[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.372 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net turn 3 verloren als Ragnaros tegen Nefarian :o. Gevoelsmatig is Nefarian een oneindigheid veel beter. Ik heb het nu inmiddels 4 keer achter elkaar als Ragnaros geprobeerd en heb nog geen enkele keer turn 6 gehaald...

Stiekem had ik gehoop dat Tavern Brawl in hield dat je zelf decks moest maken, maar helaas.

Oke, nu een potje waarbij ik Nefarian ben en ik mijn tegenstander Ragnaros turn 3 laat conceden door de hele board vol te leggen met 7/7ens :).

[ Voor 97% gewijzigd door xelfer op 17-06-2015 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 19:31

Nitai

Live the life you love.

xelfer schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 18:44:
Stiekem had ik gehoop dat Tavern Brawl in hield dat je zelf decks moest maken, maar helaas.
Ik denk dat dat nog wel komt :) Ben benieuwd! Jammer dat je maar 1 pakje kunt winnen en verder niets met die wins kan.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:54
Ik anders net keihard verloren met Nefarian, Totemic Might, Circle of Healing enz.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had als Nefarian gewoon die 7/7 die er voor zorgt dat alle andere kaarten 3 mana minder kosten. Dan kosten die 4 mana 7/7s opeens nog maar 1 :). De hele hero power heb ik niet gebruikt.

Nu heb ik in ieder geval mijn gratis pakje en is Tavern Brawl voor mij klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:43
Nitai schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 19:04:
[...]

Ik denk dat dat nog wel komt :) Ben benieuwd! Jammer dat je maar 1 pakje kunt winnen en verder niets met die wins kan.
Beetje HEEL erg jammer... net zo jammer als dat er bij deze update nog steeds "geen" rewards zijn voor ranked.

Voor mijn gevoel heeft Ragnaros ook een veel lagere win% dan Nefarian, dus voor de 10G/3wins heeft het denk ik meer zin om gewoon casual/ranked te doen. :P

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar Timmy, je kan nu wel cardbacks kiezen voor je decks :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

PCBaas schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 19:13:
[...]

Beetje HEEL erg jammer... net zo jammer als dat er bij deze update nog steeds "geen" rewards zijn voor ranked.

Voor mijn gevoel heeft Ragnaros ook een veel lagere win% dan Nefarian, dus voor de 10G/3wins heeft het denk ik meer zin om gewoon casual/ranked te doen. :P
Die emotes van die hero's (Rag en Nef) zijn dan wel weer grappig....je hoeft er niet eens voor te betalen :+
* Nitai rent }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:24
Tja ik moet wel zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben van deze week. Het lijkt alsof nef veel beter is dan rag en voor de rest is het eigenlijk niet veel. Ik vind het goed dat blizzard probeert wat toe te voegen maar ik hoop dat ze de komende weken beter balance vinden en dat je iets meer variatie hebt iets van fixed match-up. Bijvoorbeeld dat er 4 decks/heroes rouleren of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:32
xelfer schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 18:44:
Net turn 3 verloren als Ragnaros tegen Nefarian :o. Gevoelsmatig is Nefarian een oneindigheid veel beter. Ik heb het nu inmiddels 4 keer achter elkaar als Ragnaros geprobeerd en heb nog geen enkele keer turn 6 gehaald...

Oke, nu een potje waarbij ik Nefarian ben en ik mijn tegenstander Ragnaros turn 3 laat conceden door de hele board vol te leggen met 7/7ens :).
2/2 met Nefarian en 2/5 met Ragnaros. Daarna was ik er wel even klaar mee.

Het is mogelijk te winnen met Ragnaros, maar moet je wel mazzel hebben. Winnen met Nefarian doe je echt met je ogen dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja. Ik heb met Nefarian gewoon alles weg gegooit op zoek naar de 7/7 die alle spells van mij 3 mana minder laten kosten. Ragnaros kan de 7/7 toch niet beurt 1 weghalen en beurt 2 heb je genoeg mana om je hele hand leeg te spelen en te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ok na wat potjes. Wat een volstrek idiote modus dit. Ik mag echt hopen dat ze met betere dingen gaan komen dan deze trieste RNG, serieus wanneer leren ze dat er minder RNG moet zijn ipv meer.

Nee absoluut niet mijn ding. Ik wil een uitdaging, niet een dobbelspel.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Net echt met 2 vingers in de neus gewonnen met Rag. Steekproef van één potje natuurlijk :)

Verder leuk om ff te doen, niet meer dan dat. Elke week is het wat anders blijkbaar dus mogelijkheden zijn er eindeloos. Op het moment dat er geen rewards meer aan gekoppeld zijn zal het snel ophouden met deze modus denk ik in de huidige vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hopelijk krijgen negatieve feedback voor slechte content en positieve feedback voor goede content en maken ze Tavern Brawl uiteindelijk een succes. Ik neem aan dat ze de komende weken zullen gebruiken om te kijken wat de community leuk vindt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
nef is gewoon veeeeeeel beter.

dragon consort > Onyxia > Razorgor (+3 attack each turn)... nou doe daar eens wat tegen

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er leuk uit! Vanavond eens proberen.

