[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.371 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Lastig, lastig. Vandaag wat packs geopend. Kwam twee keer een Leeroy uit en daarnaast een Gah'zrilla. En ik heb nu meer dan 3200 dust liggen. Moet nu een keuze maken. Ben bezig een warrior deck in elkaar te draaien en heb daarvoor Alexstrasza en Baron Geddon nog nodig. Voor mijn paladin wil ik Tirion nog.

Ik kan twee van die drie craften...of een van de drie..maar dan golden. Golden is de kans veel kleiner dat je ze alsnog later uit packs haalt, maar aan de andere kant..kan vanavond zo twee nuttige legendararies erbij hebben (al ga ik dan weer twijfelen welke twee van de drie ik moet kiezen..).

Speel overigens momenteel nog vooral mage, priest en druid, maar ook bezig met Paladin/Warrior/Shaman decks klaar te maken. Shaman is af (Golden Al Akir, yay), maar wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
  • Laatst online: 10-08-2024
Ik zou Alex en tirion doen, m.i. is tirion de beste legendary en Alex kan nog in een freezemage, als vervanger voor jaraxxus en vast in andere decks.

Ik vind baron als legendary niet flexibel genoeg, wordt maar in 2 decks gespeeld volgens mij, majordormo mage en CW.

Nu is het uiteraard je eigen keuze of je een compleet cw deck wil incl baron geddon of tirion om direct een sterk paladin deck te bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10 10:08
Baron Geddon zou ik ook zeker afraden. Wordt weinig gebruikt en ook in Warrior wordt die niet heel vaak gebruikt. Ik zou gaan kijken wat de alternatieven zijn, die zijn zeker niet slechter en scheelt je weer een kaart craften die je niet vaak zal gebruiken. Zeker in Dragon Control Warrior heeft die geen plek.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2e hero portrait is vrijgegeven

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SxCGSAf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Ik speel nu een ranked game. We zijn op 7 mana, met beide nog 5+ kaarten in hand en boven de 20hp. Geen van beide spelers heeft een board control. Speelt mijn tegenstander Prep into coin.. Hahaha.

De game was nog lang niet gespeeld. Het was gewoon echt een fout :P

Daarna kreeg ik sacrificial pact tegen handlock... Ik was erg blij toen hij jarraxus speelde :P

[ Voor 30% gewijzigd door aicaramba op 05-06-2015 22:57 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Haha, leuk verzonnen. :P

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-10 15:23
Zit ook nog steeds te twijfelen welke Legendary ik ga craften :/
Ik zit nog steeds te twijfelen tussen
a.Geddon omdat het toch mijn eerste Legendary was en ik nu eindelijk de kaarten heb voor een deck waarin hij werkt en het toch een beetje mijn CW afmaakt.
b. Archmage Antonidas omdat hij tegenwoordig in elk Mage deck zit zoals Mech/Tempo Mage
c.TBK omdat het de laatste tech kaart is die ook vaak in Paladin gebruikt word.
d. Sneeds omdat hij ook in sommige CW decks gespeeld word.
e. Cenarius omdat hij bij mij de cool factor heeft maar mis helaas nog wel de 2 War's voor ramp Druid en in de combo vervang ik hem met Rag zoals ook veel ''pro's'' dat doen.
f. Vol'Jin voor Priest maar heb helaas nog geen 2e cabral en ook geen Lightbomb en Priest is nu niet echt heel erg goed en daarom staan in deze lijst ook geen van de Shaman Legendary's.

Het enige wat ik nog wel overweeg is misschien 1x Doomhammer en 1x Fel Reaver te craften om Mech Shaman te spelen en wacht ik nog even af.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
beuker19 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 23:54:
a.Geddon omdat het toch mijn eerste Legendary was en ik nu eindelijk de kaarten heb voor een deck waarin hij werkt en het toch een beetje mijn CW afmaakt.
b. Archmage Antonidas omdat hij tegenwoordig in elk Mage deck zit zoals Mech/Tempo Mage
e. Cenarius omdat hij bij mij de cool factor heeft maar mis helaas nog wel de 2 War's voor ramp Druid en in de combo vervang ik hem met Rag zoals ook veel ''pro's'' dat doen.
f. Vol'Jin voor Priest maar heb helaas nog geen 2e cabral en ook geen Lightbomb en Priest is nu niet echt heel erg goed en daarom staan in deze lijst ook geen van de Shaman Legendary's.

Het enige wat ik nog wel overweeg is misschien 1x Doomhammer en 1x Fel Reaver te craften om Mech Shaman te spelen en wacht ik nog even af.
Antonidas kan in de meeste decks denk ik (bijna alle mage decks). Trouwens zonde dat je (blijkbaar) Geddon hebt gedust. Toch 1200 dust down the drain. Of was hij golden?
TBK heb ik altijd veel mee gespeelt, maar nu ik minder control speel gebruik ik hem bijna niet meer. Cenarius gebruik ik vaak in mijn druid decks maar heb nooit het gevoel dat hij essentieel is.
Vlo'Jin en Sneeds heb ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
aicaramba schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 22:29:

Daarna kreeg ik sacrificial pact tegen handlock... Ik was erg blij toen hij jarraxus speelde :P
Ik had vandaag 'the dream' tegen Handlock in Jarraxus vorm. In verliezende positie Sacrificial Pact uit Nefarian met mijn Warrior :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
SeamusXanthus schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 00:37:
[...]

Antonidas kan in de meeste decks denk ik (bijna alle mage decks). Trouwens zonde dat je (blijkbaar) Geddon hebt gedust. Toch 1200 dust down the drain. Of was hij golden?
Het was mijn eerste Legendary die ik kreeg uit een pakje maar dat was al in de zomer vorig jaar maar toen was er bijna geen enkel deck waar hij in gebruikt werd en toen ook niet meer gespeeld tot 2 weken voor GVG.
Had wel de eerste gratis wing van Naxx en genoeg gold voor de 2e win dus toen maar eens 60/70€ geïnvesteerd in pakjes en Naxx en toen een Golden Leeroy , Millhouse , Mekgineer Thermaplugg , Geddon en Greenskin geDEed om Dr. Boom en Sylvana's te craften.

En nu naar een paar maanden spelen en alleen maar BRM gekocht te hebben een paar weken terug Alex en Grom gecraft enmis alleen Geddon nog voor een top tier CW wat ik eerst voor bijna onmogelijk had gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weinig commentaar op de nieuwe heroes? Niemand die hem hier in huis gaat halen?

Ik ben wel pro skins. Is een leuke toevoeging en houdt voor mij het spel ook aangenaam en interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
90 euro voor iets wat 1 euro zou moeten kosten, kijk wel uit zeg!
Als men dit massaal koopt weet je zeker dat straks alles overpriced is.

Eerlijk gezegd vind ik de pricing schandalig en baal echt als ik zie hoeveel mensen hier okay mee zijn. Ik bedoel je kan dit jaar Witcher3 en Fallout4 kopen voor minder geld.

Heb hearthstone altijd verdedigd vanwege het goede f2p model maar dit gaat echt nergens over. Wat is next? Extra deckslots voor 10 euro per slot?

jaja, ik weet al wat jullie zullen roepen. "Je hoeft het niet te kopen" en "het is alleen maar visueel" of "daardoor blijft het goedkoper voor ons" maar het heeft wel degelijk invloed op iedereen. Normaal gesproken zou deze content gratis komen naar iedereen als onderdeel van een expansion, of unlocked als achievement of zo en nu blijft het voor 99% van de community buiten bereik. Tenminste ik HOOP toch dat niet meer dan 1% 10 euro gaat betalen voor een animated golfje en een paar regels ingesproken text.

Als je het dan met gold kon kopen was het nog tot daar aan toe, maar zelfs dat is niet mogelijk. waardeloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ga ik never nooit kopen. Al waren ze 1 cent per stuk.

Voor mij hebben digitale visuele dingen 0,0 waarde. Verder vind ik 10 euro voor een nieuwe plaatje, een nieuwe animatie voor je hero power en wat nieuwe geluiden veel en veel teveel.

Echter ben ik blij dat iets wat alleen met geld gekocht kan worden puur visueel is, dus ik heb er an sich ook niets op tegen. Ik vind het wel raar dst er geen optie is om het met gold te kopen.

