker19 op 25-06-2015 11:46 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10 15:41
Deze brawl vind ik een beetje jammerlijk opgezet maar goed :P

Het meest effectief is volgens mij de facehunter met freezingtraps, en deathlords.
Freezingtraps zorgen ervoor dat ze geen bananen krijgen, en de deathlords blokken het grut.

De enige die eten in het roet kan gooien is de swap attack/hp banaan, ookal kan je die zelf ook gebruiken om te bursten met je deathlord :)

Ik hoop dat de volgende iets wordt als:
1 HP, en dan 30 armor oid. waarbij standaard start met 2 shieldslams in je start hand :+ (en niet er nog 2 kan bij pakken bij het maken van je deck).

[ Voor 29% gewijzigd door Ikke_Niels op 25-06-2015 11:49 ]

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:20
Benjamin- schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:40:
Zo rank 5 nu, intussen 11-0 met het Flamewaker deck.
Tot nu deze maand 83 games gespeeld voor een score van 55-28. 20-5 met Mage (vooral Flamewaker decks), 19-14 met Paladin (mid/control), 5-2 met Warlock (Zoo) en 11-7 met Warrior (control)
ik was de afgelopen maand wat aan het klooien geweest met een mage deck met flamewalkers maar bleef rond rank 18 hangen (niet zo heel veel tijd) tot ik het flamewalker deck pakte wat ik hier voorbij zag komen

in een avond van rank 18 tot rank 7 gegaan met 2 losses... erg lekker deck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Wognummer schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:48:
[...]

ik was de afgelopen maand wat aan het klooien geweest met een mage deck met flamewalkers maar bleef rond rank 18 hangen (niet zo heel veel tijd) tot ik het flamewalker deck pakte wat ik hier voorbij zag komen

in een avond van rank 18 tot rank 7 gegaan met 2 losses... erg lekker deck
Was dat het deck die ik had gelinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
ja idd :) veel dank daarvoor ik moest even terug zoeken maar was ik nog niet aan toegekomen

merk wel dat ik er misch een flamewave in wil stoppen maar ben er nog niet over uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Nu online
Wognummer schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:00:
ja idd :) veel dank daarvoor ik moest even terug zoeken maar was ik nog niet aan toegekomen

merk wel dat ik er misch een flamewave in wil stoppen maar ben er nog niet over uit
Flamestrike bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-10 14:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Ikke_Niels schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:48:
Deze brawl vind ik een beetje jammerlijk opgezet maar goed :P

Het meest effectief is volgens mij de facehunter met freezingtraps, en deathlords.
Freezingtraps zorgen ervoor dat ze geen bananen krijgen, en de deathlords blokken het grut.
Mill decks? Flamewalker decks? Palli muster decks? Divine shield?

Ik zie zat mogelijkheden! Ik heb er niet alle kaarten voor... maar heb al erg veel lol en succes met mijn flame walker deck!

En ja, face hunter is vast effectief, maar dat was het op ladder ook, dus dan maak je volgens mij niet echt gebruik van het feit dat tavern brawl "lollig" hoort te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Ik denk een Flame Leviathan, zo zonde om die niet te gebruiken, heb er ook één die maar stof ligt te happen :+

[ Voor 40% gewijzigd door The_Big_Easy op 25-06-2015 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Nu online
The_Big_Easy schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:19:
[...]

Ik denk een Flame Leviathan, zo zonde om die niet te gebruiken, heb er ook één die maar stof ligt te happen :+
Waarom zou je een Flame Leviathan gebruiken in een tempo mage deck? Grote kans dat je dat meer kost dan dat je er mee wint. Daarnaast lijkt flame wave meer op strike dan op leviathan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:39
Wognummer schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:00:

Zou je die nog eens willen linken? Ik vind hem zo niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
The_Big_Easy schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:19:
[...]

xD

Ik had hem laatst geDE'd, samen met Mimiron's Head. :P Die laatste heb ik nu opnieuw uit een pack gekregen, maar ik heb nu niks wat ik graag wil craften dus ik laat hem nog maar even stof happen samen met m'n Nozdormu.

