"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Probeer dan eens MurLock of Murloc Shaman.lanerios schreef op woensdag 29 april 2015 @ 15:59:
hmm, jullie input. Fun klooi deck om in mei richting rank 20 te gaan:
Tirion, + murlocs
Nat Pagle + Murlocs
Waarom? Omdat ik wel toe ben aan een murloc deck, hoe unviable het ook is
Nou ja murlocs decks werken het beste met warlock over het algemeen. Ik heb het zelf nooit geprobeerd met shaman dus dat zou eventueel kunnen werken.lanerios schreef op woensdag 29 april 2015 @ 15:59:
hmm, jullie input. Fun klooi deck om in mei richting rank 20 te gaan:
Tirion, + murlocs
Nat Pagle + Murlocs
Waarom? Omdat ik wel toe ben aan een murloc deck, hoe unviable het ook is
Nat pagle zou ik nooit gebruiken in een murloc deck omdat hij in geen enkel deck te gebruiken is. Als je per se tirion wil gebruiken in combinatie met murlocs dan wens ik je succes, want murlocs kunnen alleen gebruikt worden in een aggro face deck en tirion past er niet zoveel is.
Trouwens als je turn 8 haalt met een murloc deck dan kun je het beter opgeven want je kans om dan te winnen is vrijwel nihil
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Als je dan toch Murlocs wilt gebruiken dan zou ik ook gaan voor Warlock of Shaman.
Verwijderd
Ik kan het me ook herinneren, om maar aan te geven hoe zelfzaam het is bij de pro'saicaramba schreef op woensdag 29 april 2015 @ 15:54:
Ik kan me ropecoach herinneren die net zijn laatste actie niet kon maken vanwege tijdgebrek.
Natuurlijk aanklooien kan altijd met hs, als je voor murlocs gaat in deze meta ben je eigenlijk altijd aan het aanklooien want ze zijn zo zwak en te afhankelijk van warleader om te werken. Loatheb is niet ruk, maar juist beter dan tirion of pagle in een murloc deck.lanerios schreef op woensdag 29 april 2015 @ 16:11:
I knowzoals ik al zei, het wordt meer een "whatever aanklooi deck" dan echt iets serieus. Mijn legendaries zijn allemaal ruk op Tirion na (Heb Loatheb, Rivendare, Pagle en Tirion volgens mij), maar je moet toch iets.
Of je het werkend krijg in een paladin deck, dan moet je waarschijnlijk BoM en BoW erin voegen om het werkend te krijgen, daarnaast zou ik 1x divine favor gebruiken. Voor de rest murlocs en aggro minions als leper gnome.
On topic:
Mijn idee;
Paladin met erin:
Murlocs
Nat Pagle
Loatheb/Tirion
Truesilver Champion
Alles wat adjecent minions taunt geeft
en gewoon lekker aanklooien
Wat een onzin, met m'n murloc Warlock win ik 9 van de 10 keer van mechmages.xelfer schreef op woensdag 29 april 2015 @ 16:37:
Murlocs zijn individueel gezien kaart voor kaart zwakker dan Mechs. Alleen als je de juiste Murlocs in combinatie pakt, dan kan je er mee winnen. Aangezien je een combo aggro deck krijgt, wordt dat nogal lastig om voor elkaar te krijgen.
Enige wat je goed moet weten is wanneer traden en wanneer face, cardcombos is nou niet echt een probleem met de warlock HP.
[ Voor 12% gewijzigd door Krukar op 29-04-2015 17:34 ]
Wie heeft het over Mech Mage? Ik heb het over de individuele kaartsterke van Murlocs t.o.v. de individuele kaartsterkte van Mechs.Krukar schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:33:
[...]
Wat een onzin, met m'n murloc Warlock win ik 9 van de 10 keer van mechmages.
Enige wat je goed moet weten is wanneer traden en wanneer face, cardcombos is nou niet echt een probleem met de warlock HP.
Als mechs individueel sterker zijn dan murlocs dan zou ik volgens die logica toch elk potje tegen mechmages moeten verliezen als murloc warlock?xelfer schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:35:
[...]
Wie heeft het over Mech Mage? Ik heb het over de individuele kaartsterke van Murlocs t.o.v. de individuele kaartsterkte van Mechs.

Mechs zijn net zo goed sliver als murlocks, individueel halen ze niks uit, het zijn de combos die het sterk maakt, zowel voor mechs als murlocs.
[ Voor 19% gewijzigd door Krukar op 29-04-2015 17:39 ]
Individueel zijn mechs ook vaak sterker dan murlocks, maar ze zijn ook vaak duurder, en er is veel minder synergie tussen de mechs. De gemiddelde mech zal sterker zijn dan de gemiddelde murlock 1 vs 1 dan.Krukar schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:37:
[...]
Als mechs individueel sterker zijn dan murlocs dan zou ik volgens die logica toch elk potje tegen mechmages moeten verliezen als murloc warlock?Als elke drop die je neergooit sterker is.
