Hoe verdient Blizzard nu geld aan HotSKol Nedra schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:05:
volgens mij verdient Blizzard echt veel aan deze game, iig meer dan retail games.
vooral bij bekende streamers, verdienen ze al gauw per streamer 500-1500 dollar mee, ook met HotS verdienen ze al redelijk wat mee terwijl het pas ene Alpha game status heeft.
- PacksSlashdotter schreef op maandag 08 december 2014 @ 17:19:
[...]
Hoe verdient Blizzard nu geld aan HotS
- Arena tickets voor mensen die niet zo goed zijn, maar wel willen spelen
Het levert ze miljoenen dollars op.
Niet iedereen is geduldig.. €40 spenderen aan 200 kaarten (40 packs) is voor mensen met een fulltime baan veel meer cost efficient dan 40 Arena runs spelen..
Nu heb ik precies €2.40 gespendeerd toen het in beta was voor een speciale kaart, maar ik snap zeker waarom dit een enorme hit is.
/edit je had het over HotS

Ik vind de term HotS nooit zo geschikt. Het kan gaan over Heroes of the Storm, de MOBA die in ontwikkeling is en ook microtransacties kent of Heart of the Swarm, de huidige Zerg expansion van Starcraft II.
[ Voor 16% gewijzigd door PromWarMachine op 08-12-2014 17:25 ]
Kan je aan het toernooi mee doen als je alleen op ipad speelt?
--
Vannacht tussen 4 en 5 maintenance. Misschien daarna kan je gvg kaarten verzamelen.
Anders in de loop van de dag ergens.
Ik zit hier op een enorme 300 gold berg. Bring it on!
;-)
--
Vannacht tussen 4 en 5 maintenance. Misschien daarna kan je gvg kaarten verzamelen.
Anders in de loop van de dag ergens.
Ik zit hier op een enorme 300 gold berg. Bring it on!
;-)
[ Voor 15% gewijzigd door Turfschipper op 08-12-2014 20:09 ]
Nice, kunnen wellicht later op de avond nog met de nieuwe kaarten spelen, maar hopen dat de servers het aankunnen.
We plan to roll out #GVG region by region, so once Americas is up and stable, we'll be moving on to the other regions today.
https://twitter.com/CM_Zeriyah/status/542017616307433472
Helaas is er extended maintance voor NA
Maintenance has been extended. We will update shortly with an estimated time. Thanks for your patience!
http://us.battle.net/hear...Fen%2Fforum%2F14760768%2F
*EDIT*
Volgens de launcher is er later in de nacht een uur durende maintance, dus verwacht dat na de maintance GvG voor EU uitkomt.
We plan to roll out #GVG region by region, so once Americas is up and stable, we'll be moving on to the other regions today.
https://twitter.com/CM_Zeriyah/status/542017616307433472
Helaas is er extended maintance voor NA
Maintenance has been extended. We will update shortly with an estimated time. Thanks for your patience!
http://us.battle.net/hear...Fen%2Fforum%2F14760768%2F
*EDIT*
Volgens de launcher is er later in de nacht een uur durende maintance, dus verwacht dat na de maintance GvG voor EU uitkomt.
[ Voor 9% gewijzigd door An1mA op 08-12-2014 20:14 ]
HotS is natuurlijk Heroes of the StormPromWarMachine schreef op maandag 08 december 2014 @ 17:23:
[...]
- Packs
- Arena tickets voor mensen die niet zo goed zijn, maar wel willen spelen
Het levert ze miljoenen dollars op.
Niet iedereen is geduldig.. €40 spenderen aan 200 kaarten (40 packs) is voor mensen met een fulltime baan veel meer cost efficient dan 40 Arena runs spelen..
Nu heb ik precies €2.40 gespendeerd toen het in beta was voor een speciale kaart, maar ik snap zeker waarom dit een enorme hit is.
/edit je had het over HotS
Ik vind de term HotS nooit zo geschikt. Het kan gaan over Heroes of the Storm, de MOBA die in ontwikkeling is en ook microtransacties kent of Heart of the Swarm, de huidige Zerg expansion van Starcraft II.
nothing stops this train
Verwijderd
Ja, zou geen probleem moeten zijn.stalscu schreef op maandag 08 december 2014 @ 20:08:
Kan je aan het toernooi mee doen als je alleen op ipad speelt?
