[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.370 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Lol. In arena draft ik met paladin sneeds old shredder. Tegenstander doodt hem, krijg ik weer sneeds old shredder :P

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-10 19:56
Ben aan het streamen via /royy90 incl foute hits :) kom eens langs als je je verveelt

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10 10:08
Echt Fel Reaver tegen Paladin... Aldor = easiest win ever. :D

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 2de geworden in ESL Benelux Wednesday Wars #37.
Eerste twee matches vlotjes met 2-0 gewonnen met Priest. Dan in finale is het BO5.

Ik had druid gebanned en hij hunter.
Mijn decks: priest warrior paladin
Zijn decks: Warlock paladin shaman

Eerste 2 games win ik opnieuw vlotjes met Priest. En dan haalt hij die Mech Shaman van hem boven. Met mijn priest mulligan ik Ysera/Lightbomb/Belcher weg. Krijg ik Belcher/Shadow Word Death/Sylvanas. Daarachter nog enkele slechte kaarten. Tegen turn 4 was ik dood. Terwijl Lightbomb Priest normaal redelijk favored is tegen die matchup. Maar echt hij had the dream met die 3/2 met windfury waarvan de naam mij nu ontglipt. Daarop Rockbiters en go go go.
Volgende 2 games redelijk identiek. Mijn control warrior en dragon paladin waren niets voor deze Mech Shaman.

Dus jammer genoeg verloren met 2-3. Volgende keer beter. Maar deed wel deugd om terug ESL te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Toch goed gedaan, hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat je gewoon zo snel dood bent in HS als je een keer pech hebt met mulligan :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Weer een aggrodin, wtf... Nog geen enkele control/mid tegen gekomen vandaag.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
Begin echt steeds meer de schurft te krijgen aan warrior decks. Win meestal wel maar die gasten spelen altijd zo traag als ropecoach, je moet altijd een half uur traden voordat je is wat kan doen en dan kun je ondertussen 2 warriors verslaan met die armorgain. Met die übervoorspelbare curve is dat zo saai als ik weet niet wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb je wel met ranked boven rank 5. Allemaal netdecks van het laatste populaire tornooi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Echt iemand iets van 8 missplays, zoals turn 8, 1 kaart, speelt Imp-losion, 4 imps, tapt, speelt Knife Juggler. Zo constant verkeerd tappen, verkeerd traden met Dire Wolf enz enz, en dan toch winnen. Leven is soms zuur. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 12:03:
Dat heb je wel met ranked boven rank 5. Allemaal netdecks van het laatste populaire tornooi. :)
Yup, netdecks vind ik nog niet eens zo erg, maar warrior heeft zo'n vervelend voorspelbare curve.
Ook turn 1-2 kun je net zo goed niets spelen want ze hebben op één of andere manier altijd die axe.

[ Voor 15% gewijzigd door Krukar op 14-05-2015 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Als ik dit verlies ga ik huilen hoor... Tegen mage, Kezan gebruikt, hij weet dat ik zijn Mirror heb, hij speelt eerst een grote minion, dan een kleine. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
Yay mijn 100e potje gewonnen in any playmode, daarna 300 gold gekregen dus kon weer drie packs halen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YazaAWC.jpg

mijn eerste legendary O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Heel mooi pakje!

Twisting Nether is gewoon dust, maar Black Knight is een top legendary. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Benjamin- op 14-05-2015 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Tricq schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 12:14:
Yay mijn 100e potje gewonnen in any playmode, daarna 300 gold gekregen dus kon weer drie packs halen.

[afbeelding]

mijn eerste legendary O+
Gz! :)

Wel jammer dat het Black Knight is, die is in de huidige meta niet zo goed, maar komt in de toekomst zonder meer weer van pas! :) Lekker bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
Ja ik ga 'm zeker houden, vandaag lekker de tijd om wat andere decks te gaan proberen ook. Helaas waren mn andere pakjes niet zo goed als deze :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Gewoon negeren wat hij zegt, diverse top decks hebben hem er gewoon in zitten. Als je dan ook bedenkt dat bij de beste decks, de maker keuze heeft tot alle kaarten, dan kan je al snel zien waarmee je deze kaart perfect mee kan omwisselen.

Persoonlijk ben ik nu dit deck aan het uitproberen: http://www.hearthpwn.com/...rm-taunt-rank-5-to-legend

Black Knight is geen auto-include zoals vroeger, maar nog steeds een hele goede kaart in control decks, zo simpel is het.

Wat ik trouwens wel opvallend vind, is dat ik amper Dragon Paladin ben tegengekomen, dat vrij niemand het doet streamen, maar dat classes die geen dragon synergy hebben, ze juist weer wel spelen.

[ Voor 17% gewijzigd door Benjamin- op 14-05-2015 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Leuk deck voor rank 25 die druid, maar als je boven de rank 15 komt ga je daarmee gigantisch nat in de huidige meta.
In de rank 15-1 meta is het enige wat TBK doet op het moment je tempo vertragen, heb je last met taunts voeg gewoon een owl toe.

