[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.370 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfwood
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-10 19:23
Gebruiker meer mensen hier Heartharena? De decks die ik samenstel met behulp van die site zitten steeds met de deck tier score rond 62%. Wat zijn de scores die andere mensen via deze site behalen?
Ik vind mijn decks in arena meestal niet erg goed en kom er dus ook niet ver mee. Maar misschien (waarschijnlijk) ligt het meer aan mij ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:45
Predje schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:25:
[...]

Naxx voegt heel veel goede kaarten toe! Kom je zeker verder mee!

Zelf nooit de behoefte gehad om me te frustreren met heroic enkel voor wat posh cardbacks :P
Al kun je er perfecte decks voor Googlen en vrij makkelijk halen, sommige fights moet je alsnog een keer op 10 doen.
Heroics heb ik sowieso de kaarten niet voor :9 . Maar inderdaad een hoop decks vragen wel om wat kaarten van Naxx dus vandaar dat ik deze toch maar even gehaald heb. Vanmiddag even een leuk deckje in elkaar zetten en wat kaarten verzamelen :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10 10:08
Sommige decks werken op dit moment niet goed, daarbij zijn bepaalde decks sterker dan andere op bepaalde ranks, maar kom je niet bij rank 5 en speelt een goed netdeck, dan ligt dit echt aan jezelf.

Hoe meer ik speel, hoe meer ik me realiseer hoe belangrijke bepaalde plays zijn. Soms lijkt een play heel veel value te hebben, maar is er gewoon een betere. Ik merk dat zelf vaak tegen aggro met Paladin, Consecration heeft veel value op turn 4 tegen Zoo, maar ik kies dan vaker voor Shredder omdat je vaak iets als Imp-losion op je krijgt waardoor je turn 5, die misschien wel niet effectief is qua mana, wel veel sterker is, terwijl je misschien maar een paar damage meer hebt gekregen.
Nu klinkt dat allemaal heel logisch, maar ik merk bij mezelf maar ook bij tegenstanders, dat met dit soort dingen vaak de verkeerde keuzes worden gemaakt. Je kan natuurlijk niet met alles rekening houden, maar er zijn echt plays die zo ongelooflijk slecht zijn, dat je daarom potjes verliest, ondanks dat je veel value op dat moment krijgt of dat de play tegen andere tegenstanders of instanties heel sterk zou zijn.

Soms moet je wat 'greedy' zijn, en soms juist absoluut niet, dat zijn de keuzes die je moet maken en je bewust zijn wat je hebt, hoe je curve er uit ziet, wat je dus volgende beurt kan/ga spelen en vooral ook de tegenstander jouw echt heel hard op verlies kan zetten, en bedenk dan of je dit risico moet nemen of niet.
Tevens is ook niet iedere play waar je minder value uit krijgt slecht, Tirion op 8 spelen terwijl je weet dat er een silence aankomt, hoeft zeker niet slecht te zijn want je hebt nog een 6/6, terwijl een Ragnaros op 8 echt ongelooflijk slecht kan zijn omdat BGH compleet de game omgooit.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Wolfwood schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:40:
Gebruiker meer mensen hier Heartharena? De decks die ik samenstel met behulp van die site zitten steeds met de deck tier score rond 62%. Wat zijn de scores die andere mensen via deze site behalen?
Ik vind mijn decks in arena meestal niet erg goed en kom er dus ook niet ver mee. Maar misschien (waarschijnlijk) ligt het meer aan mij ;(
Ik heb hetzelfde hoor, ik kom meestal maar tot 2 á 3 wins met mijn decks en dan heb ik ook Heartharena gebruikt. Gisteren weer eens geprobeerd zonder guide en dan kom ik tot hetzelfde. Dan is natuurlijk de vraag of ik nog niet erg goed ben, ik speel pas drie maanden, of dat de decks gewoon slecht zijn.

Qua percentage op Heartharena zitten mijn decks ook rond de 65%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Ik heb het nog nooit gebruikt, maar ik wil het er wel eens bij gaan houden. Kijken of ik tot andere inzichten ga komen. Maar als ik het er niet mee eens ben ga ik gewoon voor mijn eigen keuze..

Ik heb sinds ik een maand geleden ben begonnen met arena denk ik gemiddeld 4-5 wins. Een paar van 1-2 wins, maar ook een paar van 7, 8 en 9 wins.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Gebruik de site ook op aanraden.
Eerste keren blindelings gevolgd op de voorgestelde kaarten.

Laatste keer toch zelf soms een andere kaart genomen.
het is niet 100% accuraat en het is ook geen garantie op 6+ wins.

Ik speel wel geen mage meer in arena sinds vorige maand.
Telkens 2 wins (max) en dan meestal omdat ik geen enkele class common kan kiezen.
Geen fireball, frost,... noem maar op, maar net onsamenhangende kaarten.

Als je dan tegenstanders hebt die wel de RNG lucky train genomen hebben, dan is het huilen met de pet op :P. Met lucky doel ik dan op 2 legendary, 4 epics,...
Of dan heb je zoals overlaatst dat ik 7x na elkaar uitkom tegen paladin.

Ik speel nu een klein jaar en probeer af en toe arena. kaartvalue zit ik meestal juist.
Gezien ik al gok welke te kiezen voor ik ze ingeef op heartharena.
Maar hoogst aantal wins is 6. En dat is een eind geleden.
ik zit op 3.22 wins momenteel

"May the odds be ever in your favour" is een term die perfect past bij Arena.

Maar dat maakt het net leuk en uniek. Niets van voorspelbaarheid.

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
Gisteren weer eens een ouderwets 12-2 arena gedraaid met Paladin. Het deck was voor mijn gevoel echt niet fantastisch maar toch eerst tot 8-0 gekomen, daarna werd het 8-2 en had verwacht dat het echt op zou houden maar daarna toch de 12-2 bereikt. Met als rewards 2 packs, 240 gold en King Krush. Veel betere rewards kan ik me niet voorstellen.

Heartharena nooit gebruikt, alleen tier en draftlists maar dat is al een hele tijd geleden. Ik draft al heel lang zonder hulpmiddelen weet inmiddels waar ik goed op moet letten bij welke class.

Ik wil hier mensen best een keer helpen met hun drafts. Als je geintresseerd bent hoor ik het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-10 14:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

astie schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:24:
Gisteren weer eens een ouderwets 12-2 arena gedraaid met Paladin. Het deck was voor mijn gevoel echt niet fantastisch maar toch eerst tot 8-0 gekomen, daarna werd het 8-2 en had verwacht dat het echt op zou houden maar daarna toch de 12-2 bereikt. Met als rewards 2 packs, 240 gold en King Krush. Veel betere rewards kan ik me niet voorstellen.

Heartharena nooit gebruikt, alleen tier en draftlists maar dat is al een hele tijd geleden. Ik draft al heel lang zonder hulpmiddelen weet inmiddels waar ik goed op moet letten bij welke class.

Ik wil hier mensen best een keer helpen met hun drafts. Als je geintresseerd bent hoor ik het wel!
Ik zou wel geintereseerd zijn, maar speel vooral mobiel. Dan wordt het denk ik vrij lastig qua team viewer?
Of kan je tijdens drafts ook al spectaten?

Heb nu denk ik 20 arena's gedaan, hoogste is 5-3. Meestal ben ik al blij met 3-3 en soms ga ik gewoon onderuit met 1-3 2-3.

Tier lists heb ik mijn slechtste runs mee gehad, dus probeer nu meer op gevoel te draften, lijkt wat beter te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Helaas is het spectaten alleen met de game zelf, vrij jammer omdat je hierdoor ook mensen niet via de ingame client kan helpen met het maken van een deck, naja behalve natuurlijk mensen die alle kaarten hebben of kunnen craften. :P

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 16:46

Freelance

(..)

