Ik ben nog aan het proberen om mijn token druid te optimaliseren. Ik wil nog cult masters proberen voor carddraw. Helaas kan ik niet zoveel spelen want ik krijg nog steeds elke dag van die k*t 40 gold quests die je spel beperken als je deze niet wil halen. Deal 100 damage, win 3 games with any class, play 20 minions with 2 or less attack. Grr.
Dat ken ik ja. Deal 100 dmg en win 3 games with any class vind ik nog wel te doen. Die play 20 minions with 2 or less attack is instant drop. Daar ga ik al helemaal niet aan beginnen
. Ik las ergens dat je eventueel ook een pakje als reward kan krijgen? Klopt dat?
PSN: Brwmaster
Je kan de quest "watch and learn" krijgen. Daarbij dien je een vriend te spectaten terwijl hij een potje wint, (je hoeft niet het hele potje te kijken, eigenlijk alleen de laatste turn.)Br3wmaster schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:32:
Dat ken ik ja. Deal 100 dmg en win 3 games with any class vind ik nog wel te doen. Die play 20 minions with 2 or less attack is instant drop. Daar ga ik al helemaal niet aan beginnen. Ik las ergens dat je eventueel ook een pakje als reward kan krijgen? Klopt dat?
Lol die quest wil ik welseparhim schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:40:
[...]
Je kan de quest "watch and learn" krijgen. Daarbij dien je een vriend te spectaten terwijl hij een potje wint, (je hoeft niet het hele potje te kijken, eigenlijk alleen de laatste turn.)

Nee, ik zie het juist andersom. Ik wil de quests NIET doen. Ik wil wachten tot ik 60 gold quests krijg. Maar door die quests kan ik NIET spelen, omdat ik dan de quests afrond. Ik heb de afgelopen 1,5 week maar 2x 'geen 40 gold' quests gehad. Dat beperkt je zo erg in het spelen. Fucking frustrerend om elke dag weer 40 gold --> reroll --> 40 gold te zien. En de laatste dagen dus ook nog algemene quests ipv class specific.Br3wmaster schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:32:
Dat ken ik ja. Deal 100 dmg en win 3 games with any class vind ik nog wel te doen. Die play 20 minions with 2 or less attack is instant drop. Daar ga ik al helemaal niet aan beginnen. Ik las ergens dat je eventueel ook een pakje als reward kan krijgen? Klopt dat?
[ Voor 9% gewijzigd door aicaramba op 19-05-2015 08:42 ]
Ik heb hem de afgelopen maand drie keer gehad ofzo. Ik weet het niet precies maar ik zie hem wel geregeld, ik vind het alleen jammer dat je niet kan kiezen welk pakje je krijgt. Je krijgt namelijk altijd classic.Br3wmaster schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:41:
[...]
Lol die quest wil ik wel. Zal vast wel lekker zeldzaam zijn denk ik? Kom meestal niet verder dan win 2 games with X or Y etc
.
Dan wordt het inderdaad wel een ander verhaal. Ik probeer maar gewoon elke dag de quest te spelen die ik krijg om 150 gold te verzamelen voor arenaaicaramba schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:41:
[...]
Nee, ik zie het juist andersom. Ik wil de quests NIET doen. Ik wil wachten tot ik 60 gold quests krijg. Maar door die quests kan ik NIET spelen, omdat ik dan de quests afrond. Ik heb de afgelopen 1,5 week maar 2x 'geen 40 gold' quests gehad. Dat beperkt je zo erg in het spelen. Fucking frustrerend om elke dag weer 40 gold --> reroll --> 40 gold te zien. En de laatste dagen dus ook nog algemene quests ipv class specific.
Dat biedt nog hoopseparhim schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:43:
[...]
Ik heb hem de afgelopen maand drie keer gehad ofzo. Ik weet het niet precies maar ik zie hem wel geregeld, ik vind het alleen jammer dat je niet kan kiezen welk pakje je krijgt. Je krijgt namelijk altijd classic.

[ Voor 9% gewijzigd door Br3wmaster op 19-05-2015 08:46 ]
Ach ja jij hoeft er zelfs niks voor te doen en het is eigenlijk 100g (meestal 40 dust voor mij) dus de quest is natuurlijk altijd fijn.Br3wmaster schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:45:
[...]
Dan wordt het inderdaad wel een ander verhaal. Ik probeer maar gewoon elke dag de quest te spelen die ik krijg om 150 gold te verzamelen voor arena
[...]
Dat biedt nog hoop. Hmm dat is inderdaad wel jammer want de Legendary die ik nodig heb voor mijn deck is geen classic kaart
Kom op iets optimistischer. Ik denk ook wel eens dat mijn arena deck het niet goed gaat doen en dan krijg ik toch nog minstens 7 wins. Maar dan heb ik ook wel eens arena decks waarbij ik denk dat ik het goed ga doen en dan eindig ik alsnog op vijf wins maar.Br3wmaster schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:03:
Gister is een deck gebouwd om die Grim Patron kaart. Had niet alle kaarten (geen naxx en geen legendary) maar met wat eigen inbreng toch een leuk Deck in elkaar gezet. Gister even Ranked gespeeld (was daar nog niet aan begonnen) en moet nog 1 win dan ben ik alweer Rank 20.
Moet vanavond ook nog even mijn arena run afmaken. Heb een flut deck (Warrior) zonder legendary's maar sta nu 1-0. Ben benieuwd hoe ver ik hier mee ga komen. Hoop zelf 3 of 4 wins te pakken. Denk namelijk dat dat wel het maximaal haalbare is.
Misschien heb je gelijk en valt er meer uit te halen. 1e game was ook een vrij makkelijke win gelukkig maar ik ben benieuwd hoe ver ik kom vanavondseparhim schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:51:
[...]
Kom op iets optimistischer. Ik denk ook wel eens dat mijn arena deck het niet goed gaat doen en dan krijg ik toch nog minstens 7 wins. Maar dan heb ik ook wel eens arena decks waarbij ik denk dat ik het goed ga doen en dan eindig ik alsnog op vijf wins maar.
Kun je dat deck een keer posten?Br3wmaster schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:55:
[...]
