[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.359 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Heroic ook? Die normal en Class challenges haal ik ook wel in 1 keer steeds, daar zit de uitdaging ook totaal niet in. Heroic heb ik toch wat meer moeite mee. Alleen de eerste boss net 2 keer heroic geprobeerd, maar zeker niet gehaald.

[ Voor 9% gewijzigd door Grotman op 10-04-2015 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-10 13:28
Heroic nog niet gedaan, ik zei daarom ook de 'bazen op normal'. ;)

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Nee, ik reageerde op de laatste post:
Dxta schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 01:20:
Idd wel een heel makkelijke wing deze keer, alles op de eerste try gehaald...

[ Voor 3% gewijzigd door Grotman op 10-04-2015 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Nope, alleen de normal en class challenges, heroic voor het weekend bewaard ;)

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 13:41
Dxta schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 07:19:
Nope, alleen de normal en class challenges, heroic voor het weekend bewaard ;)
Mensen stop alsjeblieft eens met dat "ik heb alle bosses in 1x gehaald, was echt veel te makkelijk!". En het dan alleen over fucking normal hebben.

Die zijn bedoeld om door je schoonmoeder met alleen basic cards gehaald te kunnen worden. Je moet je schamen als je die NIET in 1x haalt :P

Iedere wing weer hetzelfde geneuzel.

[ Voor 84% gewijzigd door Bosmonster op 10-04-2015 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 16:04

Nitai

Live the life you love.

Eerste twee bazen gedaan vanochtend van Normal.

spoiler:
Eerste baas op basis van hero power gekozen voor m'n Priest deck. Z'n minions die al on board waren had ik natuurlijk niet kunnen voorzien (want geen filmpjes gekeken). Priest deck aangepast met 2 Mass Dispels, tweede try down.
Tweede baas op basis van hero power gekozen voor een mana efficiente en snelle deck -> Face hunter :+ eerste try.

Derde baas en class challlenges en heroic voor het vanavond en het weekend bewaren :)

Sorry Bosmonster :'(

Normal cleared en eerste challenge Warrior. Ik kreeg wel de card Bosmonster?

[ Voor 9% gewijzigd door Nitai op 10-04-2015 08:05 . Reden: Ik ga me schamen... ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Sahje schreef op donderdag 09 april 2015 @ 23:04:

Volgens mij kan je dan beter gewoon zelf 2 grote of sterke mid-game minions erin doen en control rogue spelen. Wat je eigenlijk speelt is niet control rogue maar tempo rogue met twee anti-tempo kaarten. Het idee erachter is leuk maar ik denk niet dat je consistent iets gaat hebben aan Gang Up. Ik denk eerder dat het vaak dead draws in je hand gaan zijn.

Scenario: Turn 8 tirion, Jou turn 8 is gang up, dan heb je 6 mana om met Tirion te dealen. Dat is dan Assassinate of Sabotage wat je met 1 of 2 mana over laat. En vervolgens is het vingers kruisen dat die Tirions niet 4 kaarten verderop in je deck zitten.

Maar goed ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben en misschien wordt dit type control rogue een ding. Maar zoals je zelf omschrijft is rogue een class die wint door tempo. En dan vervolgens doe je er 2 kaarten in die eigenlijk vragen om een deck wat eromheen gebouwd is en die absoluut anti-tempo zijn. Ik denk toch echt dat het beter is in dit type deck: http://www.twitch.tv/nl_kripp/b/647745741?t=100m20s
Het kan goed zijn dat je gelijk hebt.. Zoals ik zeg. Ik wil er mee experimenteren. Maar ik ga geen kant en klaar deck van internet halen. Ik doe liever zelf wat experimenteren. Wellicht werkt het niet. Misschien stop ik er zelf 1 of 2 grote minions in. Misschien ga ik wel meer richting oil rogue. Misschien...

Sowieso speel ik niet vaak hoger dan rank 15, omdat ik regelmatig fundecks tussendoor speel en veel mijn zelfgemaakte decks speel. Dus 'niet werken' is hier wat anders dan rank 5-1 :P

Sowieso kán ik ook geen rogue deck van internet halen, want ik heb geen preperations.. En die zitten in elk deck.

[ Voor 9% gewijzigd door aicaramba op 10-04-2015 08:26 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind de bosses van deze week toch wel een stuk saaier dan de eerste week :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
xelfer schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:36:
Ik vind de bosses van deze week toch wel een stuk saaier dan de eerste week :(.
Ik zou zeggen, gogo Heroic Majordomo. Die gaf mij nog wel een paar hoofdbrekens :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik bedoelde meer qua design. De bosses in de eerste wing vond ik wat leuker ontworpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
xelfer schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:39:
Ik bedoelde meer qua design. De bosses in de eerste wing vond ik wat leuker ontworpen.
Mwoah ik vond het idee achter de bosses wel gaaf. Ze benaderen allemaal wel aardig het originele raid fight. Garr met zijn rock adds die je allemaal tegelijk moet killen anders komen ze tot leven en die je raid exploderen.

Geddon met de Living Bomb mechanic.

En Majordomo/Rag met de Molten Giant add pulls en awakening too soon.

Alleen knal je er in Normal veels te snel doorheen waardoor je niet het gevoel krijgt dat je daar echt vs. een BOSS aan het vechten bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Haha bij wijze van spreken dan. Ik had er eentje ook in 2x omdat ik gewoon het verkeerde deck had gepakt dat totaal niet werkte :P De rest heb ik volgens mij gewonnen met een standaard Mech Mage deck. Voor normal hoef je niet echt decks te maken is mijn ervaring, maar een solide ranked deck werkt meestal wel.

Vanmorgen ook de eerste heroic gedaan. Gewoon ongeveer het Warrior class challenge deck gepakt, met wat kleine aanpassingen zoals Grim Patron. Won uiteindelijk met een bord vol patrons :P

De heroic versie kan dus ook prima zonder silence!
Normal cleared en eerste challenge Warrior. Ik kreeg wel de card Bosmonster?
Had even opgezocht en een herstart van de client was genoeg. De kaarten stonden er ineens bij in mn collection. Gek genoeg niet als nieuwe kaarten, terwijl ik ze nog nooit "gehoverd" had. Raar bugje.
Garr met zijn rock adds die je allemaal tegelijk moet killen anders komen ze tot leven en die je raid exploderen.
Alleen moet je ze nu juist NIET allemaal tegelijk killen :P Anders is het 7x3x7 = 147 damage in 1 beurt..

[ Voor 36% gewijzigd door Bosmonster op 10-04-2015 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had net een bug dat mijn daily quest niet in mijn log verscheen. Pas nadat ik mijn oude quest gererolled had kreeg ik er opeens een 2e quest bij....

Dit deck is nu in ieder geval iets meer viable geworden en het blijft super leuk om te spelen:
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/szcqo4.png

[ Voor 33% gewijzigd door xelfer op 10-04-2015 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:54:
[...]

Vanmorgen ook de eerste heroic gedaan. Gewoon ongeveer het Warrior class challenge deck gepakt, met wat kleine aanpassingen zoals Grim Patron. Won uiteindelijk met een bord vol patrons :P

De heroic versie kan dus ook prima zonder silence!
Dat was gisteravond ook mijn deck of choice, maar kwam er in 2 potjes totaal niet uit. Had volgens mij nog wel redelijke mulligans, maar ik vond het lastig om die Rocks op andere tijden te laten ontploffen. Zeker als hij er 1 taunt geeft met die Druidkaart. Zo nog maar eens proberen, hoewel ik dus juist zat te denken om er wel silences in te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Moet wel zeggen dat het kantje boord was. Met silence (of circle of healing) wordt het waarschijnlijk wel een stuk makkelijker.

Maar het is te doen met warrior om hem gewoon neer te rushen (had hem op turn 6).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:16:
Moet wel zeggen dat het kantje boord was. Met silence (of circle of healing) wordt het waarschijnlijk wel een stuk makkelijker.

Maar het is te doen met warrior om hem gewoon neer te rushen (had hem op turn 6).
Ja, ik ga ook Priest proberen nu, je moet heel veel geluk met je draws hebben zoals meestal op Heroic.
spoiler:
Silences (Mass dispell!), Circle en het stelen van die rocks lijkt me het beste.

