[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.370 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Hey!

Ik krijg een vermoeden dat er spelers zijn die een disconnect exploit gebruiken.
Iedereen is het ws wel al tegengekomen dat de tegenstander een kaart boven het bord hangt en die blijft daar hangen.
Na lang wachten besef je dat je disconnected bent, relog en je hebt de game meestal verloren of een paar beurten over geslaan.
Eerst dacht ik dat het echt legit disconnect was, maar meer en meer gebeurd het net op de laatste turn waar ik lethal op het bord liggen heb.
Het kan ook toeval zijn, zijn er nog mensen die hier ervaring mee hebben?
De laatste 3 keer dat ik het tegenkwam was het net op de beurt dat ik lethal liggen had, vandaar begin ik een exploit te vermoeden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
beve schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:18:
Hey!

Ik krijg een vermoeden dat er spelers zijn die een disconnect exploit gebruiken.
Iedereen is het ws wel al tegengekomen dat de tegenstander een kaart boven het bord hangt en die blijft daar hangen.
Na lang wachten besef je dat je disconnected bent, relog en je hebt de game meestal verloren of een paar beurten over geslaan.
Eerst dacht ik dat het echt legit disconnect was, maar meer en meer gebeurd het net op de laatste turn waar ik lethal op het bord liggen heb.
De laatste 3 keer dat ik het tegenkwam was het net op de beurt dat ik lethal liggen had, vandaar begin ik een exploit te vermoeden....
Dit vermoeden had ik maanden geleden zelf ook. Dit is bij mij ook meerdere keren gebeurd maar na een update was dat over. Daarna nooit meer voorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10 10:08
separhim schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:00:
[...]

Daar win je nog niet mee of doet je tegenstander direct concede dan?
Als alles er op wijst dat die ander een Flamestrike heeft, dus in dit geval je 5 health minion naar 4, jij hebt meer minions op het veld, wat doe je dan?
De logische zet is om zoveel mogelijk te traden en dan een minion te spelen die Flamestrike doet overleven, terwijl in werkelijkheid hij niets had en dat keihard face gaan beter had geweest.

Dit is een goed voorbeeld van bluffen.

YouTube: Forsen Mind Game

Dethelor kon de Ice Block poppen en de volgende turn winnen, maar door wat emotes en met wat lijkt vertrouwen te spelen (snelle actie) leek het voor Dethelor er op dat hij voorlopig nog geen kans had om te winnen.
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:02:
[...]

Ja, zat laatst Zetalot te kijken tegen face Hunter. Zeta stond op 4 HP met lethal op het board, hunter had een leeg bord en een lege hand. Hunter trekt Quick Shot en chat ging los op RNG, never lucky, enz.

Als je eens kijkt wat die hunter allemaal kon trekken om te winnen, kan het ook eigenlijk niet anders:
Arcane Shot, Explosive Trap, Glaivezooka, Quick Shot, Huffer, Eaglehorn Bow, Kill Command, UtH, Cobra Shot, Arcane Golem, Wolfrider, Leeroy, enz.
Klopt, kijk trek je op turn 7 een Quick Shot in een Arcane Golem met hero power voor precies lethal, dan ja dat is kut RNG. Maar 4-5 HP met 1 kaart en hero power is echt zo standaard voor Hunter.
beve schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:18:
Hey!

Ik heb ooit weleens een paar keer gehad dat er problemen waren, maar volgens mij heeft me dat misschien maar 2-3 potjes gekost. Het is in ieder geval zo beperkt dat het me weinig zegt.
Is tevens ook al heel lang geleden.

[ Voor 24% gewijzigd door Benjamin- op 27-05-2015 11:26 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17:30
Benjamin- schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:24:
[...]

Als alles er op wijst dat die ander een Flamestrike heeft, dus in dit geval je 5 health minion naar 4, jij hebt meer minions op het veld, wat doe je dan?
De logische zet is om zoveel mogelijk te traden en dan een minion te spelen die Flamestrike doet overleven, terwijl in werkelijkheid hij niets had en dat keihard face gaan beter had geweest.

Dit is een goed voorbeeld van bluffen.

YouTube: Forsen Mind Game

Dethelor kon de Ice Block poppen en de volgende turn winnen, maar door wat emotes en met wat lijkt vertrouwen te spelen (snelle actie) leek het voor Dethelor er op dat hij voorlopig nog geen kans had om te winnen.
Dat is een compleet andere vorm van bluffen dan bij poker. Bij poker moet je direct beslissen of je opgeeft als tegenstander of met de bluf meegaat. Bij HS niet dus bluffen is maar zeer beperkt en vaak voorspelbaar wat je probeert te bluffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
astie schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:20:
[...]

Dit vermoeden had ik maanden geleden zelf ook. Dit is bij mij ook meerdere keren gebeurd maar na een update was dat over. Daarna nooit meer voorgekomen.
nope nooit gehad op PC.. wel af en toe eens op een ipad of mobiel.

Mijn vermoeden is dus dat het aan jouw (Beve dan) verbinding ligt :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Mofkees schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:34:
[...]

Bij verbindingsproblemen zou dit moeten gebeuren op een willekeurig moment.
Het was altijd als ik voor stond. Het was altijd een spell waarvan lijkt dat hij gespeeld gaat worden (targeting was al geweest) alleen blijft die spell boven zijn deck zweven en gebeurd er niets meer. Ook geen rope, niks. Dan moest je je game afsluiten en zsm weer openen. Dan maakte hij direct weer verbinding en kon je weer verder. Maar voor je zo ver bent heb je al een paar beurten gemist vanwege rope die direct komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Mofkees schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:34:
[...]

Kan moeilijk zijn, want al de rest blijft werken....
Ik blijf verbonden met teamspeak en speel ook meestal Eve online terwijl en deze game blijft wel verbonden tijdens de HS disconnect....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

astie schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:38:
[...]

Bij verbindingsproblemen zou dit moeten gebeuren op een willekeurig moment.
Het was altijd als ik voor stond. Het was altijd een spell waarvan lijkt dat hij gespeeld gaat worden (targeting was al geweest) alleen blijft die spell boven zijn deck zweven en gebeurd er niets meer. Ook geen rope, niks. Dan moest je je game afsluiten en zsm weer openen. Dan maakte hij direct weer verbinding en kon je weer verder. Maar voor je zo ver bent heb je al een paar beurten gemist vanwege rope die direct komt.
was het steeds bij dezelfde hero? in het verleden had je een wild pyromancer/tracking combo voor hunters die een disconnect veroorzaakte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:45:
[...]

was het steeds bij dezelfde hero? in het verleden had je een wild pyromancer/tracking combo voor hunters die een disconnect veroorzaakte
Nee was geen tracking omdat je hem zijn doel zag uitkiezen. Was echt heel vreemd. Je disconnect niet maar het spel laat geen vervolg meer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
separhim schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:34:
[...]

Dat is een compleet andere vorm van bluffen dan bij poker. Bij poker moet je direct beslissen of je opgeeft als tegenstander of met de bluf meegaat. Bij HS niet dus bluffen is maar zeer beperkt en vaak voorspelbaar wat je probeert te bluffen.
En in poker is het niet voorspelbaar waarmee je probeert te bluffen? Ze weten wel niet precies om wat voor kaart het gaat in de meeste gevallen, maar wel dat ze beter zijn dan de jouwe, terwijl in HS je niet bluft dat je betere kaarten hebt, maar dat je wel een antwoord hebt.

Bluffen werkt toch vaak genoeg, ik doe dit zelf vaak genoeg met Paladin, Equality/Conc combo, speel je het niet tegen een flink veld, zoals tegen Handlock en je pakt daardoor 8 damage van een giant, dan zullen ze denken dat je niets hebt en gooien ze het veld vol. Zo zijn er echt wel meer van die dingen die er voor zorgen dat je een game wel of niet wint. Maar waar Poker puur om bluffen gaat, is dit in HS vaker niet het geval, je hebt dan een antwoord of niet, maar in die gevallen dat bluffen wel een rol speelt, kan dit ook echt keihard je potje bepalen.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Benjamin- schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:15:
[...]

En in poker is het niet voorspelbaar waarmee je probeert te bluffen? Ze weten wel niet precies om wat voor kaart het gaat in de meeste gevallen, maar wel dat ze beter zijn dan de jouwe, terwijl in HS je niet bluft dat je betere kaarten hebt, maar dat je wel een antwoord hebt.