Persoonlijk vind ik de volgende legendaries echt zo gigantisch nutteloos. Sterker nog, ik dust ze gewoon op het moment dat ik hiervan een nuttige legendary aan kan maken:
Flame Leviathan
Mimiron's Head
Malorne
Nozdormu

EDIT:
Dit zijn overigens de enige legendaries die ik zou DE'en, legendaries die ooit nog eens nuttig zouden kunnen zijn (bijv. Gazlowe/Hemet Nesingwary/Tinkmaster Overspark/etc.) bewaar ik gewoon totdat ik hier een speelbaar deck voor in elkaar kan toveren (bij bijv. een nieuwe uitbreiding), maar voor de 4 bovenstaande kaarten heb ik hier gewoon geen hoop voor.

[ Voor 21% gewijzigd door PCBaas op 25-06-2015 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Nu online
PCBaas schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:45:
[...]

xD

Ik had hem laatst geDE'd, samen met Mimiron's Head. :P Die laatste heb ik nu opnieuw uit een pack gekregen, maar ik heb nu niks wat ik graag wil craften dus ik laat hem nog maar even stof happen samen met m'n Nozdormu.

Persoonlijk vind ik de volgende legendaries echt zo gigantisch nutteloos. Sterker nog, ik dust ze gewoon op het moment dat ik hiervan een nuttige legendary aan kan maken:
Flame Leviathan
Mimiron's Head
Malorne
Nozdormu
Wat denk je dan wel niet over legendaries als pagle, cho of hemet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
separhim schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:49:
[...]

Wat denk je dan wel niet over legendaries als pagle, cho of hemet?
Sorry, ik was wat te traag met m'n edit. xD

Deze heb ik gewoon in m'n collectie (Hemet nog niet), maar deze kunnen ooit nog wel eens nuttig zijn. Nozdormu bijv. is ronduit slecht, en blijft gewoon onspeelbaar ongeacht wat voor nieuwe kaarten uitkomen want hij heeft simpelweg "geen" effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik heb van GvG nog alleen maar mimiron's head, bolvar en blingtron 3000.. Niet allemaal de meest nuttige kaarten. Al kan blingtron wel grappig zijn in sommige decks. Ook bolvar heb ik in mijn huidige brawl deck zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
[...]

Flame Leviathan
Mimiron's Head
Malorne
Nozdormu
Mimiron's Head heeft nog steeds de potentie om goed te worden als je in de toekomst een mass-stealth spell krijgt.
Net als Malygos van matig naar goed is gegaan door de Emperor en Antonidas goed is geworden door spare parts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Nu online
SeamusXanthus schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:57:
[...]

Mimiron's Head heeft nog steeds de potentie om goed te worden als je in de toekomst een mass-stealth spell krijgt.
Net als Malygos van matig naar goed is gegaan door de Emperor en Antonidas goed is geworden door spare parts.
Conceal bedoel je? Mimiron's head heeft als nadeel dat je minstens drie mech moet spelen waardoor je tegenstander direct weet wat je probeert te doen en dan natuurlijk probeert minstens 1 te verwijderen. Daarnaast werkt het slecht tegen aggro decks.

EDIT:
Dit zijn overigens de enige legendaries die ik zou DE'en, legendaries die ooit nog eens nuttig zouden kunnen zijn (bijv. Gazlowe/Hemet Nesingwary/Tinkmaster Overspark/etc.) bewaar ik gewoon totdat ik hier een speelbaar deck voor in elkaar kan toveren (bij bijv. een nieuwe uitbreiding), maar voor de 4 bovenstaande kaarten heb ik hier gewoon geen hoop voor.
Jij zou dus alleen die legendaries disechanten. Ik kan me echt niet voorstellen dat je wel nat pagle zou houden en mirimon's head niet.

[ Voor 33% gewijzigd door separhim op 25-06-2015 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Ja die kaart is er inderdaad al sorry. Ik heb in het verleden (omdat ik Mimiron uit een pack had) getest om een rogue deck te maken rondom hem, maar dat mislukte jammerlijk.
Maar had wel het gevoel dat er meer in zit met wat meer synergy met andere kaarten. Vandaar dat ik nog steeds denk dat het wel zou kunnen in de toekomst.

Mech-plosion ipv Imp-losion bijvoorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
LOL ja ik bedoelde idd Flamestrike ja iets met lunchtijd

maarja wat moet ik eruit halen keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
vinom schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:42:
[...]

Zou je die nog eens willen linken? Ik vind hem zo niet terug.
Benjamin- schreef op zondag 21 juni 2015 @ 10:17:
Haha, net een Hunter laten ragequitten, altijd leuk. :D

Maarja hoe greedy kan je zijn, Mage op 22, Wolfrider, hero power en bow op face, terwijl er een 4/3 Mech Yeti staat.

