[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.370 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Nu online
beuker19 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:45:
[...]

Too slow :'(
De enige Dragon decks die ik soms tegen kom is de ''Dragon Warrior'' en in casual soms een Paladin maar voor de rest zie ik ze ook nooit en dat komt omdat de Dragon kaarten gewoon te langzaam zijn.
Ja in deze meta kun je niet een deck bouwen dat zo slow is en dragon warrior is ook niet zo'n grote aanpassing, 1-2 draken erbij en corrupters. Het is jammer dat de dragons ook geen goede early game hebben buiten blackwing technician.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nostordici schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:17:
[afbeelding]

Zo zie hier de nieuwe cardback, 15e editie alweer, dat gaat hard.

Ondanks dat cardbacks wel leuk kunnen zijn, vind ik het steeds minder interessant om ranked te spelen. Blizzard moet echt met iets nieuws komen, bijvoorbeeld vanaf rank 15 een boosterpack (daarna 10, 5, legend) of elke behaalde rank een kaart. Dit zou je direct kunnen krijgen, maar ook aan het einde van het season. Goed idee? Haha

Als ik nu naar mezelf kijk, dan speel ik alles ranked en haal ik vaak rank 10. Legend heb ik nog geen moeite voor gedaan. Veel mensen spelen nu tot rank 20 en dan geloven ze het wel. Bovenstaande suggestie zou een oplossing kunnen zijn om meer ranked te kunnen spelen.
Ik ben het volledig met je eens dat er iets nieuws moet komen of iets veranderd moet worden aan het huidige ranked systeem. Trekt op geen bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
separhim schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:37:
Gebruikt iemand hier nog vaak een dragon deck. Ik kom ze nog zelden tegen en ik vind ze zelf ook niet echt sterk op het moment.
Ik gebruik dragon paladin en dragon warrior. Voor mij zijn dit mijn sterkste decks. Maar dat wil niet heel veel zeggen. Ik vertik het om zoo-lock of facehunter te gebruiken. En mijn overige decks zijn niet heel sterk. Vorige seizoen met voornamelijk dragon paladin, dragon warrior en mijn eigen bedachte druid deck rank 10 geworden.

Ik vind het leuke decks om te spelen. Met name nefarian vind ik erg leuk om te spelen.. Sterk.. Er zullen vast sterkere decks zijn.. Misschien dat ik dan rank 8 had gehaald.

[ Voor 13% gewijzigd door aicaramba op 01-06-2015 13:17 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Nu online
aicaramba schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:07:
[...]

Ik gebruik dragon paladin en dragon warrior. Voor mij zijn dit mijn sterkste decks. Maar dat wil niet heel veel zeggen. Ik vertik het om zoo-lock of facehunter te gebruiken. En mijn overige decks zijn niet heel sterk. Vorige seizoen met voornamelijk dragon paladin, dragon warrior en mijn eigen bedachte druid deck rank 10 geworden.

Ik vind het leuke decks om te spelen. Met name nefarian vind ik erg leuk om te spelen.. Sterk.. Er zullen vast sterkere decks zijn.. Misschien dat ik dan rank 8 had gehaald.
Ik vind ze ook leuk, maar ik heb het idee dat je in de hogere ranks gewoon te kort komt met deze decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Vind zelf dragonpaladin niet leuk om te spelen. Voelt veel te log.
Terwijl dragonwarrior juist weer sneller voelt dan classic CW.
Gister veel succes gehad met dragonwarrior, vrijwel tegen alle matchups.

Vind zelf hunter echt een noobclass, hybird hunter kan ik nog wel een beetje spelen, maar ook dan voel ik me er niet prettig bij. Zal wel aan mij liggen.

Laatste week ook handlock geprobeerd.. maar daar ben ik echt niet goed in.. ik weet nooit hoever ik durf te gaan met mijn HP. Je moet tevens ook goede draw hebben en vaak gokken of je de tegenstander lethal geeft met die ene tab.
Zoo voelt altijd wel lekker, veel mooie combos en synerchy. Maar wanneer je geen board hebt zijn de minions individueel veel te slap om echt iets te doen.

Mage vind ik de leukste class vrijwel alle decks behalve dat lame flamewalker deck.
Alleen die heb ik al golden, dus wil een andere.
Warrior heb ik nu 200 wins mee (grim vind ik ook niet leuk om te spelen).. dus dit seizoen maar kijken hoever ik kom met dragonwarrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Predje schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:56:
Je moet tevens ook goede draw hebben
Daar heb je je hero power voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Vind zelf dragonpaladin niet leuk om te spelen. Voelt veel te log.
Terwijl dragonwarrior juist weer sneller voelt dan classic CW.
Gister veel succes gehad met dragonwarrior, vrijwel tegen alle matchups.

Vind zelf hunter echt een noobclass, hybird hunter kan ik nog wel een beetje spelen, maar ook dan voel ik me er niet prettig bij. Zal wel aan mij liggen.

Laatste week ook handlock geprobeerd.. maar daar ben ik echt niet goed in.. ik weet nooit hoever ik durf te gaan met mijn HP. Je moet tevens ook goede draw hebben en vaak gokken of je de tegenstander lethal geeft met die ene tab.
Zoo voelt altijd wel lekker, veel mooie combos en synerchy. Maar wanneer je geen board hebt zijn de minions individueel veel te slap om echt iets te doen.

Mage vind ik de leukste class vrijwel alle decks behalve dat lame flamewalker deck.
Alleen die heb ik al golden, dus wil een andere.
Warrior heb ik nu 200 wins mee (grim vind ik ook niet leuk om te spelen).. dus dit seizoen maar kijken hoever ik kom met dragonwarrior.
Ik heb een vrij 'snel' dragon paladin deck gemaakt. Het komt me regelmatig voor dat ik een zoolock echt forceer om te traden. Op dat moment weet je eigenlijk al dat je hebt gewonnen.
Dragon pally voelde eerst voor mij ook heel log aan. Daarom heb ik hem steeds iets sneller gemaakt. Nu is het best wel een tempo deck.
Het enige wat ik nu nog mis is wat meer healing. Ik heb alexstrasza en een guarding of kings, maar ik zou nog wel een healbot willen. Alleen ik wil er niets voor uit halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:03:
[...]

