[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.360 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 16:04

Nitai

Live the life you love.

Morphs schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:37:
Na de verrassend makkelijke wing op normal de heroic geprobeerd. Garr heroic was vrij simpel met twee pogingen..

Maar daarna Baron Geddon.... HO-LY-COW dat is echt de meest verschrikkelijke, moeilijke, zo niet onmogelijke boss op Heroic! Ik heb volgens mij de hele nacht na lopen denken in mijn slaap hoe je die moet verslaan.... maar tot nu toe komt er eigenlijk niks in de buurt.

Heeft iemand Baron heroic (zonder netdecken) al verslagen? Geen spoilers aub maar ben benieuwd of het aan mij ligt :)
Yes! Na een paar keer spelen weet je wat hij allemaal kan spelen. Een keer bijna, toen helemaal over een andere boeg (en class gegooid). Meest vervelende is gewoon unspent mana. Belangrijk is om in ieder geval een 1-mana card altijd in je hand houden (in geval van nood) en zoveel mogelijk je hero power gebruiken.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:50
Sahje schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:54:
[...]

Nooit last van druids met Midrange pally.
Deze pagina is van GG tournament data maar is redelijk representatief voor de constructed ladder en geeft een goed idee van welke class sterk is tegen welke andere classes:

http://www.gosugamers.net/hearthstone/class-stats

Dan zie je inderdaad dat mage en paladin de sterkste counterclasses zijn voor druids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Krukar schreef op zondag 12 april 2015 @ 10:31:
[...]

Deze pagina is van GG tournament data maar is redelijk representatief voor de constructed ladder en geeft een goed idee van welke class sterk is tegen welke andere classes:

http://www.gosugamers.net/hearthstone/class-stats

Dan zie je inderdaad dat mage en paladin de sterkste counterclasses zijn voor druids.
Populariteit wordt meegenomen in die statistieken, dat geeft wel veel kleuring van de statistieken. Ze hadden het puur op win rates moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Nitai schreef op zondag 12 april 2015 @ 10:35:
[...]

Populariteit wordt meegenomen in die statistieken, dat geeft wel veel kleuring van de statistieken. Ze hadden het puur op win rates moeten doen.
:?
Populariteit tabelletje geeft gewoon aan welke classes het meest worden gespeeld op tournaments.
De tabel daarnaast is winrates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Nitai schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:55:
Yes! Na een paar keer spelen weet je wat hij allemaal kan spelen. Een keer bijna, toen helemaal over een andere boeg (en class gegooid). Meest vervelende is gewoon unspent mana. Belangrijk is om in ieder geval een 1-mana card altijd in je hand houden (in geval van nood) en zoveel mogelijk je hero power gebruiken.
Ik heb nog even goed nagedacht en na een paar pogingen had ik 'm! Hieronder m'n strat:

spoiler:
Mage met Grim Patrons. Verder nog 2 Berserkers in het deck omdat die ook sterker worden van je Hero Power ping. Daarnaast 2x Venture Co., wat voor mij wel de gamebreaker was. Doordat je minions goedkoper worden, hoef je minder kaarten te spelen. Zowel de Grim Patron als Berserker zijn dan 8 mana, en daarnaast kun je dan een ping doen. Met duplicates in je deck zit je dan eigenlijk niet zonder.

Van de bomb had ik vreemd genoeg weinig last. Maar ik had nog 2xFireball, 2xPoly en een Brewmaster om daar mee te dealen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 13:41
Persoonlijk vond ik de Warlock hier gewoon erg goed werken. Je kunt altijd tappen = meer kaarten = meer mogelijkheden om je mana uit te geven.

Verder Void Terrors en Panda's tegen de bombs en eigenlijk wordt het vanaf daar vrij makkelijk. Mistress of Pain + Demon Heart doet ook wonderen om weer terug te healen als het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
Misschien zijn spoiler tags wel prettig voor anderen die 'm heroic nog willen doen :)

Verder heb ik er dit over te zeggen:

spoiler:
De warlock leek mij ook de oplossing, maar ik had teveel problemen om EN board control te houden EN face dmg te dealen. Dat komt waarschijnlijk doordat ik van de kaarten die je noemt er maar 1 heb waardoor het niet heel betrouwbare draws zijn.

LOL :D Volgens mij heb ik Majordomo Heroic gehaald dmv een bug:

spoiler:
Als warlock kwam het zo uit dat ik Bane of Doom op Majordomo castte toen hij nog 1 HP had. En toen ging hij dood, geen Ragnaros!

[ Voor 17% gewijzigd door Morphs op 12-04-2015 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
Morphs schreef op zondag 12 april 2015 @ 11:23:
[...]

LOL :D Volgens mij heb ik Majordomo Heroic gehaald dmv een bug:

spoiler:
Als warlock kwam het zo uit dat ik Bane of Doom op Majordomo castte toen hij nog 1 HP had. En toen ging hij dood, geen Ragnaros!
idd een bug, als je kijkt naar trum heroic filmpje heeft hij hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-10 13:28
Wauw... Iemand die Seat Story Cup kijkt?

Net een gast, 2x Loatheb en een 4/7 Deathlord, vijand heeft iets van 17 health, hij heeft Auchenai, Circle en Zombie Chow in hand.
Hij speelt alles voor Lethal... maar vergat de Velen's op de Deathlord. Hierdoor deed Circle 5 damage (door de spellpower), killed dus zijn eigen Auchenai en de Zombie healt ipv damage. :o
Vervolgens pakt Rogue de turn terug en zet een sterk veld klaar, Priest is zo tilted dat hij concede.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Benjamin- schreef op zondag 12 april 2015 @ 15:44:
Wauw... Iemand die Seat Story Cup kijkt?

Net een gast, 2x Loatheb en een 4/7 Deathlord, vijand heeft iets van 17 health, hij heeft Auchenai, Circle en Zombie Chow in hand.
Hij speelt alles voor Lethal... maar vergat de Velen's op de Deathlord. Hierdoor deed Circle 5 damage (door de spellpower), killed dus zijn eigen Auchenai en de Zombie healt ipv damage. :o
Vervolgens pakt Rogue de turn terug en zet een sterk veld klaar, Priest is zo tilted dat hij concede.
Jup, dat was Ignite. Niemand zag dat ook, casters niet, hijzelf niet. Ik snap het wel dat je daarna concede en even moment nodig hebt om tot rust te komen.

Ik ben vandaag de hele dag aan het bounchen op de rand van Rank 10 en 9. 2 Wins, komt die winstreak, Loss... Loss, 2 wins, komt die winstreak, Loss, Win, Loss, Win, Loss, Win Win, Loss Loss etc. de hele dag.

Wel 1 foutje gemaakt waardoor ik even tiltte. In mijn enthousiasme deed ik de Muster/QM combo verkeerd om >.<.... Dat heeft me een game gekost. Verder is druid een prima matchup maar die Combo doet belachelijk veel damage als je niet iedere turn kan clearen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel bijzonder dat je dan de enige spellpower kaart in je deck vergeet _O-

Leed vermaak is wel het beste vermaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
xelfer schreef op zondag 12 april 2015 @ 18:09:

99% van de tijd speel je Velen's Chose niet voor de +spellpower. Dus dat je het vergeet in een tournament waarin hij binnen 90 seconden probeert te bepalen of hij lethal heeft of niet vind ik niet heel bijzonder. De casters en andere spelers gaven allemaal ook toe dat ze het zelf niet gezien zouden hebben. Ik denk dat er ook een aardige kans is dat hij deze situatie voor het eerst meemaakte.

En vergeet niet dat de beste heren al de afgelopen dagen op hoog niveau Hearthstone aan het spelen zijn. Dan beginnen foutjes erin te sluipen.

Maar het was wel prachtige TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
xelfer schreef op zondag 12 april 2015 @ 18:09:

De kaart zat er echt al heel lang op, denk dat dit zeker 5 turns al meeging, dus zal dus totaal niet meer in zijn hoofd hebben gezeten. En inderdaad, je speelt hem zelden voor de spellpower.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:10
Grr.. Ik speelde laatst tegen 10 agro decks op rij. Dus ik maak een anti agro deck en ik speel tegen alleen maar control decks. Dus ik ga weer terug naar een niet anti agro deck en ik kom alleen maar agro tegen.. Niet normaal dit.

[ Voor 28% gewijzigd door aicaramba op 12-04-2015 20:55 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
aicaramba schreef op zondag 12 april 2015 @ 20:52:
Grr.. Ik speelde laatst tegen 10 agro decks op rij. Dus ik maak een anti agro deck en ik speel tegen alleen maar control decks. Dus ik ga weer terug naar een niet anti agro deck en ik kom alleen maar agro tegen.. Niet normaal dit.
Maak dan een midrange deck dat zowel meekan tegen aggro als control ;)

Seatstory voor mij niet meer zo interessant nadat de enige coole spelers die er nog inzaten (Lifecoach en Alesh) eruit waren.

