[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.370 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Mighty schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 20:12:
[...]

Wil je het deck posten? Denk zelf ook aan een secrets deck maar twijfelde of het speelbaar is in de ranking.
Momenteel niet de beschikking om er een screenshot van te maken, dus even uit mijn hoofd:

Flamecannon x1
Frostbolt x1
Unstable Portal x1
Mad Scientist x2
Arcane Intellect x1
Counterspell x2
Duplicate x2
Ice Barrier x1
Mirror Entity x2
Spellbender x1
Vaporize x1
Illuminator x2
Kirin Tor Mage x1
Fireball x2
Polymorph x1
Arcane Nullifier X-21 x1
Ethereal Arcanist x2
Kezan Mystic x1
Loatheb x1
Sludge Belcher x1
Flamestrike x1
Archmage Antonidas x1
Dr Boom x1

Verre van optimaal nog, maar heb uit ongeveer 20 potjes zeker 75% winnend afgesloten. Het werkt dus wel, al moet ik het wel optimaliseren nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk mage deck. Nog lastig om tegen te spelen als priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-10 15:23
Alwayshappyz schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 21:51:
[...]

Momenteel niet de beschikking om er een screenshot van te maken, dus even uit mijn hoofd:

Flamecannon x1
Frostbolt x1
Unstable Portal x1
Mad Scientist x2
Arcane Intellect x1
Counterspell x2
Duplicate x2
Ice Barrier x1
Mirror Entity x2
Spellbender x1
Vaporize x1
Illuminator x2
Kirin Tor Mage x1
Fireball x2
Polymorph x1
Arcane Nullifier X-21 x1
Ethereal Arcanist x2
Kezan Mystic x1
Loatheb x1
Sludge Belcher x1
Flamestrike x1
Archmage Antonidas x1
Dr Boom x1

Verre van optimaal nog, maar heb uit ongeveer 20 potjes zeker 75% winnend afgesloten. Het werkt dus wel, al moet ik het wel optimaliseren nog :P
Op welke rank ?
Want met een zooi goede spells en goede minions kan ik ook wel 75% winrate halen van level 25 tot 15 :o
Verder moet ik zeggen dat het idee wel heel leuk is maar ik merk wel op hoe hoger leven je komt hoe meer men om de secrets en spells heen speelt dus hoe moeilijker het word.
Zo ga ik nu 3-0 met mijn Dragon Warrior maar dat was van rang 10 naar 9 dus zegt hij mij nog niet zoveel.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
beuker19 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:16:
[...]

Op welke rank ?
Want met een zooi goede spells en goede minions kan ik ook wel 75% winrate halen van level 25 tot 15 :o
Verder moet ik zeggen dat het idee wel heel leuk is maar ik merk wel op hoe hoger leven je komt hoe meer men om de secrets en spells heen speelt dus hoe moeilijker het word.
Zo ga ik nu 3-0 met mijn Dragon Warrior maar dat was van rang 10 naar 9 dus zegt hij mij nog niet zoveel.
Rond de rank 15 en nog aan het stijgen, dus tja :P Maar ik speel het ook best wel casual en nog niet heel lang, dus ben best wel tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10 10:08
Alwayshappyz schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 18:55:
Damn, speelde net op rank 16 tegen iemand met een golden Al Akir met reincarnation en ook nog eens Baron Riverdare en Kel'Thuzad. Schrok ik best wel van eigenlijk :p Uiteindelijk toch gewonnen door mijn vele secrets (build in elkaar gedraaid en hij werkt beter dan de andere mage builds die ik tegen kom op internet) en Dr Boom + Duplicate. Maar dat was een erg goede shammy build volgens mij.
Ik zou het niet een heel goed deck noemen, maar wel een heel leuk deck. Lukt het dan kan je gigantisch sterke combo's doen, maar vaker lukt het niet en kan je nooit op hoge rank er mee komen. Maar dus wel een heel tof deck omdat je er heel ziekelijk hard mee kan winnen. :)

Wat betreft je mage deck, met zoveel secrets is een 2de Kirin Tor echt veel te sterk om niet te spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Benjamin- op 15-05-2015 22:40 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Benjamin- schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:39:
[...]

Ik zou het niet een heel goed deck noemen, maar wel een heel leuk deck. Lukt het dan kan je gigantisch sterke combo's doen, maar vaker lukt het niet en kan je nooit op hoge rank er mee komen. Maar dus wel een heel tof deck omdat je er heel ziekelijk hard mee kan winnen. :)

Wat betreft je mage deck, met zoveel secrets is een 2de Kirin Tor echt veel te sterk om niet te spelen.
Ik hoef dan ook niet in de top ranks terecht te komen, zolang ik maar plezier heb :) Ja, een tweede hoort er wel in thuis, maar zou ik nog even moeten craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:27
Door de opkomst van Grim Patron Warrior was ik niet meer tevreden met de performance van m'n rogue (er zaten namelijk eerst Haunted Creepers/Abusive Sergeants in en die zijn hier gewoon heel zwak tegen). Na lang hebben lopen brainstormen/testen heb ik eindelijk m'n Tempo Rogue deck weer redelijk werkend gekregen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WAnPBOc.png

Het grootste punt dat ik wou veranderen aan het deck was het toevoegen van de 2e Blade Flurry als counter tegen Grim Patron en de gekke starts van Mech Shaman (en in mindere mate ook Tempo Mage/Zoo/Midrange Paladin). Ook wou ik graag de Haunted Creepers vervangen en dat heb ik uiteindelijk gedaan door Goblin Auto-Barbers, welke de grootste synergy hebben met 2x Blade Flurry. Heel snel daarna bleek dat zonder de Haunted Creepers de Abusive Sergeants vrijwel altijd dood in m'n handen zaten, plus dat je deze ook niet makkelijk kunt droppen op turn 1; vandaar dat ik ze heb vervangen voor Clockwork Gnome.

Ik ben uiteindelijk alleen nog niet helemaal zeker over Clockwork Gnome, Loot Hoarder (Shiv?) en Sylvanas Windrunner (Toshley? TBK? Leeroy?), maar het is gewoon heel lastig om vervangers te bedenken die gewoonweg beter zijn dan die ik nu gebruik. Heeft iemand misschien nog ideeën die ik zou kunnen uittesten? O+

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Alwayshappyz schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:43:
[...]

Ik hoef dan ook niet in de top ranks terecht te komen, zolang ik maar plezier heb :) Ja, een tweede hoort er wel in thuis, maar zou ik nog even moeten craften.
Oh maar daar heb je ook helemaal gelijk in hoor, ik ga ook zeker je niet vertellen om 1 of ander populair deck te spelen, vind het leuker dat je hier je eigen deck speelt. Maar een 2de Kirin past hier gewoon zo ongelooflijk goed in. :)

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
beuker19 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:50:
[...]