Misschien heb je gelijk en valt er meer uit te halen. 1e game was ook een vrij makkelijke win gelukkig maar ik ben benieuwd hoe ver ik kom vanavond
Als je na je reroll nog steeds drie 40 goud quests hebt, waarom zou je dan niet een van die doen? Anders gooi je 40 goud weg toch?aicaramba schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:41:
Nee, ik zie het juist andersom. Ik wil de quests NIET doen. Ik wil wachten tot ik 60 gold quests krijg. Maar door die quests kan ik NIET spelen, omdat ik dan de quests afrond. Ik heb de afgelopen 1,5 week maar 2x 'geen 40 gold' quests gehad. Dat beperkt je zo erg in het spelen. Fucking frustrerend om elke dag weer 40 gold --> reroll --> 40 gold te zien. En de laatste dagen dus ook nog algemene quests ipv class specific.
Lijkt me juist :-) als je 3 x 40g hebt moet je toch zeker 1 doen, anders krijg je geen nieuwe...108rogar schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:04:
[...]
Als je na je reroll nog steeds drie 40 goud quests hebt, waarom zou je dan niet een van die doen? Anders gooi je 40 goud weg toch?
Inderdaad. Ik ga er geen laten schieten. Dat lijkt me logisch.
Daarnaast, voor elke 3 wins krijg je ook 10 gold, door een paar dagen niet te spelen mis je denk ik meer dan 20 gold (verschil tussen 40 of 60 gold quest)goudviske.be schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:06:
[...]
Lijkt me juist :-) als je 3 x 40g hebt moet je toch zeker 1 doen, anders krijg je geen nieuwe...
Ik ben momenteel rank 17 met nagenoeg alleen standaard kaarten. 
Shaman + shitload aan 2/3 mana kostende minions + 2x all minions +3 attack this round
Leuk om je tegenstander binnen 5 rondes te verslaan.
Shaman + shitload aan 2/3 mana kostende minions + 2x all minions +3 attack this round
Leuk om je tegenstander binnen 5 rondes te verslaan.
Zal hem vanavond wel even online gooien. Sowieso ben ik nog niet bijster goed in het maken van een deck met random kaarten (ook pas mijn 2e keer arena
Als je wil kan je helpen met arena.Br3wmaster schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:19:
[...]
Zal hem vanavond wel even online gooien. Sowieso ben ik nog niet bijster goed in het maken van een deck met random kaarten (ook pas mijn 2e keer arena)
Alle hulp is natuurlijk welkom. Dus bij maak ik graag gebruik van het aanbod
Prima. Ik voeg je vanavond toch toe op hots dus dat zal wel goed komen.Br3wmaster schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:25:
[...]
Alle hulp is natuurlijk welkom. Dus bij maak ik graag gebruik van het aanbodMaar zal vanavond wel even het deck linken waarmee ik nu in de Arena zit
Komt zeker goed. Hier trouwens het deck. Mobiel + Heartpown = GGseparhim schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:28:
[...]
Prima. Ik voeg je vanavond toch toe op hots dus dat zal wel goed komen.
http://www.hearthpwn.com/...;12184:1;12213:1;12274:1;
Verwijderd
Kleine BUMP voor mijn Fireside Gathering in Oostende (België), zie link in signature voor meer info.
Hier zou je met goede play wel redelijk gemakkelijk drie wins kunnen halen, maar de curve is niet echt balanced and je moet proberen met veel tempo de board te controleren en dan de potje afmaken voor de late game begint.Br3wmaster schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:41:
[...]
Komt zeker goed. Hier trouwens het deck. Mobiel + Heartpown = GG
http://www.hearthpwn.com/...;12184:1;12213:1;12274:1;
Er zitten wel zwakke kaarten zoals charge, tauren warrior en stoneskin gargoyle in, probeer dit soort kaarten te vermijden in de toekomst.
[ Voor 9% gewijzigd door separhim op 19-05-2015 11:44 ]
In een bepaalde mate doe ik dat ook.aicaramba schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:41:
[...]
Heb ik 2 mage wins, dan laat ik die wel liggen om opnieuw te doen, maar heb ik 2 Paladin wins, zoals vandaag, tja dan maar 40 gold, ga niet spelen zonder Paladin.
Denk dat ik vandaag maar een golden Malygos en Ice Block ga craften (craft nieuwe Legendaries vrijwel altijd golden). Wil echt al zo lang Freeze Mage spelen, en met Malygos in het deck vind ik hem eindelijk ook echt tof, bedoel opeens zo'n gigantische dikke burst, dat maakt hem erg tof vind ik.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Thanks voor de feedback zal er in de toekomst rekening mee houden. Ga sowieso voor 3 wins en elke win meer is mooi meegenomen natuurlijkseparhim schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:43:
[...]
Hier zou je met goede play wel redelijk gemakkelijk drie wins kunnen halen, maar de curve is niet echt balanced and je moet proberen met veel tempo de board te controleren en dan de potje afmaken voor de late game begint.
Er zitten wel zwakke kaarten zoals charge, tauren warrior en stoneskin gargoyle in, probeer dit soort kaarten te vermijden in de toekomst.
Ik zal dan vanavond even wat dieper uitleggen waarom die kaarten niet zo goed zijn.Br3wmaster schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:52:
[...]
Thanks voor de feedback zal er in de toekomst rekening mee houden. Ga sowieso voor 3 wins en elke win meer is mooi meegenomen natuurlijk
Super ben benieuwdseparhim schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:54:
[...]
Ik zal dan vanavond even wat dieper uitleggen waarom die kaarten niet zo goed zijn.
Het vermijden van de kaarten in arena is erg lastig. Soms zijn er gewoon geen betere keuzen. Zeker Tauren Warrior heb ik vaak in mijn arena decks zitten omdat de alternatieven slechter waren. Daarbij moet je ook met je manacurve rekening houden waardoor een Tauren Warrior beter is dan je 6e 5-drop.separhim schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:43:
[...]
Hier zou je met goede play wel redelijk gemakkelijk drie wins kunnen halen, maar de curve is niet echt balanced and je moet proberen met veel tempo de board te controleren en dan de potje afmaken voor de late game begint.
Ook verschilt het dan ook nog welke class je hebt, welke andere kaarten je hebt enz. In Mage is Tauren Warrior een stuk beter, dan in diverse andere classes.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Klopt, als je echt optimaal wil draften moet je ook per class naar de manacurve kijken. Mage heeft bijvoorbeeld minder 2 drops nodig vanwege de heropower. Die is veel sterker in de midgame.Benjamin- schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:12:
Ook verschilt het dan ook nog welke class je hebt, welke andere kaarten je hebt enz. In Mage is Tauren Warrior een stuk beter, dan in diverse andere classes.
