[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.288 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:18
ik geef juist geen enkele dime uit aan dit spel, ik heb vroeger in beta voor 25 euro aan kaarten gekocht, meer dan voldoende; ik heb nu alweer ~4700 gold opgespaard dus ik kan met GvG launch lekker los gaan in arena :)
90 euro vind ik veel maar ieder zijn ding natuurlijk :)

volgens mij verdient Blizzard echt veel aan deze game, iig meer dan retail games.
vooral bij bekende streamers, verdienen ze al gauw per streamer 500-1500 dollar mee, ook met HotS verdienen ze al redelijk wat mee terwijl het pas ene Alpha game status heeft.
dan nog de maandelijkse bedrag van WoW......niet slecht :)

[ Voor 36% gewijzigd door Kol Nedra op 04-12-2014 16:10 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

90 euro is veel geld natuurlijk. Maar als je fulltime werkt is dit toch een peulschil als je veel van je vrije tijd aan gaming hangt? Met WoW was ik elke maand 12,5 euro kwijt. Zit nu op 140 euro investement en 220 euro verdienste (LANs), dus mag wel iets van af zeker? :)
Kol Nedra schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:05:
ik geef juist geen enkele dime uit aan dit spel, ik heb vroeger in beta voor 25 euro aan kaarten gekocht, meer dan voldoende; ik heb nu alweer ~4700 gold opgespaard dus ik kan met GvG launch lekker los gaan in arena :)
90 euro vind ik veel maar ieder zijn ding natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:23
Er zijn maar een paar legendaries van de nieuwe set goed/interessant, dus met een beetje geluk denk ik dat je met 80 packs ook wel klaar bent (waarschijnlijk kan je er dan 2-3 zelf craften bovenop de random legendaries de je al krijgt). Dan heb je ook gelijk al vrijwel alle commons en flink wat rares, waardoor je niet weken/maandenlang arena hoeft te grinden.

Als je echt alles wilt hebben moet je rond de 200-400 packs halen, maar dit vind ik nou ook niet echt nodig. :P

[ Voor 28% gewijzigd door PCBaas op 04-12-2014 16:24 ]

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PCBaas schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:11:
Er zijn maar een paar legendaries van de nieuwe set goed/interessant, dus met een beetje geluk denk ik dat je met 80 packs ook wel klaar bent. Dan heb je ook gelijk al vrijwel alle commons (en flink wat rares) waardoor je niet weken/maandenlang arena hoeft te grinden.

Als je echt alles wilt hebben moet je rond de 200-400 packs halen, maar dit vind ik nou ook niet echt nodig. :P
Wel als ik bij het begin al 83 packs kan opendoen en elke dag 1 pakje. Dan Ben ik normaal binnen 4-5 maand klaar, wat juist zou moeten genoeg zijn voor de volgende content. (hopelijk duurt het langer dan die aantal maanden..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
van mij mag er elke 5-6 maanden nieuwe contant aankomen, ik verwacht dat volgende expansion een nieuwe hero komt, deathknight class, vervolgens de content daarna zijn weer nieuwe cards en dan vervolgens na die dan krijgen we de monk class :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
kaluro2 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:53:
[...]

Helaas is het een deathrattle en geen battlecry.
Groot kans dat hij gesilenced gaat worden en dat ze een silence gaan bewaren puur voor die kaart.
Helemaal als deze kaart populair gaat worden. :+
Nee joh. Shrinkmeister, Shadow Madness, Shadow Word:Pain.

Hoppa, gratis legendary :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Kol Nedra schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:34:
van mij mag er elke 5-6 maanden nieuwe contant aankomen, ik verwacht dat volgende expansion een nieuwe hero komt, deathknight class, vervolgens de content daarna zijn weer nieuwe cards en dan vervolgens na die dan krijgen we de monk class :)
Vind het huidige ritme wel prima. Bij MtG was het vier sets per jaar en was het niet bij te benen.

Ik ga vanavond maar eens wat arena doen. Eergisteren een Mage deck in elkaar gezet, maar de eerste al meteen een loss :(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Er staat op http://www.hearthpwn.com/ dat ze arena eerder open gooien met GvG keuzes :D. Nog geen datum voor de patch, maar dat zou wel humor zijn :).
Thanks to a bit of meddlesome tinkering—and perhaps a little goblin-induced sabotage—all Goblins vs Gnomes cards are now available to choose from in the Arena!

You heard that right—those pesky pint-sized engineers (being an impatient bunch) have jury-rigged the Arena to give Hearthstone players a sneak peek at what’s in store when Goblins vs Gnomes officially launches next week. In doing so, they’ve calibrated things to throw all Goblins vs Gnomes cards into the Arena deck-building mix ahead of schedule. Speaking of peeking, Spectator Mode will also be online, so you’ll also be able to tune your transmitters in to watch your friends play!

Goblins vs Gnomes packs will be available to purchase via the in-game Shop upon the official release of Goblins vs Gnomes on December 8th!
Ik gok vanavond rond 00:00 voor ons of anders morgen voor het weekend _/-\o_.

[ Voor 4% gewijzigd door Jerry op 04-12-2014 20:29 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 15:57

Nitai

Live the life you love.