Alleen jammer dat niet je eigen pakje was maar een image op reddit van een jaar geleden ;)
Waar zeg ik dat het mijn pakjes waren dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:38

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Alwayshappyz schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 18:55:
Damn, speelde net op rank 16 tegen iemand met een golden Al Akir met reincarnation en ook nog eens Baron Riverdare en Kel'Thuzad. Schrok ik best wel van eigenlijk :p Uiteindelijk toch gewonnen door mijn vele secrets (build in elkaar gedraaid en hij werkt beter dan de andere mage builds die ik tegen kom op internet) en Dr Boom + Duplicate. Maar dat was een erg goede shammy build volgens mij.
KT (taunt) shaman is erg leuk ja. Niet erg goed in de huidige meta, maar het hele veld vullen met KT's heeft wel wat. Ik speel zelf ook een variant met de Baron wat ook een aardige mid game kan opleveren met dubbele egg/shredder death rattles en dergelijke. Vooral op lagere ranks laten ze de Baron meestal met rust omdat het maar een 1 attack minion is met veel health.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PCBaas schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 23:08:
Door de opkomst van Grim Patron Warrior was ik niet meer tevreden met de performance van m'n rogue (er zaten namelijk eerst Haunted Creepers/Abusive Sergeants in en die zijn hier gewoon heel zwak tegen). Na lang hebben lopen brainstormen/testen heb ik eindelijk m'n Tempo Rogue deck weer redelijk werkend gekregen:

[afbeelding]

Het grootste punt dat ik wou veranderen aan het deck was het toevoegen van de 2e Blade Flurry als counter tegen Grim Patron en de gekke starts van Mech Shaman (en in mindere mate ook Tempo Mage/Zoo/Midrange Paladin). Ook wou ik graag de Haunted Creepers vervangen en dat heb ik uiteindelijk gedaan door Goblin Auto-Barbers, welke de grootste synergy hebben met 2x Blade Flurry. Heel snel daarna bleek dat zonder de Haunted Creepers de Abusive Sergeants vrijwel altijd dood in m'n handen zaten, plus dat je deze ook niet makkelijk kunt droppen op turn 1; vandaar dat ik ze heb vervangen voor Clockwork Gnome.

Ik ben uiteindelijk alleen nog niet helemaal zeker over Clockwork Gnome, Loot Hoarder (Shiv?) en Sylvanas Windrunner (Toshley? TBK? Leeroy?), maar het is gewoon heel lastig om vervangers te bedenken die gewoonweg beter zijn dan die ik nu gebruik. Heeft iemand misschien nog ideeën die ik zou kunnen uittesten? O+
Heb dit deck 2 keer na elkaar tegengekomen (verschillende spelers). Werkt goed tegen Priest helaas. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Had vandaag de spectator quest. (watch a player win through spectator mode)
Dankzij de legendarische belg, binnen 30 seconde de quest afgerond. :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Ik heb vandaag een stuk of 5 potjes met mijn Dragon Warrior gespeeld maar als je eenmaal een leuke control match hebt dan is dat echt geweldig :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
beuker19 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 17:37:
Ik heb vandaag een stuk of 5 potjes met mijn Dragon Warrior gespeeld maar als je eenmaal een leuke control match hebt dan is dat echt geweldig :o
Wat vervang je nou voor wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 11:40
Zo speel je weken geen Arena, zo ga je de eerste twee keer 12-2 en 12-1 achter elkaar met respectievelijk Warlock en Shaman.

Screw Mages en Paladins :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Ik heb nu een dragon paladin die het (voor mijn doen) redelijk doet. Mijn hoogste ranked finish ooit is rank 11 toen ik de laatste 2 dagen flink omhoog klom met deathrattle hunter.

Nu ben ik tot rank 12 gekomen met dragon paladin. Ik weet niet of ik het een midrange of control paladin moet noemen. Ik heb flink wat early game, zodat ik tegen de meeste decks boardcontrol kan nemen / tempo advantage heb. Ik heb zelfs een keer in turn 7 een demonzoolock neer gerushed.

Decklist:

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/25fqcnn.png

Ik wil misschien nog proberen om de hungry dragons te vervangen voor twilight drakes, maar omdat ik bijna altijd tempo advantage heb kan ik meestal best goed omgaan met de 1 drop die mijn tegenstander krijgt.

Ik twijfel ook nog over de guardian of kings. Misschien kan ik beter antique healbot gebruiken, maar de kings heeft een groter body.

Verder heb ik geen dr. boom, sylvanas, tirion of ysera. Dus vandaar dat zij er niet in zitten :P

Tegen facehunter heb ik geluk nodig dat ik on curve alex / kings kan spelen. Anders is de kans heel groot dat je verliest. Ook zijn de taunt givers heel belangrijk.

Ook patron warrior is redelijk lastig. Tegen dit deck is het belangrijk om snel druk te zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door aicaramba op 16-05-2015 23:03 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 18:37:
Zo speel je weken geen Arena, zo ga je de eerste twee keer 12-2 en 12-1 achter elkaar met respectievelijk Warlock en Shaman.

Screw Mages en Paladins :P
Deftig! Ik haal 12 wins bijna nooit. 1 keer is het mij gelukt. Wel al 10+ keer op 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Volgens mij was mijn hoogste 8, maar ik heb volgens mij iets van 85 wins in Arena. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

Turfschipper

Hup NAC

Zit al heel de avond met crashes en nu al een tijdje all tables full. 1 minuut staat er... Al een uurtje of 2.

Komen er weer 2 gratis pakjes aan? Haha ;-).

[ Voor 14% gewijzigd door Turfschipper op 17-05-2015 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-10 23:56
aicaramba schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 23:01:
Ik heb nu een dragon paladin die het (voor mijn doen) redelijk doet. Mijn hoogste ranked finish ooit is rank 11 toen ik de laatste 2 dagen flink omhoog klom met deathrattle hunter.

Nu ben ik tot rank 12 gekomen met dragon paladin. Ik weet niet of ik het een midrange of control paladin moet noemen. Ik heb flink wat early game, zodat ik tegen de meeste decks boardcontrol kan nemen / tempo advantage heb. Ik heb zelfs een keer in turn 7 een demonzoolock neer gerushed.

Decklist:

[afbeelding]

Ik wil misschien nog proberen om de hungry dragons te vervangen voor twilight drakes, maar omdat ik bijna altijd tempo advantage heb kan ik meestal best goed omgaan met de 1 drop die mijn tegenstander krijgt.

Ik twijfel ook nog over de guardian of kings. Misschien kan ik beter antique healbot gebruiken, maar de kings heeft een groter body.

Verder heb ik geen dr. boom, sylvanas, tirion of ysera. Dus vandaar dat zij er niet in zitten :P

Tegen facehunter heb ik geluk nodig dat ik on curve alex / kings kan spelen. Anders is de kans heel groot dat je verliest. Ook zijn de taunt givers heel belangrijk.

