Sea giant wordt nog wel eens gespeeld in zoo-lock maar je kan beter molten dusten omdat die kaart alleen goed is in freeze mage en handlock terwijl deze decks peperduur zijn dus je kan beter een molten giant dusten.The_Big_Easy schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:35:
[...]
Ik zou de Sea Giant eerder dusten dan de Molten Giant (die eerste zie ik zowat nooit gespeeld worden, de laatste is in elk geval auto-include bij Handlock).
Wat craften betreft, speel je nogal eens arena of koop je vnl. GvG packs, dan zou ik Ragnaros The Firelord kiezen, simpel omdat ie neutral is en dus meer mogelijkheden biedt (of Paladin moet je toevallig je favoriete class zijn, dan is Tirion Fordring natuurlijk een must have). Je loopt met Dr. Boom nl. het risico dat je hem uit een GvG pack trekt en dan moet concluderen dat er 1200 dust het putje in is gegaan...
Ik denk dat het beste advies nog niet gegeven is. Geen giant dusten! Als ze op dit moment al niet gespeeld worden komt er zeker een moment dat een van beide weer goed is.
Ik zou zeker 2 van elk houden en nog even doorsparen.
Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW
Hoezo? Molten giant is alleen goed in dure en specifieke decks, terwijl je legs als sylvanas veel flexibeler kan inzetten.marcovandam schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:30:
Ik denk dat het beste advies nog niet gegeven is. Geen giant dusten! Als ze op dit moment al niet gespeeld worden komt er zeker een moment dat een van beide weer goed is.
Mja, ligt er ook aan hoe ver je uiteindelijk verwacht te gaan met HS. Als je op een gegeven moment toch graag decks met Giants wil spelen, dan verlies je netto 300 dust aan het disenchanten om 100 dust te krijgen. Zelf zou ik dan 1-2 dagen wachten tot ik de 100 dust uit een pakje krijg.
Maar zoals ik het bericht las ging het om golden giants, dan verlies je er niets op om ze nu te dusten. Tenzij je denkt ooit nog golden Handlock te willen gaan maken ofzo.
Verwijderd
Is het filmpje al gezet van de nieuwe Hunter Hero Alleria Windrunner?
Ziet er wel leuk uit. En zal iets leuker spelen zijn dan tegen Rexxar eerlijk gezegd. Ben die zo beu gezien en gehoord! En die emotes ook.
YouTube: New Hearthstone Hero: Alleria Windrunner
Ziet er wel leuk uit. En zal iets leuker spelen zijn dan tegen Rexxar eerlijk gezegd. Ben die zo beu gezien en gehoord! En die emotes ook.
Hunters.... laatste 2 dagen van de 35 potjes, 27x tegen hunter. Dan lijkt overdreven, maar het is ECHT zo (hearttracker)... En ook allemaal weer full face met golem en rider... mijn dragon warrior kan er redelijk tegen.
Maar 40% van de tijd haal ik turn 6 niet... de overige 60% kom ik tot 1-2 hp en zijn ze klaar.
Dan komen mijn shieldmaidens/blocks en blij ik rond de 2hp/10-15 armor hangen.
Maar 40% van de tijd haal ik turn 6 niet... de overige 60% kom ik tot 1-2 hp en zijn ze klaar.
Dan komen mijn shieldmaidens/blocks en blij ik rond de 2hp/10-15 armor hangen.
Ja, golden Giants inderdaad, dus ik "verlies" niets, alleen de golden animatie.108rogar schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:32:
Maar zoals ik het bericht las ging het om golden giants, dan verlies je er niets op om ze nu te dusten. Tenzij je denkt ooit nog golden Handlock te willen gaan maken ofzo.
Ik denk toch dat ik de Sea Giant ga dusten en dan Sylvanas ga craften. Tirion wil ik ook heel graag, maar heeft niet echt een plek in mijn dragodin deck. Of in ieder geval, het voegt niet super veel toe.
Net wel wel potje gehad waar ik 2x Chromaggus had, door middel van een Faceless manipulator. (zijn kant was toch leeg). Daarna pakte ik 4x shielded mini bot. De beurt daarop gewonnen.
edit: voordat je je afvraagt hoe ik Chromaggus en Faceless in één keer kan spelen, dat ging met behulp van Dragon Concort en Emperor Thaurasian. Faceless 4 mana, Chromaggus 5.
[ Voor 10% gewijzigd door Xanthian op 12-06-2015 13:42 ]
Excuus. Golden epics leveren inderdaad net zoveel op als de crafting cost van een regular epic.
Vind je, ik vind de artwork niet echt spetterend en de voice acting is zeer matig in verhouding tot hetgene wat blizzard meestal maakt.Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:15:
Is het filmpje al gezet van de nieuwe Hunter Hero Alleria Windrunner?
Ik vind het ook nogal generiek om eerlijk te zien. Beetje ondermaats.separhim schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:01:
[...]
Vind je, ik vind de artwork niet echt spetterend en de voice acting is zeer matig in verhouding tot hetgene wat blizzard meestal maakt.
Verwijderd
Ik heb nu iets van 295 potjes in Play gewonnen, en 85 potjes gewonnen ranked met de Paladin, maar ik zou wel eens willen weten hoeveel ik er dan heb gespeeld met de Paladin, dat vind ik nergens terug. Kan ik dat ergens vandaan toveren? Naast het plezier en tijdverdrijf is het best wel belangrijk te weten dat je zo slecht nog niet bent 
Ik speel het nog niet zo heel lang, moet de laatste uitbreiding nog aanschaffen. Heb ongeveer 3 seizoenen echt gespeeld, met tussenpauzes. Sinds ik door heb dat het ook op de telefoon kan speelt het wel lekker weg
Ik speel het nog niet zo heel lang, moet de laatste uitbreiding nog aanschaffen. Heb ongeveer 3 seizoenen echt gespeeld, met tussenpauzes. Sinds ik door heb dat het ook op de telefoon kan speelt het wel lekker weg
Specifieke stats krijg je alleen met externe programma's, in het spel zelf dit helaas en stom genoeg niet.Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:32:
Ik heb nu iets van 295 potjes in Play gewonnen, en 85 potjes gewonnen ranked met de Paladin, maar ik zou wel eens willen weten hoeveel ik er dan heb gespeeld met de Paladin, dat vind ik nergens terug. Kan ik dat ergens vandaan toveren? Naast het plezier en tijdverdrijf is het best wel belangrijk te weten dat je zo slecht nog niet bent
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Waarschijnlijk zijn stats te kopen komend jaar voor een subscription fee van 10 euro per maand (met gratis cardback!). /sBenjamin- schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:48:
[...]
Specifieke stats krijg je alleen met externe programma's, in het spel zelf dit helaas en stom genoeg niet.
Nieuwe promo voor de nieuwe hero skin. Altijd leuk 
Zo na m'n golden Priest, ben ik goed op weg om een Golden Pally te halen. Zit nu op de 352 ranked games gewonnen. Had eigenlijk allang een Golden Pally kunnen hebben maar was een beetje afgeleid door te spelen met een Warlock (257 wins).
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik was gisteren de meta ff helemaal zat, dus toen had ik m'n oude Anti-meta Control Mage van een paar maanden geleden afgestoft en wat aangepast:

Vandaag ook even mee gespeeld en ik sta er nu 5-1 mee; de games duren gemiddeld een kwartier (!
) maar het is echt prachtig om te zien dat je ze langzaam verstrengeld en ze het op een gegeven moment helemaal zat zijn. Sommigen gaan dan echt opeens suboptimale plays maken door bijv. vol op je gezicht te gaan terwijl je een Iceblock hebt liggen, om vervolgens met m'n Molten Giants die ik al op het veld had liggen vol in hun gezicht te rammen voor de win.