Jerry schreef op donderdag 04 december 2014 @ 20:26:
Er staat op http://www.hearthpwn.com/ dat ze arena eerder open gooien met GvG keuzes :D. Nog geen datum voor de patch, maar dat zou wel humor zijn :).

[...]

Ik gok vanavond rond 00:00 voor ons of anders morgen voor het weekend _/-\o_.
Hij wordt net gepatched bij mij. Ben benieuwd of er al iets te zien is in Arena.

Net gespeeld! Erg leuk, speelveld met kleine eastereggs is ook vernieuwd. Erg grappig :)

[ Voor 9% gewijzigd door Nitai op 04-12-2014 21:26 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Nerfs voor gadgetzan auctioneer, flare en soulfire. Op zich logisch, denk ik.

[ Voor 20% gewijzigd door aicaramba op 04-12-2014 21:35 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantj
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Net gepatched bij mij :) leuk arena run met nieuwe kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik speelde net tegen hunter in constructed en kreeg de kaart tegen '9-7 deathrattle: get shuffled back into your deck'
Wel een silence target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
Mekgineer Termaplugg
wat een OP kaart is dat zeg. Summoned leper gnomes bij elke minion kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Ik had net een mooie win met Gahz'rilla. Zijn attack was al verdubbeld, maar net niet genoeg om lethal te doen. Met een andere minion toen zn Unstable Ghoul gekilled, waarna er met een 24/7 minion snel een einde aan het potje kwam ;)

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gaat lekker al nu; 4-0 met GvG arena priest :D

mooie cards zoals:

2x light of Naaru
spidertank
upgraded repairbot
2x mind control
shrinkmeister
shadowboxer
Velen's Chosen
2x holy nova (perfecte combo met light of naaru trigger :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:53
Neem jij 2 Mindcontroles? Ik sla ze de laatste tijd vaak helemaal over. Een hele beurt om één kaart te spelen gaat eigenlijk niet meer in arena vind ik. Op het moment dat de Priests ze spelen win ik vaak het potje. Als ik zelf Priest speel vind ik ook lang niet altijd een goed moment om 'm te spelen.

Verder hier ook positieve arena ervaring met de GvG kaarten. Heb er wel een aantal laten liggen; ze zijn niet allemaal goed. Auto Barber is nice, maar wel treurig als 2-drop (tenzij je op turn 1 een zwaard gaat coinen :F ) Micro Machine is ook nice, maar wel vrij kwetsbaar. Tinkertown Technician is oke, maar niet briljant. Zelfde geldt voor Sharpsword Oil. Beetje een win-more kaart. Al is de 6 damage burst wel gevaarlijk. Probleem hier is dat je vaak eerst een minion moet spelen voor de combo en dan heb je weer kans dat 'ie de verkeerde minion buffed.

Madder Bomber is een bitch. Heb dat kreng twee keer gespeeld en twee keer ging m'n tegenstander 2-1. Als 'ie verkeerd gooit is meteen je hele bord naar de klote. Door deze kaart kan je echt games verliezen.

EDIT; spectator mode werkt ook prima. Je kan de kaarten aanklikken, het bord slopen en alles. Heeft iemand trouwens al ontdekt of je nog iets met die laser op het nieuwe bord kan?

[ Voor 7% gewijzigd door Tektoon op 05-12-2014 00:48 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
2 is misschien 1 teveel ja, maar had niet veel endgame minions jammer genoeg

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Madder bomber was geweldig! Had gelijk boardcontrol terug. Had zelf geen minions toen ik hem speelde. 4 van de 5 minions van de tegenstander dood, zelf een damage daarna gebuffed met een taunt. Geweldig!

[ Voor 1% gewijzigd door Nitai op 05-12-2014 01:12 . Reden: Lol autocorrect van damage naar damsteen? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Best sick hunter deck gedraft, met jawel 2 Gahz'rilla ^^ Icm met elven archer, mad bomber en steamwheedle sniper kan ik leuke games tegemoet zien.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AXIB0lZl.jpg?1

[ Voor 6% gewijzigd door An1mA op 05-12-2014 01:21 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

In het beginscherm is de arena knop lichtflitsen aan het uit slaan. Geen idee wat dat betekend.

[ Voor 116% gewijzigd door Turfschipper op 05-12-2014 05:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Je mag een keer gratis arena doen. Dit is omdat er nu de nieuwe kaarten van gnomes en goblins in verwerkt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Haha ik kreeg direct Milhouse Manastorm uit mijn Plioted Shredder.
Meer value kan je niet krijgen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
stalscu schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 02:39:
In het beginscherm is de arena knop lichtflitsen aan het uit slaan. Geen idee wat dat betekend.
Dat doet ie voortaan als je een Arena actief hebt. En je krijgt er eentje gratis nu, dus dat is direct.
Heeft iemand trouwens al ontdekt of je nog iets met die laser op het nieuwe bord kan?
Heb zelf nog niet kunnen spelen, maar zag kripp hem richten op de raket aan de andere kant en die steeg op :P

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 05-12-2014 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:23
Ik kreeg zo bizar weinig GvG kaarten :( Denk niet dat het een goede run gaat worden, al is de curve aardig. Kreeg wat slechte keuzes (explosive sheep, 2x jeeves).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Hier ook een madder bomber in het arena deck.
Kan je leuke dingen mee doen als je veel kaarten met deathrattle hebt (nerubian egg?)
Ik zou hem durven combineren met druid/warrior.
Gezien dat ie nog ook vaak je eigen hero durft targetten. (1 spel 4 dmg op mijzelf.)
Momenteel sta ik op 6-1 met hunter.
We zien wel hoe het gaat.
annoy-o-tron is ook wel een geinige kaart als beginhand.
Snel een 3 voor 1 in early game

reactie op Hearthpwn.
p0megranates
Posted 7 hours ago(Naxx Launch)
This card is INSANE combined with Redemption. Requires at minimum 4 separate instances of damage to bypass.... and for only 3 mana and 2 cards.