Ik zou echt niet meer weten uit welke kaarten ik nog meer kon kiezen maar zal bij de volgende arena wat meer rekening proberen te houden met bijv mijn manacurve . Twijfelde ook al behoorlijk of ik wel Warrior moest nemen, kon ook nog kiezen tussen Warlock en Hunter.
Dan zou ik altijd voor Warlock gaan. Puur vanwege de geweldige heropower. Nooit meer kaarten tekort.Br3wmaster schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:32:
Ik zou echt niet meer weten uit welke kaarten ik nog meer kon kiezen maar zal bij de volgende arena wat meer rekening proberen te houden met bijv mijn manacurve . Twijfelde ook al behoorlijk of ik wel Warrior moest nemen, kon ook nog kiezen tussen Warlock en Hunter.
Heb je weleens van een Arena Tier List gehoort? Hiermee heb ik leren draften.
Ah well voor de volgende keerastie schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:38:
[...]
Dan zou ik altijd voor Warlock gaan. Puur vanwege de geweldige heropower. Nooit meer kaarten tekort.
Heb je weleens van een Arena Tier List gehoort? Hiermee heb ik leren draften.
Bekijk deze eens. Een up to date Arena Draft List:Br3wmaster schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:41:
[...]
Ah well voor de volgende keer. Nee de Arena Tier List ken ik niet. Ga dat gelijk is even goochelen
. Want denk dat ik mijn Drafting skills nog wel aardig kan verbeteren.
http://www.icy-veins.com/hearthstone/arena-tier-lists
[ Voor 4% gewijzigd door Astie op 19-05-2015 13:43 ]
Tauren Warrior is slecht, ook in mage, omdat het 3 mana cost is hij overcosted voor zijn stats en sterft hij te vaak tegen twee dropsBenjamin- schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:12:
Een tier list houdt wel geen rekening met curve.astie schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:42:
[...]
Bekijk deze eens. Een up to date Arena Draft List:
http://www.icy-veins.com/hearthstone/arena-tier-lists
Kolento speelde gisteren ook met dit deck op zijn stream.Benjamin- schreef op maandag 18 mei 2015 @ 20:18:
Ik wil echt iets als dit proberen: http://www.hearthpwn.com/...s-gvg-freeze-mage-updated
Ik mis op dit moment Malygos en Ice Block. Ik weet dat er zat versies zijn zonder Malygos, maar vind die toevoeging juist wel heel vet.
Hyp3d heeft een vrijwel dezelfde versie vandaag gespeeld, wat erg goed ging http://www.hearthpwn.com/decks/249834-hyp3d-freeze-mage
Verschil is:
-Antonidas
-Polymorph
+Fireball
+Loot Hoarder
van 32 naar 12 gegaan en dan ben ik gaan slapen.
Tamelijk sterk dek, zonder daarvoor taurissan of malygos te moeten spelen.
Battle.net: NagaByrd#2844
Natuurlijk freeze mage was al zeer sterk voordat GvG was gereleased alleen is malygos nu een stuk beter dankzij taurissan.nagasy schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:53:
[...]
Kolento speelde gisteren ook met dit deck op zijn stream.
Nog bedankt voor de Draft List ziet er interessant uit en kan me waarschijnlijk wel helpen bij de volgende arena. Die Freeze mage ziet er ook wel leuk uit. Helaas heb ik geen 6900 Dust om het te craften
.
Mij hoor je ook niet zeggen dat hij goed is hoor, alleen hij is wel beter in Mage dan in de rest. Verder heb je niet altijd de keuze uit betere kaarten.separhim schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:50:
[...]
Tauren Warrior is slecht, ook in mage, omdat het 3 mana cost is hij overcosted voor zijn stats en sterft hij te vaak tegen twee drops
Zal zo even zijn stream terug kijken.nagasy schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:53:
[...]
Eerst was Malygos waardeloos in vrijwel alle decks, uitzondering was de gimmicky Shaman deck (wel natuurlijk een tof deck) en natuurlijk Malygos Rogue, die compleet is verdwenen sinds GvG. In Freeze Mage was die vrijwel onspeelbaar, hij moest namelijk een turn overleven.separhim schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:01:
[...]
Natuurlijk freeze mage was al zeer sterk voordat GvG was gereleased alleen is malygos nu een stuk beter dankzij taurissan.
Nu hoeft dat niet meer, nu is die vergelijkbaar met Antonidas, in combo met Thaurissan krijg je heel veel value, in het geval van Antonidas krijg je genoeg Fireballs om het meestal te finishen, in het geval van Malygos worden je spells zo sterk dat dit zelf al een hoge burst geeft.
Uiteindelijk biedt dit gewoon een extra win condition, nu heb je gewoon Antonidas, Alex en Malygos om in lethal range te komen. En wat ik al zei, ik vind het concept van Malygos gewoon heel erg tof.
Klopt maar zo leer je wel welke kaarten beter zijn in Arena. Zelf moet je natuurlijk rekening houden met de manacurve en synarchy met andere kaarten. Als je veel mechs hebt is tickertown en cogmaster ineens interessant. Heb je veel dragons dan is blackwing technitian ineens interessant. Een Draft/Tier list is alleen om je te leren welke kaart je in de basis het beste kan kiezen.separhim schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:50:
[...]
Tauren Warrior is slecht, ook in mage, omdat het 3 mana cost is hij overcosted voor zijn stats en sterft hij te vaak tegen twee drops
[...]
Een tier list houdt wel geen rekening met curve.
Ik zou zeggen dat blackwing technician sowieso is sowieso niet zo'n slechte kaart, maar met buff is zij de beste drie drop op het moment. Synergies kun je eigenlijk alleen zien/draften als je veel speelt of iemand leert jou dat. Daarom ben ik nooit een fan geweest van tier lists. Daarnaast leggen ze vaak ook niet goed uit waarom een kaart goed is en wanneer je iets moet spelen en wanneer het beter is niet.astie schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:24:
[...]
Klopt maar zo leer je wel welke kaarten beter zijn in Arena. Zelf moet je natuurlijk rekening houden met de manacurve en synarchy met andere kaarten. Als je veel mechs hebt is tickertown en cogmaster ineens interessant. Heb je veel dragons dan is blackwing technitian ineens interessant. Een Draft/Tier list is alleen om je te leren welke kaart je in de basis het beste kan kiezen.
