[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.354 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
xelfer schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 20:51:
Ja klopt. Ik ben er nog een beetje mee aan het prutsen. Zodra die 2/4 uit komt die 2 dmg doet wanneer hij dmg krijgt, wil ik die ook wel spelen.
2/5 ;).

Vandaag een aantal Hunters tegengekomen. Control Hunters welteverstaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Yes, alle Heroics gehaald na een hele dag spelen (vooral singleplayer). Bewust alle streams gemeden, ik wilde geen enkele spoiler :) Ik vond de eerste en derde Heroic niet zo heel moeilijk, maar de Dark Iron Arena, damn! Je mana-achterstand maakt het echt heel lastig om tempo te krijgen.

Was wel een hele vette battle overigens:

spoiler:
Gehaald met een warlock met vooral goedkope kaarten. Key kaarten waren Imp-losion en Questing Adventurer. Verder goedkope taunt kaarten (voidwalkers). Je moet geluk hebben met de opener. In mijn geval Zombie Chow en de beurt erna een tweede Chow plus Coil. De Lorewalker Cho en Millhouse Manastorm combo van de AI zorgden voor een flinke tempo-boost en dankzij Cho blijven de spells maar heen en weer bouncen.... met als kanttekening dat de AI daardoor zichzelf uiteindelijk gaat millen als z'n hand vol zit. Daarnaast heeft de AI de neiging om die spells te spelen ipv de legendaries in z'n hand. De win condition kwam uiteindelijk van de Questing Adventurer die iets van 15 dmg deed.

Heb trouwens gemerkt dat Warsong Commander met Grim Patron heel belachelijk kan zijn als er een paar low-dmg minions bij je tegenstander liggen. Heb je gelijk je hele board vol :)

Zeker is in ieder geval dat de meta de komende tijd flink overhoop zal liggen 8)

[ Voor 31% gewijzigd door Morphs op 03-04-2015 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-10 15:42
Ik ben na BRM nog ongeslagen met mijn combo priest deck (@lvl 16 :P). Het hele seizoen tot nu toe ('n game of 7).

The emperor zorgt ervoor dat ik ook al eerder met velen's chosen mijn combo kan uitvoeren en daardoor eerder kan winnen dan eerst. Ik heb er wel een azure drake en holy nova uit moeten halen, waardoor board control ook wat sneller verloren gaat.

Ik ben ook nog geen enkele hunter tegen gekomen. Ik kom heel veel rogue tegen.

[ Voor 21% gewijzigd door aicaramba op 03-04-2015 23:00 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 16:04

Nitai

Live the life you love.

Morphs schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 22:00:
Heb trouwens gemerkt dat Warsong Commander met Grim Patron heel belachelijk kan zijn als er een paar low-dmg minions bij je tegenstander liggen. Heb je gelijk je hele board vol :)

Zeker is in ieder geval dat de meta de komende tijd flink overhoop zal liggen 8)
Bij Trolden Funny moments zag ik het net voorbij komen :) Eind van het filmpje:
https://youtu.be/MHGehpIswwQ

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-10 12:07
Zojuist rank 10 geworden, de top 3 classes die ik tegen ben gekomen. 11 huntards tegen gekomen 7-4 wins/verlies. Mage is ook wel redelijk popular vreemd genoeg en gewoon mechmage ipv freezemage wat erg goed is met Emperor Thaurissan, 9-2 win/verlies. Naast huntards en mage, hebben we ook nog druid. Daar tegen heb ik een niet zo goede win/verlies ratio, 2-6.

Wat wel zo is dat vandaag druid mijn MVP is met 17-6 gevolgd door Handlock 10-7. Ik heb wel met 2 varianten druid gespeeld midrange 10-1 en ramp/wall 7-5. Had niet verwacht dat midrange druid het wel goed doet tegen huntards en mage, maar dat zal wel snel veranderen als ik rank 5 aantik.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2ZJzBsV.jpg?1

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 23:06:
[...]

Bij Trolden Funny moments zag ik het net voorbij komen :) Eind van het filmpje:
https://youtu.be/MHGehpIswwQ
Damn, dat is ook wel heel leuk. Zelf is mij dat nog niet gelukt met mijn deck. Ik had meer het idee om Whirlwinds te spelen en op die manier veel Grim Patrons + een Frothing Berserker bijvoorbeeld.

Het is me 1 keer gelukt om 34 dmg te doen turn 5 (geen OTK, want ik had al minions in play liggen).
Je hebt gelijk :). Die 2/4 is van mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

:o
xelfer schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 08:19:
[...]
Het is me 1 keer gelukt om 34 dmg te doen turn 5 (geen OTK, want ik had al minions in play liggen).
Geweldig! 34 damage haha daar doe je niets meer tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik speel nu met dit Priest deckje:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DAfKEaV.jpg

Speelt wel fijntjes eigenlijk :) Wellicht niet allemaal even ''logische'' kaarten, maar al met al win ik toch wel aardig wat potjes.

edit: Hoewel ik nog geen zoo of face ben tegengekomen. Ik moet eigenlijk nog Sludges erin zien te verwerken, maar hoe is nog even de vraag.

[ Voor 24% gewijzigd door London op 04-04-2015 13:28 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:50
Las Vegas schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 13:22:
Ik speel nu met dit Priest deckje:
[afbeelding]

Speelt wel fijntjes eigenlijk :) Wellicht niet allemaal even ''logische'' kaarten, maar al met al win ik toch wel aardig wat potjes.

edit: Hoewel ik nog geen zoo of face ben tegengekomen. Ik moet eigenlijk nog Sludges erin zien te verwerken, maar hoe is nog even de vraag.
Curve van dit deck word wel erg lategame als je ook nog Sludges gaat toevoegen, wat weer het volgende probleem toevoegt dat je dan kansloos bent tegen midrange decks.
Denk dat je beste optie dan is om 1 holy nova te vervangen door 1 sludge. Bedenk wel dat sludge door veel decks vrij eenvoudig kan worden uitgeschakeld (silences, executes, etc.).

[ Voor 12% gewijzigd door Krukar op 04-04-2015 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 14:59
Heb net 2x AoL en 2x FoN gecraft en een combo deck gemaakt.
De eerste paar potjes verloren en toen begon het wat beter te lopen en inmiddels al weer een positive W/L.
Toch blijft dit behoorlijk vervelend :'(
Afbeeldingslocatie: https://db.tt/vzO5amL7
Zeker als de volgende turn Spider tank + Shredder is voor 3 mana :(
Heeft iemand nog tips voor leuke Druid decks ?

[ Voor 6% gewijzigd door beuker19 op 04-04-2015 15:03 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

xelfer schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 16:45:
Sta nu 7-0 met mijn variant van face hunter:

[afbeelding]
Net dit deck geprobeerd alleen heb de grim patron nog niet dus die heb ik vervangen voor 2 raging worgen's.

Leuk deck wat als je tegenstander geen degelijke removal heeft heel hard kan gaan.
Moet er (gelukkig) wel iets meer bij nadenken dan bij face hunter omdat hier wat meer combo's in zitten en je soms ook handig kan/moet traden.

