[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.372 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een beloning voor 10 Rag wins kan ik me nog iets voorstellen. Da's een flinke prestatie. Zojuist 3x Rag gespeeld, alle 3 rond beurt 6 board control gepakt en alle 3 verloren door een ranzige hero power topdeck.

In dit geval Flamestrike + Open the Gates + Counterspell, volgende beurt 2x Bloodlust...

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/wv5nig.png

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2015 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De conclusie van de Brawl van deze week is dat Ragnaros veel slechter is dan Nefarian?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 17:58
De conclusie van de Brawl van deze week is dat we voortaan zelf decks willen kunnen samenstellen. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tektoon schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 15:56:
De conclusie van de Brawl van deze week is dat we voortaan zelf decks willen kunnen samenstellen. :)
Ik heb al paar keer met Nefarian verloren ook hoor. Brawl is een goed alternatief voor ranked.

Maar een vervanger is het zeker niet. Het is een toffe game mode, niets meer, niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Dit geloof je niet, hoeveel gelukpech kun je hebben:

Vanavond twee arenaruns gedaan. Na de eerste run bleek er een legendary tussen de kaarten te zitten dus ik dacht YES! .. Blijkt het Dr. Boom te zijn (heb ik al) .. bummer. Run erna zie ik WEER een legendary zitten tussen de kaarten... YES gerechtigheid! :) ... Blijk het Malorne te zijn (heb ik ook al) .. wat een bummer-avond |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 15:14
Morphs schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:22:

Vanavond twee arenaruns gedaan. Na de eerste run bleek er een legendary tussen de kaarten te zitten dus ik dacht YES! .. Blijkt het Dr. Boom te zijn (heb ik al) .. bummer. Run erna zie ik WEER een legendary zitten tussen de kaarten... YES gerechtigheid! :) ... Blijk het Malorne te zijn (heb ik ook al) .. wat een bummer-avond |:(
Nou ja 800 dust ik ook weer bijna een legendary naar keus

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morphs schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:22:

Ik heb al maanden geen legendary meer gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:32
Haha, net een Hunter laten ragequitten, altijd leuk. :D

Maarja hoe greedy kan je zijn, Mage op 22, Wolfrider, hero power en bow op face, terwijl er een 4/3 Mech Yeti staat.

EDIT: 6:0 (rank 8 ) met Reynads Flamewaker deck, had hem al in tournament gezien dat ik hem erg goed vond werken, en dat doet hij ook: http://www.hearthpwn.com/...esl-legendary-tempo-waker
Antonidas helpt zeker in de later turns wanneer je lethal moet pakken, en het deck voelt veel minder RNG doordat er geen kaarten inzitten zoals Arcane Missiles. Spare parts zijn natuurlijk wel flink random, maar voor je ze gebruikt weet je de uitkomst, dat vind ik een stuk beter dan RNG Missiles. Moet 1 van mijn Mage counters ook gedacht hebben toen hij op turn 2 Missiles gebruikte met Mana Wyrm al op het veld, en 3x face raakte. ;)

[ Voor 116% gewijzigd door Benjamin- op 21-06-2015 11:24 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 19:31

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 09:55:
[...]

Ik had 2 weken terug met een Watch and learn quest een Golden Ragnaros (mijn eerste golden Legendary).
8)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 09:55:
[...]

Ik ook niet. Februari of maart ofzo
Ik heb pas 3 GvG legendaries.

[ Voor 7% gewijzigd door aicaramba op 21-06-2015 11:31 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
Ik heb tot 50 wins gespeeld. Meer gaat het niet worden.
Hopelijk is het wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

astie schreef op zondag 21 juni 2015 @ 15:26:
[...]

Ik heb tot 50 wins gespeeld. Meer gaat het niet worden.
Hopelijk is het wat waard.
Nice! Ik moet nog iets van 100 wins en dan heb ik m'n golden Pally!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golden heroes is mijn volgende stap. Rogue op 44. Rest al 60. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:27:
Golden heroes is mijn volgende stap. Rogue op 44. Rest al 60. :)
Dat lijkt me een hele kluif :o. 4500 total wins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
xelfer schreef op zondag 21 juni 2015 @ 18:07:
[...]

4543 hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op zondag 21 juni 2015 @ 18:07:
[...]

Ondertussen heb ik op elke hero wel minstens 250-300 kills. In totaal heb ik er bijna 3000. Waarschijnlijk als rogue 60 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:07
2523 wins hier met 7/9 op 60. Priest is 43 en rogue 33... 1 golden hero
Bijna zomervakantie en dan maar eens priest en rogue naar 60 gooien

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-08 09:26
5475 xD
Denk 4 golden heroes :unsure:

[EDIT] Net even nagekeken, t zijn er blijkbaar al 5 :-)

[ Voor 23% gewijzigd door goudviske.be op 22-06-2015 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goudviske.be schreef op zondag 21 juni 2015 @ 21:28:
[...]

5475 xD
Denk 4 golden heroes :unsure:
And we have a winner!! Zot jong!

EDIT: Zat ik deze ochtend nog te zagen daar het lang geleden was dat ik een legendary gekregen had...
https://www.facebook.com/...737968169/?type=1&theater

Zit op tablet dus sorry voor geen upload.

EDIT 2: Is mij toch gelukt via imgur.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tHOHImg.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2015 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 23:41:
[...]

EDIT: Zat ik deze ochtend nog te zagen daar het lang geleden was dat ik een legendary gekregen had...
https://www.facebook.com/...737968169/?type=1&theater

Zit op tablet dus sorry voor geen upload.