Bluffen werkt toch vaak genoeg, ik doe dit zelf vaak genoeg met Paladin, Equality/Conc combo, speel je het niet tegen een flink veld, zoals tegen Handlock en je pakt daardoor 8 damage van een giant, dan zullen ze denken dat je niets hebt en gooien ze het veld vol. Zo zijn er echt wel meer van die dingen die er voor zorgen dat je een game wel of niet wint. Maar waar Poker puur om bluffen gaat, is dit in HS vaker niet het geval, je hebt dan een antwoord of niet, maar in die gevallen dat bluffen wel een rol speelt, kan dit ook echt keihard je potje bepalen.
Ja ik bedoelde ook dat je kan verwachten wat je tegenstander gaat doen. Als een mage zit te pingen zodat je minions op 4 health zijn dan gaat iedereen om heen spelen, je speelt dan safe. Ook al heeft die persoon het niet. Het verschil tussen bluffen bij poker en HS dat als je tegenstander in de bluf gelooft bij HS, dat hij niet automatisch verloren heeft terwijl dat wel bij Poker is en dat is een zeer groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:47:
Klinkt bekend dat mensen de deck de schuld geven bij een losestreak. Daarnaast is rng altijd aanwezig bij een kaartspel en bij HS iets groter. Wat ook vaak genoeg gezegd word, is dat je bij mtg ook bv gewoon 3 landen achter elkaar kunt trekken.
Het Is mij een keer gelukt om op een toernooi 17 landen op een rij te pakken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-10 14:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

xelfer schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:22:
[...]

Het Is mij een keer gelukt om op een toernooi 17 landen op een rij te pakken :).
En dan nog wel leven?

Dat is 5 pakken, mulligan, 5 pakken, mulligan 4 pakken, mulligan 3 pakken? xD
Of had je de eerste beurten gewoon zoveel pech :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:22:
[...]

Land Tax/Land's Edge deck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-10 15:23
Nou ik ben het wel eens dat RNG bepalend is en ook dat Topdecks daar niet onder vallen IMHO en ik er ook steeds meer vrede mee heb als ik daar door verlies.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speelde een tooth en nail deck (lijkt het meeste op ramp druid) en volgens mij speelde ik tegen een late game control deck. Iets psychatog achtigs. Er gebeurde in ieder geval niet heel veel en ik had uiteraard wel verloren. Mijn deck had overigens wel relatief veel landen en card draw.

Ik heb ook weleens gehad dat ik in een best of 3 ronde zat te mulligannen en geen enkele keer een land in mijn handen had. (bij magic pak je 7 en kan je het weggooien voor 6 nieuwe, dan 5 etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
Ben al tijdje bezig met openen van 300 packs, tot nu toe 5 legendaries na bijna 90 pakjes :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fXObMcG.jpg

Maak m'n verzameling denk ik wel compleet nu :+

[ Voor 14% gewijzigd door Krukar op 27-05-2015 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-08 09:26
Krukar schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:45:
Ben al tijdje bezig met openen van 300 packs, tot nu toe 5 legendaries na bijna 90 pakjes :D

[afbeelding]

Maak m'n verzameling denk ik wel compleet nu :+
$$$$$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Valt mee, 300 euro :)

Heb MTG decks die het zesvoudige waard zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
2 in 1 pakje :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RyhsTYq.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Krukar op 27-05-2015 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-08 09:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
:?

Nja i.i.g na heel veel klikken 14 legendaries, waarvan 8 die ik nog niet had.
1 Golden Onyxia.

Maar vooral heel veel dust waarmee ik m'n collectie compleet kan maken :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pgBYvax.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:36
Dus gemiddeld 47 dust per pack zonder disenchanten van goldens, handig om te weten. :)

Had je nog veel golden kaarten eruit?

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
PCBaas schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 19:41:
Dus gemiddeld 47 dust per pack zonder disenchanten van goldens, handig om te weten. :)

Yep die 5.3k dust die je rechtsonder ziet is allemaal van goldens uit die packs :)
Enige die niet gedisenchant is is golden Onyxia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
PCBaas schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 19:41:

Gemiddelde hoeveelheid dust zit rond de 100 per pakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Benjamin- schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 19:49:
[...]

Gemiddelde hoeveelheid dust zit rond de 100 per pakje.
Yea, maar dat is natuurlijk alleen als je de volledige collectie hebt. :P

Als je de legendaries meerekend die hij nog niet had zit je daar inderdaad bij in de buurt (gem. 113 dust).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
PCBaas schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 19:54:
[...]

Yea, maar dat is natuurlijk alleen als je de volledige collectie hebt. :P

Als je de legendaries meerekend die hij nog niet had zit je daar inderdaad bij in de buurt (gem. 113 dust).
Ook wanneer je niet een volledige collectie hebt zit het op 100 hoor, dat het jouw keuze is om kaarten te bewaren of niet, is aan jou. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Vraag mij wel af hoe je aan die info komt.
Rare is 20 dust. common 5. epic 100. Leg 400.

Dan moet er dus al in 1 op de 5 á 6 pakjes een legendary zitten om op een gemiddelde van 100 te komen tenzij je echt heel veel golden cards pakt.

Heb net 300 pakjes geopend en er zaten 31 epics in totaal in, 1 op de 10 ongeveer. En 14 legendaries, zeg 1 op 20.

[ Voor 33% gewijzigd door Krukar op 27-05-2015 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-08-2024
Krukar schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 20:07:

Dan moet er dus al in 1 op de 5 á 6 pakjes een legendary zitten om op een gemiddelde van 100 te komen tenzij je echt heel veel golden cards pakt.

Heb net 300 pakjes geopend en er zaten 31 epics in totaal in, 1 op de 10 ongeveer. En 14 legendaries, zeg 1 op 20.
Dat dus!
Laatst 15 pack gekocht, geen legendary, slechts 2 epic en een paar rare maar vooral common.
Dus ik denk dat die 100 dust per pack niet opgaat..
Of ik had weer net die 15 slechte packs waar de persoon na mij in ieder pack een legendary of epic had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
dijstr schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 20:10:
[...]

Dat dus!
Laatst 15 pack gekocht, geen legendary, slechts 2 epic en een paar rare maar vooral common.
Dus ik denk dat die 100 dust per pack niet opgaat..
Of ik had weer net die 15 slechte packs waar de persoon na mij in ieder pack een legendary of epic had :P
Rare heb je i.i.g. altijd minimaal 1 per pakje. Met die 300 pull van net was ik denk ik nog vrij lucky met het aantal legendaries dat er in zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Ten eerst klopt dit dus al totaal niet, een pakje is minimaal al 40 dust, zou je dus 6 standaard pakjes hebben zit je op 240 dust, met 1 legendary kom je dus al boven het gemiddelde. Zou je dus allemaal pakjes hebben die minimaal zijn en 1 legendary, zit je op 7 pakjes om gemiddeld op 100 te komen.

Maar dan ben je er nog lang niet, want je vergeet namelijk epics, meerdere rares in een pakje en niet te vergeten, golden kaarten.

Je hoeft mij niet te geloven, je kan ook dit soort dingen bekijken.
http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/11985288499
http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/17346888137
http://www.reddit.com/r/h...t_pack_probabilities_and/

Ik heb zelf ook een aantal keer trouwens mijn resultaten bekeken, dit was ook allemaal rond de 100-110.

[ Voor 4% gewijzigd door Benjamin- op 27-05-2015 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
Krukar schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 20:12:
[...]

Rare heb je i.i.g. altijd minimaal 1 per pakje. Met die 300 pull van net was ik denk ik nog vrij lucky met het aantal legendaries dat er in zat.
Klopt, bedoelde een paar keer extra rare in een pakje (dus 2 rares in 1 pakje)
Beetje onduidelijk :+

[ Voor 3% gewijzigd door dijstr op 27-05-2015 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Benjamin- schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 20:14:
[...]

Ten eerst klopt dit dus al totaal niet, een pakje is minimaal al 40 dust, zou je dus 6 standaard pakjes hebben zit je op 240 dust, met 1 legendary kom je dus al boven het gemiddelde. Zou je dus allemaal pakjes hebben die minimaal zijn en 1 legendary, zit je op 7 pakjes om gemiddeld op 100 te komen.