Heb wel 1x het probleem gehad dat ik m'n acolyte's niet pakte en dus zonder kaarten kwam te zitten.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:50

g0tanks

Moderator CSA
De Hunter challenge was wel erg makkelijk. :+
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/SiP4owaDA70ebaR6qDfE7bIP/full.png

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
beuker19 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 14:58:
Heb net 2x AoL en 2x FoN gecraft en een combo deck gemaakt.
De eerste paar potjes verloren en toen begon het wat beter te lopen en inmiddels al weer een positive W/L.
Toch blijft dit behoorlijk vervelend :'(
[afbeelding]
Zeker als de volgende turn Spider tank + Shredder is voor 3 mana :(
Heeft iemand nog tips voor leuke Druid decks ?
Link eens je decklist? Er zijn nu 2 soorten druid, een midrange met combo en wall druid zonder combo. Als je bizar veel aggro tegen komt is wall druid wel goed, maar persoonlijk is midrange nu niet verkeerd op ladder desondanks de slechte match ups. Met name huntards zul je het lastig krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-10 13:28
Zo heroics gedaan, die 2de was echt kut... Maar toen ik eenmaal Kel'Thuzad, Sylvana's en Ancient of War had, toen ging het wel leuk. :P

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thompson schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 15:35:
[...]

Net dit deck geprobeerd alleen heb de grim patron nog niet dus die heb ik vervangen voor 2 raging worgen's.

Leuk deck wat als je tegenstander geen degelijke removal heeft heel hard kan gaan.
Moet er (gelukkig) wel iets meer bij nadenken dan bij face hunter omdat hier wat meer combo's in zitten en je soms ook handig kan/moet traden.

Heb wel 1x het probleem gehad dat ik m'n acolyte's niet pakte en dus zonder kaarten kwam te zitten.
Ja, ik ben zelf ook een beetje aan het klussen met card draw idd. Ik ben aan het kijken naar carddraw minions (Jeeves b.v.) , battle rage, commanding shout. Wel geinig om mee te experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
An1mA schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 16:23:
[...]

Link eens je decklist? Er zijn nu 2 soorten druid, een midrange met combo en wall druid zonder combo. Als je bizar veel aggro tegen komt is wall druid wel goed, maar persoonlijk is midrange nu niet verkeerd op ladder desondanks de slechte match ups. Met name huntards zul je het lastig krijgen.
http://www.hearthpwn.com/...-to-be-a-man-april-season

Dit ongeveer maar
-TBK
-Loatheb
+Emperor
+Ragnaros

En moet er wel bij zeggen dat ik (nog) geen Ancient's en Cenarius heb.
Het gaat ook niet heel slecht hoor maar tips zijn altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelf ben ik geen fan van Ragnaros in een dubbele Combo Druid, omdat je geen stabiele dmg output hebt met hem. Liever een minion die je kan besturen en die lekker kan hakken met Savage Roar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Weet iemand toevallig hoe het kan dat ik geen sceenshots meer kan maken in Hearthstone tracker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:08

Turfschipper

Hup NAC

:'( zo.... ff uit huilen. Want ik kom niet voorbij die 2de heroic dark arena basterd!

Wat een smerige vlieg zeg!

Gaat echt nergens over, pfffff......

EDIT

YES!!!! Heb hem...

Kreeg ineens een ingeving en kwam binnen twee potjes goed uit. Niet helemaal volgens plan. Want had de taunt niet zelf bedacht, maar bleek wel beslissend, ;-).

Priest. Dan die 4 mana 5/5 health gast. Volgende beurt health dubbel, nog een keer. Ondertussen had hij die leg weg gelegd die elke spell je er ook een kado doet aan je tegenstander.

Hij deed ook dubbel healthen. Kreeg die spell er twee of drie keer extra bij.

Toen de kaart gegooid die minnions er naast + 1/1 en taunt geeft.

En toen had ik hem. Al zijn legs gingen kapot aan die hoge taunted health gast. En kon zo binnen twee beurten zijn hero aan diggelen slaan.

Heerlijk... Na een paar uur frustratie ;-).

Nog eentje te gaan.
-

Ps sinds de update zit de game vol met bugs ineens. Vooral in je collection, dat een kaart blijft hangen.

En ook heel erg veel lag tijdens het spelen van meerdere spells en andere 'triggers'. Nog niet eerder last van gehad. (Op ipad air 1)

[ Voor 97% gewijzigd door Turfschipper op 04-04-2015 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
beuker19 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 17:10:
Weet iemand toevallig hoe het kan dat ik geen sceenshots meer kan maken in Hearthstone tracker ?
Ik heb daar geen last van, had net nog een screenshot gemaakt.
Over je druid deck, ik zou persoonlijk een FoN er uit halen, want het komt soms voor dat je er 2 in je handen hebt en dat is niet ideaal. Ik heb de laatste weken zelden het gevoel dat ik de extra FoN mis.
Wat Xelfer zegt over je ragnaros heeft hij wel een punt, maar aangezien je geen cenarius hebt, zou ik hem gewoon in je deck houden.
Daarnaast is een zombie chow erg lekker als je hem in je starthand hebt en helpt je m/u tegen paladin, mechmage en huntard.
Harrison is soms iffy en loatheb heb je in het algemeen meer aan.

Wat ik persoonlijk zou doen:
-FoN
- Harrison
+Zombie Chow
+ Loatheb

Dit is mijn deck:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GnIXApc.png?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel praktisch hetzelfde Druid deck alleen met 2 Belchers en 0 Azure Drake (ik speelde eerst met 2 Azure Drakes, maar ivm de aggro geef ik de voorkeur aan Belchers op dit moment.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Ik heb in vergelijking met dat deck;
-1 Savage roar
- 1 SoN
- Azure Drake
- Sylvanas
- Emperor
-2 Piloted shredder
+ Spider tank
+ 2x Sen Jin
+ 1 Sludge
+ Kel Thuzad
+ 2 Ancient of War

Sylvanas en Emperor heb ik nog niet. Die zou ik er denk ik wel in doen als ik ze had. In plaats van Spider Tank en 1x Sen Jin.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
xelfer schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 18:30:
Ik speel praktisch hetzelfde Druid deck alleen met 2 Belchers en 0 Azure Drake (ik speelde eerst met 2 Azure Drakes, maar ivm de aggro geef ik de voorkeur aan Belchers op dit moment.)
Ja ik speelde eerst ook 2 belchers, maar tegenwoordig heeft huntards toch wel silence of een huntermarks klaar liggen om face te gaan. Soms heb je een lege board op turn 5 of innervate turn 3 en dan is een belcher niet zo goed, dan is een drake heerlijk. Vooral late game spellpower value ala swipe of wrath. Ik heb zo´n gevoel dat mensen soms te bang zijn vooral aggro, maar vergis je niet, druid kan ook heel agressief spelen. Ik heb weleens dat huntards moet traden, omdat ik zo agressief speelde.