[ Voor 13% gewijzigd door Krukar op 12-04-2015 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:08
Nou over het weekend van rank 9 + alle sterren naar rank 12 en vanaf daar weer naar 8+ 1 ster en best wel leuke potjes gehad en soms is het zo raar want zo win ik als Paladin van een Oil Rogue en Priest (bad match ups) en verlies je van CW en Druid want normaal de betere match ups is.
Het leukste van het weekend was dat de priest dacht dat hij al had gewonnen tot er een Rag uit zijn Deathlord kwam die 8 face damage deed en ik de beurt er op FoN + Roar + Roar voor 9 mana had .

Ik heb in dit topic een keer gezegd dat ik dacht dan The Russian niet zo goed in Druid was maar daar moet ik op terug komen want als je heb speelt met de combo in je hand of 2x Roar is het bijna insta win want zo won ik bijv. omdat de Paladin 15 HP had maar ik een 7 mana combo had + Hero power en dus genoeg had.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 14:26
Morphs schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:37:
Na de verrassend makkelijke wing op normal de heroic geprobeerd. Garr heroic was vrij simpel met twee pogingen..

Maar daarna Baron Geddon.... HO-LY-COW dat is echt de meest verschrikkelijke, moeilijke, zo niet onmogelijke boss op Heroic! Ik heb volgens mij de hele nacht na lopen denken in mijn slaap hoe je die moet verslaan.... maar tot nu toe komt er eigenlijk niks in de buurt.

Heeft iemand Baron heroic (zonder netdecken) al verslagen? Geen spoilers aub maar ben benieuwd of het aan mij ligt :)
Ja ik had ze alledrie in minder dan een uurtje op heroic, één tot drie pogingen. Die tweede van vorige week vond ik veel lastiger.

Je moet ook een klein beetje geluk hebben met je draw, natuurlijk.

Welke class gebruikte je?
Moeilijk om helemaal niets te spoilen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
Uiteindelijk mage, hoewel ik alle classes geprobeerd had :P Zie mijn gespoilde post een stukje terug voor m'n strat.

Overigens heeft Krip alles in 1x gehaald op Heroic, waarbij hij Majordomo nota bene had gehaald met het verkeerde deck, want hij had z'n Baron Heroic deck nog geselecteerd :o

Trouwens, je hebt echt wel VEEL voordeel als je alle kaarten hebt (zoals Kripp). Soms is er één kaart of enkele kaarten die essentieel zijn voor een boss. En als je die kaart niet hebt, dan moet je een stuk harder je best doen en creatief zijn om alsnog te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Morphs schreef op zondag 12 april 2015 @ 23:42:
[...]

Uiteindelijk mage, hoewel ik alle classes geprobeerd had :P Zie mijn gespoilde post een stukje terug voor m'n strat.

Overigens heeft Krip alles in 1x gehaald op Heroic, waarbij hij Majordomo nota bene had gehaald met het verkeerde deck, want hij had z'n Baron Heroic deck nog geselecteerd :o

Trouwens, je hebt echt wel VEEL voordeel als je alle kaarten hebt (zoals Kripp). Soms is er één kaart of enkele kaarten die essentieel zijn voor een boss. En als je die kaart niet hebt, dan moet je een stuk harder je best doen en creatief zijn om alsnog te winnen.
Misschien luck, maar vanavond toch maar Molten Core gekocht, alle 3 op normal ge-oneshot (runde toevallig aggrodeck). Heroic bosses kostten max. 3 wipes per stuk, zonder op internet te zoeken o.i.d.
Een groot kaart-arsenaal helpt zeker. Vind het steeds ook wel vrij obvious hoe je om die mechanics heen moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:28

Auredium

Informaticus Chaoticus

Dit weekend Rank 7 weten te bereiken en vervolgens naar wat losses terug naar rank 8 gegooit. Maar het komt wel goed. Wat slechte match-ups gehad hier en daar. Ook nog wat fundecks gebouwed voor unranked; Rogue pirate deck met gang-up voor meer piraten. :+)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merk zelf dat ik mijn plezier in HS weer een beetje begin te verliezen. De game zit vol met dezelfde lame netdecks en de variatie is helaas compleet weg :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
xelfer schreef op maandag 13 april 2015 @ 08:28:
Ik merk zelf dat ik mijn plezier in HS weer een beetje begin te verliezen. De game zit vol met dezelfde lame netdecks en de variatie is helaas compleet weg :(.
Ik kom op Rank 10 geregeld nog leuke decks tegen. Mech Priest, Deathrattle Priest met KT, 2x Piloted Sky Golem en Baron Rivendare, Pirate Warrior (de curve Ship's Cannon, Fiery War Axe, (Random Minion), Captain Greenskin, Dubbel Southsea Captain wist ik niet te overleven...). Patron Warrior.

Ja de meeste decks zijn vrij standaard. Ik maak mezelf daar ook schuldig aan, ik ben geen goede deckbuilder maar vind de in-game puzzeltjes leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik ben begonnen met een standaard Muster deck maar dat is inmiddels aardig customized om mij te bewapenen tegen bepaalde tactieken. Er zit een uil in voor de silence, een annoy-o-tron voor anti-rush. Een knife jugler voor muster combo, De 4/2 raap een kaart als een minion van je dood gaat. Twee zombie chow, twee shielded minibots. 2 Truesilvers. 2 keer Muster, 2 keer Aldor Peacekeeper en dat is eigenlijk de low-curve.
Verder 2 x Quartermaster, 2 keer consecraion, 1 keer equality, 1 keer shredder, 1 keer mech yeti, een sylvanas, 1 keer die nieuwe legend maak alles 1 goedkoper aan het einde van je beurt, 1 keer Dr. Boom, 1 keer Loatheb en 1 keer gain 8 raap 3. Maar ik ben even bezig vanuit mijn blote hoofd haha.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Auredium schreef op maandag 13 april 2015 @ 08:56:
Ik ben begonnen met een standaard Muster deck maar dat is inmiddels aardig customized om mij te bewapenen tegen bepaalde tactieken. Er zit een uil in voor de silence, een annoy-o-tron voor anti-rush. Een knife jugler voor muster combo, De 4/2 raap een kaart als een minion van je dood gaat. Twee zombie chow, twee shielded minibots. 2 Truesilvers. 2 keer Muster, 2 keer Aldor Peacekeeper en dat is eigenlijk de low-curve.
Verder 2 x Quartermaster, 2 keer consecraion, 1 keer equality, 1 keer shredder, 1 keer mech yeti, een sylvanas, 1 keer die nieuwe legend maak alles 1 goedkoper aan het einde van je beurt, 1 keer Dr. Boom, 1 keer Loatheb en 1 keer gain 8 raap 3. Maar ik ben even bezig vanuit mijn blote hoofd haha.
Met uitzondering van de Annoy-O-Tron is dit toch het standaard midrange Pally deck?

Ter vergelijking mijn deck:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fAb2bFx.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Sahje schreef op maandag 13 april 2015 @ 09:00:
[...]

Met uitzondering van de Annoy-O-Tron is dit toch het standaard midrange Pally deck?

[afbeelding]
Ik zie daar de laatste kaart wat ik miste BGH. Om eerlijk te zijn wist ik niet wat een midrange paladindeck was :+) Ik heb min-of-meer blind een muster-paladin deck in elkaar geschroeft na het kijken van Trump video's een maand of 4 geleden. Dat was niet goed en toen heb ik het aangepast met een kaart of...6. Schijnbaar is het nu een standaard midrange. :+)
Aan de andere kant speel ik al iets van 20 jaar Magic the Gathering dus mijn ervaring met dit soort spellen zorgt er waarschijnlijk voor dat ik uiteindelijk bij vrij uitgebalanceerde decks kom uit mijzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Sahje schreef op maandag 13 april 2015 @ 09:00:
[...]

[afbeelding]
Ik ben 1 kaart ontzettend gaan waarderen nadat ik Roy's Pally deck speelde, zodanig dat ik hem in m'n Priestdeck Pallydeck heb opgenomen. Shielded minibot! Geweldige kaart :) Waarom weet ik eigenlijk ook niet, maar hij overleeft vaak tot in beurt 4 en is een uitstekende lowcost removal card.

[ Voor 5% gewijzigd door Nitai op 13-04-2015 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Nitai schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:36:
[...]