Ik heb een vrij 'snel' dragon paladin deck gemaakt. Het komt me regelmatig voor dat ik een zoolock echt forceer om te traden. Op dat moment weet je eigenlijk al dat je hebt gewonnen.
De bedoeling van Zoo is juist om je minions te traden. Het is een tempo deck, waarbij je goedkope minions bufft en ze omhoog trade, het is geen aggro deck waarbij je face gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Dat klopt. Maar ik vind het wat anders wanneer een zoolock uit zichzelf trade, omdat hij door buffs goede trades krijgt, dan wanneer hij MOET traden, omdat hij anders echt controle verliest.

Gisteren had ik nog dat een zoolock op turn 4 implosion deed tegen een 2-2 minion en die +4/+4 spell speelde om een 3 drop te verwijderen.

Het was misschien wat verkeerd omschreven van mij. Het waren vaak trades waar ik erg blij van werd.

[ Voor 13% gewijzigd door aicaramba op 01-06-2015 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:07:
[...]

De bedoeling van Zoo is juist om je minions te traden. Het is een tempo deck, waarbij je goedkope minions bufft en ze omhoog trade, het is geen aggro deck waarbij je face gaat.
Er zijn een groot aantal zoo-spelers die dit niet weten. Serieus hoevaak ik wel niet zoolocks ben tegen gekomen die alleen voor face gaan en dan "you soul shall suffer" gaan spammen als ze dik verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Nu online
aicaramba schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:03:
[...]

Dragon pally voelde eerst voor mij ook heel log aan. Daarom heb ik hem steeds iets sneller gemaakt. Nu is het best wel een tempo deck.
Het enige wat ik nu nog mis is wat meer healing. Ik heb alexstrasza en een guarding of kings, maar ik zou nog wel een healbot willen. Alleen ik wil er niets voor uit halen :P
Hoe heb je precies een "snel" dragon paladin deck gemaakt, ik krijg dan het idee dat andere kaarten voor de snelheid zorgen en niet zozeer de dragons.
Paladin en warriors zijn eigenlijk de enige classes die dragons kunnen gebruiken, maar ook tot een zekere hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Snel is relatief in dit geval. Het is zeker geen rush deck.

Ik heb 1 zombie chow, 2x shielded minibot, 1x argent protector, 1x coghammer, 1x muster for battle en 2x blackwing technician. Met name de argent protector en de coghammer zorgen regelmatig voor een redelijke tempo swing in de early game. Met die extra devine shields kun je vaak goed traden om zo snel board control te krijgen.

Verder zijn ze lategame ook erg fijn, omdat je met divine shield ook grote minions goed kan laten traden. Aangezien dit deck bijna altijd board control heeft hebben ze heel vaak value.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Nu online
aicaramba schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:56:
Snel is relatief in dit geval. Het is zeker geen rush deck.

Ik heb 1 zombie chow, 2x shielded minibot, 1x argent protector, 1x coghammer, 1x muster for battle en 2x blackwing technician. Met name de argent protector en de coghammer zorgen regelmatig voor een redelijke tempo swing in de early game. Met die extra devine shields kun je vaak goed traden om zo snel board control te krijgen.

Verder zijn ze lategame ook erg fijn, omdat je met divine shield ook grote minions goed kan laten traden. Aangezien dit deck bijna altijd board control heeft hebben ze heel vaak value.
Ja dat klopt met coghammer kun je goed board control bouwen, maar ik zag aan het einde van het vorige seizoen toch veel meer "gewone" midrange paladins dan dragon paladins. Ik denk toch dat dragons op het moment te slow zijn om in de zoo en hunter meta te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
separhim schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:59:
[...]

Ja dat klopt met coghammer kun je goed board control bouwen, maar ik zag aan het einde van het vorige seizoen toch veel meer "gewone" midrange paladins dan dragon paladins. Ik denk toch dat dragons op het moment te slow zijn om in de zoo en hunter meta te spelen.
Ik beweer ook nergens dat mijn deck beter is :P

Ik ging in op de vraag of iemand het nog speelde. Nou ik dus.
Zelf heb ik geen tirion, sylvanas, dr boom of quartermaster. Zo kan ik met dragons nog een, voor mij redelijk presterend, paladin deck maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Nu online
aicaramba schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:01:
[...]

Ik beweer ook nergens dat mijn deck beter is :P

Ik ging in op de vraag of iemand het nog speelde. Nou ik dus.
Zelf heb ik geen tirion, sylvanas, dr boom of quartermaster. Zo kan ik met dragons nog een, voor mij redelijk presterend, paladin deck maken.
Dat is allemaal prima, ik was meer bezig dat ik het gewoon jammer vindt dat Blizzard niks doet aan het feit dat aggro beter is dan control in de meta en het ladder systeem en daarom decks zoals dragons decks minder viable maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf aan het experimenteren met een fast control Paladin deck. De bedoeling is in de early game het bord te pakken en card advantage en late game af te maken met control kaarten. Tot nu toe erg succesvol tegen face hunter, Zoo en mechs. Iets minder tegen zware control decks als Warrior en Priest. Ik ben tijdens het testen op casual geen goede Patron spelers tegen gekomen, dus als iemand zich geroepen voelt voor een test drive...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 16:23
Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:22:
Ik ben zelf aan het experimenteren met een fast control Paladin deck. De bedoeling is in de early game het bord te pakken en card advantage en late game af te maken met control kaarten. Tot nu toe erg succesvol tegen face hunter, Zoo en mechs. Iets minder tegen zware control decks als Warrior en Priest. Ik ben tijdens het testen op casual geen goede Patron spelers tegen gekomen, dus als iemand zich geroepen voelt voor een test drive...
Zou je je deck kunnen posten? Ik ben de face hunters, zoos en mechs enorm zat ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noloog schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:29:
[...]