Maar dan ben je er nog lang niet, want je vergeet namelijk epics, meerdere rares in een pakje en niet te vergeten, golden kaarten.

Je hoeft mij niet te geloven, je kan ook dit soort dingen bekijken.
http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/11985288499
http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/17346888137
http://www.reddit.com/r/h...t_pack_probabilities_and/

Ik heb zelf ook een aantal keer trouwens mijn resultaten bekeken, dit was ook allemaal rond de 100-110.
Nouja, ik ga liever van m'n eigen resultaten uit aangezien ik net 300 packs heb open gemaakt ;)
Had ik alles gedisenchant wat ik had had ik ongeveer 26k dust gehaald uit 300 packs ofwel 86,66 dust per pakje. Dat is inclusief een lucky golden legendary en een vrij hoog aantal legendaries (1 op 21).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:04

Turfschipper

Hup NAC

Net mijn 1ste mind tech control dude binnen gehad met de quest pack.

Beetje uit de mode geloof ik he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Bovenstaand real-life data er bij nemend:

300 packs a 5 cards: 1500 cards
31 epics a 100 dust
14 legendaries a 400 dust
gemiddeld zo'n 300 rares
ongeveer 1500-31-14-300=1155 commons a 5 dust

Met bovenstaand kom ik op ongeveer 20475 dust, dus zo'n 68 dust per pack. Let wel, golden cards zijn nog niet mee genomen en bovendien is er geen rekening gehouden met packs waar zowel een rare en ook nog een epic en/of legendary zit... 100 dust gemiddeld per pack zou best wel eens mogelijk kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
The_Big_Easy schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 20:20:
Bovenstaand real-life data er bij nemend:

300 packs a 5 cards: 1500 cards
31 epics a 100 dust
14 legendaries a 400 dust
gemiddeld zo'n 300 rares
ongeveer 1500-31-14-300=1155 commons a 5 dust

Met bovenstaand kom ik op ongeveer 20475 dust, dus zo'n 68 dust per pack. Let wel, golden cards zijn nog niet mee genomen en bovendien is er geen rekening gehouden met packs waar zowel een rare en ook nog een epic en/of legendary zit... 100 dust gemiddeld per pack zou best wel eens mogelijk kunnen zijn...
Zie bovenstaande post, mijn gemiddelde kwam uit op circa 87 dust per pakje als ik alles meetel. Het meeste verschil zal maken hoe lucky je bent met welke kaarten je golden krijgt (een golden leg is gewoon zoveel meer dust dan een golden epic) en hoeveel legendaries je krijgt.
Met deze pull was ik vrij lucky met een golden Alexstrasza, heb je dat geluk niet dan zal het nog iets lager liggen per pakje.

[ Voor 17% gewijzigd door Krukar op 27-05-2015 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turfschipper schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 20:19:

Is geen waar hoor. Nog altijd een goede tech card. Maar meestal komt deze iets te laat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Hoe ik aan die info kom? Het hele internet staat er vol mee. Maar blijf vooral in je eigen cijfers geloven.

Hier heb je nog meer van die onzin info, dit keer van 1000 packs. http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/14609370955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Turfschipper schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 20:19:

Goed kaart maar te onbetrouwbaar want a je tegenstander moet het bord vol hebben en b dan moet je nog geluk hebben dat hij een goede minion pakt en geen totem of 1/1 bijv.
Daarom zie je heb ook bijna alleen in decks die niet het bord vol spammen zoals Druid of Warrior en was hij in de tijden van Mech Mage veel waardevoller als nu met Zoo , Hunters en Flame Waker Mage.

Vind het overigens nog steeds knap dat er mensen nu echt Mirror Image en Arcane Missiles spelen en soms ook nog winnen :o puur en alleen omdat ze dan een goede kaart uit de portal trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Opzicht werken die kaarten nu wel goed met Flamewaker, Mirror Image beschermt hem en Arcane Missiles is goed voor 5 damage.

In combinate met Flamewaker zijn gewoon al die kaarten +2 damage, en omdat Mage veel manieren heeft om hier en daar extra damage te doen, is er goed om te gaan met de RNG van Flamewaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
beuker19 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:26:
[...]

Goed kaart maar te onbetrouwbaar want a je tegenstander moet het bord vol hebben en b dan moet je nog geluk hebben dat hij een goede minion pakt en geen totem of 1/1 bijv.
Daarom zie je heb ook bijna alleen in decks die niet het bord vol spammen zoals Druid of Warrior en was hij in de tijden van Mech Mage veel waardevoller als nu met Zoo , Hunters en Flame Waker Mage.

Vind het overigens nog steeds knap dat er mensen nu echt Mirror Image en Arcane Missiles spelen en soms ook nog winnen :o puur en alleen omdat ze dan een goede kaart uit de portal trekken.
Het zijn geweldige kaarten in een tempo mage deck...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ha ha, check. Ik had vandaag de 40 spells quest, dus maakte een bullshit mage deck met alle freeze spells en secrets, geen damage spells behalve frost bolt en alleen acolytes als minions, gewoon voor een snel potje om te verliezen en zoveel mogelijk spells te spelen.

Ik speel tegen een warlock, steel twee healbots met duplicate en freeze z'n bord een paar beurten lang, trek een molten giant uit een portal en een dr boom, counter z'n 2 siphons, well played 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook ongeveer 100 dust per pack gehaald opmde lange termijn. Zat zo rond de 98 dust p.p. toen ik het bij hield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
[...]

Euh die kaarten zijn super belangrijk want zijn essentieel als enabler voor de drie keykaarten in het aggro mage deck (Flame Walker en Antonidas). Daarnaast beschermt Mirror Image bovengenoemde kaarten ook nog.
Speel maar eens drie potjes met dit deck en je zult het je nooit meer afvragen waarom die kaarten gespeeld worden :) . Dus ook zonder portal luck zitten die kaarten er zeker in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10 15:41
SeamusXanthus schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:25:
[...]

Euh die kaarten zijn super belangrijk want zijn essentieel als enabler voor de drie keykaarten in het aggro mage deck (Flame Walker en Antonidas). Daarnaast beschermt Mirror Image bovengenoemde kaarten ook nog.
Speel maar eens drie potjes met dit deck en je zult het je nooit meer afvragen waarom die kaarten gespeeld worden :) . Dus ook zonder portal luck zitten die kaarten er zeker in.
Yep een flamewalker fungeert feitelijk als een knife-juggler alleen met spells. Daarnaast heb je nog als mage het voordeel dat je kan pingen (mits je de mana ervoor hebt natuurlijk) om een minion te finishen die tot 1 is gebracht door een flamewalker).

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Benjamin- schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:08:
[...]

Hoe ik aan die info kom? Het hele internet staat er vol mee. Maar blijf vooral in je eigen cijfers geloven.

Hier heb je nog meer van die onzin info, dit keer van 1000 packs. http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/14609370955
Wat doe je arrogant en snijdend gast? :s
Feit blijft dat het enkel theorieën zijn wat de average dust per pack is en dat enkel blizzard een goede estimatie kan geven. Je moet de kansen van golden, rares, epics, legendaries 100% accuraat weten wil je een average kunnen opstellen.

Alles wat op het internet rond zweeft is anekdotisch en giswerk.
Misschien heb jij gelijk, misschien heeft Krukar gelijk - misschien geen van beide.
Jij zit jouw "100-110 dust per pack" als feiten te verkopen terwijl er nergens feitelijke verificatie van is en het enkel anekdotische communitydata is.

Niemand heeft de daadwerkelijke cijfers behalve blizzard, so get off your high horse.
Laat anderen ook in hun waarde, please.

Qua anekdotische data zou je inderdaad op de volgende theorie uitkomen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/s4oW3Yu.png

Maar nogmaals, anekdotisch is anekdotisch en sample data zal nooit accuraat zijn tenzij het in de miljoenen loopt.

[ Voor 10% gewijzigd door kaluro2 op 28-05-2015 12:01 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-10 15:54
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 23:20:
[...]

Ha ha, check. Ik had vandaag de 40 spells quest, dus maakte een bullshit mage deck met alle freeze spells en secrets, geen damage spells behalve frost bolt en alleen acolytes als minions, gewoon voor een snel potje om te verliezen en zoveel mogelijk spells te spelen.