Ik heb de grootste lol op het moment op ladder. Ik kom van alles tegen: handlock, demonlock, midrange hunter, aggro paladin, freeze mage. Speel momenteel met dragon warrior en zit op een winrate rond de 60-65%.

Vorige maand nauwelijks ranked gespeeld en gisteren op rank 24 begonnen, nu 19.

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
IdieEasy schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:42:
[...]

Ik zou wel geintereseerd zijn, maar speel vooral mobiel. Dan wordt het denk ik vrij lastig qua team viewer?

Heb nu denk ik 20 arena's gedaan, hoogste is 5-3. Meestal ben ik al blij met 3-3 en soms ga ik gewoon onderuit met 1-3 2-3.

Tier lists heb ik mijn slechtste runs mee gehad, dus probeer nu meer op gevoel te draften, lijkt wat beter te gaan.
Via mobiel helpen met draften is echt heel slecht te doen. Het beste is via pc en dan via teamviewer of chat. Je kan me altijd toevoegen: astie#2155

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Deck waar ik nog het meeste moeite mee heb om tegen te spelen (als in..ik verlies er van in 90% van de gevallen) zijn zoo-warlocks en Grim-Patron warriors. Mind Control priests zijn ook irritant, maar daar heb ik wel tools tegen. Net ook tegen een warrior gespeeld die de indruk wekte dat hij een control warrior deck speelde (alle juiste cards ervoor, inclusief legendaries), dus wanneer ik de mogelijkheid zag om flamestrike te gebruiken deed ik dat. Nadat ik dat had gedaan kwam de ''I'm sorry'' en begon hij met zijn Grim Patron combo. Twee in een deck. Crap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IdieEasy schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:42:
[...]

Een kleine tip:

Goede kaarten kiezen kan iedereen, maar let bij het draften vooral op je manacurve; er moet een piek op 3-drops zitten, en vergeet ook de 2- en 1-drops niet. Vaak is het beter een zwakkere 2-drop te nemen dan een sterke 6-drop. Het gaat in Arena om board presence en een Sunwalker die 8 beurten lang in je hand zit, is minder waardevol dan een River Crocolisk die je op beurt 1 kunt spelen om board presence te pakken en te houden.

Vaak is het zo dat je met vroeg bord overwicht de overwinning pakt, omdat je tegenstander onder druk komt te staan en moet kiezen tussen hero power, removal of eigen minions spelen. Als je lang genoeg bord overwicht hebt, is je tegenstander puur reactief bezig en kan z'n eigen spel niet spelen.

Pas wel op met bord overcommitment. Elke class heeft mass removal en je board advantage is zo weggevaagd met een flamestrike of lightning storm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik geloof dat kripparrian pas nog een video had over arena en draften. Misschien eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En als je wilt zien hoe het niet moet, dan moet je naar zijn Arena Fail compilations kijken. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:22
nagasy schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:23:
Ik speel wel geen mage meer in arena sinds vorige maand.
Telkens 2 wins (max) en dan meestal omdat ik geen enkele class common kan kiezen.
Geen fireball, frost,... noem maar op, maar net onsamenhangende kaarten.

Als je dan tegenstanders hebt die wel de RNG lucky train genomen hebben, dan is het huilen met de pet op :P. Met lucky doel ik dan op 2 legendary, 4 epics,...
Of dan heb je zoals overlaatst dat ik 7x na elkaar uitkom tegen paladin.
Wat je zegt, RNG. Ik heb het laatst nog maar eens geprobeerd, met Mage, ik zag geen enkele legendary, en alleen Flamethrower damage, maar wel veel 2-3 drops, en heb uiteindelijk 7 wins gehaald (nieuw record). De vorige keer met Druid kreeg ik wel legendaries maar geen 3-drops, toen kwam ik maar tot 3 wins ofzo.

Ik heb beide keren een tierlist gebruikt, en mijn skill is echt niet zo hard gestegen sinds de vorige keer, voor mijn gevoel was de uitkomst grotendeels aan RNG te danken. Goeie kaarten krijgen om uit te kiezen, The Beast uit een portal, en zelfs Goblin Mage synergie kunnen triggeren met maar 3 mechs.

Edit: Overigens zaten de pakjes die ik met de winst kon openen weer vol dust en crap. Ook weer RNG. :P

[ Voor 4% gewijzigd door 108rogar op 03-06-2015 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15:45
108rogar schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:51:
[...]

Wat je zegt, RNG. Ik heb het laatst nog maar eens geprobeerd, met Mage, ik zag geen enkele legendary, en alleen Flamethrower damage, maar wel veel 2-3 drops, en heb uiteindelijk 7 wins gehaald (nieuw record). De vorige keer met Druid kreeg ik wel legendaries maar geen 3-drops, toen kwam ik maar tot 3 wins ofzo.

Ik heb beide keren een tierlist gebruikt, en mijn skill is echt niet zo hard gestegen sinds de vorige keer, voor mijn gevoel was de uitkomst grotendeels aan RNG te danken. Goeie kaarten krijgen om uit te kiezen, The Beast uit een portal, en zelfs Goblin Mage synergie kunnen triggeren met maar 3 mechs.
Unstable portal in arena, daar heb ik slechte herrineringen aan. (goblin blastmage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasez
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 11:21
Kipparrian over Hearth Arena:
https://youtu.be/T0HbFAZPDBc

Zelf gebruik ik ook Hearth Arena, vind het wel een aanrader. Als ik twijfel helpt het mij wel om een keuze te maken. Mijn average tier score zit meestal tussen de 60 en 70 met een gemiddelde van 4,5 gewonnen potjes in totaal 7 arena runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTiuri
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-05-2023
De video van Kripp is inderdaad zeer interessant. Zijn conclusie dat de arena meta veel sneller is geworden deel ik.

Daarnaast denk ik dat de manacurve het meest belangrijke aspect is van je draft. Vaak sta je direct zwaar achter als je op beurt drie alleen hero power te kunnen doen omdat je geen 2 of 3 drop hebt.

En verder is het gewoon een beetje geluk hebben met je eigen deck en draw, maar ook met de decks en kaarten van de tegenstanders. Heb je geen AOE, zul je zien dat je tegen allemaal zoo achtige decks komt. Heb je goede AOE, speel je alleen maar tegen druids met high health kaarten.

Laatst had ik een mooie draft met een sterk deck inclusief Dr Balanced, om vervolgens na 5-0 te hebben gestaan 5-3 te gaan omdat je 3x tegen iemand speelt met BGH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfwood
Bedankt voor de reacties al.
Ik bekijk regelmatig de videos van Kripp en heb ook al veel van Trump gezien ivm arena.

Ik ben met Heartharena begonnen om te weten te komen of mijn picks gewoon slecht zijn. Maar voor een groot deel komen die toch overeen met wat Heartharena aanraadt.
Maar heb regelmatig situaties zoals: enige goede kaart van de 3 is en 4-drop, waardoor ik eigenlijk 10 4-drops en een hoop + 4-drops zou hebben. Of mage en dan 2 of 3 class kaarten krijgen :-(

In ranked speel ik momenteel met een dragon shaman. Tof deck dat bij mijn speelstijl past (meer control gericht). Grootste probleem van dit deck zijn de kaarten die ik krijg: gebeurt regelmatig dat ik geen kaart onder 4 of 5 mana krijg de eerste paar beurten. Of 16 kaarten moet wachten totdat er een dragon tevoorschijn komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Arena is ook vaak niet lief voor mij ..
Ik had laatste en draft waar ik gewoon constante 4 en 5 drops kreg ..
Wanneer er low drops waren, waren het wisps en argent squires als ik geluk had.