Lol .. Ik had een Millhouse manastorm er in gedaan, dacht dat hij niet te veel spells had. Krijg ik gelijk Bloodlust en 2 Rockbiters om mn oren in beurt 2 :D _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Grotman op 10-04-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net 73 damage aan single target spells in 1 beurt gespeeld met mijn Shaman.

Het is misschien geen viable tier 1 deck, maar het is wel heerlijk om te spelen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Zoveel skill... facehunter... facehunter... oh en facehunter...

Kan hier niets tegen, het is gewoon hersenloos spelen. Ieder die iets anders beweerd kraamt onzin uit. Je hebt gewoon werkelijk geen keuze, het is zo snel mogelijk verwijderen en healen totdat ze geen damage hebben, of jij dood bent.

Oke, Swipe killed Imp Gang Boss + Imp die van de damage afkomt. Lekker broken.

[ Voor 12% gewijzigd door Benjamin- op 10-04-2015 13:10 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Benjamin- schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:08:

Kan hier niets tegen, het is gewoon hersenloos spelen. Ieder die iets anders beweerd kraamt onzin uit. Je hebt gewoon werkelijk geen keuze, het is zo snel mogelijk verwijderen en healen totdat ze geen damage hebben, of jij dood bent.

Ik speel een variant van een Priest deck waar alle face & rush deckjes het aardig moeilijk mee hebben. Best leuk om te spelen!

http://www.hearthpwn.com/...9-savjzs-lightbomb-priest

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pas maar op hier. Ik werd als ketter gezien toen ik zei dat Face Hunter een no skill deck was nadat Xixo er legend mee was geworden in een paar uur. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ik weet het, ik zeg het ook al heel lang.

Het is gewoon jammer dat Blizzard spelen als een idioot doet belonen. Ik begrijp dat er wel verschil zit qua moeilijkheid, maar het blijft maar doorgaan, had toch wel gehoopt dat facehunter zou verdwijnen. Misschien moet iedereen gewoon standaard 2x zombie chow en 2x annoy-o-tron gaan gebruiken, wie weet verdwijnen ze dan wel. :P
Dxta schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:24:
[...]

Ik speel een variant van een Priest deck waar alle face & rush deckjes het aardig moeilijk mee hebben. Best leuk om te spelen!

http://www.hearthpwn.com/...9-savjzs-lightbomb-priest
Weet ik, win of verlies, het is niet leuk, waar al heel wat discussies over zijn geweest.

Ik had gehoopt dat het nu minder zou zijn met de nieuwe kaarten van andere classes, maar blijkbaar zijn er nog zoveel retards die hunter blijven spammen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:00
Benjamin- schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:37:
Ik weet het, ik zeg het ook al heel lang.

Het is gewoon jammer dat Blizzard spelen als een idioot doet belonen. Ik begrijp dat er wel verschil zit qua moeilijkheid, maar het blijft maar doorgaan, had toch wel gehoopt dat facehunter zou verdwijnen. Misschien moet iedereen gewoon standaard 2x zombie chow en 2x annoy-o-tron gaan gebruiken, wie weet verdwijnen ze dan wel. :P

[...]
http://hearthstoneplayers...efeating-scrub-mentality/

Deze linkt geeft er een leuk ander beeld op. Ik hou mijn eigen mening even uit deze post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:36
Mijn afgelopen 10 ranked potjes waren 9 x warlock (handlock, demonlock en zoo) plus paladin. Natuurlijk zullen veel spelers vandaag boss imps willen spelen, maar als je voorbij rank 13 komt dan speel je echt veel meer verschillende potjes.

Ik heb zelf geen grote bezwaren tegen het verschijnsel van aggro decks, wel denk ik dat Blizzard kan kijken voor een alternatief voor het meer behouden van je rank bij een reset. Al dan niet met een ELO opzet of een variant dat jouw rankings van de afgelopen 5 seizoenen bepalen hoe hoog je komt, waarbij bijvoorbeeld het laatste seizoen het zwaarst telt. Hierdoor komen mensen die fanatiek zijn ook niet tegen noobs en zijn beginnende ambitieuze spelers echt wel in staat om met goedkope aggro decks ook snel te stijgen. Hiermee krijg je volgens mij meer mogelijkheden voor de mensen die fun decks willen spelen op ranked dat ze ook tegen andere mensen komen die fun decks willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Nu online
Ik ben wel van mening dat facehunter delen van het spel niet of veel minder gebruiken. Los van het feit of het skill benodigd of niet. Interacties tussen twee spelers zijn er minder en daardoor wordt het volle potentieel van het spel niet benut.

Ik begrijp goed dat mensen het het liefst zien verdwijnen uit hearthstone.

Ik begrijp heel goed dat mensen facehunter spelen.. Als je speelt om te winnen, prijzen winnen, hoge ranks, etc, etc.

Maarja. Als je rank 15 speelt met facehunter.. Heeft het dan echt nut om rank 15 te halen met facehunter dan rank 18 met een deck wat andere mensen leuker vinden?

Op beide ranks speel je niet 'play 2 win', want beiden kun je niet bepaald 'win' noemen. De meeste mensen die klagen om facehunter zijn idd scrubs (volgens de definitie van je link), want ze spelen niet om te winnen, maar ze spelen voor fun. Het maakt ze niet uit of ze rank 5 of 15 worden, maar willen gewoon leuke games spelen. Ze verliezen liever 10 games tegen leuke decks dan dat ze er 10 winnen van face hunter.. Dan is het gewoon niet leuk als zo'n deck zo dominant is. Helemaal in het gebied van de ladder waar alle spelers noobs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
magicstar schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:45:
[...]

http://hearthstoneplayers...efeating-scrub-mentality/

Deze linkt geeft er een leuk ander beeld op. Ik hou mijn eigen mening even uit deze post.
Oke ik ben echt al vrij snel gestopt met lezen.

Ik zei niet dat iedereen die Hunter speelt een idioot is, ik zei dat Blizzard spelers beloont door als een idioot te spelen.

Dat ik niet win omdat ik een gimmick deck speel, is aan mij, dat ik niet win omdat ik niet de beste decks gebruik, is ook aan mij. Dat Blizzard actief helpt om Hunter nog meer idiot friendly te maken, is aan Blizzard, en dat neem ik ze wel kwalijk.

Hunter was altijd sterk en ik denk altijd wel de simpelste class, maar waar die nu staat is gewoon retarded. Nu is face Hunter altijd wel mogelijk geweest, bedoel ik kijk hier naar een deck die maar 7 niet classic kaarten gebruikt, maar die kaarten voegen wel heel veel snelheid toe. Ik denk dat dit in de loop der jaren alleen maar erger wordt, er zullen altijd kaarten uitkomen die Hunter nog meer retarded maakt.

Nu kan je zeggen dat dit erbij hoort enz. Dat zou goed kunnen, maar het probleem is dat geen enkel deck zo retarded is, zelfs Mech Mage vereist meer strategie van beide spelers, terwijl dit bij Hunter vrijwel niet het geval is.

Dus wanneer je een tactisch spel hebt, maar 1 class forceert je om niet meer na te denken, is die class dan broken, of moeten we allemaal naar dat niveau zakken? Oftewel Hunter gaan spelen, of decks die deze keihard counteren, wetende dat hier dus ook geen skill in zit.

Je kan het een beetje vergelijken met CoD Modern Warfare 2. Geen idee of je die ooit hebt gespeeld, maar daar had je een vergelijkbaar probleem. Het spel had veel opties en veel tactieken, snipen, snel sprinten op de vijand af en ze met een SMG afmaken enz enz. Maar er was 1 tactiek die weinig skill vereiste en heel effectief was, de zogenaamde noobtube. Enerzijds had je een attachment onder je wapen, anderzijds een wapen, beide grenade launchers, met een perk deed je dan massa's damage op een groot oppervlakte. Dus schiet enigzins in de buurt, en je had een kill.
Dan kan je zeggen, dat is de manier om te winnen, maar als je gewend bent om shooters te spelen waarbij meer tactiek en skill vereist is, dan voelt dat niet juist. Het is alsof je van de pokertafel naar roulette of de fruitautomaat wordt gestuurd.