[ Voor 35% gewijzigd door Krukar op 14-05-2015 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:37
HandLock is steeds populairder aan het worden, dat komt vooral omdat Hellfire echt broken is tegen o.a. Grim Patron Warrior, dus ik zie TBK ook steeds meer als een nuttige toevoeging in m'n decks (zit tot nu toe alleen maar in m'n Paladin, maar gaat denk ik binnenkort weer in m'n Rogue).

EDIT:
Twisting Nether zou ik ook houden, want epics uit de Classic set vind ik nu al heel lastig om te krijgen zonder ze zelf aan te maken; hij is namelijk wel bruikbaar in sommige combo Warlock decks. Als je er al 1tje hebt is het inderdaad gelijk 400 dust. :*)

[ Voor 33% gewijzigd door PCBaas op 14-05-2015 12:40 ]

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
PCBaas schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 12:36:
HandLock is steeds populairder aan het worden, dat komt vooral omdat Hellfire echt broken is tegen o.a. Grim Patron Warrior, dus ik zie TBK ook steeds meer als een nuttige toevoeging in m'n decks (zit tot nu toe alleen maar in m'n Paladin, maar gaat denk ik binnenkort weer in m'n Rogue).
Handlock is inderdaad de enige matchup waar TBK op het moment niet tempovertragend is (en dan nog zal een handlock zeer gunstig traden tegene en 4/5). Maar ik zie ze vrij weinig op het moment, i.i.g. boven rank 10. Midrange Zoo en Malygos warlock is veel populairder op het moment.

[ Voor 4% gewijzigd door Krukar op 14-05-2015 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12:59
De meeste hoge gewaarde decks op hearthpwn zijn of variaties op bestaande decks of decks die specifiek tegen de meta goed is en vervolgens na een week niet meer werken omdat iedereen inmiddels weet hoe je die countert.

[ Voor 52% gewijzigd door Gropah op 15-05-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
separhim schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 13:36:
De meeste hoge gewaarde decks op hearthpwn zijn of variaties op bestaande decks of decks die specifiek tegen de meta goed is en vervolgens na een week niet meer werken omdat iedereen inmiddels weet hoe je die countert.
Speel atm heerlijk met een nieuwe mechshaman, idee gejat van Trump :D
Wat verschillende decks aan het proberen atm, werd een beetje moe van midrange lock.

[ Voor 3% gewijzigd door Gropah op 15-05-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Krukar schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 13:39:
[...]

Speel atm heerlijk met een nieuwe mechshaman, idee gejat van Trump :D
Wat verschillende decks aan het proberen atm, werd een beetje moe van midrange lock.
Ja dat is een erg leuk deck, alleen kwam ik er snel achter dat als je niet goed tempo krijgt met mechshaman dat je al verloren hebt. Het heeft dezelfde problemen als mechmage maar dan erger. Maar als het lukt vind ik het een erg leuk deck.

[ Voor 2% gewijzigd door Gropah op 15-05-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
separhim schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 13:41:
[...]

Ja dat is een erg leuk deck, alleen kwam ik er snel achter dat als je niet goed tempo krijgt met mechshaman dat je al verloren hebt. Het heeft dezelfde problemen als mechmage maar dan erger. Maar als het lukt vind ik het een erg leuk deck.
Klopt zeker, als die loopt dan loopt die beter dan mechmage, heb verschillende turn 3 wins met zapomatics. Probleem is inderdaad dat als je niet goed mullt je meteen een probleem hebt. Maar goed dat geldt voor heel veel decks in deze meta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
separhim schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 13:36:
[...]

Dit type deck bestaat al maanden, ik speel nooit combo Druid en heb diverse decks die dus met 2x Ancient of War enz gespeeld worden enz. De versie die ik nu speel, is redelijk hetzelfde met die van de afgelopen maanden, Thaurrisan is natuurlijk toegevoegd en Shades/Spider Tank zijn verwisseld met Druid of the Flame. Maar de combinatie van veel taunts, waaronder de AoW, met daarbij Kel'Thuzad is er al maanden.

Tevens met veel succes, met die Taunt Druids sta ik op ruim 65%.

De kracht zit hem eigenlijk vooral nog in het feit dat mensen het niet verwachten, ik hou mijn Ancient of War's zolang mogelijk, vervolgens zijn de counters gebruikt, en dan ligt er een 5/10 die onmogelijk is om dood te krijgen. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Gropah op 15-05-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Benjamin- schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 13:49:
Ja niet reageren, want dit is duidelijk noob deck, is totaal niet geschik om Legend mee te halen en echt max rank 15, echt max he, eigenlijk rank 20 ofzo.

[...]

Dit type deck bestaat al maanden, ik speel nooit combo Druid en heb diverse decks die dus met 2x Ancient of War enz gespeeld worden enz. De versie die ik nu speel, is redelijk hetzelfde met die van de afgelopen maanden, Thaurrisan is natuurlijk toegevoegd en Shades/Spider Tank zijn verwisseld met Druid of the Flame. Maar de combinatie van veel taunts, waaronder de AoW, met daarbij Kel'Thuzad is er al maanden.