Het is sowieso een tijdelijk deck, omdat de huidige meta (waarbij je 50% van de tijd tegen Tempo Mage/Hunter komt) natuurlijk weer elk moment kan veranderen, maar desalniettemin eventjes een prachtig deck om mee te spelen.

Vandaag ook even mee gespeeld en ik sta er nu 5-1 mee; de games duren gemiddeld een kwartier (!

Het is sowieso een tijdelijk deck, omdat de huidige meta (waarbij je 50% van de tijd tegen Tempo Mage/Hunter komt) natuurlijk weer elk moment kan veranderen, maar desalniettemin eventjes een prachtig deck om mee te spelen.
5700X | RX 6600 | 4K 150Hz
Verwijderd
Mooi mooi. Op welke rank?PCBaas schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 20:56:
Ik was gisteren de meta ff helemaal zat, dus toen had ik m'n oude Anti-meta Control Mage van een paar maanden geleden afgestoft en wat aangepast:
[afbeelding]
Vandaag ook even mee gespeeld en ik sta er nu 5-1 mee; de games duren gemiddeld een kwartier (!) maar het is echt prachtig om te zien dat je ze langzaam verstrengeld en ze het op een gegeven moment helemaal zat zijn. Sommigen gaan dan echt opeens suboptimale plays maken door bijv. vol op je gezicht te gaan terwijl je een Iceblock hebt liggen, om vervolgens met m'n Molten Giants die ik al op het veld had liggen vol in hun gezicht te rammen voor de win.
[afbeelding]
Het is sowieso een tijdelijk deck, omdat de huidige meta (waarbij je 50% van de tijd tegen Tempo Mage/Hunter komt) natuurlijk weer elk moment kan veranderen, maar desalniettemin eventjes een prachtig deck om mee te spelen.![]()
Ben nu aardig op weg met Warlock 392 Wins en Paladin 320 Wins en Hunter 305 WinsNitai schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 19:37:
Zo na m'n golden Priest, ben ik goed op weg om een Golden Pally te halen. Zit nu op de 352 ranked games gewonnen. Had eigenlijk allang een Golden Pally kunnen hebben maar was een beetje afgeleid door te spelen met een Warlock (257 wins).
Verder deze week eindelijk Archmage Antonidas gecraft maar, heb even Mech Mage en Tempo Mage gespeeld maar vind ze beide een beetje Méh want als je op turn 6 niet bijna hebt gewonnen is het game over
Dus nu maar door sparen voor 2x Doomsayer 1x Ice block 1x Pyrobast en Thalnos
Heb overigens ook nog een golden Brawl (Had er nog maar 1)uit een pakje getrokken en het leek me in de huidige meta niet eens zo'n rare kaart om gewoon maar te bewaren en misschien zelfs wel in het deck te stoppen wat CW heeft het nu best wel zwaar op de ladder met alle Tempo Mage , Midrange Hunter , Mech Shamans , Zoo , Handlock en de terugkeer van Paladin
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Rank 9 naar Rank 9*****.
Verwijderd
Benjamin, heb ik jou staan op mijn friend list? Add anders even Lode#2141 als je eens een potje wilt spelen.Benjamin- schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:48:
[...]
Specifieke stats krijg je alleen met externe programma's, in het spel zelf dit helaas en stom genoeg niet.
Geen idee, is even kijken.
Wat voor list gebruik je daarvoor? De aggro variant?beuker19 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 22:05:
[...]en de terugkeer van Paladinwaar thuis deze week maar +-25 potjes nodig had om van rank 5 naar legend te gaan.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Nee Midrange zonder TBK en Coghammer maar met 1x Blessings of Kings.Benjamin- schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 23:06:
Geen idee, is even kijken.
[...]
Wat voor list gebruik je daarvoor? De aggro variant?
Verwijderd
The Black Knight is so 2014!beuker19 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 23:24:
[...]
Nee Midrange zonder TBK en Coghammer maar met 1x Blessings of Kings.
Ja Kut HuntersAn1mA schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 23:13:
Zojuist verloren tegen een erg unlucky rng, maar ja dat is hearthstone. Tegenstander had 1/7 kans om te winnen, raakt zn juggle mijn face, had nog maar 3hp. Screenie beetje laat genomen, excuses voor de ongemak.
[afbeelding]
Bij hunters vind ik het niet erg om bij een topdick te verliezen, maar was gewoon een zure rng.beuker19 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 23:31:
[...]
Ja Kut Huntersnet ook 1 die bij zijn eerste 12 kaarten 2x een Owl heeft.
Dat is misschien wel waar maar ik vind altijd zuur om van een Face Hunter te verliezen waar het ook door komtAn1mA schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 23:41:
[...]
Bij hunters vind ik het niet erg om bij een topdick te verliezen, maar was gewoon een zure rng.
Verwijderd
Face Hunters hebben nu éénmaal zoveel mogelijkheden om damage uit hun hand te spelen. Stuk of 4 chargers, Quick Shot, Leper Gnomes, Weapons, Kill Command, etc.beuker19 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 23:44:
[...]
Dat is misschien wel waar maar ik vind altijd zuur om van een Face Hunter te verliezen waar het ook door komt
Dus 29 kaarten?beuker19 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 23:24:
[...]
Nee Midrange zonder TBK en Coghammer maar met 1x Blessings of Kings.
Maar wat zit er verder in, want er bestaan 101 midrange versies.
2x ChowBenjamin- schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 00:24:
[...]
Dus 29 kaarten?
Maar wat zit er verder in, want er bestaan 101 midrange versies.
1x Equality
1 x Owl
2 x Mini bot
2x Knife Juggler
2x Aldor
1x BGH
2x Muster
2x Shredder
2x True silver
2x Concentation
1x Blessings
1x Harrison
1x Healbot
2x Sludge
2x Quartermaster
1x Sylvanas
1x Dr Boom
1x LoH
1x Tirion
Vrij standaard lijkt me toch ?
[ Voor 3% gewijzigd door beuker19 op 13-06-2015 01:17 ]
Opzicht wel, maar het gaat natuurlijk altijd nog om die paar keuzes. Hier bijvoorbeeld de keuze van 2 Zombie Chows, dat zie je niet vaak meer. Dr. Boom zonder 2de 7+ attack minion is nog steeds een favoriet van mij.beuker19 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 01:12:
[...]
2x Chow
1x Equality
1 x Owl
2 x Mini bot
2x Knife Juggler
2x Aldor
1x BGH
2x Muster
2x Shredder
2x True silver
2x Concentation
1x Blessings
1x Harrison
1x Healbot
2x Sludge
2x Quartermaster
1x Sylvanas
1x Dr Boom
1x LoH
1x Tirion
Vrij standaard lijkt me toch ?
Eigenlijk zou ik een keer moeten gaan tellen hoe vaak die BGH op zich krijgt, en dan calculeren wat de value er van is. Opzicht is de meta nu wel zo snel dat het de moeite waard is.
Hoe was trouwens jouw ervaring met Harrison tegenover bijvoorbeeld Loatheb of zelfs iets als Healbot. Speel hem al een tijdje niet meer, en heb niet het gevoel dat ik slechte match ups heb tegen weapon classes, en tegen Face Hunter heb ik vaak meer aan healing of Loatheb dan Harrison, of tenminste dat is mijn gevoel.
Oh en 2x Quartermaster gaat er bij mij niet in, die kaart is nu al te vaak lastig te spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door Benjamin- op 13-06-2015 01:36 ]
Ik weet het niet maar ThijsNL is er afgelopen Zondag Legend mee geworden en was direct #3 Legend door zijn enorme goede W/L ratio.Benjamin- schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 01:36:
[...]