Maar wat vind jij dan van harrison op dit moment? Zoals in mijn eerder post kunt lezen, heb ik liever een loatheb. Vroeger had je bijna geen goede 5 drop, maar nu als druid zijnde heb je soms echt koppijn om je 5 slots te vullen. Ok 2 druid of the claw zijn een must, maar de andere slots kun je zelf invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02:41
Mijn versie (ik ben niet zo'n fan van Zombie Chow in Hybrid/Fast Druid):

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MtUYskE.png

[ Voor 5% gewijzigd door PCBaas op 04-04-2015 20:03 ]

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harrison Jones is echt zo'n meta afhankelijke kaart. Ik speel hem zelf op het moment niet, omdat ik niet genoeg value tegen kom. Vaak kon ik max 1 kaart pakken met Harrison en daardoor ook enkele damage tegen houden. In veel matchups is hij toch wel minder dan de andere 5 drops en tegen de wapenloze decks is het maar een dooie 5/4 voor 5. Het is ook geen echte ramp kaart.

Als ik jouw stats bekijk dan speel je 24 vd 51 games tegen een wapen class en win je daar 2 op de 3 matches tegen (16 vd 24). Harrison lijkt me dan overbodig om die matchups nog meer te verbeteren.

Tegen 2 van de 3 meest voorkomende tegenstanders (Druid en Mage) is het ook een nutteloze kaart en tegen Hunter kan je misschien 1 a 2 kaarten pakken en wat damage tegen houden, maar je winrate tegen Hunter is al wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Heb BRF nog niet gekocht, vind 22 euro teveel voor een paar kaartjes en wat te simpele bossfights (die van Naxx waren echt te simpel en op twitch al gezien dat die van BRF net zo simpel zijn).
Voor dat geld koop ik volledige spellen, heb in het begin al voor 25 euro o.i.d. packs gekocht en dat vind ik wel genoeg geld voor een spelletje als deze.
Al het gold dat ik verdiend had had ik al steeds uitgegeven aan arenaruns.
Aangezien ze die kaarten zo hebben gemaakt dat je er enkele wel van moet spelen omdat je anders gewoon enorm in het nadeel bent (thaurissan bijv.), laat ik ranked mode maar links liggen, zal alleen nog de dailies doen en met de gold die ik daarmee win arenas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Dan heb je geluk dat die direct in de eerste wing zit. :)

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet zeggen dat ik de bossfights in de eerste wing in BRM nog best wel leuk vond. De class challenges ook. Met BRM heb ik me tot nu toe meer vermaakt dan met Naxx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
Gisteren de hele dag Millrogue geprobeerd. Erg leuk maar ik verlies wel 90% van de tijd. Echter is dat tiende potje dat je wint dan ook echt vet. Hoger dan rank 20 lukt helaas niet.. mis nog een prep en 2x evis. Lijkt me ook vet om ooit de druid versie te proberen maar daarvoor mis ik nog veel te veel kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Morphs schreef op zondag 05 april 2015 @ 09:43:
Gisteren de hele dag Millrogue geprobeerd. Erg leuk maar ik verlies wel 90% van de tijd. Echter is dat tiende potje dat je wint dan ook echt vet. Hoger dan rank 20 lukt helaas niet.. mis nog een prep en 2x evis. Lijkt me ook vet om ooit de druid versie te proberen maar daarvoor mis ik nog veel te veel kaarten.
Dat je 90% van de tijd verliest hoeft niet aan het deck te liggen hé. Daarmee wil ik niet zeggen dat je slecht bent, maar dat sommige decks gewoon wat moeilijker zijn of meer tijd kosten om goed te doorgronden.

Ikzelf vind Rogue de moeilijkste class om mee te spelen, en eigenlijk doe ik het dan ook nooit. Maar dat komt meer omdat ik andere classes veel leuker vind (Warlock/Priest/Mage).

Het concept van mill rogue lijkt mij wel erg tof though, helemaal met de toevoeging van Gang Up. 3 extra Oracles of 3 extra Sludge Belchers is wel geinig.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
Las Vegas schreef op zondag 05 april 2015 @ 10:33:
Dat je 90% van de tijd verliest hoeft niet aan het deck te liggen hé.
Klopt, met een mill deck speel je ook op de gok, dus je moet af en toe een gok nemen op een goede draw. Natuurlijk zal ik ook niet altijd goede keuzes maken. En als m'n tegenstander een redelijk deck heeft (rush of control) dan is het meteen afgelopen.
Het concept van mill rogue lijkt mij wel erg tof though, helemaal met de toevoeging van Gang Up. 3 extra Oracles of 3 extra Sludge Belchers is wel geinig.
Gang up is echt een super interessante kaart waarmee je alle kanten op kunt. Vergelijk dat met een inspiratieloze kaart als Quick Shot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Als je een prep en 2x evis mist, dan gaat het deck ook gewoon niet werken. Je bent spell heavy en evis is je hoogste spell damage source zonder je wapen te gebruiken.

Maar mill decks vereisen heel veel skill, want het is niet alleen dat heel wat match ups moeilijk zijn, maar je moet ook heel goed weten wanneer je gaat millen. Want als Paladin zijnde gebruik ik bijvoorbeeld vaak hero power, maar op het moment dat ik maar iets zie dat alleen in mill decks past, dan bestaat hero power niet meer voor mij, en help je me alleen maar om je onder nog meer druk te zetten.

Verder is mill vrij slecht in deze aggro meta.

[ Voor 57% gewijzigd door Benjamin- op 05-04-2015 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik vind het een beetje een grap om te zeggen dat de boss fights niet zo moeilijk zijn, aldus twitch....

Als je eerst een video gaat kijken hoe een puzzle opgelost moet worden, en daarna zelf die puzzle precies zo gaat leggen. Dan is het inderdaad niet moeilijk nee.

Maar ga je het zelf uit vogelen...... Sommige fights kosten je echt bloed, zweet en tranen!

--

Off topic

Staat ineens een taart naast mijn avatar??? Ben nog lang niet jarig haha. Geen idee wat dat betekend. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Turfschipper op 05-04-2015 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb met de normal bosses geen enkel probleem gehad. De class challenges ook niet. De heroics heb ik alleen de eerste van gedaan tot nu toe.

Bij de heroics lijkt het me vrij handig om een redelijk uitgebreide collectie te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ja, maar jij hebt al bijna alle kaarten he. Dat zal best schelen lijkt me. Bovendien lees en kijk jij alle videos en zo, dat scheelt ook.

Ben voor naxx ook twee of drie keer het net op gegaan omdat ik er niet door heen kwam. Maar ik kon die deks toch niet namaken. Alleen je wordt wel op het goede spoor gezet, en dan kom je er redelijk snel uit. Ook met mindere dekjes.

En ze zijn ook niet allemaal moeilijk. Maar er zitten hier en ook bij naxx wel enkele zeer lastige tussen.

En sommige challenges zijn ondanks dat je er vrij snel doorheen gaat, wel leutig om te spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Turfschipper op 05-04-2015 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb wel grotendeels alle kaarten ja, maar ik kijk eigenlijk nooit op twitch oid. De enige HS videos die ik kijk zijn van Trolden en andere funny videos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Turfschipper schreef op zondag 05 april 2015 @ 13:56:
Ik vind het een beetje een grap om te zeggen dat de boss fights niet zo moeilijk zijn, aldus twitch....

Als je eerst een video gaat kijken hoe een puzzle opgelost moet worden, en daarna zelf die puzzle precies zo gaat leggen. Dan is het inderdaad niet moeilijk nee.