Want dat is wel het geval hier, voor GvG was Hunter veel meer gericht op midrange, zelfs met Undertaker was het nog beter, en ja ik weet hoe dat klinkt, maar het voordeel was dat je tech gebruikte om dat deck te stoppen, bijvoorbeeld 2x Owl, die tech kon je ook weer goed tegen andere decks gebruiken. Maar met face Hunter is dat er niet.
Wat moet je dan wel doen? Veel early game, bijv Zombie Chow's, maar deze is vrijwel alleen goed tegen Hunter, dus je moet je deck flink aanpassen op 1 class, puur omdat er vrijwel geen andere manier is om van ze te winnen, terwijl die je andere match ups flink verzwakt.

Dit is uiteraard wel te zeggen voor ieder deck, maar alle andere kaarten in decks werken goed tegen andere classes, ja is Rogue populair dan wil je Loatheb, Belcher, Healing en Harrison, maar dat zijn wel kaarten die tegen meerdere classes sterk zijn.

Face Hunter trekt dus de meta omlaag, de skill omlaag, en dat is dus het probleem, net als die noobtubes. Omdat het effectief is, betekent niet dat het spel zo zou moeten werken. Tevens erkent Blizzard dit ook wel ergens door alle nerfs, bedoel sinds de release is nog geen enkele class zoveel generft als Hunter.

Bedoel sinds release zijn de volgende kaarten aangepast:
Unleash the Hounds (nerf)
Eaglehorn Bow (nerf)
Leeroy Jenkins (nerf en hoofdzakelijk door Hunter gebruik)
Starving Buzzard (nerf)
Flare (nerf)
Soulfire (nerf)
Gadgetzan (nerf hoofdzakelijk Rogue)
Undertaker (nerf hoofdzakelijk Hunter)
Bane of Doom (boost)

Dus sinds release zijn van 8 nerfs er 6 of Hunter gericht.

Hunter is broken, zo simpel is. Niet omdat je er niet van kan winnen, maar omdat ze een kaartspel willen hebben waarbij je veel tactiek kan hebben, om vervolgens alles naar beneden te trekken door Hunter.

Het triest is, is dat ik nu dus flink zit te experimenteren met Demonlock, iets wat Blizzard ook graag wilt want ze hebben weer 2 demon kaarten toegevoegd. Helemaal blij, want die 2de kaart zou weleens aardig goed kunnen werken tegen Hunter, maar dat terzijde.
Door al dat experimenteren en verder niet ranken, zit ik rond 17-18 (kan zo 10 ranks omhoog gaan met Paladin of Druid btw), nu doet dit deck het best goed en win ik de skill match ups, maar zelfs retard Hunters op dit rank, slopen me, en ja, dan heb je het echt over bagger slechte spelers, want rank 18 met Hunter is gewoon te triest voor woorden.
Nu is mijn deck zeker niet optimaal en zegt het zeker wat dat mijn deck beter moet worden (nu had ik ook wel beroerde draws moet ik zeggen, maar dat terzijde :P), maar dessalnietemin zou het niet zo makkelijk moeten gaan. Maar op dat gebied zit er gewoon vrij weinig verschil tussen een rank 18 en rank 5 Hunter, behalve dat wanneer ze in de problemen komen, dat ze dan fouten gaan maken. Of het feit dat ze kaarten als Leeroy missen. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Benjamin- op 10-04-2015 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Echte facehunter is gewoon kut om tegen te spelen.. deels omdat (bij mij iig) 3/5 potjes tegen facehunter is en deels omdat de speler totaal je kaarten negeert. Gewoon bash, bash, bash.
Tegen de tijd dat je je sludge neer kunt gooien ziet je al op 14hp.. en daarvoor hebben ze hun owl bewaard.

Dus maak je een deck aan om facehunters aan te kunnen, maar gimp je jezelf weer voor tegenstanders die wel een leuk potje willen maken (control classes imho).

Facehunter is gewoon te makkelijk (geen skill, geen interactie, geen moves plannen) en te effectief om niet te spelen voor veel mensen > dus populair en dus veelal aanwezig en dus extra irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Nu online
Predje schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:26:
en daarvoor hebben ze hun owl bewaard.

geen moves plannen
Daar spreek je jezelf wel een beetje tegen.. Hoewel ik het er mee eens ben dat facehunter gewoon niet leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
aicaramba schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:29:
[...]

Daar spreek je jezelf wel een beetje tegen.. Hoewel ik het er mee eens ben dat facehunter gewoon niet leuk is.
Owl zit juist erin om taunts te negeren. Dat "plan" je al voordat je op "play" drukt.
Moves plannen voor mij is weten tegen welke deck je speelt (dus skill om decks te herkennen) en dus bijvoorbeeld een counterspel goed timen.
Een silence bewaren voor een taunt is niet echt skill imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Owl is natuurlijk geen moves plannen, dat is gewoon puur een reactie kaart. Het enige qua plannen zijn nog dingen zoals Unleash of Arcane Golem gebruiken, omdat die kaarten echt duidelijk beter of slechter zijn per situatie.

Maar de HP maakt met niet zoveel uit, zoals ik al zei, met Paladin is het makkelijk, Taunt Druid ook, maar het gaat mij ook om de potjes. Het leukste van een Hunter verslaan is het feit dat ik een retarded deck verslaat, maar de lol duurt maar een paar seconde. Dit terwijl een echte skill match up veel leuker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Nu online
Predje schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:32:
[...]

Owl zit juist erin om taunts te negeren. Dat "plan" je al voordat je op "play" drukt.
Moves plannen voor mij is weten tegen welke deck je speelt (dus skill om decks te herkennen) en dus bijvoorbeeld een counterspel goed timen.
Een silence bewaren voor een taunt is niet echt skill imho.
Fair point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Daaraan toevoegend; er zijn wel mensen die facehunter spelen en absoluut de skill hebben om precies te weten tegen wat voor deck dat ze spelen. Dat heeft echter weinig invloed om hun gameplay.
Je kunt niet veel tactics gebruiken anders dan face.. immers dan krijgt de tegenstander ruimte om te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kom op de lagere ranks weinig van die hersenloze decks tegen en ik moet zeggen dat ik daardoor wel veel meer plezier heb met het spelen van HS :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ja op dit rank kom ik ze ook veel meer tegen dan op een hogere rank. Misschien even met Paladin aan de slag om straks weer verder met Demonlock te proberen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:31
De reden waarom Face Hunter "goed" is en nu veel gespeeld wordt (boven rank 5 wordt Hunter minder gespeeld...) is volgens mij omdat de grote bulk gewoon hersenloos Piloted Shredders blijft spelen omdat dit "de beste 4-drop is". Dat is natuurlijk wel zo, maar als je deze bijv. vervangt voor Sen'jin Shieldmasta (wat vaker gedaan wordt boven rank 5 in bijv. Control Warrior/Druid/etc.) dan heeft Face Hunter een veel lagere kans om te winnen. Face Hunter kan namelijk niet goed door zowel Shieldmasta en Sludges heen komen omdat ze meestal maar 2 Ironbeak Owls hebben. Als je meer dan 2 taunts hebt (en niet alleen maar 2 Sludge Belchers die te laat komen) haal je dus heel hun tempo eruit en gaat je winkans tegen aggro hard omhoog. Zodra je dan hoog genoeg komt op de ladder ga je merken dat Hunter steeds minder gespeeld wordt precies vanwege dit principe, namelijk omdat het met Shieldmasta/Healbot/etc. makkelijk te counteren is, en ga je gemiddeld weer steeds meer tegen Midrange/Control decks spelen. Dan kun je de Shieldmastas weer vervangen voor Piloted Shredder, welke in principe betere stats heeft en hier weer sterker tegen is.

tldr: rant waarom puur netdecken door de HS community niet gezond is en de "hersenloze" decks (decks zonder card draw) volgens mij veel minder gespeeld zouden worden als er meer anti-aggro kaarten geteched zouden worden wanneer dit nodig is i.p.v. simpelweg de "beste" decks van heartpwn plukken om je winrate (net?) boven de 50% te houden. :)
Als dit geen bug blijkt te zijn maakt dit de kaart zoveel slechter als dat ik had gedacht. :'(