EDIT 2: Is mij toch gelukt via imgur.
[afbeelding]
Zo dan! Wat is die mooi! Nooit een golden Gahz gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Zo net even de Hunter quest gedaan voor 60g maar zelfs op rank 6/5 is het nog allemaal Warlock, Hunter en Tempo Mage en dat gaat al aan vanaf ongeveer rank 15.
Het is echt jammer dat deze classes zoveel gespeeld worden want het begint wel behoorlijk eentonig te worden en ben dan ook blij dat 1 op de 5 potjes misschien is een andere class is.
Verder kan ik geen streamer meer kijken die geen Patron Warrior speelt tegen waarschijnlijk 1 van de 3 boven genoemde classes zelfs in Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:39

Gundogan

Rip and tear, until it is done

beuker19 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 01:01:
Zo net even de Hunter quest gedaan voor 60g maar zelfs op rank 6/5 is het nog allemaal Warlock, Hunter en Tempo Mage en dat gaat al aan vanaf ongeveer rank 15.
Het is echt jammer dat deze classes zoveel gespeeld worden want het begint wel behoorlijk eentonig te worden en ben dan ook blij dat 1 op de 5 potjes misschien is een andere class is.
Verder kan ik geen streamer meer kijken die geen Patron Warrior speelt tegen waarschijnlijk 1 van de 3 boven genoemde classes zelfs in Legend.
De powerranks zijn ook allemaal hunter/warlock/patronwarrior aan de top. Tijd voor nieuwe kaarten! (shaman pls)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Shaman heeft zeker wat liefde nodig, Rogue zou ook wel een paar nieuwe kaarten nodig kunnen gebruiken voor variatie, Paladin heeft wat nodig om Dragon Paladin werkbaar te maken en ook Druid zou wel iets nieuws kunnen gebruiken, is ook vrijwel onveranderd sinds naxx. Hunter zou ik graag wat goede lategame decks voor zien, ook al lijkt dat onwaarschijnlijk en dan heb je Priest nog, nieuwe kaarten zeker welkom, maar Priest zal altijd minder worden gespeeld.
Nitai schreef op maandag 22 juni 2015 @ 00:41:
[...]

Zo dan! Wat is die mooi! Nooit een golden Gahz gezien!
Helaas een kaart die vrijwel 0 play ziet in ranked, terwijl ik had gehoopt dat die succesvol zou worden. Maarja werkt alleen in een traag Hunter deck.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
beuker19 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 01:01:
Ik ben gisteren van rang 6 naar 4 gegaan met Malylock. Ik kwam in mijn potjes allerlei classes tegen op Shaman en Priest na. Verder was er veel variatie in decks te bekennen. Ik heb bijvoorbeeld 3 verschillende hunters en 3 verschillende mages gezien. Dit is wel degelijk een verschil met voorgaande seizoenen waar je alelen maar dezelfde decks zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
astie schreef op maandag 22 juni 2015 @ 07:37:
[...]

Ik ben gisteren van rang 6 naar 4 gegaan met Malylock. Ik kwam in mijn potjes allerlei classes tegen op Shaman en Priest na. Verder was er veel variatie in decks te bekennen. Ik heb bijvoorbeeld 3 verschillende hunters en 3 verschillende mages gezien. Dit is wel degelijk een verschil met voorgaande seizoenen waar je alelen maar dezelfde decks zag.
Dan had jij waarschijnlijk een keer geluk.
Overigens zijn 3 ''verschillende''Hunters/Mage decks nog steeds 6 potjes tegen 2 dezelfde classes als je dan ook nog tegen een Zoo , Malylock en Handlock speelt heb je nog maar tegen 3 classes gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-08 09:26
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2015 @ 23:41:
[...]

Mja al paar maand bezig te grinden voor golden heroes he :)
mag ook wat resultaat geven na een tijdje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
beuker19 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 08:19:
[...]

Dan had jij waarschijnlijk een keer geluk.
Overigens zijn 3 ''verschillende''Hunters/Mage decks nog steeds 6 potjes tegen 2 dezelfde classes als je dan ook nog tegen een Zoo , Malylock en Handlock speelt heb je nog maar tegen 3 classes gespeeld.
kwam ook redelijk veel verschillende decks tegen hoor tijdens legend grind. Dominante classes zijn idd mage/hunter/warlock, maar die hebben wel weer verschillende uitvoeringen.

Het is al veel beter dan voor BRM maar nieuwe kaarten/mogelijkheden zijn natuurlijk altijd welkom :)

Gister een lekkere winstreak gehad en in ~15 games maar 2x verloren, van 3.2 naar legend. Op Woensdag stond ik al 3x op een win verwijderd maar daarna zakte ik weer weg. Tot Zondag niet veel kunnen spelen maar het is gister wel gelukt.

Nu kan ik weer aanklooien met andere decks om daily's te halen. Dat vind ik eigenlijk nog het meeste irritant tijdens legend grind. Elke game telt en je wil natuurlijk niet door daily's ineens 2 ranks zakken.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Met wel deckje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Niet veel veranderd t.o.v. vorige maand. De laatste ranks afgewerkt met dragon warrior. (Buiten beeld zit er nog een Ysera.)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jKwcK35.png

Gezien mijn stats moet ik duidelijk meer hunters spelen :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/H5AmCcl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ongeveer 2300 wins (arena + ranked) en 0 golden heroes :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:47
Mofkees schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:36:
Niet veel veranderd t.o.v. vorige maand. De laatste ranks afgewerkt met dragon warrior. (Buiten beeld zit er nog een Ysera.)
[afbeelding]

[afbeelding]
Ik vraag me serieus af hoe goed een warrior deck werkt met maar 1 axe.
xelfer schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:41:
Tja de meeste mensen met golden heroes hebben eveneveel wins als jij maar dan zonde arena meegerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ofc. Ik speel ook alle classes door elkaar, waardoor ik ook niet heel snel bij een specifieke golden hero uit kom. Grinden is niet zo mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
ik heb alleen warrior golden.