Als het iets was wat ingame voordelen oplevert zou ik direct met het spel stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
beuker19 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 23:54:

A, C, D en F zijn vrij makkelijk te vervangen of vaak niet eens nodig. Antonidas is in heel wat decks heel belangrijk, Cenarius kan vervangen worden, maar is wel echt een sterke kaart in Druid.

Tevens word Cenarius wel vaak in tournaments vervangen door Ragnaros, maar dat komt ook omdat daar veel Freeze Mage is, en Ragnaros tegen Freeze is ongelooflijk sterk. Op ladder zie je het echter een stuk minder.
Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 03:39:

Ik ben wel pro skins. Is een leuke toevoeging en houdt voor mij het spel ook aangenaam en interessant.
Er is zat commentaar, ook op de FP, je bent alleen wat laat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Toch maar golden Tirion gecraft. Mijn paladin deck miste hem nog echt, terwijl mijn warrior deck op zich al prima functioneert (Alex en Geddon zou het enkel nog beter maken). Kans is groter dat ik een van die twee legendaries krijg uit een pack en daarnaast vind ik Tirion in het gold echt heel mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Miste je deck GOLDEN tirion!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:22
Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 03:39:

Ik ga ze wel halen :) ben een collecter, heb alles, dus sla dit niet over... misschien doe ik het gewoon in een periode van 3 maand met 3x 3 heroes kopen. Maar ja ik ga ze sowieso halen :) zo slecht vind ik het nou ook weer niet. Misschien brengen ze ook wel gewoon om de week 1 uit, dan maar even 2-3 pilsjes minder in het weekend ;)!! De prijs is wel iets te hoog(zelfde als een wing was logischer), maar las vandaag op pwn dat deze skins slechts een stukje zijn van de desbetreffende patch :)

Hier nog meer mensen die 1 of meer gaan kopen?

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ik zal hem naar alle verwachting voor Paladin kopen, maar ook Warlock valt binnen de verwachting. Verder ligt het echt aan de karakters hoe mooi ze zijn en hoe graag ik er mee wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Niet specifiek golden, maar als ik er dan toch een craft..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ik craft ook alleen legendaries golden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Royy90 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 11:17:
[...]

Ik ga ze wel halen :) ben een collecter, heb alles, dus sla dit niet over... misschien doe ik het gewoon in een periode van 3 maand met 3x 3 heroes kopen. Maar ja ik ga ze sowieso halen :) zo slecht vind ik het nou ook weer niet. Misschien brengen ze ook wel gewoon om de week 1 uit, dan maar even 2-3 pilsjes minder in het weekend ;)!! De prijs is wel iets te hoog(zelfde als een wing was logischer), maar las vandaag op pwn dat deze skins slechts een stukje zijn van de desbetreffende patch :)

Hier nog meer mensen die 1 of meer gaan kopen?
'Iets' te hoog? dit is een digitaal plaatje van existing art! Je mag zelf weten wat je doet natuurlijk maar als je alles wilt hebben, hebben ze je bij de strot. Dit soort dingen kunnen ze bijna oneindig uitbrengen en dan ben je straks duizenden euro's kwijt.
Zelfs als het de prijs van een wing zou zijn zou de prijs echt belachelijk hoog zijn.
En in tegenstelling tot andere collectibles zoals LEGO, skylanders, magic is de restwaarde echt nul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
SeamusXanthus schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 12:20:
[...]

'Iets' te hoog? dit is een digitaal plaatje van existing art! Je mag zelf weten wat je doet natuurlijk maar als je alles wilt hebben, hebben ze je bij de strot. Dit soort dingen kunnen ze bijna oneindig uitbrengen en dan ben je straks duizenden euro's kwijt.
Zelfs als het de prijs van een wing zou zijn zou de prijs echt belachelijk hoog zijn.
En in tegenstelling tot andere collectibles zoals LEGO, skylanders, magic is de restwaarde echt nul.
Ieder zijn ding toch :) vind het een mooi spel en leuk om alles te verzamelen. Naast het hero portrait heb je natuurlijk nu 2 characters per hero, nieuwe hero power animatie, een cardback, wat emotes erbij, ach ik vind het wel leuk :) Ik ga ze waarschijnlijk niet allemaal tegelijk kopen hoor. Verder speel ik geen andere games want ben niet echt een "gamer". Dus ik vind het niet erg om hier af en toe wat aan uit te geven :)!! Het brengt ook meer diversiteit, het aantal heroes dat je tegen kan komen qua portraits is met 100% verdubbeld. Ben het met je eens dat het de game/met nul zal veranderen, maar dit was ook slechts een gedeelte van deze patch :) Quote: The main elements of the next patch are not the new heroes. They didn't show the big thing.(hearthpwn.com)

Je kan het ook zo zien:
New portrait: 3 euro
New card back: 3 euro
New emotes: 2 euro
New hero power animation: 2 euro
- Dan valt het wel mee in mijn ogen.

[ Voor 5% gewijzigd door Royy90 op 06-06-2015 13:02 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Je kan ongeveer een heel jaar Netlfix kijken hiervoor. Als je dat mee vind vallen (een cardback net zo duur als menig indy game), tja laten we zeggen dat ik een andere beeld heb van 'meevallen' :). Verder niks persoonlijks hoor, mijn 'woede' is aan Blizzard gericht die naar mijn mening echt misbruik maakt van de verzamelwoede van zijn fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:14
Afgelopen 2 dagen heb ik geprobeerd een werkend Shaman deck te creëren en ik moet zeggen dat het aardig gelukt is :7 :

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DCuiogE.png

Tot nu toe is de enige aanpassing die ik heb gedaan ten opzichte van m'n eerste build -2 Sludge Belcher en +1 Annoy-o-Tron +1 Loatheb, want de Sludge Belchers voelden overbodig aan en leken m'n tempo alleen maar de verzwakken.

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 12:06
Royy90 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 12:59:
[...]

Je kan het ook zo zien:
New portrait: 3 euro
New card back: 3 euro
New emotes: 2 euro
New hero power animation: 2 euro
- Dan valt het wel mee in mijn ogen.
Sorry hoor, maar bij welke cosmetische skin ga je de effecten scheiden op prijs? :+
Dit is geen goede manier om de hoge prijs goed te praten, dit laat alleen maar zien dat het eigenlijk te duur is. Zeg eens eerlijk, wat zou je van deze effecten los kopen als het kon? Waarschijnlijk alleen de portrait en emotes en dan komen we op 5 euro, volgens jouw berekeningen ;) Wat naar mijn idee een meer schappelijke prijs zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
SeamusXanthus schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 13:27:
Je kan ongeveer een heel jaar Netlfix kijken hiervoor. Als je dat mee vind vallen (een cardback net zo duur als menig indy game), tja laten we zeggen dat ik een andere beeld heb van 'meevallen' :). Verder niks persoonlijks hoor, mijn 'woede' is aan Blizzard gericht die naar mijn mening echt misbruik maakt van de verzamelwoede van zijn fans.
En dat is denk ik het verschil :p ik hou bijvoorbeeld niet van tv/series dus ik vind dat enorm zonde van mijn geld, jij vind dit zonde :) geven we beide het geld uit aan wat we leuk vinden maar van elkaar vinden we het zonde van het geld haha :p Ik snap je woede richting blizz, en ja het is TE duur voor wat je krijgt, maar ik vind het niet te duur om het niet te kopen :)

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Nostordici schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 13:33:
[...]

Sorry hoor, maar bij welke cosmetische skin ga je de effecten scheiden op prijs? :+
Dit is geen goede manier om de hoge prijs goed te praten, dit laat alleen maar zien dat het eigenlijk te duur is. Zeg eens eerlijk, wat zou je van deze effecten los kopen als het kon? Waarschijnlijk alleen de portrait en emotes en dan komen we op 5 euro, volgens jouw berekeningen ;) Wat naar mijn idee een meer schappelijke prijs zou zijn.
Het is geen excuus om de hoge prijs goed te praten. Ja het is duur, te duur zelfs. Ik zou ook de cardback nog meepakken trouwens :) maar ik denk dat dit uiteindelijk een discussie wordt die eindeloos is. Ik denk trouwens wel dat veel 1 a 2 portraits zullen kopen voor hun favoriete heroes. Mijn berekening is maar een idee hoe ik het een beetje zie :) je krijgt meer dan alleen een nieuw plaatje voor je hero :) Maar ja, het is te duur, en toch koop ik het :) net als andere peuken, games, netflix of weet ik veel wat kopen :P ieder zijn ding

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

http://www.heartharena.com/arena-run/djtktm

Heartharena gaf toch vaak kaarten aan die ik niet gekozen zou hebben.
Ik denk dat ik voortaan weer gewoon op eigen gevoel mijn kaarten kies :P

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Net iemand die Tirion tegen me inzette...pech voor hem dat ik Black Knight en Harrison Jones beiden in mijn hand had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Haha. Dat is wel een van de meeste efficiente manieren om de game in je voordeel te trekken. En voor je tegenstander waarschijnlijk een van de meest frusterende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
SeamusXanthus schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 13:27:
Het vergelijken van prijzen van niet vergelijkbare producten, schiet dus echt niet op.