;-)
Verwijderd
Maintenance bezig op de US servers. Na die is het de beurt aan de andere regionen. Waarschijnlijk EU dus. Ik verwacht tegen 00.00 te kunnen spelen. 
EDIT: Blijkbaar vanaf 01.00 pas maintenance. Dus waarschijnlijk pas tegen 02.00. Morgenvroeg dan maar hé.
EDIT: Blijkbaar vanaf 01.00 pas maintenance. Dus waarschijnlijk pas tegen 02.00. Morgenvroeg dan maar hé.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2014 21:14 ]
Op Asia of US servers misschien, hier niet.Kol Nedra schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:29:
Hij is live!!!
ja in US, speel hem nu
nothing stops this train
pff nog langere animatie om packs open te maken...
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
ja idd, ik heb trouwens 3x Mechwarper, in elke free pack zat er 1Mofkees schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:33:
[...]
pff nog langere animatie om packs open te maken...

nothing stops this train
http://www.twitch.tv/totalbiscuit
Gaat nu allemaal packs openmaken
Gaat nu allemaal packs openmaken
[ Voor 35% gewijzigd door Peterrtt op 08-12-2014 21:36 ]
http://www.twitch.tv/noxious_hs/
hij opent atm meer dan 400 packs!!
ping ping kassa zegt Blizzard.....lol
amaz ook 420 packs.....das 2 streamers met 820 packs, hoeveel geld is dat alleen al van 2 personen?
edit total biscuit ook 200+ packs.....lol
leuk hoor blizz die animatie met openen packs
lekker om te trollen zeker?
hij opent atm meer dan 400 packs!!
ping ping kassa zegt Blizzard.....lol
amaz ook 420 packs.....das 2 streamers met 820 packs, hoeveel geld is dat alleen al van 2 personen?

edit total biscuit ook 200+ packs.....lol
leuk hoor blizz die animatie met openen packs
[ Voor 76% gewijzigd door Kol Nedra op 08-12-2014 21:41 ]
nothing stops this train
Duur geintje, 400 packs
Wel geinig om te zien wat hij allemaal krijgt. Sommige golden animaties
Wel geinig om te zien wat hij allemaal krijgt. Sommige golden animaties
Tesla M3LR '21
nog 310 te gaan voor noxious
nothing stops this train
... en die arme Amaz kan maar niet betalen voor z'n pakjes en wordt nu ook nog voortdurend uit de game gegooid. Volgens Foreskin heeft Reynad hetzelfde probleem. 
En dan laat 'ie ook nog z'n email zien op stream.

En dan laat 'ie ook nog z'n email zien op stream.

[ Voor 14% gewijzigd door Tektoon op 08-12-2014 21:55 ]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
De rest van de streamers hebben heel veel last met betalingen die blokkeren, servers die vol zijn etc... nog effe afwachten dus! en je kan blijkbaar 60 packs kopen (60 euro?)
Something under the bed is drooling
nou 70$ = meestal 70E, helaasMauz1978 schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:54:
De rest van de streamers hebben heel veel last met betalingen die blokkeren, servers die vol zijn etc... nog effe afwachten dus! en je kan blijkbaar 60 packs kopen (60 euro?)
die nieuwe legendary's zijn niet zo legendary meer 
je hebt nu meer kans om het te krijgen
nothing stops this train
Is er al wat meer bekend over wanneer Hearthstone op Android komt? Ik kan alleen vinden dat dit deze maand zou moeten gebeuren, maar een exacte datum ontbreekt.. Ik ben van plan een tablet aan te schaffen, en zou daar ook graag Hearthstone op spelen ..
Ik had net echt een lekkere madder bomber in arena.
Ik had 2 2-3's op het bord. De tegenstander een 6-5 en 2x 4-1. Ik topdeck madder bomber, val met de 2 2-3's zijn fire elemental aan, speel madder bomber en hit alle 3 zijn minions. Ik had dat ook nodig om terug te komen in de game, dus dat was wel lekker.
Ik had 2 2-3's op het bord. De tegenstander een 6-5 en 2x 4-1. Ik topdeck madder bomber, val met de 2 2-3's zijn fire elemental aan, speel madder bomber en hit alle 3 zijn minions. Ik had dat ook nodig om terug te komen in de game, dus dat was wel lekker.