Opzicht wel, maar het gaat natuurlijk altijd nog om die paar keuzes. Hier bijvoorbeeld de keuze van 2 Zombie Chows, dat zie je niet vaak meer. Dr. Boom zonder 2de 7+ attack minion is nog steeds een favoriet van mij.
Eigenlijk zou ik een keer moeten gaan tellen hoe vaak die BGH op zich krijgt, en dan calculeren wat de value er van is. Opzicht is de meta nu wel zo snel dat het de moeite waard is.
Hoe was trouwens jouw ervaring met Harrison tegenover bijvoorbeeld Loatheb of zelfs iets als Healbot. Speel hem al een tijdje niet meer, en heb niet het gevoel dat ik slechte match ups heb tegen weapon classes, en tegen Face Hunter heb ik vaak meer aan healing of Loatheb dan Harrison, of tenminste dat is mijn gevoel.
Oh en 2x Quartermaster gaat er bij mij niet in, die kaart is nu al te vaak lastig te spelen.
Wel is bij mij in de aggro meta Zombie Chow MVP en als ik hem wel op turn 1 speel; heb ik denk ik 50% meer kans dat ik win.
Wat ook een reden voor mij is om wel 2 x chow en quartermaster 2 spelen is dat de kans ook behoorlijk groter is dat je hem krijgt en een Hero power + quartermaster is toch weer wat op het bord en zeker beter dan een 2e healbot want dan zou ik eerder healadin gaan spelen met kings en zo ipv midrange.
[ Voor 11% gewijzigd door beuker19 op 13-06-2015 02:02 ]
De Chows begrijp ik wel, heb die ook een tijd x2 gespeeld, heb er op dit moment 1 inzitten, maar 2x Quarter gewoon niet, maar ik heb er nooit 2 gebruikt, eerst gebruikte iedereen er wel 2, maar na een tijdje is dat teruggezakt naar 1.
Wat betreft samen met een hero power gebruiken, dat is 7 mana voor een 3/3 en 2/5 die samen ongeveer 5-6 mana waard zijn. Pas bij 2 recruits heb je waarde ong terug.
Want de 2/5 is 3 mana waard (denk bijvoorbeeld aan de Druid kaart), een 3/3 zit tussen de 2 en 3 in, dus laten we zeggen 2,5, dan is de battlecry van +2 damage die turn (dus wanneer een recruit kan aanvallen) ongeveer 0,5 waard (denk bijvoorbeeld Abusive)
Heb je dus 1 recruit, dan koste deze 2 mana, volgende turn hero power Quarter en je zit op 9 mana totaal, je krijgt hiervoor vervolgens 2x 3/3 = 5, een 2/5 dus 3 en +2 damage die turn dus 0,5, in totaal 8,5 mana aan waarde voor 9 mana.
Daarom is de combo met Muster ook zo essentieel, want dan krijg je voor 8 mana 3x3/3 dus 7,5 een 2/5 dus 3 en een 1/4 wapen die 1 waard is, 11,5 waarde aan mana voor 8. Heb je nog een recruit of kan je er 1 summonen die turn, dan gaat de waarde nog verder omhoog.
Nu is mijn ervaring dat mijn hero powers zelden in grote groepen overleven, dus ik heb zelden meer dan 1 op het veld. Heb ik dat wel, dan ben ik ook in vrijwel alle gevallen aan het winnen, dus heb ik de Quartermaster niet nodig, want dan wordt het een win-more kaart.
Dus zeg dat je hem vooral met Muster gebruikt, 1 Muster wordt vrijwel altijd gebruikt voor dat je aan de 8 mana zit, gebruik je hem (of leven ze nog) op 4 mana, dan zal vrijwel iedereen ze verwijderen, heb je board control dan ga je vaak al je minions verliezen door AOE, waardoor je Muster eigenlijk niet wilt gebruiken, heb je geen board control, dan zullen wel traden in angst voor dat je Quarmaster hebt. De angst is dan ook genoeg dat ze dan inefficiente trades maken.
Uiteindelijk haal je gewoon zelden de value er uit, waardoor veel spelers er ook maar 1 gebruiken.
Heel veel nieuwe content voor Tavern Brawl: http://www.hearthpwn.com/...-tavern-brawls-new-heroes
Kaarten, hero abilities enz enz.
Wat betreft samen met een hero power gebruiken, dat is 7 mana voor een 3/3 en 2/5 die samen ongeveer 5-6 mana waard zijn. Pas bij 2 recruits heb je waarde ong terug.
Want de 2/5 is 3 mana waard (denk bijvoorbeeld aan de Druid kaart), een 3/3 zit tussen de 2 en 3 in, dus laten we zeggen 2,5, dan is de battlecry van +2 damage die turn (dus wanneer een recruit kan aanvallen) ongeveer 0,5 waard (denk bijvoorbeeld Abusive)
Heb je dus 1 recruit, dan koste deze 2 mana, volgende turn hero power Quarter en je zit op 9 mana totaal, je krijgt hiervoor vervolgens 2x 3/3 = 5, een 2/5 dus 3 en +2 damage die turn dus 0,5, in totaal 8,5 mana aan waarde voor 9 mana.
Daarom is de combo met Muster ook zo essentieel, want dan krijg je voor 8 mana 3x3/3 dus 7,5 een 2/5 dus 3 en een 1/4 wapen die 1 waard is, 11,5 waarde aan mana voor 8. Heb je nog een recruit of kan je er 1 summonen die turn, dan gaat de waarde nog verder omhoog.
Nu is mijn ervaring dat mijn hero powers zelden in grote groepen overleven, dus ik heb zelden meer dan 1 op het veld. Heb ik dat wel, dan ben ik ook in vrijwel alle gevallen aan het winnen, dus heb ik de Quartermaster niet nodig, want dan wordt het een win-more kaart.
Dus zeg dat je hem vooral met Muster gebruikt, 1 Muster wordt vrijwel altijd gebruikt voor dat je aan de 8 mana zit, gebruik je hem (of leven ze nog) op 4 mana, dan zal vrijwel iedereen ze verwijderen, heb je board control dan ga je vaak al je minions verliezen door AOE, waardoor je Muster eigenlijk niet wilt gebruiken, heb je geen board control, dan zullen wel traden in angst voor dat je Quarmaster hebt. De angst is dan ook genoeg dat ze dan inefficiente trades maken.
Uiteindelijk haal je gewoon zelden de value er uit, waardoor veel spelers er ook maar 1 gebruiken.
Heel veel nieuwe content voor Tavern Brawl: http://www.hearthpwn.com/...-tavern-brawls-new-heroes
Kaarten, hero abilities enz enz.
[ Voor 3% gewijzigd door Benjamin- op 13-06-2015 11:28 ]
Zombie Chow x 2 is voor mij al maanden staple als ik Paladin in elkaar zet. Ik begin met 2 x Zombie Chow
.
Ik heb destijds gekozen voor een Coghammer ipv 1 Zombie Chow, simpelweg omdat die lategame veel en veel beter is, en early ook nog erg sterk is.
Voor mij is echt de lol om zelf aan de gang te gaan.... dat vond ik het leukste met MTG, door "slechte" kaarten uit een bepaalde set te combineren met een nieuwe kaart kon je de meest bizarre combo's en leuke decks maken. Ze wonen dan wel niet altijd, maar het was wel humor. (mijn "snake basket deck" was mijn favo... infinite snakes!) Ik speel nogsteeds arena om mijn kaartenset compleet te krijgen, dat is wel frustrerend, ik wil zo graag met mill decks aan de gang, of andere obscure zaken die waarsch nooit zullen lukken... maar ja, eerst de kaarten zien te krijgen....Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 06:35:
Zelf een volledig nieuw deck maken is niet gemakkelijk. Ik neem meestal een netdexk en bekijk dan waar ik aanpassingen aan kan maken. Ik heb altijd de voorkeur om met bepaalde kaarten te spelen omdat ze leuk zijn.