Maar ga je het zelf uit vogelen...... Sommige fights kosten je echt bloed, zweet en tranen!
Ik heb hier weleens over geschreven. Sommige mensen zien skill/uitdaging in het uitvoeren van de taak, sommige in het bouwen van een goed deck, en sommige in beide.

Deze match ups hebben niets met skill in het uitvoeren te maken, dit is puur een goed deck maken en dan maar conceden totdat je een goede starting hand hebt, en hopen dat het deze keer lukt. Dus ja neem je een deck over, dan is er geen zak aan.

Je kaarten bepalen inderdaad veel, zo is bij die 2de baas Hogger echt zo sterk, die kan zoveel damage stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Grim patron is echt een hele grappige kaart. Ik speelde net met een grim patron warrior (Grimmash?) tegen een andere grim patron warrior.

Ik deed mijn combo en de beurt erna hij. Het wordt echt een grappig onoverzichtelijk geheel :P

Bij de eerste screenshot waren er al een aantal grim patron's dood gegaan aan een eerdere deathsbite deathrattle en een whirlwind.

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/fogbkp.png

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/152dp9z.png

Mijn tegenstander vergat alleen tussentijds aan te vallen met zijn grim's -.-

[ Voor 24% gewijzigd door aicaramba op 05-04-2015 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Haha ;-).

Zulke dingen maken deze game zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Turfschipper schreef op zondag 05 april 2015 @ 15:49:
Haha ;-).

Zulke dingen maken deze game zo leuk.
Mill rogue is ook erg leuk moet ik zeggen. Helaas heb ik nog geen enkele preperation en maar één azure drake.

De paar nieuwe kaarten hebben wel echt voor veel mogelijkheden en nieuwe decks gezorgd.

(Het is erg jammer als je tegenstander 2x gang up van je thoughtstealt.. Dan kun je hem niet fatiguen, omdat hij ook de extra kaarten heeft gekregen :(

[ Voor 24% gewijzigd door aicaramba op 05-04-2015 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Hearthstone geweldig om naar te kijken.
Tournaments, (sommige) streams en heb daardoor al redelijk wat kennis opgedaan over het spel zelf.

Sinds kort ook begonnen met zelf het bespelen van Hearthstone.
Wat me tegenvalt is het F2P aspect voor nieuwe spelers.

Na wat dagen non stop spelen ben ik letterlijk tegen een muur gelopen.
Alle classes unlocked, alles lvl 10+, Expert mode, quests en dan maar arena.
Met ~ 5 arena wins gemiddeld (kan slechter, kan ook veel beter) is het nog niet volledig winstgevend om dat non stop te doen.

Natuurlijk, kan er ~ 100 euro tegen aangooien om Naxx/BRM te unlocken en 50 packs te kopen of iets dergelijks, zijn we weer eventjes zoet.
Maar.. wat dan? Toch het gevoel dat het F2P gedeelte daar ophoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Competitief f2p is lastig ja. Je loopt een jaar achter vergeleken met day 1 spelers. Ga uit van 50-100g per dag dan is dat echt veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om de playerbase gezond te houden op de langere termijn zullen ze naar mijn mening een catch-up mechanische moeten maken voor nieuwe accounts. Het lastig daarin is natuurlijk hoe je dat doet zonder de huidig playerbase het gevoel te geven dat ze genaaid worden/zijn. Je kan nieuwe account alle basic en rare uit de expert set geven. Maar denk dat een hoop huidige spelers dan het gevoel hebben dat ze een jaar voor niets gegrind hebben.

Als ik iets moest verzinnen zou ik of eenvoudiger (veel sneller) maken om heroes up te levellen of een eenmalige aan koop aan bieden van 100 expert pack en 20 gvg pack voor zeg 25 tot 40 euro. Of een vast prijs voor de complete expert set voor een prijs afhankelijk van de hoeveelheid kaarten die je nog niet hebt, na het release van de volgende set.

Als je een nieuwe speler ben op dit moment moet je denk realistisch zijn over de mogelijkheden en je doelen. Ik speel zelf al ruim een jaar (al is het waarschijnlijk gemiddeld 30 min per dag) en heb een 100 euro uitgegeven en ik ben nog ruim 70000 dust verwijderd van een compleet set. Ik speel niet voor een cijfer voor mijn naam of een complete set, maar voor vermaak. In mijn geval voornamelijk arena. PS: 5 win gemiddeld is zeer goed voor iemand die pas twee weken speelt. Ik zit zelf op gemiddelde van 5.68 wat hoog genoeg is om mijn gold gelijk te houden met het binnen halen van qeust. Maar zoals ik al gemeld heb ik speel vrij weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-10 12:12
Verwijderd schreef op zondag 05 april 2015 @ 19:02:
Sinds kort ook begonnen met zelf het bespelen van Hearthstone.
Wat me tegenvalt is het F2P aspect voor nieuwe spelers.

Na wat dagen non stop spelen ben ik letterlijk tegen een muur gelopen.
Wat bedoel je precies met muur? Aan het begin van de maand zijn de ranks weer gereset dus je komt weer een heleboel ervaren spelers tegen in ranked. Dat trekt wel weer bij in de loop van de maand. Verder lijkt het te helpen om een ander tijdstip te proberen, of casual (soms ook weer helemaal niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
@stone_nl:
Ze hebben nu al zoiets, waar je een quest hebt dat je een origineel expert pack krijgt.. Het is niet veel, maar wel iets.

[ Voor 4% gewijzigd door aicaramba op 05-04-2015 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

108rogar schreef op zondag 05 april 2015 @ 21:24:
[...]

Wat bedoel je precies met muur? Aan het begin van de maand zijn de ranks weer gereset dus je komt weer een heleboel ervaren spelers tegen in ranked. Dat trekt wel weer bij in de loop van de maand. Verder lijkt het te helpen om een ander tijdstip te proberen, of casual (soms ook weer helemaal niet).
Heb alle basic class cards unlocked en ~ 5 packs geopend (quests/gold).
Op dit moment Rank 16 met wat hulp van Trump en Alchemixt (constructed decks) maar het is nu hopeloos.
Of facehunters, of volledige decks based around emperor waar ik simpelweg niet tegen op kan met wat basic class cards, ~ 5 mech's en een knife juggler.

Dat is de F2P muur waar ik tegen op loop.
Uiteraard zoals boven aangegeven door anderen, ik loop ver achter maar er is op dit moment weinig 'catch up' momentum voor nieuwe spelers zoals mij. Wat jammer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
tja F2P betekent geduld en tijd, ik denk als je die weg beloopt, dat je niet moet beginnen met zeuren na 2 wkn speel tijd :D

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op zondag 05 april 2015 @ 21:39:
@stone_nl:
Ze hebben nu al zoiets, waar je een quest hebt dat je een origineel expert pack krijgt.. Het is niet veel, maar wel iets.
Sorry maar een extra 100 gold qeust is geen catch-up mechanische. Je mag blij zijn als het je 15 pack extra op haar basis geeft. Wow een halve legendary en daar hoef je maar een heel jaar voor te spelen, wow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Verwijderd schreef op zondag 05 april 2015 @ 21:52:
[...]