EDIT: 6:0 (rank 8 ) met Reynads Flamewaker deck, had hem al in tournament gezien dat ik hem erg goed vond werken, en dat doet hij ook: http://www.hearthpwn.com/...esl-legendary-tempo-waker
Antonidas helpt zeker in de later turns wanneer je lethal moet pakken, en het deck voelt veel minder RNG doordat er geen kaarten inzitten zoals Arcane Missiles. Spare parts zijn natuurlijk wel flink random, maar voor je ze gebruikt weet je de uitkomst, dat vind ik een stuk beter dan RNG Missiles. Moet 1 van mijn Mage counters ook gedacht hebben toen hij op turn 2 Missiles gebruikte met Mana Wyrm al op het veld, en 3x face raakte. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikke_Niels schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:48:

De enige die eten in het roet kan gooien....
Niemand? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Als ik Mimiron zou krijgen zou ik hem niet dissen, ik vind het namelijk een toffe kaart, zijn effect doet me erg denken aan de Power Rangers haha :p

Eigenlijk diss ik nooit legendaries, al een hele tijd niet gedissed ook, ik wacht op een buff/nerf van kaarten. Heb momenteel 5600 dust en als ik al mijn dubbele kaarten diss komt daar 20k dust bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Gister 1 game verwijderd van rank 2. Ik als patron warrior kom een flamewaker mage tegen. Alles gaat goed totdat mijn board tot 2 keer toe met flamestrike word gecleared. Ik bedoel zo nu en dan kom je een variant tegen met 1 flamestrike, maar 2!

Ach ja heb deze week nog de tijd om legend te worden, maar ga denk niet meer verder grinden met patron warrior maar met demonzoo, kom veels te veel control warrior tegen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
An1mA schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:44:
Gister 1 game verwijderd van rank 2. Ik als patron warrior kom een flamewaker mage tegen. Alles gaat goed totdat ik mijn board tot 2 keer toe met flamestrike wors gecleared. Ik bedoel zo nu en dan kom je een variant tegen met 1 flamestrike, maar 2!

Ach ja heb deze week nog de tijd om legend te worden, maar ga denk niet meer verder grinden met patron warrior maar met demonzoo, kom veels te veel control warrior tegen.
Kijk een deck naar mijn hart :+

voor dit soort matchups is ie echt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-10 15:16
Eindelijk een keer rank 10 gehaald (met twee sterren nu). Altijd een soort doel geweest, gezien ik nooit verder kwam dan rank 13/14 door veel pech. Nu toch gelukt. Yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik had dat vorig jaar voor het eerst gehaald.. Ik had het idee dat wanneer je voorbij 14-15 bent dat het makkelijk is om naar rank 10 te gaan.. Mja, dat zal wel toeval zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PCBaas schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:56:
[...]

Sorry, ik was wat te traag met m'n edit. xD

Deze heb ik gewoon in m'n collectie (Hemet nog niet), maar deze kunnen ooit nog wel eens nuttig zijn. Nozdormu bijv. is ronduit slecht, en blijft gewoon onspeelbaar ongeacht wat voor nieuwe kaarten uitkomen want hij heeft simpelweg "geen" effect.
Nozdormu is de beste kaart in game :o. Instant winner tegen lui die op trage telefoons spelen met een slechte connectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-10 14:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

xelfer schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:25:
[...]

Nozdormu is de beste kaart in game :o. Instant winner tegen lui die op trage telefoons spelen met een slechte connectie.
Grrrrrrrr xD

Had gisteren op wifi ineens dat alles 3 seconde duurde..... En op 3g geen last :s
Maar had dus op wifi de volledige beurt steeds nodig -.-

Noz zou instant gg zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Nu online
[...]

Vergeet patron warrior niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
[...]