Ook patron warrior is redelijk lastig. Tegen dit deck is het belangrijk om snel druk te zetten.
Het deck oogt mij nogal onstabiel
Je hebt niet echt een focus op earl of late game maar beetje van alles.
een zombiechow is een kaart die een leuke damage doet, maar juist daarom is hij goed voor decks die op late game focussen en toch wat early game survival willen.
Azure drake gebruik je als je bijv. veel spells hebt en card draw nodig hebt, bijv. voor combo druid of miracle rogue.

Dan de dragons in je late game naf and chrom, nef is in mijn ogen zeker met jouw beperkte dragons en gezien de meta zeker deze periode nog van de maand en de plek waar jij op de ladder zit erg snel.
Ik zou die er persoonlijk uithalen en eventueel wat meer healing erin zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-08 09:26
Turfschipper schreef op zondag 17 mei 2015 @ 01:03:
Zit al heel de avond met crashes en nu al een tijdje all tables full. 1 minuut staat er... Al een uurtje of 2.

Komen er weer 2 gratis pakjes aan? Haha ;-).
same...
b.net client wilt niet inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:13
Mmm, helaas heb ik last van hetzelfde probleem, ik wilde net verder met mijn arena run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Nu online

Turfschipper

Hup NAC

Ah! Een lotgenoot! Gelukkig. Haha ;-).

Wel irritant toch als je wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
Turfschipper schreef op zondag 17 mei 2015 @ 01:15:
Ah! Een lotgenoot! Gelukkig. Haha ;-).

Wel irritant toch als je wilt spelen.
estimated wait time... 415 min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Nu online

Turfschipper

Hup NAC

Bij mij staat die steeds op 1 minut, all tables full.

Edit

Oh. Dat had ik al gezegd.

[ Voor 25% gewijzigd door Turfschipper op 17-05-2015 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
Turfschipper schreef op zondag 17 mei 2015 @ 01:19:
Bij mij staat die steeds op 1 minut, all tables full.

Edit

Oh. Dat had ik al gezegd.
Dit:
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/mrnvd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Nu online

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb dit.

Afbeeldingslocatie: http://i135.photobucket.com/albums/q139/Stalscu/image.jpg1_zpsjngzi3vz.jpg[/URL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Inloggen op B.net duurde even, maar Hearthstone in 1 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blizzard en servers.. Kga het toch nooit snappen ze. Die gasten zwemmen in het geld maar toch is er geen budget voor betere systemen.

Oftewel hebben ze echt gigantische pieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Was ieder probleem maar op te lossen door er gewoon meer capaciteit tegenaan te smijten, dat zou IT een heel stuk eenvoudiger maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op zondag 17 mei 2015 @ 10:28:
Was ieder probleem maar op te lossen door er gewoon meer capaciteit tegenaan te smijten, dat zou IT een heel stuk eenvoudiger maken ;)
Inderdaad.
Bon back to business: Probeer een 60g quest te completen. Zit er al meer dan een uur aan. Mages :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2015 @ 11:00:
[...]

Inderdaad.
Bon back to business: Probeer een 60g quest te completen. Zit er al meer dan een uur aan. Mages :(
De gloriedagen van mech mage zijn voorbij ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
badboyqxy schreef op zondag 17 mei 2015 @ 01:03:
[...]

Het deck oogt mij nogal onstabiel
Je hebt niet echt een focus op earl of late game maar beetje van alles.
een zombiechow is een kaart die een leuke damage doet, maar juist daarom is hij goed voor decks die op late game focussen en toch wat early game survival willen.
Azure drake gebruik je als je bijv. veel spells hebt en card draw nodig hebt, bijv. voor combo druid of miracle rogue.

Dan de dragons in je late game naf and chrom, nef is in mijn ogen zeker met jouw beperkte dragons en gezien de meta zeker deze periode nog van de maand en de plek waar jij op de ladder zit erg snel.
Ik zou die er persoonlijk uithalen en eventueel wat meer healing erin zetten.
Ik had eerst een stuk meer lategame, maar ik merkte dat ik simpelweg niet aan de lategame toe kwam. Daarom ben ik er wat meer early game in gaan stoppen.

Tegen lategame presteert het deck best redelijk, omdat het toch wat sneller is dan de meeste control decks.

De chow zit er in om snel boardcontrol te kunnen krijgen. De azure drakes zitten er in voor card draw. Dat is mijn enige carddraw in het deck, aangezien ik lay on hands niet heb.

Meer healing zou ik ook wel willen, maar ik wil nefarian daar niet voor uithalen, omdat ik dan te veel lategame verlies. Ik heb ragnaros er al uitgehaald in ruil voor healing / early game.

[ Voor 14% gewijzigd door aicaramba op 17-05-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
goudviske.be schreef op zondag 17 mei 2015 @ 11:19:
[...]

De gloriedagen van mech mage zijn voorbij ;-)
Met secret mage heb ik heel wat meer geluk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Alwayshappyz schreef op zondag 17 mei 2015 @ 12:27:
[...]

Met secret mage heb ik heel wat meer geluk :P
Mech mage in casual play werkt nog prima hoor :)
Ranked hang ik nu op de 16 rond. met een winrate van 60% ofzo...
Duurt lang man dat klimmen :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op zondag 17 mei 2015 @ 10:28:
Fatsoenlijk programmeren en meer capaciteit lost gelukkig in mijn werkveld vrijwel alle issues op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
xelfer schreef op zondag 17 mei 2015 @ 13:02:
[...]

Fatsoenlijk programmeren en meer capaciteit lost gelukkig in mijn werkveld vrijwel alle issues op :)
Dit zullen ze echt wel goed hebben zitten bij Blizzard. Verschil is echter dat talloze miljoenen mensen constant gebruik maken van hun service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk ook dat het vooral de pieken zijn. Geen enkel systeem is bestand tegen miljoenen request tergerlijkertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ik denk dat het aan bepaalde servers lag, inloggen op B.net duurde bij mij lang, dus het is niet specifiek de HS server, vervolgens kon ik wel zo HS spelen, terwijl andere er maar niet in kwamen. Dus dan zijn er problemen met sommige servers. Als je ook bedenkt dat de inlogtijd met BRM korter was, dan is het duidelijk gewoon een probleem met de server. Die dingen gebeuren nou eenmaal.

Net echt een grappig potje tegen Hunter... echt de topdeck. :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ufESvmxQ0VvzfXCPCClDHcWK/full.png

Ik vond het natuurlijk heel erg voor die beste Hunter en heb dan ook een paar keer sorry hiervoor gezegd.
Uiteindelijk BM'de hij me terug om zijn turn af te laten lopen. Na nog wat dikke missplays aan mijn kant en de nodige "oops", heeft hij maar het spelletje afgedrukt waardoor ik de melding kreeg dat hij het spel was uitgegaan. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alt+F4 is beste BM ooit. "Your opponent has left the game."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-10 19:56
Vandaag nog meer mensen die mee gaan doen met de esl tt esport spring challenge? Doe al paar week mee en is leuk toernooi :) Alleen jammer dat het last hero standing is maargoed...