[ Voor 7% gewijzigd door separhim op 19-05-2015 14:33 ]
Mbt arena draft, ik ben er zelf zeker geen held in, maar tier lists zou ik echt niet meer gebruiken, die zijn denk ik wat achterhaald. Ik denk dat je beter kan kijken naar een website tool die ook rekening gaat houden met de curve, met combo's, met de rest van je deck maw.
Ik gebruik zelf vaak heartharena.com om te draften, over een aantal kaarten verschil ik wel van mening, maar je neemt gewoon wat je zelf wil, en de volgende kaarten houden daar dan rekening mee.
Heb het eerst gezien op de stream van kripp, die het zelf ook niet slecht vond.
Give it a try ;-)
Ik gebruik zelf vaak heartharena.com om te draften, over een aantal kaarten verschil ik wel van mening, maar je neemt gewoon wat je zelf wil, en de volgende kaarten houden daar dan rekening mee.
Heb het eerst gezien op de stream van kripp, die het zelf ook niet slecht vond.
Give it a try ;-)
Tier lists en veel lezen/streams kijken leren je hoe je arena moet spelen en draften. Maar je werkt vanzelf als je de tierlist alleen nog maar nodig hebt als bevestiging dat je keuze steeds beter wordt. Uiteindelijk heb je de lijst ook niet meer nodig natuurlijk!separhim schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:29:
[...]
Ik zou zeggen dat blackwing technician sowieso is sowieso niet zo'n slechte kaart, maar met buff is zij de beste drie drop op het moment. Synergies kun je eigenlijk alleen zien/draften als je veel speelt of iemand leert jou dat. Daarom ben ik nooit een fan geweest van tier lists.
Ik zelf gebruik tierlists allang niet meer. En streams kijken van arena 's vind ik niets meer aan. Ik kijk daarom ook nooit naar spelers als Kripp en Hafu.
Weet je zeker dat het Kolento was, want ik heb door zijn stream gekeken, maar zag Warrior, Hunter en Priest, totaal geen mage.nagasy schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:53:
[...]
Hmm.Benjamin- schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:36:
[...]
Weet je zeker dat het Kolento was, want ik heb door zijn stream gekeken, maar zag Warrior, Hunter en Priest, totaal geen mage.
Het zal dan Forsen geweest zijn.

De stream is dezeldfe als met zijn warlock. Hij wisselt op een bepaald moment
Waarom heb ik in godsnaam nog niet hier gereageerd?
Maar goed ..
Ik moest gister voor een quest een lock hebben, dus maar en zoo deck in elkaar gegooid XD.
Verdomme nog aardig vooruit gekomen ook (tot rank 15, toen hield mij geluk op).
Wat geld bij elkaar gespaard, maar zoals altijd alleen maar dust-voer gekregen (ik mis echt nog ruim de helft van de classic kaarten, en nog krijg ik alles dubbel en golden uit die rot packs
)
Maar goed ..
Ik moest gister voor een quest een lock hebben, dus maar en zoo deck in elkaar gegooid XD.
Wat geld bij elkaar gespaard, maar zoals altijd alleen maar dust-voer gekregen (ik mis echt nog ruim de helft van de classic kaarten, en nog krijg ik alles dubbel en golden uit die rot packs
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Verwijderd
Is er misschien nog een andere plaats om over Hearthstone te praten op Tweakers?Darkfreak schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:52:
Waarom heb ik in godsnaam nog niet hier gereageerd?
Maar goed ..
Wat geld bij elkaar gespaard, maar zoals altijd alleen maar dust-voer gekregen (ik mis echt nog ruim de helft van de classic kaarten, en nog krijg ik alles dubbel en golden uit die rot packs)
Zoo en Face Hunter ranken altijd wel goed. Vlugge games etc. Maar fungehalte 0,0 voor mij. Ik level liever traag. Zoals dit seizoen, lightbomb priest.
Ik had toch gister 2-3 matches waar spelers na 2-3 beurten simpelweg conceden toen ze doorhadden wat voor dek ik speelde. Ik heb in ieder geval aardig wat afgelachen :D!Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:28:
[...]
Is er misschien nog een andere plaats om over Hearthstone te praten op Tweakers?
Zoo en Face Hunter ranken altijd wel goed. Vlugge games etc. Maar fungehalte 0,0 voor mij. Ik level liever traag. Zoals dit seizoen, lightbomb priest.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Fel Reaver is opzicht speelbaar in bepaalde decks, maar in bepaalde match ups is die zo ongelooflijk slecht. Als ik met Paladin een Fel Reaver tegen me krijg, dan lach ik me helemaal kapot, bedoel Aldor er op en let the milling begin. 
Uiteindelijk zijn dat kaarten die mij tilten, ik kan van mij part 5 potjes winnen, maar zo'n moment irriteert me dan zo mateloos dat ik het liever niet speel.
Gewoon zoveel mogelijk winnen en verliezen aan de hand van skill, niet geluk.
EDIT: Net weer pakje quest, nagasy even gestalkt om zijn vijand met 26 damage te zien verslaan met Malygos combo... ik moet die kaart hebben.
Uiteindelijk zijn dat kaarten die mij tilten, ik kan van mij part 5 potjes winnen, maar zo'n moment irriteert me dan zo mateloos dat ik het liever niet speel.
Gewoon zoveel mogelijk winnen en verliezen aan de hand van skill, niet geluk.
Ook gekeken, maar is standaard Freeze en zit dus geen Malygos in.nagasy schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:21:
[...]
Hmm.
Het zal dan Forsen geweest zijn.![]()
De stream is dezeldfe als met zijn warlock. Hij wisselt op een bepaald moment
EDIT: Net weer pakje quest, nagasy even gestalkt om zijn vijand met 26 damage te zien verslaan met Malygos combo... ik moet die kaart hebben.
[ Voor 32% gewijzigd door Benjamin- op 20-05-2015 03:25 ]
Separhim nog bedankt voor gister. Eea wat betreft Arena is me wel duidelijk geworden. Jammer dat ik door dat ik heel even weg moest mijn turn in like 5 sec moest spelen en daardoor vergat te traden wie weet had ik dan nu 3-0 (evenaring van mijn 1e run) ipv 2-1
Tja als ik moet typen ben ik vaak net iets te laat omdat ik vaak te veel wil uitleggenBr3wmaster schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:17:
Separhim nog bedankt voor gister. Eea wat betreft Arena is me wel duidelijk geworden. Jammer dat ik door dat ik heel even weg moest mijn turn in like 5 sec moest spelen en daardoor vergat te traden wie weet had ik dan nu 3-0 (evenaring van mijn 1e run) ipv 2-1
np had je natuurlijk ook gewoon het ip van een TS server kunnen geven xD. Was misschien in Heroes ook wel beter geweestseparhim schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:01:
[...]