Sorry maar een extra 100 gold qeust is geen catch-up mechanische. Je mag blij zijn als het je 15 pack extra op haar basis geeft. Wow een halve legendary en daar hoef je maar een heel jaar voor te spelen, wow!
Je hebt gelijk hoor. Het stelt niets voor. Maar het is wel 1 pack tegenover wat dust die veel andere spelers krijgen.

Dat gezegd hebbende, heb ik de quest nog niet gekregen :P

[ Voor 6% gewijzigd door aicaramba op 05-04-2015 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Verwijderd schreef op zondag 05 april 2015 @ 21:41:
Op dit moment Rank 16 met wat hulp van Trump en Alchemixt (constructed decks) maar het is nu hopeloos.
Of facehunters, of volledige decks based around emperor waar ik simpelweg niet tegen op kan met wat basic class cards, ~ 5 mech's en een knife juggler.
Tja, ze zeggen dat je met de juiste basic kaarten ook een heel eind kunt komen in de ranks, daar zijn wel decks van te vinden (of heb je die al, aangezien Trump ook zoiets heeft gedaan?). Maar ik heb het zelf niet geprobeerd, ik ben meer van het decks bouwen.

Da's IMHO trouwens ook een groot nadeel voor laatkomers, dat je G&G krijgt van arena. Die mechs werken pas goed als je veel andere mechsynergie kaarten hebt, ik heb liever classic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Het is wel belangrijk om in ieder geval ook alle hidden quest te doen voor een paar packs/gold als f2p player.
Ook kun je het op de iPad en Android een keer installeren voor nog 2 packs

Is het trouwens jullie ook opgevallen dat Mech Mage ook weer een comeback maakt.
Het is echt dat ik nog vaak leuke potjes heb met mijn Paladin en Tempo Mage anders speelde ik veel minder HS.

[ Voor 34% gewijzigd door beuker19 op 06-04-2015 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Op zich snap ik wel dat het vervelend Is dat je na een weekje spelen niet mee kan doen voor legend rank 1 maar wat had je verwacht? CCG's vragen traditioneel een aardige investering om te spelen. Daarnaast zijn er amper F2P games waar je alle content krijgt. Alleen Dota2 eigenlijk.

Blizzard mag iets beter kijken nog naar nieuwe spelers en entree tot het spelletje makkelijker maken maar ik vind rank 16 als net begonnen iemand best netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aicaramba schreef op zondag 05 april 2015 @ 16:33:
[...]

Mill rogue is ook erg leuk moet ik zeggen. Helaas heb ik nog geen enkele preperation en maar één azure drake.
Het idee is leuk, het deck is erg slecht. Je zal 100% verliezen van aggro decks en alle decks die meer dan 1 kaart per beurt kunnen spelen....

[ Voor 15% gewijzigd door xelfer op 06-04-2015 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Turfschipper schreef op zondag 05 april 2015 @ 13:56:

--

Off topic

Staat ineens een taart naast mijn avatar??? Ben nog lang niet jarig haha. Geen idee wat dat betekend. :)
Aannames :Z
Die van Naxx heb ik zelf uitgevogeld en die heroics had ik allemaal binnen 5 tries neer.
Die van BRF heb ik op twitch bekeken omdat ik geen 22 euro voor een paar kaartjes en wat lamme bosses wil betalen.
Normals zagen er sowieso veel te simpel uit. die eerste heroic ging in 1 try neer, de 2de in 2 tries. Bij de 3de had hij wat moeite, tot mijn suggestie om een crazed alchemist te gebruiken op die boss z'n wife. Volgende try was die dood.
Je kunt nu gaan doen alsof die heroic bosses übermoeilijk zijn, dat zijn ze niet. Als je een beetje van het spel weet zie je in de eerste 1-2 tries wat voor deck je nodig hebt om ze te verslaan. Sowieso zie ik weinig zin in singleplayer bosses in zo'n spel, want je kunt de AI toch nooit echt moeilijk maken in een CCG, alles is prescripted.
Zullen wel mensen zijn die het leuk vinden en dat is prima, maar voor mij gewoon geen 22 euro waard en die 2 goede kaarten die je eruit krijgt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Krukar schreef op maandag 06 april 2015 @ 11:15:
[...]
Die van BRF heb ik op twitch bekeken

die eerste heroic ging in 1 try neer, de 2de in 2 tries. Bij de 3de had hij wat moeite, tot mijn suggestie om een crazed alchemist te gebruiken op die boss z'n wife. Volgende try was die dood.
En wat ik al zei, het gaat om deckbuilding. Jij kijkt af, ja dan is het makkelijk.

Dat is trouwens geen waardeoordeel, ik heb ook gekeken, ik zat namelijk al de streams te kijken omdat ik zo graag de content wilde zien, maar dat maakte de bosses wel veel makkelijker, zo simpel is het.

[ Voor 19% gewijzigd door Benjamin- op 06-04-2015 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Benjamin- schreef op maandag 06 april 2015 @ 12:12:
[...]

En wat ik al zei, het gaat om deckbuilding. Jij kijkt af, ja dan is het makkelijk.

Dat is trouwens geen waardeoordeel, ik heb ook gekeken, ik zat namelijk al de streams te kijken omdat ik zo graag de content wilde zien, maar dat maakte de bosses wel veel makkelijker, zo simpel is het.
Is lezen nu zo moeilijk ofzo? Ik zeg toch duidelijk dat ik Naxx zelf heb gedaan en dat ik BRF niet ga kopen. Ik kijk dus niet af, ik wist van te voren al dat ik BRF niet ging kopen en wou alleen even zien op Twitch wat ze ervan hadden gebrouwen, en bij dat kijken op Twitch zag ik dat de BRF bosses net zo simpel zijn als die van Naxx waren. Nadat je de mechanic hebt gezien is het kwestie van deckje draaien (wat dus m.i. absoluut niet moeilijk is, na 1 try op elke heroic had ik al een idee voor een deck voordat die streamer überhaupt ging deckbuilden) en conceden tot je de goede openingshand hebt, dat is niet mijn idee van moeilijk.

Vind het allemaal erg karig wat je krijgt voor 22 euro, daarom koop ik BRF dus niet. Zal het nog maar eens herhalen want lezen lijkt moeilijk: Ik zeg niet dat ik bosses op Twitch heb gekeken en daarna de bosses makkelijk vond. Ik zeg dat ik BRF niet koop omdat je bijna niks krijgt voor je 22 euro en dat ik daarom even op Twitch heb gekeken naar die bosses, om te zien of het beter was dan Naxx, wat het m.i. niet is.

[ Voor 23% gewijzigd door Krukar op 06-04-2015 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
En nogmaals wat ik zei, het gaat om deckbuilding, als je dan bij een ander kijkt dan lijkt het opeens makkelijk.