@separhim, ach tis hoe man speelt he. Voor mij is er plaats voor een war axe. Ben vooral zwak tegen zoo locks. Echter met nog een war axe erbij is warrior nog steeds inferior...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
[afbeelding]

[afbeelding]
Ik krijg Dragon Warrior en ook de normale Control Warrior niet op het nivo dat ik daar legendary mee kan halen. Gevoelsmatig speel ik het best goed maar blijkbaar niet goed genoeg. Nu moet ik zeggen dat ik Harrison Jones mis en volgens mij is dat wel een goede tech card die ik mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Mofkees schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:49:
ik heb alleen warrior golden.

@separhim, ach tis hoe man speelt he. Voor mij is er plaats voor een war axe. Ben vooral zwak tegen zoo locks. Echter met nog een war axe erbij is warrior nog steeds inferior...
Control Warrior met of zonder 2 axen heeft het sowieso moeilijk tegen zoo. Is hetzelfde principe als tegen Shaman. Die blijven maar minions spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-10 14:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Vindt het wel jammer dat Tavern brawl er nu meteen voor 2 dagen uitgegooid wordt. We hadden hem net :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
IdieEasy schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:19:
Vindt het wel jammer dat Tavern brawl er nu meteen voor 2 dagen uitgegooid wordt. We hadden hem net :(
dit was al bekend dat elke brawl 5 dagen duurt en er dan 2 dagen uit ligt. Zal wel iets met de overgang naar de nieuwe brawl te maken hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

astie schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:22:
[...]

dit was al bekend dat elke brawl 5 dagen duurt en er dan 2 dagen uit ligt. Zal wel iets met de overgang naar de nieuwe brawl te maken hebben!
Hmm, okee, niet meegekregen.
En je zult wel gelijk hebben :D

Ach, kunnen we 2 dagen filosoferen over wat de nieuwe brawl gaat worden :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
IdieEasy schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:27:
[...]

Hmm, okee, niet meegekregen.
En je zult wel gelijk hebben :D

Ach, kunnen we 2 dagen filosoferen over wat de nieuwe brawl gaat worden :x
Er wordt vooral gepraat over hoe slecht de eerste brawl was en het gebrek aan rewards....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-10 14:15
astie schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:29:
[...]

Er wordt vooral gepraat over hoe slecht de eerste brawl was en het gebrek aan rewards....
Het is jammer dat iedereen zo moeilijk doet over het feit dat misschien de ene class wat sterker is dan de andere of het feit dat je geen decks kan maken.

Voor de eerste keer vind ik het wel grappig en ik denk en hoop dat Blizzard wat leuks van brawl gaat maken. Het maakt het vooral leuk voor de afwisseling, ik mis heel veel kaarten dus ranked grinden kan maar met 1/2 echt goede decks. Dan is het leuk om een andere modus te hebben.

1 card pack vind ik persoonlijk wel prima, ik zou niet weten wat je meer zou moeten krijgen uit een brawl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
SeamusXanthus schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:54:
[...]

Ik krijg Dragon Warrior en ook de normale Control Warrior niet op het nivo dat ik daar legendary mee kan halen. Gevoelsmatig speel ik het best goed maar blijkbaar niet goed genoeg. Nu moet ik zeggen dat ik Harrison Jones mis en volgens mij is dat wel een goede tech card die ik mis.
heh moet zeggen dat ik er nog steeds wat nieuwe inzichten bij krijg van dat deckje. Tegenwoordig drop ik armor smith en/of arcolyte niet eens meer op een leeg board, behalve tegen face hunters. Probeer altijd met wapens iets ter emoven, ook al lijkt 't veel pijn te doen. Meestal komt later nog grotere gasten, waarbij je removals nodig hebt.

HJ is inderdaad top, zeker tegen all die patron warriors, tegen die heb ik waarschijnlijk 80% win rate. Nooit gebruiken op een war axe, ook al lijkt 't zeer verleidelijk soms (2 kaarten). ALTIJD op zijn deathbite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Belangrijk bij CW is dat je weet welke removal je hebt en welke dingen je moet removen in een game. Het meeste succes zal je hebben als je Executes en Shield Slams e.d. optimaal benut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Vraag mij wel af of die kaarten die we tijdens de brawl zagen ooit nog eens het daglicht zien voor spelers in hun eigen deck. Ik bedoel, een 2 mana 6/6 taunt, give please! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Nitai schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:30:
Vraag mij wel af of die kaarten die we tijdens de brawl zagen ooit nog eens het daglicht zien voor spelers in hun eigen deck. Ik bedoel, een 2 mana 6/6 taunt, give please! :D
Geen enkele waarschijnlijk, de kaarten van brawl zijn niet ontworpen om balanced te zijn voor ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:49
Hooguit met aangepaste mana cost. Zoals nu wil je echt niet, dan wordt een groot deel van de huidige kaarten onspeelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Denk dat ze dat ook wel wat aan je leven moeten doen (bijv.60) dat geeft weer wat ruimte voor langere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan zouden ze de hele game aan moeten passen. Als je 2 mana 6/6 minions krijgt, dan moeten ze het hele systeem omgooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
[afbeelding]

[afbeelding]
Ben nu ook bezig met gemengde resultaten maar wel met een positieve W/L ratio.
Paladin , Zoo en Malylock zijn lastig maar Face Hunters eet ik op en freeze mage kom ik alleen tegen als ik Paladin of Zoo speel en jammer genoeg nooit als Warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
beuker19 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:09:
[...]

Ben nu ook bezig met gemengde resultaten maar wel met een positieve W/L ratio.
Paladin , Zoo en Malylock zijn lastig maar Face Hunters eet ik op en freeze mage kom ik alleen tegen als ik Paladin of Zoo speel en jammer genoeg nooit als Warrior.
Ik vind persoonlijk dat CW goed is tegen hunters maar voor de rest niet zo goed in de meta. Je kan vaak moeilijk dealen met alle sticky minions van zoo en pally. Ik heb niet genoeg CW vs malylock gespeeld om daar wat over te kunnen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
separhim schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:25:
[...]