Nee dat klopt niet, denk wellicht 65 euro. Bij EU kost 40 packs 45€ en 50$ bij NA.
Verwijderd
Nope. Zelfde kans. Zowel bevestigd door ben brode en wat ik kan mee tellen ook.Kol Nedra schreef op maandag 08 december 2014 @ 22:01:
die nieuwe legendary's zijn niet zo legendary meer
nog 7 kaarten voor noxious, dan zal ie wel beginnen 
zie zijn kaarten, bijna alles al golden
en wat ie niet heeft craft ie atm gewoon ff golden ^^
oftewel 4x een common legendary card en je kan pre GvG legendary craftenVerwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 22:20:
[...]
Nope. Zelfde kans. Zowel bevestigd door ben brode en wat ik kan mee tellen ook.
[ Voor 88% gewijzigd door Kol Nedra op 08-12-2014 22:49 ]
nothing stops this train
Verwijderd
Je bedoeld 4x (tenzij ik iets mis).Kol Nedra schreef op maandag 08 december 2014 @ 22:28:
nog 7 kaarten voor noxious, dan zal ie wel beginnen
[...]
oftewel 3x een common legendary card en je kan pre GvG legendary craften
Niet zo raar als je net 490 dollar voor packs hebt betaald.
Daar zullen de sponsors grotendeels wel voor opdraaien.
Tesla M3LR '21
Wat ik dadelijk ga doen is niet meteen alle dubbele dusten, maar 1 voor 1 bekijken of ik ze wel ga dusten. Vooral bij kaarten waarvan ik denk dat ze die in de toekomst wellicht gaan nerfen.
nog niet live in europa 
ik ga pitten, morgen 1 uur eerder opstaan ^^
ik ga pitten, morgen 1 uur eerder opstaan ^^
[ Voor 54% gewijzigd door Kol Nedra op 08-12-2014 23:04 ]
nothing stops this train
Meh, ze hebben maintenance uitgesteld en begint nu om 3 uur
Even een heads up als je packs koopt, dubbel check even dat je wel de GvG packs koopt en niet de oude. Ik had per ongeluk op NA de oude packs gekocht -__-
Pfffttt.. Had gehoopt dat release om 12 uur zou zijn... Morgen een vrije dag.
Echt belachelijk gewoon ook dat ze in NA een voorsprong van 24 uur hebben. Waarom is dat? t.t
Echt belachelijk gewoon ook dat ze in NA een voorsprong van 24 uur hebben. Waarom is dat? t.t
Zodat de problemen die NA nu heeft niet overwaait naar andere regios. Maar het lijkt wel of Blizz de afgelopen jaren flink heeft gesneden in de kosten van servers. Namelijk elk release heeft bijna problemen gehad. Mag hopen dat EU dadelijk geen problemen heeft.Matthias87 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 00:28:
Pfffttt.. Had gehoopt dat release om 12 uur zou zijn... Morgen een vrije dag.
Snap het concept wel, maar wissel het dan eens af tussen de regio's. NA heeft bij elke uitbreiding een voorsprong, en dat blijft niet beperkt tot Hearthstone. Dat is gewoon jammer.An1mA schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 00:35:
[...]
Zodat de problemen die NA nu heeft niet overwaait naar andere regios. Maar het lijkt wel of Blizz de afgelopen jaren flink heeft gesneden in de kosten van servers. Namelijk elk release heeft bijna problemen gehad. Mag hopen dat EU dadelijk geen problemen heeft.
Verwijderd
Tomorrow at 10:00 EU time, I will open 83 packs on stream. Watch me going: http://www.twitch.tv/lodetv
Morgenvroeg dus om 10:00 onze tijd. Op mijn stream. Zie link in sigh ook.
Morgenvroeg dus om 10:00 onze tijd. Op mijn stream. Zie link in sigh ook.