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Benjamin- schreef op zondag 17 mei 2015 @ 14:27:
Ik denk dat het aan bepaalde servers lag, inloggen op B.net duurde bij mij lang, dus het is niet specifiek de HS server, vervolgens kon ik wel zo HS spelen, terwijl andere er maar niet in kwamen. Dus dan zijn er problemen met sommige servers. Als je ook bedenkt dat de inlogtijd met BRM korter was, dan is het duidelijk gewoon een probleem met de server. Die dingen gebeuren nou eenmaal.

Net echt een grappig potje tegen Hunter... echt de topdeck. :D

[afbeelding]

Ik vond het natuurlijk heel erg voor die beste Hunter en heb dan ook een paar keer sorry hiervoor gezegd.
Uiteindelijk BM'de hij me terug om zijn turn af te laten lopen. Na nog wat dikke missplays aan mijn kant en de nodige "oops", heeft hij maar het spelletje afgedrukt waardoor ik de melding kreeg dat hij het spel was uitgegaan. ;w
Leuk is dat. Helemaal als het tegen hunter is :P Die Hunter, die!!

Ik had laatst een kezan tegen freeze mage. Ik kill z'n mad scientist, steel zijn ice block en hij concede :D
Toch is het tegen hunter wat meer satisfying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ja die Hunters weet dan echt niet meer wat ze moeten doen, ze willen face, maar ze kunnen niet face. :P
Tegen Freeze Mage is het eigenlijk zielig, skilled match up die werkelijk door 1 kaart compleet wordt verziekt. Heeft de ander Kezan en trekt die gewoon ergens halverwege, dan is het voor Freeze Mage gewoon onmogelijk om te winnen.
Royy90 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 14:35:
Vandaag nog meer mensen die mee gaan doen met de esl tt esport spring challenge? Doe al paar week mee en is leuk toernooi :) Alleen jammer dat het last hero standing is maargoed...
Nee, ik wil wel weer echt gaan spelen. Maar heb sinds BRM nog niet heel erg veel gespeeld, en vooral dan mijn Paladin, dus moet ik 3-4 classes echt goed spelen, dan heb ik een probleem. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Benjamin- schreef op zondag 17 mei 2015 @ 14:47:
Ja die Hunters weet dan echt niet meer wat ze moeten doen, ze willen face, maar ze kunnen niet face. :P
Tegen Freeze Mage is het eigenlijk zielig, skilled match up die werkelijk door 1 kaart compleet wordt verziekt. Heeft de ander Kezan en trekt die gewoon ergens halverwege, dan is het voor Freeze Mage gewoon onmogelijk om te winnen.

[...]

Nee, ik wil wel weer echt gaan spelen. Maar heb sinds BRM nog niet heel erg veel gespeeld, en vooral dan mijn Paladin, dus moet ik 3-4 classes echt goed spelen, dan heb ik een probleem. :P
Het is over het algemeen bo3. Dus je hoeft maar 2 klasse goed te kennen :P en als je echt heel goed bent met 1 deck dan hoef je alleen maar die te spelen met last hero standing :p Normaal netdeck ik eigenlijk nooit maar die demonlock van Kolento even overgenomen en die werkt wel heel lekker hoor :p

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Royy90 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 15:01:
[...]

Het is over het algemeen bo3. Dus je hoeft maar 2 klasse goed te kennen :P en als je echt heel goed bent met 1 deck dan hoef je alleen maar die te spelen met last hero standing :p Normaal netdeck ik eigenlijk nooit maar die demonlock van Kolento even overgenomen en die werkt wel heel lekker hoor :p
Maar je wilt ook wat keuze, speelt iemand 2x aggro, dan wil je iets wat daar tegen goed is enz.

Op dit moment zou ik Paladin, Mage en Druid spelen, maar zou daar graag Shaman en Warlock aan toe willen voegen, Warlock speelde ik een hoop voor BRM, maar de Demonlock die ik speelde is niet goed meer, Shaman gewoon al heel lang niet gespeeld. Oh en Mage weet ik nog niet hoe ik die wil spelen. :P

[ Voor 22% gewijzigd door Benjamin- op 17-05-2015 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Benjamin- schreef op zondag 17 mei 2015 @ 15:16:
[...]

Maar je wilt ook wat keuze, speelt iemand 2x aggro, dan wil je iets wat daar tegen goed is enz.
Yeah true :) Kan me alleen niet voorstellen dat jij slechts alleen Paladin kan spelen ;) Mocht iemand nog willen meedoen, begint om 16:00 uur: http://play.eslgaming.com...ing-challenge-2015-cup-7/

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Royy90 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 15:18:
[...]

Yeah true :) Kan me alleen niet voorstellen dat jij slechts alleen Paladin kan spelen ;) Mocht iemand nog willen meedoen, begint om 16:00 uur: http://play.eslgaming.com...ing-challenge-2015-cup-7/
Zeker meer (zie mijn edit), maar ik hou er van om optimaal te spelen, en dat kan ik dan niet. :P

EDIT: Ah schrijf me wel in, wat is het ergste dat er kan gebeuren. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Benjamin- op 17-05-2015 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Benjamin- schreef op zondag 17 mei 2015 @ 15:18:
[...]

Zeker meer (zie mijn edit), maar ik hou er van om optimaal te spelen, en dat kan ik dan niet. :P

EDIT: Ah schrijf me wel in, wat is het ergste dat er kan gebeuren. :P
Oke had ik niet gezien haha :p maar is goede line-up toch :) meedoen is belangrijker dan winnen, en het is fun :) je kan zelfs nog prijsjes winnen :P

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-10 22:15
Ik begin een beetje moedeloos te worden.. Doe nu bijna iedere dag 1 arena. Heb op het moment 2 accounts waar ik eigenlijk alleen maar arena op doe.

Het lukt mij gewoon niet om 3+ wins te krijgen, max is een uitschieter naar 5-3 geweest. Wat al een tijd geleden is geweest trouwens. Ben nu 3 weken bezig, was er denk ik een jaar uit geweest. Omdat ik toen ook al niet verder kwam dan 3 wins in arena. En nu is 3 wins niet eens een zekerheid, ook nog vaak genoeg een 1-3 0-3 2-3 arena..

Gebruik die arena builders op internet om te helpen met het deck.. Maar ik krijg het niet voor elkaar..

Ranked gaat ook niet geweldig, nu neem ik dat ook niet te serieus en maak ik vaak decks random op pak ze van internet.

Zijn er meer mensen die hier mee zitten? Mensen die dit ook hebben gehad die wat basic tips hebben oid?

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Wanneer je er een jaar tussenuit bent, dan weet je niet meer welke kaarten er allemaal zijn, daarnaast moet je ook goed de strategie weten, weten welke kaarten veel voorkomen enz.

Ik merk dat ik redelijk slecht ben in arena, omdat ik niet weet wat te verwachten, los van weten welke kaarten goed zijn in arena, ben ik niet zo bezig met rarities, dus heb ik de neigin om om dingen heen te spelen die heel rare zijn, of juist weer dingen die niet rare zijn.