Zoals Control Warrior met een Deathwing erin.
at your service
Ik speel ze allebei standaard 2 keer in PaladinBenjamin- schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 13:27:
Ik heb destijds gekozen voor een Coghammer ipv 1 Zombie Chow, simpelweg omdat die lategame veel en veel beter is, en early ook nog erg sterk is.
[ Voor 9% gewijzigd door xelfer op 13-06-2015 15:39 ]
Maar heb je dan 7 wapens in je deck? (incl Tirion)xelfer schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 15:38:
[...]
Ik speel ze allebei standaard 2 keer in Paladin. Zowel Coghammer als Zombie Chow zijn voor mij MVP kaarten. Speel atm Paladin wel minder dan voorheen. Speel nu meer Control Dragon Druid.
Geen Musters.Benjamin- schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 15:43:
[...]
Maar heb je dan 7 wapens in je deck? (incl Tirion)
- 2 Truesilver
- 2 Coghammer
- Tirion
Lekker mijn hele hand leeg spelen met Chromaggus :):

[ Voor 19% gewijzigd door xelfer op 13-06-2015 15:49 ]
Verwijderd
Leuke golden handxelfer schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 15:45:
[...]
Geen Musters.
- 2 Truesilver
- 2 Coghammer
- Tirion
Lekker mijn hele hand leeg spelen met Chromaggus :):
[afbeelding]
Verwijderd
Ik heb momenteel succes met Kolento's priest deck. Behalve handlock niet echt slechte matchups. Prachtige strategische games speel je ermee. Zoveel combo's mogelijk (surprise 21 attack Lightwarden icm Pyro en CoH).
Harrison vervangen door Ooze (= sneller) en een Cabal vervangen door Vol'jin voor bomb removal.
Harrison vervangen door Ooze (= sneller) en een Cabal vervangen door Vol'jin voor bomb removal.

Maar nu mis je wel heel veel synergy met je Shrinkmeisters, die zijn juist goed met Cabal.
Wat speel je dan ipv de Musters en QM?xelfer schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 15:45:
[...]
Geen Musters.
- 2 Truesilver
- 2 Coghammer
- Tirion
Verwijderd
Klopt. Werkt nog steeds prima met Madness. Zwakke match-up was handlock en control warrior en daarvoor is Vol'jin beter.Benjamin- schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 18:01:
Maar nu mis je wel heel veel synergy met je Shrinkmeisters, die zijn juist goed met Cabal.
Daarom had ik die cabal maar helemaal weggedaan samen met de Shrinkmeisters.Benjamin- schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 18:01:
[...]
Wat speel je dan ipv de Musters en QM?
Zag vandaag voor het eerst een grappige combo bij m'n tegenstander.
Een Mekgineer Thermaplugg + Undertaker. Elke keer dat er een Leper Gnome bij kwam, werd z'n Undertaker groter. Was niet heel effectief, maar wel grappig bedacht!
Verwijderd
Werkt prima tegen Azure, Belcher, Druid of the Claw, Shredder, enz. En game-breaking tegen Ysera en Malygos. Het deck speelt sowieso heel traag en met zoveel card draw (vaak het hele spel 9 kaarten in de hand) heb je de kaarten altijd wel in je handNitai schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 18:32:
[...]
Daarom had ik die cabal maar helemaal weggedaan samen met de Shrinkmeisters.Die combo is vaak te traag en in late game werkt het al niet meer tegen grote minions.
Maar tegen de tijd je het kan spelen (8 mana), ben je bezig om jezelf levend te houden of je kunt betere plays doen met die mana, vandaar dat ik het nutteloos vond en ze heb ingeruild voor andere kaarten.Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 18:48:
[...]
Werkt prima tegen Azure, Belcher, Druid of the Claw, Shredder, enz. En game-breaking tegen Ysera en Malygos. Het deck speelt sowieso heel traag en met zoveel card draw (vaak het hele spel 9 kaarten in de hand) heb je de kaarten altijd wel in je hand
Ysera en Malgyos (als je de kans krijgt) gewoon MC'en.
[ Voor 4% gewijzigd door Nitai op 13-06-2015 19:38 ]
Verwijderd
Ik heb nog niet meegemaakt dat ik mezelf in leven moet houden met dit deck. Als je een goede mulligan hebt, heb je op alles wat gevaarlijk is wel een antwoord.Nitai schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 19:33:
[...]
Maar tegen de tijd je het kan spelen (8 mana), ben je bezig om jezelf levend te houden of je kunt betere plays doen met die mana, vandaar dat ik het nutteloos vond en ze heb ingeruild voor andere kaarten.
Ysera en Malgyos (als je de kans krijgt) gewoon MC'en.
Mind control vind ik een gevaarlijke kaart. Tegen aggro nutteloos en in je openingshand auto loss. Tegen control is het vaak een removal die je een beurt kost (MC op Nefarian, volgende beurt Execute)
Misschien in deze meta. Ik heb het lange tijd wel gespeeld hoor, maar toen ik verder dan rank 9 wilde komen schoot ik in een keer door gewoon m'n deck aan te passen ten koste van Shrink en Cabal.
Ja met een goede mulligan kom je sowieso altijd wel goed weg
Thoughtsteal heb ik ook weggedaan, 2 MC's icm Emperor Thaurissan is echt veel fun
Thoughtsteal heb ik ook weggedaan, 2 MC's icm Emperor Thaurissan is echt veel fun
Verwijderd
Toen ik mijn priest moest levelen naar 60 was dat echt een pain in the ass. Maar vorig seizoen was Lightbomb priest echt wel nog leuk om te spelen.Nitai schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 20:36:
Misschien in deze meta. Ik heb het lange tijd wel gespeeld hoor, maar toen ik verder dan rank 9 wilde komen schoot ik in een keer door gewoon m'n deck aan te passen ten koste van Shrink en Cabal.
Ik ben net begonnen met priest verschrikkelijk moeilijk maar super leuk om te spelen!
Denken jullie dat het waard is om 2 cabals te craften? Mis die nog..
Verwijderd
Cabal is heel goed tegen de meeste decks. Voor 6 mana een minion stelen en een 4/5 minion op het bord is 3 voor 1. Tegen decks met weinig kleine minions als Druid/Handlock zijn ze vaak een dure 4/5. Icm Shrink Meister zijn ze fantastisch, maar dat is geen betrouwbare combo.dijstr schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 21:04:
Ik ben net begonnen met priest verschrikkelijk moeilijk maar super leuk om te spelen!
Het 6 mana slot is wel gevuld en daar wel je er niet teveel van in je deck, dus je moet keuzes maken (cabal, lightbomb, sylvanas, tarzan)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2015 21:42 ]
Denk dat ik ze dan maar ga craften, of beginnen met 1. Heb lang niet zo veel plezier gehad in HS als met priest!Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 21:39:
[...]
Cabal is heel goed tegen de meeste decks. Voor 6 mana een minion stelen en een 4/5 minion op het bord is 3 voor 1. Tegen decks met weinig kleine minions als Druid/Handlock zijn ze vaak een dure 4/5. Icm Shrink Meister zijn ze fantastisch, maar dat is geen betrouwbare combo.