Ik vind persoonlijk dat CW goed is tegen hunters maar voor de rest niet zo goed in de meta. Je kan vaak moeilijk dealen met alle sticky minions van zoo en pally. Ik heb niet genoeg CW vs malylock gespeeld om daar wat over te kunnen zeggen.
Was ook meer om te proberen en goed moet het wel zijn anders word Mofkees er geen Legend mee.
Natuurlijk als je alleen maar Zoo , Paladin en Druid tegenkomt is het lastig maar er zijn meer dan genoeg 60/40 matchups om een goede serie neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
beuker19 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:31:
[...]

Was ook meer om te proberen en goed moet het wel zijn anders word Mofkees er geen Legend mee.
Natuurlijk als je alleen maar Zoo , Paladin en Druid tegenkomt is het lastig maar er zijn meer dan genoeg 60/40 matchups om een goede serie neer te zetten.
Ik was van rank 7 naar rank 10 gezakt omdat ik probeer een CW te spelen deze maand en omdat toen ongeveer 8/10 matches zoolocks waren. Daarom ben ik wat wantrouwing als iemand beweert met CW/ dragon warrior legend bereikt maar ik kan natuurlijk ook gewoon pech hebben gehad met match-ups en draws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
zoo en pal's zijn idd lastig. Gelukkig zijn er niet veel pal's :)

je moet vooral die death rattle van death bite en brawl goed timen. Neem geduld en vooral bij zoo moet je soms net een turn meer wachten met brawl.

Revenge is trouwens echt zoveel beter dan whirlwind.

Druid wordt wel steeds makkelijker. Deathwing corruptor is super goed tegen druid en als je een x board hebt, kan een druid 't zeer moeilijk terug winnen. Hier weer altijd wat wachten met death bite, zeker als je in je hand nog een execute hebt. early damage voor warrior is niet echt een probleem en dan heb je ook een 2 mana 3 damage to all spell :)

edit: heb niet echt stats bijgehouden. Maar tegen alle warriors/priests/rogue heb ik 70~80% win rate.

tegen hunters ook dik over 50%

tegen mages/druids/shamens ~50%, denk net iets positief

tegen handlock alle varianten ~ 50% en tegen pal/zoo onder 50%.

het idee is dat je bij voordelige matches ALTIJD wint en bij negatieve matches je schade probeert te beperken :D

[ Voor 23% gewijzigd door Mofkees op 22-06-2015 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Mofkees schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:42:
zoo en pal's zijn idd lastig. Gelukkig zijn er niet veel pal's :)

je moet vooral die death rattle van death bite en brawl goed timen. Neem geduld en vooral bij zoo moet je soms net een turn meer wachten met brawl.

Revenge is trouwens echt zoveel beter dan whirlwind.

Druid wordt wel steeds makkelijker. Deathwing corruptor is super goed tegen druid en als je een x board hebt, kan een druid 't zeer moeilijk terug winnen. Hier weer altijd wat wachten met death bite, zeker als je in je hand nog een execute hebt. early damage voor warrior is niet echt een probleem en dan heb je ook een 2 mana 3 damage to all spell :)

edit: heb niet echt stats bijgehouden. Maar tegen alle warriors/priests/rogue heb ik 70~80% win rate.

tegen hunters ook dik over 50%

tegen mages/druids/shamens ~50%, denk net iets positief

tegen handlock alle varianten ~ 50% en tegen pal/zoo onder 50%.

het idee is dat je bij voordelige matches ALTIJD wint en bij negatieve matches je schade probeert te beperken :D
Dat is het idee natuurlijk bij alle decks, het gaat erom hoeveel je van je negatieve matches je tegen komt en ik ben tot de conclusie gekomen dat dit er te veel zijn voor CW om er goed mee te kunnen ladderen. Het timen van death bites + brawl wordt steeds lastiger gemaakt met de hoeveelheid death rattles je tegen woordig ziet in de meta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Mofkees schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:16:
[...]Nu kan ik weer aanklooien met andere decks om daily's te halen. Dat vind ik eigenlijk nog het meeste irritant tijdens legend grind. Elke game telt en je wil natuurlijk niet door daily's ineens 2 ranks zakken.
Wanneer je op rank 5 of hoger zit, zou ik ook dat soorts quests ook gewoon in casual spelen, zonder om je rank te verliezen. Anders wel gewoon door voor de wins.
Nitai schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:30:
Dan zou die 7 mana zijn, gezien Lord of the Arena 6 mana is voor 6/5, en er bestaat geen enkele kaart die 100% beter is, want zelfs Dr. Boom is niet 100% beter dan War Golem, die bommetjes kunnen echt negatief werken tegen Patrons, Sylvana's enz. Dr. Boom is uiteraard zeker wel beter, maar 6/6 is absolute 100% beter dan een 6/5, tenzij iemand een interaction kan bedenken wanneer 6/6 slechter is.
Maar zelfs al zou die 6 mana zijn, dan zou die nog steeds veel slechter zijn dan kaarten zoals Belcher of Sunwalker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 11:32
xelfer schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:41:
Ik heb bijna 2000 wins totaal en nog niet eens een level 60 character :P

Maar ik speel dan ook praktisch alles, afhankelijk van mn quests of wat ik krijg in Arena. M'n mage is volgens mij level 56 ofzo, want die kies ik het meeste in Arena. Rest hangt ergens tussen de 35 en 45 gemiddeld.

[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 22-06-2015 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 22 juni 2015 @ 19:25:
[...]