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar, ik heb geen gouden Sen'jin's :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
xelfer schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:03:
Maar, ik heb geen gouden Sen'jin's :(.
Ook geen gouden card back (http://www.hearthpwn.com/...ed-nov-6th-and-7th-golden), want die is alleen voor de chinezen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
Boss imp leek bij mij wel goed te gaan met flamestrike, ofwel ik hield er een 1/1 imp aan over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Dat probleem heb ik ook, en lvl60 Rogue is het laatste wat ik wil halen. :P
PCBaas schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:56:
De reden waarom Face Hunter "goed" is en nu veel gespeeld wordt (boven rank 5 wordt Hunter minder gespeeld...) is volgens mij omdat de grote bulk gewoon hersenloos Piloted Shredders blijft spelen omdat dit "de beste 4-drop is". Dat is natuurlijk wel zo, maar als je deze bijv. vervangt voor Sen'jin Shieldmasta (wat vaker gedaan wordt boven rank 5 in bijv. Control Warrior/Druid/etc.) dan heeft Face Hunter een veel lagere kans om te winnen. Face Hunter kan namelijk niet goed door zowel Shieldmasta en Sludges heen komen omdat ze meestal maar 2 Ironbeak Owls hebben. Als je meer dan 2 taunts hebt (en niet alleen maar 2 Sludge Belchers die te laat komen) haal je dus heel hun tempo eruit en gaat je winkans tegen aggro hard omhoog. Zodra je dan hoog genoeg komt op de ladder ga je merken dat Hunter steeds minder gespeeld wordt precies vanwege dit principe, namelijk omdat het met Shieldmasta/Healbot/etc. makkelijk te counteren is, en ga je gemiddeld weer steeds meer tegen Midrange/Control decks spelen. Dan kun je de Shieldmastas weer vervangen voor Piloted Shredder, welke in principe betere stats heeft en hier weer sterker tegen is.

tldr: rant waarom puur netdecken door de HS community niet gezond is en de "hersenloze" decks (decks zonder card draw) volgens mij veel minder gespeeld zouden worden als er meer anti-aggro kaarten geteched zouden worden wanneer dit nodig is i.p.v. simpelweg de "beste" decks van heartpwn plukken om je winrate (net?) boven de 50% te houden. :)

[...]

Als dit geen bug blijkt te zijn maakt dit de kaart zoveel slechter als dat ik had gedacht. :'(
Ja vraag het me ook af. Ben Brode een tweet gestuurd, is kijken of het klopt.

Piloted Shredder is een keer die ik niet leuk vind om te spelen, dus daar heb ik sowieso geen moeite mee.
Mijn probleem zit hem dan vooral nu in Demonlock, ik heb wel Voidwalker als taunt, maar verder alleen Argus, en Argus is gewoon niet bruikbaar tegen Hunter, Demonwrath is dan ook heel hard nodig om board control te krijgen, gezien Hellfire niet alleen ook jouw minions killed, maar ook nog is damage op je doet.
Brangus Glee schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:08:
Boss imp leek bij mij wel goed te gaan met flamestrike, ofwel ik hield er een 1/1 imp aan over.
Klopt, het is de mechanic, Swipe doet eerst 4 damage, en dan overal 1 op, op dit moment cast Imp Gang Boss dus de minion na de 4 damage, maar voor de 1 damage.

[ Voor 7% gewijzigd door Benjamin- op 10-04-2015 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PCBaas schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:07:
[...]

Ook geen gouden card back (http://www.hearthpwn.com/...ed-nov-6th-and-7th-golden), want die is alleen voor de chinezen. :(
Dit soort dingen zijn de reden waarom je nooit moet gaan verzamelen en voor een complete collectie moet gaan in Blizzard games :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Brangus Glee schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:08:
Lijkt me wel te kloppen, als je eerst swipe doet op de boss, dan spawned hij meteen de imp. Met swipe wordt die door de instance geraakt. Bij flamestrike is die er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Majordomo is super goed :o. Net speelde ik een Ancestor's Call en toen kwam zijn Majordomo in play!

Great succes!
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/j0a1za.png
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/116mjah.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Dus met 30 hp en je killed majordomo blijf je met 8hp over? Lijkt me niet echt goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:30:
Dus met 30 hp en je killed majordomo blijf je met 8hp over? Lijkt me niet echt goed?
Jep. Hij kost ook 9 mana dus je kan je hero power ook niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
Boss imp is dan inderdaad een stuk minder goed. Goed om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Net nog even gekeken, maar iemand anders had de vraag ook al gesteld. Het is dus een bug dat de 1/1 doodgaat: https://twitter.com/bdbrode/status/586354986860187648

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:00
Benjamin- schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:20:
[...]

Oke ik ben echt al vrij snel gestopt met lezen.

Ik zei niet dat iedereen die Hunter speelt een idioot is, ik zei dat Blizzard spelers beloont door als een idioot te spelen.

[....]
Hunter is broken, zo simpel is. Niet omdat je er niet van kan winnen, maar omdat ze een kaartspel willen hebben waarbij je veel tactiek kan hebben, om vervolgens alles naar beneden te trekken door Hunter.
Benjamin, goed verhaal en ik ben het helemaal met je eens. Vind het vooral mooi dat jij ook de onderliggende dynamiek pakt door terug te grijpen op wat Blizzard voor spel beoogd te maken, iets wat de originele auteur ook betoogd. Ben het hier echter niet helemaal met je eens want als Blizzard geen "Face"hunter archetype wil hadden ze de regels van het spel al moeten veranderen.

Blijkbaar denkt de design afdeling bij Blizz dus dat de Hunter menance niet zo groot is en zien zij het wel degelijk als een geaccepteerd archetype. Ik vind dat ook wel logisch want er zijn voldoende spelers die niks van die lastige control decks moeten hebben. Blizz mikt volgens mij een klein beetje op de middenmoot hierbij.

Mooie discussie en leuk dat we hier over kunnen praten met wat achtergrond _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Het niet willen van alleen control, begrijp ik geheel. Ik heb dan ook geen moeite met aggro, bedoel hoe irritant bijvoorbeeld zoo wel niet kon zijn, had ik er nooit moeite mee, ook met Hunter lang niet, ik vond Hunter wel te sterk, maar niet irritant.

Face Hunter vind ik wel irritant. Normaal heb je gewoon een keuze wat je speelt, ga je voor de value en wacht je, ga je defensief, ga je offensief enz enz, het zijn keuzes. Tegen Hunter sta je gewoon op de klok, zo snel mogelijk verwijderen is altijd de beste keuze, je kan niet denken, ach als ik nu even wacht dan kill ik ze de volgende ronde wel, dat werkt gewoon niet omdat vrijwel alles direct damage is, wapens, charge enz.
Kan je stabiliseren, dan stelt de rest van het potje ook gewoon niets voor, gooi je taunts neer, heal, en het maakt niet meer uit wat de ander doet. Je kan gigantische slechte plays maken en je wint vanaf dat moment wel.

Dus ja, Hunter, of jij het nou speelt of de ander, versimpelt het spel gigantisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Predje schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:30:
Majordomo is helaas ook een van de slechtste Legendaries in HS. Die gaat je meer losses opleveren dan wins, en er zijn weinig kaarten die dat kunnen zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Nu online
Hah. Ik had net het beste geluk ooit. Ik speelde mill rogue, tegen mech mage. Ik had het heel moeilijk en mijn gang ups en coldlight oracles zaten alle 4 in mijn laatste 10 kaarten..

Ik kan met vanish, etc nog afhouden, maar op een gegeven moment wordt het te veel.
Ik draw mijn eerste oracle en speel hem meteen in de hoop op gang up. Die draw ik, ik heal met healbot en ik kill zijn piloted shredder. Hij drawt nat pagle :D

Nat pagle drawt alle beurten achter elkaar waardoor hij sneller naar fatigue gaat.