Tja als ik moet typen ben ik vaak net iets te laat omdat ik vaak te veel wil uitleggen
Vandaag denk ik geen tijd om te spelen maar ga morgen even mijn arena run afmaken.
edit: krijg nu net de Quest met als reward een pakje kaarten
[ Voor 7% gewijzigd door Br3wmaster op 20-05-2015 10:06 ]
Ik weet niet of ik morgen kan, maar in ieder geval veel succes.Br3wmaster schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:05:
[...]
np had je natuurlijk ook gewoon het ip van een TS server kunnen geven xD. Was misschien in Heroes ook wel beter geweest.
Vandaag denk ik geen tijd om te spelen maar ga morgen even mijn arena run afmaken.
Thanks komt wel goed! Met die basis tips van jou maak ik al een betere kans op nog een winseparhim schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:05:
[...]
Ik weet niet of ik morgen kan, maar in ieder geval veel succes.
Verwijderd
Woohoo. Mijn event op de frontpage van 9lives. #feelsgood
Fireside Gathering in Oostende op 9lives.be
EDIT: Rank 3, gaat vlotjes dit season.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2015 12:59 ]
Gz Lode. Kijk al uit naar je volgende Fireside
Dat is wel mooi voor de opkomst denk ik.Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:44:
Woohoo. Mijn event op de frontpage van 9lives. #feelsgood
In de afgelopen paar dagen hiermee van rank 9 naar 5 gegaan (21-9 met veel winstreaksPCBaas schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 23:08:
Door de opkomst van Grim Patron Warrior was ik niet meer tevreden met de performance van m'n rogue (er zaten namelijk eerst Haunted Creepers/Abusive Sergeants in en die zijn hier gewoon heel zwak tegen). Na lang hebben lopen brainstormen/testen heb ik eindelijk m'n Tempo Rogue deck weer redelijk werkend gekregen:
[afbeelding]
Het grootste punt dat ik wou veranderen aan het deck was het toevoegen van de 2e Blade Flurry als counter tegen Grim Patron en de gekke starts van Mech Shaman (en in mindere mate ook Tempo Mage/Zoo/Midrange Paladin). Ook wou ik graag de Haunted Creepers vervangen en dat heb ik uiteindelijk gedaan door Goblin Auto-Barbers, welke de grootste synergy hebben met 2x Blade Flurry. Heel snel daarna bleek dat zonder de Haunted Creepers de Abusive Sergeants vrijwel altijd dood in m'n handen zaten, plus dat je deze ook niet makkelijk kunt droppen op turn 1; vandaar dat ik ze heb vervangen voor Clockwork Gnome.
Ik ben uiteindelijk alleen nog niet helemaal zeker over Clockwork Gnome, Loot Hoarder (Shiv?) en Sylvanas Windrunner (Toshley? TBK? Leeroy?), maar het is gewoon heel lastig om vervangers te bedenken die gewoonweg beter zijn dan die ik nu gebruik. Heeft iemand misschien nog ideeën die ik zou kunnen uittesten?
De enige verandering die ik ondertussen nog heb gedaan is -Sap +The Black Knight, maar ik zit eigenlijk nog steeds te twijfelen over Sylvanas.
[ Voor 10% gewijzigd door PCBaas op 20-05-2015 22:54 ]
5700X | RX 6600 | 4K 150Hz
Met de nieuwe kaarten zie je wel steeds minder Sylvanas, nog steeds 1 van de topkaarten, maar het blijft lastig om er maximale value uit te halen, tenzij je haar zelf kan triggeren. Omdat er een hoop aggro is, is de waarde van Sylvanas een stuk lager dan vroeger. Je kan je dan ook afvragen in hoeveel match ups ze echt goed is en bijvoorbeeld hoeveel sterker ze is dan Thaurissan.
Ik heb deze week wéér alleen 40 gold quests gehad.
In het weekend had ik nog een keer een 'watch and learn' en een 60 gold quest.
Maar de hele vorige week en voorlopig de hele midweek alleen maar 40 gold quests. Zoudens ze niets me de "drop"rates hebben gedaan ofzo?
Edit: Ik ben gisteren nog een arena begonnen met priest. Ik heb geen heel goed deck volgens mij, maar ik sta 5-1, nu.
De laatste game wel een dikke topdeck om te winnen. Ik had een erg snelle start en kon hem naar 2 health rushen. Daarna kreeg hij board control middels betere minions en weapons. Hij had shieldmaiden en door het shield, armor up en weapon stond hij al een paar beurten op 5 hp totaal. Ik had dark iron wolf in mijn hand (Door thoughtsteal gekregen
) en topdeckte wolfrider
Dat moest geen beurt later gebeuren, want dan had hij op 7 HP kunnen komen.
Maar de hele vorige week en voorlopig de hele midweek alleen maar 40 gold quests. Zoudens ze niets me de "drop"rates hebben gedaan ofzo?
Edit: Ik ben gisteren nog een arena begonnen met priest. Ik heb geen heel goed deck volgens mij, maar ik sta 5-1, nu.
De laatste game wel een dikke topdeck om te winnen. Ik had een erg snelle start en kon hem naar 2 health rushen. Daarna kreeg hij board control middels betere minions en weapons. Hij had shieldmaiden en door het shield, armor up en weapon stond hij al een paar beurten op 5 hp totaal. Ik had dark iron wolf in mijn hand (Door thoughtsteal gekregen
[ Voor 51% gewijzigd door aicaramba op 21-05-2015 08:53 ]
Kreeg gister toevallig die Quest met dat pakje kaarten en vandaag de 60 gold quest .. Heb nu 2x een 60 gold quest en 1x 40 goldaicaramba schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 08:11:
Kreeg net de melding dat Season over 10 dagen afgelopen is. Nog maar even wat ranked spelen en kijken of ik nog rank 18 oid kan halen (atm nog steeds 21 xD)
Verwijderd
Ik heb ook het gevoel dat ik veel minder 60g/100g quests krijg. En dit is al zo 2 tot 3 weken bezig. Gisteren wel nog een specatate quest gekregen, altijd leuk.aicaramba schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 08:11:
Iemand anders ook problemen met de shop? Op mijn android telefoon krijg ik al minimaal 2 dagen de melding "Shop Closed"!