Nozdormu was mijn eerste golden legendary, daarom ook nooit gedissed :p
Dat telefoontrucje met hem is bij mij nog maar 1x geslaagd, al speel ik zeer weinig met Nozdormu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Nozdormu is de enige Legendary die ik zou dusten, daar heb ik meer last van dan mijn tegenstander. Wel dust ik golden legendaries, die leveren tenminste nog wat op. Wel jammer dat ik golden Cho vorige week gedust had, zou wel grappig zijn om te proberen in deze tavern brawl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Net in mijn pauze wel wat leuks als Mage meegemaakt, mijn topdeck Unstable Portal op turn 8 leverde mij 'slechts' een Recombobulator op, daarmee transformde ik een Boom Bot in een Webspinner en die leverde me vervolgens op turn 9 met de tegenstander op 8HP een King Krush op voor de win :7 . Soms zit de RNG ook mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
The_Big_Easy schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:15:
Net in mijn pauze wel wat leuks als Mage meegemaakt, mijn topdeck Unstable Portal op turn 8 leverde mij 'slechts' een Recombobulator op, daarmee transformde ik een Boom Bot in een Webspinner en die leverde me vervolgens op turn 9 met de tegenstander op 8HP een King Krush op voor de win :7 . Soms zit de RNG ook mee :)
PICS or that did not happen..... ZMG lol die is wel erg leuk

ik had laats ook wel een leuke ik 0 kaarten en een leeg board tegenstander vol board en 0 kaarten in zn handen ik ga de volgende beurt dood en pak een Unstable Portal hmm nou ja speel hem Deathwing

wow ik speel hem hij pakt een kaart doet GG en smacked Pyro in mn face :( dood dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik stond pas heel erg achter en ik ging de beurt erna sterven. Ik had 3 spare parts en topdeckte unstable portal. Ysera!!

Ik speel ysera en geef hem taunt. Tegenstander valt hem niet aan, maar hij dacht nog een paar beurten te hebben omdat hij veel health had. Hij hoopte op een goede draw.

Ik speel reversing switch op ysera, attack face en opnieuw reversing switch. Volgende beurt kon ik hem naar 0 krijgen :P

De perfecte unstable én spareparts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
The_Big_Easy schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:15:
Denk dat velen wel een esportal verhaal hebben, leuke en minder leuke. Ik had gister bv een minder leuke. Ik stond voor en de mage had echt een wonder nodig om te winnen. Turn 9 speelt hij zijn esportal om vervolgens turn 10 een rag en een faceless te spelen. Gevolg was dat ik mijn board kwijt was en uiteindelijk de game verloor. Ach ja, that is Hearthstone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
aicaramba schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:04:
Ik had dat vorig jaar voor het eerst gehaald.. Ik had het idee dat wanneer je voorbij 14-15 bent dat het makkelijk is om naar rank 10 te gaan.. Mja, dat zal wel toeval zijn geweest.
Ligt er een beetje aan. Vanuitgaande dat je nooit op rank 10 bent gekomen en je (vrijwel) een netdeck gebruikt, dan betekent rank 15 dat je het spel echt begrijpt op de meeste vlakken, je weet hoe de meeste interacties werken enz enz. Echter dan komt er een stuk ervaring, dus echt snel begrijpen tegen wat voor deck je speelt en weten wat er in zit, maar ook zo goed oplet dat je geen misplays maakt. Want dat is waar ik meestal op win in een nieuw seizoen wanneer ik de eerste week amper speel, dan kom ik veel mensen tegen die hier en daar gewoon echt een misplay maken. Ze begrijpen ook uiteindelijk de misplay wel, maar dan missen ze ervaring.

Er is echter ook een andere groep die vaak kleiner is, en dat zijn mensen die steeds sub optimale decks spelen, of dit nou 'gimmick' decks zijn of ze missen gewoon essentiële kaarten. Die groep is gewoon kleiner omdat de meeste wel een keer 'optimaal' deck gebruiken om te ranken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik gebruik verre van optimale decks. Soms gimmicky, 'altijd' omdat ik essentiele kaarten mis. En al die cheap decks heb ik geen zin om te spelen. Ik speel liever control games. Dan kom je bij decks als dragon paladin of dragon warrior (wat overigens geen slecht deck is) uit, want BRM heb ik :P

[ Voor 10% gewijzigd door aicaramba op 25-06-2015 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Wel de eerste keer dat ik voornamelijk met twee decks heb gespeeld (net decks): Freeze mage en voornamelijk control Warrior. Scheelde dat dit het eerste seizoen was waarbij ik alle nuttige cards voor die builds had. Maar nog belangrijker..geluk met RNG e.d. zat me eens mee. Nu maakt het me ook niet uit als ik weer zou wegzakken naar rank 12/13, want mijn voornamelijkste doel was ooit rank 10 halen :P Nu even bijstellen naar rank 5.