Voor deze prijs heb je:
1 baco
3-4 bier
1 groot menu bij bijv McDonalds
1 dure skin in LoL
Een derde van uit eten
De helft van menig dvd box
Minder dan menig blu-ray

Enz enz

Punt is dat prijzen niet vergelijkbaar zijn, zat dingen bieden 'meer' of minder. Daar moet je je dan ook niet op blindstaren.
Uiteindelijk gaat het er om of jij het die 9 euro waard vindt. Als je altijd alles puur in vergelijking koopt, dan doe je bijna niets meer, want heel veel dingen zijn in verhouding een stuk duurder.

Voor mij is een mooie paladin skin 9 euro waard, terwijl een rogue skin dit me absoluut niet waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mij zou een mooie skin waarschijnlijk 1 a 2 euro waard zijn. Voor de prijs van 90 euro voor een set verwacht ik meerdere volwaardige triple A games :). Zelf heb ik 25 games voor de PS4 en ik heb er een stuk of 10-12 gekocht voor 15 euro of minder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik betaal zelden 9 euro voor een game.. GTA 5 kostte flink meer. Maar via steam betaal ik niet vaak zo'n bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:22
In principe mogen ze zelf weten wat ze er voor vragen, het is esthetisch dus je hoeft het niet te kopen. Maar het doet me wel een beetje denken aan PSN avatars. Op iedere website kun je zelf gratis je plaatje instellen als avatar, maar op PSN kun je alleen via de PSN store aan avatars komen, dus ze creeeren eigenlijk een soort monopolie.

Zijn er geen Hearthstone mods eigenlijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker nuttig...

[ Voor 89% gewijzigd door BM op 08-06-2015 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Benjamin- schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 21:30:
[...]

Het vergelijken van prijzen van niet vergelijkbare producten, schiet dus echt niet op.
Daarom moet je de prijzen ook binnenin Hearthstone vergelijken ;)
Voor 9 euro heb je ook een leuk aantal nieuwe kaarten en/of een adventure wing, vooral voor die laatste krijg je meer waarde voor je geld.

Het probleem is naar mijn mening niet dat het geld kost, maar dat de prijs te hoog is. Gelukkig is het inderdaad alleen cosmetisch, al had ik het zelf wel leuk gevonden om het te hebben, helaas is de prijs voor mij te hoog. Heb dan toch liever een nieuwe adventure/kaarten en dat zegt iemand die elk jaar een virtual Blizzcon ticket koopt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
xelfer schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:51:
Voor mij zou een mooie skin waarschijnlijk 1 a 2 euro waard zijn. Voor de prijs van 90 euro voor een set verwacht ik meerdere volwaardige triple A games :). Zelf heb ik 25 games voor de PS4 en ik heb er een stuk of 10-12 gekocht voor 15 euro of minder....
Nu ga jij natuurlijk ook niet 90 81 euro uitgeven aan 9 skins toch? Los van het feit dat je ze niet allemaal zal willen, bedoel nieuw is leuk, maar betekent niet dat ze ook mooier zijn, daarbij speel je vast ook niet alle 9 classes om alle mooie ook te kopen.

En ja, je kan wederom prijzen blijven vergelijken, maar je schiet er niets mee op. Ik bedoel daarmee dat zulke dingen gewoon niet te vergelijken zijn.
Ik heb heel wat LoL skins gekocht, gaf me geen enkel voordeel en was dan ook puur cosmetisch. Even los van de tijd die er in wordt gestoken enz, waren die skins de moeite waard? Waarom? Omdat ik er plezier aan had. Dat het duur is, daar is iedereen het over eens, maar dat is HS sowieso al, bedoel wil je een 3-4 goede decks dan moet je wel heel erg veel spelen om deze te kunnen maken, vaker is het een kwestie dat je er toch wat geld in stopt. Waar stop je dan het geld in? Virtuele kaartjes.

Aan het einde van de dag doe ik wat voor mij prettig voelt, 9 euro is veel, maar tegelijkertijd is het plezier de moeite waard, want daar gaat het uiteindelijk om, hoeveel plezier krijg je er van, hoeveel geld is dat je waard? Ik heb talloze volledige games liggen waar ik minder heb voor betaald dan die skin, maar de hoeveelheid plezier valt in het niets bij HS. En ja, nu is dit enkel dus een skin enz, maar wanneer ik HS speel, dan wil ik al het plezier er uit halen dat er is, en vanuitgaande dat de Paladin skin er vet uitziet, dan moet ik die gewoon hebben.
Nostordici schreef op zondag 07 juni 2015 @ 00:09:
[...]

Daarom moet je de prijzen ook binnenin Hearthstone vergelijken ;)
Voor 9 euro heb je ook een leuk aantal nieuwe kaarten en/of een adventure wing, vooral voor die laatste krijg je meer waarde voor je geld.

Het probleem is naar mijn mening niet dat het geld kost, maar dat de prijs te hoog is. Gelukkig is het inderdaad alleen cosmetisch, al had ik het zelf wel leuk gevonden om het te hebben, helaas is de prijs voor mij te hoog. Heb dan toch liever een nieuwe adventure/kaarten en dat zegt iemand die elk jaar een virtual Blizzcon ticket koopt :p
Maar vergelijk het dan is met prijzen in HS. Je hebt het nu over wings enz, maar je moet dit natuurlijk vergelijken met golden kaarten. Tijdje terug had ik al aangegeven dat een pack ongeveer 100 dust is, dus een golden legendary is 3200 gold, dat is dus zeker 30 euro. Nu kan je dit wel ingame verdienen natuurlijk, maar punt is dat shiny dingen gewoon heel flink aantikken. Geef je niks of weinig om golden kaarten en puur om het spel zelf, dan moet je dit ook gewoon lekker laten liggen. Vind je golden kaarten wel tof, dan ja dan kan dit ook zeker iets zien wat de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een eigen mage deck aan het testen op casual. Ik heb 6 potjes gespeeld en 3 friend requests gekregen. Ik denk even kijken wat ze willen. Het kwam alle 3 neer op het volgende:

(Na een concede omdat ik z'n bord wipe met een Blizzard)

> How long you take for a decision man?
- The deck is hard to play, I've got a lot of decisions to make.
> It's annoying man
- It's not a face rush like your Paladin deck.
> I don't care, don't play it on casual
- I'm testing the deck, I don't want to lose ranks if it's not finished yet
> You suck man
- Probably, but you were losing anyway, I had 2 Moltens, 2 Nefarians from Duplicate, an Echo and a Lay on Hands I stole
> Yeah yeah I was playing a troll deck, everyone wins from this, you play annoying
- Who's playing the troll deck now?

:'(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2015 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel wel alle 9 classes ongeveer evenveel (Rogue wat minder) over een langere periode, maar de prijs van de skins is gewoon buiten proporties. Geld uit geven aan packs heb ik minder problemen mee, aangezien extra kaarten je meer mogelijkheden geven in het spel.

Zelf ben ik ook niet tegen cosmetische dingen voor geld, maar de dingen moeten wel een redelijke prijs hebben. Ik weet nog wel dat ze in WoW betaalde mounts gingen introduceren. Uiteindelijk was dat een groot succes: 1 mount voor 20/25 euro. Ding was nog een lelijke reskin ook. Uiteindelijk stond die mount ook bekend onder de spelers als "That Retarded Horse" en werd hij amper gebruikt omdat je wel een beetje voor lul stond als je hem wel gebruikte. Zo zal ik de skins waarschijnlijk ook in HS zien, voornamelijk omdat ik de prijs echt bizar vind.