Eerste rond eruit. Topdecking Hunters... nog een triest mannetje ook, tot 2x toe makkelijke lethal en dan 60 secs wachten. Hebben een complaint geschreven. Je mag van mij best je hand leegmaken oid, maar ga niet 60 seconden stil zitten.

[ Voor 20% gewijzigd door Benjamin- op 17-05-2015 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik heb een semi-fun deck gemaakt. Het idee is niet nieuw. Veel minions maken met violet teacher en dan savage roar. Ik ben nog wat aan het experimenteren. Ik heb nu 1x gespeeld en 1x gewonnen op rank 12 :D

Ik heb nourish er in zitten, omdat ik nog geen ancient of lores heb. Ik wil er eigenlijk nog wel een volcanic lumberer meer in, maar eigenlijk voegt het niets toe aan de win condition.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/14x1j7m.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@aicaramba
Need more legendaries man. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Helaas heb ik centaurius ook niet. En andere legendaries voegen volgens mij niet veel toe aan het deck. Dr. Boom misschien, maar die heb ik ook niet :P

Me no pay2win >:)

Edit: thaurissan misschien, aangezien het toch een combo deck is.

[ Voor 22% gewijzigd door aicaramba op 17-05-2015 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op zondag 17 mei 2015 @ 22:18:
Helaas heb ik centaurius ook niet. En andere legendaries voegen volgens mij niet veel toe aan het deck. Dr. Boom misschien, maar die heb ik ook niet :P

Me no pay2win >:)

Edit: thaurissan misschien, aangezien het toch een combo deck is.
Ik ook niet. :)
# Arena: 32
# Packs (40): 2
# Packs (60): 2
# Adventures: 2

Arena: € 57,28
Packs (40): € 89,98
Packs (60): € 125,98
Adventures: € 43,98

Total Invested: € 317,22

Ik hou alles mooi bij. Dan zie ik perfect hoe het uit de hand aan het lopen is. 8)7 8)7 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2015 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Waarom zou je ooit geld aan arena uitgeven?

Heb wel de adventures gekocht en ook wel aardig wat packs hoor, dat niet :P Maar Arena nooit gekocht, daar heb je goud voor.

[ Voor 59% gewijzigd door Bosmonster op 18-05-2015 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2015 @ 23:10:
[...]

Ik hou alles mooi bij. Dan zie ik perfect hoe het uit de hand aan het lopen is. 8)7 8)7 8)7
Voor mij:
Arena: 0,00
Packs: 0,00
Adventures: 0,00

:P

Alles met quests bij elkaar gespaard.. Mja. Ik mis wel een groot deel van de belangrijke legendaries.
Daarom vind ik adventures ook leuk. Dan ben je direct verzekerd van alle kaarten, dus ook de legendaries.

Door BRM kan ik tenminste een fatsoenlijk niet-rush paladin deck maken. Voor BRM had dat zonder Sylvanas, dr boom en tirion geen zin. Nu kan ik een dragon deck van maken wat op mijn rank enigszins werkt.

Ik sta nu op rank 11, wat een evenaring van mijn hoogste rank ooit is. NoobFTW.

Ik moet zeggen dat de laatste tijd een stuk minder rushdecks tegenkom. Wat het spel wel ten goede komt. Je kan gewoon iets meer spelen met je deck zonder dat de game op turn 5 verloren is. Zo ook dat druid deck.

[ Voor 10% gewijzigd door aicaramba op 18-05-2015 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17:30
aicaramba schreef op zondag 17 mei 2015 @ 17:59:
Ik heb een semi-fun deck gemaakt. Het idee is niet nieuw. Veel minions maken met violet teacher en dan savage roar. Ik ben nog wat aan het experimenteren. Ik heb nu 1x gespeeld en 1x gewonnen op rank 12 :D

Ik heb nourish er in zitten, omdat ik nog geen ancient of lores heb. Ik wil er eigenlijk nog wel een volcanic lumberer meer in, maar eigenlijk voegt het niets toe aan de win condition.

[afbeelding]
Ik zou de lores toevoegen aan jou deck en de nourishes eruit halen, daarnaast zijn legendaries als Dr. Boom en Cenarius goed in dit deck omdat je dan sneller de combo kun afkrijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
separhim schreef op maandag 18 mei 2015 @ 08:58:
[...]

Ik zou de lores toevoegen aan jou deck en de nourishes eruit halen, daarnaast zijn legendaries als Dr. Boom en Cenarius goed in dit deck omdat je dan sneller de combo kun afkrijgen
Errr... Zoals ik al zei. Ik heb geen lores, geen cenarius en geen dr boom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2015 @ 23:10:
[...]

toch al iets van geld nee ? :-)
ik veronderstel ondertussen toch full set ed?

ik zelf: enkel brm gekocht met $$, nog +/- 60000 dust voor full set

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
aicaramba schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:03:
[...]

Errr... Zoals ik al zei. Ik heb geen lores, geen cenarius en geen dr boom.
Oeps, maar als je graag druid speelt dan zou ik zeker lores craften omdat dit echt zeer goede kaarten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
separhim schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:26:
[...]

Oeps, maar als je graag druid speelt dan zou ik zeker lores craften omdat dit echt zeer goede kaarten zijn.
Ik speel niet persé graag druid, maar ik wilde kijken of ik een leuk deck kon maken met mijn beperkte middelen. Ik spaar het dust liever op voor sylvanas en dr. boom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
aicaramba schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:14:
[...]

Ik speel niet persé graag druid, maar ik wilde kijken of ik een leuk deck kon maken met mijn beperkte middelen. Ik spaar het dust liever op voor sylvanas en dr. boom.
Het is gewoon dat lores zo goed zijn dat een deck zonder deze kaarten gewoon eigenlijk nooit zo goed zou kunnen doen als met.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
separhim schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:17:
[...]

Het is gewoon dat lores zo goed zijn dat een deck zonder deze kaarten gewoon eigenlijk nooit zo goed zou kunnen doen als met.
Zo ook met sylvanas en dr. boom.

Ik speel niet zoveel druid. Als ik kaarten craft is het eigenlijk alleen legendaries en het liefst neutral ones.

Ik geloof meteen dat het deck veel beter zou zijn met lores dan met nourishes. Dat betwijfel ik geen moment. Misschien kan ik dan op rank 10 spelen ipv 15. Mja, dat is dan maar zo. Ik vind het niet de moeite waard om ze te craften.

Legend behaal ik toch niet, daar speel ik niet genoeg voor en niet goed genoeg voor. Of ik nu op rank 15 of rank 5 speel maakt me niet heel veel uit.

[ Voor 15% gewijzigd door aicaramba op 18-05-2015 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
aicaramba schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:23:
[...]

Zo ook met sylvanas en dr. boom.

Ik speel niet zoveel druid. Als ik kaarten craft is het eigenlijk alleen legendaries en het liefst neutral ones.