PS: Lekker 30' hier in la douce France!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:16
Vond de nieuwe modus weinig aan. 1x gewonnen voor het pakje kaarten, maar wat dan? Niks extra's wat je kan unlocken/winnen, oid, dus dan maar liever ranked spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gezeur weer hier. De portraits zijn crap, de nieuwe speelmodus is crap, ranked is crap.

Wordt het niet eens tijd om een ander spel te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Kun je met 500 wins ook golden nefarian hero portrait halen?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 20:53:
Wat een gezeur weer hier. De portraits zijn crap, de nieuwe speelmodus is crap, ranked is crap.

Lekker laten lullen, ze blijven spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas

Andere spellen zijn crap!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-10 22:21
Hier juist voornamelijk verloren met Nefarian. Vind er eerlijk gezegd tot nu toe nog weinig aan. Ga weer lekker verder met mijn ranked games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Ik zie maar weinig klachten over ranked, behalve dat ze misschien op dit moment de meta niet zo leuk vinden, dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 12:06
Benjamin- schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:15:
[...]

Ik zie maar weinig klachten over ranked, behalve dat ze misschien op dit moment de meta niet zo leuk vinden, dat kan.
Ik denk dat hij bedoelt dat ranked eigenlijk ook niet rewarding is, net zoals Tavern Brawl. Uiteraard kun je voor legend gaan, maar als je dat al gehaald hebt dan zit er eigenlijk niet meer veel reward in. Of je aan het einde van de maand nu rank 20, 15, 10, 5 bent, je krijgt allemaal dezelfde cardback en verder niks.

Kortom Blizzard moet eens wat met ranked gaan doen, dat je echt je best wilt gaan doen om te stijgen. Met vrienden is Brawl Mode trouwens wel fun, het is vooral de uitdaging om met Ragnaros te winnen :) Solo queue is er na 2-3 keer niet meer zoveel aan inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ranked heeft nog wel als reward om golden hero te krijgen. Dit is voor mij ook de reden, zelfs wanneer ik een slechtere class speel (voor hoe ik er mee speel natuurlijk) om toch ranked te doen. Iedere win is weer een stap dichterbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Tja is opzich wel leuk om voor te spelen en ik speel daarom ook alleen ranked, maar dat is meer lange termijn. Voor de korte termijn is er gewoon niet veel reden om ranked te spelen en daar moeten ze dus wat leuks voor bedenken. Daar moeten ze echt wel de middelen voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 19:16

Turfschipper

Hup NAC

Het is wel een mooie gelegenheid voor beginners om makkelijker aan gold te komen lijkt me.

Het zal per week wel verschillen hoe leuk het is. Maar moet ook eerlijk zeggen dat als je geen pakje krijgt, er verder geen doel is. Alleen een tellertje met je aantal wins.

En waarschijnlijk een ranking aan het einde van deze brawl.

Als ze dan iets leuks doen, hoe hoger je staat hoe beter je reward. Dan kan het nog wel interressant worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turfschipper schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:54:
Het is wel een mooie gelegenheid voor beginners om makkelijker aan gold te komen lijkt me.

Het zal per week wel verschillen hoe leuk het is. Maar moet ook eerlijk zeggen dat als je geen pakje krijgt, er verder geen doel is. Alleen een tellertje met je aantal wins.

En waarschijnlijk een ranking aan het einde van deze brawl.

Als ze dan iets leuks doen, hoe hoger je staat hoe beter je reward. Dan kan het nog wel interressant worden denk ik.
Hoe meer wins hoe beter de reward vindt ik ook maar een slecht systeem hoor. De bots zullen hier lekker beginnen met farmen. Alsook de gasten met de meeste vrije tijd. Niet akkoord dus! :)

Ondertussen mijn eerste potje Tavern Brawl gewonnen. Is wel leuk maar Nefarian is beter dan Ragnaros. Niet echt fair dus. Maar is zeker aangenaam om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10 15:41
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 23:30:
[...]
Ondertussen mijn eerste potje Tavern Brawl gewonnen. Is wel leuk maar Nefarian is beter dan Ragnaros. Niet echt fair dus. Maar is zeker aangenaam om te spelen.
Ik heb 5 potjes gewonnen met rag, en 3 verloren met Nef. Dus ik ben het niet helemaal met je eens :P

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Ach voor een beginner is dit leuk en ik verwacht dat je volgende week wat meer moeite moet doen voor je reward. Waarschijnlijk zal dat dust zijn, is vast geen bug dat je dust in Tavern Brawl ziet. Al zeg ik geen nee tegen een gratis pakje kaarten, elke week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Nostordici schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:22:
[...]

Ik denk dat hij bedoelt dat ranked eigenlijk ook niet rewarding is, net zoals Tavern Brawl. Uiteraard kun je voor legend gaan, maar als je dat al gehaald hebt dan zit er eigenlijk niet meer veel reward in. Of je aan het einde van de maand nu rank 20, 15, 10, 5 bent, je krijgt allemaal dezelfde cardback en verder niks.