Ik heb bijna 2000 wins totaal en nog niet eens een level 60 character :P

Maar ik speel dan ook praktisch alles, afhankelijk van mn quests of wat ik krijg in Arena. M'n mage is volgens mij level 56 ofzo, want die kies ik het meeste in Arena. Rest hangt ergens tussen de 35 en 45 gemiddeld.
Mja op het gemak hé. Ik probeer zoveel mogelijk van het spel te genieten en niet teveel te grinden. Zo blijft het leuk. Ook moet ik af en toe packs kopen.. :P Het is nu weeral veel te lang geleden grr. Verslaafd yooo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:11
Zucht, heb niet genoeg kaarten nog om een fatsoenlijk deck te bouwen tegen Atramedes en Nefarius. Speel normaal met mijn Tempo Mage, maar daarmee wil het niet lukken. Zelfs niet met extra weapon removals. Laatste 3 bosses, maar ben bang dat ik er voorlopig niet doorheen kom.

EDIT: En juist als ik dat zeg is mijn volgende poging tegen Atramedes gelukt met wat juiste Mulligan ;-)

[ Voor 18% gewijzigd door Sypheron op 22-06-2015 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Haha, zie ik net Reynad 500 wins halen met Warrior als Magni, zie je zo die animatie gaan, eerst geanimeerde Magni met normale border, vervolgens zie je hem naar golden veranderen, maar zag eerst een seconde normale Garrosh die dan veranderde naar golden Magni... echt lekkere faal. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Het lijkt erop dat ik gisteren per ongeluk een speelbaar (rank 20-15) shaman deck in elkaar heb gedraaid, maar ik heb nog steeds erg het vermoeden dat ik mazzel heb. :P Ik heb alleen niet mazzel met board clear: ik heb helaas maar 1 Lightning Storm en ik trek 'm nooit, maar 3 priests hebben 'm al tegen me gebruikt. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 19:16

Turfschipper

Hup NAC

Haha, dat is irritant he? ;-)

--

Ysera, die geeft een dreamcard.

Maar wat voor kaarten zijn dat dan?

[ Voor 57% gewijzigd door Turfschipper op 22-06-2015 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
http://hearthstone.gamepedia.com/Ysera

Btw, ik heb Lightning Storm ondertussen zelf ook een keer getrokken. Kon 'm alleen niet gebruiken, de tegenstander gaf al op. Ik ben bang dat ik per ongeluk een aggrodeck gebouwd heb. O-)

[ Voor 71% gewijzigd door 108rogar op 22-06-2015 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu op rank 16 met de Paladin, als ik de andere classes pak op ranked dan ga ik heel snel onderuit. Erg hard vooruit gaat het niet, want rond 16/15 kom ik op de één of ander manier allemaal mech decks tegen die lekker in elkaar steken.

de kopiërende blob (naam kwijt) met blessing of kings is wel leuk...als ik eenmaal bij 10 mana ben, en ik heb beide blessings nog en die blob komt, dan is het altijd wel leuk. Maar rond 15/16 kom je meer slimmerikken tegen en die wachten ook met removal kaarten strooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turfschipper schreef op maandag 22 juni 2015 @ 23:36:
Haha, dat is irritant he? ;-)

--

Ysera, die geeft een dreamcard.

Maar wat voor kaarten zijn dat dan?
- Return a minion to it's owner's hand.
- Deal 5 damage to all characters except Ysera
- Nen 3/5 minion voor 3 mana dat niet kan gettacked worden door spells/hero powers
- Nen 7/6 voor 4 mana peisk ook
- Kaart die een minion +5/+5 heeft tot begin next turn

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2015 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:52:
[...]

- Return a minion to it's owner's hand.
- Deal 5 damage to all characters except Ysera
- Nen 3/5 minion voor 3 mana dat niet kan gettacked worden door spells/hero powers
- Nen 7/6 voor 4 mana peisk ook
- Kaart die een minion +5/+5 heeft tot begin next turn
En daarna de minion destroyed.. Niet onbelangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:57:
[...]

En daarna de minion destroyed.. Niet onbelangrijk.
Juist ja. Zeg ben met verlof hé, het gaat er hier allemaal iets kalmer aan heheheh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Lode = rank 25 confirmed!

Net weer wat potjes gespeeld, moest 5 wins met Paladin, maar je merkt dat midrange echt veel zwakker is dan een tijd terug. Ben uiteindelijk nu 5-4 gegaan op rank 8. Heb wat naar aggro decks zitten, lijkt me ook wel weer leuk om te doen, maar lijkt er op dat ik Leeroy 'moet' gaan craften, opzicht wel de moeite waard, maarja die 'moet' ik dan gelijk weer golden doen, en dan is mijn dust redelijk op. :P

Verder nog 2 potjes met Reynads Flamewaker deck gespeeld (zie een eerder bericht) en sta er nu 8-0 mee (rank 7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:34

On_E

Housemusic

Zijn er ook nog mensen die gewoon zelf een deck bouwen zonder te kijken naar die websites? :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
On_E schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:29:
Zijn er ook nog mensen die gewoon zelf een deck bouwen zonder te kijken naar die websites? :)
Das een discussie die je hier niet wilt starten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb meestal zo'n 5-6 eigen decks in elkaar zitten en 3-4 netdecks (om ff snel de dailies te grinden vaak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik soms.. Soms probeer ik wat, meestal werkt het niet zo goed. Af en toe is het redelijk..

Verder zijn mijn meeste decks niet letterlijk gekopieerd, maar is het general idea wel afgekeken. Dat vul ik dan zelf in.

Ik wil nu een control rogue maken met gang up, maar ik er graag dr. boom als enige big-drop in willen, maar ik heb dr. boom niet. Trade prince galliwix lijkt me leuk, maar die heb ik ook niet.