Ben benieuwd of de boel tegen die tijd alweer werkt. Maintenance is uitgesteld wegens problemen met de shop. Vanilla was nog steeds live om 03:00.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
wel zuur als je 1 uur eerder op bent gestaan en GvG was weer niet eens live, oh well gta5 op ps4 was ook leuk 
pc staat aan hopelijk kan ik tijdens mijn werk wat kaartjes neerleggen
[ Voor 30% gewijzigd door Kol Nedra op 09-12-2014 07:36 ]
nothing stops this train
Heh ik was idd eerder opgestaan, nadat ik er achter kwam dat de boel nog niet live was ben ik maar naar mijn werk gegaan. Eerder beginnen straks eerder naar huisKol Nedra schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 07:35:
wel zuur als je 1 uur eerder op bent gestaan en GvG was weer niet eens live, oh well gta5 op ps4 was ook leuk
User Error -- Please Replace User
dat had ook gekund idd, mits ik geen meeting had om 16.30Ikke_Niels schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:06:
[...]
Heh ik was idd eerder opgestaan, nadat ik er achter kwam dat de boel nog niet live was ben ik maar naar mijn werk gegaan. Eerder beginnen straks eerder naar huis

nothing stops this train
Gisteravond de fout gemaakt door beginnen te kijken naar de stream van noxious...
ik vrees dat het 1u vannacht was toen hij er ook mee stopte.
Maar zijn warlock deck is echt bangelijk.
Demon hearth en mistress of pain is gewoon pijnlijk voor de tegenstander om te zien spelen.
ik vrees dat het 1u vannacht was toen hij er ook mee stopte.
Maar zijn warlock deck is echt bangelijk.
Demon hearth en mistress of pain is gewoon pijnlijk voor de tegenstander om te zien spelen.
Battle.net: NagaByrd#2844
Je zou toch 3 gratis packs krijgen? Ik zie nog niks
Nee, maar als het goed is nog wel vandaag ergens (http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/15538774803). Soon.
EDIT:
Inderdaad goed opletten dat je de goede packs koopt wanneer de set uit is:
https://www.youtube.com/w...b0OFlmqc&feature=youtu.be
EDIT:

[ Voor 42% gewijzigd door PCBaas op 09-12-2014 14:42 ]
5700X | RX 6600 | 4K 150Hz
Goed bezig blizz, terwijl NA GvG heeft, kunnen ze niet eens aangeven hoe laat het voor EU verschijnt.
en als ie vanavond uitkomt, dan kun je nog niet spelen ivm server overload (10) 
overload 10 he, dus je moet 1 turn (dag) wachten
overload 10 he, dus je moet 1 turn (dag) wachten
[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 09-12-2014 13:44 ]
nothing stops this train
Die Amerikanen zijn echt weer te dom om te poepen zeg.PCBaas schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:48:
Nee, maar als het goed is nog wel vandaag ergens (http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/15538774803). Soon.
EDIT:

Bij mij is de maintenance melding geheel verdwenen; het zou kunnen dat het nog veel langer gaat duren dus. Op zich niks nieuws: dit is Blizzard. Champions League anyone?
Edit;
ik zie net Kripp met een Hunter deck spelen: Piloted Shredder + Sylvannas + Feign Death = awesome. Kan niet in een beurt allemaal, maar met een deathrattle deck kan je die Feign Death gewoon bij de hand houden.
Oh, en Feign Death + Explosive Sheep = Flamestrike voor 4 mana.
[ Voor 18% gewijzigd door Tektoon op 09-12-2014 15:51 ]
IT SPEAKS!ETzPliskin schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:09:
Volgens een post op Twitter, nog minstens een paar uren voor EU...
Bron
nothing stops this train
nog niet live ....
Duurt idd veel te lang, zo lang zelfs dat mijn collectie op de amerikaanse server beter is als die van EU
nothing stops this train
Balen..
Ik vermoed idd dat het komt omdat zoveel mensen verkeerde pakjes kopen. Heb nu de filmpjes van Trump, Tides en Celeste gezien en ze kijken ook gewoon niet. Maar goed, als heel veel mensen het hebben dan snap ik dat ze liever even aan damagecontrol doen, anders krijg je ongetwijfeld bergen met klachten. En als ze eentje zijn/haar geld teruggeven, dan gaat iedereen straks classicpacks kopen om te kijken wat ze hebben, en is het geen goed pakje, gelijk refund vragen.
Dat allemaal afhandelen en controleren gaat veel tijd en geld kosten, dus dan maar ff snel een patch maken. Probleem is dat je daar niet alleen een programmeur voor nodig hebt maar ook graphic artist e.d, dus dat zal wel tijd kosten, en dan nog de regressietest.
