Ook jij weet heel goed dat tegen de AI spelen iets heel anders is dan tegen echte spelers.lanerios schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:26:
[...]
Want daar heb je geen innkeeper voor? Geen BRM? Geen Naxx?
Kom op zeg, je moet als playerbase niet willen dat je iedereen gaat splitsen, dan ga je nog langere wacht tijden krijgen voor potjes, en ben je nog verder van huis. In MOBA's werkt het, omdat anderen afhankelijk zijn van je plays, in Hearthstone ben je alleen verantwoordelijk voor jezelf.
Maar jou argument is leuk maar raakt niet aan het probleem. Nieuwe spelers lopen tegen een muur aan en hebben een beetje Hulp nodig. Hoe je deze Hulp vormgeeft mag ieder een eigen mening over formuleren. Bij fysieke tcg's worden mensen met starter decks ook niet tegen mensen met legacy decks van €1100,- gezet. Bij HS gebeurt dit nu wel. Of deze oplossing de juiste Is weet ik niet. Maar het is een interessante gedachte.
Fijn die edits terwijl je een reactie typt.... Het heeft niks met goed spelen te maken als jij een war golem speelt en ik dr. Boom. Jij een force tank en ik Tirion. Daar leer je helemaal niks van als nieuwe speler. En zorgt zoals ook een paar eerdere posts laten zien voor frustratie.
[ Voor 12% gewijzigd door Sahje op 17-04-2015 09:36 ]