Betekent wel dat ik mn 1/7 paladin legendary moet dc maar oké, heb die ook nog nooit serieus gebruikt.
Vooral in deze meta denk ik dat cabal goed is (speel nog op rank 17, normaal rond de 8 ), kom veel tempo mage, MR druid, hunter en zoo tegen. Morgen even proberen!
Inmiddels sta ik nu 10-2 hiermeePCBaas schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 20:56:
[afbeelding]
Vandaag ook even mee gespeeld en ik sta er nu 5-1 mee; de games duren gemiddeld een kwartier (!) maar het is echt prachtig om te zien dat je ze langzaam verstrengeld en ze het op een gegeven moment helemaal zat zijn. Sommigen gaan dan echt opeens suboptimale plays maken door bijv. vol op je gezicht te gaan terwijl je een Iceblock hebt liggen, om vervolgens met m'n Molten Giants die ik al op het veld had liggen vol in hun gezicht te rammen voor de win.
[afbeelding]
Het is sowieso een tijdelijk deck, omdat de huidige meta (waarbij je 50% van de tijd tegen Tempo Mage/Hunter komt) natuurlijk weer elk moment kan veranderen, maar desalniettemin eventjes een prachtig deck om mee te spelen.![]()

Verwijderd
Gaat vlotjes man.PCBaas schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 21:52:
[...]
Inmiddels sta ik nu 10-2 hiermee, van rank 9 nu alweer op rank 7**. Die games zijn echt prachtig en helemaal goud (voor mij dan); ik merk echt de harde frustratie van de tegenstander bij deze lange games
.
[afbeelding]
Mijn Oil rogue doet het iets minder goed. Maar begin er beter in te worden.
Speel de laatste dagen ook met dit deck (al heb ik geen veranderingen toegevoegd aan Kolento's season 15 deck), maar de successen vallen bij mij tegen. Niet veel geluk met starthand waardoor ik op beurt 1 en 2 niks op het veld kan zetten. Tegenstander wel; dus dan is het vaak al te laat. Wanneer ik wel wat op het veld kan zetten gaan ze eigenlijk meteen dood. Altijd leuk; pechVerwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 17:47:
Ik heb momenteel succes met Kolento's priest deck. Behalve handlock niet echt slechte matchups. Prachtige strategische games speel je ermee. Zoveel combo's mogelijk (surprise 21 attack Lightwarden icm Pyro en CoH).
[afbeelding]
Ook maar eens ff proberen danPCBaas schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 21:52:
[...]
Inmiddels sta ik nu 10-2 hiermee, van rank 9 nu alweer op rank 7**. Die games zijn echt prachtig en helemaal goud (voor mij dan); ik merk echt de harde frustratie van de tegenstander bij deze lange games
.
[afbeelding]
CW en Midrange Zoo doen het bij mij wat minder deze maand maar Paladin en Handlock is wel redelijk goed maar blijf een beetje hangen rond rank 9.
Soms moet het ook wel een beetje mee zitten met wat voor decks je tegen komt want vanavond als Paladin 3x Oil Rogue en Face Hunter dus ik denk speel even CW om vervolgens 3x Druid en een Midrange Hunter tegen te komen
Verder 2x verloren van een webspinner omdat ze 1x een King Krush (midrange vs Paladin) en een 3e Owl (CW vs Face Hunter) er uit kregen en elke andere kaartwas waarschijnlijk een win.
Verwijderd
Een Belcher is vaak voldoende tegen aggro, anders een beurt 4 board wipe als je ver achter staat, of Pyro + 1 of 2 spells tegen weenies, of Blademaster + Naaru/Circle en je bent weer terug, zoveel mogelijkheden om terug te komen na een slechte start met dit deckAlwayshappyz schreef op zondag 14 juni 2015 @ 02:07:
[...]
Speel de laatste dagen ook met dit deck (al heb ik geen veranderingen toegevoegd aan Kolento's season 15 deck), maar de successen vallen bij mij tegen. Niet veel geluk met starthand waardoor ik op beurt 1 en 2 niks op het veld kan zetten. Tegenstander wel; dus dan is het vaak al te laat. Wanneer ik wel wat op het veld kan zetten gaan ze eigenlijk meteen dood. Altijd leuk; pech
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2015 07:31 ]
Grappig, een Nederlander die met z'n deck in de top decks van deze week staat bij Heartpwn.
http://www.hearthpwn.com/...3-rank-1-legend-eu-priest
Zo te zien ook 2x een Deathlord
Nice!
Hem ook maar eens volgen, heb ik welgeteld twee NL sprekende streamers die ik volg, Lode (
) en Tyler.
Al is Lode vaak stil
Zo te zien ook 2x een Deathlord
Hem ook maar eens volgen, heb ik welgeteld twee NL sprekende streamers die ik volg, Lode (

Al is Lode vaak stil
Ja, als ik de combo's in mijn hand heb maak ik ze ook meteen, maar ik heb vaak net de verkeerde cards in mijn start hand. Bij tegenstanders zie ik eigenlijk altijd dat ze bij de eerste beurten hun perfecte opening kunnen spelen. Mij lukt dat bijna nooit. Pech met mulligan gok ik.Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 07:23:
[...]
Een Belcher is vaak voldoende tegen aggro, anders een beurt 4 board wipe als je ver achter staat, of Pyro + 1 of 2 spells tegen weenies, of Blademaster + Naaru/Circle en je bent weer terug, zoveel mogelijkheden om terug te komen na een slechte start met dit deck
Verwijderd
Hahah ja klopt inderdaad. Komt doordat mijn vriendin meestal al aan het slapen is en dan ben ik maar beter stil.Nitai schreef op zondag 14 juni 2015 @ 07:45:
Grappig, een Nederlander die met z'n deck in de top decks van deze week staat bij Heartpwn.
Zo te zien ook 2x een DeathlordNice!
Hem ook maar eens volgen, heb ik welgeteld twee NL sprekende streamers die ik volg, Lode () en Tyler.
Al is Lode vaak stil
Komende weken geen stream meer, ik ga op reis. Zal wel nog spelen vanop de tablet!
Verwijderd
Hoi mensen,
Hier ook Hearthstone speler. Ik bungel tussen rank 12 en 9. Ik speel alle classes op priest/paladin na.
Ik zoek wat mensen om beetje mee te oefenen en wat gimmick decks te spelen.
Mijn battlenet account is: HansVonk#2659.
gr.
Hier ook Hearthstone speler. Ik bungel tussen rank 12 en 9. Ik speel alle classes op priest/paladin na.
Mijn battlenet account is: HansVonk#2659.
gr.
Verwijderd
Je mag mij toevoegen: Lode#2141Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 14:43:
Hoi mensen,
Mijn battlenet account is: HansVonk#2658.
gr.
Zo, heb vandaag 2 cabals gecraft en het priest deck van Kolento nagemaakt
Gaat als een trein! Geweldige potjes, heb altijd eigenlijk overal wel een antwoord op.
Sta er nu 6-1 mee!
Gaat als een trein! Geweldige potjes, heb altijd eigenlijk overal wel een antwoord op.
Sta er nu 6-1 mee!
Verwijderd
Wat een gore class is die Hunter toch. 5 Hunter daily en alle Heroes op 60 behalve Hunter, dus even een face streak gedaan. 5-0 op casual, vrijwel elke match het bord genegeerd en vol face gegaan en als je kaarten op zijn een UtH of Quick Shot topdecken voor de win

Ja, het is eigenlijk erg jammer dat zo werkt bij de hunter. Er zou eigenlijk iets moeten komen dat hunters wat leukere, effectieve decks kunnen maken. Net zoals je bij een warlock een zoo variant hebt en handlock/demonlock. Zoo heeft de hunter al een soort van, maar een effectieve late game is er volgens mij niet.Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 16:53:
Wat een gore class is die Hunter toch. 5 Hunter daily en alle Heroes op 60 behalve Hunter, dus even een face streak gedaan. 5-0 op casual, vrijwel elke match het bord genegeerd en vol face gegaan en als je kaarten op zijn een UtH of Quick Shot topdecken voor de win
Straks je deck maar eens proberen, ziet er wel fun uitPCBaas schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 21:52:
[...]