Kortom Blizzard moet eens wat met ranked gaan doen, dat je echt je best wilt gaan doen om te stijgen. Met vrienden is Brawl Mode trouwens wel fun, het is vooral de uitdaging om met Ragnaros te winnen :) Solo queue is er na 2-3 keer niet meer zoveel aan inderdaad.
En waarom niet gewoon spelen voor het spelen? Waarom moet er altijd een 'reward' zijn voor mensen om iets de moeite waard te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

aicaramba schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 08:22:
[...]

En waarom niet gewoon spelen voor het spelen? Waarom moet er altijd een 'reward' zijn voor mensen om iets de moeite waard te vinden?
Hoeft niet altijd, persoonlijk vind ik uitdaging en beloning wel interessant. Ik steek mijn tijd en geld er in, dus verwacht er gewoon iets voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Nitai schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 08:42:
[...]

Hoeft niet altijd, persoonlijk vind ik uitdaging en beloning wel interessant. Ik steek mijn tijd en geld er in, dus verwacht er gewoon iets voor terug.
A good time? Plezier? Uitdaging?

Ik heb 1000'en uren cod1 gespeeld. Geen enkele rewards, unlocks, whatever. Voor mij wel de leukste game ervaring die ik heb gehad. Ik start het spel nog regelmatig op na 10 jaar.

Ik snap het wel, hoor. Het is toch een CCG. Dan wil je toch collecten. Dan is het wel handig als je wordt geholpen door rewards.

[ Voor 11% gewijzigd door aicaramba op 18-06-2015 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Ikke_Niels schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 23:34:
[...]

Ik heb 5 potjes gewonnen met rag, en 3 verloren met Nef. Dus ik ben het niet helemaal met je eens :P
In feite kun je met rag alleen winnen als je een goede mulligan hebt, (6-6 taunt of 6-3 met battlecry: deal 3 damage) en nef moet niet zijn OP kaarten als vael of razor krijgen. Het is gewoon veel lastiger om te winnen met rag dan met nef. Daarnaast heb je natuurlijk ook altijd de kans dat Nef weer een spell krijgt waar je niks tegen kan doen (hallo twisting nether).
De enige grote fout die je kan maken als nef is het spelen van electron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

aicaramba schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 08:47:
[...]

A good time? Plezier? Uitdaging?

Ik heb 1000'en uren cod1 gespeeld. Geen enkele rewards, unlocks, whatever. Voor mij wel de leukste game ervaring die ik heb gehad. Ik start het spel nog regelmatig op na 10 jaar.
Uitdaging zei ik toch? Maar uitdaging wordt mede bepaald door moeilijkheidsgraad en beloning.

Unreal, Quake, Cod heb ik ook gespeeld maar MP vond ik alleen leuk met vrienden/clangenoten of toernooien. Verder speel je daar ook om beter te worden dus dat is ook een reward :)

'Vroeger' toen ik studeerde had ik zeeen van tijd, Dat heb ik met een drukke baan en gezin niet meer.

Waar haal jij je plezier dan uit tijdens het spelen van COD? Dat je wint? Of maakt het je niet uit en gaat het om het feit dat je COD kan spelen? Lijkt mij wel een level van Zen die ik ooit nog hoop te bereiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Nitai schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 08:54:
[...]

Uitdaging zei ik toch? Maar uitdaging wordt mede bepaald door moeilijkheidsgraad en beloning.

Unreal, Quake, Cod heb ik ook gespeeld maar MP vond ik alleen leuk met vrienden/clangenoten of toernooien. Verder speel je daar ook om beter te worden dus dat is ook een reward :)

'Vroeger' toen ik studeerde had ik zeeen van tijd, Dat heb ik met een drukke baan en gezin niet meer.

Waar haal jij je plezier dan uit tijdens het spelen van COD? Dat je wint? Of maakt het je niet uit en gaat het om het feit dat je COD kan spelen? Lijkt mij wel een level van Zen die ik ooit nog hoop te bereiken :)
Ik win liever.. Maar dat kan met hearthstone ook. Zelfs zonder rewards. Ook de reward 'beter worden' is er bij hearthstone.

[ Voor 3% gewijzigd door aicaramba op 18-06-2015 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

aicaramba schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 08:56:
[...]

Ik win liever.. Maar dat kan met hearthstone ook. Zelfs zonder rewards.
Dat is absoluut waar, en dat is dat jouw motivatie. Dat hoeft niet voor iedereen gelijk te zijn. Soms wil ik 'puzzelen', dan speel ik Arena of een control deck. Al verlies ik dan, dat maakt mij niet uit. Soms wil ik m'n dailies doen (dan maak ik een deck met alleen maar spells of alleen maar grote minions), dan speel ik daar voor, soms speel ik tegen m'n broertje of vrienden. Elke keer is de motivatie anders, maar wordt gedreven door of een beloning of voldoening.