De beurt erna draw ik oracle, speel hem speel nog een oracle die ik draw en gang up (die ik ook nog drawde).

De beurt erna heeft hij lethal en nog 24 health. Ik speel coldlight oracle en hij krijgt zn eerste fatigue damage. Weer oracle, nog een oracle.

Hij heeft nog 8 health over, maar de laatste fatigue dmg was maar 5.

Zijn nat pagle drawt wéér en hij drawt zn standaard kaart.. 6 + 7 damage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:08

Turfschipper

Hup NAC

1ste run gestrand bij baron heddum, ;-).

Straks ff afmaken die dude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Deze moet ik toch even kwijt. Zojuist gewonnen van een Mech Mage met de volgende openingen:

Turn 1 ik: Niks
Turn 1 Mage: Mana Wyrm, Coin, Mana Wyrm
Turn 2 ik: Knife Juggler
Turn 2: Mage: Unstable Portal --> Deathlord
Turn 3 ik: Aldor op de 3/3 Mana wyrm
Turn 3 Mage: Clockwerk Gnome + Sorc Apprentice
Turn 4 ik: Piloted Shredder
Turn 4 mage: Blastmage die mijn shredder killt met de 1ste 3 hits... Spawnt een Murloc Charger...
Turn 5 ik: Muster + Coghammer
Turn 5 mage: Spider tank + Frostbolt op face
Turn 6 ik: Concecration en Minibot

En vanaf daar wist ik te stabiliseren met een turn 8 Lay on Hands en een turn 10 antique healbot.

Maar dear god ik heb even pauze nodig...

Wel weer een rankje erbij. Ben nu onderdeel van de Rank 10 club en zit met 10 dagen in het seizoen te gaan op hetzelfde niveau als vorige maand. Gaan we rank 5 halen laten we het hopen.

[ Voor 11% gewijzigd door Sahje op 10-04-2015 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 20:26:
[...]

Majordomo is helaas ook een van de slechtste Legendaries in HS. Die gaat je meer losses opleveren dan wins, en er zijn weinig kaarten die dat kunnen zeggen :P
Jep, veel te duur qua kosten en de Deathrattle is meer een nadeel dan een voordeel :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Bosmonster schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 20:26:
[...]

Maar hij is misschien wel top 1 meest awesome kaarten in Hearthstone. Prima kaart voor Timmy. Ik denk dat er zat mensen gaan zijn die die kaart gaan spelen en er een fantastische tijd mee gaan hebben.

Niet iedere kaart hoeft viable te zijn op competitive niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Nou net ff de 2 daily's gedaan met 2 win Druid en 5 win Warlock maar wat een drama .
Had echt alles tegen zitten leek het wel en misschien ligt het aan de ervaring met het deck maar maar er zat ook zeker een paar keer enorme pech bij.
Ik kan ook niet begrijpen dat "strife cro's Demonlock" een top tier deck is want ik vind gewoon Handlock echt veel beter.
Ben ook gezakt tot rank 12 en nu weer opgeklommen tot rang 10 maar begon met rang 9 +**** dus het was echt niet goed.
Moet ook zeggen dat wanneer je geen redelijke draw of een goed antwoord heb op wat er gespeeld je het als Warlock en Druid ook het zwaarst hebt te verduren.

[ Voor 14% gewijzigd door beuker19 op 10-04-2015 22:47 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Net zelf gehad, Deaths Bite killed ook de spawn van Imp Gang Boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benjamin- schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 01:11:
Net zelf gehad, Deaths Bite killed ook de spawn van Imp Gang Boss.
Dat hoort ook te gebeuren bij death bite. Gezien het twee verschillenden (lees achter elkaar komen) damage is. Swip is wel een bug omdat de damage gelijktijdig gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Dat is dus niet waar, luister alleen is naar Swipe, dan hoor je dat het niet 1 swipe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 16:04

Nitai

Live the life you love.

Benjamin- schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 01:51:
Dat is dus niet waar, luister alleen is naar Swipe, dan hoor je dat het niet 1 swipe is.
Inderdaad.
Trouwens gisteren met een gebuffde Holy Nova gespeeld (4 damage), killt alleen de imp boss maar niet zijn spawn daarna.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Death's Bite is een Deathrattle effect. De Imp spawn is een effect die triggered door de damage van het wapen, dus dit lijkt me logisch.

Met DB kan je b.v. ook een Harvest Golem spawn killen als deze eerder gespeeld is dan de Death's Bite i.v.m. de volgorde van triggeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:50
Waarom blijft iedereen zeuren om facehunter? Een deck die zó makkelijk te counteren is (inderdaad niet met je standaard netdeck zoals iemand hier eerder aangaf).
Er zijn decks waar je je veel drukker om moet maken, waar je vaak een specifiek deck moet hebben om überhaupt kans te maken als je niet de goede class speelt. Ik noem een Mech mage, Oil rogue of Combo druid of zelfs Mill druid. Vorig seizoen was een enorm deel van de legendary spelers mechmage óf combodruid.

Voor facehunter heb je lang niet zoveel aanpassingen nodig, en zijn er zat manieren om een deck te maken die meta viable is en prima facehunters opeet.

[ Voor 6% gewijzigd door Krukar op 11-04-2015 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Ik had net gelezen dat als je bij de Quest Log gaat kijken, en je met je muis over je rank gaat, dan kun je zien bij welke top% van de spelers je zit van deze maand. Wel leuk dat ze dit ingebouwd hebben. :)

EDIT:
Misschien ook handig om te weten: als je een Blizzard tegen Imp Gang Boss/Grim Patron aan krijgt, dan worden de minions die spawnen ook bevroren. :'(
https://www.youtube.com/w...&feature=youtu.be&t=6m55s

[ Voor 35% gewijzigd door PCBaas op 11-04-2015 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
xelfer schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 09:00:
Death's Bite is een Deathrattle effect. De Imp spawn is een effect die triggered door de damage van het wapen, dus dit lijkt me logisch.

Met DB kan je b.v. ook een Harvest Golem spawn killen als deze eerder gespeeld is dan de Death's Bite i.v.m. de volgorde van triggeren.
Dat is omdat Harvest Golem een deathrattle effect heeft, en de regel van deathrattle is duidelijk, het gene wat als eerste is gespeeld zal de deathrattle af laten gaan voordat de tweede, derde enz zal gaan. Maar dit is geen deathrattle, ik zit hier ook op een lijst met kaarten te kijken, maar de enige kaart die ik kan vinden die het zelfde zou kunnen werken, is Grim Patron met health buff om de hit op te vangen, dat zou namelijk moeten betekenen dat je er 4 krijgt (overleeft 1 hit, spawned een Grim, vervolgens krijgen beide WW effect).

Dus de vraag is, komt de summon of deathrattle effect eerst?
Krukar schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 11:18:
Waarom blijft iedereen zeuren om facehunter? Een deck die zó makkelijk te counteren is (inderdaad niet met je standaard netdeck zoals iemand hier eerder aangaf).
Er zijn decks waar je je veel drukker om moet maken, waar je vaak een specifiek deck moet hebben om überhaupt kans te maken als je niet de goede class speelt. Ik noem een Mech mage, Oil rogue of Combo druid of zelfs Mill druid. Vorig seizoen was een enorm deel van de legendary spelers mechmage óf combodruid.

Voor facehunter heb je lang niet zoveel aanpassingen nodig, en zijn er zat manieren om een deck te maken die meta viable is en prima facehunters opeet.
Waarom blijf jij selectief lezen?

Met Paladin zit ik op iets van 70% winrate, maar ik vind het nog steeds een kut class.
Ziet het als iemand die gaat schaken, om dan opeens iemand voor zich te hebben die een zooi damstenen neerlegt, of je wint of niet, je speelt schaken om te schaken.

[ Voor 34% gewijzigd door Benjamin- op 11-04-2015 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Stack order van Hearthstone is niet hetzelfde als die van bijv. MTG.

In Hearthstone worden Triggered effects geresolved voordat de actie die dat getriggered heeft wordt uitgevoerd, tenzij de actie een minion summon was, dan wordt de actie eerst uitgevoerd voordat de Triggered effect resolved.