Ik speel tegen een warlock, steel twee healbots met duplicate en freeze z'n bord een paar beurten lang, trek een molten giant uit een portal en een dr boom, counter z'n 2 siphons, well played 8)7
Soort gelijk verhaal. Super simpel deck (speel wel op heel laag niveau, geen idee of er hidden mmr is) maar had maar 4 minions in mijn deck.. verder alleen maar spells .. gelukkig met een portal en wat secrets wat minions kunnen jatten en toch nog kunnen winnen 8)7

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
kaluro2 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:36:
[...]

Wat doe je arrogant en snijdend gast? :s
Feit blijft dat het enkel theorieën zijn wat de average dust per pack is en dat enkel blizzard een goede estimatie kan geven. Je moet de kansen van golden, rares, epics, legendaries 100% accuraat weten wil je een average kunnen opstellen.

Alles wat op het internet rond zweeft is anekdotisch en giswerk.
Misschien heb jij gelijk, misschien heeft Krukar gelijk - misschien geen van beide.
Jij zit jouw "100-110 dust per pack" als feiten te verkopen terwijl er nergens feitelijke verificatie van is en het enkel anekdotische communitydata is.

Niemand heeft de daadwerkelijke cijfers behalve blizzard, so get off your high horse.
Laat anderen ook in hun waarde, please.

Qua anekdotische data zou je inderdaad op de volgende theorie uitkomen:

[afbeelding]

Maar nogmaals, anekdotisch is anekdotisch en sample data zal nooit accuraat zijn tenzij het in de miljoenen loopt.
Nee, gewoon nee.

Theorie is iets dat wordt bedacht of geschat, dit zijn statistische feiten. Dat die iets anders liggen voor iedereen, dat kan. Maar wel een feit is dat hij ver onder het gemiddelde zit van al die andere mensen die dit hebben berekent, dus of hij heeft heel erg pech, of hij heeft fout gerekend.

Met 1000 packs en in totaal dus 5000 kaarten, is de hoeveelheid groot genoeg om zijn gemiddelde van 86 compleet te negeren, waarom? Omdat bij zo'n hoeveelheid de rng te negeren is om zo'n groot verschil te krijgen.

Wat ik al zei, hij heeft raar zitten tellen, eerst golden kaarten dusten, toen normale kaarten, toen zijn legendaries geteld en ik heb niets gelezen over nieuwe commons, rares en epics. Zijn argumentatie faalde eerder ook al constant door dingen te vergeten, daarmee is zijn 'onderzoek' totaal niet betrouwbaar, terwijl die van andere wel zijn, waaronder mensen in dit topic.

Dus stel jezelf deze vraag, iemand die constant fouten maakt, niet werkelijk heeft berekent hoeveel hij nu echt gedust heeft (er zijn geen statistieken oid) terwijl ieder ander zegt dat die rond de 100 zit, terwijl hij op 86 zit. Wie zou er dan juist zitten?
Maar geloof wat je wilt, ik blijf in ieder geval op mijn paard zitten, met een werkende rekenmachine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Benjamin- schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:14:
[...]
Theorie is iets dat wordt bedacht of geschat,
Een theorie staat boven feiten. Een theorie wordt gevormd aan de hand van verzamelde feiten. Het is een feit dat persoon X of Y zoveel % verhoudingen kaarten heeft gekregen in 1000 packs, het is een theorie dat die statistieken dicht bij de waarheid liggen.

Een sample van 5000 is extreem klein in de wereld van statistieken, maar dat weet je zelf ook al wel geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Goed, om jullie wat verder te helpen, hier een linkje met een vergelijking van 11.000 packs

Nog steeds vrij weinig als het aankomt op rng berekeningen, maar komt al meer in de buurt.

https://www.reddit.com/r/...11359_hearthstone_expert/

Googledocs:
https://docs.google.com/s...B_V4mW5U/edit?pli=1#gid=0

Dropchance per card (gevonden in deze sample):
• Common = 70%
• Rare = 21,4%
• Epic = 4,28%
• Legendary = 1,08%
• Gold Common = 1,47%
• Gold Rare = 1,37%
• Gold Epic = 0,308%
• Gold Legendary = 0,111%

Dust kunnen jullie vast wel zelf uitrekenen (geen tijd, zit op werk xD)

Edit: Side note, dit gaat om expert packs, de oude dus.

[ Voor 4% gewijzigd door IdieEasy op 28-05-2015 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
IdieEasy schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:51:
Goed, om jullie wat verder te helpen, hier een linkje met een vergelijking van 11.000 packs

Nog steeds vrij weinig als het aankomt op rng berekeningen, maar komt al meer in de buurt.

https://www.reddit.com/r/...11359_hearthstone_expert/

Googledocs:
https://docs.google.com/s...B_V4mW5U/edit?pli=1#gid=0

Dropchance per card (gevonden in deze sample):
• Common = 70%
• Rare = 21,4%
• Epic = 4,28%
• Legendary = 1,08%
• Gold Common = 1,47%
• Gold Rare = 1,37%
• Gold Epic = 0,308%
• Gold Legendary = 0,111%

Dust kunnen jullie vast wel zelf uitrekenen (geen tijd, zit op werk xD)
Vanuit een reactie: Using this data, I've got an average dust per pack of 107.465. I seem to remember months ago someone saying it was around 105~110 dust so this seems to be a pretty good value.

Maar dit is allemaal vrij zinloos, Krukar gelooft in alleen in zichzelf, ik had dit al een tijdje geleden dat bepaalde legendary decks, helemaal niet legendary waren volgens hem, want ja iedereen kan wel claimen dat je legendary hebt gehaald met een bepaald deck. Dat dit deck 100 reacties had, waarvan de meeste positief, dat telde ook allemaal niet. Krukar ziet gewoon maar 1 waarheid, zijn waarheid.

Goed dus dust zit gemiddeld ergens tussen de 100 en 110. Dit is uiteraard alleen zo voor spelers met veel meer kaarten, spelers die vrijwel nog geen kaarten hebben, halen veel en veel meer value uit de pakjes. Maar het geeft je wel een indruk hoe duur alles is wanneer je de meeste kaarten hebt. Ook als je bedenkt dat een gemiddeld golden deck iets van 20k-25k dust kost. Natuurlijk trek je de nodige kaarten golden uit pakjes, maar je zit al gauw aan 15k dust kaarten die je moet craften.

[ Voor 30% gewijzigd door Benjamin- op 28-05-2015 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
SeamusXanthus schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:25:
[...]

Nou ik speel er vaak genoeg tegen en 1 simpele AOE en je heb zo goed als gewonnen want dan zitten zonder kaarten om vervolgens op turn 6 of 7 Mirror Image of Arcane Missiles te top decken .
Het is niet voor niets dat men kaarten al een jaar lang als zeer slecht door het leven gingen in HS.
Het is gewoon even de hype en je zou zien dat deze kaarten langzaam maar zeker weer uit beeld verdwijnen of misschien nog maar 1 kopie er van in het deck stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
beuker19 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:03:
[...]

Nou ik speel er vaak genoeg tegen en 1 simpele AOE en je heb zo goed als gewonnen want dan zitten zonder kaarten om vervolgens op turn 6 of 7 Mirror Image of Arcane Missiles te top decken .
Het is niet voor niets dat men kaarten al een jaar lang als zeer slecht door het leven gingen in HS.
Het is gewoon even de hype en je zou zien dat deze kaarten langzaam maar zeker weer uit beeld verdwijnen of misschien nog maar 1 kopie er van in het deck stoppen.
Ik begrijp dat je dit deck nog niet helemaal door hebt. Speel het eens een paar keer, dan zal je mening veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
beuker19 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:03:
[...]