Daarnaast ben ik zelf altijd iemand die een signaal uit wil geven met mijn koop gedrag. Als ik dingen eerlijk geprijsd vind en ik het ook nog de moeite waard vind, dan zal ik zeker mijn portemonnee trekken. Dingen die ik een scam vind, zal ik uit principe ook niet kopen (bijvoorbeeld Fifa Ultimate Team speelmodus in de Fifa games, of World of Warcraft mounts voor 20+ euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
xelfer schreef op zondag 07 juni 2015 @ 10:23:
Ik speel wel alle 9 classes ongeveer evenveel (Rogue wat minder) over een langere periode, maar de prijs van de skins is gewoon buiten proporties. Geld uit geven aan packs heb ik minder problemen mee, aangezien extra kaarten je meer mogelijkheden geven in het spel.

Zelf ben ik ook niet tegen cosmetische dingen voor geld, maar de dingen moeten wel een redelijke prijs hebben. Ik weet nog wel dat ze in WoW betaalde mounts gingen introduceren. Uiteindelijk was dat een groot succes: 1 mount voor 20/25 euro. Ding was nog een lelijke reskin ook. Uiteindelijk stond die mount ook bekend onder de spelers als "That Retarded Horse" en werd hij amper gebruikt omdat je wel een beetje voor lul stond als je hem wel gebruikte. Zo zal ik de skins waarschijnlijk ook in HS zien, voornamelijk omdat ik de prijs echt bizar vind.
Zo denk ik er over want 9 €gaat IMHO negens meer over.
Natuurlijk kun je als argument gebruiken dat je het niet hoeft te kopen maar maar dit soort dingen horen eigenlijk niet eens in een kaart spel te zitten of gewoon gratis te zijn (bij 1000 wins ? ) en hoort men geld te verdienen met de core van de game zoals Kaarten en Adventures.
Juist in card games hoef je de inkomsten niet uit cosmetische dingen te halen zoals LoL , Dota en Hots en komt het op mijn of als een beetje greedy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had er zelf geen problemen mee gehad als het totale pakket van 9 skins gewoon 10-20 euro had gekost. Voor die prijs had ik de aanschaf wel overwogen.

Uiteraard hoef ik het ook niet te kopen, maar ik vrees wel dat het een gevaarlijke tendens is als deze skins voor deze prijs een succes worden. Blizzard zal zich na succesvolle verkoop van deze skins alleen nog maar meer gaan richten op nog meer skins, cardbacks etc. voor geld en dit kan ten koste gaan van de kwaliteit van de game zelf. In World of Warcraft heb ik dit al meegemaakt en na de introductie van that retarded horse ging het voor mij hard bergafwaarts met WoW.

In WoW is het volgens mij trouwens helemaal mis gegaan. Je kan tegenwoordig betaald van server wisselen, betaald je character instant naar lvl 90 boosten (kost 50 euro), betaald de naam van je character veranderen, betaald het uiterlijk/ras van je character veranderen etc. en dat is uiteraard naast de standaard cosmetische spullen die ze verkopen zoals pets, mounts en headpieces.

[ Voor 23% gewijzigd door xelfer op 07-06-2015 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
xelfer schreef op zondag 07 juni 2015 @ 10:40:
Ik had er zelf geen problemen mee gehad als het totale pakket van 9 skins gewoon 10-20 euro had gekost. Voor die prijs had ik de aanschaf wel overwogen.

Uiteraard hoef ik het ook niet te kopen, maar ik vrees wel dat het een gevaarlijke tendens is als deze skins voor deze prijs een succes worden. Blizzard zal zich na succesvolle verkoop van deze skins alleen nog maar meer gaan richten op nog meer skins, cardbacks etc. voor geld en dit kan ten koste gaan van de kwaliteit van de game zelf. In World of Warcraft heb ik dit al meegemaakt en na de introductie van that retarded horse ging het voor mij hard bergafwaarts met WoW.

In WoW is het volgens mij trouwens helemaal mis gegaan. Je kan tegenwoordig betaald van server wisselen, betaald je character instant naar lvl 90 boosten (kost 50 euro), betaald de naam van je character veranderen, betaald het uiterlijk/ras van je character veranderen etc. en dat is uiteraard naast de standaard cosmetische spullen die ze verkopen zoals pets, mounts en headpieces.
Precies het is een trend waar ik geen voorstander van ben en wat jij zegt voor 2 á 3 € stuk misschien en is het voor iedereen leuk.
Als we dit soort dingen maar blijven goedkeuren heb je in HS dadelijk meer skins dan kaarten in de game en dat is juist was we wel nodig hebben want BRM heeft eigenlijk niet eens genoeg gebracht want nog zie je bijna alleen maar de zelfde kaarten in de betere decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
xelfer schreef op zondag 07 juni 2015 @ 10:23:

Daarnaast ben ik zelf altijd iemand die een signaal uit wil geven met mijn koop gedrag. Als ik dingen eerlijk geprijsd vind en ik het ook nog de moeite waard vind, dan zal ik zeker mijn portemonnee trekken. Dingen die ik een scam vind, zal ik uit principe ook niet kopen (bijvoorbeeld Fifa Ultimate Team speelmodus in de Fifa games, of World of Warcraft mounts voor 20+ euro).
Ga je collectie is in, hoeveel kaarten heb je die je niet nodig hebt, dus dan heb ik het over golden kaarten wanneer je reguliere al hebt, en alle kaarten die je niet in je decks stopt. Ik schat dat dat heel wat kaarten zijn, waarom? Door ze te dusten doen ze meer dan ze te laten liggen, toch vind je kaarten kopen wel normaal, ook al doet dit puur je collectie aanvullen, waarbij een gedeelte dus volstrekt nutteloos is, oftewel je betaald voor een gedeelte dat je niet gebruikt.

Als voorbeeld, ik heb een hoop legendaries, waaronder kaarten zoals Millhouse, Pagle, Onyxia enz, gemiddeld gezien is iedere kaart 400 gold en dus zo'n 4 euro waard, want ik heb vrijwel alle kaarten dus packs openen is vrijwel puur voor dust (tevens heb ik al weken geen gold gebruikt en ben ik puur aan het sparen om diezelfde reden), nu kan ik die kaarten dusten, wat dus sowieso al 1200 dust geeft, en zo heb ik nog veel meer kaarten, toch vind vrijwel niemand dat zonde, want ja waarom zou je ze dusten? Toch kost het (mits je weleens packs koopt, zelfs wanneer je maar 15 packs koopt) meer om die kaarten te houden dan zo'n hero te kopen, dit terwijl je van die hero meer lol hebt, en die kaarten puur voor de collectie is.
beuker19 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 10:33:
[...]

Zo denk ik er over want 9 €gaat IMHO negens meer over.
Natuurlijk kun je als argument gebruiken dat je het niet hoeft te kopen maar maar dit soort dingen horen eigenlijk niet eens in een kaart spel te zitten of gewoon gratis te zijn (bij 1000 wins ? ) en hoort men geld te verdienen met de core van de game zoals Kaarten en Adventures.
Juist in card games hoef je de inkomsten niet uit cosmetische dingen te halen zoals LoL , Dota en Hots en komt het op mijn of als een beetje greedy.
Van mij hadden ze het zeker mogen maken dat je na 500 wins een nieuwe hero unlock en met 1000 golden bijvoorbeeld.

Verder halen card games juist veel geld uit cosmetische dingen, alle foil, holo enz enz kaarten die er van al die kaartspellen zijn, met allerlei rarities, is er op gericht om extra geld te verdienen. Anders zouden ze je wel gewoon een pak kaarten verkopen voor een 10 euro iedere 3 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Benjamin- schreef op zondag 07 juni 2015 @ 11:00:
[...]

Ga je collectie is in, hoeveel kaarten heb je die je niet nodig hebt, dus dan heb ik het over golden kaarten wanneer je reguliere al hebt, en alle kaarten die je niet in je decks stopt. Ik schat dat dat heel wat kaarten zijn, waarom? Door ze te dusten doen ze meer dan ze te laten liggen, toch vind je kaarten kopen wel normaal, ook al doet dit puur je collectie aanvullen, waarbij een gedeelte dus volstrekt nutteloos is, oftewel je betaald voor een gedeelte dat je niet gebruikt.

