[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.368 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:34

Turfschipper

Hup NAC

Met die quests kan je jezelf ook aardig in de vingers snijden kwa tijd.

Quest van 5 zeges, je hebt er 4, sta op het punt te winnen, en dan een fout maken. En vervolgens een losing streak aan tikken voordat je die ene zege pakt.

Kan je zo een dik uur kosten. Zure uurtjes vind ik dat, ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:22
Turfschipper schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:11:

Quest van 5 zeges, je hebt er 4, sta op het punt te winnen, en dan een fout maken. En vervolgens een losing streak aan tikken voordat je die ene zege pakt.

Ik heb dat met classes die ik niet zo vaak speel maar ik probeer deze quests te halen met arena's dus dan heb ik er vaak meer lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turfschipper schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:56:
[...]

Hehe, ;-). Kijk, dit is wel heel interressant hoor. Maar dat is dus niet zo.

Het lijkt idd dat HS een op hol geslagen RNG heeft.

In werkelijkheid is die precies hetzelfde als bij poker, sterker nog. Zo is het bij alle kaartspellen die er zijn.

50/50 voor elke speler.

Kan je volledig negeren als je skills tussen spelers onderling wilt onderscheiden.
Er is 1 belangrijkv erschil wat betreft de RNG in poker en games als HS. In poker heb je een variabele inzet, welke je grotendeels onder controle hebt. Hierdoor kan je er ook voor kiezen om een hand niet te spelen, als je denkt in het nadeel te zijn. In HS heb je die keuze niet.

Dit maakt poker in mijn ogen veel meer skill based dan HS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Turfschipper schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:11:

Je speelt het spel toch omdat je het spel leuk vindt? Niet om je quests af te ronden, lijkt me.
Is het dan echt zonde dat je een uur extra moet spelen? je zal er niet altijd tijd voor hebben en de quests zullen zijn met de classes met welke je wil spelen. Maar in grote lijnen is spelen een deel van het spelen, of je dat nou doet terwijl je een quest afrondt of niet lijkt me niet veel veranderen.

[ Voor 17% gewijzigd door aicaramba op 22-04-2015 16:15 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
xelfer schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:13:
[...]

Er is 1 belangrijkv erschil wat betreft de RNG in poker en games als HS. In poker heb je een variabele inzet, welke je grotendeels onder controle hebt. Hierdoor kan je er ook voor kiezen om een hand niet te spelen, als je denkt in het nadeel te zijn. In HS heb je die keuze niet.

Daar gaan we weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-10 12:12
Spelen omdat het leuk is!? Nee man, ik moet gold farmen om kaartjes te krijgen waarmee ik een echt leuk deck kan maken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-10 14:11
Ik vergelijkbaar HS gewoon met elk ander "kaartspelletje". Er komt zeker wel een bepaalde mate van tactiek bij kijken, maar ook gewoon domweg geluk hebben in de kaarten die je trekt. Soms pakt dat net even verkeer uit, soms pakt dat goed uit.

Als je dit in je achterhoofd houdt dan is het ook niet heel erg om een leuke pot te verliezen. Wat wel irritant is, is dat sommige kaarten (in mijn ogen) zwaar OP zijn. Denk bijvoorbeeld aan Dr. Boom... Zodra deze kaart gespeeld wordt verlies ik nagenoeg altijd, of ik moet al echt aan de winnende hand zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Zullen we gewoon een apart topic maken voor de discussie over RNG en winrates? Het lijkt me een stuk leuker om over de kaarten zelf, deck lists, aankomende toernooien en andere inhoudelijke zaken te discussieren :)

Om zelf maar af te trappen: ik merk dat ik met Rogue en Druid geen lekkere deckjes heb om mijn daily quests mee te halen, hebben jullie nog leuke suggesties? (zonder al teveel legendaries) :)

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 13:41
xelfer schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:13:
[...]

Aan de andere kant zijn er weer eigenschappen die de andere kant op werken. In Poker heb je een beperkte bankroll, waardoor variance meer impact heeft.

In HS kun je oneindig doorspelen en heb je dus meer kans om variance te stabiliseren.

Daarnaast zijn je speelopties in Poker zeer beperkt met maar enkele rondes zeer beperkte acties om je skill ten toon te stellen. Terwijl je in HS veel meer rondes en mogelijkheden hebt per ronde.

En zo kunnen we inderdaad wel even doorgaan. Het algemene principe zal wel altijd op hetzelfde neerkomen.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 22-04-2015 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Bosmonster schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:34:
[...]

Aan de andere kant zijn er weer eigenschappen die de andere kant op werken. In Poker heb je een beperkte bankroll, waardoor variance meer impact heeft.

In HS kun je oneindig doorspelen en heb je dus meer kans om variance te stabiliseren.

Daarnaast zijn je speelopties in Poker zeer beperkt met maar enkele rondes zeer beperkte acties om je skill ten toon te stellen. Terwijl je in HS veel meer rondes en mogelijkheden hebt per ronde.

En zo kunnen we inderdaad wel even doorgaan. Het algemene principe zal wel altijd op hetzelfde neerkomen.
Persoonlijk vind ik de vergelijking met poker wat krom, je hebt natuurlijk namelijk bluffen bij poker en dat zie ik niet zo snel gebeuren bij HS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 13:41
separhim schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:46:
[...]