Mechs zijn net zo goed sliver als murlocks, individueel halen ze niks uit, het zijn de combos die het sterk maakt, zowel voor mechs als murlocs.
Winnen met murlocks lukt net omdat je die warleader kan droppen en ze ze allemaal kan buffen met +2 health etc, mechs hebben dit soort synergie niet.
Mechs hebben geen synergy? Heb je ooit naar een mech deck gekeken?goudviske.be schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:42:
[...]
Individueel zijn mechs ook vaak sterker dan murlocks, maar ze zijn ook vaak duurder, en er is veel minder synergie tussen de mechs. De gemiddelde mech zal sterker zijn dan de gemiddelde murlock 1 vs 1 dan.
Winnen met murlocks lukt net omdat je die warleader kan droppen en ze ze allemaal kan buffen met +2 health etc, mechs hebben dit soort synergie niet.
Mechs hebben meer synergy dan murlocs omdat je er vaak maar 1 nodig hebt om een combo te maken.
Dat de tactiek anders is tussen murlocs (swarm) en mech (snelle combos) betekent niet dat de ene geen synergy heeft

Een mechdeck wint niet door dat het individueel zulke fantastische kaarten zijn, een mechdeck wint door de combos.
De enige uitzondering is wellicht Piloted Shredder, omdat dat gewoon de beste 4mana minion is over het algemeen.
Ik vind Mechs juist veel value per kaart hebben. 3 mana 3/4, 2 mana 2/3 met freeze, 4 mana 4/5, 2 mana 1/2 met Divine Shield en taunt. Het feit dat je ze kan comboën maakt ze uiteraard wel net dat extra stukje meer viable.Krukar schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:47:
[...]
De enige uitzondering is wellicht Piloted Shredder, omdat dat gewoon de beste 4mana minion is over het algemeen.
De hoeveelheid AOE removal die tegenwoordig gespeeld wordt maakt die Murloc synergie een stuk lastiger. Ik vond Murlocs vroeger wel erg leuk om te spelen, maar de hoeveelheid 1 HP minions bij Murlocs maakt het wel lastig, aangezien veel classes een deal 1 dmg hero power hebben.
Wie weet komen er in toekomstige uitbreidingen wat meer Murlocs, zodat we het wat meer zullen zien
[ Voor 36% gewijzigd door xelfer op 29-04-2015 17:50 ]
Probeer het maar eens in deze meta, met de old fashioned murloc warlock win je echt veel. Facehunters en mechmages eet je op, de meeste controldecks zijn ook kansloos.xelfer schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:47:
Dat is waar, maar de hoeveelheid AOE removal die tegenwoordig gespeeld wordt maakt die combo synergie een stuk lastiger. Ik vond Murlocs vroeger wel erg leuk om te spelen, maar de hoeveelheid 1 HP minions bij Murlocs maakt het wel lastig, aangezien veel classes een deal 1 dmg hero power hebben.
Wie weet komen er in toekomstige uitbreidingen wat meer Murlocs, zodat we het wat meer zullen zien.
Enige deck wat m.i. echt lastig is zijn deathlord priests maar als je die veel tegen komt kun je in overweging nemen om een uil erin te stoppen.
Je moet alleen beter weten wanneer je wel en niet moet traden nu (t.o.v. van vroeger toen murloc gewoon speelde zoals de huidige facehunter)/
Mijn wincondition is overigens veel vaker leeroy/old murk-eye dan warleader
[ Voor 17% gewijzigd door Krukar op 29-04-2015 17:51 ]
Ik zeg niet dat mechs geen synergie hebben he...Krukar schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:47:
[...]
Mechs hebben geen synergy? Heb je ooit naar een mech deck gekeken?
Mechs hebben meer synergy dan murlocs omdat je er vaak maar 1 nodig hebt om een combo te maken.
Dat de tactiek anders is tussen murlocs (swarm) en mech (snelle combos) betekent niet dat de ene geen synergy heeft
Een mechdeck wint niet door dat het individueel zulke fantastische kaarten zijn, een mechdeck wint door de combos.
En ja ik heb aardig wat mech mage en mech shaman gespeeld, beiden tot golden hero, dus ik weet wel hoe die decks werken... maar goed je hebt er een ander idee over
Heel veel mensen denken er niet aan omdat facehunter makkelijker is om te spelen. Dat is een deck dat ik gewoon weiger te spelenxelfer schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:52:
Hmm, ik heb zeker al sinds voor GvG geen Murlocs meer gezien. Daarvoor zag ik ze overigens ook al praktisch nooit meer. Begin 2014 heb ik het zelf nog wel wat gespeeld.
Zelf speel ik eigenlijk nooit aggro decks meer nu ik een uitgebreidere collectie heb. Aggro is nogal saai en simpel en gaat daardoor snel vervelen bij mij. Ook haal ik een substantieel hogere winrate met Midrange en Control decks, omdat ik voor mijn gevoel deze beter aan kan passen op de meta. Aangezien ik niet voor hoge ranking speel, maakt het aantal potjes per uur mij ook niet uit.