Ik moet er wel iets uit halen, anders hoeft HS voor mij niet. Dus, ja rewards zijn wel leuk (daar doe ik het voor) maar het hoeft niet perse. Want aan het einde van de dag is het allemaal digitaal en heb je niets fysieks in handen (voor een CCG).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat het voor de meeste mensen vervelend is dat het halen van een bepaalde rank totaal geen beloning op levert. Of je nou rank 1 of rank 20 haalt, je krijgt dezelfde 'einde van de maand' cardback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Als ik door middel van achievements of stats meer zou weten zou inderdaad leuk zijn. Wat is je hoogste rank, langste winstreak etc. Hoogste rank weet ik dan, maar hoogste winstreak bijvoorbeeld geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Espresso14
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16:47
Is er iemand bij wie ik kan meekijken ivm ''watch and learn'' ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
Espresso14 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:51:
Is er iemand bij wie ik kan meekijken ivm ''watch and learn'' ? :)
Tuurlijk kan dat. Voeg me maar toe:
astie#2155

Ik ben bijna elke avond online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook de eerste brawl gewonnen. Beetje gek, ik heb alleen maar draken gehad van max 5-6 damage, en in no time legt hij even 2 molten gaints op tafel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:14
astie schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:10:
Tuurlijk kan dat. Voeg me maar toe:
astie#2155

Ik ben bijna elke avond online!
Ik ben zo vrij geweest je ook even toe te voegen. :) En zag je in een Tavern Brawl opgeven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
xelfer schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:51:
Ik denk dat het voor de meeste mensen vervelend is dat het halen van een bepaalde rank totaal geen beloning op levert. Of je nou rank 1 of rank 20 haalt, je krijgt dezelfde 'einde van de maand' cardback.
Precies dit, wat je nu krijgt zijn sterren aan het eind van de maand, nou daar krijgen de meeste mensen niet het gevoel van, yes ik heb 20 sterren. Je kan er immers niks mee en zelfs de uitdaging om lvl 20 te worden is dan weg.

Stel dat je in arena ook niks kreeg, je betaalt 50 - 100 gold en je krijgt er alleen maar sterren voor, tuurlijk speel je in het begin voor je plezier, maar op een gegeven moment raak je verveeld en speel je steeds minder Hearthstone. Daarom moet Blizzard de uitdaging terug brengen om te blijven spelen. Voor sterren koop je geen cards, voor gold en dust wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nostordici schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:54:
Stel dat je in arena ook niks kreeg, je betaalt 50 - 100 gold en je krijgt er alleen maar sterren voor, tuurlijk speel je in het begin voor je plezier, maar op een gegeven moment raak je verveeld en speel je steeds minder Hearthstone. Daarom moet Blizzard de uitdaging terug brengen om te blijven spelen. Voor sterren koop je geen cards, voor gold en dust wel ;)
Ik ben niet echt goed in Arena, en haal soms net 2-3 overwinningen, maar dan krijg je altijd nog een pack of 100Gold en 40-50 dust.... zodat je toch weer 100 gold hebt voor een pack of genoeg hebt voor nog een Arena. Dan blijf je toch spelen, je verliest er niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:28:
[...]

Ik ben niet echt goed in Arena, en haal soms net 2-3 overwinningen, maar dan krijg je altijd nog een pack of 100Gold en 40-50 dust.... zodat je toch weer 100 gold hebt voor een pack of genoeg hebt voor nog een Arena. Dan blijf je toch spelen, je verliest er niks op.
Goh, je meent het :+
Ik had ook de stelling dat je alleen maar sterren zou krijgen in arena, geen andere rewards ;) Dan zou de motivatie om arena te spelen ook niet zo groot zijn, natuurlijk kost ranked geen gold, maar in principe betaal je er wel voor, tijd/geld en dan is het toch prettiger als je ergens voor speelt op de korte termijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Haay schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:52:
[...]

Ik ben zo vrij geweest je ook even toe te voegen. :) En zag je in een Tavern Brawl opgeven. :P
Ja deze was aardig kansloos. :). Op naar overwinning nr 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorieuze stelling. Dat moet gezegd. En ja, dat meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-10 23:56
Nog een bugje in de laatste update: deck volgorde verandert spontaan als je Hearthstone opnieuw start. Aan google te zien ben ik niet de enige die er last van heeft, dus oppassen dat je niet per ongeluk het verkeerde deck kiest voor je daily.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

astie schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:48:
[...]

Ja deze was aardig kansloos. :). Op naar overwinning nr 25
Amai goed bezig. Maar het is nog niet geweten of onduidelijk of er een reward hangt aan het aantal wins eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:51:
[...]

Amai goed bezig. Maar het is nog niet geweten of onduidelijk of er een reward hangt aan het aantal wins eh?
ja klopt, dat is onduidelijk. En aangezien ik de brawl best leuk vind om te doen blijf ik dit lekker 3 dagen volhouden en zie wel waar ik strand. You never know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:51:
[...]

Zeriyah heeft een tweet beantwoord dat ze nog niks kan zeggen over rewards buiten de classic pack bij de launch.

https://twitter.com/CM_Zeriyah/status/608693996580417537

Het is dus mogelijk maar nu niks over bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Astie is zich keihard aan het qualificeren voor het eerste Brawl WK, op de Bahamas, ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Turfschipper schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:59:
Astie is zich keihard aan het qualificeren voor het eerste Brawl WK, op de Bahamas, ;-).
:).