Er zitten op dit moment veel 5 drops in. Dark iron skulker, assassinate (deze wil ik misschien maar 1 vanwege het grote aantal agro decks), azure drake, antique healbot (heal is heel belangrijk bij rogue als je de lategame wil halen).

Verder weet ik nog niet echt of het enigszins stabiel werkt.. Maar het idee lijkt me leuk.. Dus eens wat gaan experimenteren.

[ Voor 13% gewijzigd door aicaramba op 23-06-2015 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
In het begin heb ik wat decks opgezocht die te bouwen waren met alleen basic cards, om mijn dailies te kunnen doen. Tegenwoordig heb ik meer kaarten en weet ik beter wat ik leuk vind, nu maak ik mijn eigen decks, maar hang een beetje tussen ranks 20 en 15. Ik lees wel af en toe over andere decks, maar ik ben toch te eigenwijs om naar goed advies te luisteren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:34

On_E

Housemusic

108rogar schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:25:
[...]

In het begin heb ik wat decks opgezocht die te bouwen waren met alleen basic cards, om mijn dailies te kunnen doen. Tegenwoordig heb ik meer kaarten en weet ik beter wat ik leuk vind, nu maak ik mijn eigen decks, maar hang een beetje tussen ranks 20 en 15. Ik lees wel af en toe over andere decks, maar ik ben toch te eigenwijs om naar goed advies te luisteren. ;)
Dat doe ik ook, maar rank 18 is dan ook tot nu toe het hoogste wat ik heb gehaald, speel pas een maand ofzo vrij intensief. :+

Wel Naxx gecleared op de Pala challenge en Heroics na, dat vond ik erg leuk om te doen.
BRS ook maar halen tzt.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Voor de echte collectors onder ons en die balen dat ze niet alle cardbacks (kunnen) hebben.

https://twitter.com/rstaromynski/status/612925082911043585

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-10 15:16
Vaak heb ik een plaatje voor me wat betreft wat voor decks ik zou willen..dan zoek ik een beetje op het internet naar soortgelijke decks en dan pas ik ze vaak een beetje aan naar eigen wensen. Ik zit normaliter tussen de rank 15 en rank 12 eigenlijk. Nooit hogere ranking gehad dan wat ik op het moment heb: rank 12 met 3 sterren. Mijn grootste probleem is dat ik niet echt het geluk heb om grote win streaks te krijgen. Kan bepaalde decks best verbeteren denk ik, maar ik ben ook eigenwijs en wil bepaalde cards sowieso altijd in mijn decks hebben zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Goed nieuws over die cardback (indien te krijgen met Gold of Dust).

Trouwens zijn er maar 3 cardbacks waar enige 'status' aan zit wat mij betreft
Legend Cardback
Naxx Heroic Cardback
BRM Heroic Cardback

helaas is de Legend cardback voorlopig buiten mijn bereik (lvl 3 max) dus loop ik maar met de BRM cardback rond. Die overigens erg lastig was te halen zonder guide!

---

Ranked speel ik echt zuiver netdecks tegenwoordig trouwens na heel lang zelf decks te hebben gebouwd. In mijn eentje kom ik niet verder dan lvl 10 maar die netdecks zijn (ondanks dat je voorspelbaarde bent) altijd net wat beter.

Als ik variatie wil speel ik lekker Arena, dit blijft de leukste modus vind ik en levert ook nog het meeste op (helaas geen cardback voor 12 wins...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Ik ben kaarten aan het verzamelen voor een piratendeck, zou mooi zijn als ik die piratencardback daar ooit nog bij kon krijgen... :) En die GvG-themed cardbacks zijn ook wel leuk, daar was ik net te laat voor begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die cardbacks :) echt. Dat kan niet de reden zijn voor het spelen, ik zie mijn eigen cardbacks niet eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Ik hoop ooit nog een keer op die Blizzcon cardback want die vind ik met afstand de mooiste die ze hebben met op plek 2 die Chinese golden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ja! Ik! :)

Speel nu een dik jaar, nog nooit een ander dek dan van zelf gebruikt. Ftp.

-

Thanks for the Ysera info mannen.

Hmmm... Dan ga ik mijn dust toch voor 2 piloted skygolems gebruiken ipv doorsparen voor een leg. En dan wil ik graag 2 big game hunters. Maar goed, eerst die golems maar eens.

[ Voor 21% gewijzigd door Turfschipper op 23-06-2015 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Turfschipper schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:49:
[...]

Ja! Ik! :)

Speel nu een dik jaar, nog nooit een ander dek dan van zelf gebruikt. Ftp.

...
En dan wil ik graag 2 big game hunters. Maar goed, eerst die golems maar eens.
Same.

Je kan de nood voor 2 BGH opvangen door te werken met youthful brewmaster.
Ik heb zelf ook momenteel maar 1. En meestal is dat genoeg.

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

nagasy schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:05:
[...]

Same.

Je kan de nood voor 2 BGH opvangen door te werken met youthful brewmaster.
Ik heb zelf ook momenteel maar 1. En meestal is dat genoeg.
De meeste mensen draaien er toch ook maar 1 in hun deck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
IdieEasy schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:11:
[...]

De meeste mensen draaien er toch ook maar 1 in hun deck?
Dat is correct, twee BGH is slecht tegen veel match-ups, de veel decks gebruiken er nu 1 kaart met 7+ attack, dr. boom namelijk of geen uberhaupt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Standaard inderdaad 1 in het deck.
Hoewel gisteren ik met mijn warlock dacht een druid zijn BGH geforceerd te spelen, heb ik de partij verloren doordat hij zijn BGH terugnam met Youthfull brewmaster.
Knap spel van zijn kant want ik had inderdaad nog een giant zitten naast mijn BGH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
nagasy schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:19:
Standaard inderdaad 1 in het deck.
Hoewel gisteren ik met mijn warlock dacht een druid zijn BGH geforceerd te spelen, heb ik de partij verloren doordat hij zijn BGH terugnam met Youthfull brewmaster.
Knap spel van zijn kant want ik had inderdaad nog een giant zitten naast mijn BGH.
Speelde je dan handlock? Overigs kan ik mijn niet herinneren dat ik dat ooit ben tegengekomen in constructed.