Tevens met veel succes, met die Taunt Druids sta ik op ruim 65%.

De kracht zit hem eigenlijk vooral nog in het feit dat mensen het niet verwachten, ik hou mijn Ancient of War's zolang mogelijk, vervolgens zijn de counters gebruikt, en dan ligt er een 5/10 die onmogelijk is om dood te krijgen. ;)
Wat ik al zei, variaties op bestaande decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Hoi,

Ik heb best wel lange tijd zelf zitten te tweaken aan mijn mage deck en sinds gisteren volg ik dit voorbeeld: http://www.hearthpwn.com/...1-4#related:similar-decks
De enige kaart die ik niet heb van die kaarten is Dr Boom. Ook niet genoeg dust om hem te craften nog. Daarvoor in de plaats heb ik een Flamestrike om rush decks tegen te houden (maar met mijn pech krijg ik die nooit in mijn hand als ik hem nodig heb :p)

Gisteravond ging dat best wel oke. Mooie winstreak en ik ging van rank 17 naar rank 14.

Echter sinds vanochtend zakt het helemaal in. Terug op rank 20. Een potje gewonnen nog, de rest allemaal verloren. Het ergste? Ik maak gewoon geen schijn van kans. Ben nu dus op het punt dat ik echt gefrustreerd begin te worden en het even niet meer weet. Reacties op die build zijn bijna allemaal lovend met reacties die zeggen dat ze allemaal dikke winstreaks hebben. Ik dus niet.

Heeft iemand misschien een idee qua build wat ik kan proberen om de ladder te beklimmen? Ik heb best wel veel cards en ook aardig wat legendaries al. Dr Boom staat op mijn verlanglijstje bovenaan. Ik heb onder andere wel Ragnaros, Ysera, Deathwing, Ilidan Stormrage, Archmage, Black Knight, Harrison Jones, Nat Pagle, Maexna, Sylvanas, Mekgineer Thermaplugg & alle legendaries van Naxxramas en paar van Blackrock.

Kan iemand me advies geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Alwayshappyz schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 14:00:
Hoi,

Ik heb best wel lange tijd zelf zitten te tweaken aan mijn mage deck en sinds gisteren volg ik dit voorbeeld: http://www.hearthpwn.com/...1-4#related:similar-decks
De enige kaart die ik niet heb van die kaarten is Dr Boom. Ook niet genoeg dust om hem te craften nog. Daarvoor in de plaats heb ik een Flamestrike om rush decks tegen te houden (maar met mijn pech krijg ik die nooit in mijn hand als ik hem nodig heb :p)

Gisteravond ging dat best wel oke. Mooie winstreak en ik ging van rank 17 naar rank 14.

Echter sinds vanochtend zakt het helemaal in. Terug op rank 20. Een potje gewonnen nog, de rest allemaal verloren. Het ergste? Ik maak gewoon geen schijn van kans. Ben nu dus op het punt dat ik echt gefrustreerd begin te worden en het even niet meer weet. Reacties op die build zijn bijna allemaal lovend met reacties die zeggen dat ze allemaal dikke winstreaks hebben. Ik dus niet.

Heeft iemand misschien een idee qua build wat ik kan proberen om de ladder te beklimmen? Ik heb best wel veel cards en ook aardig wat legendaries al. Dr Boom staat op mijn verlanglijstje bovenaan. Ik heb onder andere wel Ragnaros, Ysera, Deathwing, Ilidan Stormrage, Archmage, Black Knight, Harrison Jones, Nat Pagle, Maexna, Sylvanas, Mekgineer Thermaplugg & alle legendaries van Naxxramas en paar van Blackrock.

Kan iemand me advies geven?
De staple van dit deck is natuurlijk zoveel mogelijk spells zodat je Fireballs kunt genereren met Antonidas. Alles wat je doet met dit deck moet er voor zorgen dat je tijd rekt tot je Antonidas kunt spelen en gelijk kunt concealen en dan een berg fireballs kan genereren met spare parts (tenzij je natuurlijk gewoon early pressure kunt genereren met mech combos en gewoon kan winnen zonder Antonidas, maar dat zal tegen veel decks problematisch zijn). Dr Boom is daar niet eens zo belangrijk in en m.i. zou Toshley beter passen in dit deck (1 á 2 extra spare parts = 2 extra fireballs).
Als je die niet hebt maar wel een Sylvanas, zou ik die Sylvanas erin doen dan, dat geeft je weer wat lucht om je Antonidas combo op te zetten.

Wat je verder nog zou kunnen proberen is TBK eruit en Thaurissan erin (0 mana spare parts). als je veel last hebt van de tegenstander z'n dr. boom kun je eventueel nog 1 Tinkertown technician omwisselen voor 1 Big game hunter.

[ Voor 8% gewijzigd door Krukar op 14-05-2015 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Krukar schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 14:10:
[...]