Ik ben 1 kaart ontzettend gaan waarderen nadat ik Roy's Pally deck speelde, zodanig dat ik hem in m'n Priestdeck heb opgenomen. Shielded minibot! Geweldige kaart :) Waarom weet ik eigenlijk ook niet, maar hij overleeft vaak tot in beurt 4 en is een uitstekende lowcost removal card.
Dan heb je veel geluk met je thoughtsteals of shredders elke game, aangezien het een Paladincard is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
xelfer schreef op maandag 13 april 2015 @ 08:28:
Deze season is wel extreem inderdaad met de meta.
Rank 10 en hoger bijna alleen maar dezelfde decks: Freezemage, Handlock en Control hunter.
Rank 15-10 zwermt het van de mechmages en facehunters.

Handlock is extreem sterk geworden met Thaurissan, Freeze mage OP als altijd. Probleem is dat je geen deck kunt maken die goede matchups heeft tegen alle drie. Voeg je bgh's toe voor die handlocks dan ga je nat tegen freezemage. Silences helpen wel tegen freezemage en handlock maar dan wordt je weer gestompt door die control hunters...

Heb zelf wat redelijke matchups met een eigen aangepaste zoolock met Imp Gang boss erin, maar blijf toch even tussen rank 7 en 10 pingpongen. Ben eigenlijk ook een beetje de zin om te spelen aan het verliezen doordat elke match eigenlijk tegen dezelfde tegenstanders met dezelfde netdecks is.

Blijft nog steeds het probleem van dit spel: De cardbase is nu op zich redelijk groot, maar het aantal goede minions per manacost is nog steeds veel te beperkt waardoor elk deck bijna dezelfde commons runt. Blizzard zou er goed aan doen om een expansion uit te geven die niet op de solobosses focust maar gewoon eens voor elke manacost 5-6 competetieve minions toevoegt voor de variatie.

Daarbij ben ik ook van mening dat Blizzard het aantal legendaries per deck zou moeten limiteren tot 2. Dan gaan mensen eens echte keuzes maken i.p.v. klakkeloos toevoegen aan een deck.

[ Voor 34% gewijzigd door Krukar op 13-04-2015 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Krukar schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:12:
[...]

Deze season is wel extreem inderdaad met de meta.
Rank 10 en hoger bijna alleen maar dezelfde decks: Freezemage, Handlock en Control hunter.
Rank 15-10 zwermt het van de mechmages en facehunters.

Handlock is extreem sterk geworden met Thaurissan, Freeze mage OP als altijd. Probleem is dat je geen deck kunt maken die goede matchups heeft tegen alle drie. Voeg je bgh's toe voor die handlocks dan ga je nat tegen freezemage. Silences helpen wel tegen freezemage en handlock maar dan wordt je weer gestompt door die control hunters...
Overdrijven is ook een vak hè. Gisteren +/- 35 games gespeeld bouncend tussen rank 9 en 10. Daar ben ik tegen gekomen even uit het koppie:
~10 druids, combowombo natuurlijk
~6 mages, zowel Tempo, Freeze als Mech
~5 hunters, 2 control en 3 face
~4 warriors, 1 pirate, 1 control en 2 grim patrion combo.
~4 warlocks, 3x zoo en 1x demon handlock
2 priests, 1 deathrattle combo en 1 lightbomb savjz priest
2 paladins, beide zelfde type midrange als ik
1 face rogue, ja met turn 3 wolfrider!
1 shaman, geen idee wat die speelde want turn 5 was die dood. Toen speelde ik nog dubbel quartermaster en was de curve: dude, muster, coin qm, coin qm. En hij had een trage opening. Maar het was wel een Shaman!

Al met al zie ik dus een vrij ander beeld. Ook is het toch geen probleem dat je een deckt heb met 1 of 2 slechte matchups? Als je een deck kan maken wat vs. de meta van 3 decks 2 goede matchups heeft en 1 slechte dan zou je volgens jou logica waar je alleen 3 decks ziet een 60% winrate moeten kunnen realiseren.
Krukar schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:12:
[...]
Blijft nog steeds het probleem van dit spel: De cardbase is nu op zich redelijk groot, maar het aantal goede minions per manacost is nog steeds veel te beperkt waardoor elk deck bijna dezelfde commons runt. Blizzard zou er goed aan doen om een expansion uit te geven die niet op de solobosses focust maar gewoon eens voor elke manacost 5-6 competetieve minions toevoegt voor de variatie.
Je bedoelt een expansion zoals Goblin vs. Gnomes. Oftewel die nu op de planning staat omdat Blizzard al heeft aangekondigd voorlopig de cycle PVE Expansion --> Themed Expansion --> Repeat aan te willen houden.

[ Voor 17% gewijzigd door Sahje op 13-04-2015 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Grotman schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:11:
[...]

Dan heb je veel geluk met je thoughtsteals of shredders elke game, aangezien het een Paladincard is :P
Waar het hart van vol is... :) Ben een Priest in hart en nieren.... .ik bedoelde natuurlijk in m'n eigen Pally deck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Sahje schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:22:
[...]

Overdrijven is ook een vak hè. Gisteren +/- 35 games gespeeld bouncend tussen rank 9 en 10. Daar ben ik tegen gekomen even uit het koppie:
~10 druids, combowombo natuurlijk
~6 mages, zowel Tempo, Freeze als Mech
~5 hunters, 2 control en 3 face
~4 warriors, 1 pirate, 1 control en 2 grim patrion combo.
~4 warlocks, 3x zoo en 1x demon handlock
2 priests, 1 deathrattle combo en 1 lightbomb savjz priest
2 paladins, beide zelfde type midrange als ik
1 face rogue, ja met turn 3 wolfrider!
1 shaman, geen idee wat die speelde want turn 5 was die dood. Toen speelde ik nog dubbel quartermaster en was de curve: dude, muster, coin qm, coin qm. En hij had een trage opening. Maar het was wel een Shaman!

Al met al zie ik dus een vrij ander beeld. Ook is het toch geen probleem dat je een deckt heb met 1 of 2 slechte matchups? Als je een deck kan maken wat vs. de meta van 3 decks 2 goede matchups heeft en 1 slechte dan zou je volgens jou logica waar je alleen 3 decks ziet een 60% winrate moeten kunnen realiseren.
Afgelopen weekend ruim 100 games gespeeld bouncend tussen rank 10 en 5, en toch echt voornamelijk de drie genoemde decks gezien. Dan zal ik inderdaad wel andere matches krijgen dan jou o.i.d. Combodruids en mechmages heb ik boven rank 10 nog niet gezien dit seizoen. De odd dogs waren een paar rogues, control warriors en een verdwaalde facehunter.
Priest en Shaman lijken helemaal bijna uitgestorven, daar heb ik dit hele seizoen maar een handvol van gezien.

Tevens, goede matchup != autowin.
Je bedoelt een expansion zoals Goblin vs. Gnomes. Oftewel die nu op de planning staat omdat Blizzard al heeft aangekondigd voorlopig de cycle PVE Expansion --> Themed Expansion --> Repeat aan te willen houden.
Yep, alleen GvG voegde relatief weinig nieuwe goede drops toe en maakte daarbij voor een heleboel drops de oude drops met dezelfde manacost obsolete.

[ Voor 4% gewijzigd door Krukar op 13-04-2015 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Krukar schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:39:
Yep, alleen GvG voegde relatief weinig nieuwe goede drops toe en maakte daarbij voor een heleboel drops de oude drops met dezelfde manacost obsolete.
Neger wat, weinig relatief goeds toegevoegd?

Even op rijtje zo een paar:
Glaivezooka, Unstable Portal, Snowchugger, Blastmage, Shielded Minibot, Muster, Quartermaster, Light of the Naaru, Shrinkmeister, Velen's, Lightbomb, Autobarber, Tinkers, Crackle, Whirling Zapper, Powermace, Neptulon, Darkbomb, Mistress of Pain, Imp-losion, Mal'ganis, Shieldmaiden, Clockwork, Hello Hello, Cogsmith, Giblin, Mechwaper, Shredders, Healbots, Bomb Lobber en natuurlijk Dr. Balanced himself.

En dat nieuwe minions beter zijn dan oude minions is een traditioneel fenomeen in card games. Vaak gebeurt dit omdat naar mate designers 'beter' worden of meer ervaring hebben er steeds minder vanilla minions gemaakt worden en steeds meer minions met ETB effects of effects die blijven lopen als ze op het battlefield zijn. Deze powercreep is wel precies wat jij voorstelt. Daar zal Blizzard rekening mee moeten gaan houden anders krijgen we straks weer de discussie: maar ik moet Pay2Win aan het begin van een nieuwe expansion want zonder de nieuwe cards kan ik niet winnen.