En tuurlijk zijn ze zo simpel, zo simpel dat zelfs pro's rustig 2 uur bezig waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag me af waarom er nu opeens moeilijk gedaan wordt over netdecken in BRM? :o

Het feit dat 99% van de decks in constructed net decks zijn en dat mensen legend halen door 500 games mech te grinden is kennelijk de norm, maar BRM bosses verslaan moet om skill draaien en moet je doen met originele, zelf verzonnen decks? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Benjamin- schreef op maandag 06 april 2015 @ 12:39:
En nogmaals wat ik zei, het gaat om deckbuilding, als je dan bij een ander kijkt dan lijkt het opeens makkelijk.
Krukar schreef op maandag 06 april 2015 @ 12:33:
[...]
Nadat je de mechanic hebt gezien is het kwestie van deckje draaien (wat dus m.i. absoluut niet moeilijk is, na 1 try op elke heroic had ik al een idee voor een deck voordat die streamer überhaupt ging deckbuilden) en conceden tot je de goede openingshand hebt, dat is niet mijn idee van moeilijk.
xelfer schreef op maandag 06 april 2015 @ 12:40:
Ik vraag me af waarom er nu opeens moeilijk gedaan wordt over netdecken in BRM? :o

Het feit dat 99% van de decks in constructed net decks zijn en dat mensen legend halen door 500 games mech te grinden is kennelijk de norm, maar BRM bosses verslaan moet om skill draaien en moet je doen met originele, zelf verzonnen decks? 8)7
Njah, vind het draften voor die heroic bosses erg simpel in vergelijking met het goed draften van een constructed deck. Ze hebben eigenlijk maar 1-2 mechanics, dan is het erg simpel om daar een counter op te bedenken. In constructed moet je met heel veel dingen rekening houden.

Verder met je eens, het is singleplayer in een game die eigenlijk alleen maar gemaakt is voor multiplayer en dan kun je niet meer verwachten dan dit denk ik. Voor de mensen die dit leuk vinden, prima, die moeten het lekker kopen. Voor mij is het weggegooid geld en koop ik het dus niet.

[ Voor 43% gewijzigd door Krukar op 06-04-2015 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Ja jongen, je bent een pro. Waarom jij nog niet je boterham er mee verdient, is gewoon puur omdat je die 22 euro er niet voor wilt uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
xelfer schreef op maandag 06 april 2015 @ 12:40:

Net als in WoW vroeger toch! Daar deed je zelf alle raid boss strategies uitvogelen en ging je zeker niet gebruik maken van Boss Mods of filmpjes kijken van guilds die world firsts deden. Dat deed je gewoon niet!
Krukar schreef op maandag 06 april 2015 @ 12:41:Verder met je eens, het is singleplayer in een game die eigenlijk alleen maar gemaakt is voor multiplayer en dan kun je niet meer verwachten dan dit denk ik. Voor de mensen die dit leuk vinden, prima, die moeten het lekker kopen. Voor mij is het weggegooid geld en koop ik het dus niet.
Je ziet het denk ik een beetje verkeerd. Het is een andere manier van blizzard om nieuwe content te releasen. Het gaat niet zozeer om de bossfights zelf, zeker niet op normal mode want daar gaat het om de kaarten beschikbaar stellen aan mensen. Idealiter zijn de heroic modes een beetje uitdagend maar belangrijker in de PVE content is dat ze leuk zijn en dat ze het gevoel van de oude raid encounters benaderen en een beetje het "verhaal" van Warcraft uitleggen in een card game. En dat lukt ze vrij aardig.

En vergeet niet, we hebben 1 wing gezien, traditioneel in WoW waren de eerste bosses vrij simpel. Wing 1 van Naxx was nou ook niet echt heel complex. Maar Sapph en KT heroic vielen me nog wel een beetje tegen. Om het maar niet over Grobbulus te hebben.

[ Voor 47% gewijzigd door Sahje op 06-04-2015 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Sahje schreef op maandag 06 april 2015 @ 12:46:
[...]

Net als in WoW vroeger toch! Daar deed je zelf alle raid boss strategies uitvogelen en ging je zeker niet gebruik maken van Boss Mods of filmpjes kijken van guilds die world firsts deden. Dat deed je gewoon niet!
Alinity, waarschijnlijk de Twitch streamer met de minste HS skill, had die 3de heroic boss neer in een try of 15, had veel sneller gekund als ze niet een hele fles wijn op had en met haar half dronken kop zat te bedenken op welk liedje ze later zou gaan dansen, en daardoor m'n opmerking over die crazed alchemist pas by try 14 opmerkte :X
[...]

Je ziet het denk ik een beetje verkeerd. Het is een andere manier van blizzard om nieuwe content te releasen. Het gaat niet zozeer om de bossfights zelf, zeker niet op normal mode want daar gaat het om de kaarten beschikbaar stellen aan mensen. Idealiter zijn de heroic modes een beetje uitdagend maar belangrijker in de PVE content is dat ze leuk zijn en dat ze het gevoel van de oude raid encounters benaderen en een beetje het "verhaal" van Warcraft uitleggen in een card game. En dat lukt ze vrij aardig.

En vergeet niet, we hebben 1 wing gezien, traditioneel in WoW waren de eerste bosses vrij simpel. Wing 1 van Naxx was nou ook niet echt heel complex. Maar Sapph en KT heroic vielen me nog wel een beetje tegen. Om het maar niet over Grobbulus te hebben.
Je hebt zeker een punt, zoals ik eerder al zei zullen er best een hoop mensen zijn die dit erg leuk vinden en daar is niks mis mee.
Voor mensen zoals ik die het WC verhaal al van voor tot achter kennen draait het er echter op uit dat ik 22 euro moet betalen voor 2 of 3 playable kaarten, dat gaat mij gewoon te ver.

[ Voor 47% gewijzigd door Krukar op 06-04-2015 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Krukar schreef op maandag 06 april 2015 @ 12:53:
[...]

Alinity, waarschijnlijk de Twitch streamer met de minste HS skill, had die 3de heroic boss neer in een try of 15, had veel sneller gekund als ze niet een hele fles wijn op had en met haar half dronken kop zat te bedenken op welk liedje ze later zou gaan dansen, en daardoor m'n opmerking over die crazed alchemist pas by try 14 opmerkte :X
En Amaz had het in 3 tries want die dacht daar direct aan met zijn priest deck.

Maar ik ga hier even zitten gniffelen over het kijken van Alinity. Dan kan je toch net zo goed naar camgirls.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Sahje schreef op maandag 06 april 2015 @ 12:56:
[...]

En Amaz had het in 3 tries want die dacht daar direct aan met zijn priest deck.

Maar ik ga hier even zitten gniffelen over het kijken van Alinity. Dan kan je toch net zo goed naar camgirls.com?
Tsjah Alinity's stream is soms wel gezellig. En als ik dan toch naar HS streams ga kijken kan ik toch beter naar iets plezierigs voor het oog kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Krukar schreef op maandag 06 april 2015 @ 12:53:
[...]

Echt serieus... waarom Alinity...

Heel fijn, maar de derde boss is vrij makkelijk. Hoe lang deed ze over de tweede, ook zonder hulp van andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Benjamin- schreef op maandag 06 april 2015 @ 13:00:
[...]

Heel fijn, maar de derde boss is vrij makkelijk. Hoe lang deed ze over de tweede, ook zonder hulp van andere.
Hierboven al uitgelegd, Alinity's stream is vaak gezellig, zeker als ze andere games dan HS speelt.
Kripp z'n hoofd kan ik niet langer dan 3 minuten aanzien en bij Amaz en Kolento zit ik al vaak genoeg.
1e heroic was in 4 tries neer, 2de in 5 tries. En ja dat zegt veel voor iemand met haar "skill" :x

[ Voor 9% gewijzigd door Krukar op 06-04-2015 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Benjamin- schreef op maandag 06 april 2015 @ 13:00:
[...]