De staple van dit deck is natuurlijk zoveel mogelijk spells zodat je Fireballs kunt genereren met Antonidas. Alles wat je doet met dit deck moet er voor zorgen dat je tijd rekt tot je Antonidas kunt spelen en gelijk kunt concealen en dan een berg fireballs kan genereren met spare parts. Dr Boom is daar niet eens zo belangrijk in en m.i. zou Toshley beter passen in dit deck (1 á 2 extra spare parts = 2 extra fireballs).
Als je die niet hebt maar wel een Sylvanas, zou ik die Sylvanas erin doen dan, dat geeft je weer wat lucht om je Antonidas combo op te zetten.

Wat je verder nog zou kunnen proberen is TBK eruit en Thaurissan erin (0 mana spare parts). als je veel last hebt van de tegenstander z'n dr. boom kun je eventueel nog 1 Tinkertown technician omwisselen voor 1 Big game hunter.
Klopt, maar het punt is dat ik tegen die tijd al vaak dood ben. Of ik heb pech met card draw, of de tegenstander heeft tegen alles wat ik neerzet (inclusief een Sylvanis) wel iets en vaak hebben ze rond beurt 8 eigenlijk al gewonnen. Weet gewoon niet wat ik fout doe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Alwayshappyz schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 14:17:
[...]

Klopt, maar het punt is dat ik tegen die tijd al vaak dood ben. Of ik heb pech met card draw, of de tegenstander heeft tegen alles wat ik neerzet (inclusief een Sylvanis) wel iets en vaak hebben ze rond beurt 8 eigenlijk al gewonnen. Weet gewoon niet wat ik fout doe :P
Waar mull je precies voor en tegen welke decks heb je dat probleem? Dat maakt nog veel verschil. Als carddraw een groot probleem is kun je proberen om 1 Cogmaster om te ruilen voor een 2de Arcane intellect of eventueel een Acolyte of pain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Krukar schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 14:21:
[...]

Waar mull je precies voor en tegen welke decks heb je dat probleem? Dat maakt nog veel verschil. Als carddraw een groot probleem is kun je proberen om 1 Cogmaster om te ruilen voor een 2de Arcane intellect.
Vanochtend gok ik zo'n 20 games verloren, tegen bijna iedere class wel. Doel is om zoveel mogeljk damage te doen in de eerste fase / schoon veld houden en om het dan af te maken met de Archmage combo inderdaad. Maar vaak start ik al gewoon met de verkeerde hand (vaak pech met random) of de tegenstander weet bordoverwicht op te bouwen (en mijn vrij goedkope minions eigenlijk direct te mollen, zonder dat ze damage gedaan hebben) en dan is het dus al te laat :P

En een Big Game Hunter erin doen heb ik ook paar potjes geprobeerd, maar dan kan ik hem eigenlijk niet inzetten omdat ik hem of niet draw, of de tegenstander niks op het bord brengt met een attack hoger dan 7.

[ Voor 11% gewijzigd door Alwayshappyz op 14-05-2015 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Alwayshappyz schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 14:25:
[...]

Vanochtend gok ik zo'n 20 games verloren, tegen bijna iedere class wel. Doel is om zoveel mogeljk damage te doen in de eerste fase / schoon veld houden en om het dan af te maken met de Archmage combo inderdaad. Maar vaak start ik al gewoon met de verkeerde hand (vaak pech met random) of de tegenstander weet bordoverwicht op te bouwen (en mijn vrij goedkope minions eigenlijk direct te mollen, zonder dat ze damage gedaan hebben) en dan is het dus al te laat :P

En een Big Game Hunter erin doen heb ik ook paar potjes geprobeerd, maar dan kan ik hem eigenlijk niet inzetten omdat ik hem of niet draw, of de tegenstander niks op het bord brengt met een attack hoger dan 7.
Probeer deze listing eens, zelfde idee maar met een stuk meer tempo erin:
http://www.hearthpwn.com/...r-entity-mech-mage?page=5

Als je dr. boom niet hebt moet je even kijken welke techcard het meest nuttig is voor wat je tegenkomt, kan Sylvanas zijn of Echo of Medivh bijv.

Verder gewoon zo snel mogelijk Boom proberen te craften, is gewoon de beste kaart in het spel (ondanks BGH), misschien op Tirion na, en erg belangrijk in dit sorot decks.

[ Voor 7% gewijzigd door Krukar op 14-05-2015 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Krukar schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 14:31:
[...]

Probeer deze listing eens, zelfde idee maar met een stuk meer tempo erin:
http://www.hearthpwn.com/...r-entity-mech-mage?page=5

Als je dr. boom niet hebt moet je even kijken welke techcard het meest nuttig is voor wat je tegenkomt, kan Sylvanas zijn of Echo of Medivh bijv.