En misschien zie ik inderdaad iets andere matchups of misschien begin je een beetje te lijden aan confirmation bias. Namelijk deze decks zie je vaker dus onthou je als vervelend waardoor je de rest vergeet.

En een goede match-up is geen autowin. Maar als je 2x een 60% win-rate hebt en 1x een 40% winrate en je hebt verder een 50% win-rate vs. alle andere decks dan ga je al gauw naar de 55-60% overall winrate. En dat is in een cardgame zo'n beetje het beste waar je om kan vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik denk dat we mogen stellen dat 'adventures' sommige goede kaarten teovoegen. Waarbij ik nax meer vond toevoegen dan Blackrock. en dat expensions zoals GvG heel veel toevoegen. Ik denk dat Blizzard mogelijk dit schema blijft aanhouden en het volgende weer een expension zal zijn...dat gaat wel nog een jaartje duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Sahje schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:56:
[...]

Neger wat, weinig relatief goeds toegevoegd?

Even op rijtje zo een paar:
Glaivezooka, Unstable Portal, Snowchugger, Blastmage, Shielded Minibot, Muster, Quartermaster, Light of the Naaru, Shrinkmeister, Velen's, Lightbomb, Autobarber, Tinkers, Crackle, Whirling Zapper, Powermace, Neptulon, Darkbomb, Mistress of Pain, Imp-losion, Mal'ganis, Shieldmaiden, Clockwork, Hello Hello, Cogsmith, Giblin, Mechwaper, Shredders, Healbots, Bomb Lobber en natuurlijk Dr. Balanced himself.

En dat nieuwe minions beter zijn dan oude minions is een traditioneel fenomeen in card games. Vaak gebeurt dit omdat naar mate designers 'beter' worden of meer ervaring hebben er steeds minder vanilla minions gemaakt worden en steeds meer minions met ETB effects of effects die blijven lopen als ze op het battlefield zijn. Deze powercreep is wel precies wat jij voorstelt. Daar zal Blizzard rekening mee moeten gaan houden anders krijgen we straks weer de discussie: maar ik moet Pay2Win aan het begin van een nieuwe expansion want zonder de nieuwe cards kan ik niet winnen.

En misschien zie ik inderdaad iets andere matchups of misschien begin je een beetje te lijden aan confirmation bias. Namelijk deze decks zie je vaker dus onthou je als vervelend waardoor je de rest vergeet.

En een goede match-up is geen autowin. Maar als je 2x een 60% win-rate hebt en 1x een 40% winrate en je hebt verder een 50% win-rate vs. alle andere decks dan ga je al gauw naar de 55-60% overall winrate. En dat is in een cardgame zo'n beetje het beste waar je om kan vragen.
Je confirmeert precies wat ik zeg, bijna alle kaarten die je daar list zijn class-exclusives. Goede commons zijn er bijna niet toegevoegd (misschien hoogstens 1 per manacost, die dan meteen weer zo goed zijn dat ze de oudere drops obsolete maken). Class-exclusives zijn het probleem al niet, daar zit al genoeg variatie. Het is juist de commons waar het bijna autopick is per manacost.

Nieuwe kaarten die voor dezelfde manacost beter zijn dan oudere kaarten is iets wat je juist niet wil in een cardgame. Ten eerste omdat mensen zich genaaid gaan voelen (allemaal kaarten verzameld die ineens waardeloos zijn) en ten tweede omdat je dan constant met het probleem blijft zitten dat er geen variatie is.
Bij bijvoorbeeld MTG hebben ze dit heel goed door en is het zelden zo dat een kaart uit een nieuwe format veel beter is dan een oudere kaart met dezelfde manacost. Soms gebeurt dit wel maar dan komt die kaart uiteindelijk wel op de banlist voor Modern/Limited. Daardoor zie je in Modern en Limited onwijs veel variatie in decks; gewoon door de enorme keuze per manadrop aan goede kaarten.

Hearthstone heeft wat dat betreft een enorm voordeel t.o.v. geprinte CCG's: Je kunt de oudere kaarten rebalancen zodat ze op hetzelfde niveau komen als de nieuwe kaarten. Dat is ook een goede mogelijkheid i.p.v. het toevoegen van nieuwe kaarten.

[ Voor 11% gewijzigd door Krukar op 13-04-2015 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Krukar schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:02:
[...]

Je confirmeert precies wat ik zeg, bijna alle kaarten die je daar list zijn class-exclusives. Goede commons zijn er bijna niet toegevoegd (misschien hoogstens 1 per manacost, die dan meteen weer zo goed zijn dat ze de oudere drops obsolete maken). Class-exclusives zijn het probleem al niet, daar zit al genoeg variatie. Het is juist de commons waar het bijna autopick is per manacost.
Nieuwe kaarten die voor dezelfde manacost beter zijn dan oudere kaarten is iets wat je juist niet wil in een cardgame. Ten eerste omdat mensen zich genaaid gaan voelen (allemaal kaarten verzameld die ineens waardeloos zijn) en ten tweede omdat je dan constant met het probleem blijft zitten dat er geen variatie is.
Class exclusives vind ik juist perfect. Dit onderscheid classes van elkaar.

Ik weet niet of je de early bèta hebt gespeeld maar persoonlijk vond ik de 2x Novice Engineer, 2x Knife Juggler, 2x Harvest Golem, 2x Shattered Sun Cleric, 2x Dark Iron Dwarf, 2x Defender of Argus, 2x Senjin, 2x Azure Drake en 2x Argent Commander in ieder deck nou niet echt bijzonder spannend. Die kaarten zaten in zo'n beetje ieder deck en dan deed je er ~10 class cards bij en dan had je je deck.

En powercreep is inderdaad niet goed maar is meestal onvermijdelijk. Maar als ik kijk naar mijn Pally deck dan zie ik: 15 classic/soulbound cards, 5 naxx cards en 9 GvG cards. Dan vind ik het nog wel mee vallen hoeveel kaarten er bij zijn gekomen uit de expansions. In verhouding met andere card-games kan je soms hele decks weggooien. En het schoolvoorbeeld van gebrek aan powercreep en toch een goed deck is denk ik Druid. 22 kaarten uit mijn deck zijn classic cards, 3 zijn Naxx en 5 zijn GVG.

Er zit nog genoeg ruimte voor verbetering in de development van HS en Blizzard moet zeker met bepaalde zaken rekening houden. Maar voordat MTG en Pokémon (twee classic TCG's) op het top-niveau zaten qua card-balance en design waren ze ook twee jaar verder.
[...]
Bij bijvoorbeeld MTG hebben ze dit heel goed door en is het zelden zo dat een kaart uit een nieuwe format veel beter is dan een oudere kaart met dezelfde manacost. Soms gebeurt dit wel maar dan komt die kaart uiteindelijk wel op de banlist voor Modern/Limited. Daardoor zie je in Modern en Limited onwijs veel variatie in decks; gewoon door de enorme keuze per manadrop aan goede kaarten.
Modern wordt gedomineerd door 3 of 4 dezelfde decks waarvan pas de top 3 generfed zijn. Daardoor zijn er nu 3 andere decks die een veel hogere consistente winrate hebben dan de andere decks.

En natuurlijk zie je in Limited veel variatie in decks. Misschien komt dat omdat je van tevoren nog niet weet met welke kaarten je een deck bouwt...

[ Voor 17% gewijzigd door Sahje op 13-04-2015 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Sahje schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:15:
[...]

Class exclusives vind ik juist perfect. Dit onderscheid classes van elkaar.

Ik weet niet of je de early bèta hebt gespeeld maar persoonlijk vond ik de 2x Novice Engineer, 2x Knife Juggler, 2x Harvest Golem, 2x Shattered Sun Cleric, 2x Dark Iron Dwarf, 2x Defender of Argus, 2x Senjin, 2x Azure Drake en 2x Argent Commander in ieder deck nou niet echt bijzonder spannend. Die kaarten zaten in zo'n beetje ieder deck en dan deed je er ~10 class cards bij en dan had je je deck.

En powercreep is inderdaad niet goed maar is meestal onvermijdelijk. Maar als ik kijk naar mijn Pally deck dan zie ik: 15 classic/soulbound cards, 5 naxx cards en 9 GvG cards. Dan vind ik het nog wel mee vallen hoeveel kaarten er bij zijn gekomen uit de expansions. In verhouding met andere card-games kan je soms hele decks weggooien. En het schoolvoorbeeld van gebrek aan powercreep en toch een goed deck is denk ik Druid. 22 kaarten uit mijn deck zijn classic cards, 3 zijn Naxx en 5 zijn GVG.