[ Voor 22% gewijzigd door nagasy op 05-12-2014 10:05 ]

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:31
Zag gisteren tijdens het questen dat webspinner ook GvG beasts kan oproepen. Gaat een leuk weekend worden!

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08 15:40
Confused :?

GvG is toch pas 9 december uit?
Want ik begrijp dat als je nu arena speelt kan je al met de kaarten speelt?

En krijg je dan al wel GvG pakjes? Of krijg je nog oude pakjes? :o

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Zag Amaz gister De Floating Watcher spelen.

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/141/916/12271.png

Dat ding blijkt in de praktijk ook aardig OP.
Ikke_Niels schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:28:

In Arena kun je al GvG kaarten draften. De reward is nog wel normale packs.

En sommige minions die random minions geven (zoals Webspinner, volgens mij ook de enige momenteel) geven in contructed soms GvG kaarten.

[ Voor 60% gewijzigd door Bosmonster op 05-12-2014 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:46

Mauz1978

Console War Veteran

Ikke_Niels schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:28:

Nee. Je kunt alleen arena spelen, waar je kans hebt op gvg kaarten. Je kunt ze alleen nog niet craften of winnen ;).

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:34:
Probleem is wel dat je met de huidige manier van het halen van kaarten nooit alle kaarten kan krijgen als er iedere 5-6 maanden een nieuwe set uit komt.

Het kost nu al duizenden games en/of honderden euro's om een set compleet te krijgen.

(Overigens speel ik HS niet meer, omdat de grind me gewoon teveel werd om de sets compleet te krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Bosmonster schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:29:
Zag Amaz gister De Floating Watcher spelen.

[afbeelding]

Dat ding blijkt in de praktijk ook aardig OP.
Heb gister zelf er mee mogen spelen. In arena is het erg sterk ja, omdat je tegenstander niet altijd removal/silence heeft en hij blijft groeien als je tabt of dmg krijgt. Maar in constructed is het een aardige kaart en zeker niet OP, daar kun je er aardig mee om gaan.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
xelfer schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:35:
[...]

Probleem is wel dat je met de huidige manier van het halen van kaarten nooit alle kaarten kan krijgen als er iedere 5-6 maanden een nieuwe set uit komt.

Het kost nu al duizenden games en/of honderden euro's om een set compleet te krijgen.

(Overigens speel ik HS niet meer, omdat de grind me gewoon teveel werd om de sets compleet te krijgen)
Grind? Het is een spel dat je als het goed is speelt omdat het leuk is :+
Eventueel kan daarnaast rank een korte termijn doel zijn en op de lange termijn het sparen van alle kaarten en eventueel golden.

Ik start het nooit op met het idee om een ontbrekende kaart te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:46

Mauz1978

Console War Veteran

Grotman schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:15:
[...]

Grind? Het is een spel dat je als het goed is speelt omdat het leuk is :+
Eventueel kan daarnaast rank een korte termijn doel zijn en op de lange termijn het sparen van alle kaarten en eventueel golden.

Ik start het nooit op met het idee om een ontbrekende kaart te winnen.
Lol nee, ik zeker niet, ik disenchant elke voor mij nutteloze kaart zodat ik voor mij nuttige kaarten kan draften :)... je moet dit spel zeker niet als grind zien denk ik, alleen als je legendary wil worden... ach trouwens, iedereen zet zn eigen doelen.Je kan ook alles op level 60 willen hebben, en dat is ook een aardige grind...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
De free arena run blijft beschikbaar toch?
Want dan kan je beter wachten tot 9 december als de GvG kaarten uitzijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
psvunited schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:29:
De free arena run blijft beschikbaar toch?
Want dan kan je beter wachten tot 9 december als de GvG kaarten uitzijn.
Ja dat vraag ik me ook af. Ik had volgens mij al een Arena unlocked met gold een paar dagen terug zodat ik met quests kon kijken welke ik kon houden ivm Arena(met hero's die ik liever niet speel in constructed), dus ik kreeg gelijk het Choose een hero-scherm gisteren. Maar weet het niet zeker meer, dus misschien speel ik wel mn free arena nu.