Verder gewoon zo snel mogelijk Boom proberen te craften, is gewoon de beste kaart in het spel (ondanks BGH), misschien op Tirion na, en erg belangrijk in dit sorot decks.
Thanks, die zal ik eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Geweldig, weer eens verloren omdat een mage al'akir kreeg uit unstable portal. Dan heb je echt het idee dat je tegenstander beter was dan jij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
separhim schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 14:58:
Geweldig, weer eens verloren omdat een mage al'akir kreeg uit unstable portal. Dan heb je echt het idee dat je tegenstander beter was dan jij
Haha had net hetzelfde maar ik won :D
Had mirror entity EN duplicate op met tempo mage en andere mage speelde een King Crush uit z'n unstable portal en stuurde die in de King Crush die uit mijn mirror entity kwam, dus toen had ik er 2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
separhim schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 14:58:
https://youtu.be/bUfKUKt2Nqw?t=52m52s

Heb ook een hekel aan deze kaart, extreme RNG, maar hij is te goed om niet te spelen, net dus als Shredders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik heb de laatste tijd echt alleen maar bad RNG. Niet zozeer in het spel, maar alles er omheen.
Ik heb al sinds januari geen legendary meer. Ik heb al een week alleen maar 40 gold quests. Ik krijg met name vandaag alleen maar slechte keuzes bij arena en ga dan ook 1-3, 3-3, etc. Begint echt frustrerend te worden.

Sowieso heb ik de nieuwe quest nog maar 1x gehad. Dat lijkt me erg weinig gezien het feit dat die quest al 1,5 maand beschikbaar is. Ik re-roll elke dag, maar ELKE dag heb ik 40-40.

[ Voor 22% gewijzigd door aicaramba op 14-05-2015 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Benjamin- schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 15:11:
[...]

https://youtu.be/bUfKUKt2Nqw?t=52m52s

Heb ook een hekel aan deze kaart, extreme RNG, maar hij is te goed om niet te spelen, net dus als Shredders.
Ja inderdaad, ik vind dit soort kaarten eigenlijk slecht voor het niveau van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Krijg je een keer een legendary in Arena..... :X

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gNMkC0t.jpg

#neverlucky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Krukar schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 15:53:
Krijg je een keer een legendary in Arena..... :X

[afbeelding]

#neverlucky
ach ja ik had laatst doomsayer, bestial wrath en mini mage, was ook niet echt leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik kreeg de keuze uit 3 epic murlocs -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe eigenlijk enkel arena met echt geld.. Zou eigenlijk veel meer arena moeten spelen met gold maar jah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Interessante Krip video:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Net 15 pakjes gekocht en er kwam een Gazh'Rilla, een Golden Al'Akir en een Jaraxxus uit. Eindelijk eens geluk :D Had nou genoeg dust om eindelijk eens m'n giants te craften en een goede handlock te maken :)

[ Voor 29% gewijzigd door Krukar op 14-05-2015 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komaan dat meen je niet! Royy had gisteren ook 3 legendaries uit 15 packs. Komaan zeg! Ik moet nog priest van 43 naar 60 en rogue van 33 naar 60 levelen vooraleer ik weer 60 packs koop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Krukar schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 16:49:
Net 15 pakjes gekocht en er kwam een Gazh'Rilla, een Golden Al'Akir en een Jaraxxus uit. Eindelijk eens geluk :D Had nou genoeg dust om eindelijk eens m'n giants te craften en een goede handlock te maken :)
Gefeliciteerd! Veel succes met je handlock al vind ik het niet zo goed in de meta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
separhim schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 16:56:
[...]

Gefeliciteerd! Veel succes met je handlock al vind ik het niet zo goed in de meta.
Zijn wel wat slechte matchups maar ook hele goede en ik vind het ene erg leuk deck om te spelen, dat is voor mij het belangrijkste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Krukar schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 17:04:
[...]

Zijn wel wat slechte matchups maar ook hele goede en ik vind het ene erg leuk deck om te spelen, dat is voor mij het belangrijkste :)
Dat is zeker belangrijkste, ik speel ook alleen decks die ik leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
aicaramba schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 16:39:
Ik kreeg de keuze uit 3 epic murlocs -.-
Knap, er zijn er maar 2.
separhim schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 16:56:
[...]

Hij gaat easy legend. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 16:54:
Komaan dat meen je niet! Royy had gisteren ook 3 legendaries uit 15 packs. Komaan zeg! Ik moet nog priest van 43 naar 60 en rogue van 33 naar 60 levelen vooraleer ik weer 60 packs koop. :)
Welk deck speel je nu eigenlijk met Priest, OTK?
Heb die golden Al'Akir mooi gedisenchant en er 4 giants van gecraft :D Had al een normale Al'Akir.

[ Voor 12% gewijzigd door Krukar op 14-05-2015 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Benjamin- schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 18:31:
[...]

Knap, er zijn er maar 2.

[...]

Oh oops. 1 was een hungry crab. Dat is inderdaad geen murloc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ik had dan Crab genomen, je ziet mensen nog weleens een Murloc kiezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Benjamin- schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 18:31:
[...]

Knap, er zijn er maar 2.

[...]