Mensen ervaringen met Sneed's? Waard om te craften?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Alwayshappyz schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:15:
Wel de eerste keer dat ik voornamelijk met twee decks heb gespeeld (net decks): Freeze mage en voornamelijk control Warrior. Scheelde dat dit het eerste seizoen was waarbij ik alle nuttige cards voor die builds had. Maar nog belangrijker..geluk met RNG e.d. zat me eens mee. Nu maakt het me ook niet uit als ik weer zou wegzakken naar rank 12/13, want mijn voornamelijkste doel was ooit rank 10 halen :P Nu even bijstellen naar rank 5.

Naar mijn mening niet, ik neem aan dat je alle bruikbare legendaries al hebt? Denk aan dr boom, sylvanas etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
An1mA schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:31:
[...]

Naar mijn mening niet, ik neem aan dat je alle bruikbare legendaries al hebt? Denk aan dr boom, sylvanas etc.
Jup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
aicaramba schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:09:
Ik gebruik verre van optimale decks. Soms gimmicky, 'altijd' omdat ik essentiele kaarten mis. En al die cheap decks heb ik geen zin om te spelen. Ik speel liever control games. Dan kom je bij decks als dragon paladin of dragon warrior (wat overigens geen slecht deck is) uit, want BRM heb ik :P
Ja speel je control en je mist de juiste kaarten, dan kan op een gegeven moment een compleet goed deck er voor zorgen dat je snel omhoog gaat.
Tevens zal je merken dat dit ieder seizoen omhoog gaat, had ik ook. Met GvG was pas mijn Paladin deck af, toen haalde ik wel al rank 9, maar nog niet hoger, ik zag dat ik mijn games verloor door kleine fouten, daarnaast was ik te greedy. Op rank 15 spelen de meeste greedy, dus dan kan jijzelf ook greedy spelen. Op rank 5 doen ze dat niet, en ga je dan greedy spelen, dan lig je er snel uit.
Alwayshappyz schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:15:

Nee, zelfs ook al heb je alles al, dan zou ik eerder wachten tot de volgende uitbreiding.
Sneed's is een toffe kaart, maar er is gewoon beter, en met de release van de nodige kaarten in BRM, is er eigenlijk helemaal geen plaats meer. Daarbij is de kaart ook ontzettend traag.

EDIT: 14-0 voordat ik mijn eerste game verloor op rank 5 - 4 sterren.
Intussen 17-5, pittige zooi de laatste potjes, zeker wanneer je niet je early zooi krijgt, zeker Mana Wyrm is zo essentieel.

[ Voor 4% gewijzigd door Benjamin- op 25-06-2015 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alwayshappyz schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:55:
Eindelijk een keer rank 10 gehaald (met twee sterren nu). Altijd een soort doel geweest, gezien ik nooit verder kwam dan rank 13/14 door veel pech. Nu toch gelukt. Yay!
Op naar rank 5! Gaat vlug hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg je voor de Tavern Brawl van deze week eigenlijk 10 gold per 3 wins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Waaat! Ik had net echt een hele slechte play tegen in arena. Ik stond 2-1, trouwens.

Ik had duplicate op en speelde explosive sheep. Ik ping zijn 4-3 minion, zodat hij een 4-2, 2-3 en 1-3 on board heeft.

Hij healt zijn 4-3 naar 4-4 en valt met zijn 1-3 de sheep aan. Ik krijg er 2 in mijn hand.

Hij heeft nog een 4-2 en een 2-1 op het bord, mijn bord is leeg. Hij speelt mind vision en speelt daarna EXPLOSIVE SHEEP!

Ik speel explosive sheep, ping er een en ik clear zijn bord voor slechts 1 minion en 4 mana.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/5wdfo.png

[ Voor 8% gewijzigd door aicaramba op 26-06-2015 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Had je niet gewoon zijn schaap kunnen fireblasten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
108rogar schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:54:
Had je niet gewoon zijn schaap kunnen fireblasten?
Dat had ik gekund, maar ik had een veel betere hand en meer kaarten. Ik wilde het bord gewoon clear hebben, zodat hij ook niet kon healen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Dan mis ik iets denk ik, want zoals ik het lees was zijn 4-4 al terug naar 4-2 door jouw schaap. Zijn schaap blasten is dan al board clear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Dan is zijn gelblin stalker nog een 2-1.

edit: WTF, weer een hele slechte play tegen. Ik had 3-4 snow chugger, 3-1 mana wirm en een 2-3 protector of argus.