Over het algemeen speel ik facehunter of zoolock (kom maar op met de haat!), maar ik kan ook wel redelijk control spelen. Maar ArenaRNG biedt mij vaak geen van beide opties :') ..

Toch laat ik me eens in de zoveel tijd altijd weer lokken om het nog eens te proberen
(mijn beste arena run tot nu toe was iets van 7 wins, met een spellslinger mage)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Argent Squire is goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Sure .. Maar als dat je enige low-cost drop is, houdt het snel op :P ..
Ik kreeg er op die run waar ik naar verwijs 1 argent squire, en echt 4 wisps ..
ik geloof een 3-drop (beer als ik me niet vergis) en de rest was allemaal 4 of hoger (vooral hoger).
Ik kon uiteindelijk 2 wins eruit halen (het was een priest deck, die squire nog vet OP gemaakt in een potje, tot de hex kwam)

Hearth Arena kon ik nog niet. Zal die voortaan gebruiken als ik weer eens arena in duik :3!

[ Voor 8% gewijzigd door Darkfreak op 03-06-2015 17:30 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:09
M'n ladder deck voor vandaag:
(1 kaart veranderd t.o.v. de originele build, namelijk Leper Gnome voor een 2e Earth Shock)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/g1794n2.jpg

Vanavond geef ik wel een update qua winrate. :)

EDIT:
Uiteindelijk 6-9 ermee gegaan en gestopt. :P

[ Voor 10% gewijzigd door PCBaas op 03-06-2015 20:46 ]

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PCBaas schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:37:
M'n ladder deck voor vandaag:
(1 kaart veranderd t.o.v. de originele build, namelijk Leper Gnome voor een 2e Earth Shock)

[afbeelding]

Vanavond geef ik wel een update qua winrate. :)
Je hebt erg weinig minions voor een aggro deck. Ik stel me zo voor dat je heel veel matches begint met alleen maar spells in je hand en dan kom je er niet meer aan te pas met je aggro deck.

Ik zie 4 1-drops, waarvan 2 een buff kaart zijn. 5 2-drops waarvan 2 buff en 1 defense. Dan zie ik 2 3-drops die eigenlijk alleen als finisher mogen worden gebruikt. Daarnaast heb je je totems, maar zonder buffs stellen die niets voor. Ik ben benieuwd naar je resultaten.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2015 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ik zou windfury omwisselen voor Windspeaker. Ik vind Windspeaker veel sterker dan het gebruik doet laten denken.

EDIT: Net kwam dit langs op Twitter: https://twitter.com/PlayH...status/606128246782967810

Ik weet dat ze destijds al hebben gezegd dat ze alternatieve heroes wilden doen, ik heb het gevoel dat dit er 1 is.

[ Voor 49% gewijzigd door Benjamin- op 03-06-2015 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Lol.. Game gewonnen voor 9-2, omdat ik een micro machine kreeg uit een piloted shredder. Ik kon hem steeds beschermen en mijn laatste beurt deed hij 11 damage :P Tussendoor had hij ook nog een 1-7 taunt uitgeschakeld.

Ik heb mijn deck ingevoerd in heartharena en krijgt een 60,8.
The key to success with this deck is to recognize our role relative to our opponent by figuring out what our opponent is giving us. If he gives us tempo, then we use the tempo and push to end the game early. If he gives us value, then we repeatedly trade up on the board and look for card advantage. There is very little room for error here, so this deck type is where gameplay skill in anticipations make the biggest difference between success and failure.
Dat wat hij zegt klopt wel. De meeste games heb ik gewonnen door tempo, of door de tegenstander onder druk te zetten op het moment dat ik geen goede trades meer kon maken. Maar ik heb ook 1 game gehad waar ik simpelweg betere value haalde dan mijn tegenstander en daardoor won.

Het dikgedrukte stak wel een veer in mn r**t. 9-2 met dit deck is schijnbaar toch wel moeilijk :P Al heb ik wel veel geluk gehad, volgens mij.

Nu helaas verloren.. 9-3.. Pack, far sight, 180 gold.

[ Voor 92% gewijzigd door aicaramba op 03-06-2015 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Ik heb vanmiddag dit deck in elkaar gezet, waar ik best wel heel erg tevreden over ben. 10 potjes gespeeld rond rank 15 en daarvan twee verloren (maar door eigen fouten tbh). Iemand ideeen? Ik wil er eigenlijk nog een Harrison Jones of Reincarnation in doen (in combinatie met Sylvanas, of Al Akir (dubbel aanvallen zeg maar). Sorry van de kleine plaatjes ; ik wou ze niet te groot hebben voor de site. Hopelijk is het een beetje zichtbaar :P

Afbeeldingslocatie: http://oi62.tinypic.com/t7ob6a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://oi61.tinypic.com/2vn1bg3.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Alwayshappyz op 03-06-2015 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alwayshappyz schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:29:
Ik heb vanmiddag dit deck in elkaar gezet, waar ik best wel heel erg tevreden over ben. 10 potjes gespeeld rond rank 15 en daarvan twee verloren (maar door eigen fouten tbh). Iemand ideeen? Ik wil er eigenlijk nog een Harrison Jones of Reincarnation in doen (in combinatie met Sylvanas, of Al Akir (dubbel aanvallen zeg maar). Sorry van de kleine plaatjes ; ik wou ze niet te groot hebben voor de site. Hopelijk is het een beetje zichtbaar :P

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik mis card draw. De meeste kaarten zijn wel 2 voor 1, maar een draw totem is toch wel gewenst denk ik.

Je hebt van de meeste kaarten slechts 1 exemplaar. Daardoor is het deck niet echt consistent omdat je elk potje andere kaarten hebt en je niet echt weet wat je de volgende beurt gaat pakken.

Ik vind Thaurissan een beetje misplaced. Je hebt geen combo die je omlaag moet krijgen en je hebt ook niet veel dure kaarten of een grote hand. In de meeste gevallen is het een 6-drop 5/5 die removal uitlokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:44:
[...]

Ik mis card draw. De meeste kaarten zijn wel 2 voor 1, maar een draw totem is toch wel gewenst denk ik.

Je hebt van de meeste kaarten slechts 1 exemplaar. Daardoor is het deck niet echt consistent omdat je elk potje andere kaarten hebt.

Ik vind Thaurissan een beetje misplaced. Je hebt geen combo die je omlaag moet krijgen en je hebt ook niet veel dure kaarten of een grote hand. In de meeste gevallen is het een 6-drop 5/5 die removal uitlokt.
Mana Tide Totem heb ik wel overwogen, maar ik wil eigenlijk een tegenwoord hebben op zoveel mogelijk builds, dus dan krijg je inderdaad zo'n manusje van alles. En dan is het moeilijk om te zeggen wat er dan uit moet :P Ik wil echt controle spelen.

Emperor heb ik er in zitten zodat hij de wat duurdere legendaries iets goedkoper maakt en om misschien al wat eerste removal uit te lokken.