Persoonlijk vind ik de vergelijking met poker wat krom, je hebt natuurlijk namelijk bluffen bij poker en dat zie ik niet zo snel gebeuren bij HS ;)
We vergelijken ze ook omdat ze in essentie dezelfde eigenschappen hebben met betrekking tot skill, rng en variance. Niemand zegt dat ze exact hetzelfde zijn.

Poker en HS hebben beiden andere implementaties van rng en andere implementaties van skill.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 22-04-2015 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfwood
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 22:05
Dxta schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:32:
Om zelf maar af te trappen: ik merk dat ik met Rogue en Druid geen lekkere deckjes heb om mijn daily quests mee te halen, hebben jullie nog leuke suggesties? (zonder al teveel legendaries) :)
Ik had al maanden dezelfde decks voor de meeste van mijn classes, maar merkte dat ik daar sinds 2015 bijna niets meer mee kon winnen.
Verleden week eens op hearthpwn gekeken voor enkele decks voor die classes. Ik moet wel op zoek gaan de de goedkopere decks want ik heb nog lang niet alle kaarten (mis vooral essentiële kaarten voor zowat ieder standaard deck). Uiteindelijk neem ik een netdeck over en de kaarten die ik niet heb (meestal 10 of iets meer) vul ik zelf wel op. Op die manier heb ik een deck waarvan de basis wel goed maar toch nog iets van mijzelf inzit.

Ik ga ook eens enkele tweakers toevoegen aan mij friendslist zodat ik de Watch and Learn quest kan voltooien. Ken geen andere Hearthstone spelers :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

separhim schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:46:
[...]

Je kan juist super goed bluffen met hs man. Zeker als de meta een beetje vast zit.

Moet je ook doen als je niet alle kaarten hebt. Net doen of je ze wel hebt, en dan met iets anders komen.

Bv die hunter spell 'als je hero wordt aangevallen deel 2 damage aan alle enemy minnions', als je die niet in je handen hebt, kan je wel een andere spell gooien alsof dat hem is. En dan wordt daar echt wel rekening mee gehouden soms.

(Als je begrijpt wat ik bedoel)

Het is goed mogelijk hoor. Doe het regelmatig.

De mage flamestrike ook. Heb je die niet in je hand, maar je gaat opzichtig op turn 6 de enemy minnions op 4 health zetten. Dan de volgende turn van de tegenstander kijken ze wel uit.

Kan je soms toch een beurt tijd rekken en wellicht alsnog het potje winnen

[ Voor 56% gewijzigd door Turfschipper op 22-04-2015 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:01
Van de week een leuk shaman deck gevonden (mech shaman) ik had echt nooit van mn lang zal ze leven durven denken dat ik met 2 fellreavers zou spelen ranked (rond R6) het is mits met beleid gespeelt wel een erg fijne minion

het deck zelf zaagt echt wel door alle classes heen wat ze ook spelen maar heb wel wat moeite net zoals ieder deck met face hunter (en laat dat nou heel weinig gespeeld worden op deze rank)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-10 21:50
Wognummer schreef op woensdag 22 april 2015 @ 21:23:
Van de week een leuk shaman deck gevonden (mech shaman) ik had echt nooit van mn lang zal ze leven durven denken dat ik met 2 fellreavers zou spelen ranked (rond R6) het is mits met beleid gespeelt wel een erg fijne minion

het deck zelf zaagt echt wel door alle classes heen wat ze ook spelen maar heb wel wat moeite net zoals ieder deck met face hunter (en laat dat nou heel weinig gespeeld worden op deze rank)
Wil je je deck eens posten. Ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
stomley schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:01:
[...]

Wil je je deck eens posten. Ben wel benieuwd.
sure

2 Earthshock
2 Rockbiter weapon
2 cogmaster
2 Crackle
2 Annoy-o-Tron
1 Flametongue Totem
2 Mechwarper
2 Whriling Zap-o-matic
2 Powermace
1 Lava Burst
2 Spider Tank
1 Mechanical Yeti
2 Piloted Shredder
1 Doomhammer
2 Fellreaver
1 Loateb
1 Fire Elemental
1 Dr Boom
1 Ragnaros the Firelord

standaard mech Shammy werkt echt best fijn en ook mindere draws kan je overkomen door een leuk geplaatste Fellreaver

de meeste mensen gaan dan zoveel mogenlijk kaarten spelen als je hem speelt om de beurt erop te sterven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Die Whriling Zap-o-matic is echt TE sterk en eng om tegen te hebben...
Heb wel eens turn 2 geen antwoord.. vervolgens krijg ik hem met 2x rockbiter in mijn gezicht.. turn 3.. 12hp....