Er zit nog genoeg ruimte voor verbetering in de development van HS en Blizzard moet zeker met bepaalde zaken rekening houden. Maar voordat MTG en Pokémon (twee classic TCG's) op het top-niveau zaten qua card-balance en design waren ze ook twee jaar verder.
Yep dat class exclusives goed zijn ben ik zeker met je eens, alleen denk ik dat de variatie daar nu een stuk beter is dan voor de niet class exclusives. Druid is zeker een goed voorbeeld, omdat die vanaf het begin gewoon erg goed is gedesigned.
Bij een Yugi-oh en MTG duurde het inderdaad even voordat de card balance goed was echter denk ik wel dat Blizzard daar juist lessen uit kan trekken, zeker voro MTG was het toen volledig nieuw en alles wat MTG fout deed zou Blizzard opzich niet hoeven te herhalen.

Hoop voornamelijk dat Blizzard in de volgende expansion het spectrum gaat verbreden, vooral op het gebied van de neutral kaarten en niet weer van die "stop-mij-in-elk-deck-kaarten" zoals Dr. Boom en Piloted Shredder gaat toevoegen.
Modern wordt gedomineerd door 3 of 4 dezelfde decks waarvan pas de top 3 generfed zijn. Daardoor zijn er nu 3 andere decks die een veel hogere consistente winrate hebben dan de andere decks.

En natuurlijk zie je in Limited veel variatie in decks. Misschien komt dat omdat je van tevoren nog niet weet met welke kaarten je een deck bouwt...
Weet niet waar je dat vandaan haalt maar Modern wordt echt niet gedomineerd door 3 decks. Er zijn honderden zoniet duizenden tournament viable decks. Alleen hier heb je al 10 verschillende bijvoorbeeld:
http://magic.tcgplayer.com/db/article.asp?ID=12284

Kijk voor de grap eens bij de resultaten van de laatste major events:
http://mtgtop8.com/event?e=9470&f=MO
http://mtgtop8.com/event?e=9376&f=MO

Zie bij beide events 8 verschillende decks in de top 8. Kijk je bij andere events zie je weer andere decks etc.
Limited is ook echt niet alleen gevarieerd omdat het sealed is. Maar juist omdat er zoveel verschillende goede drops bestaan op dezelfde manacost.

[ Voor 19% gewijzigd door Krukar op 13-04-2015 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Sahje schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:15:
[...]
Maar voordat MTG en Pokémon (twee classic TCG's) op het top-niveau zaten qua card-balance en design waren ze ook twee jaar verder.
Balance heeft nooit bestaan in MTG :)

Wellwisher/Elven decks
Sliver Decks
Goblin Ping
Vampire
Zombie

etc
etc

Helaas altijd wel 1 kleur geweest die zwaar OP was :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Krukar schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:21:
[...]
Hoop voornamelijk dat Blizzard in de volgende expansion het spectrum gaat verbreden, vooral op het gebied van de neutral kaarten en niet weer van die "stop-mij-in-elk-deck-kaarten" zoals Dr. Boom en Piloted Shredder gaat toevoegen.
Dit valt bijna niet te vermijden. Sommige kaarten zijn gewoon per definitie beter dan andere. Dr. Boom is wel een probleem maar Piloted Shredder vind ik op zich best ok. Een goede kaart met kans op backfiren waardoor je eromheen moet spelen. Iedereen heeft weleens verloren door de Piloted Shredder Doomsayer, Mana Wraith of Taunt waardoor je niet die andere minion kon killen.
lanerios schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:24:
[...]

Balance heeft nooit bestaan in MTG :)

Wellwisher/Elven decks
Sliver Decks
Goblin Ping
Vampire
Zombie

etc
etc

Helaas altijd wel 1 kleur geweest die zwaar OP was :p
Hey, maar dat die ene kleur zwaar OP was is hetzelfde als dat in HS in sommige meta's bepaalde classes wat sterker zijn. Maar na een tijdje werden er geen kaarten meer designed als Lotus, Mox's of Force of Will. Al schiet er af en toe nog weleens een Thoughtseize of Jace, The Mindsculptor doorheen ;).

[ Voor 29% gewijzigd door Sahje op 13-04-2015 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mij is de game gewoon saai geworden. Het is gewoon niet bepaald interessant om tegen tard aggro decks te spelen.

Achja, wie weet wordt de meta in de toekomst weer wat interessanter :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-10 12:12
Ik heb ook de indruk dat men veelal dezelfde non-class kaarten gebruikt, deels als tech tegen de meta, maar ook omdat ze strict beter zijn. Ja, kaart X heeft mooie synergie met mijn deckconcept, maar ja, die Piloted/Sludge krijg je niet in 1 klap weg, dan toch die maar nemen. Ideaal gezien zouden voor ieder deck weer andere kaarten winnen, zoals je bijvoorbeeld al een beetje zien met card draw opties.

Van de andere kant vraag ik me ook wel eens af of iedereen niet (onbewust) bij de veilige keuzes blijft en elkaar napraat. Uiteindelijk zijn je ervaringen met kaarten subjectief, het is heel lastig objectief te bepalen hoe effectief een Loatheb is bijvoorbeeld, dat ie overal in moet. Maar ik ben maar een noob, ik heb niet veel speelervaring (laat staan de kaarten) om daar goed over te kunnen oordelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
108rogar schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:16:
Van de andere kant vraag ik me ook wel eens af of iedereen niet (onbewust) bij de veilige keuzes blijft en elkaar napraat. Uiteindelijk zijn je ervaringen met kaarten subjectief, het is heel lastig objectief te bepalen hoe effectief een Loatheb is bijvoorbeeld, dat ie overal in moet. Maar ik ben maar een noob, ik heb niet veel speelervaring (laat staan de kaarten) om daar goed over te kunnen oordelen. :P
Mensen die voor high ranks - legend gaan blijven heel bewust bij de veilige keuzes. Die kaarten dragen vaak consistent bij aan winnen. Sommige andere kaarten zijn 6/10 keer spectaculairder maar die ander 4/10 keer zijn ze dead draws. Dus gaan de mensen voor de spectaculare kaarten.

En Loatheb is stiekem gewoon een Tech card. Veel spell classes Loathed. Veel weapon classes Harrison. Althans zo wissel ik ze uit.
xelfer schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:07:
Voor mij is de game gewoon saai geworden. Het is gewoon niet bepaald interessant om tegen tard aggro decks te spelen.

Ik zie meer mid-range en control dan aggro op het moment hoor.

[ Voor 16% gewijzigd door Sahje op 13-04-2015 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ir_richman
Morphs schreef op zondag 12 april 2015 @ 23:42:
[...]

Het filmpje waar Trump speelt met commentaar van Amaz vorige week, dat was vrij hilarisch.
Vooral dat legends only deck, waar trump steeds gaat voor 'outvalue the guy' en I need more big drops, erg grappig hoe Amaz zich probeert in te houden maar wat half lukt.

https://youtu.be/f3dCLbu05lk?t=7m15s

Helaas helaas heeft hij de 5 of 6 losses tegen High Justice Grimstone eruit geknipt.
Filmpje was zeker meer dan een uur en hij blijft maar snel deckjes aanpassen. Combo wild pyro equality werkt niet omdat je dan ook je eigen bord killt etc.

Edit: oh nee, dat was de samenvatting, hier is de originele run, er zitten meer delen achter.
https://youtu.be/8hJi3dDQ9ro?t=9m20s :)

[ Voor 5% gewijzigd door ir_richman op 13-04-2015 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ir_richman
xelfer schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:07:

Gisteren iets van 6-0 gegaan met demonlock van iets van 11 naar 8, voor de quest 3-0 en toen nog ff door omdat het lekker ging. Begon gelijk met bonus star dus 12 sterren lekker run.

Als de meta zo eentonig blijft, kan ik wel eens voor legend proberen. Maar het zal vanavond wel weer tegenvallen met de win streaks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend mijn mage op 60 gezet. Nog 70 levels en alles is maxxed. Hunter bijna 50 en dan priest en rogue nog op 30. Allemaal 60 = 60 packs GvG als beloning. Ik zal het wel zelf moeten betalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is wel een flinke grind Lode :o. Voor mij duurt het nog wel wat jaartjes vorodat alles max lvl is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 11:50
Sahje schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:23:
Ik zie meer mid-range en control dan aggro op het moment hoor.
Dit! Emperaur thaurissan heeft er voor gezorgd dat er (veel) meer control decks worden gespeeld. En niet zonder reden.

Waar ik de laatste tijd af en toe mee speeld is het nieuwe mill rogue deck, het is niet echt consistent deck maar ansig wel ok :) http://www.hearthpwn.com/decks/220908-brm-mill-rogue-is-back

Ik heb king mukla eruit gehaald omdat de bananen te snel gespeeld kunnen worden, en daarvoor een dancing swords erin.