[ Voor 7% gewijzigd door Alwayshappyz op 03-06-2015 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:46
Mijn arena gaat weer eens door een keiharde dip. Ik heb een GOEDE draft, met behulp van HearthArena (probeer de dip uit te komen...). Wave clear, spells, tempo. Zo speel ik ook, krijg geen slechte handen, maar wordt 2x echt keihard countered. Ik heb mech + blastmage, legt hij (in arena!) een Grim Patron neer. Potje erna, zelfde situatie, maar met een Gurubashi. Ik was niet te gortig met mijn minions, maar dit was beide keren echt de killing blow. De andere pot verloor ik door Sylvanas, die ook de game wist om te draaien waardoor ik mijn tempo niet meer kon bijhouden. Zo zonde. Ik zou het vast nog beter hebben kunnen doen, maar momenteel heb ik totaal geen zin meer in arena :( Nu al zeker 4-5x < 3 wins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik heb net met behulp van heartharena gedraft.. En ik vond dat hij voor iets teveel lategame koos en iets te weinig voor 2-3 drops ging. Vaak waren de big picks 1 op 1 ook beter dan de 2-3 drops, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Nou zeg, ik start arena en ik moet meer dan 1 minuut wachten voordat opeens de client wordt afgesloten, start ik opnieuw op blijk ik opeens een extra loss te hebben. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05:29
en om het leuker te maken, staat in de kleine letters van blizzard dat dat jouw probleem is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Vandaag voor de tweede keer deze week de Spectator quest gekregen! Goed nieuws, alleen mijn aantal Battle.net vrienden dat Hearthstone speelt is nogal laag en ik heb dus niet vaak iemand online. Zijn hier mensen die het ok vinden als ik ze toevoeg? Mijn tag is Amres#2749.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Amras schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:46:
Vandaag voor de tweede keer deze week de Spectator quest gekregen! Goed nieuws, alleen mijn aantal Battle.net vrienden dat Hearthstone speelt is nogal laag en ik heb dus niet vaak iemand online. Zijn hier mensen die het ok vinden als ik ze toevoeg? Mijn tag is Amres#2749.
Ik speel zometeen nog een paar potjes, dus go ahead :) Alwayshappy #2978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 10-10 15:23
killerbeuker#2427

Ben elke dag wel online om een paar potjes te spelen maar wel op verschillende tijden ivm. ploegendiens.

Net overigens tegen een soort van Control Hunter gespeeld met Healbots , Deadly Shots en Wild Pyro's alleen was ik Wallet Warrior en laat ik het zo zeggen dat ik ongeveer heb gewonnen met 40 HP verschil.
Wel was het een keer verfrissend om te zien ipv. altijd maar Face Hunter in casual.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Meestal rond 20u-21u online voor een paar potjes.

battle.net id: nagasy#2238

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
beuker19 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:35:
[...]

killerbeuker#2427

Ben elke dag wel online om een paar potjes te spelen maar wel op verschillende tijden ivm. ploegendiens.

Net overigens tegen een soort van Control Hunter gespeeld met Healbots , Deadly Shots en Wild Pyro's alleen was ik Wallet Warrior en laat ik het zo zeggen dat ik ongeveer heb gewonnen met 40 HP verschil.
Wel was het een keer verfrissend om te zien ipv. altijd maar Face Hunter in casual.
Jij speelt dan wallet warrior in casual. Ach ja casual is toch een grote bende dus je zal niet de enige zijn. Overigs kwam ik laatst ook zoiets tegen, alleen deze speelde ook gah'rilla, krush en Deathwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
gister een leuke arena gehad met 2 grim patrons en 2 bomb lobber + 1 keer hun grote broertje.

daar kwamen wel leuk combo's uit, rest van arena was verder niet al te best maar toch 6 wins eruit gehaald + voljinn in pakje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Alwayshappyz schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:52:
[...]

Ik speel zometeen nog een paar potjes, dus go ahead :) Alwayshappy #2978
[...]

killerbeuker#2427

nagasy schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:44:
[...]

Meestal rond 20u-21u online voor een paar potjes.

battle.net id: nagasy#2238
Thanks, ik zal jullie vanavond toevoegen. Ik speel zelf overdag niet i.v.m. werk, maar ben de meeste avonden wel even online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfwood
Ik speel niet zo vaak en zit op dit moment rond rank 17, maar deze maand ben ik al verrassend vaak originelere decks tegen gekomen ipv de standaard warrior, hunter, of zoo decks die ik vaak tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
M'n deck voor vandaag:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/joaVMBx.jpg

Aangepaste Hybrid versie (https://tempostorm.com/de...rotohypes-midrange-hunter)
Met -1 Loatheb -1 Arcane Golem +2 Sludge Belcher

Ik sta er tot nu toe 3-0 mee, maar zal dit bericht vanavond wel editen. 8)

EDIT:
Benjamin- schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 18:08:
EDIT: Net kwam dit langs op Twitter: https://twitter.com/PlayH...status/606128246782967810

Ik weet dat ze destijds al hebben gezegd dat ze alternatieve heroes wilden doen, ik heb het gevoel dat dit er 1 is.
Ik ben wel heel erg benieuwd hoe je deze alternatieve heroes kan unlocken. Stiekem hoop ik dat dit via ranked/arena games gaat en niet alleen met geld...

EDIT2:
6-2 gegaan vanavond; niet zoveel gespeeld. Het deck speelt wel lekker weg dus ik denk dat ik er morgen ook gewoon mee ga spelen. 8)

[ Voor 52% gewijzigd door PCBaas op 04-06-2015 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovandam
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-10 22:34
[...]

Ik ben wel heel erg benieuwd hoe je deze alternatieve heroes kan unlocken. Stiekem hoop ik dat dit via ranked/arena games gaat en niet alleen met geld...
[/quote]

Helaas. 10 euro per hero, als speciale aanbieding alle 9 voor 90 euro :P

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 12:06
marcovandam schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 18:58:
[...]

[/quote]

Wow, dit slaat echt alles, ik zou liever dat geld spenderen aan nieuwe kaarten dan aan een skin. 10 euro voor alle skins had ik veel schappelijker gevonden en dan had ik het waarschijnlijk nog gekocht ook, maar dit is echt belachelijk veel. Misschien dat sommige mensen een favo class kopen ofzo hehe.

Tuurlijk het is niet verplicht om te kopen, maar het is toch eeuwig zonde dat bijna niemand hier gebruik van zou (kunnen) maken. Ach ik doe wel "I'm sorry" als ik iemand tegen kom :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
marcovandam schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 18:58:
[...]

[/quote]

Hahaha xD

Eerst dacht ik dat je een grapje maakte, maar het blijkt ook echt zo te zijn.... 8)7 8)7 8)7 8)7
http://us.battle.net/hear...eroes-are-coming-6-4-2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wat een gejank om 10 euro zeg. Wat is nou 10 euro? Dat is voor de meesten nog niet eens een uur werken joh, bij lange na niet zelfs.

En dan koop je het toch lekker niet. Ik zie het probleem niet echt :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het wel een zeer verkeerd signaal. Al die development tijd die ze verspillen met deze cashgrab...zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

xelfer schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:20:
Ik vind het wel een zeer verkeerd signaal. Al die development tijd die ze verspillen met deze cashgrab...zonde.
Dat wel ja. Het is zonde dat ze tijd investeren in dit soort zaken, in plaats van de belangrijke dingen aan te pakken.

Maar over de prijs sta ik echt niet te kijken. Het is niet des Blizzards om dit soort dingen voor 1 euro te verkopen ofzo.

Het zijn uitzuigers, zo simpel is het.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
van kwaliteit boven alles, naar geld boven alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blizzard is net EA. Gewoon lalala geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig gewoon! Love it! Instant buy! :)
Link:
http://www.hearthpwn.com/...gni-bronzebeard-confirmed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik besefte me net dat die skins net zo duur zijn als 3-4 volwaardige andere games :o....

Deze post vat alles goed samen voor mij:
http://www.reddit.com/r/h...revent_stuff_like_the_90/

[ Voor 45% gewijzigd door xelfer op 04-06-2015 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Las Vegas schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 19:59:
Wat een gejank om 10 euro zeg. Wat is nou 10 euro? Dat is voor de meesten nog niet eens een uur werken joh, bij lange na niet zelfs.

Geef maar aan mij. Wat is 10 euro nou..