Ik geloof meteen dat het deck veel beter zou zijn met lores dan met nourishes. Dat betwijfel ik geen moment. Misschien kan ik dan op rank 10 spelen ipv 15. Mja, dat is dan maar zo.
Tja dat soort keuzes moet je zelf maken. Het belangrijkste natuurlijk is dat je het een leuk deck vind en ik zou ook eerst Sylvanas en Dr. Boom craften voordat ik Lores zou craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-10 18:26
Mensen al ervaring met malygos warlock? Hoewel ik weinig heb kunnen spelen, zie ik het zo nu dan op streams verschijnen. Naar mijn mening heeft het wel potentieel.

Het heeft wel een mircacle factor in de zin van dat je emperor moet spelen om bv turn 10 malygos te spelen en 2 soulfires.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
An1mA schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:33:
Mensen al ervaring met malygos warlock? Hoewel ik weinig heb kunnen spelen, zie ik het zo nu dan op streams verschijnen. Naar mijn mening heeft het wel potentieel.

Het heeft wel een mircacle factor in de zin van dat je emperor moet spelen om bv turn 10 malygos te spelen en 2 soulfires.
Ik heb er geen ervaring mee, maar met emperor zijn er een hoop nieuwe malygos combo mogelijk geworden dus het zal waarschijnlijk wel kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
An1mA schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:33:

Nee, lijkt me wel iets om te proberen
Wel ervaring met OTK shaman (malygos met anc call), dat werkte wel, maar niet echt consistent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ik ga vanavond Hearthstone maar weer eens booten, ik heb sinds de Buzzard nerf niet meer gespeeld.
Veels te lang geleden. Ben benieuwd, ik ben ook totaal niet meer bekend met de metagame of de nieuwe GVG kaarten.

Nog quick tips iemand? :D

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
kaluro2 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:56:
Ik ga vanavond Hearthstone maar weer eens booten, ik heb sinds de Buzzard nerf niet meer gespeeld.
Veels te lang geleden. Ben benieuwd, ik ben ook totaal niet meer bekend met de metagame of de nieuwe GVG kaarten.

Nog quick tips iemand? :D
Niet met hunter spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Mijn tip: Geniet van het spel.

Laat je niet teveel leiden door meta dit, meta dat. Dan verval je constant in een paar pre build deckjes, en dan is de lol (er voor mij tenminste) snel af :)

Adventures zijn ook awesome! Ben nog steeds met Naxx normal bezig (ik doe het rustig aan, zonder guides, info whatever. Gewoon zelf uitzoeken :p zit op Gluth). Moet zeggen dat het verrassend leuk is.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
separhim schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:37:
[...]

Ik heb er geen ervaring mee, maar met emperor zijn er een hoop nieuwe malygos combo mogelijk geworden dus het zal waarschijnlijk wel kunnen werken.
Dat zeker, zit nu Hyp3d te kijken die Freeze Mage speelt met Malygos, erg tof omdat het je een extra win condition geeft, normaal is het of Alex, of een hele goede Antonidas turn, nu kan je dus ook Thaurissan spelen, je Malygos op 8 krijgen, nog wat spells zoals Ice Lance, Frostbolt enz. Stel dat je 2x Frostbolt en 2x Ice Lance en Malygos in hand hebt met Thaurissan, kan je die allen tegelijk spelen voor 26 damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

lanerios schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:07:
Mijn tip: Geniet van het spel.

Laat je niet teveel leiden door meta dit, meta dat. Dan verval je constant in een paar pre build deckjes, en dan is de lol (er voor mij tenminste) snel af :)

Adventures zijn ook awesome! Ben nog steeds met Naxx normal bezig (ik doe het rustig aan, zonder guides, info whatever. Gewoon zelf uitzoeken :p zit op Gluth). Moet zeggen dat het verrassend leuk is.
Naxx heb ik al uitgespeeld, dat was inderdaad erg leuk om te doen, zijn er al meer adventures?

Ik speel erg competitief, zowel in Starcraft 2, Diablo 3 en eerst ook hearthstone.
Dus de metagame weten en zorgen dat je dus pre-informatie hebt en de juiste info hebt m.b.t. sterke kaarten/decks/tegenstanders/(counter)plays etc, is voor mij juist leuk.

Heel veel tijd, discipline en energie dumpen in iets met als hoofddoel beter worden = fun! :) Ik doe ook vaak net zoveel research als dat ik spendeer aan het spelen zelf (vooral in het begin).

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
kaluro2 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:36:
[...]

Naxx heb ik al uitgespeeld, dat was inderdaad erg leuk om te doen, zijn er al meer adventures?

Ik speel erg competitief, zowel in Starcraft 2, Diablo 3 en eerst ook hearthstone.
Dus de metagame weten en zorgen dat je dus pre-informatie hebt en de juiste info hebt m.b.t. sterke kaarten/decks/tegenstanders/(counter)plays etc, is voor mij juist leuk.

Heel veel tijd, discipline en energie dumpen in iets met als hoofddoel beter worden = fun! :) Ik doe ook vaak net zoveel research als dat ik spendeer aan het spelen zelf (vooral in het begin).
Blackrock Mountain is er nu :) erg leuk schijnbaar (zelf nog niet gespeeld). En als Meta je ding is, dan ga je Hearthstone heerlijk vinden

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 14:26

ShadowBumble

Professioneel Prutser

lanerios schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:41:
[...]

Blackrock Mountain is er nu :) erg leuk schijnbaar (zelf nog niet gespeeld). En als Meta je ding is, dan ga je Hearthstone heerlijk vinden
Blackrock is inderdaad erg leuk, het is fijn voor de afwisseling ten opzichte van het pure ranked spelen. Ik moet alleen de laatste wing nog doen en dan heb ik de normals gedaan. ( Heroics staan net zoals de normals op het programma "wanneer ik er zin in heb". )

Ik merk wel dat ik inmiddels tegen een muur aan loop op de ladder, zowel met mijn Mage als Shaman haal ik ieder season consequent ergens tussen de rank 13 en rank 9, maar verder lijkt het me nooit te lukken.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
kaluro2 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:36:
[...]

Als je echt mee wilt doen op niveau en met de meta kom je er haast niet onderuit om flink te investeren in packs. Anders ben je te beperkt.

Edit: Of een goedkoop deck als zoolock/facehunter craften en daar mee spelen. Maar dan wordt het denk ik wel redelijk eentonig.

Als je ook gewoon plezier kan hebben met minder geoptimaliseerde decks op een lager niveau dan is dat niet nodig.