Ik kwam net wel een face Nefarian tegen. Moet niet gekker worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Zo'n brawl zou leuk zijn in een Last Man Standing concept. Eerste ronde zit iedereen er in, daarna speel je (als je wint) in ronde 2 alleen tegen die spelers die ook in ronde 2 zitten. Daarna ronde 3 etc... Als je 8 rondes vol houdt win je de brawl (en bijvoorbeeld cardback). Als je verliest wordt je weer naar ronde één gezet.

Dit maakt het competatief en zeer spannend zonder dat er extra gold of dust aan gekoppeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
SeamusXanthus schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:55:
Zo'n brawl zou leuk zijn in een Last Man Standing concept. Eerste ronde zit iedereen er in, daarna speel je (als je wint) in ronde 2 alleen tegen die spelers die ook in ronde 2 zitten. Daarna ronde 3 etc... Als je 8 rondes vol houdt win je de brawl (en bijvoorbeeld cardback). Als je verliest wordt je weer naar ronde één gezet.

Dit maakt het competatief en zeer spannend zonder dat er extra gold of dust aan gekoppeld is.
Dat kan nog komen he. Brawl kun je in allerlei vormen uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
separhim schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 08:47:
[...]

In feite kun je met rag alleen winnen als je een goede mulligan hebt, (6-6 taunt of 6-3 met battlecry: deal 3 damage) en nef moet niet zijn OP kaarten als vael of razor krijgen. Het is gewoon veel lastiger om te winnen met rag dan met nef. Daarnaast heb je natuurlijk ook altijd de kans dat Nef weer een spell krijgt waar je niks tegen kan doen (hallo twisting nether).
De enige grote fout die je kan maken als nef is het spelen van electron.
Ik vond die kaart anders uitstekend werken met Shadowflame! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Benjamin- schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:10:
[...]

Ik vond die kaart anders uitstekend werken met Shadowflame! ;)
Tja tot nu toe heb ik iets van twee keer gewonnen met rag (5 keer verloren) en 1 keer verloren met nef (4 keer gewonnen) en elke keer won rag doordat nef electron speelde maar dat kan ook gewoon toeval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Oh geloof ik direct, daarom ook met shadowflame, die is dan 1 mana waardoor je een goedkope boardclear krijgt zonder nadelige effecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Early Fire Imps en Magma Rager (skill) kunnen in het begin ook goed werken, zeer frustrerend voor Nef. Al moet je dan wel het geluk hebben dat ie niet de juiste spells krijgt :P

Één potje met een friend gespeeld en man man, elke keer als ie een nieuwe spell kreeg, dan werkte die spell perfect om mijn minion(s) om zeep te helpen. Zeer frustrerend haha. Ik ben benieuwd hoe een pro met deze loterij om zou gaan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nostordici schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:42:
Early Fire Imps en Magma Rager (skill) kunnen in het begin ook goed werken, zeer frustrerend voor Nef. Al moet je dan wel het geluk hebben dat ie niet de juiste spells krijgt :P

Één potje met een friend gespeeld en man man, elke keer als ie een nieuwe spell kreeg, dan werkte die spell perfect om mijn minion(s) om zeep te helpen. Zeer frustrerend haha. Ik ben benieuwd hoe een pro met deze loterij om zou gaan ^^
Zelfde manier als jij hoor. Pro's kunnen geen nieuwe kaarten toveren hé. ;)

Het is een leuk concept. Hopelijk doen ze er iets leuks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
  • Laatst online: 10-08-2024
Het is zo ver! 47(!!) packs verder en we hebben een legendary!
Harrison Jones, welcome to the team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Wel in ieder geval een goede. :)

Ik ben nu puur aan het sparen voor de volgende uitbreiding, nu zo'n 2500 gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik ben ook geen gold meer aan het uitgeven aan packs. Ik heb nu 1850 ofzo. Ik doe nog wel af en toe een arena, maar vaak doe ik er een week over om er een af te ronden, omdat ik niet zoveel games speel per dag.
Ik heb nu een warlock arena waar ik 4-1 mee sta. Die zal ik volgende week een keer afronden, denk ik.

Ik ga binnenkort op vakantie en ik wil dat ik al wat gold heb, mocht er een expansion zijn.

Ik heb in tavern brawl nu 3 gespeeld, 3 gewonnen. 2 met Nefarian en 1 met Rag.

Ik klaag nog maar een keer over m'n pech met packs. Day "I lost count". Still no legendary. Het zullen geen 47 packs zijn, maar zeker 30. Maar het zouden er ook goed 40 kunnen zijn. Mijn laatste legendary dateert van ver terug in het pre-BRM tijdperk.

Zou je golden nefarian of ragnaros hero kunnen krijgen bij 500 wins?

[ Voor 24% gewijzigd door aicaramba op 18-06-2015 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Kreeg zojuist Prophet Velen (of zo). Meteen mijn priest dek aangepast. Maar geloof dat die niet zo heel sterk is.