Yup! Zelfs als ik op wifi zit (normaal heb ik het alleen op 3g).0stone0 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:41:
Iemand anders ook problemen met de shop? Op mijn android telefoon krijg ik al minimaal 2 dagen de melding "Shop Closed"!
Voor mij is het nu ongeveer 1.5 dag. (wilde pakje kopen na losing streak van 5-6 of zo
Heb je toevallig je telefoon geroot?IdieEasy schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:43:
[...]
Yup! Zelfs als ik op wifi zit (normaal heb ik het alleen op 3g).
Voor mij is het nu ongeveer 1.5 dag. (wilde pakje kopen na losing streak van 5-6 of zo)
Wifi help bij mij ook niet
Niet geroot, wel cyanogenmod. Ik zit op een OPO met Lollipop.0stone0 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:46:
[...]
Heb je toevallig je telefoon geroot?
Wifi help bij mij ook niet
Zou vanavond kunnen kijken of het ook op computer is, maar er zal wel iets fout zijn via de telefoon xD
Mmm, Ik heb ook Cyanogenmod (12.1) erop staan. Kwam dit tegen. Eerste oplossing heeft voor mij niet gewerkt. 2e (files aanpassen) durf ik niet aan. Ik wacht het wel even afIdieEasy schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:47:
[...]
Niet geroot, wel cyanogenmod. Ik zit op een OPO met Lollipop.
Zou vanavond kunnen kijken of het ook op computer is, maar er zal wel iets fout zijn via de telefoon xD

Ik heb geen haast, mocht het me irriteren dan doe ik het wel via de computer. Tot die tijd spaar ik lekker goud.0stone0 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:51:
[...]
Mmm, Ik heb ook Cyanogenmod (12.1) erop staan. Kwam dit tegen. Eerste oplossing heeft voor mij niet gewerkt. 2e (files aanpassen) durf ik niet aan. Ik wacht het wel even af
Weekje of 2 is wel redelijk om het te fixen xD
Phff, ik ben veels te ongeduldigIdieEasy schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:01:
[...]
Ik heb geen haast, mocht het me irriteren dan doe ik het wel via de computer. Tot die tijd spaar ik lekker goud.
Weekje of 2 is wel redelijk om het te fixen xD
Heb het geprobeerd (2e oplossing op de site die ik eerder heb gedeeld) en het heeft gewerkt!
Wat op de site staat klopt, alle prijzen zijn veranderd naar €0,00. Maar dat is voor mijn geen probleem, ik gebruik alleen gold om iets te kopen en dat werkt gewoon!
Ha ha, had net een gaaf potje. Speelde met m'n Paladin deck tegen een Warlock speler die mij omlaag bracht tot 9 health terwijl ik alleen z'n minions sloopte. Maar toen had hij nog maar weinig kaarten in z'n hand en had ik nog een volle hand. Kon een paar goede minions neerleggen (inclusief Guardian of Kings die mij weer 6 health terug gaf) en begon het hem lastig te maken. Uiteindelijk legde hij Majordomo Executus neer. Die sloopte ik waarna hij veranderde in Ragnaros the Firelord met dus nog maar 8 health. Gelukkig had ik nog een minion met 4 dmg die die beurt nog mocht aanvallen en Blessing of Kings om een minion +4/+4 te geven. En toen was het game-over voor hem.
Ik ben de slechtste Warrior ooit. 5 potjes, geen enkele keer Fiery Win Axe aan het begin...
Verwijderd
Dat is inderdaad dikke pech!Benjamin- schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 17:55:
Ik ben de slechtste Warrior ooit. 5 potjes, geen enkele keer Fiery Win Axe aan het begin...
Nou net een leuk pakje GVG dacht ik want er zat 1 rare 1 epic 1 legendary en 2 common in

.........
Een Flame Leviathan en Anima Golem
dus in het ergste geval nog 500 dust.
Ik had echt gehoopt op een Vol'jin + misschien een Demon Hearth of Lightbomb.

.........
Een Flame Leviathan en Anima Golem

Ik had echt gehoopt op een Vol'jin + misschien een Demon Hearth of Lightbomb.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Beide waardeloos ja, zien echt 0 play. Flame Leviathan is gewoon nergens goed in, in alle vormen van Mage is het een risico, in tempo/aggro kill je je eigen minions, in Freeze/Fatigue doe je jezelf killed door Ice Block heen.
Anima Golem is gewoon te moeilijk om in leven te houden.
Anima Golem is gewoon te moeilijk om in leven te houden.
Priest vs priest in arena. Ik was de topdeck war nét aan het verliezen, maar ik had meer health. Ik had nog 5 kaarten waarvan 1 thoughsteal. Hier wachtte ik op.
Trekt de tegenstander thoughtsteal... Zijn beurt is thoughtsteal, thoughtsteal, thoughsteal... Concede.
Trekt de tegenstander thoughtsteal... Zijn beurt is thoughtsteal, thoughtsteal, thoughsteal... Concede.
Verwijderd
LOL, moet een zalig gevoel zijn als je dat wintaicaramba schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 21:22:
Priest vs priest in arena. Ik was de topdeck war nét aan het verliezen, maar ik had meer health. Ik had nog 5 kaarten waarvan 1 thoughsteal. Hier wachtte ik op.
Ik concede. Zal voor hem zalig zijn geweest, ja
Verwijderd
Net een game gespectate van 2 gasten, leuk om beide kanten te zien:

+ rank 3. Trage Lightbomb priest. Vandaag 3 paladins tegengekomen. Jammer!

+ rank 3. Trage Lightbomb priest. Vandaag 3 paladins tegengekomen. Jammer!
https://www.youtube.com/watch?v=9hs5zuwovs4
Eerste game gelijk, echt zulke ziekelijke kleine kansen.
Eerste game gelijk, echt zulke ziekelijke kleine kansen.
Net nog even rank 20 geworden met echt een heel erg basic priest deck. Speelt toch best lekker. Kijken of ik nog rank 19 kan halen met dit deck
Grappig, had ik nog niet gezien, maar Thaurissan blijft doorgaan onder de 0 mana, uiteraard blijft het op 0 staan, maar gebruikt iemand Loatheb, dan wordt die -2 bijvoorbeeld 3 mana, en niet 5.
Nooit geweten omdat ik nooit dat effect heb zien langskomen.
Nooit geweten omdat ik nooit dat effect heb zien langskomen.