[ Voor 5% gewijzigd door aicaramba op 18-05-2015 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Gisteren liep ik aardig vast met mijn mech mage deck.
Zit nu steeds rond rank 17-16. en hoger lukte mij gewoon niet.
Dus ben ik eens de rogue class gaan spelen. Zelf in elkaar gedraaid deckje, 5 ranked wins achter elkaar...
Iron sensai <3
Echt een super leuke class om te spelen! (speel altijd in RPG's rogue overigens)

Dit heb ik nu samengesteld.
Zit nog een beetje naar mijn mech's te kijken.
Zou "enhance-o-mechano" nog in het deck kwijt willen voor "arcane nullifier" misschien.
Al met al denk ik dat ik op de goeie weg zit. moet hier en daar nog wat tweaken. maar heb nu al een paar keer flink mazzel gehad met "flying machine" in combinatie met een "iron sensai"
Ik merk dat ik met dit deck 2 kanten op kan.
ik kan voor de mech's gaan, maar als ik die niet krijg, kan ik op weapon damage gaan spelen. wat ook welkom is.

Nog tips voor mijn deckje? <3

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
tellavist schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:58:
Dus ben ik eens de rogue class gaan spelen. Zelf in elkaar gedraaid deckje, 5 ranked wins achter elkaar...
Iron sensai <3
Echt een super leuke class om te spelen! (speel altijd in RPG's rogue overigens)

Zou "enhance-o-mechano" nog in het deck kwijt willen voor "arcane nullifier" misschien.
Al met al denk ik dat ik op de goeie weg zit. moet hier en daar nog wat tweaken. maar heb nu al een paar keer flink mazzel gehad met "flying machine" in combinatie met een "iron sensai"
ik kan voor de mech's gaan, maar als ik die niet krijg, kan ik op weapon damage gaan spelen. wat ook welkom is.

Tuurlijk zijn er tips voor :). Het is erg vanalles wat. Er zijn zeker betere mechs in omloop dat die jij gebruikt. Denk aan de Anoy-o-tron, piloted shredder, Voor de urly game kan er dan ook nog een cogmaster in. Ook een sterke 3-drop is tinkertown. Verder zie ik geen si7-agents. Deze zijn, zeker in aggro/tempo decks erg belangrijk. Maar als ik een mech-roque deck moest bouwen zag hij er toch anders uit.
Maar bouw vooral door aan je deck en wissel eens wat kaarten in voor andere. Het constant tweaken van je deck is altijd leuk om te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
tellavist schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:58:
Iron sensai <3

Ik zou wat goedkopere mechs toegoegen want dat is beter met iron sensei, en je kan ook conceal toevoegen om sensei te beschermen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
aicaramba schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:54:
[...]

Als je echt mee wilt doen op niveau en met de meta kom je er haast niet onderuit om flink te investeren in packs. Anders ben je te beperkt.

Edit: Of een goedkoop deck als zoolock/facehunter craften en daar mee spelen. Maar dan wordt het denk ik wel redelijk eentonig.

Als je ook gewoon plezier kan hebben met minder geoptimaliseerde decks op een lager niveau dan is dat niet nodig.
Grootste investering als F2P zit nog wel in de adventures naar mijn idee, bijvoorbeeld Haunted Creeper zit in wing 4, kost dus 2800 gold om die te halen.

Maar los daarvan, zijn veel decks best goed te craften, je moet je alleen dan wel op 1-2 classes richten. De meeste van ons willen volgens mij alle classes kunnen spelen, en dan heb je veel meer kaarten nodig. En dan is nog de vraag, hou je alle kaarten, of alleen de kaarten die je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Benjamin- schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:28:
[...]

Grootste investering als F2P zit nog wel in de adventures naar mijn idee, bijvoorbeeld Haunted Creeper zit in wing 4, kost dus 2800 gold om die te halen.

Maar los daarvan, zijn veel decks best goed te craften, je moet je alleen dan wel op 1-2 classes richten. De meeste van ons willen volgens mij alle classes kunnen spelen, en dan heb je veel meer kaarten nodig. En dan is nog de vraag, hou je alle kaarten, of alleen de kaarten die je gebruikt?
Je hebt gelijk dat de adventures de grootste investeringen zijn, maar je hebt na die investering wel ALLE kaarten. Dat is bij packs wel anders. Daar is de investering om ALLES te krijgen veeeel groter.

Ik heb veel meer gold geïnversteerd in packs dan in de adventures en toch heb ik alles van de adventures en nog lang niet alle goede kaarten van de packs.. Natuurlijk zijn de packs ook meer kaarten.

[ Voor 11% gewijzigd door aicaramba op 18-05-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Benjamin- schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:28:
[...]

Ligt eraan hoe groot je collectie is.
Als ik 28 classic packs koop mag ik blij zijn met 1 nieuwe legendary en een paar epics, voor de rest is er dust.
Uitbreidingen geven veel meer kaarten (voor mij). Iemand die net begint is echter veel beter af met classic packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
We hebben het hier over nieuwe F2P spelers.

Net een Paladin tegengekomen met 2x Healbot, 2x Guardian of Kings en een Lay on Hands. Hij had tevens ook 2x Hammer of Wrath en Avenging Wrath. Als bijzonderheden zag ik dat hij geen Musters of Quartermaster had gebruikt, maar verder een vrij standaard lijst. Nogal apart dus. :P

Uiteindelijk precies lethal gekregen met 3 HP over (en hij had het nodige liggen, waaronder Tirion, waarvoor ik mijn Owl had bewaard)

[ Voor 17% gewijzigd door Benjamin- op 18-05-2015 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Kunnen ze nou niet eens die rot unstable portal verwijderen. Er is compleet niks leuks aan als je tegenstander crush, ysera of andere legendaries krijgt waarmee je niet kan dealen omdat hij al andere threats heeft gespeeld. Het maakt mij niks uit of de mage ook waardeloze kaarten kan krijgen. Ik word er echt ziek van er tegen te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-10 14:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

separhim schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:53:
Kunnen ze nou niet eens die rot unstable portal verwijderen. Er is compleet niks leuks aan als je tegenstander crush, ysera of andere legendaries krijgt waarmee je niet kan dealen omdat hij al andere threats heeft gespeeld. Het maakt mij niks uit of de mage ook waardeloze kaarten kan krijgen. Ik word er echt ziek van er tegen te verliezen.
Ik vond het anders ook wel leuk dat ik een ironbark dropte (druid), hij er 7 damage op doet, ik de volgende beurt aanval -> recomb -> King crush -> aanval. 16 damage <3 (en een indirecte heal xD)
Wat het nog mooier maakte was dat ik op 1 hp stond....

Maar goed, ik vindt het juist leuk dat dit soort compleet random dingen erin zitten. Het is niet handig op hogere ranks, maar ze zullen vaak zat nutteloze dingen krijgen xD

Uiteraard mag je gewoon boos zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
separhim schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:53:
Afbeeldingslocatie: http://blog.smartbear.com/wp-content/uploads/imports/salt.jpg

:)

Unstable portal is imho één van de leukste kaarten in HS.

Als er één kaart moet worden aangepast is en blijft dat nog steeds dr. Balanced.

[ Voor 6% gewijzigd door Krukar op 18-05-2015 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
yep, in arena pak ik ALTIJD UP als die daar staat :)

Juist de onvoorspelbaarheid maakt hem zo leuk idd.