Maar is een zeer lollig omdat mensen het totaal niet verwachten. Aanrader als je een keer wil lachen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Ikke_Niels op 14-04-2015 08:53 ]

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Interessante video van Athene en een goede analyse imo.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GilVjOEk8Fc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Ikke_Niels schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 08:52:
[...]

Dit! Emperaur thaurissan heeft er voor gezorgd dat er (veel) meer control decks worden gespeeld. En niet zonder reden.

Waar ik de laatste tijd af en toe mee speeld is het nieuwe mill rogue deck, het is niet echt consistent deck maar ansig wel ok :) http://www.hearthpwn.com/decks/220908-brm-mill-rogue-is-back

Ik heb king mukla eruit gehaald omdat de bananen te snel gespeeld kunnen worden, en daarvoor een dancing swords erin.

Maar is een zeer lollig omdat mensen het totaal niet verwachten. Aanrader als je een keer wil lachen ;)
Van de week nog verslagen door zo'n deck.... Ik speelde dan ook een troll deck met mage die erom draaide om minions terug in de hand te krijgen... Niet heel handig xD

Ik heb de "watch and learn" quest Nog een keer gekregen! Had eigenlijk verwacht dat het een eenmalig iets was :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
xelfer schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:18:
Interessante video van Athene en een goede analyse imo.
Filmpje nog niet gekeken.

Maar over Athene zelf.. ik keek ik youtube filpjes van hem als best paladin in the world.
Zijn hele ding is natuurlijk ook een beetje irritant zijn en zich beter voelen dan andere, maar dat zal een typetje zijn oid.
Maar ik heb nu een keer of 4 even zijn stream gekeken en hij speelt alleen maar golden facehunter.
En het allerleukste is dat hij constant geïrriteerd is over mensen... fuck dis druid... nothing I can do... etc..
Lachwekkend uit een facehunter... en de chat zit dan vol met scrubs die roepen dat facehunter verdient om te verliezen etc. 1 keer zag ik hem mage proberen.. maar na 3 losses was het fuck this shit.. going back to hunter. Elke game dezelfde moves.. en vaak bij turn 5 al concede omdat hij al niet meer kan winnen.
En maar geïrriteerd doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

[...]

Druid Mill is beter wat dat betreft. Wat ik vaak merk aan Rogue mill is dat na gang up op de murlock er een situtaie ontstaat waarbij Rogue slechts een paar kaarten extra heeft ten opzichte van de tegenstander en gelijktijdig meer moeite heeft met bord control te managen.
Nu is het zo dat ik Muster paladin speel. Het probleem is dat Rogue 'maar' twee saps heeft en twee 'return all minions' en dat bij Muster Paladin vaak (niet altijd) te weinig blijkt te zijn om de damage te stoppen. Het gevolg is dat tegen 'het einde' de rogue toch vaak verliest omdat de damage te veel was en het verschil in kaarten in de library te weinig om het goed te maken.

Overigens zijn mill decks irritant. Ze kosten veel tijd om te spelen en om tegen te spelen terwijl je maar 1 win krijgt. Het is misschien leuk maar niet een effectief deck. Wat dat betreft is Druid mill nog wat erger; je winkans tegen een druid mill is lager dan bij een rogue mill in het algemeen, het kost je dus vaak als tegenstander dan heel veel tijd met kans op verlies. Het is dan ook niet logisch dat veel mensen druid mill als tegenstander niet kunnen waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

[...]

Ik ben hem al 5x tegengekomen, 1x verloren door verkeerd getimede Ach Priest, 4x heel makkelijk gewonnen. Hoefde niet te zorgen voor m'n eigen carddraw. :+
Heb een soortgelijke deck gespeeld van Reynad, Fatigue mage, is ook erg leuk, maar de lol is er snel van af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Auredium schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:09:
[...]

Druid Mill is beter wat dat betreft. Wat ik vaak merk aan Rogue mill is dat na gang up op de murlock er een situtaie ontstaat waarbij Rogue slechts een paar kaarten extra heeft ten opzichte van de tegenstander en gelijktijdig meer moeite heeft met bord control te managen.
Nu is het zo dat ik Muster paladin speel. Het probleem is dat Rogue 'maar' twee saps heeft en twee 'return all minions' en dat bij Muster Paladin vaak (niet altijd) te weinig blijkt te zijn om de damage te stoppen. Het gevolg is dat tegen 'het einde' de rogue toch vaak verliest omdat de damage te veel was en het verschil in kaarten in de library te weinig om het goed te maken.

Overigens zijn mill decks irritant. Ze kosten veel tijd om te spelen en om tegen te spelen terwijl je maar 1 win krijgt. Het is misschien leuk maar niet een effectief deck. Wat dat betreft is Druid mill nog wat erger; je winkans tegen een druid mill is lager dan bij een rogue mill in het algemeen, het kost je dus vaak als tegenstander dan heel veel tijd met kans op verlies. Het is dan ook niet logisch dat veel mensen druid mill als tegenstander niet kunnen waarderen.
Milldecks zijn in alle ccg's waar dat mogelijk is irritant. Ik ken een hoop FNM's (MTG) waar je als je regelmatig milldecks speelt gewoon niet meer welkom bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Predje schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:44:
[...]

Filmpje nog niet gekeken.

Maar over Athene zelf.. ik keek ik youtube filpjes van hem als best paladin in the world.
Zijn hele ding is natuurlijk ook een beetje irritant zijn en zich beter voelen dan andere, maar dat zal een typetje zijn oid.
Maar ik heb nu een keer of 4 even zijn stream gekeken en hij speelt alleen maar golden facehunter.
En het allerleukste is dat hij constant geïrriteerd is over mensen... fuck dis druid... nothing I can do... etc..
Lachwekkend uit een facehunter... en de chat zit dan vol met scrubs die roepen dat facehunter verdient om te verliezen etc. 1 keer zag ik hem mage proberen.. maar na 3 losses was het fuck this shit.. going back to hunter. Elke game dezelfde moves.. en vaak bij turn 5 al concede omdat hij al niet meer kan winnen.
En maar geïrriteerd doen...
Athene die world first werd in cataclysm door exploits en echt blizzard verrot begon te schelden toen hij gebanned wrd? 8)7

Als je die serieus neemt, dan doe je iets fout. En ach, als je dan alleen maar facehunter speelt, dan ben je gewoon een scrub.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Dat ben ik niet helemaal met je eens. GvG voegde er heel veel toe (mechs uiteraard) en ook uit Naxx zijn er veel neutrals die nog steeds gebruikt worden. Nu met BRM hebben we ook weer dingen als Grim Patron of Emperor.

Dat zijn over het algemeen juist kaarten die geen autopick zijn (op misschien een Dr.Balanced na), maar juist extra variatie geven.

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 14-04-2015 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 11:50
Auredium schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:09:
[...]

Krukar schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:13:
[...]

Milldecks zijn in alle ccg's waar dat mogelijk is irritant. Ik ken een hoop FNM's (MTG) waar je als je regelmatig milldecks speelt gewoon niet meer welkom bent.
Tja persoonlijk vind ik speel ik liever tegen een mill of control deck dan bv tegen een facehunter.
Tuurlijk zit er tot op zekere hoogte taktiek achter maar kom op facehunter...

Ik speel om leuke potjes te hebben niet om potjes af te raffelen en elke game precies hetzelfde te doen.
Ik heb zelfs een tijdje een anti-hunter deck gespeeld (kazan mystics e.d.) toen zij zo overduidelijk aanwezig te zijn, en dan zlef een secret gestolen wordt direct een concede door de hunter zien.
Op zo'n moment beeld ik me altijd een ragende hunter aan de andere kant in :+

Magoed ieder zijn pretje hé? :P

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ikke_Niels schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:38:
[...]

[...]

Tja persoonlijk vind ik speel ik liever tegen een mill of control deck dan bv tegen een facehunter.
Tuurlijk zit er tot op zekere hoogte taktiek achter maar kom op facehunter...

Ik speel om leuke potjes te hebben niet om potjes af te raffelen en elke game precies hetzelfde te doen.
Ik heb zelfs een tijdje een anti-hunter deck gespeeld (kazan mystics e.d.) toen zij zo overduidelijk aanwezig te zijn, en dan zlef een secret gestolen wordt direct een concede door de hunter zien.
Op zo'n moment beeld ik me altijd een ragende hunter aan de andere kant in :+

Magoed ieder zijn pretje hé? :P
Mwa, ik draai in mijn Muster Paladin deck niet voor niets een Annoy-o-tron alhoewel het vaak de puppies zijn die mij na het spelen van mijn eigen muster het leven kosten. Dat komt dan ook omdat ik mijn muster te vroeg speel en zonder mijn Quartermaster. Maar dat is een les geleerd.