Wat als je nu een Millhouse Manastorm na een Loatheb (in dezelfde beurt) op het bord gooit? Zijn dan evengoed alle spells van de tegenstander 0 mana in zijn volgende beurt? Niet dat het in praktijk handig zal zijn om dit te doen (of om überhaupt Millhouse Manastorm in je deck te hebben, 't was niet voor niets dat ik hem gedissed heb deze week), maar ben gewoon benieuwd wat er zou gebeuren...
Hangt af van de volgorde, speel je Loatheb als laatste dan kost het vijf mana, speel je Millhouse als laatste dan kost het nul mana.The_Big_Easy schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:30:
Wat als je nu een Millhouse Manastorm na een Loatheb (in dezelfde beurt) op het bord gooit? Zijn dan evengoed alle spells van de tegenstander 0 mana in zijn volgende beurt? Niet dat het in praktijk handig zal zijn om dit te doen (of om überhaupt Millhouse Manastorm in je deck te hebben, 't was niet voor niets dat ik hem gedissed heb deze week), maar ben gewoon benieuwd wat er zou gebeuren...
Net een facehunter geprobeerd te draften. Dat was toch een slecht idee, was te vaak te snel door mijn gas heen. Uiteindelijk 4-3, slechtste arena in tijden
Dat het een slecht idee was, zag ik al bij het derde woord.
Ik heb een arena run met 3 fireballs. De laatste 2 games had ik ze alle 3 bij mijn eerst 10 kaarten. Omdat je dan niet zo goed voor board control kan gaan ben ik 2x all-in gegaan door de tegenstander op 18 te krijgen en fireball face. De eerste game speelde hij antique healbot. De 2e game kon ik de game wel afmaken met double fireball op turn 8
Het is weer legendary craft time. Wie heeft er goede suggesties?
Momenteel in bezit: Antonidas, Bolvar, Voljin, Gromm, Bling, Leeory, Mimiron, Sylvanas, Dr. Boom, alle Naxx & BRM.
Ik speel veel Druid, Rogue, Paladin, Mage (mech), Warrior (patron) en een demon zoo.
Zit te twijfelen of ik een neutral of een class legendary wil maken.
Neutral - Harrison, TBK, Rag of Alex (voorkeur Rag of Alex)
Class - Tirion, Edwin, Jaraxis, Malganis
Momenteel in bezit: Antonidas, Bolvar, Voljin, Gromm, Bling, Leeory, Mimiron, Sylvanas, Dr. Boom, alle Naxx & BRM.
Ik speel veel Druid, Rogue, Paladin, Mage (mech), Warrior (patron) en een demon zoo.
Voor mid/control Paladin is Tirion absoluut essentieel. Handlock kan je zonder Jaraxxus en Mal'Ganis spelen, de nieuwe versies van zoo hebben wel vaak Mal'Ganis.
Edwin is absoluut niet nodig, maar wel bruikbaar in diverse versies.
Ragnaros is in diverse decks goed, maar niet echt in de decks die jij veel speelt, in Druid is het een optie, in de rest zou ik er zelf niet snel voor kiezen.
Harrison en TBK zijn beide kaarten die wel of niet goed zijn in bepaalde meta's, beide zijn dus goed, maar ligt aan het moment. In Druid en Paladin zijn beide best goed bruikbaar, de rest niet echt.
Alex is in al die decks niet relevant.
Als ik dus ga kijken naar de decks die je speelt, zit ik tussen Tirion en Mal'Ganis in. Tirion is belangrijker voor het deck, maar beide zijn wel echt heel sterk, de rest is sterk, maar er zijn zat versies die al die legendaries niet nodig hebben.
Edwin is absoluut niet nodig, maar wel bruikbaar in diverse versies.
Ragnaros is in diverse decks goed, maar niet echt in de decks die jij veel speelt, in Druid is het een optie, in de rest zou ik er zelf niet snel voor kiezen.
Harrison en TBK zijn beide kaarten die wel of niet goed zijn in bepaalde meta's, beide zijn dus goed, maar ligt aan het moment. In Druid en Paladin zijn beide best goed bruikbaar, de rest niet echt.
Alex is in al die decks niet relevant.
Als ik dus ga kijken naar de decks die je speelt, zit ik tussen Tirion en Mal'Ganis in. Tirion is belangrijker voor het deck, maar beide zijn wel echt heel sterk, de rest is sterk, maar er zijn zat versies die al die legendaries niet nodig hebben.
Rag is normaal gesproken de nr.3 keuze als neutrale legendary maar in de huidige meta niet zo heel goed.magicstar schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 15:04:
Het is weer legendary craft time. Wie heeft er goede suggesties?
Alex zou ik alleen craften als je CW of Freeze Mage gaat spelen en dan nog als laatste keuze.
TBK Is heel goed als Handlock en Taunt Druid weer heel populair worden maar inmiddels is Harrison een betere tech kaart ivm Patron Warrior en Hunters.
Harrison Zie hier boven
Tirion Is de beste legendary uit de game en is een must als je ooit midrange/control Paladin wil gaan spelen maar helaas is het deck wat zwakker sinds BRM

Edwin is leuk maar voor Rogue is Thalnos een betere keuze en deze heeft IMHO geen prioriteit.
Jaraxxus Alleen craften als je Handlock gaat spelen want in alle andere Warlock decks is Mal'Ganis beter en echt een geweldige kaart in Demon/zoolock
Mal'GanisIs een super goede kaart in alle Demon decks maar niet noodzakelijk maar het verhoogd zeker je winrate.
Zo net een van de meest epische potjes in Hearthstone gehad sinds ik speel.
Een CW vs CW alleen ik had Alex en de tegenstander Neferian en uiteindelijk gewonnen omdat nog een 5 dmg Gorehowl + Armorsmith had en hij 2 onbruikbare spells.
En daarvoor al een Patron Warrior die opgaf omdat ik 30 HP + 25 Armor en een Sludge had op turn 8 en zijn kant van het bord schoon.
Een CW vs CW alleen ik had Alex en de tegenstander Neferian en uiteindelijk gewonnen omdat nog een 5 dmg Gorehowl + Armorsmith had en hij 2 onbruikbare spells.
En daarvoor al een Patron Warrior die opgaf omdat ik 30 HP + 25 Armor en een Sludge had op turn 8 en zijn kant van het bord schoon.
[ Voor 22% gewijzigd door beuker19 op 23-05-2015 23:42 ]
Verwijderd
Vandaag met dragon paladin enkele potjes verloren... Wil gewoon mijn priest verder levelen. Staat nu op 51. Dit seizoen begonnen op 33. Gaat nog redelijk goed voorruit.
