[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.370 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-10 18:26
Kwam zojuist dit filmpje tegen, unstable portal OP :p
Volgens geruchten komt rond juni een 250k league van team Archon. Dan wil je dit niet hebben in de final game of voor entertainment purpose juist wel, haha.

[ Voor 44% gewijzigd door An1mA op 04-05-2015 21:05 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Freezemage is weer HOT i.v.m. zoo, hunter en grim.. dus mijn CW is aan het genieten! :)

Net 1000 wins (1003 inmiddels).. dacht dat je dan 300G zou krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:03:
Kwam zojuist dit filmpje tegen, unstable portal OP :p
Volgens geruchten komt rond juni een 250k league van team Archon. Dan wil je dit niet hebben in de final game of voor entertainment purpose juist wel, haha.
Dit soort dingen maakt het voor het publiek leuk. HS is gewoon een game met zeer veel RNG en dat zorgt voor extreme uitkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 19:58
http://www.icy-veins.com/hearthstone/grinder-priest-gvg-deck

Ik gebruik nu dit deck, met als enig verschil dat ik Vol'Jin speel omdat ik Sylvanas niet heb.

Echt heerlijk! Heb op iedere situatie wel een antwoord lijkt het. Als je een removal paraat hebt (meer dan genoeg aanwezig) is de Deathlord deathrattle een voordeel... want als een minion op deze manier op het veld komt wordt z'n Battlecry niet getriggered. Heb meerdere keren meegemaakt dat het een fancy legendary was die randomly gekozen werd. Als die het juist moet hebben van z'n entree dan is het een loze unit die je de eerstvolgende turn kunt disposen (of als je geluk hebt eerst even healthswappen met Vol'Jin)... weg timing, weg voordeel.

Vanavond nog een bizarre situatie meegemaakt: via 2x Thoughtsteal een Kel'Thuzad en Thaurissan te pakken gekregen... toen die beide op het veld lagen speelde hij zijn Thaurissan die ik de volgende turn kon jatten met m'n Mind Control. Had dus 3 legendaries op het veld liggen waarvan er niet èèn van mij was :D Mooie was nog dat ik nog twee removals in m'n hand had... dat voelde echt oppermachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:34

Turfschipper

Hup NAC

Vind het wel jammer dat ik nooit "op nivo" kan mee praten, haha ;-).

Geen idee wie die kaarten zijn, en ik heb ze 9 van de 10 keer niet.

Ik bevind me nog in de marges van het spel. Toch zat ik bij de top 30% van de hele game afgelopen maand. Een beetje verbaasd was ik wel.

En ik vroeg me af: wat heeft die andere 70% dan uitgespookt? Want ik loop maar een beetje aan te klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:47

Nitai

Live the life you love.

Ik weet nog dat ik hier mijn keuze voor Deathlords in m'n Priestdeck moest verdedigen boven Dark Cultist :+ Grappig om te zien dat alle Priest decks nu bijna Deathlords runnen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-10 13:28
Flamewaker deck geprobeerd, wel echt lachen net. Had er 2 op het veld, een 2/2 en een 2/1 (nadat huntard hem had geraakt met Eaglehorn), vervolgens had hij een Explosive klaar liggen, dus hij denkt die valt wel aan. Hij speelt een Worgen, ik gebruik Flame Cannon en speel Mad Scientist, hij krijgt 4 damage op zijn bakkes. Volgende turn, hij gebruikt alleen hero power, ik Fireball en nog eens 4 damage op zijn bakkes, hij concede. :D

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turfschipper schreef op maandag 04 mei 2015 @ 23:37:

Ik bevind me nog in de marges van het spel. Toch zat ik bij de top 30% van de hele game afgelopen maand. Een beetje verbaasd was ik wel.

En ik vroeg me af: wat heeft die andere 70% dan uitgespookt? Want ik loop maar een beetje aan te klooien.
Wellicht speelt een groot percentage van de HS accounts uberhaupt niet en tellen die toch mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-09 17:05

murphsy

Product Monkey

Turfschipper schreef op maandag 04 mei 2015 @ 23:37:

Erg veel mensen spelen geen ranked! Als je vaak 'normal' games speelt kom je vanzelf ook daar tegen goede tegenstanders. Zelf speel ik sinds de beta vooral arena, achter elkaar door haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:42
Het is de eerste 2 weken ook gewoon zo dat je op alle ranks top tier decks tegenkomt incl. spelers met golden heroes en legend cardbacks.
Speel nu op rank 15 en ik kom de zelfde decks tegen als vorige week op rank 7-4 met af en toe wel een gimmicky deck en dan merk je vaak dat het toch vrij eenvoudige wins zijn of je moet echt extreme rng tegen hebben + een zeer slechte hand wat wel eens gebeurd natuurlijk.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-10 14:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

beuker19 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:58:
Het is de eerste 2 weken ook gewoon zo dat je op alle ranks top tier decks tegenkomt incl. spelers met golden heroes en legend cardbacks.
Speel nu op rank 15 en ik kom de zelfde decks tegen als vorige week op rank 7-4 met af en toe wel een gimmicky deck en dan merk je vaak dat het toch vrij eenvoudige wins zijn of je moet echt extreme rng tegen hebben + een zeer slechte hand wat wel eens gebeurd natuurlijk.
Ik kwam eind van het seizoen nog steeds golden heroes op rank 19 tegen -.- Het is jammer dat er niet een manier is om bewust onder rank 20 te blijven xD (ja ik weet dat dit niet kan vanwege abuse... but still)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
IdieEasy schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 10:18:
[...]

Ik kwam eind van het seizoen nog steeds golden heroes op rank 19 tegen -.- Het is jammer dat er niet een manier is om bewust onder rank 20 te blijven xD (ja ik weet dat dit niet kan vanwege abuse... but still)
Volgens mij kom je juist vanwege dat abuse dat je die golden heroes tegen komt op rank 19 :P

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-10 14:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

aicaramba schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:41:
[...]

Volgens mij kom je juist vanwege dat abuse dat je die golden heroes tegen komt op rank 19 :P
Yup, maar daarom kan je niet onder rank 20 blijven, dat zou het probleem alleen maar verschuiven.

En het is niet eens dat het bots zijn, tenzij ze ineens kaarten kunnen selecteren, van henzelf en tegenstander etc etc.

Ach, des te meer lol als ik een keertje win xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Ik had voor BRM voorgenomen om alles op heroic te halen zonder ook maar iets op internet op te zoeken. Dat lukte.... totdat ik Chromaggus heroic ging proberen. Na een uur of 3 totaal had ik nog steeds geen enkel idee hoe ik dit moet winnen.

En nu... zelfs na het lezen van verschillende guides en decks lukt het nog niet! Ik denk dat er nu al wel zo'n 6 uur aan tijd in is gaan zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Van mij mogen ze mensen die veelvuldig achter elkaar direct conceden, gewoon een maandje van ranked trappen.
beuker19 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:58:
Ik weet niet of ik nu zo goed ben, of dat mijn deck echt goed in de meta past, maar ik win echt makkelijk op het moment, 85% winrate.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benjamin- schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:00:
Van mij mogen ze mensen die veelvuldig achter elkaar direct conceden, gewoon een maandje van ranked trappen.
Dan gaan die mensen gewoon afk na het joinen van een game in plaats van conceden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-10 18:21
Morphs schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:04:
Ik had voor BRM voorgenomen om alles op heroic te halen zonder ook maar iets op internet op te zoeken. Dat lukte.... totdat ik Chromaggus heroic ging proberen. Na een uur of 3 totaal had ik nog steeds geen enkel idee hoe ik dit moet winnen.