Ik kon wel GvG kaarten kiezen, geen idee of dat had gekund met een eerder gestarte Arena, nog zonder een hero gekozen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
De free Arena run krijg je alleen als je inlogt tussen 4 en 8 december. Maar zodra die geopend is blijft ie gewoon staan natuurlijk (je hebt dan gewoon een open arena game lopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:48:
De free Arena run krijg je alleen als je inlogt tussen 4 en 8 december. Maar zodra die geopend is blijft ie gewoon staan natuurlijk (je hebt dan gewoon een open arena game lopen).
Ok, dus kan het een oude Arena zijn geweest die ik eerder had geopend of de Free run die ik gisteren heb gekregen.
Ik dacht eerst dat je de gratis run zou krijgen bij de launch, zodat je ook alvast via arena een GvG-pakje kreeg. Nou ja, ik zie het wel. Sta nu 5-2 met m'n Shaman, dus het kan niet lang meer duren voor ik erachter kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Je krijgt NU een gratis Arena run (voorlopig met classic pack)
Straks na launch 3 gratis pakjes.

Mijn gratis run eindigde in een ellendige 3-3, wel mooi symbolisch dat het laatste classic pack wat ik waarschijnlijk ooit zal open maken (eindelijk) mijn enige ontbrekende rare bevatte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Je krijgt met de launch 3 gratis pakjes. De huidige rewards zijn nog de standaard packjes.

Op zich goed gezien van Blizz aangezien veel mensen veel arena gaan spelen nu. Hierdoor krijgen ze dus nog geen GvG rewards maar eerder 'dust' aka profit for Blizz :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Even iets anders, ik heb sinds 2 weken ongeveer dat je soms een rode balk onderin de Battle.net launcher ziet die normaal gebrukt wordt voor maintainance waarschuwingen e.d. (met zo'n !-tekentje ervoor). Maar er staat geen tekst achter en als ik er op klik dan krijg ik een message box met Breaking News, maar ook zonder verdere tekst. Hebben anderen dat ook? Anders moet ik Battle.net ff opnieuw installeren denk ik.

Hetzelfde heb ik als er bovenin ook zo'n waarschuwingsicoontje staat bij storingen e.d. Ook daar verschijnt geen tekst meer als ik er op klik.

[ Voor 14% gewijzigd door Grotman op 05-12-2014 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Fel Reaver (8/8 mana, elke kaart tegenstander gespeeld is 3 kaarten uit mijn deck discarden) is echt geweldig spannende kaart. Net een pot arena mee gewonnen, maar als die eenmaal op tafel komt heeft de tegenstander in een kaart of 5 door jouw deck bijna leeg gemaakt. Je moet dan echt snel het spel afmaken ander verlies je op fatigue. Timing is dus enorm belangrijk bij deze kaart.
Leuke is dat hij wat betreft stats ongeëvenaard is , en hij je geen enkel nadeel op je board of hand geeft. Alleen is het wel een lopende tijdbom. Echt geweldig leuk in Arena nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:03:
Fel Reaver (8/8 mana, elke kaart tegenstander gespeeld is 3 kaarten uit mijn deck discarden) is echt geweldig spannende kaart. Net een pot arena mee gewonnen, maar als die eenmaal op tafel komt heeft de tegenstander in een kaart of 5 door jouw deck bijna leeg gemaakt. Je moet dan echt snel het spel afmaken ander verlies je op fatigue. Timing is dus enorm belangrijk bij deze kaart.
Leuke is dat hij wat betreft stats ongeëvenaard is , en hij je geen enkel nadeel op je board of hand geeft. Alleen is het wel een lopende tijdbom. Echt geweldig leuk in Arena nu.
Ik had hem ook in mijn Shaman arena, zeker i.c.m. windfury-kaart is hij heel sterk en kun je de game ineens snel eindigen. Maar de timing is daardoor zeer belangrijk ja, want het gaat giga hard met die burn cards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Leuk, als ik dit zo allemaal weer lees heb ik echt weer zin om te spelen!

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
het is zowiezo weer erg anders, want niemand kent alle kaarten uit zijn hoofd natuurijk :) en iedereen moet nieuwe combo's improviseren, top!

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, ik ken ook amper de nieuwe kaarten. Vanavond lekker Arena spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 04-09 00:26

Dreanor

Joene

Het gratis goblins Arena run gedaan en werd meteen herinnerd waarom ik dit spel niet leuk vind: RNGESUS for the loose every time! :@

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
RNGsus for the win, schatje. Almost everytime. Je moet alleen wel even leren hoe te spelen. Met spectator mode kan je zomaar over de schouders van een van je vrienden meekijken, of je kan ze vragen met jou mee te kijken en je tips te geven.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

SeamusXanthus schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:56:
Je krijgt NU een gratis Arena run (voorlopig met classic pack)
Straks na launch 3 gratis pakjes.

Mijn gratis run eindigde in een ellendige 3-3, wel mooi symbolisch dat het laatste classic pack wat ik waarschijnlijk ooit zal open maken (eindelijk) mijn enige ontbrekende rare bevatte.
Ik kreeg zo waar een legendary :D Hogger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Met name door de introductie van nieuwe kaarten in de nieuwe GvG set had ik laatst het idee (jaja O+ ) om het volgende toernooi in een restricted format te doen. Wat ik hiermee bedoel is dat er dan alleen maar basic en common kaarten gebruikt mogen worden (geen rares/epics/legendaries!). Dit omdat namelijk niet iedereen hier op tweakers een deftige collectie heeft en dan zo ongeveer iedereen dezelfde card pool heeft.