Pure speculatie, maar ik kan het me voorstellen.
Hmm... bedenk me net dat het wel gewoon in de US draait inclusief store, toch? Dus dan gaat mn verhaal niet op
Ik vermoed idd dat het komt omdat zoveel mensen verkeerde pakjes kopen. Heb nu de filmpjes van Trump, Tides en Celeste gezien en ze kijken ook gewoon niet. Maar goed, als heel veel mensen het hebben dan snap ik dat ze liever even aan damagecontrol doen, anders krijg je ongetwijfeld bergen met klachten. En als ze eentje zijn/haar geld teruggeven, dan gaat iedereen straks classicpacks kopen om te kijken wat ze hebben, en is het geen goed pakje, gelijk refund vragen.
Dat allemaal afhandelen en controleren gaat veel tijd en geld kosten, dus dan maar ff snel een patch maken. Probleem is dat je daar niet alleen een programmeur voor nodig hebt maar ook graphic artist e.d, dus dat zal wel tijd kosten, en dan nog de regressietest.
Pure speculatie, maar ik kan het me voorstellen.
Hmm... bedenk me net dat het wel gewoon in de US draait inclusief store, toch? Dus dan gaat mn verhaal niet op
[ Voor 9% gewijzigd door Grotman op 09-12-2014 19:49 ]
Idd wel geinig totdat het jou over komt ^^
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=EylgGwaUNSc#t=287]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=EylgGwaUNSc#t=287]
[ Voor 7% gewijzigd door An1mA op 09-12-2014 19:48 ]
Dus omdat Amerikanen dom zijn, moeten wij wachten? 
Het zal vast wel een of andere goede reden hebben, maar ik denk niet da het dat zal zijn. Stiekem brengen die missers hen veel geld op, en eigenlijk moet je gewoon goed uitkijken als je echt geld uitgeeft
Het zal vast wel een of andere goede reden hebben, maar ik denk niet da het dat zal zijn. Stiekem brengen die missers hen veel geld op, en eigenlijk moet je gewoon goed uitkijken als je echt geld uitgeeft
Huh, ik ben heel dom.... Maarre wat doen zij fout? M.a.w. wat moet ik straks wél doen?
Weet niet of het klopt, maar ik had gelezen dat de patch op 10 december tussen 2 en 3 in de nacht uitgerold wordt.
-
Nee dat is een troll comment.Nazanir schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:00:
Weet niet of het klopt, maar ik had gelezen dat de patch op 10 december tussen 2 en 3 in de nacht uitgerold wordt.
Hoeveel packs had je gekocht?An1mA schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 19:48:
Idd wel geinig totdat het jou over komt ^^
mijn twitter staat op scherp, maar we horen niks meer van blizzard

nothing stops this train
hmm in de battle net launcher staat dat HS down gaat om 12.00 PM op 9 december... dus vannacht komt de update pas, om 01.00 zal het weer live zijn...met GvG!
*edit* hmm dat is PST, dus 21.00-22.00?
*edit* hmm dat is PST, dus 21.00-22.00?
[ Voor 11% gewijzigd door Mauz1978 op 09-12-2014 20:49 ]
Nee hoor, 21.00 uur.
<Got>Endurat#2586
Als beginner zonder naxx nog. Heb al wel veel classic cards.
Zal ik dan arena gaan spelen voor gvg pakjes of zal ik eerst goud gaan verzamelen voor de naxx wings? (Gaat echt weken duren volgens mij, tenzij je heel goed in arena bent en zo gold kan aan maken)
Ik twijfel een beetje wat nu mijn prioriteit moet zijn.
Zal ik dan arena gaan spelen voor gvg pakjes of zal ik eerst goud gaan verzamelen voor de naxx wings? (Gaat echt weken duren volgens mij, tenzij je heel goed in arena bent en zo gold kan aan maken)
Van 21:00 tot 22:00 uur maintenance. Zal mij benieuwen.
Goblins vs Gnomes will soon be unleashed upon Europe! Preparation for its arrival has already begun, and Hearthstone will be undergoing maintenance starting at 9:00 p.m. CET. We expect maintenance to complete within a few hours.