[ Voor 49% gewijzigd door xelfer op 29-04-2015 17:57 ]
Zoo is zeker consistenter, die demonzoo list die nu veel gespeeld wordt is één van de sterkste decks die er is atm (wordt ook superveel gespeeld op tournamenten). Het grote voordeel van murlocs is dat het een supersnel deck is; je wint in 2 minuten of je verliest in 2 minuten. Zoo potjes kunnen vaak lang duren.xelfer schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:55:
Ik weet nog wel dat Murlocs vroeger niet gespeeld werden omdat het inconsistent was. Als je niet de juiste Murlocs pakte in de juiste volgorde dan verloor je gewoon. Zoo was wat dat betreft consistenter.
Uiteraard. Als je legend wilt halen dan is het netto aantal wins per uur het belangrijkste. Je kan beter 8 potjes winnen en 5 verliezen in een uur, dan 3 winnen en 1 verliezen in datzelfde uur.Krukar schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:57:
[...]
Zoo is zeker consistenter, die demonzoo list die nu veel gespeeld wordt is één van de sterkste decks die er is atm (wordt ook superveel gespeeld op tournamenten). Het grote voordeel van murlocs is dat het een supersnel deck is; je wint in 2 minuten of je verliest in 2 minuten. Zoo potjes kunnen vaak lang duren.
Dit seizoen heel veel gespeeld met m'n nieuwe tempomage, die ook een verassend hoge winrate heeft. Ben nu rank 2 maar weet niet of ik nog voor leg ga dit seizoen.
Ken die ook nog niet zo goed, en dan wordt het al snel linke soep. Soms geen idee wat er gaat komen.
Maar idd, je komt ze niet heel vaak tegen. Zo af en toe een potje.
Dat scheelt netto ook maar 1 ster in een uurxelfer schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:59:
[...]
Uiteraard. Als je legend wilt halen dan is het netto aantal wins per uur het belangrijkste. Je kan beter 8 potjes winnen en 5 verliezen in een uur, dan 3 winnen en 1 verliezen in datzelfde uur.
Maar ja, uiteraard zijn snelle decks... gewoon sneller..
Met het rank huidige systeem is het ook gewoon efficiënter om aggro deck te spelen met een 55% winrate dan een control deck met een 60% systeem. Ik zou wensen dat je het zouden aanpassen met een systeem vergelijkbaar met SC2. Dan zou de meta misschien minder naar aggro neigen.Bosmonster schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:59:
[...]
Dat scheelt netto ook maar 1 ster in een uur
Maar ja, uiteraard zijn snelle decks... gewoon sneller..
Ik weet niet hoe het met de rest hier is, maar sinds ik legendary ben geweest vind ik het spel een stuk minder leuk, heb niet echt meer een doel. Ik heb mezelf het doel maar gezet om alles naar lvl60 te levelen en ben daar dus maar beetje mee bezig, maar echt leuk is het niet. Het maakt voor mij nu niet meer uit of ik rank20 of rank 284 Legendary eindig, beloning is toch gewoon een cardback dus waarom me best doen
Af en toe nog wel eens een toernooitje gespeeld, ook wel gewonnen. Maar de meeste toernooien word ik toch afgeslacht door facehunter en mechmages in een best of 3, dus daar kan je dan weinig aan doen. Dus dat is het ook niet helemaal.
Ik herken wel dat het doel wegvalt en het daardoor minder interessant is. Nu inmiddels 2 seizoenen verder en ik merk dat ik toch graag weer legend wil worden. Ook zijn er nu andere kaarten die het weer leuker maken. Wat andere decks, stuk minder face koekenbakkers dus de lol neemt voor mij weer toe!Royy90 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 12:51:
Nou ook weer eens een update van mijn kantHeb inmiddels legendary behaald, heb 6/9 heroes op lvl60 en 1 hero golden
Ik weet niet hoe het met de rest hier is, maar sinds ik legendary ben geweest vind ik het spel een stuk minder leuk, heb niet echt meer een doel. Ik heb mezelf het doel maar gezet om alles naar lvl60 te levelen en ben daar dus maar beetje mee bezig, maar echt leuk is het niet. Het maakt voor mij nu niet meer uit of ik rank20 of rank 284 Legendary eindig, beloning is toch gewoon een cardback dus waarom me best doen. Kan aan mij liggen maar zo gaat het bij mij inmiddels
Af en toe nog wel eens een toernooitje gespeeld, ook wel gewonnen. Maar de meeste toernooien word ik toch afgeslacht door facehunter en mechmages in een best of 3, dus daar kan je dan weinig aan doen. Dus dat is het ook niet helemaal.
Daarbij hielp het ook niet echt dat ik, nadat ik legend was geworden, Heroes of the Storm wel erg leuk ben gaan vinden
[ Voor 23% gewijzigd door xelfer op 30-04-2015 13:31 ]
Dat is met de komst van 'levelling mechanics' nogal verloren gegaan bij video games.. Er moet tegenwoordig altijd een doel zijn om een spel te spelen, een doel dat in het spel is verwerkt.. Terwijl de enige juiste reden om een spel te spelen voor mij 'het spelen' is.xelfer schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:30:
Ik kan me goed voorstellen dat HS niet echt interessant is als je op zoek bent naar een doel (behalve een (in mijn ogen lelijke) cardback is er niets te halen behalve tijdelijke eer). Zelf speel ik HS om de game zelf en haal ik mijn plezier uit het spelen van interessante decks en variatie.