Shaman is echt een rare class voor mij... win er zelden van.. verlies er vaak van. Met alle classes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
Predje schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:38:
Heb wel eens turn 2 geen antwoord.. vervolgens krijg ik hem met 2x rockbiter in mijn gezicht.. turn 3.. 12hp....
Haha, daar kwam ik laatst ook achter :). Had een Neptulon in een card pack zitten dus maar weer eens een shaman deck in elkaar gedraaid. Tegen een priest had ik turn 1: The Coin + Whirling Zap-o-matic, turn 2: Flametongue Totem en turn 3: nog een Flametongue totem en een Rockbiter Weapon :o

Nou vermoed ik wel dat die priest net zo veel pech had met zijn card draw als dat ik geluk had, maar goed, dat ging wel heel snel zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08

Shaman is echt een rare class voor mij... win er zelden van.. verlies er vaak van. Met alle classes..
Speel je zelf weleens Shaman? Ik had namelijk hetzelfde als jij totdat ik zelf de class een aantal seizoenen heb gespeeld en sindsdien verlies ik er nog maar zelden van omdat je de manier van spelen leert kennen en er dus zelf op in kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
astie schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:49:
[...]

Speel je zelf weleens Shaman? Ik had namelijk hetzelfde als jij totdat ik zelf de class een aantal seizoenen heb gespeeld en sindsdien verlies ik er nog maar zelden van omdat je de manier van spelen leert kennen en er dus zelf op in kan spelen.
Dat is natuurlijk altijd de beste manier om beter te worden tegen een class.

Met hun spirit wolves, flamgetonque en herepower totems hebben ze echt binnen een paar turns een sterk board. Mocht je zelf dan nog een board hebben is het natuurlijk thunderstorm.
Alles wat goed is bij mij = hex of earthshock..

Momenteel speel ik shadowpriest, die werkt dan weer wel heel goed omdat ik effectief elke turn een totem kan killen en veel sterk boardclears heb (en ook early >turn 4/5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
Predje schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:01:
[...]

Dat is natuurlijk altijd de beste manier om beter te worden tegen een class.

Met hun spirit wolves, flamgetonque en herepower totems hebben ze echt binnen een paar turns een sterk board. Mocht je zelf dan nog een board hebben is het natuurlijk thunderstorm.
Alles wat goed is bij mij = hex of earthshock..

Momenteel speel ik shadowpriest, die werkt dan weer wel heel goed omdat ik effectief elke turn een totem kan killen en veel sterk boardclears heb (en ook early >turn 4/5)
Ja klopt, dit had ik met Shaman weer met Handlock. Dus heb daarna 2 seizoenen handlock gespeeld :). Zijn toch decks die elke keer terug komen in een ander jasje. Nu is het Demonlock wat op hetzelfde neer komt.

Ja alleen moet je rekening houden met overload. Tegen shaman mag je nooit een totem laten staan. Dat is echt funest. Dit is ook de reden waarom Warrior het zo moeilijk heeft tegen Shaman. Shaman kan blijven snowballen. Voor je het weet ligt het board weer vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim

Shaman komt weinig voor omdat het altijd zeer zwak is geweest tegen hunters, voornamelijk vanwege UTH en het feit dat ze weinig manieren hebben om zichzelf te healen, buiten ancient healbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:50
wanneer gaat de volgende wing van start? vandaag of morgen toch?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:17:
wanneer gaat de volgende wing van start? vandaag of morgen toch?
Vannacht om 00:00 voor de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
oke ben benieuwd of het wel/niet kan 1 wing overslaan.
ik hoop het wel anders vind ik het maar slecht van Blizzard

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-10 14:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Kol Nedra schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:43:
oke ben benieuwd of het wel/niet kan 1 wing overslaan.
ik hoop het wel anders vind ik het maar slecht van Blizzard
Zoals al eerder gemeld, dat kan niet. En dat is "slecht" van blizzard omdat ze geld willen verdienen. (de uitleg die zij zullen geven is dat je het verhaal moet volgen).

Maar probeer maar uit, we horen je bevindingen wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 11:50
separhim schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:31:
[...]

Shaman komt weinig voor omdat het altijd zeer zwak is geweest tegen hunters, voornamelijk vanwege UTH en het feit dat ze weinig manieren hebben om zichzelf te healen, buiten ancient healbot.
Tegenwoordig valt dat weer mee, zeker als je combo's maakt van de overloads in combinatie met de nieuwe spell die je overload weer unlockt.

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje

En daar wassie weer?!!!!!! GVD! zap-de-kut met 2x flametonque + rockbiter.. FU blizz!
[/salt over]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Waarom toch altijd die focus op die Zap-o-matic? De kracht zit 'm in die windfury multiplier op de 3 attack boosters, kon net zo goed van een van de andere goedkope windfury minions komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02:10
Wings must be purchased in order, and unlocking certain wings may require completion of previous wings. http://hearthstone.gamepedia.com/Adventure

:'(

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
PCBaas schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:39:
Wings must be purchased in order, and unlocking certain wings may require completion of previous wings. http://hearthstone.gamepedia.com/Adventure

:'(
Dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
108rogar schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:25:
Waarom toch altijd die focus op die Zap-o-matic? De kracht zit 'm in die windfury multiplier op de 3 attack boosters, kon net zo goed van een van de andere goedkope windfury minions komen.
Welke andere 3/2 voor 2 mana in shaman deck (en dus +rockbiter/flametonque) ken jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Was gewoon een antwoord op de vraag van Mooyal; wat betekend dat je niet wing 3 kan skippen en deze perse moet halen als je ook wing 4 wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Predje schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:41:
[...]