Zou je je deck kunnen posten? Ik ben de face hunters, zoos en mechs enorm zat ondertussen.
LoH heb ik vervangen door een tweede GoK

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/awbzeo.png

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2015 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0
  • Laatst online: 09-10 12:55

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:26:
[...]

LoH heb ik vervangen door een tweede GoK

[afbeelding]
Waarmee heb je die foto gemaakt? Ziet er erg handig uit ;)

"~~Linux is only free if your time has no value"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0
  • Laatst online: 09-10 12:55

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

Wouw, had zelf op Hearthstone gezocht en gekeken naar de foto's van de beste resultaten. Ik denk dat ik over die heen heb gekeken ;) Bedankt!

"~~Linux is only free if your time has no value"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10 10:08
Neuh, hebben we allemaal wel met classes, het ene deck bevalt je heel erg goed, terwijl de ander totaal niet lekker speelt, waarom precies? Geen idee, maar is gewoon zo. Daarnaast heeft iedereen sowieso een voorkeur voor aggro, tempo, control enz.
Ik heb dat met Paladin, heerlijke class, en ondanks dat control Warrior op vrijwel dezelfde manier speelt, vind ik dit niet leuk spelen, even compleet los van winratio enz.
aicaramba schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:12:
Dat klopt. Maar ik vind het wat anders wanneer een zoolock uit zichzelf trade, omdat hij door buffs goede trades krijgt, dan wanneer hij MOET traden, omdat hij anders echt controle verliest.

Gisteren had ik nog dat een zoolock op turn 4 implosion deed tegen een 2-2 minion en die +4/+4 spell speelde om een 3 drop te verwijderen.

Het was misschien wat verkeerd omschreven van mij. Het waren vaak trades waar ik erg blij van werd.
Warlock wint overal het algemeen de trade game early, gebruikt ook veel buff kaarten om trades beter te maken, dingen zoals Abusive, Power Overwhelming enz, om goede trades te maken met Haunted Creeper, Nerubian Egg enz.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ehh.. Ja.. En die post was bedoeld om aan te geven dat hij nu slecht voor hem moest traden, om in de game te blijven.. En NIET zoals ze willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:09
M'n nieuwste creatie:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WzUfmTs.jpg

Iemand suggesties? :7

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
PCBaas schreef op maandag 01 juni 2015 @ 19:13:
M'n nieuwste creatie:

[afbeelding]

Carddraw? de enige die je nu hebt is Slam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Nu online
PCBaas schreef op maandag 01 juni 2015 @ 19:13:
M'n nieuwste creatie:

[afbeelding]

Deathbites i.p.v. arcanite reapers? Daarnaast zie ik vrijwel nooit arathi weaponsmith in constructed dus ik weet het niet of deze kaart het waard is om te gebruiken maar ik denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
separhim schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:34:
[...]

Deathbites i.p.v. arcanite reapers? Daarnaast zie ik vrijwel nooit arathi weaponsmith in constructed dus ik weet het niet of deze kaart het waard is om te gebruiken maar ik denk het niet.
Zeker tegen aggro decks kan deze kaart erg goed werken. Omdat de meeste minions, zeker urly, niet meer dan 2 health hebben. Het is natuurlijk geen geweldige kaart maar kan je wel aardig tempo geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Nu online
astie schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:36:
[...]

Zeker tegen aggro decks kan deze kaart erg goed werken. Omdat de meeste minions, zeker urly, niet meer dan 2 health hebben. Het is natuurlijk geen geweldige kaart maar kan je wel aardig tempo geven.
Nee serieus, ik heb deze kaart sinds naxx niet meer gezien. Ik denk gewoon dat het een slechte kaart is voor constructed omdat je al met fiery war axe en deathbites meer dan genoeg hebt tegen aggro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
separhim schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:38:
[...]

Nee serieus, ik heb deze kaart sinds naxx niet meer gezien. Ik denk gewoon dat het een slechte kaart is voor constructed omdat je al met fiery war axe en deathbites meer dan genoeg hebt tegen aggro.
ik houd wel van innovatieve decks ipv netdecks. Lekker aan blijven sleutelen. Ookal zal je hier nooit legend mee worden (pas als je net zolang door blijft tweaken tot je op CW uitkomt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Nu online
Voor degene die geïntereseerd zijn in de statistieken van de laatste viagame

http://disguisedtoast.com/tournament-recap-viagame-cup-3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Warrior het vaakst als eerste gebanned en hunter de hoogste win%.

Dat zijn denk ik ook wel de sterkste classes op dit moment. Al is warlock ook heel sterk, vooral vanwege de veelzijdigheid.

Toch valt de win% van hunter me wel op. Ik had verwacht dat die toch wel goed gecountered kon worden. Blijkbaar niet heel erg goed, dus.

Paladin het zwakst. Dat is ook niet zo'n verrassing lijkt me.

[ Voor 34% gewijzigd door aicaramba op 02-06-2015 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Nu online
aicaramba schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:05:
Warrior het vaakst als eerste gebanned en hunter de hoogste win%.

Dat zijn denk ik ook wel de sterkste classes op dit moment. Al zijn warlock en mage ook heel sterk, vooral vanwege de veelzijdigheid.

En vervolgens kozen de meeste mensen hunters als een van hun eerste twee picks. Ik blijf het jammer vinden dat blizzard er zo lang over doet om hunter te veranderen. Deze class bepaalt de meta toch erg veel vind ik.