En nu... zelfs na het lezen van verschillende guides en decks lukt het nog niet! Ik denk dat er nu al wel zo'n 6 uur aan tijd in is gaan zitten...
Ik heb precies hetzelfde :) alles voor Chromaggus op eigen kunnen gedaan wat erg leuk was om je eigen decks te verzinnen... Nu zit ik al tijdje vast met Chromaggus... Moet overigens ook nog alles na Chromaggus doen omdat ik het gewoon op volgorde doe. En zes uur heb ik er ook wel inzitten inderdaad...

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
xelfer schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:03:
[...]

Dan gaan die mensen gewoon afk na het joinen van een game in plaats van conceden.
Ook daar kan je een script voor maken die dat ziet.

Oh en 2de keer flink faken = half jaar ban van ranked, 3de keer = permanent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, ik vrees dat het wel lastig is om mensen te straffen voor het verliezen van games. Zelf ga ik er niet van uit dat Blizzard hier iets mee gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Het is helemaal niet lastig, het is gewoon een keuze.

Blizzard kan echt wel zien wanneer iemand aan het faken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De vraag is alleen of Blizzard daar tijd en resources in moet steken. Ze kunnen beter een geschikt ELO systeem verzinnen in plaats van gaan prutsen met het huidige systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Vanavond de ESL april benelux finals spelen en heb me ingeschreven voor wo/do/vr via strifeWire voor WC Qualifier point toernooien :) er zijn daar nog een paar plekken over dus misschien willen er nog meer meedoen?

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
xelfer schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:30:
De vraag is alleen of Blizzard daar tijd en resources in moet steken. Ze kunnen beter een geschikt ELO systeem verzinnen in plaats van gaan prutsen met het huidige systeem.
Ja vind ik van wel. Natuurlijk zou ik liever een ander systeem zien, maar los van dat, mensen die zo triest zijn om steeds te conceden/express verliezen omdat ze tegen noobs willen spelen, moeten gewoon echt iets anders gaan doen. Er is een reden waarom je op een bepaalde rank komt, dat is omdat ze uiteindelijk je rond de 50% willen laten spelen, zodat het voor iedereen een uitdaging en eerlijk is.

Dus van mij mogen ze die mensen heel hard aanpakken en zorgen dat het niet meer gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 19:58
Is de matchmaking voor casual play compleet random? Ik speel en win bijna alles met m'n priest deck... maar vandaag is de daily 5 matches winnen met Paladin/Warrior... de twee classes waar ik helemaal niets voor heb. Kom alleen maar legendary decks tegen lijkt het... kansloos.

Denk dat ik deze daily maar moet overslaan... of de hele dag blijven proberen voor lucky wins :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Nee die is niet random, die is gericht op win/loss, net zoals ranked, alleen dan zonder rank.

Dit is inderdaad heel erg lastig wanneer je een quest krijgt voor een class waar je niet goed mee bent en/of veel kaarten voor mist, want je blijf tegen dezelfde mensen spelen waarmee je ook met je goede class en kaarten tegen speelt.

Speel je ranked? Want ben je lage rank dan kan je daar ook wat wins pakken. Wanneer ik op Americas speel, doe ik dat voor quests, heb ik ergens een slecht deck voor, dan doe ik lage ranks, dan maak je nog een kans met basic kaarten enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benjamin- schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:45:
[...]

Ja vind ik van wel. Natuurlijk zou ik liever een ander systeem zien, maar los van dat, mensen die zo triest zijn om steeds te conceden/express verliezen omdat ze tegen noobs willen spelen, moeten gewoon echt iets anders gaan doen. Er is een reden waarom je op een bepaalde rank komt, dat is omdat ze uiteindelijk je rond de 50% willen laten spelen, zodat het voor iedereen een uitdaging en eerlijk is.

Dus van mij mogen ze die mensen heel hard aanpakken en zorgen dat het niet meer gebeurd.
Het eindresultaat is wel 50% winnen voor mensen die noobs farmen en daarnaast ook tegen de noobs conceden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
xelfer schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 14:02:
[...]

Het eindresultaat is wel 50% winnen voor mensen die noobs farmen en daarnaast ook tegen de noobs conceden.
Het eindresultaat is dat ze op een gigantische foute rank komen.

Iets betere spelers verslaan je, veel betere spelers 'verliezen' van je, oftewel, je komt massaal mensen tegen die beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-08-2024
Net leuk potje gehad tegen ZOO, speel zelf dragon paladin.

Turn 8 trek ik Chromaggus, tegenstander heeft bord vol spinnetjes en andere 1 health zooi.
Ik trek consecration en whipe zijn bord, vervolgens gooi ik mijn solemn vigil op welke dus gratis is.

Ik trek uit mn solemn mn Tirion en Emperor Thaurissan. Beide heb ik dubbel in mn hand door Chromaggus.

Beurt erna gooi ik Tirion op (had nog 6 health ofzo), beurt daarna Thaurissan, daarna weer Tirion, waar de eerste nog leefde.

Opponent zag geen mogelijkheid meer om te winnen en conceed maar! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Net 7 keer op rij druid.... die kutcombo elke keer weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Ik speel voor het eerst in lange tijd maar weer eens arena. Nu sta ik 2-1.. Mijn mage tegenstander trok baron geddon uit z'n unstable portal. GG :P

Helaas heeft mijn deck maar 1 flamestrike, geen fireballs en geen frostbolts. Sowieso heb ik bijna geen spells kunnen draften. Wel een violet teacher, mana worm, flamewaker en 2 sorcerrers apprentice's, maar geen spells :P

[ Voor 45% gewijzigd door aicaramba op 05-05-2015 17:00 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel op eens meer dan 50% van de tijd tegen Zoo. Heeft Zoo recent een toernooi gewonnen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
Zoo niet alleen, alles is aggro waar ik tegen speel.. best vervelend als je gewoon wat nieuws wil proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:34

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb vanaf het begin denk ik hooguit 10 potjes casual gedaan. De rest allemaal ranked. (En een 20 keer arena of zo)

Heb toch 500 overwinningen nodig per hero, waarom mijn tijd verdoen in casual? Snap als je hoog staat en je af en toe een ander dek wil testen zonder te zakken, maar verder kan ik geen reden verzinnen casual ipv ranked te spelen.

Net zo een grote kans dat je iemand tegen komt die je toch niet kan pakken in het begin. (Zonder rng god modus hulp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dijstr schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:09:
Zoo niet alleen, alles is aggro waar ik tegen speel.. best vervelend als je gewoon wat nieuws wil proberen..
Je moet ook niet de illusie hebben dat je in HS iets nieuws kan proberen :o. Gewoon je decklist beginnen met veel creature removal, taunts en eventueel healing als je een deck wilt spelen wat niet aggro is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hoogstwaarschijnlijk in juni een Championship Fireside Gathering houden hier in Oostende (België). :)

Meer algemene info over Fireside Gathering kan je hier vinden: http://eu.battle.net/hear...ng-championship-4-23-2015

Je kan je kwalificeren uiteindelijk voor Blizzcon (na een lange weg, maar wel doenbare weg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-10 12:12
yinx84 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:54:
Is de matchmaking voor casual play compleet random? Ik speel en win bijna alles met m'n priest deck... maar vandaag is de daily 5 matches winnen met Paladin/Warrior... de twee classes waar ik helemaal niets voor heb. Kom alleen maar legendary decks tegen lijkt het... kansloos.
Dat heb ik ook gehad. Door goede decks te gebruiken in casual is je matchmaking rating daar te hoog geworden. Als je door blijft gaan met verliezen zou je uiteindelijk weer haalbare tegenstanders moeten krijgen, maar het kan even duren. Ik doe daarom mijn dailies waar mogelijk op ranked, om de casual rating laag te houden.