Als voorbeeld, ik heb een hoop legendaries, waaronder kaarten zoals Millhouse, Pagle, Onyxia enz, gemiddeld gezien is iedere kaart 400 gold en dus zo'n 4 euro waard, want ik heb vrijwel alle kaarten dus packs openen is vrijwel puur voor dust (tevens heb ik al weken geen gold gebruikt en ben ik puur aan het sparen om diezelfde reden), nu kan ik die kaarten dusten, wat dus sowieso al 1200 dust geeft, en zo heb ik nog veel meer kaarten, toch vind vrijwel niemand dat zonde, want ja waarom zou je ze dusten? Toch kost het (mits je weleens packs koopt, zelfs wanneer je maar 15 packs koopt) meer om die kaarten te houden dan zo'n hero te kopen, dit terwijl je van die hero meer lol hebt, en die kaarten puur voor de collectie is.

[...]

Van mij hadden ze het zeker mogen maken dat je na 500 wins een nieuwe hero unlock en met 1000 golden bijvoorbeeld.

Verder halen card games juist veel geld uit cosmetische dingen, alle foil, holo enz enz kaarten die er van al die kaartspellen zijn, met allerlei rarities, is er op gericht om extra geld te verdienen. Anders zouden ze je wel gewoon een pak kaarten verkopen voor een 10 euro iedere 3 maanden.
Maar dat systeem is er al met de Golden kaarten vandaar ook dat ik het een beetje greedy vind.
Wat misschien nog wel vreemder is dat de nieuwe Heroes er op geen enkele manier voor zorgen dat je meer gaat spelen wat dit systeem misschien nog wel vervelender maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Kijk het is gewoon heel simpel, Blizzard is een bedrijf, zoals iedere andere TCG/CCG bieden ze speciale versies van kaarten, in dit geval dus golden, het doel daarvan is simpelweg om keihard geld mee te verdienen, dit is ook niet per definitie slecht, want juist ook doordat ze exclusiever zijn, vinden mensen ze ook heel leuk om te hebben, zou je vrij snel een golden deck kunnen maken, dan zou het niet boeiend meer zijn.
Maargoed voor het bedrijf is het gewoon om geld te verdienen. Spelers willen meer heroes, heroes voegen niets toe aan het spel, is puur voor het leuke, voor het exclusieve, en ja dat kost geld.

Ieder bedrijf doet dat, denk dan alleen niet alleen aan de kaarten zelf, maar aan hoesjes (al worden deze vaak - niet altijd - door derden gemaakt), deck holders, playmats enz enz enz, je kan de goedkope standaard versies kopen, maar ze komen ook steeds weer met speciale versies. In HS had je golden cards en cardbacks, en nu dus ook golden heroes. Dit is echt niet raar voor dit soort type spel.
Ook in die zin is trouwens de prijs vergelijkbaar, speciale edities kosten vaak veel meer, terwijl de productie amper meer kost, het is even designen en hoppa +10 euro voor iets, of zelfs nog meer.

Is het duur? Ja absoluut. En het is aan ieder om te bepalen hoe je het spel wilt spelen, puur als spel, of wil je je deck met alles erbij zo gelikt mogelijk krijgen. Blizzard weet dat, net zo goed dat ze dat weten bij Magic, Pokemon, Yu-gi-oh enz enz.

[ Voor 18% gewijzigd door Benjamin- op 07-06-2015 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Benjamin- schreef op zondag 07 juni 2015 @ 11:20:
Kijk het is gewoon heel simpel, Blizzard is een bedrijf, zoals iedere andere TCG/CCG bieden ze speciale versies van kaarten, in dit geval dus golden, het doel daarvan is simpelweg om keihard geld mee te verdienen, dit is ook niet per definitie slecht, want juist ook doordat ze exclusiever zijn, vinden mensen ze ook heel leuk om te hebben, zou je vrij snel een golden deck kunnen maken, dan zou het niet boeiend meer zijn.
Maargoed voor het bedrijf is het gewoon om geld te verdienen. Spelers willen meer heroes, heroes voegen niets toe aan het spel, is puur voor het leuke, voor het exclusieve, en ja dat kost geld.

Ieder bedrijf doet dat, denk dan alleen niet alleen aan de kaarten zelf, maar aan hoesjes (al worden deze vaak - niet altijd - door derden gemaakt), deck holders, playmats enz enz enz, je kan de goedkope standaard versies kopen, maar ze komen ook steeds weer met speciale versies. In HS had je golden cards en cardbacks, en nu dus ook golden heroes. Dit is echt niet raar voor dit soort type spel.
Ook in die zin is trouwens de prijs vergelijkbaar, speciale edities kosten vaak veel meer, terwijl de productie amper meer kost, het is even designen en hoppa +10 euro voor iets, of zelfs nog meer.

Is het duur? Ja absoluut. En het is aan ieder om te bepalen hoe je het spel wilt spelen, puur als spel, of wil je je deck met alles erbij zo gelikt mogelijk krijgen. Blizzard weet dat, net zo goed dat ze dat weten bij Magic, Pokemon, Yu-gi-oh enz enz.
Precies, commercie heet dat. Betalen of niet, wat ieder wil. Niet miepen over slecht zus, te duur dat. Keus, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Benjamin- schreef op zondag 07 juni 2015 @ 11:20:
Eindelijk, je hebt gezegd dat je het ook duur vindt! Misschien heb je dat al eerder gedaan, maar je posts zijn vrij lang hehe. Wat mij opvalt is dat je elke keer probeert uit te leggen waarom Blizzard zoveel geld vraagt en je vergelijkt het met golden cards. Is niet helemaal juist, aangezien het verschil met bijvoorbeeld Dota 2 is dat items ook echt een verkoopwaarde hebben. Heb je wat bijzonders in Dota 2 dan kun je het vaak voor een leuk bedrag verkopen. Bij Hearhstone neb je die luxe niet en moet je de waarde dus zelf inschatten en dit verklaart de reacties dat mensen het te duur vinden. Iedereen snapt dat Blizzard geld moet verdienen, maar dat kan op veel manieren. Gelukkig vinden veel mensen dit te duur voor een plaatje.

Heb ook al het argument gehoord dat Blizzard nu de booster packs en adventures goedkoper gaat verkopen door deze skins... Yeah right. Wanneer je 9 euro verdient per skin en lekker veel aan de core game, dan ga je als bedrijf het echt niet goedkoper maken. Sterker nog, je wilt meer hebben en gaat meer inkomsten erbij verzinnen, een gevaarlijke trend, met het oog op de kwaliteit.

Vooral voor verzamelaars zijn de skins een gemene zet, ondanks dat zij het bijvoorbeeld te duur vinden, voelen zij zich toch genoodzaakt om het te kopen. Gaan mensen 1-2 skins kopen (of zelfs allemaal?), natuurlijk gaan ze dat doen! Maar ik hoop wel dat dit geklaag (op Reddit en hun officiële forum) Blizzard zal aanzetten om na te denken over hun nieuwe business model. Ze willen geld verdienen, maar een goede reputatie vinden ze ook fijn, nu nog een goede balans tussen die twee te weten behouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn eerste Fireside Gathering achter de rug. Het was echt zalig! Love it!
Link naar de foto's:
https://www.facebook.com/...32.547089728734805&type=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 12:55:
Gisteren mijn eerste Fireside Gathering achter de rug. Het was echt zalig! Love it!
Link naar de foto's:
https://www.facebook.com/...32.547089728734805&type=1
Ik ben wel benieuwd wat voor publiek daar nou op af komt. Foto's kan ik niet zien, moet ik eerst een account aanmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Nostordici schreef op zondag 07 juni 2015 @ 12:43:
[...]

Eindelijk, je hebt gezegd dat je het ook duur vindt! Misschien heb je dat al eerder gedaan, maar je posts zijn vrij lang hehe. Wat mij opvalt is dat je elke keer probeert uit te leggen waarom Blizzard zoveel geld vraagt en je vergelijkt het met golden cards. Is niet helemaal juist, aangezien het verschil met bijvoorbeeld Dota 2 is dat items ook echt een verkoopwaarde hebben. Heb je wat bijzonders in Dota 2 dan kun je het vaak voor een leuk bedrag verkopen. Bij Hearhstone neb je die luxe niet en moet je de waarde dus zelf inschatten en dit verklaart de reacties dat mensen het te duur vinden. Iedereen snapt dat Blizzard geld moet verdienen, maar dat kan op veel manieren. Gelukkig vinden veel mensen dit te duur voor een plaatje.