Overigs was er veel keuze voor rogue ;)

[ Voor 3% gewijzigd door separhim op 02-06-2015 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
separhim schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:18:
[...]

En vervolgens kozen de meeste mensen hunters als een van hun eerste twee picks. Ik blijf het jammer vinden dat blizzard er zo lang over doet om hunter te veranderen. Deze class bepaalt de meta toch erg veel vind ik.

Overigs was er veel keuze voor rogue ;)
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat warrior vaak als eerste werd gebanned.. Dan is hunter een stuk gevaarlijker.

Verder ben ik het met je eens. Van mij mag hunter ook wat zwakker, al moet ik zeggen dat ik er de laatste weken niet veel last mee van heb. Ik kom ze niet veel tegen en ik win wat makkelijker. Al is het nog steeds de meest frustrerende class om tegen te spelen.

Hero health naar 35? Zou een goede sterke control buff zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Nu online
aicaramba schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:23:
[...]

Dat is waarschijnlijk ook de reden dat warrior vaak als eerste werd gebanned.. Dan is hunter een stuk gevaarlijker.

Verder ben ik het met je eens. Van mij mag hunter ook wat zwakker, al moet ik zeggen dat ik er de laatste weken niet veel last mee van heb. Ik kom ze niet veel tegen en ik win wat makkelijker. Al is het nog steeds de meest frustrerende class om tegen te spelen.

Hero health naar 35? Zou een goede sterke control buff zijn.
Grim patron warrior is vervelend om tegen te spelen maar het bepaalt de meta toch veel minder dan hunter vind ik. Grim patron is namelijk niet goed als hij zijn draw aan de gang krijgt en heeft toch ook zwakkere match-ups terwijl hunter ongeveer tegen elk deck wel goed is. Tegen enkele decks is het overigs veel te goed, zoals handlock. Je moet in feite in je deck aggro maken of midrange met heals en control want anders verlies je tegen hunters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Patron warrior kom ik bijna nooit tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Nu online
aicaramba schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:28:
Patron warrior kom ik bijna nooit tegen.
Kom je hunter wel veel tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:05:

Dat is helaas al een hele tijd zo, Paladin en Shaman zijn beide niet sterk op het moment. Naast het feit dat ze in BRM geen bruikbare kaarten hebben gekregen, zijn ze beide door hun hero power zeer gevoelig voor Grim Patron en UtH. En waar Shaman nog burst heeft voor een OTK, met Bloodlust of Al'Akir/Doomhammer, moet Paladin het gewoon hebben van bordoverwicht en dat is heel lastig met al die combo decks de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
separhim schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:40:
[...]

Kom je hunter wel veel tegen?
Ook niet heeeel veel. Meer dan patron, maar ik kom de laatste weken best veel afwisseling tegen. Hunter zal misschien 20% van de games zijn. Ik denk nog minder zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Nu online
aicaramba schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:07:
[...]

Ook niet heeeel veel. Meer dan patron, maar ik kom de laatste weken best veel afwisseling tegen. Hunter zal misschien 20% van de games zijn. Ik denk nog minder zelfs.
Tja ik kom ze ook iets minder tegen allebei dan voorheen dus misschien verandert de meta weer maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-10 14:06
Ik hoef in ieder geval de eerste dagen van het nieuwe seizoen niet te spelen om te winnen heb ik al gemerkt... Mijn deck is nog niet sterk genoeg om aan het begin van het seizoen tegen de decks te spelen die normaliter > rank 12 zitten. Daar ben ik afgelopen seizoen op geëindigd (was pas mijn eerste volledige seizoen). Vind het wel leuk om te zien dat mijn deck continue evolueert. Hoop deze maand genoeg dust te hebben om mijn Dr. Boom te kunnen craften mocht die niet droppen in een pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Valt het sommige mensen nog op dat rerollen van quests telkens een 40 Gold quest oplevert?
Zelfs na nogmaals te rerollen de dag erna, krijg ik weer eentje van 40 Gold.
De laatste tijd zie ik sporadisch een 60 Gold. De overige heb ik al lang niet meer gezien (wacht en learn, dominance,...)

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik reroll op dit moment mijn 60 gold quests terug naar 40 gold quests, aangezien ik niet heel veel zin heb om veel HS te spelen :). Ik krijg overigens wel 99% van de tijd gewoon een 40 gold quest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
nagasy schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:28:
Valt het sommige mensen nog op dat rerollen van quests telkens een 40 Gold quest oplevert?
De laatste tijd zie ik sporadisch een 60 Gold. De overige heb ik al lang niet meer gezien (wacht en learn, dominance,...)
Ik heb vorige week nog een 3-tal 60 gold quests gehad, maar de laatste maand heb ik ook opvallend veel 40 gold quests gehad. Eerst was het ongeveer 60% 40 gold quest. Nu lijkt het meer op 80%, waardoor opsparen en rerollen tot 60 gold een stuk minder effectief wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-10 14:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

nagasy schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:28:
Vorige week had ik 3 60 quests tegelijk. Toen ik er 1 gedaan had kreeg ik de "watch and learn".
Daarna wel weer een 40 quest gekregen.

Voor mijn gevoel zit het nog steeds op de 60%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Bij mij lijken de quests echt heel random.
Gister geen zin in 2 games paladin/priest.. dus reroll.. hier! 5x paladin/priest! :P

Ik kom op het momenteel veel te veel hunter, zoo, mech en flamewalkermage tegen... echt saai gewoon.