Kijk naar CoD. CoD1 en 2 speelde je 100'en uren in dezelfde maps, omdat de spellen leuk waren om te spelen. Bij cod4 maakte ze levelling en unlocks beschikbaar. Dat het spel zelf veel minder leuk was boeide niemand vanwege het nieuwe 'doel', levelling en unlocking.
In HS vind ik het ook alleen maar irritant dat ik honderden games moet winnen om een paar gouden kaartjes vrij te spelen, maar zolang ik de game leuk vind, dan komen die gouden kaartjes gelukkig vanzelf
Maar mensen doen dit toch echt zelf. Als er spellen uitkomen die dat niet hebben dan zijn mensen er al snel op uitgekeken. Mensen zeggen dan wat te missen.aicaramba schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:36:
[...]
Dat is met de komst van 'levelling mechanics' nogal verloren gegaan bij video games.. Er moet tegenwoordig altijd een doel zijn om een spel te spelen, een doel dat in het spel is verwerkt.. Terwijl de enige juiste reden om een spel te spelen voor mij 'het spelen' is.
Kijk naar CoD. CoD1 en 2 speelde je 100'en uren in dezelfde maps, omdat de spellen leuk waren om te spelen. Bij cod4 maakte ze levelling en unlocks beschikbaar. Dat het spel zelf veel minder leuk was boeide niemand vanwege het nieuwe 'doel', levelling en unlocking.
Vanity is tegenwoordig erg belangrijk, de skill is niet showy genoeg meer.
Zo zag ik persoonlijk heel veel potentie in shootmania, maar dat is compleet mislukt, amper nog spelers! (jammer genoeg ook te stressvol voor mij).
Veel spelers willen dit inderdaad. Ik ben echter van mening dat het de kwaliteit van spellen wel verminderd. Replayability is niet meer goede gameplay, maar levels en unlocks.IdieEasy schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:47:
[...]
Maar mensen doen dit toch echt zelf. Als er spellen uitkomen die dat niet hebben dan zijn mensen er al snel op uitgekeken. Mensen zeggen dan wat te missen.
Vanity is tegenwoordig erg belangrijk, de skill is niet showy genoeg meer.
Zo zag ik persoonlijk heel veel potentie in shootmania, maar dat is compleet mislukt, amper nog spelers! (jammer genoeg ook te stressvol voor mij).
Natuurlijk is het niet zo zwart wit als dat ik het stel, maar ik heb het idee dat de focus minder op de gameplay ligt, omdat andere zaken voor replayability zorgen. Gelukkig zijn er nog uitzonderingen als dota en counterstrike.
BRM heeft Paladin in ieder geval interessanter gemaakt voor mij.
Turn 1: Hij niets, ik coin Juggler
Turn 2: Hij Egg, ik Shielded Minibot, Juggle raakt egg
Turn 3: Hij Lifetap, ik Shielded Minibot tegen Egg, Aldor Nerubian, Knife raakt en ik trade met Juggler
Turn 4: Imp-losion op Aldor, raakt voor 2 > Concede.
Verder heel weinig gespeeld deze maand, echt bizar weinig, 24 potjes op de PC, en denk nog iets van 8 op mijn tablet. Erg druk geweest met andere games (GTA 5) en mijn sociale leven.
Dragon Paladin heeft wel mijn interesse, vooral ook omdat het eigenlijk weer de oude Paladin terugbrengt denk ik, best wel veel essentiele kaarten komen van Muster vandaan, sterke kaart die je standaard doet combineren met Quartermaster en Knife Juggler. Dat zijn toch wel kaarten die je gaat cutten voor Dragons, hierdoor krijg je ook weer een hogere curve en ga je weer terug naar echt control.
Je zou ze natuurlijk ook niet kunnen cutten, maar dan zou je de pure control kaarten eruit moeten gaan vissen, en dat lijkt me nogal gevaarlijk. Tevens zie ik ook een plek voor 2 Coghammers in zo'n deck, Dragons hebben geen taunts, en gezien je 2 wapens minder hebt, kan je makkelijk 2 Coghammers gebruiken.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Casual is er voor het lekker spelen en aanklooien, ranked voor lekker spelen en competetief element willen. Ik behoor tot de laatste groep, met elk spel eigenlijk. Trouwens, in heel het levenxelfer schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:30:
Ik kan me goed voorstellen dat HS niet echt interessant is als je op zoek bent naar een doel (behalve een (in mijn ogen lelijke) cardback is er niets te halen behalve tijdelijke eer). Zelf speel ik HS om de game zelf en haal ik mijn plezier uit het spelen van interessante decks en variatie.