Welke andere 3/2 voor 2 mana in shaman deck (en dus +rockbiter/flametonque) ken jij?
nou ja met overload 1 had je niet allebei kunnen spelen zodat je in T3 geen 16 damage om je oren krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik heb laatst verloren van een flying machine paladin. Annoyotron, flying machine, blessing of kings..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Mijn punt was dat je voor 1-3 mana meerdere windfury minions hebt, die allemaal een enorme damage burst kunnen geven in combinatie met die 3 attack boosters als de tegenstander geen antwoord heeft. Waarom is de Zap-o-matic altijd te sterk maar hoor ik nooit iemand over de Young Dragonhawk of the Thrallmar Farseer. Scheelt maar 2-4 damage. Het ligt dan toch niet aan die Zap-o-matic maar aan windfury?

Of, inderdaad, de Flying Machine! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 11:50
Ik ben begonnen met het spelen van face-mage. Briljant om facehunters mee op te rollen xD

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Wognummer schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:43:
[...]

nou ja met overload 1 had je niet allebei kunnen spelen zodat je in T3 geen 16 damage om je oren krijgt ;)
die zap-bot heeft geen overload hoor :D mech shamen kan idd erg lastig zijn, maar het is niet constant genoeg.

heb eerder al eens meegemaakt op turn 2 een mech shamen in een turn met coin 2x warper / 2x zap-o / 2x annoy-o op het bord zet. dat was vrij kansloos voor elke tegenstander lijkt me.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
ben benieuwd naar de nieuwe wing vanavond, chromaggus is toch laatste reward in de volgende wing?

vermoed dat dit toch wel een veel gespeelde legendary zal worden, erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
hmmm jammer dan moet ik nog enkele weken wachten tot ik weer 700gold bij elkaar heb

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik heb genoeg gold voor morgen. En lig op schema om voor volgende week ook weer 700 bij elkaar te hebben. Precies uitgemikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik heb atm 1200 gold, maar probeer toch wing 4 te unlocken en wing 3 te omzeilen :P
maar lukt waarschijnlijk toch niet

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik moet nog 300 gold voor de 5de wing en dan heb ik ze alle 5.

Ben begonnen met grinden toen het aangekondigd is. Kan na de 5de wing eindelijk door met kaarten verzamelen na naxx en brm gegrind te hebben.

En dan ipv wat aan kloten eens kijken hoe hoog ik kan komen in de ladder.

Laat ik de top tien eens als doel stellen voor volgende maand.

De start van mijn dekjes begint toch wel aardig te worden. Kan ook steeds beter anticiperen op mijn tegenstander. Klopt inderdaad wat hier gezegd wordt, hoe beter je een hero kent, hoe beter je hem kan verslaan.

[ Voor 23% gewijzigd door Turfschipper op 23-04-2015 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
aangepast

[ Voor 88% gewijzigd door Kol Nedra op 23-04-2015 14:32 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Kol Nedra schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:28:
top 10 zal nog wel lukken daar hoef je geen no-lifer voor te zijn of werkloos ^^
Ik ben het allebei, ;-).

Maar verlies veel potjes op het einde nog. Maar goed, krijg binnenkort weer kaarten binnen natuurlijk. Dan wordt mijn midden- en eindspel ook wat sterker.

En moet eerst eens mijn dekjes op kwaliteit ipv fun gaan in richten. Zonder het net op te gaan uiteraard.

Zal ook wel trial and error worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Turfschipper op 23-04-2015 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
je kan ook gewoon een net-deck kopiëren, zoals 90% dat doet ;)

geloof me je bent beter af ~rank 15-20 de game moet wel leuk blijven ipv voorspelbaar :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Kol Nedra schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:34:
je kan ook gewoon een net-deck kopiëren, zoals 90% dat doet ;)

geloof me je bent beter af ~rank 15-20 de game moet wel leuk blijven ipv voorspelbaar :)
Ik denk er precies het tegenovergestelde over, dus laten we het op jouw mening houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Dat vind ik niet leuk. Bovendien, dan ga ik zeker mijn doelen halen.

Ik wil een faalkans hebben, dat maakt de voldoening veel groter als het lukt.

En inderdaad top 10 is nou niet bepaald een doel waar je stijl van achterover slaat, i know. Maar je moet ergens beginnen, ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Bekse schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:37:
[...]

Ik denk er precies het tegenovergestelde over, dus laten we het op jouw mening houden ;)
ja laten we het hier bij houden, want deze discussie is al vaak langs gekomen ;)
maar ik heb gelijk :9

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Turfschipper schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:27:
Ik moet nog 300 gold voor de 5de wing en dan heb ik ze alle 5.

Ben begonnen met grinden toen het aangekondigd is. Kan na de 5de wing eindelijk door met kaarten verzamelen na naxx en brm gegrind te hebben.

En dan ipv wat aan kloten eens kijken hoe hoog ik kan komen in de ladder.

Laat ik de top tien eens als doel stellen voor volgende maand.