Hangt er van af, ik kom rond rank 10-6 nog steeds face hunters en andere decks die goed zijn tegen handlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
separhim schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:08:
[...]

Hangt er van af, ik kom rond rank 10-6 nog steeds face hunters en andere decks die goed zijn tegen handlock.
Facehunter niet zo'n groot probleem, ik run een list met 2 Antiques :)
Problematisch zijn combodruids, bijna unbeatable als handlock :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krukar schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 18:45:
[...]

Welk deck speel je nu eigenlijk met Priest, OTK?
Heb die golden Al'Akir mooi gedisenchant en er 4 giants van gecraft :D Had al een normale Al'Akir.
Control priest me 1 lightbomb. 2xBelchers, Ysera, MC, 2x SWD, 2x Zombie, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Heeft iemand al echt Dragon Priest gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Krukar schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:23:
[...]

Facehunter niet zo'n groot probleem, ik run een list met 2 Antiques :)
Problematisch zijn combodruids, bijna unbeatable als handlock :D
Haha moet je mij niet tegen komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-10 09:53
is rush hunter in ofzo? jezus wat toxic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:49:
is rush hunter in ofzo? jezus wat toxic
Face Hunter bestaat al sinds Naxx. Still alive and kicking. Ik haat het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-10 09:53
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:50:
[...]

Ik volg niet echt alle decks, maar het valt me nu wel op dat ik er ineens 3 achter elkaar tegenkom |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
YouR schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:51:
[...]

Ik volg niet echt alle decks, maar het valt me nu wel op dat ik er ineens 3 achter elkaar tegenkom |:(
Mijn oma zou nog face hunter kunnen spelen zo gemakkelijk is het, daarnaast is het goedkoop en snel dus daarom spelen veel mensen het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:50:
[...]

Veel eerder nog: http://www.hearthpwn.com/...on-2-legend-post-uth-nerf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
YouR schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:51:
[...]

Geef mij die facehunters, geef ik jou die 289439343453 combodruids die ik tegen kom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krukar schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:53:
[...]

Geef mij die facehunters, geef ik jou die 289439343453 combodruids die ik tegen kom :D
Ja inderdaad. Begin meer en meer te twijfelen of Savage Roar niet te goed is geworden. Kijk naar Bloodlust van Shaman. 5mana voor +3. Druid is 3mana voor +2. Ik weet het niet. Moeilijke keuze om te zeggen unbalanced of niet.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:56:
[...]

Ja inderdaad. Begin meer en meer te twijfelen of Savage Roar niet te goed is geworden. Kijk naar Bloodlust van Shaman. 5mana voor +3. Druid is 3mana voor +2. Ik weet het niet. Moeilijke keuze om te zeggen unbalanced of niet.. :)
Plus dat Bloodlust alleen je minions +3 geeft.... Roep al langer dat een nerf naar 4 mana voor SR prima zou zijn.
Maar goed denk je dat treants + double SR idioot is, kom je ineens een Malygos shaman tegen die 45 damage in 1 turn kan doen :Z
Da's een van de issues met Hearthstone atm, dat er teveel van dat soort extremiteiten mogelijk zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Krukar op 14-05-2015 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Bloodlust was nooit een hele goede kaart, maar haalde value uit veel totems, kleine minions enz.
Savage Roar is toch vooral een combo piece met FoN. En daar zit nu de verandering, met Thaurissan gaat die combo met 2 mana per keer omlaag, dat is zo'n gigantisch verschil, en maakt ook dubbele SR heel makkelijk.

Naar mijn idee is Thaurrisan ook te goed, dit gevoel was er bij iedereen al, maar sommige decks maakt hij echt veel te sterk. Waaronder ook Freeze Mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aan het einde..... slechtste..... play...... ooit......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
xelfer schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:01:

[video]
Haha ja die valt wel in de categorie "niet nagedacht" :D
Zat toevallig in de stream toen dat gebeurde, die chat explodeerde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim

[video]
Ik vond dat met die paladin tegen injured blademaster ook wel een mooie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-10 15:23
Nou heb vanmiddag mij CW gecraft omdat ik vanmorgen 5 Facehunters tegen kwam.
Eenmaal gecraft alleen maar Paladin , Handlock en Midrange Hunter tegengekomen wat zo'n beetje de slechtste matchup zijn dus denk ga weer even met mijn Zoo en Handlock spelen weer 4 van de 5 potjes Facehunter :(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:45:
Nou heb vanmiddag mij CW gecraft omdat ik vanmorgen 5 Facehunters tegen kwam.
Eenmaal gecraft alleen maar Paladin , Handlock en Midrange Hunter tegengekomen wat zo'n beetje de slechtste matchup zijn dus denk ga weer even met mijn Zoo en Handlock spelen weer 4 van de 5 potjes Facehunter :(
Steen-papier-schaar-Stone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

[video]
Hahaha, wauw dan ben je echt met je hoofd een kilometer van je spel vandaan. :D
separhim schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:08:
[...]