.
[afbeelding]
Nostordici schreef op zondag 14 juni 2015 @ 17:23:
[...]
Straks je deck maar eens proberen, ziet er wel fun uit
Succes allebei; het deck heeft nog meer effect als je ook nog eens elke turn roped
EDIT:
Net zelf de laatste 4 games hiermee achter mekaar verloren waarbij iedereen midrange/control decks speelde zonder secrets/weapons/etc., volgens mij is het nu alweer tijd om dit deck in de ijskast te zetten.
[ Voor 20% gewijzigd door PCBaas op 14-06-2015 20:49 ]
Blijkbaar komt er morgen een video van Kripparian uit met Ben Brode.
Sommigen dachten dat het een interview zou zijn, maar volgens Kripp op reddit:
. En dat de Tavern Brawl gamemode op dinsdag/woensdag uitkomt
.
Kortom ik denk dat we morgen een Tavern Brawl gaan zien van Kripp tegen Ben Brodeits not exactly an interview, you will see! Thats all you guys get for now
Verwijderd
Ben op reis vanaf vandaag.Jerry schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:17:
[...]
Kortom ik denk dat we morgen een Tavern Brawl gaan zien van Kripp tegen Ben Brode. En dat de Tavern Brawl gamemode op dinsdag/woensdag uitkomt
.
Houdt mij echter niet tegen om op reis een potje Tavern Brawl te spelen.
Na de frustratie van ranked met mijn control paladin (te langzaam) mijn allereerste 12(1) win in arena! Ging verrassend soepel, had een hele goede curve in alle games, voldoende maar niet te veel removal, vond dat ik goede keuzes maakte met bv. flamestrike en aantal kaarten op bord. Pumped!
Oh bedankt voor de tip, daar heb ik wel zin in morgen! Al kijk ik vrijwel elke dag naar KrippJerry schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:17:
[...]
Kortom ik denk dat we morgen een Tavern Brawl gaan zien van Kripp tegen Ben Brode. En dat de Tavern Brawl gamemode op dinsdag/woensdag uitkomt
.
Ik zat ernaastNostordici schreef op zondag 14 juni 2015 @ 21:00:
[...]
Oh bedankt voor de tip, daar heb ik wel zin in morgen! Al kijk ik vrijwel elke dag naar Kripp
Toch denk ik nog steeds dat de patch dinsdag/woensdag komt
Ik heb een deckje met Eaglehorn Bows, secrets en een zooi damage spells, lekker alles afknallen.Nostordici schreef op zondag 14 juni 2015 @ 17:23:
Ja, het is eigenlijk erg jammer dat zo werkt bij de hunter. Er zou eigenlijk iets moeten komen dat hunters wat leukere, effectieve decks kunnen maken. Net zoals je bij een warlock een zoo variant hebt en handlock/demonlock. Zoo heeft de hunter al een soort van, maar een effectieve late game is er volgens mij niet.
Wel grappig eigenlijk hoe Hearthstone een "Esports" is met zoveel RNG. De hoeveelheid mazzel die ervoor zorgt dat iemand op dreamhack een potje wint is toch best wel hoog. Ondanks dat is het wel erg leuk om te kijken.
Heeft er iemand een tip voor een goed ladder deck voor shamans? Mijn enige voorwaarden zijn eigenlijk dat Neptulon en Al Akir er beiden in moeten passen. Vind het fijne kaarten namelijk.
Speel nu met een deck wat op zich best wel redelijk zou moeten zijn:
Earth Shock x1
Rockbiter Weapon x2
Zombie Chow x2
Annoy-o-Tron x1
Flametongue x2
Haunted Creeper x2
Feral Spirit x1
Hex x1
Lighting Storm x1
Big Game Hunter x1
Harvest Golem x1
Mana Tide Totem x1
Defender of Argus x1
Kezan Mystic x1
Piloted Shredder x1
Healbot x1
Azure Drake x1
Belcher x2
Emperor
Fire Elemental x1
Black Knight
Dr Boom
Neptulon
Al Akir
Ragnaros
Maar ik krijg het maar niet voor elkaar een win streak te krijgen. Van rank 12 naar rank 17 gevallen door gebruik van dit deck. Enorm veel tempo mages die altijd de perfecte start hand hebben (en ik natuurlijk niet..) en face hunters. Als ik de eerste ben die wat op het veld kan zetten win ik vaak wel, maar anders is het eigenlijk al een verlies. Zoveel pech met card draw lijkt het. Maar zal ook wel aan mijn deck liggen. Heeft iemand misschien tips/aanpassen die goed zullen werken? Ik heb alle belangrijke legendaries wel.
Earth Shock x1
Rockbiter Weapon x2
Zombie Chow x2
Annoy-o-Tron x1
Flametongue x2
Haunted Creeper x2
Feral Spirit x1
Hex x1
Lighting Storm x1
Big Game Hunter x1
Harvest Golem x1
Mana Tide Totem x1
Defender of Argus x1
Kezan Mystic x1
Piloted Shredder x1
Healbot x1
Azure Drake x1
Belcher x2
Emperor
Fire Elemental x1
Black Knight
Dr Boom
Neptulon
Al Akir
Ragnaros
Maar ik krijg het maar niet voor elkaar een win streak te krijgen. Van rank 12 naar rank 17 gevallen door gebruik van dit deck. Enorm veel tempo mages die altijd de perfecte start hand hebben (en ik natuurlijk niet..) en face hunters. Als ik de eerste ben die wat op het veld kan zetten win ik vaak wel, maar anders is het eigenlijk al een verlies. Zoveel pech met card draw lijkt het. Maar zal ook wel aan mijn deck liggen. Heeft iemand misschien tips/aanpassen die goed zullen werken? Ik heb alle belangrijke legendaries wel.
Ten eerste zou ik altijd twee keer fire elemental, twee keer lightning storm, twee keer feral spirit en twee keer hex kiezen. Je kan beter Ragnaros, TBK, emperor en harvast golem verwijderen voor deze kaarten. Je wil perse neptulon houden al is deze niet echt bijzonder betrouwbaar.Alwayshappyz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:45:
Heeft er iemand een tip voor een goed ladder deck voor shamans? Mijn enige voorwaarden zijn eigenlijk dat Neptulon en Al Akir er beiden in moeten passen. Vind het fijne kaarten namelijk.
Earth Shock x1
Rockbiter Weapon x2
Zombie Chow x2
Annoy-o-Tron x1
Flametongue x2
Haunted Creeper x2
Feral Spirit x1
Hex x1
Lighting Storm x1
Big Game Hunter x1
Harvest Golem x1
Mana Tide Totem x1
Defender of Argus x1
Kezan Mystic x1
Piloted Shredder x1
Healbot x1
Azure Drake x1
Belcher x2
Emperor
Fire Elemental x1
Black Knight
Dr Boom
Neptulon
Al Akir
Ragnaros
Je verliest veel tegen tempo en face hunters omdat shaman sowieso slecht is tegen deze decks en dat je ook nog weinig tegen aggro hebt met je huidige deck.