Hij heeft dancing sword.. Hij geeft dancing sword windfury en valt mijn snow chugger aan. DS wordt frozen en ik ping hem dood.

[ Voor 75% gewijzigd door aicaramba op 26-06-2015 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aicaramba schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:03:
Dan is zijn gelblin stalker nog een 2-1.

edit: WTF, weer een hele slechte play tegen. Ik had 3-4 snow chugger, 3-1 mana wirm en een 2-3 protector of argus.

Hij heeft dancing sword.. Hij geeft dancing sword windfury en valt mijn snow chugger aan. DS wordt frozen en ik ping hem dood.
Toekomstige rank 1 legend spelers zijn dat :D..... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Het lijkt wel of er een serie nieuwe (groene) spelers bijgekomen zijn die nog zoekende zijn naar de interacties van de kaarten. Zo heb ik gisteren ook meerdere potjes gespeeld tegen mensen die gewoon vreemde (beginners) fouten en keuzes maakten.

Nou wil ik absoluut niet beweren dat ikzelf geen fouten maak. Ook al speel ik Hearthstone nu ruim een maand merk ik nog steeds wel dat ik mezelf af en toe betrap op het spelen van kaarten uit m'n hand in een soms sub-optimale en soms gewoon domme volgorde.

Maar het geeft wel een kick wanneer je je kaarten dan wel in optimale volgorde speelt. En dan een "Well Played" van je tegenstander krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Heb HS weer vanonder het stof gehaald...en tis en blijft toch een leuk spelletje he.

IEmand wat nuttige tips en links voor low-budget decks die toch wel wat kunnen op ranked?

SPeel momenteel met men oude decks van enkele seizoenen geleden..nl, Control Druid en een Zoo Warlock

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Mja ik heb altijd zoiets, als je tegen mensen speelt die veel fouten maken, dan maak je die naar alle waarschijnlijkheid zelf ook, zowel ranked als casual zorgt er voor dat je spelers tegenkomt van eigen niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benjamin- schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:09:
Mja ik heb altijd zoiets, als je tegen mensen speelt die veel fouten maken, dan maak je die naar alle waarschijnlijkheid zelf ook, zowel ranked als casual zorgt er voor dat je spelers tegenkomt van eigen niveau.
Met ranked is er wel een nuance aan te brengen. Als je weinig speelt dan zal je ook niet in de hogere ranks uit komen, ondanks dat je daar qua win percentage wellicht wel thuis hoort. De ranks resetten immers maandelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
xelfer schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:14:
[...]

Met ranked is er wel een nuance aan te brengen. Als je weinig speelt dan zal je ook niet in de hogere ranks uit komen, ondanks dat je daar qua win percentage wellicht wel thuis hoort. De ranks resetten immers maandelijks.
Welke rank zit je, en hoeveel potjes heb je deze maand gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
xelfer schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:14:
[...]

Een andere nuance is de kaarten die je hebt.

Ik speel vaak alleen de quests en soms nog 1 of 2 games meer per dag. Dan speel ik dus met classes om de quests te halen en speel ik ook met minder goede decks. Helemaal omdat ik nog veel goede kaarten mis.

Trouwens zeg ik niet dat ik veel beter zou kunnen hoor. Ik ben echt geen goede speler.

Maar deze voorbeelden waren in arena. Nou ben ik geen geweldige arena speler, maar ik haal gemiddeld toch wel 4-5 wins. Maar deze spelers maakten wel echt heel erge misplays.

Ik kan de windfury dancing sword nog wel voorstellen. Gewoon wat te snel spelen en niet nadenken.

Die explosive sheep koos de tegenstander echt bewust voor. En dat terwijl hij in de beurt ervoor al had kunnen zien wat een explosive sheep doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benjamin- schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:18:
[...]

Welke rank zit je, en hoeveel potjes heb je deze maand gespeeld?
Rank 14 en gedurende de hele maand een potje of 15-20 misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
xelfer schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:28:
[...]

Rank 14 en gedurende de hele maand een potje of 15-20 misschien?
Doe je je dailies? Want met zoveel games mis je minimaal de helft van je dailies.

[ Voor 14% gewijzigd door Benjamin- op 26-06-2015 12:31 ]

Pagina: 1 ... 64 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]