Blijft ie een rondje staan, kan je wel meteen een gameover achtige burst knallen denk ik.

Morgen eens mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Turfschipper schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 01:16:
Kreeg zojuist Prophet Velen (of zo). Meteen mijn priest dek aangepast. Maar geloof dat die niet zo heel sterk is.

Blijft ie een rondje staan, kan je wel meteen een gameover achtige burst knallen denk ik.

Velen is niet zo slecht, je kan hem leuk comboen met emperor en wat damage spells. Het nadeel aan die kaart is dat hij class legendary is van priest en priest is op het moment te zwak. Te afhankelijk van combo en situational cards helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
separhim schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:51:
[...]

Velen is niet zo slecht, je kan hem leuk comboen met emperor en wat damage spells. Het nadeel aan die kaart is dat hij class legendary is van priest en priest is op het moment te zwak. Te afhankelijk van combo en situational cards helaas.
Er zijn inderdaad erg leuke decks te maken met Prophet Velen. Priest vind ik vaak frustrerend, ze jatten al je goede kaarten (Thoughtsteal, swaps, MC, enz.) :p

Op dit moment gebruik ik mijn gold onder andere voor het kopen van classic packs, in ieder geval tot ik weer een legendary krijg ;) Wat dat betreft blijft het jammer dat je bij arena alleen maar GvG packs kunt krijgen, mogen ze van mij weer veranderen of dat je in ieder geval kunt kiezen welk pack je wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Een keuze zou aardig zijn, maar opzicht vind ik het wel een goede keuze. Veel mensen hadden met de release van GvG al zo gigantisch veel normal packs, dat ze juist GvG packs wilden hebben, dus op dat vlak vind ik het goed. Maar ze mogen het best veranderen naar een pack token oid, ook zodat je kan sparen voor de volgende uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Pack token is natuurlijk funest voor het spel, want dan hebben de betere spelers straks op dag 1 een berg nieuwe kaarten van de nieuwe uitbreiding en hebben ze weer tijd om op een forum hier of daar hun ongenoegen te uiten over hoe de uitdaging er niet meer in zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:22:
Een Pack token is natuurlijk funest voor het spel, want dan hebben de betere spelers straks op dag 1 een berg nieuwe kaarten van de nieuwe uitbreiding en hebben ze weer tijd om op een forum hier of daar hun ongenoegen te uiten over hoe de uitdaging er niet meer in zit :)
De betere spelers met een grote collectie, zijn vaak toch al aan het sparen. Ik heb vrijwel alle kaarten en koop daarom ook geen packs meer, ik spaar dus door, tegen die tijd kan ik misschien wel 80-100 packs in 1 keer kopen.
De uitdaging zit hem uiteindelijk in goede decks maken en natuurlijk gewoon winnen. Wil je toch doorsparen, dan kan je altijd voor golden kaarten gaan.

Maargoed ik begrijp wel waarom ze niet willen dat je geen token krijgt, maar een keuze voor huidige packs zou wel goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Nostordici schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:02:
[...]

Er zijn inderdaad erg leuke decks te maken met Prophet Velen. Priest vind ik vaak frustrerend, ze jatten al je goede kaarten (Thoughtsteal, swaps, MC, enz.) :p

Op dit moment gebruik ik mijn gold onder andere voor het kopen van classic packs, in ieder geval tot ik weer een legendary krijg ;) Wat dat betreft blijft het jammer dat je bij arena alleen maar GvG packs kunt krijgen, mogen ze van mij weer veranderen of dat je in ieder geval kunt kiezen welk pack je wilt hebben.
Priest kan irritant zijn om te spelen alleen zijn te op het moment een van de zwakste, zo niet de zwakste class in de meta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-10 16:56

Dreanor

Joene

Tavern brawl is wel grappig, maar totaal niet gebalanceerd. Nerfarion begint met 5 mana en kan in beurt 1 al 2 of 3 minions van 7-7 spawnen terwijl Ragnarok zo goed als niks kan met 1 mana ... -.- Ik win ook 100% met Nervarion en nooit met Ragnarok door deze zeer slechte balans

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Benjamin- schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:14:
Een keuze zou aardig zijn, maar opzicht vind ik het wel een goede keuze. Veel mensen hadden met de release van GvG al zo gigantisch veel normal packs, dat ze juist GvG packs wilden hebben, dus op dat vlak vind ik het goed. Maar ze mogen het best veranderen naar een pack token oid, ook zodat je kan sparen voor de volgende uitbreiding.
Klopt, maar nu heb ik inmiddels bijna alle kaarten en mis ik nog een aantal, nuttige classic legendaries. Arena is toch wel weer fun, maar nu wil ik geen GvG meer, aangezien ik ze toch allemaal heb, op wat fun legendaries na :)
Dreanor schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:55:
Tavern brawl is wel grappig, maar totaal niet gebalanceerd. Nerfarion begint met 5 mana en kan in beurt 1 al 2 of 3 minions van 7-7 spawnen terwijl Ragnarok zo goed als niks kan met 1 mana ... -.- Ik win ook 100% met Nervarion en nooit met Ragnarok door deze zeer slechte balans
Tja, het is daarom vooral de kunst om met Ragnaros te winnen ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Nostordici op 19-06-2015 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

ik heb nefarian nog niet gehad eigenlijk :p. Toch al 3x gewonnen met rag van de 6 keer.
Dus zo slecht kan ie niet zijn