Laten we even eerlijk zijn hierover. WHO CARES? Netdeck lekker je BRM strats en decks. Vogel het zelf uit. Koop het niet en craft de golden versies van de kaarten die je nodig hebt met dust. Relevanter is volgens mij de impact van de nieuwe kaarten op de meta.

Het valt me op, het gehuil vooraf over Quick Shot herken ik minder terug nu de kaart een paar dagen in de decks zit. Maar misschien is iedereen drukker bezig met zijn 7de druid mirror van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Krukar schreef op maandag 06 april 2015 @ 13:01:
[...]

Hierboven al uitgelegd, Alinity's stream is vaak gezellig, zeker als ze andere games dan HS speelt.
Kripp z'n hoofd kan ik niet langer dan 3 minuten aanzien en bij Amaz en Kolento zit ik al vaak genoeg.
1e heroic was in 4 tries neer, 2de in 5 tries. En ja dat zegt veel voor iemand met haar "skill" :x
Hoe is het gezellig, het zit vol met pubers die nooit een vrouw zullen krijgen...

En dit was een deck die zijzelf had ontworpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Benjamin- schreef op maandag 06 april 2015 @ 13:11:
[...]

Hoe is het gezellig, het zit vol met pubers die nooit een vrouw zullen krijgen...

En dit was een deck die zijzelf had ontworpen?
Ga je nu weer eindeloos door ouwenelen over mijn keuze van Twitchkanalen? Je begint zelf als zo'n puber te klinken. En ja dat waren haar eigen decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
En met eigen decks bedoel je dat de chat haar constant vertelde wat ze er in moest stoppen. En met 5 tries op de 2de baas, bedoel je 15 ofzo.

Weet je jij wilt graag doen alsof het hele simpele content is, je kijkt naar streams, enerzijds van pro's, anderzijds van camgirls die van chat te horen krijgt hoe ze een baas moeten verslaan, en dan heb jij je oordeel klaar over hoe en wat.

Maar je hebt gelijk, supersimpel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Ik vind Alinity ook meer een camgirl dan een vrouwlijke streamer, maar als hij geniet van haar stream so what? Ieder zijn ding, maar moet je hem daar op aanvallen? Ben het wel met je eens dat hij simplistisch denkt over BRM. Maar wil nu niet als mod spelen, maar next topic please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
An1mA schreef op maandag 06 april 2015 @ 14:07:
Ik vind Alinity ook meer een camgirl dan een vrouwlijke streamer, maar als hij geniet van haar stream stream so what? Ieder zijn ding, maar moet je hem daar op aanvallen? Ben het wel met je eens dat hij simplistisch denkt over BRM. Maar wil nu niet als mod spelen, maar next topic please.
Poging 2:

Het valt me op, het gehuil vooraf over Quick Shot herken ik minder terug nu de kaart een paar dagen in de decks zit. Maar misschien is iedereen drukker bezig met zijn 7de druid mirror van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Sahje schreef op maandag 06 april 2015 @ 14:11:
[...]

Poging 2:

Quickshot veranderd niet zo heel veel aan facehunter, krijgt er nog iets meer directe damage van maar tegen decks die al goede matchups hadden tegen facehunter maakt het niet bijzonder veel verschil.
M.i. wordt eerder die control hunter form er veel beter van en die had ook wel een soort van buff nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
xelfer schreef op maandag 06 april 2015 @ 10:51:
[...]

Het idee is leuk, het deck is erg slecht. Je zal 100% verliezen van aggro decks en alle decks die meer dan 1 kaart per beurt kunnen spelen....
Het ligt er nogal aan op welk niveau je wil spelen ;)

Op redelijk laag niveau kan ik er redelijk mee winnen.. Ik mis zelfs nog kaarten als preperation en ik heb maar 1 azure drake.

Tegen agro moet je inderdaad niet met je coldligth oracles gaan spelen. Daar moet je deathlords spelen en antique healbot 'gang up'en'. Maar je bent idd wel behoorlijk afhankelijk van je draws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

[...]
Ik heb de eerste en laatste wing van Naxx heroic volledig gedaan, van de 2 en 3e wing alleen de eerste boss. ik ben op een gegeven moment gestrand bij Heigan. Ik heb het voor de grap weer eens geprobeerd van de week, maar ik kreeg er gelijk weer vlekken van hahaha :) Het moet wel lollig blijven....en ik had geen zin om m'n iPad naar de muur te smijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Nitai schreef op maandag 06 april 2015 @ 15:24:
[...]

Ik heb de eerste en laatste wing van Naxx heroic volledig gedaan, van de 2 en 3e wing alleen de eerste boss. ik ben op een gegeven moment gestrand bij Heigan. Ik heb het voor de grap weer eens geprobeerd van de week, maar ik kreeg er gelijk weer vlekken van hahaha :) Het moet wel lollig blijven....en ik had geen zin om m'n iPad naar de muur te smijten.
YouTube: Naxxramas - The Safety Dance - Heigan the Unclean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Please noo.... ook geen fijne herinneringen aan... hahahaah (vervolgens wel anderen in een pickup group voor n00b uitmaken toen ik het eindelijk onder de knie had) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Nitai schreef op maandag 06 april 2015 @ 16:21:
[...]

Please noo.... ook geen fijne herinneringen aan... hahahaah (vervolgens wel anderen in een pickup group voor n00b uitmaken toen ik het eindelijk onder de knie had) :+
Heroic Heigan was overigens nog wel goed te doen met een Paladin deck. Belchers, Piloted Shredders, Muster etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Sahje schreef op maandag 06 april 2015 @ 16:23:
[...]

Heroic Heigan was overigens nog wel goed te doen met een Paladin deck. Belchers, Piloted Shredders, Muster etc.
Ik zal het nog een keer proberen :) Maar die hero power van hem :/

Lol "first" try, deck van Roy.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/v1y3IByKRz38Nr1BtId0oEsA/full.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Nitai op 06-04-2015 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik zoek wat friends voor 'de' quest. Nick is Turfschipper#2323

Edit

Inmiddels een nieuwe maat. Maaruh..... Het is wel de bedoeling dat je een potje wint, hahaha, ;-).

Het zat ook niet echt mee.

Werkt als een trein dat mee kijken. Alleen mijn questje staat er nog.

[ Voor 63% gewijzigd door Turfschipper op 06-04-2015 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Nice, eerst 12-2 met een Mage in arena, toen 10-3 met paladin en daarna 9-3 met rogue. Totaal 690g rewards. Dan toch gratis een BRF wing vrijgespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Iemand die nu aan het spelen is? Want ik wil die specator quest maar eens gaan halen.

Voeg me toe AtrociouS#2654

Tot zo!

heb m al binnen!
Naja voeg me toe, mijn hoogste rank is maar 15 volgens mij, maar als ik online ben, vast wel in voor een potje...