Dank! Zal het zo ook eens proberen met die aanpassingen 
Ik speel eigenlijk alle classes wel, maar ik heb sowieso bijna nooit een antwoord op aggro decks. Dit, terwijl als ik met een tempo mage deck start ik eigenlijk nooit een goede opening hand hebt.
Zelfde met dat priest deck van Kolento, die speel ik ook. Ik lees hier, maar ook elders dat iedereen er successen mee heeft. Ik heb er uit tien potjes misschien 3 gewonnen. Vaak ook door slechte volgorde card draw
Ik speel eigenlijk alle classes wel, maar ik heb sowieso bijna nooit een antwoord op aggro decks. Dit, terwijl als ik met een tempo mage deck start ik eigenlijk nooit een goede opening hand hebt.
Zelfde met dat priest deck van Kolento, die speel ik ook. Ik lees hier, maar ook elders dat iedereen er successen mee heeft. Ik heb er uit tien potjes misschien 3 gewonnen. Vaak ook door slechte volgorde card draw

[ Voor 29% gewijzigd door Alwayshappyz op 15-06-2015 11:10 ]
Priest is gewoon een slechte class om mee te ladderen. Het is te vaak afhankelijk van combo's (auchenai + circle bijvoorbeeld) om board te clearen of te dealen met threats waardoor het niet betrouwbaar is op ladder. Mocht je toernooien spelen dan is het veel beter omdat je dan beter kan je tegenstander kan counteren met specifieke combo's.Alwayshappyz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:08:
Dank! Zal het zo ook eens proberen met die aanpassingen
CW is goed tegen aggro decks over het algemeen.
Dan maar eens proberen met mijn CW te ladderen, nooit echt een kans gegeven. Is dit een goede start:?separhim schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:13:
[...]
Priest is gewoon een slechte class om mee te ladderen. Het is te vaak afhankelijk van combo's (auchenai + circle bijvoorbeeld) om board te clearen of te dealen met threats waardoor het niet betrouwbaar is op ladder. Mocht je toernooien spelen dan is het veel beter omdat je dan beter kan je tegenstander kan counteren met specifieke combo's.
CW is goed tegen aggro decks over het algemeen.
Execute x2
Shield Slam x2
Whirlwind x1
Fiery War Axe x1 / x2
Armorsmith x2
Cruel Taskmaster x1
Shield Block x2
Acolyte of Pain x2
Big Game Hunter x1
Death's Bite x2
Kezan Mystic / Shredder x1 (of extra War Axe?)
Spellbreaker x1 (deze gekozen boven uil, omdat ik anders weinig 4-drops had qua minions)
Brawl x1
Belcher x2
Emperor
Shieldmaiden x1
Sylvanas
Black Knight
Baron Geddon
Dr Boom
Grommash
Ragnaros
Alexstrasza
Zit ook te twijfelen of ik er twee Shieldmaidens in moet doen ten koste van Black Knight, maar die vind ik zelf wel handig omdat je relatief veel Belchers en andere taunts tegen komt nog. Harrison Jones vind ik zelf ook erg handig, maar die heb ik er ook al uit moeten doen. Ik wil soms te veel counteren zeg maar, waardoor ik zo'n deck krijg dat overal wel iets tegen heeft, maar nooit genoeg en te random is.
Heb al veel rond gelezen op het internet, maar ik wil toch eindelijk wel eens goede resultaten gaan boeken
[ Voor 3% gewijzigd door Alwayshappyz op 15-06-2015 11:21 ]
Als je nog op rank 17 zit dan zou ik geen moeite doen met black knight, het meeste is hunter, tempo en zoo waardoor je weinig value gaat krijgen van je black knight. Je kan beter een tweede Shieldmaiden kiezen. Daarnaast is het een must om altijd twee keer FWA te hebben in elke warrior deck. Geen discussie daarover. Ragnaros kun je beter eruit halen omdat hij niet goed is tegen aggro, je kan beter een tweede cruel taskmaster kiezen. Kezan mystic is een goede keuze dus die zou ik kiezen ipv van shredder. En owl wordt meestal gekozen omdat hij goedkoper is en je hebt bij control warrior sowieso niet 4 drops echt hard nodig.Alwayshappyz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:20:
[...]
Dan maar eens proberen met mijn CW te ladderen, nooit echt een kans gegeven. Is dit een goede start:?
Execute x2
Shield Slam x2
Whirlwind x1
Fiery War Axe x1 / x2
Armorsmith x2
Cruel Taskmaster x1
Shield Block x2
Acolyte of Pain x2
Big Game Hunter x1
Death's Bite x2
Kezan Mystic / Shredder x1 (of extra War Axe?)
Spellbreaker x1 (deze gekozen boven uil, omdat ik anders weinig 4-drops had qua minions)
Brawl x1
Belcher x2
Emperor
Shieldmaiden x1
Sylvanas
Black Knight
Baron Geddon
Dr Boom
Grommash
Ragnaros
Alexstrasza
Zit ook te twijfelen of ik er twee Shieldmaidens in moet doen ten koste van Black Knight, maar die vind ik zelf wel handig omdat je relatief veel Belchers en andere taunts tegen komt nog. Harrison Jones vind ik zelf ook erg handig, maar die heb ik er ook al uit moeten doen. Ik wil soms te veel counteren zeg maar, waardoor ik zo'n deck krijg dat overal wel iets tegen heeft, maar nooit genoeg en te random is.
Heb al veel rond gelezen op het internet, maar ik wil toch eindelijk wel eens goede resultaten gaan boeken
Mech Shaman is nog een redelijk consistent deck, maar ik denk dat je gewoon te veel late-game kaarten hebt om echt de value game te winnen. Ik heb dus hetzelfde probleem met mijn paladin
Te veel face/aggression voor dat soort decks.
Mech shaman, waar heb je het over niemand heeft het hier over mech shaman?Zebby schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:06:
Mech Shaman is nog een redelijk consistent deck, maar ik denk dat je gewoon te veel late-game kaarten hebt om echt de value game te winnen. Ik heb dus hetzelfde probleem met mijn paladinTe veel face/aggression voor dat soort decks.
Mech shaman heeft veel burst en is naar mijn mening ook een yolo deck. Dus de eerste paar tuns moet "high" impact zijn, anders kom je late game in moeilijkheden.Zebby schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:06:
Mech Shaman is nog een redelijk consistent deck, maar ik denk dat je gewoon te veel late-game kaarten hebt om echt de value game te winnen. Ik heb dus hetzelfde probleem met mijn paladinTe veel face/aggression voor dat soort decks.
Met paladin heb je toch healing bot en lay on hand, daarnaast heeft paladin het toch niet zo moeilijk tegen aggro? Wil niet zeggen dat het super favored is, maar wel te doen.
Gebruikt er hier iemand anders ook Hearthstone Deck Tracker? Ik heb die vanochtend geinstalleerd, omdat je die altijd zag in filmpjes en het leek me ook wel handig.
Nu loop ik alleen tegen een probleem op: Ik heb vijf decks opgeslagen, maar elke keer als ik ga spelen zie ik mijn mage deck op het scherm staan, terwijl hij die eigenlijk moet updaten naar een ander deck/class. Hoe werk je dat bij?
En kan hij bijhouden welke golden cards je hebt? In het venstertje zie ik namelijk alleen de cards in normale kleur, terwijl die cards golden zijn
Niet de grootste ramp, maar zou fijn zijn.
Nu loop ik alleen tegen een probleem op: Ik heb vijf decks opgeslagen, maar elke keer als ik ga spelen zie ik mijn mage deck op het scherm staan, terwijl hij die eigenlijk moet updaten naar een ander deck/class. Hoe werk je dat bij?
