xelfer schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:43:
Denk dat Blizzard in ieder geval wel weer vele miljoenen binnen gaat halen met de skins in ieder geval. Hopelijk wordt het niet een te groot succes, aangezien we dan nog veel meer van dit soort skins en vanity items zullen krijgen.....
Wat is er mis met skins en vanity items? Vrijwel Alle populaire games moeten het van vanity items hebben. League of legends, de grootste en populairste game ooit. Free to play met pay-for-vanity aspect, zéér populair en goede inkomsten. CS:GO ook, skins voor items, voor sommige knives wordt zelfs 300+ euro betaald...
Of ik nu 10 euro aan een bioscoop film of 20 euro aan een stapavond uit geef, of wat was het? 8 euro voor een hero die ik altijd kan gebruiken.. Waarom ben je zo aan het haten om vanity spendatie?
Wat heb jij tegen skins, dat jij niet wilt dat blizzard een booming-company wordt met een véél hoger budget? Vanity verandert niks aan de gameplay en geeft bedrijven een goede bron van inkomen, niets mis mee.
Ik speelde vroeger veel LoL, heb toen alle mordekaiser skins gekocht.. heb ik daar spijt van? Nee niet bepaald.
Ook aan jou, waarom is het jammer? Je gameplay leid er niet onder, je trots misschien een beetje, dat je afgunst ervaart. Blizzard genereert meer inkomen en het is puur optioneel, er wordt niks afgedwongen.
Hogere inkomsten van een game = Hoger budget voor een game = Kwalitatief hogere game met frequentere updates.
Het is oh zo makkelijk om te roepen dat het zuigt, jammer is, waarom ze dit nou weer doen enzo.. Maar het is een stuk lastiger om ook goede berederingen te geven,
waarom je vind dat het jammer is.
Ik zie enkel voordelen en de speler zelf leid er niet onder, wat is het probleem?
Haten om te haten is dit..
Al het geld dat je niet aan je dagelijkse/maandelijkse behoefte uit geeft (onderdak, eten, pensioen, ziektekosten en andere vaste lasten) is 'weggegooit' geld, dat is de bedoeling van vrij spendeerbaar geld ook. Het spenderen van je geld op insignificante nutteloze dingen, waar jij al dan niet tijdelijk, plezier van hebt. Dingen die
JIJ interessant/leuk vind.
8/9 euro is niks. Anderhalf pakje sigaretten, een middelmatige fles wijn, een enkeltje eindhoven - boxtel etc. Wedden dat jij in een maand, meer geld kan besparen dan alle heroes die momenteel uit zijn, kosten?
ik snap niet waarom iedereen hier zo bekrompen doet man.
Ben je boos omdat de heroes niet maar 2-3 euro kosten, of dat ze niet gratis unlockbaar zijn?
[
Voor 52% gewijzigd door
kaluro2 op 16-06-2015 14:44
]