Voor zowel casual spelers als veteranen is het interessant. Deze restrictie zorgt er namelijk voor dat er een flink staaltje deckbuilding aan te pas komt, want als je alleen maar met common/basic kaarten kan spelen zijn de standaard meta decks geen optie (niet dat deze er gelijk zijn, maar het gaat om het principe).

Mij lijkt zo'n toernooi heel erg interessant/leuk, maar uiteraard heeft het niet zoveel zin als ik hierin de enige ben. Vandaar mijn vraag: is hier animo voor?

Vote or Die! http://strawpoll.me/3130604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Wauw, mijn animo om nog eens een toernooi mee te doen is meteen nieuw leven in geblazen. Klinkt goed dit! Soort arena, maar dan anders. Wel graag een paar dagen bedenktijd voor de start zodat ik ook zo'n deck in elkaar kan flansen!

Kan eventueel ook leuk zijn als je alsnog 1 of 2 rares mag toevoegen. Dat kan misschien net een beetje extra schwung geven aan de decks terwijl het toch toegankelijk blijft. Maar goed, zonder is ook oke voor mij hoor.
Grotman schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:19:
Even iets anders, ik heb sinds 2 weken ongeveer dat je soms een rode ... onderin ... :$
Hebben anderen dat ook?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

aicaramba schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 07:47:
Je mag een keer gratis arena doen. Dit is omdat er nu de nieuwe kaarten van gnomes en goblins in verwerkt zitten.
Heb ik gedaan. Net even gekeken, en het flasht nog steeds. Niks loopt atm.

lijkt me een bug.

[ Voor 5% gewijzigd door Turfschipper op 06-12-2014 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

stalscu schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 02:44:
[...]

Heb ik gedaan. Net even gekeken, en het flasht nog steeds. Niks loopt atm.

lijkt me een bug.
Is gewoon om de aandacht te vestigen op de GvG expansion.Las ik ergens in een blue post. Kan het alleen niet meer terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ok. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Argh... Ik speel niet veel Hearthstone meer, maar een free arena kan ik niet laten liggen, maar het meest frustrerende resultaat dat je kan hebben: 6-3 :(

Ah ja, die gast zijn deck in mijn laatste game was veel beter dan het mijne. Ik had ook geen goed deck, een beetje verkeerd gedraft met die nieuwe kaarten

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 13:57
Nou vandaag ook een stuk of 5 Arena runs gedaan maar ik ben waarschijnlijk heel slecht :+
Niet 1 keer vaker dan 3 keer gewonnen en 1x helemaal niet 1x gewonnen :'(
Constructed gaat over het algemeen altijd wel goed maar in de arena moet is nog veel leren denk ik al ben je ook wel een beetje geluk nodig met de draft en ook de draw want vandaag had ik bijvoorbeeld een Flamestrike nodig en had 2 in mijn deck maar geen bij de eerste 18 kaarten :F .
Toch begin ik de arena steeds leuker te vinden al ben ik er steeds zeker van dat ook de meta in constructed behoorlijk gaat veranderen in GvG want er zitten echt hele leuke kaarten tussen die je van niet op een behoorlijke winst of verlies kunnen zetten zoals deze :
Afbeeldingslocatie: http://hydra-media.cursecdn.com/hearthstone.gamepedia.com/thumb/b/bb/Enhance-o_Mechano.png/184px-Enhance-o_Mechano.png?version=e1e0a2ce2aa666bd90b8a74650306bf7

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Wordt er hier nog aan bragposts gedaan? :)

Met die gratis arena run voor het eerst de 12 wins gehaald. *O*oOo*O*
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Mnem1Y2.png
Gelukkig geen enkele Blood Knight tegengekomen. :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/upbzEDD.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KmGtbGI.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6R0SxMS.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Nice!

Volgens mij werkt die Antique Healbot echt prachtig in arena.

[ Voor 3% gewijzigd door PCBaas op 07-12-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Vreemd genoeg vindt Trump 'm dan maar weer niks in Arena...

Ik zie daar een Sylvannas in die decklijst staan. Ik ben ondertussen zelf aan de slag met dat basic/common-only deck en ik moet zeggen: hij is fijn. Op ranked kom ik meestal een sloot slechte spelers met teveel legendaries tegen dus dat is wel leuk. Gisteren speelde er dus eentje een Sylvannas in mijn Mirror Entity.

Het nadeel van oefenen tegen spelers met epics en legs is wel dat je niet goed kan inschatten hoeveel removal of silence je nou echt nodig hebt. Maar goed. Nog toernooi nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Zo te zien zijn er genoeg mensen die animo hebben voor een toernooi met een Restricted Format. :)
Ik ben de naam van de speciale tweakers toernooi site vergeten, vandaar maar weer bij challonge.

Tweakers Toernooi #6
- Swiss toernooi, 3 Classes/3 Decks
- Zodra je verliest is dat deck uitgeschakeld en moet je een ander deck/class pakken; de match is afgelopen zodra je met alle 3 de decks hebt verloren.
- Alleen maar basic & common kaarten mogen gespeeld worden (geen rares/epics/legendaries!)