Voor Warrior heb ik al mijn wapens en wapen/shield gerelateerde minions bij elkaar gegooid en aangevuld met anti-minion spells en charge minions voor een soort goedkope control warrior. Ik kan er op rank 15-20 mijn quests mee winnen en het speelt wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
Zo, de hele avond zitten sleutelen maar heb nu wel een fijn deckje gemaakt met Shaman.

http://www.hearthpwn.com/decks/243344-control-shammie-1-1
Dat is m geworden!

Tips zijn welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:42
dijstr schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 22:35:
Zo, de hele avond zitten sleutelen maar heb nu wel een fijn deckje gemaakt met Shaman.

http://www.hearthpwn.com/decks/243344-control-shammie-1-1
Dat is m geworden!

Tips zijn welkom :)
leuk deck maar volgens mij is dit zo'n een beetje een standaard Shaman deck.
Het enige wat ik zou veranderen is Shredders ipv. Gollems omdat het beter on curve is met bijv. de Powermace turn 3 en Shredder turn 4.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-08 09:26
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:42:
Ik ga hoogstwaarschijnlijk in juni een Championship Fireside Gathering houden hier in Oostende (België). :)

Meer algemene info over Fireside Gathering kan je hier vinden: http://eu.battle.net/hear...ng-championship-4-23-2015

Je kan je kwalificeren uiteindelijk voor Blizzcon (na een lange weg, maar wel doenbare weg).
nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
beuker19 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 22:40:
[...]

leuk deck maar volgens mij is dit zo'n een beetje een standaard Shaman deck.
Het enige wat ik zou veranderen is Shredders ipv. Gollems omdat het beter on curve is met bijv. de Powermace turn 3 en Shredder turn 4.
Klopt, ik had eerst ook de shredder ipv de golem. Maar miste toch de 3 drop minion. Wapen zit er nu meer in voor het wapen en minder voor de combo, als hij wel landt op de golem is het wel fijn :)

Maar dus wat je zegt is dat ik de hele dag bezig ben geweest met het uitvinden van een deck dat eigenlijk al lang bestaat :F

[ Voor 10% gewijzigd door dijstr op 05-05-2015 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
dijstr schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 22:50:
[...]

Klopt, ik had eerst ook de shredder ipv de golem. Maar miste toch de 3 drop minion. Wapen zit er nu meer in voor het wapen en minder voor de combo, als hij wel landt op de golem is het wel fijn :)

Maar dus wat je zegt is dat ik de hele dag bezig ben geweest met het uitvinden van een deck dat eigenlijk al lang bestaat :F
Ik snap je punt... maar toch is shredder wel de beste 4 drop van dit moment :p
Kijk anders ook eens naar mijn Shaman deck: http://www.hearthpwn.com/decks/241191-dragon-shaman

Iets meer gericht op midgame en met wat zware jongens op het eind :)

Edit: voor de geïnteresseerden, ik ben 3e geëindigd van de ESL Hearthstone Open Wednesday Wars April Finals Benelux. Alles ging perfect,, tot ik in de halve finale een hunter tegenkwam...

[ Voor 17% gewijzigd door Royy90 op 05-05-2015 23:35 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is een Bloodmage Thalnos wel value met maar 3 spelldamage spells in je hele deck? 9 creatures die 6 of meer mana kosten vind ik ook best flink.

Ik zou zelf meer spells erin stoppen als ik met 2 Azure Drakes en 1 Bloodmage Thalnos zou spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Chromaggus is alleen goed voor lock, die heeft daar 100% value. Voor andere decks is hij gewoon veel te traag, zelfs in Pal decks. Isera is beter.

je hebt zoveel 1x kaarten (op je leg's na) in je deck en dat betekent dus dat RNG een grote factor is. Het hoeft niet perse slecht te zijn, maar wel opvallend :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voordeel van Chromaggus in een Dragon Paladin deck is wel dat je potentieel een 6/8 kan spelen turn 6 :).

Edit: HS 30 miljoen spelers :o. https://twitter.com/PlayH...status/595619019593416704

Algemene reactie is:

coL_noxious ‏@coL_noxious 15 uur15 uur geleden

@PlayHearthstone 29,999,999 Face Hunters and me ;_;

[ Voor 52% gewijzigd door xelfer op 06-05-2015 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17:37
Royy90 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 23:20:
[...]

Ik snap je punt... maar toch is shredder wel de beste 4 drop van dit moment :p
Kijk anders ook eens naar mijn Shaman deck: http://www.hearthpwn.com/decks/241191-dragon-shaman
Ik zou chromaggus eruit halen voor ysera in jouw deck, want ik zie maar drie kaart draw kaarten dus je zult er zelden veel meer kaarten van krijgen dan ysera, daarnaast ben ik zwaar aan het twijfelen of faerie dragon een kaart is die kan runnen, alleen omdat hij een dragon is. En zoals xelfer heeft aangegeven is bloodmage thalnos een vreemde keuze in als je maar drie damage spells gebruikt. Ik zou het zelf vervangen door loot hoarder omdat de spell damage naar mijn mening zelden nuttig zal zijn, maar ik heb het niet getest met dit deck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
6/8 in turn 6 of 4/12 in turn 7 maakt niet echt veel uit denk ik :)

speel zelf dus Chr. in mijn hand lock deck. ook best leuk, alleen tegen hunter ben ik vrij kansloos, voor de rest eigenlijk gaat 't lekker. Heb wel 2x corrupters ook erin als nep fire elemental.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saint_One
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
Mocht iemand nog interesse hebben vanavond hebben we de #18e One Day Cup van Doubledutch Dragons

Meer info : http://doubledutchdragons...n/2215-hs-dragon-s-odc-18

Inschrijven kan hier : http://battlefy.com/doubl...b766f487c4800e3ca68/teams

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, turn 6 kan je in principe anders niet iets overpowered spelen. Turn 7 heb je nog Dr. Boom en andere opties. Zelf speel ik zowel Ysera als Chromaggus :),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Mofkees schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:53:
Chromaggus is alleen goed voor lock, die heeft daar 100% value. Voor andere decks is hij gewoon veel te traag, zelfs in Pal decks. Isera is beter.

je hebt zoveel 1x kaarten (op je leg's na) in je deck en dat betekent dus dat RNG een grote factor is. Het hoeft niet perse slecht te zijn, maar wel opvallend :)
6/8 op 6 is gewoon heel sterk, hoe dan ook moeten ze hem clearen, dus of ze traden heel wat minions, of ze gebruiken iets wat ze later niet meer op bijvoorbeeld Tirion kunnen gebruiken.
Daarbij als je Vigil speelt en je doet 1 minion traden, dan kan je 4 kaarten trekken op turn 10. Of natuurlijk 3 minions killen en dan zonder Consort op 10 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
turn 6 is emperor natuurlijk :) voor pal zijn er misschien minder andere keuzes, hungry dragon + dude? aan de andere kant zijn er zoveel 5 mana kaarten (azure/corrupter/belcher ...)

voor locks heb je natuurlijk twilight drakes wat je ook kunt spelen.

Op zich turn 6 6/8 is best OP, mja als hij een hex krijgt, heb je er nog steeds niks aan.