Zo moeilijk kan het niet zijn om je elke keer tegen een andere deck te matchen. Gewoon niet 2x in a row tegen dezelfde class zou voor mij al veel meer plezier opleveren. Elke keer weer zuchten.. turn 5 dood door hunter.. slik niks aan te doen.. niks.. REXXAR... zucht! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-10 15:23
Zo hé wat is de meta op rank 20-15 Aggro based zeg.
Het is gewoon bijna een hell om daar te spelen nu en als het nu alleen Hunter was kon je er nog wat aan doen maar het lijkt wel of elke class standaard begint met een Leper Gnome.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
beuker19 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:03:
Het is gewoon bijna een hell om daar te spelen nu en als het nu alleen Hunter was kon je er nog wat aan doen maar het lijkt wel of elke class standaard begint met een Leper Gnome.
Dat is 2-6 dmg voor 1 mana, wat wil je nog meer als aggro. Het is om te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Dat komt waarschijnlijk ook omdat het het begin van het seizoen is. Iedereen wil snel naar een hogere rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Nu online
Voor face-aggro deck is dat toch bijna altijd 4 van je health en dat kan net het verschil maken tussen winnen en verliezen bij face-aggro decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
separhim schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:10:
[...]

Voor face-aggro deck is dat toch bijna altijd 4 van je health en dat kan net het verschil maken tussen winnen en verliezen bij face-aggro decks.
Dat is juist het trieste van alles :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Nu online
beuker19 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:21:
[...]

Dat is juist het trieste van alles :'(
Ik neem het de aggro spelers niet kwalijk. Ik bedoel Blizzard heeft na een jaar nog steeds dit waardeloze ranked systeem. Ze zouden het echt een stuk moeten verbeteren vind ik qua niveau en dat het minder gaat om grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:56
Zojuist de worse nightmare voor elke handlock speler meegemaakt.. Compleet boardcontrol, verschillende giants met taunt en 15 health met Lord Jaraxxus. Warrior tegenstander heeft 3 kaarten en zijn deck is zo goed als leeg, zijn executes en shield slams waren op. Toen speelde die Nefarian, 3 seconden later was het potje afgelopen: Sacrificial Pact :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
De eerste 4 dagen kun je beter anti-aggro of zelf aggro spelen om iets te bereiken op de ladder. Daarna zijn meestal de rushers alweer onder rang 10 en heb je er geen last meer van. Dan kom je weer steeds meer control tegen.
Zelf speel ik nu een Hunter Hybrid deck maar dat is alleen om hunter naar level 60 te krijgen. Maar ik moet zeggen dat ranken er wel erg snel mee gaat. Sta nu op 81,8% met dat deck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Rabbiej schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:58:
Zojuist de worse nightmare voor elke handlock speler meegemaakt.. Compleet boardcontrol, verschillende giants met taunt en 15 health met Lord Jaraxxus. Warrior tegenstander heeft 3 kaarten en zijn deck is zo goed als leeg, zijn executes en shield slams waren op. Toen speelde die Nefarian, 3 seconden later was het potje afgelopen: Sacrificial Pact :-(
Wat zal hij gelachen hebben. Maar das echt een zure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Predje schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:14:
[...]

Wat zal hij gelachen hebben. Maar das echt een zure.
Haha dat zijn van die klote losses. Ik zou echt tot de laatste seconde van de rope wachten voor ik de kaart speel en tot die tijd alleen maar bm'en. Prachtig vind ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Tegen een handlock moet je niet BM'en.. Alleen tegen hunter, zoolocks en ander agro-geneuzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
aicaramba schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:31:
Tegen een handlock moet je niet BM'en.. Alleen tegen hunter, zoolocks en ander agro-geneuzel.
Dit! Control decks krijgen van mij een Hello (zodra ik weet dat het control is) en een nette Well Played voordat ik concede of als ik lethal heb.

Scrub decks BM ik tot en met. 1 keer was een hunter zo erg bezig.. die heb ik na mijn overwinning nog geadd om uit te lachen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
aicaramba schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:31:
Hahaha dan en je in de eerste week meer tijd kwijt aan BMen dan aan werkelijk spelen.
Net kwam ik nog een Dragonlock of zoiets tegen en die deed ook bij elke goede play "I greet you" en 'Sorry''
tot hij 2x KC op zijn face kreeg omdat hij mijn Haunted Creeper liet staan en liever 5 face damage deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
beuker19 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:37:
[...]

Hahaha dan en je in de eerste week meer tijd kwijt aan BMen dan aan werkelijk spelen.
Net kwam ik nog een Dragonlock of zoiets tegen en die deed ook bij elke goede play "I greet you" en 'Sorry''
tot hij 2x KC op zijn face kreeg omdat hij mijn Haunted Creeper liet staan en liever 5 face damage deed.
Alleen als ik weet dat ik ga winnen, natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
beuker19 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:37:
[...]

Dan verdient hij het niet om te bm'en want een echte control speler weet dat je tegen hunter geen beasts moet laten leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Nu online
Ach ja ik was laatst ook een keer aant BMen omdat mijn tegenstander (warrior) nog maar 9 levens had en ik had 2 fireballs met 8 mana, alleen toen speelde ik per ongeluk mana wyrm i.p.v. een fireball. Gelukkig had ik zelf 26 levens en hij had geen heal of shield block of shield maiden dus ik won nog gelukkig. Maar ik had duidelijk last van karma. ;)
Laatst ook nog een keer was het tegen een grim patron warrior. Had net mijn board gecleared en zijn hand gedumpt en begon toen te ropen en te BMen. Vervolgens krijg ik een deathwing uit mijn unstable portal. Ja toen ging hij alleen maar threaten. Aan het einde voegde hij mij nog toen om mij uit te schelden omdat ik "cancer luck" had. Sommige mensen kunnen echt niet tegen de RNG van HS.
EDIT: Ik zou ook boos zijn in zo'n situatie.