- Het toernooi begint op maandag 15 december.
- Iedere ronde duurt 3 dagen? (lijkt me wel een redelijk, maar dit kunnen we altijd nog veranderen mocht iedereen hier minder/meer tijd voor willen krijgen. Persoonlijk vind ik 1 dag per ronde ook goed want dan hoeven we niet zo lang te wachten per ronde :P). Meerderheid beslist (ik stem niet): http://strawpoll.me/3142962 (het wordt vastgesteld op 11 december).

Inschrijven kan t/m 14 december: http://challonge.com/tournaments/signup/uufiEVUGco
Toernooi pagina: http://challonge.com/z5q9c9jy

[ Voor 4% gewijzigd door PCBaas op 08-12-2014 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik speelde net tegen een hunter, krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/po2kL2N.jpg
dus Webspinner geeft wel al GvG kaarten in constructed ^^

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelbuuu
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06 09:51
Klopt, ik kreeg Malorne ook eerder vandaag via een Webspider. Speelde niet in Arena

[ Voor 22% gewijzigd door Michaelbuuu op 07-12-2014 19:51 ]

<Got>Endurat#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Kol Nedra schreef op zondag 07 december 2014 @ 18:53:
Ik speelde net tegen een hunter, krijg ik dit:

[afbeelding]
dus Webspinner geeft wel al GvG kaarten in constructed ^^
Die heb ik ook al tegen gehad in constructed.. Gelukkig kwam hij niet terug in z'n hand tot ik had gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
hehe was lachuh.

tegenstander had totale board control, ruilte die z'n mech met deathrattle een random 2 mana dude, tegen mijn laatste minion.

zijn death rattle was een doomsayer :D 6 minions van hem weg, en ik kon nog winnen ook.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
PCBaas schreef op zondag 07 december 2014 @ 18:02:
Tweakers Toernooi #5
- Zodra je verliest is dat deck uitgeschakeld en moet je een ander deck/class pakken; de match is afgelopen zodra je met alle 3 de decks hebt verloren.
- Alleen maar basic & common kaarten mogen gespeeld worden (geen rares/epics/legendaries!)

Inschrijven kan t/m 14 december: http://challonge.com/tournaments/signup/uufiEVUGco
All signed up and ready to go! 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Tektoon op 07-12-2014 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-07 21:00
(jarig!)
Nieuwe GvG board tijdens een potje :)

Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/jx4h011wt/Schermafbeelding_2014_12_07_om_23_53_17.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Signed up voor dat tornooi! We krijgen toch enkele dagen de tijd voor onze matchen te spelen hé? Maar heb nogal veel verlof in december dus zou normaal geen probleem mogen zijn om deze vlug te spelen. Jammer dat er geen prijzen aan verbonden zijn, leuk concept!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:50
Good news everyone!

Goblins vs Gnomes goes live on Monday, Dec 8, 2014 in NA, SEA, and China. Europe will receive GvG on Tuesday, Dec 9, 2014. We do not yet have exact times of release, but we'll keep you posted. Source: hearthpwn.com

Dus morgen boosterpacks open maken? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Jaja morgen is het zover, misschien laat ik mijn pc aanstaan zodat ik op mijn werk zo af en toe op mijn telefoon een spelletje kan spelen :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
Zo te zien zijn er genoeg mensen die animo hebben voor een toernooi met een Restricted Format. :)
Ik ben de naam van de speciale tweakers toernooi site vergeten, vandaar maar weer bij challonge.

Tweakers Toernooi #5

- Iedere ronde duurt 3 dagen? (lijkt me wel een redelijk, maar dit kunnen we altijd nog veranderen mocht iedereen hier minder/meer tijd voor willen krijgen. Persoonlijk vind ik 1 dag per ronde ook goed want dan hoeven we niet zo lang te wachten per ronde :P). Meerderheid beslist (ik stem niet): http://strawpoll.me/3142962 (het wordt vastgesteld op 11 december).

Alleen maar basic en common (dus geen bolletje of een grijs bolletje op de kaart) das vrij listig :o
Wel leuk idee krijg je weer hele andere decks dan de "standaard" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

Tweakers Toernooi #5

aangemeld, leuk idee om alleen common/basic kaarten te gebruiken :) maar GvG kaarten mogen wel toch?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
Ik heb me ook aangemeld. Alleen er was al eerder een Tweakers #5 toernooi:

http://challonge.com/tw5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik ga ook weer eens proberen mee te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
astie schreef op maandag 08 december 2014 @ 09:57:
Ik heb me ook aangemeld. Alleen er was al eerder een Tweakers #5 toernooi:

http://challonge.com/tw5
Aangepast O+

GvG en Naxxramas commons mogen uiteraard wel.
Tip: zodra je "common" intikt krijg je zowel de basic als de common kaarten te zien in je collection :>

[ Voor 16% gewijzigd door PCBaas op 08-12-2014 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
PCBaas schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:02:
[...]