Nogal een zwak argument vind ik altijd. Dat iets niet veel is in verhouding met wat je verdient maakt het het nog niet waard of gerechtvaardigd om zo'n bedrag er voor te vragen.. Er zijn miljoenen dingen te verzinnen die maar een paar euro kosten.. Tja.. Wat is die paar euro nou.. De perfecte manier om in geldnood te komen. Te vaak denken: wat is die paar euro nou.

On-topic:
In tegenstelling met wat iemand anders zei ben ik heel blij dat het puur cosmetisch is. Als ze zulke dingen voor kaarten zouden doen zou het echt een 100% pay 2 win game worden. Nu maakt het me niet uit als ik die dingen niet heb.

[ Voor 28% gewijzigd door aicaramba op 04-06-2015 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
xelfer schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 22:08:
Ik besefte me net dat die skins net zo duur zijn als 3-4 volwaardige andere games :o....

Deze post vat alles goed samen voor mij:
http://www.reddit.com/r/h...revent_stuff_like_the_90/
Die Reddit post verwoord het gewoon perfect, voor een stilstaand plaatje met soundfiles, betaal je 10 euro, oftewel 90 euro voor de complete set. Daar heb je 2-3 AAA-games voor of een volle boodschappenkar ;)

10 euro is misschien niet veel, maar als iemand in de supermarkt jou een klein flesje water voor 10 euro probeert te verkopen, dan zeg je ook niet, ach het is maar 10 euro :p

Daarom luister naar Reddit en stuur Blizzard een boodschap wat ze voelen, koop deze plaatjes niet! Of wacht tot ze alle 9 beschikbaar zijn, de complete pack zal vast iets goedkoper zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 10-10 15:23
separhim schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:44:

Jij speelt dan wallet warrior in casual. Ach ja casual is toch een grote bende dus je zal niet de enige zijn. Overigs kwam ik laatst ook zoiets tegen, alleen deze speelde ook gah'rilla, krush en Deathwing.
Had niet veel tijd meer en mocht je per ongeluk een Priest , Patron of mirror tegenkomen kan een potje soms (te) lang duren.
Overigens kom je zeker als je in casual vaak wint ook meer dan genoeg de standaard netdecks tegen en is het verschil behalve de stress niet zo heel anders dan op de ladder.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Tja wat moet ik zeggen... 9 euro voor een hero... mja ik zal er vast 1 voor in ieder geval Paladin kopen.

Is dit een money grab, ja absoluut, ik vind het ook heel jammer dat dit niet iets is wat je kan unlocken, maar tja...

Rationeel gezien ben ik het zeker eens met die Reddit post, maar uiteindelijk ga ik toch over op kopen.

Wat betreft hoe absurd het is, mja ik vind dat zo moeilijk om te zeggen, dat ligt er aan op welke manier je het bekijkt. 10 euro voor wat graphics, is eigenlijk te duur, maar hoe verschillend is het met League of Legend skins? Of als we het over een fysiek kaartspel hebben, hoeveel kost bijvoorbeeld een nieuwe playmat?
Ik weet dat het niet helemaal opgaat, maar punt is dat er niet een eenduidig antwoord is, het is ook maar net hoe je het benadert, het spel is een blijft gratis, die skin maakt je niet beter, het is een compleet vrij keuze met nul invloed op het spel zelf. Het is dus ook aan jou of dit 9 euro waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Bestaan er nog goede Mage decks buiten Freeze? Alle Flamewaker decks zijn echt bagger, of vol aggro maar met een slechte hand ben je gegarandeerd dood, of meer tempo, maar vaak ook dood omdat je alleen Mana Wyrms hebt. En volgens mij zijn Mech enz ook niet bepaald sterk op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Echo Giants Mage is wel leuk om te spelen en niet al te standaard.

Niet superstabiel, wel legendary viable en redelijk in de huidige meta zolang ze niet doorhebben dat je dit deck speelt want de betere spelers zullen je nooit je moltens laten spelen en je ice blocks ontwijken dmv fatigue. Veel mensen zetten je toch op freeze mage, doen ze dit niet, ben dan niet bang al vroeg je eigen face te alex-en.

Als je een stream zoekt: Neviilz was vorig seizoen top 100 legend met alleen dit deck en nu weer hard op weg.

edit: guide

[ Voor 13% gewijzigd door djengizz op 05-06-2015 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 Clockwork Gnome
2 Mana Wyrm
1 Flamecannon
2 Frostbolt
1 Ustable Portal
1 Snowchugger
2 Mirrior Entity
1 Big Game Hunter
2 Flamewaker
1 Mind Control Tech
2 Fireball
1 Polymorph
2 Water Elemental
2 Azure Drake
Loatheb
1 Sludge Belcher
Sylvanas Windrunner
the Black Knight
Toshley
2 Flamestrike
dr. Boom

[ Voor 161% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2015 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 01:06:
2 Clockwork Gnome
2 Mana Wyrm
1 Flamecannon
2 Frostbolt
1 Ustable Portal
1 Snowchugger
2 Mirrior Entity
1 Big Game Hunter
2 Flamewaker
1 Mind Control Tech
2 Fireball
1 Polymorph
2 Water Elemental
2 Azure Drake
Loatheb
1 Sludge Belcher
Sylvanas Windrunner
the Black Knight
Toshley
2 Flamestrike
dr. Boom

Dit is mijn build op het moment
Probeer een solide core te krijgen en werk daarmee.
Zou nog is keer goed over je deck nadenken.
Het deck is namelijk heel erg gericht tegen high creature control decks als control warrior en dragon decks.
Loatheb, is leuk maar waarom?
Sylvana is met de huidige exstreem snelle decks, te traag of geeft te weinig value terug. een 2/3 creature is niet boeiend.
Black knights, ik run ze soms, maar er wordt niet bepaald veel taunt gespeelt nu, noch is je deck een face run deck met minions.
Polymorph, hoewe in sommige gevalen beter dan fireball, is dat vaak wederom voor tegen control decks, snap dat die erin zit, omdat je flamewalkers de minion in theory dan kunnen afmaken
2x flamestrike, is dan weer juist heel erg anti aggro

miss amtonidas toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 11:40
Las Vegas schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 19:59:

Ik verdien genoeg en heb echt geen probleem met geld stoppen in HS (en daar zit ook al genoeg in), maar 9 euro voor een simpele hero-skin is gewoon absurd.

81 euro (bijna de prijs van 2 volledige nieuwe games) betalen voor een paar animaties in een bestaande F2P game gaat mij veel te ver.

Jammer, want voor ietsje minder had ik ze gewoon klakkeloos allemaal gekocht, bijvoorbeeld 4 euro per stuk en 30 voor allemaal ofzo.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 05-06-2015 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Ik speel nu een paar dagen Hearthstone en ik begin het steeds leuker te vinden.
Vooralsnog ben ik vooral bezig om de daily quests te voltooien en de standaard decks te krijgen.
Op dit moment heb ik alleen de Mage, Shaman en Warrior deck compleet maar de rest komt vanzelf.

Gisteren ook voor het eerst de Arena gespeeld, maar dat ging niet goed. 1-3. Ik had hier ook even mee moeten wachten. Voorlopig wordt het quests doen > decks completen > Classic packs kopen.

Casual games gaan wel erg goed, daar win ik het meestal toch wel met mijn brakke, custom decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het gaat mij ook niet zozeer om het geldbedrag dat Blizzard voor de skins vraagt. Ja, ik vind het absurd duur. In eerste instantie dacht ik 9,99 euro voor de hele set en dat vond ik zelfs al behoorlijk duur. Niemand verplicht mij echter om de skins te kopen als ik hier geen behoefte aan heb.