Buiten het feit dat het deck zeer goed kan werken, is het gewoon leuk om te spelen. De kaarten op zichzelf zijn slecht maar je moet ook zowat mulligan voor deze kaarten omdat je ze niet late game willen hebben, maar een goed tempo mage deck is zo gebouwd dat ze snel board control hebben en daarna het niet meer uitmaakt wat ze topdecken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of ie al is langs gekomen, maar dit is een fantastisch artikel over Hearthstone strategie:

http://www.reddit.com/r/C...gend_rank_on_hearthstone/

En uit de comments een quote over kans vs skill:
Let's say you have two standing bets going with a friend. Every day, you throw a ball at a target from 60 feet away. If you're able to hit the target, you get $10; if you miss, you pay $10. Also, every day, you flip a coin. Heads you get paid $100, tails you pay $100.
On any given day, how much money you make is primarily determined by the coinflip; just like how in any given game of Hearthstone, whether you win may be largely determined by chance.
But at the end of the year, how much money you made is going to be largely determined by how good you were at hitting the target with the ball, because over time, the coinflips even out.
So to become more skilled and succeed more consistently, you both have the opportunity and need to focus on the skill part of the game and not worry about the random part. You just have to clearly identify what the skill part is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Het verhaal ken ik al lang en zeker ook iets wat ik toe pas.

Verder vind ik het wel jammer dat ze weer zo'n slecht voorbeeld gebruiken van de Flame Imp, namelijk dat je een 2 mana kaart voor een 1 mana kaart ruilt, maar dat vind ik te simpel gedacht. Flame Imp is dan wel maar 1 mana, maar kost ook 3 health. Effectief is die 2 mana kaart dan: De vijand heeft 1 mana minder, 1 kaart minder en 3 health minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Benjamin- schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:49:
Het verhaal ken ik al lang en zeker ook iets wat ik toe pas.

Verder vind ik het wel jammer dat ze weer zo'n slecht voorbeeld gebruiken van de Flame Imp, namelijk dat je een 2 mana kaart voor een 1 mana kaart ruilt, maar dat vind ik te simpel gedacht. Flame Imp is dan wel maar 1 mana, maar kost ook 3 health. Effectief is die 2 mana kaart dan: De vijand heeft 1 mana minder, 1 kaart minder en 3 health minder.
Maar wel een een 3/2 op het bord en health is niets meer dan een resource om proberen te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog iets van een 18k dust nodig voor een full collection. 2x elke kaart behalve legendaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Ik ben zojuist rank 10 geworden en dat is het hoogste wat ik ooit heb gehaald. Ik speel met dragon warrior waar ik eigenlijk alles mee won tot rank 12. Toen heb ik nog wat games met mijn eigen gemaakte Soul of the Druid deck gespeeld en ben daarmee tot rank 10 gekomen :D

Ik denk dat als ik wat tijd stop om puur en alleen met dragon warrior te spelen kan ik nog wel wat hoger komen.

[ Voor 17% gewijzigd door aicaramba op 28-05-2015 21:23 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benjamin- schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:49:
Verder vind ik het wel jammer dat ze weer zo'n slecht voorbeeld gebruiken van de Flame Imp
Da's mieren neuken om op dat soort details te letten. Het is duidelijk wat er wordt bedoeld in het artikel, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
beuker19 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 21:10:
[...]

Maar wel een een 3/2 op het bord en health is niets meer dan een resource om proberen te winnen.
Er is geen enkele discussie dat Flame Imp sterk is, maar bedoel er mee te zeggen dat 2 mana om een 1 mana kaart te killen, iets te simpel is. Dan kan je ook zeggen dat een 12/3 Mana Wyrm killen met een Frost Bolt slecht is (2 mana voor een 1 mana kaart), of dat Loat Hoarder killen met een Fireblast een perfect trade is, want 2 mana voor 2 mana.

De body van Flame Imp is meer dan 1 mana waard en zit dichter op de 2 mana, bijvoorbeeld zoals een Bloodfen Raptor, dan een 1 mana kaart. Dat is dan ook waarom die absoluut een 2 mana kaart waard is, omdat het de sterkste 1 drop in het spel is, simpelweg omdat die 1 mana en 3 health kost.

Tevens is dit het geval bij veel Warlock kaarten, denk bijvoorbeeld Succubus, Doomguard enz, allemaal gigantisch sterk voor de mana kost. Toch is Doomguard absoluut 6 mana waard in de vorm van Fireball + ping. Beter gezegd, zou Doomguard ook 6 mana kosten zonder het negatieve effect, dan zou het de sterkste kaart in het spel zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Benjamin- op 28-05-2015 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Benjamin- schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 22:51:
[...]

Er is geen enkele discussie dat Flame Imp sterk is, maar bedoel er mee te zeggen dat 2 mana om een 1 mana kaart te killen, iets te simpel is. Dan kan je ook zeggen dat een 12/3 Mana Wyrm killen met een Frost Bolt slecht is (2 mana voor een 1 mana kaart), of dat Loat Hoarder killen met een Fireblast een perfect trade is, want 2 mana voor 2 mana.

De body van Flame Imp is meer dan 1 mana waard en zit dichter op de 2 mana, bijvoorbeeld zoals een Bloodfen Raptor, dan een 1 mana kaart. Dat is dan ook waarom die absoluut een 2 mana kaart waard is, omdat het de sterkste 1 drop in het spel is, simpelweg omdat die 1 mana en 3 health kost.

Tevens is dit het geval bij veel Warlock kaarten, denk bijvoorbeeld Succubus, Doomguard enz, allemaal gigantisch sterk voor de mana kost. Toch is Doomguard absoluut 6 mana waard in de vorm van Fireball + ping. Beter gezegd, zou Doomguard ook 6 mana kosten zonder het negatieve effect, dan zou het de sterkste kaart in het spel zijn.
Nou ik denk dat er mee bedoeld word dat je geen Flame Imp moet spelen op turn 1 als de tegenstander bijv. een Leper Gnome heeft gespeeld en dus dan negatieve value heeft.

Over die Doomguard gesproken denk ik als het op een afmaker aankomt en zeker betere opties zijn zoals Arcane Golem , Skill Command , Fireball en FoN+Roar en al die kaarten hebben bijna geen negatief effect en ook is het geen probleem als je er 2 van in je hand hebt.
Persoonlijk zou ik denk ik geen 2 Doomguard's spelen als ze 6 mana waren en niet geactiveerd konden worden door Voidcallers want dan denk ik dat er gewoon beter opties in het spel zitten die ik liever zou spelen zoals Sky Golems , Sylvana's of Emperor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Dat bedoelen ze er niet mee, ze hebben het hier specifiek over een 2 mana kaart gebruiken tegen een 1 mana kaart, maar daarom zeg ik ook dat de body van die 1 mana eigenlijk van een 2 mana is. Daarom vind ik het een raar verhaal.
Een beter verhaal zou zijn dat jij een Voidwalker hebt en de tegenstander een een Mana Wyrm, gebruik je dan een Darkbomb?

Tegen een Leper Gnome plaats je uiteraard geen Flame Imp, dat is gewoon 5 schade op jezelf doen terwijl je verder helemaal gelijk staat. Tegen Leper Gnome speel je dan ook altijd een Voidwalker of Mortal Coil. Ligt aan de follow op en tegen welke class.

Doomguard is nu een finisher, maar een 5/7 charge voor 6 mana, zou echt absurd sterk zijn, Leeroy is 5 mana voor 6/2 met nadelig effect, Arcane 4/2 voor 3 mana met nadelig effect, beide alleen als finisher te gebruiken in vrijwel alle gevallen. Argent Commander is 4/2 met Divine Shield voor 6 en Reckless Rocketeer is 5/2 voor 6. Een 5/7 voor 6 is dan absurd sterk, zelfs voor 7 mana is die zelfs nog speelbaar denk ik.

Punt is dat je deze kaarten niet kan beoordelen op de mana kost, Warlock levert meer in dan mana, dat is hetzelfde dat je ook niet kan zeggen dat diverse Shaman kaarten te sterk zijn voor de mana kost, omdat je ook de overload moet meerekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Benjamin- schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 22:51:
[...]

Succubus is niet sterk voor zijn mana cost, omdat hij 3 health heeft is er grote kans op dat je tegenstander het kan uitschakelen voor 2-mana Zou succubus een 3-4 zijn dan zou ze vaker gebruikt worden. Doomguard was ooit gebalanceerd rondom de orginele kaarten, nu voidcaller er is is hij natuurlijk nog een stuk sterker geworden dan hij al was.
En health is zoals al eerder aangegeven een resource die je kan gebruiken om tempo of value te krijgen van kaarten, early game is die drie health compleet niet belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
Het is weer zo'n feest, einde van het seizoen nadert, al de aggro decks worden uit de kast getrokken.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

dijstr schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:13:
Het is weer zo'n feest, einde van het seizoen nadert, al de aggro decks worden uit de kast getrokken.. |:(
Schuldig! Maar dat komt ook omdat ik een warlock quest heb xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
IdieEasy schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:27:
[...]