Sylvanas speel ik altijd in mijn decks maar vrijwel nooit op turn 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Mofkees schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:32:
turn 6 is emperor natuurlijk :) voor pal zijn er misschien minder andere keuzes, hungry dragon + dude? aan de andere kant zijn er zoveel 5 mana kaarten (azure/corrupter/belcher ...)

voor locks heb je natuurlijk twilight drakes wat je ook kunt spelen.

Op zich turn 6 6/8 is best OP, mja als hij een hex krijgt, heb je er nog steeds niks aan.

Sylvanas speel ik altijd in mijn decks maar vrijwel nooit op turn 6.
Ja want je hebt altijd Thaurrisan op turn 6 in had. 8)7

Als hij een Hex krijgt? Ten eerste is dat alleen Shaman, en ten tweede is dat weer 1 removal minder. Je hebt meer dan 2 grote drops, dus dan moet die over naar silence en blijft er iets sterks liggen.

En waarom zou er minder zijn voor Paladin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het feit dat mensen je 6/8 kunnen hexen betekent natuurlijk niet dat je hem niet moet spelen turn 6 als je dat kan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Chr. en Isera beiden moeten direct removed worden. Het verschil is echter dat je bij Isera al een kaart hebt. Vandaar mijn eerste opmerking dat, als je EEN van die 2 neemt, Isera de voorkeur verdient. Als je plaats hebt voor twee, dan is er in dat opzicht geen discussie natuurlijk :)

Bij Pal's worden de meeste dragon decks gespeeld door consort. Hand lock zie ik niet veel met dragons maar zelf vind ik ze echt fijn spelen, want Twilight zit er al en Chr. heeft ALTIJD value door hero power. Die 3 mana technician helpt locks ook enorm tegen aggro, wat altijd het problem was. Op de derde plaats waarschijnlijk Dragon Priest door de buffs op Sorcerer en die 2/3 kleine dragon.

Dan zie ik nog dragon shamen/mage/warrior/rogue, wat nog geen goeie vorms hebben omdat men helemaal vanaf 0 de decks moet bouwen.

Voor hunter en druid zie ik niet snel dragon's komen, misschien maak ik wat mensen boos, maar die twee classes vind ik ook de saaiste classes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Chromaggus heeft altijd value als Warlock? Valt wel mee hoor, heb je een snelle game dan wil je hem niet op 10 mana spelen met tappen, want dat betekent dat je sneller doodgaat, dan ben je toch echt bezig met board control en dus zorgen dat je niet doodgaat. Heb je een trage game, dan zit je hand vaak (redelijk) vol. Ik kan me dan toch heel wat situaties voorstellen dat je hem echt niet wilt spelen. Paladin heeft dat probleem niet, en door combo's, waaronder Consort, is hij heel goed speelbaar.

Ysera kan beter zijn, maar hoeft zeker niet. Uiteindelijk stop je in Paladin gewoon beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Zoals eerder aangegeven zie ik niet hoe het altijd value is als je chromaggus speelt met lock, je kan natuurlijk direct life-tap met 10 mana, maar over het algemeen vind ik lifetap aan het eind van de beurt zelden een goede play, daarnaast kan je ook dood zijn nadat je chromaggus hebt gespeeld dus dat is niet 100% value.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
100% value is overdreven. Ik speel hem nu sinds hij beschikbaar is in mijn handlock en heb er al veel, heel veel value van gehad. Ik zie hem een beetje als Ysera. Hij is erg traag maar blijft hij langer als 1 beurt staan (wat vaak gebeurd met deze minions) dan heb je er ontzettend veel value van. Zeker van Chro+lifetap.

Ik vind dat je de value van een kaart niet kan bepalen als je hem niet zelf goed hebt uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
astie schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:23:
100% value is overdreven. Ik speel hem nu sinds hij beschikbaar is in mijn handlock en heb er al veel, heel veel value van gehad. Ik zie hem een beetje als Ysera. Hij is erg traag maar blijft hij langer als 1 beurt staan (wat vaak gebeurd met deze minions) dan heb je er ontzettend veel value van. Zeker van Chro+lifetap.

Ik vind dat je de value van een kaart niet kan bepalen als je hem niet zelf goed hebt uitgeprobeerd.
Ten eerste weet je niet wie Chromaggus heeft uitgeprobeerd, ik heb dat zeker gedaan en ik vond hem vaak moeilijk te spelen in de aggro meta zonder board control maar dan vond ik hem eerlijk gezegd weinig toevoegen.
Ten tweede kun je van veel kaarten value krijgen als hij langer blijft staan dus dat vind ik altijd een zwak argument om een kaart te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
separhim schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:38:
[...]

Ten eerste weet je niet wie Chromaggus heeft uitgeprobeerd, ik heb dat zeker gedaan en ik vond hem vaak moeilijk te spelen in de aggro meta zonder board control maar dan vond ik hem eerlijk gezegd weinig toevoegen.
Ten tweede kun je van veel kaarten value krijgen als hij langer blijft staan dus dat vind ik altijd een zwak argument om een kaart te spelen.
Simpel verwoord (en ook hoe ik er over denk) :
Chromaggus is een Win more card. En daardoor dus ook niet erg nuttig in lastige situaties.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
separhim schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:38:
[...]

Ik zeg ook niet dat degene die zijn value hier beoordeeld hem niet heeft gespeeld. Ik geef alleen aan dat dat wel een voorwaarde is om zijn value echt te kunnen bepalen.
Waarom speel je Chro anders? Voor de dragon sync? voor de 6/8 body? Nee, je speelt hem net als Ysera en Emporer om zoveel mogelijk value uit hem te halen door hem beurten lang te beschermen. Hoe langer de minion stand houd hoe meer value je er van hebt.

Ik speel Chro omdat als je hem goed timed hij geweldig veel value heeft bij control matches. Zelfs zoveel dat hij een winfactor is. Veel van mijn vrienden zagen zijn value eerst ook niet maar nu ze hem getest hebben in handlock laten ze hem allemaal zitten.
Tuurlijk heeft hij weinig value tegen aggro. Tegen de tijd dat je hem kan gooien heb je al verloren of gewonnen en wordt het een win-more card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
astie schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:48:
[...]
Ik zeg ook niet dat degene die zijn value hier beoordeeld hem niet heeft gespeeld. Ik geef alleen aan dat dat wel een voorwaarde is om zijn value echt te kunnen bepalen.
Waarom speel je Chro anders? Voor de dragon sync? voor de 6/8 body? Nee, je speelt hem net als Ysera en Emporer om zoveel mogelijk value uit hem te halen door hem beurten lang te beschermen. Hoe langer de minion stand houd hoe meer value je er van hebt.
Je impliceert het wel sterk door het te stellen hier dat :
astie schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:23:
Misschien intepreteer ik het verkeerd maar deze stelling voegt niks toe aan de discussie als je ervan uitgaat dat iedereen hem gebruikt heeft hier en zou je hem ook niet hebben geplaatst.