En kan hij bijhouden welke golden cards je hebt? In het venstertje zie ik namelijk alleen de cards in normale kleur, terwijl die cards golden zijn
Wat een slecht verweer van die Ben Brode. "Nozdormu is a good card because it can blow your mind.". Wat een gelul zeg, NIEMAND die het ooit speelt dus NIEMAND zijn mind wordt geblowned.Jerry schreef op zondag 14 juni 2015 @ 21:39:
[...]
Ik zat ernaast.
Toch denk ik nog steeds dat de patch dinsdag/woensdag komt.
Dan weet ik nog een 'goede' kaart zeg. Een 42 mana kosten spell 'you win the game'. Taktiek is dan om te wachten tot de tegenstander Millhouse Manastorm speelt en dan 'BOEM'! Dubbele mind blown dan want Millhouse is al mindblower op zich
2 x Fiery War Axe is wel een must voor Ctrl Warrior en in mijn ogen 2 x Cruel Taskmaster ook overigens.
[ Voor 24% gewijzigd door xelfer op 15-06-2015 15:08 ]
Ik gebruik het sinds de tracker beschikbaar is. Eerst moet je via het menu aanvinken dat je "Auto Deck Selector" (ofzoiets) optie wil gebruiken. Daarna moet je, als de tracker neit het goede deck detecteerd zelf op "USE" klikken onder de decknaam in het overzicht.Alwayshappyz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:50:
Gebruikt er hier iemand anders ook Hearthstone Deck Tracker? Ik heb die vanochtend geinstalleerd, omdat je die altijd zag in filmpjes en het leek me ook wel handig.
En kan hij bijhouden welke golden cards je hebt? In het venstertje zie ik namelijk alleen de cards in normale kleur, terwijl die cards golden zijnNiet de grootste ramp, maar zou fijn zijn.
Golden cards kun je niet bijhouden met de Deck Tracker zelf. Wel met een addon. Collection Tracker genaamd.
Nee, De truuk is om emperor op beurt 2 met alarmobot op het veld te krijgen (innervate), en hem daarna 32 beurten in leven te houden.SeamusXanthus schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:05:
Dan weet ik nog een 'goede' kaart zeg. Een 42 mana kosten spell 'you win the game'.
Natuurlijk mag je geen andere kaarten krijgen xD
Hoe vaak zou je trouwens Emperor kunnen spelen in 1 game?
Faceless manip + gangup = 1+ 2 + 6 = 9 keer?
7 tegelijk op het veld zou wel echt heel grappig zijn (en compleet nutteloos).
[ Voor 19% gewijzigd door IdieEasy op 15-06-2015 15:24 ]
De games die makkelijk zijn om in te komen en te spelen, zijn populaire e-sports.Xanthian schreef op maandag 15 juni 2015 @ 08:07:
Wel grappig eigenlijk hoe Hearthstone een "Esports" is met zoveel RNG. De hoeveelheid mazzel die ervoor zorgt dat iemand op dreamhack een potje wint is toch best wel hoog. Ondanks dat is het wel erg leuk om te kijken.
e-sports is niet persé omdat het spel competitief diepgaand is, maar omdat het een grote playerbase is en er dus veel geld in om gaat.
CS:GO? Je moet schieten en/of objective voltooien. Geen multitasking. Je kan er beter in worden maar het instap niveau is laag.
LoL/Dota2? Je bestuurt maar 1 enkele unit, makkelijk om in te komen, lastig te masteren.
Hearthstone? Hele simpele +1 mana per turn met weinig diepgang/mechanics. Erg makkelijk om in te komen, de moeilijkheid ligt hem in het leren kennen van wat voor opties jij/je opponent hebt.
Daarom is starcraft 2 ook niet populair; het is een extreem complex spel om in te komen, je bestuurt hele armies, gebouwen, inkomen.. extreem veel multitasking en 'screens per minute', waarbij het vele malen moeilijker is om bij de top te komen. Dit spel maakt ook het minst gebruik van RNG omstandigheden en het is enkel jijzelf tegen de rest.
[ Voor 6% gewijzigd door kaluro2 op 15-06-2015 16:15 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Veeeeeeel vaker. Emperor + Faceless + Sneed + Unstable Portal x 2 = 5. Twee Duplicate triggers = 5 + 4 = 9. Twee duplicate kan je stelen met Kezan van je tegenstander mage (9 + 4 = 13).IdieEasy schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:18:
[...]
Nee, De truuk is om emperor op beurt 2 met alarmobot op het veld te krijgen (innervate), en hem daarna 32 beurten in leven te houden.
Natuurlijk mag je geen andere kaarten krijgen xD
Hoe vaak zou je trouwens Emperor kunnen spelen in 1 game?
Faceless manip + gangup = 1+ 2 + 6 = 9 keer?
7 tegelijk op het veld zou wel echt heel grappig zijn (en compleet nutteloos).
Als je er 7 op bord hebt, speel dan Echo of Medivh twee keer (13 + 7 + 7 = 27)
Maar die kan je ook nog via Nefarian twee keer krijgen dus : 27 + 7 + 7 = 41 emperors. Theoretisch dan als de tegenstander mee werkt
Het kan nog meer trouwens als je Nefarian duplicate in plaats Emperor bedenk ik me nu maar geen zin om dat ook te berekenen
Bwhahahaha,SeamusXanthus schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:55:
[...]
Veeeeeeel vaker. Emperor + Faceless + Sneed + Unstable Portal x 2 = 5. Twee Duplicate triggers = 5 + 4 = 9. Twee duplicate kan je stelen met Kezan van je tegenstander mage (9 + 4 = 13).
Als je er 7 op bord hebt, speel dan Echo of Medivh twee keer (13 + 7 + 7 = 27)
Maar die kan je ook nog via Nefarian twee keer krijgen dus : 27 + 7 + 7 = 41 emperors. Theoretisch dan als de tegenstander mee werkt
Het kan nog meer trouwens als je Nefarian duplicate in plaats Emperor bedenk ik me nu maar geen zin om dat ook te berekenen
Wel heel veel RNG xD maar goed, daar vroeg ik zelf om xD
Moet dus goed mogelijk zijn om er 7 tegelijk op het bord te krijgen. Jammer dat ik de kaarten ervoor mis om het te proberen. Anders zou ik het doen
Dreamhack GP finale tussen TiddlerCelestial en Dog begint om 21 uur op Twitch voor diegenen die het niet weten.
http://www.twitch.tv/dreamhackhs
[ Voor 4% gewijzigd door Krukar op 15-06-2015 19:12 ]
Double post.
[ Voor 94% gewijzigd door Mauz1978 op 15-06-2015 19:28 ]
Something under the bed is drooling
nee hoor, niet om 21.00, die is NU!Krukar schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:11:
Dreamhack GP finale tussen TiddlerCelestial en Dog begint om 21 uur op Twitch voor diegenen die het niet weten.
Something under the bed is drooling
Ja inderdaad, stond 21:00 onder op de twitchstream zelf
[ Voor 6% gewijzigd door Krukar op 15-06-2015 19:39 ]
Nou de Heroes zijn ook te koop en er zijn genoeg Schapen die er met open ogen intrappen.
Heb er al tegen 2 gespeeld die dus fucking 9 € betaald hebben voor ''niets'' LOL.
Verder is het nut van Golden Heroes ook verminderd want waarom 500x winnen terwijl je ook gewoon fancy animaties kan kopen.
Heb er al tegen 2 gespeeld die dus fucking 9 € betaald hebben voor ''niets'' LOL.
Verder is het nut van Golden Heroes ook verminderd want waarom 500x winnen terwijl je ook gewoon fancy animaties kan kopen.
[ Voor 50% gewijzigd door beuker19 op 15-06-2015 22:00 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]