Heb ook al het argument gehoord dat Blizzard nu de booster packs en adventures goedkoper gaat verkopen door deze skins... Yeah right. Wanneer je 9 euro verdient per skin en lekker veel aan de core game, dan ga je als bedrijf het echt niet goedkoper maken. Sterker nog, je wilt meer hebben en gaat meer inkomsten erbij verzinnen, een gevaarlijke trend, met het oog op de kwaliteit.

Vooral voor verzamelaars zijn de skins een gemene zet, ondanks dat zij het bijvoorbeeld te duur vinden, voelen zij zich toch genoodzaakt om het te kopen. Gaan mensen 1-2 skins kopen (of zelfs allemaal?), natuurlijk gaan ze dat doen! Maar ik hoop wel dat dit geklaag (op Reddit en hun officiële forum) Blizzard zal aanzetten om na te denken over hun nieuwe business model. Ze willen geld verdienen, maar een goede reputatie vinden ze ook fijn, nu nog een goede balans tussen die twee te weten behouden :)
Tja als jij pas halverwege de discussie gaat lezen, dan krijg je dat... Benjamin- in "\[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2"

Waar heb ik uitgelegd waarom Blizzard zoveel vraagt? Ik zeg steeds dat je het niet met andere dingen van die prijs moet vergelijken omdat dit weinig opschiet.
Waarom gaat de vergelijking met golden cards niet op? Dit gaat juist op, golden cards zijn puur gimmick, net als deze hero. Vind je dat leuk, kopen, vind je het niet leuk, niet kopen en de golden kaarten disenchanten voor normale kaarten.

Heb ik ooit Dota 2 in de mond genomen?

Waarom is het een gemene zet richting verzamelaars? Alles verzamelen was altijd een dure hobby, dit maakt amper iets uit. Verzamelaars betaalde ook 100+ euro voor de Tespa cardback, dus dan is dit een prikkie in verhouding.
Card games echt verzamelen is een hele dure hobby, dat is een keuze.

Mensen klagen om welke reden precies? Klaagde mensen bij Riot omdat die nieuwe toffe skin 10 euro koste? Nope, dus waarom HS spelers wel? Mensen het is een keuze, en nogmaals het is duur, maar het is een 100% keuze, dit is niet als met dat je de adventures te duur vindt. Dit is 100% optioneel. Dus lekker laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Benjamin- schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:20:
[...]

Tja als jij pas halverwege de discussie gaat lezen, dan krijg je dat... Benjamin- in "\[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2"
Heb ik ooit Dota 2 in de mond genomen?

Mensen klagen om welke reden precies? Klaagde mensen bij Riot omdat die nieuwe toffe skin 10 euro koste? Nope, dus waarom HS spelers wel? Mensen het is een keuze, en nogmaals het is duur, maar het is een 100% keuze, dit is niet als met dat je de adventures te duur vindt. Dit is 100% optioneel. Dus lekker laten gaan.
Dota 2 was een voorbeeld van mijn kant, aangezien Riot en Valve allebei een moba hebben. Vind ik zelf een goed voorbeeld van hoe het ook kan en dat de items allemaal een waarde vertegenwoordigen, ook tussen spelers onderling (puur cosmetisch).

Maar goed het komt neer op kopen of niet kopen en een kritische kanttekening maken kan gelukkig ook ;) Meeste mensen op Reddit vinden het te duur, ondanks dat zijn er genoeg die het toch willen kopen (en zelfs zij vinden het te duur, maar willen het graag hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Free to play is altijd veel duurder dan niet free to play, als je er geld in wilt stoppen. Veel f2p games kan je zo duizenden tot tienduizenden euro's in mikken als je dat wilt. HS is ook de enige F2P game die ik niet als een enge ziekte heb ontweken.

De aspecten van packs en adventures vind ik zelf ook wel eerlijk geprijsd. De adventures bieden genoeg content voor hun prijs en je hebt ook de keuze om het met in game gold bij elkaar te grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasez
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 11:21
Darkfreak schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 14:13:
http://www.heartharena.com/arena-run/djtktm

Heartharena gaf toch vaak kaarten aan die ik niet gekozen zou hebben.
Ik denk dat ik voortaan weer gewoon op eigen gevoel mijn kaarten kies :P
Ik denk niet dat het zozeer ligt aan HearthArena, maar aan de gekozen hero en redelijk lage average tier score. Warlock heeft het laagste wins per arena.

http://www.arenamastery.com/sitewide.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:16

Turfschipper

Hup NAC

Net kreeg ik weer de quest voor een pakje. Er is 1 iemand online aan het spelen. Ik klik op kijk mee, de game laadt op. En net op het moment dat ik het speelveld zie, ontploft de tegenstander.

Dus heb letterlijk niks gezien van dat potje, maar heb toch meteen de quest behaald, haha ;-).

Ik dacht dat je wel een heel potje moest af kijken, lijkt me niet helemaal hoe het hoort. Ach ja, onbelangrijk. Vond het wel geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na een lange tijd heb ik meer dan een paar potjes per maand gespeeld en ik heb echt het gevoel alsof HS aan het afglijden tot het niveau van een simpel spelletje fruitmachine/roulette. De hoeveelheid RNG, die nu gespeeld wordt is zoveel hoger dan toen ik begon met HS (eind van de beta).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:16

Turfschipper

Hup NAC

Paar potjes per maand is niet echt een goed meetinstrument lijkt me.

Al is het alleen maar omdat je geen idee hebt wat er momenteel zoal gespeeld wordt. Als je je helemaal niet aan past aan de meta, dan is het af en toe net alsof die game gemaakt is om jou te naaien. Soms kan je met een kleine aanpassing, of een totaal ander dek net het kwartje wat vaker jouw kant om laten vallen.

Misschien heb je gewoon wat Hearthstone moeheid, dat kan ook.

Dat is ook een van de redenen dat ik free to play player ben. Wil het beu zijn van deze vette game zo lang mogelijk uit stellen.

Want moet eerlijk zeggen, er is nu ook eigenlijk weinig voor jou te doen xelfer, nu je alles hebt. Ik ga nog jaren door met het Panini gevoel van pakjes open maken.

Hopen op Maradona ipv voor de 100ste keer die onbekende linksback met snor uit Costa Rica, haha ;-).

[ Voor 23% gewijzigd door Turfschipper op 07-06-2015 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
xelfer schreef op zondag 07 juni 2015 @ 23:12:
Na een lange tijd heb ik meer dan een paar potjes per maand gespeeld en ik heb echt het gevoel alsof HS aan het afglijden tot het niveau van een simpel spelletje fruitmachine/roulette. De hoeveelheid RNG, die nu gespeeld wordt is zoveel hoger dan toen ik begon met HS (eind van de beta).....
Dit roep je ongeveer eens in de 3 weken. Lekker wat anders gaan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20:18
Dat klopt. Met GvG hebben ze veel kaarten toegevoed die random zijn, maar daarnaast ook goed hebben gemaakt dat ze in veel decken worden gespeeld. Ik bedoel vroeger had je random kaarten als rag en sylvanas, maar de RNG van deze kaarten kon je nog beheersen tot een zeker hoogte. Terwijl kaarten als UP, shredders en Dr. Balanced eigenlijk dit spel te onvoorspelbaar maken om het serieus te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Zo, het gaat weer hard met Hearthstone. Vorige week begonnen en nu al meer dan 100 potjes gespeeld.

Inmiddels heb ik mijn eerste twee legendaries ook gekregen, Harrison Jones en Bloodmage Thalnos.

Ik had eerst een warrior deck, maar dat beviel mij niet. Daarna een Shaman deck gemaakt met veel overload, maar dat werkte ook niet. Nu heb ik een Priest deck dat vrij sterk lijkt. Het is in principe gewoon het basis deck met Lightspawns, Holy Nova en Divine Spirit, maar daarmee had ik op ranked wel een winningspree naar rank 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Xanthian schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:52:
Zo, het gaat weer hard met Hearthstone. Vorige week begonnen en nu al meer dan 100 potjes gespeeld.

Inmiddels heb ik mijn eerste twee legendaries ook gekregen, Harrison Jones en Bloodmage Thalnos.