Please keep an eye on this thread for further updates as the launch commences, and we sincerely thank you all for your patience.
Please keep an eye on this thread for further updates as the launch commences, and we sincerely thank you all for your patience.
nothing stops this train
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeKol Nedra schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:51:
We expect maintenance to complete within a few hours.
Had op mijn f2p account 3 packs gekocht met gold, dus geen ramp.
Ik ben ondertussen maar mijn arena skills bij de NA server aan het bijspijkeren.
Mijn reactie was precies hetzelfde. Over een paar uur lig ik te slapen Blizzard!PCBaas schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:55:
[...]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Verwijderd
De beste/makkelijkste manier is geld er tegen aan gooien. Maar je zal wel geen of zo weinig mogelijk geld willen uit geven. Naxx kost ongeveer twee maanden gold sparen zonder arena. Dus kies voor arena. Tot je goed genoeg bent om naxx te verdienen in de arena of de meeste kaarten van gvg al hebt. Successtalscu schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:50:
Als beginner zonder naxx nog. Heb al wel veel classic cards.
Btw als je ingelogt bent, niet uitloggen er zijn weer inlogproblemen ....
Stone.
Ok, duidelijk. Dankjewel.
Ik wil proberen om zonder geld zo goed mogelijk te worden. Ook zonder netdeks, tips op internet en zo.
Puur voor de sport, niet eens om het geld.
Wil de game zo lang mogelijk interessant houden. En ik denk dat ik meer plezier heb als ik eindelijk een oranje krijg, heb verdiend. Dan dat er eentje in zit in pakje 48 van de 60 die je net gekocht heb.
Let wel, ik veroordeel dat niet, pakjes kopen, je moet doen wat je zelf het leukst vindt. Maar ik zit zo een beetje in deze game.
Sluit niks uit hoor, dat ik straks even die naxx toch haal, ben ook maar een mens, hehe.
Ok, duidelijk. Dankjewel.
Ik wil proberen om zonder geld zo goed mogelijk te worden. Ook zonder netdeks, tips op internet en zo.
Puur voor de sport, niet eens om het geld.
Wil de game zo lang mogelijk interessant houden. En ik denk dat ik meer plezier heb als ik eindelijk een oranje krijg, heb verdiend. Dan dat er eentje in zit in pakje 48 van de 60 die je net gekocht heb.
Let wel, ik veroordeel dat niet, pakjes kopen, je moet doen wat je zelf het leukst vindt. Maar ik zit zo een beetje in deze game.
Sluit niks uit hoor, dat ik straks even die naxx toch haal, ben ook maar een mens, hehe.
Dat doe ik ook.. Ik speel en verdien zo packs. Ik mis nog steeds flink wat legendaries van de normale packs. Mede daardoor heb ik ook nooit met echte 'netdecks' gespeeld. Maar op een gegeven moment leer je wel wat goed werkt, door decks van tegenstanders te zien. Langzaam aan gingen mijn decks ook meer op de 'wijds geaccepteerde' decks te lijken.
Maak je eigen cards: http://hearthcards.net
wow!! Hearthstone heeft meer viewers atm dan League of Legends!!
109k vs 98k!
http://www.twitch.tv/directory
1ste keer dat League of Legends verslagen is?
109k vs 98k!
http://www.twitch.tv/directory
1ste keer dat League of Legends verslagen is?
nothing stops this train
116k vs 94k nu zelfs. Het wachten duurt lang.
Wat zijn Trump en Amaz aan het doen dan? Ik snap er niets van
Tesla M3LR '21
breaking news blah blah... kan niet inloggen dus?
Jawel hoor!!
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Crashed HS nadat ik packs heb gekocht en nu mag ik weer wachten in de que QQ
Bij mij blijft hij hangen in het hearthstone logo bij opstarten.
Hier doet de B-net app überhaupt niets meer. Kan niet inloggen, want hij komt niet eens voorbij het authenticator scherm. Zowel op Mac als PC niet
Tesla M3LR '21
succes allemaal met niet kunnen spelen 
ik ga naar bed, morgenvroeg om 06.15 zal het vast niet druk zijn
nothing stops this train
TrusteKol Nedra schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:25:
succes allemaal met niet kunnen spelen
Ik ben er net uitgekicked tijdens het openen van 1 v/d 3 pakjes

Tesla M3LR '21
Zou het teveel gevraagd zijn om m'n openstaande arena-run ongestoord af te willen maken?