De start van mijn dekjes begint toch wel aardig te worden. Kan ook steeds beter anticiperen op mijn tegenstander. Klopt inderdaad wat hier gezegd wordt, hoe beter je een hero kent, hoe beter je hem kan verslaan.
Top 10 legend. Prima doel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

108rogar schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:02:
Mijn punt was dat je voor 1-3 mana meerdere windfury minions hebt, die allemaal een enorme damage burst kunnen geven in combinatie met die 3 attack boosters als de tegenstander geen antwoord heeft. Waarom is de Zap-o-matic altijd te sterk maar hoor ik nooit iemand over de Young Dragonhawk of the Thrallmar Farseer. Scheelt maar 2-4 damage. Het ligt dan toch niet aan die Zap-o-matic maar aan windfury?

Of, inderdaad, de Flying Machine! :)
De kracht zit hem in de combinatie met de andere shaman kaarten flametongue/rockbiter (dmg boost) of frostwolfs/lucky taunt totem (tankwall) en de low cost van de kaart. Je kan hem coinen in beurt 1 als je als tegenstander geen removal hebt voor deze kaart dan gaat het heel hard.

Young dragonhawk heeft maar 1 leven dat is nogal een essentieel verschil. De andere kaarten zijn 3 cost of meer dus dan heb je ondertussen al meer kaarten getrokken, meer mana en meer mogelijkheden gehad als tegenstander.

Als shaman hem coined en jij kan niks doen als tegenstander dan kan het heel hard gaan. Dus ik kan goed begrijpen dat dit enige frustratie oplevert. Het is mij een keer in arena over komen en ik was in beurt 4 dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paladin met Dragons lijkt me wel leuk als de nieuwe kaarten er allemaal zijn. Ik ben benieuwd of dat echt tier 1 viable zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
xelfer schreef op donderdag 23 april 2015 @ 16:13:
Paladin met Dragons lijkt me wel leuk als de nieuwe kaarten er allemaal zijn. Ik ben benieuwd of dat echt tier 1 viable zal worden.
Maakt een goede kans denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dragon Consort maakt kaarten als Ysera in ieder geval wel speelbaar in Paladin :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:55:Young dragonhawk heeft maar 1 leven dat is nogal een essentieel verschil. De andere kaarten zijn 3 cost of meer dus dan heb je ondertussen al meer kaarten getrokken, meer mana en meer mogelijkheden gehad als tegenstander.
Maar een Dragonhawk kun je zonder coin ook spelen, dus 2x zo vaak, en een Flying Machine is een stuk moeilijker dood te krijgen ook al komt ie een beurt later, ze hebben allemaal voor- en nadelen. En andere klasses kunnen ook aardig attack boosten, maar het voordeel van shaman is dat als je zijn windfury minion sloopt, de Flametongues niet kwijt zijn, en hij dus niet meteen helemaal verloren heeft.

En dan hebben we het nog over variaties in de marge. Coin krijgen, alle kaarten van je combo trekken in die eerste paar beurten, de tegenstander trekt geen low-mana taunt, silence of 2+ damage, en als de tegenstander een 2 attack minion kon spelen moet je ook nog je taunt totem krijgen en kost het je 2 mana wat de tegenstander ook extra tijd geeft. Ik snap ook wel dat het frustrerend is als het toch gebeurt, maar dat is geen reden om specifiek Zap-o-matic overpowered te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik blijf het absolute gebrek aan efficiente removal en burst damage wel echt een probleem vinden bij Paladins :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop op een nieuwe feature met de volgende expansion. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe features juich ik alleen maar toe. Na een paar potjes ranked deze maand (gestegen naar rank 13) loop ik weer constant tegen de gezellige mech mages, handlocks en face hunter aan. 120% spelplezier gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
We gaan in juli wel zien wat er komt :D
http://www.liquidhearth.c...uly-source-blizzard-china

Eerst dacht ik bij het bovenstaande dat het de android release zou zijn, maar die is natuurlijk al geweest. Ik ben wel heel benieuwd (stiekem hoop ik dat het de 2vs2 modus is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HS is helaas uitermate niet geschikt voor 2v2 vrees ik. Dan zouden ze echt veel moeten veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
@xelfer: Ik vind Paladin best lekker spelen. Als het loopt kan ik de tegenstander's helft goed leeg houden met attack boosters, en met Divine Shield verlies ik mijn gebooste minion niet eens altijd. Ik speel maar op rank 15-20 maar mijn deck is ook nog niet helemaal compleet. Ik zou best een Equality of Big Game Hunter willen om de grotere minions neer te halen, maar met wat 1/1'tjes en een Raid Leader of Stormwind lukt dat ook wel.

Je kunt aardig bursten met windfury en Blessed Champion (attack x2), maar burst is lame. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2v2 moet best doenbaar zijn denk ik. Blizzard Developers are the best! :)

EDIT: Gifting van packs moet er echt aankomen!

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2015 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou zelf graag wat meer in game mechanics zien, zodat de game wat uitdagender wordt. Daarnaast lijkt het me ook een goede toevoeging om meer game modi te hebben (bv. constructed tournaments, 2v2 etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-10 21:38
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 21:50:

EDIT: Gifting van packs moet er echt aankomen!
Lijkt me erg gevoelig voor de miners... gratis accountje aanmaken; half uurtje grinden; inloggen op PC, Ipod, Ipad, of welk ander device ook en dan je zes/zeven pakjes kaarten doneren?