Schuldig! Maar dat komt ook omdat ik een warlock quest heb xD
Is ook niet erg ofzo, zijn sterke decks meet een andere manier van spelen dan midrange of control, ieder zijn ding!
Viel me alleen op dat ik nu 8 potjes gespeeld heb waarvan 6 tegen facehunter, 1 tegen zoo en 1 tegen aggrodin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

dijstr schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:50:
[...]

Is ook niet erg ofzo, zijn sterke decks meet een andere manier van spelen dan midrange of control, ieder zijn ding!
Viel me alleen op dat ik nu 8 potjes gespeeld heb waarvan 6 tegen facehunter, 1 tegen zoo en 1 tegen aggrodin..
Whahaha, weet ik ook wel :P

En persoonlijk vindt ik mega ramp druid veel leuker (favo deck), en die is een stuk minder nuttig...
Maar goed, het gaat me ook niet om het ranken, maar om de class die ik krijg om mee te spelen voor quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:O
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:12:
Ik weet niet of ie al is langs gekomen, maar dit is een fantastisch artikel over Hearthstone strategie:

http://www.reddit.com/r/C...gend_rank_on_hearthstone/

En uiquote over kans vs skill:

[...]
HS voelt voor mij persoonlijk meer als coinflippen voor 100 USD en mikken voor 1 USD, maar er zit wel een kern van waarheid in. Die comment bevestigd voor mij overigens wel dat best-of-5 tournaments in HS totaal ongeschikt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 18:31:
[...]

HS voelt voor mij persoonlijk meer als coinflippen voor 100 USD en mikken voor 1 USD, maar er zit wel een kern van waarheid in. Die comment bevestigd voor mij overigens wel dat best-of-5 tournaments in HS totaal ongeschikt zijn.
Maar best of 7 tournaments duren gewoon veel te lang. Ik ben tevreden met Bo5. Genoeg mogelijkheden om te winnen of te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
leuk deck waar ik me vandaag in casual mee vermaakt heb :*) >:)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9FfjpZ1.jpg

Ik zat net in m'n laatste game de hele tijd te stallen (tegen een Zoo) en te healen en toen opeens:
(Auchenai al op het veld) Velen + Light of the Naaru + Mind Blast op tegenstander z'n neus = 16 dmg gg

EDIT:
hij had maar 10 HP over, maar dat mag de pret natuurlijk niet bederven >:) heuheuheue

[ Voor 13% gewijzigd door PCBaas op 29-05-2015 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
*O* *O* *O* Niets voelt op het moment lekkerder dan eerst een Face Hunter verslaan met nog 3 HP op het diepte punt maar winnen met 3 HP + 12 Armor met de Wallet Warrior :D en daarna gewoon door zeer geduldig te spelen een mirror match winnen met eerst : hij op 27HP + 10 Armor en ik 15 HP om vervolgens te winnen met 15HP en 15 Armor en dat op Rank 5 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
separhim schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:12:
[...]

Succubus is niet sterk voor zijn mana cost, omdat hij 3 health heeft is er grote kans op dat je tegenstander het kan uitschakelen voor 2-mana Zou succubus een 3-4 zijn dan zou ze vaker gebruikt worden. Doomguard was ooit gebalanceerd rondom de orginele kaarten, nu voidcaller er is is hij natuurlijk nog een stuk sterker geworden dan hij al was.
En health is zoals al eerder aangegeven een resource die je kan gebruiken om tempo of value te krijgen van kaarten, early game is die drie health compleet niet belangrijk.
4/3 is niet sterk voor 2 mana? Want een 2 mana kaart kan hem uitschakelen? Is dat niet de definitie van sterk? Deze kaart kan iedere 2 en 3 mana kaart aan, en diverse 4 mana kaarten. De enige 1 mana kaart die hem aan kan is een Flame Imp.

Deze kaart is dus qua body de sterkste 2 drop op Millhouse na, het negatieve effect maakt hem slecht, anders zou iedereen hem voor 2 mana spelen.
xelfer schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 18:31:
[...]

Best of 5 vind ik wel goed werken, maar wel met een ban, dat vind ik vaak missen. Ze kunnen ook zonder een ban keuze werken en gewoon Hunter bannen, gezien 99% dat toch al doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben aan het twijfelen om Loatheb golden te craften. Is echt nog altijd één van de beste kaarten in-game en kan echt je game redden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 23:48:
Ben aan het twijfelen om Loatheb golden te craften. Is echt nog altijd één van de beste kaarten in-game en kan echt je game redden. :)
Het is een kaart die in heel veel decks kan, en gezien de huidige meta, is het een hele sterke kaart. Wil je dus een golden deck, dan is dit zeker een kaart die je golden wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benjamin- schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 02:08:
[...]

Het is een kaart die in heel veel decks kan, en gezien de huidige meta, is het een hele sterke kaart. Wil je dus een golden deck, dan is dit zeker een kaart die je golden wilt hebben.
Het is toch een zware kost hé.. Heb wel bijna 11k dust. Maar moet daar nog 18k bij doen voor full collection. Van alles 2x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Golden full collection of de gewone?

Btw. Succubus wint niet van elke 3 drop. Hij verliest van een darkwing technician, met een dragon in hand gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 08:11:

Btw. Succubus wint niet van elke 3 drop. Hij verliest van een darkwing technician, met een dragon in hand gespeeld.
Scarlet Crusader, Mukla, Deathlord, en trade met elke 3 attack 3-drop + Emperor Cobra, puin dus

Succubus is alleen bruikbaar als je hem haar uit een lege hand speelt, maar dan is de mana cost meestal ook niet zo boeiend meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Verwijderd schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 03:22:
[...]

Het is toch een zware kost hé.. Heb wel bijna 11k dust. Maar moet daar nog 18k bij doen voor full collection. Van alles 2x.
Je hebt het over een deck?

Ja een golden deck is heel duur, zelf heb ik alleen gecraft wat ik nodig had golden, totdat ik genoeg had voor alles, op die manier wist ik zeker dat mijn golden deck af zou zijn en niet dat door een metashift ik opeens een slecht deck had. :P
Uiteindelijk moet je uiteraard weer nieuwe kaarten er in doen, maar je hebt iig even een golden deck. :P
Dus ja het eigenlijk alleen legendaries die ik golden heb gecraft omdat ik die nog niet had.
aicaramba schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 08:11:
Golden full collection of de gewone?

Dat klopt, dat is de enige echte, synergy is natuurlijk wel een vereiste. Dus dat is een 50/50 vaak op turn 3.
Verwijderd schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 10:36:
[...]

Scarlet Crusader, Mukla, Deathlord, en trade met elke 3 attack 3-drop + Emperor Cobra, puin dus

Succubus is alleen bruikbaar als je hem haar uit een lege hand speelt, maar dan is de mana cost meestal ook niet zo boeiend meer
Scarlet Crusader kan winnen, maar er is een reden waarom niemand deze speelt. Zelfde met Emperor Cobra, bedoelde meer kaarten die ook nog echt gespeeld worden, en beide heb ik sinds Naxx niet meer in constructed gezien, naja Cobra wel, maar dan van Webspinner. :P

Deathlord trade officiel 1 op 1 maar heeft wel weer een negatief effect.

Maargoed, een 4/3 is qua stats een 3 mana kaart, zeg niet dat het een goede 3 drop is, een Spidertank is vaak beter omdat deze beter is tegen iedere 2 mana en een trade over het algemeen overleeft.
Punt was uiteindelijk dat je bij diverse Warlock kaarten niet puur naar de mana cost kan kijken, zoveel hebben een negatief effect waardoor ze voor de mana kost op de kaart, veel meer value bieden dan bij andere classes, op Shaman na dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benjamin- schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 11:19:
[...]