[ Voor 9% gewijzigd door separhim op 23-06-2015 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy

nagasy

Duck Duck Duck Goose

separhim schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:20:
[...]

Speelde je dan handlock?
Ja, demonlock. Of toch een eigen variant erop.
Hij kon nagenoeg niet weten dat ik toen demonlock speelde. Want heb toen 1 mech en 2 dragons gespeeld voor BGH gespeeld werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat nieuws dat eventueel alle cardbacks zullen obtainable zijn vindt ik persoonlijk niet ok. Dan ben ik geneigd in elk deck golden gelbin te steken.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:07
Ja speel zelf ook alleen maar eigen decks. Behalve voor de heroics, dit vind ik niks aan maar wil wel die cardbacks voor me collectie, moet nog steeds keer die laatste wing van brm doen.

Over eigen decks gesproken, vanmorgen wat in elkaar gestoken en werkt goed. Ik was priest aan het levelen maar ga nu toch eerst rogue doen denk ik. Voor de nieuwschierigen (it's aggro) : http://www.hearthpwn.com/decks/265043-aggrogue

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Voor mij was het altijd een tussenweg. Ik bepaal voor mezelf een beetje wat voor deck ik wil gaan bouwen en wat het thema of idee achter het deck is. Vervolgens bouw ik hem en kom ik vaak tot een kaartje of 20+ . Daarna ga ik meestal een beetje op onderzoek uit om te kijken wat vergelijkbare decks er nog voor kaarten in stoppen, en daar haal ik dan ook weer ideeën uit.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Wow, ik heb een keer een slechte arena run, eindig ik op twee wins, krijg ik een pakje en een flesheating ghoul (niet golden). Dat is toch wel echt de belabberste reward die je kan krijgen en dat nog wel voor twee wins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:36
beuker19 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:09:
Ik hoop ooit nog een keer op die Blizzcon cardback want die vind ik met afstand de mooiste die ze hebben met op plek 2 die Chinese golden.
Blizzcon cardback, reken daar maar niet op, daarmee zouden ze namelijk een traditie verbreken, don't mess with Blizzcon rewards ;)

Die ander cardbacks zullen waarschijnlijk met gold/dust gekocht kunnen worden, maar nog waarschijnlijker zou ik euro's vinden. Al betwijfel ik of je kaarten van bepaalde events kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik zit nu trouwens weer een paar potjes te spelen. Ik heb een control priest deck waarin ik op een of andere manier nooit mijn goedkope kaarten in het begin krijg. Ik heb nu dus 2x zombie cow 2x cleric 2x wild pyromancer 2x shrinkmeister erin zitten, maar elke keer open ik weer met een hand als Ysera, Mind control, Auchenai Soulpriest. Kutspel af en toe :D

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Ja dat is het verrotte aan Control decks.
Soms speel je 5 potjes en zit het gewoon niet mee. Ben je of kansloos, of verlies je na een topdeck net als je bijna controle weer overneemt. Ben je ruim een uur verder, en ben je vijf sterren kwijt: je avond is 'verpest'.

Als je dan met zoo of een ander aggro deck een vijf keer op rij verliest is dat waarschijnlijk in 20 minuten klaar en heb je potjes met een stuk minder irritaties omdat het een stuk relaxter speelt. Veel minder vaak het gevoel van een slechte start hand, en de keuzes zijn veel simpeler.

Control geeft wel iets meer voldoening als je wint, maar ook echt veel meer frustratie als het niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-10 15:16
SeamusXanthus schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:11:
Ja dat is het verrotte aan Control decks.
Soms speel je 5 potjes en zit het gewoon niet mee. Ben je of kansloos, of verlies je na een topdeck net als je bijna controle weer overneemt. Ben je ruim een uur verder, en ben je vijf sterren kwijt: je avond is 'verpest'.

Als je dan met zoo of een ander aggro deck een vijf keer op rij verliest is dat waarschijnlijk in 20 minuten klaar en heb je potjes met een stuk minder irritaties omdat het een stuk relaxter speelt. Veel minder vaak het gevoel van een slechte start hand, en de keuzes zijn veel simpeler.

Control geeft wel iets meer voldoening als je wint, maar ook echt veel meer frustratie als het niet lukt.
Heel herkenbaar ja :P Best vaak avonden waarbij het helemaal tegen zit omdat je net 1 ronde tekort komt om de controle over te nemen. Zo vaak dat ik tegen een face hunter speel en dat hij echt nog maar 1 kaart heeft en misschien 1 minion op het veld. Ik heb dan 6-7 kaarten en kan mezelf biiiijna healen of alex op mezelf gebruiken. Maar dan top deckt hij natuurlijk net een arcane golem of kill command oid en is het te laat. Best kut om dat soort potjes meerdere malen tegen te krijgen. Al vind ik tempo mages eigenlijk veel kutter. Vooral als ze coin hebben..dan ben je eigenlijk toast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet voor men daily 5 mage/shaman wins hebben. Ben gestart met tempo mage. Nu op 4 wins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-10 16:27

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik heb in lange tijd nog eens een arena gedaan, met een redelijk mage dekje (niks speciaal, geen legendary, en 1 epic) en ga ik gewoon kansloos 0-3 onderuit tegen tegenstanders die net datgene nodig hebben.