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Ik krijg die seizoen maar geen werkend deck voor elkaar...

Iemand wel echt succes met een bepaald deck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Laatst online: 08-10 14:31
Predje schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:11:
Ik krijg die seizoen maar geen werkend deck voor elkaar...

Iemand wel echt succes met een bepaald deck?
Ik heb als beginner een warrior defense deck gemaakt. Met redelijk wat default kaarten in. Heel wat taunts en armor building. Daarna een paar combo's om heel wat damage te doen.
Ik moet zeggen voor mezelf met maar een heel beperkt aantal kaarten werkt het wel. Ik win zo'n 6-7 van de 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
gister dus maar eens lopen rommelen met een dragon paladin en ik moet zeggen, het speelt best lekker weg...

heb wel het idee dat veel mensen nog niet doorhebben hoe te spelen tegen een dragon pala want ik zie veel vreemde plays voorbij komen.

decklist:

http://www.hearthpwn.com/...1;14451:1;14452:2;14454:1;

standaard deck met wat aanpassingen van mezelf (heb geen alex)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-10 15:08
RoricNormannum schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:28:
gister dus maar eens lopen rommelen met een dragon paladin en ik moet zeggen, het speelt best lekker weg...

heb wel het idee dat veel mensen nog niet doorhebben hoe te spelen tegen een dragon pala want ik zie veel vreemde plays voorbij komen.

decklist:

Wacht nog even tot alle kaarten beschikbaar zijn en dan ga ik ook eens Dragodin proberen :)
Heb het geluk gehad dat ik al eens een Ysera uit een pakje trok dus dat scheelt en heb over ongeveer een week genoeg dus voor evt. nog een legendary.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik heb geen ysera, maar ik wil toch wel dragon paladin spelen. Het zal nogal een gimmicky deck worden, want ik heb geen enkele van de goede paladin legendaries als sylvanas, tirion en dr boom. En ik heb geen geen lay on hands.

Het zullen waarschijnlijk de nieuwe dragons worden, die toch minder goed lijken dan de genoemde legendaries. En waarschijnlijk minder goed dan ysera.

Maar ik heb vanwege het gebrek aan die kaarten nog nooit een fatsoenlijk control paladin deck kunnen spelen, en dat wil ik toch wel proberen.

[ Voor 21% gewijzigd door aicaramba op 24-04-2015 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
aicaramba schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:25:
Ik heb geen ysera, maar ik wil toch wel dragon paladin spelen. Het zal nogal een gimmicky deck worden, want ik heb geen enkele van de goede paladin legendaries als sylvanas, tirion en dr boom. En ik heb geen geen lay on hands.

Het zullen waarschijnlijk de nieuwe dragons worden, die toch minder goed lijken dan de genoemde legendaries. En waarschijnlijk minder goed dan ysera.

Maar ik heb vanwege het gebrek aan die kaarten nog nooit een fatsoenlijk control paladin deck kunnen spelen, en dat wil ik toch wel proberen.
Je hebt helaas gelijk dat het lastig spelen wordt zonder die legendaries, vooral omdat de pure value die deze legendaries geven bijna niet te vervangen zijn door andere legendaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
De huidige meta is mij iets teveel face...
Mijn "standaard" control warrior is veel te traag rond rank 10...

Heb nu het deckje aangepast iets meer anti rush, iets minder lategame;
http://www.hearthpwn.com/...:2;7753:2;12182:1;12215:2;

Moet het nog uit gaan testen, maar dit lijkt me beter werken tegen alle facehunters, zoo's en mechmages...

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

RoricNormannum schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:28:

decklist:

misschien een argent protector erbij steken en één shielded bot minder?
Leuk deck. Ik wacht ook nog even tot ik er wat meer heb.

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
hmmm je kan idd niet een wing unlocken als je de vorige nog niet betaald hebt.
de boeven daar bij Bli$$ard. heb nu 400 gold dus nog ff te gaan.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Predje schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:42:
De huidige meta is mij iets teveel face...
Mijn "standaard" control warrior is veel te traag rond rank 10...

Heb nu het deckje aangepast iets meer anti rush, iets minder lategame;
http://www.hearthpwn.com/...:2;7753:2;12182:1;12215:2;

Moet het nog uit gaan testen, maar dit lijkt me beter werken tegen alle facehunters, zoo's en mechmages...

Iemand tips?
Hmm ik ben zelf niet zo'n fan van deathlord, ik zou als ik jou was healbots toevoegen aan je control warrior deck in plaats van deathlord, voornamelijk omdat deathlord namelijk ervoor zorgen dat je games verliest tegen andere control decks. Daarnaast is ragnaros niet zo handig tegen face. Je zou beter kunnen vervangen door alexstraza als je die hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
separhim schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:29:
[...]