Waar het mij vooral om gaat is het feit dat ze resources stoppen in het maken van dingen die totaal geen positieve invloed hebben op de kwaliteit van het spel. Ik snap dat Blizzard met skins komt als de game in uitstekende conditie zou zijn, maar op dit moment zie ik nog zoveel verbeter mogelijkheden dat ik echt denk dat Blizzard gewoon zo snel mogelijk wil cashen en minder bezig is met de kwaliteit van het spel.

Uit de reddit post van eerder:
On top of all that right now it feels like HS needs something different than cosmetic changes. We can bring all the stuff up again. Those deck slots? Why is this still not possible? Autosquelch option? You don't need rocket science for that. Bug fixes? The last patch 2 weeks ago broke more than it fixed. Balance patches? There's more than 1 card that could need some tuning. And where is the BRM board? The adventure has been released for quite a while now.
Voor mij is al die cosmetische onzin vaak een #1 reden om geen free-to-play games te spelen. Vaak gaan teveel resources naar het maken van dingen die geld op leveren (skins, voice overs, andere cosmetische troep) en te weinig in het verbeteren van de kwaliteit van de game (nieuwe content, betere game balance, verbeteren van de game interface, bug fixes etc.).

De adventures, ook al ben ik er geen groot fan van, geven je in ieder geval nog nieuwe content in de vorm van bossfights en nieuwe kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
Xanthian schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 08:29:
Ik speel nu een paar dagen Hearthstone en ik begin het steeds leuker te vinden.
Vooralsnog ben ik vooral bezig om de daily quests te voltooien en de standaard decks te krijgen.
Op dit moment heb ik alleen de Mage, Shaman en Warrior deck compleet maar de rest komt vanzelf.

Gisteren ook voor het eerst de Arena gespeeld, maar dat ging niet goed. 1-3. Ik had hier ook even mee moeten wachten. Voorlopig wordt het quests doen > decks completen > Classic packs kopen.

Casual games gaan wel erg goed, daar win ik het meestal toch wel met mijn brakke, custom decks.
casual games, gaan in tegenstelling tot ranked op basis van een hidden elo. Dus je speelt direct tegen mensen van je eigen niveau. Waarbij je bij ranked soms ngo tegen veel betere komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-10 14:06
Ik heb ook nog niet veel friends in mijn friendlist en sta wel open om af en toe eens een friendly game te spelen tegen anderen in plaats van alleen maar random's die je continue aan het BM'en zijn ;-)

Sypheron#1587

Ben over het algemeen ook alleen in de avonden online. Speel nu met een soort Tempo Mage deck, afgelopen seizoen rank 12 gehaald. Ben pas 1 1/2 maand bezig, dus het deck komt en valt wel enigzins met de startdraw en af en toe wat lucky topdecking :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
xelfer schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:05:
Het gaat mij ook niet zozeer om het geldbedrag dat Blizzard voor de skins vraagt. Ja, ik vind het absurd duur. In eerste instantie dacht ik 9,99 euro voor de hele set en dat vond ik zelfs al behoorlijk duur. Niemand verplicht mij echter om de skins te kopen als ik hier geen behoefte aan heb.

Waar het mij vooral om gaat is het feit dat ze resources stoppen in het maken van dingen die totaal geen positieve invloed hebben op de kwaliteit van het spel. Ik snap dat Blizzard met skins komt als de game in uitstekende conditie zou zijn, maar op dit moment zie ik nog zoveel verbeter mogelijkheden dat ik echt denk dat Blizzard gewoon zo snel mogelijk wil cashen en minder bezig is met de kwaliteit van het spel.

Uit de reddit post van eerder:

[...]

Voor mij is al die cosmetische onzin vaak een #1 reden om geen free-to-play games te spelen. Vaak gaan teveel resources naar het maken van dingen die geld op leveren (skins, voice overs, andere cosmetische troep) en te weinig in het verbeteren van de kwaliteit van de game (nieuwe content, betere game balance, verbeteren van de game interface, bug fixes etc.).

De adventures, ook al ben ik er geen groot fan van, geven je in ieder geval nog nieuwe content in de vorm van bossfights en nieuwe kaarten.
Er zijn absoluut dingen waar ze nu even beter wat tijd in kunnen steken, zoals deckslots, maar vergeet niet dat een hoop van het werk van deze karakters, bij andere mensen liggen dan de meeste dingen die mensen willen.
Veel van het werk zit namelijk in de artwork, dit zijn dezelfde mensen die de kaarten ontwerpen e.d. Deze mensen blijven ook gewoon doorwerken en zullen nieuwe bedenken, terwijl je ook mensen hebt die de client doen en de kaarten doen verzinnen.

Nu zullen er aanpassingen moeten zijn voor de client om dit te kunnen veranderen, dus in die zin hadden ze ook wat met de hoeveelheid decks kunnen doen, maar los van dit zit nog steeds veel tijd in het ontwerpen, en dat staat gewoon los van de andere 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Wanneer komen die hero portraits eigenlijk uit? En betekent dat ook dat de volgende card expansion / adventure daarmee pas later wordt toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
Blizzard heeft aangegeven dat ze dit nooit gaan doen. Ik heb keer nagerekend en het kost nog geen 25 euro per 1miljoen gebruikers om deckslots van 9 naar 27 te vergroten.
Maar zelf zie ik dit ook geen probleem aangezien je gewoon tool daar voor hebt.

nieuwe expension komt over ca. 70 dagen

[ Voor 7% gewijzigd door badboyqxy op 05-06-2015 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benjamin- schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:38:
[...]
maar vergeet niet dat een hoop van het werk van deze karakters, bij andere mensen liggen dan de meeste dingen die mensen willen.
Veel van het werk zit namelijk in de artwork, dit zijn dezelfde mensen die de kaarten ontwerpen e.d. Deze mensen blijven ook gewoon doorwerken en zullen nieuwe bedenken, terwijl je ook mensen hebt die de client doen en de kaarten doen verzinnen.
Dat is niet hoe management werkt. Aangezien Blizzard zich richt op vanity items en design aspecten, zullen er inderdaad meer graphics artists en dergelijke rondlopen en minder technische mensen. Blizzard had er ook voor kunnen kiezen om meer mensen aan te nemen met een technische achtergrond die werken aan bug fixes, interface design etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
aicaramba schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:43:
Wanneer komen die hero portraits eigenlijk uit? En betekent dat ook dat de volgende card expansion / adventure daarmee pas later wordt toegevoegd?
Nee. Dit is eigenlijk heel weinig werk, vergelijkbaar met het ontwerpen van ongeveer een golden legendary. Als je dan bedenkt dat het meeste werk in het ontwerpen (stats e.d.) en balancing van kaarten zit, waarbij ik moet zeggen dat Blizzard over het algemeen erg goed doet, dan zal de mensen van de art department veel meer vrije tijd hebben dan die van anderen.
xelfer schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:46:
[...]

Dat is niet hoe management werkt. Aangezien Blizzard zich richt op vanity items en design aspecten, zullen er inderdaad meer graphics artists en dergelijke rondlopen en minder technische mensen. Blizzard had er ook voor kunnen kiezen om meer mensen aan te nemen met een technische achtergrond die werken aan bug fixes, interface design etc.
Art is makkelijker om te doen, iedereen werkt aan zijn of haar eigen design voor een kaart, terwijl de ontwikkeling van kaarten niet individueel kan worden gedaan, en ook het werken aan de client kan je niet zo maar met een grote groep doen.

Nogmaals ik zeg niet dat ze het allemaal goed doen, maar je kan art niet vergelijken met de ontwikkeling van de client.