Sowieso is mijn deck bestand tegen dingen die 1 damage kunnen doen zoals een puppy of de mage ability. Zombie Chow, Minibot. Op de jongens na heeft mijn Paladin geen enkel creature met maar 1 toughness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ik vind trouwens dat juist met Thaurissan dat Dr. Boom zwakker is geworden, natuurlijk is die sterk, zeker op 6 mana. Maar Thaurissan is een kaart die in vrijwel ieder deck past waar ook Dr. Boom in past. Echter zijn hierdoor steeds meer goede kaarten van 6 damage en lager, waardoor je best makkelijk Boom kan verwijderen voor Thaurissan en geen BGH targets meer heb.
Krukar schreef op zondag 12 april 2015 @ 21:29:
Seatstory voor mij niet meer zo interessant nadat de enige coole spelers die er nog inzaten (Lifecoach en Alesh) eruit waren.
Wie er speelt maakt me echt weinig uit, wel wil ik beelden zien, moet zeggen dat als er geen camera is, dat ik het dan niet leuk vindt, ja fijn ze spelen op hoog niveau, maar ik wil de reacties zien enz.

Maar of het nou Ropecoach, Forsen, Amaz of Gaara is, het maakt me niet uit.

[ Voor 26% gewijzigd door Benjamin- op 14-04-2015 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Spelen jullie veel verschillende decks in de ladder?
Zelf had ik altijd 1 deck voor ladder en andere decks voor gewoon casual.
Maar sinds een tijdje maakt de rank mij toch niks uit en speel ik gewoon alles
door elkaar (wel allemaal netdecks met persoonlijke twists).
Blijkt dat het vrij weinig uitmaakt voor winrate... net een sessie 10-0 met CW/Zoolock/Tempomage/Rampdruid/Controlmage/ToBattlePala.
Wel leuk die afwisseling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:15
Ik struin redelijk wat sites af om te kijken wat er zoal gespeeld word (en ja ook wat ik zelf ga spelen ik netdeck graag) kwam ik op tempostorm een leuk mage deck tegen Fatigue mage erg leuk om te spelen ben ik inmiddels achter

dan bewijst het wel weer dat een beetje kennis van decks wel echt heel handig is

tegenstander (mechmage) heeft lethal liggen ik moet het nog een beurt uithouden en hij speelt een secret

hmm gokje (was bijna 100% zeker dat het een mirror image was) doom sayer en ja hoor Mirror image BOOM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
En mijn heerlijke winstreak is weer ten einde door....*knip*
Kreeg mijn belchers niet... had ik ze eindelijk.. heel board vol.. quickshot>quickshot>skillcommand>heropower... en dan had ik kezan+healbot ook nog gebruikt...

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 15-04-2015 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
aka, je kwam een deck tegen waar jou deck niet tegen gebouwd was. Welkom in TCG land.

overigens vind ik dingen als

*knip*
skillcommand

echt niveau 0 opmerkingen :+

(maar goed, als je een speelstijl gaat vergelijken met een ziekte heb je misschien er iets teveel tijd in gestoken)

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 15-04-2015 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Vraag me trouwens af waarom Spell Master 40 gold is, 40 spells duurt vaak langer dan 5 wins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:01
Misschien heeft lanerios wel te weinig HS gespeeld om die mening te geven :P

80% is nou eenmaal een faceroll deck waarbij het niet nodig is je monitor aan te zetten. Persoonlijk val ik met zo'n deck in slaap dus ik speel nooit hunter.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
kevz schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:09:

80% is nou eenmaal een faceroll deck waarbij het niet nodig is je monitor aan te zetten. Persoonlijk val ik met zo'n deck in slaap dus ik speel nooit hunter.
Ja tuurlijk, 80%, monitor hoeft niet eens aan. Gelukkig overdrijf je totaal niet! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Uhm. Ja, 80%. Kan best zijn dat ik behoorlijk vaak pech hebt en nonstop met face decks te maken krijg. Maar je hoeft echt niet tot 10 te kunnen tellen met facehunter, zeker nu ze de lat nog lager gemaakt hebben met Quickshot. Nu kan iedereen zijn/haar oma ook van HS genieten! :')

Voor mij is Warrior/Shaman het meest interessant, iets langere games en wat meer nadenk werk. Voorheen ook Druid maar gezien er weinig variatie in Druid decks is is dat een beetje weg gevallen.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
kevz schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:20:
Uhm. Ja, 80%. Kan best zijn dat ik behoorlijk vaak pech hebt en nonstop met face decks te maken krijg. Maar je hoeft echt niet tot 10 te kunnen tellen met facehunter, zeker nu ze de lat nog lager gemaakt hebben met Quickshot. Nu kan iedereen zijn/haar oma ook van HS genieten! :')

Voor mij is Warrior/Shaman het meest interessant, iets langere games en wat meer nadenk werk. Voorheen ook Druid maar gezien er weinig variatie in Druid decks is is dat een beetje weg gevallen.
Nogmaals, je zit gigantisch te overdrijven. Aub mee stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
kevz schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:09:

Of, genoeg high end competition andere TCG's gespeeld om te merken dat er altijd decks zijn waarover gezeken wordt. "Boohoo als ik dat deck bouw dan win ik veel" "boohoo als ik daar een deck tegen bouw dan verlies ik weer tegen andere decks" Nee.. je zou bijna denken dat het een echte TCG is. 8)7

Gelukkig maak ik me niet zo druk om gezeik met hoge ranks, soms haal ik de 6-7, soms haal ik de 16, ligt eraan hoeveel ik speel, en hoeveel zin ik heb om echt moeite te doen. Iets over plezier hebben in een spel oid.

Gewoon wat minder zaniken over het spel, en gewoon spelen zou ik zeggen :)

[ Voor 4% gewijzigd door corset op 14-04-2015 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Ik maak me ook niet druk om ranks hoor. Meer hoe entertaining een spel is. Als het niet nodig is om na te denken bij een spel of er zit geen spanning in, tja dan is het niet interessant. Ik snap wel dat het bij veel mensen puur om winnen gaat zonder dat ze er veel voor hoeven te doen, maar dat maakt hearthstone niet veel beter met facehunter. Just my 2 cents :D

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Benjamin- schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:58:
Vraag me trouwens af waarom Spell Master 40 gold is, 40 spells duurt vaak langer dan 5 wins.
Das zo'n idiote quest die ik altijd vervang. Met sommige decks heb je daar gewoon 10 games voor nodig ofzo. (of je maakt een dom mage deck met allemaal spells, maar dan nog ben je al snel 3 games bezig, die je dan ook zeker weten allemaal verliest :P
kevz schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:32:
Ik maak me ook niet druk om ranks hoor. Meer hoe entertaining een spel is. Als het niet nodig is om na te denken bij een spel of er zit geen spanning in, tja dan is het niet interessant. Ik snap wel dat het bij veel mensen puur om winnen gaat zonder dat ze er veel voor hoeven te doen, maar dat maakt hearthstone niet veel beter met facehunter. Just my 2 cents :D
Ik heb vaak meer lol op de lagere ranks (18+) aan het begin van een season zelfs. Kom je de meest idiote decks en plays tegen :P

[ Voor 57% gewijzigd door Bosmonster op 14-04-2015 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Benjamin- schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:21:
[...]

Nogmaals, je zit gigantisch te overdrijven. Aub mee stoppen.
Geen tijd en energie insteken, je komt ze overal tegen.
Het zou tof zijn moesten we hier een regeling kunnen treffen als op de HS reddit, waar zulke posts gewoon verwijderd worden.
Huntard, cancerdeck etc. geven dit forum geen enkele discussiewaarde.

Het is echt de makkelijkste deck om tegen te techen, er zijn mensen die deze deck graag spelen en daar is niets mis mee, trouwens is facehunter lang niet zo makkelijk als de meeste denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
beve schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:20:
[...]

Hoe kan dat toch? :P

Maar ff serieus, nu 7 games met Aggro Warrior gespeeld, en NUL hunters tegen gekomen. Het kan dus wel, meer willekeurige decks tegen komen :D . Maar zodra ik Control Warrior pak zal ik ze waarschijnlijk weer nonstop tegenkomen :') Het is nu wel rond de tijd dat scholieren uit zijn, dat kan het ook zijn.