Die chat gaat af en toe helemaal los
Hopelijk fixen ze het snel, maatjes van me lopen tegen hetzelfde probleem aan.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Yup de EU servers zijn weer eens stuk, NA servers doen het gewoon zoals gewoonlijk...Ngangatar schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:07:
Kan al 3 kwartier geen tegenstanders meer vinden, gaat lekker vandaag;).
Hopelijk fixen ze het snel, maatjes van me lopen tegen hetzelfde probleem aan.
Of zie je dat niet zitten als een echt doel waar je voor kan gaan? Misschien op zoek gaan naar online toernooitjes, kan ook leuk zijn denk ik.
--
Had gisteren voor de 2de keer dat ik bij iemand moet mee kijken voor een pakje.
Vroeg me af, is er iemand die dat al vaker als quest heeft gehad? Zoja, hoe vaak?
[ Voor 50% gewijzigd door Turfschipper op 30-04-2015 17:34 ]
Goed punt, kunnen ook mooie doelen zijn.Turfschipper schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:32:
Roy, kan een doel niet zijn top 250 legend, dan top 100 enzovoorts?
Of zie je dat niet zitten als een echt doel waar je voor kan gaan? Misschien op zoek gaan naar online toernooitjes, kan ook leuk zijn denk ik.
Heyy,Turfschipper schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:32:
Roy, kan een doel niet zijn top 250 legend, dan top 100 enzovoorts?
Goed punt, alleen het probleem met high top ranked, is dat de personen die daar zitten meestal 6+ uur per dag spelen. Om heel eerlijk te zijn is mij dat het niet waard, zelfs als ik nr. 115 eindig krijg ik hetzelfde als iemand op rank19, dus nee het geeft geen voldoening om dat te doen. Daarnaast studeer ik en heb ik niet de tijd/zin om zo ontiegelijk veel te moeten spelen. Top100 krijgt natuurlijk wel WorldChampionship points, maar zoals al vermeld, daar heb je zoveel tijd voor nodig. Ik vind dat het vanaf rank 5 niet eens meer zoveel met skills te maken heeft.
Toernooien heb ik al wel aan meegedaan, kom je voornamelijk aggro tegen en is meestal bo3. Ik wou echter meedoen met ESL Legendary kwalificatie toernooi van 500+ personen voor de mensen buiten US, ik dacht, das mooi, gaan we doen! Ga je kijken... heb je alsnog een US account nodig...
Wat me leuk lijkt is een toernooi mode in hs zelf.
Verwijderd
Iets heel anders,,, Chromaggus is een bitch
Het idee waar Noxious laatst over had uitgebreid (https://youtu.be/Z7eVvxugOco), namelijk het krijgen van een muntje waarmee je een normale kaart golden kan maken in je collectie (common bij rank 15, rare bij rank 10, epic bij rank 5 en een legendary op Legend), vind ik eigenlijk wel een van de mooiste rewards die ze kunnen gaan geven. Met zo'n cosmetische reward zou ladderen nog enigzins nuttig zijn en zorg je er tegelijkertijd voor dat de mensen die sowieso al grinden naar Legend, niet NOG meer gold/packs krijgen.
5700X | RX 6600 | 4K 150Hz
nothing stops this train
nothing stops this train
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Nee minder kans op netdecks, meer variatie in gameplay. meer fun en sneller een golden heroBenjamin- schreef op donderdag 30 april 2015 @ 22:08:
Want je voelt je goed door gigantische noobs te verslaan?
nothing stops this train
nothing stops this train
Je spreekt jezelf nu keihard tegen he, je zegt dat je zo sneller golden hero krijgt, echter zijn het geen noobs. Als het geen noobs zijn, dan zou je ook niet sneller je golden hero krijgen.Kol Nedra schreef op donderdag 30 april 2015 @ 22:13:
ze zijn juist minder noobs, mensen die durven ene eigen deck te maken.
En serieus, je wilt terug naar wat, rank 23-24, moeten wij nou echt geloven dat dit niet vol zit met noobs die je verslaat door 3x te niezen?
Verwijderd
Legend zal niet voor dit season zijn, maar er zijn toch geen rewards meer voor mij op Legend te verdienen.. Blizzard moet dit ook snel eens fixen. Eens je een seizoen Legend bent geweest is er eigenlijk totaal geen nut om nogmaals voor Legend te gaan. Tenzij je echt #1 EU wilt behalen of dergelijke zottigheden.
Plz fix blizz.
In casual kom je net zo hard van die dure decks tegen als in ranked. Sterker nog, ik heb het idee dat ik met een beetje speelbaar deck meer win in ranked dan in casual.PCBaas schreef op donderdag 30 april 2015 @ 22:22:
Dan moet je als noob maar geen ranked gaan doen als je niet wilt verliezen van mensen die wel een (volledige) collectie hebben; zo zie ik het dan weer.
Blizzard heeft hier wat gaten laten vallen waar je misbruik van kunt maken. Maar niet gek opkijken als de noobs straks je raad opvolgen en helemaal niet meer spelen he?