[ Voor 39% gewijzigd door Benjamin- op 05-06-2015 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Benjamin- schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 00:22:
Bestaan er nog goede Mage decks buiten Freeze? Alle Flamewaker decks zijn echt bagger, of vol aggro maar met een slechte hand ben je gegarandeerd dood, of meer tempo, maar vaak ook dood omdat je alleen Mana Wyrms hebt. En volgens mij zijn Mech enz ook niet bepaald sterk op het moment.
Flamewalker decks zijn prima, vorig seizoen ook weer gewoon op lvl 5 er mee gekomen terwijl ik vooral Arena heb gedaan (had nog wel hoger kunnen komen denk ik). Flamewalker decks zijn minimaal even viable als Freezemage naar mijn menig.
TempoStorm schat TempoMage met Flamewalker zelfs iets hoger in dan FreezeMage. Ze tonen een iets andere variant dan ik speel maar het deck komt op hetzelfde neer.

Niet dat TempoStorm exacte wetenschap beschrijft, maar als een deck hoog in die 'meta-snapshot' lijst staat is het zeker geen 'bagger' :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ik vind Flamewaker erg traag, wil je value halen moet je hem vroeg spelen, maar dan wordt hij direct voor weinig verwijderd, dus moet je wachten totdat je wat spells kan doen, maar dan is het weer te laat.

Waar ik met oude (pre-GvG) tempo mages veel succes had, en ook met Mech, lukt het me maar niet om Flamewaker decks lekker spelend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind Flamewalker decks juist veel leuker dan Mech Mage. De kaart an sich is relatief traag, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik heb zelf een keer een mech/flamewaker deck gemaakt.. Voor early game en board control alle mech's pakken die je spareparts geven (en piloted shredder) en voor de rest wat meer spells voor het flamewaker deel..

Zo heb ik ook mn soul of the forest druid gemaakt.. Voor early/mid game veel mechs. Dan kan ik de spareparts daarna combo'en met violet teacher om een goede soul of the forest te krijgen. Ik heb met beide niet super veel gespeeld, maar ze lijken rond rank 12 prima te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Opzicht trekt het deck mij zeker wel, maar ik krijg het in ieder geval niet echt lekker spelend, zit rond de 50%, met 1 deck sta ik dan nu 10-8 en met alle versies bij elkaar precies op 1 meer win dan verlies. Dit terwijl ik op deze ranks veel makkelijker ga met Paladin of Zoo.

Kan ook goed aan mij liggen hoor, sommige decks probeer je op een manier te spelen dat ze niet moeten worden gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
@Benjamin- Je hebt nog meer early game :). Je kan bijvoorbeeld beginnen met de Mana Wyrm, Mad Scientist, Clockwork Gnome.
Flamewaker speel je op zijn vroegst op turn 4, meestal als je hem kan beschermen door bijvoorbeeld Mirror Image. Vaak als je de coin hebt kan je ook nog een spare part van de Clockwork Gnome of Arcane Missiles spelen. Flamewaker + coin + arcane + mirror = 9 random damage op turn 4 inclusief taunt wall.
Maar soms hou je de spells weer wat meer in de hand voor Antonidas. Wat dat betreft heb je meerdere manieren om te winnen:
- Flamewaker die helemaal los gaat :)
- Antonidas met spells
- Gewoon sterke early game met Mana Wyrm + lucky Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flamewalker is overigens ook niet je win conditie. Het is gewoon een bijdrage daar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
SeamusXanthus schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:50:
@Benjamin- Je hebt nog meer early game :). Je kan bijvoorbeeld beginnen met de Mana Wyrm, Mad Scientist, Clockwork Gnome.
Flamewaker speel je op zijn vroegst op turn 4, meestal als je hem kan beschermen door bijvoorbeeld Mirror Image. Vaak als je de coin hebt kan je ook nog een spare part van de Clockwork Gnome of Arcane Missiles spelen. Flamewaker + coin + arcane + mirror = 9 random damage op turn 4 inclusief taunt wall.
Maar soms hou je de spells weer wat meer in de hand voor Antonidas. Wat dat betreft heb je meerdere manieren om te winnen:
- Flamewaker die helemaal los gaat :)
- Antonidas met spells
- Gewoon sterke early game met Mana Wyrm + lucky Portal
Ja dat is echt een early game Flamewaker deck, dus Arcane Missiles, Gnome en Mirror Image. Ik had daar juist het minste succes mee, maar zal die nog een keer proberen.

Verder is Mad Scientist eigenlijk alweer te traag, zeker zonder coin, tegen de tijd dat jij kan aanvallen, hebben zij al 3-4 minions liggen.
xelfer schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:51:
Flamewalker is overigens ook niet je win conditie. Het is gewoon een bijdrage daar aan.
Flamewaker is echt een kaart die het van synergy die hebben, en omdat ik pas met Frostbolt begin, heb ik vaak pas met turn 5 een combo, maar die is nog steeds erg zwak.

Maargoed, ik zie het wel, maar al vind ik de kaart leuk, heb nog niet echt een hele goede ervaring er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:48
die Hero potraits voelt niet hetzelfde aan als skins in moba games.
9 euro voor een skin is belachelijk, maargoed genoeg mensen die het doen dus Bli$$ard weet wat ie doet.
Zolang het geen pay2win is vind ik het prima, maar skins vragen in retail games is helemaal een no go!
bij F2P games is het acceptable

[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 05-06-2015 11:53 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Van Blizz is het gewoon perfect slim.

Wat kost zo hero skin om te maken? 2 dagen werk? Levert letters miljoenen op.

Zelfde met cardpacks.. die cards zijn er inmiddels.. kost niks meer om te ontwikkelen.. levert miljoenen op.

Echt gratis geld.

Zo heb ik al 400+ in HS zitten en al 1000+ in WoW (mounts, transfers, racechange, abbo)..

Ze verdienen echt miljarden met pixels tuurlijk hebben ze bij WoW een gigantisch spel, onderhoud, servers, etc.

Maar HS is toch echt wel een heel poepsimpel spelletje om te maken en niet echt zwaar voor de servers (met miljoenen spelers is natuurlijk alles zwaar). Maar de netto winst is ongekend.

Maar ach.. iedereen mag zelf bepalen of betalen meer fun oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de hele Hearthstone omgeving ontwikkelen en draaien kost Blizzard natuurlijk geen geld.

Ik vind het top dat ze geld willen verdienen aan het spel door cosmetische changes i.p.v. een pay2win manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:32:
[...]
Ik vind het top dat ze geld willen verdienen aan het spel door cosmetische changes i.p.v. een pay2win manier.
Zoveel dit! Echt, ik zou deze quote het liefste overal op het web rond willen spammen waar mensen aan het zeiken zijn dat blizz geld vraagt voor een cosmetische toevoeging.
Het voegt gameplay wise NIETS toe, en je bent niet verplicht om het te kopen, en nog zeiken mensen dat blizz op deze manier inkomsten wilt genereren voor een spel dat verder volledig gratis is.

Ik heb duizend keer liever dat ze 10 - 20 euro voor waardeloze cosmetische zooi vragen, dan dat ze 5 euro vragen voor iets dat je een voordeel geeft op niet-betalende spelers =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:32:
[...]

En de hele Hearthstone omgeving ontwikkelen en draaien kost Blizzard natuurlijk geen geld.

De kosten hebben ze er echt wel uit! Rest is pure winst.
En dingen verkopen zoals cardpacks wat gewoon een query in de database is en niet geproduceerd hoeft te worden is gewoon echt gratis geld.

Ik gun het ze en vooral mezelf, daarom steek ik er ook zoveel geld in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Darkfreak schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:36:
[...]

Zoveel dit! Echt, ik zou deze quote het liefste overal op het web rond willen spammen waar mensen aan het zeiken zijn dat blizz geld vraagt voor een cosmetische toevoeging.
Het voegt gameplay wise NIETS toe, en je bent niet verplicht om het te kopen, en nog zeiken mensen dat blizz op deze manier inkomsten wilt genereren voor een spel dat verder volledig gratis is.