Scarlet Crusader kan winnen, maar er is een reden waarom niemand deze speelt. Zelfde met Emperor Cobra, bedoelde meer kaarten die ook nog echt gespeeld worden, en beide heb ik sinds Naxx niet meer in constructed gezien, naja Cobra wel, maar dan van Webspinner. :P
Crusader en Cobra worden best veel gespeeld in Arena en zijn daar gewoon goede kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Voor de duidelijkheid, ik heb 80 wins in Arena, dus ben echt 0 bezig daarmee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reminder:
Fireside Gathering te Oostende volgende week zaterdag 6 juni vanaf 14u. Breng tablet/laptop/smartphone mee. Geen desktops toegelaten! Meer informatie in link in signature.
Prijzentafel is ondertussen bekend:
Prijzentafel gesponsord door Game Mania België!
Winnaar:
- Game Mania koffietas + lepel
- Coolink Koeling Pasta
- T-Shirt
- Game Mania Mousemat
- Kogel van Sniper
- Lictje van X Rebirth
- Game Mania Zak
2de prijs:
- Game Mania lichtje
- Coolink Koeling Pasta
- Game Mania varken
- Battlefield 4 Keychain + online redeem code
- Post-Its
- The Sims 4 Zak
3de prijs:
- PS3 Game: Michael Jackson Experience
- Xbox Live Arcade
- Bluray The Patriot
- Xbox ShaunWhite Skateboarding
- 2x LEGO mannekes (lol)
- Game Mania flesopendoener
- The Evil Within Music CD
Voor iedereen:
Er zullen 10 classic packs uitgedeeld worden dankzij Blizzard & Hearthstone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Benjamin- schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 23:46:
[...]

4/3 is niet sterk voor 2 mana? Want een 2 mana kaart kan hem uitschakelen? Is dat niet de definitie van sterk? Deze kaart kan iedere 2 en 3 mana kaart aan, en diverse 4 mana kaarten. De enige 1 mana kaart die hem aan kan is een Flame Imp.

Deze kaart is dus qua body de sterkste 2 drop op Millhouse na, het negatieve effect maakt hem slecht, anders zou iedereen hem voor 2 mana spelen.
Succubus is slecht omdat de stats 4-3 in combinatie met het effect, natuurlijk zou het een goede kaart zijn als het effect er niet zou zijn maar datzelfde geld voor veel kaarten, als het een 3-4 zou zijn dan was het zoveel beter. Nu heb je grote kans in de meta dat hij 1-1 trade heeft met een minion, waardoor je zelf twee kaarten hebt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-10 18:26
Zojuist weer legend geworden, had vanavond maar 9 games gespeeld om legend te worden, alle 9 gewonnen :) Terwijl ik gister ik zat te sukkelen rond rank 2 en een uur of 6 heb gespeeld.
Hoewel ik op de val reep legend ben geworden, had ik dit maand ook veel minder hoeven spelen dan normaliter om legend te worden. Viel me op dat rogue echt dood is op ladder vergeleken met de vorige maand, komt door warrior obviously.

Tot slot heb ik met 3 decks gespeeld, demonzoo, grimwarrior en dragonwarrior. Demonzoo heb ik voornamelijk gespeeld om de lage ranks door te grinden tot ongeveer rank 5, daarna nog met grimwarrior tot rank 3. Laatste ranks met succes met dragonwarrior. Hoewel ik door kon grinden met grimwarrior, is het een echt lastig deck en ik voelde me toch iets prettiger met dragonwarrior om legend er mee te worden. Miracle rogue voelde ik me destijds toch iets veiliger dan grimwarrior, ondanks de wapens voor removal. Kan nu geen stats geven van al mijn games, omdat ik op mijn phone, desktop en laptop speel, maar denk dat ik rond de 60%-65% zit qua winratio.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ierZwGs.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NT31y1C.png?1

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CaoXWQS.png?1

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Gz op het behalen van legend rank An1mA.

Ik ben nog eens geraakt aan 1.6k dust en ik twijfel tussen het craften van sylvanas en dr. boom.
Voornamelijk speel ik malygos mage, grim warrior, shieldadin en af en toe priest.
Hunter vermijd ik en shaman/druid heb ik geen (te) sterke kaarten voor.

Suggesties zijn meer dan welkom :)

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
nagasy schreef op zondag 31 mei 2015 @ 01:09:
Gz op het behalen van legend rank An1mA.

Ik ben nog eens geraakt aan 1.6k dust en ik twijfel tussen het craften van sylvanas en dr. boom.
Voornamelijk speel ik malygos mage, grim warrior, shieldadin en af en toe priest.
Hunter vermijd ik en shaman/druid heb ik geen (te) sterke kaarten voor.

Suggesties zijn meer dan welkom :)
Zonder twijfel dr boom, is echt een impact kaart. Hoewel sylv ook een boardchanger kan zijn, is sylv niet meteen een bedreiging en dr boom wel. Sowieso nu je nog geen dr boom hebt kun je met een gerust hart dr boom craften. Ik ben te lui omnog verder in details te treden waarom dr boom > sylv, maar daarvoor hebben we benjamin :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

An1mA schreef op zondag 31 mei 2015 @ 01:20:
[...]

Zonder twijfel dr boom, is echt een impact kaart. Hoewel sylv ook een boardchanger kan zijn, is sylv niet meteen een bedreiging en dr boom wel. Sowieso nu je nog geen dr boom hebt kun je met een gerust hart dr boom craften. Ik ben te lui omnog verder in details te treden waarom dr boom > sylv, maar daarvoor hebben we benjamin :p
Klopt wel. Als Dr. Boom op het bord komt brengt hij echt veel threat met zich mee. Zelf op een clean board is dit een zeer sterke kaart, terwijl Sylvanas op een empty board iets gemakkelijker is om te handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
An1mA schreef op zondag 31 mei 2015 @ 01:20:
[...]

In het algemeen is Dr. Boom zeker de betere kaart, maar zeker niet automatisch beter.

Sylvanas is zeker sinds BRM minder sterk geworden, de meta is sneller geworden terwijl Sylvanas een gigantische trage kaart, bedoel de body is vrij zwak, heeft geen direct effect en kan gewoon keihard genegeerd worden door diverse decks, ja fijn dat je gaat traden ermee, maar tegen de tijd dat de deathrattle afgaat, ben je al dood, dat of je jat een kleine minion. Waar is Sylvanas dan echt goed? In sterke control decks, dus control Warrior, Priest en Handlock, dit zijn decks die niet alleen veel control kunnen uitoefenen, waardoor je meer value krijgt, maar vooral ook omdat je haar kan activeren, Warrior kan het veld zo maken met wapens, executes en shield slams, waardoor je het eind effect kan bepalen, Priest heeft zo ook veel control, en Handlock net zo goed, waardoor Sylvanas op een sterk veld, het opeens bijna onmogelijk maakt om nog iets te doen. Tevens kunnen zij alledrie Sylvana's direct gemakkelijk activeren door Shield Slam, Shadow Word Death en dingen zoals Shadowflame

In Paladin is er ook zeker ruimte voor, zeker omdat dit geregeld een silence pakt die dan niet meer voor Tirion te gebruiken is, maar breekt absoluut je deck niet. Er zijn zeker nog meer decks die Sylvanas gebruiken, maar ook hier is het niet een kaart die je deck breekt.

Dr. Boom is vrijwel hetzelfde gebleven qua kracht, al vind ik wel dat het gevoel weg is dat hij echt het spel breekt, er zijn ook meer sterke kaarten gekomen, daarbij is wederom de meta sneller geworden, waardoor hij tegen sommige decks te laat komt, en in sommige decks een win-more kaart is. De kracht lijkt dan ook vooral verplaatst te zijn.
Dat gezegd vind ik Dr. Boom niet zo goed als vele andere hem vinden, ik vind sowieso hem pas goed wanneer er meer dan 1 BGH target in je deck zit, is dit je enige target, dan kies ik liever voor een andere kaart, want daardoor blijft BGH dood in de hand van velen, waardoor dit extra value geeft, speel je hem wel alleen, dan is mijn ervaring vaak dat jij 7 mana speelt voor 2x 1/1 met deathrattle, en hij 3 mana voor een 4/2. Dus de value zie ik pas bij meerdere kaarten, gezien vrijwel niemand 2x BGH gebruikt. Nu kunnen ze soms nog andere kaarten gebruiken, maar hier moeten ze dan wel meer voor inzetten.
Heel goed dus in Warrior, Warlock (Mal'Ganis, Molten, Mountain en Sea Giants), Druid (al is dat vooral voor Savage Roar), diverse Shaman decks en diverse Mage decks.