Die combo is echt ziekelijk op een warrior, tot turn 9 zorgen dat je geen board presence krijgt en dan met charger en whirlwind combo ineens OTK. Als ik geen dubbele fireball pull voor die tijd is het gewoon game over.
Als je net met het spel begint kom je in casual dus echt niet gelijk tegen meta decks en ik zou het juist goed vinden als mensen die net met het spel beginnen niet gelijk al ranked gaan doen. Als je als noob dit dan toch wilt doen vind ik wel dat je dan niet moet gaan huilen als je dan keihard gefarmed wordt.108rogar schreef op donderdag 30 april 2015 @ 22:39:
[...]
In casual kom je net zo hard van die dure decks tegen als in ranked. Sterker nog, ik heb het idee dat ik met een beetje speelbaar deck meer win in ranked dan in casual.
Blizzard heeft hier wat gaten laten vallen waar je misbruik van kunt maken. Maar niet gek opkijken als de noobs straks je raad opvolgen en helemaal niet meer spelen he?
Zeker zo, op ranked speel je wel echt om te winnen.PCBaas schreef op donderdag 30 april 2015 @ 22:22:
Dan moet je als noob maar geen ranked gaan doen als je niet wilt verliezen van mensen die wel een (volledige) collectie hebben; zo zie ik het dan weer.
Maar waarom ik hier zo op reageer, is omdat hij enerzijds zegt dat hij dit doet omdat daar leuke en onvoorspelbaarheid en niet om makkelijk wins te pakken, terwijl hijzelf zegt dat hij daar sneller golden hero kan farmen...
Edit
Helaas weer gesloten. Ach ja, morgen weer een dag.
Maar heb dankzij deze expansion eindelijk wat meer body endgame. Eens rustig uitzoeken welke in mijn dekjes passen.
En nu maar gold verzamelen om zo snel mogelijk de classics volledig te maken.
[ Voor 63% gewijzigd door Turfschipper op 01-05-2015 04:09 ]
Ik had de dagen ervoor niet gespeeld EN ik had geen quests gererolled.
Op dit moment heb ik twee mogelijke verklaringen:
1) Je kunt een queue opbouwen van quests, maar het rerollen van een quest "kost" je een quest uit de queue.
2) Een andere mogelijke verklaring is dat dit effect eens in de zoveel tijd voorkomt. Het was de vorige keer namelijk ook de eerste van de nieuwe maand (1 april) toen ik 3 nieuwe quests kreeg. Vandaag is het 1 mei en gebeurt het weer.. kan het zijn dat er op de 1e van de maand extra quests uitgedeeld worden om iedereen in het nieuwe seizoen aan het spelen te krijgen?
Ik heb dit ook al enkele keren kunnen reproduceren. Maar enkel 1 extra quest. Dus de quest die je die dag moest krijgen + 1. 3 nieuwe (quest van de dag +2) is mij nog niet gelukt.Morphs schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:03:
Een tijdje terug had ik gepost hoe ik na het volbrengen van 3 quests de volgende dag DRIE nieuwe quests kreeg in plaats van slechts één nieuwe quest. Ik kon het toen niet reproduceren maar vandaag was er weer iets vergelijkbaars. Gisteren 2 van de 3 quests gehaald en vandaag weer 2 nieuwe quests gekregen.
Ik had de dagen ervoor niet gespeeld EN ik had geen quests gererolled.
Op dit moment heb ik twee mogelijke verklaringen:
1) Je kunt een queue opbouwen van quests, maar het rerollen van een quest "kost" je een quest uit de queue.
2) Een andere mogelijke verklaring is dat dit effect eens in de zoveel tijd voorkomt. Het was de vorige keer namelijk ook de eerste van de nieuwe maand (1 april) toen ik 3 nieuwe quests kreeg. Vandaag is het 1 mei en gebeurt het weer.. kan het zijn dat er op de 1e van de maand extra quests uitgedeeld worden om iedereen in het nieuwe seizoen aan het spelen te krijgen?
Iemand in de laatste paar dagen nog de "Watch and learn" quest gehad? Ik mis hem
Ik had hem gister en een vriend van mij ook dus hij is nog wel in de roulatie, maar je hebt aardig wat andere quests dus de kans dat je hem krijgt is niet zo groot helaas maar eerlijk gezegd heb ik liever total domination want dat daar kan ik arena's van kopen.IdieEasy schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:07:
[...]
Ik heb dit ook al enkele keren kunnen reproduceren. Maar enkel 1 extra quest. Dus de quest die je die dag moest krijgen + 1. 3 nieuwe (quest van de dag +2) is mij nog niet gelukt.
Iemand in de laatste paar dagen nog de "Watch and learn" quest gehad? Ik mis hem(zijn pakje that is...)
Overigens blijf ik zelf meestal rond rank 13-17 plakken als ik lekker casual wil spelen. Hier kom ik nog wel mensen tegen met fatsoenlijke decks, maar zit ik ook niet te spelen tegen mensen met een collectie van alleen maar basic cards. Lager dan rank 12-13 ga ik me meestal irriteren aan de hoeveelheid lame-ass aggro decks.