Aangepast O+

GvG en Naxxramas commons mogen uiteraard wel.
Tip: zodra je "common" intikt krijg je zowel de basic als de common kaarten te zien in je collection :>
oke duidelijk :) en je moet dus ook 3 decks maken met 3 verschillende classes?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Kol Nedra schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:27:
[...]
oke duidelijk :) en je moet dus ook 3 decks maken met 3 verschillende classes?
Yup, anders zou je dalijk opeens 3x Mage tegenover je krijgen! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
Had gesigned, maar blijk dan toch niet te kunnen... De eerste 3 dagen (15/16/17) kan ik constant 's avonds niet :-/

Volgende keer beter

[ Voor 73% gewijzigd door Ikke_Niels op 08-12-2014 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024

Tweakers Toernooi #6

Het lijkt me leuk om mee te doen, maar weet niet zeker hoe het zit met tijd. Van hoe laat tot hoe laat zou dit ongeveer lopen en hoeveel mogelijkheid voor aanpassen is erg? Ik zit namelijk op woensdag avond 2 uur in de trein wat het spelen wat moeilijk zou maken. Maar verder hou ik me graag aanbevolen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Lijkt me trouwens wel goed om geen GvG kaarten toe te staan? Anders zijn mensen die voor het toernooi veel tijd hebben (of veel geld investeren) in het voordeel met een extra hoeveelheid kaarten?

Als het wel mag koop ik wel ff 40 packs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Bosmonster schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:16:
Lijkt me trouwens wel goed om geen GvG kaarten toe te staan? Anders zijn mensen die voor het toernooi veel tijd hebben (of veel geld investeren) in het voordeel met een extra hoeveelheid kaarten?

Als het wel mag koop ik wel ff 40 packs :P
anders ook geen naxx kaarten hoor :)

en het is geen pay2win spel he?? gaat om skill ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 08-12-2014 11:24 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
het is maar een idee, maar laat een neutraal iemand voor 9 klasses shit decks in elkaar zetten. Iedereen moet die decks gebruiken. en je mag zelf 3 klasses eruit kiezen. Alleen orginele kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 09:13
Ik denk zelf dat ik niet in staat ben om mee te doen aan het toernooi, maar als het alleen maar basic & common kaarten mogen zijn dan lijkt het mij toch wel veel leuker om dit met de nieuwe uitbreiding te doen. Zo leer je de nieuwe kaarten op een verfrissende manier kennen. Anders heb ik een vermoeden dat mensen toch veel op dezelfde free to play mages, hunters en warlocks gaan uitkomen en ik denk dat de meeste mensen varianten op die decks wel redelijk kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
zoiets als basic/common deck:

http://www.hearthpwn.com/...2;12202:1;12230:2;12248:2;

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 08-12-2014 11:45 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Er zitten letterlijk maar 40 commons in de GvG set (http://www.hearthpwn.com/...filter-rarity=2&display=3) en iedereen krijgt al sowieso 3 packs gratis bij de release event. Waarschijnlijk hoef je er dus maar een paar commons te craften om je common deck compleet te krijgen zelfs als je nu geen gold/geld hebt voor packs; ik zie dan ook niet echt een bezwaar in het toestaan van GvG kaarten. Zonder deze kaarten is de card pool wel heel erg mager en mijn gedachte was juist dat we met de GvG release juist genoeg basis/common kaarten hadden om nog redelijk wat verschil te hebben in het deckbuilden zonder het gebruik van rare kaarten.

@badboyqxy: Dan gaat iedereen met de beste 3 decks spelen en dan weet je precies wat er in de decks van je tegenstander gaat zitten; het leuke aan dit toernooi is juist het deckbuilding gedeelte en dat wil ik hier dus ook niet wegnemen. Uiteraard mag je hierbij gewoon advies/hulp vragen aan derden, hierin houd ik je niet tegen. :)

Nog even ter verduidelijking: de tijdsspanne per match is het aantal dagen in de vote (http://strawpoll.me/3142962, ik zet het vast op 11 december 23:59h en ik vote zelf niet in deze poll), beginnend om maandag 15 december en elke dag is in principe tot 12 uur 's avonds (maar mocht dit net wat later zijn vind ik ook niet zo bezwaarlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ok prima, zorg ik even dat ik die allemaal bij elkaar verzamel voor het toernooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan zelf niet mee doen. maar leuk concept, ben benieuwd of het mogelijk is om een eff. anti agro deck te maken met enkel basis/commons. (gezien agro wel vrij makkelijk moet kunnen)

@Jacobv3l, in een toernooi werkt het over het algemeen zo dat je binnen een vast gestelde tijd (lees paar dagen) je ronden moet hebben gespeeld. op welk tijd stip (lees hoe laat) je deze games speelt is tussen jouw en je tegenstander. je geeft via een bericht (via battlenet, tweakers DM, of dit topic net wat het makkelijkst werkt) aan wanneer jij tijd hebt, en hij reageerd wanneer hij kan. zo simpel is het. om te bepalen of jij tijd hebt denk ik dat de volgende stel regel handig kan zijn.
- heb je de twee weken vanaf de start datum van het toernooi, tijd om min. eens per twee dagen te spelen. (door de weeks s'avonds, weekend over de dag).