Als er meerdere effects in de stack staan gaan ze af volgens FIFO principe. E.g. Als een sylvanas een andere Sylvanas hit en ze gaan beiden dood, dan gaat de Deathrattle van de Sylvanas die eerder op het bord was eerst af.

Is belangrijk om dit in gedachten te houden in bepaalde situaties, goed voorbeeld is de Baron Geddon + Ragnaros situatie:

Stel je hebt zowel Baron Geddon als Ragnaros op hand en je wilt ze allebei spelen, moet je dus eerst die Geddon spelen en de volgende turn Ragnaros.
Waarom? Op die manier komt Geddon dus eerst in het veld en gaan z'n triggered effects eerst af. Als je eerst Ragnaros summoned en dan Geddon gaat Ragnaros eerst af en is er een kans dat hij een 2hp minion hit, die anders al dood zou zijn door Geddon z'n trigger.
Benjamin- schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 11:46:
[...]
Waarom blijf jij selectief lezen?

Met Paladin zit ik op iets van 70% winrate, maar ik vind het nog steeds een kut class.
Ziet het als iemand die gaat schaken, om dan opeens iemand voor zich te hebben die een zooi damstenen neerlegt, of je wint of niet, je speelt schaken om te schaken.
Wat probeer je nou precies te zeggen? Iemand die Facehunter speelt speelt niet ineens MtG kaarten ofzo, het zijn nog steeds Hearthstone kaarten. Dat jij alleen control decks leuk vind betekent niet dat iedereen dat maar moet vinden, sommigen vinden het leuk om een aggrodeck of een milldeck of een combodeck te spelen.
Zelf speel ik ook geen facehunter omdat ik het geen leuk deck vind om te spelen maar om dan meteen maar om een removal te vragen omdat ik toevallig andere decks leuk vind is toch onzinnig. Kan mij goed voorstellen dat er mensen zijn die het wel leuk vinden om dat soort decks te spelen.

[ Voor 32% gewijzigd door Krukar op 11-04-2015 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Serieus wat begrijp je hier nou niet aan?

Lees nu is dit: Mensen vinden het niet leuk om met of tegen Hunter te spelen, of ze nou winnen of verliezen, ze vinden het NIET leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Benjamin- schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:32:
Serieus wat begrijp je hier nou niet aan?

Lees nu is dit: Mensen vinden het niet leuk om met of tegen Hunter te spelen, of ze nou winnen of verliezen, ze vinden het NIET leuk.
Nee, JIJ vindt het niet leuk om met of tegen Hunters te spelen, dat betekent niet meteen dat iedereen dat vindt. Wat begrijp jij daar niet aan?

[ Voor 3% gewijzigd door Krukar op 11-04-2015 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Nu online
Heel veel mensen vinden dat. Er zijn niet voor niets zo veel hunter qq threads op liquidhearth en discussies hier.

[ Voor 9% gewijzigd door aicaramba op 11-04-2015 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
aicaramba schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:52:
Heel veel mensen vinden dat. Er zijn niet voor niets zo veel hunter qq threads op liquidhearth.
Op Liquidhearth staan bijna alleen maar QQ posts, niet alleen over Facehunter maar over vrijwel alle decks -.-
Als ik daar de posts van de laatste maand bekijk is er zelfs meer QQ over handlocks en mechmages dan over facehunters, moeten die dan ook maar uit het spel worden verwijderd :?
Er is daar zelfs een "QQ hall of fame" waarin ze de ergste gevallen verzameld hebben :X
http://www.liquidhearth.c...36-hearthstone-qq-therapy

Dit soort "QQ" is er al sinds het begin van Hearthstone, eerst waren het murloc warlocks, toen was het miracle rogue, toen zoo lock, toen alle QQ over uth en nu is het weer facehunter.
Zelfs als Blizzard facehunter op één of andere manier zou nerfen zal er wel weer op een ander deck worden gezeurd.

[ Voor 21% gewijzigd door Krukar op 11-04-2015 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:35
Nieuwe adventure is wel leuk, weer veel oude WoW herinneringen :D Net de eerste 2 wings gedaan.

Wel vrij makkelijk op normal, ik had het idee dat Naxx op Normal toch lastiger was, en je vaker een oplossing moest zoeken om te dealen met een hero power van de bosses. Op heroic zal dit vast hier ook zo zijn, die nog niet geprobeerd.

Maar op normal kreeg ik 5 van de 6 bosses door met mijn standaard handlock deck dat ik al sinds GvG gebruik om iedere maand de cardback te halen, geen aanpassing nodig, en zo extreem goed is dat deck nu ook weer niet, velen hier zullen van zo een beter handlock deck kunnen posten :). Alleen voor Garr moest ik naar priest (mass dispel) om die speciale creatures te counteren.

Decklist van dat handlock deck ( Ook erg aan te raden als je zoals ik even wat minder speelt, maar wel iedere maand met een minimaal aanal verlies potjes even snel je cardback wil halen). 2 kaarten zijn niet zichtbaar op de screenshot, 2x Molten Giant zoals je verwachten ;) )

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19932820/handlock%20v6.PNG

[ Voor 3% gewijzigd door Dennism op 11-04-2015 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Krukar schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:33:
[...]

Nee, JIJ vindt het niet leuk om met of tegen Hunters te spelen, dat betekent niet meteen dat iedereen dat vindt. Wat begrijp jij daar niet aan?
Zei ik dat IEDEREEN het niet leuk vindt? Nee.
In dit topic is ong 80% van de klachten over Hunter.

Dus wil je aub stoppen met dit soort berichten, jij mag Hunter geweldig vinden, of zwaar kut, maakt me niet uit, maar stop met bepalen wat wij wel of niet mogen schrijven en wat wij wel of niet leuk mogen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aicaramba schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:52:
Heel veel mensen vinden dat. Er zijn niet voor niets zo veel hunter qq threads op liquidhearth en discussies hier.
Het zegt genoeg dat Hunter gewoon scum genoemd wordt denk ik. Volgens mij zijn er amper mensen die graag tegen Hunter spelen. De hero power design van Hunter is in mijn ogen ook een fout, omdat het de enige Hero Power in de game is die geen interactie/combo mogelijkheden heeft met wat dan ook.

Zelf speel ik in verhouding ook weinig Hunter, omdat ik het gewoon niet echt een interessante class vind. Je hebt te weinig leuke plays en combo's.

Voor mij is Hunter in ieder geval de tard class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Nou het zou mij niet verbazen als zelf de mensen die Face Hunter spelen een hekel hebben om tegen de Hunter class te spelen :+
Al vind ik het minder erg om tegen de midrange variant te spelen omdat het eigenlijk is ingehaald door alle andere midrange decks en daarom niet eens zo goed meer is.
Ik haal overigens ook een steeds hogere winrate tegen al het Face tuig 8)
Het is op het moment zo erg dat het zelfs niet meer leuk is om naar toernooien te kijken omdat van de minimaal 3 games er 2 met Face Hunter zijn :'(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Uiteindelijk moet je denken aan de term "well played"

Hoevaak heeft een face Hunter echt goed gespeeld?
Hoevaak heeft de tegenstander van de Hunter echt goed gespeeld?

99% van de keuzes zijn onbetwist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
het punt is dat face hunter een constante deck is. Daar kwam ik ook pas onlangs achter:

Je mag van alles inbouwen in je deck om hunters tegen te houden, Kezan/Jones/Taunts. Je kunt echter niet alle deze kaarten meenemen, omdat je anders tegen control/mid-range kansloos wordt.

Stel je hebt 2 van de 4 techkaarten tegen hunter nodig, de kans dat je die drawt in de eerste 7 beurten is kleiner dan 50% (incl. Mulligan draw je max. 14 kaarten tot T7). Het betekent dus dat Hunter in 50% match-ups een erg goeie kans heeft om te winnen :D

Iedereen zegt dat druid constant is, maar hunter is eigenlijk ook zo. Geen idee of anderen ook deze mening delen.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Benjamin- schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 13:17:
[...]

Zei ik dat IEDEREEN het niet leuk vindt? Nee.
In dit topic is ong 80% van de klachten over Hunter.