Hmm ik ben zelf niet zo'n fan van deathlord, ik zou als ik jou was healbots toevoegen aan je control warrior deck in plaats van deathlord, voornamelijk omdat deathlord namelijk ervoor zorgen dat je games verliest tegen andere control decks. Daarnaast is ragnaros niet zo handig tegen face. Je zou beter kunnen vervangen door alexstraza als je die hebt.
Heals in warrior vind ik dan weer vaak overbodig i.v.m. armor.
Als je geen kans krijgt armor te stacken ben je vaak toch al dood.

Rag heeft me de laatste dagen inderdaad behoorlijk in de steek gelaten.. keer op keer de slechtste minion raken. Alex zit al in het deck (scrollen naar beneden :P). Direct impact op de tegenstander of in geval van echte nood een heal (al is het dan vaak ook al telaat)
Ik moet ysara nog hebben.. die zou wellicht een betere kaart zijn i.p.v. Rag.
Wellicht toch annoy-o-tron ipv deathlord.. eens proberen.
Chow, annoy, winaxe.. dat moet toch aggro iets afhouden..

Edit: of wellicht slam ipv deathlords.. early board schoon houden van aggro.. betere trades.. carddraw.
Ze houden dan alleen wel hun silences over voor mijn belchers..

[ Voor 7% gewijzigd door Predje op 24-04-2015 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Predje schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:17:
[...]

Heals in warrior vind ik dan weer vaak overbodig i.v.m. armor.
Als je geen kans krijgt armor te stacken ben je vaak toch al dood.

Rag heeft me de laatste dagen inderdaad behoorlijk in de steek gelaten.. keer op keer de slechtste minion raken. Alex zit al in het deck (scrollen naar beneden :P). Direct impact op de tegenstander of in geval van echte nood een heal (al is het dan vaak ook al telaat)
Ik moet ysara nog hebben.. die zou wellicht een betere kaart zijn i.p.v. Rag.
Wellicht toch annoy-o-tron ipv deathlord.. eens proberen.
Chow, annoy, winaxe.. dat moet toch aggro iets afhouden..

Edit: of wellicht slam ipv deathlords.. early board schoon houden van aggro.. betere trades.. carddraw.
Ze houden dan alleen wel hun silences over voor mijn belchers..
Als je een anti-aggro card wil in warrior dan adviseer ik Unstable Ghoul. Proct je armorsmiths, acolytes en Grom. En stopt early game best wat aggro van bijv. hunters en hij is helemaal hilarisch turn 2 als een paladin turn 3 Muster gepland had.
xelfer schreef op donderdag 23 april 2015 @ 21:10:
Ik blijf het absolute gebrek aan efficiente removal en burst damage wel echt een probleem vinden bij Paladins :o.
Dat heeft dan meer te maken met de speelstijl van Paladin die je niet leuk vindt dan dat het een probleem is. Paladin is voor value, daarom zijn kaarten als Aldor en Minibot zo belangrijk. Het hele idee achter Paladin is dat je geen efficiente spells hebt (al is concecration een van de beste spells in game en Truesilver 1 van de beste weapons) maar dat je minions hebt die vaak 2:1 traden of die met hulp van je hero power heel efficient traden. Doordat Paladins zo goed zijn in het neerzetten en houden van board positions kunnen ze niet al te effeciente removal en burst hebben. Want dan wordt het oooooh peeeee.

[ Voor 27% gewijzigd door Sahje op 24-04-2015 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

xelfer schreef op donderdag 23 april 2015 @ 21:32:
Nieuwe features juich ik alleen maar toe. Na een paar potjes ranked deze maand (gestegen naar rank 13) loop ik weer constant tegen de gezellige mech mages, handlocks en face hunter aan. 120% spelplezier gegarandeerd.
Ik snap totaal niet waarom mensen continue viable decks onderuit halen.
Wat voor deck moet er gespeeld worden, eer jij het niet ergerlijk vind?
Sub-par decks die makkelijk te doorbreken zijn zodat je een hoge winrate hebt?

Face hunter, mech mage en handlock zijn 3 decks met totaal verschillende mechanics en speelstijlen dus waar ligt het probleem?

Geïrriteerd omdat je geen easy wins krijgt? Ik snap het totaal niet.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Handlock is an sich geen ergerlijk deck. Alleen voor mij laat het wel zien dat de game wat betreft Warlock niet heel veel verandert is in anderhalf jaar. Je kan nu echter wel met Demons spelen, wat wel voor enige variatie zorgt.

Mech Mage en Face Hunter zijn gewoon 0-skill easy win decks. Geen probleem uiteraard. En winnen is ook geen probleem voor mij (letterlijk iedere game gewonnen), maar het is wel jammer dat dezelfde (nogal saaie) decks tot in de oneindigheid gespeeld worden.

[ Voor 3% gewijzigd door xelfer op 24-04-2015 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik kijk voortaan even aan als ik een hunter als enemy heb: speelt ie op turn 1 leper gnome weet ik genoeg --> concede

speelt het een leuk deck dan speel ik graag tegen een hunter.

andere decks vind ik niet zo erg tegen te spelen.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Zonde man, wellicht heeft ie allleen die leperd en voor de rest niks. Of misschien doet ie maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:07
Je kan beter conceden als je de Wolfrider ziet, dat is iets meer conclusive.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik concede gewoon als ik Hunter zie. Beetje zonde van mijn tijd en requeuen duurt toch maar een paar seconden. (Ik heb mezelf na wat serieus proberen te spelen weer rustig naar beneden geranked, waar het spelen een stuk interessanter is).