Verwijderd
Nice!! 2 mana crystals voor een magekaart; deal 4 damage to a random enemy minion.
Laatste pack van de 3 had ook 1 epic + 1 rare + 1 epic gold kaartje
De rest crashed helaas
Laatste pack van de 3 had ook 1 epic + 1 rare + 1 epic gold kaartje
De rest crashed helaas

Golden epic uit de 3 pakjes.. nu slapen
Connecten jullie met europe of americas servers? Ik raak niet verder dan het Hearthstone logo...
us werkt goed, EU afentoe, meestal nietSparksNL schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:37:
Connecten jullie met europe of americas servers? Ik raak niet verder dan het Hearthstone logo...
Mijn 3 pakjes open gemaakt. Zat niks fatsoenlijks in.
Start mijn arena, koop mezelf in, en op het moment dat ik een hero moet kiezen klapt ie er uit.
Start mijn arena, koop mezelf in, en op het moment dat ik een hero moet kiezen klapt ie er uit.
1 epic uit 3 gratis pakjes. Daarna 4 epics uit 10 gekochte pakjes. Nog 50 te gaan, maar ben inmiddels alweer gekicked
Tesla M3LR '21
Terwijl iedereen zat te wachten op de release van GvG, viel mijn oog op het nieuwe Heroes of the Storm icoontje in de Battle.net app! Tijdens deze faalrelease, heb ik gewoon heerlijk HotS gespeeld. 
Blij mee!

Blij mee!
[ Voor 5% gewijzigd door PromWarMachine op 10-12-2014 00:28 ]
140 packs (120 gekocht 17 met gold en 3 gekregen van blizz). Zoals je ziet veel dubbele epics, maar qua legendaries hoef ik gelukkig niet te klagen, 1/17.5 waar de gemiddelde meestal 1/20 is. Dadelijk Troggzor craften en misschen Foe Reaper 4000.
Legendaries: 8
Voljin 1x
Trade Prince Gallywix 1x
Iron Juggernaut 1x
Gazlowe 1x
Toshley 2x
Dr. Boom 1x
Sneed's Old Shredder 1x
Epics: 28
Dark Whispers 2x
Tree of Life 1x
Feign Death 3x
Echo of Medivh 4x
Wee Spellstopper 1x
Lightbomb 1x
Cogmaster's Wrench 1x
Sabotage 1x
Anima Golem 1x
Crush 1x
Recombobulator 4x
Enhance-0 Mechano 5x
Mini Mage 1x
Junkbot 2x
Legendaries: 8
Voljin 1x
Trade Prince Gallywix 1x
Iron Juggernaut 1x
Gazlowe 1x
Toshley 2x
Dr. Boom 1x
Sneed's Old Shredder 1x
Epics: 28
Dark Whispers 2x
Tree of Life 1x
Feign Death 3x
Echo of Medivh 4x
Wee Spellstopper 1x
Lightbomb 1x
Cogmaster's Wrench 1x
Sabotage 1x
Anima Golem 1x
Crush 1x
Recombobulator 4x
Enhance-0 Mechano 5x
Mini Mage 1x
Junkbot 2x
Jeezus, Blizzard wordt echt schatrijk van mensen zoals jijAn1mA schreef op woensdag 10 december 2014 @ 01:27:
120 gekocht
Ik speel op de Amerikaanse server, hier zijn alle server problemen al opgelostLas Vegas schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:26:
Ik ben er net uitgekicked tijdens het openen van 1 v/d 3 pakjes
Ik kreeg Blingtron 3000 als enige legendary uit m'n 30 packs (
), en ik heb daarna Gallywix + Troggzor nog aangemaakt met dust dat ik nog had liggen. Klein pluspuntje is wel dat ik nu vrijwel alle commons van de nieuwe set heb! 
@An1mA: Nette opbrengst; ik zag dat je die Sneed zelfs golden had gekregen. Nice.
@An1mA: Nette opbrengst; ik zag dat je die Sneed zelfs golden had gekregen. Nice.
[ Voor 15% gewijzigd door PCBaas op 10-12-2014 01:53 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]