[ Voor 3% gewijzigd door separhim op 02-06-2015 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik heb gisteren nog lekker geluk gehad in arena.. 4x gewonnen, waarvan 2x met een rasechte topdeck.. Heerlijk is dat :P

Ik speelde als druid.
1x had ik een 9-9 on board.. Mijn tinkertown technician had me een +1 attack spare part gegeven.
Hij had 12 hp en ik kon zijn lethal niet meer voorkomen.
Ik topdeck stormwind champion voor 9+1(sparepart)+1(stormwind)+1(heropower)=12 damage.
Dus behalve de stormwind champion had ik ook nog geluk dat mijn sparepart +1 attack was :P

2 games er na stond de mage op 2 health. Ik had er nog 25 ofzo. Maar ik had geen kaarten meer in mn hand en hij nog 4 ofzo en hij had boardcontrol gekregen in de laatste beurt. Ik topdeckte druid of the claw. :D
In dit geval had ik ook met 2x hero power kunnen winnen. Maar er was altijd de kans dat hij taunt of heal topdeckte.

[ Voor 7% gewijzigd door aicaramba op 02-06-2015 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Hmm, ik heb genoeg dust om een legendary te craften. 2300 om precies te zijn. Heb er al enorm veel, maar ik zit nu vooral te twijfelen tussen Al Akir of Tyrion. Allebei zijn ze erg goed, maar weet dus niet wat de beste keuze zou zijn. Ik speel overigens vooral met Mage, Priest en druid atm, maar ik wil ook wat meer op Paladin en shaman gaan concentreren. Van Druid/Priest/Mage heb ik de nuttige legendaries al. Ik hou vooral van control decks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Dan zou ik voor tirion gaan.. Paladin is toch iets meer control dan shaman (niet perse beter) en tirion is (een van) de beste legendary in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Ik kan ze ook beiden craften als ik mijn gouden ''The Beast'' disenchant..maarja, hij is goud :P Niet super nuttig, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg de laatste weken steeds meer het gevoel dat HS echt diepe issues heeft qua game design en de meta. De hoeveelheid en extremiteit van de RNG is echt compleet uit de hand gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
astie schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 07:59:
[...]

Carddraw? de enige die je nu hebt is Slam!
separhim schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:34:
[...]

Card draw is inderdaad een punt waar ik niet echt op gelet had, ik ging gewoon voor pure value. Arathi werkte overigens wel prachtig tegen aggro decks, maar Deathlord juist weer niet. Deathlord zorgde er namelijk voor dat uiteindelijk m'n winrate naar de ~50% ging door de minions die uit hun deck spawnden, dus ik heb het deck alweer geschrapt. :P

Het advies heb ik uiteraard wel meegenomen naar m'n huidige build ;) :

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ahORi8b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Quests zijn gewoon random, dan een tijd constant 40, dan veel 60, dan wat 100/pakje enz. Niets over te zeggen.

Net even 6 potjes (4 wins) gedaan (rank 16/17), 2 Paladins, 1 Rogue, 1 Hunter, 1 Druid en 1 Warlock. Valt dus ook weinig over te zeggen.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benjamin- schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 18:33:
Quests zijn gewoon random, dan een tijd constant 40, dan veel 60, dan wat 100/pakje enz. Niets over te zeggen.

Net even 6 potjes (4 wins) gedaan (rank 16/17), 2 Paladins, 1 Rogue, 1 Hunter, 1 Druid en 1 Warlock. Valt dus ook weinig over te zeggen.
Neen toch niet zo random meer hoor. Heb ook het gevoel dat ik al een tijdje meer 40gold quest heb gekregen. Niet overdreven de laatste weken misschien 2-3 keer een 60g quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Hoe is het niet random? Ik heb de afgelopen tijd juist geregeld 60/100 gold quests.

De kans op 40 is gewoon groter, zo simpel is het. Ene keer wat meer dan de andere keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Er zijn er meerdere die de laatste maand overduidelijk (qua gevoel) minder 60/100 gold quests hebben gehad. Het zou random kunnen zijn, zeker. Het valt wel op.

Trouwens net op 7-1 gekomen in arena.. Free arena, jeej :D
Voor de 6-1 had m'n ragnaros echt de game gewonnen. En ik de laatste game had ik geluk dat ik met topdecken van de laatste 15 kaarten 4 van mijn 5 sterke kaarten in mijn deck op rij trok.

[ Voor 45% gewijzigd door aicaramba op 02-06-2015 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
En ik had een maand geleden vrijwel alleen maar 40. Het is random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
wohaa, zojuist een golden Pyroblast en een golden Grommash uit een pack gekregen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Alwayshappyz schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:15:
wohaa, zojuist een golden Pyroblast en een golden Grommash uit een pack gekregen :D
Wow. Nice. Ik heb nog geen enkele golden legendary..

Ik mag ook wel eens wat geluk krijgen met packs openen. Ik zit gemiddeld minder dan 1 legendary per 20 packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
aicaramba schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:18:
[...]

Ik mag ook wel eens wat geluk krijgen met packs openen. Ik zit gemiddeld minder dan 1 legendary per 20 packs.
Ik heb in een week tijd 20 packs geopend (een keer 15 packs uit store gehaald) waarvan 3 legendaries. Golden ''The Beast'', Lorewalker Cho & nu Grommash ook golden. Normaal ook nooit echt geluk, maar karma zit me eens mee :P

Nu eens een leuk warrior deck in elkaar knutselen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
aicaramba schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:18:
[...]

Komt me bekend voor... Gisteren m'n 4e GvG legendary na zeker 80+ packs... 1e was Vol'jin, toen Neptulon, daarna Flame Leviathan (staat nog steeds op mijn disenchant list) en nu wéér een Neptulon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 3de geworden in ESL Benelux Wednesday Wars May Grand Finals. Jammer! :)
http://play.eslgaming.com..._wars_may_finals_benelux/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
The_Big_Easy schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:38:
[...]