Kreeg ook meteen de Watch&Learn dus die kon ik vanacht meteen nog even ten goede maken
Van het weekend weer verder met Patron warrior. Kan ik mijn nieuewe Grom ook inzetten die ik vorige week uit een pack kreeg
Als je naar je hand kijkt zie je daar je kaarten. Je kan dan zelfs bijvoorbeeld zo maken dat je een echt deck van lege kaarten hebt waar de kaarten op geprojecteerd worden, dan voelt het ook nog echt.
Nou ja, ik mag dromen
[ Voor 4% gewijzigd door SeamusXanthus op 01-05-2015 13:49 ]
Heb hem nu 3x gehad. 1x zat een Alex in. Had hem al, maar toch 400 dust!xelfer schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:02:
Ik heb vandaag eindelijk voor het eerst de spectate quest. Gratis pakje is wel heerlijk.
Verder de website StriveWire ontdekt waar je met toernooien wc punten kan verdienen :o!! Dat gaan we eens een keer proberen, ze organiseren zo'n 3-4 toernooien per week waarmee je die punten kan verdienen.
Bedankt voor die site! Daar ga je me regelmatig vinden is de bedoelingRoyy90 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 18:21:
Zojuist uitgenodigd voor de ESL monthly finals; "As being one of eight most prestigious players of the Wednesday wars this month, you have been invited to take place in the monthly finals.". Eens kijken hoe dat gaat aflopen![]()
Verder de website StriveWire ontdekt waar je met toernooien wc punten kan verdienen :o!! Dat gaan we eens een keer proberen, ze organiseren zo'n 3-4 toernooien per week waarmee je die punten kan verdienen.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Bnet? Kan nu wel even snelDreanor schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 18:54:
Ik heb ook de spectator quest, echter heb ik geen vrienden die heartstone spelen. Iemand die ik mag toevoegen?
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Zelfs de juggles gaan full SMOrc.
[ Voor 12% gewijzigd door aicaramba op 01-05-2015 22:27 ]
Voor m'n gevoel heb ik drie opties, behalve elke dag de daily quest doen:
- Smak geld neerleggen voor de solo adventures voor betere kaarten
- Geld neerleggen voor packs
- Geld neerleggen voor arena tickets
In alle gevallen... I see what you did there Blizzard.
Ik schat dat het snel naar Legend gaat met een Face Hunter.
EDIT: Ah dat is nu, al zijn er wat problemen. Je kan het zien op esl_hearthstone op twitch.
[ Voor 17% gewijzigd door Benjamin- op 02-05-2015 01:20 ]
2 legendaries in 3 weken? Doe je goed. Ik ben blij als ik een legendary per maand haal uit packs. Nu ik er over terug denk heb ik sinds december 2013, volgens mij 12 legendaries uit packs gehaald. De rest heb ik gecraft (2 stuks) en uit adventures.yinx84 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 22:56:
Speel 't nu drie weken, heb twee legendaries (Vol'Jin en Nozdormu <-lol)... handje vol blauw en paars. Speel nu een Priest deck, voornamelijk vanwege Vol'Jin en kom tot rank 17. Dat is volgens mij echt de max met wat ik nu met m'n kaarten kan. Zit nu in de tier waar iedereen dezelfde cookie cutter deckjes heeft, met dezelfde combo's en afgekochte legendaries. Ik ben nu aan het kijken wat ik er mee moet...
Ik denk trouwens niet dat het erg voor je is dat je niet voorbij rank 17 komt. Zoals je zelf zei: hoe hoger je komt hoe meer netdecks je tegenkomt.
Over het legendaries afkopen ben ik het niet mee eens. Spelers die al sinds de release van het spel spelen kunnen al een flinke collectie hebben verzameld zonder te betalen.
[ Voor 20% gewijzigd door aicaramba op 02-05-2015 11:02 ]
Dat heeft Blizzard wel goed gedaan en zeker voor spelers die graag mee willen doen zeg maar.yinx84 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 22:56:
Speel 't nu drie weken, heb twee legendaries (Vol'Jin en Nozdormu <-lol)... handje vol blauw en paars. Speel nu een Priest deck, voornamelijk vanwege Vol'Jin en kom tot rank 17. Dat is volgens mij echt de max met wat ik nu met m'n kaarten kan. Zit nu in de tier waar iedereen dezelfde cookie cutter deckjes heeft, met dezelfde combo's en afgekochte legendaries. Ik ben nu aan het kijken wat ik er mee moet...
Zat laatst te kijken naar het geld wat HS mij heeft gekost en zit nu al weer op 100€ ongeveer want elke keer 7 packs en het gaat aardig snel.
Wel heb ik nu bijna alle common's en rare's en de meeste top tier legendary's en epics om leuk mee te kunnen doen op de ladder want tot nu toe elk seizoen vanaf december tot minimaal rang 7 kunnen komen.
Verder weet ik niet wat voor packs je koopt voor gold maar ik raad je aan om gewoon Classics te kopen voor je gold en evt. de meest gangbare GVG kaarten te craften zoals zeker de Piloted Shredder en de class common's en rare's waarmee je veel speelt en nodig zijn voor een bepaald deck.