Wat er gebeurt als mensen niet kunnen spelen binnen de gestelde tijds periode (lees ronde van 2 a 3 dagen) is wat lastiger. omdat in een swiss toernooi de volgende ronden niet kan starten voor de voorgaande ronden volledig is afgerond. regels kunnen afwijkenen ivm kans dat eer systeem niet werkt. maar denk dat voor een simpel tweakers toernooi waarin niets te winnen valt zal het als volgt zal worden behandeld. indien een van de twee duidelijk de reden is dat er niet gespeeld wordt neemt die persoon de 0-3 verlies. indien beide hun uiterste best hebben gedaan om te spellen maar beschikbare tijd gewoon niet gevonden kon worden krijgen beide spelers een 2-3 verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
Misschien is het een idee voor de volgende keer het uit te breiden met rares, dan heb je iets meer diversiteit maar is het nog wel bereikbaar voor de meeste. Het concept vind ik namelijk wel leuk, geen decks "vol met legendaries". :)

[ Voor 8% gewijzigd door Ikke_Niels op 08-12-2014 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Voor de volgende keer is dat inderdaad een idee, dan heeft iedereen ondertussen ook al wat meer nieuwe packs dus dan is het nog steeds toegankelijk. :)

Om te voorkomen dat dit hele topic wordt volgespamd met "wat is het b.net van ...?" maak ik ook wel een lijstje van deelnemers + hun b.net tag. Als iedereen die meedoet met het toernooi zo vriendelijk kan zijn om die naar mij te pb'en dan zet ik dat wel dit weekend neer in een overzichtelijke lijst (degene die hier staan hoeven dat niet, die kan ik zelf wel vinden: https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/tweakers-overzicht).

[ Voor 18% gewijzigd door PCBaas op 08-12-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
@Stone_NL

Dankjewel voor de info, ik dacht even dat er iedere dag van die 3 dagen gespeeld moest worden. maar als je maar 1 tegenstander hebt en je het op 1 van de 3 dagen moet inplannen moet het wel lukken.

@PCBaas

Moet de decklist trouwens van te voren ergens worden gemeld? Of kan ik gewoon ieder deck kiezen waar ik zin in heb?

(sorry voor de vragen, nooit eerder HS toernooi gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Ik doe zelf mee aan het toernooi, dus je hoeft geen decklists in te sturen. :7
Zolang je maar de 3 decks hebt en deze niet veranderd tijdens de match zelf is het goed.

Het is zegmaar niet de bedoeling dat je na het eerste potje op "cancel challenge" drukt, vrolijk je collection induikt en een deck creëert die het eerste deck van je tegenstander volledig counterd. Buiten dit is alles wel ok, van mij mag je tussen de rondes door wel wat kaarten vervangen als je bijv. dan toevallig wat nieuws uit een pakje krijgt maar in principe maak je natuurlijk gelijk je decks zo goed mogelijk.

[ Voor 22% gewijzigd door PCBaas op 08-12-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Meestal als er een Europese datum gegeven wordt unlocked het al een avond van te voren, net zoals bij Naxx. Misschien vanavond dus al GvG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ons hopen vanavond al GvG. Morgen heb ik nog verlof dus zou wel moeten lukken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ja ik wil ook weten hoelaat het live gaat, anders ga ik misschien eerder naar bed zodat ik 9 december 1 uurtje eerder uit bed ga en wat ga spelen voordat ik ga werken :P
zoiezo blijft mijn pc aanstaan, dan kan ik tijdens werk beetje spelen via remote play op mijn telefoon :P

[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 08-12-2014 13:29 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik heb mij ook opgegeven :) zonder rares/epics/legendaries wil ik het wel proberen :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Hebben mensen goede ervaringen met ArenaValue.com? Ik merk dat ik niet meer zo goed ben in Arena als voorheen (veel ranked gespeeld & de rest wordt beter) en ik wil weer richting de 7 wins gemiddeld kruipen zoals 'vroeger'. Nu zit ik nog maar rond de 4 of zo en dat is wel kosten dekkend maar geen moneymaker meer.
Denk dat vooral met draften nog wel wat te winnen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroeger won ik ook gemiddeld 7+ maar ben dan overgestapt naar ranked om Legend te halen. Nu merk ik dat ik vaak niet verder geraak dan een 5-6. Wel jammer op zich. Laatste arena zelf ronduit 0-3 gegaan. Had wel slechte draws maar toch, wijst erop dat ik er toch niet beter ben op geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik zit op dit moment ook op 6-7 wins max. Ben wel benieuwd hoe ik dit kan aanscherpen. Denk dat het bij mij uitkomt op gewoon regelmatiger spelen :/

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
is er al meer bekend welke tijd GvG online gaat?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik las ergens dat rond 12:00 PST de boel live ging. Dat zou hier pas dus rond 21:00 zijn (ongeveer)?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
http://hearth.cards/
Kennen jullie deze al?

Alle cards op dezelfde pagina, filteren zonder page reloads, zelfs class specifieke zaken zoals bijvoorbeeld 'Hunter Secrets' pakt ie

Leuk om te weten, de maker is volgens z'n GitHub profiel een software Engineer bij Google

[ Voor 44% gewijzigd door Slashdotter op 08-12-2014 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
NICE!!

Je wilt niet weten hoevaak ik tijdens een potje snel moet googlen naar secrets omdat ik tegen een prutser speel die ook gewoon de slechte secrets runt. En dan is draadloos internet soms heel traag...
Snappie88 schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:41:
Ik las ergens dat rond 12:00 PST de boel live ging. Dat zou hier pas dus rond 21:00 zijn (ongeveer)?
Dat is NA. EU komt vooralsnog niet op hetzelfde moment.

Pagina: 1 ... 5 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]