Komt me bekend voor... Gisteren m'n 4e GvG legendary na zeker 80+ packs... 1e was Vol'jin, toen Neptulon, daarna Flame Leviathan (staat nog steeds op mijn disenchant list) en nu wéér een Neptulon :(
Ik heb bolvar, mimrons head en die 3-4 die voor elke speler een weapon spawnt van GvG.. Ook niet geweldig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:41:
Net 3de geworden in ESL Benelux Wednesday Wars May Grand Finals. Jammer! :)
http://play.eslgaming.com..._wars_may_finals_benelux/
Goed bezig, ik vind het alsnog een knappe prestatie. :)B
Bij dat toernooi werden toch degene uitgenodigd met de meeste gewonnen matches bij de voorgaande toernooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PCBaas schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:37:
[...]

Goed bezig, ik vind het alsnog een knappe prestatie. :)B
Bij dat toernooi werden toch degene uitgenodigd met de meeste gewonnen matches bij de voorgaande toernooien?
Ja inderdaad. De beste 8 werden uitgenodigd. Dus van elke week de finalisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit de hele avond al op rank 18 aan te modderen met Kolento's fast druid deck. Ik win prachtige potten tegen Patron Warriors, Freeze Mages, en zojuist in beurt 7 een legendary cardback Handlock gepakt, en het volgende potje speel je tegen de zoveelste Hunter met alleen maar 4+ mana kaarten in je openingshand, of tot 2x toe een Priest die precies je combo kaarten jat :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Vandaag was echt een extreme slechte dag voor mij, letterlijk iedereen topdecked z'n outs tegen mij. :'(
Naast de topdecks van de tegenstander overkwam mij dit ook nog eens:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/16DqGwT.jpg
8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat gisteren nog even Forsen te kijken. Hij speelde tegen demon Zoo.
Tegenstander heeft tot 2x toe een 4 dmg Imp-losion, trekt Mal'Ganis uit z'n Voidcaller, Doomguard uit een tweede Voidcaller en krijgt dan nog een Doomguard uit z'n Bane of Doom. Zullen we binnenkort wel zien op Trolden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ik vind dat niet heel bijzonder. Ja 2x 4 is veel, maar met 33% kans per keer, is dat zeker niet bijzonder. Doomguard en Mal'Ganis is nu juist waarom je Voidcaller speel, als in letterlijk, gezien dat de enige 2 kaarten die je echt uit Voidcaller wilt hebben, en Doomguard uit Bane of Doom, tja, specifiek Doomguard is klein, maarja had het een Jaraxxus, Mal'Ganis, Dread Infernal, Illidan of Pit Lord geweest dan was je ook blij geweest.

Met Bane of Doom heb je eigenlijk 4 kwaliteit demons die je kunt krijgen

Bagger: Voidwalker, Blood Imp, Flame Imp, Mistress of Pain, Void Terror
Redelijk: Succubus, Imp Gang Boss, Fel Guard
Goed: Floating Watcher, Voidcaller, Pit Lord, Illidan
Zeer goed: Infernal, Doomguard, Mal'Ganis, Jaraxxus

Je kan dan ook zien dat je 50% kans hebt op een echte goede demon, waarvan de helft ook nog eens een zeer goede demon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Ik ben gisteren eens begonnen met Hearthstone. Ik ben normaal niet zo van die digitale kaartspellen maar Hearthstone wil ik nog wel een kans geven.

Vooralsnog lijkt het wel een leuk spelletje, nog maar enkel een paar practice potjes gespeeld en 1 keer tegen een ander.

Desondanks dat dit één van de goedkopere kaartspellen is, ben ik bang dat als ik het echt leuk ga vinden er een hoop geld aan kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Nou. Ik heb in mijn huidige arena run veel geluk gehad.. Mag ook een keer gezegd worden.

Vaak dat ik aan het verliezen was maar net de juiste draws pakte. Bij topdecken 4x op rij een 6-6 of meer drawen, Lethal topdecken en wanneer ik op het punt sta te verliezen all-in face ga en dat de tegenstander dan geen antwoord heeft.

Ik sta nu 8-2. Ik vind het nog heel moeilijk om in te schatten hoe goed het deck is (daar heb ik sowieso nog moeite mee in arena, omdat ik niet zo veel ervaring heb). Ik heb aantal goede en hele goede kaarten, maar ik heb ook een aantal hele slechte kaarten. Ik heb heel veel 2 en 3 drops, maar ook 5 sterke lategame drops (molten giant, 2x 6-6(9-9) dragon, stormwind champion en ragnaros). Ik heb weinig carddraw. Alleen maar 2x wrath. Omdat ik zoveel kleine meuk heb en weinig carddraw ben ik vaak snel door mijn kaarten heen. En het juist steeds op dat moment geweest dat ik mijn grote minions ging drawen.

Ik heb vooral veel slechte kleine minions. Waardoor ik makkelijk board control verlies tegen wat goede mid-size minions. Redelijk wat 'double spawn' minions en haunted creepers, dus ook tegen board clears en zelfs swipe ben ik erg kwetsbaar. Ook heb ik geen removal, dus tegen grote minions leg ik het ook snel af.

Ik bedenk nu ook dat ik maar 1 4-drop heb, swipe. Terwijl juist 4-drops vaak erg goede value kaarten zijn.

Ik had niet verwacht dat ik 7 wins ging halen in ieder geval.

[ Voor 18% gewijzigd door aicaramba op 03-06-2015 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Xanthian schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:54:
Desondanks dat dit één van de goedkopere kaartspellen is, ben ik bang dat als ik het echt leuk ga vinden er een hoop geld aan kwijt ben.
Dat hangt helemaal van je zelf af, je kunt met F2P ook een heel eind komen, het gaat alleen wel (heel) wat langer duren voor je een collectie hebt waar je verschillende tier 1 decks mee kan bouwen...