Ysera en Emperor geven hun effect aan het einde van jouw beurt, waardoor ze altijd hun effect afkrijgen ongeacht wat de tegenstander doet, Chro doet dat niet (tenzij je card draw van twee mana of minder hebt) en kan dus eventueel worden removed voordat zijn effect in werking komt. Daarnaast denk ik dat Chro niet zoveel gebruikt zou worden als hij geen dragon synergie had.
astie schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:48:

Ik speel Chro omdat als je hem goed timed hij geweldig veel value heeft bij control matches. Zelfs zoveel dat hij een winfactor is. Veel van mijn vrienden zagen zijn value eerst ook niet maar nu ze hem getest hebben in handlock laten ze hem allemaal zitten.
Tuurlijk heeft hij weinig value tegen aggro. Tegen de tijd dat je hem kan gooien heb je al verloren of gewonnen en wordt het een win-more card.
Als je Chro goed timed is nog steeds gewoon een win more card in een control match-up, chromaggus is pas goed als je tegenstander niet in staat is hem te stoppen maar dat is bij alle win-more kaarten. Daarnaast is het niet zeker dat de kaart die hij dupliceert altijd veel value zal geven in een control match-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel Chromaggus alleen in Dragon Paladin, omdat ik hier de kans heb dat ik hem turn 6 kan spelen. Een turn 6 minion met 6/8 body is een potentiële winconditie. Verder ben ik het met je eens dat Chromaggus vaak een win more conditie zal zijn.

Met Dragon Paladin is hij waardevol omdat hij 8 mana is en niet 9, waardoor je potentieel grote legendaries kan curven van turn 6 tot en met turn 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
xelfer schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:52:
[...]

Is een Bloodmage Thalnos wel value met maar 3 spelldamage spells in je hele deck? 9 creatures die 6 of meer mana kosten vind ik ook best flink.

Ik zou zelf meer spells erin stoppen als ik met 2 Azure Drakes en 1 Bloodmage Thalnos zou spelen.
Gebruik hem vaak voor een goedkope betere lightning storm. Tevens carddraw. Kan dus zeker wel uit :)
separhim schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:04:
[...]

Ik zou chromaggus eruit halen voor ysera in jouw deck, want ik zie maar drie kaart draw kaarten dus je zult er zelden veel meer kaarten van krijgen dan ysera, daarnaast ben ik zwaar aan het twijfelen of faerie dragon een kaart is die kan runnen, alleen omdat hij een dragon is. En zoals xelfer heeft aangegeven is bloodmage thalnos een vreemde keuze in als je maar drie damage spells gebruikt. Ik zou het zelf vervangen door loot hoarder omdat de spell damage naar mijn mening zelden nuttig zal zijn, maar ik heb het niet getest met dit deck.
Chromaggus is zeer goed in dit deck. Weet niet of het toeval is maar heb al voldoende draw gehad. Thalnos is zo vreemd nog niet, blijft een goede kaart. Faerie dragon werkt trouwens ook beter dan verwacht. Ik zou anders de haunted creepers spelen maar in dit geval vind ik faerie logischer. Loot hoarder is een optie, alleen ik heb persoonlijk liever een 1/1 met spell dmg dan een 2/1. Voor mij werkt het prima in elk geval :p

[ Voor 58% gewijzigd door Royy90 op 06-05-2015 12:22 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Tevens denk ik wel dat hij vooral goed is in Paladin met weinig dragon kaarten, dus 4-5 kaarten max, dus denk Consort x2, Chromaggus, Ysera en misschien nog iets anders. Op die manier kan je Chromaggus echt voor 6 spelen ipv dat je vaak een dragon speelt voor 2-3 mana en Chromaggus vaak voor 8. Ga je echt voor een vol dragon deck, dan weet ik niet of hij wel goed is. Nu heb ik daar sowieso wel twijfels over, full Dragon Paladin lijkt toch wel te traag op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
ysera 's kaarten zijn speciale kaarten, die zijn niet kaarten in je deck, die synergies geven.

Chr. is niet de kaart om een removal uit te lokken. Je speelt hem alleen als je ook de 2 mana over hebt om kaart te trekken. (of met een eerder emperor misschien nog wat eerder).

Als je handlock speelt, heb je genoeg andere kaarten in je hand om te spelen. niemand zegt dat je hem MOET spelen op turn 8 of turn 10 met hero power. als de tegenstander aggro is, heb je inderdaad niks aan hem. Ik heb nu b.v. geen dr. boom/ysera in mijn deck maar die dragon synergy en double card draw geeft toch vaak veel value. (ja 100% is idd overdriven of course, maar vaak is het wel) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benjamin- schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:14:
Tevens denk ik wel dat hij vooral goed is in Paladin met weinig dragon kaarten, dus 4-5 kaarten max, dus denk Consort x2, Chromaggus, Ysera en misschien nog iets anders. Op die manier kan je Chromaggus echt voor 6 spelen ipv dat je vaak een dragon speelt voor 2-3 mana en Chromaggus vaak voor 8. Ga je echt voor een vol dragon deck, dan weet ik niet of hij wel goed is. Nu heb ik daar sowieso wel twijfels over, full Dragon Paladin lijkt toch wel te traag op het moment.
Ik heb 2 varianten Dragon Paladin in elkaar zitten. Een tempo Dragon Paladin en een control Dragon Paladin.

Het tempo deck bevat geen grote Dragons (Ysera, Chromaggus, Nefarian etc.), maar speelt dr. Boom, Tirion, Sylv als grotere legendaries. Verder probeer ik met dat deck misbruik te maken van de value van Dragons. Dragon Consort is een 5/5 voor 5, dus qua stats prima en zorgt er voor dat ik praktisch gratis andere dragons als Hungry Dragon of Azure Drake kan spelen. Daarnaast zorgen ze ook voor value via Blackwing Technician en Blackwing Corrupter.

Het control deck heb ik zo ingericht dat ik ook een zo sterk mogelijke early game heb, om zo te kunnen stabiliseren voordat ik grotere legendaries wil spelen. Hierin zitten voor early game:

- 2 Zombie Chow
- 2 Shielded Minibot
- 2 Blackwing Technician
- 2 Coghammer
(Deze kaarten mulligan ik ook iedere game naar)

Uiteraard zitten in beide decks de gebruikelijke Paladin kaarten als Aldor Peacekeeper, Truesilver en Consecration :). De overpowered legendaries zijn voor mij ook vaste prik (Tirion, Sylv, Dr. Skill). Thaurissan speel ik alleen in Dragon Paladin, niet in het tempo deck.

[ Voor 5% gewijzigd door xelfer op 06-05-2015 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Royy90 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:13:

Gebruik hem vaak voor een goedkope betere lightning storm. Tevens carddraw. Kan dus zeker wel uit :)
Krijg je dat vaak voor elkaar met 1x lightning storm?
Royy90 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:13:

Chromaggus is zeer goed in dit deck. Weet niet of het toeval is maar heb al voldoende draw gehad. Thalnos is zo vreemd nog niet, blijft een goede kaart. Faerie dragon werkt trouwens ook beter dan verwacht. Ik zou anders de haunted creepers spelen maar in dit geval vind ik faerie logischer. Loot hoarder is een optie, alleen ik heb persoonlijk liever een 1/1 met spell dmg dan een 2/1. Voor mij werkt het prima in elk geval :p
Ja je hebt wel veel kaarten die goed zijn dus met jouw deck heb je grote kans erop dat de kaart wel goed te gebruiken is. Het probleem met faerie dragon is, naar mijn mening, dat het vaak zelf niks doet en weinig value heeft, het kan vrijwel niet 1v2 traden dus eerlijk gezegd zie ik niet echt een reden waarom hij logischer is dan haunted creeper behalve de dragon tag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Mofkees schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:19:
ysera 's kaarten zijn speciale kaarten, die zijn niet kaarten in je deck, die synergies geven.

Chr. is niet de kaart om een removal uit te lokken. Je speelt hem alleen als je ook de 2 mana over hebt om kaart te trekken. (of met een eerder emperor misschien nog wat eerder).