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tally na 35 matches:
20 x Nefarian, 19 wins
15 x Rag, 6 wins

Met Nefarian is het bijna onmogelijk te verliezen als je gewoon voor face gaat en zo min mogelijk trade. Met Rag is het een hele uitdaging om te winnen. De meeste matches zijn onwinbaar zelfs met een goede mulligan (beurt 1 coin + Vaelastrasz of Razorgore). Dan zijn er nog matches waarbij je board control pakt en door een hero power topdeck toch nog verliest (0 mana Mind Control op je Golemagg of een FoN/Bloodlust combo, seen both). De matches tegen een newbie waar Nefarian niet voor face gaat en board control probeert te houden, win je vaak wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 15:35:
Tally na 35 matches:
20 x Nefarian, 19 wins
15 x Rag, 6 wins
Voor hoeveel wins wil je gaan?

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turfschipper schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 01:16:

Velen is niet echt een goede kaart, hij is alleen bruikbaar in een specifiek deck en past niet in een standaard Priest deck, zoals bijv. Tirion en Cenarius wel staple zijn voor hun class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 15:43:
[...]

Velen is niet echt een goede kaart, hij is alleen bruikbaar in een specifiek deck en past niet in een standaard Priest deck, zoals bijv. Tirion en Cenarius wel staple zijn voor hun class.
Mee eens. Bovendien is hij gewoon sowieso te langzaam en een typische 'win more' kaart. Tirion kan een game compleet omgooien zodra je hem op tafel legt, maar een Velen doet normaal gesproken nog niets zodra je hem neerlegt omdat je daarna geen mana meer hebt om gebruik te maken van zijn effect. Een Tyrion wordt in het slechtste geval weggehaald met een shadow word death oid, maar dan heb je nog altijd een 5/3 wapen, en hij is die shadow word kwijt.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:56
Ik gebruik op dit moment anders velen in mijn deck :) met emperor en 2x mind blast toch 20 dmg ;) mag niet klagen. Moet priest levelen naar 60 dus dacht ga dit eens proberen. Niet veel mensen spelen heen om een 20dmg burst.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Laatst online: 15:16
Vicarious schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:45:
[...]

Mee eens. Bovendien is hij gewoon sowieso te langzaam en een typische 'win more' kaart. Tirion kan een game compleet omgooien zodra je hem op tafel legt, maar een Velen doet normaal gesproken nog niets zodra je hem neerlegt omdat je daarna geen mana meer hebt om gebruik te maken van zijn effect. Een Tyrion wordt in het slechtste geval weggehaald met een shadow word death oid, maar dan heb je nog altijd een 5/3 wapen, en hij is die shadow word kwijt.
Mwa. Als ik aan het verliezen ben heb ik vaak een wat leeg bord en de tegenstander heeft minimaal 2-3 dingen staan. Gooi een uiltje op Tirion, of Poly/Hex en hij is vrijwel niks meer waard. Hij heeft dan ook nog nooit een game omgegooid bij mij. Ik durf hem eigenlijk pas te spelen als ik al mijn andere high cards heb gespeeld om removal uit te lokken. Dus tja..ben ik aan het winnen dan helpt hij wel, maar anders? Mwa. Daar beuken ze dan gewoon doorheen of silence oid. Ze weten vaak gewoon bij een paladin dat hij in het deck zit.

Velen overigens ook weinig goede ervaringen mee. Die wordt gemold in een beurt en dan heb je er vrij weinig aan gehad.

Vind de legendaries waar je diezelfde beurt nog wat aan hebt eigenlijk het fijnste. Black Knight, Harrison, Grommash, Al Akir, Neptulon (al is die overload wel irritant), Archmage (als je hem goed speelt), ed.

[ Voor 4% gewijzigd door Alwayshappyz op 19-06-2015 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royy90 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 17:27:
Ik gebruik op dit moment anders velen in mijn deck :) met emperor en 2x mind blast toch 20 dmg ;) mag niet klagen. Moet priest levelen naar 60 dus dacht ga dit eens proberen. Niet veel mensen spelen heen om een 20dmg burst.
Daarom zei ik: hij is alleen geschikt in een speciaal Velen deck. In een normaal Priest deck zonder Mind Blast voegt hij niets toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Een Owl is geen probleem tegen Tirion. Dat is juist het mooie van Tirion, op Hex en Poly na, is er niets dat echt goed werkt, je hebt of nog een 6/6 of een 5/3 wapen. Voor mij ligt het er uiteraard aan wat er allemaal al gespeeld is, maar ik speel hem geregeld op turn 8, zeker wanneer ik board control hebben, dan moeten zij vanalles doen om hem te verwijderen, maar vervolgens hou ik board control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benjamin- schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 17:46:
Een Owl is geen probleem tegen Tirion. Dat is juist het mooie van Tirion, op Hex en Poly na, is er niets dat echt goed werkt, je hebt of nog een 6/6 of een 5/3 wapen. Voor mij ligt het er uiteraard aan wat er allemaal al gespeeld is, maar ik speel hem geregeld op turn 8, zeker wanneer ik board control hebben, dan moeten zij vanalles doen om hem te verwijderen, maar vervolgens hou ik board control.
Ik bewaar hem bijna altijd om removal uit te lokken met Belchers e.d. Ik zie hem als een finisher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Benjamin- schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 17:46:
Mind control werkt nog beter dan hex en poly :p