Dus wil je aub stoppen met dit soort berichten, jij mag Hunter geweldig vinden, of zwaar kut, maakt me niet uit, maar stop met bepalen wat wij wel of niet mogen schrijven en wat wij wel of niet leuk mogen vinden.
Wil je a.u.b. even quoten waar ik gezegd heb dat jij iets niet mag opschrijven of niet leuk mag vinden?

Trouwens in dezelfde post waarin je zegt dat je volgens mij zogenaamd iets niet mag opschrijven typ je letterlijk of ik met mijn berichten wil stoppen? Hypocriet much?

Als jij typt: "Mensen vinden het niet leuk om tegen hunters te spelen" dan mag je toch redelijkerwijs aannemen dat je daarmee iedereen bedoelt, anders moet je het maar anders formuleren.

[ Voor 10% gewijzigd door Krukar op 11-04-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:08

Turfschipper

Hup NAC

Cool down people!

--

Speelde gister tegen een hunter en die gooide die nieuwe leg op. Ik maakte hem koud en..... Er gebeurde helemaal niks.

Hehe, uiteraard gewonnen... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:23

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:Dit topic is de laatste pagina's een aantal keren redelijk ontspoort en dan wil ik vooral Krukar en Benjamin- aanspreken: stoppen met het op de man spelen, persoonlijke discussie ga je maar via DM afhandelen daar wordt dit topic alleen maar minder interessant van.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Mofkees schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 13:32:
het punt is dat face hunter een constante deck is. Daar kwam ik ook pas onlangs achter:

Je mag van alles inbouwen in je deck om hunters tegen te houden, Kezan/Jones/Taunts. Je kunt echter niet alle deze kaarten meenemen, omdat je anders tegen control/mid-range kansloos wordt.

Stel je hebt 2 van de 4 techkaarten tegen hunter nodig, de kans dat je die drawt in de eerste 7 beurten is kleiner dan 50% (incl. Mulligan draw je max. 14 kaarten tot T7). Het betekent dus dat Hunter in 50% match-ups een erg goeie kans heeft om te winnen :D

Iedereen zegt dat druid constant is, maar hunter is eigenlijk ook zo. Geen idee of anderen ook deze mening delen.
Hunter is zeker heel constant, daarbij weet je vaak ook al heel snel of je gaat winnen of niet. Kan je losgaan op face dan win je, heb je direct Zombie Chow's, en vanaf turn 5 taunts en heals tegen, dan ben je gewoon de sjaak. Is dit niet het geval, dan kan je gewoon door blijven gaan en gaat de ander vrij snel dood.

Dat is ook waarom face Hunter heel goed voor laddering is, snelle games, weinig nadenken en als je dat kleine beetje begrijpt om face Hunter goed te spelen, dan moet je gewoon meer dan 50% halen, mits natuurlijk de meta op dat moment er slecht tegen is.
Dat is dan ook iets wat van mij mag veranderen, de meta zodat er meer skilled games komen, maarja anderzijds wanneer de meta meer lategame wordt, halen mensen de early game er weer uit en komen de Hunters terug. :P

Zelf hoop ik echt dat control Hunter sterk gaat worden. Ik vind dingen zoals Gahz'rilla en Feign Death supertof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probleem met Hunter is in mijn ogen dat de hero power alleen synergie geeft met face gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
xelfer schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:02:
Probleem met Hunter is in mijn ogen dat de hero power alleen synergie geeft met face gaan.
Daarom vind ik Steemwheedle Sniper heel tof, maarja control Hunter is gewoon nog niet sterk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benjamin, swipe is een twee stage damage ipv instance omdat de soundfile twee swooes bevat. Hihi Yeah right. Sorry maar te grappig. Zie https://www.reddit.com/r/...ation_on_battlecrysecret/ voor order van battlecry, is niet het zelfde als we het hier over hebben maar met een beetje nadenk werk verklaard perfect dit fenomeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Omdat het soms ook best leuke games kunnen zijn.

Net op rank 16 beide fatigue gespeeld met een eigen mage deck tegen een secret mage.
Voeg ik hem toe en bedank hem voor het potje en vraagt ie of ik sarcastisch ben.
Mensen lopen toch serieus op hun tenen. Maar leuk en lang potje.

Ik speel trouwens Majordomo en ice block. Speelt best leuk.

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

nagasy schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:56:
Omdat het soms ook best leuke games kunnen zijn.

Net op rank 16 beide fatigue gespeeld met een eigen mage deck tegen een secret mage.
Voeg ik hem toe en bedank hem voor het potje en vraagt ie of ik sarcastisch ben.
Mensen lopen toch serieus op hun tenen. Maar leuk en lang potje.

Ik speel trouwens Majordomo en ice block. Speelt best leuk.
Voor sommige mensen is HS meer dan een spelletje.

Daarom voeg ik nooit mensen toe, en accepteer ik ook nooit friend requests.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Las Vegas schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 17:01:
[...]

Voor sommige mensen is HS meer dan een spelletje.

Daarom voeg ik nooit mensen toe, en accepteer ik ook nooit friend requests.
Na de korte babbel verwijder ik die mensen ook opnieuw.
Ik voeg ze enkel (sporadisch) toe als het echt leuk spelen was.
Beide fatigue komen als mage vind ik wel eens bijzonder.

en idd sommige spelers 8)7

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:56:
Benjamin, swipe is een twee stage damage ipv instance omdat de soundfile twee swooes bevat. Hihi Yeah right. Sorry maar te grappig. Zie https://www.reddit.com/r/...ation_on_battlecrysecret/ voor order van battlecry, is niet het zelfde als we het hier over hebben maar met een beetje nadenk werk verklaard perfect dit fenomeen.
Black Knight uitleg klopt volgens mij niet helemaal:
Place The Black Knight on empty side of board (VALID TARGET)
Battlecry start
Targets taunted Sylvanas, kills it
Sylvanas Deathrattle start
Steals one of your minions, of which The Black Knight is already a valid target
Sylvanas Deathrattle end
Battlecry end
Minion has been played (SECRET TRIGGER)
If Mage has Mirror Entity, Mirror Entity does not activate.
Op het moment dat de Deathrattle van die Sylvanas afgaat is de minion al geresolved, minion resolves gaan altijd boven triggered effects (daarom dus ook die battlecry die die Sylvanas killt, voordat de rest afgaat).
Dan heb je een Deathrattle en een Mirror Entity, twee trigger effects die tegelijk op de stack komen. Wat tot nu toe duidelijk lijkt te zijn is dat in dat geval FIFO toegepast wordt. E.g.:

Als die Mirror Entity eerder op het bord was dan die Sylvanas, gaat die eerst af en kopieert de Black Knight, daarna de deathrattle van Sylvanas die die andere Black Knight "steelt".
Als die Sylvanas eerder op het bord was gaat die deathrattle eerst af en "steelt" die Black Knight, daarna heeft mirror entity geen target meer en gaat dus niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:56:
Begrijp ik, maar dat zegt de kaart niet, die zegt gewoon 4 op de target en 1 op de rest. Anders zou er moeten staan: "Deal 4 damage to an enemy and deals 1 damage after to all other enemies." oid.

Ondanks dat de animatie en geluid 2 gedeeltes laat zien/horen, is de kaarttekst van 1. Dit was volgens mij eerder nog nooit een punt, maar nu met Imp Gang Boss en Grim Patron werkt het wel anders, tenminste indien het met Patron anders werkt.

Dat de deathrattle klopt, zou kunnen, qua kaarttekst zou dit goed kunnen kloppen, de whirlwind is immers altijd later, vraag is of de minion cast eerder of later zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Krukar schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 17:08:
Op het moment dat de Deathrattle van die Sylvanas afgaat is de minion al geresolved, minion resolves gaan altijd boven triggered effects (daarom dus ook die battlecry die die Sylvanas killt, voordat de rest afgaat).
Dan heb je een Deathrattle en een Mirror Entity, twee trigger effects die tegelijk op de stack komen. Wat tot nu toe duidelijk lijkt te zijn is dat in dat geval FIFO toegepast wordt.
Klopt.
Hier is Sylvanas is als eerst ingezet: YouTube: Hearthstone Bug (is natuurlijk geen bug :P)

Spells/Battlecries/Combo/Choose One effecten gaan eerst af, Deathrattles/Secrets/Triggered Effects (minions met zo'n bliksemschicht) gaan pas hierna af (in de volgorde dat ze gespeeld zijn).