Zelf heb ik nu een beetje een probleem want heb weer 1600 dust en zit echt te twijfelen welke legendary ik wil craften want heb eigenlijk 4 keuzes.
• TBK omdat hij een natrual is en bijna altijd value krijgt ivm. Belchers
• Cenarius omdat hij gewoon goed is en maakt mijn combo druid deck nog iets beter.
• Archmage Antonidas vooral om mijn Mech Mage top tier te maken en zie hem in steeds meer decks.
• Grommash Hellscream omdat hij een Warrior must have is en hij kan direct in het Grim Patron deck.
Ik heb overigens
Dr. Boom ,Sylvana's , Harrison, Jaraxxus, Mal'Ganis,Tirion, Ragnaros en Ysera al
[ Voor 7% gewijzigd door beuker19 op 02-05-2015 11:03 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
In het gros van de decks heeft Grom en plaats, om die reden speel ik (weinig) warrior omdat ik 'm mis.beuker19 schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 10:53:
[...]
Dat heeft Blizzard wel goed gedaan en zeker voor spelers die graag mee willen doen zeg maar.
Zat laatst te kijken naar het geld wat HS mij heeft gekost en zit nu al weer op 100€ ongeveer want elke keer 7 packs en het gaat aardig snel.
Wel heb ik nu bijna alle common's en rare's en de meeste top tier legendary's en epics om leuk mee te kunnen doen op de ladder want tot nu toe elk seizoen vanaf december tot minimaal rang 7 kunnen komen.
Verder weet ik niet wat voor packs je koopt voor gold maar ik raad je aan om gewoon Classics te kopen voor je gold en evt. de meest gangbare GVG kaarten te craften zoals zeker de Piloted Shredder en de class common's en rare's waarmee je veel speelt en nodig zijn voor een bepaald deck.
Zelf heb ik nu een beetje een probleem want heb weer 1600 dust en zit echt te twijfelen welke legendary ik wil craften want heb eigenlijk 4 keuzes.
• TBK omdat hij een natrual is en bijna altijd value krijgt ivm. Belchers
• Cenarius omdat hij gewoon goed is en maakt mijn combo druid deck nog iets beter.
• Archmage Antonidas vooral om mijn Mech Mage top tier te maken en zie hem in steeds meer decks.
• Grommash Hellscream omdat hij een Warrior must have is en hij kan direct in het Grim Patron deck.
Ik heb overigens
Dr. Boom ,Sylvana's , Harrison, Jaraxxus, Mal'Ganis,Tirion, Ragnaros en Ysera al
Cenarius is een goede legendary maar heeft goede substituten zoals kel'thuzad.
Mijn volgorde van craften zou zijn: Grom, Arch, TBK, Cenarius.
En Arch of Grom is ligt eraan wat je liever speelt
User Error -- Please Replace User
Beste wat je kunt doen in jouw geval: Dailies doen voor gold en die gold gebruiken om Arena runs te doen.yinx84 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 22:56:
Als je nog niet weet welke kaarten goed zijn in arena, gebruik dan http://www.arenavalue.com/ om je deck te draften, die verteld aan de hand van welke kaarten je al hebt gepakt steeds de beste optie.
Als je er een paar doet wordt je vanzelf beter en je hebt wat voordelen:
- Pakjes krijg je voor meer kaarten die je anders toch zou kopen met gold.
- Je leert het spel beter te spelen.
- Als je er goed in wordt en consistent meer dan 5 wins haalt gaat je goldcount omhoog en kun je vanaf dan gratis spelen.
http://www.hearthpwn.com/decks/241191-dragon-shaman
Sinds kort is hearthstone erg traag trouwens. Ik kan tijdens de animatie geen acties meer in gang zetten of op end turn drukken ofzo. Ik moet wachten tot de animatie is afgelopen.
[ Voor 28% gewijzigd door aicaramba op 02-05-2015 13:58 ]
Definieer werkt wel erg goedRoyy90 schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 13:47:
Heb weer een nieuw deck gemaakt. Werkt wel erg goed. Als iemand nog tips/opmerkingen heeft hoor ik het graag
http://www.hearthpwn.com/decks/241191-dragon-shaman
Shaman is 1 van mijn 2 laatste klasses naar level 60 dus wil hem wel eens gaan proberenRoyy90 schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 14:44:
Haha, veel tegenstanders verwachten dit deck niet. Heeft een erg goed early game en midgame om vervolgens later met nog wat grote dudes te komenGenoeg removal/draw/spellPower.
Ik heb precies hetzelfdeBekse schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 14:48:
[...]
Shaman is 1 van mijn 2 laatste klasses naar level 60 dus wil hem wel eens gaan proberen
Shaman nu 54, hierna nog even rogue en priest en dan ben ik eindelijk lvl 540.
Zaterdagtournament van StrifewireRoyy90 schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 16:31:
netjes! waar is dat toernooi van?
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]