Wat ik zelf nu speel:

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2lafv3m.png

Ik merk wel dat je als Paladin gewoon 100% verliest als je tegenstander turn 2 en 4/7 speelt (Priest met coin) en je zelf geen Peacekeeper pakt of iets dergelijks. Tegen Druids met Ramp is het ook wel een struggle.

[ Voor 75% gewijzigd door xelfer op 24-04-2015 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Auto concede, lol... just lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
kaluro2 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 15:58:
[...]

Ik snap totaal niet waarom mensen continue viable decks onderuit halen.
Wat voor deck moet er gespeeld worden, eer jij het niet ergerlijk vind?
Sub-par decks die makkelijk te doorbreken zijn zodat je een hoge winrate hebt?

Face hunter, mech mage en handlock zijn 3 decks met totaal verschillende mechanics en speelstijlen dus waar ligt het probleem?

Geïrriteerd omdat je geen easy wins krijgt? Ik snap het totaal niet.
Zou er niet eens aan beginnen, heb het hier ook al eens geopperd en dan krijg je half GoT over je heen.
Over de huidige state van paladins die echt buitensporig OP zijn en tegen zo ongeveer elk deck in het spel een goede matchup hebben hoor je dan weer niemand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn 2 dingen die ik zelden in de game zie. De kaarten uit BRM (waarschijnlijk wachten veel mensen tot de netdecks geupdate zijn) en Paladins :o. Ook op de hogere ranks kom ik ze al maanden relatief weinig tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
xelfer schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 17:53:
Er zijn 2 dingen die ik zelden in de game zie. De kaarten uit BRM (waarschijnlijk wachten veel mensen tot de netdecks geupdate zijn) en Paladins :o. Ook op de hogere ranks kom ik ze al maanden relatief weinig tegen.
Dan speel jij een andere Hearthstone dan ik ;)
Dragon Paladins is bijna 1/2 atm.

[ Voor 4% gewijzigd door Krukar op 24-04-2015 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Krukar schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 17:49:
[...]

Zou er niet eens aan beginnen, heb het hier ook al eens geopperd en dan krijg je half GoT over je heen.
Over de huidige state van paladins die echt buitensporig OP zijn en tegen zo ongeveer elk deck in het spel een goede matchup hebben hoor je dan weer niemand ;)
Amen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Duidelijk. Ik kom denk ik 1 op de 20 potjes een Paladin tegen gemiddeld. Veel (Mech) Mages en Face Hunters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
xelfer schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 17:59:
Duidelijk. Ik kom denk ik 1 op de 20 potjes een Paladin tegen gemiddeld. Veel (Mech) Mages en Face Hunters.
En je hebt ook gespeeld sinds de laatste BRM wing uit kwam? Mechmages zijn bijna niet meer aanwezig. Paladin is nu de OP goto deck met die nieuwe dragons erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
RIP lifecoach, mensen zn stunt gezien op twitch deze middag?
even vergeten camera uit te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
xelfer schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 17:53:
ze wachten allemaal op trump/kolento builds etc.... mensen zijn lui en willen het niet zelf in elkaar zetten ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
beve schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 18:04:
RIP lifecoach, mensen zn stunt gezien op twitch deze middag?
even vergeten camera uit te zetten...
wat was er dan?? heb je een link?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
Kol Nedra schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 18:07:
[...]

wat was er dan?? heb je een link?
hij had sex met zn vrouw op stream, vergeten camera uit te zetten, ik heb een link maar denk niet het gepast is deze hier te delen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 18:06:
[...]

ze wachten allemaal op trump/kolento builds etc.... mensen zijn lui en willen het niet zelf in elkaar zetten ;)
Mja logisch ofc. Zelf iets proberen is wel heel veel gevraagd :). Ik snap ook wel dat er mensen zijn die geen BRM hebben, daar moet je natuurlijk ook wel rekening mee houden. Er zullen alleen denk ik wel veel mensen zijn die nieuwe BRM kaarten hebben maar nog geen top voted deck op hearthpwn zien met de nieuwe kaarten erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
beve schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 18:08:
[...]

hij had sex met zn vrouw op stream, vergeten camera uit te zetten, ik heb een link maar denk niet het gepast is deze hier te delen :9
stuur maar via DM :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
beve schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 18:08:
[...]

OMG, zie het inderdaad :D

Het staat wel in /r/ voor degene die zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
got via DM

edit: ik zie geen sex hoor, alleen ervoor of erna?
zijn vriendin heeft wel een dikke bush bush op haar vagina heuvel :O

[ Voor 193% gewijzigd door Kol Nedra op 24-04-2015 18:14 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
Kol Nedra schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 18:12:
got via DM

edit: ik zie geen sex hoor, alleen ervoor of erna?
zijn vriendin heeft wel een dikke bush bush op haar vagina heuvel :O
check je PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
ik wil ook een PM :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
dat noem ik geen sex hoor, er gebeurd niks

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 42 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]