Vaak hou ik de minion ook als hij erg zwak is (zeg maar secret keeper). Je maakt je tegenstaander gewoon bang omdat ie dan denkt dat je een hellscream in je hand hebt oid :D

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Krukar schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:16:
[...]

[afbeelding]

:)

Unstable portal is imho één van de leukste kaarten in HS.

Als er één kaart moet worden aangepast is en blijft dat nog steeds dr. Balanced.
Ja ik ben salty ;)
Maar het blijft gewoon een belachelijke kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02:20
Ik vind Unstable Portal en Dr Boom allebei niet zo'n goed idee, geeft veel te veel variatie in output. Ik weet de precieze cijfers niet, maar IIRC had UP iets van 70% kans om manavoordeel te geven, en daarbij komt dan nog dat je de mana over meerdere beurten betaalt en dus heel vroeg een sterke kaart op tafel kunt krijgen. Eigenlijk een soort overload met random factor, had zo een shaman kaart kunnen zijn. Maar blijkbaar vallen onder shaman's signature randomness alleen de lastige, onbetrouwbare effecten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Unstable Portal is gewoon te RNG, er is niet omheen te spelen. Maarja hij is en blijft sterk, dus spelen doe je hem toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik had pas tegen mage 2 2-2 minions op het bord liggen. Speelt ie dark iron skulker :D Nee, daar had ik ook niet omheen gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Ik weet niet de precieze cijfers maar het aantal legendary's lijkt mij behoorlijk hoog uit een unstable portal zowel voor mij zelf als de tegenstander overigens.
Alleen de laatste week al een Ragnaros , Dr. Boom en Tirion tegen op turn 4 en het erge is nog wel dat het zo'n beetje de win conditie is van de decks en ze bij een Wisp zo'n beetje conceden als ik een keer een wel gemeende "Well played" spam >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ik wil echt iets als dit proberen: http://www.hearthpwn.com/...s-gvg-freeze-mage-updated
Ik mis op dit moment Malygos en Ice Block. Ik weet dat er zat versies zijn zonder Malygos, maar vind die toevoeging juist wel heel vet.

Hyp3d heeft een vrijwel dezelfde versie vandaag gespeeld, wat erg goed ging http://www.hearthpwn.com/decks/249834-hyp3d-freeze-mage
Verschil is:

-Antonidas
-Polymorph

+Fireball
+Loot Hoarder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goudviske.be schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:23:
[...]

toch al iets van geld nee ? :-)
ik veronderstel ondertussen toch full set ed?

ik zelf: enkel brm gekocht met $$, nog +/- 60000 dust voor full set
Helaas niet hoor. Heb wel 10k+ dust zitten maar uk disenchant geen enkele kaart meer sinds GvG tenzij dat ik dubbele goldens heb. Een full collection kost je gemakkelijk 750-1000 euro als je alles koopt met geld.

300 euro is niets in zo een spel. En dat is wel een schande. Heb nog nooit zoveel geld uitgegeven aan een spel. Maar het boeit me nog altijd elke dag en ik zal het blijven spelen. Daarom is het zijn geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
beuker19 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 19:47:
Ik weet niet de precieze cijfers maar het aantal legendary's lijkt mij behoorlijk hoog uit een unstable portal zowel voor mij zelf als de tegenstander overigens.
Alleen de laatste week al een Ragnaros , Dr. Boom en Tirion tegen op turn 4 en het erge is nog wel dat het zo'n beetje de win conditie is van de decks en ze bij een Wisp zo'n beetje conceden als ik een keer een wel gemeende "Well played" spam >:)
Ja, ik had pas een arena met UP.. Ik heb hem 4x gebruikt en had 1 dr boom en 1 antonidas. Super grote test pool natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Legendaries komen inderdaad vrij vaak voor qua gevoel. Waarom? Sowieso onthoud je die gevallen veel vaker, maar gemiddeld gezien komt die ook vaker voor. Uit portal komt gewoon een random minion, dus spells vallen af, plus dat er maar 1 legendary in je deck kan zitten, maakt voor UP niet uit, net zoveel kans op een legendary als een common. Dus de kans op een legendary is vrij groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
Benjamin- schreef op maandag 18 mei 2015 @ 21:35:
Legendaries komen inderdaad vrij vaak voor qua gevoel. Waarom? Sowieso onthoud je die gevallen veel vaker, maar gemiddeld gezien komt die ook vaker voor. Uit portal komt gewoon een random minion, dus spells vallen af, plus dat er maar 1 legendary in je deck kan zitten, maakt voor UP niet uit, net zoveel kans op een legendary als een common. Dus de kans op een legendary is vrij groot.
Dit :-)

Ik denk ook dat de waarschijnlijkheid niet werkt als: we nemen alle minions en daar 1 random uit. Ik denk eerder iets in de richting van: 1 kans op 4 voor common, 1 voor rare, epic, legendary. En nadien van die "rarity" een random minion.

Wat je effectieve kans op legendary 1/4 zou maken bij UP.
Denk dat het op dezelfde manier werkt bij de shredders bvb, daarom dat je relatief vaak kaarten zoals millhouse manastorm, omdat er maar weinig 2 mana legendaries zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Met GvG is de volgende kans berekening gemaakt:
http://www.reddit.com/r/h...mi3/unstable_portal_odds/
18,3% kans op een legendary. In BRM is dit ook omhoog gegaan, er zijn namelijk 23 minions bij gekomen, waarvan 5 legendary, dit is ruim 20%, waardoor het percentage dus iets omhoog gegaan is.

Wat ik trouwens wel heel leuk vind om te zien met UP, is hoeveel kaarten goed zijn voor 1 mana minder, kaarten die nu absoluut niet de moeite waard zijn, zijn voor 1 mana minder opeens echt goed (kaarten met specifieke synergy die in je deck ontbreekt er buiten gelaten, bijvoorbeeld Quartermaster)
Als je dat bedenkt, dan zie je eigenlijk ook hoe goed alle kaarten zijn, dat er vrijwel geen enkele kaart is die niet heel sterk zou zijn voor 1 mana minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Nerf dr boom to 6 mana :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:54
Gister is een deck gebouwd om die Grim Patron kaart. Had niet alle kaarten (geen naxx en geen legendary) maar met wat eigen inbreng toch een leuk Deck in elkaar gezet. Gister even Ranked gespeeld (was daar nog niet aan begonnen) en moet nog 1 win dan ben ik alweer Rank 20.

Moet vanavond ook nog even mijn arena run afmaken. Heb een flut deck (Warrior) zonder legendary's maar sta nu 1-0 :) . Ben benieuwd hoe ver ik hier mee ga komen. Hoop zelf 3 of 4 wins te pakken. Denk namelijk dat dat wel het maximaal haalbare is.

[ Voor 31% gewijzigd door Br3wmaster op 19-05-2015 08:04 ]

PSN: Brwmaster

Pagina: 1 ... 52 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]