Als je handlock speelt, heb je genoeg andere kaarten in je hand om te spelen. niemand zegt dat je hem MOET spelen op turn 8 of turn 10 met hero power. als de tegenstander aggro is, heb je inderdaad niks aan hem. Ik heb nu b.v. geen dr. boom/ysera in mijn deck maar die dragon synergy en double card draw geeft toch vaak veel value. (ja 100% is idd overdriven of course, maar vaak is het wel) :)
Chromaggus kaarten zijn ook kaarten die je niet uit je dek trekt, maar kopieert. En over het algemeen zijn mijn kaarten beter dan die van Ysera, zeker lategame.

Hoezo is Chromaggus niet een kaart om removal uit te lokken? Welke kaart dan wel? Of denk je dat ze mijn Shielded Minibot Hexen?

Een play kan veel value hebben, maar je toch de game verliezen. Dat is vaak het probleem van grote legendaries, en juist omdat je constant doet tappen, zit je inmiddels flink laag, waardoor Chromaggus echt een hele gevaarlijke kaart is om nog te spelen. Het is inderdaad een win more op die manier. Uiteindelijk zie ik het echt dan als een niche kaart.

Maar misschien heb ik het fout. Op welke rank zit je en wat is je winrate? Tegen welke decks win en verlies je?
xelfer schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:24:
[...]

Ik heb 2 varianten Dragon Paladin in elkaar zitten. Een tempo Dragon Paladin en een control Dragon Paladin.

Het tempo deck bevat geen grote Dragons (Ysera, Chromaggus, Nefarian etc.), maar speelt dr. Boom, Tirion, Sylv als grotere legendaries. Verder probeer ik met dat deck misbruik te maken van de value van Dragons. Dragon Consort is een 5/5 voor 5, dus qua stats prima en zorgt er voor dat ik praktisch gratis andere dragons als Hungry Dragon of Azure Drake kan spelen. Daarnaast zorgen ze ook voor value via Blackwing Technician en Blackwing Corrupter.

Het control deck heb ik zo ingericht dat ik ook een zo sterk mogelijke early game heb, om zo te kunnen stabiliseren voordat ik grotere legendaries wil spelen. Hierin zitten voor early game:

- 2 Zombie Chow
- 2 Shielded Minibot
- 2 Blackwing Technician
- 2 Coghammer
(Deze kaarten mulligan ik ook iedere game naar)

Uiteraard zitten in beide decks de gebruikelijke Paladin kaarten als Aldor Peacekeeper, Truesilver en Consecration :).
In die tweede zit dan geen Muster?

Heb hier ook nog een Paladin liggen met vergelijkbare kaarten, geen Musters, wel 2x Coghammer, zelf speel ik ook 1x Pyromancer, juist omdat je voldoende board clears wilt hebben.
Maargoed dat deck had ik nog gemaakt voor de laatste wing, dus die moet nog flink aangepast worden. Moet nog even goed kijken wat ik met dat deck wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
separhim schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:38:
[...]

Krijg je dat vaak voor elkaar met 1x lightning storm?

[...]

Ja je hebt wel veel kaarten die goed zijn dus met jouw deck heb je grote kans erop dat de kaart wel goed te gebruiken is. Het probleem met faerie dragon is, naar mijn mening, dat het vaak zelf niks doet en weinig value heeft, het kan vrijwel niet 1v2 traden dus eerlijk gezegd zie ik niet echt een reden waarom hij logischer is dan haunted creeper behalve de dragon tag.
Jawel gebeurt wel regelmatig :) Maar toch twijfel ik om ls er weer uit te halen. Goede kaart maar met dit deck heb ik meestal wel board control. Alleen bijv. tegen face hunter o.i.d. niet maar dan is de ls niet echt een catch-up maar eerder uitstel van executie :P Faerie dragons hou ik er in voor de 2 drop en voor de dragon tag wat je toch nodig bent voor Blackwing Technican, wat overigens een zeer goede kaart is in mijn ogen

En ach, eigenlijk speel ik Shaman nu veel om hem naar 60 te levelen. Nog 4 levels en dan zal ik hem waarschijnlijk niet zoveel meer spelen.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Royy90 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:43:
[...]

Jawel gebeurt wel regelmatig :) Maar toch twijfel ik om ls er weer uit te halen. Goede kaart maar met dit deck heb ik meestal wel board control. Alleen bijv. tegen face hunter o.i.d. niet maar dan is de ls niet echt een catch-up maar eerder uitstel van executie :P Faerie dragons hou ik er in voor de 2 drop en voor de dragon tag wat je toch nodig bent voor Blackwing Technican, wat overigens een zeer goede kaart is in mijn ogen

En ach, eigenlijk speel ik Shaman nu veel om hem naar 60 te levelen. Nog 4 levels en dan zal ik hem waarschijnlijk niet zoveel meer spelen.
Blackwing technician is inderdaad een uitstekende kaart voor dragon decks, nou ja als faerie dragon goed werkt voor jou dan is des te beter, ik heb hem zelf nog niet werkend gekregen maar mischien doe ik het verkeerd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
separhim schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:47:
[...]

Blackwing technician is inderdaad een uitstekende kaart voor dragon decks, nou ja als faerie dragon goed werkt voor jou dan is des te beter, ik heb hem zelf nog niet werkend gekregen maar mischien doe ik het verkeerd. :P
Met veel mages tegenwoordig, werkt het prima goed :P hunters negeren ze sowieso. Maar ieder iets, ze zitten er puur in voor de synergy :p

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Royy90 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:49:
[...]

Met veel mages tegenwoordig, werkt het prima goed :P hunters negeren ze sowieso. Maar ieder iets, ze zitten er puur in voor de synergy :p
Ik kom niet zoveel mages tegen maar ik heb ook niet heel veel kunnen spelen de afgelopen week dus misschien zijn de mages weer in opkomst en hunter negeren toch alles wat niet taunt is dus dan maakt het niet uit welke kaart het is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
separhim schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:56:
[...]

Ik zie wat er staat en je gaat niet proberen te overtuigen dat dat niet gericht op iemand of meerdere mensen. Iedereen met kennis van kaartenspellen weet dat dit correct is dus het is compleet nutteloze stelling van jou of je vond dat andere mensen deze kaart niet hadden getest voordat ze tegen jouw mening ingingen. Die stelling kan niet anders worden geïntepreteerd worden in deze context, je probeert dat nu te verdraaien.
Dus jij stelt dat iedereen op dit forum verstand heeft van kaartspellen?
Ik gaf die stelling aan omdat dat een belangrijke graadmeter is voor een goed geargumenteerde mening over een kaart. Niks meer niks minder.
Ik moet wel zeggen dat je je aardig als een amateur psycholoog opstelt en ingaat op kleine onderdelen van een discussie als je de grote lijnen van de discussie aan het verliezen bent. Typisch ontwijkend gedrag.

Daarmee sluit ik deze nutteloze discussie over jouw interpretatie van dingen die ik zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Ik ben op dit moment bezig om Mech Mage weer nieuw leven in te blazen. Aangezien er nu dragons zijn leek het mij leuk om deze met Mechs te combineren. De geweldige start van een Mech-deck gecombineerd met sterke midrange dragons. Ik moet zeggen dat hij erg goed werkt. Heb hem al uitvoerig getest op zowel Ladder en Casual als tegen vrienden.

http://www.hearthpwn.com/decks/243629-mech-dragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
astie schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:06:
[...]

Dus jij stelt dat iedereen op dit forum verstand heeft van kaartspellen?
Ik gaf die stelling aan omdat dat een belangrijke graadmeter is voor een goed geargumenteerde mening over een kaart. Niks meer niks minder.
Ik moet wel zeggen dat je je aardig als een amateur psycholoog opstelt en ingaat op kleine onderdelen van een discussie als je de grote lijnen van de discussie aan het verliezen bent. Typisch ontwijkend gedrag.