Nee maar ik zit je gewoon te pesten beve. Laten we het hier niet veranderen in Reddit, anders word het zo'n circlejerk met populaire (goed of fout maakt niet uit) posts en admins die zich liever aan hun eigen regeltjes houden O-)

Hearthstone blijft wel leuk hoor, dat zeker. Soms kan je gewoon pech hebben met matchups en RNG.
Sahje schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:52:
Je speelt control warrior. Wat klaag je dan over facehunters?
Want Warriors starten altijd met de goedkope kaarten...? Zonet nog meerdere games tegen Shamans verloren met mijn Aggro Warr puur omdat ik geen Fiery Win Axe had bij de start. Alle Shamans begonnen met 2x Weeeeeeeeeeeeeeee + Flametongue etc. die ik niet kon weg halen. Shamans counteren Aggro Warr dan wel, maar even goed hier kon ik helemaal niks tegen doen.

[ Voor 24% gewijzigd door kevz op 14-04-2015 17:01 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Je speelt control warrior. Wat klaag je dan over facehunters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Lachwekkend al dat gehuil over decks. Maar dat is mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nog mensen die nu aan het spelen zijn waar ik even mee kan kijken voor mn quest? Heb de laatste tijd verdomd weinig HS'ende mensen op mn lijst :P

Aeden#2268

(Heb ook wat mensen toegevoegd van de T.NET lijst, maar meeste usernames zeggen me niks)

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 14-04-2015 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als iemand Face Hunter speelt moet ik altijd aan dit nummer denken:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
iPhone versie is uit :)

Een game spelen op de iPhone geeft een gratis pakje kaarten :)

[ Voor 58% gewijzigd door itsme op 14-04-2015 20:33 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Hahahaha wat heb je toch domme spelers.
Iedereen kan een keer een mis play maken of een verkeerde beslissing maken die je later heel hard terug krijgt , maar als Freeze Mage een Doomsayer spelen terwijl Dr. Boom op het bord ligt op de beurt dat ik zijn Ice Block plop is niet echt slim terwijl hij meer dan genoeg damage in de handen had om de volgend beurt letal te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:29
Net was mij dit overkomen:

Hij had Voidcaller op 1 health en stond op 10 health, ik had Dr. Boom + 2 Boom Bots.
Hij doet Hellfire, gaat naar 7 Health, Voidcaller summon'd een Mal'Ganis en je ziet zo de graphic dat z'n Hero Immune is. Vervolgens gaan mijn Boom Bots af (waren namelijk later gesummon'd dan Voidcaller) en raken beide z'n gezicht voor 4 en 3 damage, waardoor ik de game win!

Gaat natuurlijk helemaal nergens over... :z :P

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 12:06
itsme schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:17:
iPhone versie is uit :)

Een game spelen op de iPhone geeft een gratis pakje kaarten :)
Ja, ik ben hem nu voor mijn iPhone 6 aan het downloaden. Gratis pakje kaarten :)

Tip: Als je Hearthstone niet kunt vinden, zoek dan op Blizzard en gerelateerde apps, zoals authenticator.

[ Voor 16% gewijzigd door Nostordici op 14-04-2015 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg je een gratis pakje voor een potje spelen op de iPhone? Is dat gedeeld met de iPad versie of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
xelfer schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:38:
Krijg je een gratis pakje voor een potje spelen op de iPhone? Is dat gedeeld met de iPad versie of?
Als het goed is geldt dit als een nieuwe achievement. Hetzelfde geldt voor Android phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er al een Android phone versie? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-08-2024
nee, nog geen Android phone versie :(

Edit: ik download m nu op mn telefoon

[ Voor 43% gewijzigd door dijstr op 14-04-2015 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Amazon Android schijnt al uit te zijn, maar die van Google Play moet nog uitkomen. Ik kan inmiddels na mijn eerste potje bevestigen dat je een gratis expert pack krijgt bij de iPhone, evenals bij Android phone. Speelt verrassend lekker op de iPhone, alleen die schuivende balk met je kaarten is even wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Nostordici schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:45:
[...]

Als het goed is geldt dit als een nieuwe achievement. Hetzelfde geldt voor Android phone.
Jup net al even mijn gratis pakje opgehaald 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar even iemand zoeken met een iPhone om een gratis pack te fixen dan....

Krijg je zowel voor iPad, iPhone, Android Tablet en Android Telefoon een gratis pack? :o

[ Voor 38% gewijzigd door xelfer op 14-04-2015 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
xelfer schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 22:19:
Ja, is wel de tip. Hij staat nu ook in Google Play, ben die nu ook aan het installeren voor nog een gratis pack :p

Als je dus een iPhone, iPad, Android Phone en Android tablet in de buurt heb, kun je dus 4 packs bemachtigen. Al zullen de echte hardcore spelers de tablet packs al hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 22:19:

Krijg je zowel voor iPad, iPhone, Android Tablet en Android Telefoon een gratis pack? :o
Jup. Is inderdaad wel deftig dat je voor 4 devices, 4 packs krijgt. Heb nu al 2 packs en met mijn Android telefoon heb ik er 3. Nu nog iemand zijn iPhone lenen... Grrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zelf een iPad en een Android telefoon (Nexus 5). Tijd om iemand te zoeken met een Android Tablet en een iPhone :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net 12-1 arena gegaan, helaas was het op de Amerikaanse server ;)
https://www.imageupload.co.uk/image/Z4Qc
https://www.imageupload.co.uk/image/Z4QK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:08

Turfschipper

Hup NAC

Net mijn gratis pakje opgehaald op mijn 4s....

Compleet onspeelbaar door de lag. Crashed ook tijdens eerste potje.

Wel mijn pakje binnen, :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Op iPhone 5s is het zeer goed speelbaar! Loopt erg soepel allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 00:31

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Weet nou niet of ik t veel fijner vind spelen dan de aangepaste tablet variant die geschikt was gemaakt voor een telefoon... Die werkte voor mij eigenlijk goed. Behalve de chat functie.

Moet vooral wennen dat het anders in elkaar steekt dan tablet en pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Eindelijk de Android versie!!

Draaide al de tablet versie, maar ooit waren de lettertjes toch iets te klein..(vooral health van minions)
En het samenstellen van decks werkte ook niet helemaal lekker op 5.8" telefoon.

Vind de speciale phone versie er wel lekker knusjes uitzien! Zelfs beetje meer oldskool/gameboy achtig :)

Ben alleen bang dat ik nu niet meer aan werken toekom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De game loopt soepel op mijn Nexus 5, maar ik vind HS toch niet fijn spelen op zo'n klein (4,95 inch) scherm. Ik ben gewend aan HS op een iPad mini en laptop en dan voelt het wel als een flinke stap terug om het spel te spelen op een telefoon.

Uiteraard is het wel prima dat het spel overal beschikbaar is, dit zal de player base alleen maar vergroten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 11:32

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Op mijn Z2 loopt het redelijk laggy, wat vreemd is gezien de specs. Het is overigens wel speelbaar :)

Jammer dat er geen mogelijkheden zijn om de grafische kwaliteit in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Net ook mijn gratis pakje vrijgespeeld, toch leuk dat je hem ook krijgt als je eerder al de aangepaste Android APK op je mobiel had staan :)

Ben nog niet zo'n fan van de mobiele interface, vooral het feit dat je een extra click nodig hebt om je kaarten "op te pakken" voelt een beetje overbodig aan

Loopt overigens prima op een HTC One (M7)

[ Voor 6% gewijzigd door dxta op 15-04-2015 09:32 ]

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 17:08
Ik heb vandaag ook op de telefoon gespeeld. Op mijn LG G2 werkt hij uitstekend. Alleen speelde ik net Mage en activeerde ik mijn frostbolt maar wilde hem uiteindelijk niet spelen maar kon hem niet meer annuleren en terug op hand pakken. Toen heb ik zijn face maar gefrostbolt. Iemand een idee hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Net gespeeld, speelt heerlijk op de iPhone 6+
Niet goed dat ik het nu overal kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
beve schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:20:
[...]

Het zou tof zijn moesten we hier een regeling kunnen treffen als op de HS reddit, waar zulke posts gewoon verwijderd worden.
Huntard, cancerdeck etc. geven dit forum geen enkele discussiewaarde.

Het is echt de makkelijkste deck om tegen te techen, er zijn mensen die deze deck graag spelen en daar is niets mis mee, trouwens is facehunter lang niet zo makkelijk als de meeste denken...
Ach, dat zag je ook in MTG kringen, zodra er iemand kwam met "cancer X" dan was het gelijk al "laat maar, veel plezier. Rot maar op"

Als je niet inhoudelijk kan reageren en zo onvolwassen met ziektes moet gooien om een punt te maken, is het meestal ook niet al te serieus te nemen. Maar goed, zijn ook meestal de mensen die niet snappen dat meta decks meta zijn met een reden. Niet voor de lol.

Overigens gister weer veel Handlocks gezien, tijdje weg geweest en nu weer terug. Altijd leuk tegen te spelen.

Pagina: 1 ... 38 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]