Ik vond dat met die paladin tegen injured blademaster ook wel een mooie _/-\o_
Mja dat is zo'n typische play waar iemand het goed bedenkt, maar het in de verkeerde volgorde uitvoert. Je ziet dat wel vaker. Zelfde bijvoorbeeld dat iemand iets als Ragnaros neergooit, en iemand dan Aldor + Owl gebruikt ipv andersom. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
xelfer schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 21:05:
[...]

Steen-papier-schaar-Stone
Ja weet het maar het is net of de duivel er mee speelt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Benjamin- schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 21:27:
[...]

Hahaha, wauw dan ben je echt met je hoofd een kilometer van je spel vandaan. :D

[...]

Mja dat is zo'n typische play waar iemand het goed bedenkt, maar het in de verkeerde volgorde uitvoert. Je ziet dat wel vaker. Zelfde bijvoorbeeld dat iemand iets als Ragnaros neergooit, en iemand dan Aldor + Owl gebruikt ipv andersom. ;)
Niet echt die equality was compleet onnodig als ie had gealdord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
separhim schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 22:31:
[...]

Niet echt die equality was compleet onnodig als ie had gealdord.
Ik kan ook niet zien waarom hij dat deed, maargoed we zien natuurlijk niet wat hij in zijn hand had, al kan ik me niet iets bedenken wat deze turn niet al beter was.
Uiteraard had ik ook nooit Blademaster geramd, ik had daar Aldor op gedaan en Juggler kapot gemaakt.

[ Voor 12% gewijzigd door Benjamin- op 14-05-2015 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Zucht. Opnieuw 2x 40 gold :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Krijg hier ook alleen nog maar 40g quests, misschien iets veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ik heb de laatste dagen allemaal 60 en een keer een pakje. Net ook een 60, maar was met Warrior of Rogue, dus gereset, nu wel een 40. Maar die reset ik nog wel een keer of wat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:46
Gister maar 15 pakjes gekocht maar zat helaas niet echt iets leuks 1. 2x een golden card maar dat was het wel :9. Ondertussen ook 150 gold verzameld dus Arena in gegaan. Sta nu 1-0 met een heel slecht Warrior deck dus ben benieuwd of ik mijn oude record (dit is mijn 2e arena ever) van 5 wins kan verbreken :o

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Mja gemiddeld zit in iedere 20 packs een legendary.

Al is mijn ervaring dat GvG beter gaat, zit daar meer op 1 op 15. Weet dat met mijn eerste 60 packs het er 6 waren, waarvan 1 golden Dr. Boom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golden Dr. Boom = value.
Ik heb ook wel tegenwoordig altijd 40g quests. Zelfs 3 dagen na elkaar met telkens te rerollen van quest. Echt gewoon huilen met de pet op.. Ben benieuwd naar vandaag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Nou heb de afgelopen 2 dagen redelijk geluk gehad want in 4 pakjes een Jaraxxus , een golden Tinkmaster Overspark en een Mindgames.

Had het geluk dat ik ook al 2000 dust had dus gisteren Alex en Grom gecraft + 2x Shieldslam en nu sparen voor een Geddon en ook mijn CW is top tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:46
Benjamin- schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 08:58:
Mja gemiddeld zit in iedere 20 packs een legendary.

Al is mijn ervaring dat GvG beter gaat, zit daar meer op 1 op 15. Weet dat met mijn eerste 60 packs het er 6 waren, waarvan 1 golden Dr. Boom.
Doh had ik er wat meer moeten kopen :9 . Maar wie weet haal ik nog wat leuks uit arena :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Haha, mja soms is het 2 in een pakje, andere keren 1 in 40.
Zelf heb ik trouwens 1x 2 in een pakje gekregen.
beuker19 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:10:
Nou heb de afgelopen 2 dagen redelijk geluk gehad want in 4 pakjes een Jaraxxus , een golden Tinkmaster Overspark en een Mindgames.

Had het geluk dat ik ook al 2000 dust had dus gisteren Alex en Grom gecraft + 2x Shieldslam en nu sparen voor een Geddon en ook mijn CW is top tier.
Geddon is niet nodig he, ook Alex niet, beide hebben zeer goede alternatieven die absoluut niet onder doen, en puur een persoonlijk keuze zijn. Alex vaak met Ysera, en Geddon met diverse andere. :)
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:08:
Golden Dr. Boom = value.
Ik heb ook wel tegenwoordig altijd 40g quests. Zelfs 3 dagen na elkaar met telkens te rerollen van quest. Echt gewoon huilen met de pet op.. Ben benieuwd naar vandaag. :)
Jup, al twijfelde ik daar wel aan, iedereen deed negatief over Boom, dus ik had hem uit een pakje, in mijn deck gestopt, werkte supergoed (bgh minder populair), dus ik had echt zoiets van die streamers zijn idioten. :P

Net een heerlijk potje control paladin tegen control warrior, met 5 hp gewonnen toen warrior geen kaarten meer had. :D
Had aan het einde wel wat rng aan mijn kant, 3 dudes, 1 sylvanas aan het einde, hij niets met 1 charge deaths bite. Ik topdeck coghammer, equip hem en komt op sylvanas, hij gebruikt brawl, sylvanas overleeft, hij gebruikt vervolgens owl (terwijl ik tirion nog had) ramt dan gezicht en execute sylvanas :D
Toen ik daarna Truesilver gebruikte, concede hij maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
beuker19 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:10:

Afbeeldingslocatie: http://i1.2pcdn.com/node14/image/article/201310/21/20131021000645a0dlzswvave78zxk.png

:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Pff.. En ik heb in 1,5 jaar dat ik speel nog maar 13 legendaries uit packs gehaald. De laatste in januari, geloof ik :(

Why am I not so lucky? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
1,5 jaar dan zit in best wel early closed beta.