Bijvoorbeeld tegen een warlock een owl krijgen uit een piloted shredder, waardoor hij hem kan mortal coilen. Of mijn grote bodies die drie keer op rij een freeze elemental over zich heen krijgen. Of mijn unstable portal die twee keer een 1-drop spawnt :')

Zo kan ik nog wel even door gaan. Ik zal vast wel beter kunnen spelen hebben, maar volgens mij was ik gewoon drie maal kansloos. Ach, volgende keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Gedeeltelijk. Heel simpel, moet ik met een class spelen waar ik weinig ervaring mee heb, dan netdeck ik gewoon, ik begrijp te weinig om te weten wat nu allemaal echt top tier is, dus dan maar zo.
Decks zoals Mage en Warlock pas ik vaak aan, maar vaak pas wanneer ik de nodige ervaring met een deck heb en inmiddels weet wat ik mis. Want ook al is een deck 'optimaal' heb je sowieso altijd meta shifts, maar is het ook soms een stukje voorkeur die past bij jouw speelstijl, omdat bepaalde kaarten zo dichtbij elkaar zitten, kan je hier en daar zeker kaarten veranderen die bij jou past.
Andere keren probeer ik ook wat nieuws, wel veel van populaire decks, maar zeker niet alles, zoals destijds een Mech Mage 3-4 secrets, Kirin Tor('s) en dan kaarten zoals Harvest Golem die langer op het veld blijven staan voor Mech synergy.

En dan mijn Paladin, die is op veel vlakken een typische Mid range, maar heeft toch zeker 6-7 kaarten anders dan populaire decks. Dat is dan ook een deck die ik al 25x (letterlijk) heb aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik pas heel vaak mijn dek aan. Moet je niet te ambitieus zien. Krijg natuurlijk nog vaak kaarten die ik goed kan gebruiken, en daar pas ik mijn dek op aan.

Maar als ik merk dat ik veel damage te kort kom, of health, of kaarten, of minnions, etc.. Dan pas ik wel on the fly aan. Verkort de quest tijd aanzienlijk.... Meestal.... ;-)

En ook gewoon om eens iets uit te proberen. Om te zien hoe het mechaniek werkt. Of gewoon wat aan klooien.

-

Ff doorgeven dat ik niet alleen the talk talk; ik heb zojuist mijn 1ste skygolem keihard gecreated.

En meteen 5 dekjes aangepast met de paarse verseling. Nog 400 dust te gaan voor zijn maatje.

--

Net gecheckt, mijn legendary verzameling is nog niet bepaald indrukwekkend te noemen. Buiten Naxx en Rock.

Classic set

3 hero legs nog nodig 6
2 neutral nog nodig 22

Gvg

0 hero legs nog nodig 9
1 neutral nog nodig 10

Heb er dus 6 en nog 47 nodig.

X 1600 dust = 75.200 dust nog nodig.

Haha ;-).

Maar goed, 6 pas, na ruim een jaar spelen....

Dat....is.....magertjes..... Zeker met de kennis dat ik sinds ik begonnen ben, al mijn quests heb gedaan. Geloof dat ik er 1 heb gemist.

Ach ja.... Die komen vast nog wel.

[ Voor 29% gewijzigd door Turfschipper op 24-06-2015 03:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
separhim schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:20:
[...]

Speelde je dan handlock? Overigs kan ik mijn niet herinneren dat ik dat ooit ben tegengekomen in constructed.
Ik heb ooit een battlecry paladin deck gespeeld met allemaal battlecry minions. Hierin had ik 2x youthful brewmaster en 2x ancient brewmaster zitten :P Ik kwam er niet voorbij rank 15 mee, maar het was in ranked :P

Nu werkt het niet meer, omdat er zoveel decks zijn met veel 1-1 minions.

Classic set:
- 3 hero legendary: 6 nodig: 5 wil ik er nog graag
- 7 neutral legendary: 17 nodig: 5 wil ik er nog graag

GvG set:
- 1 hero legendary: 8 nodig: 4 wil ik er nog graag
- 2 neutral legendary: 9 nodig: 2 wil ik er nog graag

Totaal:
- 4 hero legendary: 14 nodig: 9 wil ik er nog graag
- 9 neutral legendary: 26 nodig: 7 wil ik er nog graag

Nog 16 legendaries waar ik dust aan zou spenderen.. 16x1600=25600 dust nodig.

Epics ook nog de nodige :P

Na 1,5 jaar spelen, geloof ik.. Nu al zo'n 35 packs en 4 maanden geen legendary meer uit een pack gehad.

[ Voor 38% gewijzigd door aicaramba op 24-06-2015 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-10 13:46
Zelfde probleem, erg weinig legendaries (of gedust omdat ze nutteloos waren als Cho en Nesingwary).

Ik maak af en toe wel eens een leuk deck tussendoor als ik geen zin heb in de standaard. Enige class die ik eigenlijk nooit speel is Rogue. Dat is echt een zwak punt voor me, ik kan niet omgaan met de class kaarten.

Heb recent een wannabe dragon priest gemaakt (heb geen van de legendary dragons). Met wat mazzel werkt bijna elk dek wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Even over het zelf decks maken of niet.
Het is gewoon zo wanneer je en goed deck wil maken je toch vast zit aan een bepaald aantal goede kaarten en dat er meestal maar ruimte is om een stuk of 6 of 7 kaarten naar keuze kunt vervangen zonder te veel in te leveren.
We weten allemaal dat elke competitieve Druid : 2xAoL , 2xSwipe , 2xWrath , 2xWild Growth , 2x Innervate , 2x keeper of the Grove , min. 1x Druid of the Claw en min. 1 x Savage Roar zit.
Het enige wat je dan nog kunt kiezen is ga ik voor Taunt , Token of Combo en dan zijn er nog zo 10 kaarten per die type ''vast'' staan.

Pagina: 1 ... 63 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]