Ik had eerst een warrior deck, maar dat beviel mij niet. Daarna een Shaman deck gemaakt met veel overload, maar dat werkte ook niet. Nu heb ik een Priest deck dat vrij sterk lijkt. Het is in principe gewoon het basis deck met Lightspawns, Holy Nova en Divine Spirit, maar daarmee had ik op ranked wel een winningspree naar rank 20.
Divine spirit en lightspawns zijn niet zo sterke kaarten als je tegenstander goed reageert. Je kan beter een goedkoop zoodeck, zoals deze mocht je niet alle kaarten hebben dan kun je daar kijken in de comments voor vervangers of je kan een goedkope hunter gebruiken zoals deze.
Een paar andere tips, arena kan veel gold opleveren als je er goed in kan worden. Je kan in het begin tierlisten gebruiken, zoals heartharena om te bepalen welke keuze het beste is en het belangrijkste is dat je je decks leuk vindt om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
separhim schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:01:
[...]

Divine spirit en lightspawns zijn niet zo sterke kaarten als je tegenstander goed reageert. Je kan beter een goedkoop zoodeck, zoals deze mocht je niet alle kaarten hebben dan kun je daar kijken in de comments voor vervangers of je kan een goedkope hunter gebruiken zoals deze.
Een paar andere tips, arena kan veel gold opleveren als je er goed in kan worden. Je kan in het begin tierlisten gebruiken, zoals heartharena om te bepalen welke keuze het beste is en het belangrijkste is dat je je decks leuk vindt om te spelen.
Dat zoodeck ziet er wel interresant uit, ik heb alleen Naxxramas nog niet maar ik denk dat ik die binnenkort wel even aanschaf. Daarna kan ik bijna het hele deck wel bouwen.

Arena ben ik nog niet goed in, twee keer gespeeld maar niet verder dan 3-3 gekomen. Maar ik zal heartharena ook even nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Xanthian schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:08:
[...]

Dat zoodeck ziet er wel interresant uit, ik heb alleen Naxxramas nog niet maar ik denk dat ik die binnenkort wel even aanschaf. Daarna kan ik bijna het hele deck wel bouwen.

Arena ben ik nog niet goed in, twee keer gespeeld maar niet verder dan 3-3 gekomen. Maar ik zal heartharena ook even nakijken.
Heartharena geeft enig uitleg over goede keuzes dus is zeker nuttig. Zoo is altijd vrij sterk geweest en is niet zo moeilijk om te leren maar het blijft je eigenkeuze natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
separhim schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:09:
[...]

Heartharena geeft enig uitleg over goede keuzes dus is zeker nuttig. Zoo is altijd vrij sterk geweest en is niet zo moeilijk om te leren maar het blijft je eigenkeuze natuurlijk.
Hoe werkt die tier list? Gewoon de scores nakijken op de kaart en de hoogste kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Je moet je 3 mogelijke keuzes selecteren en dan laat heartharena zien welke hij denkt dat het beste is door middel van een score. Verder geeft hij er uitleg bij over de keuzes, wat wel handig is.
BV. Card 'x' has a higher tier score than card 'Y', but we really need 2-drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
aicaramba schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:27:
Je moet je 3 mogelijke keuzes selecteren en dan laat heartharena zien welke hij denkt dat het beste is door middel van een score. Verder geeft hij er uitleg bij over de keuzes, wat wel handig is.
BV. Card 'x' has a higher tier score than card 'Y', but we really need 2-drops.
Dit dus. Het houdt ook rekening met curves dus dat is ook het voordeel. Ik gebruik dit zelf niet zo veel omdat ik naar mijn mening genoeg ervaring heb om zelf de keuze te maken maar voor beginners is het zeer nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xelfer, je moet gewoon wat meer spelen. Door veel te spelen vallen de frustraties en salt gewoon weg. Of toch bij mij. :)

De rage quits daarentegen door topdeck kill command blijven bestaan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Zijn er eigenlijk streamers die uitleg geven over het één en ander?
Ik kijk naar die ESL rebroadcast maar ik kan het niet eens volgen wat er allemaal gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-10 13:53

Hoite

Goed verhaal

Xanthian schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:09:
Ik kijk naar die ESL rebroadcast maar ik kan het niet eens volgen wat er allemaal gebeurd.
StrifeCro vond ik in het begin wel fijn om naar te kijken, verder is het gewoon even wennen en zoveel mogelijk spelen zodat je de kaarten herkent van het plaatje.
Streamers als Amaz zijn absoluut niet geschikt voor nieuwe spelers, deze klikken vaak gespeelde kaart van de tegenstander direct weg. (uit eigen ervaring, ik kon amaz in het begin echt niet volgen)

Verder zou ik niet teveel naar die kampioenschappen kijken, die spelen wat langzaam en nemen veel te weinig risico.
Kripp vind ik ook een fijne streamer om naar te kijken, deze heeft voor elk filmpje een intro wat de bedoeling is van het deck wat ie speelt en welke kaarten hij erin heeft en waarom. En het is gewoon een erg sympathiek figuur ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Hoite op 08-06-2015 13:13 ]

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:31

Nitai

Live the life you love.

Hoite schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:12:
[...]

StrifeCro vond ik in het begin wel fijn om naar te kijken, verder is het gewoon even wennen en zoveel mogelijk spelen zodat je de kaarten herkent van het plaatje.
Streamers als Amaz zijn absoluut niet geschikt voor nieuwe spelers, deze klikken vaak gespeelde kaart van de tegenstander direct weg. (uit eigen ervaring, ik kon amaz in het begin echt niet volgen)

Verder zou ik niet teveel naar die kampioenschappen kijken, die spelen wat langzaam en nemen veel te weinig risico.
Kripp vind ik ook een fijne streamer om naar te kijken, deze heeft voor elk filmpje een intro wat de bedoeling is van het deck wat ie speelt en welke kaarten hij erin heeft en waarom. En het is gewoon een erg sympathiek figuur ;)
Zelf heb ik wel respect voor Kolento icm z'n Priest deck. Vorige keer had ik echt een WTF. Hij deed een play met zoveel handelingen waardoor hij ook nog eens direct lethal had (icm met Wild Pyro). Toen had ik wel zoiets van, wow, wat knap, net een schaakgrootmeester, zoveel zetten vooruit zien.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Laatst online: 28-09 10:57
Xanthian schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:09:
Trump legt over het algemeen wel goed uit hoe en waarom ie bepaalde keuzes maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:37
Pas de discussie gevolgd over de 40-60-70 gold quests, maar hebben jullie de 100 gold ook al gehad?
Kwam gisteren toevallig voorbij bij een reroll:

Total Dominance
Win 7 games in any mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:19

On_E

Housemusic

FotW schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:40:
[...]

Trump legt over het algemeen wel goed uit hoe en waarom ie bepaalde keuzes maakt.
Ik keek laatst, als beginner, een filmpje over board control van m.

''Well let's make this clear, HS is not about getting your opponent's hero to zero hp as fast as possible''

Mind.........blown................ :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Sypheron schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:03:
Pas de discussie gevolgd over de 40-60-70 gold quests, maar hebben jullie de 100 gold ook al gehad?
Kwam gisteren toevallig voorbij bij een reroll:

Total Dominance
Win 7 games in any mode
Ik heb total dominance al vaak genoeg gezien, ik heb echter nog nooit een 70 gold quest gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Ik denk ook niet dat er en 70g quest bestaat.
Anders heb ik hem in de 12 maanden dat ik speel nog nooit gehad :)

Vrijdag toevallig de total dominance gehad.
maar voor de rest terug 40g. ook na reroll.

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
70 gold = 60 gold quest + 10 gold voor 3 wins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Of 40 gold quest + 30 gold voor 9 wins... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Er komt een nieuwe knop voor Hearthstone, wat zou het kunnen zijn? Gelukkig komen ze met iets nieuws, het zou door de Duitse tak van Blizzard al bevestigd zijn dat het niet gaat om coöp mode. Geruchten gaan dat het een tournament mode zou kunnen zijn of een andere mode (90 hp, 60 kaarten bijvoorbeeld). Ban all hunters from the game zou ook kunnen natuurlijk ;) Let the hypetrain begin!

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/attachments/13/576/hearthstone-new-button.gif

Hier een goed voorbeeld, wegens de discussie van laatst :p

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0ja1loN.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe button hype! :)
Tournaments, let's hope so.