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al dat sparen voor packs. Ik kan zelfs niet eens meer sparen voor een arena run.. :P

Ben al blij dat ik op reis mijn daily elke dag kan doen.

Die rogue blijft maar steken op 43. Denk dat ik ondertussen de hero's + 60 packs zal kopen als hij 60 is. :P

Edit: Al iemand gebruik gemaakt van die Amazon actie waarmee je 40% coins terug krijgt?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2015 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Voor iedereen battle.net offline? Kom er niet op al een uur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik al langer niet. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:53:
Al dat sparen voor packs. Ik kan zelfs niet eens meer sparen voor een arena run.. :P

Ben al blij dat ik op reis mijn daily elke dag kan doen.

Die rogue blijft maar steken op 43. Denk dat ik ondertussen de hero's + 60 packs zal kopen als hij 60 is. :P

Edit: Al iemand gebruik gemaakt van die Amazon actie waarmee je 40% coins terug krijgt?
Heb je toevallig een link met uitleg? Klinkt interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Die Velen. Als je eerst dr boom op gooit, daarna de Velen, die bommetjes, kunnen die dan ook dubbel schade = max 8 per bom doen?

Of telt dergelijke damage niet dubbel?

(Heb dr boom nog niet, maar zit een beetje te denken hoe ik mijn Velen dek ga in richten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Turfschipper schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 20:42:
Die Velen. Als je eerst dr boom op gooit, daarna de Velen, die bommetjes, kunnen die dan ook dubbel schade = max 8 per bom doen?

Of telt dergelijke damage niet dubbel?

(Heb dr boom nog niet, maar zit een beetje te denken hoe ik mijn Velen dek ga in richten)
Nee, geldt alleen voor spells en healing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ok, duidelijk, dankjewel, ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nostordici schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 20:35:
[...]

Heb je toevallig een link met uitleg? Klinkt interessant :)
http://www.amazon.com/b?ie=UTF8&node=10558186011

Ik heb dit ook maar van reddit.
Reynad heeft er zelfs een video over gemaakt enkele maanden geleden. Amazon doet meestal zo'n coin back actie als er nieuwe content uitkomt.

Je kan met een emulator android opzetten en zo activeren. Voor coins te kopen moet je dan je residentie op GB, DE of US zetten.

Heb het zelf nog niet gedaan maar ben het wel van plan bij volgende expansie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Doe ik net ff een potje ranked (rank 5**): ik doe Power Overwhelming op mijn minion voor lethal, disconnect ik opeens. Is er vrolijk een ster vanaf gehaald.

Gadverdamme ik ben er gelijk ook helemaal klaar mee voor vanavond.

[ Voor 3% gewijzigd door PCBaas op 19-06-2015 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-10 22:21
Is er toevallig iemand die ranked rond rank 15-12 zit, af en toe zin heeft in een vriendschappelijk potje, en mij wil helpen met mijn watch and learn quest? ;-) (Sypheron#1587)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij kan je adden. Ik speel vanavond wel nog een spelletje. Weet wel niet wanneer.
Lode#2141

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Net mijn Velen dekje getest, en mwa... Niet ontevreden. Moet nog wel wat aan passen denk ik. Maar ben ineens een heel link priestje geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Turfschipper schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 22:59:
Net mijn Velen dekje getest, en mwa... Niet ontevreden. Moet nog wel wat aan passen denk ik. Maar ben ineens een heel link priestje geworden.
Wat is je b.net? Voeg ik je wel even toe, zelf ook met 1 bezig :)

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Zelfde als hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf het raar vinden dat mensen een beloning verwachten elke keer als ze een scheet laten. Vroeger kreeg je geen beloning in spellen, ze werden gewoon steeds moeilijker totdat je dood ging, net als in het echte leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Het probleem is dat dit bij Hearthstone juist niet het geval is, het niveau blijft op een gegeven moment gewoon gelijk en dit komt in meer of mindere mate door het RNG gehalte. Er is dus geen doel om naar te streven en iets kleins had heus wel leuk geweest bij een hoog aantal Brawl wins.

Ik zit nu zelf ook gewoon op rank 5 weer na rond de 150 games deze maand in ranked en dat is ook alleen maar omdat ik het een leuk spel blijf vinden, maar dit neemt niet weg dat er toch een gevoel blijft knagen.

Pagina: 1 ... 62 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]