Daarmee sluit ik deze nutteloze discussie over jouw interpretatie van dingen die ik zeg.
Nee jij maakt er een moeie discussie, ik ga ervan uit iedereen die zijn mening heeft gegeven hier over Chromaggus hem getest heeft, en zowat iedereen geeft er ook blijk van dat hij verstand heeft van HS. Ik heb nergens gezegd dat ik er vanuit ging dat het complete forum er verstand van heeft. Je zegt iets over mijn intepretatie maar jij kan het duidelijk ook wel.
De stelling is inderdaad correct voor, maar niet relevant voor jouw argumentatie want jij probeert de meningen van anderen ermee onderuit te halen.
Ik probeer mezelf niet op te stellen als amateurpsycholoog maar als ik die indruk heb gegeven dan was dat niet de bedoeling. Ik probeer jou te vragen waarom je deze stelling hebt geplaatst maar je weigert er een reden voor te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
separhim schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:13:
[...]

Nee jij maakt er een moeie discussie, ik ga ervan uit iedereen die zijn mening heeft gegeven hier over Chromaggus hem getest heeft, en zowat iedereen geeft er ook blijk van dat hij verstand heeft van HS. Ik heb nergens gezegd dat ik er vanuit ging dat het complete forum er verstand van heeft. Je zegt iets over mijn intepretatie maar jij kan het duidelijk ook wel.
De stelling is inderdaad correct voor, maar niet relevant voor jouw argumentatie want jij probeert de meningen van anderen ermee onderuit te halen.
Ik probeer mezelf niet op te stellen als amateurpsycholoog maar als ik die indruk heb gegeven dan was dat niet de bedoeling. Ik probeer jou te vragen waarom je deze stelling hebt geplaatst maar je weigert er een reden voor te geven.
:/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Jij maakt een stelling, jij weigert hem te verdedigen en vervolgens sluit je de discussie af, wat een debateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
separhim schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:16:
[...]

Jij maakt een stelling, jij weigert hem te verdedigen en vervolgens sluit je de conclusie af, wat een debateur.
Ik heb al in 2 of 3 reacties aangegeven waarom ik dat zeg.

Nogmaals .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
astie schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:08:
Ik ben op dit moment bezig om Mech Mage weer nieuw leven in te blazen. Aangezien er nu dragons zijn leek het mij leuk om deze met Mechs te combineren. De geweldige start van een Mech-deck gecombineerd met sterke midrange dragons. Ik moet zeggen dat hij erg goed werkt. Heb hem al uitvoerig getest op zowel Ladder en Casual als tegen vrienden.

http://www.hearthpwn.com/decks/243629-mech-dragon
leuk idee :-)
vanavond eens bekijken/proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
goudviske.be schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:17:
[...]

leuk idee :-)
vanavond eens bekijken/proberen
Bedankt man, en laat vooral jouw mening weten. Hij heeft nog wel wat moeite met face hunter maar welk deck heeft dat niet. Overigens met een goede mech start win je de race makkelijk van hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Even vraagje hier.
Is er ooit al een GOT toernooi geweest (gewoon voor de fun)
Of is dit iets dat misschien eens kan georganiseerd worden?
Lijkt me wel leuk dat eens te doen in conquest format? :-)
Mijn excuses als het al bestaat en ik het over het hoofd gezien heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
beve schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:18:
Even vraagje hier.
Is er ooit al een GOT toernooi geweest (gewoon voor de fun)
Of is dit iets dat misschien eens kan georganiseerd worden?
Lijkt me wel leuk dat eens te doen in conquest format? :-)
Mijn excuses als het al bestaat en ik het over het hoofd gezien heb...
Naar mijn weten zijn er in totaal 6 of 7 tweakers HS toernooien geweest. In allerlei verschillende formats.

Ik zal zeker meedoen met wederom een HS toernooi! Dus laat je vooral gaan als het gaat om het organiseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
astie schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:17:
[...]

Ik heb al in 2 of 3 reacties aangegeven waarom ik dat zeg.

Nogmaals .
Je geeft niet aan waarom je dat hier zei. Ik ga ervan uit dat mensen die hier hun mening posten over Chro, hem ook hebben getest. Als jij er ook vanuit gaat dan is de stelling dus compleet nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
astie schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:19:
[...]

Naar mijn weten zijn er in totaal 6 of 7 tweakers HS toernooien geweest. In allerlei verschillende formats.

Ik zal zeker meedoen met wederom een HS toernooi! Dus laat je vooral gaan als het gaat om het organiseren :)
Oh, dus het werd vanuit de forumposters zelf georganiseerd? cool!
Ik zou wel bereid zijn dat te doen.
Kan zeker wel wat meer practice gebruiken in conquest!
Vanavond speel ik mee in de gfinity cup dus niet zoveel tijd, ben net een nieuw team gejoined (www.virtualtalent.org) en we zullen ook ons eigen tournooi krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudviske.be
astie schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:18:
[...]

Bedankt man, en laat vooral jouw mening weten. Hij heeft nog wel wat moeite met face hunter maar welk deck heeft dat niet. Overigens met een goede mech start win je de race makkelijk van hunter.
Vraagje, kan je harvest golem niet beter wisselen voor flamewalker?
Met alle spare parts kan die mss wel iets leuks doen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
astie schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:18:
[...]
Hij heeft nog wel wat moeite met face hunter maar welk deck heeft dat niet. Overigens met een goede mech start win je de race makkelijk van hunter.
Misschien zeg ik nu iets heel raars hoor :) Maar je hebt zoveel burst in je deck. Waarom vervang je dr. Boom niet door PyroBlast of Loatheb? Op die manier zal je tegenstander geen bgh spelen want je hebt geen 7+ target. Je speelt dan dus virtueel een 29 vs 31 deck :D! Zelf ben ik trouwens nog wel fan van mad scientist dus misschien dat die nog ergens past, misschien in de plek van de harvest(je hebt al aardig wat overige 3 drops die je denk ik liever neergooit dan een harvest), maar dan moet je ook nog 2 mirror entity zien te plaatsen :P. Wat ik wel vind is dat hungry dragon aardig wat backfire kan hebben, daarom speel ik op dit moment maar 1, maar zn stats zijn super.

Nja, zo kijk ik er allemaal tegenaan, hoop dat je er iets aan hebt. Verder mooi deck!

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
goudviske.be schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:25:
[...]

Probleem is dat je dan van alles wat wilt zijn, Mech, Dragon, Spells. Op een gegeven moment verlies je synergy. Op zicht kan Flamewaker zeker in Mech, maar laat dan de Dragons erbuiten en stop er dingen in zoals Mana Wyrm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
goudviske.be schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:25:
[...]

Klopt alleen dan heb je geen 3 drop mech. Ook is flamewaker geen dragon. Maar ik probeer het eens en laat het weten.
In principe heb ik nu 2 manieren om de spareparts uit te geven. Namelijk via Antonidus en via Dragonkin Sorcerer. En natuurlijk tussendoor om een value trade te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Royy90 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:26:
[...]