Maar ik zit op gemiddeld zo'n 80-90 gold per dag, dus zeg 2500 per maand, dus 1,25 legendary per maand. 13 legendaries is dus ruim een jaar free 2 play in mijn geval. Ben je goed in arena ligt dit natuurlijk hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Nah. Open beta is al sinds 1 jaar en 4 maanden.

Maar ik heb het idee dat mijn gemiddelde qua legendaries eerder op 1:30 packs ligt dan 1:20.

In de eerste weken had ik best geluk, maar in de zomer en de afgelopen maanden heb ik 2x maaaanden geen legedaries gehad. Natuurlijk vertekent het nu een beetje ivm het sparen voor BRM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 20:28

Dreanor

Joene

Heartstone heeft helaas nog best wat bugs of niet? Had vandaag deze:

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/fabd7eba554f1b034ad13fd61921faee.png

Een 4/3 minion die sterft door een 2/1 ... :( En ja, mijn minion was full HP (3 dus) want deze Paladin ging enkel en alleen voor face.

Gelukkig wel kunnen winnen nog maar dit zorgde wel voor een grote achterstand ineens ...

Trouwens, ik had laatst ineens 2 pakjes kaarten! Waar komen die zo spontaan vandaan?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10 19:03

g0tanks

Moderator CSA
Die twee packs kreeg iedereen op de EU server als compensatie van downtime.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice. Ik heb zelf ook een Golden Ragnaros. Is echt een mooie kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Dreanor schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:14:

[afbeelding]

Een 4/3 minion die sterft door een 2/1 ... :( En ja, mijn minion was full HP (3 dus) want deze Paladin ging enkel en alleen voor face.

Gelukkig wel kunnen winnen nog maar dit zorgde wel voor een grote achterstand ineens ...

Trouwens, ik had laatst ineens 2 pakjes kaarten! Waar komen die zo spontaan vandaan?
Amaz math :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Dreanor schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:14:

[afbeelding]

Ik zie dat er een Direwolf Alpha heeft aangevallen. Komt die naast die Direwolf terecht dan krijgt die 3/1 en killed hij hem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Zou er dan niet gewoon 3-1 moeten staan bij die minion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"What is 12 + 2?" - Amaz

"13 + 4 = 19" - Amaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
aicaramba schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:53:
Zou er dan niet gewoon 3-1 moeten staan bij die minion?
Volgens mij staan combat states niet op de kaart in die combatlog. De defender kon dus 3/1 zijn terwijl in de log 2/1 staat (omdat die defender als 2/1 is gespawned en toen pas een combat state +1 attack kreeg van die dire wolf alpha).
Geen bug dus :)

Dit is echt epic lol, salty priest daarna:

https://youtu.be/TlwYdzAEBS0?t=73

[ Voor 9% gewijzigd door Krukar op 15-05-2015 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02:20
Benjamin- schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 08:58:
Zal wel toeval zijn, want ik heb nu 26 GvG rares, 4 epic, en nog 2 rares gedust. Dat moet toch wel tegen de 30 packs geweest zijn, en nog geen enkele legendary getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Damn, speelde net op rank 16 tegen iemand met een golden Al Akir met reincarnation en ook nog eens Baron Riverdare en Kel'Thuzad. Schrok ik best wel van eigenlijk :p Uiteindelijk toch gewonnen door mijn vele secrets (build in elkaar gedraaid en hij werkt beter dan de andere mage builds die ik tegen kom op internet) en Dr Boom + Duplicate. Maar dat was een erg goede shammy build volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Alleen jammer dat niet je eigen pakje was maar een image op reddit van een jaar geleden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Alwayshappyz schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 18:55:
Damn, speelde net op rank 16 tegen iemand met een golden Al Akir met reincarnation en ook nog eens Baron Riverdare en Kel'Thuzad. Schrok ik best wel van eigenlijk :p Uiteindelijk toch gewonnen door mijn vele secrets (build in elkaar gedraaid en hij werkt beter dan de andere mage builds die ik tegen kom op internet) en Dr Boom + Duplicate. Maar dat was een erg goede shammy build volgens mij.
Wil je het deck posten? Denk zelf ook aan een secrets deck maar twijfelde of het speelbaar is in de ranking.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Pagina: 1 ... 51 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]