Bij mij doet mijn dragon paladin het het beste. Dat ligt wss meer aan mijn andere decks, maar toch
daar ben ik mee tot rank 11 gekomen.
Ik denk dat als ik grim patron zou netdecken, of misschien een sterke control/dragon warrior zou maken, dat dat deck het beter zal doen.
Ik denk dat als ik grim patron zou netdecken, of misschien een sterke control/dragon warrior zou maken, dat dat deck het beter zal doen.
Net met iemand gechat die mij beschuldigde mij van het gebruik van 3 executes. Als iemand intresse heeft, hieronder de chat:
spoiler: Chat
Astie 15:03
hi
kush420 15:03
3 executes?
)
3?
yes
)
used 2
u used 3
maybe your tracker was wrong
my spectators even told me
Astie 15:04
hahah report me then
kush420 15:04
i will
how can i report
gl with the bad play
uhhmmm battle.net
gl not reaching legend with 20k dust deck
ive got a tracker on
where i can play the game banck
then play it
so ican see if i played 3
where u used your executes
Astie 15:05
i will
one momen
y
t
last game right? you where patron?
kush420 15:05
yes
Astie 15:07
turn 6 en turn 10 i played execute
kush420 15:07
and turn 2
executed a low cost minion
yeah i executed your acolyte
kush420 15:08
3 executes then ;d
Astie 15:08
nope
turn 6 was my turn 3
that turn i exucted your acolyte.
u executed 3 times
turn 2 is imposible
because you cannot play acolyte even then
but report me, ive got proof i didnt
kush420 15:09
U did
Im 100% sure
Astie 15:09
i can only say you are a bad looser
20k dust deck
20k!!!!!!!!!!!!
take it like a men
yeah, f2p
never paid a dime in this game
u already paid 100
100% u did
Astie 15:10
yeah....your assuming alot
kush420 15:10
pls
3 executes
yeah, i payd for those
100 bucks
i didnt say that
just for a third execute
damn......that would be nice
u fucking hacker
Astie 15:11
hahaha
kush420 15:11
i swear to god
u multiply cards
bad loser and bad patron player
LOLOLOLO
why bad
take your loss or go cry somewhere else
just because you lose you start complaining about shit that didnt happen
i told u girl
even my spectators told me that u used 3 executes
Astie 15:12
but i will copy past this chat and send it to blizzard
kush420 15:12
oooooOooOO
did you record it?
And what?
my recorder says i didnt play 3....its even impossible. it aint arena
Send me the fucking file u cuntlord
Astie 15:13
hahahhaa its called decktracker......i cant sent it
maybe you need to use it to so u can see what your oppent played
opponent
kush420 15:13
Send me the fucking file are u retarded?
Astie 15:14
hahahhahhhaa little boy cant take hit loss
but thanks for the words, blizzard will be loving this
kush420 15:14
yeh
come on.......say some more
they gonna ban me right?
U got an uncle on blizzard?
iff you keep going on they will yeah
come on
Oh no pls stop
I dont wanna get banned
From your uncle
Astie 15:15
my uncle......i dont have uncles.....
ive got balls so i take a loss like a man....not like a crying little child
i great you and say goodbey to you my friend
kush420 15:15
U retarded as fuck man
Good luck on rank 4
xD
''goodbey''
Astie 15:16
you........grammarnazi you are
maybe you need to lurn play like your english
kush420 15:16
u try to speak english but u fail so bad
Im a good player
yeah....i saw that
so many missplays
like when
lol
even my dog wondered why you playd that
go and play hunter.....more your style
kush420 15:17
Then dont delete me and lets check who's gonna reach a higher rank
i like competition
Astie 15:17
why would i go and do a pissing contest?
cuz u talk shit
hhhha i like you
you could be my rl friend.....
kush420 15:18
Stop bullying me
Astie 15:18
i will now delete you and close my game
i greet you
hi
3 executes?
3?
yes
used 2
u used 3
hahah report me then
i will
how can i report
gl with the bad play
uhhmmm battle.net
ive got a tracker on
then play it
i will
one momen
y
t
yes
and turn 2
3 executes then ;d
nope
turn 6 was my turn 3
u executed 3 times
turn 2 is imposible
U did
Im 100% sure
20k dust deck
20k!!!!!!!!!!!!
take it like a men
yeah, f2p
u already paid 100
100% u did
pls
3 executes
yeah, i payd for those
100 bucks
i didnt say that
just for a third execute
u fucking hacker
hahaha
i swear to god
u multiply cards
LOLOLOLO
why bad
i told u girl
oooooOooOO
did you record it?
And what?
opponent
yeh
they gonna ban me right?
come on
Oh no pls stop
I dont wanna get banned
From your uncle
U retarded as fuck man
Good luck on rank 4
xD
''goodbey''
Im a good player
yeah....i saw that
so many missplays
like when
lol
i like competition
cuz u talk shit
hhhha i like you
Stop bullying me
i greet you

Well Met!
Ook zo'n naam als kush420.astie schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:21:
Net met iemand gechat die mij beschuldigde mij van het gebruik van 3 executes. Als iemand intresse heeft, hieronder de chat:
spoiler: ChatAstie 15:03
hi
3 executes?)
3?
yes)
used 2
u used 3
hahah report me then
i will
how can i report
gl with the bad play
uhhmmm battle.net
ive got a tracker on
then play it
i will
one momen
y
t
yes
and turn 2
3 executes then ;d
nope
turn 6 was my turn 3
u executed 3 times
turn 2 is imposible
U did
Im 100% sure
20k dust deck
20k!!!!!!!!!!!!
take it like a men
yeah, f2p
u already paid 100
100% u did
pls
3 executes
yeah, i payd for those
100 bucks
i didnt say that
just for a third execute
u fucking hacker
hahaha
i swear to god
u multiply cards
LOLOLOLO
why bad
i told u girl
oooooOooOO
did you record it?
And what?
opponent
yeh
they gonna ban me right?
come on
Oh no pls stop
I dont wanna get banned
From your uncle
U retarded as fuck man
Good luck on rank 4
xD
''goodbey''
Im a good player
yeah....i saw that
so many missplays
like when
lol
i like competition
cuz u talk shit
hhhha i like you
Stop bullying me
i greet you
![]()
![]()
![]()
Verlies vaak genoeg van builds, mensen met meer selectie of dat ze gewoon geluk hebben. Verlies ook vaak genoeg door een verkeerde volgorde of gewoon lekker op de "geronimo"-toer
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]