Misschien zeg ik nu iets heel raars hoor :) Maar je hebt zoveel burst in je deck. Waarom vervang je dr. Boom niet door PyroBlast of Loatheb? Op die manier zal je tegenstander geen bgh spelen want je hebt geen 7+ target. Je speelt dan dus virtueel een 29 vs 31 deck :D! Zelf ben ik trouwens nog wel fan van mad scientist dus misschien dat die nog ergens past, misschien in de plek van de harvest(je hebt al aardig wat overige 3 drops die je denk ik liever neergooit dan een harvest), maar dan moet je ook nog 2 mirror entity zien te plaatsen :P. Wat ik wel vind is dat hungry dragon aardig wat backfire kan hebben, daarom speel ik op dit moment maar 1, maar zn stats zijn super.

Nja, zo kijk ik er allemaal tegenaan, hoop dat je er iets aan hebt. Verder mooi deck!
De boombots van Dr. Boom zijn ook mechs. Daarbij is er geen betere kaart dan Dr. Boom. Ik heb gekeken naar de mad scientist en mirrors maar dan moet ik plaat maken voor 4 kaarten en dan kun je beter de dragons cutten en flamewaker erbij doen.
Ik had eerst ook maar 1 hungry dragon erin zitten maar ik had gemerkt dat als ik hem speel ik vaak al board presence had die makkelijk die 1 drop konden verwijderen zonder gevolgen.
Ik had eerst spydertanks in het deck zitten maar, zoals ik al eerder merkte bij mechmage, vond ik ze minder value hebben omdat ze te makkelijk te removen waren. Harvest is een groter opstakel om te verwijderen. En omdat uit een harvest weer een mech komt kun je die sync dan ook nog gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benjamin- schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:38:
In die tweede zit dan geen Muster?

Heb hier ook nog een Paladin liggen met vergelijkbare kaarten, geen Musters, wel 2x Coghammer, zelf speel ik ook 1x Pyromancer, juist omdat je voldoende board clears wilt hebben.
Maargoed dat deck had ik nog gemaakt voor de laatste wing, dus die moet nog flink aangepast worden. Moet nog even goed kijken wat ik met dat deck wil doen.
Zit geen Muster in mijn Dragon Paladin idd. Ook geen Knife Jugglers of Quartermasters, en zonder die kaarten vind ik Muster te weinig value bieden. Coghammer vind ik daarentegen 1 van de beste Paladin kaarten.

Zombie Chow, Minibot of Technician into Coghammer is een potentiële winconditie tegen decks als Zoo. Late game kan je Coghammer ook gebruiken om 1 van je legendaries gratis een grote minion van je tegenstander te laten removen, of als extra muur tegen aggro.

Daarnaast is Coghammer ook super goed i.c.m. Hungry Dragon. Veel van de 1 drops hebben max 2 hp en een 5/6 met divine shield + taunt is erg sterk midgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Haha je hoeft mij niet te overtuigen. :D
Zelf speel ik al heel lang 1 Coghammer, het is dat 2 slecht is met Muster, anders zou ik er 2 hebben.

De combinatie van die 5 kaarten (2x Juggler 2x Muster 1x Quarter) is gewoon heel sterk, en die eerste 2 zorgen ook echt voor veel early game, terwijl die laatste die 2 nog value geven late game.

In een echte Dragon Paladin vliegen die er terecht uit en dan zijn 2x Coghammer heerlijk. :)

Vind ik trouwens ook helemaal niet erg gezien ik ze 2x golden heb (beide uit pakjes, terwijl ik grappig genoeg nog maar 1 Muster golden heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
Benjamin- schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:14:
Zelf speel ik al heel lang 1 Coghammer, het is dat 2 slecht is met Muster, anders zou ik er 2 hebben.

De combinatie van die 5 kaarten (2x Juggler 2x Muster 1x Quarter) is gewoon heel sterk, en die eerste 2 zorgen ook echt voor veel early game, terwijl die laatste die 2 nog value geven late game.

In een echte Dragon Paladin vliegen die er terecht uit en dan zijn 2x Coghammer heerlijk. :)

Vind ik trouwens ook helemaal niet erg gezien ik ze 2x golden heb (beide uit pakjes, terwijl ik grappig genoeg nog maar 1 Muster golden heb. :P
golden muster ziet er zo baas uit! heb die speciaal gecraft :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benjamin- schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:14:

Klopt. 2 Coghammer, 2 Muster en 2 Truesilver is wel echt overkill :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
En dan ook nog Tirion. Weapons overload. :P

Als ik nou zou kunnen kiezen of ik een wapen equip, dan zou het nog wel kunnen, maar als je steeds je wapen moet vervangen door Muster, dan wil je niet teveel wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Hebben jullie deze test al ingevuld?
Ik moet zeggen dat het best lijkt dat sommige effecten zeer inconsequent lijken ten opzichte van elkaar.

Hier zijn de vragen:
http://disguisedtoast.com/follow-da-rulez-1/

Hier zijn de antwoorden:
http://disguisedtoast.com/answers/

Excuses voor het geval deze hier al gepost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had de test al gemaakt ja. Zijn volgens mij gewoon allemaal consequente mechanics. Welke vond jij niet consequent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
xelfer schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:26:
Had de test al gemaakt ja. Zijn volgens mij gewoon allemaal consequente mechanics. Welke vond jij niet consequent?
Na de uitleg snap ik het wel, maar het lijkt onlogisch,
zoals met de hellfire en de zombies chow vragen, dat lijkt vrij onlogisch, dat je toch nul kan bereiken en overleven.
Overigs is er wel een inconsitentie, namelijk die van Sword of Justice en Starving Buzzard, omdat ze allebei dezelfde bewoording hebben, terwijl de eerste pas werkt nadat de minion klaar is met de summon, terwijl de laatste al in effect treedt voordat de de minion klaar is met de summon.

[ Voor 26% gewijzigd door separhim op 06-05-2015 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gevoelsmatig is het misschien een beetje vreemd hoe je de ene keer dood gaat en de andere keer niet inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
xelfer schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:33:
Gevoelsmatig is het misschien een beetje vreemd hoe je de ene keer dood gaat en de andere keer niet inderdaad.
Dat bedoel ik, technisch gezien is het correct volgens de mechanics, maar als het spel aangeeft dat je wint als de hp van je tegenstander gelijk is aan of kleiner is dan 0, dan is het onlogisch dat er mogelijkheden zijn dat je dit bereikt zonder dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Het vage is vooral hoe spells werken, net zoals die Power of the Wild. De spell is in dit geval dat je een minion cast, je zou zeggen dat op het moment dat hij de minion cast, dat het casten voorbij is, en dat dan de minion verschijnt, maar het casten stop past nadat de minion er is, wat niet heel logisch is.

Oh wow... dit soort spelers.

Zijn turn 3, 2 Sorcerers Apprentices, gebruik Arcane Intellect, vervolgens Portal en Mirror Image. Ik turn 4 Consecration en hij concede. :D

[ Voor 22% gewijzigd door Benjamin- op 06-05-2015 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:47

Nitai

Live the life you love.

Benjamin- schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:39:
Het vage is vooral hoe spells werken, net zoals die Power of the Wild. De spell is in dit geval dat je een minion cast, je zou zeggen dat op het moment dat hij de minion cast, dat het casten voorbij is, en dat dan de minion verschijnt, maar het casten stop past nadat de minion er is, wat niet heel logisch is.

Oh wow... dit soort spelers.

Zijn turn 3, 2 Sorcerers Apprentices, gebruik Arcane Intellect, vervolgens Portal en Mirror Image. Ik turn 4 Consecration en hij concede. :D
Is dat niet zoals in WoW, het spell casten is pas succesvol nadat de casting time voorbij is? Het onderbreken er van zorgt er voor dat het niet afgerond wordt.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Pagina: 1 ... 46 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]