Ik ben gewoon al tevreden whatever it is. Het is leuk om nieuwe features te zien in het spel. Alsook de nieuwe heroes, maak niet uit of ze er nu geld voor vragen of niet. Development zit niet met hun vingers te draaien en dat is goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
Nostordici schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:47:
Er komt een nieuwe knop voor Hearthstone, wat zou het kunnen zijn? Gelukkig komen ze met iets nieuws, het zou door de Duitse tak van Blizzard al bevestigd zijn dat het niet gaat om coöp mode. Geruchten gaan dat het een tournament mode zou kunnen zijn of een andere mode (90 hp, 60 kaarten bijvoorbeeld). Ban all hunters from the game zou ook kunnen natuurlijk ;) Let the hypetrain begin!

[afbeelding]

Hier een goed voorbeeld, wegens de discussie van laatst :p

[afbeelding]
Blizzard heeft een tijd geleden 2 filmpjes op youtube gezet. Misschien was het destijds een hint:

YouTube: Hearthstone Competitive Format – “Last Hero Standing”
YouTube: Hearthstone Competitive Format – “Conquest”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neen dat was gewoon om Blizzcon 2015 HS championship te verduidelijken. Ik kan alvast niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Een tournament mode lijkt mij zeker een reele optie. Ben dan ook zeker benieuwd wat er gaat komen.
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:55:
[...]

Xelfer, je moet gewoon wat meer spelen. Door veel te spelen vallen de frustraties en salt gewoon weg. Of toch bij mij. :)

De rage quits daarentegen door topdeck kill command blijven bestaan. 8)7
De hele match up is kut, maar zulke topdecks doen me niets, immers is iets van 50% topdeck direct damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Benjamin- schreef op maandag 08 juni 2015 @ 22:39:
Een tournament mode lijkt mij zeker een reele optie. Ben dan ook zeker benieuwd wat er gaat komen.

[...]

De hele match up is kut, maar zulke topdecks doen me niets, immers is iets van 50% topdeck direct damage.
Precies want een Wolfrider , Arcane Golem of Quickshot is vaak ook genoeg voor letal al is het steeds moeilijker om met Face Hunter dikke winstreaks te halen omdat iedereen zich toch tegen Aggro wapent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Gisteren toch meer success gehaald met de Arena dankzij wat hulp van HearthArena. 1x 5-3 met een aggro warlock deck en 1x 4-3 met een Paladin mid-range deck.

Mijn Warlock deck speelde wel lekker en vooral tegen mages werkte dit erg goed.

Mijn Paladin deck had echt slechte en weinig 1-2 mana kaarten, maar wel hele sterke 4-5-6 mana kaarten.
Probleem was hiermee dat ik vaak al te ver achterstond voordat ik die kaarten goed kon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ah. Dan heb je in ieder geval goedkopere packs. Maakt het de moeite waard om arena te spelen ipv packs kopen.

Ik heb nu een 5-1 arena met paladin. Het deck heeft hoge minion quality, maar ik heb geen big removal of board clears. Board clears is niet zo'n probleem tot nu toe, omdat ik met mijn goede minions vaak goede board control heb. Maar mijn ene loss kwam door een ironbark protector die ik niet efficient kont verwijderen.

Verder is het deck ook vrij zwak tegen board clears.

Ik hoop toch wel 7+ te kunnen halen. Als dat lukt heb ik 3x op rij 7 of meer wins :)

[ Voor 4% gewijzigd door aicaramba op 09-06-2015 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:19

On_E

Housemusic

Ik heb inmiddels alle classes op 10+, 3 expert classes verslagen en een begin gemaakt aan Naxxramas.

De Arena heb ik pas twee keer gespeeld, 0-3 en 1-3 dus echt best ging dat nog niet. Wel een erg leuk en verslavend spelletje dat HS.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:37
aicaramba schreef op maandag 08 juni 2015 @ 16:16:
70 gold = 60 gold quest + 10 gold voor 3 wins.
Ah inderdaad, excuus! :+

Dacht dat ik vanuit de quest 70 gold had gekregen. My bad!

Wist trouwens niet dat je voor de spectator quest een pack kreeg. Die heb ik per ongeluk rerolled :o
Komt nog wel weer een keer voorbij neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
Sypheron schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 09:24:
[...]

Ah inderdaad, excuus! :+

Dacht dat ik vanuit de quest 70 gold had gekregen. My bad!

Wist trouwens niet dat je voor de spectator quest een pack kreeg. Die heb ik per ongeluk rerolled :o
Komt nog wel weer een keer voorbij neem ik aan?
De spectator quest is geen eenmalige quest. Deze is aan de mogelijke quests toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Ik ben wel benieuwd naar die nieuwe knop. Ik hoop dat er eindelijk toernoois worden toegevoegd aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

separhim schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:57:
Ik ben wel benieuwd naar die nieuwe knop. Ik hoop dat er eindelijk toernoois worden toegevoegd aan het spel.
Je bent niet de enigste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-10 14:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Op mijn OPO (mobiel) heb ik hem nog niet. Zou logisch zijn als ze hem pas later doorvoeren daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
IdieEasy schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:05:
Op mijn OPO (mobiel) heb ik hem nog niet. Zou logisch zijn als ze hem pas later doorvoeren daar.
Bedoel je de knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Yup! Sorry, wil meer koffie hebben hier xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
IdieEasy schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:35:
[...]

Yup! Sorry, wil meer koffie hebben hier xD
Die is ook nog niet op de pc versie, die afbeelding komt van facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

separhim schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:36:
[...]

Die is ook nog niet op de pc versie, die afbeelding komt van facebook.
Oh :(

En ik me al verheugen dat het snel doorgevoerd zou worden :(

Oh well xD

Ach, tournament wordt waarschijnlijk toch niets voor mij, blijf nu al lekker zweven rond rank 18-15 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IdieEasy schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:38:
[...]

Oh :(

En ik me al verheugen dat het snel doorgevoerd zou worden :(

Oh well xD

Ach, tournament wordt waarschijnlijk toch niets voor mij, blijf nu al lekker zweven rond rank 18-15 xD
Ze zouden perfect tournaments kunnen maken met restrictions hé. Alhoewel dat op rank niet echt zou mogen. Misschien wel restrictions op "Games Won in Play Mode". Maar dan heb je natuurlijk ook de casuals mee die casual spelen.

Moeilijk om inderdaad newbie friendly tournaments te maken. Restrictions op legendaries misschien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:56:
[...]

Ze zouden perfect tournaments kunnen maken met restrictions hé. Alhoewel dat op rank niet echt zou mogen. Misschien wel restrictions op "Games Won in Play Mode". Maar dan heb je natuurlijk ook de casuals mee die casual spelen.

Moeilijk om inderdaad newbie friendly tournaments te maken. Restrictions op legendaries misschien? :)
Lastig blijft het, maar ik zou het niet erg vinden als ik 10x achter elkaar verlies. Als ik daarna maar met zelfde soort mensen gematched wordt. (en niet een maand later weer 10x moet verliezen). In arena heb ik ook meerdere 2-3 runs gehad voordat ik een beetje begon door te krijgen hoe ik moest picken. En zelfs nu gebeurt het me nog regelmatig xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Restriction op legendaries lijkt me het slechtst juist.. Rush decks galore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IdieEasy schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 13:01:
[...]

Lastig blijft het, maar ik zou het niet erg vinden als ik 10x achter elkaar verlies. Als ik daarna maar met zelfde soort mensen gematched wordt. (en niet een maand later weer 10x moet verliezen). In arena heb ik ook meerdere 2-3 runs gehad voordat ik een beetje begon door te krijgen hoe ik moest picken. En zelfs nu gebeurt het me nog regelmatig xD
Sowieso als het tournaments worden mag het van mij gerust skill based zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-10 18:26
Zoals velen hoop ik ook dat er een tournament modus komt, met rewards ala arena of gewoon in puur gold. Je legt bv 100 gold in en de winnaar van het toernooi kan 1000 gold ofzo winnen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:56:
[...]

Ze zouden wel op rank kunnen maken maar dan alleen een paar restricties als dat je niet te ver kan afwijken van de hoogste rank die je hebt behaald tijdens dit seizoen en het vorige.
Pagina: 1 ... 58 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]