Dus ja, in control zou ik eerder voor Sylvanas gaan, maar in mid decks is Dr. Boom een betere kaart. Maar wat ik al zei, Sylvanas is wel echt traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Viagame house cup is echt zalig! Ik hoop dat Lifecoach wint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2015 @ 22:44:
Haha ik strifecro; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Nou weet niet wat het is maar net ongeveer 40 minuten gedaan om 2x te winnen met mijn Zoo deck.
Echt vanavond de meest vreemde en RNG dingen meegemaakt van een Mage die op turn 2 een Cabral uit een UP haalt en op Turn 3 dus mijn imp gang boss jat om vervolgens op turn 4 echo te spelen :( en de volgende ronde een die mij 2x pyro blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik heb afgelopen weekend bijna geen tijd gehad om te spelen. Gisteren nog 2 games gespeeld en ben op 1 win van rank 9 gekomen. Ik moest echter echt vroeg naar ben, dus ik had geen tijd om er nog een te spelen. Volgend seizoen dan.

Het valt me op dat er in rank 13-10 veel meer variatie is als in rank 20-15. In rank 20-15 zijn je bijna alleen zoo, facehunter, mechmage en af en toe een ander standaard deck. Terwijl ik in rank 13-10 sowieso meer variatie ben tegen gekomen, maar ook andere decks. Dus niet de standaard netdecks, maar écht andere decks. Soms ook nog kaarten die ik anders nooit tegen kom.

Ik had het idee dat de games in die ranks ook veel makkelijker zijn dan op rank 20-15. Het kan natuurlijk ook een metaswitch zijn, of puur tegenstander RNG, maar het viel mij op.
Ik had het idee dat als ik echt op 1 sterk deck focus en nog meer tijd had om te spelen dat ik makkelijk nog een aantal ranks omhoog zou kunnen komen.
Vooral dat eerste is bij mij altijd een dingetje. Ik wil vaak verschillende decks gebruiken voor quests en fun. Vaak speel ik dan delen ook met niet geoptimaliseerde decks, waardoor het moeilijk wordt om een hogere rank vast te houden. Zo heb ik afgelopen seizoen wat games met mijn eigen bedachte 'Soul of the Druid' deck en mijn 'niet genetdeckte, maar zelf getest en optimaliseerde' dragon paladin deck gespeeld. Hoewel ik daar redelijk mee kon winnen is het toch wat minder constant dan een redelijk standaard dragon warrior deck te gebruiken (die heb ik niet zoveel gebruikt, maar ik heb er volgens mij niet mee verloren).

[ Voor 24% gewijzigd door aicaramba op 01-06-2015 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2015 @ 22:44:
Ik vind het echt ontzettend irritant hoe ze telkens de scene switchen van view na elke beurt. Hij 'sweept' het beeld uit en daarna komt de nieuwe terug. Niet eens subtiel ofzo, echt super ruw. Heel misselijkmakend, vooral bij snelle turns in het begin :p.

Dat hadden ze wel stukken beter kunnen oplossen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-10 02:20
aicaramba schreef op maandag 01 juni 2015 @ 08:53:
Het valt me op dat er in rank 13-10 veel meer variatie is als in rank 20-15. In rank 20-15 zijn je bijna alleen zoo, facehunter, mechmage en af en toe een ander standaard deck. Terwijl ik in rank 13-10 sowieso meer variatie ben tegen gekomen, maar ook andere decks. Dus niet de standaard netdecks, maar écht andere decks. Soms ook nog kaarten die ik anders nooit tegen kom.
Ik kan niks zeggen over rank 13, maar ik zie helemaal niet zo veel van die standaard snelle decks op rank 20-15. Veel meer control priest, midrange hunter. Misschien ligt het aan het tijdstip, ik speel vaak om middernacht. Of ze zoeken stiekem tragere decks die passen bij mijn speelstijl. Of het is gewoon toeval. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
108rogar schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:53:
[...]

Ik kan niks zeggen over rank 13, maar ik zie helemaal niet zo veel van die standaard snelle decks op rank 20-15. Veel meer control priest, midrange hunter. Misschien ligt het aan het tijdstip, ik speel vaak om middernacht. Of ze zoeken stiekem tragere decks die passen bij mijn speelstijl. Of het is gewoon toeval. :P
Ja, misschien is het wel een meta-switch geweest in de tijd dat ik naar een hogere rank ging, of gewoon toeval inderdaad. Ik beweer ook niet dat het zo IS, maar mij viel het op in mijn geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:17

ShadowBumble

Professioneel Prutser

An1mA schreef op zondag 31 mei 2015 @ 01:03:
Zojuist weer legend geworden, had vanavond maar 9 games gespeeld om legend te worden, alle 9 gewonnen :)
Gratz dude !
aicaramba schreef op maandag 01 juni 2015 @ 08:53:
Rank 25 t/m Rank 15 zijn voornamelijk de Top 10 decks van Hearthpwn, als je deze site openzet en even zoekt op de class kan ik je garanderen dat het deck wat gebruikt wor dop nummer 1 of 2 staat van die class.

Rank 15 t/m 10 zijn of de hele sterke Top10 decks, of je ziet hier al een stuk netdecking voorbij komen welke voornamelijk gebaseerd zijn op countercards die je van de top10 decks zien.

Rank 9 tot 1 zie je toch wel een heel stuk variatie meer, meer kan ik je er niet over vertellen want verder als rank 8 ben ik nooit gekomen. :D

De afgelopen seasons schommel ik tussen Rank 15 en Rank 8, hopelijk dit season weer wat meer spelen en kijken of ik onder rank 8 kan komen merk wel dat het vooral te maken heeft met je speeltijd. Heb laatst mijn Golden Shaman gehaald en ben nu opweg om Golden Mage te halen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Nou ik heb mijn lesje wel geleerd en om een leuke tijd te hebben tot Rank 10 ga ik ook gewoon (Hybrid) Hunter spelen.
Wat heb je aan alle leuke decks als je rondes op de lagere ranks niet langer duren dan turn 7 want ik ben vanmorgen geen enkel control deck tegen gekomen.
Het enige wat ik heb gezien zijn Hunter , Mech Mage/Shaman , Warlock , Aggro Mage en Patron Warrior.
ShadowBumble schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:08:

Rank 9 tot 1 zie je toch wel een heel stuk variatie meer, meer kan ik je er niet over vertellen want verder als rank 8 ben ik nooit gekomen. :D
Als je wil weten wat je tegen komt op Rank 10 tot Legend hoef je alleen maar de power ranks (liquidhearth) of de meta snap shots (Tempo Storm) te bekijken en dat kom je tegen en voor de rest kom je nog heel af en toe wat anders tegen maar dat is zeldzaam.

[ Voor 41% gewijzigd door beuker19 op 01-06-2015 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Gebruikt iemand hier nog vaak een dragon deck. Ik kom ze nog zelden tegen en ik vind ze zelf ook niet echt sterk op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
separhim schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:37:
Gebruikt iemand hier nog vaak een dragon deck. Ik kom ze nog zelden tegen en ik vind ze zelf ook niet echt sterk op het moment.
Too slow :'(
De enige Dragon decks die ik soms tegen kom is de ''Dragon Warrior'' en in casual soms een Paladin maar voor de rest zie ik ze ook nooit en dat komt omdat de Dragon kaarten gewoon te langzaam zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 12:06
Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/attachments/13/426/nature-rises-cardback-june-2015.png

Zo zie hier de nieuwe cardback, 15e editie alweer, dat gaat hard.

Ondanks dat cardbacks wel leuk kunnen zijn, vind ik het steeds minder interessant om ranked te spelen. Blizzard moet echt met iets nieuws komen, bijvoorbeeld vanaf rank 15 een boosterpack (daarna 10, 5, legend) of elke behaalde rank een kaart. Dit zou je direct kunnen krijgen, maar ook aan het einde van het season. Goed idee? Haha

Als ik nu naar mezelf kijk, dan speel ik alles ranked en haal ik vaak rank 10. Legend heb ik nog geen moeite voor gedaan. Veel mensen spelen nu tot rank 20 en dan geloven ze het wel. Bovenstaande suggestie zou een oplossing kunnen zijn om meer ranked te kunnen spelen.
Pagina: 1 ... 55 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]