Ik heb duizend keer liever dat ze 10 - 20 euro voor waardeloze cosmetische zooi vragen, dan dat ze 5 euro vragen voor iets dat je een voordeel geeft op niet-betalende spelers =/
Amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Predje schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:38:
[...]

Dat zou ik zo snel nog niet zeggen hoor. Bij games zoals HotS, HS en WoW, waar constant nieuwe contant bij komt, en waar mensen non-stop balance feedback geven is veel werk aan verbonden.

EEN kaart met 1 attack, of 1 health, of 1 mana wijzigen heeft een gigantische impact op de game.
Daar zit heel veel tijd en denkwerk in, dat kost ook klauwen met geld lijkt mij.

Ik zeg niet dat ze niet op HS zouden verdienen. Dat doen ze zeker wel.
Alleen minder dan menig persoon lijkt te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-10 14:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Darkfreak schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:42:
[...]

Dat zou ik zo snel nog niet zeggen hoor. Bij games zoals HotS, HS en WoW, waar constant nieuwe contant bij komt, en waar mensen non-stop balance feedback geven is veel werk aan verbonden.

EEN kaart met 1 attack, of 1 health, of 1 mana wijzigen heeft een gigantische impact op de game.
Daar zit heel veel tijd en denkwerk in, dat kost ook klauwen met geld lijkt mij.

Ik zeg niet dat ze niet op HS zouden verdienen. Dat doen ze zeker wel.
Alleen minder dan menig persoon lijkt te denken.
Neem daarin mee dat menig studio spellen moet afschrijven voordat ze uitkomen, of als ze net uitgekomen zijn. Ook dat kost geld, tijd en risico.

Blizzard heeft dit bijv. recentelijk gedaan met hun mmo, waar nu overwatch uit gaat komen.

Ik vindt het prima wat ze doen, als je speciaal wilt zijn kan je kopen, anders speel je f2p. Ik zou zelfs nog wat meer customisatie willen. Denkend aan gekleurde mana crystals (andere vormen), extra emotes en swag voor BM (party popper die je maar 1 malig kan gebruiken, xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
Predje schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:38:
[...]

Hun mensen moeten morgen ook nog betaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik vind het ook prima dat ze geld vragen voor cosmetische dingen. Al vind ik 10 euro voor relatief weinig cosmetisch wat veel.. Mja, dat is niet mijn probleem..

Als het blizzard lukt om het spel te financieren hierdoor.. Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

aicaramba schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 14:13:
Ik vind het ook prima dat ze geld vragen voor cosmetische dingen. Al vind ik 10 euro voor relatief weinig cosmetisch wat veel.. Mja, dat is niet mijn probleem..

Als het blizzard lukt om het spel te financieren hierdoor.. Prima.
Het is zeker veel. Maar het is dan ook een prestige item.
Iets dat blizzard exclusief wilt houden.
Ik denk dat ze het eerder 5 euro zouden maken als het bedoeld was als een vaste extra inkomstenbron.

Ook gok ik dat er een soort value pack uit zal komen zodra alle heroes een upgrade hebben.
Dat je dus 10 euro voor 1 of alle 9 voor 70 a 80 euro.

Ze zeggen er nu nog geen plannen voor te hebben, maar dat lijkt mij logisch, als ze dat nu al aan zouden geven zouden veel mensen wachten op de bundel :P

[ Voor 10% gewijzigd door Darkfreak op 05-06-2015 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nu face hunter aan het spelen met dit als thema nummer: YouTube: Joe Esposito You're The Best Around

Great success!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

xelfer schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 14:44:
Ik ben nu face hunter aan het spelen met dit als thema nummer: YouTube: Joe Esposito You're The Best Around

Great success!
Het wordt tijd dat Bard Shark een Hunter Theme mix maakt.

Zoals hij b.v. van Priest ook gemaakt heeft:

En Mage:

En Shaman:

[ Voor 14% gewijzigd door Darkfreak op 05-06-2015 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@badboyqxy Er is zeker goed over het deck nagedacht aangezien Mage mijn hoofdklasse is, het is fijn dat je opmerkt dat de kaarten die erin zitten tegen control en aggro werken. Antonidas zat erin maar had hem eruit gehaald omdat hij vaak niet nodig was < Ik kom hier later nog wel op terug.

Het probleem is alleen dat met de meeste aanpassingen of hele complete decks die je maakt met Mage het toch niet helemaal werkt omdat de meta niet meezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-10 19:04

Turfschipper

Hup NAC

10 euro voor een skinnetje, dat dat werkt... Snap als je tien jaar bent, dat je dat leuk kan vinden. Maar verder begrijp ik dat niet hoor. Maar het zal weer miljoenen op leveren haha, ;-).

Maar goed, op zich kan het me niet boeien, ze doen maar. Toch ben ik wel een beetje teleurgesteld dat ze hier mee komen. Had graag een gameplay feature gezien. Zoals bv een of enkele echt nieuwe heros.

Daar gaat nu weer een hele tijd over heen voor er wat gebeurd op dat vlak. En dat vind ik jammer.

[ Voor 5% gewijzigd door Turfschipper op 05-06-2015 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
Turfschipper schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 15:36:
Daar gaat nu weer een hele tijd over heen voor er wat gebeurd op dat vlak. En dat vind ik jammer.
Mja, maar de ontwikkeling van de nieuwe expansie loopt los van deze 'fluff'-ontwikkeling, dus impact heeft dit niet denk ik. Ik dacht augustus voor de expansie ? Van mij mag ze komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Darkfreak schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:36:
[...]
Gedeeltelijk eens, maar als je wat koopt wil je wel waar voor je geld en dat vind ik nu dus niet. Jij wel blijkbaar, al denk ik niet dat dit zo is. Je vind het nu (nog) een goede zaak omdat het alleen een cosmetisch voordeel heeft.

Hiermee is het startsein gezet, let maar op, over een paar maanden kun je bijvoorbeeld maximaal negen deckslots kopen voor 10 euro per 3 deckslots. Geeft geen voordeel, maar wel gebruiksgemak. Daarna kun je meedoen met euro only arena, daarna exclusieve kaarten die je alleen kan kopen met echt geld en daarna.....you get the point, ik draaf door. Slaat nergens op, maar Blizzard zal steeds meer grenzen opzoeken en dat is geen goede ontwikkeling. Vandaar mijn kritische noot.

Iets waar ze meer hun focus op zouden moeten zetten is beginnende spelers. Je kunt hierbij denken aan speciale starterpacks te verkopen per class bijvoorbeeld. Nu is het voor beginnende spelers minder leuk. Hearthstone moet kunnen groeien en dat kun je alleen bereiken door het voor de beginnende speler interessanter te maken om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik denk dat bedrijven als blizzard wel weten waar de grens ligt.

Stel dat ze komen wél met iets wat ingame voordeel oplevert, wat alleen met geld te koop is, raak ik spel niet meer aan.

Tuurlijk kan je nog gewoon winnen, en is het niet pay2win, zoals de echte fans zullen zeggen. Het wil ook niet zeggen dat het spel niet meer leuk is, maar zou voor mij een statement maken zijn, dat ze te ver gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cosmetische spullen verkopen aan whales is in ieder geval een beproefde en zeer succesvolle tactiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IdieEasy schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:48:
[...]

swag voor BM (party popper die je maar 1 malig kan gebruiken, xD)
Briljant. Daar zou ik serieus een paar honderd euro aan uitgeven.
Of van die WOW animaties die je wel eens op trol video's ziet langskomen.

Afbeeldingslocatie: http://image.hotdog.hu/user/Avex/wow/dance.gif

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2015 18:52 ]

Pagina: 1 ... 57 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]