[ Voor 34% gewijzigd door Muta op 06-04-2015 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krukar schreef op maandag 06 april 2015 @ 22:16:
Nice, eerst 12-2 met een Mage in arena, toen 10-3 met paladin en daarna 9-3 met rogue. Totaal 690g rewards. Dan toch gratis een BRF wing vrijgespeeld ;)
690g in de plus? Ik kreeg voor mijn laatste 11-3 run echt 200g + 60 dust + 1 non-golden rare + 1 pack....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
xelfer schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 08:00:
[...]

690g in de plus? Ik kreeg voor mijn laatste 11-3 run echt 200g + 60 dust + 1 non-golden rare + 1 pack....
270g voor de 12-2, 240g voor de 10-3 en 180g voor de 9-3.
Volgens mij is het random hoeveel gold je krijgt en wat je voor de rest krijgt, bij 12 wins is minimum 220 gold dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik heb m'n Demonheart deck alvast aangepast zodat er deze week gelijk 2 Imp Gang Bosses in kunnen i.p.v. Mistress of Pain.

Dit deck speelt wel lekker, alleen tegen ultra-agressieve decks is het nog wel eens lastig als je langzaam begint en slecht mulliganed.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/73qYP0f.jpg

Net wel een mooi begin, t1 coin+Egg, t2 Egg, t3 Void Terror. Heb je in turn 3 een board met 4/4 + 4/4 + 3/7 :9

[ Voor 15% gewijzigd door London op 07-04-2015 10:08 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 13:41
Krukar schreef op maandag 06 april 2015 @ 22:16:
Dat is dan 240g winst, geen 690. Of was je vergeten dat je 150g betaalde om de arena te mogen doen?

[ Voor 56% gewijzigd door Bosmonster op 07-04-2015 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Bosmonster schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:35:
[...]

Dat is dan 240g winst, geen 690. Of was je vergeten dat je 150g betaalde om de arena te mogen doen?
En jij bent vergeten dat hij ook pakjes, kaarten en dust krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 13:41
Benjamin- schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:36:
[...]

En jij bent vergeten dat hij ook pakjes, kaarten en dust krijgt?
Daar koop je geen BRM wing van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Bosmonster schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:35:
[...]

Ik had het over 690g rewards, niet 690g winst ;)

De 450 die ik erin had gestopt had ik al verzameld met dailies enzo, zo speel ik het spel al sinds het begin, ooit eens een keer voor 30 euro packs gekocht en de rest in principe gratis vrijgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het mech retarden weer helemaal terug? Ik kom opeens alleen nog maar mechs tegen :O...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Bosmonster schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:37:
[...]

Daar koop je geen BRM wing van :P
Maar dat is het punt niet.

Ben je redelijk in arena, dan gaat je gold totall niet omhoog, maar haal je wel meer value uit je gold. In dit geval heeft hij value uit zijn gold middels pakjes, kaarten en dus, en vervolgens daar nog is 690 bovenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:36

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik ben zelf nu bezig met een Face Rogue te bouwen. Werkt aardig goed. hopelijk de nieuwe face meta. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Benjamin- schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:44:
[...]

Maar dat is het punt niet.

Ben je redelijk in arena, dan gaat je gold totall niet omhoog, maar haal je wel meer value uit je gold. In dit geval heeft hij value uit zijn gold middels pakjes, kaarten en dus, en vervolgens daar nog is 690 bovenop.
juist wel toch in deze discussie :)

(jouw punt is in het algemeen wel valid, dat wel)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Auredium schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:48:
Ik ben zelf nu bezig met een Face Rogue te bouwen. Werkt aardig goed. hopelijk de nieuwe face meta. :P
Hopelijk niet. Face = cancer.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Las Vegas schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:51:
[...]

Hopelijk niet. Face = cancer.
Face is de Death Knight van HS :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

xelfer schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:53:
[...]

Face is de Death Knight van HS :D.
Zoiets inderdaad. Zodra ik tegen een Hunter een Leper Gnome tegen me krijg op t1 dan concede ik, in casualmode weliswaar. Geen zin meer om tegen te spelen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Las Vegas schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:54:
[...]

Zoiets inderdaad. Zodra ik tegen een Hunter een Leper Gnome tegen me krijg op t1 dan concede ik, in casualmode weliswaar. Geen zin meer om tegen te spelen.
Ik snap de rage tegen face meta eigenlijk niet zo goed (neen, ik speel zelf geen facehunter).
Deze is toch mega easy te counteren?
Ok, je zal altijd de games hebben waar ze de perfecte mulligan hebben en dan verlies je, maar deze zijn vrij zeldzaam.
Als je echt problemen hebt met facehunters, plooi een paar annoy-o-tron, belchers, healbot en kezan in je deck en win....

Dit weekend veel zitten ladderen en tot rank 10 heb ik kezan tech gebruikt, erna geswitched naar the black knight want tegen rank 5 zit je met een 60% druid meta voor het moment....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

beve schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:03:
[...]

Ik snap de rage tegen face meta eigenlijk niet zo goed (neen, ik speel zelf geen facehunter).
Deze is toch mega easy te counteren?
Ok, je zal altijd de games hebben waar ze de perfecte mulligan hebben en dan verlies je, maar deze zijn vrij zeldzaam.
Als je echt problemen hebt met facehunters, plooi een paar annoy-o-tron, belchers, healbot en kezan in je deck en win....

Dit weekend veel zitten ladderen en tot rank 10 heb ik kezan tech gebruikt, erna geswitched naar the black knight want tegen rank 5 zit je met een 60% druid meta voor het moment....
Ik vind het gewoon een zielig deck, net als dat ik zoo ook een zielig deck vind.

Ik heb het zelf pas even geprobeerd, en is het gewoon schrijnend hoe makkelijk je wint en hoe goed het is.

En ja, je kan het ook prima counteren, maar als dat niet lukt dan ben je ook zo weg.

Maar goed ieder z'n ding verder ook hoor. Ik speel zelf eigenlijk enkel control en midrange decks, dus dan is het logisch dat aggro decks mij niet liggen.

[ Voor 7% gewijzigd door London op 07-04-2015 12:16 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:36

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik denk dat het echte probleem met de face meta is dat als je hem countered je te veel bezig bent met een anti-face meta en eigenlijk veel minder all-round bent aan het spelen en dus verliest tegen andere goede decks zoals Savage Roar Druids of Muster Paladins.

In die zin is het dan ook redelijk vreemd dat Blizzard ervoor heeft gekozen om een Direct Damage kaart zoals Quick Shot voor hunter uit te brengen en niet een kaart die het gebruik van Beast doet boosten of zo.

De Face Rogue heeft nog wat fine-tuning nodig. Maar Gang up is er wel een goede kaart voor. Lage mana kosten en makkelijk zaken te exploiten zoals Leper gnome of barber.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Die matchmaking is inderdaad... interessant. Ik was de laatste dagen de 5 mage wins quest aan het doen, krijg alleen maar mages tegen me. Speelde zelf spell damage met weinig minions dus, en de meeste tegenstanders hadden ook weinig minions. Zit je elkaar een beetje te pingen voor 1 tot de je weer wat weg kan blazen van de tegenstander. Heel apart... :+
Pagina: 1 ... 35 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]