Zie kopje "Order of activation" bij http://hearthstone.gamepedia.com/Advanced_rulebook

:)

[ Voor 11% gewijzigd door PCBaas op 11-04-2015 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Lol, net een game waarbij ik met Lock op 3 hp stond met 2 minions op het bord (één 5/6 en een 4/3), Warrior op 2 hp met een 5/5 en een Sludge belcher op het bord. Draw crap dus doe lifetap en weer crap, dus ik klik op well played...
Die gast dacht dus dat ik iets goed had getopdecked uit m'n lifetap en concede :D
Dat ga ik vaker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benjamin- schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 17:23:
[...]

Begrijp ik, maar dat zegt de kaart niet, die zegt gewoon 4 op de target en 1 op de rest. Anders zou er moeten staan: "Deal 4 damage to an enemy and deals 1 damage after to all other enemies." oid.

Ondanks dat de animatie en geluid 2 gedeeltes laat zien/horen, is de kaarttekst van 1. ...
Wacht, probeer je nu te zegen dat swipe een bust van damage is (en dus een bug). Dat was mijn standpunt. Jij was juist de gene die zei dat het er twee waren ivm geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 17:59:
[...]

Wacht, probeer je nu te zegen dat swipe een bust van damage is (en dus een bug). Dat was mijn standpunt. Jij was juist de gene die zei dat het er twee waren ivm geluid.
Het zijn er ook 2, het feit dat zowel Imp Gang Boss als de Imp doodgaat, is het bewijs, namelijk de Boss gaat dood van de 4 Swipe damage, spawned een Imp waarbij vervolgens de net gespawnde Imp doodgaat van de 1 damage to all. Dit betekent dus dat het 2 stappen zijn. Echter als je de kaart leest, staat dit er niet.
Omdat dit voorheen nooit een probleem was omdat er nog geen minion was met die interaction, had dit geen invloed op de game. Nu wel, dus dat betekent of dat ze Swipe moeten fixen waardoor in 1 keer alle damage wordt gedaan, of ze moeten de kaart tekst veranderen dat het dus 2 stappen zijn.

Als ik verder die link van PCBaas mag geloven, dan zou het dus betekenen dat wanneer Imp Gang Boss na de Death's Bite wordt gespeeld, dat dit niet de Imp zou moeten killen, want er staat:
When multiple triggered effects, secrets or Deathrattles are activated simultaneously, they will be activated in the order in which the effects were put into play. This applies to minions, weapons and secrets.
Imp Gang Boss heeft toch een triggered effect? Gezien mijn Deaths Bite eerder gebruikt was dan de Boss, zou dit moeten betekenen dat de deathrattle eerst is?

[ Voor 24% gewijzigd door Benjamin- op 11-04-2015 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
De korte conclusie is: Blizzard heeft nog niet helemaal goed nagedacht over bepaalde kaartinteracties en de manier waarop die plaatsvinden. Beste wat je met dit soort gevallen kan doen is het melden aan Blizzard via een tweet en het voor kennis aannemen zodat je eromheen kan spelen.

Deze pagina omschrijft het denk ik het beste: http://hearthstone.gamepe...rulebook?cookieSetup=true

In addition, it should be noted that the advanced rules of Hearthstone are often inconsistent, and work slightly differently for different cards.

Dit is natuurlijk slecht design en te verwachten is dat er wat engine changes en card changes plaats gaan vinden die een kleine maar merkbare impact kunnen hebben op de meta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Of het slecht design is weet ik niet. Denk dat het vooral is omdat online card games veel meer mogelijkheden hebben, en dat is precies wat hier gebeurd. Interacties die je in HS ziet, kan je nooit in een normale card game zien.

Maar ik heb het ook gemeld, volgens Ben Brode is Swipe waarschijnlijk een bug, op het Deaths Bite gebeuren heb ik nog geen reactie gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Het probleem zit hier gewoon in Swipe/Blizzard, want die behoren die gespawnde minions gewoon niet te killen/freezen. Er staat bij beide Spells namelijk gewoon "blabla" and "blabla", niet "blabla", then "blabla". Wat er dus nu gebeurt is gewoon heel counter-intuitief, en waarschijnlijk zal dit ook als een bug gezien worden en aangepast.

EDIT2: Nvm, het wordt ook gewoon gezien als een bug: https://twitter.com/bdbrode/status/586354986860187648

[ Voor 37% gewijzigd door PCBaas op 11-04-2015 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-10 12:12
Benjamin- schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 19:24:
Of het slecht design is weet ik niet. Denk dat het vooral is omdat online card games veel meer mogelijkheden hebben, en dat is precies wat hier gebeurd. Interacties die je in HS ziet, kan je nooit in een normale card game zien.
Waarom denk je dat? Het lijkt mij dat de hoeveelheid interacties afhankelijk is van hoe de kaarten ontworpen zijn, niet van de implementatie. Ik ben genoeg vage interacties tegengekomen in echte CCG's, waarbij je enige uitkomst is het aan het bedrijf te vragen. Als het geprogrammeerd is heb je nog het voordeel dat het spel voor je beslist (of er is echt niet aan gedacht en het crasht). En in beide gevallen kun je ook situaties krijgen zoals deze, waarbij de spelers de officiele beslissing niet logisch vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Sowieso de extreme hoeveelheid mogelijkheden qua RNG zijn in normale CG's al niet mogelijk.

Daarbij is dit gewoon een grafisch iets, Swipe was gemaakt om dus wel als 1 aanval te werken, maar wel in 2 gedeeltes. Niet zozeer om het op deze manier te laten werken, maar om echt het gevoel te hebben dat je 2 keer raakt. Opzicht ook niets mis mee, maar nu werkt het raar.

In andere spellen zou dit gewoon makkelijk zijn, op de kaart staat iets, klaar. Maar nu staat er iets op de kaart, wat niet overeen komt in de game, simpelweg omdat het eerst geen invloed had. Dus passen ze het weer aan en is iedereen tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RNG zit idd in HS omdat het makkelijker kan in online games en omdat het er voor zorgt dat de game niet saai en te voorspelbaar wordt. De game is an sich niet zo diepgaand (vergeleken met andere cardgames) en RNG zorgt voor meer diepgang en variatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Tis wel aggro avond vanavond. Al vond ik de mech priest op rank 10 wel een baas. Maar ben paar sterretjes kwijt aan face hunters en mech mages. Niet de beste matchups als Paladin...

Edit: Eind van de avond viel mee. Wat minder face en wat meer control decks. Al mijn sterretjes terug +1 en er staat een winstreak klaar voor morgen. Double chow was wel een held de rest van de avond. Aan het einde nog een oil Rogue die me na de game heel salty toevoegde om te klagen dat die geen fok of blade flurry draws had. En dan zijn die 4 1/1's opeens heel vervelend als Rogue :D. Ik denk niet dat mije PJsalt antwoord zijn stemming hielp.

[ Voor 55% gewijzigd door Sahje op 12-04-2015 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Lachwekkend, ik zie nu ineens overal weer gehuil over druids die nu weer te sterk zouden zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Na de verrassend makkelijke wing op normal de heroic geprobeerd. Garr heroic was vrij simpel met twee pogingen..

Maar daarna Baron Geddon.... HO-LY-COW dat is echt de meest verschrikkelijke, moeilijke, zo niet onmogelijke boss op Heroic! Ik heb volgens mij de hele nacht na lopen denken in mijn slaap hoe je die moet verslaan.... maar tot nu toe komt er eigenlijk niks in de buurt.

Heeft iemand Baron heroic (zonder netdecken) al verslagen? Geen spoilers aub maar ben benieuwd of het aan mij ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Bekse schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:31:
Lachwekkend, ik zie nu ineens overal weer gehuil over druids die nu weer te sterk zouden zijn...
Nooit last van druids met Midrange pally.
Pagina: 1 ... 37 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]