Ik zou allereerst proberen om een paar goedkope (maar wel enigzins viable) decks bij elkaar te sparen/craften en daarmee je daily quests en ranked plays te doen. Berust er in dat je zeer waarschijnlijk niet hoger dan rank 15 zult geraken en wees gewoon blij met elke win. Als je je dailies doet en daarnaast elke dag 6 potjes wint, 'verdien' je zo'n 60-80 gold per dag. Daar kan je dan (allereerst classic) packs mee kopen of je kan gaan sparen voor een van de expansions, die kosten 700 gold per wing (er zitten 5 wings in een expansion) maar leveren wel gegarandeerd een paar heel goede (class) cards.

Sommigen hier beweren dat je om snel gold te verdienen arena moet gaan doen, maar dat vereist imho toch wel een redelijke kennis de meest gespeelde cards, arena is alleen kosten dekkend vanaf 3 wins dacht ik. Daarnaast krijg je uit arena alleen GvG card packs terwijl als je net begint waarschijnlijk eerst je classic card collectie wil uitbreiden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Voor nu zou ik gewoon eerst lekker spelen en proberen, voordat je begint met craften. Er zijn heel wat speelstijlen en je krijgt de nodige kaarten uit pakjes. Dus eerst kijken, proberen enz, en wanneer je een goed idee hebt van het spel, kan je verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Ik denk dat ik eerst maar alle hero's moet unlocken, tegen de tijd dat we daar mee klaar zijn zal ik wel aardig was gold hebben, hoop ik. Maar is het beter om meteen gold te sparen voor de Wings of misschien eerst toch een paar classic packs te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Eerst classic packs. Je krijgt wel wat gold, maar veel is maar relatief.

Probeer je niet te vergelijken met andere spelers, wanneer je een ander TCG/CCG zou doen, dan zou je je ook niet vergelijken met spelers die dit al jaren doen en massa's kaarten hebben en heel wat geld er in hebben gestopt.

Wanneer je normaal speelt word je gematcht met spelers van eigen niveau, dus gewoon lekker je eigen spel spelen, op een gegeven moment kom je er zelf achter of je voor meer wilt gaan of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benjamin- schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:18:
Ik vind dat niet heel bijzonder.
't was ook niet zozeer bijzonder, maar wel grappig omdat hij weer lekker ging flippen

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2015 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RNG rage en 'esports' is wel verreweg het leukste aan HS voor mij :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:38:
[...]

't was ook niet zozeer bijzonder, maar wel grappig omdat hij weer lekker ging flippen
Dan zou Trolden gewoon een complete stream van Reynad kunnen uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
En weer terug op rank 18 :(
Weet niet wat het is maar geen enkel deck lijkt op het moment geschikt om voorbij rank 16 te komen want zelfs Hybrid Hunter lijkt nog te langzaam.
Normaal is het een eitje want elke maand haal ik normaal gesproken rank 5

[ Voor 17% gewijzigd door beuker19 op 03-06-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
beuker19 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:56:
En weer terug op rank 18 :(
Weet niet wat het is maar geen enkel deck lijkt op het moment geschikt om voorbij rank 6 te komen want zelfs Hybrid Hunter lijkt nog te langzaam.
Voorbij rank 6? Ben je helemaal teruggevallen of bedoel je rank 16? :P

Ik ben momenteel rank 15 met dragon warrior en nog niet echt verloren (ook niet veel gespeeld).
Enige keer was van een mage die pyroblast topdeckte met iceblock up en ik precies 10hp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Ik hang ook vaak tussen de rank 12 en rank 18 eigenlijk. Dan win ik er een hoop en dan verlies ik met hetzelfde deck zowat alles en dan ben ik weer rank 18. Of ik probeer dan even een ander deck omdat ik zoveel aan het verliezen ben en dan verlies ik daar ook weer mee. Moeilijk om een deck te vinden waarmee je lager kan komen dan rank 12 to be honest :( Heb geen slechte kaarten, dus ga dan toch beetje twijfelen aan mijn geluk met card draw of m'n skill :P

[ Voor 12% gewijzigd door Alwayshappyz op 03-06-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
En toch worden anderen met exact dezelfde decks legend... ik snap het ook ooit niet.
Wat echt helpt is blijven spelen als je wint en wanneer je 3 keer op rij verliest of tilt gewoon stoppen.
Dan zul je zien dat je de dag erna gewoon weer verder kan met winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Predje schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:06:
En toch worden anderen met exact dezelfde decks legend... ik snap het ook ooit niet.
Wat echt helpt is blijven spelen als je wint en wanneer je 3 keer op rij verliest of tilt gewoon stoppen.
Dan zul je zien dat je de dag erna gewoon weer verder kan met winnen.
Hha, ik weet dat je gelijk hebt hoor, maar ik ben daar te eigenwijs voor. Als ik eenmaal verlies wil ik ook weer winnen. En als ik dan heb gewonnen hou ik mezelf voor dat ik dan moet stoppen (op een hoogtepunt), maar dan wil ik NOG meer winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:45
Net ook nog maar even Naxx gekocht. Nu is kijken of ik in ieder geval alles op normal kan halen zodat ik wat leuke kaarten vrij kan spelen en misschien wat hoger kan komen in ranked play

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Br3wmaster schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:15:
Net ook nog maar even Naxx gekocht. Nu is kijken of ik in ieder geval alles op normal kan halen zodat ik wat leuke kaarten vrij kan spelen en misschien wat hoger kan komen in ranked play
Naxx voegt heel veel goede kaarten toe! Kom je zeker verder mee!

Zelf nooit de behoefte gehad om me te frustreren met heroic enkel voor wat posh cardbacks :P
Al kun je er perfecte decks voor Googlen en vrij makkelijk halen, sommige fights moet je alsnog een keer op 10 doen.
Pagina: 1 ... 56 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]